Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.364 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd! Ik dacht gewonnen te hebben, maar nee, 3 minuten voor tijd 2-2 :o

Gelukkig heb ik mn penaltynemers ingesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli Hoedje!
Helaas moet ik nu echt weg!! rennen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:06
wat is de wedstrijd id, ik wil het ook even volgen

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:06
feli hoedje _/-\o_

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had niet gedacht dat ik zou verliezen in de rust, kreeg veruit de meeste kansen, maar ja, als ze ze op de lat schieten heb je er niet veel aan :(

HvP, gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Hoedjevanpapier's XI tal GEFELICITEERD

Met het winnen van de GOT-CUP !!

Dan nu nog ff de doelstellingen voor komend jaar in de 6e div voor SC Amsreiw.

- Lijfsbehoud en een 5e of 4e plaats.
- Een Goed coach aanschaffen
- Stadion ruimschoots uitbreiden omdat het nodig is en het duurder gaat worden :X
- Ronde 3 van de beker behalen
- Hoger positief eindigen qua banksaldo.
- De groepsfase van de JennerCup overleven
- De groepsfase van de GOT-Cup overleven

[ Voor 74% gewijzigd door Quintus op 06-10-2004 19:49 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Quintus schreef op 06 oktober 2004 @ 19:45:
Hoedjevanpapier's XI tal GEFELICITEERD

Met het winnen van de GOT-CUP !!
Daar sluit ik me bij aan. HvP gefeliciteerd!

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Bij het (ver)kopen van mijn jeugdspelers had ik niet opgelet op de mogelijkheid dat sommige die nog over zijn niet op de vleugel kunnen spelen (verdedigers).

Nu zit ik dus met een probleem, ik heb 2 personen die centraal 1* meer halen dan dat ze op de wing staan. Zou ik dus met 1 vleugel en 2 centrale verdedigers gaan werken of is dat slecht? Ik bedoel als de tegenstander vleugelaanval doet...

What's your advise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe aanvaller gekocht voor 5.9 mln. Volgens mij wel een aardige prijs:
Adam Bak (7143350)
22 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een populair persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft slecht ervaring en is een rampzalig leider.

Specialiteit: Koppen

Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 33 830
Loon: 9 833 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Nocturnal Supremacy
Waarschuwingen: (Geschorst)

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: bovennatuurlijk Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Ivo!!! Toppie joppie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Jullie kunnen ook felicitaties geven aan onze GoT-Cup winnaar Hoedjevanpapier in het nieuwsbericht op de GoTtrick site!

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Ik heb er ook weer één bij :)
Afbeeldingslocatie: http://www12.hattrick.org/Common/images/58flag.gif

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 06 oktober 2004 @ 21:30:
Jullie kunnen ook felicitaties geven aan onze GoT-Cup winnaar Hoedjevanpapier in het nieuwsbericht op de GoTtrick site!

http://gottrick.bitxs.com
Ik zie dat de database ontbreekt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:33:
[...]

Ik zie dat de database ontbreekt :?
Nee hoor? O-)

Kom even online aub...heb effe klein vraagje... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Wow, als eerste ploeg voor de tweede keer de GoT cup winnen. Ik ben trots....

Een beetje geluk mag zeker niet ontbreken, maar de bal is rond. Iedereen bedankt voor de gelukswensen.

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Feli hoedje, always knew you would win (ask Yared Mehe)

Doelstellingen:
- Eindelijk doorpromoveren naar VI (iets wat dit jaar al had moeten gebeuren, ware het niet dat ene verlies tegen een ploeg van 12(!) sterren minder :(
- Eindelijk eens positief blijven op de bank, ze kennen me daar al goed genoeg
- Mijn 6 trainees (waar ik er nog 4 van moet kopen) minstens naar uitstekend trainen.
- De GoT cup beter organiseren door oa. het ontwikkelen van een new & improved site.

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Ik log zojuist in op hattrick en zie dat ik in de beker zit :)

Dit is de eerste keer voor mij in de 4 seizoenen dat ik bezig ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op 06 oktober 2004 @ 20:03:
Bij het (ver)kopen van mijn jeugdspelers had ik niet opgelet op de mogelijkheid dat sommige die nog over zijn niet op de vleugel kunnen spelen (verdedigers).

Nu zit ik dus met een probleem, ik heb 2 personen die centraal 1* meer halen dan dat ze op de wing staan. Zou ik dus met 1 vleugel en 2 centrale verdedigers gaan werken of is dat slecht? Ik bedoel als de tegenstander vleugelaanval doet...

What's your advise?
Als je je wingbacks gewoon verdedigend neerzet, spelen ze nagenoeg op hun oude niveau hoor. Met slecht vleugelspel vind ik ze al wingback waardig en merk ik niks in hun sterrenniveau.

@MetalMeijer: heerlijke speler man :) En een goede prijs denk ik ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Brainpower schreef op 06 oktober 2004 @ 17:39:
Mensen ik ben effe aan het twijfelen...

De komende 2 trainingen wou ik eigenlijk 1 keer scoren, en 1 keer spelhervatting trainen.

Maar je kan ook Schieten trainen waar je iedereen voor x % traint op spelhervatten en iedereen die speelt op x % scoren.

