How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.
Heb inmiddels de 10 miljoen bereikt, gaat lekker snel met 30 man personeel! 
Wat screenshots:

Whoeps... kan gebeuren!

Cool, een echte (neppe) dinosaurus...

Ik nam 1 of ander zijweggetje dat niet op de kaart stond, rij ik ineens over een begraafplaats heen... Need some graves to dig?

Even medetruckers pesten, geintje moet kunnen toch?
Wat screenshots:

Whoeps... kan gebeuren!

Cool, een echte (neppe) dinosaurus...

Ik nam 1 of ander zijweggetje dat niet op de kaart stond, rij ik ineens over een begraafplaats heen... Need some graves to dig?
Even medetruckers pesten, geintje moet kunnen toch?
PSN: Arienix
ben het nu ook een tijdje aan het spelen, maar kun je dit spel ook "uitspelen" of kun je oneindig doorgaan met geld verzamelen en opdrachten rijden?
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
het is oneindig voor zover ik weetSparhawk schreef op 10 november 2004 @ 16:09:
ben het nu ook een tijdje aan het spelen, maar kun je dit spel ook "uitspelen" of kun je oneindig doorgaan met geld verzamelen en opdrachten rijden?
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Je krijgt als je 10 miljoen hebt verdiend wel de melding dat je je eigen imperium hebt opgebouwd, gevolgd door de vraag of je wel of niet wil doorspelen.
Blijkbaar vinden ze dat je het dan hebt uitgespeeld...
Blijkbaar vinden ze dat je het dan hebt uitgespeeld...
PSN: Arienix
Verwijderd
Low,
Kheb dus ook dat spel, maar als ik wil beginnen spelen krijg ik bij het laden van het spel een error:
prism3d.exe has blablabla... en krijg je zoon mooi kadertje van windows dat je kan kieze:
send report
dont send report
ma ntuurlijk gene oplossing, soit ge kent da kadertje wel
Ik heb ook gelezen in voorgaande posts dat dit een bekend probleem is en dat er een patch voor is, nu ik heb die patch geïnstalleert, maar krijg nog steeds het probleem, ik heb vervolgens een uninstall gedaan en terug gepatcht en toch krijg ik het probleem nog, iemand die een ideetje heeft hoe dit kan kome? is best vervelend, vroeger kon ik nog spelen maar nu helemaal niet meer
Kheb dus ook dat spel, maar als ik wil beginnen spelen krijg ik bij het laden van het spel een error:
prism3d.exe has blablabla... en krijg je zoon mooi kadertje van windows dat je kan kieze:
send report
dont send report
Ik heb ook gelezen in voorgaande posts dat dit een bekend probleem is en dat er een patch voor is, nu ik heb die patch geïnstalleert, maar krijg nog steeds het probleem, ik heb vervolgens een uninstall gedaan en terug gepatcht en toch krijg ik het probleem nog, iemand die een ideetje heeft hoe dit kan kome? is best vervelend, vroeger kon ik nog spelen maar nu helemaal niet meer
Verwijderd
Ja dat heb ik dus ookVerwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 17:26:
Low,
send report
dont send report
Iemand?
Verwijderd
Kun je hiervoor een Spielerij - Problemen & Vragen topic aan kunnen maken? Lees wel even goed de stickies door om te zien welke gegevens we nodig hebben, want met de hoeveelheid informatie die hier staan kan niemand wat (en dit topic is eigenlijk niet bedoeld voor technische vragen)
Verwijderd
Het is inmiddels opgelost(bij mij althans)Verwijderd schreef op zondag 24 april 2005 @ 22:35:
Kun je hiervoor een Spielerij - Problemen & Vragen topic aan kunnen maken? Lees wel even goed de stickies door om te zien welke gegevens we nodig hebben, want met de hoeveelheid informatie die hier staan kan niemand wat (en dit topic is eigenlijk niet bedoeld voor technische vragen)
ATI driver opnieuw geinstalleerd..wel raar want met alle andere spellen had ik geen problemen.
Gigantische kick, maar ik wou het niet aan de mensen onthouden
bron: TruckPol ForumDear TruckPol community,
The amount of inquiries from you guys keeps growing, and I feel I should finally tell you at least a bit about what is going on with 18 Wheels of Steel series games.
So here is the news: as many of you have suspected, a new 18 Wheels of Steel game is indeed in development!
However, I cannot tell you many details yet. First of all we are still relatively early in development. I cannot even speculate on a release date, even though those of you who know our traditional release pattern may have a clue. As for the name, it has already been chosen and approved by our publisher, ValuSoft (publishers have a lot of say generally about games, including major influence on naming games!), but they would prefer to keep the name under wraps for now.
What I can reveal now are just some of the broader priorities we are pursuing...
Far more trucks in the game! We want to double the size of the fleet of different truck types. Oh, they will look gorgeous too. We also plan to increase to overall amount of 18 wheelers you meet on the road a lot, hopefully by an order of magnitude. Meeting other trucks on the road should not feel like a lucky fluke any more - instead you should see a lot of trucks wherever you go. Well, keep your fingers crossed for us, because we need to significantly speed up our 3D engine for this to be possible.
We want the game to be way more mod-friendly. Ideally, people installing mods should have really easy time getting the mod content into their game. We work on making the game more robust and on making mod installer process more fool-proof and automatic.
We are building the road network from scratch again. It should be a massive improvement over what we had in PttM - far more cities and destinations, a road network that is once again much closer to reality, a lot of really cool looking places to go.
There are many more things worth mentioning, like our sound guy working on completely new truck sounds, or the big attention we are giving to improving vehicle physics modeling, not to speak about major additions to gameplay that should spice the game a lot. But I will leave some surprises for later, for now, this was just a hint of things to come, and a confirmation that we are working on a new game that was long overdue.

[ Voor 4% gewijzigd door Cardinal op 07-06-2005 14:34 ]
sweet
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Hallo,
Ik heb laatst een Driving force pro gekocht. Geweldig stuurtje, alleen werkt het niet onder 18WoS(Convoy en Across america).
Hij ziet hem wel bij options(ik kan klikken keyboard, driving force pro en muis). maar als ik dan een control instel gebeurt er niks. Alleen de knoppen op de stuur zelf doen het, de gaspendaal niet, en de stuur(als je ronddraait) ook niet. Kan iemand mij helpen??
Ik heb laatst een Driving force pro gekocht. Geweldig stuurtje, alleen werkt het niet onder 18WoS(Convoy en Across america).
Hij ziet hem wel bij options(ik kan klikken keyboard, driving force pro en muis). maar als ik dan een control instel gebeurt er niks. Alleen de knoppen op de stuur zelf doen het, de gaspendaal niet, en de stuur(als je ronddraait) ook niet. Kan iemand mij helpen??