je kan ook wachten tot hij in de winkel ligtHidde schreef op 18 oktober 2004 @ 15:24:
Is het echt alleen mogelijk om een Source legaal te komen om hem met een CC te kopen in Steam? Weinig mensen hebben een CC of een HL2 coupon, dus hoe moet ik er nu aankomen?
Precies op de minder legale manier, daarom vind ik eigenlijk dat ze met source hadden moeten wachten tot HL2 klaar was.
je kan ook via sommige sites een soort van tijdelijke credit card aan maken(ik dacht dat dat met paypal kon)
je kan ook even wachten, want valve is op dit moment bezig met support voor alternatieve betaal mogelijk heden
en wat betreft die illegale manier, het grootste plezier van hl heb ik altijd uit de online mogelijkheden gehaald en ik denk niet dat als je nu al online kan, dat je dat nog lang kan doen,
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
Verwijderd
/me speelt met de ATI-coupon die ik voor een prikkie heb weten op de kop te tikken...
Maar komop zeg, dat Steam doet helemaal niet waarvoor het zou moeten dienen. Geen anti-cheat, en geen anti-hack. Valve moddert maar wat aan. Het is maar dat ik 60 euro over heb voor HL:S en HL2.
waarom gebruiken niet gewoon een license key systeem erbij?HuggyB schreef op 18 oktober 2004 @ 16:16:
Heet dat tooltje toevallig Steam?
Maar komop zeg, dat Steam doet helemaal niet waarvoor het zou moeten dienen. Geen anti-cheat, en geen anti-hack. Valve moddert maar wat aan. Het is maar dat ik 60 euro over heb voor HL:S en HL2.
dit is echt het eerste spel sinds tijden dat via een crack ook online te spelen is. dus steam doet idd niet waarvoor het dient.
-- Altijd blijven prutsen --
wat wel bestaat is de [GoT] clan. Een CS / DoD clan van (ex)-gotters hier.
ze beheren ook het serverpark www.strikerz.net .....
owjah ik ben er ook lid van
Ik ben echt helemaal klaar met jou, 1 klik op het zoek knopje en dan op 'GoT' zoeken was genoeg voor mij: [rml]Devilion in "[ PC] Counter-Strike: Source deel 2"[/rml]PcManiaxx schreef op 18 oktober 2004 @ 18:39:
Kan nog steeds de GoT server niet vinden hoor. En ja zeik me maar weer af, maar ik kan het gewoon niet vinden.
Deze link is dood. Weet iemand waar ik elders een mappack vandaan kan halen. Hier zoeken en googelen heeft niets opgeleverd.
PcManiaxx schreef op 18 oktober 2004 @ 18:39:
Kan nog steeds de GoT server niet vinden hoor. En ja zeik me maar weer af, maar ik kan het gewoon niet vinden.
HellBeast schreef op 07 oktober 2004 @ 20:42:
Server : 213.84.171.57 :27015
pass : got
max players 10
Schuey schreef op 10 oktober 2004 @ 19:22:
[...]
![]()
iig heb ff een server gemaakt:
GoT Source
83.116.177.227
henk
host het op wanadoo basic, dus ben benieuwd![]()
Zo, kijk zelf maar even welke het nog doen.
[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 18-10-2004 19:05 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
Verwijderd
Vroeger speelde ik veel CS. Nu heb ik dat ca. 1 jaartje niet meer gedaan en weet zo snel effe niet wat de laatste versie is enz.
Heb HL1 uit de winkel.
Iemand een linkje of info wat ik moet downloaden en installeren!!
http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php ==> dan een van de Steam 2.0 Installer bestanden uitkiezen, downloaden en installeren...Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 19:06:
Misschien domme vraag en is deze al vele malen gesteld, maar.
Vroeger speelde ik veel CS. Nu heb ik dat ca. 1 jaartje niet meer gedaan en weet zo snel effe niet wat de laatste versie is enz.
Heb HL1 uit de winkel.
Iemand een linkje of info wat ik moet downloaden en installeren!!
Verwijderd
hey hoe heb je je screenshot ingestelt voor jpg in krijg namelijk tga'sRemi schreef op 18 oktober 2004 @ 12:48:
Ja hoor... ik zat net op een cs:s server waar ik redelijk vaak speel en dacht net aan de berichten over mensen die servers laten crashen met een name change. Net terwijl ik zat te denken dat het wel mee viel omdat het mij nog nooit was overkomen komt er een myg0t op de server die het onderstaande doodleuk vermeld.
[afbeelding]
Hierna veranderde hij z'n name en typte hij kill in console zodat de server crashte en iedereen doodleuk (including himself) naar de desktop flikkerd.
Van mij mogen die zielige puisterige pubertjes die vroeger teveel zijn gepest tegen de muur worden gezet om er daarna een paar gram lood in te blazen. Ik snapte die figuren vroeger al niet en het blijkt dat daar nog niets veranderd is.
.