Weet iemand op hoeveel % je op die 2 gebieden traint? Ikzelf dacht 50% maar dit staat nergens vermeld.
Iemand aub???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Gisteren in mijn uitwedstrijdje in Portugal (vlaggetje nr. 2) met 1-1 gelijkgespeeld tegen een behoorlijk slecht team. Wel voor het eerst een utopian central def. En dat terwijl mijn op 1 na beste verdediger niet speelde :) Overigens speelde ik wel 5-4-1.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over dat % bij scoren heb ik heel veel geruchten gehoord, maar nooit iets wat me echt overtuigde. Rond de 40% is wat ik 't meest hoor, door mensen die 't iets langer trainden.
Verder zou ik nooit spelhervattingen trainen. Mijn berekeningen over de winst per training zullen hier inmiddels wel berucht zijn, maar ik kan 't niet laten:
3 spelers 1x scoren trainen zal minimaal 250k opleveren. Bij 1 sp training gaat nog niet de helft van je spelers een level omhoog, daarvan is 3/4 van de stijgingen waardeloos, want niemand interesseert 't of je een speler hebt met zwak of matig spelhervattingen. Als je geluk hebt stijgt net die ene goede speler, maar de winst daarvan is nooit meer dan 250k!
Mijn advies: 2x scoren trainen, of als je meer dan 6 spitsen hebt schieten, puur voor stijging in scoren.
Alleen set pieces trainen met 50 spelers die allemaal minstens goed spelhervattingen hebben, alleen dan kan 't 't waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@KdB: gelukkig, iemand die het ook helemaal met mij eens is. Lekker doortrainen wat je altijd al deed. Ik train ook woensdag lekker 5 verdedigers van de 9 die ik normaal doe. Blijft een stuk winstgevender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 11:15:
@KdB: gelukkig, iemand die het ook helemaal met mij eens is. Lekker doortrainen wat je altijd al deed. Ik train ook woensdag lekker 5 verdedigers van de 9 die ik normaal doe. Blijft een stuk winstgevender.
Natuurlijk, die winst die kdb berekend is eigenlijk gewoon logisch. En toch heb ik vorig seizoen 2x spelhervattingen getraind (tussenseizoen), om mijn formidabele mid naar formidabel spelhervatting te krijgen, en dat is toen gelukt. En dan kan het waarschijnlijk nog niet uit qua geld, maar voordat je een formidabel spelhervatter + formidabel positiespel speler op de kop tikt, ben je ook wel even aan het zoeken. Heb het dus alleen voor hem gedaan (en nog 1, die toen naar uitstekend gegaan is), zodat hij elk seizoen een serie goals extra meepikt. Dan kan het qua financien niet uit, maar wel qua goals. :) Ook een theorie, of niet ;)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 07 oktober 2004 @ 11:56:
[...]

Natuurlijk, die winst die kdb berekend is eigenlijk gewoon logisch. En toch heb ik vorig seizoen 2x spelhervattingen getraind (tussenseizoen), om mijn formidabele mid naar formidabel spelhervatting te krijgen, en dat is toen gelukt. En dan kan het waarschijnlijk nog niet uit qua geld, maar voordat je een formidabel spelhervatter + formidabel positiespel speler op de kop tikt, ben je ook wel even aan het zoeken. Heb het dus alleen voor hem gedaan (en nog 1, die toen naar uitstekend gegaan is), zodat hij elk seizoen een serie goals extra meepikt. Dan kan het qua financien niet uit, maar wel qua goals. :) Ook een theorie, of niet ;)
Ja, wel een theorie, maar 1 level set pieces een serie goals??
Misschien scoor je 40 goals per seizoen. Waarvan 5-8 door spelhervatting. Dan telt 1 level misschien voor 1 extra goal per seizoen.
Eigenlijk mag ik je niet van je dromen beroven, ik speel 't spelletje eigenlijk best kil realiseer ik me nu;
Wanneer je twee keer scoren traint en zo 500k verdient kun je voor dat geld een speler kopen met wereldklasse spelhervattingen. En als je nog een seizoentje doorspaard koop je er één met goddelijk, dat scheelt pas een serie goals ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:07:
[...]

Misschien scoor je 40 goals per seizoen. Waarvan 5-8 door spelhervatting. Dan telt 1 level misschien voor 1 extra goal per seizoen.
Eigenlijk mag ik je niet van je dromen beroven, ik speel 't spelletje eigenlijk best kil realiseer ik me nu;
Wanneer je twee keer scoren traint en zo 500k verdient kun je voor dat geld een speler kopen met wereldklasse spelhervattingen. En als je nog een seizoentje doorspaard koop je er één met goddelijk, dat scheelt pas een serie goals ;)
Is dat echt zo? Als je 1 speler in de selectie hebt met divine sp, maakt dat zoveel uit? Ik heb nu meestal 1 speler, soms meer, die excellent sp heeft tijdens een wedstrijd. Die scoort regelmatig. Hoe groot is het verschil tussen die excellent en die divine, hebben we het dan over 2 goals per seizoen (gemiddeld genomen) of 10 op een totaal van bijv. 40 goals. In dat laatste geval ga ik toch eens hard nadenken om zo'n speler aan te schaffen...

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 07-10-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Een vriend van mij heeft een goddelijk SP-er in zijn verdediging staan, en die heeft er vorig seizoen 10 ingelegd, waardoor hij bijna topscoorder is geworden. Daarintegen had ik er ook een met goddelijk SP, maar die heeft er maar 4 gemaakt. Het ligt dus ook aan je team en je tegenstanders of je SP-kansen krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Die van mij heeft er vorig seizoen 20 goals erin liggen, waaronder 2 goals tegen een 7* en 8* keeper in de beker vs 2 ere div teams. :) En dan praat ik nog niet eens over de assists uit corners, maar het is wel sterk afhankelijk van een aantal zaken hoeveel ie scoort...

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 12:07:
[...]

