[PC] 18 Wheels of Steel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.889 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Tipje voor mooiere screenshots: druk ff F2 en F3 in tot er geen spiegels en andere HUD items meer staan. :)

Overigens kan je beter geen dealers zoeken zonder een vrachtje mee te nemen. Op die manier kost het alleen maar geld. Zoek gewoon een vrachtje in de richting waarvan je denkt dat er een dealer zit. ;)

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 21:31
Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/Pedal2themetal.jpg

Pedal to the Metal :P

Verwijderd

Ik ben wel geïnteresseerd in deze spellen.

Als ik het goed begrijp zijn er twee 18WOS spellen met elk een andere ondertitel, en beide zijn ze los van elkaar te spelen. Maar welke is dan leuker, beter, nieuwer, uitgebreider?

Als ik alleen Pedal to the Metal (de nieuwste kennelijk) speel, wat mis ik dan als ik Across America niet heb?

• Wazzup!
Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 04:53:
Ik ben wel geïnteresseerd in deze spellen.

Als ik het goed begrijp zijn er twee 18WOS spellen met elk een andere ondertitel, en beide zijn ze los van elkaar te spelen. Maar welke is dan leuker, beter, nieuwer, uitgebreider?

Als ik alleen Pedal to the Metal (de nieuwste kennelijk) speel, wat mis ik dan als ik Across America niet heb?
Je ken "volgens mij" :P beter Pedal to the Metal spele. Je mist zoiezo niks van Across America, want PttM is gewoon Across America alleen een stuk, beter/leuker/mooier. :)

Verwijderd

OMFG, hoe hard gaat dat? meer dan 80mph? >:)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm... Ik heb een beetje een probleempje...
Ik was gisteren aant spelen en inene ging m'n framerate naar ongeveer 0.5 en ging het spel ook een stuk trager. Nja, ik wist niet wat het was, dus ik dacht > saven, herstarten, spelen. Nja, mooi niet :P Als ik die savegame nu load is het direct weer heel traag met een lage framerate... Neem ik daarna de savegame daarvoor is het precies hetzelfde... MAAR... :P... als ik het spel start en direct de op-een-na-laatste savegame pak, doet die het wel goed :? Wat is dit voor eigenaardige bug :? De truck in het menu wordt wel gewoon goed weergegeven zonder traagheid of lage framerate. M'n specs zijn ook niet de oorzaak, want het liep eerst echt goed. Iemand een idee? Anders moet ik een paar dagen over doen, das zonde :P
(Ik heb wel veel vragen over dit spel zeg :+ )

[ Voor 5% gewijzigd door Okyah op 16-09-2004 08:23 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Ahmi
  • Laatst online: 18:41
King_Louie schreef op 15 september 2004 @ 23:14:
Tipje voor mooiere screenshots: druk ff F2 en F3 in tot er geen spiegels en andere HUD items meer staan. :)

Overigens kan je beter geen dealers zoeken zonder een vrachtje mee te nemen. Op die manier kost het alleen maar geld. Zoek gewoon een vrachtje in de richting waarvan je denkt dat er een dealer zit. ;)
Jah doe ik ook :D, als je naar die foto kijkt, zie je dat ik geen vracht heb ... ;)

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Okyah schreef op 16 september 2004 @ 08:23:
Mhm... Ik heb een beetje een probleempje...
Ik was gisteren aant spelen en inene ging m'n framerate naar ongeveer 0.5 en ging het spel ook een stuk trager. Nja, ik wist niet wat het was, dus ik dacht > saven, herstarten, spelen. Nja, mooi niet :P Als ik die savegame nu load is het direct weer heel traag met een lage framerate... Neem ik daarna de savegame daarvoor is het precies hetzelfde... MAAR... :P... als ik het spel start en direct de op-een-na-laatste savegame pak, doet die het wel goed :? Wat is dit voor eigenaardige bug :? De truck in het menu wordt wel gewoon goed weergegeven zonder traagheid of lage framerate. M'n specs zijn ook niet de oorzaak, want het liep eerst echt goed. Iemand een idee? Anders moet ik een paar dagen over doen, das zonde :P
(Ik heb wel veel vragen over dit spel zeg :+ )
Het lijkt erop dat er gewoon iets looped. Ik denk zelf dat het gewoon een bug is en dat je er dus vanuit moet gaan dat je een paar dagen terug moet :'(

Ik heb gisteren even verschillende resoluties geprobeerd.

(trouwens 512Mb GF4Ti4400 128Mb Xp1700+)

Eerst 1280x960 - loopt best goed, met spiegels niet echt vloeiend
2e 1024x768 - Is een stuk minder mooi speelt net zo goed als 1280x960, maar met spiegels nog steeds niet vloeiend
3e 1024x768 met 4xAA - Loopt praktisch hetzelfde als zonder AA :?

Dit is wel vaag zeg.... ik denk dat ik maar weer gewoon 1280x960 ga spelen, heb ik geen AA nodig en het speelt net zo vloeiend als 1024x768 met 4xAA. Toch is het wel wat vreemd. :|

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

ARGH :|
Ik dus die paar dagen terug, breng die vracht weg... Weer naar Chihuaha oid, in Mexico. WEER als ik aankom bij de plaats waar ik m'n lading in moet leveren begint inene heel de boel te schokken en m'n snelheid ongeveer naar 0 te gaan :/ Dat suckt dus hevig, ik kan deze lading gewoon niet afleveren :/

//Mhm, kben nu gewoon hard langs de loods (?) gesjeesd, waarbij het even traag ging en toen goed. Daarna m'n trailer losgekoppeld en teruggereden, wat door de loods gereden, toen m'n vracht weer opgehaald en toen nogmaals naar de loods en toen ging het goed \o/ Vaag probleem, hoor :D

[ Voor 33% gewijzigd door Okyah op 16-09-2004 13:38 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Dentheman

Zie signature

Denman's internet verbinding ratelt tot de max (40 KB/s 8)7 ) en heeft hem vanaf nu in ongeveer een half uurtje binnen :9

Wilde vroeger altijd vrachtwagenchauffeur worden totdat ik te horen kreeg dat ik Gymnasium mocht doen :P

Heb Hard Truck the Road to Victory en Hard Truck 18 wheels of steel gespeeld

Zie ondertitel

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:13
Ik heb pedal to the metal nu ook gespeeld. Op het eerste gezicht ziet het er erg goed uit. Ik denk dat ik er best een aantal uurtjes plezier aan kan beleven :)

Ik vind het leuk dat je nu in het begin in dienst bent, en dat je later pas je eigen bedrijf kunt starten.

