Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 26 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.365 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- niet meer te vaak in te loggen op hattrick, om daarna 1 minuut later weer uit te loggen, omdat ik alles toch al had gezien...
yea right :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:05:
ja ik heb inderdaad weleens iets gezien wat erop leek...
but then again al die logo's zijn ook van 1 site gejat dus dat schept ook wel weer een band :D

ik vind het iig zo wel ff goed
Dat bedoelde ik eigenlijk niet ;)

Anders had ik niet 116 teampagina's 8)7 zitten openen en logoos zitten downloaden

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom zou je dat überhaupt doen? :)

maar er zijn weinig logo's op HT waarvan de oorsprong niet hierop te vinden zijn :)

http://www.hqfl.dk/

trouwens niks mis mee hoor. waarom from scratch als je hier een leuk idee kan opdoen. ik vind zelf 3d logo's niet mooi, temeer omdat geen enkele club dat in het echt wel heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
maar niemand heeft zo''n lelijk logo als ik... zo, en dat is ook wel wat waard :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:54:
Mmm, beetje vreemd, maar wel lekker...

Na meer dan 500 posts en meer dan 4 jaar lidmaatschap heb ik besloten mijn oude naam vaarwel te zeggen.

Dus: Jackinthebox is dood, leve WubMaster!!
Eh, kun je niet beter een nickchange aanvragen?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op 04 oktober 2004 @ 20:07:
[...]

Eh, kun je niet beter een nickchange aanvragen?
Eh... kan/kon dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Ja, eenmalig :X

Na 4 jaar lidmaatschap...en meer dan 500 posts weet ie dat niet eens, shame on you wub! :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 12:40
Ik heb't ook gedaan, geen moment spijt van gehad ;)

Edit:
Ineens waan ik me op het breakout-forum met als onderwerp: ontmaagd voor je 14e doen of niet...

[ Voor 58% gewijzigd door Ronald Koeman op 04-10-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, clear. Maar hoe vraag ik dit aan?
/me sounds like a newbee.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 23:23:
/me sounds like a newbee.... :'(
Nogal ja want daar is toch echt de search functie voor uitgevonden.
Nickchange regels *updated*

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja!!! daar zijn de doelstellingen weer, de aftrap :P

persbericht:

04-10-2004 Doelstellingen
Doelstellingen blijven hetzelfde als vorig seizoen:

"Timberteam doelt dit seizoen op indrukwekkende prestaties. Getracht wordt de tegenstander doelbewust onder druk te zetten, waarbij het doel de middelen heiligt.

Derhalve zijn enige aanpassingen in de selectie een vereiste, zo zullen met name de oudere spelers het doelwit zijn, om doelloos rondhuppelend voetbal te voorkomen.

Het doeltreffende motto luidt dan ook:
Er bestaat geen mooier doel, dan een schot voor open doel."

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou mijn doelstelling is gewoon kampioen worden... en aan het eind van het seizoen een redelijk middenveld te hebben(uitstekend en formidabel PM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 22:29

Ottooo

Vuurvlieg

Mijn nieuwe persbericht:

04-10-2004 Nieuwe divisie
Een nieuwe divisie voor de Vuurliegen!

Na het spannende en succesvol verlopen tweede seizoen in het bestaan van de Vliegjes zijn we gepromoveerd naar VI.40.

Met een beperkt transferbudget zal het het komende jaar echter niet makkelijk worden, waardoor de eerste doelstelling voor het nieuwe seizoen handhaving zal zijn en om de jeugd een kans te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 13:57
Ben geduldig aan het wachten :z

Iedere dag bijna mensen erbij bij Hattrick en ook de wachtlijst word minder 8)

[De laatste gebruiker die een team kreeg, had zijn team aangevraagd op 2004-09-10 16:10:00. ]

[Je hebt een team aangevraagd op 2004-09-24 09:40:31]

Dus denk nog een weekie ofzo? Gisteren weer 500 toegelaten en daarvoor ook al een hoop :*)

Dus vol verwachting klopt mijn hart :P

Ondertussen volg ik deze topic wel tot ik eindelijk toegelaten word en ik mijn newbee vragen kan stellen :p

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu iedereen weet in welke div ze terechtkomen is het wellicht tijd om doelstellingen te formuleren :). Bij deze de mijne:

- na promotie naar div III proberen te handhaven, wat al moeilijk genoeg zal zijn. Dit betekent dat ik voor plek 6 minimaal ga.

- doortrainen van bestaande talenten.

- aan het begin 2 slechte trainees verkopen, en dus 2 nieuwe goede terugkopen.

- eind van seizoen extra-terrestrial verdediger te koop zetten.

- stadion uitbreiden tot 60 a 65k.

