[pc] RTCW: Enemy Territory - deel 8

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.631 views sinds 30-01-2008

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/novagamer/enemyterritory.jpg
Return to Castle Wolfenstein: Enemy Territory
Enemy Territory was origineel een uitbreiding voor de populaire shooter Return to Castle Wolfenstein uit 2001. Dit spel zelf (afgekort met RTCW) is ontwikkeld door vier verschillende bedrijven. Uitgever Activision, ID Software, Nerv Software en Gray Matter Studios. Hoofdzakelijk heeft Nerv Software zich bezig gehouden met het multiplayer gedeelte en Gray Matter Studios met de singleplayer campaign. ID Software, de eigenaar van de Quake 3 engine heeft beide ontwikkel teams erg hard geholpen met hun reusachtige ervaring. Return to Castle Wolfenstein was een succes en uiteraard, dan moet er een uitbreiding of vervolg worden ontwikkeld. De twee ontwikkelteams Splash Damage en Mad Doc kregen de opdracht de uitbreiding 'Enemy Territory' te ontwikkelen. Splash Damage kreeg de taak voor het multiplayer gedeelte en Contact kreeg de zware last van de singleplayer campaign op hun schouders. Na afloop van de ontwikkel periode waren uitgever Activision en ID Software niet erg tevreden met de singleplayer campaign. Uiteindelijk heeft Contact nog iets langer de tijd gekregen maar uiteindelijk hebben ze besloten de singleplayer campaign niet te releasen en de uitbreiding te cancelen.... en toen bleven ze zitten met een goede multiplayer gedeelte. Alleen het multiplayer gedeelte te releasen als de add-on 'Enemy Territory' vonden beide ID Software en ontwikkelaar Activision geen goed plan.
Gelukkig hebben deze twee met Splash Damage besloten de multiplayer van 'ET' gratis te releasen als stand-alone game. Om deze game te spelen heb je dus niets nodig qua Return to Castle Wolfenstein origineel of dergelijke. Hier zijn wij hun natuurlijk erg dankbaar voor. :)

Minimum systeemeisen
Om Enemy Territory te laten draaien heb je minimaal deze systeemeisen nodig, maar je kent de uitgevers wel, die systeemeisen zijn altijd erg laag gegrepen. Elke PC vanaf 1.0Ghz met een GeForce 2 MX of beter kan de game redelijk draaien aangezien de engine erg goed te tweaken is. Uit ervaring weet ik dat een langzame harde schijf en al helemaal een met weinig vrije ruimte niets overlaat van ET. Zorg dus voor veel schijfruimte en een redelijk moderne harde schijf.

• Windows® 98/ME/2000/XP
• 100% Windows® 98/ME/2000/XP compatible system (including all 32bit drivers)
• Intel® Pentium® III 600Mhz processor or AMD equivalent
• 128 MB RAM
• 32 MB 100% fully OpenGL® compliant 3-D video card (16MB*)
• Microsoft® Direct X® 8.1 or higher
• 271 MB total disk space for game files
• 500 MB free disk space for swap file
• Windows compatible toetsenbord
• Windows compatible muis
• Windows compatible geluidskaart
• 56.6k modem of sneller (sneller modem word aangeraden bij servers met meer dan 8 spelers)

Enemy Territory is grondig getest met de volgende videokaarten series:
GeForce 4 Ti, GeForce 4 MX, GeForce 3, GeForce 2 Ultra, GeForce 2 MX, GeForce256, Radeon 8500/64, Radeon 7200/64, Radeon 9700 Pro/128, Xabre 400
(*) Ik (Jazzper) heb het met een Viper 550 TNT1 16MB werkend gekregen. Daar is dan ook alles mee gezegd :)

Configs, tweaks en scripting
Als je het spel al een tijdje speelt vraag je je af waarom je buurman net dat stukje sneller beweegt, hoger springt en meer duels van je wint. Dit zit hem dikwijls in het optimaliseren (tweaken) van je settings. Veel mensen leveren graag een stukje grafische kwaliteit in (lucht, details, ontploffingen etc) om snelheidswinst te boeken. Om het niet te bond te maken hanteren diverse partijen (ETPro, de server, ladders) beperkingen. Onjuist gebruik resulteert tot een kick of zelfs ban van een server.

Wordt je gekickt door punkbuster druk dan snel op de console (~) en kijk om welke dingen het gaat. 'Dingen' bedoelen we dan CVARS e.d. mee. Schrijf dit op en zoek in google/GoT. Een voorbeeld is bv de cvar uifullscreen die 0 moet zijn en vaak op 1 staat. Verander dit in je config.

Frames per second
It's all about fps. Breng ze in beeld door /cg_drawfps 1 in je console. Door een fout in de engine kun je je fps locken op bepaalde waarden om betere resultaten te bereiken. Je wint ook meer fps door instellingen laag te zetten. Probeer eens te spelen met een config van een bekende speler en je zult zien dat het soepeler gaat.

Eigen config bouwen
Begin met een goede basis. Dit ga je aan de hand van wat je op internet vind uitbreiden. Voeg wat handige binds toe, sla je favo settings er in op en je zult nooit meer zonder kunnen. Op startkabel staan veel links naar configs.

Clans en ladders
Hoewel dit topic gaat over ET in relatie tot Got wil ik hier toch een stukje over schrijven. Niet in de laatste plaats omdat ik er zelf enthousiast over ben, maar ook vele clanmensen van diverse clans zie posten hier zonder te spammen over hun clan en dit dus gelukkig keurig in de hand blijft.

Enemy Territory leent zich bij uitstek voor clans daar de nadruk ligt op teamwork en strategie. Waar je bij andere spellen nog wel eens goed weg komt met 'dom schieten' heb je bij ET altijd objectives die alleen met slim spelen behaald worden. Ik ben van mening dat spelen in een clan, bij ET in het bijzonder, een enorm en onderschatte toegevoegde waarde heeft. De meeste clans communiceren via een headset en je zal zien dat je veel meer lol hebt in het spel. Ik kan het iedereen dan ook aanmoedigen. Een soort van clan tutorial vind je hier.

De meeste clans spelen in een ladder of cup. Benelux ET clans bevinden zich voornamelijk in Clanbase, RTCW.no ET of Dutch Gamers League ET.

Vragen en antwoorden aka FAQ
Wow! Ik wil ook ET spelen, z.s.m!
Hooo.. rustig, waar is de brand? Ok, een quickstart:
1. Download ET
2. Download de 1.02 Patch
3. Start het spel, vul je naam in, zet de settings goed (enable punkbuster!) etc.
4. Play online!

v57: Wunderbar!
Volgende stappen zijn onder meer: Een browser zoals ASE downloaden, je config tweaken, je inlezen op de materie, mappen verkennen, op irc rondhangen en uiteindelijk je sociale leven kwijt raken aan dit mooie spel ;)

Maps
ET heeft standaard 6 hele leuke maps in huis. Oasis, Radar, Battery, Railgun, Fuel Dump en Gold Rush. Er zijn er uiteraard veel meer. Een paar zijn echter vrij standaard geworden en aangeraden wordt om die (de pk3 files) te downloaden en in je /etmain map te zetten: Beach, Caen, Temple, Supply Depot en TC_Base.

Op de ET servers is het één groot kleuren feest, iedereen heeft kleuren in zijn naam, hoe doe je dat?
De kleurencode's zijn ongeveer hetzelfde als die van Quake 3 en RTCW.
Een kleurencode maak je door een ^ te plaatsen met een cijfer of letter.
^1
voor je naam, dan geeft hij je naam in het rood weer. Hiermee kan je dus ook combineren, bijv ^1W^dh^2o^ae^i. Zie ook: ET nick colorizer

Ik draai Linux op mijn systeem, zijn er ook binaries voor Linux beschikbaar?
Yep, deze zijn op de officiële website beschikbaar bij -> Enemy Territory -> Downloads. Tevens onderaan bij de mirrorlist kan je mirrors voor Linux Binaries vinden.

Ik vind de ingame serverbrowser niet zo handig, is er geen handige manier om mijn favorieten servers makkelijk te kunnen joinen?
Externe serverbrowsers gebruiken veel mensen, er zijn veel goede programma's op dat gebied. In de meeste programma's zitten velen extra features die erg handig zijn. Een aantal programma's die Enemy Territory zoiezo ondersteunen:

HLSW (freeware)
The All Seeing Eye (21 dagen gratis trial)
GameSpy Arcade (Adware)
PatchFinder (alleen quake 3 engine games)
Server Watch (freeware)

ET Pro
Bani heeft een competitie mod gemaakt van paar mb groot die het spel zo beinvloed dat het stukken eerlijker is. De meeste servers maken hier dan ook gebruik van en je zult dus altijd de nieuwste versie moeten hebben. Bani, de maker van ETPro is ook druk bezig met ET TV! Update: dit is al klaar en komt nu mondjesmaat voor. Meer info over beiden.

Punkbuster
Dit programmaatje van Evenbalance(.com) draait mee als je ET speelt. Het is de momenteel ultieme maar uiteraard nooit waterdichte manier om ET te beveiligen tegen cheaters. Het programma voorkomt dingen als wallhacks en aimbots. Je krijgt het standaard ingebakken in ET en downloaden is dus niet nodig. info

ET valt steeds terug op 640x480
Dit een bekend fenomeen. Je lost het op met een BAT bestandje die een file met (verkeerde) settings delete en dan pas ET start.
code:
1
2
del *.pid /s
et.exe %*
In ASE kan je onder Tools --> options --> Games --> program location aangeven dat ie ET moet starten met het bat-bestand. Dan hoef je dus nooit meer handmatig de .pid bestanden te verwijderen.

Hoe bekijk ik demos?
Demo's zijn bestanden met de extensie .dm_83. Deze bestanden bevatten geen videos maar zijn slechts een continue reeks coordinaten en andere informatie. Bij het afspelen van een demo in ET doet het progamma dus niets anders dan het spel weer opnieuw beleven. Je kan dus ook niet van de speler weg bewegen enzo. Wel kan je point of views en snelheden instellen. Ook mooi is om in te stellen dat je de kogels/bommen/granaten etc volgt. Bij airstrike zie je echt een bom vallen. Speel maar eens met onderstaande settings:
code:
1
2
3
4
5
6
7
seta b_demo_autotimescale "0.4" 
seta b_demo_autotimescaleweapons "255" 
seta b_demo_panzercam "1" 
seta b_demo_dynamitecam "1" 
seta b_demo_grenadecam "1" 
seta b_demo_mortarcam "1" 
seta b_demo_teamonlymissilecam "0"

Je kan demos downloaden van o.a. clanbase. Maken doe je tijdens het spel door
code:
1
/record naam
in console te doen (zet eerst
code:
1
/g_syncronousClients 1
en achteraf weer op 0) en
code:
1
stoprecord
om te stoppen. Uiteraard ook handig om te binden. Deze demos komen in je demomap in etmain en etpro. Het is zelfs mogelijk om met auto action in je menu elke keer een demo te maken maar dat loopt snel op. Een typische map neemt een mb of 6 in beslag. Afspelen doe je door in het menu naar demo te gaan en dan de juiste uit te pikken. Voor een ETPro demo moet ET in die stand staan. Of connect eerst naar een ETPro server of start ET op met aangepaste shortcut
code:
1
"C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\ET.exe" +set fs_game etpro

Echte handig is echter het programmaatje Seismovision. Ik vond het tijd terug via Google en het verbaasd me dat amper mensen het gebruiken. Ook handig voor andere spelen. Probeer het en love it ;). Ook mooi om hem als screensaver te gebruiken.
Hoe maak ik er een AVI van? Kort gezegd. Laat ET TGA plaatjes maken (loopt snel op, dus doe je settings op 640x40 bv) en zet die om naar een AVI. Meer over demos

Help! Mijn Enemy Territory geeft een error, wat is dit en hoe kan ik dit verhelpen?
Eigenlijk moet je dan bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Het gaat hier echter toch specifiek om ET en so far is gebleken dat men elkaar prima helpt. De meeste problemen zijn echter in de tijd dat ET en zeker RTCW/Quake3 bestaan al eerder voorgekomen. Zoek dus goed zou ik zeggen.

"Wie wil er komen ET-en!?"
Afspraken maken om te gaan gamen doe je maar via een chat of dergelijke, niet via GoT. Clanwars regel je ook buiten dit topic om. GoT is er om te discussiëren en elkaar te helpen, niet om afspraakjes te maken op welke server je gaat gamen.
Sinds een tijdje is er op QuakeNet een irc channel #GoT-ET, hier heb je uitgebreid de gelegenheid met gotters te gaan ET-en of gewoon ouderwets te chatten. Als je geen irc client hebt kan je eens een kijkje nemen op mIRC.com of op NoNameScript.de.
Hoewel de meeste GoT irc channels op een andere server zitten, zit de halve serieuze game wereld op Quakenet. Alle clans sowieso. Tref je een leeg kanaal aan, denk dan hieraan.

ET en GoT
Wat ook erg handig is, is een [GoT]-tag achter je naam te zetten met ET. Zo kunnen mede gotters elkaar herkennen. De code is ^a[ ^1G ^0o ^4T ^a] (haakjes mogen ook grijs (^9)). Dit lijkt op een clantag maar is slechts gerelateerd aan GoT en dit topic in het bijzonder. De clan gelieerd aan GoT is Legion of Tweakers
De mensen op dit forum hebben ingame de volgende nicks Thx to Shaggy

Hey je bent iets belangrijks vergeten of ik zie een spelvaut
Laat het me (Jazzper/Guerilla) weten via mail of op irc (#bb4e @ quakenet)

Links
Hieronder vind je een aantal handige links:

opm: ik heb de lijst flink ingekort. 20 links met van allen nog een mirror ook leek me wat veel. Zoekt en gij zult vinden. Rtcwfiles.com dekt nagenoeg alles qua downloads.
RTCW Files (tip!)
Planet Wolfenstein (gamespy network)
RTCW World.com
ET Startkabel
Wolfenstein.nl
Enemy Territory for Dummies
Enemy Territory Configbuilder
SweRTCW.com (tip)
GameServers.net
Official RTCW website
Activision
Splash Damage
ID Software
Punkbuster voor ET
etpro.anime.net
Crossfire
Beter aimen in ET
ET Pro playerguide
Officiele manual
Zeer handige strategy guide! (tip!!)
RTCW & ET voor beginners

Vorige delen:
[rml][ RTCW] Enemy Territory *[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 2[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 3[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 4[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 5[/rml]
[rml][ PC] RTCW: Enemy Territory - deel 6[/rml]

Bekende Servers
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
XS4ALL etpro 1                  194.109.69.40:27960 
XS4ALL etpro 2                  194.109.69.41:27960 
FD-NL               62.212.90.134:27960
6th Floor           131.174.33.100:27960
SNL (UK)            213.228.215.145:27960
Efterlyst (SWE)         213.115.128.60:27960 (goede training)
*BiO* (UK)          212.13.197.137:27964 (idem)
[eLiTe]                                80.69.73.238:29761
verder: Skynet, Telenet en Tiscali.
Handig bij bovenstaand.

De officiele manual die met Enemy Territory word mee geïnstalleerd is een grote schat aan informatie. Je kan deze vinden met de link in je startmenu:
Start / Programma's / Wolfenstein - Enemy Territory / Wolfenstein - Enemy Territory Help / manual.html

RTCW: Enemy Territory FAQ/Startpost 1.2.1 Gestart door Novah, en schaamteloos gekopierd door outerspace die moest toezien hoe ondergetekende annex BB4E^Guerilla annex Jazzper het copy pastede en modificeerde. Spelvauten en opmerkingen? Mailen kan altijd!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
zo maar ff dan

welkom in deel 8... v57! HF en GL
Zullen we dit deel zonder show offs doen?? plz

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:31

Erazzzer

Fear me, I'm German!

_Fonz, ik vind het wel een beetje zielig dat jij jezelf zo geweldig vind. Gelukkig draait het in het leven alleen om ET, buiten is echt niets hoor :)

Anoniem: 42423

Kijk er is een grens. Ik vind me goed in ET, maar ik zal nooit en te nimmer in de 'grote mensenwereld' van mezelf zeggen dat ik goed ben. Behalve in ET dan, maar dan ook alleen maar als het gesprek ineens daarop komt. Mag toch? Misschien ben jij wel goed in kleurwedstijden winnen bij de plaatselijke bakker. Overigens .. wat weet jij nou wat ik zoal doe in het dagelijks leven. Ik denk dat ik zelfs meer dagelijkse taken heb dan jij in een hele week.

Mensen die van anderen zeggen dat ze zielig zijn, alleen maar omdat ze zeggen dat ze ergens goed in zijn (en daar trots op zijn), DIE zijn pas zielig. Het lijkt wel alsof men in deze maatschappij helemaal niks meer mag zeggen ofzo. Alleen maar omdat men het een ander niet gunt.

Het is net alsof het "zeggen dat je ergens goed in bent" geassocieerd wordt met een rare ziekte, waar je het liefst niet over mag praten, en als het toch ter sprake komt, zo snel mogelijk de kiem moet worden gesmoort (vgl kanker).

Als ik kanker zeg (en dan niet eens als scheldwoord) moet ik dat toch weten? Ja jammer dan dat Miep van Truus daaraan overleden is en dat een vage kennis van je beste kameraad was (of zelfs een familielid) en het is ook wel treurig, maar als ik hartstilstand roep hoor ik ineens niemand meer. Volgens mij is kanker nog altijd een normaal nederlands woord. Is het mijn schuld dan, dat men het zich aangrijpt?

@ darkdesign .. is goed

[ Voor 82% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 22-09-2004 23:16 ]

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:36
Yeah deel 8 weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen.
Heb er weer ff zin in! nu nog wachten op nieuwe hdd's.
ik heb al een week geen ET gespeelt. :'(

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-06 18:05
whooot nieuw topic \o/

meteen een vraagje... kun je op een bepaalde manier zien (misschien pas na bepaalde promotie) of de tegenstander jouw mijnen al heeft gespot?

want is irri als je heel strategisch je mijnen hebt gelegd ergens en ze liggen er maar voor noppes omdat een C-op ze al gespot heeft.

• Danjel
Deel 7 staat nog niet in het lijstje vermeld met vorige delen. ;)
moet dus nog ff gefixet worden.

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 12:28
Anoniem: 42423 schreef op 22 september 2004 @ 23:02:
Kijk er is een grens. Ik vind me goed in ET, maar ik zal nooit en te nimmer in de 'grote mensenwereld' van mezelf zeggen dat ik goed ben. Behalve in ET dan, maar dan ook alleen maar als het gesprek ineens daarop komt. Mag toch? Misschien ben jij wel goed in kleurwedstijden winnen bij de plaatselijke bakker. Overigens .. wat weet jij nou wat ik zoal doe in het dagelijks leven. Ik denk dat ik zelfs meer dagelijkse taken heb dan jij in een hele week.

Mensen die van anderen zeggen dat ze zielig zijn, alleen maar omdat ze zeggen dat ze ergens goed in zijn (en daar trots op zijn), DIE zijn pas zielig. Het lijkt wel alsof men in deze maatschappij helemaal niks meer mag zeggen ofzo. Alleen maar omdat men het een ander niet gunt.

Het is net alsof het "zeggen dat je ergens goed in bent" geassocieerd wordt met een rare ziekte, waar je het liefst niet over mag praten, en als het toch ter sprake komt, zo snel mogelijk de kiem moet worden gesmoort (vgl kanker).

Als ik kanker zeg (en dan niet eens als scheldwoord) moet ik dat toch weten? Ja jammer dan dat Miep van Truus daaraan overleden is en dat een vage kennis van je beste kameraad was (of zelfs een familielid) en het is ook wel treurig, maar als ik hartstilstand roep hoor ik ineens niemand meer. Volgens mij is kanker nog altijd een normaal nederlands woord. Is het mijn schuld dan, dat men het zich aangrijpt?
_/-\o_

100% mee eens ;)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

@ darkdesign .. is goed
toon volledige bericht
Ben het ook met jou eens, alleen van mij zul je nooit horen dat ik mezelf leet/ownage vind, maar dat is ieder zijn eigen keus. Word af en toe ook gek van somige mensen op school: "jonge ik own jou" en "ow gistere ik ownde weer een hele server". Dat vind ik niet tof, wil op school enzo eigenlijk ook niet over games praten, vinded een beetje sick om op school over games te gaan kletsen.

