[PC] 18 Wheels of Steel

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 2.889 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07 10:00
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:59:
Ik heb maar 1 truck, ik heb nu een eenmans bedrijf. Hoe doen jullie dat als je een nieuwe vracht wil rijden? Waar let je op en waar klik je op :?
Gewoon op "N" drukken en zo kom je in je laptop terecht. FF kijken in werke stad je bent (bij route) en dan naar planning gaan. Dan klik je op de stad waar je bent, en nu staan rechts de vrachten die je kunt vervoeren. Natuurlijk wel even goed kijken dat je een vracht kiest waar je niet dagen op moet gaan wachten. (Kijk dus ff welke dag en tijd het is, rechtsboven in beeld). Dan klik je dus op zo'n vracht en moet je ff kijken bij welk bedrijf je het kunt afhalen. Op het kaartje van de stad zie je de meeste bedrijfsnamen staan en kun je er gewoon heenrijden om je vrachtje op te pikken. :)

[ Voor 19% gewijzigd door F0kke op 21-09-2004 21:17 ]

• Ahmi
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:52
Bestaat er al een map waar al de truck dealers op staan?
Zoek de 2T2 dealer... :?

• ScuL
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:11
check het begin van het topic, ik heb het in een spoiler vermeld

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

• Ahmi
Thanks ! :)

• Getah
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07-2023
Ik heb bij dit spel gemerkt dat het bijna geen effect heeft op het aantal fps als je AA en AF aanzet. Enig idee hoe dit komt? Als ze dit nu bij alle games zo kunnen maken.. :D Het spel ziet er met tóch mooier uit, ondanks dat je weinig verschil hebt in het aantal fps.

By the way wil iemand nog weten waar ze vliegende schotels kunnen zien of was dit al oud nieuws? :P

• ScuL
Ik heb AA en AF eens aangezet voor dit spel maar merk helemaal geen verschil in beeldqualiteit.. Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt.

Voor mij oud nieuws, zitten tussen Albuquerque en.. El Paso oid? Of Saltlake.. Het was zo in New Mexico ongeveer :)

[ Voor 30% gewijzigd door ScuL op 22-09-2004 20:53 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:26

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wat is dit een vaag spel :X. Mijn truck trekt op alsof er dikke stront in de motor zit en mede webestuurders lopen vak vast als ze de snelweg opgaan waardoor ik weer moet gaan bashen :P

Vaag spel :P

Xbox Live ID:Notna8310

• ScuL
Dat langzame is omdat je een langzame truck hebt... meer verdienen dan kun je een betere kopen. ..... Die wegbestuurders lopen niet vast maar stoppen om verkeer op de snelweg voor te laten. In Amerika heb je van die stroken waar je voorrang moet verlenen (= dus stoppen). Heel irritant.... invoegstrook zoals hier is vele malen makkelijker :D

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
het is toch een beetje vreemd dat je met die eerste truck waarmee je begint zo'n 1:20 minuten ofzo (? doe het ff uit m'n hoofd) bezig bent om op topsnelheid te komen, das toch 1 uur en 20 minuten ingame-tijd ofzo (1 minuut = 1 uur ingame)? :D wel een erg langzame truck hehe

iRacing Profiel

• ScuL
Mja zo realistisch is de klok in het spel nou ook weer niet. Eigenlijk vind ik dat een bug, imho zou de tijd in steden langzamer moeten gaan.

Verwijderd

bluuuurgh schreef op 22 september 2004 @ 22:08:
het is toch een beetje vreemd dat je met die eerste truck waarmee je begint zo'n 1:20 minuten ofzo (? doe het ff uit m'n hoofd) bezig bent om op topsnelheid te komen, das toch 1 uur en 20 minuten ingame-tijd ofzo (1 minuut = 1 uur ingame)? :D wel een erg langzame truck hehe
de truck even snel als de klok laten gaan is ook weer geen optie :X Tja je moet wat verzinnen om toch het level een beetje groot te laten lijken. Staat nogal lullig: vracht van San Fransisco naar New York, levertijd 20 minuten ofzo :X

Verwijderd

Lijkt me wel leuk spel, had vanavond de demo gedownload en ge installeerd, leek allemaal goed te gaan, kon in menu komen dus ik dat spel starten, daar sta je dan met je vrachtwagentje, ik de motor aangezet, wil ik gaan rijden knalt ie me er keihard uit naar blauw scherm met physical memdump, iemand enig id wat dat is?
Want aangezien ie niet zo heel duur is wil ik m wel gaan kopen, maar als het origineel die ook gaat doen dan heb ik er niet zoveel zin an.
Speel 'm trouwens onder win2kpro

• Getah
-ScuL- schreef op 22 september 2004 @ 20:52:
Ik heb AA en AF eens aangezet voor dit spel maar merk helemaal geen verschil in beeldqualiteit.. Ik vraag me af of het überhaupt wel werkt.