Ja, wat kil ;)

Ha ha, maar je hebt denk ik wel gelijk met je standpunt... :) Daarom train ik ook gewoon door vanaf nu, maar wilde toch graag mijn seizoenswissel van vorig seizoen even delen met de rest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 07 oktober 2004 @ 13:19:
Die van mij heeft er vorig seizoen 20 goals erin liggen, waaronder 2 goals tegen een 7* en 8* keeper in de beker vs 2 ere div teams. :) En dan praat ik nog niet eens over de assists uit corners, maar het is wel sterk afhankelijk van een aantal zaken hoeveel ie scoort...
Ik wou net zeggen, mijn wereldklasse spelhervatter had 6 wedstrijden nodig voordat hij z´n eerste nuttige corner afleverde. 6 wedstrijden met als resultaat 1 assits en 0 goals :( Hij mocht dus weer vertrekken.

Ik train gewoon lekker 2 weken door in het tussenseizoen en van die winst koop ik weer een aanvaller die een stapje beter is dan teams die niet doortrainen in het tussenseizoen. Levert je ook goals op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Ok, ik ben er ook uit...Ik train gewoon door... :) Ik koop wel een speler met hoge spelhervatting dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Mijn bekertegenstander moet ik toch wel kunnen verslaan :)

VIII met waardeloos (laag) middenveld :P

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 07 oktober 2004 @ 14:53:
Ok, ik ben er ook uit...Ik train gewoon door... :) Ik koop wel een speler met hoge spelhervatting dan :)
Zoek je iets speciaals? Ik kan je verzoeken bij spelhervattingen forum indienen. Er is altijd wel iemand die een specifieke speler heeft rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 17:24:
[...]
Zoek je iets speciaals? Ik kan je verzoeken bij spelhervattingen forum indienen. Er is altijd wel iemand die een specifieke speler heeft rondlopen.
Ik zoek daar niet naar, maar ik wou spelhervatting gaan trainen komende week (2 weken)...Maar als het weinig effect heeft kan ik beter een goede spelhervatter kopen wanneer ik een speler nodig heb op een bepaalde linie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Weer 2 nieuwe leden :)

Te beginnen met N.B.C. van Sjmichiel. Zij speelde afgelopen seizoen hun wedstrijden in het stadion "'t poepveldje". Jammer genoeg heeft dit hun eigen spelers ook afgeschrokken waardoor een jammerlijke 7e plek behaald werd. Veel succes volgend seizoen! Zijn gastenboek is hier.

Afbeeldingslocatie: http://www.htlogo.com/uploads/363213_copy1.jpg

De Vooruitjes van Marsmies eindigde 1 plek hoger, namelijk op de 6e plaats. Echter wel een divisie of wat lager dan NBC. Hij werd direct Agricula Simplex. Vraag me niet wat het is maar hij is een van de eerste geloof ik :) Feliciteer hem hiermee! Zijn boekje is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Training: Stamina + 13 Form -13

Niet echt slecht...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

PM +1 (trainee van 17 naar uitstekend)
Vorm +10/-2
TSI +1690/-140

Ik heb een formidabele middenvelder met matig vorm en een uitstekende middenvelder met goed vorm, het beste is om die met uitstekend op te stellen of niet?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ik zou ook ff de conditie en de bijstats bekijken :)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: wanneer is het handig om spelers te verkopen (qua opbrengst)? Nu, of over 1 of 2 weken, als het seizoen net begonnen is?

Ik zou er nu een paar willen verkopen, maar als ze nu weinig opleveren kan ik misschien beter ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 09:22:
Vraagje: wanneer is het handig om spelers te verkopen (qua opbrengst)? Nu, of over 1 of 2 weken, als het seizoen net begonnen is?

Ik zou er nu een paar willen verkopen, maar als ze nu weinig opleveren kan ik misschien beter ff wachten.
begin van seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 09:22:

Ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb een 20-jarige outstanding def. met inadequate wing en die wil ik nu ook kwijt. Als het goed is komt daar volgende week nog een 20-jarige brilliant bij die ik ook wil verkopen.
Ik denk dat ik ze gewoon te koop zet voor de prijs die ik ervoor wil hebben. Als iemand hem koopt, mooi zo! Zo niet, dan staat hij over 2 weken weer op de transferlijst.

Verder een matige TU:
Def: +1 (die 20-jarige eindelijk naar outstanding)
Vorm: +2/-4 (niets bijzonders)
TSI: +1960/-760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kweenie
  • Laatst online: 15-08 13:11
Beste update ooit (qua TSI), 't is dan wel conditie maar toch :P

TSI: +2.540/-320
Vorm: +4/-8
Conditie: + 17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:24

GaMbiNo

1337

TSI + 1.450 / - 800
Vorm + 0 / - 12 :|
Conditie +20 :)

Wat een vormdaling, zo erg heb ik het ook nog nooit eerder gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Hmmm buddy gaat nu ook centjes kosten....dan ga ik nu toch maar een keuze maken tussen buddy en ham. Bedoel als ik dan toch moet betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Jamal schreef op 08 oktober 2004 @ 09:21:
Ik zou ook ff de conditie en de bijstats bekijken :)
conditie van uitstekende speler is beter, bijstats van formidable middenvelder ebter (redelijk tegenover matig passen)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 08 oktober 2004 @ 10:02:
[...]

Ik heb hetzelfde "probleem". Ik heb een 20-jarige outstanding def. met inadequate wing en die wil ik nu ook kwijt. Als het goed is komt daar volgende week nog een 20-jarige brilliant bij die ik ook wil verkopen.
Ik denk dat ik ze gewoon te koop zet voor de prijs die ik ervoor wil hebben. Als iemand hem koopt, mooi zo! Zo niet, dan staat hij over 2 weken weer op de transferlijst.

