[pc] RTCW: Enemy Territory - deel 8

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste
Acties:
  • 2.704 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-09 12:29
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 16:28:
[...]

jij zit altijd te zeiken over oneerlijke team morax, gister ook de hele tijd dat gezeik van je aan moeten horen. hadden we na lang tobben een shuffle en toen zat je in het sterke team (waarik ook bij zat) en wonnen we de map na 10 minuten ofzo en toen hoorde ik je niet klagen.
Ik ben meestal degene die 10 keer van team verwisseld om het eerlijk te houden. Daarnaast heb ik gisteren ook niemand horen zeiken dat het nog steeds oneerlijk was, en ik vroeg ook op onze TGM teamspeak server of het niet beter zou zijn als ik (WEER) zou switchen. Daar werd gezegd van "Doe maar niet", dus zodoende.
Maar ik ben gewoon iemand die van eerlijke teams houd ja. En tja, als jullie team zo sterk is dat wij niet 1 stap buiten de spawn kunnen zetten, vind ik dat oneerlijke teams ja :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maakt mij niet uit in welk team ik zit....ik weet het spawnpoint van de tegenstander toch wel te vinden..

:p
:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 21:27
maar dat mag toch helemaal niet @ xs4all servers bub? })

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitzondering die de regel bevestigd??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Gister ben ik weer gekicked voor zogenaamd spawnkillen :O

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-08 15:44
Welke map en wat verstonden ze onder "spawnkillen"?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spawnkillen??

wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BUBBU ..

wie is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Idd, ik vind het zo als ik met mp40 of thompson oid in spawn of erbujiten sta, hebben we tog evenveel kans om elkaar afte schieten, tegenstander is zelfs nog ff tjes onstervelijk,
Met panzer is wat anders vind ik weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
shameblaster schreef op 04 oktober 2004 @ 16:57:
[...]

Idd, ik vind het zo als ik met mp40 of thompson oid in spawn of erbujiten sta, hebben we tog evenveel kans om elkaar afte schieten, tegenstander is zelfs nog ff tjes onstervelijk,
Met panzer is wat anders vind ik weer
Mee eens, ben redelijk vaak gekicked omdat ik graag spawnkill, en daar mijn tactieken voor heb, maar ja, zo zijn mensen (niet alle mensen, maar er zijn er bij :) ), als ze niet kunnen winnen kicken ze je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Laatst online: 08-09 12:50

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou, ik moet zeggen dat spawnkillen vaak de makelijkste manier is om je puntjes te maken, en dus het bekende "ik own jou...blabla" te roepen.

Ik maak mezelf daar ook af en toe aan schuldig helaas. Maar doe het steeds minder. Zoiezo om mensen de kans te geven om terug te vechten wat leuker is en waar ikzelf baat bij heb in m'n spel, en omdat ik er zelf steeds meer een hekel aan krijg als er weer 1 met een panzer voor de deur staat, of 2 medics met 180health...

In bepaalde maps, is het gewoon onmogelijk iets terug te doen als ze de spawn bestoken. kijk als Allies in Goldrush...
Dan kun je geen kant op, en kun je niks terug doen, en dat is dus spwankillen. Als je meerder uitwegen hebt is het iets anders, tenzij alles geblockt word natuurlijk.

Kort gezecht vind ik spawnkillen, eigenlijk lame, en niet kunnen op publics, want vaak roepen diegene die zelf fervent spawnkiller zijn het hardste om een kick, als ze zelf onder handen worden genomen.

Ik roep dikwijls 's avonds laat tegen mensen ofdat ze zich terug aub trekken, om de ander ook een kans te geven, op een normaal en eerlijk spel. Vooral fuelldump leent zich er erg goed voor, evenals Oasis.

Kijk een keertje moet kunnen, maar een hele game lang....nee...ik denk niet dat dat de bedoeling is van een ieders speelplezier.

maar ja, zo denk ik...

[ Voor 16% gewijzigd door Shaggy op 04-10-2004 17:57 ]

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
shaggy8675 schreef op 04 oktober 2004 @ 17:53:
Nou, ik moet zeggen dat spawnkillen vaak de makelijkste manier is om je puntjes te maken, en dus het bekende "ik own jou...blabla" te roepen.

Ik maak mezelf daar ook af en toe aan schuldig helaas. Maar doe het steeds minder. Zoiezo om mensen de kans te geven om terug te vechten wat leuker is en waar ikzelf baat bij heb in m'n spel, en omdat ik er zelf steeds meer een hekel aan krijg als er weer 1 met een panzer voor de deur staat, of 2 medics met 180health...

Kort gezecht vind ik spawnkillen, eigenlijk lame, en niet kunnen op publics, want vaak roepen diegene die zelf fervent spawnkiller zijn het hardste om een kick, als ze zelf onder handen worden genomen.

Ik roep dikwijls 's avonds laat tegen mensen ofdat ze zich terug aub trekken, om de ander ook een kans te geven, op een normaal en eerlijk spel. Vooral fuelldump leent zich er erg goed voor, evenals Oasis.

Kijk een keertje moet kunnen, maar een hele game lang....nee...ik denk niet dat dat de bedoeling is van een ieders speelplezier.

maar ja, zo denk ik...
Medic's met 180 health :? lang gelede dat ik dat voor het laatst gezien heb :+ .

Tja evenals AWP in counterstrike en panzer in enemy territory part of the game is, is "spawn-killing" ook part of te game. Ik zeg nooit dat ik own, ik zeg altijd dat ik noob ben (waar veen mensen altijd mee instemmen :+ ). Evenals je altijd tijdens het rondlopen in een map altijd goed om je heen kijkt en allert ben, moet je bij de spawn ook eventjes goed om je heen kijken, jij hebt toch nog een paar seconden godmode, en ik weet zeker dat je dan de spawnkiller zo te pakken hebt, want hij moet toch tevoorschijn komen om te schieten. Dus bij de spawn goed oplette, en niet lam de W knop inhouden en recht vooruit lopen, dat doe je ook niet als je van de spawn weg bent.

