[PS2]Gran Turismo 3

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 985 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

Topicstarter
bolleh schreef op 20 september 2004 @ 19:34:
ik heb sinds zon 3 maanden ook een ps2 + gt3, wel een amerikaanse, weet niet of dat veel verschil maakt magoed

echt imho een hele vette racegame. geen idee op hoeveel % ik nu zit maar zal wel zo rond de 30-35% zitten, speel niet al te vaak omdat hij beneden aan de tv staat.

mn top 3 autos zijn op dit moment:
1. Arta NSX, omdat ik JGTC races te gek vind en er eens een in de regen heb gezien waar tsuchiya met deze wagen iedereen zoek reed
2. Vertigo race car, lichtgewicht dingetje die zelfs met TCS aan al een pak overstuur heeft en zonder... :9~
3. pennzoil GT-R, skyline GT-R 34 hebben imho een prachtige carroserie en daarnaast is ie ook nog eens bloedsnel

ik vind het wel jammer dat er zo weinig europese autos in zitten, hopelijk dat dat in gt4 veranderd. tis nu wel overduidelijk japanse autos, dan amerikaans en dan pas europees. maar dat maakt het spel niet minder, het zou gt4 alleen maar beter maken maar geen minpunt

het leukste aspect aan gran turismo is imho nog wel dat er zoveel verschillende klassen zijn. je kunt niet 1 dure auto kopen en daarmee het spel op 100% uitspelen, je moet echt een gare auto kopen en die tunen(of zelfs dat niet eens) en dan maar zien te winnen.

momenteel staat mn winst percentage overigens wel op 98/99% geloof ik :D heerlijk om dan ff met zon auto flink te scheuren. en als je dan eens je moeders auto meeneemt en dat na gaat doen... :D autorijden is gewoon het leukste dat er is _/-\o_

overigens zijn vrijwel al mn licenses op bronze :+ die dingen boeien me echt niet, ik wil gewoon racen en tunen. k weet dat ik dan nog een paar speciale autos ga missen maar dat komt wel als ik rond de 95% zit :)
Nee hoor je zal dan geen enkele auto missen :)

alleen misschien de Viper GT-S concept maar die kun je ook winnen in de gran turismo all stars bij proffesional :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 21:48
overigens hoop ik wel dat ze de nordschleife in gt4 hebben gedaan, lijkt me nou echt het meest geweldige circuit om op te rijden, zo lang, zoveel bochten. daar komen de echte stuurmanskunsten boven drijven :)

en een incidentele klapband/kapotte motor oid zou ook weleens leuk zijn, zelfs zonder verdere schademodel enzow. gewoon voor het extra realisme :) of je turbodruk verliezen, versnellingsbak ofzow. we zien het vaak genoeg in de F1/DTM enzow dus waarom niet in onze game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bolleh schreef op 20 september 2004 @ 19:49:
overigens hoop ik wel dat ze de nordschleife in gt4 hebben gedaan, lijkt me nou echt het meest geweldige circuit om op te rijden, zo lang, zoveel bochten. daar komen de echte stuurmanskunsten boven drijven :)

en een incidentele klapband/kapotte motor oid zou ook weleens leuk zijn, zelfs zonder verdere schademodel enzow. gewoon voor het extra realisme :) of je turbodruk verliezen, versnellingsbak ofzow. we zien het vaak genoeg in de F1/DTM enzow dus waarom niet in onze game :)
Sterker nog:D waarschijnlijk komen beide Nürnburgrings erin :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
RMB schreef op 20 september 2004 @ 19:54:
[...]

Sterker nog:D waarschijnlijk komen beide Nürnburgrings erin :D!
dat is natuurlijk helemaal vet :9
nou zandvoort en spa nog :D

de tarzanbocht en eau rouge met een zelf getunede auto nemen... :9~

k moet alleen wel me ps2 ombouwen om pal games te kunnen spelen :(
of vragen of me neef em opstuurt uit de usa. naja kijk wel ff :)

hoop niet dat je je autos oid van gt3 mee kunt nemen naar gt4, dat zou imho toch beetje de fun verpesten, hoe irritant ook, je moet gewoon beginnen met niets. maarja daar denk je niet aan als je voor de 20e keer een race rijdt voor slechts 1000 credits :+

en er mogen imho wel wat meer opties qua remmen in, je kunt nu vrijwel niets kiezen. ik wil brembo's, multi zuiger klauwen en grotere schijven kunnen combineren. uiteraard wel gepaard met een hoger gewicht oid ;)

maarja we zijn op de goeie weg met de GT serie imho _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
bAdmuTs schreef op 13 september 2004 @ 21:20:
[...]

Calsonic Skyline - Midfield Raceway II - 1:14:179 (maar kan beter :))
heh, had vanmiddag je tijd gelezen en dat maakte me toch nieuwschierig naar mijn tijd op midfield II(midfiel imho 1 van de lekkerste circuits)

net toevallig in de 2e race van FR bij prof's gereden

1.08.054 met een vertigo race car, tuned maar wel met long life banden en dus weinig grip. de banden voor waren geel, achter groengelig.

k weet zeker dat ik met mn arta nsx en medium tires hier nog een paar seconden vanaf moet kunnen schaven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier dat GT3 ook te spelen is met dat 900graden stuur op 900graden.. ( 8)7 wat een zin).