Verder een matige TU:
Def: +1 (die 20-jarige eindelijk naar outstanding)
Vorm: +2/-4 (niets bijzonders)
TSI: +1960/-760
Maar in principe begint het nieuwe seizoen zondag, dus als je je spelers nu plaatst worden ze verkocht in het begin van het nieuwe seizoen. Of is het nog te vroeg dan?

Ik denk dat ik hetzelfde probeer als jij, gewoon te koop zetten en kijken wat er van komt.

/edit:
Bij mij is de vorm ook aardig gedaald btw :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quintus
  • Laatst online: 13-09 18:12

Quintus

Eg wel! Dus....

Tommilio schreef op 08 oktober 2004 @ 11:08:
Hmmm buddy gaat nu ook centjes kosten....dan ga ik nu toch maar een keuze maken tussen buddy en ham. Bedoel als ik dan toch moet betalen :)
Ik heb de registratiesite van Buddy bezocht. Het gaat 8,50 euro kosten ;(
Vanaf 5 licenties tegelijk 7,50 euri

TU

Conditie +15
Vorm - 11

[ Voor 6% gewijzigd door Quintus op 08-10-2004 11:40 ]

Unknown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aardige TU....

Conditie +15, maar de vorm zullen we het maar niet over hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik heb een Nederlandse 17 jarige die halverwege excellent playmaking is en vanaf vandaag ook excellent conditie.
Daarnaast heeft hij ook inadecuate defending bijstats overigens.
Nu kan zowel HAM transferevaluation als de Hattrick transfervergelijking geen vergelijkbare transfer van eendergelijke speler meer vinden. :D

Betekend dat nu dat ik een potentieel Nederlandse U20 speler heb of ben ik dan iets te positief. ;)
Ik train met een solid coach overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 11:56:
Ik heb een Nederlandse 17 jarige die halverwege excellent playmaking is en vanaf vandaag ook excellent conditie.
Daarnaast heeft hij ook inadecuate defending bijstats overigens.
Nu kan zowel HAM transferevaluation als de Hattrick transfervergelijking geen vergelijkbare transfer van eendergelijke speler meer vinden. :D

Betekend dat nu dat ik een potentieel Nederlandse U20 speler heb of ben ik dan iets te positief. ;)
Ik train met een solid coach overigens.
Maandag wordt ie al 18. Dan is uitstekend pm niet zo bijzonder hoor.
17 jarige die al formidabel zijn, dat is pas interessant voor de U-20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

True, maar ik dacht dat halvewege excellent icm met excellent conditie (hoeft dus nooit meer een conditie training) voor een 17 jarige wel vrij uniek was, zeker met de defending bijstats.

Maar idd, hij is al bijna 18 al zal hij dan ook bijna form. zijn.
Aan het einde van komend seizoen zal hij outstanding zijn gok ik maar hij zal wel steeds iets te laat zijn met een skillincrease tenzij ik hem tussen de seizoenen door ook steeds pm ga trainen misschien?

Naja we zien wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 12:09:
[...]

True, maar ik dacht dat halvewege excellent icm met excellent conditie (hoeft dus nooit meer een conditie training) voor een 17 jarige wel vrij uniek was, zeker met de defending bijstats.

Maar idd, hij is al bijna 18 al zal hij dan ook bijna form. zijn.
Aan het einde van komend seizoen zal hij outstanding zijn gok ik maar hij zal wel steeds iets te laat zijn met een skillincrease tenzij ik hem tussen de seizoenen door ook steeds pm ga trainen misschien?

Naja we zien wel :)
Als je tussen de seizoenen door geen conditie maar pm traint, kan misschien kans maken op een selectie.
Maar je moet dan de keuze maken of je alleen voor hem traint, en dus conditietraining laat vallen, of ook aan je andere trainies denkt, die wel conditietraining nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:13:
[...]

Als je tussen de seizoenen door geen conditie maar pm traint, kan misschien kans maken op een selectie.
Maar je moet dan de keuze maken of je alleen voor hem traint, en dus conditietraining laat vallen, of ook aan je andere trainies denkt, die wel conditietraining nodig hebben.
Al mijn trainees op 1 na (1 solid) hebben excellent conditie dus op dit moment is er geen noodzaak meer om conditie te trainen.
Komende week train ik hem dan ook alweer gewoon op pm.

Aan het einde van komend seizoen zullen er 2 dan 20 jarige trainees vertrekken en als ik nou ff handig trainees terugkoop met minstens solid conditie kan ik vanaf nu best tussen de seizoenen door pm trainen. :9

Maargoed we zullen zien, voor hetzelfde geld krijgt ie nog eens een rotschop dan kan ik het sowieso schudden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

Maak daar maar uitmuntend van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Maak daar maar uitmuntend van :)
Dat is voor een 18 jarige volgens de officieële site van de nationale HT-teams, of dat moet indertussen alweer achterhaald zijn.

Voor een 18 jarige moet hij minimaal uitmuntend pm hebben wat hij wel zal halen.

edit: Zie nu dat hij die skills moet hebben zodra hij de leeftijd van 18 jaar bereikt.
Dat haalt hij niet dus zal het wel een kansloze missie zijn. :z

[ Voor 23% gewijzigd door GaMbiNo op 08-10-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
GaMbiNo schreef op 08 oktober 2004 @ 12:28:
[...]

Dat is voor een 18 jarige volgens de officieële site van de nationale HT-teams, of dat moet indertussen alweer achterhaald zijn.