(Nu eten, lekker boerekool met worst)

[ Voor 3% gewijzigd door darkdesign op 04-10-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

darkdesign schreef op 04 oktober 2004 @ 18:01:
[...]

Medic's met 180 health :? lang gelede dat ik dat voor het laatst gezien heb :+ .

Tja evenals AWP in counterstrike en panzer in enemy territory part of the game is, is "spawn-killing" ook part of te game. Ik zeg nooit dat ik own, ik zeg altijd dat ik noob ben (waar veen mensen altijd mee instemmen :+ ). Evenals je altijd tijdens het rondlopen in een map altijd goed om je heen kijkt en allert ben, moet je bij de spawn ook eventjes goed om je heen kijken, jij hebt toch nog een paar seconden godmode, en ik weet zeker dat je dan de spawnkiller zo te pakken hebt, want hij moet toch tevoorschijn komen om te schieten. Dus bij de spawn goed oplette, en niet lam de W knop inhouden en recht vooruit lopen, dat doe je ook niet als je van de spawn weg bent.

(Nu eten, lekker boerekool met worst)
[Smakelijk eten...mmhh lekker :) ]

Nou wat ik ervaar is dat ik, als ik spawn, idd een paar sec godmode heb, maar dat ik in die seconden niet uit een gebouw kan komen, omdat je meestal niet alleen spawnd.

[en ik bedoelde niemand persoonlijk met "ik own" maar je ziet het wel eens voorbij komen op servers en forum's ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In bepaalde maps, is het gewoon onmogelijk iets terug te doen als ze de spawn bestoken. kijk als Allies in Goldrush...
Dan kun je geen kant op, en kun je niks terug doen, en dat is dus spwankillen. Als je meerder uitwegen hebt is het iets anders, tenzij alles geblockt word natuurlijk.
"setspawnpt 3; Echo respawning at Starting Spawn"

Blijf me verbazen over goldrush met 8 allies, waarvan er dan maar 1 of 2 op het idee komen om spawn 1 aan te houden om axis in de rug te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:48:
Blijf me verbazen over goldrush met 8 allies, waarvan er dan maar 1 of 2 op het idee komen om spawn 1 aan te houden om axis in de rug te lopen.
Dat is zo'n enorm eind lopen en bovendien is het altijd leuk om naar beneden te bunnyhoppen 8)7

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:48:
[...]

"setspawnpt 3; Echo respawning at Starting Spawn"

Inderdaad, dat is het beste om op spawn 1 te spawnen. Maar als er eenmaal op spawn 1 gespawnkilled word is het ook aardig moeilijk daar weg te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
sowieso die spawn 1 aanhouden is slim. Ook als je de tank reeds hebt, pak je de axis in de zijkant en is korter naar ta.b1. Van daar kun je ook mooi via de ammo/health cabinets naar de yard toe. (he feday, onze public 'stoei' plaats, halfweg :))

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of gewoon een paar seconden wachten voordat je je spawn uitrent en alle axis medics treft die aan het reloaden zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 21:43

Hu9o

Schokkend

Of gewoon niet begint te schieten op de eerste persoon die de spawn uit komt rennen, zodat je daarna nog wat ammo over hebt voor Bubbu :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 08:54

Imhotep

The Dark Side

Infinitive schreef op 04 oktober 2004 @ 19:18:
[...]

Dat is zo'n enorm eind lopen en bovendien is het altijd leuk om naar beneden te bunnyhoppen 8)7
offtopic:
wat bedoelde je gister nou in die starwars map??

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het heet strafejumpen btw, en niet bunnyhoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Bunnyhoppen is bijv de oasis walljump (jump van hoger gelegen stuk naar lager en hou spatie ingedrukt voor nog een jump die verder reikt). Dus ook daar van die heuvel af is bunnyhoppen.

[ Voor 15% gewijzigd door Ron!n op 05-10-2004 11:30 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Imhotep schreef op 05 oktober 2004 @ 11:17:
offtopic:
wat bedoelde je gister nou in die starwars map??
Ik zat gisteren samen met Erazzzer op Shaggy's teamspeak server. XS2 zat helaas vol, maar ik zag in m'n all-seeing-eye lijstje dat die starwars-map server nog plaats had en jij daar aanwezig was. Dus dacht ik even m'n belofte in te gaan lossen om een keer op die server te spelen. Echter, ik was net een paar minuten binnen, toen Erazzzer wat idle mensen ging kicken vanaf XS2.

De rest van de communicatie was ongeveer (klein beetje overdreven :P ):
<< "hee er is plaats op XS2. Join snel."
>> "maar ik zit nu op de starwars server. Die heeft een coole map."
<< "Wat?! Geen server is beter dan XS2. Moet ik je bannen van xs2?!"
>> "Waarom join je ook niet even die starwars map server?"
(repeat last two lines x 1000)
>:)

Maar als je een headset hebt, join dan ook eens Shaggy zijn TS server. Dat geeft weer net een iets andere dimensie aan het spel. :)

offtopic:
Sorry LoT mensen dat we gisteren die friendly war niet konden spelen.

offtopic:
Ik kan trouwens ook wel af en toe teamspeak hosten voor GoT spelers, zodat Shaggy dat niet altijd hoeft te doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Infinitive op 05-10-2004 12:54 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

&#039;Atta way, baby!

Infinitive schreef op 05 oktober 2004 @ 12:52:
[...]

offtopic:
offtopic:
Ik las het net op ons forum jah, jammer. En het was dacht ik geen friendly maar een official

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die definitie nog niet zo rigoreus vastgelegd. Persoonlijk noem ik het de grondeekhoorn-on-acid tumbleweed beweging. Vorm dekt de inhoud beter imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 13:39:
[...]

Volgens mij is die definitie nog niet zo rigoreus vastgelegd. Persoonlijk noem ik het de grondeekhoorn-on-acid tumbleweed beweging. Vorm dekt de inhoud beter imo.
aka goat-en

het arme dierenrijk moet er wel aan geloven zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Infinitive schreef op 05 oktober 2004 @ 12:52:
[...]

Ik zat gisteren samen met Erazzzer op Shaggy's teamspeak server. XS2 zat helaas vol, maar ik zag in m'n all-seeing-eye lijstje dat die starwars-map server nog plaats had en jij daar aanwezig was. Dus dacht ik even m'n belofte in te gaan lossen om een keer op die server te spelen. Echter, ik was net een paar minuten binnen, toen Erazzzer wat idle mensen ging kicken vanaf XS2.

De rest van de communicatie was ongeveer (klein beetje overdreven :P ):
<< "hee er is plaats op XS2. Join snel."
>> "maar ik zit nu op de starwars server. Die heeft een coole map."
<< "Wat?! Geen server is beter dan XS2. Moet ik je bannen van xs2?!"
>> "Waarom join je ook niet even die starwars map server?"
(repeat last two lines x 1000)
>:)

Maar als je een headset hebt, join dan ook eens Shaggy zijn TS server. Dat geeft weer net een iets andere dimensie aan het spel. :)

offtopic:

offtopic:
Ik kan trouwens ook wel af en toe teamspeak hosten voor GoT spelers, zodat Shaggy dat niet altijd hoeft te doen.
hahahha op die fiets.

Zeg de volgende keer maar dat het op "onze" server heel erg gezellig is :P
Tis niet zo hoog niveau maar dat maakt het alleen maar leuker ;)

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 05 oktober 2004 @ 11:30:
Bunnyhoppen is bijv de oasis walljump (jump van hoger gelegen stuk naar lager en hou spatie ingedrukt voor nog een jump die verder reikt). Dus ook daar van die heuvel af is bunnyhoppen.
ja ja ik ken de jumps heus wel, maar het is strafe jumpen en niet bunnyhoppen.. bunnyhoppen is halflife shit, strafejumpen is quake3 engine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Welke starwars map server hebben jullie het over? (maw IP!!!) :*)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Ik heb een ventrillo servertje draaien voor de test, ik kan ook een TS server opzetten... server hangt er toch...

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 14:11:
[...]

ja ja ik ken de jumps heus wel, maar het is strafe jumpen en niet bunnyhoppen.. bunnyhoppen is halflife shit, strafejumpen is quake3 engine...
Ja, zo heb ik het ook geleerd op de basisschool :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
die ene, dat luke erachter komt dat Dartt Vader zijn vader is...

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toolzman schreef op 05 oktober 2004 @ 14:28:
[...]

Ja, zo heb ik het ook geleerd op de basisschool :P
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imhotep

Imhotep

The Dark Side

Hu9o schreef op 05 oktober 2004 @ 14:15:
Welke starwars map server hebben jullie het over? (maw IP!!!) :*)
Ipower.be (MF server) 62.213.242.250:27960 thx to Duc :}
Custom maps kun je downloaden op: http://trial26.ipower.be/
:+

Still King

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
[...]

Ik zeg alleen wat er onder bunnyhops verstaan wordt, zeg nergens dat jij ze niet kan/kent :) De Oasis walljump bijv is geen strafejump zoals kai ook al eens heeft aangetoond met een demotje van een jump zonder zn muis te bewegen.
grondeekhoorn-on-acid tumbleweed beweging.

[ Voor 7% gewijzigd door Ron!n op 05-10-2004 16:22 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
[...]

Jups bunnyhoppe was er in cs 1.3, en Strafe/trickjumpen is in quake engine, ik vind trickjumpen een leuk extra'tje in ET, ik ken ook alle jump's, maybe omdat ik dat leuk vind om te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ron!n schreef op 05 oktober 2004 @ 16:13:
[...]

Ik zeg alleen wat er onder bunnyhops verstaan wordt, zeg nergens dat jij ze niet kan/kent :) De Oasis walljump bijv is geen strafejump zoals kai ook al eens heeft aangetoond met een demotje van een jump zonder zn muis te bewegen.

[...]

dan is het nog steeds geen bunnyhop aangezien je voor bunnyhoppen in CS ook met crouch moest werken etc, dat is wat er verstaan wordt onder bunnyhoppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

[slightly offtopic....]

Wat betreft die TS server,
Ik ben aan het kijken voor een provider tegen een leuke prijs. Kijk als iemand de snelheid, mogelijkheid en zin heeft om zoiets te draaien als public ( 24/7 ? ) ik vind het natuurlijk ook prima.

Ik vind het gewoon erg leuk, en fijn om met de bekende te spelen en TS te hebben. het is gewoon net dat beetje extra in een spel of gesprek.

Anders ga ik ff verder met shoppen en bestel ik gewoon een TS server bij iemand voor een man of 10 tot 18. ligt er aan.
( Kijk, en als er toevallig meerdere mensen willen delen in de kosten is natuurlijk ook handig, en kost het geen drol om te draaien met veel gebruikers...tis maar en idee natuurlijk. Anders doe ik het uit eigen zak voorlopig :) )

Alles is mogelijk, als ik maar Admin ben ;)

offtopic:
Nog iemand tips voor een goede, goedkoop hosting ding?
Had zelf mijn oog laten vallen op www.creativehosting.nl

[ Voor 31% gewijzigd door Shaggy op 05-10-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Ron!n schreef op 05 oktober 2004 @ 16:13:
[...]

[...]

Die redenatie is niet helemaal waterdicht, en dat weet jij ook wel :Y)

Ik doe de jump wel doormiddel van een strafejump (wat ik versta onder strafejump, dus met m'n muis te bewegen). Dit kan je zien in een demo EN DUS is het een strafejump-trick....

Zelfde redenatie nog een keer:

Ik doe de jump achter uit, dus is het een ......

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

shaggy8675 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:41:
[...]Alles is mogelijk, als ik maar Admin ben ;)

[..]
Had zelf mijn oog laten vallen op www.creativehosting.nl
No fear.... www.elitewarriors.nl:8767 is here :P je bent er admin dus....

Public ook allowed... pass elite

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Roeligan schreef op 05 oktober 2004 @ 22:09:
[...]

No fear.... www.elitewarriors.nl:8767 is here :P je bent er admin dus....

Public ook allowed... pass elite
Dat is dus IP: 80.69.73.238:8767
Voor diegene met IP invoer :)

Public YES _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 06:47
shaggy8675 schreef op 05 oktober 2004 @ 17:41:
Had zelf mijn oog laten vallen op www.creativehosting.nl[/offtopic]
LoT heeft de zaken voor een deel via huurgameservers.nl geregeld. Ben er wel tevreden mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Lekker geschoten gisteravond op XS4ALL 2 :Y)

Ik heb alleen ruzie met die nieuwste Omega bèta drivers in combintatie met ET. :( Ik klok al niet over omdat het spel dan crasht, maar nu loopt soms de videokaart vast en kan ik alleen maar de reset knop gebruiken. Beetje jammer als je net lekker bezig bent :r

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
ehm, misschien geen beta drivers gebruiken? :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
hantheman.tk schreef op 06 oktober 2004 @ 09:58:
Lekker geschoten gisteravond op XS4ALL 2 :Y)
Gisteren had ik m'n dag niet. Ik spawnde en zag net een vijand langs me heen schieten. Diegene liep netjes in een rechte lijn, dus ik er achteraan, cursor op het hoofd en schieten maar. Maar pas toen ik de tweede clip leeggeschoten had begon ik wat te raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
dan had je ook flinke lag, dat je na het legen van je clip pas wat raakte ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Ron!n op 06-10-2004 11:00 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rofl, ik denk niet dat dat is wat hij bedoeld 8)7 :P

ik heb wel lekker geknald gister hoor, beetje jammer dat iedereen op xs4all2 om half 2 ging pitten toen er een nieuwe cycle begon, toen was ik net een beetje warmgedraaid >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was om 20:30 al warmgedraaid maar had helaas andere verplichtingen....maar deed mij nog wel deugd een tirade aan te horen van een of andere speler die zweerde dat ik een cheatOr was.....ROFL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:30:
rofl, ik denk niet dat dat is wat hij bedoeld 8)7 :P

ik heb wel lekker geknald gister hoor, beetje jammer dat iedereen op xs4all2 om half 2 ging pitten toen er een nieuwe cycle begon, toen was ik net een beetje warmgedraaid >:)
gapster, foei toch.. waar ga je heen als het zo laat is en je wil nog heftig fraggen... BB4E server (private), gisteren mooi lopen 'pubben' met BB4E, TNNC, TGM, en nog wat losse mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het record is weer aangescherpt jongens! 207 kills en 25 deaths op 1 map =)

Ohw onder de naam: K1ll.Noobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:21:
Het record is weer aangescherpt jongens! 207 kills en 25 deaths op 1 map =)

Ohw onder de naam: K1ll.Noobs
ik zie geen screenshot ?!?
ipv je oude sig

edit:
je kill/death ratio is er niet echt op vooruit gegaan ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neuh mag niet, heb em wel ...

edit: klopt ...jammer van die kill/death ratio

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke server fonz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik durf te wedden dat we een gefotosoepte screenie krijgen, of een van xs4all 2, die met de time/k/d bug.. na 5 maps: Time 789532 Kills 410 Deaths 193 of zoiets, had ik gister ook.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dat neemt niet weg dat we in dit topic niet gaan patsen, dus Fonz, leuk voor je je dat kan, maar patsen ben je hier verkeerd want wij willen dit topicje graag open houden voor echte dingen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Een beetje aardiger mag ook wel hoor :/

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

post hoer, je kan ook je oude post editten ipv na 2 minuten weer een niewe aan te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:28:
Neuh mag niet, heb em wel ...
Wrom ben je nooit op msn? Ik had je toegevoegt. Maar die demo wilde ik nog steeds:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 14:50:
ik durf te wedden dat we een gefotosoepte screenie krijgen, of een van xs4all 2, die met de time/k/d bug.. na 5 maps: Time 789532 Kills 410 Deaths 193 of zoiets, had ik gister ook.. :+
Ik durf te wedden van niet :)

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
darkdesign schreef op 06 oktober 2004 @ 15:04:
[...]

