Battlefield: Vietnam deel V

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.246 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik lees hier regelmatig ;) Heb alleen nooit meer iets te posten aangezien ik BFV niet meer speel. Speel eigenlijk niets de laatste tijd... (uh..niet helemaal waar... Forgotten Hope speel ik zo nu en dan eens)

Verder erg leuk om te horen dat men nog steeds redelijk enthousiast is over Dong Ap Bia. De Day2 versie lees ik eigenlijk weinig over terwijl die imho wel beter gebalanceerd was enzo. Ik heb er in die versie ook voor gezorgd dat de gevechten wat meer over de map verspreid zouden worden, zodat de andere controlpoints ook wat makkelijker over te nemen zijn.

Dus misschien een tip voor NapalmDawn... kijk eens naar de day2 versie. Mocht je hem nergens meer kunnen vinden, dan heb ik hem uiteraard nog wel voor je :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat ik mis in BF is een mogelijkheid om een map te downloaden en installeren op het moment dat je een server joined met een map die je nog niet hebt.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:06:
Wat ik mis in BF is een mogelijkheid om een map te downloaden en installeren op het moment dat je een server joined met een map die je nog niet hebt.
Dat zeker... met een dergelijke functionaliteit zouden de custom maps ook een redelijke kans tot overleven hebben.

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
Ja zoals in Quake 3, dat zou wel handig zijn.

Anyway, bij ND hebben we hem ooit gespeeld en toen was ie gemod met de Chinook erin.
In ieder geval was de balance in de lucht toen niet OK omdat de NVA telkens totaal overrompeld werd. Verder is de map erg goed te doen.. dus dat zal wel worden aangepast door het map-editing team.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:11:
Ja zoals in Quake 3, dat zou wel handig zijn.

Anyway, bij ND hebben we hem ooit gespeeld en toen was ie gemod met de Chinook erin.
In ieder geval was de balance in de lucht toen niet OK omdat de NVA telkens totaal overrompeld werd. Verder is de map erg goed te doen.. dus dat zal wel worden aangepast door het map-editing team.
Dat kan ik me voorstellen idd :) In Day2 heb ik de boel toen flink ge-edit. Wat precies..... dat weet ik niet meer :X

Bij Vietnamcombat.net hebben we hem toen ook gespeeld. Wat me tegen viel was de verdeling van de tickets. U.S begon meteen bij aanvang van de map zwaar te bloeden... NVA bood ook nog eens heftige tegenstand, dus voor U.S was het echt moeilijk. Uiteindelijk toch gewonnen dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja die hadden we gewonnen. Je map is helaas uit de rotatie verdwenen. :( Maar ja we zijn nu net gestern weer begonnen op www.vietnamcombat.net met tour 3)

Kom toch een terug kijken , misschien dat we je map weer eens kunnnen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 11:52

tazzman

a real boardmonkey

BF:V begint me nu ook wel wat arcadish te worden. Maar ja.. wat dan? Joint Ops vind ik niets - de beta and pre-beta demo dagen waren erg leuk maar nee, te veel chaos enzo.

Hmm tja, dan maar terug naar Operation Flashpoint? Volgens mij is dat nog wel het meest realistisch samen met GhostRecon of niet? Maar ja - wordt dat nog online gespeeld?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:43

greatgonzo

schit-te-rend!

tazzman schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:15:
BF:V begint me nu ook wel wat arcadish te worden. Maar ja.. wat dan? Joint Ops vind ik niets - de beta and pre-beta demo dagen waren erg leuk maar nee, te veel chaos enzo.

Hmm tja, dan maar terug naar Operation Flashpoint? Volgens mij is dat nog wel het meest realistisch samen met GhostRecon of niet? Maar ja - wordt dat nog online gespeeld?
Enemy Terretory misschien iets voor je? Tis nog gratis ook :)

Of CS:Source

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ET zou ik even moeten bekijken. CS:Source - nah, ik heb mijn CS dagen lang en ver achter mij gelaten.

Het gaat mij meer om realistische squad-based militaire operaties. Niet zo zeer anti-terror maar gewoon force on force. Dan kom ik toch uit op GR of OFP.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:
Ja die hadden we gewonnen. Je map is helaas uit de rotatie verdwenen. :( Maar ja we zijn nu net gestern weer begonnen op www.vietnamcombat.net met tour 3)

Kom toch een terug kijken , misschien dat we je map weer eens kunnnen spelen
Tour 3 alweer :) Ik heb gewoon te weinig tijd de laatste tijd + legio andere hobbies :P. Kost toch redelijk veel tijd zo'n toernooi. Ik zal er over denken om me weer eens opnieuw aan te melden. Was altijd wel ontzettend tof. Zit Rafterman er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

yep rafterman en ranger allebei nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
BFV is nu trouwens in de aanbieding bij Intertoys voor €14,99
(jaja ik kon het eerst ook niet geloven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-ScuL- schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:03:
bedankt voor de tip. ik heb hem zojuist ook gehaald... :9 Ga hem nu installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

wat doet 1942 tegenwoordig dan nog, zal evenveel kosten denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Misschien hele leipe vraag maar is er veel verschil qua gameplay tussen BF1942 and BF:V?
Wordt BF1942 "realistischer" gespeeld? Of is het dezelfde mayhem & chaos zoals op de BF:V publieke servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
greatgonzo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:48:
wat doet 1942 tegenwoordig dan nog, zal evenveel kosten denk ik?
nou ja ik hoop het. die wil ik ook nog wel voor een prikkie kopen om online te kunnen spelen (heb 'm namelijk niet :D)

Maar als je kijkt bij standaard webshops als bol.com of de FRS dan zijn beide games nog gewoon 49.99. Dus als iemand zo'n tip heeft van BF42 voor 15 euro hoor ik het ook graag :+

-EDIT-
haha ik zie dat ze net bij Bol.com de prijs voor BFV en BF42 hebben verlaagd naar €29.99 dankzij de Intertoys actie.
Nog niet laag genoeg iig! :D

[ Voor 41% gewijzigd door ScuL op 25-02-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

aub: een paar bonnen voor bol, haal je er nog 4,50 euri van af

€4,00 korting (eenmalig, geen NL boeken, geldig t/m 01-04-05) - code: GO4IT1910
€4,50 korting (eenmalig, geen NL boeken, geldig t/m 31-07-05) - code: NEVOBO6696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 13:16
tazzman schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:15:

Misschien dat je AAO (Americas Army) dan wat vindt? Is redelijk realistisch en ook gratis.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
greatgonzo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 15:14:
aub: een paar bonnen voor bol, haal je er nog 4,50 euri van af

€4,00 korting (eenmalig, geen NL boeken, geldig t/m 01-04-05) - code: GO4IT1910
€4,50 korting (eenmalig, geen NL boeken, geldig t/m 31-07-05) - code: NEVOBO6696
w00t.
hoe gebruik je die dingen in godesnaam :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

bestelling plaatsen
bij afrekening: cadeaubonnen/coupons: codes copy/pasten
bij betaling staat vervolgens je korting.

Geld voor alles, dus ook dvd's

Meer codes en maandelijkse updates: dvd.nl forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

-ScuL- schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:03:
Die game word gewoon gedumped door veel zaken wegens tegenvallende verkoop hoorde ik van een kennis. Lol dat BF-1942 gewoon nog steeds een stuk duurder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik moet zeggen dat ik het vliegen met helicopters (nu ik het eenmaal onder de knie heb) wel erg gaaf vind.. Jammer dat ik zo'n stomme foutmelding krijg als ik een LAN game wil hosten/joinen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Probeer eens een heli in Desert Combat, je zult er erg aan moeten wennen maar die besturing is zo veel beter. De heli en jet besturing vind ik een van de grotere BF-Vietnam tegenvallers eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

:X

spuit 11

[ Voor 96% gewijzigd door Gekkenhuis op 25-02-2005 16:19 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nu bij dixons

Battlepack (PCCD)

29,99 Art.nr. SW04551

Command & Conquer Generals geeft het startschot voor het nieuwste op het gebied van moderne oorlogvoering.

Kies een machtige generaal om leiding te geven aan gigantische legers met hypermodern militair wapentuig, verspreid over een wereld die wankelt op het randje van Armageddon. Voer het bevel uit over één van de drie uitzonderlijke partijen, ieder voorzien van persoonlijk aan te passen hightech wapenarsenalen om ongekende vuurkracht te leveren zowel op het land als in de lucht.
Verpletter je tegenstanders in een serie van 27 missies in een campagne voor één speler, of veroorzaak nog veel meer schade in de chaos van een wereldwijd multiplayerspel. Bereid je troepen maar voor generaal...

Battlefield 1942
In Battlefield 1942, een spel waarbij de nadruk ligt op het multiplayeraspect, krijgen gamers de mogelijkheid om het verloop en de uitkomst van belangrijke veldslagen in de Tweede Wereldoorlog te bepalen.

Medal of Honor: Allied Assault
6 Juni 1944, 's ochtends vroeg: een landingsvoertuig zet je af in het koude woelige water voor Omaha Beach.
Jij bent één van de duizenden vastberaden soldaten van de D-Day invasiemacht. Jij bent Lt. Mike Powell, gerenommeerd lid van het 1e Ranger Bataljon en optredend names het Office of Strategic Services. Voorbij het strand komen is nog maar één van de missies tijdens jouw poging de wereld te ...

Voor maar 29,95 BF 1942 en bij FreeRecord Secret Weapons voor 9 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op maandag 28 februari 2005 @ 12:32:
nu bij dixons

Battlepack (PCCD)

29,99 Art.nr. SW04551

Command & Conquer Generals geeft het startschot voor het nieuwste op het gebied van moderne oorlogvoering.

Battlefield 1942
In Battlefield 1942, een spel waarbij de nadruk ligt op het multiplayeraspect, krijgen gamers de mogelijkheid om het verloop en de uitkomst van belangrijke veldslagen in de Tweede Wereldoorlog te bepalen.

Medal of Honor: Allied Assault
6 Juni 1944, 's ochtends vroeg: een landingsvoertuig zet je af in het koude woelige water voor Omaha Beach.

Voor maar 29,95 BF 1942 en bij FreeRecord Secret Weapons voor 9 euro :)
tja, in mijn geval erg jammer dat ik Generals en MOHAA al heb. en zoveel vind k battlefield niet echt waard en zo zullen er vast meer zijn.......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik denk dat er behoorlijk wat mensen zijn die de pack alleen al voor Battlefield kopen hoor. Maar goed, terug ontopic please :)

Komen er nog nieuwe patches / mappacks uit of is BF-Vietnam een beetje opgegeven door EA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

ik weet alleen dat er onlangs een mod op vietnam een nieuwe versie heeft, www.pointofexistence.com

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje.....ik speel de laatste tijd veel battlefield vietnam met mn zus.
Dan ben ik piloot en zij gunner, maar als ik probeer te landen heb ik over het algemeen
nogal moeite om echt recht te blijven hangen.

Nou dacht ik dat een joystick maybe zou helpen, maar voordat ik eentje ga kopen
wil ik toch ff weten of dit nut heeft.

Wie heeft er ervaring met een joystick voor het vliegen in BF:V???
En welke kan ik dan het beste hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

bartaa schreef op maandag 28 februari 2005 @ 16:45:
ik weet alleen dat er onlangs een mod op vietnam een nieuwe versie heeft, www.pointofexistence.com
Zijn hier wel servers voor te vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 14:06:

Nou dacht ik dat een joystick maybe zou helpen, maar voordat ik eentje ga kopen
wil ik toch ff weten of dit nut heeft.

Wie heeft er ervaring met een joystick voor het vliegen in BF:V???
En welke kan ik dan het beste hebben?
Laat ik even voorop zeggen dat ik sinds 1988 flightsims vlieg op de PC - met name realistische militaire simulators zoals Falcon 4.0 en LongBow II etc. Daarvoor gebruik ik een HOTAS set, een Thrustmaster FLCS + TQS, geupgrade met de SWF22 chipset... en ook 2 masterpolits etc. Ideaal voor elke militaire en civiele flightsim (ik vlieg ook graag een rondje met m'n 707 of DC-8 in FS2004. ;) ).

Zou je denken dat dit prima geschikt moet zijn om realistisch met een UH-1 rond te darren boven Vietnam. Nou vergeet maar.. ik zwalk van links naar rechts en boven naar onder. :( Vreselijk frustrerend!

Dus nu vlieg ik maar gewoon met keyboard en dat gaat veel en veel beter. Ik gebruik de muis tijdens het vliegen ook niet (tenzij ik gunner ben), enkel mijn keyboard. En dat gaat prima - veel stabieler dan met m'n HOTAS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 dingen wat ik minder vind van BF:vietnam.
- Je herlaad je wapen maar als je hiertijdens wordt geraakt (of je heal gaat naar beneden) dan moet je weer helemaal opnieuw herladen. Er frustrerend als je een tank of heli met je bazooka (voor de 2de keer) wil beschieten. :(
- Je wordt telkens verwisseld van team. 8)7 Heb al een match gehad dat ik 5x automatisch ben geswitched. En helemaal leuk wordt het als iemand je killed, nadat je een grenade grooide en je wordt dan weer naar het andere team geplaatst en je krijgt de melding dat je zit te teamkillen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@tazzman
Thanx.....zal ik ook es proberen met keyboard only.
ben ik mee begonnen maar vanaf gestapt omdat het me te traag ging.
maybe word t dus tijd om ff wat te tunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2005 @ 15:37:
2 dingen wat ik minder vind van BF:vietnam.
- Je herlaad je wapen maar als je hiertijdens wordt geraakt (of je heal gaat naar beneden) dan moet je weer helemaal opnieuw herladen. Er frustrerend als je een tank of heli met je bazooka (voor de 2de keer) wil beschieten. :(
dit hebben ze er in een patch ingedaan om het realisme te verhogen . (je herlaad in het echt ook niet stug door als je wordt beschoten). Ik vind het ook mateloos irritant.
- Je wordt telkens verwisseld van team. 8)7 Heb al een match gehad dat ik 5x automatisch ben geswitched. En helemaal leuk wordt het als iemand je killed, nadat je een grenade grooide en je wordt dan weer naar het andere team geplaatst en je krijgt de melding dat je zit te teamkillen. :/
dat ligt aan de server .. zoek een server waar auto-balance uit staat

Ik vlieg ook keyboard only. Truc is om zowel met de WASD keys als de pijlen tegelijk evenwicht te krijgen

[ Voor 7% gewijzigd door ScuL op 04-03-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik vlieg keyboard only. Hoewel een joystick in Desert Combat een absoluut voordeel is lijkt het in Vietnam echt anders te zijn. Spelen jullie ook vietnam mods?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Zijn hier wel servers voor te vinden dan?[/quote]

Zat, ik heb hem pas gedownload en er zijn aardig wat servers voor. En de spelervaring vind ik ook beter.
-erg coole wapens (schieten ook beter dan bij de originele versie)
-betere voertuigen (beetje crossen in een humvee of in een apache de boel onveilig maken :P )
-Leuke maps

Kortom een aanradertje, errug goede Mod.

edit: heb het natuurlijk over Point of Existence

[ Voor 7% gewijzigd door mach2 op 05-03-2005 16:21 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sierra-NL schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 16:13:
Ik moet zeggen dat ik het vliegen met helicopters (nu ik het eenmaal onder de knie heb) wel erg gaaf vind.. Jammer dat ik zo'n stomme foutmelding krijg als ik een LAN game wil hosten/joinen..
pfff vind je dat al moeilijk, dat is nix :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zat, ik heb hem pas gedownload en er zijn aardig wat servers voor. En de spelervaring vind ik ook beter.
-erg coole wapens (schieten ook beter dan bij de originele versie)
-betere voertuigen (beetje crossen in een humvee of in een apache de boel onveilig maken :P )
-Leuke maps

Kortom een aanradertje, errug goede Mod.

edit: heb het natuurlijk over Point of Existence
Over hoeveel servers (met ping <100) hebben we het dan ongeveer? Ik wil natuurlijk wel zeker weten dat ik het ook ga spelen voordat ik het ga downloaden en installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 06-03-2005 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Midden op de dag een stuk of 20, en spelen ga je het zeker >:) . Als ik nu BV ga spelen doe ik Point of Existance :9

edit: Nee dat het een beta is heb ik nog niet gemerkt.

edit2: In Gamespy (gebruik ik normaal niet voor dit spel) vind hij nu 55 servers onder de 100 ping. Ingame zijn dat er een stuk minder (er zaten een hoop lege bij) maar het geeft wel een indicatie van hoeveel mensen hem hebben draaien. :)

[ Voor 66% gewijzigd door mach2 op 06-03-2005 12:25 ]

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

987 MB voor een mod, da's netjes. Ik verwacht nu wel een total conversion zowat. Ik ben hem al aan het downloaden en ga denk ik vanavond eens testen (en anders morgen). De website ziet er erg goed uit. Het is nog wel steeds een beta. Merk je daar veel van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

die mod is al ruim half jaar oud, en viel me enorm tegen...

Als je in gebouwen staat, waan je je weer in slechte counterstrike 1.6 Home-Made Jam, eh Maps

Nu heb ik em gespeeld toen ie net uit was, en het was tranen met tuiten.

Als Bor hem toch wat vind, (en dan moet het toch al wat zijn, lijkt me :o ) down ik em ook nog eens.
Maar ik denk dat zijn commentaar nog erger is, dan dat van Vietnam zelf :>

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Beta 3 is toch nog niet zo oud? Volgens mij geen half jaar in ieder geval. Zit er trouwens een nette uninstaller bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op zondag 06 maart 2005 @ 12:41:
Beta 3 is toch nog niet zo oud? Volgens mij geen half jaar in ieder geval. Zit er trouwens een nette uninstaller bij?
rond de 2 weken d8 ik. alleen de mod zelf wel al iets van een half jaar jah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Nou ik vind het er allemaal goed uit zien hoor. Zeker geen tranen met tuiten. En ja er zit een uninstaller bij.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hangt natuurlijk van je vidkaart af, want met eenn radeon 9700 in een 3500+ moet ik hem zelfs nog op medium zetten om het echt lekker te spelen. Op high heeft ie ook ruim 80 fps, maar het reageerd allemaal wat trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Battlefield is een serie die het echt van de processor moet hebben. Een hele snelle videokaart is niet eens echt een must, sterker nog, op default waardes staat mijn 9800 PRO uit zijn neus te eten en loop ik echt direct tegen de max van de processor aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb ondertussen Point of Existance even kort gespeeld. Hieronder een aantal punten die me zijn opgevallen

Pluspunten:
- Duidelijk eens wat anders dan Vietnam
- Redelijk wat servers (hoewel deze niet zo goed gevuld zijn overdag)
- Leuke wapens
- Veel en diverse maps

Minpunten:

- Design, er is gewoon veel te weinig tijd besteed om gebouwen etc er mooi uit te laten zien
- BF-Vietnam mod maar geen plantjes?
- Publiek = duidelijk rambo style
- Bugs - her en der zitten toch echt nog wel wat foutjes
- Schok Schok

Let wel: deze punten zijn naar aanleiding van de 2 potjes die ik net heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik ben er trouwens achter waarom het BFV:publiek zo Rambo is.
Er zijn gewoon sites die aansporen tot Teamkilling.

http://www.jdowney.us/tk/bfv.html

Ze hebben ook een forum waar ze hun beste Teamkills bespreken

[ Voor 18% gewijzigd door ScuL op 07-03-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Lol, dat soort sites heb ik wel meer gezien hoor, ook voor 1942 en andere games. Er zijn nou eenmaal mensen die er een sport van maken. Meestal hebben die ook vrij snel een ban aan hun broek trouwens. Sinds er een keyban mogelijkheid is, is dit soort gelame wel heel hard minder geworden.

Anyhow, in bijvoorbeeld Desert Combat lift je mee op een van die gigantisch grote vliegtuigen. Je gaat achterin zitten en eject. Je eject dan niet uit het vliegtuig maar blijft netjes in het laadruim achter waar je vrolijk rond kunt lopen. een paar C4 charges en je blaast het hele vliegtuig uit de lucht. Hoevaak ik die actie al niet gezien heb..

Afbeeldingslocatie: http://www.jdowney.us/tk/images/unclesam.jpg

Overigens is die site inderdaad ook voor 1942 en Desert Combat: klik

Meer van dit soort stumperts: klik
We, the Teamkillers, the few, the proud. The more experienced of us have refined it into an art (LOLMAN, for example). We know the game inside and out, and have played our FPS's for unhealthy lengths of time, in many cases.

Teamkilling in a straight Team Deathmatch is not nearly as satisfying as teamkilling in a more goal oriented mode of play, like S&D (not unlike counterstrike). There, once killed, your teammates do not respawn until the round is over, which can be up to 5 mins! Imagine the frustration as you are team killed as the round starts, you plot and fry in your own juicies all throughout the round, and, as the next one starts, you are teamkilled instantly by the same person. I tell you, it's a feeling not unlike having your testes ripped out by pack of dogs. And it brings joy to our hearts to bring that feeling to you, the average game playing noob.

As a teamkiller, the most frequently asked question I get is: "Are you gay?"

The answer to that may never be known, my friends, but that is not the most important question.

The second most asked question i get is, simply, "Were you abused as a child?"

No, i keed, i keed.

The second most asked question i get is,"Why?"

And therein lies the secret of teamkilling. To "why," I always answer "For fun." This pisses them off, but it's the truth. Sometimes the truth hurts. Especially 30 7.9mm rounds of truth entering your buttocks at point blank range. That really hurts.

And the essence of teamkilling is FUN, fun at the average luser n00b's expense. Hell, when you get all pissed off, that just adds fuel to the fire of laughter and joy in our teamkillin' hearts.

So keep calling me a whore, cunt, etc, it only makes it funnier
A session of team-killing is excellent for stress relief, and a hell of a lotta laughs! So, put on your favorite tunes, slide in that FPS CD, and get down and dirty and kill some fucking teammates!!!

[ Voor 110% gewijzigd door Bor op 07-03-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

TK-ers zorgen bij mij gewoon voor een ALT-F4. Ik heb er dan gewoon totaal geen zin meer in. Zeker als admins er gewoon niets tegen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik was laatst op een server zonder admin en kickvote disabled.
Er zat een gast onder de nickname 'TK-Homo' massaal teamies te spawnkillen op de enige spawn die er was. Zo sneu heb ik het nog niet gezien. Gelijk weer gedisconnect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
POE schokt bij jou? vreemd dat heb ik nog niet meegemaakt. Ik heb trouwens ook ondekt dat na het installeren van POE ik geen menu muziek meer heb zodra ik BV opgestart heb. Niet echt erg maar toch. En wat de plantjes betreft, dit verschilt ook per map al moet ik zeggen dat er idd meer zonder dan met zijn. Het geluid vind ik in het geheel wel wat beter dan bij BV vooral de straaljagers en heli's hoor je in de verte al brommen. (surround 5.1 EAX3 geluid)

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het geluid is anders maar echt beter wil ik het niet noemen. Dat hangt er vanaf waar je het mee vergelijkt. Het is inderdaad makkelijker om iets te horen aan komen vliegen. Schokken doet het aardig inderdaad, maar volgens iedereen op de 2 servers waar ik was is dat redelijk normaal in POE.
Ik was laatst op een server zonder admin en kickvote disabled.
Ja, dat is inderdaad de combinatie. Kickvote disablen is ook wel een beetje vragen om tkers imho. Zet dan alleen de vote aan als er geen admin is ofzo.

[ Voor 30% gewijzigd door Bor op 07-03-2005 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:43
Weet iemand hoe je BFV met gamepad kan spelen ??

Ik kan alleen de non-mouse functies overzetten op de gamepad (Logitech Rumblepack FF), maar het richten lukt niet. Het lijkt ook niet vermeld te staan in het menu van de controller settings...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb battlefield Vietnam net weer even geinstalleerd. Doordat ik de laatste tijd wat te veel Desert Combat heb gespeeld ben ik op zoek gegaan naar wat anders. Ja, en als je dan de game op de plank hebt liggen :) Eens kijken of er iets veranderd is de laatste tijd. Ik heb gelijk maar even de soundtrack van BF-Vietnam te koop gezet op marktplaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

GarBaGe schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 19:22:
Weet iemand hoe je BFV met gamepad kan spelen ??

Ik kan alleen de non-mouse functies overzetten op de gamepad (Logitech Rumblepack FF), maar het richten lukt niet. Het lijkt ook niet vermeld te staan in het menu van de controller settings...
waarom zou je een shooter met een gamepad spelen? dat is toch hardstikke gaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de topicstarter, alle pics staan (als het goed is) hier voor de startpost: http://lighteye.whyz.nl/GoT/BFV/

Je moet http://www.bfmaps.nl/~lighteye/bfv/ steeds vervangen door http://lighteye.whyz.nl/GoT/BFV/ (hoofdlettergevoelig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
Weet niet of deze al is langs gekomen, maar op deze site staat een goede film gemaakt met Battlefield Vietnam. Erg mooi gedaan. http://lrrp.clanhost.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=108251& Op die site staan verschillende mirrors, dit http://www.fragland.be/downloads.php?id=14492 is wel een lekkere snelle.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Jep, is een zalige BF:v movie.
We hebben er zelfs reply's gekregen van EA games en Dice zweden.
is zeker de moeite want theeft ons weken gekost dit te maken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-09 07:08

Twhomp

Stayin' Alive

Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat er MOH:AA dialoog gebruikt is.
(en sound van andere spellen ook)

Het was helemaal mooi geweest als alles puur BF:V was.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het blijft leuk he, van die losers die je kicken of banned omdat ze niet van je kunnen winnen. Zo net weer een potje op de A-war server. Na een paar punten kreeg ik al een kick. Na een rejoin (want why should I care) begonnen de admin en zijn vriendje weer te huilen. ->Ban als gevolg. Kan ik het helpen dat ze echt om te huilen zo slecht waren? -=GodFist=- en Riversnake. Wat een losers. :X Waarom zijn server admins op publics vaak van die 12 jarige kleuters? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal vanmiddag eens weer installeren om te ien of ik mn skills na 6 maanden nog heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Over het algemeen zijn er minder skilled players in BF-Vietnam dan in 1942 dus ik denk dat je dat nog erg mee zal vallen. Tenminste, dat was mijn conclusie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

had per ongeluk andere naam gekozen en sta na enkele uren gamen weer als 6000e getrackt
....

Ben er een tijd uitgeweest, door een uitstapje terug in BF42 en CTF , idd de best werkende gametype online op publics Bor .... ;(

Maar blijft een juweeltje, laten we nog eens afspreken op die Opa server Twente!?