WEER een CTD door die lame lowlife lui die niks anders te doen hebben dan nick-server-crashen
Ik hoop dat hier snel een patch voor komt, want ik begin er echt ziek van te worden
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Wat zou het geweldig zijn als die dingen nooit geschept zouden worden voor source. Dat zou een heleboel gezeik op de betere spelers (vermeende cheaters) nullificeren, en er zouden dus gewoon nooit meer misverstanden kunnen ontstaan daarover
Na enkele dagen source gespeeld te hebben ben ik op zijn minst gezegd erg enthousiast. De models zijn prachtig, de levels eveneens en het speelt nog ongeveer hetzelfde weg als het orgineel.
Echter denk ik helaas wel dat het geen vervanger zal zijn voor het orgineel. Mijn ervaring na wat dagen spelen is vooral dat het allemaal een stuk simpeler is geworden ten opzichte van het orgineel. Op een (thuis) lan heb ik complete noobs de sterren van de hemel zien spelen terwijl gasten die in de betere clans zaten (op onze lan zaten 3 gasten van #dedicated) een stuk meer moeite hadden met de eerdergenoemde noob
Dus ik denk eigenlijk dat er nu 2 verschillende community's zullen ontstaan, en dat er ook welzeker 'cpl pro clans' het licht zullen zien bij source, maar of grote clans als bijvoorbeeld SK en mousesports zullen overstappen is een heel ander verhaal, en eerlijkgezegd schat ik die kans miniem in.
edit:
http://www.gamer.nl/nieuws/24034
Lees ik net, erg zonde
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 01:46 ]
Verwijderd
Hoe stom kun je zijn als Valve zijnde zeg

Verwijderd
Ik denk dat ze de wapens enzo gewoon nog een heel stuk moeten tweaken. Nou kan je heel vaak gewoon als een malloot gaan sprayen en de kans dat je wat raakt is volgens mij groter dan dat je echt probeert te mikken.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 01:28:
Dergerlijke bugjes zullen wel snel gefixed worden. Hetgeen waar ik me druk om maak zijn eventuele ontwikkelingen op het gebied van wallhacks en aimbots.
Wat zou het geweldig zijn als die dingen nooit geschept zouden worden voor source. Dat zou een heleboel gezeik op de betere spelers (vermeende cheaters) nullificeren, en er zouden dus gewoon nooit meer misverstanden kunnen ontstaan daarover
Na enkele dagen source gespeeld te hebben ben ik op zijn minst gezegd erg enthousiast. De models zijn prachtig, de levels eveneens en het speelt nog ongeveer hetzelfde weg als het orgineel.
Echter denk ik helaas wel dat het geen vervanger zal zijn voor het orgineel. Mijn ervaring na wat dagen spelen is vooral dat het allemaal een stuk simpeler is geworden ten opzichte van het orgineel. Op een (thuis) lan heb ik complete noobs de sterren van de hemel zien spelen terwijl gasten die in de betere clans zaten (op onze lan zaten 3 gasten van #dedicated) een stuk meer moeite hadden met de eerdergenoemde noob
Dus ik denk eigenlijk dat er nu 2 verschillende community's zullen ontstaan, en dat er ook welzeker 'cpl pro clans' het licht zullen zien bij source, maar of grote clans als bijvoorbeeld SK en mousesports zullen overstappen is een heel ander verhaal, en eerlijkgezegd schat ik die kans miniem in.
Als ze de wapens ongeveer zoals in 1.6 maken dan denk ik wel dat er veel clans zullen overstappen omdat het dan wel allemaal ongeveer 1.6 is.
Wat me trouwens wel opvalt is dat ik nu wel beter ben geworden in 1.6 door veel css te spelen. Misschien omdat alles zo smooth en bugloos lijkt in 1.6
same here geen geluid met soundblaster live met een 4.1 setBrainpower schreef op 11 oktober 2004 @ 16:47:
[...]
Ik heb precies hetzelfde...ook geen geluid...ook sb live! en ook 4 speakers...ligt het dan echt aan onze hardware?
Of heb je het al opgelost?
Verwijderd
Dat idee had ik ook al, ben nu stukken beter in 1.5.Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 10:30:
[...]
Wat me trouwens wel opvalt is dat ik nu wel beter ben geworden in 1.6 door veel css te spelen. Misschien omdat alles zo smooth en bugloos lijkt in 1.6
hahahaha ook al is het oud nieuws, bedankt voor de link, dat maakt mijn dag weer goed...Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 01:28:
edit:
http://www.gamer.nl/nieuws/24034
Lees ik net, erg zondeHopelijk weet valve snel iets hieraan te doen, en hopelijk breken de cheats niet zo expliciet door als bij cs
ja, niet dat die cheats er zijn, dat zuigt hard maar wordt waarschijnlijk wel opgelost
maar de reacties van en op een ene darklife oid, hahahah wat een domme nepnerd met zijn, ik ben co-leader van mygot, en zijn nog triestere cu2 page...
Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.
