Idd! Ik dacht gewonnen te hebben, maar nee, 3 minuten voor tijd 2-2
Gelukkig heb ik mn penaltynemers ingesteld
Gelukkig heb ik mn penaltynemers ingesteld
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Verwijderd
[ Voor 74% gewijzigd door Quintus op 06-10-2004 19:49 ]
Unknown
Daar sluit ik me bij aan. HvP gefeliciteerd!Quintus schreef op 06 oktober 2004 @ 19:45:
Hoedjevanpapier's XI tal GEFELICITEERD
Met het winnen van de GOT-CUP !!
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Verwijderd
Ik zie dat de database ontbreektBrainpower schreef op 06 oktober 2004 @ 21:30:
Jullie kunnen ook felicitaties geven aan onze GoT-Cup winnaar Hoedjevanpapier in het nieuwsbericht op de GoTtrick site!
http://gottrick.bitxs.com
Nee hoor?
Life is simple, make choices, don't look back...
Verwijderd
Als je je wingbacks gewoon verdedigend neerzet, spelen ze nagenoeg op hun oude niveau hoor. Met slecht vleugelspel vind ik ze al wingback waardig en merk ik niks in hun sterrenniveau.Joss schreef op 06 oktober 2004 @ 20:03:
Bij het (ver)kopen van mijn jeugdspelers had ik niet opgelet op de mogelijkheid dat sommige die nog over zijn niet op de vleugel kunnen spelen (verdedigers).
Nu zit ik dus met een probleem, ik heb 2 personen die centraal 1* meer halen dan dat ze op de wing staan. Zou ik dus met 1 vleugel en 2 centrale verdedigers gaan werken of is dat slecht? Ik bedoel als de tegenstander vleugelaanval doet...
What's your advise?
Iemand aub???Brainpower schreef op 06 oktober 2004 @ 17:39:
Mensen ik ben effe aan het twijfelen...
De komende 2 trainingen wou ik eigenlijk 1 keer scoren, en 1 keer spelhervatting trainen.
Maar je kan ook Schieten trainen waar je iedereen voor x % traint op spelhervatten en iedereen die speelt op x % scoren.
Weet iemand op hoeveel % je op die 2 gebieden traint? Ikzelf dacht 50% maar dit staat nergens vermeld.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Over dat % bij scoren heb ik heel veel geruchten gehoord, maar nooit iets wat me echt overtuigde. Rond de 40% is wat ik 't meest hoor, door mensen die 't iets langer trainden.
Verwijderd
Natuurlijk, die winst die kdb berekend is eigenlijk gewoon logisch. En toch heb ik vorig seizoen 2x spelhervattingen getraind (tussenseizoen), om mijn formidabele mid naar formidabel spelhervatting te krijgen, en dat is toen gelukt. En dan kan het waarschijnlijk nog niet uit qua geld, maar voordat je een formidabel spelhervatter + formidabel positiespel speler op de kop tikt, ben je ook wel even aan het zoeken. Heb het dus alleen voor hem gedaan (en nog 1, die toen naar uitstekend gegaan is), zodat hij elk seizoen een serie goals extra meepikt. Dan kan het qua financien niet uit, maar wel qua goals.Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 11:15:
@KdB: gelukkig, iemand die het ook helemaal met mij eens is. Lekker doortrainen wat je altijd al deed. Ik train ook woensdag lekker 5 verdedigers van de 9 die ik normaal doe. Blijft een stuk winstgevender.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Ja, wel een theorie, maar 1 level set pieces een serie goals??Sandyman538 schreef op 07 oktober 2004 @ 11:56:
[...]
Natuurlijk, die winst die kdb berekend is eigenlijk gewoon logisch. En toch heb ik vorig seizoen 2x spelhervattingen getraind (tussenseizoen), om mijn formidabele mid naar formidabel spelhervatting te krijgen, en dat is toen gelukt. En dan kan het waarschijnlijk nog niet uit qua geld, maar voordat je een formidabel spelhervatter + formidabel positiespel speler op de kop tikt, ben je ook wel even aan het zoeken. Heb het dus alleen voor hem gedaan (en nog 1, die toen naar uitstekend gegaan is), zodat hij elk seizoen een serie goals extra meepikt. Dan kan het qua financien niet uit, maar wel qua goals.Ook een theorie, of niet
Is dat echt zo? Als je 1 speler in de selectie hebt met divine sp, maakt dat zoveel uit? Ik heb nu meestal 1 speler, soms meer, die excellent sp heeft tijdens een wedstrijd. Die scoort regelmatig. Hoe groot is het verschil tussen die excellent en die divine, hebben we het dan over 2 goals per seizoen (gemiddeld genomen) of 10 op een totaal van bijv. 40 goals. In dat laatste geval ga ik toch eens hard nadenken om zo'n speler aan te schaffen...Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:07:
[...]
