"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik speel in VII(.544) en moet volgende week tegen een club uit V(.47) die al twee wedstrijden ongeslagen is en enkele spelers met TSI >4000 heeft, ikzelf raak met moeite boven de 1000 wat betreft TSI
Dat wordt keihard knokken om in de beker te blijven denk ik. Ik ben overigens vooral benieuwd naar de transfermarkt, die houd ik in de gaten voor buitenkansjes, en ben benieuwd wat mijn flutspelers zullen opbrengen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Op naar de volgende bekerwedstrijd
Anoniem: 44169
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 44169 op 13-10-2004 19:20 ]
Het verslag was er (bij mij althans) na ruim een kwartier, dus dat viel reuze mee voor de 1e bekerronde. Forum is niet vooruit te branden, maar ja dat was te verwachten.
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Dus ben wel heel benieuwd
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik zit op de 12, die het tot nu toe heel behoorlijk doet.The Dolf schreef op 13 oktober 2004 @ 19:24:
Diegene die wel hun wedstrijd zien op welke server loggen die in? Ben het nu ook wel een beetje beu. Heb nl mijn gehele A team op de slechts mogelijk tactiek gezet om mijn league tegenstanders te verwarren.
Dus ben wel heel benieuwd
btw: 0-8 voor, toch leuk
Waar gehackt wordt vallen spaanders
Bij mij is het bericht van 2 wedstrijden ongeslagen en gewonnen op rij weg en er staat dus ook niet meer dat ik nog in de beker zit, wat dus nog wel staat bij mijn tegenstander van vanavond...
1-1 was stand na 90 minuten, helaas op strafschoppen verloren
31,5 sterren mijn tegenstander 28 sterren
Ik zie dat ik heb gewonnen (bij de voorpagina is er 1 winst bijgekomenOttooo schreef op 13 oktober 2004 @ 19:27:
Ik zie mijn wedstrijd ook nog nergens, maar ik vrees wel dat ik er uit lig...
Bij mij is het bericht van 2 wedstrijden ongeslagen en gewonnen op rij weg en er staat dus ook niet meer dat ik nog in de beker zit, wat dus nog wel staat bij mijn tegenstander van vanavond...

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Anoniem: 69383
De server wil t nog steeds niet laten zien
Mijn team id staat in de signature
Staat er bij mij ook. Maar kan dus ook nog niet zien met hoeveel honderd nul zeg maar...dreamtheater schreef op 13 oktober 2004 @ 19:35:
[...]
Ik zie dat ik heb gewonnen (bij de voorpagina is er 1 winst bijgekomenIk heb er alleen geen idee van met hoeveel en hoe... omdat ik het wedstrijdverslag nog niet gezien heb
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Anoniem: 83760
Was wel even flink schrikken toen m´n potentiële Egyptische U20 speler er uit werd geschopt, maar gelukkig +1. Dus z´n vervanger óók training
Gezocht!
Router
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
1000 euro lijkt mij geen slechte investering voor een 17-jarige met deze stats?
jawelThe Dolf schreef op 13 oktober 2004 @ 19:57:
En nog steeds niks te zien. Ze zouden dertien servers moeten gebruiken voor de supporters en de overigen voor de niet-supporters. Ik betaal natuurlijk niet alleen voor de extra opties moge dat duidelijk zijn.
Lijkt mij wel...Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 19:58:
Total Skill Index (TSI): 200
Hij heeft nergens meer dan matig hoofdstat.
Als spits zou het dan nog kunnen maar bijstats heeft ie ook niet.
Als je dan spitsen wil gaan trainen zou ik minimaal een redelijk scoren speler van 17,18 jaar liefst met passen bijstats.
Tja. Het is niet veel geld nee. Maar wat wil je ermee doen? Passen trainen? Het duurt 2 seizoenen voordat deze jongen op goed passen zit en dan is hij nog niets waard (60 k of zo). Ik zou eigenlijk niet weten wat je er mee moet...Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 19:58:
Total Skill Index (TSI): 200
Kijk anders hier eens wat voor een stats je spelers nodig hebben.Yoeri schreef op 13 oktober 2004 @ 20:02:
ahzo... mja, dat spel met die "17-jarigen met goede hoofdstat" en zo ben ik nog niet helemaal uit hoe dat precies zit namelijk
En ik zou geen speler aanschaffen met minder dan redelijk hoofdstat afgezien van een keeper mogelijk.
