[PC] Counter-Strike: Source deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.042 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 19:47:
Toch opmerkelijk - dat door een paar simpele commands in console je een 'wallhack, spike hack' + fullbright hebt in CS:S.

Vreemd genoeg heeft Valve blijkbaar geen haast om snel even dat te laten patchen...
En toen ik dat zei terwijl CS Source nog een beta versie was, werd ik gebashed door al die Gabe kontlikkers hier op het forum.
Maarem, zo evil als ik ben, heb ik ff die commands uitgeprobeert >:)
Maar er valt nou niet echt mee te cs-en, je hele scherm is fcked up, zeg maar dag tegen de mooie graphics. Plus, mijn fps daalde tot ongeveer 10~20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

nero355 schreef op 15 oktober 2004 @ 19:21:
[...]
Ehm....... HuH ?? Leg is uit B)
In 1.6 was het zo dat als je mer packets/sec verzond , je ook meer kogels/sec verstuurde, dus meer dmg/sec kon doen. Weet niet of dat in CS:S nog steeds is tho :)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:00:
[...]

Maar hoe dan ook, ATI tool is er af en hij heeft het nog steeds :(

edit: Settings op medium gezet en nu heb ik het niet meer........ met de vorige driver werkte het wel gewoon op high.
Vaag.................
Ik heb een gelijkaardig probleem.

Eerst had ik ATI Catalyst drivers, gewoon zonder iets in te stellen ofzo. Ik kon alles redelijk openzetten maar wanneer ik mijn textures op high zette kreeg ik ook zo'n verschijnselen als jij. Ik had het ook nog bij de auto's enzo, als ik dan naar de auto toe bewoog verdween het verschijnsel meestal gewoon maar kwam gewoon terug als ik van auto weg bewoog. De character textures hadden het gewoon altijd.

Ik wou ook wel eens op high textures spelen en ik haalde de Omega drivers af. Ik heb enorm veel getest maar bij de Omega drivers had ik op High dezelfde (of zelfs meer) problemen en op Medium waren men character models OOK al verneukt. Heb dan nog veel met Omega driver settings geprutst maar niets helpt.

Kaart is niet overclockt, Radeon 9200.

Ben nu nieuwe Catalyst drivers aan het uitproberen. Zal dan maar op medium textures spelen. Jammer genoeg is het verschil tussen medium en high wel erg groot. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
HyperioN. schreef op 15 oktober 2004 @ 21:53:
[...]

dit vond ik al met de overstap van 1.5 » 1.6....dat die letters zoo ontiegelijk groot werden. dus heb ik dat toen al meteen aangepast.

je moet een eigen steam-skin maken, en daarin kun je vervolgens de lettertypen en lettergroottes aanpassen.
Op het Steampowered forum staat daar een mooi e tutorial over.
Even goed doorlezen, en dan vooral kijken wat hij in het rood heeft staan. Dan moet je er wel uitkomen. Zo niet dan horen we het wel :)
werkt geweldig... alleen in 1.6... source doet er niks mee :(

ook op de steam fora is er niks zinnigs over te vinden :|

[ Voor 5% gewijzigd door vage op 16-10-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
kheb alleen wel een vraag over dat super grote font :'( ,
gisteren had ik er geen last van maar vandaag.....
hier ff screenshot :
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/pictures/cs.jpg

edit: sorry , khad dit al ff eerder gepost O-) voordat ik de screen online ging zetten ;)

btw dit is op 1280x1024 alles op maximaal

[ Voor 36% gewijzigd door k5052 op 16-10-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11:27
kenny89 schreef op 16 oktober 2004 @ 10:45:
kheb alleen wel een vraag over dat super grote font :'( ,
gisteren had ik er geen last van maar vandaag.....
hier ff screenshot :
[afbeelding]
screen werkt niet?
weird idd, als het ergens moet staan lijkt me de steam forums het voornaamste.

[ Voor 13% gewijzigd door FlashBang op 16-10-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
@ kenny89

is dus ook mijn probleem en ik heb nog nergens een oplossing gevonden....
steamfora wordt het ook gevraagd en niemand weet het :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:06

XyS

0.o.O

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:45:
Groter screenshot

link = http://home.zonnet.nl/jeroenbroens/plaatjegroot.jpg

edit: Nu ATI tool uitstaat ( ook al stond ie aan zonder overclocken) moest ik veel beter zoeken naar foute textures
dat heb ik ook :|
alleen als ik alles op low doe lukt het zonder die "artifacts"
en op medium soms en op high best veel arties
je fps word er ook door verneukt :X
en heb jij het ook in de_chateau ?? ikke niet:S
als je er wat op vind moet je het zeggen he!
(damn ik had me videokaart al zowat weggegooid :P )

ik vond het al raar dat ik bij 3dmark05 geen arties had en in cs:s wel
maja ik hoop dat het niet aan onze videokaarten ligt

en het zijn ook niet altijd dezelfde textures die deze verschijnselen vertonen he |:(

[ Voor 11% gewijzigd door XyS op 16-10-2004 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyS schreef op 16 oktober 2004 @ 11:53:
[...]

dat heb ik ook :|
alleen als ik alles op low doe lukt het zonder die "artifacts"
en op medium soms en op high best veel arties
je fps word er ook door verneukt :X
en heb jij het ook in de_chateau ?? ikke niet:S
als je er wat op vind moet je het zeggen he!
(damn ik had me videokaart al zowat weggegooid :P )

ik vond het al raar dat ik bij 3dmark05 geen arties had en in cs:s wel
maja ik hoop dat het niet aan onze videokaarten ligt

en het zijn ook niet altijd dezelfde textures die deze verschijnselen vertonen he |:(
Omega of Catalyst drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

Omega of Catalyst drivers?
omega 4.10 beta

[ Voor 83% gewijzigd door XyS op 16-10-2004 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik nu beta drivers ( 8.07 ) en deze werken beter. Speelt nu met models op high en omgeving op medium en dat werkt goed. In andere spellen werken deze drivers naar mijn gevoel ook beter.