Voor mij oud nieuws, zitten tussen Albuquerque en.. El Paso oid? Of Saltlake.. Het was zo in New Mexico ongeveer :)
Reken maar dat je het verschil ziet. Klik maar eens op deze plaatjes, laat ze op ware grootte weergeven en kijk bijvoorbeeld eens de de rand van de motorkap >:) Ook aan die pijl kun je het heel goed zien trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://www.xsi.co.za/getah/zonder.jpg
Zonder AF en AA

Afbeeldingslocatie: http://www.xsi.co.za/getah/met.jpg
Met 6xAA en 16xAF

Zoals ik al zei: wél betere beeldkwaliteit, géén slechtere performance :D

[ Voor 6% gewijzigd door Getah op 23-09-2004 07:47 ]

• ScuL
Ik zie het idd op je plaatjes maar in-game maakt het bij mij geen verschil. Hier een dump van mijn Nvidia panel.
Afbeeldingslocatie: http://www.wbmgstone.com/webshare/got/AA_AF.png

zou toch moeten werken?

[ Voor 28% gewijzigd door ScuL op 23-09-2004 14:17 ]

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Nu is er dus Godvvvvvfriedd van Bouillon weer een saved game naar de klote geholpen...

Dalijk ga ik echt nog negatief doen overt spel :(
Ik kan nu wel al company boss aanklikken, dat scheelt :)

Jammer dat er eigenlijk nooit een goede europese kaart is gekomen! Of nog beter: een nederlandse (8>

[ Voor 37% gewijzigd door 456 op 23-09-2004 14:19 ]

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• EquiNox
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Hoe kan ik uberhaupt andere mannetjes aannemen? Moet ik bij een hotel gaan staan ofzo?

• ScuL
456 schreef op 23 september 2004 @ 14:17:
Jammer dat er eigenlijk nooit een goede europese kaart is gekomen! Of nog beter: een nederlandse (8>
Ik had al een mailtje gestuurd naar de makers over 18 Wheels of Steel: Across Europe. Ik heb namelijk VEEL leuke ideëen die ik daarin zou willen toevoegen... tot nu toe helaas nog geen antwoord gehad.

• 456
  • Niet online

456

EquiNox schreef op 23 september 2004 @ 14:51:
Hoe kan ik uberhaupt andere mannetjes aannemen? Moet ik bij een hotel gaan staan ofzo?
als je de company boss mode bezit (bronze star) kun je ze overal aannemen.
ga naar notebook, en koop een truck (daarvoor moet je dus wel in de buurt van een truckshop zijn) en huur een werknemer/.

Verwijderd

Tof spel alleen ben ik nu lekker ver zo 60 prestige. En nu zo op het een op andere moment stottert gigantisch. Ik kan bijna niks meer. Start ik een niewe game doet ie het weer normaal. Ga ik weer naar mijn opgeslagen game stottert ie weer :( . Iemand idee wat dit is?

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
-ScuL- schreef op 23 september 2004 @ 14:14:
Ik zie het idd op je plaatjes maar in-game maakt het bij mij geen verschil. Hier een dump van mijn Nvidia panel.
[afbeelding]

zou toch moeten werken?
Zet je AA is op 4x en niet op 4xS.... ;)

ps. Wat heb jij trouwens een rare taal onderin de plaatje en op de tab bladen.... 8)7 Bildskärm / Felsök

[ Voor 16% gewijzigd door Tupel op 23-09-2004 16:13 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• ScuL
hm wat is het verschil? . zet hem wel ff op 4x.
taal = zweeds 8)

• Tupel
Ik meen me te herinneren dat 4xS alleen op Direct3D sloeg en niet op OpenGL. Correct me if I'm wrong :Y)

En why the f*ck zweeds 8)7 |:( :?