In 1.6: men neme een Sig 552 Commando, men gaan allebei op zo goed mogelijk dezelfde afstand van een muur staan (meter of 15), men zoomen in en men houden +attack ingedrukt gedurende 1 clip
Bij mij:
kogel-decal 1 - precies waar ik richtte
decal 2 - een mm erboven
decal 3 - een cm erboven
decal 4-7 - onaccuraat maar nog bruikbaar door naar beneden te slepen
decal 8-hoger - compleet nutteloos sprayen
Bij een vriend:
decal 1-5: precies waar die richtte
decal 6-8 net iets erboven
decal 9-11 nog net bruikbaar
decal 12-hoger: nutteloos sprayen
Dit hebben we een paar keer achter elkaar gedaan en elke keer kwam het zo uit
Vervolgens heb ik zijn hele cstrike map naar de mijne gekopieerd:
decal 1-4 precies waar ik richtte
decal 5-6: iets erboven
decal 7-8: nog net bruikbaar
decal 9-hoger: nutteloos
Ook als ik mn autoexec.cfg leeg-gooide en zonder buy-script speelde kwam het ongeveer zo uit.
Nu in Source kan ik ergens een hoek om komen, inzoomen, mikken, stilstaan en schieten, en dan is de tegenstander ook echt dood
Ook met pistolen schieten (iets wat ik sinds 1.5 niet meer kon) werkt weer. Ik kom aansprinten, ik zie een hoofdje, crosshair dr op, 3 keer schieten en meestal is de laatste kogel al niet meer nodig, bij een Desert Eagle de laatste 2. Werkt wel alleen op korte afstand, zo geweldig kan ik nou ook weer niet mikken dat ik op een halve turf hoog in de verte een hoofdje kan vinden in het eerste schot
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Verwijderd
Geh, lees ik nu ookmrcactus schreef op 19 oktober 2004 @ 12:26:
[...]
hahahaha ook al is het oud nieuws, bedankt voor de link, dat maakt mijn dag weer goed...
ja, niet dat die cheats er zijn, dat zuigt hard maar wordt waarschijnlijk wel opgelost
maar de reacties van en op een ene darklife oid, hahahah wat een domme nepnerd met zijn, ik ben co-leader van mygot, en zijn nog triestere cu2 page...
Waarschijnlijk zit hij even hard te lachen achter zijn monitor als de gasten die hem proberen af te kraken, tho'.
Maargoed, ik ga weer even mijn skills bijslijpen met source
Verwijderd
Had laatst alleen een Glock als T op Dust1. Was een tijdje AFK en kwam erin toen ik nog als enige T over was.... Er kwamen 3 gasten door de tunnel omhoog...Al strafend gingen er twee neer met een HS en helaas had de derde me met een autosnipert....
2 kills met de Glock... Moet niet gekker wordne...
Verwijderd
haha ik ben niet de enige dus die dat vindVerwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:37:
Onderstaand plaatje komt niet van mij, maarre wie vindt deze kil ook op Bush lijken?
[afbeelding]
je vergeet een paar dingen:GTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 12:50:
ik heb zelf juist het idee dat mikken beter werkt dan in 1.6
In 1.6: men neme een Sig 552 Commando, men gaan allebei op zo goed mogelijk dezelfde afstand van een muur staan (meter of 15), men zoomen in en men houden +attack ingedrukt gedurende 1 clip
Bij mij:
kogel-decal 1 - precies waar ik richtte
decal 2 - een mm erboven
decal 3 - een cm erboven
decal 4-7 - onaccuraat maar nog bruikbaar door naar beneden te slepen
decal 8-hoger - compleet nutteloos sprayen
Bij een vriend:
decal 1-5: precies waar die richtte
decal 6-8 net iets erboven
decal 9-11 nog net bruikbaar
decal 12-hoger: nutteloos sprayen
Dit hebben we een paar keer achter elkaar gedaan en elke keer kwam het zo uit
Vervolgens heb ik zijn hele cstrike map naar de mijne gekopieerd:
decal 1-4 precies waar ik richtte
decal 5-6: iets erboven
decal 7-8: nog net bruikbaar
decal 9-hoger: nutteloos
Ook als ik mn autoexec.cfg leeg-gooide en zonder buy-script speelde kwam het ongeveer zo uit.
Nu in Source kan ik ergens een hoek om komen, inzoomen, mikken, stilstaan en schieten, en dan is de tegenstander ook echt dood
Ook met pistolen schieten (iets wat ik sinds 1.5 niet meer kon) werkt weer. Ik kom aansprinten, ik zie een hoofdje, crosshair dr op, 3 keer schieten en meestal is de laatste kogel al niet meer nodig, bij een Desert Eagle de laatste 2. Werkt wel alleen op korte afstand, zo geweldig kan ik nou ook weer niet mikken dat ik op een halve turf hoog in de verte een hoofdje kan vinden in het eerste schot
als jij op de muur schiet maakt jouw pc een gok van waar je kogels inslaan.
de decals die je ziet zijn dus van jouw pc afkomstig (client side prediction)
als je dit samen met iemand anders doet, en je kijkt naar de ander zijn kogels, dan komen die van de server af (server side inpact hits)
hoe je dit kan oplossen in door er een derde persoon bij te halen die de decals vergelijkt.
deze persoon krijgt namelijk van ALLEBIJ de sprays de decals van de server.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Verwijderd
militia en assault bijvoorbeeld
Dat waren toch 1 van mijn favorieten.
