Om te beginnen: ik heb De Search en Google gebruikt. Google spuugt commerciële software uit en De Search geeft me dit:
Ik verwacht geen oplossing in dit topic, maar kan iemand uit eerste hand een voorbeeld geven van iemand die het gelukt is op een redelijk eenvoudige manier zonder dure hard- en/of software? Is het überhaupt te doen voor een simpele thuisgebruikerd die een LAN geeft?
Nogmaals: JA, ik heb De Search gebruikt EN de FAQ gelezen. (En ja, ik ben inmiddels gefrustreerd
)
Daana bloedt het topic dood. Vrijwel alle topics die ik heb gevonden met dit onderwerpen verlopen zoals hierboven[Vraag]
Ik geef een LAN-party en mag de kabelmodem van mijn buurman ook een avondje gebruiken naast mijn ADSL-aansluiting. Weet iemand hoe ik kan load balancen?
[Reactie 1]
Je kan gewoon twee gateways opgeven in je netwerk, maar ja, 's niet zo leuk.
-> Hier heb je niets aan omdat nooit iemand de volledige beschikbare bandbreedte zal benutten.
[Reactie 2]
Je kan de ene helft van de publieke IP's door de ene gateway sturen en de andere door de andere gateway.
-> Hier heb je niets aan omdat nooit iemand de volledige beschikbare bandbreedte zal benutten.
[Reactie 3]
Met <naam dure hard- of software> kan je heel makkelijk loadbalancen.
-> Hier heb je niets aan omdat als je dat soort geld had gehad je zelf wel een snellere internetverbinding had kunnen betalen.
[Reactie 4]
Met <smaak + kernelversie>-Linux kan het, maar ik weet niet of me het zelf zou lukken. Hier is een linkje naar een vaag forum met een vraag van iemand die het ook niet gelukt is.
-> Hier heb je niets aan omdat je niet vijf weken wilt zitten klungelen voor vier uurtjes snel internetten.
Ik verwacht geen oplossing in dit topic, maar kan iemand uit eerste hand een voorbeeld geven van iemand die het gelukt is op een redelijk eenvoudige manier zonder dure hard- en/of software? Is het überhaupt te doen voor een simpele thuisgebruikerd die een LAN geeft?
Nogmaals: JA, ik heb De Search gebruikt EN de FAQ gelezen. (En ja, ik ben inmiddels gefrustreerd
Bloed, zweet & koffie