Voor een 18 jarige moet hij minimaal uitmuntend pm hebben wat hij wel zal halen.

edit: Zie nu dat hij die skills moet hebben zodra hij de leeftijd van 18 jaar bereikt.
Dat haalt hij niet dus zal het wel een kansloze missie zijn. :z
Voor u20 spelertjes wordt het de komende weken mooi shoppen :)
Ik weet niet of dat gaat lukken. In de eerste plaats heb ik dan geld nodig. Dat heb ik niet. Gelukkig kan ik 2 spelers verkopen die in totaal rond de 4 miljoen moeten opbregen. Dan maar eens kijken wat er allemaal voor moois te krijgen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:10
Precies.. ik verwacht rond week 2 een wereldklasse spits te verkopen..

Wil daar dan u-20 materiaal voor terug halen :) Hopelijk 2 :)

Maar das dus nog afwachten..

ZOu dat haalbaar zijn in week 2-3 nog, of is het dan eigenlijk al te laat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Even iets wat mij opvalt tijdens het wachten op een team en ik vroeg mij af of dit jullie ook was opgevallen tijdens het wachten :p

ps. ben nog steeds geduldig aan het wachten dus klaag niet ofzo maar vind het raar.

Woensdag stond de tellen op 1725 wachtende op Donderdag werden er 500 uit hun leiden verlost en stond de tellen op 1525 wachtende. Vandaag werden er 443 wachtende uit hun leiden verlost en staat de tellen op 1421.

Nu heb ik niet direct een hoge opleiding gehad (mbo) en was ik op school slecht in rekenen. Maar als ik mijn windows calculator er bij pak (zou ook een bug in xp kunnen zijn :D) dan krijg ik bij de aftel sommen het volgende:
1725 - 500 = 1225
1525 - 443 = 1082

En dit is echt gebeurt :p

Zoals Peter R zou zeggen er is hier sprake van gerechtelijke dwaling :D

Misschien een bekend probleem ofzo? Dunno....afijn op deze manier hoop ik op zaterdag of zondag een team te hebben zodat ik voor de eerste wedstrijd week aanwezig kan zijn anders begin ik de compentitie toch met een 5-0 verloren wedstrijd?

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
Damien2004 schreef op 08 oktober 2004 @ 14:25:
Maar als ik mijn windows calculator er bij pak (zou ook een bug in xp kunnen zijn :D[) dan krijg ik bij de aftel sommen het volgende:
1725 - 500 = 1225
1525 - 443 = 1082

En dit is echt gebeurt :p

Zoals Peter R zou zeggen er is hier sprake van gerechtelijke dwaling :D
Afgezien van het feit dat dat zou kunnen, acht ik de opmerking hier van Peter R mee rop zijn plaats,

Zou het niet kunnen dat er zich inmiddels al weer meer hebben aangemeld, en er dus per saldo een andere wachtlijst uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Zou het niet kunnen dat er zich inmiddels al weer meer hebben aangemeld, en er dus per saldo een andere wachtlijst uit komt?
Hmm zover had ik nog niet door gedacht eigenlijk :p

Ik kijk echt regelmatig....zeg maar zo'n 3 a 4 keer per dag om een beetje het forum te lezen e.d. maar als iemand zich aanmeld dan word deze idd niet aan de wachtlijst toegevoegd 8)7

Dus ik ben weer een beetje dom |:(

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Wat is jullie voorkeur buddy of ham....heb altijd buddy gebruikt en vind het wel handy maar volgens mij is ham meer gedetaillieerd of zit ik er dan naast. Wil namelijk een van de twee gaan registreren aangezien buddy nu ook centjes kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
TU:

Conditie +13
Vorm -6/+5
TSI -460/+4700

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Heb er al een hoop over gelezen en volgens mij werd buddy alleen maar beschouwd als het beste freeware pakket en HAM als het beste pakket voor Hattrick. Kan het mis hebben maar volgens mij zat het zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op 08 oktober 2004 @ 15:42:
Heb er al een hoop over gelezen en volgens mij werd buddy alleen maar beschouwd als het beste freeware pakket en HAM als het beste pakket voor Hattrick. Kan het mis hebben maar volgens mij zat het zo.
Goed bezig Damien! Je bent al erg op de hoogte voor iemand die nog niet eens een team heeft.

Ik gebruikte vroeger HAM, totdat ik daar voor moest betalen. Toen ben ik overgestapt op buddy waar ik even aan moest wennen. Nu buddy ook geld gaat kosten stap ik toch liever over op HAM.

Fijner en heeft een grotere community achter zich (dus meer feedback etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hier weer even een fijne teamupdate:

3 18-jarige spelertjes (bijna 19 dus...) allemaal naar formidabel scoren. :) Das op zich niet verkeerd. Helemaal omdat 1 van die 3 helemaal niet gespeeld heeft afgelopen week :9 Altijd mogelijk natuurlijk, hij zat er heel dicht tegenaan, maar het is wel heel erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 16:31:
[...]

Goed bezig Damien! Je bent al erg op de hoogte voor iemand die nog niet eens een team heeft.

Ik gebruikte vroeger HAM, totdat ik daar voor moest betalen. Toen ben ik overgestapt op buddy waar ik even aan moest wennen. Nu buddy ook geld gaat kosten stap ik toch liever over op HAM.

Fijner en heeft een grotere community achter zich (dus meer feedback etc)
Check ook HattrickOK, die vind ik de beste van de freeware, en die gebruik ik dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TU was niks dit keer :(

defending: +1
value: +2120/-2000
form: +4/-6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
* koentjuh bedankt yared voor de snelle werkwijze; ik kan weer HAMmen :)

Eindelijks de TU:

Vorm: +4/-5
TSI: +3900/-2270
Scoren +0
Ervaring +1

Kortom weining goeds te melden vanaf hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Er wordt veel over gesproken, maar nu wordt het ook tijd dat we actie ondernemen.
Ik stel voor:

De grote GoT meeting 2004

Waar:Nader te bepalen
Wanneer: Zaterdag 13 november
Wie: Iedereen die maar wil en kan
Hoe: Suggesties? Biertje gaat er altijd wel in

Dus wie gaat er mee?