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Ok, heb em geïnstalleerd (de demo), introfilmpje en menu zien er leuk uit, maar als ik new game en dan op start klik, word de balk helemaal volgeladen, vlak voordat ie vol ziet hoor ik een piep, dan is het stil.....................dan komt er een foutmelding van prism3d.exe en word ik naar de desktop verwezen :'( Heb al diverse grafische settings geprobeerd. Maar dat mocht niet baten :(

Heluppie

[ Voor 10% gewijzigd door Dentheman op 16-09-2004 15:18 ]

Zie ondertitel

• Sir Smokalot
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-03-2016

Sir Smokalot

luctor et ejaculator

Ik heb een dito probleem, voor het eerst is mijn computer echt te traag om games mee te spelen :X.
Ik heb een Tbird 1 Ghz met 256 MB DDR en een zuigend GeForce 2 MX200-kaartje. Met NFS: Underground ging dit nog prima, en 18 WoS Across America draaide ook prima, maar helaas kom ik wat te kort voor PttM. Hij laadt alles netjes maar zodra de game start loopt alles vast.
Herinstall, andere drivers, andere resolutie mochten helaas niet baten.....
Smoke baalt dat ie dit niet kan spelen :(

Samson gets me lifted!

• Victor
  • Niet online
Heb je toevallig SP2 geinstalleerd? Zo ja: http://www.valusoftsupport.com/KBArticle.asp?kbid=3822

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-09 07:41

Local Host

Het forum is om te leren.

In de openings post staat een oplossing voor jullie probleem ;)

Dus even de patch installeren :)

• Tupel
Sowieso wel dx9 erop? Patchen ook!! Ow staat er al hierboven inene... slome ik. :z

[ Voor 61% gewijzigd door Tupel op 16-09-2004 16:50 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 19:41
Vind jammer dat mouselook in de vrachtwagen zo beperkt is, was het in die vorige versies niet beter ?
Kan nou niet eens fatsoenlijk om me heen kijken.

• Ahmi
FunkySmell schreef op 16 september 2004 @ 16:53:
Vind jammer dat mouselook in de vrachtwagen zo beperkt is, was het in die vorige versies niet beter ?
Jah!, wanneer je een terrein afrijdt, moet je eerst buiten kijken enzo! :(

Verder was het beter als je 3 spiegels kon activeren.

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Nee, geen sp2, het bevalt me wel zo.
Aan de specs ligt het niet: Amd2200+, ti4200.

It must be the patch............But first! Food :9

Zie ondertitel

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Ik reed gisteravond even bij zo'n gravelpit om een graafmachine af te leveren. Het spel even opgeslagen en van zo'n rand af gesprongen. Wel grappig dat je gewoon weer uit dat water kunt rijden :)

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/UDF48N2S74O3/picserver.jpeg

Mijn framerate dropte hierna wel heel vreemd van 50fps naar 15fps...
FunkySmell schreef op 16 september 2004 @ 16:53:
Inderdaad ja, misschien dat ze dat wel ff in de patch mee kunnen nemen ;-) En ja Achmedd, die drie spiegels ook ;)

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Heb de patch gedownload, maar als ik erop klik en klik op Patch! dan krijg ik: 18 Wos Pedal to the Metal Patch Failed incorrect game executables :( kan ik nog steeds niet de demo spelen :'(

Zie ondertitel

Verwijderd

Denman89 schreef op 16 september 2004 @ 18:24:
Heb de patch gedownload, maar als ik erop klik en klik op Patch! dan krijg ik: 18 Wos Pedal to the Metal Patch Failed incorrect game executables :( kan ik nog steeds niet de demo spelen :'(
De demo? Is de patch niet voor de full version dan?

• Dentheman

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op 16 september 2004 @ 19:30:
[...]

De demo? Is de patch niet voor de full version dan?
Daar dacht ik ook al aan :(

En de E-plaza krijgt hem als het goed is woensdag pas weer :'(

Zie ondertitel

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

:(
Okyah schreef op 16 september 2004 @ 13:31:
ARGH :|
Ik dus die paar dagen terug, breng die vracht weg... Weer naar Chihuaha oid, in Mexico. WEER als ik aankom bij de plaats waar ik m'n lading in moet leveren begint inene heel de boel te schokken en m'n snelheid ongeveer naar 0 te gaan :/ Dat suckt dus hevig, ik kan deze lading gewoon niet afleveren :/

//Mhm, kben nu gewoon hard langs de loods (?) gesjeesd, waarbij het even traag ging en toen goed. Daarna m'n trailer losgekoppeld en teruggereden, wat door de loods gereden, toen m'n vracht weer opgehaald en toen nogmaals naar de loods en toen ging het goed \o/ Vaag probleem, hoor :D
Had de voorlaatste besteld bij BOL krijg ik PTTM toegestuurd >:)
Heb hem geinstalleerd loopt perfect tot de welbekende Chihuaha bug :(

had een mooi vrachtje aangenomen die mij ruim 14000 opleverde voor maar iets meer als een dag rijden kom niet meer uit met die bug want als ik doorga springt mijn spel uit en zit ik weer op mijn bureaublad.
moet ik weer terug als chauffeur in loondienst vrees ik want zoveel saved games heb ik niet :'(
de patch installeren helpt niet en ik heb SP2 niet geinstalleerd omdat die de rest van mijn pc ook brak maakte.

Baal er ontzettend van :(

computer voor alle werkzaamheden

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:11
Ik heb echt nog nooit die bug in Chihuahua gehad en ik heb echt giga veel uren in m'n save zitten.. weet niet wat de oorzaak is? Misschien heb ik mazzel omdat mijn PC alweer wat gedateerder is.. SP2 heb ik ook niet btw.

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 20:19

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben gister ook aan het spelen geslagen en idd bij Chihuahua liep het helemaal k*t.
Niks meer mee te beginnen 0.5 fps oid.
Terug gaan naar een vorige saved game hielp niet.
Ik ben maar overnieuw begonnen, lekker vaag.

Ik moet zeggen geinig spel, tis wel een kwestie van flink doorrijden.
Stoplichten negeer ik meestal maar, scheelt weer tijd.
Een trailer weer op z'n plek neerzetten blijft lastig, ben er soms uren mee bezig.
Het remmen is trouwens ook best wennen, dat gaat allemaal niet zo hard als ik gewend ben.

Nou ja, vanavond maar weer flink doorrijden zodat ik een eigen truck kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Laatst online: 24-09 12:50
Heb gister even de Trygames versie zitten spelen. Wat een geweldig spel zeg. Had even moeite met de rijeigenschappen maar was verder echt leuk gewoon.

Ga hem maar even bestellen bij bol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Coenen schreef op 17 september 2004 @ 08:27:
Ik ben gister ook aan het spelen geslagen en idd bij Chihuahua liep het helemaal k*t.
Niks meer mee te beginnen 0.5 fps oid.
Terug gaan naar een vorige saved game hielp niet.
Ik ben maar overnieuw begonnen, lekker vaag.
Gisteren heb ik er even de tijd voor genomen en ben ik aan het proberen geweest
De resoluties heb ik omgezet naar zo laag mogelijk
De patch nog een keer gedraaid en hij liep al een klein stukje beter
Mijn vracht afgeleverd en dat ging nog redelijk
Nadat ik met veel horten en stoten Chihuahua uitgereden ben heb ik de game gesaved.
De patch eroverheen gedraaid (nogmaals)
spel opnieuw opgestart
saved game geladen en hij liep weer normaal

Ik heb de game gesaved toen ik met mijn vrachtwagen op de invoegstrook stond van de snelweg en mijn terugvracht heb ik pas in de volgende stad geboekt.
Chihuahua kom ik niet meer rijd er maar met een grote boog omheen want het komt de gameplay niet ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Een trailer weer op z'n plek neerzetten blijft lastig, ben er soms uren mee bezig.
Het remmen is trouwens ook best wennen, dat gaat allemaal niet zo hard als ik gewend ben.
Dat hoeft helemaal niet, je rijdt gewoon richting dat groene vierkantje en zet je auto stil. Kwestie van op D drukken en hij is los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Nou ja, vanavond maar weer flink doorrijden zodat ik een eigen truck kan kopen.
Het remmen moet je even doorhebben.
Amerikaanse vrachtwagens maken gebruik van het JAKEBRAKE systeem dit is een bijzonder krachtige motorrem (in spel toets b)
als je snel en goed wilt remmen moet je hem van de cruise afgooien de b toets indrukken en op het laatste moment pas remmen dan gaat het goed.
Achteruitrijden naar het vierkant doe ik als volgt.
Ik zorg dat ik de vrachtwagen van buiten zie met free mouselook (toets 5)
op die manier kan je exact zien waar je naar toe stuurt
en bij het achteruit rijden tegenover gesteld sturen natuurlijk.
Ik ben gisteren middag begonnen heb nu al een eigen vrachtwagen en 200000 dollar op de bank (nee niet gecheat :P )

Als je het wat langer speelt word het wel een beetje afgezaagt maar het ziet er best leuk uit allemaal.
Alleen kan ik soms het geduld niet echt opbrengen om de westcoast naar de eastcoast te rijden.
gisteren was ik bijvoorbeeld halverwege toen ik door een domme aktie mijn trailer geladen met bier verloor toen hij ging scharen :+
En die suffe opmerkingen op dat bakkie reageer ik niet eens meer op net als het getoeter van die debielen die je tegenkomt die je zien als jouw collega.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-09 19:41
Ik weet niet of t al in deze thread is gepost maar als de fps in mekaar kakt zet ik de spiegels ff uit en dan loopt het weer soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Pizzaman schreef op 17 september 2004 @ 09:44:
[...]

Dat hoeft helemaal niet, je rijdt gewoon richting dat groene vierkantje en zet je auto stil. Kwestie van op D drukken en hij is los.
Dus het is eigenlijk een kwestie van die trailer op dat groene vierkantje neerkwakken en klaar. Sjezus dat scheelt een hoop ergernis en tijd. :)
Edwin van Cleef schreef op 17 september 2004 @ 09:54:
[...]
Het remmen moet je even doorhebben.
Amerikaanse vrachtwagens maken gebruik van het JAKEBRAKE systeem dit is een bijzonder krachtige motorrem (in spel toets b)
als je snel en goed wilt remmen moet je hem van de cruise afgooien de b toets indrukken en op het laatste moment pas remmen dan gaat het goed.
Achteruitrijden naar het vierkant doe ik als volgt.
Ik zorg dat ik de vrachtwagen van buiten zie met free mouselook (toets 5)
op die manier kan je exact zien waar je naar toe stuurt
en bij het achteruit rijden tegenover gesteld sturen natuurlijk.
De JAKEBRAKE had later op de avond gevonden, dat ging inderdaad beter.
Alleen de normale remmen gebruiken geeft bijna gegarandeerd blokkerende wielen.

Zelfs met free mouselook vond ik het parkeren gister lastig.
Wat ook niet hielp is het feit dat ik het wisselen van versnelling nog op auto heb staan. Remmen gaat dan automatisch over op acheruitrijden. Met als gevolg dat ik soms m'n trailer bijna omver rij.
FunkySmell schreef op 17 september 2004 @ 10:40:
Ik weet niet of t al in deze thread is gepost maar als de fps in mekaar kakt zet ik de spiegels ff uit en dan loopt het weer soepel.
Dat is nieuw voor mij. Maar ik ga proberen.
Het viel me gister wel op dat het toggelen van m'n spiegels niet helemaal lekker ging. M'n rechterbuitenspiegel was verdwenen. Alleen links en m'n binnenspiegel waren over. Het verstellen van de spiegels is trouwens wel grappig bedacht.

Is er trouwens een mogelijkheid om je FPS af te beelden?
/showfps oid?

[ Voor 19% gewijzigd door Coenen op 17-09-2004 10:57 . Reden: nog wat toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
FunkySmell schreef op 17 september 2004 @ 10:40:
hm misschien is dat de oorzaak idd wel.
ik gebruik geen spiegels :P
Coenen schreef op 17 september 2004 @ 10:53:
De JAKEBRAKE had later op de avond gevonden, dat ging inderdaad beter.
Alleen de normale remmen gebruiken geeft bijna gegarandeerd blokkerende wielen.
en een mooi slipspoor >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snap ik het nou niet of hoef ik ik niet achter uit bij het afleveradres te afleveren. Ik kan gewoon met de trailer in dat groene ding en dan op D en dan klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Het viel me gister wel op dat het toggelen van m'n spiegels niet helemaal lekker ging. M'n rechterbuitenspiegel was verdwenen. Alleen links en m'n binnenspiegel waren over. Het verstellen van de spiegels is trouwens wel grappig bedacht.
De rechter spiegel zie je als het goed is alleen niet als je de map aan hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:49:
Snap ik het nou niet of hoef ik ik niet achter uit bij het afleveradres te afleveren. Ik kan gewoon met de trailer in dat groene ding en dan op D en dan klaar :)
Je hoeft idd niet achteruit
Gewoon stil gaan staan op het groene logo en D .. klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Laatst online: 24-09 12:50
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 11:49:
Ik speelde het gister voor het eerst en het was goed toen je door dat ding reed stond het zelfs in beeld druk op d om te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Omdat alle trailers met hun kont naar de loods staan, had ik het idee gekregen dat dat bedoeling was. Gelukkig hoeft het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het al eerder gepost over die chihuahua bug: Als het eenmaal kutloopt, sluit het spel af, en laadt de vorige savegame (Dus nog voor chihuahua fps drop)
Als je het spel niet afsluit eerst, dan blijft de game kut lopen bij elke savegame die je ook laadt.

Rij nu via een andere route het stadje in, desnoods ff omrijden en vooral door blijven rijden, en zo snel mogelijk de stad weer uit. Ik heb het 1 keer gehad, en ga nooit meer terug naar chihuahua nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zie hier een iso van pedal to the metal, 120 mb. dat kan toch niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 14:18:
ik zie hier een iso van pedal to the metal, 120 mb. dat kan toch niet
Hehe, ik heb het spel ook en had een *kuch* 136mb rar file *kuch*

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem nu ook geinstalled. ik hoop dat ie beter is dan accros america. daar zaten nog wel eens een bug in. zoals een politie die je niet kon afschudden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had het spel ook in zo'n rar.
En iedere mb die ik gedownload heb voor dit spel is er 1 teveel !!
Jezus wat een baggerspel.
De besturing met stuur is echt helemaal ruk.
Heb je een momo stuurtje.. dan zou je zeggen dat het moet gaan werken.
Nah.. hij vloog alle kanten op uit zichzelf.
Toen maar op keyboard overgegaan.. maar dat was ook een drama.
Slechte besturing, slechte graphics, vage auto's op de weg.
Nee.. ik ga gewoon verder met wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Verwijderd schreef op 17 september 2004 @ 15:30:
Ik had het spel ook in zo'n rar.
En iedere mb die ik gedownload heb voor dit spel is er 1 teveel !!
Jezus wat een baggerspel.
De besturing met stuur is echt helemaal ruk.
Heb je een momo stuurtje.. dan zou je zeggen dat het moet gaan werken.
Nah.. hij vloog alle kanten op uit zichzelf.
Toen maar op keyboard overgegaan.. maar dat was ook een drama.
Slechte besturing, slechte graphics, vage auto's op de weg.
Nee.. ik ga gewoon verder met wat anders.
Je hoeft niet per definitie van een koude kermis thuis te komen als je deze game met een momo stuurtje speelt. Ik heb deze game alleen nog maar met mijn momo gespeeld en dat is me erg goed bevallen. Misschien dat je de boel raar hebt ingesteld? Graphics vind ik persoonlijk niet tegenvallen, zeker niet wanneer je je voornamelijk op de trucks richt, want deze vind ik er erg goed uitzien. Ook aan de omgeving erger ik me niet, zit nog best wat variatie in.
Coenen schreef op 17 september 2004 @ 10:53:

[...]

Is er trouwens een mogelijkheid om je FPS af te beelden?
/showfps oid?
Gewoon ff Fraps downen, werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
waar zitten de spiegels? :P

na 5 crashes bij invoegen wil ik wel is weten hoe die spiegels werken, bij mij zijn ze gewoon zwart 8)7

offtopic:
of staat t bij controls :X?