Ja, wel een theorie, maar 1 level set pieces een serie goals??
Misschien scoor je 40 goals per seizoen. Waarvan 5-8 door spelhervatting. Dan telt 1 level misschien voor 1 extra goal per seizoen.
Eigenlijk mag ik je niet van je dromen beroven, ik speel 't spelletje eigenlijk best kil realiseer ik me nu;
Wanneer je twee keer scoren traint en zo 500k verdient kun je voor dat geld een speler kopen met wereldklasse spelhervattingen. En als je nog een seizoentje doorspaard koop je er één met goddelijk, dat scheelt pas een serie goals
[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 07-10-2004 12:17 ]
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Ja, wat kilVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:07:
[...]
Ja, wel een theorie, maar 1 level set pieces een serie goals??
Misschien scoor je 40 goals per seizoen. Waarvan 5-8 door spelhervatting. Dan telt 1 level misschien voor 1 extra goal per seizoen.
Eigenlijk mag ik je niet van je dromen beroven, ik speel 't spelletje eigenlijk best kil realiseer ik me nu;
Wanneer je twee keer scoren traint en zo 500k verdient kun je voor dat geld een speler kopen met wereldklasse spelhervattingen. En als je nog een seizoentje doorspaard koop je er één met goddelijk, dat scheelt pas een serie goals
Verwijderd
Ik wou net zeggen, mijn wereldklasse spelhervatter had 6 wedstrijden nodig voordat hij z´n eerste nuttige corner afleverde. 6 wedstrijden met als resultaat 1 assits en 0 goals^^0nMe schreef op 07 oktober 2004 @ 13:19:
Die van mij heeft er vorig seizoen 20 goals erin liggen, waaronder 2 goals tegen een 7* en 8* keeper in de beker vs 2 ere div teams.En dan praat ik nog niet eens over de assists uit corners, maar het is wel sterk afhankelijk van een aantal zaken hoeveel ie scoort...
Verwijderd
Zoek je iets speciaals? Ik kan je verzoeken bij spelhervattingen forum indienen. Er is altijd wel iemand die een specifieke speler heeft rondlopen.Brainpower schreef op 07 oktober 2004 @ 14:53:
Ok, ik ben er ook uit...Ik train gewoon door...Ik koop wel een speler met hoge spelhervatting dan
Ik zoek daar niet naar, maar ik wou spelhervatting gaan trainen komende week (2 weken)...Maar als het weinig effect heeft kan ik beter een goede spelhervatter kopen wanneer ik een speler nodig heb op een bepaalde linie...Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:24:
[...]
Zoek je iets speciaals? Ik kan je verzoeken bij spelhervattingen forum indienen. Er is altijd wel iemand die een specifieke speler heeft rondlopen.
Less = more
Less = more
Verwijderd
Verwijderd
begin van seizoenVerwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 09:22:
Vraagje: wanneer is het handig om spelers te verkopen (qua opbrengst)? Nu, of over 1 of 2 weken, als het seizoen net begonnen is?
Ik zou er nu een paar willen verkopen, maar als ze nu weinig opleveren kan ik misschien beter ff wachten.
Ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb een 20-jarige outstanding def. met inadequate wing en die wil ik nu ook kwijt. Als het goed is komt daar volgende week nog een 20-jarige brilliant bij die ik ook wil verkopen.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 09:22:
Vraagje: wanneer is het handig om spelers te verkopen (qua opbrengst)? Nu, of over 1 of 2 weken, als het seizoen net begonnen is?
Ik zou er nu een paar willen verkopen, maar als ze nu weinig opleveren kan ik misschien beter ff wachten.
conditie van uitstekende speler is beter, bijstats van formidable middenvelder ebter (redelijk tegenover matig passen)
Verwijderd
Maar in principe begint het nieuwe seizoen zondag, dus als je je spelers nu plaatst worden ze verkocht in het begin van het nieuwe seizoen. Of is het nog te vroeg dan?dreamtheater schreef op 08 oktober 2004 @ 10:02:
[...]
Ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb een 20-jarige outstanding def. met inadequate wing en die wil ik nu ook kwijt. Als het goed is komt daar volgende week nog een 20-jarige brilliant bij die ik ook wil verkopen.
Ik denk dat ik ze gewoon te koop zet voor de prijs die ik ervoor wil hebben. Als iemand hem koopt, mooi zo! Zo niet, dan staat hij over 2 weken weer op de transferlijst.
Verder een matige TU:
Def: +1 (die 20-jarige eindelijk naar outstanding)
Vorm: +2/-4 (niets bijzonders)
TSI: +1960/-760
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 11:33 ]
Ik heb de registratiesite van Buddy bezocht. Het gaat 8,50 euro kostenTommilio schreef op 08 oktober 2004 @ 11:08:
Hmmm buddy gaat nu ook centjes kosten....dan ga ik nu toch maar een keuze maken tussen buddy en ham. Bedoel als ik dan toch moet betalen
[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 08-10-2004 11:40 ]
Unknown
Verwijderd
Maandag wordt ie al 18. Dan is uitstekend pm niet zo bijzonder hoor.GaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 11:56:
Ik heb een Nederlandse 17 jarige die halverwege excellent playmaking is en vanaf vandaag ook excellent conditie.
Daarnaast heeft hij ook inadecuate defending bijstats overigens.
Nu kan zowel HAM transferevaluation als de Hattrick transfervergelijking geen vergelijkbare transfer van eendergelijke speler meer vinden.
Betekend dat nu dat ik een potentieel Nederlandse U20 speler heb of ben ik dan iets te positief.
Ik train met een solid coach overigens.
True, maar ik dacht dat halvewege excellent icm met excellent conditie (hoeft dus nooit meer een conditie training) voor een 17 jarige wel vrij uniek was, zeker met de defending bijstats.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:02:
[...]
Maandag wordt ie al 18. Dan is uitstekend pm niet zo bijzonder hoor.
17 jarige die al formidabel zijn, dat is pas interessant voor de U-20.
Verwijderd
Als je tussen de seizoenen door geen conditie maar pm traint, kan misschien kans maken op een selectie.GaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 12:09:
[...]
True, maar ik dacht dat halvewege excellent icm met excellent conditie (hoeft dus nooit meer een conditie training) voor een 17 jarige wel vrij uniek was, zeker met de defending bijstats.
Maar idd, hij is al bijna 18 al zal hij dan ook bijna form. zijn.
Aan het einde van komend seizoen zal hij outstanding zijn gok ik maar hij zal wel steeds iets te laat zijn met een skillincrease tenzij ik hem tussen de seizoenen door ook steeds pm ga trainen misschien?
Naja we zien wel
Al mijn trainees op 1 na (1 solid) hebben excellent conditie dus op dit moment is er geen noodzaak meer om conditie te trainen.Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:13:
[...]
Als je tussen de seizoenen door geen conditie maar pm traint, kan misschien kans maken op een selectie.
Maar je moet dan de keuze maken of je alleen voor hem traint, en dus conditietraining laat vallen, of ook aan je andere trainies denkt, die wel conditietraining nodig hebben.
Verwijderd
Maak daar maar uitmuntend vanVerwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:02:
[...]
Maandag wordt ie al 18. Dan is uitstekend pm niet zo bijzonder hoor.
17 jarige die al formidabel zijn, dat is pas interessant voor de U-20.
Dat is voor een 18 jarige volgens de officieële site van de nationale HT-teams, of dat moet indertussen alweer achterhaald zijn.
[ Voor 23% gewijzigd door GaMbiNo op 08-10-2004 12:36 ]
Voor u20 spelertjes wordt het de komende weken mooi shoppenGaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 12:28:
[...]
Dat is voor een 18 jarige volgens de officieële site van de nationale HT-teams, of dat moet indertussen alweer achterhaald zijn.
Voor een 18 jarige moet hij minimaal uitmuntend pm hebben wat hij wel zal halen.
edit: Zie nu dat hij die skills moet hebben zodra hij de leeftijd van 18 jaar bereikt.
Dat haalt hij niet dus zal het wel een kansloze missie zijn.