Ik heb dat stuur dus ook, en het dus geprobeerd, maar ik wil wel graag horen wie GT3 relaxed kan spelen hiermee.. je draait helemaal de pleuris :D

De mate van force feedback is ook niet te regelen toch? Ik vind het fijn als het licht draait, zodat je met één hand stuurt en met de andere kan schakelen..

Nu op 900 garden kan je niet draaien met één hand.. en als je met twee draait kan je niet schakelen.. TIPS?

Op de PC vind ik het met GTR2002 wel fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
overigens, door jullie reakties ff gekeken naar zon stuurtje, maar iemand ervaring met zon ding dat je hem op schoot kan zetten? voor mij is het namelijk gewoon lekker op de bank zitten en scheuren, geen tafel oid in de buurt om aan te bevestigen maarja als het niet lekker speelt is het zonde van me geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 08:27
Weet iemand ff waar ik die oude jaren '80 F1 auto zeg maar kan halen? Ik geloof dat ik er 2 had maar ik kan ze niet meer vinden :?

Zullen we met een ouwe bak kijken wie het snelst op Midfield kan? :*) Skyline ofzo

owja ben weer helemaal into GT3 na het een jaartje niet gespeelt te hebben :7

[ Voor 45% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 17:31:
Weet iemand ff waar ik die oude jaren '80 F1 auto zeg maar kan halen? Ik geloof dat ik er 2 had maar ik kan ze niet meer vinden :?

Zullen we met een ouwe bak kijken wie het snelst op Midfield kan? :*) Skyline ofzo

owja ben weer helemaal into GT3 na het een jaartje niet gespeelt te hebben :7
mischien leuker om bijv met 1 auto te beginnen waaraan je bijv voor 20.000 aan mag tunen en dan kijken wie het snelst is. dan ligt het niet alleen aan een gelukkige ronde die je rijdt. maarja hoe controleer je dat weer enzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 13:21:
Ik lees hier dat GT3 ook te spelen is met dat 900graden stuur op 900graden.. ( 8)7 wat een zin).

Ik heb dat stuur dus ook, en het dus geprobeerd, maar ik wil wel graag horen wie GT3 relaxed kan spelen hiermee.. je draait helemaal de pleuris :D

De mate van force feedback is ook niet te regelen toch? Ik vind het fijn als het licht draait, zodat je met één hand stuurt en met de andere kan schakelen..

Nu op 900 garden kan je niet draaien met één hand.. en als je met twee draait kan je niet schakelen.. TIPS?

Op de PC vind ik het met GTR2002 wel fijn werken.
ja ik kan met GT3 op 900 graden + schakelen met de pook best lekker rijden :)
je moet gewoon een uurtje oefenen, en dan lukt het na verloop van tijd wel ;)

alleen kan ik het nog niet zo heel goed, nog altijd met snellere auto's 2 tot 3 seconden langzamer..... maar ik moet gewoon wat meer oefenen :Y)

[ Voor 9% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
bolleh schreef op 21 september 2004 @ 17:39:
[...]

mischien leuker om bijv met 1 auto te beginnen waaraan je bijv voor 20.000 aan mag tunen en dan kijken wie het snelst is. dan ligt het niet alleen aan een gelukkige ronde die je rijdt. maarja hoe controleer je dat weer enzow
Ik denk dat je hem beter kan tunen tot de max >:) Dan heb je iig allemaal dezelfde auto. En dan zou je nog de setup kunnen tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bolleh schreef op 21 september 2004 @ 17:39:
[...]

ok, we organiseren een championchip op dit topic :) regels (die we met z'n allen gaan maken natuurlijk ;)) worden geplaatst in de startpost, en de tijden van iedereen ook :)

nou... jullie mogen het zeggen!

als parcours had ik graag midfield of grand valley....
Car mogen jullie geheel uitmaken :)
dus discussieer even over welke van de 2 tracks, en welke (of welke soort) car :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op 21 september 2004 @ 18:24:
[...]

ok, we organiseren een championchip op dit topic :) regels (die we met z'n allen gaan maken natuurlijk ;)) worden geplaatst in de startpost, en de tijden van iedereen ook :)

nou... jullie mogen het zeggen!

als parcours had ik graag midfield of grand valley....
Car mogen jullie geheel uitmaken :)
dus discussieer even over welke van de 2 tracks, en welke (of welke soort) car :)
Zeker Midfield nemen. In dat curcuit zit echt alles. Langzaam, snelle bochten, lange doordraaiers, rechte stukken :)
Auto maakt me ook niet erg uit, als het maar niet zo'n langzame is :P

offtopic:
In dat andere topic had ik dat ook gedaan zo'n championchip (8>

[ Voor 8% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 18:28:
[...]

Zeker Midfield nemen. In dat curcuit zit echt alles. Langzaam, snelle bochten, lange doordraaiers, rechte stukken :)
Auto maakt me ook niet erg uit, als het maar niet zo'n langzame is :P

offtopic:
In dat andere topic had ik dat ook gedaan zo'n championchip (8>
ik was aan het denken aan een american, european of japanese championchip :) (de auto's dan) bijv: bij japanese de supra, RX7 en skyline ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
iig geen auto met tonnen aan onderstuur :X

en idd midfiel ja :)
en of dat dan I of II is boeit me niet zo
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 18:23:
[...]