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
fonz kan inkomen met je stukje maar dat van dat kanker vind ik imo een vrij associale opstelling. Ik ga de discussie hier niet aan, maar als je er zo over denkt vind ik dat echt heel apart maar goed...

Anoniem: 107304

Ik mis nog een leuke server uit het bekende server lijstje:
HuurGame4Servers.nl: =LoT= Public 62.212.92.140:27962

Anoniem: 104728

Als hij niet weet wat jij doet in het dagelijkse leven weet jij dat ook niet van hem!
Dit is idd typisch Nederlands. Alles wat boven het koren uitsteekt maaien we het liefst neer. Toch denk ik dat het waar dan ook slecht scoort jezelf continue te roemen.
Yep
Hier ben ik het TOTAAL niet mee eens en vind dat je weinig rekening houdt met anderen. Mensen die dit overkomen is (of naaste familieleden) hebben daar verdriet van. Het minste wat je dan kan doen is dat woord vermijden omdat het voor anderen bepaalde associaties oproept. Het feit dat Miep van Truus daaraan overleden is hoeft je ook niets te doen (doet mij ook niets), je kan wel voor een ander woordgebruik kiezen. Overigens geldt hetzelfde voor hartstilstand. *&!@#*!@#$^#!@$ zeggen geeft toch uitdrukking aan hetzelfde en kwetst niemand!

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 104728 op 23-09-2004 00:39 ]

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Silent Thunder schreef op 22 september 2004 @ 23:07:
whooot nieuw topic \o/

meteen een vraagje... kun je op een bepaalde manier zien (misschien pas na bepaalde promotie) of de tegenstander jouw mijnen al heeft gespot?

want is irri als je heel strategisch je mijnen hebt gelegd ergens en ze liggen er maar voor noppes omdat een C-op ze al gespot heeft.
als je denkt dat je mijnen gespot zijn kan je dr een granaat op gooien. Als de zooi ontploft weet je genoeg dus (8>

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:56

Shaggy

Misantroop pur sang

Zo ff postje doen.

Avond allemaal, bla bla.

[spam_mod/on]

>>))>vis Ruled gister.. ;),

01.30hr..hehe.

Jammer dat ie niet voor Clan-Base was 8)7

[spam_mod/off]

[ Voor 55% gewijzigd door Shaggy op 23-09-2004 07:52 ]

Making an ass of myself since the 70's

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
jaja hij doelde op de GoT klassieker 3on3 op MP_SillyCTF met o.a. BB4E^D1Abolic, BB4E^Guerilla, KmkzeK3, VictimK3, FCL*Gapster, VIS>>Erazzer, VIS>>Shaggy...

mooie gekkigheid, geef maar een gil als er meer mensen laat (lees laat) in de avond potje willen doen.

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-06 10:01
stime schreef op 23 september 2004 @ 00:46:
[...]

als je denkt dat je mijnen gespot zijn kan je dr een granaat op gooien. Als de zooi ontploft weet je genoeg dus (8>
aha, dus dan exploderen ze wel je landmijnen op granaatjes.... op die fiets, dat wist ik nog niet!

maargoed, jazzper: ik zal niet van de partij zijn in de late uurtjes....

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Ik zeg toch ook niet dat ik constant kanker roep? Ik vermijd het woord juist. Verder zei ik ook dat het heel treurig is. Maar het was maar een voorbeeld om te laten zien hoe bekrompen men is.

Anoniem: 113088

stevenP schreef op 23 september 2004 @ 07:04:
[...]

aha, dus dan exploderen ze wel je landmijnen op granaatjes.... op die fiets, dat wist ik nog niet!

maargoed, jazzper: ik zal niet van de partij zijn in de late uurtjes....
Volgens mij werkt dat alleen bij je eigen mijnen en mijnen die door cd cov-opp zijn gemarkeert.

iets anders:

Ik krijg heel vaak dat er geen valid cdkey bij de server komt. |:(
Enig idee wat ik hier aan kan doen.

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:04

Haan

dotnetter

Anoniem: 113088 schreef op 23 september 2004 @ 09:28:
[...]

Volgens mij werkt dat alleen bij je eigen mijnen en mijnen die door cd cov-opp zijn gemarkeert.

iets anders:

Ik geloof niet dat je eigen mijnen ontploffen als je er een granaat op gooit en ze zijn niet gespot.

Hoe kan je in vredesnaam die foutmelding krijgen? Er komt helemaal geen cd-key bij dit spel kijken 8)7 dat weet je natuurlijk niet, anders zou je het niet vragen, maar het is wel bizar :P Welke server?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Anoniem: 113029

Ik ben het weeral een groot deel eens met _Fonz

Ik gebruik het woord kanker ook zo nu en dan ( niet als ik chat oid )
Bij mij in de familie en vrienden kring zijn ook een behoorlijk aantal mensen overleden aan kanker.. Ik ga dan toch ook niet lopen huilen elke keer als ik dat woord hoor.

Ik denk dat degene die het woord kanker gebruikt het niet zo zeer met de ziekte associeert.

Als je een scheet laat ga je toch ook niet alle joden herdenken :P

Maar goed, ik blijf van mening dat het "scheldwoord" kanker niet echt schadelijk is.Ik snap wel dat mensen het niet leuk vinden maar ik vind daarintegen ook dat je de boel natuurlijk kan overdrijven.

Pol

Anoniem: 12316

Zullen we het maar weer ontopic houden? Ik neem toch aan dat jullie ook deel 8 nog willen vullen tot de 1000 posts.

• Silent Thunder
Anoniem: 113088 schreef op 23 september 2004 @ 09:28:
C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\etkey <---- die wissen.
Als je ET start word 'ie opnieuw aangemaakt

Daarna (in de game zelf) dit in de console typen: /pb_cdkeyreg

[ Voor 4% gewijzigd door Silent Thunder op 23-09-2004 09:50 ]

hantheman.tk schreef op 23 september 2004 @ 09:33:
[...]

Ik geloof niet dat je eigen mijnen ontploffen als je er een granaat op gooit en ze zijn niet gespot.

Hoe kan je in vredesnaam die foutmelding krijgen? Er komt helemaal geen cd-key bij dit spel kijken 8)7 dat weet je natuurlijk niet, anders zou je het niet vragen, maar het is wel bizar :P Welke server?
Geen idee, vertel mij het.
server maakt niet uit.
maar het is ook niet constant soms lukt het, soms niet.

wat betreft die mijnen, als je bij het vlagetje van de mijnen van jouw team een granaat gooit ontploven ze zeker.
Mijnen van de tegenstander die nog verborgen liggen ontploven zover ik heb gezien niet(makelijk zat om uit te proberen).
zodra een cov-opp er eentje gespot heeft krijg je voor die mijn ook een vlagetje te zien en kan die opgeblazen worden.

Silent Thunder schreef op 23 september 2004 @ 09:49:
[...]

C:\Program Files\Wolfenstein - Enemy Territory\etmain\etkey <---- die wissen.
Als je ET start word 'ie opnieuw aangemaakt

Daarna (in de game zelf) dit in de console typen: /pb_cdkeyreg
dat ga ik eens uitproberen
bedankt

*edit*
he dat werkte(deze keer)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 113088 op 23-09-2004 12:14 ]

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-06 14:59

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Anoniem: 113029 schreef op 22 september 2004 @ 09:51:
[...]
r_overbrightbits 0 of 1 ( afhankelijk van map ( oasis is geen porum met 1 ))
Ik gebruik dit command ook redelijk vaak, maar in sommige maps is het inderdaad eerder een na- dan een voordeel zoals oasis en fueldump bijvoorbeeld. Kun je ET ook automatisch bepaalde config's laten laden per map? eigenlijk net als dat de server dat doet.

Anoniem: 28513

tvp

Anoniem: 115597

DyStiC schreef op 23 september 2004 @ 13:22:
[...]

Ik gebruik dit command ook redelijk vaak, maar in sommige maps is het inderdaad eerder een na- dan een voordeel zoals oasis en fueldump bijvoorbeeld. Kun je ET ook automatisch bepaalde config's laten laden per map? eigenlijk net als dat de server dat doet.
Per-map autoexec :

When a new map is loaded, the client will attempt to execute autoexec_mapname.cfg
Players may use this feature to configure per-map configurations.

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Ah dank je. Ik neem aan dat ik deze autoexec_mapname.cfg's ook gewoon in m'n etmain dir moet zetten.

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

[edit] Te weinig, te laat...de tragiek... :P

In de etpro dir of de mapscripts dir lijkt me logischer. Gewoon even testen lijkt me :)

[ Voor 138% gewijzigd door RRR op 23-09-2004 17:13 ]

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

OMG, gisternacht die 3on3 was leuk, totdat om half 3 's nachts de politie aanbelde. De buren hadden last van harde stemmen :P

Tja, teamspeak stond aan :+

Anoniem: 85278

geen social life ?!?!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op 23 september 2004 @ 17:12:
OMG, gisternacht die 3on3 was leuk, totdat om half 3 's nachts de politie aanbelde. De buren hadden last van harde stemmen :P

Tja, teamspeak stond aan :+
Of je koopt gewoon een goed werkende Mic...hehehe

Maar het was idd erg gezellig, en leuk spellen.

Had die Cilly map eigenlijk pas 2x of zoiets gespeeld. Maar hij is erg leuk in 3vs3

Alleen heb ik nu een beetje last van 8) ( wallen ;) )

Maar vanavond toch weer ff spelen 8)7

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

shaggy8675 schreef op 23 september 2004 @ 17:29:
[...]

Of je koopt gewoon een goed werkende Mic...hehehe

Maar het was idd erg gezellig, en leuk spellen.

Had die Cilly map eigenlijk pas 2x of zoiets gespeeld. Maar hij is erg leuk in 3vs3

Alleen heb ik nu een beetje last van 8) ( wallen ;) )

Maar vanavond toch weer ff spelen 8)7
Dat word dan wel vanavond, niet vannacht :P
Buren kunnen me de pot op, maar moet er morgen vroeg uit...

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Anoniem: 107304 schreef op 23 september 2004 @ 00:18:
Ik mis nog een leuke server uit het bekende server lijstje:
HuurGame4Servers.nl: =LoT= Public 62.212.92.140:27962
Jep mis idd de LoT Public server in de startpost ;) (Heb nog zo me best gedaan om dat ding gratis te krijgen :9~ ) btw het is huurgameservers ipv huurgame4server :P

Nu nog standaard mappen maar binnenkort wat nieuwe en oude bekenden :)

Einde spambericht :P

En:

ET is een game een game is voor de fun, als je iets niet zint op een server dan zijn er tig anderen.

Bovenstaand is mischien overbodig maar toch handig om te zeggen :)

Owja: de Sixfloor server heeft nu: etpublic.cmdrclan.com als adres, (IP werkt hier niet meer, kan ook aan mij liggen)

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 23-09-2004 17:45 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Erazzzer schreef op 23 september 2004 @ 17:42:
[...]

Dat word dan wel vanavond, niet vannacht :P
Buren kunnen me de pot op, maar moet er morgen vroeg uit...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

respect.... ;)

@ Illegal_Alien
En ja ET is idd maar een spelletje. helaas zien teveel mensen dit anders... ET is fun, maar er zijn toch echt andere zaken in het leven...al kan ik zo snel niks bedenken :P

Speel voor de lol, speel voor je team/clan, en have FUN...

Enemy Territory RULES... O-)

• Silent Thunder
Anoniem: 113088 schreef op 23 september 2004 @ 10:05:
[...]

dat ga ik eens uitproberen
bedankt

*edit*
he dat werkte(deze keer)
np

happy shooting :P

@ Reactie 4fun 8) _/-\o_

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Waarschijnlijk juist omdat we wel een "life" hebben, en dus 's nachts moeten spelen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Shaggy op 23-09-2004 18:34 ]

• darkdesign
  • Niet online
Ik ga stoppen met ET, ik ben het echt helemaal zat ermee. Zit ik in een server, typ ff iets, komt er een gast genaamt ZOD naar me en knived me. Dus ik complain, en er volgt een reeds scheldwoorden van zijn kant, ik spawn opnieuw, en ja hoor hij knived me weer, dus ik complain weer, enja hoor weer een scheldwoorden reeks, en toen kwam de 3de keer, werd ik weer gekilled, ik complain weer, gaat die aap een admin hale, admin komt en ik word gebanned, dat was op FDNL, iedereen die Zod kent, het is een schijnheilig ventje, hij draait het zo dat JIJ gekicked/banned word. Maarja hij komt er wel achter.

Ik heb geen zin meer in van die eikels dus ik ga ermee stoppen, in 3 dagen al 6 x gekicked zonder ZELF gescholden te hebben, want ik zeg de laatste tijd niks terug op mensen die schelden, alleen positieve dingen zeg ik nog, zoals :"Nice skills" ofzo.

Of het nu komt omdat de game free is, of dat de game gewoon eikels aantrekt, ik weet het niet, maar de laatste tijd is er gewoon geen bal meer aan, want er spelen van die mensen op die andere geen plezier gunnen.

Rofl jij bent zo droog shag. Ik mag jou wel. :)

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Anoniem: 42423 schreef op 23 september 2004 @ 18:51:
Rofl jij bent zo droog shag. Ik mag jou wel. :)
;)
darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 18:51:
Ik ga stoppen met ET, ik ben het echt helemaal zat ermee. Zit ik in een server, typ ff iets, komt er een gast genaamt ZOD naar me en knived me. Dus ik complain, en er volgt een reeds scheldwoorden van zijn kant, ik spawn opnieuw, en ja hoor hij knived me weer, dus ik complain weer, enja hoor weer een scheldwoorden reeks, en toen kwam de 3de keer, werd ik weer gekilled, ik complain weer, gaat die aap een admin hale, admin komt en ik word gebanned, dat was op FDNL, iedereen die Zod kent, het is een schijnheilig ventje, hij draait het zo dat JIJ gekicked/banned word. Maarja hij komt er wel achter.

Ik heb geen zin meer in van die eikels dus ik ga ermee stoppen, in 3 dagen al 6 x gekicked zonder ZELF gescholden te hebben, want ik zeg de laatste tijd niks terug op mensen die schelden, alleen positieve dingen zeg ik nog, zoals :"Nice skills" ofzo.

Of het nu komt omdat de game free is, of dat de game gewoon eikels aantrekt, ik weet het niet, maar de laatste tijd is er gewoon geen bal meer aan, want er spelen van die mensen op die andere geen plezier gunnen.
Waarom??? Omdat je gekicked word?
Er zijn tig duizend servers. Ok er zitten veel rotte appels bij, maar toch.
Om voor/door iemand anders te stoppen... nee, dan hebben ze juist hun zin.
Zoek een server die je leukvind, speel je eigen spel, and have FUN.

Ik heb in het verleden bij RTCW zovaak elende gehad met mensen, maar speel nog steeds. Waarom? Omdat ik denk en speel voor de leuke gasten op een server. Mensen die je kent of leert kennen en die samen met jouw het spel dus de moeite waard maken! :)
Ik laat mijn plezier niet bederven door een paar rotte appels.

En ik denk dat je dit probleem in elke game tegenkomt, niet aleen in Enemy Territory. :|

[ Voor 88% gewijzigd door Shaggy op 23-09-2004 19:03 ]

• Silent Thunder
Ik speel ut meer dan een jaar en heb zoiets ook al vaker meegemaakt. Sowieso moet je je altijd beheersen; kalm en professioneel blijven als er iets aan de hand is. En af en toe kun je het daardoor ook netjes onderling afhandelen. Maar in jouw situatie lijkt het me een aardig kinderachtig gedoe te zijn geweest.

Wellicht als je het relativeert met het feit dat die ZOD misschien bevriend was met de admin en hij op z'n beurt weer te snel voor zijn kant koos.. dan is het weer wat aannemelijker. Sowieso fout van de admin mja.. niet te druk om maken.

Gewoon disconnecten en een andere server kiezen. Niet zo snel het veld uit laten slaan joh. 8)7
Lijkt me overigs sterk dat je 6 keer gekicked bent op 6 verschillende servers in 3 dagen :? Anders is er toch iets met jou aan de hand....

[ Voor 8% gewijzigd door Silent Thunder op 23-09-2004 19:12 ]

• eR1k
  • Laatst online: 27-05 19:32
*delete*

[ Voor 93% gewijzigd door eR1k op 23-09-2004 19:34 ]

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Erazzzer schreef op 23 september 2004 @ 17:12:
Dus de politie komt aan. Zwaar in het harnas met het idee van een uit de hand gelopen feestje en gesterkt door het lawaai beuken ze je deur in en zien... een klein leeg hok met alleen een tafel met een computer en een stoel waarop een jochie fanatiek zit te spelen die zich helemaal lam schikt als ze 'm uit z'n concentratie schudden door maar de stekker uit het stopcontact te trekken? :D

offtopic:
Sorry, ik baal er een klein beetje van dat ik gisteren vroeg naar bed moest en er niet bij kon zijn ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Infinitive op 23-09-2004 20:00 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• darkdesign
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 23 september 2004 @ 19:07:
[...]

Ik speel ut meer dan een jaar en heb zoiets ook al vaker meegemaakt. Sowieso moet je je altijd beheersen; kalm en professioneel blijven als er iets aan de hand is. En af en toe kun je het daardoor ook netjes onderling afhandelen. Maar in jouw situatie lijkt het me een aardig kinderachtig gedoe te zijn geweest.

Wellicht als je het relativeert met het feit dat die ZOD misschien bevriend was met de admin en hij op z'n beurt weer te snel voor zijn kant koos.. dan is het weer wat aannemelijker. Sowieso fout van de admin mja.. niet te druk om maken.

Gewoon disconnecten en een andere server kiezen. Niet zo snel het veld uit laten slaan joh. 8)7
Lijkt me overigs sterk dat je 6 keer gekicked bent op 6 verschillende servers in 3 dagen :? Anders is er toch iets met jou aan de hand....
Ow met mij is er niks mis, ik scheld nietmeer enzo sinds dat ik erachter ben gekomen dat dat kinderachtig is, alleen ik kijk altijd in welk geval ik moet complainen, want na 3 keer geflamed worden door een teammate (bijvoorbeeld) dan complain ik bij de 2de of 3de x, en dan word er geschreeuwd: VISION IS A COMPLAINER F1!, en dan komt er een kickvote, en dan ben je weg.

En een keer, een fire for effect bij spawn, was ook gelijk een kick, ik was er nog geen 5 minute op.

En inderdaad die zod komt zover ik weet altijd op die server, maar met veel spellen heb je niet van die erritande kickvote's want als de server elkaar een beetje kent en iemand doet ene kickvote drukt iedereen meteen f1, vooral op low skilled servers.

Ik blijf nog wel spele, maar nou niet van, ik zoek even een leuke server uit, der is nog maar 1 server waar een paar schoolcollega's op spelen, en daar is het dan wel leuk, alleen die server is vaak leeg.

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 23-09-2004 19:59 ]

Anoniem: 81948

je moet gewoon weten tot hoe ver je kan gaan en als je toch te ver gaat quit dan VOOR ze je bannen, een kickt boeit niks, 1000 andere servers. :)

• darkdesign
  • Niet online
Anoniem: 81948 schreef op 23 september 2004 @ 20:00:
je moet gewoon weten tot hoe ver je kan gaan en als je toch te ver gaat quit dan VOOR ze je bannen, een kickt boeit niks, 1000 andere servers. :)
Hoezo hoever je kan gaan? Ik denk dat complain functie er niet voor niks op zit, zodat je mensen die jou 3 x teamkillen bij de 3de keer een f1 kunne verwachten. Ook ga ik niet tever door te complainen als iemand mij express knived bij de spawn als ik iets aan het typen ben.

Je hebt inderdaad gelijk, 1000 andere servers, maar toch gaat om het idee.

• Silent Thunder
darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 20:02:
[...]