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Afgezien van het feit dat dat zou kunnen, acht ik de opmerking hier van Peter R mee rop zijn plaats,Damien2004 schreef op 08 oktober 2004 @ 14:25:
Maar als ik mijn windows calculator er bij pak (zou ook een bug in xp kunnen zijn :D[) dan krijg ik bij de aftel sommen het volgende:
1725 - 500 = 1225
1525 - 443 = 1082
En dit is echt gebeurt![]()
Zoals Peter R zou zeggen er is hier sprake van gerechtelijke dwaling
Hmm zover had ik nog niet door gedacht eigenlijkZou het niet kunnen dat er zich inmiddels al weer meer hebben aangemeld, en er dus per saldo een andere wachtlijst uit komt?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
Goed bezig Damien! Je bent al erg op de hoogte voor iemand die nog niet eens een team heeft.Damien2004 schreef op 08 oktober 2004 @ 15:42:
Heb er al een hoop over gelezen en volgens mij werd buddy alleen maar beschouwd als het beste freeware pakket en HAM als het beste pakket voor Hattrick. Kan het mis hebben maar volgens mij zat het zo.
Verwijderd
Check ook HattrickOK, die vind ik de beste van de freeware, en die gebruik ik dus ookVerwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 16:31:
[...]
Goed bezig Damien! Je bent al erg op de hoogte voor iemand die nog niet eens een team heeft.
Ik gebruikte vroeger HAM, totdat ik daar voor moest betalen. Toen ben ik overgestapt op buddy waar ik even aan moest wennen. Nu buddy ook geld gaat kosten stap ik toch liever over op HAM.
Fijner en heeft een grotere community achter zich (dus meer feedback etc)
Verwijderd
kunnen ook eerst een poll houden of we het op zaterdag of vrijdag houden? Mijn voorkeur gaat iig naar vrijdag maja op zaterdag kom ik uiteraard ookhoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:35:
Er wordt veel over gesproken, maar nu wordt het ook tijd dat we actie ondernemen.
Ik stel voor:
De grote GoT meeting 2004
Waar:Nader te bepalen
Wanneer: Zaterdag 13 november
Wie: Iedereen die maar wil en kan
Hoe: Suggesties? Biertje gaat er altijd wel in
Dus wie gaat er mee?
Zelf wil ik zeker aanwezig zijn, en ik ga eens kijken of mijn teamgenoten (De Wesp en Junior Stars) misschien mee willen. Hierbij spreek ik dan ook gelijk maar de Beverwijk connectie aan, net als opper-opa Yared. En dan een ieder die altijd wel zegt dat ie wil, laat het maar eens zien. Het is gewoon gezellig, en je hebt niks te verliezen. Je hoeft ook nog niet bang te zijn dat je dan Sinterklaas mist, die komt pas een week later Nederland binnen.
Verwijderd
1x trainen missen zal ook niet zo super erg zijn tochhoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:47:
Ik kan zelf niet op vrijdag, omdat ik dan altijd moet trainen. Ik denk ook dat we de zaterdag als een avond moeten zien, en niet overdag. Misschien laat in de middag...
Afgelopen seizoenen heeft hij pm getraind, maar nu is hij overgestapt op passen, en is zijn selectie flink veranderd. Wel kiest hij zo zijn wedstrijden uit waar hij het middenveld flink oppompt.yared schreef op 06 oktober 2004 @ 10:44:
Zonar, stond vandaag in mijn gastenboek... fijn zo'n 'tip'
Vertel maar, wat moet ik weten van Smitties?!
In het begin heb ik redelijk gedetailleerde berekeningen gemaakt, maar uiteindelijk komen die toch nooit uit door een goede yp of juist een zooi regen in je thuiswedstrijden. Tegenwoordig kijk ik nog wel naar wat ik ongeveer aan inkomsten uit transfers kan verwachten en wat ik daar ongeveer voor terug kan kopen en houd ik altijd een buffer van rond de 1 miljoen aan (en afgelopen seizoen heb ik die niet echt aan hoeven spreken ondanks de matige prestaties van mijn team en dito toeschouwersaantallen)Die kosten zijn voor de lagere divisies best zwaar maar volgens mij valt het op een gegeven moment niet echt meer op in de hogere divisies als je een paar miljoen regelmatig op je rekening hebt staan of je nou een ton meer of minder uitgeeft.
Don't waste your time or time will waste you
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
| Gauke Pieter de Groot (44713922) 19 jaar, redelijk in vorm, gezond Een controversieel persoon die rustig en oprecht is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 1 600 Loon: 824 €/week Eigenaar: Metal_Heads Waarschuwingen: 0 Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: zwak Passen: slecht Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: uitstekend Spelhervatting: zwak |
Ik ben zelf voor laat in de middag, omdat ik 's avonds niet te laat thuis kan zijn ivm het OV wat hier niet al te goed is 's avonds laat. Maar ik kan wel komen op 13 november.hoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:47:
Ik kan zelf niet op vrijdag, omdat ik dan altijd moet trainen. Ik denk ook dat we de zaterdag als een avond moeten zien, en niet overdag. Misschien laat in de middag...
