[PC] Counter-Strike: Source deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.043 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe gooi je cs source op 16bit aangezien dat best veel fps scheeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cycloon_
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-06 20:32
Kan iemand mij vertellen hoeveel jullie nou betaald hebben voor cs source? (in euro)

Vraag me dus af hoeveel ik daadwerkelijk moet betalen voor die bronze pakket, 49,95dollars+tax = ? euro

Als je namelijk tax zou moeten betalen (19%) dan wordt het steampakket zonder cd of doos even duur als hier de retail box.

[ Voor 26% gewijzigd door cycloon_ op 13-10-2004 19:03 . Reden: typo ]

http://specs.tweak.to/9714

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:50
GTOfire schreef op 13 oktober 2004 @ 16:49:

- netcode lijkt bagger :S
Iedereen die ik tegenkom vraagt zich af of ie lagt, ook al zijn de pings laag. Ik heb een png van 30 en geen packet loss of choke, maar toch merk ik af en toe dat ik dood ben voor ik de hoek om kwam (en dan niet door de muur geschoten). Ook zie ik af en toe mensen schieten op de plek waar iemand net nog stond, en wel raken.
Je went er op zich wel aan, en echt storend is het nou ook weer niet.
rates al juist ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Cycloon schreef op 13 oktober 2004 @ 17:51:
Kan iemand mij vertellen hoeveel jullie nou betaald hebben voor cs source? (in euro)

Vraag me dus af hoeveel ik daadwerkelijk moet betalen voor die bronze pakket, 49,95dollars+tax = ? euro

Als je namelijk tax zou moeten betalen (19%) dan wordt het steampakket zonder cd of doos even duur als hier de retail box.
49,95 Dollar +19% belasting = $ 59,44
$ 59,44 = € 49,27

Zonder doos, Zonder CD, Zonder boekje..

en het is het HE-LE-MAAL Waard >:)
Je steam files kun je gewoon op cd\dvd zetten en meenemen. Scheelt downloaden op andere pc's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

T7D_Sneezy schreef op 13 oktober 2004 @ 18:59:
[...]

Vertel! Please ! :)

Zou wel handig zijn om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
T7D_Sneezy schreef op 13 oktober 2004 @ 18:59:
[...]

nee, hij heeft gewoon gelijk; aan de netcode mag nog flink gesleuteld worden. Hoewel het interp command niet meer bestaat, lijkt het echt alsof deze nog steeds ingebakken zit. Kheb al vaak meegemaakt, dat als ik juist dekking zoek om een hoek, of achter een kist oid, dat ik nog gehs't wordt, of gewoon geraakt.
En nee, dan word ik niet toevallig gewallbanged, maar dan komt de hit volledig aan. Dat is dus gewoon een shot van een aantal tiende secondes terug, die dan pas aankomt. dus echt het effect wat je vroeger kreeg als je ex_interp verlaagde.
Andersom heb ik het ook....af en toe kan ik iemand helemaal doodsproeien op het gezicht, en niks raken; en soms raak ik van alles waar ik ook niks van begrijp. Ik ga ervan uit dat dit ook door lag-effecten komt en niet door foute hitboxes..
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:16:
kan volgens mij niet...

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 13-10-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 17:16:
Heb je al geprobeerd je drivers zo in te stellen dat ze altijd 16bits gebruiken? Volgens mij kan dat voor zowel nvidia als ati

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
aramdin schreef op 13 oktober 2004 @ 20:31:
[...]

Heb je al geprobeerd je drivers zo in te stellen dat ze altijd 16bits gebruiken? Volgens mij kan dat voor zowel nvidia als ati
nee, dat is alleen van toepassing op je windows kleurdiepte, dus alleen voor 2d-view. Zodra je naar OpenGL of Direct3D mode "switched" zijn daar compleet andere instellingen van toepassing, die voor zover ik weet bijna alleen maar via het spel/programma zelf zijn te regelen.
(Je kan wel de Antialiasing enzo via je radeon/geforce config regelen, maar niet de resolutie en de kleurdiepte..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt er nou een Counter-Strike 2 of is Counter-Strike: Source dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 20:42:
komt er nou een Counter-Strike 2 of is Counter-Strike: Source dat ?
:| Lees het Topic / Startpost nou is :|

Effe over die rates :

Ik heb in 1.6 ERG veel hiermee zitten kloten en elke keer raakte mijn Steam FU**ED UP door al die proggies waarmee je rates enzo kan aanpassen .... uiteindelijk heb ik het ghouden op een simpele "rate 25000" in de console intypen :)

Maar er schijnt dus meer te zijn ?? Ik wil namelijk mijn upload zoveel mogelijk gebruiken zodat ik een zo laag mogelijke ping heb maar ik ben best n00b :+

Heeft iemand een relaxe uitleg ergens ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg ik hoorde dat je Half life 2 ook bij een bepaald soort videokaart krijgt , weet iemand om welke kaart het gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 20:51:
Zeg ik hoorde dat je Half life 2 ook bij een bepaald soort videokaart krijgt , weet iemand om welke kaart het gaat?
Dat was dacht ik toen nog bij een ATi-Radeon kaart, alleen zoals ik weet zijn ze gestopt met die actie. Dat is alweer een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op 13 oktober 2004 @ 20:54:
[...]

