en behalve de walljump op xs4all als je van mij keer op keer een panzer mag incasserenInfinitive schreef op 21 oktober 2004 @ 07:21:
[...]
De meeste jumps lukken me nu wel na een heleboel pogingen, behalve de jumps waarbij je een goede CSJ vereist is. .
Als jullie uitgekeken zijn op LNA raad ik Maniac Mansion aan. Ik kan nr 1. al niet. Voordeel is dat de spawn meeschuift dus je bent waar de beste is zeg maar.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Hehe, wacht maar. Op de [eLiTe] public server heeft een gastje een demotje opgenomen om de oasis walljump met 5 of 6 bunny hops te doen. Dan ga je zo snel over die wall heen dat je de panzer nog niet eens afgeschoten kan hebben. Het is alleen jammer dat ik die jump niet even na doe...Jazzper schreef op 21 oktober 2004 @ 09:55:
en behalve de walljump op xs4all als je van mij keer op keer een panzer mag incasseren
http://velocity.lunarpage..._Walljump_Rastafari.dm_83
Ik kan alleen in demos van anderen niet zien welke toetsencombinaties ze indrukken. Ik kijk voor een CSJ zelf meestal naar linksonder, druk fwd+rightstrafe in, druk op jump en shift en draai vervolgens een rondje met de muis (vrij heftige slinger). Maar ik doe het waarschijnlijk te chaotisch. Als ik mensen in een demotje kijk dan draaien ze heel langzaam een rondje met de muis. Maar nu ik er over nadenk: ik kijk zelf denk ik ook teveel naar beneden. Als ik dan spring dan zal het indrukken van forward een verkeerde vector tot gevolg hebben. Mmm. als ik vanavond tijd heb dan ga ik maar eens wat jumps oefenen terwijl ik wat meer omhoog kijk. Nu kijk ik waarschijnlijk teveel naar beneden omdat ik wil zien wanneer ik moet springen.darkdesign schreef op 21 oktober 2004 @ 07:33:
Verder ben ik tot nummertje 37 gekomen. Als je het eenmaal door hebt is het niet echt moeilijk meer.
Hoewel ik het nog steeds gek vind dat een beetje kijken zoveel effect zou hebben. Ik bedoel, als ik naar een demotje op velocity kijk van de circlejump dan geeft dat een klein beetje extra snelheid (zeg. 50). De strafejump heeft een max van 450. Maar de combinatie zou dus een max van 590 moeten geven?!
[ Voor 67% gewijzigd door Infinitive op 21-10-2004 11:07 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
- ET_Beach (RTCW)(?)
- TC_Base (RTCW)
- Caen
- Oasis
- Battery
- Goldrush
- Supplydepot2
- FuelDump
- MP_Assault (RTCW)
- Radar
Kan zijn dat ik het fout kwa mappen heb maar boeah
IP: 62.212.92.140:27962
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
What's in the case?
Dat was gisteren wel grappig op xs2. De axis hadden de allies volledig onder controle. Tot ik als allied engineer zonder te schieten over het ijs naar de grates gleed. Ik kwam er zeker vijf tegen, maar niemand die mij doorhad. Vervolgens naar de hq gelopen, met trickjump op het dak om mijnen te omzeilen (wat achteraf niet nodig was omdat zelfs de roldeuren nog open stondenIllegal_Alien schreef op 21 oktober 2004 @ 11:21:
Dan kan je Feuldump er ook bij plaatsenDie is dan ook best wel lastig
En zo kan je door blijven gaan.

Dus ja, fueldump kan een probleem zijn, maar juist op het moment dat de axis heel sterk zijn, gaat het sneaktruuckje makkelijk.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Verwijderd
dat werkt leuk op een pub, maar in een war wordt er gelijk iemand terug gestuurd zodra cp gemaakt isInfinitive schreef op 21 oktober 2004 @ 12:54:
[...]
Dat was gisteren wel grappig op xs2. De axis hadden de allies volledig onder controle. Tot ik als allied engineer zonder te schieten over het ijs naar de grates gleed. Ik kwam er zeker vijf tegen, maar niemand die mij doorhad. Vervolgens naar de hq gelopen, met trickjump op het dak om mijnen te omzeilen (wat achteraf niet nodig was omdat zelfs de roldeuren nog open stonden), hq gebouwd. Skweed of kogelvis (welke van de twee weet ik niet meer) sprong de fueldump in en boem.
Dus ja, fueldump kan een probleem zijn, maar juist op het moment dat de axis heel sterk zijn, gaat het sneaktruuckje makkelijk.
edit = Maar daar gaat het nu niet om.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2004 13:08 ]
Je hoeft je muis niet rond te draaien, normaal sta je recht voor de jump, ga nu eens 90* gedraait(90 graden) voor je jump staan, als je gaat springen druk je Sprint+w+a in en draai je met je muis naar voren, niet te snel met je muis draaien, zo crieer je een boost en kom je stukken verder. Als je dit niet snapt (wat ik kan begrijpen) leg ik het in een server met behulp van medpacks enzo uit hoe je moet bewegen.Infinitive schreef op 21 oktober 2004 @ 10:54:
[...]
Hehe, wacht maar. Op de [eLiTe] public server heeft een gastje een demotje opgenomen om de oasis walljump met 5 of 6 bunny hops te doen. Dan ga je zo snel over die wall heen dat je de panzer nog niet eens afgeschoten kan hebben. Het is alleen jammer dat ik die jump niet even na doe...
http://velocity.lunarpage..._Walljump_Rastafari.dm_83
[...]
Ik kan alleen in demos van anderen niet zien welke toetsencombinaties ze indrukken. Ik kijk voor een CSJ zelf meestal naar linksonder, druk fwd+rightstrafe in, druk op jump en shift en draai vervolgens een rondje met de muis (vrij heftige slinger). Maar ik doe het waarschijnlijk te chaotisch. Als ik mensen in een demotje kijk dan draaien ze heel langzaam een rondje met de muis. Maar nu ik er over nadenk: ik kijk zelf denk ik ook teveel naar beneden. Als ik dan spring dan zal het indrukken van forward een verkeerde vector tot gevolg hebben. Mmm. als ik vanavond tijd heb dan ga ik maar eens wat jumps oefenen terwijl ik wat meer omhoog kijk. Nu kijk ik waarschijnlijk teveel naar beneden omdat ik wil zien wanneer ik moet springen.
