Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield: Vietnam deel V

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 4.396 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• RMYuma
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-05 02:13

RMYuma

The disguise is complete!

Ik kan patch 1.21 niet installeren.
Ik heb BFV origineel gekocht, en had hem in de loop van de tijd al geüpdate tot v1.20.

Ik krijg nu echter de melding:

code:
1
2
Integrity check failed for incremental patch.
Erroneous 1.20.001 installation detected, please reinstall Battlefield Vietnam.

als ik patch 1.21 wil installeren.

Update:
Na het opnieuw installeren van patch 1.2 ging de installatie van 1.21 ook goed. :?

[Voor 15% gewijzigd door RMYuma op 05-12-2004 19:58]

| Specs Aurora24 | My music |

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Waarschijnlijk is jouw installatie corrupt geraakt. Niets onnormaals hoor.

Frontpagemoderatie Forum

Anoniem: 109640

stalscu schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 18:33:
Nee, die EAX stond al uit.

Spybot heb ik al gedaan, ook adware, antivirus, enz.

dat devldr probleem is al verhoplen, maar nog steeds freezes :(

edit:

inmidels ook memtest gedaan, geen errors, maar die F&^$%$%$ freezes blijven. Inmiddels wel duidelijk dat dit echt de allerlaaste EA game is die ik legaal aangeschaft hebt.

Ben al 3 jaar bezig om battlefield 1942 en vietnam fatsoenlijk te laten draaien, nieuwe videokaart, nieuw moederbord, nieuwe kast, nieuwe fan, nieuwe voeding, etc etc.Ik probeer nog ff een paar dagen die freezes te verhelpen, mocht dit niet lukken, flikker ik dat bugspel weg.
Wordt er schijtziek van.
Zonden :*) stuur hem dan naar mij ik kan het wel als een back-up cd gebruiken als er ooit iets mis gaat me mij andere cd's

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 08-05 11:39

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

doe ff in je bios en je agp aperture size mininaal zetten, en ook die oude configtweaks waarin je die soundbuffersize vergrootte... ben zelf over op nvidia en daar helpt het weinig maar bij ati gaf dat de doorslag bij dit probleem meen ik....

succes, ff die tweakguide op www.tweakguides.com erop naslaan... en heel belangrijk als je maar 512mb intern RAM hebt, de textures op medium zetten....

heb weken nie meer gespeeld, maar kijk zojuist en een plek 3500 is toch nie verkeerd
http://vietnam.bftracks.net/appl/bft/Player/view/1002442
Eat you all for breakfast :Y)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 23-03 14:42
Je hebt 4 minuten gespeeld deze maand... 8)7

Anoniem: 91868

The Dying Dutch schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:43:
[...]

Om vervolgens afgemaakt te worden door de sneaky bastards :+
Ben jij dezelfde als :.AaA.:TheDyingDutchman aka John???

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Epitome schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:58:
Je hebt 4 minuten gespeeld deze maand... 8)7
Haha goed he.. maar dat 4 fuckin' great ones!! }) (heb oude ti4200 tijdelijk erin, na patchen ff gisteren getest, liep niet maar wel 7-7-1 in die 4 minuten bereikt.. dat zullen die zijn, maar je ranking gaat steeds door...

Das veteran points, tja maar door te gamen kom ik amper hoger, als je ff doorhebt hoe die ranking werkt, kan je ZONDER cheaten goed presteren...

[Voor 21% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-12-2004 22:21]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

• Turfschipper
  • Laatst online: 13-04 08:32
Hoe werkt ie dan ? , want ik heb het gevoel dat er weinig van klopt. En dan met name de berekening van de veteran points. Speel vaak met zelfde groep en aan het begin van de maand ligt de hele ranking (onderling) overhoop. Steeds weer komt er iemand goed van af en anderen weer minder. En de lucky one wisselt. Vaag of niet?

• Fridge
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 21:27
primemaximuz schreef op maandag 25 oktober 2004 @ 02:15:
[...]

EA geeft het al aan in de readme, zal wel een reden achterhangen dan lijkt me :?

[...]

Bron

Zoekt en gij zult vinden :P

:)
Haha, ja, idd heel leuk... maar patch 1.1 heb ik niet, en je moet minstens 1.1 hebben om de 1942 mod te kunnen draaien...

Dus ik dan maar braaf eerst 1.2, dan mod en dan maar weer 1.2... maar dat kan dus niet, want dan zegt ie doodleuk dat ik 1.2 al heb... en nu dan?

• tazzman
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 07-05 09:23

tazzman

a real boardmonkey

Zijn er bepaalde BF:V servers waar veel GOTters spelen? Is er een speciale GoT server ergens?

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

tazzman schreef op dinsdag 07 december 2004 @ 15:29:
Zijn er bepaalde BF:V servers waar veel GOTters spelen? Is er een speciale GoT server ergens?
Ik speel in een clan, nou ja speel, ik heb een half jaar niet meer gespeeld en ga nu weer beginnen.
Als je interesse hebt, geef ik je wel een linkje.

• Turfschipper
Wij spelen vaak op OPA, goede server, goede/leuke spelers, weinig lamers.

Omdat patch 1.21 haast nergens draait maar wij hem al wel geinstalleerd hebben spelen we momenteel op TDF playground. En geloof het of niet, de TDF spelers zijn de grootste Tkers en lamers. Ze kicken veel mensen als je ze een paar keer afknalt. Ze schelden iedreen uit. Heb het gevoel dat het een beetje een kinderclan is. Maar ja, wel de enige NL server met 1.21.

Ben blij als OPA ook over is (linux server geloof ik, dus patch komt deze week pas), is en nodig dan de andere GOTters uit.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Dat lijkt me wel interesant. Op het moment heb ik geen interesse om in een clan te spelen... dat schept meteen weer verplichtingen, althans doorgaans wel. :)

Maar zou wel graag een beetje georganiseerd spelen, met team speak etc - zoals ik ook Ghost Recon of Falcon4 online speel.....fun maar wel serieus.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Bart©
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 29-04 11:45
Waar kun je die v1.21-patch eigenlijk downloaden?
Ik heb 'em alleen via ShareAza kunnen vinden maar dat duurt me echt véél te lang voordat ie binnen is.

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Sierra-NL schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:32:
Waar kun je die v1.21-patch eigenlijk downloaden?
Ik heb 'em alleen via ShareAza kunnen vinden maar dat duurt me echt véél te lang voordat ie binnen is.
Nou ik denk wel ergens op de officiële website van Battlefield Vietnam? Zelfs google geeft de homepage van bf:v als eerste resultaat weer :/

• Bart©
Lighteye schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:37:
[...]

Nou ik denk wel ergens op de officiële website van Battlefield Vietnam? Zelfs google geeft de homepage van bf:v als eerste resultaat weer :/
Inderdaad, ik had weer eens niet lang genoeg gezocht. |:( .. Thanks anyway! 8)7

• Turfschipper
Weten jullie misschien nog andere NL servers die al overgegaan zijn naar 1.21?

• Bart©
stalscu schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:10:
Weten jullie misschien nog andere NL servers die al overgegaan zijn naar 1.21?
Misschien dat een aantal mensen die in Nuenen wonen en die zo'n 10Mbit aansluiting hebben een servertje kunnen opzetten? (of twee, of drie)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

stalscu schreef op woensdag 08 december 2004 @ 00:15:
Wij spelen vaak op OPA, goede server, goede/leuke spelers, weinig lamers.
Da's toch die server van/op/aan het Univ. Twenthe netwerk hangt?

• RaDjuh
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 09-10-2006

RaDjuh

Combat Medic

Yup.

Ben zelf welgeteld 1 week [OPA] geweest. Errug flexe gasten.

'Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!'

• The Dying Dutch
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 01-04-2005
boerenlater schreef op maandag 06 december 2004 @ 01:41:
[...]

Ben jij dezelfde als :.AaA.:TheDyingDutchman aka John???
Nee, ik ben toch echt iemand anders. BFTracks.com heeft niet altijd gelijk ;)

WWW.GUILDWARS.NL WWW.GUILD-WARS.NL 4 SALE

• The Dying Dutch
tazzman schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:38:
[...]

Da's toch die server van/op/aan het Univ. Twenthe netwerk hangt?
Weten jullie waar die grote University of Twente server heen is van 46 man? In de eerste 3/4 maanden speelde ik daar altijd op. Daarna heb ik m nooit meer gezien. Erg leuke, grote server met vrijwel alleen maar Nederlanders. En als iemand van jullie toevallig een van de mensen is achter die server...uhm kun je m dan alsjeblieft weer eens opzetten? _/-\o_

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

RaDjuh schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:52:
Yup.

Ben zelf welgeteld 1 week [OPA] geweest. Errug flexe gasten.
Ah daar speel ik meestal op . als hij niet vol is :) Anders die 40+ server in Zweden, een doos van cheapserver.nl of team-mirage.be.

• Spleasure
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 23-04 19:14

Spleasure

Ik hier?

The Dying Dutch schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:18:
[...]

Weten jullie waar die grote University of Twente server heen is van 46 man? In de eerste 3/4 maanden speelde ik daar altijd op. Daarna heb ik m nooit meer gezien. Erg leuke, grote server met vrijwel alleen maar Nederlanders. En als iemand van jullie toevallig een van de mensen is achter die server...uhm kun je m dan alsjeblieft weer eens opzetten? _/-\o_
Ik beheerde die server toen. Hij is echter teruggezet omdat het de server overbelastte. Nu is hij volgens mij helemaal offline. Hij was wel in de serverrankings van serverspy.net tweede van de wereld, omdat er altijd 46 man in zaten :)

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Is dat niet de GFC-OPA bak dan die nu max 22 - 26 players doet? Vind het een fijne server om op te spelen. :)

• Turfschipper
Ja, idd. En wij spelen nu bijna elke avond op OPA, hij is nu overigens over naar 1.21.

Tot vanavond zou ik zeggen.

ps. wat zijn jullie vietnam tags?

mijne NACBREDA.Stalscu

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

tazzman schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:47:
Is dat niet de GFC-OPA bak dan die nu max 22 - 26 players doet? Vind het een fijne server om op te spelen. :)
Nee, dat is een andere machine

[Voor 80% gewijzigd door Spleasure op 09-12-2004 17:25]

• The Dying Dutch
Spleasure schreef op donderdag 09 december 2004 @ 16:44:
[...]

Ik beheerde die server toen. Hij is echter teruggezet omdat het de server overbelastte. Nu is hij volgens mij helemaal offline. Hij was wel in de serverrankings van serverspy.net tweede van de wereld, omdat er altijd 46 man in zaten :)
Jammer dat ie weg is. Wel plannen om een grote BF2 server op te zetten als het spel uitkomt?
Zal wel niet maar zou wel super zijn _/-\o_ !

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:49
The Dying Dutch schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:25:
[...]

Jammer dat ie weg is. Wel plannen om een grote BF2 server op te zetten als het spel uitkomt?
Zal wel niet maar zou wel super zijn _/-\o_ !
Grappig dat je dat zegt, want zeer hoogst waarschijnlijk (hebben de hardware en verbinding al/weer) ben ik van plan een 24/7 24spelers BF2 server op te zetten als die uitkomt. (meer dan 24 spelers kan wel, maar vind ik te druk)

Tot die tijd: waar zijn het minste servers op dit moment van (low ping dutch servers)? BF:V, BF:1942 of BF:DC ?
(het leukste is namelijk de community een beetje te helpen)

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Turfschipper
@Rinaldo

Gewoon op battlefield vietnam houden svp. Zou wel graag 32 man op de server zien. Zeker als het toch gaat kwa lag op jullie server.

• Bor
  • Nu online

Bor

Gewoon overzetten naar een van de betere BF "delen", dus 1942 of DC. Die worden nog steeds veel meer gespeeld dan Vietnam namelijk.

Poll: Heb jij de patch al geinstalleerd?
Jazeker!
Nee, doe ik niet
Nieuwe patch?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=29639&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[Voor 65% gewijzigd door Bor op 10-12-2004 18:17]

Frontpagemoderatie Forum

• nashdrilla
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 03-06-2009
Nee ik heb hem nog niet geinstalleerd, maar ik heb het ook nog niet gespeeld sinds de patch uit is, maar ga het snel doen, want binnenkort moet Vietnam maar weer eens onveilig gemaakt worden.

Componist/Sound Designer: http://www.jaapvisser.com

• ScuL
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 07-05 07:49
Moest hem zaterdag installeren en merk verder geen verschil

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik merk er ook weinig van..... en of BF:Vietnam nu slechter of beter is dan 1942/DC.. dat is een kwestie van smaak. WO2 vind ik zo afgezaagd en DC kon mij niet zo boeien. Vietnam vind ik zelf erg leuk...lekkere jungle fights en flapperende Huey's :)

• ScuL
Zelfde hier..

• Bor
  • Nu online

Bor

Absoluut niet het zelfde hier. Het publiek van Vietnam zijn vrijwel allemaal rambo's. Overigens vind ik de maps ook vrij slecht eigenlijk. Er is duidelijk minder zorg aan besteed aan de plaatsing van bases etc.

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Ik speel nooit op public servers dus heb geen last van de rambos en ik speel vrijwel zelden of nooit op normale maps, bijna alleen maar customs. Voor mij geen argumenten dus :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Ach ja, voor mij zijn er nog wel meer redenen om BF-Vietnam minder leuk te vinden dan DC of 1942. Punt 1 de beroerde besturing van heli's en jets in vergelijking met het realisme van DC. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Voor mij was BF1942 op de vietnam engine de beste oplossing denk ik :)

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Dat heeft meer te maken met persoonlijke voorkeur maar ik vind de besturing juist beter. Die van DC is overgevoelig als de neten.

• Bor
  • Nu online

Bor

Dat komt waarschijnlijk omdat je DC nooit genoeg gespeeld hebt. Ivm DC is de besturing van de heli's en jets in BF-V bijna doods / stroperig. Met BF-V heeft eagames het BF genre eigenlijk alleen maar richting arcade gedrukt en dat vind ik jammer eigenlijk. Het valt me op dat ik zelf steeds weer naar BF-1942 en DC terug grijp in tegenstelling tot de BF-Vietnam cd's die hier op mijn bureau liggen.

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Als je het toch niet meer speelt mail dan je serial :) Haha *kidding*
Ken er nog wel die het wel graag willen spelen ;)
Ik denk ook dat je voorkeur een beetje afhangt van op welke manier je het spel speelt
Als je in je uppie bent en afhankelijk bent van public is het idd wel sneu en vergaat het spelplezier snel

Weet iemand hoe ik de nieuwe patch er kan over zetten want ik heb me map van vietnam map verzet naar een hardeschijf en nu wilt hij niet meer patchen! en heb geen zin om de 1.2 patch weer helemaal te downloaden...... :z

• Turfschipper
Hey, wij spelen nog steeds elke dag op OPA, dus jullie zijn weer uitgenodigd.

Heb overigens zelf nog last van irritante freezes. Inmiddels weet ik hoe het komt. Het is de punkbuster in combinatie met bepaalde hardware.

Er is een beta 4.12 cat (of zo), dit zou het probleem moeten verhelpen. Helaas, bij mij natuurlijk weer niet. Als je je afvraagd wat ik nu eigenlijk bedoel, moet je (kan je, lol) het volgende bericht ff lezen.

http://www.neoseeker.com/Articles/Hardware/Reports/pbfreeze/

Maar goed, ik hou het zelf goed in de gaten, ben ook aan het emailen met de schrijver van het bericht, Terren Long. Als er echt een definitieve fix is, zet ik het meteen hier weg.

Maar voorlopig dus nog met freezes in Vietnam, maar ben er wel.

@ Ace

ik snap je vraag niet helemaal

[Voor 4% gewijzigd door Turfschipper op 22-12-2004 17:14]

Nou ik was aan het downloaden! en toen kwam er een bericht dat ik schijfruimte tekort kwam dus heb ik me map van BF Vietnam verplaats en nu is me installatie verneukt om dat de register waardes niet meer kloppen....

:( en heb al 2 keer die patch gedownload maar waren allebij verneukt kon ze niet eens openen..

Vanavond sinds lange tijd weer clanmatch, dus ik ga ervoor :Y)

AnarchisticAntiArmy versus New Dutch Coalition

Dus ga ik tegen mijn landgenoten knokken/

Toevallig iemand van NDC op GoT?

• Turfschipper
Ik denk dat je echt helemaal opnieuw moet installeren Ace.

• bassio
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 21:39
boerenlater schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:34:
Vanavond sinds lange tijd weer clanmatch, dus ik ga ervoor :Y)

AnarchisticAntiArmy versus New Dutch Coalition

Dus ga ik tegen mijn landgenoten knokken/

Toevallig iemand van NDC op GoT?
Yep, was erbij... Dat was dan ook alles... Was een leuke war maar wel een erg slechte wat ons betreft.... De communicatie was niet echt lekker......

Wel leuk gespeeld...

• lawaai
  • Laatst online: 03-05 14:18

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Was er niet maar er zijn wel meer NDC'ers op GOT (ook al niet zo actief meer als vroeger)
Geloof dat wij erg slecht waren dus Schaam Schaam :(

• BioHazard
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 07-05 18:27
Ik heb zojuist BF:V weer installed met alle patches incl 1.21 maar nou heb ik ook de WW2 MOD installed. Telkens als ik een server join met deze mod krijg ik de error : CORRUPT DATA. Ik heb de mod al eens reinstalled maar dat bleek niet te helpen! :r :'(

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 11 Pro 256Gb // HP Elitebook 830 G7
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• Bor
  • Nu online

Bor

Lol ik heb zojuist bF:V ook weer geinstalleerd :) Eens kijken of de game me nu meer kan bekoren :)

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Volgens mij moet je eerst de WO2 mod en dan pas de laatste patches. Ligt aan de volgorde, is ook al eens eerder behandeld in dit topic

• dikki dik
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
-ScuL- schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:00:
Als je het toch niet meer speelt mail dan je serial :) Haha *kidding*
Ken er nog wel die het wel graag willen spelen ;)
Ik denk ook dat je voorkeur een beetje afhangt van op welke manier je het spel speelt
Als je in je uppie bent en afhankelijk bent van public is het idd wel sneu en vergaat het spelplezier snel
daar ligt het niet aan, het voelt gewoon allemaal zo nep en houterig aan, wordt er onder je benen geschoten vlieg je naar links :/ Tanks tja die voelen hetzelfde aan, maar op het moment dat je een andere tank gaat beschieten dan schiet je der op en doe je vaak niet eens schade. Dit had je soms ook wel in bf maar lang niet zo vaak als daar. Bovendien klinken de geluiden van de explosies en een groot deel van de wapens gewoon nep. En vind ik de glans en de kleur op voertuigen echt uber lelijk, lijkt net speelgoed. En zoals bor al zegt over de helis, die missen gewoon iets. Ze missen het realisme en dus ook vrijheid van DC, in DC kan je er alles mee doen zolang je maar weet wat je doet. Bfv mist dat gewoon door de verminderde bewegingsmogelijkheden, oftewel het kunstmatige rechthouden.

En wat betreft de heli's aan de filmpies te zien hebben ze dit ook in bf2 gepropt :(

Grappige is trouwens wel dat sinds bfv, tenminste dat heb ik dan dat je je niet zomaar meer laat overtuigen door spectaculaire filmpjes. Maar dat je in die filmpies echt op de mogelijke fouten, die ze in bfv hadden, gaat letten.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nouja dat doe ik al niet meer sinds de introfilmpjes van MOHAA.... :S (4 jr geleden ;))

Ik heb altijd met wat vrienden savonds/snachts public servers onveilig gemaakt, en speel de laatste tijd al wat meer op die OPA server, omdat de players daar hier ook vaker verschijnen.

Nu wilde ik ook eens in teamverband gaan spelen, omdat die vrienden waarmee ik speelde andere games nu doen...

wat raadden jullie me aan, en waar zijn de meeste GoTters te vinden!?

over die freezes, weet niet zeker of het met ati te maken heeft of met een brakke code in het spel, maar ben van me 9800pro@XTflash overgegaan op een 6800le wat idd lekker speelde, viel me ook op dat de agp aperture size hier amper invloed op had, terwijl nu met me x800xt pe dit idd weer het wat beter laat lopen... zie het zelf niet als freezes maar als enorme fps drops tot rond de 30 waardoor het lijkt of het freezt maar dus min of meer lagt...

of ervaar je het zelf ook zo?! :?

die superkaart tuft er sowieso veelsteveel fps uit ;) waardoor de minimale fps waardes nog ruim voldoende zijn, maar merk idd dat het dan fff wat minder is...

De cat die ik gebruik is de 4.12 final, nu weet ik nog dat een oude 4.6beta die rare af spikkeltjes oploste, maar de final van 4.6 dit weer niet deed... de 4.12 beta geef je aan als zijnde de best werkende, maar hoe zit het met de 4.12 final?!!?!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zijn er nog plannen voor nieuwe patches / mini mods als ww2mod etc bekend?

Frontpagemoderatie Forum

• Stronkie
  • Laatst online: 07-05 13:16

Stronkie

Where wind is Trouble

sain onez

Ga naar www.vietnamcombat.net En speel daar met ons mee. We spelen met gemiddeld 54 man op een server tegen elkaar. We hebben battles op donderdag en zondag. We spelen in twee teams. (1MC en de (VC) we hebben een mooie grote communitie met heleboel side games. (Gisteren bv hebben we de olympics gehad). We maken zelf mod's en mappen en die spelen we dan in onze "tour of duty" . We hebben een eigen TeamSpeak server dus je kunt goed met elkaar communiceren tijdens de battles.

Kom maar eens langs en kijk maar eens of je het bevalt.

Tis leuk

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor_de_Wollef schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:04:
Zijn er nog plannen voor nieuwe patches / mini mods als ww2mod etc bekend?
dat ze mijn favo map van 42 maar es omzetten, die battle of the Bulge.. maar verwacht dat het beperkt is door de textures, en men enkel wat aziatische maps portte, omdat die simpel te realiseren waren.....

Ook de Recruit Snyder Mod ziet er erg oke uit, en met zorg gemaakt, erg mooi hoe hij bv een truck ombouwt en tot een mobiel vehicle-recoverpoint maakt.. dus een truck die met een lier andere voertuigen kan bergen en daarop kan fixen, zoals men in '42 die tankspots had.

http://battlefieldvietnam...ots/42/files2/34129_4.jpg

deze gast had ook al een bf1942 mod die me erg aansprak...

ff update, vandaag zou dus weer een war gespeeld worden, is het mogelijk om me daar vandaag nog voor op te geven, of heeft dat vaak paar dagen nodig!?

iemand met ervaring erin!?

@Stronkie

Thnx alott ga er direct even neuzen, die olympics enzo geloof ik wel maar met wat bekenden spelen is altijd leuk, zeker als je vaker met elkaar speelt, en dan echt serieus gamen kan...

[Voor 21% gewijzigd door SAiN ONeZ op 06-01-2005 13:51]

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ongelooflijk... zit net te spelen op die brakke server van Cheapserver.nl... constant connectie problemen, iedereen heeft daar last van.

Iedereen klaagt er over, dus maak ik enkel de opmerking..
It's not called CHEAP server for nothing!
Word ik dus gekicked en gebanned van die server. Wat een stelletje lamers zeg, ongelooflijk. |:( |:( 8)7

• Bor
  • Nu online

Bor

tazzman schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:46:
Ongelooflijk... zit net te spelen op die brakke server van Cheapserver.nl... constant connectie problemen, iedereen heeft daar last van.

Iedereen klaagt er over, dus maak ik enkel de opmerking..

[...]

Word ik dus gekicked en gebanned van die server. Wat een stelletje lamers zeg, ongelooflijk. |:( |:( 8)7
ROFL! Sterke opmerking! Ik heb daar ook eens gespeeld. Het is altijd brak daar met de verbinding. De admins zijn een stelletje kleuters..

Frontpagemoderatie Forum

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Heb ook late dienst, en was er vanmorgen ook nog even daar... maar idd ze kicken zelfs als je ze te vaak voor hun bol schiet 8)

Zit vaak op die OPA server in de Uni van Twente, daar is het nivo ook behoorlijk, maar vraag me af of ze een teamspeak server draaien, daarin samenwerkend brengt zoveel meer in die game...

Zie daar vaker Stalscu en Snarf en meer van hier, weten jullie iets van een TS server!?

[Voor 53% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-01-2005 14:24]

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Ik speel het liefst alleen op de OPA bak .. TS zou wel erg handig zijn ja :)
Alleen op die uni bak van OPA is overdag bijna niemand - althans vandaag niet, vandaar dan maar crapserver.. erhm cheapserver.. wordt dat ding gerund door een spel kleuters ofzo?

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Denk het, was toch wel goed voor paar golden medals vanmorgen :+

ranking volgens BFV Tracks weer rond de 3500 damn I'm good :*) 8) :O B) ;)

ps onder wat voor naam speel je BFV tazzzman?!

[Voor 17% gewijzigd door SAiN ONeZ op 17-01-2005 17:14]

• Turfschipper
He sain onez

onder welke naam speel je dan op OPA, want wij spelen idd bijna elke avond op OPA.

En top 3500? niet slecht :-)

http://vietnam.bftracks.n...h/view/R/0/contains/BREDA

Overigens is mijn doel om bij de eerste 25 te staan, dwz de eerste pagina op de ranking. Denk dat het nooit ga lukken, zeker als die verdomde schijtfreeze niet weg gaan.

straks weer ff schieten.

mzzl

editje
oh, en teamspeak, dat draaien ze niet op OPA, dwz teamspeak draait los van battlefield, er zitten altijd wel wat leden van de zelfde clan op, en die gebruiken onderling wel teamspeak. Vaak heb je dus 2 of 3 groepjes die afzonderlijk van elkaar teamspeak draaien. En dat merk je ook wel, hier wordt zichtbaar gebruik van gemaakt, wat de teamplay alleen bevorderd natuurlijk, en het nivo wordt daardoor wel hoger.

Overigens gebruiken wij altijd gamevoice, vind ik, mits maximaal met 4 man, veel beter (makkelijker) werken .

ps. op cheapserver zitten vaak botjes, dus die telt niet mee voor de stats, bovendien is er ook geen reet aan met bots. Vandaar dat ik daar zelden tot nooit zit.

[Voor 51% gewijzigd door Turfschipper op 17-01-2005 18:03]

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

-x-[SswL]-x-S@iN!! is the name

Maar zit er bijna dagelijks, zit nu me ffb wheel te configureren om te racen, maar zit er weer hard over te denken om naar OPA te komen...

gamevoice zoals met de Functietoesten commandos geven?!

Maat van me heeft TS server draaien, met 3 of 4 man erin geen probleem.. maar dan zal ik in de game het zo nog ff voorstellen....

• Rynji
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 27-04 21:16
Weet iemand of tour of duty een leuke mod is?
Of point of existance en klopt het dat die maar 4 maps heeft???

i7 8700k @ 5GHz - GTX1080Ti - 1440p@144Hz Inventaris

• herminator
  • Niet online
Ik heb na lange tijd mijn server eens aangeslingerd. Moest er weer ff inkomen hoe dat ookalweer ging. Tot mijn verbazing zie ik in gamespy meer dan genoeg servers, maar zeer weinig mensen spelen. Zijn er nog veel mensen die het spelen of hoe zit dat.

I'll be back

• ScuL
Ik speel het iedere week wel

• Bor
  • Nu online

Bor

Er zijn minder en minder mensen die Vietnam spelen lijkt het wel als je inderdaad de serverlist bekijkt (ook in ASE zichtbaar). Veel servers zijn leeg overdag. In de avonduren is het wel aardig bevolkt.

Frontpagemoderatie Forum

• Bor
  • Nu online

Bor

Aaaah! ASE is geupdate vandaag. Als je hem nu installeerd krijg je er gratis Yahoo spyware bij! :(

Frontpagemoderatie Forum

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

merkte het ook vanmorgen, kijken of ik mijn 3 jaar steeds-verlengen-met-een-week vol kan houden, ben benieuwd 8)

Maat van me heeft live-long contract met vorige producent, ben benieuwd wat yahoo daarover besluit.. :/

zit nu ook steeds meer in DC final erg vet hoor, maar in bfv schiet ik ze toch wat makkelijk af, terwijl ik vanaf day1 42 gespeeld heb tot aan release BFV en direct overgestapt, met alle ati problemen en bugs, maar het blijft een vette (rambo)game :Y)

• DoO_darkrush_NL
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 10-09-2011

DoO_darkrush_NL

is my name

De lag verpest het voor mij bij BF Vietnam. Bij BF1942 kon ik vlekkeloos tot 64 spelers spelen. Bij Joint operations vlekkeloos tot 150 spelers, maar baar BF vietnam is het één grote ellende. Het draait redelijk tot 32 spelers. Vlekkeloos maar tot 24 spelers. Ik snap er niks van. Nouja, Binnenkort Battlefield 2. nieuwe ronde, nieuwe kansen...

AMD Athlon 64 3200+ I MSI K8N Neo Platinum I 1536mb DDR 400 I Nvidia Geforce 6800 GT 256mb GDDR3 I Creative Audigy 2 ZS Platinum Pro I Creative Megaworks THX 550 I 1x Zalman Casefan I 1X Glacialtech Casefan I Philips CD-Rewriter 48x I PSU 400 Watt No-Name

• Spleasure

Spleasure

Ik hier?

Ik wil graag het volgende filmpje hier vermelden:

http://games.telenet.be/files.php?act=get&fid=1008

Je moet je gratis registreren op hun forum om het te kunnen downloaden, maar het is de moeite absuluut meer dan waard. Met afstand het mooiste en best geregisseerde filmpje van Battlefield ooit. Vergeet Northern Brigade ....

Ik heb al maanden niet meer gespeeld.
BFV is mijns insziens zonde van het geld geweest.
Wolfenstein Enemy Territory is veel leuker (speel ik nu vaak)

• Bor
  • Nu online

Bor

Appart om te zien dat veel mensen (waaronder ik) BF-V totaal niet meer spelen. Ik dacht dat Boerenlater toch wel aardig enthiousiast was in het begin?

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Ben nog op zoek naar een goedkoop alternatief om m'n broertje ook legaal BFV online te kunnen laten spelen dus als jullie er vanaf willen hoor ik het graag :)
Ik speel bijna nooit meer BF42 eigenlijk
(laatste keer is zeker 6 mnd geleden)

[Voor 11% gewijzigd door ScuL op 07-02-2005 21:08]

• whyz
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Spleasure schreef op maandag 07 februari 2005 @ 16:43:
Ik wil graag het volgende filmpje hier vermelden:

http://games.telenet.be/files.php?act=get&fid=1008

Je moet je gratis registreren op hun forum om het te kunnen downloaden, maar het is de moeite absuluut meer dan waard. Met afstand het mooiste en best geregisseerde filmpje van Battlefield ooit. Vergeet Northern Brigade ....
Omg _/-\o_
Heel erg vet filmpje, mooie bewerking ook :) Het is een redelijk zware download, maar het is het echt waard. :7

Right for all the wrong reasons.

Bor_de_Wollef schreef op maandag 07 februari 2005 @ 19:31:
Appart om te zien dat veel mensen (waaronder ik) BF-V totaal niet meer spelen. Ik dacht dat Boerenlater toch wel aardig enthiousiast was in het begin?
In het begin wel ja, toen vond ik die Vietnam 'vibe' erg goed.
Maar na een tijdje vond ik het toch te arcade aanvoelen.
En bovendien was mijn systeem toen ook niet echt in staat om het boven 800x600x16bit goed te draaien (pIII800, 256 mb pc133, ati 9700) :X dus met beroerde graphics is er weinig aan.

offtopic:
Scul goeie hardstyle op je site, ik heb die twee mixes maar gedownload , dmv koppeling opslaan, ik weet niet of dat mag O-) en ik verkoop mij bfv versie niet.

[Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 91868 op 07-02-2005 22:54]

• ScuL
ze staan er niet voor niks op 8)

• Dessie
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-03-2020
Vreemd maar ik heb sinds kort dat als ik net een server heb gejoined en ik selecteer een spawnpoint, dat hij wel begint af te tellen tot hij bij nul is, en dan nog vrolijk zegt dat ik geen spawnpoint heb geselecteerd. Dus dan kom ik niet in het spel dus, soms is het ook wel goed maar ga ik weer naar een andere server dan weer niet.Vreemd...?? :|

Heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, blijft hetzelfde...
Iemand die dit ook heeft gehad en een mogelijke oplossing weet?

Mijn dank is alvast groot! _/-\o_

• Bor
  • Nu online

Bor

DeSSie! schreef op maandag 21 februari 2005 @ 23:17:
Vreemd maar ik heb sinds kort dat als ik net een server heb gejoined en ik selecteer een spawnpoint, dat hij wel begint af te tellen tot hij bij nul is, en dan nog vrolijk zegt dat ik geen spawnpoint heb geselecteerd. Dus dan kom ik niet in het spel dus, soms is het ook wel goed maar ga ik weer naar een andere server dan weer niet.Vreemd...?? :|

Heb hem ook al opnieuw geinstalleerd, blijft hetzelfde...
Iemand die dit ook heeft gehad en een mogelijke oplossing weet?

Mijn dank is alvast groot! _/-\o_
Dat is een bug. Dat heb ik ook op sommige servers. Anderen hebben er weer geen last van.

Frontpagemoderatie Forum

• Deadsy
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 21:49
lang geleden dat ik BFV gespeeld heb.

paar korte vraagjes:
heb je nog steeds die zooi van de 3 foot fall of death enzo?
of dat je plotseling sterft?

toen ik nog speelde speelde ik dagelijks
stond meestal rond de 2500 plaats op BFtracks.
als ik echt slechte week had vlak buiten de 3000.

maar begon me aan mijn clan te irriteren.
ik was een van de beste spelers maar de leider zette voor de clanbase wedstrijden altijd zichzelf en zijn beste maatjes op. terwijl ik bij de 10vs10 clan matches iedereen en alles afmaakte :) met lekkere teamplay.
en mocht ik op oefengame meedoen mocht ik zon support zooi doen omdat de anderen te goed waren voor zoiets. toen ik kapte bij hun bleef ik op hun clan server spelen en maakte iedereen 24/7 af :+

• Dessie
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 23-03-2020
Bor_de_Wollef schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 11:00:
[...]

Dat is een bug. Dat heb ik ook op sommige servers. Anderen hebben er weer geen last van.
Nou ik ben er achter waar het aan ligt, het heeft te maken met punkbuster en de instelling 56k in je Bf menu, zet je hem wat hoger dan kun je wel normaal in de game komen!

Ik ben het zo gewend met bf 1942 om hem maar op 56k te zetten dus in bf vietnam ook, dacht altijd dat ie dan sneller ging i.v.b met lag. Dom natuurlijk want ik heb adsl, en het heeft natuurlijk te maken op wat voor server je zit, naja zo gaan die dingen soms! 8)7 :X

Dus even 1 of 2 hoger zetten en dan is het goed, heb het getest op een stuk of 10 servers! _/-\o_

• ScuL
Weet niet of Jagermeister hier nog leest maar wel ff leuk om te melden dat jouw map nog immens populair is lol.
Er wordt op het forum van NapalmDawn nog regelmatig over gesproken om de map weer opnieuw te modden zodat we 'm in campaign #4 weer kunnen gebruiken _O_

• Bor
  • Nu online

Bor

Zijn er nog servers die die map draaien dan? Ik heb wel weer zin in een potje :)

Frontpagemoderatie Forum

• ScuL
Kennelijk wel ; als hij gemod is kan ik wel vragen of hij op de public server van ND komt te draaien dan meld ik het wel weer hier.

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02-05 19:14

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik lees hier regelmatig ;) Heb alleen nooit meer iets te posten aangezien ik BFV niet meer speel. Speel eigenlijk niets de laatste tijd... (uh..niet helemaal waar... Forgotten Hope speel ik zo nu en dan eens)

Verder erg leuk om te horen dat men nog steeds redelijk enthousiast is over Dong Ap Bia. De Day2 versie lees ik eigenlijk weinig over terwijl die imho wel beter gebalanceerd was enzo. Ik heb er in die versie ook voor gezorgd dat de gevechten wat meer over de map verspreid zouden worden, zodat de andere controlpoints ook wat makkelijker over te nemen zijn.

Dus misschien een tip voor NapalmDawn... kijk eens naar de day2 versie. Mocht je hem nergens meer kunnen vinden, dan heb ik hem uiteraard nog wel voor je :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Bor
  • Nu online

Bor

Wat ik mis in BF is een mogelijkheid om een map te downloaden en installeren op het moment dat je een server joined met een map die je nog niet hebt.

Frontpagemoderatie Forum

• jagermeister

jagermeister

Bor_de_Wollef schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:06:
Wat ik mis in BF is een mogelijkheid om een map te downloaden en installeren op het moment dat je een server joined met een map die je nog niet hebt.
Dat zeker... met een dergelijke functionaliteit zouden de custom maps ook een redelijke kans tot overleven hebben.

• ScuL
Ja zoals in Quake 3, dat zou wel handig zijn.

Anyway, bij ND hebben we hem ooit gespeeld en toen was ie gemod met de Chinook erin.
In ieder geval was de balance in de lucht toen niet OK omdat de NVA telkens totaal overrompeld werd. Verder is de map erg goed te doen.. dus dat zal wel worden aangepast door het map-editing team.

• jagermeister

jagermeister

-ScuL- schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 22:11:
Ja zoals in Quake 3, dat zou wel handig zijn.

Anyway, bij ND hebben we hem ooit gespeeld en toen was ie gemod met de Chinook erin.
In ieder geval was de balance in de lucht toen niet OK omdat de NVA telkens totaal overrompeld werd. Verder is de map erg goed te doen.. dus dat zal wel worden aangepast door het map-editing team.
Dat kan ik me voorstellen idd :) In Day2 heb ik de boel toen flink ge-edit. Wat precies..... dat weet ik niet meer :X

Bij Vietnamcombat.net hebben we hem toen ook gespeeld. Wat me tegen viel was de verdeling van de tickets. U.S begon meteen bij aanvang van de map zwaar te bloeden... NVA bood ook nog eens heftige tegenstand, dus voor U.S was het echt moeilijk. Uiteindelijk toch gewonnen dacht ik...

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ja die hadden we gewonnen. Je map is helaas uit de rotatie verdwenen. :( Maar ja we zijn nu net gestern weer begonnen op www.vietnamcombat.net met tour 3)

Kom toch een terug kijken , misschien dat we je map weer eens kunnnen spelen

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

BF:V begint me nu ook wel wat arcadish te worden. Maar ja.. wat dan? Joint Ops vind ik niets - de beta and pre-beta demo dagen waren erg leuk maar nee, te veel chaos enzo.

Hmm tja, dan maar terug naar Operation Flashpoint? Volgens mij is dat nog wel het meest realistisch samen met GhostRecon of niet? Maar ja - wordt dat nog online gespeeld?

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:20

greatgonzo

schit-te-rend!

tazzman schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:15:
BF:V begint me nu ook wel wat arcadish te worden. Maar ja.. wat dan? Joint Ops vind ik niets - de beta and pre-beta demo dagen waren erg leuk maar nee, te veel chaos enzo.

Hmm tja, dan maar terug naar Operation Flashpoint? Volgens mij is dat nog wel het meest realistisch samen met GhostRecon of niet? Maar ja - wordt dat nog online gespeeld?
Enemy Terretory misschien iets voor je? Tis nog gratis ook :)

Of CS:Source

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

ET zou ik even moeten bekijken. CS:Source - nah, ik heb mijn CS dagen lang en ver achter mij gelaten.

Het gaat mij meer om realistische squad-based militaire operaties. Niet zo zeer anti-terror maar gewoon force on force. Dan kom ik toch uit op GR of OFP.

• jagermeister

jagermeister

Stronkie schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 11:10:
Ja die hadden we gewonnen. Je map is helaas uit de rotatie verdwenen. :( Maar ja we zijn nu net gestern weer begonnen op www.vietnamcombat.net met tour 3)

Kom toch een terug kijken , misschien dat we je map weer eens kunnnen spelen
Tour 3 alweer :) Ik heb gewoon te weinig tijd de laatste tijd + legio andere hobbies :P. Kost toch redelijk veel tijd zo'n toernooi. Ik zal er over denken om me weer eens opnieuw aan te melden. Was altijd wel ontzettend tof. Zit Rafterman er nog?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

yep rafterman en ranger allebei nog

• ScuL
BFV is nu trouwens in de aanbieding bij Intertoys voor €14,99
(jaja ik kon het eerst ook niet geloven)

• LittleTeun
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 14-11-2006
-ScuL- schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:03:
BFV is nu trouwens in de aanbieding bij Intertoys voor €14,99
(jaja ik kon het eerst ook niet geloven)
bedankt voor de tip. ik heb hem zojuist ook gehaald... :9 Ga hem nu installeren.

AMD Athlon 64 3500+ Venice - Arctic Freezer 64 Pro l Asrock 939Dual-SATA2 l Sapphire Radeon X1900GT Rev. 2 l 2x Kingston HyperX 512mb PC3200 CL2 l Maxtor DiamondMax10 300GB - Silentmaxx HD enclosers 2 l Creative Audigy 2 ZS

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15:20

greatgonzo

schit-te-rend!

wat doet 1942 tegenwoordig dan nog, zal evenveel kosten denk ik?

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Misschien hele leipe vraag maar is er veel verschil qua gameplay tussen BF1942 and BF:V?
Wordt BF1942 "realistischer" gespeeld? Of is het dezelfde mayhem & chaos zoals op de BF:V publieke servers?

• ScuL
greatgonzo schreef op vrijdag 25 februari 2005 @ 14:48:
wat doet 1942 tegenwoordig dan nog, zal evenveel kosten denk ik?
nou ja ik hoop het. die wil ik ook nog wel voor een prikkie kopen om online te kunnen spelen (heb 'm namelijk niet :D)

Maar als je kijkt bij standaard webshops als bol.com of de FRS dan zijn beide games nog gewoon 49.99. Dus als iemand zo'n tip heeft van BF42 voor 15 euro hoor ik het ook graag :+

-EDIT-
haha ik zie dat ze net bij Bol.com de prijs voor BFV en BF42 hebben verlaagd naar €29.99 dankzij de Intertoys actie.
Nog niet laag genoeg iig! :D

[Voor 41% gewijzigd door ScuL op 25-02-2005 15:05]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True