Ach, het leek me leuk om een public TS op te zetten voor de ET spelers hier. Kijk GoT is natuurlijk fijn, maar om in-game met andere "bekenden" te praten is ook wel geinig.
Zowat elke clan heeft wel een vorm van TS, waarom GoT dan niet?
Kijk en het word ook gebruikt voor non ET gesprekken. Lekker rodelen over mede GoT'ers
Ik moet zeggen dat ik er tot nu toe erg over te spreken ben. Het word vaak tot in de late uurtjes gebruikt, en het levert vaak erg grappige momenten of avonden op. ( Fryslân

)
Kijk het maakt mij niet uit of het TS of Vent. is, het gaat mij om het principe van een vast kanaal waarop mensen te vinden zijn voor een leuk spel, gesprek, hulp of wat dan ook, wat mischien te off-topic is voor GoT. En geloof mij maar het is af en toe best leuk als je met een aantal TS-spelers op een public tegen elkaar speelt.
Ach ja, het is maar een test, en mocht het zo verder gaan, samen met eventuele ander plannen omtrent ET, zal ik waarschijnlijk wel overstappen op hosting ivm de beperkte bandbreedte mijnerzijds.
Ok, laatste poll over dit onderwerp
Dit is natuurlijk bedoelt voor mensen die vaak public spelen, mensen die alleen in clan verband/servers spelen hebben meestal al een vorm van TS ter beschikking.
Poll: Is er interesse/behoefte voor een public TS voor GoT's @ ET?
•
Ja, lijkt me leuk/handig.
•
Nee, onnodig.
•
Geen menig of anders.
Ook een poll maken? Klik hier
Edit: LEES DIT!!!
Het is/was niet mijn bedoeling om het topic te gaan vervuilen met de welles/nietes discussie over TS en Vent. Dat is een leuk topic voor ergens anders.
Eventueële feiten die betrekking hebben op ET in combinatie met een vorm van TS natuurlijk wel.
Daarom was de eerste poll bedoeld, wie gebruikt wat, en niet omdat dit of dat beter is. Dit zijn gebruikers ervaringen en dus per individu verschillend.
Ik dank u
[
Voor 47% gewijzigd door
Shaggy op 28-09-2004 19:12
]