check dit eens: http://www.truecombat.com/intro.php
Anoniem: 107502
Lamber, True Combat voor ET is inderdaad een total conversion om naar uit te kijken. De Quake 3 versie van True Combat is al een tijd in ontwikkeling.
Check http://www.urbanterror.net/ ook maar eens, nog een Quake 3 mod die geport gaat worden naar ET. ET zelf vind ik eigenlijk niet zoveel aan, ik wacht nog even tot die mods geport zijn.
Check http://www.urbanterror.net/ ook maar eens, nog een Quake 3 mod die geport gaat worden naar ET. ET zelf vind ik eigenlijk niet zoveel aan, ik wacht nog even tot die mods geport zijn.
lijkt me tof die [eLiTe] Mod
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Infinitive schreef op 28 oktober 2004 @ 10:54:
[...]
offtopic:
Was gisteren die jump nog gelukt, je was opeens weg? Toegegeven, het dak van de fueldump is een leuke spawnkill positie
offtopic:
Ja, meteen ja nou was het me gelukt, maar een granaat van shaggy maakte daar meteen weer een eind aan mij blijheid
Maar heb toch nog echt even gedag gezegd hoor
Ja, meteen ja nou was het me gelukt, maar een granaat van shaggy maakte daar meteen weer een eind aan mij blijheid
Maar heb toch nog echt even gedag gezegd hoor
Ik geil namelijk ongeloofelijk op een 19" Samsung met een response tijd van 12ms, maar als ik daarop niet kan gamen, dan gaat het feest natuurlijk niet door
Anoniem: 115597
Ik zit op een iiyama 17" met 16ms. Imo is het vanaf die responsetijd ook bij fp shooters erg prima gamen. Maar probeer het vooral eerst 's uit - voorkeur voor beeld is erg persoonlijk.
Ik game met een Acer AL1721 TFT (17" en 16ms) en wil nooit weer iets anders. Heerlijk om met TFT te gamen 
En superhandig voor Lannen
En superhandig voor Lannen
Nou ik heb bij verschillende kennissen verschillende vrij nieuwe TFT schermen geprobeerd, maar allemaal zijn ze duidelijk veel slechter om te gamen dan op mn monitortje van 6 jaar oud.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Anoniem: 42423
Wijlen Vision Master Pro 450 ownde all (al 2 week kapot). Ben nu op zoek naar een 454
Hoewel ik moet wennen aan deze 21 inch Philips 201B scherm die ik nu in bruikleen heb, gaat het fraggen me nogal aardig af. Ik heb maar 1 zwak punt. En dat is het knallen in de verte (ook met de Iiyama). Zou een admin van XS4ALL even zijn cvar restrictions op willen sommen? Ik speel dus zo (screenie is net gemaakt):

Zoals ik al zei, heb ik al het andere wel getweaked, maar de graphics nog niet (ben veelste lui, want als er geen behoefte is om te tweaken, waarom zou je dan
). Ik zit ook constant mijn verrekijker te gebruiken in de verte, anders zie ik niks.
Ik wil nu gewoon dat de ventjes (in mijn geval de allies) gaan afsteken tegen hun omgeving. Als dat gebeurd .. be affraid .. be very affraid. Want wat ik dus heb laten zien tot nu toe, kan nog veeel beter
Picmip kan ook wel hoger geloof ik. Ik zie nog alle blaadjes aan de bomen.
Hoewel ik moet wennen aan deze 21 inch Philips 201B scherm die ik nu in bruikleen heb, gaat het fraggen me nogal aardig af. Ik heb maar 1 zwak punt. En dat is het knallen in de verte (ook met de Iiyama). Zou een admin van XS4ALL even zijn cvar restrictions op willen sommen? Ik speel dus zo (screenie is net gemaakt):
Zoals ik al zei, heb ik al het andere wel getweaked, maar de graphics nog niet (ben veelste lui, want als er geen behoefte is om te tweaken, waarom zou je dan
Ik wil nu gewoon dat de ventjes (in mijn geval de allies) gaan afsteken tegen hun omgeving. Als dat gebeurd .. be affraid .. be very affraid. Want wat ik dus heb laten zien tot nu toe, kan nog veeel beter
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 28-10-2004 16:57 ]
Anoniem: 112352
lezen is een vak apartAnoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:52:
Wijlen Vision Master Pro 450 ownde all. Ben nu op zoek naar een 454
[afbeelding]
Zoals ik al zei, heb ik al het andere wel getweaked, maar de graphics nog niet. Ik zit ook constant mijn verrekijker te gebruiken in de verte, anders zie ik niks.
Ik wil gewoon dat de ventjes (in mijn geval de allies) gaan afsteken tegen hun omgeving. Als dat gebeurd .. be affraid .. be very affraid. Want wat ik dus heb laten zien tot nu toe, kan nog veeel beter![]()

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 28-10-2004 17:07 ]
Ja, help ome _Fonz dan ff sjaakie. Ik zeg dus dat het wel een beetje donker is. Dus ik wil het LICHTER. Het liefst alles wit en dat de ventjes daarin gaan afsteken
heb je de brightness op de hoogste stand staan? misschien iets met de gamma settings proberen?Anoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:58:
Ja, help ome _Fonz dan ff sjaakie. Ik zeg dus dat het wel een beetje donker is. Dus ik wil het LICHTER. Het liefst alles wit en dat de ventjes daarin gaan afsteken
Daar is z'n webiste voor, RTCW:ET for newbies. Daar staan allerlei tweaks beschreven.
Maar volgens mij moet je eens kijken naar r_gamma. Die regelt het donker/lichte gedeelte. Maar op die site hebben ze er ook allemaal pictures bij en dan kun je meteen zien wat het effect is.
Maar volgens mij moet je eens kijken naar r_gamma. Die regelt het donker/lichte gedeelte. Maar op die site hebben ze er ook allemaal pictures bij en dan kun je meteen zien wat het effect is.
Hmm daar heb ik wel wat aan.
FF sjekke.
Kijk zo moet ik het hebbe:

Geen blaadjes aan de bomen en alles wit. Tis nog maar te bezien in hoeverre XS4ALL dat toelaat.