Voor mijn gevoel is de 4.10 driver een beta, en deze een officiele release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoogstwaarschijnlijk zal je met catalyst drivers je textures op medium kunnen zetten zonder artifacts. Ben er wel helemaal niet zeker van en ik hoop dat Valve dit nog gaat fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-04 15:19
nero355 schreef op 15 oktober 2004 @ 17:13:
[...]

cl_rate pakt ie niet bij mij dan krijg ik een error dat ie de max en min 0 is 7(8)7

Verder heb ik gisteren een beetje zitten kloten op een server waar ik al een lage ping had en had ik een nog lagere ping met volgende rates :

rate 25000
cl_cmdrate 25
cl_updaterate 25

Ping ging van 8 naar 4 :o
hier wordt de hele tijd gesproken over aanpassen van de cijfers. bij mij werken de gewone instellingen het beste. als ik iets hieraan verander gaat ie verstopt aan "hobbels"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 15:19:
ik gebruik nu beta drivers ( 8.07 ) en deze werken beter. Speelt nu met models op high en omgeving op medium en dat werkt goed. In andere spellen werken deze drivers naar mijn gevoel ook beter.

Voor mijn gevoel is de 4.10 driver een beta, en deze een officiele release.
eehm welke drivers gebruik je?:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Sorry dat de zoveelste vraag langskomt: wat is de server van de GoT'ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

--------------

[ Voor 192% gewijzigd door XyS op 16-10-2004 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
PcManiaxx schreef op 16 oktober 2004 @ 17:17:
Sorry dat de zoveelste vraag langskomt: wat is de server van de GoT'ers?
kijk ff een pagina terug ,

anyway, ik speelde toenet cs en de teksten zijn opeens weer normale grootte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
kenny89 schreef op 16 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

kijk ff een pagina terug ,

anyway, ik speelde toenet cs en de teksten zijn opeens weer normale grootte :)
dit heb ik ook een keer gehad. opnieuw opstarten en het is weg.
nog een tip. ik weet niet of iemand er last van heeft.: mijn console verdween als ik al de eerste letter typte. nu heb ik de taal van NL naar engels gedaan en heb er nu geen last meer van. beetje rare oplossing maar ja het werkt. iemand hier nog meer last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Jeronimusius schreef op 16 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

nog een tip. ik weet niet of iemand er last van heeft.: mijn console verdween als ik al de eerste letter typte. nu heb ik de taal van NL naar engels gedaan en heb er nu geen last meer van. beetje rare oplossing maar ja het werkt. iemand hier nog meer last van gehad?
Was in 1.6 ook al het geval.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

Jeronimusius schreef op 16 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

voor als je wilt weten waarom de console weg ging:
als je op het "consoleknopje" drukt dan onthoud hij de ` en dat `ding kan niet op bv een T staan -->soort van error-->weg console.
op bv een E kan dat `dingetje wel staan dus moest je eerst ff de E indrukken zodat dat `ding uit je buffer was :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
XyS schreef op 16 oktober 2004 @ 18:06:
[...]

voor als je wilt weten waarom de console weg ging:
als je op het "consoleknopje" drukt dan onthoud hij de ` en dat `ding kan niet op bv een T staan -->soort van error-->weg console.
op bv een E kan dat `dingetje wel staan dus moest je eerst ff de E indrukken zodat dat `ding uit je buffer was :*)
wat zijn die programmeurs toch intelligente mensen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb op mijn ene pc cs:source staan gedownload/gekocht via steam. Dus nu heb ik die steam dir naar een andere pc gecopieerd.

Maar als ik daar het spel start kan ik ongeveer 2 minuten spelen en vervolgens klapt hij weer terug naar windows, zonder foutmelding oid.

Het is een hele nieuwe windows (xp sp2)install heb de laatste nvidia drivers gedownload/chipset. Ook de geluidskaard drivers zijn al vernieuwd/herinstalled.

Is dit een bekend probleem? Ik heb een Asus A7N8X non deluxe. GF4 TI4400 (ook van asus).

Op die andere pc werkt het gewoon wel goed. Ook heb ik steam eerst geinstalleerd en toen die volledige steam er overheen gezet. Maar dit mocht niet baten.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er schijnt ook weer een irri bug te zijn. :(

Als je met een bepaalde nickname speelt en je gaat dood dan crashed iedereen die in de server zit en gaan vervolgens terug naar de desktop of je pc loopt vast.

8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

heeft iemand nog een link naar dat mappack, want fileplanet heeft hem niet meer
tenzij dat was omdat ie illegaal was, laat dan maar

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12:01

BioHazard

*\o/*

Ja idd die bug is er en die werkt ook nog eens, hopen dat ze het snel fixe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcactus schreef op 16 oktober 2004 @ 19:10:
heeft iemand nog een link naar dat mappack, want fileplanet heeft hem niet meer
tenzij dat was omdat ie illegaal was, laat dan maar
Je mist niets, die maps zijn rechstreekse conversies van 1.6 (slechter nog denkik), belichting zuigt op bijna allemaal verschrikkelijk en ze zien er gewoonweg niet uit.

Echt niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
inderdaad, maar ik heb ook problemen met die engine hoor ik heb een geforce 6800 en ik haal fps van 30 :| en als ik graphics verander dan blijven ze meestal het zelfde of het maakt geen verschil in fps....bij de stress test haal ik ook maar 59.... wat klopt er niet? (rest van mijn systeem: a7v8x-x, amd 2400, 512 pc2700 ddram)

-Yoshi

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Laatst online: 10-09 19:31
source is weinig afhankelijk van je videokaart, je processor speelt een veel grotere rol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-09 12:01
dus daarom haal ik op dezelfde pc met een 5900xt haast even goede score als een 6800? NEE! :(

en zo slecht is mijn processor toch ook weer niet :(

en waarom veranderd de fps dan niet als ik het lelijker zet :(

[ Voor 40% gewijzigd door YoshiBignose op 16-10-2004 20:00 ]

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik kan verdorie die GoT server niet meer vinden 8)7 Heb alle pagina's doorgespit (niet al te goed waarschijnlijk :P)

Dus zou iemand zo vriendelijk willen zijn om het even door te geven :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoshiBignose schreef op 16 oktober 2004 @ 19:59:
dus daarom haal ik op dezelfde pc met een 5900xt haast even goede score als een 6800? NEE! :(

en zo slecht is mijn processor toch ook weer niet :(

en waarom veranderd de fps dan niet als ik het lelijker zet :(
Ik zou beetje afwachten, engine is nog niet geoptimaliseerd.