Zelf wil ik zeker aanwezig zijn, en ik ga eens kijken of mijn teamgenoten (De Wesp en Junior Stars) misschien mee willen. Hierbij spreek ik dan ook gelijk maar de Beverwijk connectie aan, net als opper-opa Yared. En dan een ieder die altijd wel zegt dat ie wil, laat het maar eens zien. Het is gewoon gezellig, en je hebt niks te verliezen. Je hoeft ook nog niet bang te zijn dat je dan Sinterklaas mist, die komt pas een week later Nederland binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar: haarlem/amsterdam duidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
Lijkt me best leuk om ook is een keertje naar de meeting te komen alleen heb ik het probleem dat ik op zaterdag altijd moet voetballen. Dus ben er helaas niet aanwezig deze keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:35:
Er wordt veel over gesproken, maar nu wordt het ook tijd dat we actie ondernemen.
Ik stel voor:

De grote GoT meeting 2004

Waar:Nader te bepalen
Wanneer: Zaterdag 13 november
Wie: Iedereen die maar wil en kan
Hoe: Suggesties? Biertje gaat er altijd wel in

Dus wie gaat er mee?

Zelf wil ik zeker aanwezig zijn, en ik ga eens kijken of mijn teamgenoten (De Wesp en Junior Stars) misschien mee willen. Hierbij spreek ik dan ook gelijk maar de Beverwijk connectie aan, net als opper-opa Yared. En dan een ieder die altijd wel zegt dat ie wil, laat het maar eens zien. Het is gewoon gezellig, en je hebt niks te verliezen. Je hoeft ook nog niet bang te zijn dat je dan Sinterklaas mist, die komt pas een week later Nederland binnen.
kunnen ook eerst een poll houden of we het op zaterdag of vrijdag houden? Mijn voorkeur gaat iig naar vrijdag maja op zaterdag kom ik uiteraard ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Ik kan zelf niet op vrijdag, omdat ik dan altijd moet trainen. Ik denk ook dat we de zaterdag als een avond moeten zien, en niet overdag. Misschien laat in de middag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:47:
Ik kan zelf niet op vrijdag, omdat ik dan altijd moet trainen. Ik denk ook dat we de zaterdag als een avond moeten zien, en niet overdag. Misschien laat in de middag...
1x trainen missen zal ook niet zo super erg zijn toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonar
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-11-2024
yared schreef op 06 oktober 2004 @ 10:44:
Zonar, stond vandaag in mijn gastenboek... fijn zo'n 'tip' :9
Vertel maar, wat moet ik weten van Smitties?! :D
Afgelopen seizoenen heeft hij pm getraind, maar nu is hij overgestapt op passen, en is zijn selectie flink veranderd. Wel kiest hij zo zijn wedstrijden uit waar hij het middenveld flink oppompt.
Die kosten zijn voor de lagere divisies best zwaar maar volgens mij valt het op een gegeven moment niet echt meer op in de hogere divisies als je een paar miljoen regelmatig op je rekening hebt staan of je nou een ton meer of minder uitgeeft.
In het begin heb ik redelijk gedetailleerde berekeningen gemaakt, maar uiteindelijk komen die toch nooit uit door een goede yp of juist een zooi regen in je thuiswedstrijden. Tegenwoordig kijk ik nog wel naar wat ik ongeveer aan inkomsten uit transfers kan verwachten en wat ik daar ongeveer voor terug kan kopen en houd ik altijd een buffer van rond de 1 miljoen aan (en afgelopen seizoen heb ik die niet echt aan hoeven spreken ondanks de matige prestaties van mijn team en dito toeschouwersaantallen)

Don't waste your time or time will waste you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, weer terug uit Egypte (en net op tijd zoals ik op het nieuws zie, phew) en na vele uren zon en een temperatuur die echt niet meer normaal was (40-45 graden) toch wel weer lekker om in m'n eigen bed te liggen. ;) Ook dus 8 dagen geen internet gezien maar vandaag begint alles weer langzaam te dagen. Best wel fijne TU en ook nog vandaag m'n late YP gehad. Erg lekker, m'n eerste uitstekende mainskill uit de opleiding. Jammer van z'n leeftijd maar hier moet ik toch wel wat voor kunnen gaan vangen. 8)

TU van 2 weken:
Verdedigen: +3
Vorm: +11/-8
TSI: +1930/-340

En dan de YP nog:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Gauke Pieter de Groot (44713922)  
19 jaar, redelijk in vorm, gezond   
Een controversieel persoon die rustig en oprecht is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider. 