FF sjekke.

Geen blaadjes aan de bomen en alles wit. Tis nog maar te bezien in hoeverre XS4ALL dat toelaat.
[ Voor 83% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 28-10-2004 17:05 ]
Anoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 17:03:
FF sjekke.
[afbeelding]
offtopic:
op xs4all mag je nog niet eens een scheet laten of je word al gekicked
op xs4all mag je nog niet eens een scheet laten of je word al gekicked
Tsjah, persoonlijk vind ik het er niet uitzien je speelt op zich een spel ook om de graphics maar ieder zijn ding : >
Cons:::BB4E
Ik heb nu een demo gemaakt van allerlei jumps in 4 mappen.
Alleen dat is nu zo'n vaag ET bestand.
Ik wil dit graag als een mpeg of avi bestand hebben zodat ik kan knippen en plakken...
Weet iemand hoe dat werkt?
alvast bedankt iig
Alleen dat is nu zo'n vaag ET bestand.
Ik wil dit graag als een mpeg of avi bestand hebben zodat ik kan knippen en plakken...
Weet iemand hoe dat werkt?
alvast bedankt iig
Anoniem: 115597
ph4ge schreef op 28 oktober 2004 @ 16:16:
Nou ik heb bij verschillende kennissen verschillende vrij nieuwe TFT schermen geprobeerd, maar imo vindt ik ze persoonlijk (let wel : dat is puur mijn mening) duidelijk veel slechter om te gamen dan op mn monitortje van 6 jaar oud.
Nah je speelt voor gameplay mag ik aannemen, als je van graphics houdt hou het dan lekker bij reallife. Iig geen ET, doen dan lekker Doom3 of Farcry.shameblaster schreef op 28 oktober 2004 @ 17:08:
Tsjah, persoonlijk vind ik het er niet uitzien je speelt op zich een spel ook om de graphics maar ieder zijn ding : >
@Feday: Is echt geen mening, is gewoon een feit. Niemand houdt van wazigheid bij bewegende beelden, of veranderende kleuren als je ff anders gaat zitten. Als ik zeg; een optische muist aimt makkelijker als eentje met een bolletje is dat ook geen mening maar een feit.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
dit vind ik eerder vals spelen maar goed, soms wil je nog wel eens achter een boom schuilen en dan is dat zo nogal snel te zienAnoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 17:03:
FF sjekke.
[afbeelding]

LOL zou je uberhaupt nog wel de vijand zien want ik neem aan dat die ook wat wit uitslaatdikki dik schreef op 28 oktober 2004 @ 20:50:
[...]
dit vind ik eerder vals spelen maar goed, soms wil je nog wel eens achter een boom schuilen en dan is dat zo nogal snel te zien
Anoniem: 122234
phage iemand kan een andere mening dan jij hebben
een mening is nooit fout, het is persoonlijke voorkeur.
heb ff een vraagje,
sinds vanmiddag heb ik nu een headset, maar wat moet ik allemaal nog meer hebben/instellen om te zorgen dat ik met mijn teammaten kan praten?
heb nu het programma vertrillo, maar daar moet ik allemaal dingen instellen wat ik niet weet.
sinds vanmiddag heb ik nu een headset, maar wat moet ik allemaal nog meer hebben/instellen om te zorgen dat ik met mijn teammaten kan praten?
heb nu het programma vertrillo, maar daar moet ik allemaal dingen instellen wat ik niet weet.
offtopic:
damn, sinds wanneer krijg je zo'n mega waarschuwing als je iets op GoT wilt posten
was me nog niet eerder opgevallen
damn, sinds wanneer krijg je zo'n mega waarschuwing als je iets op GoT wilt posten

Still King
Server, wachtwoord, nickname, een key om te binden als je wilt praten (is wel zo fijn voor de anderen) zoiets van: [enter] = pratenImhotep schreef op 28 oktober 2004 @ 22:05:
heb ff een vraagje,
offtopic:
damn, sinds wanneer krijg je zo'n mega waarschuwing als je iets op GoT wilt posten![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 112352 op 28-10-2004 22:17 ]
Ik wou eigenlijk eens weten hoeveel tijd de mensen hier gemiddelt per dag besteden aan het spelen van Enemy Territory.
Vaak zie je toch dat de betere spelers vele uren achter mekaar spelen, ( wil niet alles zeggen natuurlijk! )
Omdat dit een vrij onbekend spel is bij de groote massa ( freeware ), maar er meestal toch fanatiek gespeeld word, door mensen, vroeg ik mezelf af, hoeveel tijd ze er toch nog op een avond aan spenderen, dus een kleine poll als het niet erg is.
Poll: Hoeveel uur speel jij per dag gemiddeld ET
• Minder dan 1 uur
• 1 tot 2 uur
• 2 tot 3 uur
• 3 tot 4 uur
• 4 tot 5 uur
• meer dan 5 uur per dag
• Te variabel

Ook een poll maken? Klik hier
Deze poll is bedoeld om een inzicht te krijgen in het speel gedrag van de gemiddelde ET speler, en niet bedoeld om de rest van het topic mee te vullen natuurlijk
En om te kijken of het spel idd nog wel zo populair is dat er veel en vaak gespeeld word.
Zelf speel ik normaal gezien 4 á 5 uur per dag/nacht
. Soms langer soms korter natuurlijk.
Vaak zie je toch dat de betere spelers vele uren achter mekaar spelen, ( wil niet alles zeggen natuurlijk! )
Omdat dit een vrij onbekend spel is bij de groote massa ( freeware ), maar er meestal toch fanatiek gespeeld word, door mensen, vroeg ik mezelf af, hoeveel tijd ze er toch nog op een avond aan spenderen, dus een kleine poll als het niet erg is.
Poll: Hoeveel uur speel jij per dag gemiddeld ET
• Minder dan 1 uur
• 1 tot 2 uur
• 2 tot 3 uur
• 3 tot 4 uur
• 4 tot 5 uur
• meer dan 5 uur per dag
• Te variabel
Ook een poll maken? Klik hier
Deze poll is bedoeld om een inzicht te krijgen in het speel gedrag van de gemiddelde ET speler, en niet bedoeld om de rest van het topic mee te vullen natuurlijk
En om te kijken of het spel idd nog wel zo populair is dat er veel en vaak gespeeld word.
Zelf speel ik normaal gezien 4 á 5 uur per dag/nacht

[ Voor 6% gewijzigd door Shaggy op 28-10-2004 22:31 ]
Making an ass of myself since the 70's
Per dag gemiddeld, hmm ns ff kijken. 3 wars per week ofzo, en dan af en toe nog eens een uurtje pubben. Regelmatig sla ik ook wel eens een dag of 2 over, ik schat het dus op zo'n 3 uur per dag.
offtopic:
@ziv: Er is geen sprake van mening, alleen feiten. Nogmaals als jij het makkelijk vindt dat snelle beelden vaag zijn en je het beeld niet meer kan zien als je een beetje anders gaat zitten, dan zou er sprake zijn van een mening. Alleen de extreem dure schermen hebben hier geen last van.
@ziv: Er is geen sprake van mening, alleen feiten. Nogmaals als jij het makkelijk vindt dat snelle beelden vaag zijn en je het beeld niet meer kan zien als je een beetje anders gaat zitten, dan zou er sprake zijn van een mening. Alleen de extreem dure schermen hebben hier geen last van.
jouw mening is dat snelle beelden vaag zijn, niet de mijne.ph4ge schreef op 28 oktober 2004 @ 23:43:
Per dag gemiddeld, hmm ns ff kijken. 3 wars per week ofzo, en dan af en toe nog eens een uurtje pubben. Regelmatig sla ik ook wel eens een dag of 2 over, ik schat het dus op zo'n 3 uur per dag.
offtopic:
http://edroben.demon.nl/dump/max.jpg dat is volgens mij de max Picmip 3 mapoverbrightbits 3 mapoverbright 1 r_gamma 3 ook volgens clanbaseAnoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:52:
Wijlen Vision Master Pro 450 ownde all (al 2 week kapot). Ben nu op zoek naar een 454
Zoals ik al zei, heb ik al het andere wel getweaked, maar de graphics nog niet (ben veelste lui, want als er geen behoefte is om te tweaken, waarom zou je dan). Ik zit ook constant mijn verrekijker te gebruiken in de verte, anders zie ik niks.
Ik wil nu gewoon dat de ventjes (in mijn geval de allies) gaan afsteken tegen hun omgeving. Als dat gebeurd .. be affraid .. be very affraid. Want wat ik dus heb laten zien tot nu toe, kan nog veeel beter![]()
http://www.clanbase.com/ladderrules.php?f2D8C98&lid=1095
asjeblieft de cvar ristricties en zoals je kan zien heb ik de max gedaan.
[ Voor 11% gewijzigd door Zenix op 29-10-2004 00:46 ]
damn, daar kun je niet echt veel van zienAnoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:52:
[afbeelding]
Zoals ik al zei, heb ik al het andere wel getweaked, maar de graphics nog niet (ben veelste lui, want als er geen behoefte is om te tweaken, waarom zou je dan). Ik zit ook constant mijn verrekijker te gebruiken in de verte, anders zie ik niks.
Ik wil nu gewoon dat de ventjes (in mijn geval de allies) gaan afsteken tegen hun omgeving. Als dat gebeurd .. be affraid .. be very affraid. Want wat ik dus heb laten zien tot nu toe, kan nog veeel beter![]()
heb ff geen piccie van die van mij, maar die is echt wel een stuk lichter dan dit, zelfs de standaard config is geloof ik nog lichter.
maar als je maar zo weinig kunt zien, hoe kan het dan dat je dan nog zo goed bent?
RESPECT
Still King
je ziet niet het effect van zijn monitorbrightness.
What's in the case?
Het is gewoon puur wat je fijn vind persoonlijk. Sommige spelers kunnen echt niet tegen dat lichte. Iemand in mijn clan ook die is ook erg goed. Maar speeld ook gewoon zonder config standaard dus ( ook geen fov changes enzo) en gewoon sens 5.Imhotep schreef op 29 oktober 2004 @ 00:46:
[...]
damn, daar kun je niet echt veel van zien![]()
heb ff geen piccie van die van mij, maar die is echt wel een stuk lichter dan dit, zelfs de standaard config is geloof ik nog lichter.
maar als je maar zo weinig kunt zien, hoe kan het dan dat je dan nog zo goed bent?
RESPECT
Zodra http://www.bb4e.nl weer online is (uiterlijk maandag 1 nov) zie je onder FAQ een mooie uitleg over ventrilo. Aanradertje. Als je dan nog vragen hebt hoor ik het graag.Imhotep schreef op 28 oktober 2004 @ 22:05:
heb ff een vraagje,
offtopic:
damn, sinds wanneer krijg je zo'n mega waarschuwing als je iets op GoT wilt posten![]()
offtopic:
staat er al tijdje hoor. Imho onwijs gezeik maar goed. Zelfs al gemaild erover maar wordt niet op gereageerd. Bloed onder me nagels vandaan
staat er al tijdje hoor. Imho onwijs gezeik maar goed. Zelfs al gemaild erover maar wordt niet op gereageerd. Bloed onder me nagels vandaan
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Je kan ook teamspeak gebruiken:Imhotep schreef op 28 oktober 2004 @ 22:05:
[1] download de client: http://www.goteamspeak.com/downloads.php
[2] In een menutje van het programma zit een optie om de sterkte van je microfoon te configureren en te testen.
[3] Connect in het programma naar www.elitewarriors.nl met lege username (als anonymous user) met als wachtwoord: elite
De teamspeakserver wordt door Roeligan gehost. Tenzij ik het mis heb, mag iedere GoT/xs4all speler ernaar connecten, als je het maar wel een beetje netjes houdt. Dus als je geen Gotter op xs4all kunt vinden, of het spelen van et wat gezelliger wilt maken, kom dan gerust langs. Dan zou het hier op GoT ook wellicht schelen wat betreft het aantal ouwehoer posts
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Totodat je te licht maakt.. mijn config laat op de ijs levels (fuel/rail) op sommige plekken fieldopsen en mortarren niet echt toe: ik zie de energy balk bijna niet meer omdat 't nogal wittig is .. als beetje zitten pielen in autoexec_fieldops.cfg en .._solder.cfg, maar nog wat tweaken noodzakelijk. En we zitten hier toch op GoT, standaard config gebruiken doe je maar op gamers.nlImhotep schreef op 29 oktober 2004 @ 00:46:
[...]
damn, daar kun je niet echt veel van zien![]()
En idd , die llyama 450pro monitor pwns. Als die stuk gaat wordt 't mooi weer een CRT, dat TFT is leuk en aardig voor IE/Word gebruikers, maar gamen vinnik 't te koeltjes voor, net als sommige TV's. Mij maar 't analoge warme beeld van die bakbeesten.
[ Voor 17% gewijzigd door bstard op 29-10-2004 11:00 ]
Blub
Eindelijk na een maand wachten mijn Logitech MX 1000 binnen
Ik heb zelf alleen last als ik gamma change dat het beeld van het spel zelf lichter wordt mijn health balk en ook dat sherm als ik connect wordt niet lichter en ook als ik windowed speel is alles in windows niet zo licht als het spel zelf. Dat vind ik erg fijn weet jammergenoeg niet het command daarvoor. Want ik speelde zelf eerst met zelfgemaakte config en toen werdt men healtbalk ook helemaal wit en als ik windowed speel rest van windows ook, dat vond ik niet fijn. Maarja nu config van een ander ( weet niet wie) aangepast op men persoonlijke instellingen en gamma en picmip etc.bstard schreef op 29 oktober 2004 @ 10:58:
[...]
Totodat je te licht maakt.. mijn config laat op de ijs levels (fuel/rail) op sommige plekken fieldopsen en mortarren niet echt toe: ik zie de energy balk bijna niet meer omdat 't nogal wittig is .. als beetje zitten pielen in autoexec_fieldops.cfg en .._solder.cfg, maar nog wat tweaken noodzakelijk. En we zitten hier toch op GoT, standaard config gebruiken doe je maar op gamers.nl
En idd , die llyama 450pro monitor pwns. Als die stuk gaat wordt 't mooi weer een CRT, dat TFT is leuk en aardig voor IE/Word gebruikers, maar gamen vinnik 't te koeltjes voor, net als sommige TV's. Mij maar 't analoge warme beeld van die bakbeesten.
Zou je dit es kunnen sturen? (jarl@xs4all.nl) Ga ik wel uitvogelen wat er de constructie is. Klinkt namelijk psies wat ik nodig heb.. als ik 't gevonden heb post ik 't hier wel.Compufreaky schreef op 29 oktober 2004 @ 14:38:Maarja nu config van een ander ( weet niet wie) aangepast op men persoonlijke instellingen en gamma en picmip etc.
--------------
Geen zin in pwnen, ben om 23:13 naar bed gegaan, en die lan.. tja, die zoog
Blub
Anoniem: 114195
Kijk es wat ik voor de noobjes-op-het-gebied-van-cfg-bouwen heb?bstard schreef op 29 oktober 2004 @ 16:04:
[...]
Zou je dit es kunnen sturen? (jarl@xs4all.nl) Ga ik wel uitvogelen wat er de constructie is. Klinkt namelijk psies wat ik nodig heb.. als ik 't gevonden heb post ik 't hier wel.
--------------
Geen zin in pwnen, ben om 23:13 naar bed gegaan, en die lan.. tja, die zoog
http://www.et-configs.com/configs.htm
bedoelde er ook niet mee dat je de standaard moet gebruikenbstard schreef op 29 oktober 2004 @ 10:58:
[...]
Totodat je te licht maakt.. mijn config laat op de ijs levels (fuel/rail) op sommige plekken fieldopsen en mortarren niet echt toe: ik zie de energy balk bijna niet meer omdat 't nogal wittig is .. als beetje zitten pielen in autoexec_fieldops.cfg en .._solder.cfg, maar nog wat tweaken noodzakelijk. En we zitten hier toch op GoT, standaard config gebruiken doe je maar op gamers.nl
wilde alleen maar zeggen dat zelfs die nog lichter is.
ha, dank je.Infinitive schreef op 29 oktober 2004 @ 09:10:
[...]
Je kan ook teamspeak gebruiken:
[1] download de client: http://www.goteamspeak.com/downloads.php
[2] In een menutje van het programma zit een optie om de sterkte van je microfoon te configureren en te testen.
[3] Connect in het programma naar www.elitewarriors.nl met lege username (als anonymous user) met als wachtwoord: elite
De teamspeakserver wordt door Roeligan gehost. Tenzij ik het mis heb, mag iedere GoT/xs4all speler ernaar connecten, als je het maar wel een beetje netjes houdt. Dus als je geen Gotter op xs4all kunt vinden, of het spelen van et wat gezelliger wilt maken, kom dan gerust langs. Dan zou het hier op GoT ook wellicht schelen wat betreft het aantal ouwehoer posts
zal ik hier eens een keertje proberen
zal je dan wel een bericht sturen via msn ofzo wanneer ik kom joinen
ja, dat is het programma wat ik nu heb, maar je moet dan natuurlijk wel een adres van een server hebben e.d.Jazzper schreef op 29 oktober 2004 @ 02:58:
[...]
Zodra http://www.bb4e.nl weer online is (uiterlijk maandag 1 nov) zie je onder FAQ een mooie uitleg over ventrilo. Aanradertje. Als je dan nog vragen hebt hoor ik het graag.
offtopic:
zodra die site online is zal ik het gaan doorlezen.
bedankt voor de reacties
Still King
Tja, zo ken ik er nog wel een paar. Maar dat helpt niet echt met dit specifieke probleem imo.Anoniem: 114195 schreef op 29 oktober 2004 @ 16:16:Kijk es wat ik voor de noobjes-op-het-gebied-van-cfg-bouwen heb?
Blub
ik denk dat bstard meer weet van configshit dan jij denktAnoniem: 114195 schreef op 29 oktober 2004 @ 16:16:
[...]
Kijk es wat ik voor de noobjes-op-het-gebied-van-cfg-bouwen heb?