[ Voor 19% gewijzigd door Tupel op 23-09-2004 16:19 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Verwijderd

Ik lees net in wat vorige topics dat sommige precies hetzelfde probleem hebben als mijn. En dat het probleem komt als je bij chihuaha de oprit wilt oprijden als je je vracht daar moet leveren. Ik dus kijken en ja hoor precies hetzelfde bij mij, precies voor de oprit in dat verrekte stadje.
Is hier wat aan te doen? heb net presige 60. Geen zin om weer overnieuw te doen.

• Tupel
Gisteren heb ik er even de tijd voor genomen en ben ik aan het proberen geweest
De resoluties heb ik omgezet naar zo laag mogelijk
De patch nog een keer gedraaid en hij liep al een klein stukje beter
Mijn vracht afgeleverd en dat ging nog redelijk
Nadat ik met veel horten en stoten Chihuahua uitgereden ben heb ik de game gesaved.
De patch eroverheen gedraaid (nogmaals)
spel opnieuw opgestart
saved game geladen en hij liep weer normaal

Ik heb de game gesaved toen ik met mijn vrachtwagen op de invoegstrook stond van de snelweg en mijn terugvracht heb ik pas in de volgende stad geboekt.
Chihuahua kom ik niet meer rijd er maar met een grote boog omheen want het komt de gameplay niet ten goede.
Misschien heb je daar wat aan?

Verwijderd

Mss heb ik er wat aan jah. Maar ik heb een gedowloade versie en als ik die patch moet geloven werkt ie niet op mijn versie.
Kzal is proberen om uit die stad te komen :| . Denk wel dat dat een heel slaapverwekkend ritje word :z .

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 16:41 ]

• Tupel
Ik *kuch* heb *kuch* ook een ge *kuch* downloade *kuch* versie..... werkt best hoor die patches. Voor de rest zeg ik niks want hier mag geen ondersteuning aan warez worden verleend. Maar goed dat je hem toch ook legaal gaat aanschaffen ;)

Verwijderd

Uhm volgens mij kijk ik er helemaal overheen maar waar kan ik die patch vinden?

• ScuL
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 16:40:
Mss heb ik er wat aan jah. Maar ik heb een gedowloade versie en als ik die patch moet geloven werkt ie niet op mijn versie.
Kzal is proberen om uit die stad te komen :| . Denk wel dat dat een heel slaapverwekkend ritje word :z .
Ik heb mijn versie ook niet van een CD ahum :X .. maar die patch werkt gewoon. No-CD dingest moet je wel weer zelf even vinden bij de bekende plaatsen..
Peppio schreef op 23 september 2004 @ 16:18:
Ik meen me te herinneren dat 4xS alleen op Direct3D sloeg en niet op OpenGL. Correct me if I'm wrong :Y)

En why the f*ck zweeds 8)7 |:( :?
Dat verklaart het ...... ja waarom. omdat ik die taal spreek misschien lol :+

Verwijderd

Ik snap er geen drol van, het spel doet alles maar zodra ik de toets indruk om te rijden krijg ik gelijk beginning drop of phys mem in blauw scherm, ik kan voor de rest alles doen, ik haal m van de handrem ik start de motor, ik wacht het gaat regenen, enzo gaat allemaal vlekkeloos, maar zodra ik het gasgeef knopje indruk kapt ie er mee, vermoeiend...

• Ahmi
Vind dat het wel wat saaitjes wordt... :O
Heb al heel wat mensen voor me rijden, en het geld blijft maar binnenstromen...
Heb een leuke truck enzo....
Majah....moet gouden ster nog halen... :+

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
vreemde is wat ik heb is dat mijn zijspiegels niet werken, ook al draai ik ze met de knoppen die er voor bestemd zijn.

dit had ik al bij versie 1.0, na de patch 1.2 beta nog steeds en bij patch 1.3 ook.

Is het zo dat er meerdere mensen met een ATi Radeon kaartjes hetzelfde probleem hebben? of hebben jullie dit ook gehad en hebben jullie een oplossing?

ik heb mijn videokaartdrivers niet echt nog geupdate laatste update was in april, maar wel directx 9.0c

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 20:19

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Mijn spiegels doen het prima, ik draai met Omega versie 4.6 drivers.