Let ook even op dat je middenvelders minstens redelijk conditie hebben.
Heel kort samengevat:GaMbiNo schreef op 13 oktober 2004 @ 20:04:
[...]
Kijk anders hier eens wat voor een stats je spelers nodig hebben.
En ik zou geen speler aanschaffen met minder dan redelijk hoofdstat afgezien van een keeper mogelijk.
Let ook even op dat je middenvelders minstens redelijk conditie hebben.
keeper: hoofdstat keepen
verdediger: hoofdstat verdedigen (bijstats passen en vleugelspel)
centrale mids: hoofdstat spelmaken (bijstats passen en verdedigen)
vleugelspeler: hoofdstat vleugelspel (bijstat passen en spelmaken)
aanvaller: hoofdstat scoren (bijstat passen)
Anoniem: 94179
Bij een bekerwedstrijd krijgt het thuisspelende team 2/3 en het uitspelende team 1/3 van de opbrengst.
Maar ja, volgende week dus een oefenpot, iemand nog interresse?
Wie het laatst lacht is traag van begrip
aanval was wel ietsje minder, maar in verhouding beter dan de zijne
Anoniem: 117852
Het thuisspelende team krijgt tweederde van de opbrengsten en het uitteam eenderde.Anoniem: 94179 schreef op 13 oktober 2004 @ 20:19:
ik zie dat ik entreegeld heb ontvangen maar ik dacht dat alleen het thuisspelende team geld zou krijgen is dit nieuw of ben ik een n00b?
Het aantal niet, wel de stemming van je supporters en je sponsors. Na de bekerwedstrijd van vandaag veranderen ze weer afhankelijk van je resultaat.doodindegoot schreef op 13 oktober 2004 @ 20:25:
Ik heb ook even een vraagje: worden het aantal leden van mijn fanclub niet gereset? Of moet dat nog gebeuren?
Toch lekker, vandaag 2-1 gewonnen van n andere VII met n record aantal sterren (34) en voor mij superratings achterin. (eerste wereldklasse (oud) is binnen
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 13-10-2004 20:41 ]
Na vorig seizoen waren er nog maar 398 over en ik hoopte dus dat ik er weer 500 zou krijgen, maar helaas.Anoniem: 117852 schreef op 13 oktober 2004 @ 20:39:
[...]
Het aantal niet, wel de stemming van je supporters en je sponsors. Na de bekerwedstrijd van vandaag veranderen ze weer afhankelijk van je resultaat.
Gelukkig heb ik als 8ste klasser wel heel krap de wedstrijd gewonnen (7-6 na strafschoppen), dus hoop ik dat er morgen er weer een paar terugkomen
Volgende week weer een "lager" elftal
[ Voor 52% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-10-2004 21:00 ]
Ga naar SPELERS > KIES SPELER > LAATSTE WEDSTRIJD
en lees OP, niet teveel klagen over de bereikbaarheid
Er waren 30.000+ Nederlanders online en zowat iedereen speelde!
Volgende week zijn er alweer veel Walkover (WO) teams en mensen die geen friendly regelen en is de server minder belast.
Geen ouwe koeien gelukkig dus, slechts een tijdelijk iets.
* yared kwam pas veel te laat thuis en had alleen maar gehoord dat ie 0-1 achter stond... bedankt nog dat jullie de spanning hoog hielden... not
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
ik ben naar 2e ronde, moest deze 1e ronde tegne een VIII, ook de volgende. Maar de volgende heeft pas 1 wwedstrijd OOIT gespeeld haha
op naar de 3e ronde

Anoniem: 125732
Mijn coach is maar 'weak' en ik zit er aan te denken om, tot ik geld genoeg heb voor een betere coach, de stamina en vorm van mijn team te maximaliseren.