Ik denk dat je hem beter kan tunen tot de max >:) Dan heb je iig allemaal dezelfde auto. En dan zou je nog de setup kunnen tweaken :)
ja maar het geinige is als je bijv een max van 20.000 mag gebruiken is dat iedereen het anders besteed. de een koopt een dikke turbo en houdt haast nix over terwijl de anderen wat aan pk's inboeten maar een betere wegligging willen. beiden kan namelijk nauwelijks voor zon bedrag. en dat maakt leuke verschillen mogelijk. dat niet de auto met meeste pk's ook meteen wint :)

of we zouden natuurlijk een JGTC auto kunnen pakken en er nix aan veranderen. of een DTM wagen. dat is natuurlijk ook wel leuk, tenzij iedereen dezelfde neemt ;)

[ Voor 12% gewijzigd door bolleh op 21-09-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
bolleh schreef op 21 september 2004 @ 19:07:
iig geen auto met tonnen aan onderstuur :X

en idd midfiel ja :)
en of dat dan I of II is boeit me niet zo

[...]

ja maar het geinige is als je bijv een max van 20.000 mag gebruiken is dat iedereen het anders besteed. de een koopt een dikke turbo en houdt haast nix over terwijl de anderen wat aan pk's inboeten maar een betere wegligging willen. beiden kan namelijk nauwelijks voor zon bedrag. en dat maakt leuke verschillen mogelijk. dat niet de auto met meeste pk's ook meteen wint :)

of we zouden natuurlijk een JGTC auto kunnen pakken en er nix aan veranderen. of een DTM wagen. dat is natuurlijk ook wel leuk, tenzij iedereen dezelfde neemt ;)
Midfield I lijkt me handiger omdat die in 'run & setting' zit.

Ja ok lijkt me ook een top plan. Of een Clio cup of Elises.

[ Voor 8% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heel goed idee maarre als we het wel gaan doen dan het liefst met een auto zonder getunede shit en geen cheaters en dan ronden tijden checken als dat leuk en gelukt is dan kunnen we nieuwe maken met andere auto`s en met budget voor tuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 19:38:
heel goed idee maarre als we het wel gaan doen dan het liefst met een auto zonder getunede shit en geen cheaters en dan ronden tijden checken als dat leuk en gelukt is dan kunnen we nieuwe maken met andere auto`s en met budget voor tuning
Tegen cheaters doe je alleen heel weinig :| ff schreenshot maken gaat niet. Opzich kun je wel een digitale foto maken. Je zou kunnen zeggen dat iedereen die z'n tijden post ook een foto ervan moet kunnen maken, mocht het niet geloofwaardig overkomen ofzo. TS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 19:51:
[...]

Tegen cheaters doe je alleen heel weinig :| ff schreenshot maken gaat niet. Opzich kun je wel een digitale foto maken. Je zou kunnen zeggen dat iedereen die z'n tijden post ook een foto ervan moet kunnen maken, mocht het niet geloofwaardig overkomen ofzo. TS?
we hoeven geen foto's..... we doen dit toch gewoon voor de fun?... en ik denk dat iedereen hier volwassen genoeg is om niet te faken :)

(ik ben hier waarschijnlijk nog altijd de jongste en cheat ook niet :)... dus verwacht ik dat van jullie al helemaal niet!)

We pakken Midfield I

en uhm... misschien een RUF RGT als car? (die vind ik namelijk heel vet :D)
Misschien kunnen we ook een limit stellen voor het aantal PK's dat je auto maximaal mag hebben als je hem koopt, of tuned :)

[ Voor 18% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op 21 september 2004 @ 19:59:
[...]

we hoeven geen foto's..... we doen dit toch gewoon voor de fun?... en ik denk dat iedereen hier volwassen genoeg is om niet te faken :)

(ik ben hier waarschijnlijk nog altijd de jongste en cheat ook niet :)... dus verwacht ik dat van jullie al helemaal niet!)

We pakken Midfield I

en uhm... misschien een RUF RGT als car? (die vind ik namelijk heel vet :D)
Misschien kunnen we ook een limit stellen voor het aantal PK's dat je auto maximaal mag hebben als je hem koopt, of tuned :)
Ok prima gaan we doen :)

hahaa de RUF RGT the car has no brakes! :P
Nou goed :) Ik heb hem nog in de garage staan 1000 pk 8)

[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 13-10 19:10

bAdmuTs

mAzE

Lijkt me een goed plan :), we kunnen ook de Ford Mustang SVT nemen :D

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 21-09-2004 20:49 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey ik vindt het wel goed met die ruf als iedereen er mee eens is

Kom maar met de namen

Ik alvast Twisted

uhm wanneer sluiten we het af over 3 weken dat we in weekend beginnen

Ik hoor het wel

ruf helemaal getuned ja of nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 20:52:
Okey ik vindt het wel goed met die ruf als iedereen er mee eens is

Kom maar met de namen

Ik alvast Twisted

uhm wanneer sluiten we het af over 3 weken dat we in weekend beginnen

Ik hoor het wel

ruf helemaal getuned ja of nee?
3 weken lijkt me wel wat lang :) Nou wel getuned lijkt me anders is ie wel erg laaangzaaaaaaaam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 19:22
bAdmuTs schreef op 21 september 2004 @ 20:48:
Lijkt me een goed plan :), we kunnen ook de Ford Mustang SVT nemen :D
Ik wil ook wel mee doen :*) En die Ford Mustang SVT vind ik ook een goed idee. 8)
En dan tunen voor max. 25.000 ofso. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
-DG- schreef op 21 september 2004 @ 20:55:
[...]