[ Voor 17% gewijzigd door Joss op 17-09-2004 17:21 ]

• Tupel
Joss schreef op 17 september 2004 @ 17:19:
waar zitten de spiegels? :P

na 5 crashes bij invoegen wil ik wel is weten hoe die spiegels werken, bij mij zijn ze gewoon zwart 8)7

offtopic:
of staat t bij controls :X?
Staat bij controls ja.... maar tis F2 ;)

• Ahmi
Zo eindelijk weer een nieuwe truck 8)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/achmedxxx/Truck13.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/achmedxxx/Truck14.jpg
PEDAL TO THE METAL

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/achmedxxx/Truck15.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/achmedxxx/Truck16.jpg

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Achmedd schreef op 18 september 2004 @ 02:34:
Zo eindelijk weer een nieuwe truck 8)

[afbeelding]

[afbeelding]
PEDAL TO THE METAL

[afbeelding]

[afbeelding]
aan sommige pics te zien lever jij je vrachten nog wel eens af met flinke schade zo kan je toch geen droog brood verdienen.
Ik ben sinds gisteren middag bezig ben nu gerangschikt op zilver met 62 punten en heb 3 vrachtwagens rijden met soortgelijke chauffeurs
heb ruim 150000 dollar reserve en geen schulden
wanneer je wat autos heb rijden met chauffeurs die ook minimaal zilver zijn dan regelen ze zelf de goede vrachten en stroomt het geld binnen
als ik genoeg heb verdient ga ik andere autos kopen
zal eens kijken waar ik mijn pic kan hosten heb namenlijk 3 dezelfde autos met alle verkrijgbare upgrades en dan kost die rond de 200000 dollar in mijn uitvoering

wil eerst een vloot met rond de 10 autos hebben voor ik verder ga investeren in snellere autos (fleetowner)

Verwijderd

Als je eenmaal werknemers hebt hoef je niet voorzichtig te zijn hoor. Je verliest toch nooit geld, je verdient er alleen maar bij. Ik heb nu al een stuk of 11 werknemers met bijna allemaal een volledig upgraded Kinetic 2T2's. Heb ook nog een miljoen op de bank. Ben zelf nu zilver met 70 prestige geloof ik.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2004 15:43 ]

• Ahmi
Nee man, meestal echt helemaal niets, alleen dat was mijn eerste ritje met die vrachtwagen, dus effe testen, enzo :)
8)

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
er is een patch beschikbaar om bepaalde bugs op te lossen:

This is a list of what 1.02 BETA has fixed:

- fixed game not even starting on computers with P4 & Hyperthreading enabled or dual CPU with WinXP SP2
- AI trafic - braking lights fixed
- steering sensitivity addressed: added a nonlinearity slider
- slight braking delay removed
- motor brake turned off automatically when you accelerate
- voiceover sounds fixed
- advanced horns position fixed
- empty/full texure fixed in several interiors

ik heb het getest en vooral het remmen gaat weer net als in 18 wheel of steel Across America, nu kan je tenminste normaal remmen

• Wazzup!

Verwijderd

verdomme, heb nu al 2x gehad dat ie crashed als ik een savegame laad :( nogal frustrerend als je net lekker ver bent :(

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

extreme schreef op 18 september 2004 @ 14:46:
er is een patch beschikbaar om bepaalde bugs op te lossen:

This is a list of what 1.02 BETA has fixed:

- fixed game not even starting on computers with P4 & Hyperthreading enabled or dual CPU with WinXP SP2
- AI trafic - braking lights fixed
- steering sensitivity addressed: added a nonlinearity slider
- slight braking delay removed
- motor brake turned off automatically when you accelerate
- voiceover sounds fixed
- advanced horns position fixed
- empty/full texure fixed in several interiors

ik heb het getest en vooral het remmen gaat weer net als in 18 wheel of steel Across America, nu kan je tenminste normaal remmen
_/-\o_

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• 456
  • Niet online

456

*** WARNING ***
Ik weet niet of dat bij iedereen zo is, maar bij mij heeft die patch mijn saved game verneukt!

Op zich geen ramp, ik begin wel overnieuw met deze prima upgrades!

• Ahmi
Mijn savegames doen het nog.

• ScuL
let wel: dit staat bij de releasenotes van 1.03:
NOTE: If you installed the BETA patch 1_02.exe
1. You will need to uninstall and reinstall the game.
2. Apply the patch.

• Victor
  • Niet online
Mijn savegames werken ook nog :)

Had net een ritje met een mobile home, wat zijn dat toch k*tdingen. Te breed, te lang en je zit overal tegenaan. Ik neem die rotzooi nooit meer mee. :(

Oh ja, inmiddels 11 chauffeurs in dienst, allemaal met volledig geupgrade, in fraai zwart uitgevoerde Forerunner Agressors. :Y) Zelf nog steeds m'n Kinetic 2T2. 8)

Gaat wel lekker zo. :D

Verwijderd

Mijn savegames doen het ook nog gewoon na installeren van 1.03.
Net speedticket gehad en -2 prestige :(

Verwijderd

wel kut dat je trailer begint te zwabberen bij >55 mph :+ krijg elke keer damage omdat m'n trailer de auto's van de baan ernaast veegt :+

• 456
  • Niet online

456

Raar.
Maar zoals gezegd, ook leuk om weer eens in een oud barrel plaats te nemen, ip van die Kinetic. Waardeer je die weer meer als ik weer geld heb :)

Verwijderd

weird.

als ik hier in een pic zie, dan heeft iedereen bovenin naast het vrachtwagentje een sterretje te staan met een getal. waarom heb ik dat niet??

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:08
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:49:
weird.

als ik hier in een pic zie, dan heeft iedereen bovenin naast het vrachtwagentje een sterretje te staan met een getal. waarom heb ik dat niet??
Die krijg je pas als je eigenbaas ben :D

Had toch even moeten gaan rusten ... slapen en autorijden gaat niet samen. :(

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FMUA3LQBV0VG

Hier ging nog alles naaar wens, lekker even door trappen.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/9F5GC798T2D3

Oeps dit uitzicht klopt niet.
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/NO60R1LS5D7U

Nee dat is niet echt wat je noemd parkeren.

[ Voor 28% gewijzigd door ravw op 18-09-2004 19:07 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 18:49:
weird.

Dat sterretje met het getal krijg je pas als je voor jezelf gaat rijden (je hebt dan 100k nodig).

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik zit nu op 70 prestige
heb nu 10 vrachtwagens rondkachelen die ik de komende tijd ga upgraden
318000 op de bank en geen schulden :P
vind het niet slecht gaan sinds donderdagmiddag dat ik de game kreeg

ga nu lekker op stap vanacht als ik thuiskom zal ik eens kijken waar ik die pics kan hosten
Verwijderd schreef op 18 september 2004 @ 19:08:
[...]

Dat sterretje met het getal krijg je pas als je voor jezelf gaat rijden (je hebt dan 100k nodig).
het is raadzaam zo rond de 150k op de bank te hebben ivm eventuele buffer dat heb je zo bij elkaar gereden die eerste vrachtwagen die je koopt is echt bagger :(

[ Voor 39% gewijzigd door Edwin van Cleef op 18-09-2004 20:29 ]

• Wazzup!
Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/pttm_00063.JPG

8) Eindelijk goud zo dat word lekker Nucleair Afval afval vervoeren >:)

Verwijderd

hm ligt t aan mij of is dit hetzelfde lvl design als city of heroes(lijk er erg op teminste)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/bier.jpg
hoeveel meter bier zou dat zijn :+

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/slide.jpg
trailer lekker sliden, wel oppassen voor auto's :/

btw. sneeuw is irri, vooral als je met 75 een besneeuwde bocht ingaat, je trailer komt dan ineens voorbij zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijt me een leuk spel. Ik heb de demo gedownload maar die stop ermee na een uur :(
80MB voor een uurtje plezier. Maar nu kan ik hem kopen via creditcard. Heeft iemand dit ook gedaan? Heb je dan het hele complete spel dat je ook in de winkel koopt? En kan je dit spel daarna ook op andere pc spelen. En hoeveel MB moet ie dan downloaden?
Dank u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de iso is 120 mb ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
De 1.3 patch ( t.o.v. 1.0, rest niet geinstalleerd) lost wel een flink aantal zaken op die eerst 'net niet' waren, zoals
- Het verkeer rijdt veel beter ( qua snelheid, invoegen )
- De vrachtwagen is beter te besturen door de non-linearity instelling.
- Het remmen op de motor wordt automagisch weer uitgezet als je gas geeft (of dat realistisch is weet ik, maar wel verdomd handig )

Ik heb er wel nog steeds last van dat ik geen extra paints (die prestige geven) voor m'n vrachtwagens krijg. Misschien in het begin iets fout gedaan :?
Ik ben net company boss geworden, misschien dat ik daar even een nieuw spel mee aanmaak om te kijken of het dan ook zo is.

En voor de rest blijft het nog steeds een leuk spel.
Had gisteren ook pech. Ik reed op een tweebaans-weg, gebeurt er ineens een ongeluk recht voor m'n neus. Gelukkig schampte ik de wagens maar een beetje, en was het geen frontale botsing.

Trouwens, ik heb 'm eindelijk eens mogen vervoeren:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/speed24/pttm_dino.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit man, wat kreeg je voor die dino. enne hoe kan ik extra chauffeurs aannemen. ik ben nu owner operator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 11:23:
shit man, wat kreeg je voor die dino. enne hoe kan ik extra chauffeurs aannemen. ik ben nu owner operator.
Viel wel mee, 70.000 voor Seattle -> Toronto dacht ik (is ook een lang stuk).

Dan moet je nog even wachten,
want zoals de naam al aangeeft, ben je nu gewoon zelf bestuurder & eigenaar .
Maar je hebt nog geen bedrijf ( dan moet je 'Company Boss zijn' ).
Dat kun je pas worden bij 50 prestige.

Het is trouwens wel vervelend dat je na de 50 prestige nog minder prestige per rit toebedeeld krijgt. Ze dwingen je dan echt richting ' Company Boss' te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jullie hebben me zo nieuwsgierig gemaakt dat ik maar via trygames.com um aan het downloaden ben. Maar daar staat niet bij dat het maar een uur speeltijd is :? Is het dan een "gewone" demo waar je minder ritten hebt maar die je wel onbeperkt kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:01

Spotter

Lichtnicht

speed24 schreef op 19 september 2004 @ 11:36:
[...]
Viel wel mee, 70.000 voor Seattle -> Toronto dacht ik (is ook een lang stuk).

Dan moet je nog even wachten,
want zoals de naam al aangeeft, ben je nu gewoon zelf bestuurder & eigenaar .
Maar je hebt nog geen bedrijf ( dan moet je 'Company Boss zijn' ).
Dat kun je pas worden bij 50 prestige.

Het is trouwens wel vervelend dat je na de 50 prestige nog minder prestige per rit toebedeeld krijgt. Ze dwingen je dan echt richting ' Company Boss' te gaan.
Dat valt inderdaad best mee, ik had net Toronto-San Fransisco met mobieltjes (bronze ster) $77.000. Maar het blijft lekker aantikken. Heb net een Kinetic 9W9 gekocht (te weinig geld nog voor een 2K2 (was de beste toch? of was het een 2T2 :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

Afbeeldingslocatie: http://www.cbsys.nl/pttm_00000.JPG

Ben net begonnen, wat een lekker spel :9
'T stuurgedrag van die dingen is alleen wel even wennen. Hoezo scharen :( ;)
Dit is m'n tweede truckje, nog niet veel maar we rijden door :)

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 19:54

BM

Moderator Spielerij
Heb het spel nu ook, maar om de een of andere reden draait het niet echt lekker.
Framerate schommelt tussen de 8 en 25 (als ik geluk heb). Spel zelf koos al een 800*600 resoultie, en voor de rest staat het meeste wel aan, maar volgens mij kan dat niet het verschil maken.

Iemand enig idee hoe het komt dat het zo slecht draait?
Specs in sig.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik heb even zitten kijken hoe ik companyboss kan worden
Heb nu een prestige van 76 (gold)
er rijden inmiddels 23 kinetics 2t2 bij mij en de zaken gaan prima O-)

Wat is de toegevoegde waarde van een companyboss? want ik kan nergens die optie in het spel vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEA Ninja
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Leek me een tof spel, maar viel wel erg vies tegen zeg... wat een boutgame

gewoon retesaai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Edwin van Cleef schreef op 19 september 2004 @ 18:12:
ik heb even zitten kijken hoe ik companyboss kan worden
Heb nu een prestige van 76 (gold)
er rijden inmiddels 23 kinetics 2t2 bij mij en de zaken gaan prima O-)

Wat is de toegevoegde waarde van een companyboss? want ik kan nergens die optie in het spel vinden :?
Je bent al Companyboss, anders kan je geen chauffeurs in dienst nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

King_Louie schreef op 19 september 2004 @ 18:20:
[...]

Je bent al Companyboss, anders kan je geen chauffeurs in dienst nemen.
Inderdaad. Je bent eerst employee (werknemer), dan Owner Operator (Eigen baas met eigen truck) en daarna Company Boss (Mensen aannemen en zelf rijden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

weer wat geleerd komen er nog meer mogelijkheden dan wat ik nu bereikt heb?
kan tot op zekere hoogte autos kopen moet er wel personeel zijn die er mee kan rijden namenlijk.
Heb 1 chauffeur in loondienst die de goldstatus heeft bereikt en 5 met de zilverenstatus.

Is het nu dus een kwestie van tijd dat iedereen een goldstatus heeft bereikt en verder niets meer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, volgens mij gaat het spel maar tot zo ver, en kun je eigenlijk wel stoppen nu (tenzij je het nog leuk vindt natuurlijk).
Je moet voor elke truck een bestuurder aannemen. Hun prestige loopt echter niet op (althans niet bij mij), dus eerst de goede aannemen, dan de mindere.

Er zijn in totaal 35 truckers die je allemaal kunt aannemen. Ik denk dat je het spel officieel hebt uitgespeeld als je 100 prestige hebt en 35 man in dienst. Ik ben daar zelf nog niet, dus weet het niet zeker, het is maar speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:39
Zo maar eens een plaatje van iemand met een goude ster posten, met de bijbehorende privilege. Nuclear Waste vervoeren. :X

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~roest210/truck5.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Laatst online: 19:54

BM

Moderator Spielerij
Ik kon al nuclear waste vervoeren toen ik nog in dienst reed van iemand anders?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:58
whOOt * HiDNN heeft de game ook :P

Erg vet, en draait ook nog eens lekker 1280x1024 O+
Sidewinder erbij en toeren maar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ken "volgens mij" :P beter Pedal to the Metal spele. Je mist zoiezo niks van Across America, want PttM is gewoon Across America alleen een stuk, beter/leuker/mooier. :)
ook ik zit met dit dillemma, maar waarom zijn ze allebeide dan even duur als PTTM beter/uitgebreider is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18:39
SpeedAddict schreef op 19 september 2004 @ 21:50:
Ik kon al nuclear waste vervoeren toen ik nog in dienst reed van iemand anders?
Dat zou kunnen, ik heb namelijk laast bij iemand ook gezien dat hij hummers moest vervoeren. Alleen als je voor jezelf begint kan je het wel lichtelijk vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/pttm_00066.JPG

Wehehehhehe dat schiet wel op met da Nuclear Waste. >:)
Voor zo'n klein pokke stukkie 144k dollar :9

Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/pttm_00067.JPG
Zow hier de aankomst met nog wat tijd over :+

@turbulence

Anders probeer je toch eerst allebij de demos als dat mogelijk is dan. Dan weet je gelijk welke leuker is. :)

[ Voor 45% gewijzigd door Wazzup! op 20-09-2004 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik zie dat iedereen die een beetje geld heeft de zelfde auto koopt want ik heb deze namenlijk ook in die kleuren :)
ik zit een beetje aan mijn maximum van het spel alleen mijn personeel kan nog upgraden van brons naar zilver en dan naar goud.
Heb alle chauffeurs aangenomen in de tabel en ze rijden allemaal met een kinetic 2t2 met alle opties
10 miljoen op de bank en dat blijft maar groeien op deze manier word het een beetje afgezaagd :/
Ben vanaf donderdagmorgen bezig nu is het zondag op maandag nacht en heb ik het in principe al voor het grootste deel uitgespeeld :D

denk dat ik nu maar eens ga slapen hehehe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/wtfpttm.jpg
wtf lol :D
Op de een of andere manier stuitderde die tegenstander ineens keihard de lucht in :? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Verwijderd schreef op 20 september 2004 @ 01:13:
[afbeelding]
wtf lol :D
Op de een of andere manier stuitderde die tegenstander ineens keihard de lucht in :? :D
Wazzup! schreef op 15 september 2004 @ 01:43:
@Peppio