Nationaliteit:  Nederland   
Total Skill Index (TSI):    1 600   
Loon:   824 €/week  
Eigenaar:   Metal_Heads     
Waarschuwingen:     0   

Conditie:       matig   Keepen:     rampzalig   
Positiespel:    zwak    Passen:     slecht      
Vleugelspel:    slecht      Verdedigen:     redelijk    
Scoren:     uitstekend      Spelhervatting:     zwak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
hoedjevanpapier schreef op 08 oktober 2004 @ 18:47:
Ik ben zelf voor laat in de middag, omdat ik 's avonds niet te laat thuis kan zijn ivm het OV wat hier niet al te goed is 's avonds laat. Maar ik kan wel komen op 13 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13 nov. kan ik niet, heb sowiezo sterke voorkeur voor namiddag+avond door de week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal zo wel ff een poll maken op got forum op hattrick zelf. Dus ik zou zeggen stem ! (alleen die mensen die willen komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo mijn hongaar heeft voor het eerst vandaag in de u20 gespeeld :) 5.5 sterren niet slecht voor 18 jarige, nu hopelijk zijn experience snel omhoog. wel relaxt dat ie waarschijnlijk dus de komende 2 jaar in de u20 zal blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd Foray!!! :)

Ik ga ook m´n uiterste best doen, op de meeting te komen, zaterdag vanaf de namiddag lijkt mij het beste. Waarschijnlijk kunnen dan de meeste mensen. Het afhuren van een bowlingbaan of gaan poolen/snookeren is denk ik het leukst. Heb je het meest contact met anderen, daarna zou je even een biertje kunnen doen in de kroeg (oh ja, en eerst even wat eten natuurlijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bowlen is in der daad wel een leuk ideetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oefenwedstrijd spelen tegen mij? De tijd ontbreekt me de laatste weken nogal om nog actief aan Hattrick te doen (hetgeen gezien de seizoenstop goed uit komt) 143305- Nocturnal Supremacy.

Ik kan op 13 nov. ook wel komen. Vrijdag op zich ook wel, maar meestal voel ik me dan nogal brak na een week werken. Dus zaterdag heeft de voorkeur. Bowlen, poolen, bier drinken, ik vind alles best....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 12:21:
Iemand een oefenwedstrijd spelen tegen mij? De tijd ontbreekt me de laatste weken nogal om nog actief aan Hattrick te doen (hetgeen gezien de seizoenstop goed uit komt) 143305- Nocturnal Supremacy.
Ik zou wel willen maar ik speel net als jou woensdag een bekerwedstrijd tegen een IX team. :D
Wel ff opletten hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 09 oktober 2004 @ 12:23:
[...]

Ik zou wel willen maar ik speel net als jou woensdag een bekerwedstrijd tegen een IX team. :D
Wel ff opletten hé ;)
tering, ken je nagaan hoe actief ik ben. Niet best dit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Over de GoT-HT meeting:
lol HVP, mail me je even je mobiel want we zijn op de achtergrond druk bezig van alles te regelen.

Wat tot nu toe 'besloten' was is dat we het in Haarlem gaan houden. Dit naar aanleiding van eerdere poll die we hebben gedraaid. Hiervoor had ik bij verschillende mensen voor een lokatie gekeken, maar tot nu toe nog niks, dus als men ideen heeft, mail me dan ajb even.

Omdat ik met de auto langs Beverwijk kom heb ik de Beverwijk-connectie gebombardeerd tot mede-organisatoren onder het motto, goede ideen opperen, dus dan ook uitvoeren >:)

Over de ruimte:
Wat we zoeken is een ruimte waar we met zoveel mogelijk mensen kunnen Catannen, eigen eten mee mogen nemen en optioneel drinken kunnen kopen. Hiervoor zou een kantine of een 'warme' schuur, schoollokaal, o.i.d. prima voor zijn maar WE ZOEKEN NOG! dus komop met je hulp!

Over Catannen:
Er zijn aardig wat borden en uitbreidingssets beschikbaar, tis een spel waarbij je lekker kunt ouwehoeren, wat drinken en roken, en je speelt het in wisselend gezelschap.

Over het eten&drinken:
We willen graag zelf lekkers meenemen van chips tot zelfgemaakte salades, alleen het drinken willen we gewoon kunnen kopen als dat moet of ook zelf meebrengen.

Over de kosten
thx tim ;) Ja, het kost wel wat, maar we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden zodat ook de arme student erheen kan :P
We hebben nog geen idee, maar het is niet 20 euro de man, da's teveel, veel teveel ;) (tenzij je meters bier besteld, jouw probleem :9)

Over ideeen en organisatie:
Natuurlijk hebben mensen hun eigen ideeen... maar...
- er moet draagvlak voor zijn bij een grote groep
- het moet uitvoerbaar zijn
- het moet uitgevoerd worden door vrijwilligers

* yared zit een beetje over zijn nek in het werk, maar ALTIJD bereikbaar voor zaken die met ht te maken hebben: bel of mail me (06-28908189)

Zaterdag 13 november namiddag+avond lijkt mij en volgens de poll, velen een prima plan dus laten we het daar in eerste instantie even op houden.

Natuurlijk kun je ook de Beverwijk-connectie aanspreken waarin o.a. Thije, Frizza, MaestroTim zitten en als we hem wakker kunnen krijgen ThaBoyGert.

Meer vrijwilligers zijn welkom!

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 09-10-2004 13:43 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Twee berichten achter mekaar, maar er moest even onderscheid zijn tussen bovenstaande en dit.

Hattrick op Tweakers.net!
Twee weken geleden kwam ik toevallig weer in contact via een topic met wat T.net mensen over HT. Daaruit vloeide heel snel voort dat de redacteuren van Tweakers.net besloten hebben aandacht te geven op de Frontpage aan Hattrick en natuurlijk onze rol daarin als enige echte Tweakers.net Federatie! _/-\o_ :7

Wat gaat er gebeuren en wat kun je verwachten:
FP redacteur Yoeri heeft mbv Grooviee en ondergetekende een allemachtig prachtig artikel geschreven waarin het hele HT verhaal uit de doeken wordt gedaan. Nu weet je ook meteen waarom ik als een malloot 120 fedleden logootjes heb zitten verzamelen :9 Het is een volledige feature die dit weekend geplaatst zal worden, en we zijn ERG benieuwd.