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik zou wel willen maar ik speel net als jou woensdag een bekerwedstrijd tegen een IX team.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:21:
Iemand een oefenwedstrijd spelen tegen mij? De tijd ontbreekt me de laatste weken nogal om nog actief aan Hattrick te doen (hetgeen gezien de seizoenstop goed uit komt) 143305- Nocturnal Supremacy.
Verwijderd
tering, ken je nagaan hoe actief ik ben. Niet best ditGaMbiNo schreef op 09 oktober 2004 @ 12:23:
[...]
Ik zou wel willen maar ik speel net als jou woensdag een bekerwedstrijd tegen een IX team.![]()
Wel ff opletten hé
[ Voor 9% gewijzigd door yared op 09-10-2004 13:43 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 6% gewijzigd door yared op 09-10-2004 13:50 ]
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Verwijderd
Naar mijn idee moet je geen meeting gaan houden op low-budget methode. Persoonlijk heb ik heus wel wat over voor een leuke meeting, zelfgemaakte salades + catan is nou niet echt een spetterend uithangbord. Ik blijf bij het bowlen of snookeren/poolen of iets dergelijks met een etentje daarna en een kroegyared schreef op 09 oktober 2004 @ 13:31:
Over de kosten
thx timJa, het kost wel wat, maar we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden zodat ook de arme student erheen kan
We hebben nog geen idee, maar het is niet 20 euro de man, da's teveel, veel teveel(tenzij je meters bier besteld, jouw probleem
)
Verwijderd
idd Tim. Catannen is leuk maar niet op een meeting de hele dagVerwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:47:
[...]
Naar mijn idee moet je geen meeting gaan houden op low-budget methode. Persoonlijk heb ik heus wel wat over voor een leuke meeting, zelfgemaakte salades + catan is nou niet echt een spetterend uithangbord. Ik blijf bij het bowlen of snookeren/poolen of iets dergelijks met een etentje daarna en een kroeg
Naar mijn idee hebben de meeste GoT´ers wel iets meer over dan een paar euro voor een meeting. Vind het zelf de dag een stuk leuker maken.
Ja, precies. Ik ben ook voor om te gaan poolen(oid) en daarna naar een kroeg te gaan. Want om nu een hele middag ofzo te gaan catannen heb ik niet echt veel zin in.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:47:
[...]
Naar mijn idee moet je geen meeting gaan houden op low-budget methode. Persoonlijk heb ik heus wel wat over voor een leuke meeting, zelfgemaakte salades + catan is nou niet echt een spetterend uithangbord. Ik blijf bij het bowlen of snookeren/poolen of iets dergelijks met een etentje daarna en een kroeg
Naar mijn idee hebben de meeste GoT´ers wel iets meer over dan een paar euro voor een meeting. Vind het zelf de dag een stuk leuker maken.
Verwijderd
hahaha, LOL, noem je dat voetballen???Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:53:
[...]
Zoals de basisschool waar thije en ik hebben leren voetballen, de muziekschool waar tim op ze triejangel heeft leren pingen en natuurlijk nog veel meer!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 13:56 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 14:06 ]
Er missen nog wel een aantal logo's hoor.Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 14:04:
[...]
![]()
![]()
edit: waar is Thije´s logo??
of krijgt die een aparte poster voor die mege-collectie logo´s van hem??
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
[ Voor 23% gewijzigd door yared op 09-10-2004 14:18 ]
Verwijderd
in me logo staat de naam van degene die me logo heeft gemaakt. Hij doet het voor noppes dus dan moet je hem ff ht-mailen als je een logo wilt. Geld trouwens voor iedereen hier die nog een logo zoekt.GaMbiNo schreef op 09 oktober 2004 @ 15:05:
Ik heb wel het lelijkste logo als ik zo vergelijk.
Helaas heb ikzelf echter de ballen verstand van fotosoepen en dus is het maken van zoiets als die van Frizza voor mij een kansloze opgave. *hint hint*
Maar een leuk verhaaltje...dat de GoT-fed nog maar veel groter en gezelliger mag worden.
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq