Toon posts:

ADSL (Mxstream) en Cable (Chello)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje, ik heb een chello verbinding en een mxstream verbinding, is het mogelijk om deze software matig te koppelen zodat ik een hogere up- en download heb ?

Ik heb wel eens gehoord dat er hardware voor te krijgen is, heeft iemand hier ervaring mee

Groeten Henk

info@superhenk.nl

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

je kan ze inderdaad bundelen
met hardware: zeer duur
met software: ook te doen, hoe? gebruik de search

wat je niet moet denken is dat het downloaden sneller zal gaan.
een verbinding gebruikt dan een van beide modems.
ga je met nog een verbinding tegelijkertijd wat downloaden, dan gaat dat via de andere modem.

het gaat dus niet 2 maal zo snel. je kan wel 2 downloads tegelijkertijd op de maximum snelheid van je chello en adsl krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door job op 25-11-2002 23:14 ]

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:11
En als je nou 1 PC als router gebruikt??? Gewoon een pentium 100 oid (die je zelf nergens voor gebruikt) en op die je kabel én ADSL verbinding aansluiten, en dan met behulp van WinRoute ofzo je internet-verbinding delen. Zou dat niet werken dan???

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Verwijderd

Topicstarter
Hmm mischien ben ik scheel ofzo, kan zo bij search niks vinden...

Heb hier 12 computers verdeeld over 2 locatie's ene locatie heeft chello, en gaat over wireless naar andere locatie en daar heb ik adsl. Ik heb 2 routers in gebruik, en ik zou het liefste 1 pc inrichten waar beide verbindingen op binnenkomen daar een dhcp server instellen zodat hij de downloads verdeeld, is dit mogelijk ?

• Bart B
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-04 17:55
Als je nu 1 van de 2 opzecht en de andere dan upgrade naar een snellere versie? Dat lijkt me veel handiger

• Morax
Tuurlijk is dit mogelijk. Neem dan WinRoute, daar kan je je internet heel makkelijk mee delen, en met dezelfde WinRoute kan je ook een DHCP server maken.
(Heb ik hier ook, alleen met maar 1 i-netlijntje :( --> lucky bastard ;) )

[ Voor 20% gewijzigd door Morax op 25-11-2002 23:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier geen BBnet, heb al maximale abonnement van mx stream...

Verwijderd

Topicstarter
Heb winroute net geprobeerd, maar daar moet ik ook 1 verbinding kiezen voor internet, heb nu 2 netwerkkaarten in pc...

• Morax
Maar als je maar 2 netwerkkaarten in je PC hebt kan je nooit je 2 I-netlijntjes delen via 1 bak, dan moet je er wel drie hebben, 1 voor ADSL, 1 voor kabel en 1 voor je LAN.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat snap ik maar dat was ook de bedoeling, maar ben nu alleen op zoek naar software, en die extra netwerkkaart zit er zo in...

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

wat linkjes uit de search:
ADSL en Kabel bundelen. hoe?
Een netwerk, twee providers
Load balance 2x dsl op w2k.

is nog veel meer te vinden. gebruik anders ook de omega search

Verwijderd

Topicstarter
Denk dat ik iets fout doe met search ofzo, in iedergeval bedankt, ik ga ff kijken
Pagina: 1