Nee hoor je zal dan geen enkele auto missenbolleh schreef op 20 september 2004 @ 19:34:
ik heb sinds zon 3 maanden ook een ps2 + gt3, wel een amerikaanse, weet niet of dat veel verschil maakt magoed
echt imho een hele vette racegame. geen idee op hoeveel % ik nu zit maar zal wel zo rond de 30-35% zitten, speel niet al te vaak omdat hij beneden aan de tv staat.
mn top 3 autos zijn op dit moment:
1. Arta NSX, omdat ik JGTC races te gek vind en er eens een in de regen heb gezien waar tsuchiya met deze wagen iedereen zoek reed
2. Vertigo race car, lichtgewicht dingetje die zelfs met TCS aan al een pak overstuur heeft en zonder...
3. pennzoil GT-R, skyline GT-R 34 hebben imho een prachtige carroserie en daarnaast is ie ook nog eens bloedsnel
ik vind het wel jammer dat er zo weinig europese autos in zitten, hopelijk dat dat in gt4 veranderd. tis nu wel overduidelijk japanse autos, dan amerikaans en dan pas europees. maar dat maakt het spel niet minder, het zou gt4 alleen maar beter maken maar geen minpunt
het leukste aspect aan gran turismo is imho nog wel dat er zoveel verschillende klassen zijn. je kunt niet 1 dure auto kopen en daarmee het spel op 100% uitspelen, je moet echt een gare auto kopen en die tunen(of zelfs dat niet eens) en dan maar zien te winnen.
momenteel staat mn winst percentage overigens wel op 98/99% geloof ikheerlijk om dan ff met zon auto flink te scheuren. en als je dan eens je moeders auto meeneemt en dat na gaat doen...
autorijden is gewoon het leukste dat er is
overigens zijn vrijwel al mn licenses op bronzedie dingen boeien me echt niet, ik wil gewoon racen en tunen. k weet dat ik dan nog een paar speciale autos ga missen maar dat komt wel als ik rond de 95% zit
alleen misschien de Viper GT-S concept maar die kun je ook winnen in de gran turismo all stars bij proffesional