Hoezo hoever je kan gaan? Ik denk dat complain functie er niet voor niks op zit, zodat je mensen die jou 3 x teamkillen bij de 3de keer een f1 kunne verwachten. Ook ga ik niet tever door te complainen als iemand mij express knived bij de spawn als ik iets aan het typen ben.

Je hebt inderdaad gelijk, 1000 andere servers, maar toch gaat om het idee.
Die complain functie moet je niet gebruiken als iemand niet opzettelijk een teamkill veroorzaakt. Ook al gebeurt het 3 keer in een game, doe gewoon maar niet. Het wekt irritatie op.

Of je moet al uitzonderlijke gedrag hebben dat iemand het echt opzettelijk doet of een panzar noob die zijn halve team uitmoord omdat hij 1 enemy wil killen en het team er te dicht op staat.

Je zegt dat je niet meer scheld, dus je hebt het wel gedaan. :?

Ik probeer het ff van 2 kanten te bekijken, want 6 keer gekicked worden op 6 verschillende servers (?) in 3 dagen is niet normaal. Dan speelt er ook meer mee.

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Hoe dan ook, en wie dan ook: [gewoon in het algemeen!]

Schelden op een server of TeamSpeak hoort niet.

Kijk shit of wat dan ook, ok. Maar woorden als Kanker, alle variatie op God etc. Horen niet thuis op gameplays.

Er zijn mensen die dit zich zwaar aantrekken, erdoor beledigd en gekwetst worden. Er spelen kinderen etc. mensen die familie vrienden etc. hebben verloren door ziektes... :/ ( Zoals ik persoonlijk )

En het gaat meestal van kwaad naar erger.

Het is verdorie [ ;) ] maar een spelletje!

Laat elkaar in de waarde, en heb respect, vooral op publics waar iedereen kan spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Shaggy op 23-09-2004 20:42 ]

• darkdesign
  • Niet online
Silent Thunder schreef op 23 september 2004 @ 20:10:
[...]

Die complain functie moet je niet gebruiken als iemand niet opzettelijk een teamkill veroorzaakt. Ook al gebeurt het 3 keer in een game, doe gewoon maar niet. Het wekt irritatie op.

Of je moet al uitzonderlijke gedrag hebben dat iemand het echt opzettelijk doet of een panzar noob die zijn halve team uitmoord omdat hij 1 enemy wil killen en het team er te dicht op staat.

Je zegt dat je niet meer scheld, dus je hebt het wel gedaan. :?

Ik probeer het ff van 2 kanten te bekijken, want 6 keer gekicked worden op 6 verschillende servers (?) in 3 dagen is niet normaal. Dan speelt er ook meer mee.
Als jij het niet wil geloven dat ik niet heb gescholden of wat dan ook, daar kan ik ook niks aan doen. Als je een paar pages terug kijkt (vant vorige deel) zie je waarom ik nu zeg NIET meer scheld, Ik scheld al een lange tijd niemeer.

Van 2 kanten bekijken, als je dat wil, maar 3 keer geflamed worden door de zelfde gast dan complain ik, ik wete niet wat jij doet maar na 3 keer ben ik dat beu. Maar als iemand opzettelijk mij 3 x knived, tja dan complain ik gewoon, dan ga ik toch niet op f2 rammen.

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Ben ik nou de enige die zich totaal geen hol aantrekt van wat mensen zeggen of doen?
Ik scheld zelf NOOIT op pubs, wel op TS maar dat is niet serieus, meer zo van "jezus..dat was weer naab van mezelf.." :P
Ik laat me niet opnaaien door anderen, daar ga je alleen maar beroerder van spelen (alsof dat bij mij nou kan dat "beroerder" maar goed :P )
Doe op lanparty's wel eens mee aan een compo van ET of UT, en dan gaan sommige mensen tegen anderen tekeer alsof de wereld er vanaf hangt :P Ik ben altijd heel nuchter en droog, zo van "eej, let op je bloeddruk kerel" ..ben altijd in voor een gamepje, serieus ook, maar niet TE fanatiek please ;)
Gewoon lekker fun hebben en gamen, en als de sfeer je niet bevalt of je gamed ff niet lekker: gewoon quit en ff een colaatje drinken ofzo. De leukste servers zijn toch diegene met wat bekenden van je, beetje hallo zeggen, beetje mekaar pesten (shoven en zo) en als je weggaat zeg je meestal ook gedag. Altijd humor als er dan een onbekende in je team zit, en jij duwt ff voor de gein een bekende ergens vanaf ofzo..je ziet ze dan bijna denken " wtf? " altijd lachen :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• stevenP
2Dutch schreef op 23 september 2004 @ 21:33:
Ben ik nou de enige die zich totaal geen hol aantrekt van wat mensen zeggen of doen?
Ik scheld zelf NOOIT op pubs, wel op TS maar dat is niet serieus, meer zo van "jezus..dat was weer naab van mezelf.." :P
Ik laat me niet opnaaien door anderen, daar ga je alleen maar beroerder van spelen (alsof dat bij mij nou kan dat "beroerder" maar goed :P )
Doe op lanparty's wel eens mee aan een compo van ET of UT, en dan gaan sommige mensen tegen anderen tekeer alsof de wereld er vanaf hangt :P Ik ben altijd heel nuchter en droog, zo van "eej, let op je bloeddruk kerel" ..ben altijd in voor een gamepje, serieus ook, maar niet TE fanatiek please ;)
Gewoon lekker fun hebben en gamen, en als de sfeer je niet bevalt of je gamed ff niet lekker: gewoon quit en ff een colaatje drinken ofzo. De leukste servers zijn toch diegene met wat bekenden van je, beetje hallo zeggen, beetje mekaar pesten (shoven en zo) en als je weggaat zeg je meestal ook gedag. Altijd humor als er dan een onbekende in je team zit, en jij duwt ff voor de gein een bekende ergens vanaf ofzo..je ziet ze dan bijna denken " wtf? " altijd lachen :P
ja idd, dat zijn de leuke dingen! als je vaak op een de zelfde server komt begin je na een tijdje de "harde kern" te kennen van die server, de mensen die er heel vaak zitten dus....

en ja, een pub blijft een pub dus dat eraf duwen enzo doe ik niet maar vaak is wel gewoon lol hebben in de main chat enzo maar schelden, ik doe daar NIET aan mee, soms wel zoiets als "Lame" ofzo maar niet van he jij [PIEP]-lijer, doe ff f*cking normaal ofzo, beetje tk'en om mij te reviven blablabla :+... nee daar hou ik zelf ook niet zo van, ik probeer er niet op in te gaan eigenlijk, tot nu toe lukt dat me aardig :*)

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:04

Haan

dotnetter

Even 2 quotes, omdat die vrijwel zeggen wat ik zelf wou zeggen:
Het valt mij op dat heel veel clan gasten medic zijn zodat ze kunnen laten zien hoe goed ze zijn.

Zo kwam ik laast een gast tegen van de Clan Blitz. Ik sta half dood geschoten in een hoekje en zie die gast van Blitz langs lopen en wat blijkt hij is medic. Dus ik om medic roepen, geen gehoor. Dus dan maar verder vechten en uiteindelijk dood. Dus ik vraag netjes "Waarom heb je mij niet geholpen? je liep langs mij". Toen kreeg ik toch een grote bek van die gast terug. Dat ik mij grote bek moest houden als GoT nerd. (Volgens mij is hij de grootste nerd maar goed). Dat vind ik echt nergens op slaan, en echt sportief is het niet echt.
Antwoord op de vraag wie het dan was:
Sanexeh als ik het goed schrijf :X
Ik had net met deze figuur dus hetzelfde, al is ie nu bij een andere clan en speelde ie als field ops. Ik was net begonnen als medic, dus maar 30 kogels en hij de enige field ops.. Maar ik kreeg geen ammo, en toen ik er over klaagde op teamchat kreeg ik als antwoord iets als 'wat denk je nou zelf, met zo'n GoT-tag? Toen vroeg ie nog een kickvote aan ook tegen mij 8)7.

Triest figuur :| Was op XS4ALL 1 trouwens.

Kater? Eerst water, de rest komt later

• darkdesign
  • Niet online
Ik trek me normaal ook niks aan wat andere doen, typ ook bijna niks. Soms een complaintje maar alleen als iets na 3 x herhaalt of expres is. Verder, hebbik gewoon geen zin in die game als het er gewoon zo aan toe gaat.

• Zenix
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:09

Zenix

BOE!

darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 18:51:

Logish dat ie je knifed je staat in de weg dan. En dat je dan complaind is gewoon zielig is gewoon je eigen schuld. En je zit nu wel te zeggen dat Zod liep te schelden maar ik had meer last van jouw . Je zei van ikke haal een admin en jij krijgt een ban enzo. Je bedreigde diegene zelf. En die admin had niemand gehaald hij was al tijdje spec en koos ervoor om jouw gewoon te kicken en niet Zod. Het lag imo aan jouw. Dus fijn dat je met ET stopt jongen :) Vind btw wel grappig dat je zegt dat je niet scheld terwijl ikke wel zo n 4 a 5 x wat woordjes van jouw Vision langs zag vliegen.

Ontopic ff

Het valt mij wel op dat de laatste tijd het nivo hoger wordt op publics. Ging ik bijvoorbeeld vroeger naar onbekende server in NL schoot je er zo 4 of 5 easy af. Is tegenwoordig niet meer zo vind ik. Het is wel fijn dat de individuele skillz nu het spel wat ouder wordt beter worden bij meesten mensen. Hoe denken jullie daar over ?

[ Voor 18% gewijzigd door Zenix op 23-09-2004 22:24 ]

hantheman.tk schreef op 23 september 2004 @ 22:07:
Even 2 quotes, omdat die vrijwel zeggen wat ik zelf wou zeggen:
Antwoord op de vraag wie het dan was:

'quote' Sanexeh als ik het goed schrijf :X'
hij is zo lief.... O+

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 81948 op 23-09-2004 22:21 ]

• darkdesign
  • Niet online
Compufreaky schreef op 23 september 2004 @ 22:15:
[...]