• ScuL
Peppio schreef op 23 september 2004 @ 16:18:
het maakt nog geen verschil nu :X

• Getah
extreme schreef op 23 september 2004 @ 19:06:
vreemde is wat ik heb is dat mijn zijspiegels niet werken, ook al draai ik ze met de knoppen die er voor bestemd zijn.

dit had ik al bij versie 1.0, na de patch 1.2 beta nog steeds en bij patch 1.3 ook.

Is het zo dat er meerdere mensen met een ATi Radeon kaartjes hetzelfde probleem hebben? of hebben jullie dit ook gehad en hebben jullie een oplossing?

ik heb mijn videokaartdrivers niet echt nog geupdate laatste update was in april, maar wel directx 9.0c
Druk eens een paar keer op f2 ;) Die spiegels die je ziet als je in de cockpit (heet dat zo? 8)7 ) zit zijn niet echt :+

Verwijderd

*kuch* Ik reed vandaag met computer spelletjes richting Toronto. En ik haal een collega trucker in, en die vent gaat opeens op mijn baan rijden :( Die *** heeft me 5000 dollar gekost :|

• Ahmi
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 20:35:
*kuch* Ik reed vandaag met computer spelletjes richting Toronto. En ik haal een collega trucker in, en die vent gaat opeens op mijn baan rijden :( Die *** heeft me 5000 dollar gekost :|
Ze rijden ook altijd langzaam he! :(
Alle truckers trouwens! :X

Verwijderd

Achmedd schreef op 23 september 2004 @ 21:13:
[...]

Ze rijden ook altijd langzaam he! :(
Alle truckers trouwens! :X
Yup, gok op een mijltje of 40. ( :X ) kom je daar met 60 voorbij

• Ahmi
Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 21:22:
[...]

Yup, gok op een mijltje of 40. ( :X ) kom je daar met 60 voorbij
Correct 80 :9 :*)

• Tupel
-ScuL- schreef op 23 september 2004 @ 19:58:
[...]

het maakt nog geen verschil nu :X
Das echt vaag zeg, ik heb ook een ti4400 en bij mij werkt het perfect :? Ik weet niet watvoor drivers je hebt... maar volgens mij kan het zelfs daar niet aan liggen.

Misschien moet je is proberen AA standaard voor alles aan te zetten, niet alleen specifiek voor 18 Wheels of Steel.

[ Voor 18% gewijzigd door Tupel op 24-09-2004 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-09 12:50
Ik heb ook een ti4200 en werkt ook hier prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

dennismaus schreef op 24 september 2004 @ 08:31:
Ik heb ook een ti4200 en werkt ook hier prima.
idem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Het is hier nu opgelost, ik heb het nu op alle toepassingen toegepast in plaats van alleen het 18WoS profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Mooi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Opvallend: met een zilveren ster zijn alle weegstations ineens dicht :D (Of komt het doordat ik met graafmachines aan het rijden ben ofzo?)

Gaaf spel, heb nu 1 werknemer met een volledig geupgrade 2T2. Ben zelf nog onderweg naar 75+ punten (heb er nu 66)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

Nvidiot schreef op 24 september 2004 @ 16:34:
Opvallend: met een zilveren ster zijn alle weegstations ineens dicht :D (Of komt het doordat ik met graafmachines aan het rijden ben ofzo?)

Gaaf spel, heb nu 1 werknemer met een volledig geupgrade 2T2. Ben zelf nog onderweg naar 75+ punten (heb er nu 66)
noob :+

Raar van die weegstations, nooit gehad! (kscheur er sowieso met mijn 2T2 en 75mph langs!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Nvidiot schreef op 24 september 2004 @ 16:34:

Ik heb inmiddels de gouden ster en mijn prestige is 94 8)
bijna alle weegstations zijn bij mij gewoon open en ik hoef niet te proberen er voorbij te rijden want heb meteen de politie achter mij aan.

Laatst maakte ik een overtreding in toronto de politie van canada is mij gevolgd tot in mexico toe 8)7

Verder draait de game hier met alle settings op full 1600*1200*32 op een Gf 4200ti prima.
Heb nog wat mooie screenshots ga even kijken waar ik ze kan hosten dan zie je ze zo wel online >:)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Het spel is zo leuk dat iedereen nu uitgespeeld is :+

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Nee hoor :)

Paar screens die ik de afgelopen week heb gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00011.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00012.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00016.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00019.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00020.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00022.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00027.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00029.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00030.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00032.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00044.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00054.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00056.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00061.jpg
Afbeeldingslocatie: http://gamezonly.madsims.net/images/content/random/18wos/pttm_00063.jpg
offtopic:
Allemaal clickable

Owh jah, en m'n host kan soms ff sloom zijn

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zoow, nu rang 73 en een truck die rond de 70 loopt :P
Wat ik me afvroeg, hoe tanken jullie? jaja, bij het tankstation In de zin van: rijden jullie de tank helemaal leeg en dan tanken? (doe ik) Of bij ieder tankstation stoppen en een klein beetjuh tanken? Mijn regeltje: ik tank niet onder de 300 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32

Dentheman

Zie signature

Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 21:36:
zoow, nu rang 73 en een truck die rond de 70 loopt :P
Wat ik me afvroeg, hoe tanken jullie? jaja, bij het tankstation In de zin van: rijden jullie de tank helemaal leeg en dan tanken? (doe ik) Of bij ieder tankstation stoppen en een klein beetjuh tanken? Mijn regeltje: ik tank niet onder de 300 dollar.
Grote halen snel thuis zeg ik altijd maar :Y)

maar soms struikel ik zegmaar :X en sta ik stil |:(
Als het kan probeer ik met een tank de eindbestemming te bereiken, als ik het denk te redden doe ik dat ook en tank pas als ik m'n vrachtje afgeleverd heb :D
Heb ik gelijk een excuus om ff zonder trailer te planken })

[ Voor 18% gewijzigd door Dentheman op 06-10-2004 22:01 ]

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben wel eens op de startmotor naar een tankstation gereden :D Was gelukkig niet zo ver weg en 't was lichtjes downhill.
Als ie echt bijna op is laat ik hem zoveel mogelijk uitrollen (heuvel af). Alleen heuvel op ff de motor aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt er eigenlijk als je um helemaal leeg rijdt? f9 indrukken of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Jup, dan krijg je benzine erbij :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
En $5000 eraf. ;)

Kan dus beter regelmatig tanken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

true, maar wat is 5000 nou als je een beetje verdient? :)

Last.fm |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook 2 miljoen, daar niet van, maar het blijven 5000 dollars :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
5000 tegen 300? hm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Kun je in de nieuwe versies de politie net zoals ik de eerste versie (die ik nog regelmatig speel) achter je laten door gestaag met hoge snelheid door te crossen?
Kunnen de trucks nog steeds (onrealistisch) 130 mijl per uur, of zijn de snelheden nu realistischer? Ik heb de demo gespeeld, en de snelheidsbeleving is wel beter (invloed van de helling van het terrein).

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Politie kan je heel lang achtervolgen ja en 130mph heb ik in nog geen enkele hardtruck versie gezien. 80mph is de max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:37
Ik heb nu een 'score' van in de 80. Maar ik heb nog nooit politie achter me aan gehad. Krijg je dat als je door rijdt bij een weegstation ofzo?

Verder wel vet tof spel. Speel het nu al best een tijd, zolang je het niet te lang achter elkaar speelt blijft het blijkbaar ook leuk.

SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

-ScuL- schreef op 08 oktober 2004 @ 12:17:
Politie kan je heel lang achtervolgen ja en 130mph heb ik in nog geen enkele hardtruck versie gezien. 80mph is de max.
Pak dan maar de eerste Hardtruck versie. Daar zitten 4 trucks in die meer dan 80 mph rijden (volgens de aanduiding in het spel overigens).

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Doorrijden bij een weegstation of bij de grens, of veel te hard planken in de stad.... soms ook op de snelweg maar daar zie je minder controles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vet spel, dat Pttm. Maar ik ben nog employee (kan wel al operator owner) maar is dat veel beter dat operator owner ?
Want ik krijg nu toch al nieuwe trucks als ik wat aflever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Dan kun je zelf bepalen waar je heen rijdt en wat je op moet halen, je kunt anderen in dienst nemen en je kunt je eigen upgrades regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Waarom is het zo dat als je van Employee (je hebt al een vette truck), de owner/operator modus ingaat, je weer een veel mindere truck krijgt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00fer schreef op 22 oktober 2004 @ 17:39:
Waarom is het zo dat als je van Employee (je hebt al een vette truck), de owner/operator modus ingaat, je weer een veel mindere truck krijgt ?
omdat die andere truck van je baas is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is wel cool spel
biedt het nog voordelen de 2de stap na employe
want ik ben nog alsan employe :p wat geld verdienen zodat ik direct een betere truck kan kopen maar wat zijn de andere voordelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:40

TommyGun

Stik er maar in!

Heb het spel ook pas en is wel leuk. Alleen jammer dat de trucks zo langzaam zijn, er weinig andere truckers rijden. Die er rijden horen bij jou overigens en dat ze zo dom zijn en langzaam rijden. Verder vind ik de missies wel leuk. Alleen als je nog voor een baas werkt dan blijf je maar rijden. Nooit mag je eens cruisen. Jah ff saven, cruisen en dan weer laden dat wel natuurlijk. Verder vind ik de besturing maar bagger. Je moet dik een halve kilometer van te voren al je rem inhouden voordat je stil staat. Op de motor afremmen kan ook maar brengt dat geen schade aan?

Ik ga weer verder spelen.. Doei doei :Y)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
TweakingPro schreef op 23 oktober 2004 @ 23:22:
Heb het spel ook pas en is wel leuk. Alleen jammer dat de trucks zo langzaam zijn, er weinig andere truckers rijden. Die er rijden horen bij jou overigens en dat ze zo dom zijn en langzaam rijden. Verder vind ik de missies wel leuk. Alleen als je nog voor een baas werkt dan blijf je maar rijden. Nooit mag je eens cruisen. Jah ff saven, cruisen en dan weer laden dat wel natuurlijk. Verder vind ik de besturing maar bagger. Je moet dik een halve kilometer van te voren al je rem inhouden voordat je stil staat. Op de motor afremmen kan ook maar brengt dat geen schade aan?

Ik ga weer verder spelen.. Doei doei :Y)
Installeer de laatste patch eens, daar zijn wat zaken mbt tot de lange remweg en het rijgedrag aangepast. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Deze heb ik :)

Owja wat ook jammer is dat er zo weinig politie is. Ik rijd een hele rit tegen het verkeer in én te hard maar politie? Nee hoor. Ook rijd ik overal door rood. Heeel af en toe is er een politie auto te vinden.. Jammer. En ze zijn er wel hoor. De optie staat ook aan :) Alleen jammer dat er zo weinig zijn :( En als ze eenmaal achter je aan zitten dan hebben ze je ook meteen. Right ik rij dik voor ze, veel harder dan hun en ineens busted? Jaja :P

Maar het is wel een leuk spel hoor. Ik kan al eigen baas beginnen maar daar ben ik nog niet aan toe....

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 24-10-2004 01:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Okyah schreef op 16 september 2004 @ 08:23:
Mhm... Ik heb een beetje een probleempje...
Ik was gisteren aant spelen en inene ging m'n framerate naar ongeveer 0.5 en ging het spel ook een stuk trager. Nja, ik wist niet wat het was, dus ik dacht > saven, herstarten, spelen. Nja, mooi niet :P Als ik die savegame nu load is het direct weer heel traag met een lage framerate... Neem ik daarna de savegame daarvoor is het precies hetzelfde... MAAR... :P... als ik het spel start en direct de op-een-na-laatste savegame pak, doet die het wel goed :? Wat is dit voor eigenaardige bug :? De truck in het menu wordt wel gewoon goed weergegeven zonder traagheid of lage framerate. M'n specs zijn ook niet de oorzaak, want het liep eerst echt goed. Iemand een idee? Anders moet ik een paar dagen over doen, das zonde :P
(Ik heb wel veel vragen over dit spel zeg :+ )
Bah dit heb ik dus ook :(

Gewoon ineens uit het niets een dikke framedrop en echt niet meer normaal te spelen. Heb ik net een minuut daarvoor gesaved 8)7 Is hier een oplossing voor ofzo? Afsluiten en opnieuw opstarten helpt idd ook niet.

Screenshot;

*Click*
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mickentommy/pttmlag.png

Hoop echt dat iemand me kan helpen want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen en ik kan daar ook niet zomaar ff wegrijden. Dan ben ik een uur bezig in real time :'(

[ Voor 4% gewijzigd door TommyGun op 24-10-2004 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoek ff terug in dit topic, is de chihuahua bug. Oplossing heb ik al eerder gegeven (2 keer volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

TweakingPro schreef op 24 oktober 2004 @ 16:13:
[...]
Hoop echt dat iemand me kan helpen want ik heb geen zin om overnieuw te beginnen en ik kan daar ook niet zomaar ff wegrijden. Dan ben ik een uur bezig in real time :'(
Ok, je hebt dus nog gesaved VOOR dat het gaat stotteren?
Bij mij is het zo goed gegaan (oude post :P)
ARGH :|
Ik dus die paar dagen terug, breng die vracht weg... Weer naar Chihuaha oid, in Mexico. WEER als ik aankom bij de plaats waar ik m'n lading in moet leveren begint inene heel de boel te schokken en m'n snelheid ongeveer naar 0 te gaan :/ Dat suckt dus hevig, ik kan deze lading gewoon niet afleveren :/

//Mhm, kben nu gewoon hard langs de loods (?) gesjeesd, waarbij het even traag ging en toen goed. Daarna m'n trailer losgekoppeld en teruggereden, wat door de loods gereden, toen m'n vracht weer opgehaald en toen nogmaals naar de loods en toen ging het goed \o/ Vaag probleem, hoor :D
Je kan ook proberen er niet langs te gaan, maar eerst ergens je lading te dumpen en dan enkel met je truck er heen te rijden, waarna je je vracht weer ophaalt. Maar je moet ieg een savegame gebruiken waar nog geen gestotter was!
Hoop dat dit helpt :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahmi
Ik vind het echt saai nu.

Heb alle mensen gehuurd die te huren zijn en allemaal een 2T2 truck.
Verder heb ik dik 5 miljoen op me bank....

Gaap... :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

@ Okyah;

Ik heb maar een savegame. Als ik die laat kom ik op de plek van de screenshot en je raad het al... |:( :( :'(

Edit; Ok een wonder.

Ik start dat config schermpje op nog buiten het spel en druk daar op Low. Startte het spel op, laadde die zelfde save game en werkt perfect? Heb me vracht kunnen afleveren. Een nieuwe kunnen pakken en ben nu gewoon weer uit dat chiuaha :D

Thanks!

[ Voor 54% gewijzigd door TommyGun op 24-10-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ben pas begonnen met Pedal to the Medal, denk dat ik hier nog menig uurtje slaap aan ga verliezen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Vunzz op 25-10-2004 06:51 ]

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:27
ben nu al int spel 15 weken aan het rijden, ben inmiddels eigen baas, heb 20 trucks ofzo en heb nog 3 miljoen op de bank, heb 81 sterren...en nog maar 2 boetes gehad.
idd: 1x weight station doorgerede , en 1x grenscontrole doorgeraced.
ik zie trouwens wel in de menus bij trucks dat je stuk meer trucks hebt dan dat ik kan kopen tot nu toe, waaronder nog weer luxere trucks. hoelang duurt het voordat deze open zijn?
ik rij in de duurste die ik kon vinden 249000 en is volledig geupgrade. (net als de rest van al me trucks).

leuk spel :)

edit: 15 weken in het spel dan he :P

[ Voor 4% gewijzigd door Tommzz op 25-10-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Je krijgt meer trucks door dealers te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 456
  • Niet online

456

http://www.gamer.nl/nieuws/24126
Het nieuwe spel dient zich alweer aan, hoewel ik niet helemaal goed meer weet wie van wat is, en wie wat maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
Da's dus deel 3 van de oude Hardtruck serie en niet de 18WoS serie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-09 08:39

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik ben nu de demo aan het downloaden en ik ben heel benieuwd!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Voor alle mensen die tegen die Chihuaha bug aanlopen, deze doet zich alleen voor in de buurt van een specifiek bedrijf. (Trolley Gardens als ik me niet vergis). Als je hier niet hoeft te zijn, zijn er routes eromheen. Het gaat dus om een specifiek punt in Chihuaha waar je om onduidelijke reden een enorme, blijvende FPS drop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Klopt is alleen bij dat bedrijf. Ben al een aantal keer weer in chiuhuha oid geweest bij andere bedrijven en daar bleef het perfect gaan... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Real Falcon schreef op 26 oktober 2004 @ 00:31:
Ik ben nu de demo aan het downloaden en ik ben heel benieuwd!
welke demo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
van Hardtruck 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bedoelt 18 wheels of steel ?