Mijn Documenten\18 WoS Pedal to the Metal\screenshots

[afbeelding]

[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://yankees.myadsl.nl/pttm_00004.JPG

[afbeelding]
bos brandje
[afbeelding]
LoL dat had ik ook een keer vliegt er opeens zo'n auto recht de lucht in :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Ik heb dat ook wel 's gehad met een andere truck. Cabine tolde door de lucht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
Edwin van Cleef schreef op 20 september 2004 @ 01:02:
Ik zie dat iedereen die een beetje geld heeft de zelfde auto koopt want ik heb deze namenlijk ook in die kleuren :)
ik zit een beetje aan mijn maximum van het spel alleen mijn personeel kan nog upgraden van brons naar zilver en dan naar goud.
Heb alle chauffeurs aangenomen in de tabel en ze rijden allemaal met een kinetic 2t2 met alle opties
10 miljoen op de bank en dat blijft maar groeien op deze manier word het een beetje afgezaagd :/
Ben vanaf donderdagmorgen bezig nu is het zondag op maandag nacht en heb ik het in principe al voor het grootste deel uitgespeeld :D

denk dat ik nu maar eens ga slapen hehehe :O
De chauffeurs kun je toch niet upgraden naar zilver of goud???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

amd_at_primus schreef op 20 september 2004 @ 07:42:
[...]

De chauffeurs kun je toch niet upgraden naar zilver of goud???
*offtopic*
ben inmiddels als weer wakker :P
*ontopic*
idd dat gaat niet ben ik ook achter gekomen.
Ik dacht namenlijk wanneer ze langer zouden rijden ook zouden gaan stijgen in aanzien maar het blijft allemaal het zelfde.
Wat dat betreft heb ik hem in laat ik zeggen 5 dagen rondgespeeld en zit ik aan het eind van de mogelijkheden.
Maar dat neemt niet weg dat het een leuk spel is.
Wanneer iemand de moeite niet wil nemen om zover te komen wil ik wel mijn saved game sturen :+

Wat mij ook opgevallen is is wanneer er geen chauffeurs meer over zijn die je aan kan nemen dat je nog wel vrachtwagens kan kopen zonder dat je een waarschuwing krijgt.
verder kom je ipv andere chauffeurs dan alleen nog je eigen autos tegen.
Wat ik ook geprobeerd heb is diverse autos naar het zelfde punt te plannen maar meer als 2 heb ik er niet op 1 punt gezien

Als je genoeg autos hebt rijden en je hebt geld nodig blijf je gewoon stilstaan en je brengt zelf wijzigingen in de planning aan.
Niet iedere chauffeur plant even goed zijn ritten in en ik houd van een strakke planning.
Vervolgens doe je alleen rusten door iedere keer 6 uur te gaan slapen en het geld rolt gewoon binnen. (slapend rijk worden) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getah
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik ben net begonnen met dit spelletje, en ondertussen voor mezelf begonnen. Nu was ik vanmiddag in een rare bui en ik ging gewoon scheuren, voor zover dat kon met die brakke truck. Beland ik ineens in de middle of nowhere, vliegen daar UFO's en straaljagers langs :D Iemand anders dit al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.xsi.co.za/getah/pttm_00004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xsi.co.za/getah/pttm_00005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xsi.co.za/getah/pttm_00010.jpg

Sorry ik kan maar niet onthouden hoe ik ze clickable maak :X -->danke :)

Ik speel overigens wel met 6x AA en 16x AF. Het valt me op dat dit de prestaties nauwelijk beïnvloedt :D Enig idee hoe dit kan? Als ze dit nu bij andere spelletjes ook kunnen doen zou dat mooi zijn :D

[ Voor 48% gewijzigd door Getah op 21-09-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karel V
  • Laatst online: 29-09 21:51

Karel V

Een simpele ziel

[url=http://www.xsi.co.za/getah/pttm_00010.jpg][img]http://www.xsi.co.za/getah/pttm_00010.jpg[/img][/url]
Zo moet je het invoeren voor een clickable screen. Dat deze niet verwerkt wordt komt omdat de statement tussen [norml] [/norml] tags staan. En alles wat tussen norml tags staat wordt als tekst gezien en wordt niet verwerkt.

[ Voor 14% gewijzigd door Karel V op 21-09-2004 20:04 ]

The old Lie: Dulce et Decorum est Pro patria mori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook eigen baas maar ik snap helemaal niks van die planning.
Je kan van alles aanklikken maar ik zie nergens waar ik het kan ophalen ofzow. Soms als ik een vracht aanklik en dan terug ga dan krijg ik een mededeling van dat ik me aanhangert op kan halen maar nu krijg ik dat helemaal niet meer. Zou iemand mij is fijn uit willen leggen wat de truc is. Of zie ik iets over het hoofd.

En waar kan ik een truck @80mph kopen? Ik kan alleen van die hele slome barrels kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:08:
Ik ben nu ook eigen baas maar ik snap helemaal niks van die planning.
Je kan van alles aanklikken maar ik zie nergens waar ik het kan ophalen ofzow. Soms als ik een vracht aanklik en dan terug ga dan krijg ik een mededeling van dat ik me aanhangert op kan halen maar nu krijg ik dat helemaal niet meer. Zou iemand mij is fijn uit willen leggen wat de truc is. Of zie ik iets over het hoofd.

En waar kan ik een truck @80mph kopen? Ik kan alleen van die hele slome barrels kopen.
klik je wel eerst op je eigen truck?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar 1 truck, ik heb nu een eenmans bedrijf. Hoe doen jullie dat als je een nieuwe vracht wil rijden? Waar let je op en waar klik je op :?
Pagina: 1 2 3 4 Laatste