Anoniem: 57857
Volgens mij kun je beter eventjes bij Paradigit langs gaan. Ze hebben een hele hoop oudere Iiyama vision master pro's in de aanbieding. Ze hebben wel een tijdje op demo gedraaid geloof ik maar er zit wel garantie op. De 22" diamond tron ( type nr ff vergeten) kostte niet meer dan 220 euro de 19" nog geen 150Anoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 16:52:
Alleen nog niet alles kwa graphics settings helaas. Maar ga vanaaf weer es aan 't pielen. Paar leuke dingen gevonden tijdens de super saaie vrijdag op werk. Zaten toch wel paar configs tussen die link de Zonnesteek gaf.. niet waar ik naar op zoek was, maar interesting anywayAnoniem: 122234 schreef op 29 oktober 2004 @ 18:50:
[...]
ik denk dat bstard meer weet van configshit dan jij
Blub
Anoniem: 42423 schreef op 28 oktober 2004 @ 17:03:
... iets met extreme tweaks ...
offtopic:
Herinner jij je first post nog op deel 1 van dit topic
Ik vraag me wel af hoeveel procentueel je nu beter gaat spelen met een getweakte config. Ik denk dat het allemaal wel mee valt. Misschien iets om te meten?
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Niet al te moeilijk om te meten. Ten eerste zijn de default controls af en toe erg onhandig, ten tweede heb ik nog geen 5 fps (op radar) zonder tweaks.
Net ff lachen op XS2... ben 1 minuut op server als FO >> xxxxx failed to spot [eLiTe]Roeligan's landmine 
Iemand wel vaker van die "bugs" gezien?
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Ja gisteren was ik panzer op fdnl en stond er opeens. iemand viel op zenix's landmine. Ik dacht wtf?Roeligan schreef op 29 oktober 2004 @ 20:45:
Net ff lachen op XS2... ben 1 minuut op server als FO >> xxxxx failed to spot [eLiTe]Roeligan's landmine
Raar maar waar
Waarschijnlijk een mijn van iemand die eerder weg gegaan is en jij door later te joinen hetzelfde nummertje hebt? Hoewel, ik dacht dat alle mijnen vernietigd worden wanneer iemand switched van team bijvoorbeeld. Maar misschien dat dat niet gebeurt bij een kick of iets dergelijks. Of dat misschien iemand al op de mijn stond (dan lijkt het me dat de mijn niet wordt weggehaald).
[ Voor 15% gewijzigd door Infinitive op 30-10-2004 09:06 ]
Met RTCW had ik bijna zelfde config .. alleen wat andere graphics. Daarom zei ik: "Kan ik eindelijk weer eens genieten van de pracht van ET". Ik heb me eigenlijk wel aan mijn woord gehouden .. heb de graphics niet getweakedInfinitive schreef op 29 oktober 2004 @ 20:23:
[...]
offtopic:
Ik vraag me wel af hoeveel procentueel je nu beter gaat spelen met een getweakte config. Ik denk dat het allemaal wel mee valt. Misschien iets om te meten?
Mijn configje.. zonder de mortar binds want die wil ik niet graag tegenover me zien gebruikt worden , roflol
Scripts
Scripts
Blub
hoezo mortar binds?bstard schreef op 30 oktober 2004 @ 18:31:
Mijn configje.. zonder de mortar binds want die wil ik niet graag tegenover me zien gebruikt worden , roflol
Scripts
Nah beetje aardig blijven he zivAnoniem: 122234 schreef op 30 oktober 2004 @ 19:23:
nou zoals ie t zegt, mortar binds.
edit: eigelijk ben ik ze gaan gebruiken omdat we 1x in een war tot pulp gemortart werden.. hoop dat door overuse dit door ETpro voor iedereen uitgebannen wordt.. is beetje op 't randje van wat nog net kan, maar echt netjes is anders geef ik als eerste toe.
edit2: mijn config vooral als voorbeeld voor de ETpro autoexec's: per map , per side (axis/allies) en per classe kan je automatisch scrips door ETpro laten starten.. doe je voordeel met m'n voorbeeldje.
[ Voor 39% gewijzigd door bstard op 30-10-2004 19:46 ]
Blub
Ik heb net ff jouw bb4e-tweak.cfg gebruikt, maar ik kan er helemaal niks mee, die muis settings zijn echt bagger. Geef mij maar een standaard config met hier en daar een tweakje. Hoe kan je die tweak.cfg weer ongedaan maken??
als ik een bomb neergooi bij een object en op het moment dat ik em net wil 'aanzetten'... word ik gedood.
dan komt een andere gast aanlopen en die doet met zijn tangetje de bomb detonaten... wie krijgt dan de punten ervoor? hij of ik?
en maakt het verschil uit of ik al begonnen ben met detonaten als ik word gedood of 'em nog niet heb aangeraak maar alleen heb neergegooid?
dan komt een andere gast aanlopen en die doet met zijn tangetje de bomb detonaten... wie krijgt dan de punten ervoor? hij of ik?
en maakt het verschil uit of ik al begonnen ben met detonaten als ik word gedood of 'em nog niet heb aangeraak maar alleen heb neergegooid?
ja bstard speelt met inverted muis dus das flink bagger ja
degene van wie de dynamite is krijgt de punten.
degene van wie de dynamite is krijgt de punten.
lol.. muis instellingen zijn zo ongeveer altijd fout bij iemand anders config.
[ Voor 93% gewijzigd door bstard op 30-10-2004 23:56 ]
Blub
Ik heb dit in mn config staan. Wat moet ik nog meer doen als ik die spawntimer zelf wil zien. Ik zie namelijk helemaal geen tijd meelopen of een waarschuwing dat over x aantal seconden de Allies weer spawnen ..
De spawn_timer cfg heb ik ook in etpro staan .. net zoals autoexec in de pro. Of moet ik alles in de main gooien ..
//Includes and defaults
exec etconfig.cfg
exec spawn_timer.cfg
// Global settings
set name ^1Y^7ou ^1S^7u^1CK
// Spawn Timer
bind n "vstr spawntime_cycle"
bind ' "vstr repeat_spawntime"
bind KP_DEL "vstr keypad_start; echo ^9=======================|| ^3Enter Spawn Time Now"
// Default keypad assignments - bound indirectly because the spawn timer uses them too
set kp_ins_default "bind KP_INS vstr nextteamtoggle"
set kp_home_default "bind KP_HOME vsay_team FTReviveTeamMate"
set kp_end_default "bind KP_END vsay_team clearmines"
set kp_uparrow_default "bind KP_UPARROW vsay_team FTCallAirStrike"
set kp_leftarrow_default "bind KP_LEFTARROW vsay_team minescleared"
set kp_rightarrow_default "bind KP_RIGHTARROW vsay_team EscortVehicle"
set kp_downarrow_default "bind KP_DOWNARROW vsay_team FTCallArtillery"
set kp_pgdn_default "bind KP_PGDN vsay_team commanddeclined"
set kp_5_default "bind KP_5 vstr class_vsay"
set kp_pgup_default "bind KP_PGUP vsay_team commandacknowledged"
vstr keypad_reset
bind [ "vstr alliedspawntime; vstr go_axis"
bind \ "vstr go_spec"
bind ] "vstr axisspawntime; vstr go_ally"
bind / "vstr fkey_start; echo ^9=======================|| ^3Select Class Now"
bind . "classmenu"
bind KP_SLASH "echo ^9=======================|| ^1reload autoexec; exec autoexec.cfg"
De spawn_timer cfg heb ik ook in etpro staan .. net zoals autoexec in de pro. Of moet ik alles in de main gooien ..
//Includes and defaults
exec etconfig.cfg
exec spawn_timer.cfg
// Global settings
set name ^1Y^7ou ^1S^7u^1CK
// Spawn Timer
bind n "vstr spawntime_cycle"
bind ' "vstr repeat_spawntime"
bind KP_DEL "vstr keypad_start; echo ^9=======================|| ^3Enter Spawn Time Now"
// Default keypad assignments - bound indirectly because the spawn timer uses them too
set kp_ins_default "bind KP_INS vstr nextteamtoggle"
set kp_home_default "bind KP_HOME vsay_team FTReviveTeamMate"
set kp_end_default "bind KP_END vsay_team clearmines"
set kp_uparrow_default "bind KP_UPARROW vsay_team FTCallAirStrike"
set kp_leftarrow_default "bind KP_LEFTARROW vsay_team minescleared"
set kp_rightarrow_default "bind KP_RIGHTARROW vsay_team EscortVehicle"
set kp_downarrow_default "bind KP_DOWNARROW vsay_team FTCallArtillery"
set kp_pgdn_default "bind KP_PGDN vsay_team commanddeclined"
set kp_5_default "bind KP_5 vstr class_vsay"
set kp_pgup_default "bind KP_PGUP vsay_team commandacknowledged"
vstr keypad_reset
bind [ "vstr alliedspawntime; vstr go_axis"
bind \ "vstr go_spec"
bind ] "vstr axisspawntime; vstr go_ally"
bind / "vstr fkey_start; echo ^9=======================|| ^3Select Class Now"
bind . "classmenu"
bind KP_SLASH "echo ^9=======================|| ^1reload autoexec; exec autoexec.cfg"
Neu maar dat kan ook niet met ET scripts. Idee is simpelweg dat je de tijd (=seconden v/d minuut) vastlegd, en dat je script de overige spawns kan produceren. En je hoeft de tijd dan niet te onthouden.
Van die afteller-programmatjes kan niet meer met ETpro volgensmij. Krijg je vast ??? of Strange van in je /cheaters list.
Van die afteller-programmatjes kan niet meer met ETpro volgensmij. Krijg je vast ??? of Strange van in je /cheaters list.
[ Voor 27% gewijzigd door bstard op 31-10-2004 00:07 ]
Blub
Het is hier _geen_ chatforum
[ Voor 86% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 31-10-2004 13:16 ]
Stuur em maar een mailtje. Dat is je al vaak zat uitgelegd.
[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 31-10-2004 15:28 ]
Ach van mij win je het : >
Weet iemand een cfg zodat je met je croshair fire for effect kan geven.
Laats zag ik dat op een server, gewoon met een mp40 fire for effect geven ipv verrekijkertje pakken
[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 31-10-2004 15:28 ]
Cons:::BB4E
Zal wel zo iets geweest zijn:shameblaster schreef op 31 oktober 2004 @ 14:03:
Weet iemand een cfg zodat je met je croshair fire for effect kan geven.
Laats zag ik dat op een server, gewoon met een mp40 fire for effect geven ipv verrekijkertje pakken
bind (key) "+zoom;wait 7;+attack-wait 7;-attack;-zoom"
Je gebruikt ALTIJD je binno's voor een ffe, maar dit gaat zo snel dat door lag e.d. 't lijkt alsof je 't direct met je smg doet. (bind neit getest, ff snel ingetypet, fix 'm zelf maar)
Blub
die zonder verrekijker fire for effect is idd handig hoef je niet steeds op zoom en fire te drukken maar doet ie het in 1 keer, ga ik ook ff in mijn autoexec zetten.
en ja fonz ik was JIJ ZUIGT
hoe kan je btw gras krijgen op fueldump ipv sneeuw?
Nergens voor nodig om na te trappen
en ja fonz ik was JIJ ZUIGT
hoe kan je btw gras krijgen op fueldump ipv sneeuw?
Nergens voor nodig om na te trappen

[ Voor 33% gewijzigd door Crash op 31-10-2004 16:16 ]
fueldump spring version ofzo, maar dan moet de server hem wel draaien of je moet hem localhost draaien.
What's in the case?
mensen,
ik ben een tijdje bezig geweest met scripten van mn ET, ik heb nu al mn settings in autoexec.cfg staan en binds.cfg, werkt perfect!
alleen nu wilde ik een nickchangescript maken, om bij pubs een andere naam te hebben....
ik heb nu het volgende:
maar hij heeft er geen zin in, kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe?
ik ben een tijdje bezig geweest met scripten van mn ET, ik heb nu al mn settings in autoexec.cfg staan en binds.cfg, werkt perfect!
alleen nu wilde ik een nickchangescript maken, om bij pubs een andere naam te hebben....
ik heb nu het volgende:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| // // Nick toggle // set nick1 "name ^a'^ncae^a*^ystevenp; set nick_toggle vstr nick2 set nick2 "name ^7cae^f'^zstevenp; set nick_toggle vstr nick1 set nick_toggle "vstr nick 2" bind DEL "vstr nick_toggle" |
maar hij heeft er geen zin in, kan iemand mij uitleggen wat ik fout doe?
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| // // Nick toggle // set nick1 "name ^a'^ncae^a*^ystevenp; set nick_toggle vstr nick2" set nick2 "name ^7cae^f'^zstevenp; set nick_toggle vstr nick1" set nick_toggle "vstr nick 2" bind DEL "vstr nick_toggle" |
je afsluitende quotes?
anders misschien je -> '
[ Voor 17% gewijzigd door Ron!n op 31-10-2004 17:15 ]
What's in the case?
het moet zijn:
set nick_toggle "vstr nick1"
set nick_toggle "vstr nick1"
Wat maakt dat nou uit, als hij nou met zn 2e nick wil beginnen
What's in the case?
haha, ja dat dacht ik ook ja! want 2 is mijn clanname, 1 is mn pubname
ik gebruik gewoon als verrekijker de [END} toets, dan snel op fire drukken, dit werkt bij mij beter dan een andere toets (bv, mouse4) te binden, stel dat iemand je wegduwd dan FFE je misschien op je eigen spawn of mensenbstard schreef op 31 oktober 2004 @ 15:49:
[...]
Zal wel zo iets geweest zijn:
bind (key) "+zoom;wait 7;+attack-wait 7;-attack;-zoom"
Je gebruikt ALTIJD je binno's voor een ffe, maar dit gaat zo snel dat door lag e.d. 't lijkt alsof je 't direct met je smg doet. (bind neit getest, ff snel ingetypet, fix 'm zelf maar)
Zo gebruik ik hem
dit is mn nick script
code:
1
2
| //Artillery support bind ALT "+zoom;+attack;-attack;-zoom;vsay_team FireInTheHole" |
dit is mn nick script
code:
1
2
3
4
| set name1 "name ^a[eLiTe]^fRoeligan; set nick vstr name2" set name2 "name ^*>>))>^avis^fRoeligan; set nick vstr name1" set nick "vstr name1" bind n "vstr nick " |
[ Voor 49% gewijzigd door Roeligan op 31-10-2004 20:06 ]
RatPack #814
tnx roeligan, als ik vanaaf thuis ben ga ik het even testen en wat veranderen, hopelijk werkt hij dan wel!Roeligan schreef op 31 oktober 2004 @ 20:05:
blaat
dit is mn nick script
code:
1 2 3 4 set name1 "name ^a[eLiTe]^fRoeligan; set nick vstr name2" set name2 "name ^*>>))>^avis^fRoeligan; set nick vstr name1" set nick "vstr name1" bind n "vstr nick "
Mijn nick script is eindelijk wat ingekort, want ik zat bijna op 19 
Dit is er nu over:
Dit is er nu over:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| set gamename1 "name !^pXS4ALL^7>^iErazzzer; set nextname vstr gamename2 set gamename2 "name ^*>>))>^avis^fErazzzer; set nextname vstr gamename3 set gamename3 "name ^*ref^p.^jErazzzer; set nextname vstr gamename4 set gamename4 "name ^aXS4^werazzzer^aALL; set nextname vstr gamename5 set gamename5 "name ^p/REF^1power!^wErazzzer; set nextname vstr gamename6 set gamename6 "name ^*>>))>^aref^fErazzzer; set nextname vstr gamename7 set gamename7 "name ^wEra^jzzz^wer^a[^1G^wo^4T^a]; set nextname vstr gamename8 set gamename8 "name ^f[eLiTe]^aErazzzer; set nextname vstr gamename1 set nextname "vstr gamename1" bind DEL "vstr nextname" |
Het maakt uit, want hij heeft er een spatie tussen zittenRon!n schreef op 31 oktober 2004 @ 18:11:
[...]
Wat maakt dat nou uit, als hij nou met zn 2e nick wil beginnen

zeg dat dan he
maar idd dat issem.
[ Voor 38% gewijzigd door Ron!n op 01-11-2004 02:18 ]
What's in the case?
Vraagje, ik heb zelf ook een namescript, maar het script onthoud al mijn hoofdletters niet.
In het begin had ik het script gewoon in mijn autoexec.cfg staan, maar ook als ik ze in een names.cfg zet, die ik door autoexec.cfg laat inladen blijft hij mijn hoofdletters niet onthouden
Wie o wie verlost mij van mijn probleem
In het begin had ik het script gewoon in mijn autoexec.cfg staan, maar ook als ik ze in een names.cfg zet, die ik door autoexec.cfg laat inladen blijft hij mijn hoofdletters niet onthouden

Wie o wie verlost mij van mijn probleem
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
waar bedoel je precies? want waarscheinlijk is dat dan mijn fout!ph4ge schreef op 31 oktober 2004 @ 21:35:
[...]
Het maakt uit, want hij heeft er een spatie tussen zitten
@morax: binnen "quotes" zetten, dan worden de hoofdletters gebruikt. Post anders je script even 
set nick_toggle "vstr nick 2" moet worden set nick_toggle "vstr nick2" (let op de spatie tussen nick en 2.
set nick_toggle "vstr nick 2" moet worden set nick_toggle "vstr nick2" (let op de spatie tussen nick en 2.
[ Voor 18% gewijzigd door Ron!n op 01-11-2004 11:06 ]
What's in the case?
Anoniem: 102055
set nick_toggle "vstr nick 2"stevenP schreef op 01 november 2004 @ 06:59:
[...]
waar bedoel je precies? want waarscheinlijk is dat dan mijn fout!
moet zijn
set nick_toggle "vstr nick2"
Bij deze danRon!n schreef op 01 november 2004 @ 11:06:
@morax: binnen "quotes" zetten, dan worden de hoofdletters gebruikt. Post anders je script even
Dit staat onder andere in mijn autoexec.cfg :
code:
1
| exec names.cfg |
En dit staat in names.cfg :
code:
1
| bind m "name ^0TGM^8|^1MoraX^8|^4NL" |
Voorlopig ff 1 naam om te testen, maar als ik m druk in het spel krijg ik mijn naam zonder hoofdletters
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
//edit::
yey hij doet het nu! ik zal gelijk even al mijn sciptjes posten, erg handig vind ik ze zelf!
btw, shaggy kan jij mijn nick's in het lijstje zetten? die bovenste is pub en die daar onder is de definitieve clantag!
yey hij doet het nu! ik zal gelijk even al mijn sciptjes posten, erg handig vind ik ze zelf!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
| // // Script binds // // demo recording start/stop met F12 bind F12 "vstr demotoggle" set demostop "set demotoggle vstr demostart; stoprecord" set demostart "set demotoggle vstr demostop; autorecord" set demotoggle "vstr demostart" //pmove_fixed voor beter jumpen // Pmove_fixed toggle // set pmovetoggle "vstr pmove_on" set pmove_on "set pmove_fixed 1; echo "^0>^XPmove_fixed: ^7ON"; set pmovetoggle "vstr pmove_off""; set pmove_off "set pmove_fixed 0; echo "^0>^XPmove_fixed: ^7OFF"; set pmovetoggle "vstr pmove_on""; bind F5 "vstr pmovetoggle" //mijn pub/clan name switcher // Nick toggle // set nick1 "name ^3st^73^3v^73^3np^p?; set nick_toggle vstr nick2 set nick2 "name ^zcae^f+^zstv; set nick_toggle vstr nick1 set nick_toggle "vstr nick1" bind DEL "vstr nick_toggle" |
btw, shaggy kan jij mijn nick's in het lijstje zetten? die bovenste is pub en die daar onder is de definitieve clantag!
[ Voor 88% gewijzigd door stevenP op 01-11-2004 17:14 ]
Graag gedaanstevenP schreef op 01 november 2004 @ 16:53:
[...]
tnx dat wilde is wat ik wilde weten, ga het gelijk even testen!
Zo ik ben er weer 
Nu heel die naam scriptjes voorbij komen, toch even een vraagje.
Hoe kan ik nu mijn naamscript automatiesch laten starten? Ik heb het al in m'n autoexec.cfg gezet ( daar start bij mij m'n juiste scherm resolutie in, verder niks ) maar hij pakt hem niet tijdens start-up, en moet ik hem alsnog in console in-game activeren?
Wie roept
Nu heel die naam scriptjes voorbij komen, toch even een vraagje.
Hoe kan ik nu mijn naamscript automatiesch laten starten? Ik heb het al in m'n autoexec.cfg gezet ( daar start bij mij m'n juiste scherm resolutie in, verder niks ) maar hij pakt hem niet tijdens start-up, en moet ik hem alsnog in console in-game activeren?
Wie roept
[ Voor 4% gewijzigd door Shaggy op 01-11-2004 18:26 ]
Making an ass of myself since the 70's
Is beetje buggie Shaggy, zet jee autoexec.cfg in ETmain map. Of de rest dan ook in etmain moet of niet is mij ook niet duidelijk, doe anders voor de zekerheid. Ik heb 't hele mikkie gewoon in etmain en etpro staan, daan gaat ie wel
Blub
Weet je zeker dat pmove_fixed iets doet? Hij is niet gedefinieerd in de console.stevenP schreef op 01 november 2004 @ 16:53:
code:
1 set pmove_on "set pmove_fixed 1; echo "^0>^XPmove_fixed: ^7ON"; set
pmove_fixed gewoon op 0 laten staan. Geloo fzelfs dat het niet meer volgens de CB config aan mag
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Klopt, de huidige clanbase config vereist pmove_fixed = 0. Maar waarschijnlijk kun je het wel een minuutje gebruiken voor je gekickt wordt.
ik heb m ook altijd op 0 staan hoor! alleen in pubs is hij erg handig!
Wat doet pmove_fixed dan eigelijk?
Blub
Anoniem: 113029
Pmove fixed zorgt ervoor dat je een stukje hoger / verder springt...Het verneukt daarbij ook meteen je accuracy ( vooral Colt / Luger )
Anoniem: 102055
maar dat maakt bij jou niet meer uit pollekeAnoniem: 113029 schreef op 02 november 2004 @ 08:27:
Pmove fixed zorgt ervoor dat je een stukje hoger / verder springt...Het verneukt daarbij ook meteen je accuracy ( vooral Colt / Luger )
blaat! blaat! Die gozer helpt hier iemand, su dan aub.Anoniem: 102055 schreef op 02 november 2004 @ 10:00:maar dat maakt bij jou niet meer uit polleke
Is er nog ruimte onder het tapijt voor een paar posts?
[ Voor 13% gewijzigd door bstard op 02-11-2004 11:43 ]
Blub
Je kan het ook vannaf de andere kant zien...bstard schreef op 02 november 2004 @ 11:42:
[...]
blaat! blaat! Die gozer helpt hier iemand, su dan aub.
Is er nog ruimte onder het tapijt voor een paar posts?
[ Voor 6% gewijzigd door Danjel op 02-11-2004 11:54 ]
Anoniem: 113029
Bubbu moet nog leren strafe jumpen en sprint leren gebruiken, met zen trage dikke kont 
Hij zit trouwens bij me in dC dus hij meent het allemaal niet zo
Ontopic..Weet iemand wat een "MORTAR" is???
:x
Hij zit trouwens bij me in dC dus hij meent het allemaal niet zo
Ontopic..Weet iemand wat een "MORTAR" is???
:x
Anoniem: 12316
Jammer, maar helaas. Als men niet ontopic wil blijven, dan gaat dit topic gewoon dicht.
[ Voor 13% gewijzigd door Crash op 02-11-2004 17:36 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou het ontopic! Het is hier geen chatforum waar je gezellig kan babbelen over lanparties, "tot hoelaat je bent doorgegaan", en hoe hard je wel niet 0wned etc.
Hou het ontopic! Het is hier geen chatforum waar je gezellig kan babbelen over lanparties, "tot hoelaat je bent doorgegaan", en hoe hard je wel niet 0wned etc.