add:
ja ik mis ook een hoop maps (al mis ik een paar al veel langer
- cs_docks, geweldige map altijd, niet ongebalanceerd ofzow, en toch gedelete
- de_survivor, ik vond em echt altijd leuk om te spelen
- cs_tire, gedelete in 6.0 ofzow, wel jammer
- cs_station, zelfde verhaal
ik hoop wel dat ik de goeie namen herinner, is al 7 jaar terug voor die laatste 2
Dan hebben ze ook nog maps weggehaald waarvan ik het wel snap, ze waren immers slecht gebalanceerd, maar ze waren wel leuk om te spelen:
- cs_siege, ongebalanceerd, maar boeiuhhh, wel bijzonder gaaf
- cs_assault, ongebalanceerd als wat, maar wel lol altijd
- cs_militia, beetje T favoured als je goed kan snipen, maar ach
en als er IETS gaaf was, was het wel as_oilrig
- as_ en es_ maps, niet altijd gebalanceerd, maar wel gaaf
[ Voor 50% gewijzigd door GTOfire op 19-10-2004 14:05 ]
Ik weet het niet, maar 1.6 vind ik toch echt beter spelen tot nog toe. Wat ik wel jammer vind

Ik heb ook telkens het gevoel dat de maten niet meer overeen komen. Dat de dust op sommige plekken kleiner is, waardoor heel die feel ook wel is. De models zijn ook groter (dikker) lijkt het... misschien dat je daarom ook zo makkelijk raakt...
Ik hoop dus echt dat er nog het één en ander anders wordt...
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Verwijderd

Jammer van alles dat doorzichtig zou moeten zijn, blauw is. Zie de trap aan de containers bijvoorbeeld.
als ik rondloopt heb ik het gevoel alsof ik een tank ben ofzo.. je loopt vet lomp, en als je schiet heb juist het gevoel alsof je door iedereen heen schieten, je ziet geen impact, en dus heb je ook niet het idee het dat je raakt..
verder heb ik ook best vaak dat als ik op iemand een heady schiet, dat het voor me gevoel zo'n halve seconde ofzo duurt voordat er staat dat ie raak was, (en dus ook voordat dat ventje achterover valt)
laten we zeggen dat de snelle reactie, en snelheid van animaties een beetje uit het spel is (erg jammer)
Dit was in 1.6 ook al te regelen... dus dat is het niet. Trouwens, als je in 1.5 zelfs al "cl_dynamiccrosshair 0" deed en je zetten je resolutie op 1280x960 was hij ook echt verekte klein.executor schreef op 19 oktober 2004 @ 14:14:
je vergeet ook dat de crosshair kleiner is. makkelijker mikken.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Das toch knap aangezien Half-Life 1 in 1998 uitkwamGTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 13:54:
ik hoop wel dat ik de goeie namen herinner, is al 7 jaar terug voor die laatste 2
want ik weet wel dat versie 1.0 een dikke 5 jaar terug was, en toen speelde ik al ruim een jaar voor zover ik me kan herinneren, dus 5+1+2 keer 'ruim' = 7
Das is inderdaad bijna 4 jaar geleden. Ben zelf beetje verbaast dat de tijd zo gevlogen is
volgens deze bron: http://www.counter-strike.net/retro.html (erg leuk te lezen trouwens !) is CS net 5 jaar uitGTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 15:35:
bijna 7 jaar noem ik ook 7 jaar hoor
want ik weet wel dat versie 1.0 een dikke 5 jaar terug was, en toen speelde ik al ruim een jaar voor zover ik me kan herinneren, dus 5+1+2 keer 'ruim' = 7

Verwijderd
Hoe op te lossen??
Maak je spray niet groter dan 256*256Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:40:
Als ik een spray maak groter dan 256x256 (nu was het 512x512) doet mn spray t niet en krijg ik de volgende mededeling in mn console :
Hoe op te lossen??
anders lees je die melding even goedVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:40:
Als ik een spray maak groter dan 256x256 (nu was het 512x512) doet mn spray t niet en krijg ik de volgende mededeling in mn console :
[afbeelding]
Hoe op te lossen??

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
[ Voor 59% gewijzigd door Tupel op 19-10-2004 16:55 ]
Verwijderd
Anders snap ik zelf OOK wel dat mn spray te groot is, ik bedoelde meer hoe ik mn spray in grootte kon verkleinen

Heb maar 256x256 gemaakt dan :
[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 19-10-2004 18:28 . Reden: resizen voortaan graag ;) ]
Dat kun je doen met bijvoorbeeld photoshop of paintshopVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 17:49:
[...]
Anders snap ik zelf OOK wel dat mn spray te groot is, ik bedoelde meer hoe ik mn spray in grootte kon verkleinen![]()
Heb maar 256x256 gemaakt dan :
[afbeelding]
Hoe dat exact moet kun je wel terugvinden met google.
Ik kwam net ff op strikerz 2 binnen en ging met TMP/MP5 rondsprinten, en ik killde elk rondje 2-3 man

Maar het viel wel op dat toen ik 3 man in beeld had ik mn crosshair gewoon al schietend naar hun hoofdjes kon slepen en nog damage deed ook, dat is toch echt sproeien eerste klas en zou niet moeten werken.
Verder kwam ik vandaag ook wel een teleurstellend gebrek aan kennis tegen, kennis van het doel van het spelletje. Ik had net op dust de gozer met de bom neergeschoten en de bom lag vlak bij de BS-A uitgang van het gebouw. Ik was als enige over, dus ik stelde me met mn sniper rifle op aan het achter-eind van die verhoging op A en verdedigde de bom met nog 3 T's over. Ik snipe ze alledrie en krijg te horen dat ik een vuile camper ben. Tsja, ik zat wel stil, maar ik zeg toch ff 'hallo, ik ga voor de objective, ik bewaak die bom', en zodoende hebben we het rondje als CT gewoon gewonnen. Maar dat hielp ook niks, zelfs iemand van mn eigen team vond dat nog steeds onacceptabel campen. Één van de tegenstanders die ik neerknalde leest dit prolly ook, want hij had et over die 5 jaar waar het hier over ging. Gozer: leer lezen, want I quote direct uit de map-text:
"Dust - Bomb-Defuse
Counter-Terrorists: Prevent Terrorists
from bombing chemical weapon crates."
Dat is toch precies wat ik deed of ben ik nou zo dom?

En ja, er zijn mensen die op zo'n moment rond rennen op zoek naar de tegenstanders, maar met een Sig 550 in mn poten en geen Five-Seven (khad een USP, kan ik nie zo goed mee knallen) ga ik persoonlijk niet op zoek naar vijanden op korte afstand.
Je deed het zoals het hoort!
[ Voor 1% gewijzigd door FlashBang op 21-10-2004 09:23 . Reden: spelling.... ]
Verwijderd
Volgens mij valt het allemaal wel mee met die cheats heb nog niet 1 keer in de gaten gehad dat ik tegen een cheater speelde in ieder geval.
Verwijderd
Nee sure, ik ga HL2 zoiezo kopen maar ik speel Source al, ten 1e om te kijken of het liep of mn ti 4200.mrcactus schreef op 18 oktober 2004 @ 15:33:
[...]
je kan ook wachten tot hij in de winkel ligt
je kan ook via sommige sites een soort van tijdelijke credit card aan maken(ik dacht dat dat met paypal kon)
je kan ook even wachten, want valve is op dit moment bezig met support voor alternatieve betaal mogelijk heden
en wat betreft die illegale manier, het grootste plezier van hl heb ik altijd uit de online mogelijkheden gehaald en ik denk niet dat als je nu al online kan, dat je dat nog lang kan doen,
Nu heb ik een nieuwe videokaart, das geen probleem meer.
Ik moet dan maar wachten, ik vind het toch wel lame van Valve, ik ben meer iemand van als 1 iemand het kan kopen moet iedereen het zo kunnen kopen.
Dat men het uberhaupt goed vindt om voor te betalen en dan downloaden geen hoesjes cd's ed, ik zou het maar niks vinden.
BTW, ik merk op de meeste servers dat mensen nogal sloom weg zijn bij het kopen van hun gear, dus ik denk, ik post mijn gefacribeerde buy script ff:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/cstrike/autoexec.cfg
plak die file in je cstrike/cfg map (waar ook je config.cfg staat, dus niet in de config map) en dan werkt het als volgt:
F1: FN Five-Seven / Beretta Elites
F2: Desert Eagle
F3: TMP / Galil (ik had F3 over, nog geen galil-knop en een vurige hekel aan famas
F4: Benelli M3 Super 90
F5: MP5 navy
F6: TMP / Mac10
F7: Colt / AK47
F8: Aug / Commando
F9: Sig550 / H&K G3/SG-1
F10: AWP
F11: armour + helm / armour zonder bij te weinig geld
F12: refill (defuse kit, ammo, nades indien ze 'aan' staan)
ammo zit overal standaard bij
op het keypad zitten 5 toggle toetsen die handig zijn. Door op deze toetsen te drukken koop je extra dingen bij F1-F10 (of zet je het weer uit):
/ : kevlar erbij/niet erbij
* : HE + flashbang
- : 1x is Desert Eagle, nog 1x drukken koop je een Five Seven, 3e keer drukken is uit
+ : flashbang + smoke
enter: alle extra's uit
Als t nie duidelijk is, start ff een server en ram wat op die toetsten, dr staan echo's bij die linksboven in je scherm vertellen wat er gekocht gaat worden.
Ik gebruik deze toggles om niks te vergeten als ik toch geld zat heb. Als ik zin heb om full force te rushen zet ik kevlar en HE vast aan en hoef ik alleen maar op F7 te drukken om alles te kopen wat ik nodig heb. Wil ik snipen, pleur ik kevlar en mn secondary aan op het pistool naar keuze en hoef ik maar op F9 te drukken voor een full loadout. (ook als ik een rondje dood ga, kan ik de volgende ronde weer op F9 rammen en ik krijg weer allesch)
[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 19-10-2004 21:37 ]
Geen error ofzo, gewoon *pats terug op je desktop.
Godfather Bodybuilding topic reeks
oh, er is 1 of andere "bug" (volgens mij is die al in dit topic besproken)MrJ schreef op 19 oktober 2004 @ 22:41:
Godver, voor de 2e keer in 2 dagen knalt het spel eruit.
