Waarschijnlijk treedt dit probleem op in combinatie met het afspelen van een demo? De makkelijkste oplossing is even een ET-pro server joinen, te disconnecten en dat in je replays menu de demo opnieuw te starten. Ik had gisteren dit probleem ook, onafhankelijk van het starten van ET in pro mode.
Wat ik me overigens afvraag: als je ET start met de pro-mod en je doet een devmap met een of andere map. Draai je die map dat automatisch in ET-pro? Hoe kan je dat controleren? Dit vanwege dat ik wat jumps offline wil oefenen maar dan moeten lopen enz. wel hetzelfde zijn zoals in ET-pro.
Ik heb gisteren gemerkt dat je in een paar uurtjes tijd prima alle jumps een keer gezien kan hebben en zelfs een keer hebt kunnen uitvoeren, maar dat om het daadwerkelijk toe te passen veel oefening verreist.
Trouwens, ik heb wat demo-tjes zitten bekijken van de fueldump roofdump, die laten zien hoe je in je eentje in de axis-base kan komen. Maar als ik die demo zie, dan ziet het er echt heel makkelijk uit, maar als ik 'm probeer dan lukt ' ie echt voor geen meter. Na 100x proberen ben ik een keer met m'n tanden op de rand van de fueldump gekomen, maar dat is dan ook echt het enige. Naast dat ik waarschijnlijk niet op de juiste plaats spring, denk ik ook dat mijn CSJ niet helemaal goed lukt. Die jump bestaat uit twee sprongen waarbij de eerste lang is en de tweede hoog. Bij de eerste haal ik alleen de afstand niet, dus ik denk dat ik niet snel genoeg ga. Zijn er tweakers die die jump wel eens gedaan hebben?
Hoe kan je trouwens testen of je CSJ goed gaat? Ik heb ergens gelezen dat de max-speed van een CSJ 590 is, maar als ik op een recht stukje terrein ga staan en dan een dubbele CSJ doe, dan zit mijn max speed nog steeds onder de 590.
[
Voor 66% gewijzigd door
Infinitive op 19-10-2004 13:11
]