Maar die demo wilde ik nog steeds:)
Ben ik ook wel in geintresseert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 12:51:
ik was om 20:30 al warmgedraaid maar had helaas andere verplichtingen....maar deed mij nog wel deugd een tirade aan te horen van een of andere speler die zweerde dat ik een cheatOr was.....ROFL
De xs4all server is dan eigenlijk ook niet echt van juist niveau voor jouw. Het gros is ongeveer van mijn niveau en jij legt mij veel te makkelijk neer. Hoewel er af en toe mensen zullen joinen die ook goed kunnen knallen, zoals bijv. u/Cheata (of zoiets) en misschien Feday of Ph4ge hier. Ik zou wel eens willen zien hoe effectief zij tegen jouw zijn ;)

Dus ik denk dat de populatie van xs2 een stapje te laag voor je is. Dat neemt niet weg dat het een beetje flauw is van mensen om je voor een cheater uit te maken. Nu kan ik dat soms wel voorstellen, want een ontmoeting met jouw duurt ongeveer 2 seconden. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Infinitive op 06-10-2004 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

infinitive ik ben het wel met je eens hoor en dat mensen mij voor cheater uitmaken zal mij echt niet opwinden.
De xs4all server is lekker ontspannen fraggen zonder al te lang te hoeven queuen. In de regel is de speelatmosfeer op xs4all goed en wordt er getracht (:x) het objective te halen.
Ik heb ook wel op servers als BIO, efterlyst gespeeld waarbij ik op efterlyst slecht ping maar de speelatmosfeer vind ik daar niet prettig. Zit vol met spelertjes die om de haverklap "omg owned" etc schreeuwen en gewoon zitten te lamen (/kill etc). Oftewel egotrippende 16jarige puistenkopjes. en dan speel ik liever op xs4all server waar mijn drowned cows vriendjes ook nog weleens langskomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Op xs2 ziiten geen 16-jarige puistenkoppen maar bejaarde vaders.... (elite members dan :P) Ik vindt ook dat de sfeer opxs2 lekker is, zit heeeel af en toe eens op efterlyst en bio, maar das voor mij ook veeeel te hoog gegrepen. Op xs2 doe ik lekker mee, en heb een hoop lol.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:40
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:00:
infinitive ik ben het wel met je eens hoor en dat mensen mij voor cheater uitmaken zal mij echt niet opwinden.
De xs4all server is lekker ontspannen fraggen zonder al te lang te hoeven queuen. In de regel is de speelatmosfeer op xs4all goed en wordt er getracht (:x) het objective te halen.
Ik heb ook wel op servers als BIO, efterlyst gespeeld waarbij ik op efterlyst slecht ping maar de speelatmosfeer vind ik daar niet prettig. Zit vol met spelertjes die om de haverklap "omg owned" etc schreeuwen en gewoon zitten te lamen (/kill etc). Oftewel egotrippende 16jarige puistenkopjes. en dan speel ik liever op xs4all server waar mijn drowned cows vriendjes ook nog weleens langskomen.
Hehe ik ben (volgende week) ook een 16 jarige puistenkop .
Maar ik zit (gelukkig) niet van dat soort onzin te roepen.

Ik speel gewoon ET en verder geen gezeur. ;)
Als iemand wil cheaten nou als hij dat leuk vind... dan moet ie het zelf maar weten.
Ik ben gelukkig nog nooit een cheater tegengekomen (of het moet een hele slechte zijn).
ik vind het ook altijd vaag van mensen die gaan roepen dat iemand een cheater is. ik bedoel als jij het niet leuk vind dat hij/zei aan het cheaten is of jij denkt dat hij aan het cheaten is dan ga je maar lekker ergens anders heen vind ik.

Ik heb nu een aantal keren tegen/met BUBBA en andere goeie XS4ALL spelers zoals U/Cheetah (geloof ik). maar om het nu cheaters te noemen vind ik niet!
ik heb ze vaak genoeg gespectated.

Gewoon lekker spelen en niks van die lui aantrekken vind ik!!!

They who buy the dip, deserves the rip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Toenet zat er een cheater op xs4all 2, ik was aan het eten en toevallig specte ik hem, hij had duidelijk een aimbot, en met 10 kills en 60 acc met tompson werd het wel heel verdacht, ook toendie uit de spawn kwam lopen wist hij iedereen gelijk te vinden, bijvoorbeeld 1 iemand zat schuinboven de spawn en niemand had hem ooit kunnen zien, zelfs ik zag hem nie tijdens het specten, maar meneer kijk voordat hij de spawn uitwas al de kant op waar de persoon zat (dus achteruit liep hij de spawn uit). Ook als ik /cheaters intypete, wat ik deed toen ik hem wel heel verdacht vond worden, stond er STRANGE. Dus ik vond dat duidelijk genoeg dat dat een cheater was, en dat zeg ik niet snel.

Gistere zat ik ook even op xs4all, maar die u/cheeta is gruwelijk goed in ET

[ Voor 6% gewijzigd door darkdesign op 06-10-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
demo opgenomen?

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo gemaakt??

er zijn jammer genoeg hax in omloop die nog niet door pb of etpro worden herkend. Wel is er op dit moment een update beschikbaar voor de etpro anti cheat. Denk da thet verstandig is deze op xs4all te updaten.

btw over update: in competities zoals clanbase is clamptoedge geforceerd op 1 gezet en is het grass (foliage) op radar uitgezet. Misschien handig om deze nieuwe server config ook op xs4all te updaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ja ik heb een dome, maar ik geloof dat ik die te laat heb aangezet nadat ik tegen diegene er iets over zei, maar ik zal ff de demo kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:23:

btw over update: in competities zoals clanbase is clamptoedge geforceerd op 1 gezet en is het grass (foliage) op radar uitgezet. Misschien handig om deze nieuwe server config ook op xs4all te updaten....
Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?

Dat je geen gras meer hebt in radat daar vlakbij die side entree? of wat bedoel je? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
Die clientbot van *** verspreid als de pest, echt niet normaal hoe vaak hij opeens opduikt. Je hebt ook zo'n bot die de hele tijd het adres van de site waar je hem kan downloaden rondspammed.

(edit: is iets te makkelijk zoeken @ google anders :/)

inderdaad, geen gras op de hele map.

[ Voor 25% gewijzigd door Ron!n op 06-10-2004 16:29 ]

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Ron!n schreef op 06 oktober 2004 @ 16:27:
Die clientbot van * verspreid als de pest, echt niet normaal hoe vaak hij opeens opduikt. Je hebt ook zo'n bot die de hele tijd het adres van de site waar je hem kan downloaden rondspammed.
Ja daaraan kan je ook zien, helaas is die demo te laat gemaakt. Was laatst een keer prappig, iemand die ETplayer heette, die type iets van ***_aim 1 (zoiets dergelijks dan), wassie de / vergete ervoor te type in console. Dan lijkt het mij dat die gene ook cheat.

***=staat voor een cheat merk

[ Voor 5% gewijzigd door darkdesign op 06-10-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
Nou ik hoop maar dat het niet te erg gaat worden met die cheaters!
Ik snap echt gewoon niet wat er leuk aan is?
Ik heb vroeger. (voordat ET er was)
ook gecheat met spelletjes.
wat mij verbaasde was dat ik er altijd zo snel was op uitgekeken.
Toen mijn buurjongen met een big smile naar mij toe rende en over ET vertelde. ben ik eens gaan proberen en er nooit meer vannaf gekomen.

Sindsdien cheat ik niet meer en ben ik anti cheat geworden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Danjel schreef op 06 oktober 2004 @ 16:30:
Nou ik hoop maar dat het niet te erg gaat worden met die cheaters!
Ik snap echt gewoon niet wat er leuk aan is?
Ik heb vroeger. (voordat ET er was)
ook gecheat met spelletjes.
wat mij verbaasde was dat ik er altijd zo snel was op uitgekeken.
Toen mijn buurjongen met een big smile naar mij toe rende en over ET vertelde. ben ik eens gaan proberen en er nooit meer vannaf gekomen.

Sindsdien cheat ik niet meer en ben ik anti cheat geworden!!
De source code is toch vrij gegeven van ET omdat met dacht dat er dan mods voor ET werden gemaakt? Maar men heeft die source gebruikt voor cheats te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danjel
darkdesign schreef op 06 oktober 2004 @ 16:32:
[...]

De source code is toch vrij gegeven van ET omdat met dacht dat er dan mods voor ET werden gemaakt? Maar men heeft die source gebruikt voor cheats te maken denk ik.
Zoiets zal mij indd niks verbasen nee.
Ik hoop alleen dat ze er iets tegen kunnen doen.
Want als er echt veel cheaters komen dan kap ik ermee en heb ik er geen zin meer in.
dus laten we met zen allen hopen dat het niet zover komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Danjel schreef op 06 oktober 2004 @ 16:26:
[...]

Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?

Dat je geen gras meer hebt in radat daar vlakbij die side entree? of wat bedoel je? :?
In het level radar heb je om de radar parts en nabij de commandpost etc... heen van die bosjes/struikgewas waarin je kan prownen. Maar op grote afstand zie je die bosjes/struikgewas niet.
Het weergeven van deze Foliage kost veel fps. NOrmaal heb ik in levels minimaal 76fps maar in radar als ik door die foliage loop, heb ik veeeeeel minder fps...
Je kan foliage uitzetten met cvar r_foliage maar die is protected op xs4all. In de laatste server config van clanbase is deze cvar serverside op 0 gezet zodat niemand meer die bosjes/struikgewas/gras ziet en dus ook geen last heeft van fps drops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb thuis ook nog een demo liggen van xs4all2 van ene :yazu
gast schoot 62 % maar was te lomp om recht te lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ik nooit online kom, is omdat die hotmail adres een hele oude is (toen ik nog 19 was). Heb nu een veel mooiere hotmail adres, maar die houd ik gewoon prive.

Zo heel af en toe kom ik nog wel eens online op de oude Darkdesign ... moet je net mazzel hebben dat jij ook online bent.

De server was een of andere Duitse server. Kan me de naam niet meer herinneren. En ook al was het een noobserver .. doe me dat maar eens na .. 207 kills op Oasis .. Hoeveel minuten staan daar voor? Minder als Fuel Depot toch, waar ik mn vorig record (171-10) had neergezet. En airstrikes en artillery waren ook nog eens gelimiteerd. De nummer 2 snoepte ook nogal wat van me af :) Deed niks anders dan airstrikes gooien .. Moest ik wachten omdat all available plans allready on route waren .. sjah ..

Overigens zie ook eens mijn acc met de mp40. -39,5-

pic: http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Heb hier dus geen demo van :(

Edit: ook wel leuk te vermelden .. Cov Ops vol (komt alleen maar doordat ik aan het snipen was) Ratio op Fuel Depot was 95-4 Zelfs nadat de tank de deuren had opgeblazen, ben ik verder gegaan met snipen :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 16:23:

Daarvoor moet je op het Xs4All forum zijn, hoor ik wel eens. Echter : ik heb daar ook wel eens suggesties in die richting gepost (bijv. een fd-nl achtige set up op een van de xs4all's), maar een maand later stond er nog steeds "last post by feday". :|

Er is gewoon een tekort aan nederlandse servers met stevig niveau en dito cfg (CB approved). Ben het met Bubbu eens dat xs4all relatief leuke server is om te spelen, met een goeie (lees: weinig whine) groep basisspelers. Speel er graag. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
weinig whine...
dat ligt er maar aan. Net voor het eerst op xs gedisconnect omdat ik er geen trek meer in had.
1 figuur deed /kill om het leven. Bij elk gevecht tussen jou en die figuur (begint met b eindigt op ereburger) deed ie /kill met als toppunt het als axis verstoppen in de allies spawn op GR en in onze rug te gaan schieten zonder succes waarop wij ons omdraaiden en meneer /kill deed. Vervolgens ons voor whiners uitmaken haha. Andere dude was cops en gooide satchels tussen ons team en tkde zo heel rijtje.. omg wat een mongolen huis. Toen er ook nog een mijntjes ging defusen om zelf te kunnen xp hoeren geloofde ik het wel...

Zo zie je maar xs4all heeft ook zijn pieken en dalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:01

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik zie dat er weer veel over XS4ALL gepraat wordt. DIt is hier niet de bedoeling.
We hebben:
- algemeen@xs4allrefs.tk
- klachten@xs4allrefs.tk
- en een forum wat 2 posts per jaar krijgt :P

Maar de mails worden altijd snel en goed behandeld. Maak daar dus gebruik van en doe het niet op GoT. Ook demo's van cheaters zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Op de vraag of source-code vrijgeven het maken van cheaten eenvoudiger maakt: dat hangt er vanaf welke keuze er gemaakt wordt om een cheat samen te stellen. Ik dacht dat online cheats ongeveer werken als een trainer, dus je hacked in het geheugen van de applicatie, zoekt op waar de positie van een speler staat en welke de huidige speler is en dan pas je die gegevens aan. Dit vereist meer kennis van de game-engine dan de game-source-code (dit is slechts een zeer klein deel van het totale spel), dus voor zoiets heb je niet zoveel aan de source-code. Misschien alleen om een schatting te maken van hoe dergelijke informatie in het geheugen opgeslagen is.

Maar ik bedenk me dat er een andere manier is waarbij de source-code wél handig is. Vanwege bandbreedte en latency draait een groot deel van de code op de client. Zolang server en client maar compatible versies hebben in termen van protocol (data-exchange) en je kan de versie-check omzeilen, zou je wel andere programmatuur er tussen kunnen knopen. En die programmatuur kan allles, posities van iedereen is bekend, dus de richtingsvector van de speler kan aangepast worden zodat je op iemand z'n kop gericht blijft.

De versie-check hoef je niet eens met een crack hoeft te omzeilen volgens mij. Als je runtime er voor zorgt dat op de client wel de normale gamecode gebruikt wordt, maar dat voor bepaalde functies je customized versie gebruikt wordt, zou het me niets verbazen als dat al werkt.

Bah, het erge hieraan is, is dat het niet vrijgeven van de source-code hier niets tegen kan doen. De gamecode wordt zonder obfuscation gecompileerd en ik weet dat er decompilers zijn die dat redelijk begrijpelijk terug kunnen omzetten. Vooral omdat een groot deel van de quake3 game-code voor alle mods en custom versies hetzelfde is (of iig van dezelfde structuur). Nu lijken mij de meeste cheats niet zo slim (als ik dat filmpje zie iig), maar als je echt wilt dan kan je volgens mij hier érg ver in gaan :(

Om tot de conclusie te komen dat het niet vrijgeven van game-source-code niet helpt, en dat je het beter wel kan vrijgeven, want mensen als ik vinden het wel interessant om er eens een keertje naar te kijken. Mocht iemand nog een ideetje hebben voor een (simpele) mod dan moet je dat maar eens zeggen. Ik had zelf het idee voor een headshot-only-mod, maar volgens erazzzer bestond 'ie al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Infinitive schreef op 06 oktober 2004 @ 18:17:
Ik had zelf het idee voor een headshot-only-mod, maar volgens erazzzer bestond 'ie al.
Doe even toevoegen in ASE wil je :P
212.6.108.236:27960

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Nou, ik moet zeggen dat ik de lekkerste servers nog altijd XS 2, LoT, en BB4e en natuurlijk Elite vind.
Lekker nivo voor zowel noobs als de wat gevorderde spelers, veel bekenden, en gewoon een leuke sfeer, ook laat op de avond waneer ik speel.

Meestal ben ik wel te vinden op XS2, kijk en het nivo daar..tja. Kijk als je weet dat jezelf goed bent en een acc boven de 40 hebt, meer dan 1500xp per game...tja..
De meeste op die server spelen zo 500 tot 1200 xp per game, dan is het voor de betere spelers natuurlijk makkelijk om eroverheen te walsen.
Ik denk dat dat meer een familie/vrienden server is. Gewoon gezellig, en leuk spelen.
Als ik daarintegen op bijv, een BB4E of LoT speel, merk ik dat mijn eigen spel ook wel wat omhoog gaat. ( behalve om half 3 's nachts, met Silly_CTF ;) )
Maar ook op een XS 2 om 1 of 2 uur 's nachts, als de wat jongere spelers weg zijn, is het vaak erg leuk spelen.

Je spel word altijd beinvloed door je tegenspelers. somige helpen je boven jezelf uit te stijgen, andere laten je onder je kunnen spelen...
Maar wat maakt het uit? Op een public speel ik voor de lol, en de mensen, om te "ownen" hebben ze zoiets als ClanBase uitgevonden...

As for cheaters, BAN them...Ban them all...

[ Voor 65% gewijzigd door Shaggy op 06-10-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Erazzzer schreef op 06 oktober 2004 @ 18:20:
[...]

Doe even toevoegen in ASE wil je :P
212.6.108.236:27960
Wel leuke server alleeen geen ET Pro : <
Controls anders enzo, speelt gewoon anders / niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
Erazzzer schreef op 06 oktober 2004 @ 18:08:
Ik zie dat er weer veel over XS4ALL gepraat wordt. DIt is hier niet de bedoeling.
We hebben:
- algemeen@xs4allrefs.tk
- klachten@xs4allrefs.tk
- en een forum wat 2 posts per jaar krijgt :P

Maar de mails worden altijd snel en goed behandeld. Maak daar dus gebruik van en doe het niet op GoT. Ook demo's van cheaters zijn welkom.
leuk en aardig Erazzer maar valt niet te ontkennen dat meeste XS4ALL users hier gewoon zitten. Zoals Feday aangeeft gebeurt er op xs4all niets. Geeft toch ook niet. Toen ik disconnecte waren 2 vd 3 gevallen al gekickvote en om dan nog te gaan mailen zu spat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Oops!

[ Voor 96% gewijzigd door Hu9o op 06-10-2004 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
Infinitive schreef op 06 oktober 2004 @ 18:17:

Bah, het erge hieraan is, is dat het niet vrijgeven van de source-code hier niets tegen kan doen. De gamecode wordt zonder obfuscation gecompileerd en ik weet dat er decompilers zijn die dat redelijk begrijpelijk terug kunnen omzetten. Vooral omdat een groot deel van de quake3 game-code voor alle mods en custom versies hetzelfde is (of iig van dezelfde structuur). Nu lijken mij de meeste cheats niet zo slim (als ik dat filmpje zie iig), maar als je echt wilt dan kan je volgens mij hier érg ver in gaan :(
Met decompilers zover ik weet krijg je daar niet altijd het goede uit, meestal met veel fouten enzo, maar dat is wat ik gehoort heb, maar dan toch het gebeurt wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Jazzper schreef op 06 oktober 2004 @ 18:41:
[...]

leuk en aardig Erazzer maar valt niet te ontkennen dat meeste XS4ALL users hier gewoon zitten. Zoals Feday aangeeft gebeurt er op xs4all niets. Geeft toch ook niet. Toen ik disconnecte waren 2 vd 3 gevallen al gekickvote en om dan nog te gaan mailen zu spat.
Je moet ook niet mailen om te klagen dat er iets op dat moment mis is. Daarvoor kun je een ref wel via msn/irc op komen halen. Mailen is alleen voor problemen over de server, als je last hebt van andere spelers en dat soort gein.

En ik kan het inderdaad neit ontkennen dat de meeste spelers hier komen, maar ik heb er ook geen problemen mee. Alleen vinden ze het op GoT niet altijd even leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkdesign schreef op 06 oktober 2004 @ 16:15:
Gistere zat ik ook even op xs4all, maar die u/cheeta is gruwelijk goed in ET
Hij zegt dankjewel, clanmaatje van me. We zijn ook erg trots op m :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piels
ik zie hem en wel eens op FDNL, kan aardig spelen ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbokh
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-12-2024

hbokh

Unox: the worst OS!

2Dutch schreef op 01 oktober 2004 @ 00:26:
In de console het commando /cheaters geeft op elke server wel 10-15 spelersnamen, met daarachter een lange code, en [strange win32] of [clean win32], dus daarom begon die gast tegen me te blaten.
Nou... ik kom net hier via een search in Google, omdat zojuist op Skynet een NL-clan genaamd "WD" met 3 spelers / clan-members diezelfde [STRANGE win32] in beeld heeft. En dan vind ik het wel heel dubieus worden!!
Maar verder kan ik niet vinden wat het precies inhoud, helaas...

This is my sick nature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Niet online
hbokh schreef op 06 oktober 2004 @ 22:09:
[...]

Nou... ik kom net hier via een search in Google, omdat zojuist op Skynet een NL-clan genaamd "WD" met 3 spelers / clan-members diezelfde [STRANGE win32] in beeld heeft. En dan vind ik het wel heel dubieus worden!!
Maar verder kan ik niet vinden wat het precies inhoud, helaas...
Klopt, de gene die ik had gespot op cheaten vanmiddag zat ook in een clan, ik kom toenstraks weer op xs4all, rond een uur of 5, en toen bleek dat alle 3 de mensen van die clan een strange win32 hadden. Vind ik beetje triest maarja, ik maak me er niet druk om, buitendat het toch heel lame is.

Ik weet ook niet of ik de clannaam wel zal noeme, ze zulle dan toch weer hier of op de server beginnen te zeiken, dat ken ik.

[ Voor 10% gewijzigd door darkdesign op 06-10-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, morgen es tegen LoT

Dat wordt vast een leuke pot :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper

Jazzper

BB4E^Guerilla

Topicstarter
ik had ook strange win32 en nah ja geloof me.. nee.. ik niet. Kijk daarom uit dat je geen heksenjacht ontketent :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Het is algemeen bekend dat punkbuster niet echt weet wat hij wil. net als een tijd dat hij bij het kleinste iets al de melding met dikke rode letters door de server blaatte dat iemand cheatte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"strange win32" zegt idd absoluut niets. Check bani's et-pro forum eens voordat je conclusies verbindt aan het gebruik van /cheaters. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
je kan we even /cheaters PLAYERID doen (nummer dat je in de /cheaters of /players lijst ziet) en de hashcode posten @ bani, dan kan hij misschien al meteen zeggen dat het een botje is.

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 22:35:
Woei, morgen es tegen LoT

Dat wordt vast een leuke pot :D
Wees maar blij dat hu9o en Sol niet kunnen. 8) En nee, ik speel zelf ook niet. :Y)

Warren tegen LoT is altijd gezelli. ;) Tenzij je clan uit 13 jarige gefrustreerde kleuters bestaat. ES *bibber*

[ Voor 20% gewijzigd door RRR op 07-10-2004 05:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRR
  • Laatst online: 19-08-2017

RRR

goR

*v583*

[ Voor 99% gewijzigd door RRR op 07-10-2004 05:58 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou het ontopic! Het is hier geen chatforum waar je gezellig kan babbelen over lanparties, "tot hoelaat je bent doorgegaan", en hoe hard je wel niet 0wned etc.