Ik vraag me wel af wat dit allemaal in Half-Life 2 gaat geven. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
btw is het normaal dat ik met de video stress test alles op high , 1280x1024
met mijn systeem 31 fps haal?

op 800x 600 en bijna alles uit haal ik maar 69 fps :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een minder systeem (2.8Ghz 1 GB ram 9800PRO) en ik haal constant 60 fps zo'n beetje op 1280X960 alles voluit en dan ook nog 4xAA en 4xAF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

Ik vraag me 1 ding af: Wanneer werd de Sig SG 550-P1 Sniper getransformeerd van 'alleen naaps kopen em omdat ze niet weten dat ie kut is' tot 'lamme kutsniper, rot toch op man homo'?
Ik zeg meestal maar niks, maar het begint me af en toe wel een beetje te ergeren.
Als je dat ding objectief bekijkt is ie:
- niet bepaald accuraat, zelfs het eerste schot hoeft niet raak te zijn. Ik schat zo'n 30% van de tijd is dat ding gewoon niet te voorspellen.
- niet extreem krachtig ofzow, een Commando in je borst werkt net zo goed als een G3/SG-1, en in het koppie maakt het zowiezo geen bal uit.

Het voordeel van dat ding is puur als Crowd Control. Als er 4 man om de hoek komen en je staat daar met een AWP moet je wel verdomd slechte mensen tegenover je hebben wil je ze allemaal af kunnen schieten. Met een auto-sniper heb je dan toch een veel betere kans om iets uit te richten. Echter, als er een AWPer de hoek om komt die net zo goed is als jij moet je het eerste schot meteen headshot schieten (ALS het eerste schot al komt waar je richt, da's dus nooit zeker) anders ben je met ZIJN eerste schot zelf dood.

Dus wat is er nou zo lam aan? Hij is niet erg makkelijk in gebruik, op korte afstand nutteloos, en in lange afstand meestal niet zo effectief als een AWP tenzij de vijand in een groepje komt.

Ik gebruik deze sniper rifles al sinds 1.0, en dat is inmiddels al BEST lang (een dikke 5 jaar zelfs volgens steam.. (jezus, speel ik dit al 6 jaar!?)). Mensen die nog van die tijd en tot 1.3 ongeveer op strikerz kwamen zullen mij misschien wel herinneren. Daar is de Sig 550 op vriendelijk plagende wijze ooit omgedoopt tot 'Kut Kanon' door 1 van mn vijanden toen ik een keer lekker speelde, en was het nog 'jezus, kan jij schieten met dat ding!? knap van je'.
Ik heb niet het idee dat er ook maar iets aan de rifles veranderd is, en nu wordt ik overal waar ik ermee kom uitgescholden :?

Als mensen netjes vragen of ik een ander wapen wil pakken wil ik ze af en toe nog wel een plezier doen. Met een M3/TMP/whatever-kut-wapen heb ik ook lol, en dan zij ook weer.
Maar ik weiger voor heaumeaux mn speelstijl te gaan veranderen. Ik ga op tactische wijze voor het objective, probeer daarbij mn teammates te helpen en ALS ik ergens kampeer is dat omdat die plek verdedigd dient te worden, niet in een donker rothoekje.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo ongeloofelijk geweldig aan die wapens is dat ze zo extreem makkelijk zijn dat het lame wordt?

--
oh, en voor de geïnteresseerden: ik heb een Intel 3Ghz met Radeon 9800 Pro en draai alle default instellingen in 1024x768. Mn FPS loopt in de meeste maps tussen de 80-120, soms iets lager als er veel mensen door mn beeld schieten. Op *$&-maps als chateau schok ik in hele drukke gevallen wel eens, maar nauwelijks eigenlijk. stress-test heb ik niet gedaan.

[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 16-10-2004 21:18 ]

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man, je hebt volkomen gelijk.

Sommige CS'ers hebben er een handje van om over alles te zeuren.

Edit: typo

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-08 00:17

reapher

Z POWER

GTOfire schreef op 16 oktober 2004 @ 21:16:
Ik vraag me 1 ding af: Wanneer werd de Sig SG 550-P1 Sniper getransformeerd van 'alleen naaps kopen em omdat ze niet weten dat ie kut is' tot 'lamme kutsniper, rot toch op man homo'?
Ik zeg meestal maar niks, maar het begint me af en toe wel een beetje te ergeren.
Als je dat ding objectief bekijkt is ie:
- niet bepaald accuraat, zelfs het eerste schot hoeft niet raak te zijn. Ik schat zo'n 30% van de tijd is dat ding gewoon niet te voorspellen.
- niet extreem krachtig ofzow, een Commando in je borst werkt net zo goed als een G3/SG-1, en in het koppie maakt het zowiezo geen bal uit.

Het voordeel van dat ding is puur als Crowd Control. Als er 4 man om de hoek komen en je staat daar met een AWP moet je wel verdomd slechte mensen tegenover je hebben wil je ze allemaal af kunnen schieten. Met een auto-sniper heb je dan toch een veel betere kans om iets uit te richten. Echter, als er een AWPer de hoek om komt die net zo goed is als jij moet je het eerste schot meteen headshot schieten (ALS het eerste schot al komt waar je richt, da's dus nooit zeker) anders ben je met ZIJN eerste schot zelf dood.