Lachen om bekenden te 'wacken' :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Gisteren America's Army geprobeerd maar da's toch heel andere koek LOL
BFV blijft voor mij toch 't leukst

[ Voor 27% gewijzigd door ScuL op 13-04-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

ook dat heeft zijn charmes, maar als je je pc goed afgetuned hebt, en je weer een heel blik tweaks en biossettings hebt moeten aanpassen, loopt het uiteindelijk perfect :O
en is het grafisch echt wel een hele mooie game hoor.
Afbeeldingslocatie: http://img154.exs.cx/img154/5420/bfv24sk.th.jpg
Zeker na lange tijd Bf42 en zijn mods gespeelt te hebben, valt me op dat je je afentoe echt op een grasheuvel of jungleheuvel bevindt ook met helis laag rondvliegen en schieten is prachtig en onderhand net echt, ook zo als je bv in een jeep bijzit en je vrij om je heen kijkt......
Afbeeldingslocatie: http://img154.exs.cx/img154/623/bfv18wh.th.jpg
Schrik er afentoe zelf van hoe makkelijk je met die ak47 met enkel paar sprays een kill maak, maar das die feel die je niet zomaar kwijt bent })

[ Voor 30% gewijzigd door SAiN ONeZ op 13-04-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Zo mooi vind ik het er eigenlijk niet eens uit zien. Wat ik vooral irritant vind is dat het gras duidelijk "getekend" word in de verte. Op verre hellingen zie je dus de poppetjes zo liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Het is weer eens stil hier. Ik heb een vraagje speelt een ieder bfv nog wel eens...
Of is het stof aan het happen totdat bf2 uitkomt hehhehehhehhehhe:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik speel het de laatste tijd af en toe nog eens ter afwisseling van 1942 en DC. Voor de rest ligt het hier weer stof te happen zoals het 2 week na de release ook al deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

kijk ik speel zelf het spel nog minstens twee keer per week. Op donderdag en op zondag als we "battle"hebben op www.vietnamcombat.net. We zijn net begonnen met Tour 4. Vanavond is de kickoff. :)

We spelen vanilla BfV eigenlijk niet meer. We spelen allen met een custum made mod en vooral op custum made maps. Dit houd de vernieuwing wel enigzins iets omhoog. Het spel begint me te vervelen , maar het is vooral de community die ik prefeer. (lol of hoe je dat ook schrijft)

Ik ben zelf daar op dit moment geen forum admin meer, heb het zaakje er bij neer moeten leggen, ben nu te druk met de BF2 forum site. (is nog geheim) Maar kan het zeggen dat het groots gaat worden.

Ik zelf ben wel bang dat BFv op zolder beland zodra BF2 uitkomt. Ik heb net een beetje de smaak van 1942 gekregen :) en die speel ik vaker dan BFV (meer dan twee x in de week dus) Ook heb ik me maar een stille poging gemaakt door WoW en Halflife 2 te kopen :)

Ach ik denk dat ik de zon deze zomer niet vaak ga zien

See ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wie van jullie gebruikt trouwens All Seeying Eye om servers te joinen? Als ik in ASE op Battlefield Vietnam klik vind ik maar een paar servers. Als ik op Battlefiled vietnam sdk test klik een hele zooi. Wat is het verschil tussen beide opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luitjes ik heb sinds een paar dagen een nieuw systeem en wilde BFV wel eens op vol draaien met alle eye candy aan.
Wat blijkt.. ik kan de reso niet hoger instellen als 1024x768x32 !
Handmatig de con files instellen helpt niets, ze worden weer net zo hard overschreven met de beroerde waardes..

Ik heb fiks gezocht, zowel binnen als buiten got maar echt een werkbaar antwoord is uitgebleven.
Het blijft vaak bij "pas de con files aan" , "de engine ondersteund niet hoger" enzovoort.

Mijn setup (alles voorzien van de laatste drivers):
AMD 3500+ , Asus A8N Sli Deluxe, Leadtek 6600GT, 2GB ram, Iiyama Prolite 431 TFT

Ik heb het LCD scherm via DVI aangestuurd. Mijn vorige pc stuurde dit scherm analoog aan (via een ti4200) en kon zo hoog als ik wilde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

weet niet of bovenstaand probleem is opgelost, maar nu het volgende ;)

Zodra ik in BF Vietnam video options menu de sliders van gamma-brightness-contrast verschuif crasht , of beter freest alles met rare piepende krakende geluidjes, en kan ik enkel nog maar resetten. Blijf ik eraf, of krijg ik ze voorzichtig verzet, en save ik het, dan kan probleemloos urenlang gamen.

Dergelijke crashes krijg ik ook in 2 racegames, waar het volgens mij ook gebeurt tijdens overgangen van belichte naar onbelichte schermen.

Epox 9NDA3j winchester 3200+
ATI x800 vivo@X800XT PE
AUDIGY 2 DR
2x512 gskill pc4400
Na weken speuren 2 of 3 topics gevonden waar exact dezelfde 'bugs' optraden, maar word niet meer op gereageerd |:(

Iemand die het kent of ook kan reproduceren!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op donderdag 21 april 2005 @ 13:26:
Wie van jullie gebruikt trouwens All Seeying Eye om servers te joinen? Als ik in ASE op Battlefield Vietnam klik vind ik maar een paar servers. Als ik op Battlefiled vietnam sdk test klik een hele zooi. Wat is het verschil tussen beide opties?
wat het verschil is weet ik niet. Maar kijk eens of er niet toevallig gefilterd wordt op bepaalde landen, bepaalde instelling in vietnam etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 21 april 2005 @ 09:20:
Het is weer eens stil hier. Ik heb een vraagje speelt een ieder bfv nog wel eens...
Of is het stof aan het happen totdat bf2 uitkomt hehhehehhehhehhe:)
speel de laatste tijd heel af en toe nog wel eens bfv om even te kijken of het ondertussen al eens wat soepeler loopt :/ :p . Mijn radeon 9700 trekt het niet lekker met 60 fps, voelt aan als een constante 30 of 20. Nou vind ik het geen geweldig spel, daarom ben ik ook nog steeds niet tot de aanschaf van een nieuwe gegaan. Maarja af en toe met hele lange pauze's kan het nog wel eens leuk wezen en houdt het me weer een uurtje bezig. Speel de laatste tijd voornamelijk bf42 en DC. Begin ook een beetje te neigen naar andere spellen zoals COD, Wolf:Et en CSS. Maar dat is meestal tijdelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:47:
[...]

speel de laatste tijd heel af en toe nog wel eens bfv om even te kijken of het ondertussen al eens wat soepeler loopt :/ :p . Mijn radeon 9700 trekt het niet lekker met 60 fps, voelt aan als een constante 30 of 20. Nou vind ik het geen geweldig spel, daarom ben ik ook nog steeds niet tot de aanschaf van een nieuwe gegaan. Maarja af en toe met hele lange pauze's kan het nog wel eens leuk wezen en houdt het me weer een uurtje bezig. Speel de laatste tijd voornamelijk bf42 en DC. Begin ook een beetje te neigen naar andere spellen zoals COD, Wolf:Et en CSS. Maar dat is meestal tijdelijk :p
doe eens je agp aperture size minimaal zetten in bios en ook fastwrites disablen, eventueel dat textures op med moet zetten met 512mb intern, en die cfg tweaks aanpassen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-09 07:47

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2005 @ 11:38:
Luitjes ik heb sinds een paar dagen een nieuw systeem en wilde BFV wel eens op vol draaien met alle eye candy aan.
Wat blijkt.. ik kan de reso niet hoger instellen als 1024x768x32 !
Handmatig de con files instellen helpt niets, ze worden weer net zo hard overschreven met de beroerde waardes..

Ik heb fiks gezocht, zowel binnen als buiten got maar echt een werkbaar antwoord is uitgebleven.
Het blijft vaak bij "pas de con files aan" , "de engine ondersteund niet hoger" enzovoort.

Mijn setup (alles voorzien van de laatste drivers):
AMD 3500+ , Asus A8N Sli Deluxe, Leadtek 6600GT, 2GB ram, Iiyama Prolite 431 TFT

Ik heb het LCD scherm via DVI aangestuurd. Mijn vorige pc stuurde dit scherm analoog aan (via een ti4200) en kon zo hoog als ik wilde.
Toch moet je wel een van de .con's hebben alleen zijn er erg veel van te vinden.. volgens mij is het customvideo.con... maar ik heb ze overal aangepast :) dan werkt het wel 1280x1024 (alleen is de tekst dan niet meer te lezen)

En ja ik speel het nog wel... maar nu even wat minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
Wordt BFV eigenlijk nog veel gespeeld of is men terug naar BF1942 en/of die nieuwe WW2 mod van EA zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het valt wel mee maar het zijn absoluut veel minder servers dan in het begin. Dat geldt in het totaal voor BF is mijn ervaring. BF1942 loopt ook erg terug helaas. Erg jammer vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassio
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:31
BFV is een redelijk aflopende zaak. Iedereen is in afwachting van BF2. Veel clan zijn al in Hibernation gegaan (wij ook) en er worden niet veel wars meer gespeeld. Ook public server zijn er minder.. Nog een klein maandje en dan gaan we weer los met BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ach ja, dat hele clan gebeuren boeit me toch niet. De mensen die het echt leuk vinden om te spelen blijven dat wel doen is mijn ervaring :) Wat Bf-2 zal worden is ook nog maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bf42 loopt af? doe eens ingame de lijst bekijken. t zijn er zat. veel 64 player servers. en daar vermaak ik me volledig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het zijn er wellicht wel genoeg maar het loopt gigantisch achteruit de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik speel nog steeds BFV in tournament verband maar het aantal spelers neemt af.
BF2 ga ik nu 100% zeker niet aanschaffen dus het zal voor mij een vermindering in gameuren worden de komende zomer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11
Hoi Scul.

Krijgen ze de servers niet meer vol op Napalmdawn? Ik heb deze tour niet meer meegedaan. Ben een huis aan het verbouwen en heb pas na september weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

lang geleden idd. maar zal vanavond weer eens potje vietnam gaan doen. Op de OPA server uiteraard.

Komen er nog meer gotters een avondje raggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Kirpeknots schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:10:
Hoi Scul.

Krijgen ze de servers niet meer vol op Napalmdawn? Ik heb deze tour niet meer meegedaan. Ben een huis aan het verbouwen en heb pas na september weer tijd.
vorige battles waren 2v5 en 8v8.. niet echt leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

stalscu schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:56:
lang geleden idd. maar zal vanavond weer eens potje vietnam gaan doen. Op de OPA server uiteraard.

Komen er nog meer gotters een avondje raggen?
heey.. leuk oude (digitale) bekenden

toevallig dat ik na weekje boilingpoint gisteren ook die kriebels had maar moest er weer flink inkomen

edit: OPA Kampfheinie heb iedereen doodgeschoten, en zit nog maar alleen in de server..

Geen animo, I am beaucoup dinky dai !!!!?!!?

[ Voor 15% gewijzigd door SAiN ONeZ op 02-06-2005 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

op www.vietnamcombat.net zijn er nog zat battles , we zitten al in tour 4 en we zijn nu een battle aan het spelen 27 tegen 27 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik ga liever dood dan naar VNC te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11
Yep.

Alhoewel de AK wel een lekker knallertje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vietnam lijkt nog steeds in een kleine vertraging te lopen met mijn nieuwe x800xt lol. Wat een zuig spel is het toch :p
sain onez schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:46:
weet niet of bovenstaand probleem is opgelost, maar nu het volgende ;)

Zodra ik in BF Vietnam video options menu de sliders van gamma-brightness-contrast verschuif crasht , of beter freest alles met rare piepende krakende geluidjes, en kan ik enkel nog maar resetten. Blijf ik eraf, of krijg ik ze voorzichtig verzet, en save ik het, dan kan probleemloos urenlang gamen.

Dergelijke crashes krijg ik ook in 2 racegames, waar het volgens mij ook gebeurt tijdens overgangen van belichte naar onbelichte schermen.

Epox 9NDA3j winchester 3200+
ATI x800 vivo@X800XT PE
AUDIGY 2 DR
2x512 gskill pc4400
Na weken speuren 2 of 3 topics gevonden waar exact dezelfde 'bugs' optraden, maar word niet meer op gereageerd |:(

Iemand die het kent of ook kan reproduceren!?
Beetje laat misschien, maar dit heb ik trouwens ook met mijn 9700 @ amd 64 3500+. Geen idee wat het is, maar zolang het instelbaar is vind ik het geen groot probleem.

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2005 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb een probleem met zowel BF-V als BF-1942. Zo gauw ik een server join en op het punt sta een team te kiezen word ik alweer (zonder reden) gedisconnect. Heel af en toe zie ik nog net de "arrows" van een van de 2 teams op de kaart waarbij het mij opvalt dat alle pijltjes dan dezelfde kant op wijzen. Meestal kom ik echter niet zo ver. Servers joinen mbt ASE of ingame browser maakt niet uit. Erg irritant want ik kan nu totaal niet online spelen met beide games. Ik heb een hele serie servers getest maar krijg steeds hetzelfde (dus geen) resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

na een complete delete van de mapstructuur (nadat je em natuurlijk softwarematig gedeinstalleerd hebt) nog altijd het geval?

Tis ff werk maar dan heb je vaak wel wat.......
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:32:
vietnam lijkt nog steeds in een kleine vertraging te lopen met mijn nieuwe x800xt lol. Wat een zuig spel is het toch :p

[...]

Beetje laat misschien, maar dit heb ik trouwens ook met mijn 9700 @ amd 64 3500+. Geen idee wat het is, maar zolang het instelbaar is vind ik het geen groot probleem.
oke in BFV niet nee, maar in DTM2 en ook in RBRally dus zomaar uit het niets...
en ik ben bezig mte een racecockpit met vette racestoel en hele flauwekul, maar das voor die 2 games.. en dan heb je er weinig aan...

dingen die ik er nog voor moet uitzoeken: HDD zou kapotte clusters kunnen bevatten, terwijl deze wel net zo nieuw is als mobo en cpu (april 2005) andere oorzaak zou kunnen zijn en ati kaartje en hdd op een dubbele powerconnector , waardoor dat een reden kan zijn, en wat voor voeding heb je aan die 9700pro op een 3500 a64?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Zou je hiervoor een apart Spielerij - Problemen & Vragen willen openen? SPV is bedoeld voor technische vragen, zoals deze. Lees eerst wel de stickies door die je bovenaan kunt vinden daar, want dan weet je precies wat je eerst nog kan proberen :)

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2005 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

morguh,

ik ben een laptop voor broertje aan het klaar maken,
en hierop komt ook BF vietnam te staan,
netjes geinstalleerd met de 3cd's

alleen krijg ik telkens de melding " insert PLAY DISK"
inmiddels flink gegoogled, ge GOT searched. maar kom alleen maar no-cd dingen tegen (ook geprobeerd, maar geen verschil)
hopelijk hebben jullie de oplossing
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

origineel aanschaffen, en heb je die dan de autoplay laten starten en van daaruit play game kiezen....
(ligt bij intertoys vaak voor 10e of minder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet de play disk er dan ook in doen!
Meestal cd1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

heb sinds kort een 19" tft met 1280x1024 native resolution, heb de bf serie altijd op me 21"CRT gespeeld en kon daar altijd alle resos die me monitor aankon gebruiken en met de max refresh rate, nu stond op me pc nog altijd BFV geinstalleerd, en wilde deze toch nog eens tjekken ( ook BF1942 aanwezig met dezelfde probs....) maar kan daar maar 1280x960 als max reso kiezen.

Hoe forceer ik 1280x1024x32@75 hrz, heb ik de video.con dit aangepast maar settings ingame niet te selecteren!? Of klopt dit, en is de weergave daadwerkelijk 1280x1024?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Dit is een hele harde schop (van meer dan 10 jaar) maar hopelijk vergeven de mods het me :)

Ik was in retro-stemming en heb onlangs geprobeerd een BFV Linux server op te zetten zodat ik het weer eens kon spelen.

Geloof me, dat was een heel gedoe (ik heb genoeg info om een tutorial te maken!)... maar het is gelukt.

Wat echter niet lukt is mijn PC (client) met de server te verbinden. Hij zegt connecting... vervolgens wordt het scherm zwart en wordt de level niet geladen.

Op de server zie ik geen "... connected". Vraag me af wat er mis gaat.
Dit is echt vrij lastig om te troubleshooten omdat bijna alle BFV sites met enige informatie al dood en begraven zijn.

Iemand anders die nog wel eens speelt?
:9

Pagina: 1 2 3 4 Laatste