- een super YP doen in de eerste week :P

- wellicht gaan experimenteren met 3-4-3 in de 2de helft van het seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok mijn doelstellingen:

- handhaving in de V

- mijn 22 jarige wonderbaarlijk winger verkopen

- mn middenveld en aanval verbeteren

- een ronde verder te komen in de beker

- en natuurlijk door blijven trainen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10
Dan doe ik ook even mee :)

- Aan het eind van het seizoen hoop ik 3 briljant en 3 hoog uitmuntend spitsen te hebben, allen 19 jaar :)

- Ik ga voor het kampioenschap in de V.80, promoveren weet ik zo net nog niet :P

- Stadion uitbreiden naar waarschijnlijk 52k ofzo. Ik wil in ieder geval het grootste stadion van mijn league ;)

- Proberen meer dan 1800 trouwe aanhangers te krijgen :Y)

- O ja, de beker, ik wil nu mijn record van ronde 5 wel eens verbeteren, en dat zou toch moeten lukken met divisie VII, VIII en IX erbij :7

[ Voor 16% gewijzigd door Sandyman538 op 05-10-2004 10:27 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Dat doelstellingen gebeuren is altijd wel grappig. Ik ben wel meestal aan het einde van het seizoen vergeten wat ze ook alweer precies waren, maar ik ga het toch weer proberen ;)

- Kampioen worden. Heb ik al vaker geschreeuwd en ik ben nog nooit in de buurt gekomen (in V althans). Wat HT-ranking betreft is mijn team 1e in de competitie (pakweg 175) en wat sterren betreft 2e (rond de 43 momenteel). Het zou mogelijk moeten zijn... Ik wil in elk geval zolang mogelijk meedoen om het kampioenschap en sowieso degradatiewedstrijden vermijden.
- Lang meedoen in de beker. Bij voorkeur de mooie prestatie van vorig seizoen overtreffen (ronde 6 dus). Met de nieuwe opzet van de beker zou dat te doen moeten zijn.
- Op het einde van het seizoen mijn allereerste echte trainee verkopen. Ben ik 3 seizoenen geleden begonnen met trainen. Toen was hij een 17-jarige redelijk def. Op het einde van dit seizoen moet hij worldclass worden (21 zal hij dan zijn). Verder zal ik begin komend seizoen een brilliant 21-jarige def. en een outstanding 21-jarige def. (met inadequate wing) verkopen. Die laatste 2 zullen ongeveer 4 miljoen op moeten brengen en daarvoor komen dan 2 goede trainees (waarvan 1 u20 kandidaat) en een goede winger.

Het zijn nogal ambitieuze doelstellingen, maar het valt te proberen :)

Overigens; ik ben aan het overwegen om het hele seizoen te gaan PICcen. Verder heb ik een coach met matig leiderschap. Kan die de TS voldoende vasthouden? Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 7% gewijzigd door dreamtheater42 op 05-10-2004 10:31 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 05 oktober 2004 @ 10:26:
Overigens; ik ben aan het overwegen om het hele seizoen te gaan PICcen. Verder heb ik een coach met matig leiderschap. Kan die de TS voldoende vasthouden? Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb dezelfde coach en ook afgelopen seizoen volledig gePIC´t (op enkele belangrijke wedstrijden na dan). Zijn matig leiderschap zorgt ervoor dat je TS op zondag op dolgelukkig staat, maandag doet hij een stapje terug, precies op tijd dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Doelstellingen van kiddy

Heel simpel, kampioen worden van III.4 en daarmee rechtstreeks promoveren
De cup winnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mankit schreef op 05 oktober 2004 @ 11:12:
Doelstellingen van kiddy

Heel simpel, kampioen worden van III.4 en daarmee rechtstreeks promoveren
De cup winnen
hattrick cup of Got cup ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Doelstellingen Yared:

GoT-HT fed nog gezelliger te maken middels:
- Feature op de FP van Tweakers.net krijgen zodat alle Tweakers van ons bestaan weten
- Meer leden zodat we een leuke meeting kunnen organiseren
- Actief weer het GoT-HT Tool project oppakken (JduPee check voicemail, Jamal?! ;))
- Dit forum richting deel 30 helpen O-)
- Klaar te staan voor elke federatie vrijwilliger met ideen en hulp want ze doen elk seizoen weer ALLEMACHTIG PRACHTIG werk! _/-\o_

oh ja, en handhaving in IV :D

* yared is nog zwaar in dubio hoe die dat zal doen, wellicht een extra-terrestial keeper ipv nieuwe forwards.. dat zou het toch wel moeten doen. 8)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 11:08:
[...]

Heb dezelfde coach en ook afgelopen seizoen volledig gePIC´t (op enkele belangrijke wedstrijden na dan). Zijn matig leiderschap zorgt ervoor dat je TS op zondag op dolgelukkig staat, maandag doet hij een stapje terug, precies op tijd dus :)
En is dat PICcen goed bevallen?

Ik heb de volgende theorie in gedachte; als je het hele seizoen PICced staat je TS na pakweg 3/4 wedstrijden op dolgelukkig (dat is 8 geloof ik). Als je PICced presteert je team geloof ik ongeveer 10% minder dan bij normal, maar als TS 8 ipv 5 is wordt dat weer ruimschoots gecompenseerd. Als het goed is presteert je team (het middenveld) beter met PIC en TS=8 dan met normal en TS=5. Verder kun je tegen het einde van het seizoen een paar keer normal spelen of zelfs MOTSen. Met een hoge TS heeft dat een veel groter effect .

Bij de HAM line up tool kwam er het volgende uit:
TS=8, PIC: midfield=brilliant(22)
TS=5, normal: midfield=outstanding(20)
Dat is toch 10% verschil. De formle van HAM zal wel niet helemaal kloppen, maar het is wel interessant om te testen.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

dreamtheater schreef op 05 oktober 2004 @ 11:38:
[...]

Ik heb de volgende theorie in gedachte; als je het hele seizoen PICced staat je TS na pakweg 3/4 wedstrijden op dolgelukkig (dat is 8 geloof ik). Als je PICced presteert je team geloof ik ongeveer 10% minder dan bij normal, maar als TS 8 ipv 5 is wordt dat weer ruimschoots gecompenseerd. Als het goed is presteert je team (het middenveld) beter met PIC en TS=8 dan met normal en TS=5. Verder kun je tegen het einde van het seizoen een paar keer normal spelen of zelfs MOTSen. Met een hoge TS heeft dat een veel groter effect .

Bij de HAM line up tool kwam er het volgende uit:
TS=8, PIC: midfield=brilliant(22)
TS=5, normal: midfield=outstanding(20)
Dat is toch 10% verschil. De formle van HAM zal wel niet helemaal kloppen, maar het is wel interessant om te testen.
Dat is precies wat ik komend seizoen ook ga doen...Vooral in het begin van de beker kan je daar ook lekker piccen.

Nog even 1 miljoen sparen en dan koop ik een Goed/Goed coach...Mn TS wordt en blijft dan ook nog sneller hoger staan dan hij nu doet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, ik heb toch niets beters te doen, dus hier dan een paar doelstellingen :P

-Direct promoveren naar IV
-Iets anders gaan trainen dan middenvelders maar ik weet nog niet wat, zit te denken aan wingers....
-Stadion uitbreiden naar minimaal 50k
-Nieuwe coach aanstellen, maar dat is een kwestie van een paar keer klikken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Brainpower schreef op 05 oktober 2004 @ 12:19:
[...]

Dat is precies wat ik komend seizoen ook ga doen...Vooral in het begin van de beker kan je daar ook lekker piccen.

Nog even 1 miljoen sparen en dan koop ik een Goed/Goed coach...Mn TS wordt en blijft dan ook nog sneller hoger staan dan hij nu doet... :)
Ik ben er ook over aan het denken om een goed/goed coach aan te stellen. Het is een beetje de keuze tussen dat en een goede winger. Helaas denk ik dat ik die winger hard nodig heb, want mijn aanval is alles behalve geweldig. Overigens heb ik 2 redelijke aanvallers (beide 4 sterren in solid vorm), maar door mijn verdedigende coach wordt die aanval nogal laag gehouden. Van de andere kant, een aanvallende coach zou natuurlijk ook wel mooi zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dreamtheater schreef op 05 oktober 2004 @ 11:38:
[...]
Prima bevallen!! En als het een keertje nodig is, speel je even normal, verrassingseffect is dan nogal groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Doelstellingen van vorig seizoen waren ruimschoots overtroffen, ik ging voor strijd om plek nr 1, maar werd al 2 weken voor het einde kampioen+directe promotie en beker ronde 8, maar dat leverde een verrassende kwartfinale plek op. Ben daar eerlijk gezegd blijer mee dan mijn promotie.(sportief en financieel gezien :P)

Doelstellingen van dit seizoen:
-Ver komen in de beker, kwartfinale rekenen we niet op
-Mijn jeugdopleidinginvestering in 1 klap terugverdienen, in 5 seizoenen nog nooit een excellent gezien en over 17 jaar solid in iets , daar praten we niet eens over...
-genoeg geld verdienen om aan het einde van het seizoen eindelijk iets aan mijn verdediging te doen :)

Ook zal ik deze woensdag mijn met A-team een suicide/pomp-taktiek uitproberen, speciaal bedoeld tegen de ingravers met goddelijk++++ centrum defence. Het wordt een 3-4-3 opstelling met 2 aanvallende verdedigers, 2 wingers en 3 spitsen met header voorin. Helaas kan je in HT geen taktiek per min instellen, dus het wordt 90 min lang pompen. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn doelstellingen:
-kampioen worden in VI.
-Minimaal bekerronde 2
-Trainees op de helft van dit seizoen verkopen,
-Met geld nieuwe trainees + nieuwe keeper/verdedigers kopen

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^0nMe schreef op 05 oktober 2004 @ 12:49:
dus het wordt 90 min lang pompen. :P
LOL :+ , remind ons nog even vlak voor die wedstrijd, leuke HT-live match dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Mijn doelstellingen van komend seizoen zijn erg simpel:

- Kampioen worden in de V.108. Dit moet makkelijk kunnen als ik wat minder ga fluimen zoals vorig jaar. Daardoor heb ik onnodig punten verloren en werd het nog spannend.
- Een brute aanvaller kopen en misschien nog een leuke verdediger erbij. Dan is mijn team wel IV-waardig en kan ik rustig promoveren :). Hiervoor moet ik wel een trainee verkopen, maar daarvoor trek ik komende week een 17 jarige high-solid keeper :*).
- Ver komen in de beker. Dat wil dus zeggen minimaal ronde 5/6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

GandalfTheGrey schreef op 05 oktober 2004 @ 13:05:
mijn doelstellingen:
-kampioen worden in VI.
-Minimaal bekerronde 2
-Trainees op de helft van dit seizoen verkopen,
-Met geld nieuwe trainees + nieuwe keeper/verdedigers kopen
lol, ronde twee halen we allemaal wel man... ik gok dat je het wel heel slecht moet treffen wil je ronde 3 niet halen met alle 32.000 teams die nu meedoen. ;)

Trainees moet je pas verkopen als ze je te duur worden en/of wanneer je volgens je eigen bestaande planning nieuwe spelers koopt (al dan niet nieuwe trainees).

Halverwege het seizoen zou ik niet aanhouden, het maakt namelijk niet echt uit wanneer je ze verkoopt zodra ze eenmaal op een bepaald nivo zitten.

Beter doortrainen dan vroeg verkopen (bij een winger doortrainen tot reusachtig en dan dumpen voordat salariskosten de pan uit rijzen is mij verteld).

Je zult zien dat je weliswaar tijdje op een houtje bijt, maar als je eenmaal je eerste trainee verkoopt voor 1miljoen+ loop je een nacht lang te gillen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mja.. heb me eerste trainee al verkocht voor 1,8miljoen vorig seizoen :)
vorig seizoen had ik sterkte V als tegenstander in beker, lag er eerste ronde al uit :) maar oke zal het bijstellen naar ronde 3 dan :P

ik hoop dat ik iig flink ga verdienen aan me verdubbelde stadion :)

[ Voor 15% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2004 13:33 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GandalfTheGrey schreef op 05 oktober 2004 @ 13:33:
ik hoop dat ik iig flink ga verdienen aan me verdubbelde stadion :)
ik zie stadion inkomsten nou niet echt als een grote bron van inkomsten hoor, daarmee dek ik m´n wekelijkse verlies en hou ik er per saldo nog een klein beetje aan over. De winst zit hem in de training.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mja oke dat is ook wel weer waar :) maar laat ik zo zeggen als ik paar x uitverkocht ben in de beker of iets dergelijks is dat wel mooi bonusje!

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doelstellingen:

- handhaving in IV.
- 1 wereldklasse mid. verkopen
- trainee terugkopen
- min. uitmuntend spits kopen
- handelsbalans rechttrekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Doelstellingen:

- Handhaving in de V (top 4 moet lukken hoewel ik net gepromoveerd ben)
- Nieuwe coach aanstellen (huidige heeft weak leadership)
- min outstanding spits kopen (heb 2 solids rondlopen wat niet goed is in de V)

En een twijfelgeval. Heb nu een briljant mid rondlopen die na 1 training magnificent is. Zou ik hem doortrainen of niet (wordt 21).

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Dolf schreef op 05 oktober 2004 @ 14:26:
En een twijfelgeval. Heb nu een briljant mid rondlopen die na 1 training magnificent is. Zou ik hem doortrainen of niet (wordt 21).
Verkoop hem in de eerste week van het nieuwe seizoen, levert je heerlijk veel geld op (mits je hemt kunt missen natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Doelstellingen:

-Eindigen in de top 3 (Er zijn 4 teams op papier beter dan mij, dus dat wordt moeilijk genoeg)
-Een goede verdediger kopen
-Een paar trainees proberen met flink wat winst te verkopen
-Proberen de 2de ronde in de beker te halen

En dat allemaal als een 8ste klassertje :+

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 14:35:
[...]

Verkoop hem in de eerste week van het nieuwe seizoen, levert je heerlijk veel geld op (mits je hemt kunt missen natuurlijk).
Ik vermoed dat als ik hem verkoop dat ik het dan niet makkelijk ga krijgen. Aan de andere kant heb ik gewoon een betere spits nodig want op deze manier gaat het niet lukken.
Ben wel blij dat ik in een niet al te sterke divisie zit (V.59). Om eerlijk te zijn heb ik geen idee of ik wel stand kan houden. Mijn inziens zijn we erg aan elkaar gewaagd.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Persberichten

05-10-2004 Doelstellingen F.C. GoT voor seizoen 13

F.C. GoT heeft haar doelstellingen voor komend seizoen vastgesteld. En dat zijn niet de minste. Hier volgt een opsomming ervan:

- Directe promotie naar IV
- Minimaal bekerronde 5 halen.
- Het team op veel vlakken verbeteren. Welke vlakken dit zijn blijft alleen binnen de club bekend.
- Eventueel stadion uitbreiden naar 60000 plaatsen
- Goed/goed coach aanschaffen.

We zullen er alles aan doen om deze doelstellingen te behalen!

Be Aware of F.C. GoT! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens snel je stadion uitbreiden want :

Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 15:25:
jongens snel je stadion uitbreiden want :

Vanaf seizoen 25 (NL seizoen 14), dat eind januari 2005 start, zullen de kosten om je stadion uit te breiden verdubbeld worden vergeleken met vandaag de dag. In het seizoen daarna zullen de kosten zelfs nog hoger worden. De reden voor deze verandering is gelegen in het feit dat deze kosten achtergebleven zijn, terwijl alle andere kosten hoger zijn geworden sinds de prijzen in seizoen 1 zijn vastgesteld.
pfff...dan wordt het dit seizoen dus zeker een uitbreiding!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terechte verruimingen, ik zat me al maanden af te vragen wanneer ze dit gingen doorvoeren. Alhoewel ik m´n twijfels heb bij het instand houden van de omvang van de promotiebonussen en de geringe toename van sponsorgeld en kaartopbrengst. IMO niet compenserend voor de toename in financiële kosten de afgelopen seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Argos
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-04 02:32
Failliet gaan is vrijwel onmogelijk dus mogen de kosten wel hoger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 05 oktober 2004 @ 15:38:
[...]

pfff...dan wordt het dit seizoen dus zeker een uitbreiding!! :)
Grote nadeel is dat beginnende clubs nu echt ontzettend veel moeite hebben om hun stadion uit te breiden, als het klopt dat de prijzen worden verdubbeld. Alle goede teams hebben al een groot stadion en zijn daar dus vanaf. Ze betalen misschien wel meer kosten, maar dat weegt niet op tegen de verbouwkosten.

Zal dus proberen aan het eind van het seizoen nog even uit te breiden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

------------------------------------------------------------------------------------------------------

MENSEN STEM FF OP HET POLLETJE OP HATTRICK BIJ HET FEDERATIE GOT-FORUM

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mijn doelstellingen zijn trouwens,

- In de Top 4 eindigen in de IV
- Cup ronde 7 (even afwachten hoeveel rondes we tegen lagere divisieclubs spelen)
- Trainees lekker doortrainen

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Net even uitgerekend of het de moeite is voor mij in IV om van 50.000 naar hoger te gaan.

Maar bij een 'average run' kost het me alleen maar geld dus ik wacht nog een tijdje.
Die kosten zijn voor de lagere divisies best zwaar maar volgens mij valt het op een gegeven moment niet echt meer op in de hogere divisies als je een paar miljoen regelmatig op je rekening hebt staan of je nou een ton meer of minder uitgeeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb ook maar even wat doelstellingen gemaakt.

- Trainees opleiden (is er het eerste seizoen niet echt van gekomen)
- Stadion uitbreiden naar 15.000 plaatsen (nu 8.200)
- Oude spelers vervangen door jongere (al gedeeltelijk gedaan)
- Teamspirrit omhoog halen (selectiever beleid met nieuwe spelers, meer PIC-spelen)

[ Voor 1% gewijzigd door Marzman op 05-10-2004 19:11 . Reden: 0-etje te veel :) ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
nou ik ga komend seizoen mijn stadion uitbreienmd van 25k naar minimaal 50k, belachelijke nieuwe regels :X

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Oei, vandaag een oefenpot in Duitsland, en ik stond na 8 minuten al met 2-0 achter :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Marzman schreef op 05 oktober 2004 @ 18:00:
Ik heb ook maar even wat doelstellingen gemaakt.

- Trainees opleiden (is er het eerste seizoen niet echt van gekomen)
- Stadion uitbreiden naar 15.000 plaatsen (nu 82.000)
- Oude spelers vervangen door jongere (al gedeeltelijk gedaan)
- Teamspirrit omhoog halen (selectiever beleid met nieuwe spelers, meer PIC-spelen)
Ik denk dat je met de verhoging van de kosten voor het uitbreiden van je stadion in het achterhoofd (klopt deze zin nog), je beter je stadion zo groot ;) kunt houden. Gaat je anders straks veel geld kosten ;)

Ik denk dat een verkleining van je stadion eigenlijk nooit nuttig is :7

[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 05-10-2004 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Sandyman538 schreef op 05 oktober 2004 @ 18:53:
[...]

Ik denk dat je met de verhoging van de kosten voor het uitbreiden van je stadion in het achterhoofd (klopt deze zin nog), je beter je stadion zo groot ;) kunt houden. Gaat je anders straks veel geld kosten ;)

Ik denk dat een verkleining van je stadion eigenlijk nooit nuttig is :7
Gaat hem alleen maar minder kosten hoor. Als je van 82k naar 15k gaat. ;)

Ik neem aan dat ie 115k bedoeld en dat is goed te doen denk ik.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
The Dolf schreef op 05 oktober 2004 @ 18:55:
[...]

Gaat hem alleen maar minder kosten hoor. Als je van 82k naar 15k gaat. ;)

Ik neem aan dat ie 115k bedoeld en dat is goed te doen denk ik.
Ik dacht, aangezien het zijn tweede seizoen wordt, dat hij wel naar 15k gaat en nu ipv 82k, 8200 heeft ;)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Aangezien marzman in VIII speelt, lijkt me het toch waarschijnlijker dat hij van 8.200 naar 15.000 bedoelt :)

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

s_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 19:05:
Aangezien marzman in VIII speelt, lijkt me het toch waarschijnlijker dat hij van 8.200 naar 15.000 bedoelt :)
Hehe inderdaad, ben halverwege vorig seizoen begonnen. De doelstelling klopt op zich wel, ik heb alleen de huidige grootte van mijn stadion met een factor 10 overschat ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
In dat geval lijkt me het een verstandige beslissing.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 16:11:
[...]

Grote nadeel is dat beginnende clubs nu echt ontzettend veel moeite hebben om hun stadion uit te breiden, als het klopt dat de prijzen worden verdubbeld. Alle goede teams hebben al een groot stadion en zijn daar dus vanaf. Ze betalen misschien wel meer kosten, maar dat weegt niet op tegen de verbouwkosten.

Zal dus proberen aan het eind van het seizoen nog even uit te breiden. ;)
in het begin van de 9e divisie gelijk mijn stadion naar 14k gegooid. toen misschien nog overbodig en veel onderhoudskosten gehad, maar als ik het nu zo lees dus wel verstandig(plus als ik de top 3 op bezoek kreeg zat ie tot de nok toevol wat weer lekker wat opleverde)

14k stadion is wel voldoende voor de VIII en de VII. Daarna msch wat uitbreiden dat zien we dan wel weer...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2004 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Toen ik in de VI zat had ik een stadion van 45k4. Toch een aantal keer tot de nok toe gevuld.
Zit nu in de V maar lijkt me voldoende tot nu toe. Ik ga er toch niet van uit dat ik promoveer.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-09 23:21
Ik heb op dit moment een stadion van 52.500 plaatsen. Het is op zich iets te groot voor mijn fanclub, maar het heeft inmiddels al 3 keer vol gezeten en dat levert toch aardig wat op moet ik zeggen. En je kan het beter iets te groot hebben dan te klein, omdat je dan weer heel snel moet gaan uitbreiden en dat kost weer meer geld dan de extra onderhoudskosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doodindegoot
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online
Doodindegoot vraagt zich af wat hij toch verkeerd heeft gedaan.
Ik heb nog nooit meer dan 5,5k bezoekers gehad, dus ik heb nog nooit nagedacht over uitbreiding.
Maar ach, ik zal wel een heleboel verkeerd gedaan hebben in mijn eerste seizoen 8)7

Wie het laatst lacht is traag van begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Woohoo!
Eindelijk gelukt om een goedkope coach te vinden.

Over drie dagen heb ik een brilliant/inadequate
TSI=0 dus meteen voor 10k gekocht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Je kan een speler pas coach maken als ie al een seizoen bij je team heeft gezeten....

Edit:
Of uit je jeugd komt...

[ Voor 17% gewijzigd door Ronald Koeman op 05-10-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Hé, je hebt het tegen de coach master :+ dat wist ik uiteraard.
Ik bedoelde dat ik de speler over 3 dagen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Ah okay, ik denk vermeld het maar even voor je je rijk rekent ;)

Leuke speler trouwens, briljant ervaring voor 10k, en ook nog uitstekend conditie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
En onderschat die poor sp ook niet, die maakt die andere 6x disastrous toch wel goed :)

Mja een plaatsje in het eerste zit er niet echt in, dus ik ga er vanuit dat ik z'n ervaring niet ver omhoog krijg.
Zeker met dat nieuwe bekersysteem zal het waarschijnlijk wel even wachten zijn op z'n debuut als speler.
Hopelijk houdt m'n huidige coach het zo lang uit (staat al een flinke tijd op wretched ls) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
Je kan 'm voor de gein opstellen in je eerste bekerwedstrijd, dan speel je toch nog tegen een n00b ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Hehe, ik realiseer me net dat die vent nooit meer speelt 8)7 Een blessure bij een 43 jarige herstelt voor zover ik weet nooit meer.

En dan nog zeker niet in de eerste ronde, die gebruik ik altijd om wat vorm te krijgen voor m'n basisspelers na de conditietraining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?

Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag :P) maar heeft het originele materiaal nodig als dat even kan... ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.valheru.nl/image/hattrick/fedlogo.jpg
transparant achtergrondje zou ook niet slecht zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

s_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 21:53:
Hehe, ik realiseer me net dat die vent nooit meer speelt 8)7 Een blessure bij een 43 jarige herstelt voor zover ik weet nooit meer.

En dan nog zeker niet in de eerste ronde, die gebruik ik altijd om wat vorm te krijgen voor m'n basisspelers na de conditietraining.
Voor een coach maakt het niks uit en ja, ze herstellen wel.. soms.. bij Renate duurde een +2 elf weken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:19:
[...]

Voor een coach maakt het niks uit en ja, ze herstellen wel.. soms.. bij Renate duurde een +2 elf weken 8)7
Tsja tegen de tijd dattie dan hersteld is (hij is +4) wil ik hem al coach maken en dan heeft het geen zin meer om hem te laten spelen.
Maar ja, ik ben nog steeds blij met de koop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

we zijn weer aangekomen bij het vlaggetje van de week.
Mijn laatste friendly voorlopig (als het goed is) in Italia afgewerkt :)

ik ga btw dit seizoen ook weer meedoen aan de toto Brainpower!

[ Voor 21% gewijzigd door GandalfTheGrey op 05-10-2004 23:20 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

s_de_hoog schreef op 05 oktober 2004 @ 22:28:
[...]

Tsja tegen de tijd dattie dan hersteld is (hij is +4) wil ik hem al coach maken en dan heeft het geen zin meer om hem te laten spelen.
Maar ja, ik ben nog steeds blij met de koop :)
En daar gaat het om! :+

@ GandalfTheGrey
Goedzo!! :)

[ Voor 6% gewijzigd door NiMu83 op 05-10-2004 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 13-09 20:51
yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:18:
* vargo leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?

Wubmaster wou morgen de nieuwe kampioen erbij zetten (eigenlijk wou hij dat vanavond al zo zeker was hij van de uitslag :P) maar heeft het originele materiaal nodig als dat even kan... ;)

[afbeelding]
Wubmaster - check je email. Ik had het photoshop bestand nog liggen (ook al heb ik het niet gemaakt).

/Edit: oeps ik realiseer me net dat het enkel het logo is - dus zonder het stukje over de kampioenen... Ach je hebt iig iets.

[ Voor 11% gewijzigd door vargo op 05-10-2004 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Laatst online: 15:38
yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:19:
[...]

Even iets anders.
7,5 of reken je nog wat extra's?
-

jouw keus, die rente op me CC betaal ik toch. 8 is top, 7,50 is goed
De 8 euro van HAM is onderweg ;)

Kan ik eindelijks weer HAMmen, elke keer ene crack zoeken naar een update, werd er gek van B) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 08:49
gisteren wedstrijdje tegen een italiaans team, mijn team haalde 32 sterren
met 2-1 gewonnen, ondanks dat het andere team het meeste balbezit had en 32, 5 sterren

mijn spits scoorde van 35 meter :)

gelukkig geen blessures opgelopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

06-10-2004 Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 17 278 € aan entreegeld.
05-10-2004 Het team is naar het buitenland afgereisd voor een oefenwedstrijd. De vliegtickets kostten 6 000 €.

Toch lekker... en een vlaggetje... en knaken :)
Kan ik eindelijks weer HAMmen, elke keer ene crack zoeken naar een update, werd er gek van
Afbeeldingslocatie: http://wwwhome.cs.utwente.nl/~lekkerke/hattrick/redcard.gif

Hey! Iets wat ik niet eerder heb gezien: De Patgulipat-coach hield een extra bespreking tijdens de rust. Als gevolg daarvan steeg de organisatie naar goed.

[ Voor 42% gewijzigd door IWriteCode op 06-10-2004 08:47 ]

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

yared schreef op 05 oktober 2004 @ 22:18:
* hoedjevanpapier leeghoofdje heeft een vraag: Wie of Wie had ook alweer het federatie logo aangepast?

[afbeelding]
En wie is de nieuwe kampioen dan?...
We zullen het vanavond weten...

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kavorka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05 10:53
heeft iemand een site waar afkortingen worden uitgelegd?

of kunnen er hier een paar worden uitgelegd..

TU ?
PIC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kavorka schreef op 06 oktober 2004 @ 10:11:

TU ?
PIC?
ik zal je dan maar ff helpen we zijn allemaal noob geweest ;)

TU = trainingsupdate
pic = speel het rustig aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Nog een paar:
MOTS = match of the Season
X4B = Xanathorn for Bondscoach
PIC = Play It Cool (aanpassing)

Aanvullingen zijn welkom mensen, dan nemen een woordenboeklijstje op in de GoTtrick site.

@Zonar, stond vandaag in mijn gastenboek... fijn zo'n 'tip' :9
Vertel maar, wat moet ik weten van Smitties?! :D
Het gastenboek van deze club telt 492 berichten. Het laatste bericht is op 06-10-2004 geschreven door smitties
connecties met Zonar? hmmm... ik neem aan dat je geen tips gaat vragen aan hem over mij......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
kavorka schreef op 06 oktober 2004 @ 10:11:

TU ?
PIC?
Kijk eens hier: http://htfc.org/newbie-faq/ echt een handige pagina vind ik :D

Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Even een vraagje, aangezien mijn financieën niet echt willen meewerken, denk ik er over om een basisspeler te gaan verkopen.

Voor hoeveel zou ik deze in de verkoop kunnen zetten denken jullie:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 jaar, matig in vorm, gezond  
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is. 
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. 

Specialiteit: Snel

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   490 
Loon:  661 €/week  
Eigenaar:  F.C. De Vuurvliegen  
Waarschuwingen:  0  

Conditie:    zwak   Keepen:    rampzalig   
Positiespel:    waardeloos   Passen:    waardeloos   
Vleugelspel:    waardeloos   Verdedigen:    goed   
Scoren:    zwak   Spelhervatting:    slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damien2004 schreef op 06 oktober 2004 @ 10:57:
[...]

Kijk eens hier: http://htfc.org/newbie-faq/ echt een handige pagina vind ik :D
Zeker, en in deze context natuurlijk vooral het woordenboek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: heeft het eigenlijk (veel) zin om conditie te trainen bij aanvallers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Volgens mij heeft het voor elke veldspeler zin om een hogere conditie te hebben. Bij de één meer dan de ander natuurlijk, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:41:
Vraagje: heeft het eigenlijk (veel) zin om conditie te trainen bij aanvallers?
nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ottooo schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:
Even een vraagje, aangezien mijn financieën niet echt willen meewerken, denk ik er over om een basisspeler te gaan verkopen.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

Ik denk niet dat je er veel voor zult krijgen maar ik weet natuurlijk niet hoe je financiele situatie is. Op dit moment sta ik -300.000 en ik heb ook flink moeten bezuinigen. Misschien heb je een 1 of 2 tal spelers die je lekker kan optrainen en dan voor een aardig bedragje kan verkopen? Hier ga ik op gokken in mijn 2e seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan ga ik denk ik maar geen conditie trainen, en mijn jongste aanvallers een extra trainingsweek geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 13:51:
[...]
Ok, dan ga ik denk ik maar geen conditie trainen, en mijn jongste aanvallers een extra trainingsweek geven :)
inderdaad gewoon doortrainen heeft veel meer nut :) zeker bij aanvallers die sneller getraind zijn scheelt 2 weken extra training natuurlijk veel (i.v.m. het trainen van verdedigers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swanfield
Misschien dat het niemand intresseert maar wou het toch even mededelen :p

Ik zit nog steeds geduldig te wachten maar merkte op dat er de laatste week +/- 1000 nieuwe managers zijn toegevoegd....dat is best veel eigenlijk en was hier over verbaasd. Maarja er zijn nog iets van 1700 wachtende en als het zo door gaat als de laatste 2 á 3 dagen dan is deze wachtrij binnen een week weg gewerkt.

Grote schoonmaak gaande lijkt mij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Ottooo schreef op 06 oktober 2004 @ 11:01:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18

Ik zou niet op te veel rekenen. Zijn TSI is nogal laag en hij is al 19 jaar (volgende week 20). Misschien krijg je er rond de 75.000 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Vraagje , is het om geld te verdienen verstandig om oefenwedstrijden in het buitenland te spelen. Ik weet dat zoiets € 6000 kost maar krijg je daar ook genoeg geld voor terug qua bezoekers van de wedstrijd ? ( zag net dat iemand 17k verdiende voor zo'n wedstrijd )

sta 150.000 in de min en wil eigenlijk geen spelers verkopen want mijn team is toch al niet zo top. Ben nu aan het kijken waar ik nog meer geld aan kan verdienen..

thanks

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mankit
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-04-2021
Moet je wel tegen een hoge team spelen. Bij mij als er buitenlandse teams komen, dan verdien ik 10k ofzo. Dus als jij naar het buitenland ga kan je een paar duizend euro aan overhouden, maar no way dat je daarmee uit je schulden komt en dat wordt alleen maar meer komende week, dus toch maar een spelertje verkopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Mensen ik ben effe aan het twijfelen...

De komende 2 trainingen wou ik eigenlijk 1 keer scoren, en 1 keer spelhervatting trainen.

Maar je kan ook Schieten trainen waar je iedereen voor x % traint op spelhervatten en iedereen die speelt op x % scoren.

Weet iemand op hoeveel % je op die 2 gebieden traint? Ikzelf dacht 50% maar dit staat nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoT-cupfinal!

Het staat 1-1 in de rust. Hvp 1 kans en ik 4 :X

Gelukkig 57% balbezit, ik moet het van mn middenveld+aanval hebben, hopelijk is het genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
wat zou ik voor deze jongeman kunnen krijgen ?

Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm
Een aangenaam persoon die temperamentvol en rechtvaardig is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 729 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Losers United

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Terrestra schreef op 06 oktober 2004 @ 18:03:

Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm

Probeer de transfervergelijking eens... Werkt redelijk goed hoor, maar ik denk niet zo heel veel meer aangezien die knakker ook alweer 19 is... dus niet trainbaar. Maar de transfervergelijking werkt over het algemeen vrij prima, en zit er niet voor niks... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terrestra schreef op 06 oktober 2004 @ 18:03:

Paddy Emery (27421380)
18 jaar, matig in vorm

Nog maximaal 2 a 3 weken trainen en hij staat op uitstekent. Ik train zelf al ruim 2 seizoenen spitsen. Waarschijnlijk dat die matig vleugelspel de tsi een klein beetje opschroeft. 100000 kan je ervoor krijgen met mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een spanning in de finale zeg (GoT Cup dus...) 117 minuten gespeeld en 2-2

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 19:13 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.