Geen error ofzo, gewoon *pats terug op je desktop.
dat als je je naam verandert in [die zeg ik hier niet]. Dan of "kill" in de console typt, of gewoon dood word geschoten dat je dan daar een server mee kan laten crashen.
Dus het kan ook wezen dat je een speler tegenkomt met die betrefte naam, en dat hij gewoon een server laat crashen.
Verwijderd
Om een of andere reden lijkt het ook of me x800 het steeds beter gaat doen. Het is nogsteeds niet perfect maar ik kan nu iig redelijk normaal op een server met 20man spelen
Verwijderd
Verwijderd
en dit is wel schuld aan die bug, precies dit heb ik ook iedere keerVerwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 23:42:
Ik heb niet van die vage crashed maar ik heb wel sinds 2 dagen dat css af en toe vastloopt. Me pc reageert nog wel op crtl+alt+delete en numlock maar ik kan alleen niet terug naar de desktop dus moet ik dan resetten.
Om een of andere reden lijkt het ook of me x800 het steeds beter gaat doen. Het is nogsteeds niet perfect maar ik kan nu iig redelijk normaal op een server met 20man spelen
Wat doe je toch lastig.GTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 21:31:
SNIP Koop script
Je kan alles achter 1 toets zetten, als je het al hebt of je kan het niet kopen. Dan krijg je het ook niet.
Mijn buyscript:
bind "F5" "buy vesthelm; buy primammo; buy defuser; buy hegrenade; buy flashbang; buy deagle; buy secammo; buy flashbang"
bind "F6" "buy vesthelm; buy p90; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F7" "buy vesthelm; buy galil; buy famas; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F8" "buy vesthelm; buy ak47; buy m4a1; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F9" "buy vesthelm; buy sg552; buy aug; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
Als je dus nog een wapen hebt waarmee je tevreden bent, dan druk je op F5 voor een restock. + Deagle

[ Voor 8% gewijzigd door The_DoubleU op 19-10-2004 23:50 ]
Rechtse knop, Doel opslaan als...
Je gebruikt gewoon je keypad voor de wapens...
KP_PGUP - Colt of AK
KP_UPARROW - Aug of Sg552
KP_HOME - Awp
KP_5 - Desert Eagle
KP_LEFTARROW - Usp
KP_RIGHTARROW - Mp5
KP_PGDN - HE grenade
KP_INS - Vest+helm of Vest
KP_PLUS - Primary ammo
KP_MINUS - Secundary ammo
KP_ENTER - Timeleft
KP_END - Defuser
KP_DOWNARROW - Flashbang
Je mag kiezen
heb loopknop altijd al ingedrukt @ round startbAdmuTs schreef op 20 oktober 2004 @ 00:29:
Vind het nog altijd het makkelijkst om gewoon normaal te kopen, ben altijd als een van de eerste weg, meestal zelfs sneller dan mensen die al guns enzo hebben
kopen kan ook lopend he
ff me 1.6 scrollscriptje gepoort naar CS:S
of gewoon alles los kopen 'bind "F1" "buy m4a1; buy primammo" bind "F2" "buy vesthelm; buy vest"'etc
of natuurlijk gewoon b-4-3, b-6, b-8-2
Vervelende aan manier 1?
Als ik net genoeg geld heb voor die hele reut geef ik liever dat rondje alleen geld uit aan een colt en ammo, en laat ik die 1500 voor een helm en granaten lekker hangen. Stel dat ik dood ga (kans is best aanwezig
Dus ik hou wel graag de keuze in hoeveel ik koop in de gevallen dat ik rond de 4000-5000 met geld zit.
Voordeel aan manier 1?
Je hoeft maar op 1 knop te drukken.
Nou, dat moet bij die van mij ook zolang je die keuze al gemaakt hebt dan
Vervelende aan manier 2?
Het komt wel eens voor dat ik dood ga en weer iopsta met 16.000 en de wens om te snipen en granaten bij me te hebben zodat ik na een minuutje kan gaan rennen met mn 5-7 om elders backup te geven. Aangezien ik niet van de USP hou moet ik dan dus als we alleen het buy-menu gebruiken en if memory serves:
b-1-5; b-7; b-4-5; b-6; b-8-2; b-8-7; b-8-3; b-8-3; b-8-4
of met binds:
pistool-bind; rifle; helm; def-kit; flash; flash; he
en dat allemaal in de 2 seconden die ik erover doe om de buy-zone uit te lopen, uitgaande van een anti-naap server die geen freeze-time heeft.
Nou lukt dat wel, maar ik druk dan liever in alle rust terwijl ik dood ben alvast de goeie toggles in en ram als ik weer leef 1 keer op F9 en 1 keer op F12 en ik ben klaar
[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 20-10-2004 01:18 ]
Restock heb ik er 2 van, 1 dure [met ammo, vesthelm, alle nades, defkit etc] en een goedkope [gewone armor en 1 flash].
Maar wat ik vandaag afvroeg, heeft zo'm helm nou echt nut dan, want bij een headie ben je TOCH wel dood, waarom dan extra geld uitgeven voor een helm?
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
A new CS: Source update has been released via Steam. This patch addresses a few exploits and bugs, mainly dealing with smoke grenades. As usual, you must restart Steam in order to automatically download and install this update. Ladies and gentlemen, restart your Steam engines.
Counter-Strike: Source Changes
* Fixed %n exploit crash
* Fixed smoke grenade stacking with repeating sounds
* Fixed smoke grenades getting stuck in cracks and never detonating
[ Voor 8% gewijzigd door FlashBang op 20-10-2004 08:54 ]
Verwijderd
Maar daar is tijd voor nodig.Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:26:
Nou als je het mij vraagt zijn er wel wat belangrijkere dingen die gefixed moeten worden dan smokes
De exploit hebben ze dus snel gefixed, en als ze dan toch wat kleine fixes al klaar hebben staan gaan die mooi mee in de update.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Nee zo werkt het niet, het is meer het idee van dat er minder hp afgaat als je een kogel dor je kop krijgt, met 1 kogel in je kop ben je namelijk nog niet dood UC ?StarLite schreef op 20 oktober 2004 @ 02:14:
Ik koop altijd guns met de hand.
Restock heb ik er 2 van, 1 dure [met ammo, vesthelm, alle nades, defkit etc] en een goedkope [gewone armor en 1 flash].
Maar wat ik vandaag afvroeg, heeft zo'm helm nou echt nut dan, want bij een headie ben je TOCH wel dood, waarom dan extra geld uitgeven voor een helm?
Idd als dat het enige is dat ze gefixt hebben heb je weer vrij weinig aan die updateVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:26:
Nou als je het mij vraagt zijn er wel wat belangrijkere dingen die gefixed moeten worden dan smokes
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Ik moet ook maar eens een buyscript gaan samenstellen, bedankt voor de voorbeeldjes iig.
Nog een vraagje, kan je ergens een file vandaan halen die de namen van de wapens weer goedzet?
Verwijderd
Anyways, gebruik gewoon die *.EXE van nextwish.org ben je in 1 klap verzekerd van een degelijke buyscript in CS, CSS en CS:CZ.
nog op Strikerz te bewonderen?
Dan is er iig alvast wat opgelost dat nogal dringend was (die nick-server-crash) en de rest komt echt niet later dan het zou kunnen komen omdat ze toevallig nu die hotfix uitbrengen.
helm is wel degelijk nuttig, weliswaar niet tegen alle wapens.
Ik heb het niet getest, maar afgaande op ervaringen met en tegen SMGs en pistolen: Alle klein-kaliber wapens zijn niet in 1 schot dodelijk met een headie, iig niet MET helm. Er kunnen best uitzonderingen zijn, maar als ik zie dat ik '84dmg in 0 hit' heb gedaan met mp5, dan weet ik dat ik em 1 keer geraakt heb, en dat MOET in zn hoofd geweest zijn, anders krijg je echt geen 84 dmg. Met helm ben je iig niet dood na 1 headshot, zonder helm weet ik niet zeker, maar ik denk het ook net niet. Maar die extra 10hp die je dan kwijt bent kan later weer schelen, want als iemand je daarna raakt voor 11 damage ben je met 84+11 nog 5 hp, met 94+11 ben je dan gewoon dood
Verwijderd
[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 20-10-2004 14:39 . Reden: resizen 0wnt nog harder ;) ]
Verwijderd
Failed to load sound "ambient/animal/flies3.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies5.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies1.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies1.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies5.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies3.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies4.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies4.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies2.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies2.wav", file probably missing from disk/repository
ik vraag me af waarom er zoveel errorcode voorbij komt in de console, het lijkt wel of ze een beta als official hebben released. een beetje jammer na mijn idee.
Zuke vuurgevechten vind ik persoonlijk dus rete irritantVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:20:
Vuurgevechten met een rookgranaat ertussen OWNEN
[afbeelding]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Naast het feit dat het ergVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:20:
[afbeelding]
Pleskavica na zaru == Gehakt in het as van een vuurtje
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Viel me namelijk op dat je bijvoorbeeld wireframe mode kan aanzetten, maar dan moet sv_cheats op 1 staan @ server. Blijkbaar is er gewoon een lijst met commando's die alleen met sv_cheats 1 mogen, als ze daar gewoon die wh command bij toevoegen, of anders de command gewoon ff uitschakelen. Lijkt me niet zoveel werk
Maarjah, ben blij dat die %n patch er eindelijk is, kan ik eindelijk langer dan een half uur spelen zonder dat ik weer naar de desktop gegooid word
\o/
maar nou kreeg ik van een member op een forum waar ik nog meer zit een steam password + login
Ole dank je wel

Ik kom binnnenkort even wat tweakertjes virtueel omleggen.
feliciteerdPu_Dy schreef op 20 oktober 2004 @ 15:46:
haha ik ben vandaag jarig.. ( ja leuk zou je zeggen)
maar nou kreeg ik van een member op een forum waar ik nog meer zit een steam password + login![]()
Ole dank je wel
[afbeelding]
Ik kom binnnenkort even wat tweakertjes virtueel omleggen.
Verwijderd
In 1.6 moest je ze in je /models map zetten maar in source zit dit er niet? Iemand weet waar ik ze moet zetten?
yep, alleen worden ze wel vaak op de meest vervelende plekken neergegooid door de meest vervelende mensenVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:20:
Mensen die ergens achteraan de groep lopen die dan heel behulpzaam een flash of smoke smijten voor je neus of in de gang waar je heen wil sprinten. Jij blind, kan niet meer doorrennen, zij hebben dr ook geen reet aan
Of nog leuker, dat je aan het begin van de ronde mededeelt dat je een bepaalde gang/hoek/gebied gaat verdedigen met een sniper rifle, flikkert er iemand een smoke aan jouw kant van de gang, kan de vijand zo oprukken zonder dat ik er ook maar iets van kan zien.
zoals iedereen wel merkt, af en toe moet ik ff ranten
smokes zien er wel zo gigantisch gaaf uit verder, ook dat fade-effect als je er doorheen rent is gaaf gedaan, zo kun je nog een beetje visuele dekking van die smoke meepakken terwijl je voorzichtig voorruit gaat en in de verte al wat kan zien.
Oh, en ik zie gewoon een models map verder, moet je alleen wel ff in je /cstrike/ map kijken, niet in je root.
[ Voor 6% gewijzigd door GTOfire op 20-10-2004 21:12 ]
In de pan (boven het vuurtje) Gehakt?nero355 schreef op 20 oktober 2004 @ 14:56:
[...]
Naast het feit dat het ergeruiziet is de chat tekst ook wel funny :
Pleskavica na zaru == Gehakt in het as van een vuurtjeDat kan niet
ach joh, wees blij. die vliegjes zijn waarschijnlijk alleen maar irritantVerwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:45:
[nog meer vliegjes]
ik vraag me af waarom er zoveel errorcode voorbij komt in de console, het lijkt wel of ze een beta als official hebben released. een beetje jammer na mijn idee.
btw hier nog een handig linke waar ze uitleggen hoe je animated sprays kan maken
Heb ik dus ook maar gewoon met knoppen binden, bind altijd N aan equipment kopen en F aan dropweapon maar die zet die automatisch weer terugnaps schreef op 20 oktober 2004 @ 21:37:
hebben meer mense hier last met hun config? steeds als wijzig ik mijn config is hij nadat ik css opnieuw opstart weer standaartsommige binds blijve wel maar tweaks zoal cl_smooth 0 gaan steeds weer trug, config op aleen lezen zetten helpt niet. zwaar irritant zoiets
btw hier nog een handig linke waar ze uitleggen hoe je animated sprays kan maken

\o/
Verwijderd
Veel mensen gooien die dingen klakkeloos neer, maar vergeten dat ook de NME gebruik (misbruik) kan maken van jouw smokegrenade....
Ik heb zelf meestal meer last van de flashbangs. Sommige gasten gooien die al meteen aan het begin van een ronde in het rond, op een moment dat er alleen teamgenoten in de buurt zijn en het onmogelijk is dat er in de buurt vijanden zijn. Wat ook vaak gebeurd is inderdaad op de tunnel op Dust, sta je in een vuurgevecht met een vijand, gooit er een eikel een flashbang. Deze "teamgenoot" gooit hem natuurlijk nooit in de buurt van de vijand, maar wel altijd vlak voor jouw voeten, zodat hij het de vijand lekker makkelijk maakt.Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 08:09:
Smokes zijn reteirritant.... Helemaal als je bijv op Dust1 als CT de tunnel probeert schoon te houden met je AWP en er zo'n daap langsloopt met zijn full-grenade buyscript en doodleuk zijn in zijn ogen overbodige smoke in de tunnel mikt en vervolgens richting BS A rent...
Veel mensen gooien die dingen klakkeloos neer, maar vergeten dat ook de NME gebruik (misbruik) kan maken van jouw smokegrenade....
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
heeft er iemand misschien een link naar goede Graphics tweaks cfg's?
Zijn er net als bij DoomIII kant en klare cfg's voor low/ mid/ high end systems?
Vaak het zijn het kleine tweaks die je toch zonder al teveel visuele neergang een paar fps extra geven...
of heeft iemand een kant en klare voor mijn systeem?
intel 2.4 ghz @ 3 ghz / 512 mb pc2700 Samsung / ati 9600XT
nu staat alles op medium, shadows high/ shaders high en geen anti aliassing op 1024 *768 en ik haal 73 fps
is er meer uit te halen zonder alles op low / 800*600 te zetten
Het is grafisch wel mooi vooral office, mijn favorite map blijft cs_italy.
Ik schoot in een vuurgevecht 2 hostages dood, meteen gezeik @ server \o/
Cons:::BB4E
Verwijderd
Eerste fokking cheatpack is alweer een feit!
Naam van de cheat en screenie heb ik maar achterwege gelaten....Features - XQZ Wallhack, Skinhack, Chams, No Flash, No Smoke, No Fog, No Sky, No Scope, Crosshair and Date-Time
You need Microsoft .NET Framework 1.1 to use this hack
Compatibility - Win XP/2k - DirectX 9.0x (9.0a - 9.0c) - CS:Source 1.0 Final
Dit topic is gesloten.
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.