Volgens mij is dat de snelste manier om de TSI van je spelers te verhogen en tergelijkertijd goede resultaten te boeken.
Ik heb best begrip voor de onbereikbaarheid van Hattrick.yared schreef op 13 oktober 2004 @ 21:04:
Tip om matches altijd te vinden
Ga naar SPELERS > KIES SPELER > LAATSTE WEDSTRIJD
en lees OP, niet teveel klagen over de bereikbaarheid
Er waren 30.000+ Nederlanders online en zowat iedereen speelde!
Volgende week zijn er alweer veel Walkover (WO) teams en mensen die geen friendly regelen en is de server minder belast.
Geen ouwe koeien gelukkig dus, slechts een tijdelijk iets.
* yared kwam pas veel te laat thuis en had alleen maar gehoord dat ie 0-1 achter stond... bedankt nog dat jullie de spanning hoog hielden... not
De tip die je geeft is heel aardig, maar werkt helaas niet. Ik had het ook al geprobeerd. Zelfs een half uur nadat de wedstrijd was afgelopen werkte het nog steeds niet...
Overigens wel met 2-0 gewonnen met 5-4-1 en PIC van een heel slechte XI-ploeg. Was ook pas zijn eerste wedstrijd, dus dat is wel een goed excuus
[edit]
Trouwens voor het eerst ooit een divine verdediging
[ Voor 7% gewijzigd door dreamtheater42 op 13-10-2004 21:36 ]
Volgende week tegen een VIII-er...Is evengoed als diegene waar ik vandaag tegen moest...wil wel heel gek lopen wil ik niet in de 3e ronde zitten
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
TS is trouwens nog steeds content. Kan dat kloppen met een passable coach?
Gezocht!
Router
huh, ik kijk altijd zo... hmm wel een speler die gespeeld heeft toch? (I know, dumb question)De tip die je geeft is heel aardig, maar werkt helaas niet. Ik had het ook al geprobeerd. Zelfs een half uur nadat de wedstrijd was afgelopen werkte het nog steeds niet...
So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!
[ Voor 30% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-10-2004 23:15 ]
En de tijd, achja, ik leef nu eenmaal later
Volgende week tegen een VIII, weer een PIC lijkt me, en ik ga voor een kleinere overwinning, zeg 0 - 5
Gezocht!
Router
Iemand?Ottooo schreef op 13 oktober 2004 @ 20:24:
Maar ja, volgende week dus een oefenpot, iemand nog interresse?
Anyhow, als je mij wilt uitdagen, dit is mijn team: F.C. De Vuurvliegen (206203)
Dan zie ik dat morgenochtend wel, ik ga nu lekker slapen
4-2 verloren in de beker van een VI team terwijl ik zelf in de VIII zit. En mijn beste verdediger geblesseerd is...
hoop dat ik met de spelers die ik nu heb kan promoveren dit jaar...
Wat denken jullie?
Team ID: 68472
Competitie: VIII.649
Groet Michiel
Canon EOS 400D + Sigma 17-70
Volgens mij niet toch??Anoniem: 125732 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:26:
Maakt het voor Stamina en General training nog uit hoeveel assistenten je in dienst hebt en wat de kwaliteit van je coach is?
Niet zo zeuren, hij is er voor 453k uitgegaan, ouwe zeurpietkoentjuh schreef op 13 oktober 2004 @ 22:50:
tis toch hopeloos.... over 15 min loopt mijn 17 jarige goed verdediger af, dacht dat die wle meer op ging brengen dan 100k..maar blijkbaar
Oei, das wel heel flink genaaidvargo schreef op 14 oktober 2004 @ 00:24:
1-0 verloren! En dat met mijn 29,5 sterren tegenover 21,5 voor hem. En op alle posities betere ratings, m.u.v. het middenveld (speelde AOW)...
Je maakt een aardige kans denk ik jablinkymichiel schreef op 14 oktober 2004 @ 03:58:
hoop dat ik met de spelers die ik nu heb kan promoveren dit jaar...
Wat denken jullie?
Er wordt niet echt geboden nu
Vandaag 14-10-2004 is een prachtige dag
Als coach van de nieuwe club FC Schiedam die zich bevindt in de VIII compentitie mag ik zeggen dat ik bijzonder happy ben met mijn team
Na lang wachten is mijn geduld eindelijk beloont
Om de ochtend goed te beginnen doe ik maar eens gelijk een vraag
Ik wil op passing trainen alleen welke moet ik dan kiezen, korte pass?
Dat was het voor nu
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
Korte pass verhoogt de passen-skill en lange pass verhoogt de vleugelspel-skill.
http://users.pandora.be/addy.taillieu1/alles.html
die weet ik die weet ik !!!!
Sorry Dolf... vind die oude ratings er nog steeds niet uitzien, vandaarThe Dolf schreef op 13 oktober 2004 @ 23:32:
Zet er voortaan wel ff bij dat je de oude ratings bedoelde. Ik werd er gewoon bang van dat een V team dergelijke stats zou behalen bij PIC.
Yoerie heeft hier inderdaad al het juiste antwoord gegeven, maar ik wil je toch nog proberen op andere gedachten te brengen.Damien2004 schreef op 14 oktober 2004 @ 08:38:
Goedemorgen aanwezigen,
Als coach van de nieuwe club FC Schiedam die zich bevindt in de VIII compentitie mag ik zeggen dat ik bijzonder happy ben met mijn team
Dat was het voor nulater vast meer vragen
Kijk, de passenskill wordt onderschat, maar dat betekent wel dat je wel spelers moet hebben met een behoorlijke mainskill (Verdedigen, positiespel, scoren, vleugelspel). Als je dus een speler hebt met matig scoren, en formidabel passen, krijg je er nog geen drol voor, dus....
Mijn tip, train 1 of 2 seizoenen een main-skill. Koop wat 18 jarige redelijken (of halverwege het seizoen een paar goeds), en ga daarna misschien passen trainen. Maar that's just my idea of the game you know
korte pass want bij lange pass staat nl vleugelspel dusDamien2004 schreef op 14 oktober 2004 @ 08:38:
Goedemorgen aanwezigen,
Dat was het voor nulater vast meer vragen
om dan toch nog iets nuttigs te zeggen deze post: mn team geest is nu al gedaald naar kalm terwijl ik een clown heb ik begin nu ernstig te twijfelen of ze wel helpen
en ja ik heb een slecht leider coach
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94179 op 14-10-2004 10:20 . Reden: te laat!!!!! ]
Volgens mij wel hoor! Hoe meer assistenten, en hoe beter je coach, hoe meer je team aan vorm of conditie wint.
Ik dacht iig dat het zo was, correct me if i'm wrong...
Zo mag ik het zien
Toch nog 453k ontvangen, kwam een leuke bidwar opgang
MIjn TS is vandaag nl al weer een stapje gedaalt, omdat ik slecht leiderschap heb (tijdelijk)
Wel blij dat ik eindelijk een team heb.
Is echt effe lastig in te schatten wat aan te kopen qua spelers eventueel.
Toch even aafwachten wat de eerste wedstrijd word
Je hoeft niet goed te zijn om de beste te zijn, zolang je maar beter bent dan de rest || Het is niet belangrijk om te winnen, maar het is het enige dat telt
En een leuke 17-jarige verdediger gekocht voor 1.500 euro
Less = more
langs de andere kant biedt het ook wel wat extra spanning en mogelijkheden qua tactieken en zo
Maar dat is maar zo'n klein beetje. Zaten bij mij geloof ik 3k man ofzo op de bank.Damien2004 schreef op 14 oktober 2004 @ 11:56:
Daarnaast ook extra inkomste voor de kleinere ploegen waardoor ze dus makkelijker aan extra inkomsten kunnen komen.
En kijk, aan de andere kant, alle hogere teams spelen nu grofweg genomen wel 1 ronde langer in de beker. Zeg ronde 5 spelen ze ook i.p.v. dat ze er uit liggen in ronde 4. Dus hebben die weer extra inkomsten, want in die rondes beginnen stadions redelijk vol te lopen.
Dus het moraal van het verhaal, ik denk nog steeds dat dit in het voordeel is voor de hogere teams, en niet voor de kleine teams... al kunnen die nu wel zeggen dat ze in de beker gespeeld hebben. Zo, is het nog duidelijk voor iedereen wat ik denk dat ik bedoel dat ik zeg?
Of misschien de wat betere clubs de eerste ronde niet laten mee doen en de lagere clubs laten uitmaken wie er naar de 2de ronde magdoodindegoot schreef op 14 oktober 2004 @ 11:59:
Ik had liever gezien dat de lotingen niet standaard hoog tegen laag was. Als 8ste of 9de klasser verlies je altijd als je een regelmatig inloggende tegenstander krijgt.
Anoniem: 126094
Ik doe ook mee aan hattrick, al vier of vijf seizoenen. Mijn team is: de allibabba's
Ik heb gister me eerste bekerronde met 4-0 gewonnen. Kom zelf uit in de zevende divisie, zuid-holland. Moet in de volgende ronde tegen een team uit de zesde divisie. Aangezien ik al wat langer meespeel, zal ik ook zo veel mogelijk vragen proberen te beantwoorden.
maar ik gok dat ik er wel uitkom, toch een paar spelers te koop die *iets* moeten opbrengen
Oke, tis een hoop geld, maar aangezien hij uitstekend passen had was hij toch zeker meer waard geweest. In ieder geval 4 miljoen en met een bidwar 5-6 miljoen.
Dit gooit mijn plannen voor ET (Extra-Terrestrial) Keeper in de war aangezien ik nu 'maar' 6.5 miljoen heb en niet de gewenste 8+
[ Voor 4% gewijzigd door yared op 14-10-2004 12:42 ]
Het is niet de bedoeling hier transferads te plaatsen... Als mensen jou spelers willen kopen, komen ze die vast wel tegen op de transferlist.Anoniem: 126094 schreef op 14 oktober 2004 @ 12:21:
EN ik heb ook een aantal spelers te koop, dus kijk in me spelerslijst en zie welke. Ik heb namelijk een iets teveel spelers gekocht en sta nu behoorlijk in de min!!
Help ME PLEASE
Sja Yared, niet alles zit mee met HT...wees blij dat je die YP trok en er 3,3 miljoen voor kreeg...Ik heb nu al een heel seizoen geen verkoop kunnen doen met mijn YP'syared schreef op 14 oktober 2004 @ 12:42:
gloeiende gloeiende, mijn TOP youthpull (YP) is verkocht voor 'slechts' ; 3 288 000 € door Tyretts FU
Oke, tis een hoop geld, maar aangezien hij uitstekend passen had was hij toch zeker meer waard geweest. In ieder geval 4 miljoen en met een bidwar 5-6 miljoen.
Dit gooit mijn plannen voor ET (Extra-Terrestrial) Keeper in de war aangezien ik nu 'maar' 6.5 miljoen heb en niet de gewenste 8+
En nog klagen ook...yared schreef op 14 oktober 2004 @ 12:42:
gloeiende gloeiende, mijn TOP youthpull (YP) is verkocht voor 'slechts' ; 3 288 000 € door Tyretts FU

Maar, de reden waarom hij uiteindelijk niet hoger is verkocht, ligt hem denk ik vooral in de stamina. Vooral op een middenvelders plek, zal hij enkele weken training daar moeten krijgen, en dan is het zonde om als club 6 miljoen uit te geven aan zon speler. 4 weken conditie training, en je mist een halve skill in positiespel.
Dus Yared, helaas voor jou. Maar ik zou toch maar een beetje trots zijn. Koop voor dat geld maar twee hele mooie spelers, en je verblijf in de IV. is gewaarborgd.
Ik (A2 United 502481) speel wederom IX.92. Ik hoop nu wel te promoveren en niet 3de te worden. Ik ben iig een ronde verder in de beker door te winnen met 4-2 van een club uit VI.940. In de 2de ronde stuit ik nu op een club uit de III.4 competitie. Hopelijk dus volle bak en misschien wel een stuntje

Ik heb ook nog een paar spelers in de aanbieding, dus neem gerust een kijkje
Je moet gewoon mazzel hebben.
Goedkoop op de lijst zetten want dan bookmarken velen hem... echter werd er bij mij meteen 1,75 miljoen opgeboden voordat andere hem gebookmarkt hadden.
Niet echt klagen, maar een ET keeper was wel erg nice geweest in IV
Idd, maar ook het tijdstip was niet geweldig...smiddags rond half 1 d8 ik...hoedjevanpapier schreef op 14 oktober 2004 @ 12:58:
[...]
En nog klagen ook...![]()
Maar, de reden waarom hij uiteindelijk niet hoger is verkocht, ligt hem denk ik vooral in de stamina. Vooral op een middenvelders plek, zal hij enkele weken training daar moeten krijgen, en dan is het zonde om als club 6 miljoen uit te geven aan zon speler. 4 weken conditie training, en je mist een halve skill in positiespel.
Dus Yared, helaas voor jou. Maar ik zou toch maar een beetje trots zijn. Koop voor dat geld maar twee hele mooie spelers, en je verblijf in de IV. is gewaarborgd.
Ik zou hem eerder tussen 5-8 uur online zetten
Na afloop zie je dat je verliest met 4-1 terecht daar neit van. En dan heb ik zondag een wo net als vorig seizoen begin ik daarmee. Dus die winter/zomerstop duurt bij mij nog wat langer. Zo voelt het iig aan.
* hoedjevanpapier schudt Grooviee wakker, en roept dat hij deel 27 moet gaan maken...
Dan gelijk maar een stukje over de aanstaande GoT meeting plaatsen?
Less = more
Anderzijds, als ik merk dat ik weer boven 0 raak met mijn financiën, dan ga ik gewoon wat voorzichtiger te werk (iets te enthousiast begonnen
Verkoop gewoon 1 of 2 goede spelers (kijk even bij de transfervergelijking wat andere mensen voor die spelers gekregen hebben) en ga daar dan iets onder zitten, niet boven, dat verkoop je toch nietYoeri schreef op 14 oktober 2004 @ 14:07:
Hmz, ik vrees dat ik failliet ga...
Anderzijds, als ik merk dat ik weer boven 0 raak met mijn financiën, dan ga ik gewoon wat voorzichtiger te werk (iets te enthousiast begonnen) en koop ik me meteen een supporterschap aan
Ontsla veel assistenten....jeugdopleiding even op 5000 zetten en als je ver in de min zit een speler verkopen...Yoeri schreef op 14 oktober 2004 @ 14:07:
Hmz, ik vrees dat ik failliet ga...
Anderzijds, als ik merk dat ik weer boven 0 raak met mijn financiën, dan ga ik gewoon wat voorzichtiger te werk (iets te enthousiast begonnen) en koop ik me meteen een supporterschap aan
Je moet het in het begin vooral rustig aan doen...
ahja, we'll see
Anoniem: 125732
Door mijn halve selectie te verkopen heb ik niet alleen mijn schuld gehalveerd, maar heb ik ook een flink aantal talentvolle jonge spelers (met minimaal inadequate voor playmaking) kunnen kopen.
Als je op zoek bent naar koopjes, moet je vooral 's nachts op jacht als er niet zoveel mensen online zijn. Kijk vooral even op de Noord Europese en Zuid Amerikaanse markt.
Anoniem: 17731
wat ik zelf toch de beste strategie blijf vinden (vanaf het begin). 3 a 4 assistenten en gewoon 20k in die jeugdopleiding pompen. daarnaast supergoedkope trainees vinden en dan paar seizoenen geduld hebbenYoeri schreef op 14 oktober 2004 @ 14:52:
ik heb één assistent, jeugdopleiding staat op 0 en ik sta nu nog op 50.000 plus, maar met meer dan 200.000 uitgaven deze week
ahja, we'll see
Anoniem: 126094
Ik ben nog nooit gepromoveerd, maar ik heb wel een mooi record in mijn league. Ben het team wat de meeste wedstrijden heb gewonnen, want ik word altijd 3e of 4e.
Maar zondag weer een thuiswedstrijd die ik pic'end ga winnen (hoop ik) en dan moet het wel heel gek lopen wil ik nog in de min staan.
Hoeveel krijgt een V team eigenlijk qua sponsorinkomsten in het begin?
Zelf krijg ik nu 68K in het begin van het seizoen (5 woordvoerders) tegen 69K in de VI op het einde van het seizoen.
[ Voor 22% gewijzigd door The Dolf op 14-10-2004 15:38 ]
Gezocht!
Router
Hieronderaan de post zie je de ratings van de afgelopen bekerwedstrijd. we
hebben beiden niet gePICt. Alleen hij speelt met 2 offensive wings en ik
maar met 1, dus eigenlijk heeft hij dus een sterker middenveld.
Alleen is mijn middenveld nu misschien net iets sterker, omdat ik thuis speel
en dit de "away"-ratings van ons beiden zijn.
Wat lijkt jullie de beste optie?
3-5-2 normaal (1 wing)
3-5-2 normaal (5 inners) - sterk middenveld
3-5-2 vleugelspel (2 wings met 3,5 ster) zo heb ik hem vorig seizoen ook verslagen, maar toen was zijn middenveld nog zwakker.
MAG - http://195.149.189.102/Common/teamDetails.asp?teamID=148959
AC VooDoo - http://195.149.189.102/Common/teamDetails.asp?teamID=213295
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
| AC VooDoo Type wedstrijd: normaal Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak (laag) Rechterverdediging: zwak (heel laag) Centrale verdediging: zwak (zeer hoog) Linkerverdediging: matig (heel laag) Rechteraanval: zwak (heel laag) Centrale aanval: matig (heel laag) Linkeraanval: zwak (zeer hoog) M.A.G Type wedstrijd: (verborgen) Tactiek: normaal Tactiekvaardigheid: (-----) Middenveld: zwak (laag) Rechterverdediging: zwak (zeer hoog) Centrale verdediging: zwak (hoog) Linkerverdediging: zwak (laag) Rechteraanval: matig (heel laag) Centrale aanval: zwak (laag) Linkeraanval: matig (hoog) |
[ Voor 18% gewijzigd door GandalfTheGrey op 14-10-2004 15:43 ]
14-10-2004 De teamgeest zakte omdat er een speler is vertrokken en de rest van het team zich zorgen begon te maken over de toekomst
En dat alleen maar omdat ik in 2 dagen 3 spelers had verkocht.... Wat een watjes zeg..
Hier wel al, het kan overigens voorkomen dat er geen supporters weggaan of bij komen...vandaar dat er dan niks staat...Anoniem: 17731 schreef op 14 oktober 2004 @ 18:31:
hmm nog geen update van supporters gehad, zou het vandaag nog komen?
Anoniem: 17731
dat zal het wel zijn danBrainpower schreef op 14 oktober 2004 @ 18:33:
[...]
Hier wel al, het kan overigens voorkomen dat er geen supporters weggaan of bij komen...vandaar dat er dan niks staat...
Anoniem: 125066
Ik vraag dit omdat ik een spelend coach heb, en het zo ongeveer de sterspeler van mijn elftal. Zou niet fijn zijn als die opeens verdwenen is
Je oude coach blijft gewoon onderdeel van je team als speler totdat je 'm ontslaat.Anoniem: 125066 schreef op 14 oktober 2004 @ 18:46:
Misschien een hele rare vraag, maar ik wil nu een extern coach aannemen...zoals er staat wordt mijn oude coach door deze nieuwe coach vervangen, maar betekend dit dan dat mijn oude coach uit mijn team gaat of hou ik hem nog wel?
Ik vraag dit omdat ik een spelend coach heb, en het zo ongeveer de sterspeler van mijn elftal. Zou niet fijn zijn als die opeens verdwenen is
Dit topic is gesloten.