Dat was dacht ik toen nog bij een ATi-Radeon kaart, alleen zoals ik weet zijn ze gestopt met die actie. Dat is alweer een tijdje terug.
owh helaas, mishcien had ik dit kunnen combineren omdat ik een nieuwe kaart zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

owh helaas, mishcien had ik dit kunnen combineren omdat ik een nieuwe kaart zoek.
tsja ik weet niet naar wat voor kaart je op zoek bent?
Ze zaten bij de ATI Radeon 9800XT's. Dus als je deze niet erg nieuwe, maar ook zeker niet al te oude kaart zoekt..er is vast nog wel ergens een winkel/webshop die ze nog hebben liggen van paar maanden terug toen die coupons er nog wel bijzaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Daarvoor zaten de coupons ook bij de 9600 btw, want m'n broer kreeg er een coupon bij toen ie z'n 9600 haalde

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook ergens een lijst met commandline switches/options. Dus de commands voor opstarten, niet voor in game console gebruik (cvar text al gevonden).
Dus commands zoals -dxlevel -refresh -fullscreen etc etc. (launch options in steam menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om bots toe te voegen? Ik heb de legale versie, maar wil graag eerst even oefenen. Heb CS nooit gedaan, dus moet er nog in komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Laatst online: 10-09 07:29
nero355 schreef op 13 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

Effe over die rates :

Ik heb in 1.6 ERG veel hiermee zitten kloten en elke keer raakte mijn Steam FU**ED UP door al die proggies waarmee je rates enzo kan aanpassen .... uiteindelijk heb ik het ghouden op een simpele "rate 25000" in de console intypen :)

Maar er schijnt dus meer te zijn ?? Ik wil namelijk mijn upload zoveel mogelijk gebruiken zodat ik een zo laag mogelijke ping heb maar ik ben best n00b :+

Heeft iemand een relaxe uitleg ergens ??
CS1.6 heb ik altijd hetzelfde gehad... en dit werkte perfect. Als je een slechte server had dan dan was het nog steeds rot... maarja ligt het iig niet aan je pc.

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

Hoop dat je hier wat aan hebt.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 13 oktober 2004 @ 20:46:
[...]

:| Lees het Topic / Startpost nou is :|
Sorry, mijn vraagstelling was nogal fout.

Ik lees dat CS2 een heel nieuw spel word, maar wat is dit dan? Maken ze nou 2 nieuwe counter-strikes ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 22:35:
Is het mogelijk om bots toe te voegen? Ik heb de legale versie, maar wil graag eerst even oefenen. Heb CS nooit gedaan, dus moet er nog in komen :P
Ja, kan. Er zijn een hele boel cvar commands met betrekking tot bots.
Hier een paar:

bot_add
bot_add_ct
bot_add_t
bot_kick
bot_kill

etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:38

XyS

0.o.O

met legale versie lukt het niet om bots toe te voegen hoor :Z :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 23:58:
[...]

Sorry, mijn vraagstelling was nogal fout.

Ik lees dat CS2 een heel nieuw spel word, maar wat is dit dan? Maken ze nou 2 nieuwe counter-strikes ?
Nee. Veel weet ik niet over CS2, maar dat wordt dus gewoon een nieuwe Counter-Strike. Totaal anders dan je gewend bent. Net zoals er een Half-Life 2 komt, komt er ook een Counter-Strike 2.

Counter-Strike: Source is echter gewoon de 'oude' Counter-Strike, maar dan met een andere engine. Tuurlijk zijn er een paar kleine verschillen met de oude CS, maar die zijn niet zo groot dat je het een nieuw deel mag noemen. Er komt ook een Half-Life: Source uit, dit is gewoon Half-Life (deel 1 dus) met de nieuwe engine. Ziet er allemaal een stuk cooler uit, maar is in principe gewoon hetzelfde spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De pics van de start-post zijn weg.. kan de TS dat ff fixen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Peppio schreef op 13 oktober 2004 @ 23:25:
[...]
rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

Dit zijn typische LAN settings...Voor WAN kan je eerder denken aan rates onder de 100, tenminste dat ging vroeger op (beta's en versie 1.x)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thijs schreef op 14 oktober 2004 @ 00:12:
[...]

Nee. Veel weet ik niet over CS2, maar dat wordt dus gewoon een nieuwe Counter-Strike. Totaal anders dan je gewend bent. Net zoals er een Half-Life 2 komt, komt er ook een Counter-Strike 2.