Ik wil ook wel mee doen :*) En die Ford Mustang SVT vind ik ook een goed idee. 8)
En dan tunen voor max. 25.000 ofso. :9
Nou dat is wel een beetje budget hoor :Y) Trouwens die Ruf lijkt me wel een uitdaging :) Want hij is listig, moeilijk af te remmen en vrij onderstuurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Ruf is ook goed maar hoe doen we het dan met het tunen?
Zoveel als je zelf wil? >:)
Ik vind het leuker met een bepaald budget. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 10:46
Voor diegene die de tijdslimiet van de BMW virtual drive willen halen en dus de Nurnburgring kunnen rijden:

http://www.gtplanet.net/f....php?t=48691&page=1&pp=20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
-DG- schreef op 21 september 2004 @ 21:09:
Ruf is ook goed maar hoe doen we het dan met het tunen?
Zoveel als je zelf wil? >:)
Ik vind het leuker met een bepaald budget. ;)
Kan ook. Moet ik alleen m'n auto de-tunen :'(
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
MarcoM schreef op 21 september 2004 @ 21:10:
Voor diegene die de tijdslimiet van de BMW virtual drive willen halen en dus de Nurnburgring kunnen rijden:

http://www.gtplanet.net/f....php?t=48691&page=1&pp=20
Ik had er al een keer van gehoort maar waar kun je die demo dan halen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 21:11:
[...]

Kan ook. Moet ik alleen m'n auto de-tunen :'(
8)
Koop gewoon een nieuwe RUF ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

lol, heb met de RUF RGT al 2.7 km gereden en weet ook weer waarom, dat ding komt nauwelijks de bocht om :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
bAdmuTs schreef op 21 september 2004 @ 21:14:
lol, heb met de RUF RGT al 2.7 km gereden en weet ook weer waarom, dat ding komt nauwelijks de bocht om :X
Hahaha idd. Maar aan die remmen heb ik een trauma overgehouden :P Denk je dat je veel te vroeg remt, vlieg je nog in de banden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
Ik heb als voorstel een Fiat Coupe Turbo, veel grip zonder gas, weinig met, en een budget van 30k moet voldoende zijn

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 08:33

Just_I

What did you just say?

Waarom niet kiezen voor een Tommy kiarra ZZII. Die heeft een goede snelheid (getuned en niet getuned), goede wegligging bijna geen slip. De DTM wagens (Vauxhall Astra/Calibra en de Mercedes CLK touring car) vind ik ook wel lekker om in te rijden. En om, voor mij iig, een moeilijke uitdagende auto te gaan zou ik zeggen een Viper ongetuned
Als circuit vind ik de Complex string, Rome circuit en de beide Special stages (5 & 11) wel een goede uitdaging.

RUF's vind ik niet zogeweldige auto's.

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Of een lancer evotje of de sprinter trueno GT-APEX S.S version >:)

[ Voor 49% gewijzigd door bAdmuTs op 21-09-2004 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Laten we een poll maken :) Ik houdt zelf wel van de wat snellere wagens, want een auto met 300 pk lijkt in GT3 echt een slak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
Viper lijkt me ook wel vet!

Zullen we doen Viper GTS (die van 75.000) tot 30.000 getuned (je mag soft tyres kopen buiten dat bedrag) op midfield 1?

het word over een half uur beslist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Beter gezegd, laten we meerdere polls maken.
Bijvoorbeeld een voor;
  • aantal pk's
  • maxiamale/minimale snelheid
  • getuned of niet getuned
  • prize car of gewone koop auto
  • welk merk/ wereld deel (of eventueel verschillende contests met auto van verschillende merken/ wereld delen)
En dan hieruit de auto kiezen

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op 21 september 2004 @ 21:31:
Viper lijkt me ook wel vet!

Zullen we doen Viper GTS (die van 75.000) tot 30.000 getuned (je mag soft tyres kopen buiten dat bedrag) op midfield 1?

het word over een half uur beslist....
Dan zou ik het bedrag verhogen en mensen zelf laten kiezen uit de banden. Je kunt wel zeggen dat je race tires moet kopen om het eerlijk te houden, dus van very hard tot very soft :)

Maar Viper is ok.
Die LeMans Viper is ook vet :)

[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -DG-
Maak die poll nou gewoon ;)
(oftewel ik weet nie hoe dat moet :D 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
-DG- schreef op 21 september 2004 @ 21:35:
Maak die poll nou gewoon ;)
(oftewel ik weet nie hoe dat moet :D 8)7 )
dat is et em juist 8)7 :+

heb al de Faq beetje onderzocht... niets kunnen vinden..