Dus wat is er nou zo lam aan? Hij is niet erg makkelijk in gebruik, op korte afstand nutteloos, en in lange afstand meestal niet zo effectief als een AWP tenzij de vijand in een groepje komt.

Ik gebruik deze sniper rifles al sinds 1.0, en dat is inmiddels al BEST lang (een dikke 5 jaar zelfs volgens steam.. (jezus, speel ik dit al 6 jaar!?)). Mensen die nog van die tijd en tot 1.3 ongeveer op strikerz kwamen zullen mij misschien wel herinneren. Daar is de Sig 550 op vriendelijk plagende wijze ooit omgedoopt tot 'Kut Kanon' door 1 van mn vijanden toen ik een keer lekker speelde, en was het nog 'jezus, kan jij schieten met dat ding!? knap van je'.
Ik heb niet het idee dat er ook maar iets aan de rifles veranderd is, en nu wordt ik overal waar ik ermee kom uitgescholden :?

Als mensen netjes vragen of ik een ander wapen wil pakken wil ik ze af en toe nog wel een plezier doen. Met een M3/TMP/whatever-kut-wapen heb ik ook lol, en dan zij ook weer.
Maar ik weiger voor heaumeaux mn speelstijl te gaan veranderen. Ik ga op tactische wijze voor het objective, probeer daarbij mn teammates te helpen en ALS ik ergens kampeer is dat omdat die plek verdedigd dient te worden, niet in een donker rothoekje.

Kan iemand mij uitleggen wat er zo ongeloofelijk geweldig aan die wapens is dat ze zo extreem makkelijk zijn dat het lame wordt?

--
oh, en voor de geïnteresseerden: ik heb een Intel 3Ghz met Radeon 9800 Pro en draai alle default instellingen in 1024x768. Mn FPS loopt in de meeste maps tussen de 80-120, soms iets lager als er veel mensen door mn beeld schieten. Op *$&-maps als chateau schok ik in hele drukke gevallen wel eens, maar nauwelijks eigenlijk. stress-test heb ik niet gedaan.
Die sniper blijkt lastig om te hanteren :S dus lame sniper lijkt me niet. De lame sniper is die AWM(P). Ik blijf erbij dat dit een vereedelde railgun is, en het nog steeds niet snap dat hij erin zit. Zelf in je been ben je opslag dood :(

Maarja hij zit erin, dus je mag hem gebruiken. Hoewel beste heren die hem gebruiken. Het bewijst niet dat je skill heb :D

Click hier niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

ah ik scheld ook iedereen uit die awp't of autolamesnipert :P
maar dat komt meestal omdat ik gwoon boos ben ofsow en tjah dan reageer ik het maar op diej gassies af, ook al ownen ze me soms zwaar
ik zeg dan wel van kutwapen enso en denki k dat ze die ***snipers er uit mogen halen. maar dan is eigeluk wel weer een (ik denk belangrijk) deel van cs weg. anders word het veel te eentonig. dus ook al schreeuwt iedereen van kutding enzo maar als ze er niet meer in zouden zitten dan zou cs denkik best wel saai worden. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Is "het vliegende mes" jullie al bekend? Dan gaat iemand met free-camera door het level heen en spelers en andere spectators zien dan een vliegend mes. Het schijnt zelfs dat je er ook mensen mee kunt mollen (terwijl de killer dus zelf dood is).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/flyingknife.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS

XyS

0.o.O

CorteX schreef op 16 oktober 2004 @ 22:19:
Is "het vliegende mes" jullie al bekend? Dan gaat iemand met free-camera door het level heen en spelers en andere spectators zien dan een vliegend mes. Het schijnt zelfs dat je er ook mensen mee kunt mollen (terwijl de killer dus zelf dood is).

[afbeelding]
Wahhahaha dats te lollig :P
wel veel bugs zeg dat CSS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:01

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

droge opmerking ook:

"I'm the knife" :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

"There is no knife"

:) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
XyS schreef op 16 oktober 2004 @ 22:12:
ah ik scheld ook iedereen uit die awp't of autolamesnipert :P
maar dat komt meestal omdat ik gwoon boos ben ofsow en tjah dan reageer ik het maar op diej gassies af, ook al ownen ze me soms zwaar
ik zeg dan wel van kutwapen enso en denki k dat ze die ***snipers er uit mogen halen. maar dan is eigeluk wel weer een (ik denk belangrijk) deel van cs weg. anders word het veel te eentonig. dus ook al schreeuwt iedereen van kutding enzo maar als ze er niet meer in zouden zitten dan zou cs denkik best wel saai worden. |:(
Again gaat mn theorie op van: dit spel komt alleen tot zn recht in een (high) skilled clanwar.
Laat al die gasten die zeuren over: *bliep* AWP enzo maar eens een clanwar spelen. Zullen ze binnen no time weggevaagd worden :) Dan zie je dat je dat wapen gewoon echt nodig hebt in je team. Hoeft niet gelijk heel je team awp (is niet echt handig), maar de gast met de awp is meestal diegene die je ass saved op long distance of de ronde behaald.

Op publics gaat iedereen sowieso maar zn eigen gang. Dus kijk niet raar op als ct op de_aztec voor 80% bestaat uit snipers. In een clanwar gaat dat meestal niet op. Je spaart daar ook geld, mocht het voorkomen dat je een clanm8 een gun moet "voorschieten". Money management is uiteindelijk ook een part van een clanwar.