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja idd, ik ben wel toe aan wat nieuws :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

demo van 18 wheels of steel .. die kun je voor een uurtje spelen. Ik heb hem nu volledig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScuL
lees boven: http://www.gamer.nl/nieuws/24126 << hardtruck 3

er is volgens mij een misverstand onder welke serie waartoe behoort:

Hardtruck 1 > Hardtruck 2 > Hardtruck 3 aka Rig 'n Roll
Hardtruck 18 Wheels of Steel > 18 Wheels of Steel: Across America > 18 Wheels of Steel: PttM

[ Voor 8% gewijzigd door ScuL op 26-10-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vunzz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 11:10
Ik weet nog niet waarom, maar het spel is behoorlijk verslavend!
Ben net owner geworden en ben nu m'n eerste rit als owner aan het rijden.

How can you conquer a hill top, if you are to busy at the bottom stepping over stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Nou ik heb nu mijn tweede truck aangeschaft als owner en heb iemand dus in dienst... Dit verdiend gewoon stukken sneller en nu mijn empire maar uitbouwen. Trouwens ik heb helemaal geen schuld meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik heb dit spel ook, is best verslavend eigenlijk...

Alleen ik vind het wel erg makkelijk! De timed jobs haal ik altijd ruim, ook al stop ik bij alle weegstations, grenscontroles en soms ook truckdealers. Bijvoorbeeld van Charleston naar New orleans, toen ik de trailer oppikte had ik 16 uur ofzo, en ik was er al met nog 6 uur over... Bij langere afstanden heb ik meestal meer dan een dag over.
En de jobs zonder tijdslimiet zijn helemaal simpel natuurlijk. Rij ook bijna nooit schade, want ik knal overal gewoon hard langs.
Ben nu silver met 55 punten, ga denk ik switchen naar company boss mode! Niet dat ik te weinig geld heb (400.000 ofzo), maarja lijkt me wel leuk om een hele vloot trucks voor je te laten rijden.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w00d
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 08:33
Ik heb even een vragie over Across America. In de eerste week werd ik bedolven onder de special cargo berichten maar zins de 2e week zie ik ze niet meer, nu 6 weken verder nog steeds niet. Ook zie ik nergen meer special cargo staan. Toch een beetje jmmr. Ik heb de update geinstalleerd maar dat hielp niet veel.
Iemand een idee of dit normaal is of een bug ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
Chi3F schreef op 01 november 2004 @ 13:04:
want ik knal overal gewoon hard langs.
De tijdslimieten zijn gemaakt zodat je ze met uurtje verschil kan halen als je je aan de regels houdt, dan moet je niet gaan klagen als je "overal gewoon hard langs knalt"

[ Voor 3% gewijzigd door Joss op 01-11-2004 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

Joss schreef op 01 november 2004 @ 22:25:
[...]

De tijdslimieten zijn gemaakt zodat je ze met uurtje verschil kan halen als je je aan de regels houdt, dan moet je niet gaan klagen als je "overal gewoon hard langs knalt"
Ik kan me niet voorstellen dat iedereen voor elk rood stoplicht stopt terwijl er verder niemand staat te wachten eigenlijk...
En ook al stop ik voor elk stoplicht, dan nog hou ik echt wel meer dan een uur over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Laatst online: 24-09 12:50
En jij rijdt ook netjes 40 mile op de snelwegen zeker???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F

Chi3F

Hax

dennismaus schreef op 02 november 2004 @ 08:59:
En jij rijdt ook netjes 40 mile op de snelwegen zeker???
Maximum snelheid is 65 op de snelwegen, en dat rijd ik dan ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:49
Chi3F schreef op 02 november 2004 @ 12:28:
[...]

Maximum snelheid is 65 op de snelwegen, en dat rijd ik dan ook... :)
dat weet je niet want dat doe je nooit, zeg je zelf...
ik zeg niet dat ik het wel doe, maar als jij gaat zeuren dat je tijd over hebt moet je je maar eens een keer aan de regels houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Ik heb police uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bouw je zo'n no cd patch in? (pedal to the metal)
ik heb er problemen mee
Pagina: 1 2 3 4 Laatste