Logish dat ie je knifed je staat in de weg dan. En dat je dan complaind is gewoon zielig is gewoon je eigen schuld. En je zit nu wel te zeggen dat Zod liep te schelden maar ik had meer last van jouw . Je zei van ikke haal een admin en jij krijgt een ban enzo. Je bedreigde diegene zelf. En die admin had niemand gehaald hij was al tijdje spec en koos ervoor om jouw gewoon te kicken en niet Zod. Het lag imo aan jouw. Dus fijn dat je met ET stopt jongen :) Vind btw wel grappig dat je zegt dat je niet scheld terwijl ikke wel zo n 4 a 5 x wat woordjes van jouw Vision langs zag vliegen.

Ontopic ff

Het valt mij wel op dat de laatste tijd het nivo hoger wordt op publics. Ging ik bijvoorbeeld vroeger naar onbekende server in NL schoot je er zo 4 of 5 easy af. Is tegenwoordig niet meer zo vind ik. Het is wel fijn dat de individuele skillz nu het spel wat ouder wordt beter worden bij meesten mensen. Hoe denken jullie daar over ?
Ik stond helemaal niet in de weg, waarom oordeel je over iets waar je niet bij was jij was helemaal niet in de spawn , dies spawn is supergroot, ik stond achteraan, en ik was aan het typen ik kon duidelijk zien datie voor me spawnde. Ik scholt helemaal niet, durf ik gewoon al me geld op te verwedden. En een vriend van mij die is op die server ook admin, ik wou hem halen omdat die zod als maar op mij bleef teamdamagen, constand, om maar reactie uit te lokken. En waarom hij mij kickte? Dat is heel simpel, die zod komt al lang op die server, en ik ben iemand die er net de zijn kop laat zien, dat heet vriendjes politiek, ik heb met een vriend van mij gesproken en hij heeft het doorgesproken met de andere admin die mij kickte, en zei zelf dat ik niet gekicked zou moete worden. Btw, ben jij toevallig zod of een vriend van hem? Lijkt er wel op want je verdraait het verhaal wel gruwelijk erg. Als je het fijn vind dat ik stop? Kan ik begrijpen dan word het gamen voor jou wat makkelijker, want nu werd je steeds door mij geownd, en tja dan hoop je indd dat hij stopt met ET. Heb jij meer kans op kills.

Btw wrom probeer je mij nu zwart te maken? Deed je op de server ook al.

[ Voor 29% gewijzigd door darkdesign op 23-09-2004 22:55 ]

• Zenix

Zenix

BOE!

darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 22:31:
[...]

Ik stond helemaal niet in de weg, waarom oordeel je over iets waar je niet bij was jij was helemaal niet in de spawn , dies spawn is supergroot, ik stond achteraan, en ik was aan het typen ik kon duidelijk zien datie voor me spawnde. Ik scholt helemaal niet, durf ik gewoon al me geld op te verwedden. En een vriend van mij die is op die server ook admin, ik wou hem halen omdat die zod als maar op mij bleef teamdamagen, constand, om maar reactie uit te lokken. En waarom hij mij kickte? Dat is heel simpel, die zod komt al lang op die server, en ik ben iemand die er net de zijn kop laat zien, dat heet vriendjes politiek, ik heb met een vriend van mij gesproken en hij heeft het doorgesproken met de andere admin die mij kickte, en zei zelf dat ik niet gekicked zou moete worden. Btw, ben jij toevallig zod of een vriend van hem? Lijkt er wel op want je verdraait het verhaal wel gruwelijk erg. Als je het fijn vind dat ik stop? Kan ik begrijpen dan word het gamen voor jou wat makkelijker, want nu werd je steeds door mij geownd, en tja dan hoop je indd dat hij stopt met ET. Heb jij meer kans op kills.

Btw wrom probeer je mij nu zwart te maken? Deed je op de server ook al.
1vs1 anytime pm me maar in #hyperion-et, als je durft natuurlijk. En ik ga hier verder niet op in je bent niet voor niks van XS4ALL perm gebannen om je gedrag toen dus. Laten we nu allemaal ontopic blijven en niet zeiken over servers wat jij hier doet darkdesign. Als je iets hebt met server van FD-NL ga dan maar naar FD-NL forum :) En jouw zwart maken. Wie begint er nou met mensen zwart te maken ? Ik niet en aan jouw valt ook niks zwart te maken. Maar nogmaals ontopic dit hoort hier niet thuis.

Weddenschap verloren. Pm me maar in irc channel hierboven geef ik ff men bankrekening waar je al je geld kunt storten lieverd
http://www.edroben.demon.nl/verloren.JPG
Je mag demo ook hebben hoor.

En discussie 1op1 oplossen nee dat bedoel ik er niet mee. Maarja je doet in je post net of je goed bent mag je bewijzen.

[ Voor 17% gewijzigd door Zenix op 23-09-2004 23:56 ]

• darkdesign
  • Niet online
Compufreaky schreef op 23 september 2004 @ 23:33:
[...]

1vs1 anytime pm me maar in #hyperion-et, als je durft natuurlijk. En ik ga hier verder niet op in je bent niet voor niks van XS4ALL perm gebannen om je gedrag toen dus. Laten we nu allemaal ontopic blijven en niet zeiken over servers wat jij hier doet darkdesign. Als je iets hebt met server van FD-NL ga dan maar naar FD-NL forum :) En jouw zwart maken. Wie begint er nou met mensen zwart te maken ? Ik niet en aan jouw valt ook niks zwart te maken. Maar nogmaals ontopic dit hoort hier niet thuis.
Niet voor niks perm ban op xs4all? Wat heeft xs4all met dit te maken? En als je vorige topic leest heb ik mij excuses aangeboden, dus waar jij dit vandaan haalt, redelijk arrogant om oude koeie uit de sloot te halen, ik heb me excuses aangeboden voor xs4all, en jij schopt me nog eens na? En wat je lult over dat ik zeik, ik vertel de waarheid, dat is iets anders dan zeiken, als we het dan toch over zeiken hebben, waarom zeik je over mij dan? Het lijkt dat je in deze post niet veel te zeggen hebt, en maar wat lult. Nogmaals beetje flauw om op te komen voor een vriend die fout zit.

Btw, als jij denkt een discussie te kunnen oplossen met een 1 on 1, dan ben je beetje sick bezig.

En hoort het hier niet in thuis?!, ook ik zal het de volgende keer in het sims 2 topic plaatsen |:(

[ Voor 9% gewijzigd door darkdesign op 23-09-2004 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
darkdesign, als ik dat screentje bekijk met de woorden die jij in de 'mond' neemt... dan heb ik geen respect meer over voor je.

ik was al sceptisch over je verhaal vorige pagina, maar nu snap ik het waarom je altijd gekicked word.

je kunt je driftbuien kennelijk niet bedwingen. en sorry zeggen is achteraf altijd makkelijk. je zult het wel gewoon in je hebben. anders zeg je die text niet wat daar staat...

[ Voor 3% gewijzigd door Silent Thunder op 24-09-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 18:51:Ik heb geen zin meer in van die eikels dus ik ga ermee stoppen, in 3 dagen al 6 x gekicked zonder ZELF gescholden te hebben, want ik zeg de laatste tijd niks terug op mensen die schelden, alleen positieve dingen zeg ik nog, zoals :"Nice skills" ofzo.
+

screen

= priceless.

Misschien kun je hier beter over ophouden want ik ben bang dat het allemaal niet helemaal overkomt op de manier die jij zou willen.

Terug naar ET:
Ik denk dat Freaky gelijk heeft. Er zijn waarschijnlijk niet zo veel mensen die nu nog compleet onwetend aan ET beginnen zoals ik en velen met mij dat anderhalf jaar (zo lang alweer? :) ) geleden deed. De meesten die je nu op de pubs ziet hebben inmiddels wel wat ervaring opgebouwd. Toch blijf ik een enorm groot gat zien tussen de absolute topclans, die voor een groot deel nog ervaring heeft uit RTCW en de "subtoppers" . Als reload Ag al helemaal inmaakt, wil ik niet weten wat er gebeurt als ze LoT tegenkomen ;)
Dat gat zou toch ook langzamerhand kleiner moeten worden?

[ Voor 4% gewijzigd door RRR op 24-09-2004 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

RRR schreef op 24 september 2004 @ 00:26:
[...]

+

screen

= priceless.

Misschien kun je hier beter over ophouden want ik ben bang dat het allemaal niet helemaal overkomt op de manier die jij zou willen.

Terug naar ET:
Ik denk dat Freaky gelijk heeft. Er zijn waarschijnlijk niet zo veel mensen die nu nog compleet onwetend aan ET beginnen zoals ik en velen met mij dat anderhalf jaar (zo lang alweer? :) ) geleden deed. De meesten die je nu op de pubs ziet hebben inmiddels wel wat ervaring opgebouwd. Toch blijf ik een enorm groot gat zien tussen de absolute topclans, die voor een groot deel nog ervaring heeft uit RTCW en de "subtoppers" . Als reload Ag al helemaal inmaakt, wil ik niet weten wat er gebeurt als ze LoT tegenkomen ;)
toon volledige bericht
Ikke hoop het wel dat is alleen maar leuker voor competitie. Maarja Ag en veel clans zijn in benelux 'top' Ikke zit zelf ook in top benelux clan. Maar er is toch groot verschil tusen top benelux en clans als reload dat klopt wel ja. Maar ikke hoop dat het in de toekomst kleiner wordt want dat zou alleen maar beter voor competitie zijn en ook veel interresanter. Want op dit moment zijn er ong maar 8 topclans die echt goed zijn en daar hoort reload bij e-star etc. Maar het zou natuurlijk veel leuker zijn als dat er 20 of 30 waren. Dat zou de EuroCup pas interresant worden :)

Maar ga nu slapen moet morgen nog 4 uur aan infuus :|

[ Voor 3% gewijzigd door Zenix op 24-09-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Mwah, de Clanleden kennen mij ook als iemand die af en toe best wel pissig uit de hoek kan komen. Maar ik kan toch nog overal heen (Behalve dan op een server die me bande omdat iknogal goed met de panzer bezig was :P + Dat ik zou spawnkillen. (Hoe de neuk wil je dat ik dat niet doe als de objectives bij de spawn liggen :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
ok, kan dat gezanik nu ophouden? dank u!.....
ik vind dat ET en vooral deze topic gezellig moet blijven en niet dat we hier *en op ET* mekaar helemaal gaan afbekken!
dus mensen, vrede op aarde *behalve in clanwars uiteraard 8) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 03-06 10:36

Roeligan

Feyenoord

darkdesign schreef op 23 september 2004 @ 19:56:
[...]
der is nog maar 1 server waar een paar schoolcollega's op spelen, en daar is het dan wel leuk, alleen die server is vaak leeg.
hmmm is dat niet onze pub als ie zovaak leeg is ;)

Ach dat gescheld.... ik heb wel eens zo'n ventje op een LAN gewaarcschuwd ;) had je moeten zien, na een offi UT2003 war begon het gezeik op IRC, toen gewaarschuwd.... "wacht maar, ik krijg je nog wel. Ik kom er wel achter waar je woont" zei die. Op NetGamez2003A zie ik ineens zn nick op de lijst van deelnemrs :P FF langsgegaan, nog nooit iemand zo bang gezien ;) en terecht....

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102055

ik snap zowiezo niet dat mensen problemen hebben met servers en gekicked worden enzo...

Ik speel al heel lang rtcw en et. En ik heb werkelijk waar nog nooit problemen gehad op servers enzo. (alleen als ze denken dat ik met aimbot speel....LOL).
Complaint pop-up heb ik uit staan. Verder speel ik altijd windowed. Dus heb ik een lange spawn zit ik op irc...

Verder als iemand echt irritant is in mijn eigen team, join ik de andere wel en own ik zijn aars...

Het is altijd beter iemand te ownen dan te complainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
stevenP schreef op 24 september 2004 @ 07:49:
ok, kan dat gezanik nu ophouden? dank u!.....
ik vind dat ET en vooral deze topic gezellig moet blijven en niet dat we hier *en op ET* mekaar helemaal gaan afbekken!
dus mensen, vrede op aarde *behalve in clanwars uiteraard 8) *
juist! wilde bijna deel 8 opnieuw opstarten :)
WAt een geouwehoer, ik wil hier technisch inhoudelijke dingen zien over ET en ben niet geinteresseerd in 2 paginas geflame/geblame en geneuzel over wie zich hoe gedraagt op servers. Die screenie, als dat darkdesign is heb ik geen woorden voor over maar goed..

Aangaande Sanex: whoooahahahahahahahaha 8)7 8)7 8)7 :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Laatst online: 17-09-2024
Anoniem: 102055 schreef op 24 september 2004 @ 08:41:

Het is altijd beter iemand te ownen dan te complainen...
Het zouden de woorden van Johan Cruijf kunnen zijn :D

net de Logitech MX1000 besteld :9 (50 eurotjes)
Duurt alleen wel tot begin oktober tot ie weer binnen komt

[ Voor 21% gewijzigd door Piels op 24-09-2004 09:46 ]

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
Jazzper schreef op 24 september 2004 @ 09:41:
[...]

juist! wilde bijna deel 8 opnieuw opstarten :)
WAt een geouwehoer, ik wil hier technisch inhoudelijke dingen zien over ET en ben niet geinteresseerd in 2 paginas geflame/geblame en geneuzel over wie zich hoe gedraagt op servers. Die screenie, als dat darkdesign is heb ik geen woorden voor over maar goed..

Aangaande Sanex: whoooahahahahahahahaha 8)7 8)7 8)7 :r
ja inderdaad, dit is echt niet grappig meer ofzo.. als het zo doorgaat dan ben ik ook bij deze topic weg hoor, geen zin om alleen maar geouwe hoer de hele tijd te lezen... :r

maargoed, ben erg benieuwd naar die mx1000 idd, ik hoor graag je mening erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Hey shaggy8675,

Mijn nick in ET is iets anders.
^8Chuckie^0-^8[^1G^7o^4T^8]

Zou je em ff willen veranderen in je Gotter @ ET lijst?

Gaan jullie vanaaf ook weer met teamspeak enz spelen? Misschien dat ik ook nog ff langs kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
RRR schreef op 24 september 2004 @ 00:26:
[...]

+

screen

= priceless.

Terug naar ET:
toon volledige bericht
Datum tijd enz enz er dan ook bij graag, dit kan dus duidelijk van maanden terug zijn. Misschien file logs, een screen ofzich zegt niks, ik heb in het verlede gescholden, heb ik vaak zat gezegt, maar nu scheld ik niet. Btw ik speel niet met die kleuren, ik speel met kleuren van me ex clan, rood en wit dus.

[ Voor 5% gewijzigd door darkdesign op 24-09-2004 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Wel toevallig dat je in dit screentje dan ook op ene "Zod" aan het schelden ben.
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je je zo druk kan maken over een spelletje dat je helemaal uit je pan gaat. Als iemand irritant doet sta je daar toch gewoon boven?

Verder ben ik het helemaal met Jazzper eens, wat een hoop gelul allemaal zeg, alleen maar flames, opschepperij, en gezeik hier de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Back on topic:

Is er een website die je helpt met het maken van een custom campaign? (Eventueel een soort tooltje oid?)

Een eigen zoektocht heeft niets gevonden :P

[ Voor 17% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-09-2004 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
DyStiC schreef op 24 september 2004 @ 10:53:
Wel toevallig dat je in dit screentje dan ook op ene "Zod" aan het schelden ben.
Ik kan me sowieso niet voorstellen dat je je zo druk kan maken over een spelletje dat je helemaal uit je pan gaat. Als iemand irritant doet sta je daar toch gewoon boven?

Verder ben ik het helemaal met Jazzper eens, wat een hoop gelul allemaal zeg, alleen maar flames, opschepperij, en gezeik hier de laatste tijd.
Waarom druk maken? een gast knived me 3 x en teamdamaged me elke spawn, dan denk ik van, wat voor domme eikel vind het leuk om ander mans plezier weg te nemen, dat vind ik behoorlijk egoistisch. Ik denk meestal dat dat mensen zijn die in reallife zelf gepest worden ofzo. En kwaad worden, omdat ik die gast geen tik kan geven.

Trouwens zou leuk zijn als je die demo online zou zetten, zou iedereen kunne zien wat zod deed, met die scheen veroordeel je alleen 1 persoon.

@alien, open een andere campain file, en verrander daar de maps in je eigen wensen, gaat even makkelijk ;)

[ Voor 15% gewijzigd door darkdesign op 24-09-2004 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Volgens mij wel. Zoek eens op google.... ik hen net gezocht op mn server, maar in de cfg staat de generator niet. Ik heb zelf zo ook een custom campagn bij elkaar geklikt.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Maar van mij zul je geen last meer hebben, ik speel geen ET meer, alleen als mensen vragen of ik nog een keer een wartje mee wil spelen voor een fueldump fortjump ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Illegal_Alien schreef op 24 september 2004 @ 10:54:
Back on topic:

Is er een website die je helpt met het maken van een custom campaign? (Eventueel een soort tooltje oid?)

Een eigen zoektocht heeft niets gevonden :P
http://www.bb4e.nl/module...mode=flat&order=0&thold=0

here you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

darkdesign schreef op 24 september 2004 @ 10:56:
[...]
Trouwens zou leuk zijn als je die demo online zou zetten, zou iedereen kunne zien wat zod deed, met die scheen veroordeel je alleen 1 persoon.
heb het wel een beetje gezien met dit topic (door al dat gezeik over schelden e.d), maar kon het toch niet laten om hierop te reageren.

je zegt :

''Datum tijd enz enz er dan ook bij graag, dit kan dus duidelijk van maanden terug zijn. Misschien file logs, een screen ofzich zegt niks, ik heb in het verlede gescholden, heb ik vaak zat gezegt, maar nu scheld ik niet. Btw ik speel niet met die kleuren, ik speel met kleuren van me ex clan, rood en wit dus.''

en in je latere reactie vraag je of die demo online kan komen zodat iedereen kan zien wat zod doet, maar dat hoeft toch niet aangezien die demo niet de actie bevat waar het om ging (volgens jou). In die demo gaat over een vision met een andere kleurcode.
In het nieuwe iraakse kabinet kan jij misschien pers(op)voorlichter worden.

case closed en tot ziens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
kan fuelke of terr anders niet een hele zooi posts deleten, zijn we gelijk weer schoon hier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

darkdesign schreef op 24 september 2004 @ 11:24:
Maar van mij zul je geen last meer hebben, ik speel geen ET meer, alleen als mensen vragen of ik nog een keer een wartje mee wil spelen voor een fueldump fortjump ofzo.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
// Name
seta nick "vstr nick1"
seta nick1 "echo ^p|| ^oNick set to WAR nick ^6Hoi; name ^6Hoi; set nick vstr nick2"
seta nick2 "echo ^p|| ^oNick set to PUBLIC nick ^8Doei; name ^8Doei; set nick vstr nick1"
bind F10 "vstr nick" //Toggles real/anonimous nick

// Ignore
seta ignor "vstr ignore1"
seta ignore1 "echo ^p|| ^oIgnoring chat; seta cg_teamchatsonly 1; set ignor vstr ignore2"
seta ignore2 "echo ^p|| ^oEnabled chat; seta cg_teamchatsonly 0; set ignor vstr ignore1"
bind F9 "vstr ignor" //Toggles ignore

Lekker anoniem & in stilte gaan spelen, geen &#&$-jood roepen [want dat is dubbelop O-) ] en niet zo zeuren. HF & GG!

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenix

Zenix

BOE!

darkdesign schreef op 24 september 2004 @ 10:56:
[...]

Waarom druk maken? een gast knived me 3 x en teamdamaged me elke spawn, dan denk ik van, wat voor domme eikel vind het leuk om ander mans plezier weg te nemen, dat vind ik behoorlijk egoistisch. Ik denk meestal dat dat mensen zijn die in reallife zelf gepest worden ofzo. En kwaad worden, omdat ik die gast geen tik kan geven.

@alien, open een andere campain file, en verrander daar de maps in je eigen wensen, gaat even makkelijk ;)
Mja daar ging het mij niet echt om maar jij zei dat je niet schelde dusja. En als iemand demo wilt #hyperion-et pm me daar maar.

Btw IA ikke heb nog wel leuke prog als campaign maker ook stopwatch en ojective cycle. Vraag maar op msn een keer ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Compufreaky schreef op 24 september 2004 @ 11:59:
[...]
Btw IA ikke heb nog wel leuke prog als campaign maker ook stopwatch en ojective cycle. Vraag maar op msn een keer ofzo
Heb ik je wel op MSN zitten dan? * Illegal_Alien gaat wel ff in dat hyperion zut hangen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Illegal_Alien op 24-09-2004 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Anoniem: 85278 schreef op 24 september 2004 @ 11:49:
[...]

In het nieuwe iraakse kabinet kan jij misschien pers(op)voorlichter worden.
Lijkt me kewl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Het is niet alleen maar geruzie hoor. Gisteren nog samen met Shaggy, Erazzzer en Gapster nog gezellig een 2vs2 gespeelt in Cily CTF. Dat was wel leuk, alleen dat je eigenlijk met 3vs3 moet zijn.

Om nog maar te zwijgen van Trivia spelen op het BB4E irc channel... ik wist alleen geen enkel antwoord en creatief gokken had ook weinig effect :)

offtopic:
Iemand van BB4E wees me er nog op dat er iemand anders rondloopt met de nickname Infinitive zonder versieringen. Dat ben ik in ieder geval niet, want ik speelde vroeger met de [GoT] suffix en tegenwoordig met [eLiTe]prefix.

[ Voor 27% gewijzigd door Infinitive op 24-09-2004 13:01 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Alex is zo schattig :)

Ach, ik help meeste teammates wel als ik ook geholpen wordt

gheghe

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 24-09-2004 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Danjel schreef op 24 september 2004 @ 10:34:
Hey shaggy8675,

Mijn nick in ET is iets anders.
^8Chuckie^0-^8[^1G^7o^4T^8]

Zou je em ff willen veranderen in je Gotter @ ET lijst?

Gaan jullie vanaaf ook weer met teamspeak enz spelen? Misschien dat ik ook nog ff langs kom.
Word/is geregeld hoor, geen probleem.

En ja, TS staat in principe elke dag te draaien voor de GoT'ers, tenzij ik weg ben of moet. Maar dit zal ik dan daar wel zeggen, of je ziet dat ie off-line staat.

Normaal dagelijks vanaf +/- 17.00 tot ong. 01.00 en later. Vrijdags +/- 15.00.

IP:82.73.250.10
Poort: 8767

Public, tot ie vol zit :)

Is wel leuk zo onder het spelen, dat je de mede ET'ers hoort, en ziet in-game, en het lijkt tot op heden goed te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Infinitive schreef op 24 september 2004 @ 12:59:
Het is niet alleen maar geruzie hoor. Gisteren nog samen met Shaggy, Erazzzer en Gapster nog gezellig een 2vs2 gespeelt in Cily CTF. Dat was wel leuk, alleen dat je eigenlijk met 3vs3 moet zijn.

Om nog maar te zwijgen van Trivia spelen op het BB4E irc channel... ik wist alleen geen enkel antwoord en creatief gokken had ook weinig effect :)
Idd, die map Silly_ctf, is een erg leuke map moet ik zeggen. Vooral met korte spawn tijden van 10-15 sec.
Lijkt me leuk om dat eens met een man of 5 te spelen, maar vanaf 2-2 is het al geweldig _/-\o_

offtopic:
Trivia is idd erg fun, vooral met TS ;) , alleen moet ik weer even terug naar school denk ik...En een heel stuk sneller leren typen! 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Shaggy op 24-09-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Zal vanaaf eens kijken of ik tijd heb. Ben met een groot project bezig voor mezelf, dus krap in de tijd, is echter wel alweer lang geleden dat ik gespeeld heb....

_/-\o_ @ Shaggy voor de TS!

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

shaggy8675 schreef op 24 september 2004 @ 15:27:
[...]
[...]

offtopic:
Trivia is idd erg fun, vooral met TS ;) , alleen moet ik weer even terug naar school denk ik...En een heel stuk sneller leren typen! 8)7
Tsja er is ook ene lot triviant ;) Die is wat rustiger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Zo teamspeak werkt nu ook bij mij.

Zonet ff gespeelt op Xs4all2 server.
Ging voor mij niet echt geweldig. waarom weet ik niet. alleen kreeg ik wel compimenten van eentje vanwege mijn tactische inzicht. alhoewel vind ik dat wel meevallen maar toch. >:)

Als er vanavond weer gespeelt word dan ben ik zeker van de partij!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Danjel schreef op 24 september 2004 @ 18:02:
Indien er behoefte aan is, zal ik weer Silly CTF hosten. Hoewel ik niet zo'n snelle internetverbinding heb, moet het wel voldoende zijn voor ong. 6 spelers.

Maar ik ga vanavond eerst eens StarWars Episode 1 kijken op Yorin. Het leven draait heel af en toe niet alleen om ET :P

Maar zo'n TeamSpeak server is een leuke zet. Dat maakt het spelen zeker wat gezelliger, hoewel ik merk dat mijn spraakfrequentie afneemt naarmate we dieper in de nacht komen 8)7 Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik niet het hele huis wakker wil maken. Ik heb gelukkig geen directe buren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Blij om te horen dat TS werkt, en goed word ontvangen door iedereen :)

Ik vind het idd een erg leuke toevoeging aan het spel.

De GoT @ ET site is weer wat bijgewerkt, met TS en aangepaste namen op verzoek.

En ja... Silly seems to RULE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Danjel schreef op 24 september 2004 @ 18:02:
Zo teamspeak werkt nu ook bij mij.

Zonet ff gespeelt op Xs4all2 server.
Ging voor mij niet echt geweldig. waarom weet ik niet. alleen kreeg ik wel compimenten van eentje vanwege mijn tactische inzicht. alhoewel vind ik dat wel meevallen maar toch. >:)

Dat was ik, en ik vond dat dat wel gezegd mag worden. Niemand ging een beetje tactisch defenden. En ook door hulp van jou duurde het zo lang voor ze uberhaupt door side kwamen. :)
en bij battry deed je het ook aardig dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Anoniem: 81948 schreef op 24 september 2004 @ 19:09:
[...]

Dat was ik, en ik vond dat dat wel gezegd mag worden. Niemand ging een beetje tactisch defenden. En ook door hulp van jou duurde het zo lang voor ze uberhaupt door side kwamen. :)
en bij battry deed je het ook aardig dacht ik.
Battery ging indd wel erg lekker ja bij mij. beetje covoppen alleen geen kans gehad om de ramp es een keertje weg te halen. maar dat kwam vooral door sommige mede spelers.

En helaas was ik pas bij de side entree toen hij net was opgeblazen was. (vlak ervoor riepte iemand om hulp dus ik dacht laat ik dat maar eens doen.)
maar erdoor kwamen ze er niet totdat ik dood ging.
daarna weet ik niet of het me nog gelukt is om dat in mijn eentje terug te krijgen want jij was net weg geloof ik.

Maar ik heb vanaaf wel even zin in een potje ET. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Infinitive schreef op 24 september 2004 @ 18:42:
[...]

Indien er behoefte aan is, zal ik weer Silly CTF hosten. Hoewel ik niet zo'n snelle internetverbinding heb, moet het wel voldoende zijn voor ong. 6 spelers.

Maar ik ga vanavond eerst eens StarWars Episode 1 kijken op Yorin. Het leven draait heel af en toe niet alleen om ET :P

Maar zo'n TeamSpeak server is een leuke zet. Dat maakt het spelen zeker wat gezelliger, hoewel ik merk dat mijn spraakfrequentie afneemt naarmate we dieper in de nacht komen 8)7 Misschien dat het ermee te maken heeft dat ik niet het hele huis wakker wil maken. Ik heb gelukkig geen directe buren ;)
Silly CTF?
is dat een nieuwe map ofzo? ik ken hem (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Silly_ctf is een heel simpele map, bedoeld voor weinig spelers. Zoals altijd heb je twee teams, maar nu een symmetrisch level. Bovendien is het level klein met korte respawntijd. Er zijn twee gebieden, gescheiden door een hek, wat gebouwtjes, muren en tunnels. Aan beide zijden bevind zich een hok met wat goud en een hok om goud te brengen. De bedoeling is dat je drie stukken goed van de tegenstander steelt en in je eigen hok opslaat.

Dus eigenlijk gewoon een variant op capture the flag. Ik kende hem ook nog niet, maar na een keertje spelen ken je de map wel snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-06 10:18
Was weer ff leuk op XS4ALL met Nuuuul (Hoeveel u's zijn het :?) en later ook KmKzeK3 erbij :) De volgende keer dat je weer op mijn lijk gaat dansen word ik boos trouwens :P

Sorry dat ik zo snel weg was overigens, kreeg plots een bloedneus, en had toch al weinig zin meer, dus de weg naar mijn gebinde quit-knop was kort ;)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
is er nog een verschil tussen de Colt en de Luger? Of zijn die beide ook gelijk qua schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Alle vergelijkbare wapens zijn functioneel equivalent. Het enige verschil zit in het wapenmodel en in het geluidje. Het zou me echter niets verbazen als het geluidje ervoor kan zorgen dat je een voorkeur hebt voor een bepaald wapen (timing e.d.).

Preciezer, alle kogel-wapens roepen dezelfde afschiet-methode aan, alleen met een verschillende spread, re-fire time en damage en dit setje parameters is voor wapens van dezelfde categorie voor beide partijen hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinitive schreef op 24 september 2004 @ 21:10:
Alle vergelijkbare wapens zijn functioneel equivalent. Het enige verschil zit in het wapenmodel en in het geluidje. Het zou me echter niets verbazen als het geluidje ervoor kan zorgen dat je een voorkeur hebt voor een bepaald wapen (timing e.d.).
voor mijn gevoel schiet een mp40 beter, wat feitelijk onzin is, maar hij voelt gewoon lekkerder aan.
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic! Het is hier geen chatforum waar je gezellig kan babbelen over lanparties, "tot hoelaat je bent doorgegaan", en hoe hard je wel niet 0wned etc.