Als je vind dat iemand zo lame met een awp speelt, probeer dan iets te doen om em uit te schakelen. Maak er een challenge van, niets in het leven is makkelijk (behalve noobies knallen :p ) :)
Ik ben pas weer begonnen met publicen, maar begin me nu al weer te ergeren...Ik heb alleen geen tijd + zin meer om echt actief te gaan warren enzo :)

Terug naar warcraft3 dus ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
waar ik me dood aan erger is guns die niet schieten.

eerlijk gezegt ben ik bang dat dit een dooddoener gaat zijn voor clanwars. wie wil er nu in een clanwar geld uitgeven voor een awp, die dan op het moment dat je hem nodig heb kan weigeren te schieten :|

niemand dus.. ik wil best in CSS wars spelen, graag zelfs, maar ik ben bang dat echte hi skilled lui er dus nooit kunnen zijn omdat het nu weer een geluks spelletje word.
al ben je een echte pro en kan je in je uppie wel 30 man killen, als je gun niet schiet ga je dood. :(

en dat is dus een beetje een dooddoener voor clanwars

edit:
dus net weer ff gespeeld in cobble, vet moeilijke manuevre zitten doen tussen 3 man door (zonder dat ze me zagen) met een ak, en dan zie ik die gozer die defused. (en bijna klaar is) en wil ik schieten, schiet die klote gun gewoon niet :|
ondertussen ontdekt door het klikken van de gun, en word ik doodgeknalt :/
omfg dacht ik toen (en toen ben ik uit ergernis maar gestopt)

[ Voor 25% gewijzigd door BasieP op 16-10-2004 23:56 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat bedoel je precies met guns die weigeren. Heb je packett loss ofzo?

btw leuke bands, maar Symphony X :o en Dream Theater :o samen noemen met stratovarious :r en Blind guardian :r kan natuurlijk niet hè :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
En hier ben ik het vliegende mes als bewijs van deze mega idiote bug. :D Echt lachen om die reacties te zien: "wtf, ben ik nou gek of zag ik een net een mes voorbij vliegen?".

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olles/got/flyingknife2.jpg

Je kunt er trouwens niemand mee doden.

[ Voor 3% gewijzigd door CorteX op 17-10-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bassie, moet je maar niet zoveel switchen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

BasieP schreef op 16 oktober 2004 @ 23:24:
[...] verhaal over weigerende guns [...]
Ik heb hier zelf eigenlijk nooit last van..
Heel af en toe als ik bijvoorbeeld switch van wapen, een voice command tegelijk en wat vage moves maak, hapert de gun heel ff, maar das maar 1 klik. Lijkt me eerder een bug die bij jouw schijbaar vaak terug komt

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Nog een keertje proberen dan maar: Weet iemand adres van GoT server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
PcManiaxx schreef op 17 oktober 2004 @ 11:05:
Nog een keertje proberen dan maar: Weet iemand adres van GoT server?
*Zucht* Waarom wordt dit nu voor de 10000ste keer gevraagd?

Dit knopje -> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif is speciaal voor mensen als jij die niet het topic door willen lezen.

Gebruik dat dan ook! Bovenaan de pagina!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik krijg nu de hele tijd irritant gehik alsof er lag is. Hele kleine schokjes telkens.
Hebben andere mensen dit ook al ondervonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

peppio is het je al gelukt om die ping/speaker setting bug op te lossen? ik heb er ook last van

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Laatst online: 22-08 14:52
PcManiaxx schreef op 17 oktober 2004 @ 12:36:
Ik krijg nu de hele tijd irritant gehik alsof er lag is. Hele kleine schokjes telkens.
ja. Netcode brak :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Ik weet precies wat BasieP bedoelt...heb er ook regelmatig last van. wil je schieten, gebeurd er gewoon niks :(
uiterst irritant. Ik begin een beetje het gevoel te krijgen dat ze CSS eigenlijk té vroeg hebben uitgebracht. Ze hadden eigenlijk beter nog een maandje bèta kunnen zijn om vervolgens het spel goed uit te kunnen brengen, dan met al deze bugs.
Was met Steam ook al....eerste maanden van Steam waren zooo ontzettend klote. Valve heeft denk ik het idee dat ze de community beter te vriend houden door een buggy spel eerder te releasen, dan ze even te laten wachten op een fatsoenlijkere bugvrijere versie..

offtopic:
BasieP je icon is dood :?
Lees alsjeblieft eerst het topic even door voordat je klakkeloos vragen gaat liggen stellen....dan had je kunnen zien dat ongeveer iedereen hier last van heeft omdat de netcode idd gewoon nog verre van optimaal is..
en ook die server is al minstens 10x genoemd.
(disclaimer: dit is géén flame)

[ Voor 44% gewijzigd door HyperioN op 17-10-2004 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
de cheaters onder ons zullen heel blij zijn met cs source ;)

Ik denk dat het verstandiger is niet zulke dingen te verspreiden / te promoten

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Ga het vooral hier rondspammen, meteen halve GoT-community aan de cheats 8)7 ;)

Erop reageren voegt niets toe aan het topic. Je kan beter een Topic Report plaatsen

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:47:
Bassie, moet je maar niet zoveel switchen.....
ah het is dus een bug????

vertel meer, hoe los ik het op? (ik switch idd veel, maar kijk een willekeurige top10 cs clan, en ze doen dat allemaal)

trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://basiep.dyndns.org/cs_office0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://basiep.dyndns.org/cs_office0005.jpg
smokes kan je opstappelen, en dan kan je daar op gaan staan :D

(sorry voor trage host, me normale host is dood)

[ Voor 6% gewijzigd door BasieP op 17-10-2004 14:44 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Komt door netcode
je kan het voor het grootste deel oplossen door je rates goed in te stellen [gewoon wat klooien met settings totdat het voor jouw PC/verbinding goed werkt] en door elke keer als je cs:s speelt ff "cl_smooth 0" te doen @ console. [op de een of andere manier onthoudt cs:s het niet, zelf niet als je het handmatig in de config zet :( ]

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
als je als name Misschien komt men er wel achter. Maar zo maak je het ze wel heel makkelijk doet schijnt iedereen gebant te worden en de server te crashen hoor ik net :{
Mogen ze wel even een fix voor zoeken.
En nee, het is misschien ook niet slim om het hier te posten, maar zoiets komen ze toch wel achter

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:35:
Ik heb een minder systeem (2.8Ghz 1 GB ram 9800PRO) en ik haal constant 60 fps zo'n beetje op 1280X960 alles voluit en dan ook nog 4xAA en 4xAF :)
Vind je dat een 'minder systeem'? :{
Ik heb hetzelfde alleen dan 512 MB en ben er dik tevreden over :P
edit:
dubbel dus :{ maar kan oude bericht niet meer editten

[ Voor 174% gewijzigd door Xrenity op 17-10-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

Shit man die bugs moeten even snel gefixt worden !!!!