Counter-Strike: Source is echter gewoon de 'oude' Counter-Strike, maar dan met een andere engine. Tuurlijk zijn er een paar kleine verschillen met de oude CS, maar die zijn niet zo groot dat je het een nieuw deel mag noemen. Er komt ook een Half-Life: Source uit, dit is gewoon Half-Life (deel 1 dus) met de nieuwe engine. Ziet er allemaal een stuk cooler uit, maar is in principe gewoon hetzelfde spel.
Bedankt, dat is wat duidelijker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Bots worden in de volgende CS:S update geactiveerd. Tot die tijd kun je alleen in de minder legale versie bots gebruiken.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

aramdin schreef op 14 oktober 2004 @ 00:36:
[...]

Dit zijn typische LAN settings...Voor WAN kan je eerder denken aan rates onder de 100, tenminste dat ging vroeger op (beta's en versie 1.x)
Is al een tijdje niet meer zo ;)
Zeker als je een beetje redelijke upload hebt is 101/101/25000 wel het lekkerste spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb 4mbit down/0.5mbit up, en die rate waardes laten me laggen als een dolle papagaai. Mn eigen beeld begint er gewoon van te schokken :S Kheb ze maar weer gewoon terug gezet naar 10000, 20 en 30.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Nou 8)7 Nergens last van 2.3mbit down / 0.35mbit up.

Dit waren iig gewoon de rates waarmee ik speelde vanaf 1.3 al.... ik ga nog is andere waarden testen vanavond. ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Tupel op 14-10-2004 09:22 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

GTOfire schreef op 14 oktober 2004 @ 02:30:
ik heb 4mbit down/0.5mbit up, en die rate waardes laten me laggen als een dolle papagaai. Mn eigen beeld begint er gewoon van te schokken :S Kheb ze maar weer gewoon terug gezet naar 10000, 20 en 30.
Klopt van cmdrate en updaterate moet ik afblijven anders lag ik de tent uit, kheb alleen rate veranderd naar 25000 en ik heb nu geen last meer van lag, choke, loss en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Laatst online: 21-06 12:05
GTOfire schreef op 13 oktober 2004 @ 16:49:
- netcode lijkt bagger :S
Iedereen die ik tegenkom vraagt zich af of ie lagt, ook al zijn de pings laag. Ik heb een png van 30 en geen packet loss of choke, maar toch merk ik af en toe dat ik dood ben voor ik de hoek om kwam (en dan niet door de muur geschoten). Ook zie ik af en toe mensen schieten op de plek waar iemand net nog stond, en wel raken.
Je went er op zich wel aan, en echt storend is het nou ook weer niet.
- weinig maps nog. Maar ja, de meeste servers draaiden toch altijd maar de populaire maps.
Hier even op verder gaan.

Het spel is idd niet perfect, het heeft niet de "smooth" feeling van CS. Zonder lag choke loss whatever, lijkt het regelmatig of je "stottert" . Tijdens het lopen heb je gewoon de hik.
Iemand die dit herkent ? Heb ergens gelezen dat cl_smooth 0/1 er iets mee zou doen.... nou erg veel succes heb ik er niet mee. Erg jammer.
Daardoor is het moeilijker te spelen, waar je in CS nog eens lekker kon richten ben ik hier (nog) meer aan het sproeien.
Magoed we salle wel zien wat een volgende update ervan bakt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Volgens mij komt dat gewoon door de engine, die gewoon zoveel zwaarder is geworden dat ook de nieuwste pc's het niet zo vloeiend kunnen weergeven.

[ Voor 6% gewijzigd door SiErRa op 14-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
SiErRa schreef op 14 oktober 2004 @ 11:37:
Volgens mij komt dat gewoon door de engine, die gewoon zoveel zwaarder is geworden dat ook de nieuwste pc's het niet zo vloeiend kunnen weergeven.
Dit is onzin want de lag waar vage het over heeft is weg als je het spel speelt op een eigen server... dus lokaal. Heeft dus niks met je eigen systeem te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat denk ik ook. Het is niet een game die je op een 1ghz en een tnt2 kaartje vrolijk kan spelen. De netcode zou volgens Gabe juist beter zijn en hoefde minder data te verzenden per keer dan de oude netcode zelfs met al die physics objects...

Ik denk dat ze net als andere netcodes/engines het gewoon flink moeten tweaken. Alles loopt hier gewoon smooth, af en toe happert het beeld als ik langs muren zittend strafe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil mijn spray veranderen, weet wel hoe het in 1.5 moet

maar bij source is dat compleet anders

Weet iemand een goeie uitleg site daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:09:

maar bij course is dat compleet anders

Een uitleg site heb je er niet voor nodig. :+

Start Steam > CS Source > Options > Bij Multiplayer tab staat 'import spray' en verder kan je default sprays selecteren...

jpg, bmp, tga, vtf files kunnen zo geimporteerd worden. Je kan nu zelfs volledige animated sprays gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
SiErRa schreef op 14 oktober 2004 @ 11:37:
onzin.
ik draai meer dan 200fps dus het is dus echt NIET te zwaar voor mijn PC. Het wordt allemaal vloeiend weergeven.
De netcode is gewoon slecht. Ook mijn verbinding is snel genoeg. 240kb/s down en 40kb/s up ofzo, terwijl CS:S daar nog niet eens de helft van gebruikt...
Net zoals vage al zei: het voelt gewoon laggy. Zelfs lokaal in een LAN-game.
Ik hoop echt dat dit gefixed gaat worden...want zo is het niet echt lekker spelen moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Laatst online: 11-09 20:20

Bjk

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:09:

maar bij source is dat compleet anders

Eventueel nog een goede spray tut voor transparante sprays etc: http://homepage.ntlworld.com/craigweb2k/Spray_Tut/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:14

m0nk

16-09-2003 15.15

vage schreef op 14 oktober 2004 @ 11:30:
[...]

Hier even op verder gaan.

Het spel is idd niet perfect, het heeft niet de "smooth" feeling van CS. Zonder lag choke loss whatever, lijkt het regelmatig of je "stottert" . Tijdens het lopen heb je gewoon de hik.
Iemand die dit herkent ? Heb ergens gelezen dat cl_smooth 0/1 er iets mee zou doen.... nou erg veel succes heb ik er niet mee. Erg jammer.
Daardoor is het moeilijker te spelen, waar je in CS nog eens lekker kon richten ben ik hier (nog) meer aan het sproeien.
Magoed we salle wel zien wat een volgende update ervan bakt.. :)
dat smooth shit kan je fixen door ff cl_smooth 0 in je console te typen. Helpt 9 vd 10 keer goed!

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

cl_smooth 0 helpt inderdaad wel iets, maar het blijft af en toe ff 'hikken',ik zal ook eens met mijn rates gaan spelen om te kijken of ik het iets kan fixen :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
@ m0nk: die heb ik idd geprobeert... zoals ik al zei: zonder succes :(

ga ik toch lekker dawn of war spelen :P Valve heeft mn geld al, dus klagen zullen ze niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:14:
[...]

Start Steam > CS Source > Options > Bij Multiplayer tab staat 'import spray' en verder kan je default sprays selecteren...

jpg, bmp, tga, vtf files kunnen zo geimporteerd worden. Je kan nu zelfs volledige animated sprays gebruiken...
haha ik allemaal moeilijk doen met deze tutorial

http://www.raiden.se/spraytut/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
Ik heb eerst de Beta gespeeld en nu de Officiële versie (beide legaal), dwz wat de officiële versie genoemd wordt, want als ik CS:S opstart en ik open meteen de console staat er helemaal bovenaan:
quote: Console
Game .dll loaded for "Source Engine Beta"
- Is CS:S stiekem nogsteeds een beta ?
- Gebruikt CS:S een verkeerde dll die is achtergebleven van de beta?

Zou iemand die het spel legaal heeft en de beta NIET gespeeld heeft hier misschien kunnen posten welke dll er door zijn versie gebruikt wordt?

ik ben nogsteeds van mening dat het Super gaaf is maar wel een halfslachtige release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:14:
[...]

Hoe zet je die spray eigenlijk? }:O

/n00b

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Default "T" geloof ik, de T van Spray ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27
Nee, de T van Tag ;)

Mappackje op FilePlanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

CS:S models met bumpmapping en specular highlighting:

klik
Afbeeldingslocatie: http://www.abjecthubris.com/images/hl2/cssmod.jpg

http://forums.anandtech.c...did=1413043&enterthread=y

Mod is hier te downloaden.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
D³ schreef op 14 oktober 2004 @ 16:21:

klik
[afbeelding]

Nogal FPS vretend, ik heb er al zo weinig :D

Stond gisteren al op CS-Nation d8 ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Devilion schreef op 14 oktober 2004 @ 16:25:
Stond gisteren al op CS-Nation d8 ik ;)
Was hier nog niet gepost toch? Thread waarnaar ik link is al van 9 okt overigens.

f.k.a D³

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
HyperioN. schreef op 14 oktober 2004 @ 12:24:

ik draai meer dan 200fps dus het is dus echt NIET te zwaar voor mijn PC. Het wordt allemaal vloeiend weergeven.
De netcode is gewoon slecht. Ook mijn verbinding is snel genoeg. 240kb/s down en 40kb/s up ofzo, terwijl CS:S daar nog niet eens de helft van gebruikt...
Met welke res haal jij 200fps? En met welke settings?

Vind ik namelijk best veel voor een:
code:
1
2
3
4
Intel P4 2,6GHz @ 3,25GHz (FSB 250) 
2x 512 DDR400 CAS2 Dual Channel Kingston BH-5 
Maxtor DiamondPlus 9 120GB 8MB Cache 
Sapphire Atlantis ATI Radeon 9700 nonpro @ Pro speeds

:)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
aramdin schreef op 14 oktober 2004 @ 16:37:
[...]

Met welke res haal jij 200fps? En met welke settings?

Vind ik namelijk best veel voor een:
code:
1
2
3
4
Intel P4 2,6GHz @ 3,25GHz (FSB 250) 
2x 512 DDR400 CAS2 Dual Channel Kingston BH-5 
Maxtor DiamondPlus 9 120GB 8MB Cache 
Sapphire Atlantis ATI Radeon 9700 nonpro @ Pro speeds

:)
1024x768 met volgende "Advanced settings":
Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/bvr_hyperion/css_advanced_settings.JPG

Verder draai ik idd mijn P4 op FSB250 (dus 3,25GHz), maar mijn videokaart heb ik nu niet OC'd. Die draait dus gpu/mem @ 275/270 MHz.

Met deze settings haal ik constant 200FPS in een lege server op de_aztec. In gunfights dropt dit uiteraard wat (hoe meer models, hoe lager de fps) maar echt beneden de 100 gaat hij vrijwel nooit.
best lekker dus ;)

ohja, ik heb ook nog ergens zo'n "tweak.cfg" vandaan gehaald, welke het volgende bevat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
r_3dsky "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_shadows "0"
budget_show_history "0"
cl_drawshadowtexture "0"
cl_ejectbrass "0"
fog_enable "0"
fog_enable_water_fog "0"
mat_bumpmap "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_picmip "-1"
mat_specular "0"
mp_decals "0"
r_decals "20"
muzzleflash_light "0"
r_avglight "0"
r_decals "0"
r_dispfullradius "2"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_dynamic "0"

Een stuk of 3 van deze commands voert hij niet uit; in mijn console staat dan "This command cannot be executed on a server with sv_cheats 0" of zoiets. (Ik weet niet welke commands dit zijn dus ik laat ze gewoon staan.
Graphics zijn misschien iets minder met deze settings, maar het scheelt zeker 50fps. Het water is nu egaal (dus niet meer mooi en weerspiegelend) en de bomen hebben geen bladeren meer enzo (er staat dus alleen een loze stam :+).
Maar goed; ik vind graphics ondergeschikt aan veel FPS.

[ Voor 37% gewijzigd door HyperioN op 14-10-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

//Buyscript
bind "f1" "deagle;secammo"
bind "f2" "usp;secammo"
bind "f3" "mp5;primammo"
bind "f4" "m4a1;ak47;primammo"
bind "f5" "awp;primammo"
bind "f6" "famas;galil;primammo"
bind "f7" "primammo;vesthelm;vest;defuser;hegren"
bind "f8" "flash;flash"
bind "f9" "shield"
mn 1.6 scriptje
Hoe fix ik dit in source?

In autobuy.txt staan alle variablen, alleen ingame herkent ie ze niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:23
D³ schreef op 14 oktober 2004 @ 16:21:

klik
[afbeelding]

lol wat een onzin, sinds wanneer zijn de vlekker op urban erop geplakt :r
HyperioN. schreef op 14 oktober 2004 @ 17:22:
[...]

overal buy voor zetten......is al zooooo vaak gezegd hier; en we hebben ook altijd nog zoiets als google

dus:
code:
1
2
//Buyscript
bind "f1" "buy deagle; buy secammo"

etc.
dat snap je toch, zelf moeite doen is uit de tijd ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Schuey op 14-10-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 17:09:
[...]

mn 1.6 scriptje
Hoe fix ik dit in source?

In autobuy.txt staan alle variablen, alleen ingame herkent ie ze niet!
overal buy voor zetten......is al zooooo vaak gezegd hier; en we hebben ook altijd nog zoiets als google

dus:
code:
1
2
//Buyscript
bind "f1" "buy deagle; buy secammo"

etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
aramdin schreef op 14 oktober 2004 @ 00:36:
[...]

met de connecties van tegenwoordig kan je makkelijk met 101/101/25k spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

CS1.6 heb ik altijd hetzelfde gehad... en dit werkte perfect. Als je een slechte server had dan dan was het nog steeds rot... maarja ligt het iig niet aan je pc.

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

Nog wat vragen :

Wat doet elke "variabele" zeg maar ?? Wat betekent het ??

Verder speel ik met ehm.... netgraph 2 dacht ik en die geeft altijd naast de up en down speeds (die maar 2-3 KB/sec zijn vandaar ook mijn vragen enzo.... sorry als het Topic verpest ) allemaal getalletjes extra die meestal 20 zijn bij upload en download is soms zelfs 200 als het wat laggy is : Zijn dit pings per "richting" ofzo ??

* nero355 heeft veel vragen B)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
wat een schurftezooi zeg (of ik ben gek)

wat ik ook selecteer bij de advanced options voor de FSAA en AA setting etc hij vreet er niks mee uit
(ik heb ze in mn drivers op application controlled staan)

dus ik kan het alleen via mn drivers regelen... nou lekker omdat voor elk spel te doen.
wordt zo afentoe een beetje moedeloos van die betas >:)

//edti : u mag hier ook:
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA
lezen aangezien ik gewoon dom ben geweest :| :S
almetal niks an de hand

[ Voor 25% gewijzigd door vage op 14-10-2004 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
vage schreef op 14 oktober 2004 @ 20:06:
wat een schurftezooi zeg (of ik ben gek)

wat ik ook selecteer bij de advanced options voor de FSAA en AA setting etc hij vreet er niks mee uit
(ik heb ze in mn drivers op application controlled staan)

dus ik kan het alleen via mn drivers regelen... nou lekker omdat voor elk spel te doen.
wordt zo afentoe een beetje moedeloos van die betas >:)
welke beta? de beta is al geblokkeerd heur, dis de final 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

[...]

rate 25000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 101

Wow thnx! die rates werken hier echt super goed!

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
McFlipp schreef op 14 oktober 2004 @ 20:47:
[...]
Mooi! ;)
nero355 schreef op 14 oktober 2004 @ 19:08:
[...]
Nog wat vragen :

Wat doet elke "variabele" zeg maar ?? Wat betekent het ??

Verder speel ik met ehm.... netgraph 2 dacht ik en die geeft altijd naast de up en down speeds (die maar 2-3 KB/sec zijn vandaar ook mijn vragen enzo.... sorry als het Topic verpest ) allemaal getalletjes extra die meestal 20 zijn bij upload en download is soms zelfs 200 als het wat laggy is : Zijn dit pings per "richting" ofzo ??

* nero355 heeft veel vragen B)
Tja... ik weet het eigenlijk niet precies. Kijk die uploadrate lijkt mij iets wat je dan hoger zet en hij dus meer mag gebruiken van je bandbreedte. Rate is denk ik voor het algehele verkeer. Je moet me er niet aan ophangen want ik weet het echt niet.

De tijd dat ik CS begon te spelen en een wat betere verbing kreeg heb ik dit geleerd en het hielp mij toen ook onwijs... soms iets hogere ping, maar wel gewoon alles raak wat je schoot. Als dit laatste niet het geval was dan lag het zeker weten aan de server.

Ik heb meestal net_graph 3 aanstaan... maarja... daar moet je je maar niet teveel op focussen maar gewoon lekker spelen. Er komen vast nog een zooi updates die zorgen voor een nog beter lopende game :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb weer een tijdje zitten zooien met de physics. Zoals velen waarschijnlijk al hebben gezien geven bepaalde objecten met elkaar geen interactie. In de_dust of een andere standaard map is er bijvoorbeeld geen interactie tussen een ton en een lichaam en dergelijke.

Nu had ik een paar custom maps binnegehaald en nu blijken die maps vaak volledige interactie te ondersteunen. Wil dat dus zeggen dat physics instellingen bij de map zitten of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24

BaRF

bijna kerst

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 00:30:

Nu had ik een paar custom maps binnegehaald en nu blijken die maps vaak volledige interactie te ondersteunen. Wil dat dus zeggen dat physics instellingen bij de map zitten of wat?
mmm, kun je eens een voorbeeld geven? :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 00:30:
[...] In de_dust of een andere standaard map is er bijvoorbeeld geen interactie tussen een ton en een lichaam en dergelijke.
[...]
blaat, interactie tussen een ton en een lichaam?

^^ jij schiet tegen een ton aan, en die ton pakt dan zn deagle en schiet terug :? :P lolz

kun je dit iets specifieker uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whaha lolz HyperioN!
CS:Source is vet man, kheb het gister ook ff gespeeld; echt vet. dat water is zooo geweldig mooi; schitterend gewoon. net echt als je erin schiet enzo, en die reflectie :D :D
Die physics vind ik alleen wat irritant. die tonnetjes staan eigenlijk best wel gruwelijk in de weg.

Ik heb wel even eigen server gedraait, en wat met de physics cvars gekloot. Op een gegeven moment had ik ze zo, dat je gewoon door de tonnetjes heen loopt, geweldig!! mocht CSS ooit een war-spel gaan worden, vind ik dat dat standaard war-settings moeten zijn :D

btw: eerste post @ got :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik zit nu nog op een Radeon 9600, maar ik haal niet super veel FPS...
Ik heb een Dual MP 2600+... Nu ben ik van plan om een Asus X800Pro te kopen, maar zal dit erg veel schelen, of zal mn processor dit niet bijhouden. CS:S gebruikt maar 1 van mijn 2 processors... Wel is het zo dat een MP 2600+ op 2,2 Ghz draait...

Zal het veel schelen?

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
ReCreator schreef op 15 oktober 2004 @ 11:02:
Ik zit nu nog op een Radeon 9600, maar ik haal niet super veel FPS...
Ik heb een Dual MP 2600+... Nu ben ik van plan om een Asus X800Pro te kopen, maar zal dit erg veel schelen, of zal mn processor dit niet bijhouden. CS:S gebruikt maar 1 van mijn 2 processors... Wel is het zo dat een MP 2600+ op 2,2 Ghz draait...

Zal het veel schelen?
dit zal VEEEL schelen ja.
het is toch vooral de GPU waar je je FPS uit haalt; de CPU speelt meer op de achtergrond. Je CPU is snel genoeg voor de game, alleen de videokaart blijft wat achter. Ik denk dus dat het idd heel veel kan schelen.
Kun je een indicatie geven van hoeveel FPS je nu hebt, dan kunnen we een ruwe schattig maken..

edit:
woei mn 600e post

[ Voor 3% gewijzigd door HyperioN op 15-10-2004 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 10:12:
CS:Source is vet man, kheb het gister ook ff gespeeld; echt vet. dat water is zooo geweldig mooi; schitterend gewoon. net echt als je erin schiet enzo, en die reflectie :D :D
...
...
Ik vindt dat water wel meevallen. Zo mooi is het nou ook weer niet IMO...
p.s. welkom op GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 10:12:
whaha lolz HyperioN!
Die physics vind ik alleen wat irritant. die tonnetjes staan eigenlijk best wel gruwelijk in de weg.

welkom hier :)
Het water ziet er zeker schitterend uit _/-\o_
Alleen in Aztec vind ik jammer dat er geen reflecties zijn maar dat het nu 'vies' zou moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Xrenity schreef op 15 oktober 2004 @ 11:39:
[...]

welkom hier :)
Het water ziet er zeker schitterend uit _/-\o_
Alleen in Aztec vind ik jammer dat er geen reflecties zijn maar dat het nu 'vies' zou moeten zijn...
dan moet je hem op simple reflection oid instellen, dan zit die bruine waas oid er niet in

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

HyperioN. schreef op 15 oktober 2004 @ 11:05:
[...]

dit zal VEEEL schelen ja.
het is toch vooral de GPU waar je je FPS uit haalt; de CPU speelt meer op de achtergrond. Je CPU is snel genoeg voor de game, alleen de videokaart blijft wat achter. Ik denk dus dat het idd heel veel kan schelen.
Kun je een indicatie geven van hoeveel FPS je nu hebt, dan kunnen we een ruwe schattig maken..

edit:
woei mn 600e post
Ik denk dat de FPS nu gemiddeld op de 40 zal zitten
1024x768 (mn tft wilt liever 1280x1024 maar trekt ie niet)
en alles hoog behalve reflecties... geen AA en FSnogiets...

Ik heb ook vaak dattie hapert als er veel physics gebeuren.. explosie ofzo in sommige levels.. dan kaait ie ff flink

Ik wil graag op 1280x1024 spelen, met alles toch wel hoog... en ik wil HL2 ook op 1280 willen spelen...

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm.... ik had net al iets gepost, blijkbaar toch wat verkeerd gedaan. Poging 2

Ik krijg dit in beeld met CS: Source

Afbeeldingslocatie: http://home.zonnet.nl/jeroenbroens/foutcs.jpg

zijn dat nu artifacts, of wat anders? ook loopt het spel niet echt lekker, maar dat is een ander verhaal :P

Ati Radeon 9600pro 500/300
Catalyst 4.10

Met Catalyst 4.9 had ik het niet, maar dat waren van die gehackte drivers zodat ATI tool werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhmm is je kaart ooit overgeklocked geweest, en permanent damage opgelopen?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein beetje overclocked geweest.
Ik heb het probleem alleen in CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vreemd, ik zie het ook alleen in zijn hand, kun je 1:1 screenshot maken toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedoel je gewoon een volledig beeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
K heb t idee dat AA bij mij niet werkt. Meer mensen last van?

ASUS 6800 GE
driver: 66.81 beta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Bram77 schreef op 15 oktober 2004 @ 16:05:

ASUS 6800 GE
Als ik AA op 6 zet krijg ik dat ook, maar op 4 doet hij het niet.
Beetje rommelen met je settings kan misschien helpen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
Bram77 schreef op 15 oktober 2004 @ 16:05:

ASUS 6800 GE
hebben meer mensen last van; dat de AA en AF settings niets doen.
Moet je even proberen de AA 'vast' te zetten in je displaydriversettings..dus ipv "application preference" (zo is het bij ATI english), gewoon op 4x zetten of wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 16:01:
bedoel je gewoon een volledig beeld?
Ja dat bedoeld hij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
HyperioN. schreef op 15 oktober 2004 @ 16:12:
[...]

hebben meer mensen last van; dat de AA en AF settings niets doen.
Moet je even proberen de AA 'vast' te zetten in je displaydriversettings..dus ipv "application preference" (zo is het bij ATI english), gewoon op 4x zetten of wat je wil.
Dat had ik idd zelf ook wel kunnen bedenken.
Thanx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd dat is wat ik bedoel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:50
McFlipp schreef op 14 oktober 2004 @ 20:47:
[...]
rate 16000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 30

heb ik in 1.6 altijd ping 1 t/m 30 vaak rond de 8-15 met een uitschieter naar boven beneden. weet niet of je dat met deze settings ook in css haalt.

Ik heb btw adsl

en niet te vergeten cl_rate 16000 

[ Voor 7% gewijzigd door Moffin op 15-10-2004 16:56 ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Moffin schreef op 15 oktober 2004 @ 16:55:
rate 16000
cl_updaterate 101
cl_cmdrate 30

heb ik in 1.6 altijd ping 1 t/m 30 vaak rond de 8-15 met een uitschieter naar boven beneden. weet niet of je dat met deze settings ook in css haalt.

Ik heb btw adsl

en niet te vergeten cl_rate 16000 
cl_rate pakt ie niet bij mij dan krijg ik een error dat ie de max en min 0 is 7(8)7

Verder heb ik gisteren een beetje zitten kloten op een server waar ik al een lage ping had en had ik een nog lagere ping met volgende rates :

rate 25000
cl_cmdrate 25
cl_updaterate 25

Ping ging van 8 naar 4 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
hmm ik heb trouwens wel de versie voor doven en halfblinden :|

hud_centreid staat bij mij op 1, dus ikzie de namen midden in me scherm, alleen zo GROOT, ik speel op 1024 en de lettergrootte is meer geschikt voor 320*160 :P

weet iemand waar ik de font grootte kan aanpassen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
ping zegt niet alles, ik heb liever een ping van 40 met 100 packets per seconde dan een ping van 25 met 30 packets.
"Reg" is all that counts :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oki, full screen plaatje dan:

[img=w,h,1]512,384,http://home.zonnet.nl/jeroenbroens/fullscreen.jpg[/img]

Let trouwens niet op de fps, met 5 bots erin heb ik dat normaal gesproken niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:35:
oki, full screen plaatje dan:

[[url=512,384,http://home.zonnet.nl/jeroenbroens/fullscreen.jpg]afbeelding[/url]]

Let trouwens niet op de fps, met 5 bots erin heb ik dat normaal gesproken niet ;)
Hier is die hand niet fucked up! Wel die muur 8)7 (heb je geen groter plaatje?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel, maar dan krijg ik 'layout verneuking' te horen. Ik kreeg niet voor elkaar hoe ik nou dat plaatje in GoT klein krijg en als je erop klikt op normale grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:40:
Jawel, maar dan krijg ik 'layout verneuking' te horen. Ik kreeg niet voor elkaar hoe ik nou dat plaatje in GoT klein krijg en als je erop klikt op normale grootte.
Dan post je alleen de link. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groter screenshot

link = http://home.zonnet.nl/jeroenbroens/plaatjegroot.jpg

edit: Nu ATI tool uitstaat ( ook al stond ie aan zonder overclocken) moest ik veel beter zoeken naar foute textures

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ati tool is sowieso een bugtool, heb je je al afgevraagd waarom Omega drivers die tool niet meer bevat ;) ?

Khad zelf ook de meest vage problemen met die tool; ik kon geen warcraft3 online spelen als die tool op de achtergrond meeliep. Als ik em disablede dan deed ie het weer wel...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Wat was nou de server van de GoT-ers?

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op 15 oktober 2004 @ 17:54:
Ati tool is sowieso een bugtool, heb je je al afgevraagd waarom Omega drivers die tool niet meer bevat ;) ?

Khad zelf ook de meest vage problemen met die tool; ik kon geen warcraft3 online spelen als die tool op de achtergrond meeliep. Als ik em disablede dan deed ie het weer wel...
Maar hoe dan ook, ATI tool is er af en hij heeft het nog steeds :(

edit: Settings op medium gezet en nu heb ik het niet meer........ met de vorige driver werkte het wel gewoon op high.
Vaag.................

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:40:
code:
1
[url=url plaatje][img=600][url plaatje][/img][/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

T7D_Sneezy schreef op 15 oktober 2004 @ 17:19:
ping zegt niet alles, ik heb liever een ping van 40 met 100 packets per seconde dan een ping van 25 met 30 packets.
"Reg" is all that counts :D
Ehm....... HuH ?? Leg is uit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch opmerkelijk - dat door een paar simpele commands in console je een 'wallhack, spike hack' + fullbright hebt in CS:S.

Vreemd genoeg heeft Valve blijkbaar geen haast om snel even dat te laten patchen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Kwartjuh schreef op 15 oktober 2004 @ 17:56:
Wat was nou de server van de GoT-ers?
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 19:47:
Toch opmerkelijk - dat door een paar simpele commands in console je een 'wallhack, spike hack' + fullbright hebt in CS:S.

Vreemd genoeg heeft Valve blijkbaar geen haast om snel even dat te laten patchen...
Ik hoop dat ze een dusdanige patch maken dat als iemand probeert te wallhacken of iets dergelijks dat dan gelijk z'n pc geformatteerd wordt. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
vage schreef op 15 oktober 2004 @ 17:17:
hmm ik heb trouwens wel de versie voor doven en halfblinden :|

hud_centreid staat bij mij op 1, dus ikzie de namen midden in me scherm, alleen zo GROOT, ik speel op 1024 en de lettergrootte is meer geschikt voor 320*160 :P

weet iemand waar ik de font grootte kan aanpassen ?
dit vond ik al met de overstap van 1.5 » 1.6....dat die letters zoo ontiegelijk groot werden. dus heb ik dat toen al meteen aangepast.

je moet een eigen steam-skin maken, en daarin kun je vervolgens de lettertypen en lettergroottes aanpassen.
Op het Steampowered forum staat daar een mooi e tutorial over.
Even goed doorlezen, en dan vooral kijken wat hij in het rood heeft staan. Dan moet je er wel uitkomen. Zo niet dan horen we het wel :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.