[ Voor 15% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Poll: Welke auto gaan we gebruiken?
Viper
RUF RGT
Tommy kiarra ZZII
Mazda 787B
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=19190&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Heb gestemd op de 787B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Is zwaar gruwelijke auto >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 21:44:
Poll: Welke auto gaan we gebruiken?
Viper
RUF RGT
Tommy kiarra ZZII
Mazda 787B
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
ik heb de 787b nog niet :/ (heb S license nog steeds niet :'()
om 22:00 maak ik de car bekend... (most votes ;))

[ Voor 11% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op 21 september 2004 @ 21:45:
[...]

ik heb de 787b nog niet :/
:o En dat is zo'n vette auto he die moet je eens gaan halen :9~
Maareh als je andere auto's wilt moet je ff zeggen dan maak ik wel een andere poll :)

Die S licence is wel zwaar klote om die te halen. Heb er zelf ook heel lang over gedaan :/

Wat we ook kunnen doen is met meerdere auto's :) Gewoon 4 auto's nemen dus 4 klassementen :) Heb je ook meer kans in de top3 te eindigen :)
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 21:49:
Kep volgens mij twee keer de 787B >:) ... idd een getunde en een ongetunede.

Wanneer sluiten wel de poll?
Welke viper gaat het om (not my choice)? Ik ga dan voor de concept ipv racing oid
Het gaat hier in principe over de gewone viper :) En de concept heb ikke weer niet :)

[ Voor 65% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Kep volgens mij twee keer de 787B >:) ... idd een getunde en een ongetunede.

Wanneer sluiten wel de poll?
Welke viper gaat het om (not my choice)? Ik ga dan voor de concept ipv racing oid
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 21:47:
[...]
Die S licence is wel zwaar klote om die te halen. Heb er zelf ook heel lang over gedaan :/
Ikke ook, maar in de vakantie (na een hele lange tijd) weer begonnen en toen had ik alle proeven gehaald binnen de 3 uur (allemaal brons :o ).
[...]
Het gaat hier in principe over de gewone viper :) En de concept heb ikke weer niet :)
De Viper is niet me favo auto en daarom maar de meest favoriete auto (van de vipers), dus zou ik voor de viper concept gaan, die gaat tenmisnte een beetje hard >:) .

[ Voor 75% gewijzigd door Just_I op 21-09-2004 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
[...]

:o En dat is zo'n vette auto he die moet je eens gaan halen :9~
Maareh als je andere auto's wilt moet je ff zeggen dan maak ik wel een andere poll :)

nee hoor dit is oke... maar als het de 787b word dan doe ik ff zo'n memorycard save cheat van GT concept 2002 tokyo geneva :/ (niet dat ik zo graag cheat ofzo maar als et niet anders kan... ik zou graag zelf deelnemen aan mijn eigen opgezette championship ;) ... met medewerking van jullie uiteraard!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Maybe kunnen we het gewoon zo doen, iedereen krijgt een budget van 30.000 (ofzo) om een auto te kopen en 20.000 (ofzo) om het op te voeren en dan kan iedereen zelf ze eigen auto kiezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 21 september 2004 @ 21:51:
Maybe kunnen we het gewoon zo doen, iedereen krijgt een budget van 30.000 (ofzo) om een auto te kopen en 20.000 (ofzo) om het op te voeren en dan kan iedereen zelf ze eigen auto kiezen :D
dan rijd je met slome bakken... is geen GT meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Nog 78 minuten voor de beslissing :X
:P

[ Voor 10% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

RMB schreef op 21 september 2004 @ 21:52:
[...]

dan rijd je met slome bakken... is geen GT meer ;)
Ik noem maar wat, kunnen er ook 100.000 maken ;)

Ben het met bolleh eens dat dat waarschijnlijk een stuk spannender word omdat iedereen het geld anders besteed.

[ Voor 22% gewijzigd door bAdmuTs op 21-09-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Eigenlijk is alles leuk :P Zelf je bak kiezen, of met de zelfde bak proberen het snelst te gaan, dat we het gewoon allemaal moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

We kunnen idd beter een auto kiezen in plaats van zelf een auto te kiezen en te tunen. Hiermee heeft iedereen een nagenoeg gelijke begine wagen en kan er alleen maar de standaard settings worden gekloot.

Waar blijft de poll voor het circuit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 21:57:
We kunnen idd beter een auto kiezen in plaats van zelf een auto te kiezen en te tunen. Hiermee heeft iedereen een nagenoeg gelijke begine wagen en kan er alleen maar de standaard settings worden gekloot.

Waar blijft de poll voor het circuit?
Ik dacht dat we het er over eens waren dat het Midfield I werd?
of heb ik nou weer wat gemist

[ Voor 5% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 21 september 2004 @ 21:53:
[...]

Ik noem maar wat, kunnen er ook 100.000 maken ;)

Ben het met bolleh eens dat dat waarschijnlijk een stuk spannender word omdat iedereen het geld anders besteed.
ok dit doen we: (defenitive beslissing!)

Track: Midfield raceway I
Car: Cr.100.000 te besteden aan Car + tuning, NIET meer! (Cr.100.000 in totaal dus, niet 100.000 voor tuning en 100.000 aan car ;))
Banden: niet in limiet inbegrepen, banden naar keuze.
Tijd en car moet in een post worden weergegeven
Tijd + stand + rules worden in startpost onder de kop "Championship" gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
RMB schreef op 21 september 2004 @ 22:00:
[...]

Car: Cr.100.000 te besteden aan Car + tuning, NIET meer! (Cr.100.000 in totaal dus, niet 100.000 voor tuning en 100.000 aan car ;))
Tijd moet in een post worden weergegeven
Ok prima :) Dus je mag gewoon de duurste banden nemen en niet to het budget rekenen als ik je goed begrijp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 10:46
-DG- schreef op 21 september 2004 @ 21:12:
[...]