Hoewel ik het nog steeds gek vind dat een beetje kijken zoveel effect zou hebben. Ik bedoel, als ik naar een demotje op velocity kijk van de circlejump dan geeft dat een klein beetje extra snelheid (zeg. 50). De strafejump heeft een max van 450. Maar de combinatie zou dus een max van 590 moeten geven?!
(Op die manier doe haal ik 37 met strafejump dinges in lna, en zo doe ik de walljump in 1 jump backwards, voor andere jumps kan je dit niet altijd toepassen)
[ Voor 4% gewijzigd door darkdesign op 21-10-2004 13:52 ]
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Doe ice erbij das een goede map op public van rtcwIllegal_Alien schreef op 21 oktober 2004 @ 10:55:
Legion of Tweakers Huurgameservers.nl Public Met den volgende mapskes nu:
- ET_Beach (RTCW)(?)
- TC_Base (RTCW)
- Caen
- Oasis
- Battery
- Goldrush
- Supplydepot2
- FuelDump
- MP_Assault (RTCW)
- Radar
Kan zijn dat ik het fout kwa mappen heb maar boeah
IP: 62.212.92.140:27962
Pussy : >Jazzper schreef op 21 oktober 2004 @ 14:47:
pff zal ook eens joinen.. ik ben het trickjump kneusje van bb4e en dat moest maar es veranderen
Doe et_tram erin : >
Cons:::BB4E
Verwijderd
Ik ben ook slecht in strafejumpen...Jazzper schreef op 21 oktober 2004 @ 14:47:
pff zal ook eens joinen.. ik ben het trickjump kneusje van bb4e en dat moest maar es veranderen
Verwijderd
Tram is ook voor ETVerwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 16:59:
Tram is groot, maar wel errug gaaf. Net als marketgarden (en die hebben ze geloof ik omgezet naar ET)
Verwijderd
Toen ik een jaar geleden ofzo veel ET speelde gebruikte ik het vaak en nu wil ik weer gaan spelen alleen mis ik dat progje
Het is een progje om servers te zoeken etc.
All Seeying Eye (ASE)
of anders idd pathfinder
uberhaupt al gegoogled? Zijn beiden niet specifiek ET maar maakt niet uit. Xfire(.com) kan ook nog. Msn voor games, erg relaxt.
Een strafe jump lukt me nog wel. bunny hoppen ook wel.
maar een CSJ oid... dat lukt me niet. athans, ik weet niet eens hoe die gaat.
Moet je dan echt een rondje draaien met je muis ofwat?
They who buy the dip, deserves the rip.
Met jouw manier gaat het al een stuk beter (bedankt he):darkdesign schreef op 21 oktober 2004 @ 13:50:
Je hoeft je muis niet rond te draaien, normaal sta je recht voor de jump, ga nu eens 90* gedraait(90 graden) voor je jump staan, als je gaat springen druk je Sprint+w+a in en draai je met je muis naar voren, niet te snel met je muis draaien, zo crieer je een boost en kom je stukken verder. Als je dit niet snapt (wat ik kan begrijpen) leg ik het in een server met behulp van medpacks enzo uit hoe je moet bewegen.
(Op die manier doe haal ik 37 met strafejump dinges in lna, en zo doe ik de walljump in 1 jump backwards, voor andere jumps kan je dit niet altijd toepassen)
Ik heb alleen altijd gesprongen met maxfps 76. Maar:
Met com_maxFPS 76 haal ik jump 9 of nee, ook 12.
Met com_maxFPS 125 haal ik jump 14
Met com_maxFPS 333 haalde ik in een keer 14,15,16 en 17. En er is duidelijk ruimte voor meer.
Met maxFPS 333 gaat het jumpen echt super. Dan haal ik zelfs de jump aan het eind van de allied gedeelte van allies (op rader, vanaf de roterende radar naar de east parts).
Alleen jammer dat ik ingame niet meer dan 76 fps haal en dan nog niet eens stabiel.
@Danjel, jij hebt max 76 fps op die jump baan. Dat lijkt het me zo goed als onmogelijk om ver te komen. Ik weet niet met wat voor framerate al die demos zijn opgenomen, maar een hoger framerate werkt gigantisch. Ik vraag me af of die jumps ook @76fps kunnen... want nu heb ik gewoon computerpower ingezet om mijn gebrek aan skill op te vangen.
[ Voor 14% gewijzigd door Infinitive op 22-10-2004 02:29 ]
Ik zit er ook hard aan te denken om een nieuwe video kaart te kopen.Infinitive schreef op 22 oktober 2004 @ 02:27:
*knip*
@Danjel, jij hebt max 76 fps op die jump baan. Dat lijkt het me zo goed als onmogelijk om ver te komen. Ik weet niet met wat voor framerate al die demos zijn opgenomen, maar een hoger framerate werkt gigantisch. Ik vraag me af of die jumps ook @76fps kunnen... want nu heb ik gewoon computerpower ingezet om mijn gebrek aan skill op te vangen.
Puur om het trickjumpen onder de knie te krijgen (aso eigenlijk....)
Maarja ik wil het zo graag. ik haal de 10 indd net niet. ik ga nu nog wel ff proberen zo ver mogelijk te komen.
Waar ik ook al mee zit te kloten is de instellingen van mijn video kaart.
ik heb nu al een iets hogere FPS. alleen nog niet stabiel genoeg voor 125 FPS.
Ik zal nog ff proberen in ET wat dingen lager te zetten.
Dit is dan natuurlijk wel als tijdelijke oplossing...
Ik zit te denken aan een nvidea kaartje. en dan wel een van de 6000 series. (of was ati nu beter voor linux?)
Ik zie wel wat ik doe en wat het word. tot zover mijn FPS probleem.
En ik heb een probleem met de thompson.
Hij blijft niet contineu vuren... hij happert als de tering.
Ik heb andere guns zoals de mp40 en sten al geprobeert, alleen daar heb ik er geen last van.
Waar komt dit door?
Of heeft mijn muis problemen met de thompson?