Ik krijg al een aardig akelig gevoel dat cs source hetzelfde lot zal treffen als zijn voorganger.
(ik doel op alle mensen die deze game "aanpassen" om "beter" te zijn als de rest) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xrenity schreef op 17 oktober 2004 @ 16:32:
als je als name <font color=blue>Misschien komt men er wel achter. Maar zo maak je het ze wel heel makkelijk</font> doet schijnt iedereen gebant te worden en de server te crashen hoor ik net :{
Mogen ze wel even een fix voor zoeken.
En nee, het is misschien ook niet slim om het hier te posten, maar zoiets komen ze toch wel achter
Dat is het dus! Van de week regelmatig gehad na 10 minuten spelen dat de server er mee stopte, en je gewoon bleef hangen. Ik dacht eerst dat het aan mijn internet/router lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
achja, op strikerz hebben we nu een probleem dat de server ondanks goede instellingen niet automagisch van map wisselt. start wel na 25 minuten de map opnieuw op :P
(gebeurt trouwens maar bij 1 van de 2 servers).

ach source is voor mij een mooi spel, een leuke beta.. ik ga me er maar niet aan ergeren :)
graphics zijn gaaf, gameplay is goed te doen (niet te goed;))
en als toppertje, bursten hoeft niet meer :D, full auto en de recoil is minimaal :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is ook lekker zeg, een kaart met alle spelers :(

http://www.av-net.org/esl/2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 18:28:
dit is ook lekker zeg, een kaart met alle spelers :(

http://www.av-net.org/esl/2.jpg
Die kun je gewoon bekijken als je dood bent... ga er niet vanuit dat deze meneer waarvan je de gun ziet deze kaart voor zijn neus heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 18:29:
[...]

Die kun je gewoon bekijken als je dood bent... ga er niet vanuit dat deze meneer waarvan je de gun ziet deze kaart voor zijn neus heeft.
http://www.clanbase.com/n...hp?nid=148358&mid=0&lid=0

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat ze niks maar dan ook echt niks hebben geleerd van alle vorige CS versie's, beta's en alles :(. Of zouden ze dit bewust doen :)

[ Voor 6% gewijzigd door bAdmuTs op 17-10-2004 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b3ta
  • Laatst online: 10-09 08:06

b3ta

Hallo

bAdmuTs schreef op 17 oktober 2004 @ 18:50:
Begin zo langzamerhand het idee te krijgen dat ze niks maar dan ook echt niks hebben geleerd van alle vorige CS versie's, beta's en alles :(. Of zouden ze dit bewust doen :)
Zo kan je het idd ook bekijken :) al dat ergeren is echt typisch cs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
StarLite schreef op 17 oktober 2004 @ 16:25:
[op de een of andere manier onthoudt cs:s het niet, zelf niet als je het handmatig in de config zet :( ]
Autoexec.cfg aanmaken en daar settings in gooien :) Done!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 18:29:
[...]

In de beta van CS: Source was het wel mogelijk om een kaart tijdens het spelen te krijgen dmv een simpel console commando. Ik weet alleen niet meer welke dat was, dus ik kan niet controleren of het nu weer dezelfde zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gehoord dat je ook spray's met transparante stukken kunt maken. Hoe doe je dit? In welk formaat moet je je spray dan opslaan in photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat beschouw ik als cheat :(

*sorry ik dacht dat je je transparante smoke bedoelde :7

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 19:47:
dat beschouw ik als cheat :(

*sorry ik dacht dat je je transparante smoke bedoelde :7
Nah das lame :) Ik wil alleen transparante spray, zodat je bijv alleen letters hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

GVD, ik word er echt lijp van :( Ik druk op dat zoekknopje maar ikkan gewoon geen ip adres vinden van de GoT server. Is het nou zo moeilijk om die server ff op te noemen?

Of zet het in de startpost. :o

[ Voor 10% gewijzigd door PcManiaxx op 17-10-2004 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
of regel online game afspraakjes via een IRC kanaal :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Zoek eens op got server, krijg je genoeg te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die netcode waar velen over spreken is toch verdomd goed hoor :) Ik speel wel is op een UK server met 64 man, nou echt waar, dat draait als een tiet. Ik heb nog geen enkele andere game gezien die zoveel spelers tegelijkertijd in heavy combat aankan. Het is daarnaast ook nog is ongelofelijk tof om in italy met 20 man in de doorgangen te gaan, echt waar het zijn slachtpartijen.

Wat me wel tegenstaat is de enorme hoeveelheid headies. De hitboxes kloppen, en je zult echt wel in je kop zijn geschoten, maar 14 keer achter elkaar een instant headshot ontvangen neemt veel plezier weg. Staat er een 200 meter verderop met een handpistool te knallen, krijg je een headshot op 100 hp, met full kevlar en helmet. Dat soort dingen zeg maar. Een helmet kopen heeft ook geen enkele zin meer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024
PcManiaxx schreef op 17 oktober 2004 @ 20:25:
GVD, ik word er echt lijp van :( Ik druk op dat zoekknopje maar ikkan gewoon geen ip adres vinden van de GoT server. Is het nou zo moeilijk om die server ff op te noemen?

Of zet het in de startpost. :o
Heb je er al eens aan gedacht dat er geen officiële GoT server is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Mijn Spray heb ik in TGA formaat opgeslagen. CS:S zal de transparantie meeberekenen.