Ik had er al een keer van gehoort maar waar kun je die demo dan halen? :+
BMW dealer

Ik heb *uiteraard* op de Viper gestemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 22:02:
[...]

Ok prima :) Dus je mag gewoon de duurste banden nemen en niet to het budget rekenen als ik je goed begrijp?
Juist :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
okeej ik doe mee morgen gelijk auto uit kiezen en upgraden. heb er zin in :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Prize cars tellen zeker niet mee :/ ... :X ... 8)7 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:05:
Nee lijkt me niet. Is opzich wel jammer maar iedereen heeft nu wel gelijke kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:05:
nee want die zijn bijna altijd over het budget heen. Waarde van auto maal 4 en je hebt de nieuwwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Overigens, wanneer we met de contest bezig zijn lijkt het mij wel handig als iedereen van zijn wagen even een post maakt met daarin;
  • Het merk/type auto en de prijs van de auto
  • Onderdelen die gekocht zijn en hoeveel ze kosten
  • De settings van je onderdelen
  • .... (nog nader in te vullen)
Hierdoor kunnen we controleren of je auto ook echt aan de voorwaarden voldoet, maar nadeel is dat je dan ziet dat mensen settings gaan overnemen.

Nog een vraagje, mag je buiten de baan komen (per ongeluk en niet als afsnijden)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
metal14 schreef op 21 september 2004 @ 22:07:
[...]

nee want die zijn bijna altijd over het budget heen. Waarde van auto maal 4 en je hebt de nieuwwaarde.
precies... en als deze nieuw-waarde binnen Cr.100.000 is mag je hem wel gebruiken ;)
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:11:
Overigens, wanneer we met de contest bezig zijn lijkt het mij wel handig als iedereen van zijn wagen even een post maakt met daarin;
Hierdoor kunnen we controleren of je auto ook echt aan de voorwaarden voldoet, maar nadeel is dat je dan ziet dat mensen settings gaan overnemen.

Nog een vraagje, mag je buiten de baan komen (per ongeluk en niet als afsnijden)?
Car moet je wel vermelden, settings + onderdelen niet (dat is juist het leuke ;))

Controleren doen we niet, we vertrouwen elkaar gewoon, het is maar een spelletje... we doen dit voor de fun.

Je mag de baan alleen snijden via curbs, (ongelukje kan gebeuren, maar meestal is dat dan niet je record tijd ;))

[ Voor 62% gewijzigd door RMB op 21-09-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip

Je settings kun je lekker geheim houden want die kosten niks lijkt me :) Meestal zegt men 2 wielen minimaal op het asfalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Vind ik wel zolang het per ongelijk gaat, het is natuurlijk niet de bedoeling om alles af te gaan snijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 21 september 2004 @ 22:18:
[...]

Vind ik wel zolang het per ongelijk gaat, het is natuurlijk niet de bedoeling om alles af te gaan snijden :)
zoals vermeld in mijn quote, juist
(zie ook startpost voor de regels, onduidelijkheden? vraag maar in een post :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Er valt ook bijna niets af te snijden @ midfield. Tenminste geen stukken waardoor je sneller gaat (misschien bij die laatste chicane vlak voor de finish, heuveltje op).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Mag ik de eerst tijd posten? :) 1:15:770 met een Skyline :)
Ik denk dat het meteen een goede is :)

[ Voor 26% gewijzigd door kutkip op 21-09-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I

Just_I

What did you just say?

* Just_I kan morgen pas echt proberen om er wat van te maken, heeft nu nog wat anders te doen.

Mag je eigenlijk maar met een auto meedoen of meerdere ?... ik ben voor het laatste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Daar zit ik al ruim onder. 1'13.091 ook met een Skyline. R34 GT-R V-SPEC II

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Milanza schreef op 21 september 2004 @ 22:35:
Daar zit ik al ruim onder. 1'13.091 ook met een Skyline. R34 GT-R V-SPEC II
Nu een 1:14,719

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:33:
* Just_I kan morgen pas echt proberen om er wat van te maken, heeft nu nog wat anders te doen.

Mag je eigenlijk maar met een auto meedoen of meerdere ?... ik ben voor het laatste!
Je kan inprincipe meerdere auto's nemen lijkt me, je kiest toch wel voor de snelste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Laatst online: 02-07 13:16
Kom nu ook niet meer in de buurt van mijn tijd. Rij nu de hele tijd rondjes 1:14.200 ongeveer. Is hierbij eigenlijk een controller in het nadeel tov een stuurtje? Net zo veel als bijvoorbeeld DTM 2?

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MailMan
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-10 23:20
Ik weet dat dit het GT3 topic is, maar ik vroeg me af of er veel verschil zit tussen GT2 en 3 qua tijden en controle op midfield. Ik zou namelijk ook wel mee willen doen, ookal is het puur voor de vergelijking, maar ik mis dus een PS2 + GT3 :p Tenzij iemand voor een leuk prijsje wat weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kutkip
Postov schreef op 21 september 2004 @ 23:17:
Ik weet dat dit het GT3 topic is, maar ik vroeg me af of er veel verschil zit tussen GT2 en 3 qua tijden en controle op midfield. Ik zou namelijk ook wel mee willen doen, ookal is het puur voor de vergelijking, maar ik mis dus een PS2 + GT3 :p Tenzij iemand voor een leuk prijsje wat weet ;)
Ik denk dat ik GT2 nog heb liggen dus dat kan ik in het weekend misschien wel gaan checken :)

1:13.546 Trouwens :) ff andere onderdelen gekocht dit keer.

• Beerkeeper
  • Nu online
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 23:25:
[...]

Ik denk dat ik GT2 nog heb liggen dus dat kan ik in het weekend misschien wel gaan checken :)

1:13.546 Trouwens :) ff andere onderdelen gekocht dit keer.
grrmmbbll 1:17.xxx 8)7

ok, het is wel de r33 van 53k

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

• RMB

RMB

Topicstarter
Milanza schreef op 21 september 2004 @ 22:58:
Kom nu ook niet meer in de buurt van mijn tijd. Rij nu de hele tijd rondjes 1:14.200 ongeveer. Is hierbij eigenlijk een controller in het nadeel tov een stuurtje? Net zo veel als bijvoorbeeld DTM 2?
maakt bijna geen verschil bij GT3
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:33:

Meerdere binnen het bedrag van Cr.100.000 :)
kutkip schreef op 21 september 2004 @ 22:20:
Mag ik de eerst tijd posten? :) 1:15:770 met een Skyline :)
Ik denk dat het meteen een goede is :)
Meld wel het precieze merk en type :) (ik weet nu na een latere post dat het een Nissan Skyline GT-R VspecII R34 is, maar voor anderen meld dit meteen!)

[ Voor 51% gewijzigd door RMB op 22-09-2004 07:47 ]

• bolleh
ik zie nu pas de rest van het topic + regels enzow, cooool :D

moet zo naar school maar alsk vanmiddag thuiskom ga ik eens ff kloten :D zal waarschijnlijk wel een jap auto worden want ja dat zijn de enigen die je kunt gebruiken met dit budget ;)

je hoort nog van me :)

btw ik vind wel dat we nadat iedereen zn tijd heeft gepost en we de winnaar weten dat we dan de onderdelen en setup ff posten, dan leert een ander er mischien ook wat van, is toch wel leuk :)

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
RMB schreef op 21 september 2004 @ 22:00:
[...]
Tijd en car moet in een post worden weergegeven
For what's worth, met de zonda racecar rijd ik 1.00.34 op midfield raceway 1 :P

(ja die is duurder). Leuke compo, ik zal vanavond even kijken wat ik kan vinden voor een ton ;) (zal wel lotus elise worden, die is het rapst van de kleine modellen)
Just_I schreef op 21 september 2004 @ 22:20:
Er valt ook bijna niets af te snijden @ midfield. Tenminste geen stukken waardoor je sneller gaat (misschien bij die laatste chicane vlak voor de finish, heuveltje op).
Jawel, pal voor die bocht linksaf dat tunneltje in zit nog een chicane waar je steevast naar 4 moet, maar je kunt daar vol gas met zn 5 doorheen als je rechts door het gras gaat, je komt dan precies mooi uit voor die haakse bocht naar links het tunneltje in :) Scheelt minimaal 1 seconde

[ Voor 35% gewijzigd door EfBe op 22-09-2004 10:04 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• MailMan
ok dit is dus met GT2 }:O

1:12:227 met een Toyota MR2 GT-(J)

[ Voor 10% gewijzigd door MailMan op 22-09-2004 13:43 ]

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Tadaaaa....

Heb hier nu een 1:11.069 8) staan met een....

Ford Mustang V8 SVT Cobra R, gekocht voor 31.150 credits en verbouwd voor +/- 65.000 credits.
596BHP/5800RPM :)

Moet hiermee zeker onder de 1:11.000 kunnen duiken.
Ga eens kijken of ik er een filmpje van kan plaatsen.

PSN-id: Chrasher

• RMB

RMB

Topicstarter
Postov schreef op 22 september 2004 @ 13:32:
ok dit is dus met GT2 }:O

1:12:227 met een Toyota MR2 GT-(J)
Nope GT3

• bolleh
Chrasher schreef op 22 september 2004 @ 14:42:
Tadaaaa....

Heb hier nu een 1:11.069 8) staan met een....

Ford Mustang V8 SVT Cobra R, gekocht voor 31.150 credits en verbouwd voor +/- 65.000 credits.
596BHP/5800RPM :)

Moet hiermee zeker onder de 1:11.000 kunnen duiken.
Ga eens kijken of ik er een filmpje van kan plaatsen.
nice, net eens ff geprobeerd en kom met eenzelfde ford mustang v8 niet verder dan een 1.12.175
ook net onder de 100.000
vanavond maar eens verder naar kijken, met een supra kwam ik toch niet echt ver, iig niet zo ver als ik gehoopt had

overigens was dit met een controller, en automatische transmissie

[ Voor 6% gewijzigd door bolleh op 22-09-2004 16:20 ]

• MailMan
Als je even bovenaan de pagina was begonnen met lezen, kon je zien dat ik geen GT3 heb en benieuwd was of GT2 en 3 veel van elkaar verschillen qua tijden op Midway.

[ Voor 28% gewijzigd door MailMan op 22-09-2004 16:33 ]

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12:50
Ik kan maar niet de laatste endurance race halen...die met die MX5 die je niet mag tunen. Op extra harde banden starten is ook geen optie...iemand tips?

Verwijderd

-GuRu- schreef op 22 september 2004 @ 16:58:
Ik kan maar niet de laatste endurance race halen...die met die MX5 die je niet mag tunen. Op extra harde banden starten is ook geen optie...iemand tips?
Fatsoenlijk leren rijden }:O :P

Kan me niet herinneren dat ik die race echt moelijk vond..? Ik had volgens mij geen extra harde banden trouwens.. medium denk ik.

Als ik een tip mag geven: probeer zuinig om te gaan met je banden, driftend de bocht door (mx5 heeft overstuur) gaat niet sneller (zelfs langzamer) dan heel netjes op de grens van schuivend de bocht uit-accelereren. En: niet 100% remmend de bocht inschuiven.. gewoon netjes aanremmen, dat gecombineert scheelt je zo drie rondjes per set banden! (en dus 20 sec pitstop, gedeeld door 3 = ongeveer 6,5 seconde per ronde t.o.v. raggen)

• kutkip
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:39:
[...]

Fatsoenlijk leren rijden }:O :P

Kan me niet herinneren dat ik die race echt moelijk vond..? Ik had volgens mij geen extra harde banden trouwens.. medium denk ik.

Als ik een tip mag geven: probeer zuinig om te gaan met je banden, driftend de bocht door (mx5 heeft overstuur) gaat niet sneller (zelfs langzamer) dan heel netjes op de grens van schuivend de bocht uit-accelereren. En: niet 100% remmend de bocht inschuiven.. gewoon netjes aanremmen, dat gecombineert scheelt je zo drie rondjes per set banden! (en dus 20 sec pitstop, gedeeld door 3 = ongeveer 6,5 seconde per ronde t.o.v. raggen)
Bovendien zou ik zeker altijd de super harde compound nemen bij een endurance :)

• sjobber
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

grmbl... eindelijk een contest, ben ik net bezig met japanse tournament met 10 circuits... eerst die dus uitrijden, waarna ik natuurlijk ff ga strijden :p

onder 1.10 moet mogelijk zijn imo... :D

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

• Just_I

Just_I

What did you just say?

Zo te zien doe ik het nog niet zo goed :/ . Net even wat geprobeerd, onder andere met de Viper, de Nismo Skyline, de Lancer EVO V . Uiteinlijk mijn beste tijd tot nu toe gereden met de TVR Speed 6 welke 1:13:797 was.

@ sjobber: Je kan ook gewoon de championship quiten en dan gewoon lekker verder gaan. Nadeel is dan alleen dat je de tijden en cars niet op kan slaan (heb ik ook niet gedaan hoor).

[ Voor 32% gewijzigd door Just_I op 22-09-2004 17:55 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Dit is weliswaar GT4 maar wilde het jullie toch even laten zien, dit is de photo mode :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200409/1095861891_0.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200409/1095861891_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200409/1095861891_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200409/1095861891_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/PjotrStroganov/200409/1095861891_4.jpg

[ Voor 40% gewijzigd door bAdmuTs op 22-09-2004 18:20 ]

• RMB

RMB

Topicstarter
Ik meld dit even:

Vermeld in je post of je ASM en TCS gebruikt en manueel of automatic

Dit is wel zo handig :)
bAdmuTs schreef op 22 september 2004 @ 18:15:
Dit is weliswaar GT4 maar wilde het jullie toch even laten zien :9~

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
:D
Dankje voor het resizen :)

[ Voor 94% gewijzigd door RMB op 22-09-2004 18:18 ]

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-10 11:09

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ok, hier een nieuwe tijd (video) met de Mustang: 1:10.838 :P

met ACM, TCS, Automaat en PS2-Controller.

[ Voor 16% gewijzigd door Chrasher op 22-09-2004 18:55 ]

PSN-id: Chrasher

• RMB

RMB

Topicstarter
Chrasher schreef op 22 september 2004 @ 18:37:
Ok, hier een nieuwe tijd (video) met de Mustang: 1:10.838 :P

met ACM, TCS, Automaat en PS2-Controller.
ik heb zo'n vermoeden, dat jij welleens een grote kans maakt, om dit championship te winnen ;)

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1.12.14 met een corvette grand sport. (manual, alleen tcs 4, controller). Kan nog wel wat harder denk ik...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• -DG-
1'13.868 met een dodge viper gts :) Maar daar kan nog makkelijk wat vanaf. >:)
Das trouwens met een controller en autogear.

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

lol, met me trueno kom ik niet echt in de buurt van deze tijden, toch maar ff andere auto nemen :D

[ Voor 21% gewijzigd door bAdmuTs op 22-09-2004 20:00 ]

• RMB

RMB

Topicstarter
bAdmuTs schreef op 22 september 2004 @ 20:00:
lol, met me trueno kom ik niet echt in de buurt van deze tijden, toch maar ff andere auto nemen :D
Whaha.... mayB gaan we na dit championship een match maken voor budget cars ;)... dan kan die nog wellus van pas kome :D

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Hmm... ik geloof dat ik me vergist heb :)

Ik was aan het rijden in een Skyline GT-R V-Spec II R34, J. Die laatste letter is geloof ik niet toegestaan.... :X

Ik vond de tijden al zo langzaam :+
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste