yea right- niet meer te vaak in te loggen op hattrick, om daarna 1 minuut later weer uit te loggen, omdat ik alles toch al had gezien...
Dat bedoelde ik eigenlijk nietVerwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:05:
ja ik heb inderdaad weleens iets gezien wat erop leek...
but then again al die logo's zijn ook van 1 site gejat dus dat schept ook wel weer een band
ik vind het iig zo wel ff goed
Anders had ik niet 116 teampagina's

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
Verwijderd
waarom zou je dat überhaupt doen? 
maar er zijn weinig logo's op HT waarvan de oorsprong niet hierop te vinden zijn
http://www.hqfl.dk/
trouwens niks mis mee hoor. waarom from scratch als je hier een leuk idee kan opdoen. ik vind zelf 3d logo's niet mooi, temeer omdat geen enkele club dat in het echt wel heeft
maar er zijn weinig logo's op HT waarvan de oorsprong niet hierop te vinden zijn
http://www.hqfl.dk/
trouwens niks mis mee hoor. waarom from scratch als je hier een leuk idee kan opdoen. ik vind zelf 3d logo's niet mooi, temeer omdat geen enkele club dat in het echt wel heeft
maar niemand heeft zo''n lelijk logo als ik... zo, en dat is ook wel wat waard
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Eh, kun je niet beter een nickchange aanvragen?Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:54:
Mmm, beetje vreemd, maar wel lekker...
Na meer dan 500 posts en meer dan 4 jaar lidmaatschap heb ik besloten mijn oude naam vaarwel te zeggen.
Dus: Jackinthebox is dood, leve WubMaster!!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja, eenmalig

Na 4 jaar lidmaatschap...en meer dan 500 posts weet ie dat niet eens, shame on you wub!
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik heb't ook gedaan, geen moment spijt van gehad 
Edit:
Ineens waan ik me op het breakout-forum met als onderwerp: ontmaagd voor je 14e doen of niet...
Edit:
Ineens waan ik me op het breakout-forum met als onderwerp: ontmaagd voor je 14e doen of niet...
[ Voor 58% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-10-2004 23:13 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
ja!!! daar zijn de doelstellingen weer, de aftrap
persbericht:
04-10-2004 Doelstellingen
Doelstellingen blijven hetzelfde als vorig seizoen:
"Timberteam doelt dit seizoen op indrukwekkende prestaties. Getracht wordt de tegenstander doelbewust onder druk te zetten, waarbij het doel de middelen heiligt.
Derhalve zijn enige aanpassingen in de selectie een vereiste, zo zullen met name de oudere spelers het doelwit zijn, om doelloos rondhuppelend voetbal te voorkomen.
Het doeltreffende motto luidt dan ook:
Er bestaat geen mooier doel, dan een schot voor open doel."
persbericht:
04-10-2004 Doelstellingen
Doelstellingen blijven hetzelfde als vorig seizoen:
"Timberteam doelt dit seizoen op indrukwekkende prestaties. Getracht wordt de tegenstander doelbewust onder druk te zetten, waarbij het doel de middelen heiligt.
Derhalve zijn enige aanpassingen in de selectie een vereiste, zo zullen met name de oudere spelers het doelwit zijn, om doelloos rondhuppelend voetbal te voorkomen.
Het doeltreffende motto luidt dan ook:
Er bestaat geen mooier doel, dan een schot voor open doel."
Verwijderd
Nou mijn doelstelling is gewoon kampioen worden... en aan het eind van het seizoen een redelijk middenveld te hebben(uitstekend en formidabel PM)
Mijn nieuwe persbericht:
04-10-2004 Nieuwe divisie
Een nieuwe divisie voor de Vuurliegen!
Na het spannende en succesvol verlopen tweede seizoen in het bestaan van de Vliegjes zijn we gepromoveerd naar VI.40.
Met een beperkt transferbudget zal het het komende jaar echter niet makkelijk worden, waardoor de eerste doelstelling voor het nieuwe seizoen handhaving zal zijn en om de jeugd een kans te geven.
04-10-2004 Nieuwe divisie
Een nieuwe divisie voor de Vuurliegen!
Na het spannende en succesvol verlopen tweede seizoen in het bestaan van de Vliegjes zijn we gepromoveerd naar VI.40.
Met een beperkt transferbudget zal het het komende jaar echter niet makkelijk worden, waardoor de eerste doelstelling voor het nieuwe seizoen handhaving zal zijn en om de jeugd een kans te geven.
Ben geduldig aan het wachten
Iedere dag bijna mensen erbij bij Hattrick en ook de wachtlijst word minder
[De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-09-10 16:10:00. ]
[Je hebt een team aangevraagd op 2004-09-24 09:40:31]
Dus denk nog een weekie ofzo? Gisteren weer 500 toegelaten en daarvoor ook al een hoop
Dus vol verwachting klopt mijn hart
Ondertussen volg ik deze topic wel tot ik eindelijk toegelaten word en ik mijn newbee vragen kan stellen

Iedere dag bijna mensen erbij bij Hattrick en ook de wachtlijst word minder
[De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-09-10 16:10:00. ]
[Je hebt een team aangevraagd op 2004-09-24 09:40:31]
Dus denk nog een weekie ofzo? Gisteren weer 500 toegelaten en daarvoor ook al een hoop
Dus vol verwachting klopt mijn hart
Ondertussen volg ik deze topic wel tot ik eindelijk toegelaten word en ik mijn newbee vragen kan stellen
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Verwijderd
nu iedereen weet in welke div ze terechtkomen is het wellicht tijd om doelstellingen te formuleren
. Bij deze de mijne:
- na promotie naar div III proberen te handhaven, wat al moeilijk genoeg zal zijn. Dit betekent dat ik voor plek 6 minimaal ga.
- doortrainen van bestaande talenten.
- aan het begin 2 slechte trainees verkopen, en dus 2 nieuwe goede terugkopen.
- eind van seizoen extra-terrestrial verdediger te koop zetten.
- stadion uitbreiden tot 60 a 65k.
- een super YP doen in de eerste week
- wellicht gaan experimenteren met 3-4-3 in de 2de helft van het seizoen.
- na promotie naar div III proberen te handhaven, wat al moeilijk genoeg zal zijn. Dit betekent dat ik voor plek 6 minimaal ga.
- doortrainen van bestaande talenten.
- aan het begin 2 slechte trainees verkopen, en dus 2 nieuwe goede terugkopen.
- eind van seizoen extra-terrestrial verdediger te koop zetten.
- stadion uitbreiden tot 60 a 65k.
- een super YP doen in de eerste week
- wellicht gaan experimenteren met 3-4-3 in de 2de helft van het seizoen.
Verwijderd
ok mijn doelstellingen:
- handhaving in de V
- mijn 22 jarige wonderbaarlijk winger verkopen
- mn middenveld en aanval verbeteren
- een ronde verder te komen in de beker
- en natuurlijk door blijven trainen
- handhaving in de V
- mijn 22 jarige wonderbaarlijk winger verkopen
- mn middenveld en aanval verbeteren
- een ronde verder te komen in de beker
- en natuurlijk door blijven trainen
Dan doe ik ook even mee 
- Aan het eind van het seizoen hoop ik 3 briljant en 3 hoog uitmuntend spitsen te hebben, allen 19 jaar
- Ik ga voor het kampioenschap in de V.80, promoveren weet ik zo net nog niet
- Stadion uitbreiden naar waarschijnlijk 52k ofzo. Ik wil in ieder geval het grootste stadion van mijn league
- Proberen meer dan 1800 trouwe aanhangers te krijgen
- O ja, de beker, ik wil nu mijn record van ronde 5 wel eens verbeteren, en dat zou toch moeten lukken met divisie VII, VIII en IX erbij
- Aan het eind van het seizoen hoop ik 3 briljant en 3 hoog uitmuntend spitsen te hebben, allen 19 jaar
- Ik ga voor het kampioenschap in de V.80, promoveren weet ik zo net nog niet
- Stadion uitbreiden naar waarschijnlijk 52k ofzo. Ik wil in ieder geval het grootste stadion van mijn league
- Proberen meer dan 1800 trouwe aanhangers te krijgen
- O ja, de beker, ik wil nu mijn record van ronde 5 wel eens verbeteren, en dat zou toch moeten lukken met divisie VII, VIII en IX erbij
[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 05-10-2004 10:27 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat doelstellingen gebeuren is altijd wel grappig. Ik ben wel meestal aan het einde van het seizoen vergeten wat ze ook alweer precies waren, maar ik ga het toch weer proberen 
- Kampioen worden. Heb ik al vaker geschreeuwd en ik ben nog nooit in de buurt gekomen (in V althans). Wat HT-ranking betreft is mijn team 1e in de competitie (pakweg 175) en wat sterren betreft 2e (rond de 43 momenteel). Het zou mogelijk moeten zijn... Ik wil in elk geval zolang mogelijk meedoen om het kampioenschap en sowieso degradatiewedstrijden vermijden.
- Lang meedoen in de beker. Bij voorkeur de mooie prestatie van vorig seizoen overtreffen (ronde 6 dus). Met de nieuwe opzet van de beker zou dat te doen moeten zijn.
- Op het einde van het seizoen mijn allereerste echte trainee verkopen. Ben ik 3 seizoenen geleden begonnen met trainen. Toen was hij een 17-jarige redelijk def. Op het einde van dit seizoen moet hij worldclass worden (21 zal hij dan zijn). Verder zal ik begin komend seizoen een brilliant 21-jarige def. en een outstanding 21-jarige def. (met inadequate wing) verkopen. Die laatste 2 zullen ongeveer 4 miljoen op moeten brengen en daarvoor komen dan 2 goede trainees (waarvan 1 u20 kandidaat) en een goede winger.
Het zijn nogal ambitieuze doelstellingen, maar het valt te proberen
Overigens; ik ben aan het overwegen om het hele seizoen te gaan PICcen. Verder heb ik een coach met matig leiderschap. Kan die de TS voldoende vasthouden? Heeft iemand hier ervaring mee?
- Kampioen worden. Heb ik al vaker geschreeuwd en ik ben nog nooit in de buurt gekomen (in V althans). Wat HT-ranking betreft is mijn team 1e in de competitie (pakweg 175) en wat sterren betreft 2e (rond de 43 momenteel). Het zou mogelijk moeten zijn... Ik wil in elk geval zolang mogelijk meedoen om het kampioenschap en sowieso degradatiewedstrijden vermijden.
- Lang meedoen in de beker. Bij voorkeur de mooie prestatie van vorig seizoen overtreffen (ronde 6 dus). Met de nieuwe opzet van de beker zou dat te doen moeten zijn.
- Op het einde van het seizoen mijn allereerste echte trainee verkopen. Ben ik 3 seizoenen geleden begonnen met trainen. Toen was hij een 17-jarige redelijk def. Op het einde van dit seizoen moet hij worldclass worden (21 zal hij dan zijn). Verder zal ik begin komend seizoen een brilliant 21-jarige def. en een outstanding 21-jarige def. (met inadequate wing) verkopen. Die laatste 2 zullen ongeveer 4 miljoen op moeten brengen en daarvoor komen dan 2 goede trainees (waarvan 1 u20 kandidaat) en een goede winger.
Het zijn nogal ambitieuze doelstellingen, maar het valt te proberen
Overigens; ik ben aan het overwegen om het hele seizoen te gaan PICcen. Verder heb ik een coach met matig leiderschap. Kan die de TS voldoende vasthouden? Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 7% gewijzigd door dreamtheater42 op 05-10-2004 10:31 ]
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
Heb dezelfde coach en ook afgelopen seizoen volledig gePIC´t (op enkele belangrijke wedstrijden na dan). Zijn matig leiderschap zorgt ervoor dat je TS op zondag op dolgelukkig staat, maandag doet hij een stapje terug, precies op tijd dusdreamtheater schreef op 05 oktober 2004 @ 10:26:
Doelstellingen van kiddy
Heel simpel, kampioen worden van III.4 en daarmee rechtstreeks promoveren
De cup winnen
De cup winnen
Verwijderd
hattrick cup of Got cup ?mankit schreef op 05 oktober 2004 @ 11:12:
Doelstellingen van kiddy
De cup winnen
Doelstellingen Yared:
GoT-HT fed nog gezelliger te maken middels:
- Feature op de FP van Tweakers.net krijgen zodat alle Tweakers van ons bestaan weten
- Meer leden zodat we een leuke meeting kunnen organiseren
- Actief weer het GoT-HT Tool project oppakken (JduPee check voicemail, Jamal?!
)
- Dit forum richting deel 30 helpen
- Klaar te staan voor elke federatie vrijwilliger met ideen en hulp want ze doen elk seizoen weer ALLEMACHTIG PRACHTIG werk!
oh ja, en handhaving in IV
* yared is nog zwaar in dubio hoe die dat zal doen, wellicht een extra-terrestial keeper ipv nieuwe forwards.. dat zou het toch wel moeten doen.
GoT-HT fed nog gezelliger te maken middels:
- Feature op de FP van Tweakers.net krijgen zodat alle Tweakers van ons bestaan weten
- Meer leden zodat we een leuke meeting kunnen organiseren
- Actief weer het GoT-HT Tool project oppakken (JduPee check voicemail, Jamal?!
- Dit forum richting deel 30 helpen

- Klaar te staan voor elke federatie vrijwilliger met ideen en hulp want ze doen elk seizoen weer ALLEMACHTIG PRACHTIG werk!
oh ja, en handhaving in IV
* yared is nog zwaar in dubio hoe die dat zal doen, wellicht een extra-terrestial keeper ipv nieuwe forwards.. dat zou het toch wel moeten doen.
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
En is dat PICcen goed bevallen?Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:08:
[...]
Heb dezelfde coach en ook afgelopen seizoen volledig gePIC´t (op enkele belangrijke wedstrijden na dan). Zijn matig leiderschap zorgt ervoor dat je TS op zondag op dolgelukkig staat, maandag doet hij een stapje terug, precies op tijd dus
Ik heb de volgende theorie in gedachte; als je het hele seizoen PICced staat je TS na pakweg 3/4 wedstrijden op dolgelukkig (dat is 8 geloof ik). Als je PICced presteert je team geloof ik ongeveer 10% minder dan bij normal, maar als TS 8 ipv 5 is wordt dat weer ruimschoots gecompenseerd. Als het goed is presteert je team (het middenveld) beter met PIC en TS=8 dan met normal en TS=5. Verder kun je tegen het einde van het seizoen een paar keer normal spelen of zelfs MOTSen. Met een hoge TS heeft dat een veel groter effect .
Bij de HAM line up tool kwam er het volgende uit:
TS=8, PIC: midfield=brilliant(22)
TS=5, normal: midfield=outstanding(20)
Dat is toch 10% verschil. De formle van HAM zal wel niet helemaal kloppen, maar het is wel interessant om te testen.
"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Dat is precies wat ik komend seizoen ook ga doen...Vooral in het begin van de beker kan je daar ook lekker piccen.dreamtheater schreef op 05 oktober 2004 @ 11:38:
[...]
En is dat PICcen goed bevallen?
Ik heb de volgende theorie in gedachte; als je het hele seizoen PICced staat je TS na pakweg 3/4 wedstrijden op dolgelukkig (dat is 8 geloof ik). Als je PICced presteert je team geloof ik ongeveer 10% minder dan bij normal, maar als TS 8 ipv 5 is wordt dat weer ruimschoots gecompenseerd. Als het goed is presteert je team (het middenveld) beter met PIC en TS=8 dan met normal en TS=5. Verder kun je tegen het einde van het seizoen een paar keer normal spelen of zelfs MOTSen. Met een hoge TS heeft dat een veel groter effect .
Bij de HAM line up tool kwam er het volgende uit:
TS=8, PIC: midfield=brilliant(22)
TS=5, normal: midfield=outstanding(20)
Dat is toch 10% verschil. De formle van HAM zal wel niet helemaal kloppen, maar het is wel interessant om te testen.
Nog even 1 miljoen sparen en dan koop ik een Goed/Goed coach...Mn TS wordt en blijft dan ook nog sneller hoger staan dan hij nu doet...
Verwijderd
ok, ik heb toch niets beters te doen, dus hier dan een paar doelstellingen 
-Direct promoveren naar IV
-Iets anders gaan trainen dan middenvelders maar ik weet nog niet wat, zit te denken aan wingers....
-Stadion uitbreiden naar minimaal 50k
-Nieuwe coach aanstellen, maar dat is een kwestie van een paar keer klikken
-Direct promoveren naar IV
-Iets anders gaan trainen dan middenvelders maar ik weet nog niet wat, zit te denken aan wingers....
-Stadion uitbreiden naar minimaal 50k
-Nieuwe coach aanstellen, maar dat is een kwestie van een paar keer klikken
Ik ben er ook over aan het denken om een goed/goed coach aan te stellen. Het is een beetje de keuze tussen dat en een goede winger. Helaas denk ik dat ik die winger hard nodig heb, want mijn aanval is alles behalve geweldig. Overigens heb ik 2 redelijke aanvallers (beide 4 sterren in solid vorm), maar door mijn verdedigende coach wordt die aanval nogal laag gehouden. Van de andere kant, een aanvallende coach zou natuurlijk ook wel mooi zijn...Brainpower schreef op 05 oktober 2004 @ 12:19:
[...]
Dat is precies wat ik komend seizoen ook ga doen...Vooral in het begin van de beker kan je daar ook lekker piccen.
Nog even 1 miljoen sparen en dan koop ik een Goed/Goed coach...Mn TS wordt en blijft dan ook nog sneller hoger staan dan hij nu doet...
Verwijderd
Prima bevallen!! En als het een keertje nodig is, speel je even normal, verrassingseffect is dan nogal groot
Doelstellingen van vorig seizoen waren ruimschoots overtroffen, ik ging voor strijd om plek nr 1, maar werd al 2 weken voor het einde kampioen+directe promotie en beker ronde 8, maar dat leverde een verrassende kwartfinale plek op. Ben daar eerlijk gezegd blijer mee dan mijn promotie.(sportief en financieel gezien
)
Doelstellingen van dit seizoen:
-Ver komen in de beker, kwartfinale rekenen we niet op
-Mijn jeugdopleidinginvestering in 1 klap terugverdienen, in 5 seizoenen nog nooit een excellent gezien en over 17 jaar solid in iets , daar praten we niet eens over...
-genoeg geld verdienen om aan het einde van het seizoen eindelijk iets aan mijn verdediging te doen
Ook zal ik deze woensdag mijn met A-team een suicide/pomp-taktiek uitproberen, speciaal bedoeld tegen de ingravers met goddelijk++++ centrum defence. Het wordt een 3-4-3 opstelling met 2 aanvallende verdedigers, 2 wingers en 3 spitsen met header voorin. Helaas kan je in HT geen taktiek per min instellen, dus het wordt 90 min lang pompen.
Doelstellingen van dit seizoen:
-Ver komen in de beker, kwartfinale rekenen we niet op
-Mijn jeugdopleidinginvestering in 1 klap terugverdienen, in 5 seizoenen nog nooit een excellent gezien en over 17 jaar solid in iets , daar praten we niet eens over...
-genoeg geld verdienen om aan het einde van het seizoen eindelijk iets aan mijn verdediging te doen
Ook zal ik deze woensdag mijn met A-team een suicide/pomp-taktiek uitproberen, speciaal bedoeld tegen de ingravers met goddelijk++++ centrum defence. Het wordt een 3-4-3 opstelling met 2 aanvallende verdedigers, 2 wingers en 3 spitsen met header voorin. Helaas kan je in HT geen taktiek per min instellen, dus het wordt 90 min lang pompen.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
mijn doelstellingen:
-kampioen worden in VI.
-Minimaal bekerronde 2
-Trainees op de helft van dit seizoen verkopen,
-Met geld nieuwe trainees + nieuwe keeper/verdedigers kopen
-kampioen worden in VI.
-Minimaal bekerronde 2
Mijn doelstellingen van komend seizoen zijn erg simpel:
- Kampioen worden in de V.108. Dit moet makkelijk kunnen als ik wat minder ga fluimen zoals vorig jaar. Daardoor heb ik onnodig punten verloren en werd het nog spannend.
- Een brute aanvaller kopen en misschien nog een leuke verdediger erbij. Dan is mijn team wel IV-waardig en kan ik rustig promoveren
. Hiervoor moet ik wel een trainee verkopen, maar daarvoor trek ik komende week een 17 jarige high-solid keeper
.
- Ver komen in de beker. Dat wil dus zeggen minimaal ronde 5/6.
- Kampioen worden in de V.108. Dit moet makkelijk kunnen als ik wat minder ga fluimen zoals vorig jaar. Daardoor heb ik onnodig punten verloren en werd het nog spannend.
- Een brute aanvaller kopen en misschien nog een leuke verdediger erbij. Dan is mijn team wel IV-waardig en kan ik rustig promoveren
- Ver komen in de beker. Dat wil dus zeggen minimaal ronde 5/6.
lol, ronde twee halen we allemaal wel man... ik gok dat je het wel heel slecht moet treffen wil je ronde 3 niet halen met alle 32.000 teams die nu meedoen.GandalfTheGrey schreef op 05 oktober 2004 @ 13:05:
mijn doelstellingen:
-kampioen worden in VI.
-Minimaal bekerronde 2
Trainees moet je pas verkopen als ze je te duur worden en/of wanneer je volgens je eigen bestaande planning nieuwe spelers koopt (al dan niet nieuwe trainees).
Halverwege het seizoen zou ik niet aanhouden, het maakt namelijk niet echt uit wanneer je ze verkoopt zodra ze eenmaal op een bepaald nivo zitten.
Beter doortrainen dan vroeg verkopen (bij een winger doortrainen tot reusachtig en dan dumpen voordat salariskosten de pan uit rijzen is mij verteld).
Je zult zien dat je weliswaar tijdje op een houtje bijt, maar als je eenmaal je eerste trainee verkoopt voor 1miljoen+ loop je een nacht lang te gillen
mja.. heb me eerste trainee al verkocht voor 1,8miljoen vorig seizoen 
vorig seizoen had ik sterkte V als tegenstander in beker, lag er eerste ronde al uit
maar oke zal het bijstellen naar ronde 3 dan 
ik hoop dat ik iig flink ga verdienen aan me verdubbelde stadion
vorig seizoen had ik sterkte V als tegenstander in beker, lag er eerste ronde al uit
[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2004 13:33 ]
Verwijderd
ik zie stadion inkomsten nou niet echt als een grote bron van inkomsten hoor, daarmee dek ik m´n wekelijkse verlies en hou ik er per saldo nog een klein beetje aan over. De winst zit hem in de training.GandalfTheGrey schreef op 05 oktober 2004 @ 13:33:
mja oke dat is ook wel weer waar
maar laat ik zo zeggen als ik paar x uitverkocht ben in de beker of iets dergelijks is dat wel mooi bonusje!
Verwijderd
Doelstellingen:
- handhaving in IV.
- 1 wereldklasse mid. verkopen
- trainee terugkopen
- min. uitmuntend spits kopen
- handelsbalans rechttrekken
- handhaving in IV.
- 1 wereldklasse mid. verkopen
- trainee terugkopen
- min. uitmuntend spits kopen
- handelsbalans rechttrekken
Doelstellingen:
- Handhaving in de V (top 4 moet lukken hoewel ik net gepromoveerd ben)
- Nieuwe coach aanstellen (huidige heeft weak leadership)
- min outstanding spits kopen (heb 2 solids rondlopen wat niet goed is in de V)
En een twijfelgeval. Heb nu een briljant mid rondlopen die na 1 training magnificent is. Zou ik hem doortrainen of niet (wordt 21).
- Handhaving in de V (top 4 moet lukken hoewel ik net gepromoveerd ben)
- Nieuwe coach aanstellen (huidige heeft weak leadership)
- min outstanding spits kopen (heb 2 solids rondlopen wat niet goed is in de V)
En een twijfelgeval. Heb nu een briljant mid rondlopen die na 1 training magnificent is. Zou ik hem doortrainen of niet (wordt 21).
Gezocht!
Router
Verwijderd
Verkoop hem in de eerste week van het nieuwe seizoen, levert je heerlijk veel geld op (mits je hemt kunt missen natuurlijk).The Dolf schreef op 05 oktober 2004 @ 14:26:
Doelstellingen:
-Eindigen in de top 3 (Er zijn 4 teams op papier beter dan mij, dus dat wordt moeilijk genoeg)
-Een goede verdediger kopen
-Een paar trainees proberen met flink wat winst te verkopen
-Proberen de 2de ronde in de beker te halen
En dat allemaal als een 8ste klassertje
-Eindigen in de top 3 (Er zijn 4 teams op papier beter dan mij, dus dat wordt moeilijk genoeg)
-Een goede verdediger kopen
-Een paar trainees proberen met flink wat winst te verkopen
-Proberen de 2de ronde in de beker te halen
En dat allemaal als een 8ste klassertje
Wie het laatst lacht is traag van begrip
Ik vermoed dat als ik hem verkoop dat ik het dan niet makkelijk ga krijgen. Aan de andere kant heb ik gewoon een betere spits nodig want op deze manier gaat het niet lukken.Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 14:35:
[...]
Verkoop hem in de eerste week van het nieuwe seizoen, levert je heerlijk veel geld op (mits je hemt kunt missen natuurlijk).
Ben wel blij dat ik in een niet al te sterke divisie zit (V.59). Om eerlijk te zijn heb ik geen idee of ik wel stand kan houden. Mijn inziens zijn we erg aan elkaar gewaagd.
Gezocht!
Router
Persberichten
05-10-2004 Doelstellingen F.C. GoT voor seizoen 13
F.C. GoT heeft haar doelstellingen voor komend seizoen vastgesteld. En dat zijn niet de minste. Hier volgt een opsomming ervan:
- Directe promotie naar IV
- Minimaal bekerronde 5 halen.
- Het team op veel vlakken verbeteren. Welke vlakken dit zijn blijft alleen binnen de club bekend.
- Eventueel stadion uitbreiden naar 60000 plaatsen
- Goed/goed coach aanschaffen.
We zullen er alles aan doen om deze doelstellingen te behalen!
Be Aware of F.C. GoT!
05-10-2004 Doelstellingen F.C. GoT voor seizoen 13
F.C. GoT heeft haar doelstellingen voor komend seizoen vastgesteld. En dat zijn niet de minste. Hier volgt een opsomming ervan:
- Directe promotie naar IV
- Minimaal bekerronde 5 halen.
- Het team op veel vlakken verbeteren. Welke vlakken dit zijn blijft alleen binnen de club bekend.
- Eventueel stadion uitbreiden naar 60000 plaatsen
- Goed/goed coach aanschaffen.
We zullen er alles aan doen om deze doelstellingen te behalen!
Be Aware of F.C. GoT!
Verwijderd
jongens snel je stadion uitbreiden want :
Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.
Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.
pfff...dan wordt het dit seizoen dus zeker een uitbreiding!!Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 15:25:
jongens snel je stadion uitbreiden want :
Verwijderd
Terechte verruimingen, ik zat me al maanden af te vragen wanneer ze dit gingen doorvoeren. Alhoewel ik m´n twijfels heb bij het instand houden van de omvang van de promotiebonussen en de geringe toename van sponsorgeld en kaartopbrengst. IMO niet compenserend voor de toename in financiële kosten de afgelopen seizoenen.
Failliet gaan is vrijwel onmogelijk dus mogen de kosten wel hoger worden.
Verwijderd
Grote nadeel is dat beginnende clubs nu echt ontzettend veel moeite hebben om hun stadion uit te breiden, als het klopt dat de prijzen worden verdubbeld. Alle goede teams hebben al een groot stadion en zijn daar dus vanaf. Ze betalen misschien wel meer kosten, maar dat weegt niet op tegen de verbouwkosten.Brainpower schreef op 05 oktober 2004 @ 15:38:
[...]
pfff...dan wordt het dit seizoen dus zeker een uitbreiding!!
Zal dus proberen aan het eind van het seizoen nog even uit te breiden.
Verwijderd
------------------------------------------------------------------------------------------------------
MENSEN STEM FF OP HET POLLETJE OP HATTRICK BIJ HET FEDERATIE GOT-FORUM
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn doelstellingen zijn trouwens,
- In de Top 4 eindigen in de IV
- Cup ronde 7 (even afwachten hoeveel rondes we tegen lagere divisieclubs spelen)
- Trainees lekker doortrainen
MENSEN STEM FF OP HET POLLETJE OP HATTRICK BIJ HET FEDERATIE GOT-FORUM
Mijn doelstellingen zijn trouwens,
- In de Top 4 eindigen in de IV
- Cup ronde 7 (even afwachten hoeveel rondes we tegen lagere divisieclubs spelen)
- Trainees lekker doortrainen
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:47 ]
Net even uitgerekend of het de moeite is voor mij in IV om van 50.000 naar hoger te gaan.
Maar bij een 'average run' kost het me alleen maar geld dus ik wacht nog een tijdje.
Die kosten zijn voor de lagere divisies best zwaar maar volgens mij valt het op een gegeven moment niet echt meer op in de hogere divisies als je een paar miljoen regelmatig op je rekening hebt staan of je nou een ton meer of minder uitgeeft.
Maar bij een 'average run' kost het me alleen maar geld dus ik wacht nog een tijdje.
Die kosten zijn voor de lagere divisies best zwaar maar volgens mij valt het op een gegeven moment niet echt meer op in de hogere divisies als je een paar miljoen regelmatig op je rekening hebt staan of je nou een ton meer of minder uitgeeft.
Ik heb ook maar even wat doelstellingen gemaakt.
- Trainees opleiden (is er het eerste seizoen niet echt van gekomen)
- Stadion uitbreiden naar 15.000 plaatsen (nu 8.200)
- Oude spelers vervangen door jongere (al gedeeltelijk gedaan)
- Teamspirrit omhoog halen (selectiever beleid met nieuwe spelers, meer PIC-spelen)
- Stadion uitbreiden naar 15.000 plaatsen (nu 8.200)
- Teamspirrit omhoog halen (selectiever beleid met nieuwe spelers, meer PIC-spelen)
[ Voor 1% gewijzigd door Marzman op 05-10-2004 19:11 . Reden: 0-etje te veel :) ]
/▌
nou ik ga komend seizoen mijn stadion uitbreienmd van 25k naar minimaal 50k, belachelijke nieuwe regels

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Oei, vandaag een oefenpot in Duitsland, en ik stond na 8 minuten al met 2-0 achter
Ik denk dat je met de verhoging van de kosten voor het uitbreiden van je stadion in het achterhoofd (klopt deze zin nog), je beter je stadion zo grootMarzman schreef op 05 oktober 2004 @ 18:00:
Ik heb ook maar even wat doelstellingen gemaakt.
- Stadion uitbreiden naar 15.000 plaatsen (nu 82.000)
Ik denk dat een verkleining van je stadion eigenlijk nooit nuttig is
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 05-10-2004 18:53 ]
Gaat hem alleen maar minder kosten hoor. Als je van 82k naar 15k gaat.Sandyman538 schreef op 05 oktober 2004 @ 18:53:
[...]
Ik denk dat je met de verhoging van de kosten voor het uitbreiden van je stadion in het achterhoofd (klopt deze zin nog), je beter je stadion zo grootkunt houden. Gaat je anders straks veel geld kosten
Ik denk dat een verkleining van je stadion eigenlijk nooit nuttig is
Ik neem aan dat ie 115k bedoeld en dat is goed te doen denk ik.
Gezocht!
Router
Ik dacht, aangezien het zijn tweede seizoen wordt, dat hij wel naar 15k gaat en nu ipv 82k, 8200 heeftThe Dolf schreef op 05 oktober 2004 @ 18:55:
[...]
Gaat hem alleen maar minder kosten hoor. Als je van 82k naar 15k gaat.
Ik neem aan dat ie 115k bedoeld en dat is goed te doen denk ik.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Aangezien marzman in VIII speelt, lijkt me het toch waarschijnlijker dat hij van 8.200 naar 15.000 bedoelt
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Hehe inderdaad, ben halverwege vorig seizoen begonnen. De doelstelling klopt op zich wel, ik heb alleen de huidige grootte van mijn stadion met een factor 10 overschats_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 19:05:
Aangezien marzman in VIII speelt, lijkt me het toch waarschijnlijker dat hij van 8.200 naar 15.000 bedoelt
/▌
In dat geval lijkt me het een verstandige beslissing.
Gezocht!
Router
Verwijderd
in het begin van de 9e divisie gelijk mijn stadion naar 14k gegooid. toen misschien nog overbodig en veel onderhoudskosten gehad, maar als ik het nu zo lees dus wel verstandig(plus als ik de top 3 op bezoek kreeg zat ie tot de nok toevol wat weer lekker wat opleverde)Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:11:
[...]
Grote nadeel is dat beginnende clubs nu echt ontzettend veel moeite hebben om hun stadion uit te breiden, als het klopt dat de prijzen worden verdubbeld. Alle goede teams hebben al een groot stadion en zijn daar dus vanaf. Ze betalen misschien wel meer kosten, maar dat weegt niet op tegen de verbouwkosten.
Zal dus proberen aan het eind van het seizoen nog even uit te breiden.
14k stadion is wel voldoende voor de VIII en de VII. Daarna msch wat uitbreiden dat zien we dan wel weer...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 19:41 ]
Toen ik in de VI zat had ik een stadion van 45k4. Toch een aantal keer tot de nok toe gevuld.
Zit nu in de V maar lijkt me voldoende tot nu toe. Ik ga er toch niet van uit dat ik promoveer.
Zit nu in de V maar lijkt me voldoende tot nu toe. Ik ga er toch niet van uit dat ik promoveer.
Gezocht!
Router
Ik heb op dit moment een stadion van 52.500 plaatsen. Het is op zich iets te groot voor mijn fanclub, maar het heeft inmiddels al 3 keer vol gezeten en dat levert toch aardig wat op moet ik zeggen. En je kan het beter iets te groot hebben dan te klein, omdat je dan weer heel snel moet gaan uitbreiden en dat kost weer meer geld dan de extra onderhoudskosten.
Doodindegoot vraagt zich af wat hij toch verkeerd heeft gedaan.
Ik heb nog nooit meer dan 5,5k bezoekers gehad, dus ik heb nog nooit nagedacht over uitbreiding.
Maar ach, ik zal wel een heleboel verkeerd gedaan hebben in mijn eerste seizoen
Ik heb nog nooit meer dan 5,5k bezoekers gehad, dus ik heb nog nooit nagedacht over uitbreiding.
Maar ach, ik zal wel een heleboel verkeerd gedaan hebben in mijn eerste seizoen

Wie het laatst lacht is traag van begrip
Woohoo!
Eindelijk gelukt om een goedkope coach te vinden.
Over drie dagen heb ik een brilliant/inadequate
TSI=0 dus meteen voor 10k gekocht
Eindelijk gelukt om een goedkope coach te vinden.
Over drie dagen heb ik een brilliant/inadequate
TSI=0 dus meteen voor 10k gekocht
Je kan een speler pas coach maken als ie al een seizoen bij je team heeft gezeten....
Edit:
Of uit je jeugd komt...
Edit:
Of uit je jeugd komt...
[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 05-10-2004 21:12 ]
Hé, je hebt het tegen de coach master
dat wist ik uiteraard.
Ik bedoelde dat ik de speler over 3 dagen heb.
Ik bedoelde dat ik de speler over 3 dagen heb.
Ah okay, ik denk vermeld het maar even voor je je rijk rekent 
Leuke speler trouwens, briljant ervaring voor 10k, en ook nog uitstekend conditie
Leuke speler trouwens, briljant ervaring voor 10k, en ook nog uitstekend conditie
En onderschat die poor sp ook niet, die maakt die andere 6x disastrous toch wel goed 
Mja een plaatsje in het eerste zit er niet echt in, dus ik ga er vanuit dat ik z'n ervaring niet ver omhoog krijg.
Zeker met dat nieuwe bekersysteem zal het waarschijnlijk wel even wachten zijn op z'n debuut als speler.
Hopelijk houdt m'n huidige coach het zo lang uit (staat al een flinke tijd op wretched ls)
Mja een plaatsje in het eerste zit er niet echt in, dus ik ga er vanuit dat ik z'n ervaring niet ver omhoog krijg.
Zeker met dat nieuwe bekersysteem zal het waarschijnlijk wel even wachten zijn op z'n debuut als speler.
Hopelijk houdt m'n huidige coach het zo lang uit (staat al een flinke tijd op wretched ls)

Je kan 'm voor de gein opstellen in je eerste bekerwedstrijd, dan speel je toch nog tegen een n00b
Hehe, ik realiseer me net dat die vent nooit meer speelt
Een blessure bij een 43 jarige herstelt voor zover ik weet nooit meer.
En dan nog zeker niet in de eerste ronde, die gebruik ik altijd om wat vorm te krijgen voor m'n basisspelers na de conditietraining.

En dan nog zeker niet in de eerste ronde, die gebruik ik altijd om wat vorm te krijgen voor m'n basisspelers na de conditietraining.
* yared leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?
Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag
) maar heeft het originele materiaal nodig als dat even kan... 

transparant achtergrondje zou ook niet slecht zijn
Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag

Voor een coach maakt het niks uit en ja, ze herstellen wel.. soms.. bij Renate duurde een +2 elf wekens_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 21:53:
Hehe, ik realiseer me net dat die vent nooit meer speeltEen blessure bij een 43 jarige herstelt voor zover ik weet nooit meer.

Tsja tegen de tijd dattie dan hersteld is (hij is +4) wil ik hem al coach maken en dan heeft het geen zin meer om hem te laten spelen.yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:19:
[...]
Voor een coach maakt het niks uit en ja, ze herstellen wel.. soms.. bij Renate duurde een +2 elf weken
Maar ja, ik ben nog steeds blij met de koop
we zijn weer aangekomen bij het vlaggetje van de week.
Mijn laatste friendly voorlopig (als het goed is) in Italia afgewerkt
ik ga btw dit seizoen ook weer meedoen aan de toto Brainpower!
Mijn laatste friendly voorlopig (als het goed is) in Italia afgewerkt
ik ga btw dit seizoen ook weer meedoen aan de toto Brainpower!
[ Voor 21% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2004 23:20 ]
En daar gaat het om!s_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 22:28:
[...]
Tsja tegen de tijd dattie dan hersteld is (hij is +4) wil ik hem al coach maken en dan heeft het geen zin meer om hem te laten spelen.
Maar ja, ik ben nog steeds blij met de koop
@ GandalfTheGrey
Goedzo!!
[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 05-10-2004 23:21 ]
Wubmaster - check je email. Ik had het photoshop bestand nog liggen (ook al heb ik het niet gemaakt).yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:18:
* vargo leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?
Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag) maar heeft het originele materiaal nodig als dat even kan...
[afbeelding]
/Edit: oeps ik realiseer me net dat het enkel het logo is - dus zonder het stukje over de kampioenen... Ach je hebt iig iets.
[ Voor 11% gewijzigd door vargo op 05-10-2004 23:52 ]
Even iets anders.yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:19:
[...]
Voor een coach maakt het niks uit en ja, ze herstellen wel.. soms.. bij Renate duurde een +2 elf weken
De 8 euro van HAM is onderweg7,5 of reken je nog wat extra's?
-
jouw keus, die rente op me CC betaal ik toch. 8 is top, 7,50 is goed
Kan ik eindelijks weer HAMmen, elke keer ene crack zoeken naar een update, werd er gek van

gisteren wedstrijdje tegen een italiaans team, mijn team haalde 32 sterren
met 2-1 gewonnen, ondanks dat het andere team het meeste balbezit had en 32, 5 sterren
mijn spits scoorde van 35 meter
gelukkig geen blessures opgelopen
met 2-1 gewonnen, ondanks dat het andere team het meeste balbezit had en 32, 5 sterren
mijn spits scoorde van 35 meter
gelukkig geen blessures opgelopen
06-10-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 17 278 € aan entreegeld.
05-10-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
Toch lekker... en een vlaggetje... en knaken

Hey! Iets wat ik niet eerder heb gezien: De Patgulipat-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed.
05-10-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.
Toch lekker... en een vlaggetje... en knaken
Kan ik eindelijks weer HAMmen, elke keer ene crack zoeken naar een update, werd er gek van

Hey! Iets wat ik niet eerder heb gezien: De Patgulipat-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed.
[ Voor 42% gewijzigd door IWriteCode op 06-10-2004 08:47 ]
Less = more
En wie is de nieuwe kampioen dan?...yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:18:
* hoedjevanpapier leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?
Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag) maar heeft het originele materiaal nodig als dat even kan...
[afbeelding]
We zullen het vanavond weten...
heeft iemand een site waar afkortingen worden uitgelegd?
of kunnen er hier een paar worden uitgelegd..
TU ?
PIC?
TU ?
PIC?
Verwijderd
ik zal je dan maar ff helpen we zijn allemaal noob geweestkavorka schreef op 06 oktober 2004 @ 10:11:
TU ?
PIC?
TU = trainingsupdate
pic = speel het rustig aan
Nog een paar:
MOTS = match of the Season
X4B = Xanathorn for Bondscoach
PIC = Play It Cool (aanpassing)
Aanvullingen zijn welkom mensen, dan nemen een woordenboeklijstje op in de GoTtrick site.
@Zonar, stond vandaag in mijn gastenboek... fijn zo'n 'tip'
Vertel maar, wat moet ik weten van Smitties?!
MOTS = match of the Season
X4B = Xanathorn for Bondscoach
PIC = Play It Cool (aanpassing)
Aanvullingen zijn welkom mensen, dan nemen een woordenboeklijstje op in de GoTtrick site.
@Zonar, stond vandaag in mijn gastenboek... fijn zo'n 'tip'
Vertel maar, wat moet ik weten van Smitties?!
Het gastenboek van deze club telt 492 berichten. Het laatste bericht is op 06-10-2004 geschreven door smitties
connecties met Zonar? hmmm... ik neem aan dat je geen tips gaat vragen aan hem over mij......
Kijk eens hier: http://htfc.org/newbie-faq/ echt een handige pagina vind ikkavorka schreef op 06 oktober 2004 @ 10:11:
TU ?
PIC?
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Even een vraagje, aangezien mijn financieën niet echt willen meewerken, denk ik er over om een basisspeler te gaan verkopen.
Voor hoeveel zou ik deze in de verkoop kunnen zetten denken jullie:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| 19 jaar, matig in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 490 Loon: 661 €/week Eigenaar: F.C. De Vuurvliegen Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: slecht |
Verwijderd
Zeker, en in deze context natuurlijk vooral het woordenboekDamien2004 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:57:
[...]
Kijk eens hier: http://htfc.org/newbie-faq/ echt een handige pagina vind ik
Volgens mij heeft het voor elke veldspeler zin om een hogere conditie te hebben. Bij de één meer dan de ander natuurlijk, maar toch.
Verwijderd
nee.Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:41:
Vraagje: heeft het eigenlijk (veel) zin om conditie te trainen bij aanvallers?
Verwijderd
Ik denk niet dat je er veel voor zult krijgen maar ik weet natuurlijk niet hoe je financiele situatie is. Op dit moment sta ik -300.000 en ik heb ook flink moeten bezuinigen. Misschien heb je een 1 of 2 tal spelers die je lekker kan optrainen en dan voor een aardig bedragje kan verkopen? Hier ga ik op gokken in mijn 2e seizoen.Ottooo schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:
Even een vraagje, aangezien mijn financieën niet echt willen meewerken, denk ik er over om een basisspeler te gaan verkopen.
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 jaar, matig in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 490 Loon: 661 €/week Eigenaar: F.C. De Vuurvliegen Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Verwijderd
Ok, dan ga ik denk ik maar geen conditie trainen, en mijn jongste aanvallers een extra trainingsweek geven
Verwijderd
inderdaad gewoon doortrainen heeft veel meer nutVerwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 13:51:
[...]
Ok, dan ga ik denk ik maar geen conditie trainen, en mijn jongste aanvallers een extra trainingsweek geven
Misschien dat het niemand intresseert maar wou het toch even mededelen 
Ik zit nog steeds geduldig te wachten maar merkte op dat er de laatste week +/- 1000 nieuwe managers zijn toegevoegd....dat is best veel eigenlijk en was hier over verbaasd. Maarja er zijn nog iets van 1700 wachtende en als het zo door gaat als de laatste 2 á 3 dagen dan is deze wachtrij binnen een week weg gewerkt.
Grote schoonmaak gaande lijkt mij
Ik zit nog steeds geduldig te wachten maar merkte op dat er de laatste week +/- 1000 nieuwe managers zijn toegevoegd....dat is best veel eigenlijk en was hier over verbaasd. Maarja er zijn nog iets van 1700 wachtende en als het zo door gaat als de laatste 2 á 3 dagen dan is deze wachtrij binnen een week weg gewerkt.
Grote schoonmaak gaande lijkt mij
Ik zou niet op te veel rekenen. Zijn TSI is nogal laag en hij is al 19 jaar (volgende week 20). Misschien krijg je er rond de 75.000 voor.Ottooo schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 jaar, matig in vorm, gezond Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Snel Nationaliteit: Nederland Total Skill Index (TSI): 490 Loon: 661 €/week Eigenaar: F.C. De Vuurvliegen Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Vraagje , is het om geld te verdienen verstandig om oefenwedstrijden in het buitenland te spelen. Ik weet dat zoiets € 6000 kost maar krijg je daar ook genoeg geld voor terug qua bezoekers van de wedstrijd ? ( zag net dat iemand 17k verdiende voor zo'n wedstrijd )
sta 150.000 in de min en wil eigenlijk geen spelers verkopen want mijn team is toch al niet zo top. Ben nu aan het kijken waar ik nog meer geld aan kan verdienen..
thanks
sta 150.000 in de min en wil eigenlijk geen spelers verkopen want mijn team is toch al niet zo top. Ben nu aan het kijken waar ik nog meer geld aan kan verdienen..
thanks
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Moet je wel tegen een hoge team spelen. Bij mij als er buitenlandse teams komen, dan verdien ik 10k ofzo. Dus als jij naar het buitenland ga kan je een paar duizend euro aan overhouden, maar no way dat je daarmee uit je schulden komt en dat wordt alleen maar meer komende week, dus toch maar een spelertje verkopen??
Mensen ik ben effe aan het twijfelen...
De komende 2 trainingen wou ik eigenlijk 1 keer scoren, en 1 keer spelhervatting trainen.
Maar je kan ook Schieten trainen waar je iedereen voor x % traint op spelhervatten en iedereen die speelt op x % scoren.
Weet iemand op hoeveel % je op die 2 gebieden traint? Ikzelf dacht 50% maar dit staat nergens vermeld.
De komende 2 trainingen wou ik eigenlijk 1 keer scoren, en 1 keer spelhervatting trainen.
Maar je kan ook Schieten trainen waar je iedereen voor x % traint op spelhervatten en iedereen die speelt op x % scoren.
Weet iemand op hoeveel % je op die 2 gebieden traint? Ikzelf dacht 50% maar dit staat nergens vermeld.
Verwijderd
GoT-cupfinal!
Het staat 1-1 in de rust. Hvp 1 kans en ik 4
Gelukkig 57% balbezit, ik moet het van mn middenveld+aanval hebben, hopelijk is het genoeg
Het staat 1-1 in de rust. Hvp 1 kans en ik 4

Gelukkig 57% balbezit, ik moet het van mn middenveld+aanval hebben, hopelijk is het genoeg
wat zou ik voor deze jongeman kunnen krijgen ?
Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 729 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm
Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)
Probeer de transfervergelijking eens... Werkt redelijk goed hoor, maar ik denk niet zo heel veel meer aangezien die knakker ook alweer 19 is... dus niet trainbaar. Maar de transfervergelijking werkt over het algemeen vrij prima, en zit er niet voor niks...Terrestra schreef op 06 oktober 2004 @ 18:03:
Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm
Verwijderd
Nog maximaal 2 a 3 weken trainen en hij staat op uitstekent. Ik train zelf al ruim 2 seizoenen spitsen. Waarschijnlijk dat die matig vleugelspel de tsi een klein beetje opschroeft. 100000 kan je ervoor krijgen met mazzel.Terrestra schreef op 06 oktober 2004 @ 18:03:
Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm
Verwijderd
Wat een spanning in de finale zeg (GoT Cup dus...) 117 minuten gespeeld en 2-2
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 19:13 ]