Je kunt er dus donder op zeggen dat als enkele duizenden mensen dit artikel lezen dat er vele reacties zullen komen, zowel positieve als negatieve. Vooral diegene die wel eens modden op de FP weten wat ik bedoel.... Laat je niet gek maken, ga geen discussie aan en verwijs mensen gewoon door naar hier want hier kunnen we in alle rust discusseren. Vaak is onbekend onbemind.... ;)

We kunnen waarschijnlijk ook veel newbie vragen krijgen, zie OP 8)

Laten we hopen dat onze fed nog gezelliger leuker en voller wordt en we ooit nog eens a la HFT onze eigen offline voetbaltournooi mogen organiseren of in ieder geval meer dan 3 man op een meeting krijgen :P

Onze fed is gezellig, leuk, vol, actief, en ga zo maar door, en dat doen wij allemaal!
Met speciaal dank aan alle vrijwilligers die elke keer weer hun luie reet omhoog hijsen om daarbovenop nog eens iets extraas te doen!!! _/-\o_

Addendum: Yoeri heeft zijn team net gehad, nog geen gastenboek maar HTmail is ook mooi!

[ Voor 6% gewijzigd door yared op 09-10-2004 13:50 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Betere shit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 09 oktober 2004 @ 13:31:
Over de kosten
thx tim ;) Ja, het kost wel wat, maar we proberen de kosten zo laag mogelijk te houden zodat ook de arme student erheen kan :P
We hebben nog geen idee, maar het is niet 20 euro de man, da's teveel, veel teveel ;) (tenzij je meters bier besteld, jouw probleem :9)
Naar mijn idee moet je geen meeting gaan houden op low-budget methode. Persoonlijk heb ik heus wel wat over voor een leuke meeting, zelfgemaakte salades + catan is nou niet echt een spetterend uithangbord. Ik blijf bij het bowlen of snookeren/poolen of iets dergelijks met een etentje daarna en een kroeg :)
Naar mijn idee hebben de meeste GoT´ers wel iets meer over dan een paar euro voor een meeting. Vind het zelf de dag een stuk leuker maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:47:
[...]
Naar mijn idee moet je geen meeting gaan houden op low-budget methode. Persoonlijk heb ik heus wel wat over voor een leuke meeting, zelfgemaakte salades + catan is nou niet echt een spetterend uithangbord. Ik blijf bij het bowlen of snookeren/poolen of iets dergelijks met een etentje daarna en een kroeg :)
Naar mijn idee hebben de meeste GoT´ers wel iets meer over dan een paar euro voor een meeting. Vind het zelf de dag een stuk leuker maken.
idd Tim. Catannen is leuk maar niet op een meeting de hele dag :P bowlen lijkt me wel oke of we kunnen met ze allen een toeristische route door beverwijk lopen waar we langs prachtige bwijkse monumenten komen. Zoals de basisschool waar thije en ik hebben leren voetballen, de muziekschool waar tim op ze triejangel heeft leren pingen en natuurlijk nog veel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:47:
[...]
Ja, precies. Ik ben ook voor om te gaan poolen(oid) en daarna naar een kroeg te gaan. Want om nu een hele middag ofzo te gaan catannen heb ik niet echt veel zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 13:53:
[...]
Zoals de basisschool waar thije en ik hebben leren voetballen, de muziekschool waar tim op ze triejangel heeft leren pingen en natuurlijk nog veel meer!
hahaha, LOL, noem je dat voetballen??? :+

maar even serieus, het budget >:)

Poll: Welk bedrag heb je over voor de meeting, excl. reiskosten
<15 euro
15 - 30 euro
30 - 45 euro
> 45 euro
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=21015&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Mooi artikel!

Hopelijk krijgen we zo nog meer Hattrickers/Gottrickers! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1096896582.jpg
kon het niet laten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: waar is Thije´s logo??
of krijgt die een aparte poster voor die mege-collectie logo´s van hem??

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 14:04:
[...]
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

edit: waar is Thije´s logo??
of krijgt die een aparte poster voor die mege-collectie logo´s van hem??
Er missen nog wel een aantal logo's hoor.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

iedereen wiens logo actief was heb ik gezipped en gemailed.
Yoerie heeft deze mooie collage gemaakt.
staat nog wel ergens een linkje naar ouwe logopagina denk?
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/nobbenieuw.jpg
versie 803 geloof ik :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door yared op 09-10-2004 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo

GaMbiNo

1337

Ik heb wel het lelijkste logo als ik zo vergelijk. :P
Helaas heb ikzelf echter de ballen verstand van fotosoepen en dus is het maken van zoiets als die van Frizza voor mij een kansloze opgave. *hint hint* ;)

Maar een leuk verhaaltje...dat de GoT-fed nog maar veel groter en gezelliger mag worden. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GaMbiNo schreef op 09 oktober 2004 @ 15:05:
Ik heb wel het lelijkste logo als ik zo vergelijk. :P
Helaas heb ikzelf echter de ballen verstand van fotosoepen en dus is het maken van zoiets als die van Frizza voor mij een kansloze opgave. *hint hint* ;)

Maar een leuk verhaaltje...dat de GoT-fed nog maar veel groter en gezelliger mag worden. :7
in me logo staat de naam van degene die me logo heeft gemaakt. Hij doet het voor noppes dus dan moet je hem ff ht-mailen als je een logo wilt. Geld trouwens voor iedereen hier die nog een logo zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Als absolute HT-noob een vraagje:

Ik wou wat overdekte zitplaatsen bouwen in mijn stadion, maar die werkzaamheden zullen pas binnen 7 dagen klaar zijn en binnen 3 dagen heb ik een thuiswedstrijd. Is dat een probleem?

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.