![]() |
- Het Spel |
18 Wheels of Steel is de benaming voor de laatste 2 games uit de oorspronkelijke Hard Truck reeks. Het doel van dit spel is simpel: verdien geld geld door je vracht van A naar B te brengen. Met dit geld kun je vervolgens nieuwe trucks kopen, upgraden en uiteindelijk zelfs een transportbedrijf runnen. Echter, je komt niet zonder slag of stoot zo ver. Naast het regelmatig tanken en onderhoud van de vrachtwagen, krijg je te maken met snelheids, gewicht en grenscontroles. Is je lading te zwaar, dan krijg je een boete. Rijd je door zo'n controle, dan kun je maar beter je pedal to the metal houden, want de politie zit je meteen op de hielen! |
- Informatie |
Officiële sites: • Valu-Soft • SCS Software Fansites: • Truck Sims Skins • TruckPol Waar te kopen: • Bol.com - 18 Wheels Of Steel: Pedal To The Metal - € 24,99 • Bol.com - 18 Wheels Of Steel: Across America - € 24,99 • Valu-Soft.com - 18 Wheels Of Steel: Pedal To The Metal - € 16.30 • Valu-Soft.com - 18 Wheels Of Steel: Across America - € 8.15 Op deze site kan je eerst de game proberen voordat je 'm koopt. Er zijn volledig werkende demo's te downloaden: • trygames - 18 Wheels Of Steel: Pedal To The Metal - € 16.70 • trygames - 18 Wheels Of Steel: Across America - € 16.70 |
- Minimale systeemeisen |
18WoS: Pedal to the Metal • Windows 98/ME/XP • Pentium III 800MHz of sneller • 256 MB RAM • 32 MB 3D Videokaart met T&L en DirectX 8.1 ondersteuning • DirectX 8.1 compatible geluidskaart • 200 MB HD ruimte • 4X CD-ROM speler • Muis • Toetsenbord 18WoS: Across America • Windows 98/ME/XP • Pentium III 700 MHz of sneller • 256 MB RAM • 16 MB 3D Videokaart met DirectX 8.1 ondersteuning • DirectX 8.1 compatible geluidskaart • 400 MB HD Ruimte • 4X CD-ROM Speler • Muis • Toetsenbord |
- Screenshots |
![]() ![]() ![]() ![]() Dit zijn een paar screenshotjes die ik zelf nog had van 18WoS: Pedal to the Metal, zal later even een overzichtje van beide games maken |
- FAQ |
V: Is Pedal to the Metal een upgrade van Across America? A: Nee, Pedal to the Metal is een stand-alone game. Je kunt het dus los van Across America spelen. V: Zijn er extra's zoals maps en skins te downloaden? A: Ja! Die vindt je voornamelijk op TruckSimSkins.com V: Zijn die andere mobilisten nou echt zo stom dat ze iedere keer tegen me aanrijden? A: Ja. V: Is er geen muziek voor onder het rijden? A: Jazeker, druk maar op 'J'! Hier zitten wat deuntjes onder, maar je kunt ze zelf ook toevoegen. Dit moet echter wel in OGG formaat. Zet de bestanden in de 18 WoS\music map in je Mijn Documenten. V: M'n beeld wordt telkens zwart en dan hoor ik iemand gapen! A: Je hebt te lang door zitten trucken, en nou ben je moe. Zoek een hotel op om te slapen. Deze staan in je notebook (N) aangegeven als een huisje. V: M'n stuurtje doet het niet! A: Sommige stuurtjes schijnen niet helemaal lekker te werken i.c.m. 18WoS. Echt een patroon heb ik nog niet kunnen ontdekken, maar het lijkt erop dat veel problemen gewoon door foute calibratie komen. Zorg dus dat je zowel in Windows als 18WoS je stuur goed afgesteld hebt. V: Waar kan ik nieuwe trucks kopen? A: Hiervoor moet je eerst een truckdealer tegen zijn gekomen. En dan kun je alleen de trucks kopen die deze dealer verkoopt. Bij Pedal to the Metal moet je wel eerst Owner/Operator zijn voordat je je eigen truck kan kopen. Dit doe je door de gelijknamige knop in je Notebook (N) onder Economy in te drukken. V: Wat bedoelen ze met 'How's the 10-13 up ahead?' A: Ze vragen naar het weer, druk op V en geef antwoord op de vraag V: Doenie doenie met SP2? A: FF hier kijken: *Klik* V: Welke scores moet je halen in Pedal to the Metal om hogere reputaties te krijgen? A: 25 Voor brons, 50 voor zilver en 75 voor goud. |
- Overig |
Ook in dit topic gelden de regels van GoT! Het spel is misschien niet zo makkelijk te krijgen als bijv. Doom 3, maar dat is nog geen reden om hier maar te gaan vragen waar je het op minder legale manier kan verkrijgen. Dit zal je niet in dank worden afgenomen. Niet doen dus! Spoilers over waar je bijvoorbeeld bepaalde dealers kan vinden graag tussen de [spoiler] tags zetten! Screenshots liever niet breder dan 600 pixels, dit om te voorkomen dat je de layout verkl**t! Voor toevoegingen aan de TS, gewoon hier in het topic posten en ik zal het zsm toevoegen. Veel plezier in dit topic! |
[ Voor 26% gewijzigd door Victor op 13-09-2004 21:15 . Reden: FAQ Update ]