Hmmm, toen ik van athlon xp over ging naar a64 heeft dat bij mij meer in fps gescheeld dan toen ik van vid kaart veranderde. Normaal heb ik ook altijd veel problemen met trickjumpen. Wel 125 fps maar krom gejump, maar hier iemand anders zijn config eens gebruikt, en nu lukken de meeste trickjumps meteen, vond ik ook apart....Danjel schreef op 22 oktober 2004 @ 03:53:
[...]
Ik zit er ook hard aan te denken om een nieuwe video kaart te kopen.
Maarja ik wil het zo graag. ik haal de 10 indd net niet. ik ga nu nog wel ff proberen zo ver mogelijk te komen.
Ik zit te denken aan een nvidea kaartje. en dan wel een van de 6000 series. (of was ati nu beter voor linux?)
Ik zie wel wat ik doe en wat het word. tot zover mijn FPS probleem.
zit @ LAN hier, vandaar deze tijd
nee inderdaad niet neeDanjel schreef op 22 oktober 2004 @ 03:53:
[...]
Ik zit er ook hard aan te denken om een nieuwe video kaart te kopen.
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Probeer eens in je console +fire in te drukken. Als het goed is begint je wapen dan te schieten totdat je -fire indrukt. Ik weet het niet helemaal zeker. Maar als dat zo is kan je daarmee testen waar het aan ligt. Als 'ie dan nog wel hapert terwijl bij andere wapens dat niet zo is, dan zit er ergens in het programma bij jouw iets niet goed. Als het niet hapert maar met je normaal schieten wel, dan is het of je hardware (of jezelf).Danjel schreef op 22 oktober 2004 @ 03:53:
En ik heb een probleem met de thompson.
Hij blijft niet contineu vuren... hij happert als de tering.
Ik heb andere guns zoals de mp40 en sten al geprobeert, alleen daar heb ik er geen last van.
Waar komt dit door?
Of heeft mijn muis problemen met de thompson?
What's in the case?
Ik snap er geen drol meer vanInfinitive schreef op 22 oktober 2004 @ 02:27:
[...]
Met com_maxFPS 76 haal ik jump 9 of nee, ook 12.
Met com_maxFPS 125 haal ik jump 14
Met com_maxFPS 333 haalde ik in een keer 14,15,16 en 17. En er is duidelijk ruimte voor meer.
waarmee kom je tot jump 9, enz?
What's in the case?
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Oh sorry, was nog niet erg wakker vanochtendAdrianP schreef op 22 oktober 2004 @ 10:30:
Ik snap er geen drol meer van
waarmee kom je tot jump 9, enz?

Ten eerste, die nummertejs staan voor jumps in de lna map. Er zijn daar een aantal platformpjes die telkens verder uit elkaar liggen.
Met 76 fps kom ik tot jump 9. Ik dacht zelfs tot jump 12 maar dat kan ik me niet helemaal meer correct herinneren.
Met 125 fps kom ik een stuk verder. In ieder geval tot 12 en volgens mij ook nog een aantal jumps verder.
In dat stukje van de map is het mogelijk om m'n framerate op 333 te zetten. Er zitten bijv. geen ingewikkelde textures op die platformpjes. Met die framerate kan je bijna vliegen. Ik zat toen ff te jumpen en sprong achter elkaar zonder pauze van platform 14 naar 15 naar 16 en naar 17. Bij nummer 17 deed ik 'm fout en haalde ik nr 18 net niet. Maar als ik die een aantal keer los probleer dan zal die vast nog wel een keer lukken.
Op "mijn eigen manier" kon ik maar bij jump 8 komen, vooral omdat ik nog nooit meer dan 76 fps geprobeerd had. Door de manier van darkdesign op de volgen haalde ik jump 9 en volgens mij nog wat verder (op 76 fps). Wat ik nu dus wil zeggen is dat zonder dat ik mijn CSJ skill verbeter, ik ben een hogere fps (125 maar vooral 333) echt een _enorm_ stuk verder en beter kan springen. De jumps worden een heel stuk eenvoudiger. Bijv. met framerate 333 heb ik de oasis walljump in één sprong gedaan.
Maar nu vraag ik me dus af: met welke framerate springen de die-hard jumpers? Kan je bijvoorbeeld die 30 lna jumps doen met 76 fps?
Blijkbaar wel dus. Maar het effect van je draaibeweging is vele malen groter met hogere framerate dan met een lagere. Waar haal je dan de benodigde versnelling vandaan? Ik gebruik nu dus het truukje van een langzame kwartslag-draai. Het verschil tussen 76 fps en 333 fps is echt enorm te merken. In het eerste geval lijkt het bijna geen effect te hebben en lig je op de grond voordat je bijna je draai gedaan hebt. In het tweede geval voel je dat je jezelf vooruit trekt aan de hand van de draai. Dus als je dat niet hebt, dan moet je ergens anders de snelheid vandaan halen.Ik heb com_maxfps op 76 staan en ik haal die radar jump met gemak.
Met 76 fps haal ik bij radar in lna niet eens het kleine uitstulpseltje voor de eerste jump (in het echte level wel). Met 333 fps vlieg ik er zelfs overheen
[ Voor 24% gewijzigd door Infinitive op 22-10-2004 11:12 ]
What's in the case?
Das knap, ik speel al 3 maanden niet meer...Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 19:46:
[...]
Ja zal ik vaker doen, als die $#%& van een Pjotrik mij niet steeds kickt. Overigens ging het toen best wel ruk.
Shaggy, Erazzer en Friesland waren er ook
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Huh, ik merk toch duidelijk een verschil en dat is toch meer dan psychologisch... tenzij gisteren de server niet etpro draaide...ph4ge schreef op 22 oktober 2004 @ 12:36:
In de laatste ETpro zit een fix die iedereen even goed laat springen, ondanks het FPS. Je springt als het goed is altijd op het niveau van 125 FPS.
What's in the case?
Verwijderd

hee pjotrik!! it's alive! wb!
maar gaan we nu allemaal onze fpsen opsommen en hoe ver we kwamen?

[ Voor 95% gewijzigd door bstard op 23-10-2004 00:16 ]
Blub
Nee dat is niet, met je andere fps merk je duidelijk verschil.ph4ge schreef op 22 oktober 2004 @ 12:36:
In de laatste ETpro zit een fix die iedereen even goed laat springen, ondanks het FPS. Je springt als het goed is altijd op het niveau van 125 FPS.
rofl, had ik beter niet mijn pc kunnen upgradenph4ge schreef op 22 oktober 2004 @ 12:36:
darkdesign schreef op 22 oktober 2004 @ 15:45:
[...]
Nee dat is niet, met je andere fps merk je duidelijk verschil.
Ron!n schreef op 22 oktober 2004 @ 13:32:
Dan moet je wel de clanbase config geladen hebben, niet de standaard pub settings.
What's in the case?
Verwijderd
Met mijn oude pc GF2 Gts, was videokaart installeren geen enkel probleem.
Maar met men 9800 is het echt een ramp. Met die reden draai ik nu WinXP only -_-
Verwijderd
Laat dergelijke opmerkingen voortaan achterwege

Als je het ergens niet mee eens bent kan je mailen.
[ Voor 29% gewijzigd door Crash op 23-10-2004 11:11 ]
robbenoot schreef op 23 oktober 2004 @ 00:31:
whine? wat maken die 1/2 offtopic postjes per pagina nou uit -_-nahja het zal wel admins hebben toch wel gelijk is ht niet robbert?
![]()

Robert trouwens
ff een vraagje, als ik 1 van die 232 goldrush2 maps wil spelen, welke is het beste?
[ Voor 5% gewijzigd door Erazzzer op 23-10-2004 01:02 ]
Ik werk met de pijltjes aan de rechterkant toetsenbord. Ik heb in de config alles ingesteld, en dat zou correct moeten zijn, dus volgens mij ligt het aan de landen instelling van mijn toetsenbord ( is nu Engels, Verenigde Staten? )
Als ik nu bijv. voorwaarts bind met pijltje boven, geeft hij aan dat het de shift knop is? Zo bij veel binds, alles word shift toets?
Wat zou ik moeten veranderen om mijn toetsen gewoon goed te krijgen? Welke land instelling moet ik hiervoor hebben, of welke combinatie?
Making an ass of myself since the 70's
Verwijderd
Niet TE "Fonz" plzrobbenoot schreef op 23 oktober 2004 @ 01:16:
was zeker zoon nub server? daar haal ik ook stats van 80/3 en 40 acc![]()
ik zal zo wat screenies posten!!
Verwijderd
Maar ja gaan er zo nog ff mensen spelen? ik wil namelijk nog wat dingetjes testen enzo bijvoorbeeld mijn aim enzo ik heb nu een accurasij van 18% ofzo en wil ik wel ff verbeteren kan iemand me helpen

Verwijderd
Verwijderd
die kofert ops zijn inderdaad irritant. laatst was ik panzer. kwamen 4 allies aan van mijn tiem dus. schoot ik omdat ik dacht dat er covert tussen zat. was dat dus helemaal niet

tief maar op imo
Als je een nVidia kaart hebt en je afvraagt wat voor drivers je het best kan gebruiken voor max performance in ET, kijk ff hier:
http://www.guru3d.com/article/article/157/1
[ Voor 85% gewijzigd door Ron!n op 23-10-2004 01:46 ]
What's in the case?
Verwijderd
Soz, maar als je mensen vreselijk gaat betuttelen kun je recalcitrante feedback verwachten. Basiskennis voor het managen van groepen personen.
[ Voor 173% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 14:55 ]
What's in the case?
Verwijderd
Constante meldingen van Unsafe en crached tijden laden game...
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| seta r_depthbits "24" unsafe seta r_stencilbits "0" unsafe seta r_stereo "0" unsafe seta r_colorbits "32" unsafe seta r_texturebits "32" unsafe seta r_clampToEdge "1" unsafe seta r_ext_texture_env_add "1" unsafe seta r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV" unsafe seta r_ext_NV_fog_dist "0" unsafe seta r_ext_texture_filter_anisotropic "0" unsafe seta r_ati_fsaa_samples "1" unsafe seta r_ati_truform_pointmode "GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR" unsafe seta r_ati_truform_normalmode "GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR" unsafe seta r_ati_truform_tess "1" unsafe seta r_ext_ATI_pntriangles "0" unsafe seta r_glIgnoreWicked3D "0" unsafe seta r_ext_compiled_vertex_array "1" unsafe seta r_ext_multitexture "1" unsafe seta r_ext_gamma_control "1" unsafe seta r_ext_compressed_textures "1" unsafe seta r_allowExtensions "1" unsafe seta r_glDriver "opengl32" unsafe seta r_mode "6" unsafe |
Edit.
Ik heb nu regelmatig in-game dat het ene moment het wapen na 1 schot herlaad ipv als het magazijn leeg is? erg lastig. En dan is het weer ineens normaal? Ik kan via een mousebind handmatig tussendoor herladen.
Zou dit een muis probleem kunnen zijn soms?
[ Voor 35% gewijzigd door Shaggy op 23-10-2004 10:08 ]
Heb ik zo'n beetje altijd... maar ik heb dan geen last van crashes oid. een fresh instal heeft mij er wel vannaf geholpen.shaggy8675 schreef op 23 oktober 2004 @ 02:14:
En nog een vaag iets is dat ik constant dit in m'n config heb? Is hier iets aan te doen, of is dit een bekende failure van ET?
Constante meldingen van Unsafe en crached tijden laden game...
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 seta r_depthbits "24" unsafe seta r_stencilbits "0" unsafe seta r_stereo "0" unsafe seta r_colorbits "32" unsafe seta r_texturebits "32" unsafe seta r_clampToEdge "1" unsafe seta r_ext_texture_env_add "1" unsafe seta r_nv_fogdist_mode "GL_EYE_RADIAL_NV" unsafe seta r_ext_NV_fog_dist "0" unsafe seta r_ext_texture_filter_anisotropic "0" unsafe seta r_ati_fsaa_samples "1" unsafe seta r_ati_truform_pointmode "GL_PN_TRIANGLES_POINT_MODE_LINEAR" unsafe seta r_ati_truform_normalmode "GL_PN_TRIANGLES_NORMAL_MODE_LINEAR" unsafe seta r_ati_truform_tess "1" unsafe seta r_ext_ATI_pntriangles "0" unsafe seta r_glIgnoreWicked3D "0" unsafe seta r_ext_compiled_vertex_array "1" unsafe seta r_ext_multitexture "1" unsafe seta r_ext_gamma_control "1" unsafe seta r_ext_compressed_textures "1" unsafe seta r_allowExtensions "1" unsafe seta r_glDriver "opengl32" unsafe seta r_mode "6" unsafe
Maar ik meende dat je dat al had gedaan... (of nie?)
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn rechtermuisknop zo bind dat als ik op de rechtermuiknop klik (doh) dat ie dan door de binoculairs kijkt en dan meteen fire doet?
Houdt het dus vanaf nu ontopic en nuttig jongens
Met bovenstaande acties is niemand geholpen en wordt er de sfeer in dit draadje ook niet beter op. Een beetje offtopic kan best, maar zoals het de laatste tijd er hier aan toegaat is simpelweg not-done. Voor chatsessies kan je terecht op IRC, niet hier.
Vragen of opmerkingen kunnen via mail, niet in dit topic.
[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 23-10-2004 11:24 ]
bind MOUSE2 "+zoom;+attack;-attack;-zoom"Danjel schreef op 23 oktober 2004 @ 02:41:
[...]
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn rechtermuisknop zo bind dat als ik op de rechtermuiknop klik (doh) dat ie dan door de binoculairs kijkt en dan meteen fire doet?
What's in the case?
Verwijderd
Met je action knop, standaard [F], maar de deur moet je wel van je eigen team zijn. Anders moet je als covert een pakje van het andere team jatten, dan kan je er ook door.Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 01:41:
Vraagje : Met welke knop kun je deuren openmaken ? Zie allemaal gasten dat doen, maar bij mij doet-ie alleen vaag geluidje.

Wie heeft er vakantie

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Verwijderd
sry hoor maar hier bereik je ook niks meer,en resulteerd aleen maar in oh,moet ik nou bang worden ?Crash schreef op 23 oktober 2004 @ 10:37:
Houdt het dus vanaf nu ontopic en nuttig jongens
Met bovenstaande acties is niemand geholpen en wordt er de sfeer in dit draadje ook niet beter op. Een beetje offtopic kan best, maar zoals het de laatste tijd er hier aan toegaat is simpelweg not-done. Voor chatsessies kan je terecht op IRC, niet hier.
Vragen of opmerkingen kunnen via mail, niet in dit topic.
Zou kunnen, maar dan valt er iig niet meer te ontkennen dat er gewaarschuwd is. Nogmaals: opmerkingen daarover kunnen via e-mail.Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 14:13:
[...]
sry hoor maar hier bereik je ook niks meer,en resulteerd aleen maar in oh,moet ik nou bang worden ?
dat heb ik ook al eens geprobeerd met f-op + c-opVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 01:41:
Vet cool dat xp systeem ! Ik heb uitgevonden dat als ik op de spawn blijf staan en idereen ammo geef ik egt keihoog in de ranglijst kom !
in 1 map alleen maar bij de spawn mega packs droppen en op het einde was ik level 4 f-op
hetzelfde voor c-op: als allied liggend op het strand alleen maar headshots maken richting de bunker; en op het einde van die map was ik ook al lvl 4. opzich kan dus iedere mongool hoge scores krijgen bij ET
misschien maakt gulpen die grap 'right back @ ya' door je als noob te behandelen
Hele interessante mod voor et die eraan zit te komen:
http://www.etfgame.com/
What's in the case?
Alleen wel vervelend dat ze weer de source van de mod niet prijsgeven. Heeft iemand ooit de source van de ET-Pro mod ergens kunnen vinden? Deze is niet beschikbaar op de officiële download site. We draaien nml headshot-only et-pro, maar ik zou daar wel een aantal kleine toevoegingen aan willen maken, bijv. dat granaten ook damage kunnen doen en misschien iets als het meten van killing sprees. Maar dat kan niet als ze de source niet vrijgeven.Ron!n schreef op 23 oktober 2004 @ 14:37:
Hele interessante mod voor et die eraan zit te komen:
http://www.etfgame.com/
Maar over de mod zelf. De maps zien er wel mooi uit. Helaas strookt het niet zo met het oorspronkelijk ET concept. Niet dat het niet interessant eruit ziet, maar het lijkt wat surrealistischer. De nieuwe wapens lijken mij ook wat minder interessant. Een shotgun lijkt me een beetje vreemd i.c.m. de ultra nauwkeurige wapens in ET...
Bij dit soort problemen kan je beter eerst kijken wat er gebeurt als je alleen een default config hebt. Daarvoor hoef je et niet overnieuw te installeren. Het weghalen van de config.cfg in de main, et-pro en profiles directories is voldoende. Als het spel dan nog steeds crashed, dan zou je nog kunnen kijken naar vreemde packfiles die je om een of andere reden gedownload hebt. Maar als je net als mij maar op een beperkt aantal servers speelt, zul je daar geen last van hebben. Vergeet uiteraard niet op je config te back-uppen.
Als het dan nóg zou crashen, dan zou je eens kunnen kijken naar andere dingen op je pc, zoals spyware en virussen.
Het mag wel een beetje offtopic geweest zijn, maar ik vond het wel een grappige parodie / samenvattig van deze thread. Het had wel leuk geweest als je het in één topic had gezet met de melding erboven "samenvatting van de laatste 400 posts". Misschien nog niet eens een slecht idee om "samenvattingen" in een startpost op te nemen, zodat je als je later in een groot topic terug kijkt, je de trends kan zien. Kan helpen met zoeken naar bepaalde onderwerpen.
[ Voor 38% gewijzigd door Infinitive op 23-10-2004 15:23 ]
Mischien dit iets voor je? :Infinitive schreef op 23 oktober 2004 @ 14:56:
[...]
Alleen wel vervelend dat ze weer de source van de mod niet prijsgeven. Heeft iemand ooit de source van de ET-Pro mod ergens kunnen vinden? Deze is niet beschikbaar op de officiële download site. We draaien nml headshot-only et-pro, maar ik zou daar wel een aantal kleine toevoegingen aan willen maken, bijv. dat granaten ook damage kunnen doen en misschien iets als het meten van killing sprees. Maar dat kan niet als ze de source niet vrijgeven.
[...]
http://et.d1p.de/etadmin_mod/
Mja kijk.AleXnl schreef op 22 oktober 2004 @ 05:06:
[...]
Hmmm, toen ik van athlon xp over ging naar a64 heeft dat bij mij meer in fps gescheeld dan toen ik van vid kaart veranderde. Normaal heb ik ook altijd veel problemen met trickjumpen. Wel 125 fps maar krom gejump, maar hier iemand anders zijn config eens gebruikt, en nu lukken de meeste trickjumps meteen, vond ik ook apart....
offtopic:
zit @ LAN hier, vandaar deze tijd
In mijn geval zal een betere video kaart juist WEL helpen.
Ik heb namelijk een P4 2,8 Ghz met 512 mb geheugen met een ati radeon 9200 SE video kaart.
Dus in mijn geval is het zeker weten de moeite waard om eens naar een andere video kaart te gaan kijken.
Toch hebben de "fps doesn't matter" mensen in dit topic wel gelijk. Ik heb net ong. 50-100x de osiris single-walljump (dus met 1 i.p.v. 2 jump) geprobeerd met een max van 76fps en het is me 5x gelukt om dat te doen. Note: ik heb vooraf ff gecontroleerd en ik merk duidelijk dat ik met 125 fps makkelijker jump dan met 76 in het level, maar toch moet ik nu toegeven dat ook met minder fps het lukt.Danjel schreef op 23 oktober 2004 @ 16:27:
Dus in mijn geval is het zeker weten de moeite waard om eens naar een andere video kaart te gaan kijken.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik het niet helemaal eerlijk heb gedaan. Ik heb van te voren namelijk via de console gezorgt dat mijn sprint-knop altijd ingedrukt is (/+sprint). Mijn mini-shift knop ligt nogal ver weg (links van de z zit nog een toets op mijn toetsenbord), dus dat maakt het indrukken van de knoppen wat makkelijker. Dit is wel handig voor oefening, want dan hoef je niet meteen je op alle dingen tegelijk te richten.
En op een of andere manier lijkt m'n computer er ook beter op te reageren? Misschien dat hij er niet zoveel van houdt als ik vier knoppen tegelijk indruk, hoewel dat volgens mij alleen met ps2 en niet met usb is?
[ Voor 3% gewijzigd door Infinitive op 23-10-2004 18:33 ]
Mja de oasis walljump lukt mij ook met gemak op 76 fps...Infinitive schreef op 23 oktober 2004 @ 18:27:
[...]
Toch hebben de "fps doesn't matter" mensen in dit topic wel gelijk. Ik heb net ong. 50-100x de osiris walljump single geprobeerd met een max van 76fps en het is me 5x gelukt om dat te doen. Note: ik heb vooraf ff gecontroleerd en ik merk duidelijk dat ik met 125 fps makkelijker jump dan met 76 in het level, maar toch moet ik nu toegeven dat ook met minder fps het lukt.
Dus daar ligt het niet aan.
Ik bedoelde met één jump, zonder aanloop. Die is een stukje moeilijker. De dubbele jump kan zonder eisen op framerate (e.g. op 25 fps op m'n laptop).Danjel schreef op 23 oktober 2004 @ 18:30:
Mja de oasis walljump lukt mij ook met gemak op 76 fps...
Dus daar ligt het niet aan.
Als je 'm wilt proberen: ga op het onderste segment van het dak staan met je kijkrichting in de lengte naar de muur. Druk left en forward strafe in en draai in de lucht een kwart slag. Met wat geluk eindig je helemaal aan de linkerkant van de muur. Ik merk dat hij het beste gaat zonder echte aanloop. Het op tijd springen is wel vereist en dat is denk ik het grootste probleem. Ik druk meestal net te laat en dan spring je niet, maar val je naar beneden.
[ Voor 44% gewijzigd door Infinitive op 23-10-2004 18:41 ]
Dat komt er dus opneer dat als ie me niet lukt dat ik vaker lna trickjump map moet doen...Infinitive schreef op 23 oktober 2004 @ 18:35:
[...]
Ik bedoelde met één jump, zonder aanloop. Die is een stukje moeilijker. De dubbele jump kan zonder eisen op framerate (e.g. op 25 fps op m'n laptop).
Als je 'm wilt proberen: ga op het onderste segment van het dak staan met je kijkrichting in de lengte naar de muur. Druk left en forward strafe in en draai in de lucht een kwart slag. Met wat geluk eindig je helemaal aan de linkerkant van de muur.
en dan dat spring stuk zonder textures.
Verwijderd
Ehh tja tuurlijk lukt walljump ook op 76 , maar kan je em ook op 45Infinitive schreef op 23 oktober 2004 @ 18:35:
[...]
Ik bedoelde met één jump, zonder aanloop. Die is een stukje moeilijker. De dubbele jump kan zonder eisen op framerate (e.g. op 25 fps op m'n laptop).
Als je 'm wilt proberen: ga op het onderste segment van het dak staan met je kijkrichting in de lengte naar de muur. Druk left en forward strafe in en draai in de lucht een kwart slag. Met wat geluk eindig je helemaal aan de linkerkant van de muur. Ik merk dat hij het beste gaat zonder echte aanloop. Het op tijd springen is wel vereist en dat is denk ik het grootste probleem. Ik druk meestal net te laat en dan spring je niet, maar val je naar beneden.
hier is filmpie van die jump btw http://www.et-trickjumping.com/e107/tj_files/oasis/o_30.htm
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 23:00 ]
Ik doe 'm trouwens iets anders. Hij gaat recht op de muur af. Ik ga in het begin parallel aan de muur.hier is filmpie van die jump btw http://www.et-trickjumping.com/e107/tj_files/oasis/o_30.htm
[edit]
Eindelijk! De fueldump roofjump is gelukt
[ Voor 40% gewijzigd door Infinitive op 24-10-2004 04:20 ]
Als je hem kent is hij makkelijk.Infinitive schreef op 23 oktober 2004 @ 23:01:
Misschien wel interessant voor de tweakers die een pentium 4 met hyperthreading gebruiken (zijn die er naast al die amd junkies?). Ik merkte dat ET standaard maar één processor pakt. Dat zou op zich niet uitmaken zou je zo denken omdat het in werkelijk toch één processor is. Na enig zoekwerk kwam ik erachter dat je support voor meer CPU's kan inschakelen d.m.v. r_smp. Als ik die op 1 zet krijg ik bijna een verdubbeling van framerate (cpu is bij mij de bottleneck).
[...]
Ik doe 'm trouwens iets anders. Hij gaat recht op de muur af. Ik ga in het begin parallel aan de muur.
[edit]
Eindelijk! De fueldump roofjump is geluktNa ongeveer 200 pogingen waarvan 40 op het randje ging het eindelijk goed. De eerste jump moet kort en snel zijn (er verassend dichtbij het randje). De tweede is dan niet veel meer dan machteloos toekijken en hopen een beetje de lucht in te vliegen...
Ik heb een tijd geleden wel op een server gezeten waar ze killing sprees etc. bijhielden dus het moet mogelijk zijn als ik nou nog eens wist waar dat was

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat is tog op de snl! server ?Roeligan schreef op 24 oktober 2004 @ 11:33:
Damn infin... het is OASIS en niet osiris zoals je 10x zegthehehehehe
Ik heb een tijd geleden wel op een server gezeten waar ze killing sprees etc. bijhielden dus het moet mogelijk zijn als ik nou nog eens wist waar dat was
^4S^7N^4L^2[6 map campaign]|27ms|213.228.215.145:27960
Over het fps gebeuren, laatst speeld e ik de jumpmap dangerplace!_v1 en had ik me pc nog op 125 fps staan, daar lukte de laatste jump gewoon niet mee.
IK zette hem op 76 en in een keer had ik hem.
^4]RS18[ ^1Trickjump ^4For PW visit Forum @www .rs18.de|23ms|80.190.246.4:27961
dat is ook een leuke server, staan altijd de nieuwste jump maps op.
Ik schat dat ze zon 20 jump maps er op hebben staan, hele leuke wel.
Jammer dat ze naar max = 6 hebben gedaan, maarja maniac manson met 20 man is ook niet te doen
Cons:::BB4E
Is je al eerder verteld (vorige pagina), geloof dat het ETadmin mod heet ofzo. Ff terugbladerenRoeligan schreef op 24 oktober 2004 @ 11:33:
What's in the case?
Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan ik beter de standaart config laten draaien. Hoewel ik natuurlijk betwijfel of dit is toegestaan.
Ik heb deze config settings van CB, maar denk niet dat ze kloppen voor 3-3? Of zijn de settings hetzelfde als voor 6-6?
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
164
165
166
167
168
169
170
171
172
173
174
175
176
177
178
179
| configname "^fClanBase & rtcw.no" version 4.2.0.0 clanwar.version.rtcw.no init { setl sv_pure 1 setl g_gametype 3 setl g_warmup 15 setl g_doWarmup 1 setl g_voiceChatsAllowed 99 setl g_spectatorInactivity 0 setl g_friendlyFire 1 setl g_heavyWeaponRestriction 20 setl g_medicChargeTime 45000 setl g_LTChargeTime 40000 setl g_engineerChargeTime 30000 setl g_soldierChargeTime 20000 setl g_covertopschargetime 30000 setl g_landminetimeout 0 setl g_teamForceBalance 0 setl g_filtercams 1 setl team_maxMortars 1 setl team_maxFlamers 1 setl team_maxMg42s 1 setl team_maxPanzers 1 setl team_maxMines 5 setl team_maxRiflegrenades 1 setl team_maxplayers 0 setl team_nocontrols 0 setl match_timeoutcount 2 setl match_timeoutlength 240 setl match_minplayers 2 setl match_latejoin 1 setl match_mutespecs 0 setl match_readypercent 100 setl match_warmupDamage 2 setl sv_minping 0 setl sv_maxping 0 setl sv_cheats 0 setl pmove_fixed 0 set nextmap "" setl g_allowVote 1 setl vote_limit 99 setl vote_percent 51 setl vote_allow_balancedteams 0 setl vote_allow_muting 1 setl vote_allow_swapteams 1 setl vote_allow_friendlyfire 0 setl vote_allow_timelimit 1 setl vote_allow_warmupdamage 1 setl vote_allow_kick 1 setl vote_allow_map 1 setl vote_allow_matchreset 1 setl vote_allow_mutespecs 1 setl vote_allow_nextmap 1 setl vote_allow_referee 1 setl vote_allow_config * setl vote_allow_comp 0 setl vote_allow_gametype 0 setl vote_allow_pub 0 setl vote_allow_shuffleteams 0 setl vote_allow_cointoss 1 setl b_mapscriptdirectory etpromapscripts setl b_levels_battlesense "20 90 140" setl b_levels_engineer "20 90 140" setl b_levels_medic "20 90 140" setl b_levels_fieldops "20 140" setl b_levels_lightweapons "20 90 140" setl b_levels_soldier "140" setl b_levels_covertops "20 90 140" setl b_statsaver 1 setl b_intermissiontime 20 setl b_privatemessages 0 setl b_match_warmupjoin 0 setl b_xpstopwatch 0 setl b_multiview 1 setl b_spectatornames 1 setl b_defaultskills "" setl b_noskillupgrades 0 setl b_shove 0 setl b_stickycharge 2 setl b_damagexp 1 setl b_antiwarp 1 setl b_panzerlevelup 1 setl b_headshot 0 setl b_riflegrenades 1 setl b_fallingbugfix 1 setl b_fixedphysics 1 setl b_fixedphysicsfps 125 setl b_pronedelay 0 set g_log "etserver.log" set b_cheatlog "etpro_cheats.log" setl b_anticheat 1 setl b_cheatkicktime -1 command "pb_sv_enable" command "pb_sv_kicklen 1" command "sv_cvarempty" command "sv_cvar cl_freelook EQ 1" command "sv_cvar cl_timenudge EQ 0" command "sv_cvar cg_bobup IN 0 0.005" command "sv_cvar cg_fov IN 90 120" command "sv_cvar cg_shadows IN 0 1" command "sv_cvar cg_thirdperson EQ 0" command "sv_cvar m_pitch OUT -0.015 0.015" command "sv_cvar m_yaw IN -0.022 0.022" command "sv_cvar r_allowextensions EQ 1" command "sv_cvar r_ati_fsaa_samples EQ 0" command "sv_cvar r_ati_truform_tess EQ 0" command "sv_cvar r_drawentities EQ 1" command "sv_cvar r_ext_ATI_pntriangles EQ 0" command "sv_cvar r_ext_texture_filter_anisotropic EQ 0" command "sv_cvar r_flares IN 0 1" command "sv_cvar r_gamma IN 1 3" command "sv_cvar r_lightmap EQ 0" command "sv_cvar r_mapoverbrightbits IN 0 3" command "sv_cvar r_overbrightbits IN 0 1" command "sv_cvar r_showtris EQ 0" command "sv_cvar r_showmodelbounds EQ 0" command "sv_cvar r_shownormals EQ 0" command "sv_cvar r_wolffog EQ 1" command "sv_cvar r_primitives IN 0 2" command "sv_cvar r_clamptoedge EQ 1" command "sv_cvar r_detailtextures EQ 0" command "sv_cvar r_colorMipLevels EQ 0" command "sv_cvar pmove_fixed EQ 0" command "sv_cvar r_nv_fogdist_mode INCLUDE NV GL_EYE_RADIAL_NV" } map default { set g_userTimeLimit 0 set g_speed 320 set g_gravity 800 setl g_useralliedrespawntime 0 setl g_useraxisrespawntime 0 setl b_moverscale 1 command "forcecvar r_drawfoliage 1" } map fueldump { set g_userTimeLimit 15 setl b_moverscale 1.5 } map radar { set g_userTimeLimit 15 command "forcecvar r_drawfoliage 0" } map battery { set g_userTimeLimit 10 } map goldrush { set g_userTimeLimit 20 setl b_moverscale 1.5 } map oasis { set g_userTimeLimit 20 setl g_useralliedrespawntime 15 } map railgun { setl g_useralliedrespawntime 30 set g_userTimeLimit 15 setl b_moverscale 1 } map caen { setl g_useralliedrespawntime 30 set g_userTimeLimit 20 setl b_moverscale 1.5 } signature 42fd84330cd11edcae50bf44fa988d9c67122505 |
[ Voor 7% gewijzigd door Shaggy op 24-10-2004 15:42 ]
Nee die kan je niet gebruikenshaggy8675 schreef op 24 oktober 2004 @ 15:41:
Even een vraagje over de server settings voor officiele CB wars in de 3 vs 3 ladder.
Heeft iemand hier ervaringen mee, of kan ik beter de standaart config laten draaien. Hoewel ik natuurlijk betwijfel of dit is toegestaan.
Ik heb deze config settings van CB, maar denk niet dat ze kloppen voor 3-3? Of zijn de settings hetzelfde als voor 6-6?
[/code]
in 3on3 heb je geen mijnen geen rifle nades geen soldier weapons puur smg dus
Ik heb de 3on3 config nog wel add me maar op msn
pwn3dje [at] gmail com
What's in the case?
Roeligan schreef op 24 oktober 2004 @ 11:33:
Damn infin... het is OASIS en niet osiris zoals je 10x zegthehehehehe
Ron!n schreef op 24 oktober 2004 @ 15:16:
[...]
Is je al eerder verteld (vorige pagina), geloof dat het ETadmin mod heet ofzo. Ff terugbladeren
Illegal_Alien schreef op 23 oktober 2004 @ 15:51:
[...]
Mischien dit iets voor je? :
http://et.d1p.de/etadmin_mod/
Feature Summary:
- vote deactivation, restriction (canceling)
- nickname / clantag protection
- (killing / death) spree counter (fully customisable (new))
- admin functions (e.g. like a enhanced shrubbot for etpro (headshot_mod) )
- seen database
- gib protector (shrub only)
- first blood message
- (custom) greetings
- name fake/stealing detection
- min GUID age restriction
- class restrictions and rules
- min. name length, sound exploit detection (shrub/etmain), bad name list, ...
- map specific configs (good for class_restrictions)
- banners
- birthday announcements (new)
- teamkill restriction (new)
- selfkill restriction (new)
- uneven teams annoucements (new)
- Support for: etmain, etpro, shrubet and headshot_mod
Als je het nu niet mere kan vinden
[ Voor 109% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-10-2004 19:25 ]
Download link werkt niet meer op CBRon!n schreef op 24 oktober 2004 @ 18:40:
check mssg boven je imo.
Dus is logish dat hij het vraagd
Die link werkt op het moment wel hoorCompufreaky schreef op 24 oktober 2004 @ 19:58:
[...]
Download link werkt niet meer op CB
Dus is logish dat hij het vraagd
Maar als ik de regels lees:
Dus je mag er wel een extern programma als timers bijhouden. Bijvoorbeeld een programma dat wanneer je er de spawntime van de vijand invult, er over je speakers een geluid komt als "Enemy spawning in 10 seconds", "Enemy spawning". Zo'n programma zal er vast wel zijn, maar je kan je afvragen of zoiets eerlijk is. Aan de andere kant: met console scriptjes kan je ook zoiets maken, of als je met z'n tweëen achter één computer zit...Programs that do not interact with the game in any way are allowed, even if they can be used and operated simultaneously with the game. Voice communication programs are examples of such programs.
ps. wie mij kan vertellen waar attention.wav in het spel zit krijgt een bonuspunt haha.. wat een onzin wavje..
[ Voor 12% gewijzigd door Jazzper op 25-10-2004 03:40 ]
Oh nee? Kijk maar een bij Limbo > Playknop onderin....Jazzper schreef op 25 oktober 2004 @ 03:37:
heb voor de fun eens met winrar alle sound bestanden van zowel RTCW als ET extract naar 1 directory. Erg grappig om daar eens mee te spelen. Vooral de files die niet gebruikt zijn.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
What's in the case?
Verwijderd
Ik ben dus bijna helemaal overgestapt van WinXP naar SuSE (Linux). Voordat ik helemaal overstap moet ik eerst ET aan de praat krijgen beetje lullig om te stoppen bij een clan alleen omdat je naar linux overstapt

iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Verwijderd
ik heb de nieuwste drivers van ATI gedownload, maar dit lost het niet opJazzper schreef op 25 oktober 2004 @ 14:28:
klinkt als OpenGL probs. Juiste drivers (of hoe heet dat in linux land) wel?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
5.1stevenP schreef op 25 oktober 2004 @ 15:44:
ja 5.1 drivers moet je niet aan beginnen! je pc freezed gelijk zodra je ingame zit, ik spreek uit ervaring

Dit topic is gesloten.
Hou het ontopic! Het is hier geen chatforum waar je gezellig kan babbelen over lanparties, "tot hoelaat je bent doorgegaan", en hoe hard je wel niet 0wned etc.