Overigens vind ik dit een leuke console command:

cl_ragdoll_collide "1"

Hiermee kunnen ragdolls tegen elkaar aan liggen i.p.v. dat ze door elkaar heen clippen. Net als in FarCry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
is er een manier om ingame van mn config te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Killerhond schreef op 17 oktober 2004 @ 22:18:
is er een manier om ingame van mn config te veranderen?
Ja, via de console.
je kan dus commando's opgeven zoals.
code:
1
2
3
cl_showfps 1
cl_smooth 1
bind k "buy he"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
Ja, ok, maar wat ik dus eigenlijk wil, is een soort "war" config waarin in alle details uit heb , dus puur voor de performace, en voor de pub games wil ik gewoon pracht en praaltjes zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh die netcode is echt vervelend nadat ik me rates had veranderd ging het wel weer maar nu heb ik weer in elke server een veel te hoge ping. Hoop echt dat valve hier snel wat aan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

HuggyB schreef op 17 oktober 2004 @ 22:16:
Mijn Spray heb ik in TGA formaat opgeslagen. CS:S zal de transparantie meeberekenen.

Overigens vind ik dit een leuke console command:

cl_ragdoll_collide "1"

Hiermee kunnen ragdolls tegen elkaar aan liggen i.p.v. dat ze door elkaar heen clippen. Net als in FarCry.
Cool :9. Dat moet ik effe uitproberen :). Leuk dat Valve dat als console command erin gezet heeft (ze hadden het er ook net zo goed helemaal uit kunnen halen).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

headie-gehalte ligt inderdaad hoog, maar gelukkig ook bij mezelf :)

Ik ben allang blij dat het probleem 'ik richt wel, maar de kogels komen maar niet aan waar ik wil' een flink stuk opgelost is. Vroegah kon ik af en toe mikken wat ik wilde, maar raakte ik geen zak. Nu heb ik dat alleen nog maar met wapens die om te beginnen al niet zo precies zijn (auto-snipers bijvoorbeeld :) )

In hoeverre is eigenlijk het al-rennend-schieten aangepast? Vroegah in beta 6 ging iedereen meteen kruipen om te schieten, en in beta 7.1 heb ik een hele tijd effectief met mp5 rond weten te rennen, maar zeker niet met andere wapens. Nu lijkt het alsof iedereen automatisch begint te strafen als ze iemand zien. Tis quake niet :)
Ik heb het mezelf ook een beetje aangeleerd, afhankelijk van mn wapens. Net nog zat ik op Strikerz 2 te klooien met pistolen, en of dat dat werkte :p (GTO|pistol en GTO|proppenschieters heette ik volgens mij)

Nou weet ik niet of ik nu zo'n lucky heaumeau ben ofzow, maar ik heb gewoon nog niet negatief gestaan aan het eind van een map sinds ik source ben begonnen :)
Ik krijg wel af en toe cheater en 'lucky' naar mn kop, maar ik ben me eigenlijk 95% van de tijd geheel bewust van waar ik mik. Zelfs toen ik in het hard-verliezende team op dust als T als ENIGE (grmbl) een sprintje trok richting A met een deagle knalde ik er minstens 1 per ronde af 8)7

om nog ff door te ranten: daar stoor ik me af en toe wel hard aan zeg, ik loop echt altijd vooraan, en vaak met een afstand tussen mij en de nummer 2 :X
Zelfs als ik in het aanvallende team een sniper rifle pak ben ik de eerste die ergens aankomt (wat wel weer het voordeel heeft dat de vijand ook nog niet op zn plek zit, en ik em rustig af kan wachten)
Ik dacht eerst dat het gewoon aan mijn buy script lag, niet iedereen koopt met 1-2 drukken op de knop, en de helft van de mensen zijn pas sinds source begonnen dus die zitten elk rondje opnieuw rustig al hun keuzes te bekijken. Maar toen bleef ik eens stil staan tot iedereen van spawn weg was op cbbl als T. Ik ging als laatste weg, ik ren linksaf het gebouw door, zie ik ze daar vrolijk met zn 4en staan wachten, was ik ALSNOG de eerste die naar buiten kwam |:(
Zelfde gold op dust. Ik kom als CT op demonstratieve wijze als laatste van mn spawn af, en was als eerste en enige het gebouw binnen gelopen omdat de rest te schijterig bleek om het voortouw te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 18:52:
Er schijnt ook weer een irri bug te zijn. :(

Als je met een bepaalde nickname speelt en je gaat dood dan crashed iedereen die in de server zit en gaan vervolgens terug naar de desktop of je pc loopt vast.

8)7 :X
Dat klopt, en ik weet die nick, maar die ga ik hier dus NIET neerzetten, want er lopen binnen de kortste tijd van die idioten rond die het leuk vinden om andere mensen naar het bureaublad te laten crashen!"
BTW dat je rond kunt lopen met een map waar je iedereen op kunt zien, is dat een cheat of is dat alleen in bepaalde servers? Ik hoop het laatste, want anders loopt iedereen dalijk rond met zo'n map in zn gezicht en is de lol er ook snel weer af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

in principe is dat alleen in spectator view mogelijk (voor zover ik weet), dus geen cheat oid, maar gewoon handig zodat je als je dood bent het spelletje een beetje tactisch kan volgen. Maar ja, dr hoeft maar 1 aap met TeamSpeak of Ventrillo of whatever met een nog levende teammate te zitten en voor zover de lol.

Hetzelfde geldt voor die wall-hack console command die iemand hier blijkbaar heel snugger neerzette 8)7, ook lekker handig, want dat is dus op dit moment NIET te zien of iemand dat gebruikt :S (ook als iemand silent loopt en toch afgeschoten wordt kan het met de huidige netcode net zo goed lag zijn waardoor het op de 'wallhackers' scherm uit zag alsof ie al een half uur in beeld was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-08-2023
Toch maar kopen dan?

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Frenzy_LS schreef op 17 oktober 2004 @ 23:54:
Zijn er ergens een beetje duidelijke intall notes ? (search gebruikt)

Ik loop te klooien en krijg cs source niet aan de praat.
Gewoon even op google zoeken en je vind zo een goede tutorial!
Ik heb er wel eentje maar ik wil hier geen ban :P

[ Voor 34% gewijzigd door j86 op 18-10-2004 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

install notes??! dude, ik heb veel over steam gehoord, maar nog niet dat het zo ingewikkeld was dat mensen cs niet konden instaleren...

zeker een illegale versie?

Tip: Lees de faq/policy eens daar is got niet voor

maar ik kan je wel verklappen dat je aan de illegale versie niet eens half zoveel plezier hebt als aan de online versie

EDIT:
Jostheking schreef op 18 oktober 2004 @ 00:02:
[...]

Ik heb dit gevolgd:
***link weg ***

En alles werkte gelijk perfect!

En dat van die map is goed nieuws, ik haat niets meer dan een leuk spel waar niks meer aan is door zo´n idiote dingen...
kerel die zou ik als de donder weg halen, anders krijg je een warez ban!

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 00:17 ]

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Eeehhh, waarom zou je meer plezier hebben van de online versie dan met de illegale versie? Zit er verschil in dan, voor zover ik weet niet...
De link is trouwens weg, bedankt, ik heb geen zin in een ban

EDIT: hehehe net op tijd :P

[ Voor 8% gewijzigd door j86 op 18-10-2004 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Jostheking schreef op 18 oktober 2004 @ 00:12:
Eeehhh, waarom zou je meer plezier hebben van de online versie dan met de illegale versie? Zit er verschil in dan, voor zover ik weet niet...
De link is trouwens weg, bedankt, ik heb geen zin in een ban
Was jij me even 1 minuutje voor ;)

Lees dit even aub voor de volledigheid :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een officiele versie, sindskort namelijk sinds eergister loopt hij liev op me Linuxbak.

82.197.198.196:27015.
Kom keertje langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Killerhond schreef op 17 oktober 2004 @ 22:36:
Ja, ok, maar wat ik dus eigenlijk wil, is een soort "war" config waarin in alle details uit heb , dus puur voor de performace, en voor de pub games wil ik gewoon pracht en praaltjes zien :)
Je kan 2 configs maken.
war.cfg
pub.cfg
zorg er voor dat de eerste lijn van beide configs begint met "unbindall"

Delete alles wat in config.cfg staat en schrijf dan dit erin
unbindall
exec war.cfg
en maak de file readonly.

CS start dan met het script war.cfg je kan nu in de console met exec pub.cfg, je andere script draaien.

[Disclaimer]
Heb dit zelf nog nooit gedaan maar volgens mij moet dit wel werken.
[/Disclaimer]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dat screenshot met die opgestapelde granaten, staan rechts van de timer een aantal mannetjes in de hud. Wat stelt dat voor ? Het aantal levende teammembers ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 19:40:
Ik had gehoord dat je ook spray's met transparante stukken kunt maken. Hoe doe je dit? In welk formaat moet je je spray dan opslaan in photoshop?
Uitgebreide Tutorial met Pics
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 08:57:
Op dat screenshot met die opgestapelde granaten, staan rechts van de timer een aantal mannetjes in de hud. Wat stelt dat voor ? Het aantal levende teammembers ?
Levende/niet gerescuede hossies ;)

[ Voor 32% gewijzigd door FlashBang op 18-10-2004 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Ja hoor... ik zat net op een cs:s server waar ik redelijk vaak speel en dacht net aan de berichten over mensen die servers laten crashen met een name change. Net terwijl ik zat te denken dat het wel mee viel omdat het mij nog nooit was overkomen komt er een myg0t op de server die het onderstaande doodleuk vermeld.

Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/servercrashconsole.jpg

Hierna veranderde hij z'n name en typte hij kill in console zodat de server crashte en iedereen doodleuk (including himself) naar de desktop flikkerd.

Van mij mogen die zielige puisterige pubertjes die vroeger teveel zijn gepest tegen de muur worden gezet om er daarna een paar gram lood in te blazen. Ik snapte die figuren vroeger al niet en het blijkt dat daar nog niets veranderd is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm...... moet beter gaan lezen....
Irritant lui zijn dat. Waren de Fransen atlijd teamkillers, hebben die irritant jochies wel weer wat anders ontdekt.

PS: CS'en lukt ook al niet met m'n verkouden kop :(

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Remi schreef op 18 oktober 2004 @ 12:48:
Ja hoor... ik zat net op een cs:s server waar ik redelijk vaak speel en dacht net aan de berichten over mensen die servers laten crashen met een name change. Net terwijl ik zat te denken dat het wel mee viel omdat het mij nog nooit was overkomen komt er een myg0t op de server die het onderstaande doodleuk vermeld.

[afbeelding]

Hierna veranderde hij z'n name en typte hij kill in console zodat de server crashte en iedereen doodleuk (including himself) naar de desktop flikkerd.

Van mij mogen die zielige puisterige pubertjes die vroeger teveel zijn gepest tegen de muur worden gezet om er daarna een paar gram lood in te blazen. Ik snapte die figuren vroeger al niet en het blijkt dat daar nog niets veranderd is. :(
Staat ook al op hun website, zogenaamd als waarschuwing naar de gebruikers enzo, ik heb het ook eens geprobeerd toen ik 1-1 met een vriend deed, ik verandrede me naam en typte kill in en we werden allebei naar de desktop gecrashd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf

Spruit_elf

Intentionally left blank

Afbeeldingslocatie: http://img81.exs.cx/img81/4807/lol4.th.png
Afbeeldingslocatie: http://img81.exs.cx/img81/4291/lol5.th.png

de je kan vette shit met de nieuwe source engine
ik heb alleen nog neit kunnen testen of je ook elkaar ziet op die manier 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Spruit_elf op 18-10-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:33
Is het echt alleen mogelijk om een Source legaal te komen om hem met een CC te kopen in Steam? Weinig mensen hebben een CC of een HL2 coupon, dus hoe moet ik er nu aankomen? :(

Precies op de minder legale manier, daarom vind ik eigenlijk dat ze met source hadden moeten wachten tot HL2 klaar was.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.