Battlefield: Vietnam deel V

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 5.244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Bor_de_Wollef schreef op 11 oktober 2004 @ 18:05:
Users met pings van 500 kick ik ook altijd hoor. Een ban is inderdaad veel te veel van het goede.
Ik mag aanemen dat je het dan ook eerst ff 5 minuten aankijkt, anders krijg je wel vaker situaties zoals die van mij..... 8)7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:27

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik ben de cheaters nu al spuug en spuug zat :R

Was net een gast op Saigon en had een score van 25 - 25 - 2, opzich nette score als je een goeie fragger bent, maar hij was dus een echte CHEATER!

Hij kwam hoekjes om en wist DIRECT waar je zat en dat ging dus de hele tijd zo :/

Punkbuster, please update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:04

Peentje

MacOS/Windows/Linux don't care

ik krijg telkens corrupt data melding als ik een woii modserver wil joinen.(hij laad wel in) heb ik niet met gewone server.
daarna sluit hij ook het spel af. anyone

[ Voor 6% gewijzigd door Peentje op 11-10-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb ook al wel een tijdje het idee dat er idd een soort van radar hack is of zo. Maar dat is dan ook echt de enige cheat die ik ben tegen gekomen in een jaartje in vietnam. Dus dat valt wel mee denk ik.

Of zijn er mensen met andere ervaringen, niet de zogenoemde aimbot, want daar geloof ik niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:01

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

stalscu schreef op 11 oktober 2004 @ 20:05:

Of zijn er mensen met andere ervaringen, niet de zogenoemde aimbot, want daar geloof ik niks van.
No reload patches heb ik ook al gezien. Niet getest. Waar geloof je niets van, van het bestaan van aimbots of van aimbots voor BF-Vietnam?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 16:22
offtopic:
yo kirpeknots, ik zag dat je een paar dagen geleden je cpu koeler had laten taxeren, heb je die nog? zo ja zou je mij kunnen mailen op dr_pro70*Monkeytale*hotmail.com?

ty verry much

ja ik weet het, is erg offtopic maar ik moest dit even vragen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 11 oktober 2004 @ 20:36:
[...]

No reload patches heb ik ook al gezien. Niet getest. Waar geloof je niets van, van het bestaan van aimbots of van aimbots voor BF-Vietnam?
No reload patches werken niet (meer), aangezien de server ook het aantal kogels bijhoud.

Je hebt wel hacks die er voor zorgen dat je geen recoil hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb net de 1.2 patch geinstaleerd. Maar in de ingame browser zie ik geen servers, en als ik via de ASE opstart geeft ie bij alle servers: failed to connect server.

WTF nu weer? heb inmiddels al wel de videodefault aangepast want dat was ook weer een 0.

Iemand een idee want ik kan nu dus geen wars spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Niemand anders failed to connect server?

Krijg het niet voor mekaar, net ff alles reinstalled maar lukt me niet te connecten. Speelde eergister nog zonder problemen met patch1.1. Heb niks nieuws op mijn pc dus komt echt door 1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee eerlijk gezegd geen duidelijk idee, had je bfv al opnieuw geinstalleerd? Misschien dat het een corrupte download is. Heb je incremental patch gebruikt of de full? Als je incremental gebruikt hebt is het aan te raden de full erop te gooien aangezien er altijd veel mensen zijn met problemen met incremental patches van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Heb je toevallig een firewall aanstaan die alles blokt? Windows firewall problemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bah, ik ben het zoooooo zat die cheaters.

Ik loop net op Ho Chi min trial en ineens ver uit de fog zie ik lichtkogels komen. Ik kon die hele gast niet zien! Met zijn AKMS had ie me met 2 schoten dood :/

Fijn die no fog hacks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

:) Tja... je weet het natuurlijk nooit of het echt cheats zijn... ik had gisteren ook zo'n soort actie... probeer een leeg jeepje met mn tank kapot te schieten... schiet mis... (don't shoot and drive)... en raak daardoor iemand die in het gebouw ernaast zat... kill dus... terwijl ik em niet eens gezien had... die zal ook wel gedacht hebben.... CHEATER!

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Snow_King schreef op 12 oktober 2004 @ 10:55:
Bah, ik ben het zoooooo zat die cheaters.

Ik loop net op Ho Chi min trial en ineens ver uit de fog zie ik lichtkogels komen. Ik kon die hele gast niet zien! Met zijn AKMS had ie me met 2 schoten dood :/

Fijn die no fog hacks :(
Stonden usertags aan? Kan namelijk ook dat ie gewoon je tag spotte.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Jagermeister kom toch terug naar www.vietnamcombat.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 04:11
Ik heb het idee dat de AK47 nog sterker is geworden sinds de patch. (Was al veel sterker dan de M16)

Je knalt nu met 2 kogels iemand tegen de grond.
Met de M16 moet je bijna een heel magazijn in iemand pompen voordat hij neer gaat.

Daarnaast is de M16 nogsteeds ongeschikt voor "snipen" en kan het met de AK wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister1 schreef op 12 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

Stonden usertags aan? Kan namelijk ook dat ie gewoon je tag spotte.
Ik richtte op zijn "licht van het wapen" en kreeg geen tag te zien.

Hij kon mij wel zien en ik hem niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Patch 1.2

Alles ziet er beter uit. Het enige is dat mijn contolls een beetje traag werken. Geen idee hoe dat zou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb het voor mekaar. idd, mijn firewaal setting was weer veranderd, het gekke was dat hij dit niet aangaf. Firewall opnieuw opgestart na file ge-delete had, en kon weer permit all geven.

Nieuwe mpas zien er wel mooi uit. Lag is minder, alhoewel op de drukke eauk servers nog steeds lag.

Over de Ak 47en m16, ik kan juist veel gerichter schieten/snipen met een m16 dan een ak. Voor close combat vind ik ook de m16 beter, ik heb het gevoel dat die ak alle kanten op gaat als je een lang salvo afvuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Kijken jullie overigens wel eens naar battlefieldvietnam stats? Wat vinden julli e ervan?

Ik heb het gevoel dat er weinig van klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07 22:00
en of er cheaters zijn, er was telkens een kereltje die voordat i om de hoek was al schoot, eerste dacht ik zal wel toeval zijn, ben ik dus ff in zijn team gegaan en hem gevolgd, en ja hoor een dikke cheater die piieeep weet gewoon waar iedereen zit :S
Had er bij v1.1 nog niet zoveel last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op 12 oktober 2004 @ 21:13:
Kijken jullie overigens wel eens naar battlefieldvietnam stats? Wat vinden julli e ervan?

Ik heb het gevoel dat er weinig van klopt.
Die stats geven idd een vertekend beeld. Ten eerste omdat iemand die veel punten scoort met vlaggen veroveren in combi met bv een heli een enorm aantal punten scoort. Ten tweede de beinvloed het mensen hun spel. Sommige gaan helemaal voor de stats en vergeten de fun, disconnecten halverwege als het niet goed etc.
Wel leuk is om voor jezelf te kijken wat voor speler je bent en hoe bv je kill/death ratio etc., maar mij boeit het niet zo al moet ik zeggen dat ik voor een clanwar altijd wel even kijk naar de stats zodat je bv een idee krijgt wie de piloot is en wie de assaulter en hoe goed ze zijn (wel relatief, want sommige spelen geniaal binnen een war en hebben absurd lage stats en vica versa), maar het geeft wel een kleine indicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik speel nooit meer op non pure / non pb servers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Bor_de_Wollef schreef op 13 oktober 2004 @ 09:55:
Ik speel nooit meer op non pure / non pb servers :(
Zit weinig verschil tussen pure en non-pure hoor :/ Cheaters zijn tegenwoordig overal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:13
ehm damn! ik heb dit deeltje V helemaal over het hoofd gezien. :D

en inderdaad ik was Master Sergeant.. NapalmDawn begint nu aan de 3e tour dus iedereen wordt weer terug gezet in rank. Hopelijk krijg ik binnenkort een squad onder me en kan ik weer opklimmen :)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
Ik ben er ook weer bij op Napalmdawn.
We zijn toevallig allebij US geworden deze tour. Misschien ga ik je wel dienen. Ik geloof dat ze met 2 companies gaan beginnen aan de US zijde. Dus 50% kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kirpeknots
SP aangepast met patch 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TDG
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 18:12

TDG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
Zijn er ook meer mirrors ? Ik kan er zo niet 1 vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

SandeR schreef op 14 oktober 2004 @ 19:46:
[...]

Zijn er ook meer mirrors ? Ik kan er zo niet 1 vinden :(
Hier vindt je wel wat je zoekt ;) (wel een wachtrij, maar het is beter dan niks)

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 14-10-2004 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 14:48
primemaximuz schreef op 14 oktober 2004 @ 19:51:
[...]

Hier vindt je wel wat je zoekt ;) (wel een wachtrij, maar het is beter dan niks)
Fileplanet :'(

Dan wacht ik maar even tot er meer mirrors komen.
Dik 500Mb downloaden via fileplanet lijkt me geen goed idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puta
  • Laatst online: 17-01-2023
ik heb laatst de ww2mod van battlefield vietnam gedownload, alleen nu kan ik de nieuwe mappen niet online spelen omdat er dan sprake zou zijn van corrupt data. Ik heb dit probleem alleen maar als ik dus de ww2mod mappen online probeer te spelen. iemand enig idee wat dit kan zijn? Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Heb je de 1.2 patch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
het heeft te maken met de volgorde waarin je ze installeert maar ik weet niet meer welke eerst moest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:52
Basis vietnam - ww2mod - patch 1.2 ( full patch ) als ik het goed heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puta
ja kut en ik heb het dus net anders om gedaan:S, lekker ook dat je die patch niet kunt uninstallen:S

[ Voor 37% gewijzigd door puta op 25-10-2004 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maakt helemaal niet uit in welke volgorde. Die ww2 mod wordt in een hele andere directory gegooit en die 1.2 patch bevat al de code voor de ww2 mod of het nou geinstalleert is of niet.

En verder: 'sprake zou zijn...' hoezo zou :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 02:00:
Maakt helemaal niet uit in welke volgorde. Die ww2 mod wordt in een hele andere directory gegooit en die 1.2 patch bevat al de code voor de ww2 mod of het nou geinstalleert is of niet.

En verder: 'sprake zou zijn...' hoezo zou :?
EA geeft het al aan in de readme, zal wel een reden achterhangen dan lijkt me :?
KNOWN ISSUES AND WORKAROUNDS

-- 1.2 Patch and WW2 Mod - If you have not installed the WW2 mod, It is important
to install the 1.2 patch after installing the WW2 mod. If the WW2mod is installed
after the 1.2 patch, the WW2 mod will not function properly. To resolve this issue
install patch 1.2 again after you installed ww2 mod.
Bron

Zoekt en gij zult vinden :P

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puta
ok maar single player kan ik dus wel gewoon spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Nu ben ik een paar keer een bugje tegengekomen, niet zozeer dat ik me er aan erger ofzo. Maar wel een redelijk vage: Namelijk dat je met die CAR-15/XM148 wapens soms 2 granades tegelijk afvuurt, zou er dan iets serverside niet goed zijn 8)7 Ervanuit gaande dat die ammo en health van de players voor zijn rekening neemt. :P Iemand anders die dit ook heeft meegemaakt :?

Het is dit wapen:
Afbeeldingslocatie: http://images.ea.com/eagames/official/bf_vietnam/weapons_vehicles/us/weapons/xm148.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Nee, nog niet meegemaakt. Vandaag mezelf wel rot geergerd aan die reload bug :(

Ik zat in een NVA base die onder zware aanvallen van de USA leed. Ik respawn, kon een paar kogels en/of RPG's afvuren, waarna ik moest reloaden. Echter, omdat die basis zo zwaar onder vuur lag werd ik vaak geraakt, waarna het reloaden dus weer vrolijk opnieuw begon.

Hoe in godsnaam kunnen ze zo'n bug missen bij EA's testing department, vraag ik mij dan af ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Afbeeldingslocatie: http://www.bfnation.net/cw/ep16_resized.jpg
Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Die was al eens voorbij gekomen, maar hij blijft wel erg leuk :7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Eve of Destruction 0.1 is trouwens uit! :*)
The first release of Eve of Destruction for popular Battlefield Vietnam is here at last! Successor to the FilePlanet best new mod of the year 2003, this mod adds new vehicles, teams, kits, maps, and much more!
Klik hier voor downloadmirrors

Afbeeldingslocatie: http://www2.fileplanet.com/images/140000/147017fil.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Arfman schreef op 26 oktober 2004 @ 00:10:
Nee, nog niet meegemaakt. Vandaag mezelf wel rot geergerd aan die reload bug :(

Ik zat in een NVA base die onder zware aanvallen van de USA leed. Ik respawn, kon een paar kogels en/of RPG's afvuren, waarna ik moest reloaden. Echter, omdat die basis zo zwaar onder vuur lag werd ik vaak geraakt, waarna het reloaden dus weer vrolijk opnieuw begon.

Hoe in godsnaam kunnen ze zo'n bug missen bij EA's testing department, vraag ik mij dan af ...
Bug, lijkt me stukje realisme?

Als jij wordt doorzeeft met kogels herlaad je ook niet rustig ff je M16 lijkt me zo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Snow_King schreef op 26 oktober 2004 @ 01:37:
[...]

Als jij wordt doorzeeft met kogels herlaad je ook niet rustig ff je M16 lijkt me zo? :)
Uh ja, als BF:V "realistisch" had willen zijn waren we ook niet allemaal Carl Lewissen in het spel. Non-argument dus.HEt is echt teringirritant en het zit er pas in sinds de 1.2 patch.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
als ik word lastiggevallen tijdens reloaden grijp ik naar een knife of pistool. en anders ben je dood.. jammer. heb er geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.google.com/sea...rg.mozilla:en-US:official Zoek hier maar eens op schijnt een expansion aan tekomen voor Vietnam 11 november 2004 dacht ik ergens gelezen te hebben. Heb niet meer info.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:58
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 19:43:
http://www.google.com/sea...rg.mozilla:en-US:official Zoek hier maar eens op schijnt een expansion aan tekomen voor Vietnam 11 november 2004 dacht ik ergens gelezen te hebben. Heb niet meer info.
Schijnt dat dat geen expansion pack is maar een nieuwe versie van BFV met de patches ingebakken. Zeg maar de versie die ze eigenlijk uit hadden moeten brengen. Als het echt een expansion was geweest, dan was het wel door EA aangekondigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Idd, de front is ook gewoon het zelfde. De titel silent revision....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puta
primemaximuz schreef op 25 oktober 2004 @ 02:15:
[...]

EA geeft het al aan in de readme, zal wel een reden achterhangen dan lijkt me :?

[...]

Bron

Zoekt en gij zult vinden :P

:)
heel leuk allemaal maar kan dus alleen die ww2mod installen als ik de 1.1 update heb.. die ik nergens meer kan vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

puta schreef op 04 november 2004 @ 19:09:
[...]

heel leuk allemaal maar kan dus alleen die ww2mod installen als ik de 1.1 update heb.. die ik nergens meer kan vinden..
Waar word dat gezegt??? Ik zie het nergens staan, punt is gewoon install jij je BFNAM gooi je die mod erover, en daarna de 1.2 patch...(en niet andersom) duidelijk toch? :?

[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 04-11-2004 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• puta
ik heb het volgende probleem. Eerst kon ik BFV gewoon spelen (alleen niet die ww2mod mappen) en sinds gister doet hij het opeens niet meer, als ik een game start gaat ie uit het spel en geeft een foutmelding. Ik snap er niets van want er is niets verandert binnen de pc. Net dus opnieuw geinstaleerd maar dat holp ook niets. Iemand enig idee?

[ Voor 44% gewijzigd door puta op 05-11-2004 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toolzman
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-07-2024

Toolzman

Wunderbar!

ja he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wat is dat nou weer voor antwoord? Zeg dan niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

puta schreef op 04 november 2004 @ 19:52:
ik heb het volgende probleem. Eerst kon ik BFV gewoon spelen (alleen niet die ww2mod mappen) en sinds gister doet hij het opeens niet meer, als ik een game start gaat ie uit het spel en geeft een foutmelding. Ik snap er niets van want er is niets verandert binnen de pc. Net dus opnieuw geinstaleerd maar dat holp ook niets. Iemand enig idee?
Wat voor foutmelding krijg je precies? Heb je voor het opnieuw installeren je register wel opgeschoond zodat de verwijzingen er niet meer staan?
Check ook je default.con en kijk of je allowresfreshrate op 1 staat.

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Snow_King schreef op 26 oktober 2004 @ 01:37:
[...]

Snowking, ik zie dat je een 2400+ hebt en een 9800 pro.
Ik een 2000+ @ 2200+ en een asus 6800 gt.
Ik heb erg veel last van framedrops bij BF Vietnam, onder de 10 tot 10 spelers gaan nog wel, maar 24 mans servers... framedrops.
Terwijl als ik servertje even opstart zonder bots haal ik (alles high en graphics super high) constant boven 60 fps. :S

Ligt het dus aan me cpu of iets anders?
Want als jij het niet hebt lijkt het me iets anders...

• ScuL
bots trekken giga veel CPU power.
ik draai daarom de BFV LAN server ook altijd op mijn server PC (een duron1800 met 512 intern), die trekt 32 bots vrij goed :)

dan kan mijn eigen PC het werk doen voor de gfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

He, ik ben bezig met een NL modje. Hierin wil ik ook nederlandse commando's brengen. Dus als je bv. F7F7 indrukt je ipv Go Go GO krijgt: gaan met die banaan ouwe. (ik noem maar wat). Dus wil bestaande commando's vervangen. Weet iemand of dat kan, en in welke maps ik die commando's kan vinden?

Is het mogelijk om je commando's te configureren? want gebruik er toch maar een stuk of 6.

thanks

[ Voor 28% gewijzigd door Turfschipper op 12-11-2004 03:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
-ScuL- schreef op 11 november 2004 @ 23:52:
bots trekken giga veel CPU power.
ik draai daarom de BFV LAN server ook altijd op mijn server PC (een duron1800 met 512 intern), die trekt 32 bots vrij goed :)

dan kan mijn eigen PC het werk doen voor de gfx
Dat snap ik, maar gewoon in een server zonder bots heb ik veel framedrops. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Hidde schreef op 12 november 2004 @ 09:50:
[...]

Dat snap ik, maar gewoon in een server zonder bots heb ik veel framedrops. :S
niet op (super) hoog spelen (hoewel ik dat wel trek met mijn 2500+@2100mhz en 1gig ddr en 9700pro)
niet op 1280 bij zoveel spelen.
ik kan niet verklaren waarom zelf een server hosten en via internet veel framedrops veroorzaakt...
kan misschien aan de NIC liggen :? realtek trekken veel cpu kracht en daar gaat (een gedeelte) van de frames

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Mja graphics lijken me geen prob als ik constant fps in me 1tje boven de 60 heb, alles op high en graphics erboven.
Me videokaart trekt het met gemak er is dus iets dat voor de framedrops zorgt.

Ik heb een Realtek, en een 3com maar die gebruik ik voor me NGC, ik zal wel even proberen als ik me 3com es gebruik.

Ik heb dus gewoon ook in servers met 20 mensen framedrops, niet dus alleen als ik zelf host.

Edit, nog steeds framedrops, gewoon van 40/50 (redelijk voor een bemande server) naar 20, ok, en dan 2, 0.6 oid, en dan weer 40/50, zo gaat dat door. :@

Niemand een tweak/oplossing?
Wat voor systemen spelen jullie, iemand hier met een amd 2000+ en geen framedrops?

[ Voor 26% gewijzigd door Hidde op 13-11-2004 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zet in optie sound de provider op 2d miles, zet het aantal kanalen op 32 ipv 64, zet occlusion (zorgt bv voor het dopler effect, maar je mist het niet heel erg) uit.

Terug in windows; typ in uitvoeren in het menu start dxdiag - ga naar tabblad sound en zet de slider 1 stap terug naar standaard ipv volledig. Vergeet niet om dit eventueel weer terug te zetten als je een ander spel gaat spelen.
Geluid is echt de bottleneck geweest voor lange tijd bij bf en is dat nu ook bij bfv omdat de soundengine niet optimaal getweakt is en min of meer hetzelfde is als in de tijd van bf42 bij patch 1.3
Deze tweaks zullen het wel sneller voor je maken en stabieler.

Kijk ook in deze tweakguide voor meer opties; http://www.tweakguides.com/BFV_1.html

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

He, ik heb net de nieuwe patch 1.21 geinstalleerd, maar nu kan ik niet meer online.

WTF? iemand ook problemen?

We moeten vanavond een war spelen! en niemand kan meer online shooten. KUT!

Voor mensen die denken: welke patch bedoel je? de volgende link.

http://www.eagames.com/of...p?src=community_update_28

[ Voor 58% gewijzigd door Turfschipper op 02-12-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet alle servers zijn nog geupdate en punkbuster ook niet dus die kickt nu nog mensen van de server omdat het denkt dat je een bewerkt .exe bestand hebt. Ik raad je aan om alles dan opnieuw te installeren. Is de enige uitweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

In dat bericht op de officiele EA battlefield vietnam site staat dat alle officele servers overgegaan zijn naar de nieuwe versie, 1.21 dus.
Er zijn nu nog 0 servers overgegaan. Ook via ASE geen 1 server op de hele wereld die 1.21 draait.

Dus ik snap er niks van, zit alleen met het resultaat, vanavond een war afzeggen.

Bedankt fucking EA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47
Heeft iemand een idee wat deze patch doet?? Kon nergens een readme vinden...

Edit:

Is inderdaad een super klote kutpatch!!!
Ik installeer patch, en BF:V start niet meer op, krijg even een zwart scherm te zien, en dan m'n desktop, geen foutmelding, niks!!!
(voor mensen die het zich afvragen, ik heb gewoon een legale versie, legale CD en legale Key!!)

[ Voor 66% gewijzigd door PeeGee op 02-12-2004 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Deze patch zorgt ervoor dat er geen keys gestolen meer kunnen worden tijdens het gamen.

Deze patch zorgt er ook voor dat je voorlopig niet meer online kunt gamen, het is namelijk een KUTPATCH!

Voor diegene die hem nog niet geinstalleerd hebben: NIET DOEN, ff afwachten.

Voor wie in hetzelfde schuitje als ik zit, eventuele hulp kan ik goed gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

STELLETJE AANSTELLERS!!! Ik heb net gewoon op diverse 1.21 servers gespeeld en geen enkel probleem ondervonden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Toch vreemd dat er al een aantal servers over zijn naar 1.21 en dat daar gewoon users op zitten!!!! Ik ga hem ff downloaden en proberen.

edit: Als The Dying Dutch het lukt moet het mij ook lukken want ik ben geen AANSTELLER

[ Voor 25% gewijzigd door Eindhoven657 op 02-12-2004 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

noem eens een server dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een patch moet je weer allowrefreshrates op 1 zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Helaas light eye, dat is het niet. Ik crash ook niet, ik kan gewoon geen verbinding met de server maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
Als ik in ASE mijn filter op version Other zet zie ik +- 20 servers waaronder:
Jolt.co.uk 02 en 04: 213.208.119.139 en 213.208.119.134

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, idd, nu kan ik spelen op die servers. Thanks, alleen een maat van mij kan er nog steeds niet op, wat het allemaal weer wat vreemder maakt.

Wat ook gek is dat op die site van EA staat dat alle EA servers op 1.21 zitten, wat dus niet zo is.

En aansteller? Gek he na 6 maanden bugs en lag miserie dat ik gek wordt van zo'n onduidelijke matige patch.

Kom maar eens naar OPA toe of andere NL servers, knal ik je kop eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

stalscu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:35:
Ok, idd, nu kan ik spelen op die servers. Thanks, alleen een maat van mij kan er nog steeds niet op, wat het allemaal weer wat vreemder maakt.

Wat ook gek is dat op die site van EA staat dat alle EA servers op 1.21 zitten, wat dus niet zo is.

En aansteller? Gek he na 6 maanden bugs en lag miserie dat ik gek wordt van zo'n onduidelijke matige patch.

Pff, doe eens rustig man. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op donderdag 02 december 2004 @ 20:35:

Jongetje neem nou maar van mij aan dat ik tot de beste 10% Battlefield Vietnam spelers behoor. En als je me niet gelooft dan kom je maar es wat vaker naar de grote servers met meer dan 40 spelers. Ik ben vaak te vinden op die Bredbandbolgalet of hoe die server ook heet. Zo wat elke ronde die ik vanaf het begin meespeel heb ik wel een medaille (van de 48 spelers). En op die cheap ass NL servertjes van 24 man speel ik niet, dan is er te weinig fragvoer. Laterzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:47
Zo zo, A dubbel R O G A N T I E straalt hier wel een heel klein beetje vannaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Zozo...stoere taal in het BF:Vietnam topic! Tijd voor Battlefield 2 zeg ik :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee hoor, ik heb alleen van mijn mamma geleerd dat ik nooit mag liegen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
doet me denken aan clanbase eind jaren 90 (geen idee hoe het nu is). patsende pubers bij het leven :D ... als je je status überhaupt ontleent aan FFA servers ben je niet goed snik :)

ik mag die 1.21 patch nog niet installeren omdat ik anders niet meer in m'n toernooi kan mee doen anders zou ik wel testen (geen zin om dubbele kopie te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2004 @ 21:27:
[...]

Jongetje neem nou maar van mij aan dat ik tot de beste 10% Battlefield Vietnam spelers behoor. En als je me niet gelooft dan kom je maar es wat vaker naar de grote servers met meer dan 40 spelers. Ik ben vaak te vinden op die Bredbandbolgalet of hoe die server ook heet. Zo wat elke ronde die ik vanaf het begin meespeel heb ik wel een medaille (van de 48 spelers). En op die cheap ass NL servertjes van 24 man speel ik niet, dan is er te weinig fragvoer. Laterzzz
Lol ik heb jou wel eens zien spelen en je zoog inderdaad als de beste 10% ;) Wat een patser zeg. Nog liegen ook >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

[...]

Het begint in dit topic toch te stinken hee, jesus. Weet je waarnaar? Naar eigendunk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
[...]

Een server vol met bots zerkers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens op deze manier zorgen jullie ervoor dat er een admin langs moet komen om posts te trashen en als het een beetje tegenzit het topic te sluiten.
Stats zeggen geen drol public, dat weet iedere beetje fatsoenlijke speler. Dus doe daar je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Stats zeggen uberhaubt geen drol. Ik ken meerdere clanspelers die zelf een "war" simuleren voor stat points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een constant niveau haalt op servers met veel spelers vind ik dat dit wel wat zegt over je eigen speelniveau. Oke, niet alles, maar goed gelukkig is er zoiets als Battlefield Tracks dat ook wat zegt over je niveau van spelen. En ow ja ff voor de duidelijkheid: Ik speel niet als The Dying Dutch of zoiets dergelijks dus bespaar je de moeite om m'n stats te checken. Ík verander vaak van naam en gister speelde ik onder BLITZKRIEGER [NL]. Dus als je me vandaag ziet just say hello ;)

Cya guys and game on!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Je verandert vaak van naam? Lol je maakt het er niet geloofwaardiger op he. Weet je zeker dat je niet de slechtste 10% bedoelde. Volgens mij wel he ;)

Maar goed, terug ontopic. Wat mij opvlat is de grote hoeveelheid mensen die terug stappen op de normale BF 1942. Daar ben ik ook een van. Vietnam is een enorme tegenvaller geworden imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:15:
Als je een constant niveau haalt op servers met veel spelers vind ik dat dit wel wat zegt over je eigen speelniveau. Oke, niet alles, maar goed gelukkig is er zoiets als Battlefield Tracks dat ook wat zegt over je niveau van spelen. En ow ja ff voor de duidelijkheid: Ik speel niet als The Dying Dutch of zoiets dergelijks dus bespaar je de moeite om m'n stats te checken. Ík verander vaak van naam en gister speelde ik onder BLITZKRIEGER [NL]. Dus als je me vandaag ziet just say hello ;)

Cya guys and game on!
Geloof gelijk zonder meer dat je uber owned op tha battlefield. Maarja iedreen kan ownen op een pubje. Maarja de meeste lol nog altijd tijdens een war oid te behalen, en daar is voor die uber rambo's zoals jij helaas geen plek aangezien het op teamplay draait en niet om hoe egotrippers like you met hun rambo style het spel ver*piep* :). Game On !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Das het mooie van die grote servers, hè? Geen one-on-one battles, maar gewoon lekker mensen neerschieten die al door je teammates worden beschoten... Kills jatten en dan weer keihard wegrennen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:47:
[...]

Geloof gelijk zonder meer dat je uber owned op tha battlefield. Maarja iedreen kan ownen op een pubje. Maarja de meeste lol nog altijd tijdens een war oid te behalen, en daar is voor die uber rambo's zoals jij helaas geen plek aangezien het op teamplay draait en niet om hoe egotrippers like you met hun rambo style het spel ver*piep* :). Game On !! :)
Mwah uber owned is overdreven hoor :) . Ik ben wel erg goed als infantry en redelijk goed als tanker, maar ik ben als piloot matig dus het beeld dat ik een superarrogante eikel ben die denkt dat ie t allerbeste is wil ik niet bevestigen. Laat ik het zo zeggen dat ik vrij goed mee kan komen in Public Games, maar verder met geen mogelijkheid kan tippen aan die kereltjes die in de top 100 van BFtracks.com staan. M'n hoogste ranking was in de top 781 haha. Maar goed wat betreft de moeilijkheidsgraad in clanwars ten opzichte van public games moet ik zeggen dat dit maar van de situatie afhangt.
Stel je zit zelf in een goed op mekaar ingespeelde clan en je speelt tegen een matige andere clan. Dan zal het misschien makikelijker zijn dan in een grote public game. Speel je daarentegen in een matige clan tegen een goede clan dan zal het juist moeilijker zijn een hoge ranking te halen in een ronde dan in een public game.
Verder snap ik niet waarom je denkt dat ik een egotripper ben in Public Games. Zo weet ik dat ik niet de beste piloot ben dus laat ik de choppers staan voor betere piloten (i.t.t. die noobs die nog slechter kunnen vliegen en dan een heli pakken om er vervolgens meteen mee te crashen), aangezien dit belangrijk is voor het team. verder ben ik neit te beroerd om teamleden op te pikken als ik in een team zit etc. Je kent me verder niet dus zeg alsjeblieft niet dat ik een egotrippende Rambo ben. Trouwens Rambo's leven zowieso niet lang in dit spel dus je kunt beter wat achterbakser spelen zoals ik >:)

Game on buddies! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 16:53:
[...]

Das het mooie van die grote servers, hè? Geen one-on-one battles, maar gewoon lekker mensen neerschieten die al door je teammates worden beschoten... Kills jatten en dan weer keihard wegrennen. :+
Neem maar van mij aan dat er vaker mijn kills worden gejat. Verder vermijd ik grote battles die woeden tussen 2 spawnpoints van verschillende partijen maar ga ik het liefst naar een vijandelijk spawnpoint waar de vijanden denken dat ze veilig zijn :Y)

Ennuh zullen we het nou niet verder over mij hebben?

Laat ik dan een bijdrage aan de Battlefield:Vietnam discussie brengen door aan jullie te vragen of jullie denken dat patch 1.21 de laatste patch zal zijn voor BF:V? Ik zelf denk van wel, maar nog een patch met performanceimprovement en stuk of 4 nieuwe maps zou wel leuk zijn ;) .

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 17:02:
[...]
Trouwens Rambo's leven zowieso niet lang in dit spel dus je kunt beter wat achterbakser spelen zoals ik >:)

Game on buddies! :+
In tegenstelling tot BF1942 is BF-Vietnam toch best geschikt voor Rambo style spelen hoor. Dat is eigenlijk het enige dat de meeste mensen op de publics doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 18:40:
[...]

In tegenstelling tot BF1942 is BF-Vietnam toch best geschikt voor Rambo style spelen hoor. Dat is eigenlijk het enige dat de meeste mensen op de publics doen.
Om vervolgens afgemaakt te worden door de sneaky bastards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 21:43:
[...]

Om vervolgens afgemaakt te worden door de sneaky bastards :+
De vietnam oorlog was grotendeels sneaky ;)

Ik ben persoonlijk een sneaky speler, me ergens in een huis opstellen en een belangrijke spawn zo bewaken.

Krijgt er niet veel kills mee, maar wel goed voor het team :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb de laaste tijd van die freezes, dat ie om de 30 seconden ff een paar seconden blijft hangen. Daarna kan ik weer verder spelen. Zwaar irritnat, want vliegen gaat zo niet en in een gevecht leg ik het zo ook vaak af.

Ik heb opnieuw geinstalleerd (XP), alle patches, ati 9600 veel mogelijkheden geprobeerd, alle settings op laag. creative live 5.1. drivers geupdate.

Maar niets helpt. Ik heb het pas een week of 3, daarvoor een aantal maanden goed kunnen spelen. Ik heb geen idee hoe het komt.

Wat wel opvalt dat ik weer last heb van dat irritante devldr.exe bestandje dat zich continu opstart. Ik denk toch dat het daar door komt. Heb alles al afgezocht maar niets helpt, dat bestandje blijft teruigkeren. Kan iemand dat bevestigen of verhelpen?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

check je PC eens op spyware :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stalscu schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 22:33:
Ik heb de laaste tijd van die freezes, dat ie om de 30 seconden ff een paar seconden blijft hangen. Daarna kan ik weer verder spelen. Zwaar irritnat, want vliegen gaat zo niet en in een gevecht leg ik het zo ook vaak af.

Ik heb opnieuw geinstalleerd (XP), alle patches, ati 9600 veel mogelijkheden geprobeerd, alle settings op laag. creative live 5.1. drivers geupdate.

Maar niets helpt. Ik heb het pas een week of 3, daarvoor een aantal maanden goed kunnen spelen. Ik heb geen idee hoe het komt.

Wat wel opvalt dat ik weer last heb van dat irritante devldr.exe bestandje dat zich continu opstart. Ik denk toch dat het daar door komt. Heb alles al afgezocht maar niets helpt, dat bestandje blijft teruigkeren. Kan iemand dat bevestigen of verhelpen?

Thanks
Ik zou als ik jou was EAX uitschakelen. Het is bekend dat Battlefield: Vietnam slechte EAX support heeft waardoor de performance met EAX dramatisch stagneert. Hopelijk helpt dit wat.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Nee, die EAX stond al uit.

Spybot heb ik al gedaan, ook adware, antivirus, enz.

dat devldr probleem is al verhoplen, maar nog steeds freezes :(

edit:

inmidels ook memtest gedaan, geen errors, maar die F&^$%$%$ freezes blijven. Inmiddels wel duidelijk dat dit echt de allerlaaste EA game is die ik legaal aangeschaft hebt.

Ben al 3 jaar bezig om battlefield 1942 en vietnam fatsoenlijk te laten draaien, nieuwe videokaart, nieuw moederbord, nieuwe kast, nieuwe fan, nieuwe voeding, etc etc.Ik probeer nog ff een paar dagen die freezes te verhelpen, mocht dit niet lukken, flikker ik dat bugspel weg.
Wordt er schijtziek van.

[ Voor 190% gewijzigd door Turfschipper op 05-12-2004 15:15 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste