[PC] Counter-Strike: Source deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.041 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CS:S heeft echt nette widescreen support, zoals het hoort :

[Klik voor groot] Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~r.hauwert/cs_office0002_thmb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Hidde schreef op 18 oktober 2004 @ 15:24:
Is het echt alleen mogelijk om een Source legaal te komen om hem met een CC te kopen in Steam? Weinig mensen hebben een CC of een HL2 coupon, dus hoe moet ik er nu aankomen? :(

Precies op de minder legale manier, daarom vind ik eigenlijk dat ze met source hadden moeten wachten tot HL2 klaar was.
je kan ook wachten tot hij in de winkel ligt
je kan ook via sommige sites een soort van tijdelijke credit card aan maken(ik dacht dat dat met paypal kon)
je kan ook even wachten, want valve is op dit moment bezig met support voor alternatieve betaal mogelijk heden

en wat betreft die illegale manier, het grootste plezier van hl heb ik altijd uit de online mogelijkheden gehaald en ik denk niet dat als je nu al online kan, dat je dat nog lang kan doen,

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens circuleren de geruchten dat men bezig is een tool te ontwikkelen IPs te loggen van mensen die met de gakraakte versie online spelen. In hoeverre dit waar is, mogelijk is en uberhaup mag weet ik niet....

/me speelt met de ATI-coupon die ik voor een prikkie heb weten op de kop te tikken... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Heet dat tooltje toevallig Steam? ;)

Maar komop zeg, dat Steam doet helemaal niet waarvoor het zou moeten dienen. Geen anti-cheat, en geen anti-hack. Valve moddert maar wat aan. Het is maar dat ik 60 euro over heb voor HL:S en HL2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
HuggyB schreef op 18 oktober 2004 @ 16:16:
Heet dat tooltje toevallig Steam? ;)

Maar komop zeg, dat Steam doet helemaal niet waarvoor het zou moeten dienen. Geen anti-cheat, en geen anti-hack. Valve moddert maar wat aan. Het is maar dat ik 60 euro over heb voor HL:S en HL2.
waarom gebruiken niet gewoon een license key systeem erbij?
dit is echt het eerste spel sinds tijden dat via een crack ook online te spelen is. dus steam doet idd niet waarvoor het dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

NOG niet. Wacht maar. ;)

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Kan nog steeds de GoT server niet vinden hoor. En ja zeik me maar weer af, maar ik kan het gewoon niet vinden. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
er is geen officiele GoT server.
wat wel bestaat is de [GoT] clan. Een CS / DoD clan van (ex)-gotters hier.
ze beheren ook het serverpark www.strikerz.net .....

owjah ik ben er ook lid van :P meer zal je niet vinden over iets met GoT en Cs servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:40
PcManiaxx schreef op 18 oktober 2004 @ 18:39:
Kan nog steeds de GoT server niet vinden hoor. En ja zeik me maar weer af, maar ik kan het gewoon niet vinden. :o
Ik ben echt helemaal klaar met jou, 1 klik op het zoek knopje en dan op 'GoT' zoeken was genoeg voor mij: [rml]Devilion in "[ PC] Counter-Strike: Source deel 2"[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Deze link is dood. Weet iemand waar ik elders een mappack vandaan kan halen. Hier zoeken en googelen heeft niets opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

PcManiaxx schreef op 18 oktober 2004 @ 18:39:
HellBeast schreef op 07 oktober 2004 @ 20:42:
Server : 213.84.171.57 :27015
pass : got
max players 10
Schuey schreef op 10 oktober 2004 @ 19:22:
[...]

O-)
iig heb ff een server gemaakt:

GoT Source
83.116.177.227
henk

host het op wanadoo basic, dus ben benieuwd :+ :X
Devilion schreef op 12 oktober 2004 @ 15:16:
[...]

81.4.92.45:27050 <- zitten veel GoT-ers :)
Zo, kijk zelf maar even welke het nog doen.

[ Voor 16% gewijzigd door bAdmuTs op 18-10-2004 19:05 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien domme vraag en is deze al vele malen gesteld, maar.
Vroeger speelde ik veel CS. Nu heb ik dat ca. 1 jaartje niet meer gedaan en weet zo snel effe niet wat de laatste versie is enz.

Heb HL1 uit de winkel.

Iemand een linkje of info wat ik moet downloaden en installeren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 19:06:
Misschien domme vraag en is deze al vele malen gesteld, maar.
Vroeger speelde ik veel CS. Nu heb ik dat ca. 1 jaartje niet meer gedaan en weet zo snel effe niet wat de laatste versie is enz.

Heb HL1 uit de winkel.

Iemand een linkje of info wat ik moet downloaden en installeren!!
http://games.xs4all.nl/downloads/downloads.php ==> dan een van de Steam 2.0 Installer bestanden uitkiezen, downloaden en installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 18 oktober 2004 @ 12:48:
Ja hoor... ik zat net op een cs:s server waar ik redelijk vaak speel en dacht net aan de berichten over mensen die servers laten crashen met een name change. Net terwijl ik zat te denken dat het wel mee viel omdat het mij nog nooit was overkomen komt er een myg0t op de server die het onderstaande doodleuk vermeld.

[afbeelding]

Hierna veranderde hij z'n name en typte hij kill in console zodat de server crashte en iedereen doodleuk (including himself) naar de desktop flikkerd.

Van mij mogen die zielige puisterige pubertjes die vroeger teveel zijn gepest tegen de muur worden gezet om er daarna een paar gram lood in te blazen. Ik snapte die figuren vroeger al niet en het blijkt dat daar nog niets veranderd is. :(
hey hoe heb je je screenshot ingestelt voor jpg in krijg namelijk tga's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon bindje maken

bind [key] jpeg

Klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 19:52

Eijkb

Zo.

Over de 81.4.92.45:27050 waar veel GOTters zouden komen, deze is tijdelijk down wegens werkzaamheden aan de server(s) van het bedrijf wat deze sponsort. Gezien die CS servers draaien op eender welke machine welke we over hebben is het dus nu zo dat we tijdelijk even geen server vrij hebben. Over 10 tot 15 dagen is tie weer terug. Meer info op de bijbehorende site, zie tag.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Klopt het dat de autosnipers eigenlijk veel te sterk zijn? Ze zijn iig veel beter dan in de voorgaande versies :? :/

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Arghs!
WEER een CTD door die lame lowlife lui die niks anders te doen hebben dan nick-server-crashen :( :( :(
Ik hoop dat hier snel een patch voor komt, want ik begin er echt ziek van te worden :(

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dergerlijke bugjes zullen wel snel gefixed worden. Hetgeen waar ik me druk om maak zijn eventuele ontwikkelingen op het gebied van wallhacks en aimbots.

Wat zou het geweldig zijn als die dingen nooit geschept zouden worden voor source. Dat zou een heleboel gezeik op de betere spelers (vermeende cheaters) nullificeren, en er zouden dus gewoon nooit meer misverstanden kunnen ontstaan daarover :)

Na enkele dagen source gespeeld te hebben ben ik op zijn minst gezegd erg enthousiast. De models zijn prachtig, de levels eveneens en het speelt nog ongeveer hetzelfde weg als het orgineel.

Echter denk ik helaas wel dat het geen vervanger zal zijn voor het orgineel. Mijn ervaring na wat dagen spelen is vooral dat het allemaal een stuk simpeler is geworden ten opzichte van het orgineel. Op een (thuis) lan heb ik complete noobs de sterren van de hemel zien spelen terwijl gasten die in de betere clans zaten (op onze lan zaten 3 gasten van #dedicated) een stuk meer moeite hadden met de eerdergenoemde noob :)

Dus ik denk eigenlijk dat er nu 2 verschillende community's zullen ontstaan, en dat er ook welzeker 'cpl pro clans' het licht zullen zien bij source, maar of grote clans als bijvoorbeeld SK en mousesports zullen overstappen is een heel ander verhaal, en eerlijkgezegd schat ik die kans miniem in.

edit:

http://www.gamer.nl/nieuws/24034

Lees ik net, erg zonde :( Hopelijk weet valve snel iets hieraan te doen, en hopelijk breken de cheats niet zo expliciet door als bij cs :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is "oud" nieuws, gaat over de build-in cheats van Valve zelf.
Hoe stom kun je zijn als Valve zijnde zeg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 01:28:
Dergerlijke bugjes zullen wel snel gefixed worden. Hetgeen waar ik me druk om maak zijn eventuele ontwikkelingen op het gebied van wallhacks en aimbots.

Wat zou het geweldig zijn als die dingen nooit geschept zouden worden voor source. Dat zou een heleboel gezeik op de betere spelers (vermeende cheaters) nullificeren, en er zouden dus gewoon nooit meer misverstanden kunnen ontstaan daarover :)

Na enkele dagen source gespeeld te hebben ben ik op zijn minst gezegd erg enthousiast. De models zijn prachtig, de levels eveneens en het speelt nog ongeveer hetzelfde weg als het orgineel.

Echter denk ik helaas wel dat het geen vervanger zal zijn voor het orgineel. Mijn ervaring na wat dagen spelen is vooral dat het allemaal een stuk simpeler is geworden ten opzichte van het orgineel. Op een (thuis) lan heb ik complete noobs de sterren van de hemel zien spelen terwijl gasten die in de betere clans zaten (op onze lan zaten 3 gasten van #dedicated) een stuk meer moeite hadden met de eerdergenoemde noob :)

Dus ik denk eigenlijk dat er nu 2 verschillende community's zullen ontstaan, en dat er ook welzeker 'cpl pro clans' het licht zullen zien bij source, maar of grote clans als bijvoorbeeld SK en mousesports zullen overstappen is een heel ander verhaal, en eerlijkgezegd schat ik die kans miniem in.
Ik denk dat ze de wapens enzo gewoon nog een heel stuk moeten tweaken. Nou kan je heel vaak gewoon als een malloot gaan sprayen en de kans dat je wat raakt is volgens mij groter dan dat je echt probeert te mikken.

Als ze de wapens ongeveer zoals in 1.6 maken dan denk ik wel dat er veel clans zullen overstappen omdat het dan wel allemaal ongeveer 1.6 is.

Wat me trouwens wel opvalt is dat ik nu wel beter ben geworden in 1.6 door veel css te spelen. Misschien omdat alles zo smooth en bugloos lijkt in 1.6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjikoschutte
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-01 09:56
Brainpower schreef op 11 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde...ook geen geluid...ook sb live! en ook 4 speakers...ligt het dan echt aan onze hardware?

Of heb je het al opgelost?
same here geen geluid met soundblaster live met een 4.1 set

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 10:30:
[...]

Wat me trouwens wel opvalt is dat ik nu wel beter ben geworden in 1.6 door veel css te spelen. Misschien omdat alles zo smooth en bugloos lijkt in 1.6 ;)
Dat idee had ik ook al, ben nu stukken beter in 1.5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spruit_elf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-08 01:09

Spruit_elf

Intentionally left blank

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 01:28:

edit:

http://www.gamer.nl/nieuws/24034

Lees ik net, erg zonde :( Hopelijk weet valve snel iets hieraan te doen, en hopelijk breken de cheats niet zo expliciet door als bij cs :(
hahahaha ook al is het oud nieuws, bedankt voor de link, dat maakt mijn dag weer goed...

ja, niet dat die cheats er zijn, dat zuigt hard maar wordt waarschijnlijk wel opgelost

maar de reacties van en op een ene darklife oid, hahahah wat een domme nepnerd met zijn, ik ben co-leader van mygot, en zijn nog triestere cu2 page...

Those who danced were thought to be quite insane by those who could not hear the music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb zelf juist het idee dat mikken beter werkt dan in 1.6 :)
In 1.6: men neme een Sig 552 Commando, men gaan allebei op zo goed mogelijk dezelfde afstand van een muur staan (meter of 15), men zoomen in en men houden +attack ingedrukt gedurende 1 clip
Bij mij:
kogel-decal 1 - precies waar ik richtte
decal 2 - een mm erboven
decal 3 - een cm erboven
decal 4-7 - onaccuraat maar nog bruikbaar door naar beneden te slepen
decal 8-hoger - compleet nutteloos sprayen

Bij een vriend:
decal 1-5: precies waar die richtte
decal 6-8 net iets erboven
decal 9-11 nog net bruikbaar
decal 12-hoger: nutteloos sprayen

Dit hebben we een paar keer achter elkaar gedaan en elke keer kwam het zo uit :S
Vervolgens heb ik zijn hele cstrike map naar de mijne gekopieerd:
decal 1-4 precies waar ik richtte
decal 5-6: iets erboven
decal 7-8: nog net bruikbaar
decal 9-hoger: nutteloos

Ook als ik mn autoexec.cfg leeg-gooide en zonder buy-script speelde kwam het ongeveer zo uit.

Nu in Source kan ik ergens een hoek om komen, inzoomen, mikken, stilstaan en schieten, en dan is de tegenstander ook echt dood :)
Ook met pistolen schieten (iets wat ik sinds 1.5 niet meer kon) werkt weer. Ik kom aansprinten, ik zie een hoofdje, crosshair dr op, 3 keer schieten en meestal is de laatste kogel al niet meer nodig, bij een Desert Eagle de laatste 2. Werkt wel alleen op korte afstand, zo geweldig kan ik nou ook weer niet mikken dat ik op een halve turf hoog in de verte een hoofdje kan vinden in het eerste schot :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrcactus schreef op 19 oktober 2004 @ 12:26:
[...]

hahahaha ook al is het oud nieuws, bedankt voor de link, dat maakt mijn dag weer goed...

ja, niet dat die cheats er zijn, dat zuigt hard maar wordt waarschijnlijk wel opgelost

maar de reacties van en op een ene darklife oid, hahahah wat een domme nepnerd met zijn, ik ben co-leader van mygot, en zijn nog triestere cu2 page...
Geh, lees ik nu ook :)

Waarschijnlijk zit hij even hard te lachen achter zijn monitor als de gasten die hem proberen af te kraken, tho'.

Maargoed, ik ga weer even mijn skills bijslijpen met source 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sproeien werkt idd als een tiet.
Had laatst alleen een Glock als T op Dust1. Was een tijdje AFK en kwam erin toen ik nog als enige T over was.... Er kwamen 3 gasten door de tunnel omhoog...Al strafend gingen er twee neer met een HS en helaas had de derde me met een autosnipert....
2 kills met de Glock... Moet niet gekker wordne... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 23:37:
Onderstaand plaatje komt niet van mij, maarre wie vindt deze kil ook op Bush lijken?

[afbeelding]
haha ik ben niet de enige dus die dat vind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Laatst online: 22-07-2024
GTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 12:50:
ik heb zelf juist het idee dat mikken beter werkt dan in 1.6 :)
In 1.6: men neme een Sig 552 Commando, men gaan allebei op zo goed mogelijk dezelfde afstand van een muur staan (meter of 15), men zoomen in en men houden +attack ingedrukt gedurende 1 clip
Bij mij:
kogel-decal 1 - precies waar ik richtte
decal 2 - een mm erboven
decal 3 - een cm erboven
decal 4-7 - onaccuraat maar nog bruikbaar door naar beneden te slepen
decal 8-hoger - compleet nutteloos sprayen

Bij een vriend:
decal 1-5: precies waar die richtte
decal 6-8 net iets erboven
decal 9-11 nog net bruikbaar
decal 12-hoger: nutteloos sprayen

Dit hebben we een paar keer achter elkaar gedaan en elke keer kwam het zo uit :S
Vervolgens heb ik zijn hele cstrike map naar de mijne gekopieerd:
decal 1-4 precies waar ik richtte
decal 5-6: iets erboven
decal 7-8: nog net bruikbaar
decal 9-hoger: nutteloos

Ook als ik mn autoexec.cfg leeg-gooide en zonder buy-script speelde kwam het ongeveer zo uit.

Nu in Source kan ik ergens een hoek om komen, inzoomen, mikken, stilstaan en schieten, en dan is de tegenstander ook echt dood :)
Ook met pistolen schieten (iets wat ik sinds 1.5 niet meer kon) werkt weer. Ik kom aansprinten, ik zie een hoofdje, crosshair dr op, 3 keer schieten en meestal is de laatste kogel al niet meer nodig, bij een Desert Eagle de laatste 2. Werkt wel alleen op korte afstand, zo geweldig kan ik nou ook weer niet mikken dat ik op een halve turf hoog in de verte een hoofdje kan vinden in het eerste schot :)
je vergeet een paar dingen:
als jij op de muur schiet maakt jouw pc een gok van waar je kogels inslaan.
de decals die je ziet zijn dus van jouw pc afkomstig (client side prediction)
als je dit samen met iemand anders doet, en je kijkt naar de ander zijn kogels, dan komen die van de server af (server side inpact hits)
hoe je dit kan oplossen in door er een derde persoon bij te halen die de decals vergelijkt.
deze persoon krijgt namelijk van ALLEBIJ de sprays de decals van de server. :)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nog mis zijn enkele maps, weet iemand daar meer over wanneer die komen en of ze uberhaupt komen?

militia en assault bijvoorbeeld

Dat waren toch 1 van mijn favorieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ja, maar de decals worden willekeurig berekent binnen een bepaalde accuracy cirkel om je crosshair heen, en bij sprayen gaat die steeds verder naar boven en steeds groter worden. Als je elke keer 6 kogels op de plek van je crosshair krijgt, dan mag je er toch van uit gaan dat die cirkel HEEL klein is op dat moment, terwijl dat bij de andere pc toch duidelijk afweek, elke keer die eerste 6 kogels in een cirkel van 1mm tot 2cm grootte aan het eind.

add:
ja ik mis ook een hoop maps (al mis ik een paar al veel langer :) ) Enkele snap ik niet van dat die ooit weggehaald zijn:
- cs_docks, geweldige map altijd, niet ongebalanceerd ofzow, en toch gedelete
- de_survivor, ik vond em echt altijd leuk om te spelen
- cs_tire, gedelete in 6.0 ofzow, wel jammer :(
- cs_station, zelfde verhaal
ik hoop wel dat ik de goeie namen herinner, is al 7 jaar terug voor die laatste 2 :)

Dan hebben ze ook nog maps weggehaald waarvan ik het wel snap, ze waren immers slecht gebalanceerd, maar ze waren wel leuk om te spelen:
- cs_siege, ongebalanceerd, maar boeiuhhh, wel bijzonder gaaf :)
- cs_assault, ongebalanceerd als wat, maar wel lol altijd
- cs_militia, beetje T favoured als je goed kan snipen, maar ach :)

en als er IETS gaaf was, was het wel as_oilrig
- as_ en es_ maps, niet altijd gebalanceerd, maar wel gaaf

[ Voor 50% gewijzigd door GTOfire op 19-10-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Ik vind het juist echt te makkelijk nu om te sprayen... bursten is echt niet meer nodig in CSS. Waar het nog een kunst was om 3 tot 4 man op verschillende plekken te sprayen met 1 clip is het in CSS gewoon te simpel. En je schiet ze daarbij ook nog is heel erg makkelijk headshot.

Ik weet het niet, maar 1.6 vind ik toch echt beter spelen tot nog toe. Wat ik wel jammer vind :/

Ik heb ook telkens het gevoel dat de maten niet meer overeen komen. Dat de dust op sommige plekken kleiner is, waardoor heel die feel ook wel is. De models zijn ook groter (dikker) lijkt het... misschien dat je daarom ook zo makkelijk raakt...

Ik hoop dus echt dat er nog het één en ander anders wordt... :)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net de geporte assault gedownload

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/mightyspawn/assault.jpg

Jammer van alles dat doorzichtig zou moeten zijn, blauw is. Zie de trap aan de containers bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

je vergeet ook dat de crosshair kleiner is. makkelijker mikken.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
ik mis ook een beetje het 'cs' gevoel..
als ik rondloopt heb ik het gevoel alsof ik een tank ben ofzo.. je loopt vet lomp, en als je schiet heb juist het gevoel alsof je door iedereen heen schieten, je ziet geen impact, en dus heb je ook niet het idee het dat je raakt..
verder heb ik ook best vaak dat als ik op iemand een heady schiet, dat het voor me gevoel zo'n halve seconde ofzo duurt voordat er staat dat ie raak was, (en dus ook voordat dat ventje achterover valt)

laten we zeggen dat de snelle reactie, en snelheid van animaties een beetje uit het spel is (erg jammer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
executor schreef op 19 oktober 2004 @ 14:14:
je vergeet ook dat de crosshair kleiner is. makkelijker mikken.
Dit was in 1.6 ook al te regelen... dus dat is het niet. Trouwens, als je in 1.5 zelfs al "cl_dynamiccrosshair 0" deed en je zetten je resolutie op 1280x960 was hij ook echt verekte klein.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op 1600*1200 was die ook verrekte klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw
  • Laatst online: 31-05-2022

[CSC]Outlaw

White Trash

GTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 13:54:
ik hoop wel dat ik de goeie namen herinner, is al 7 jaar terug voor die laatste 2 :)
Das toch knap aangezien Half-Life 1 in 1998 uitkwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

bijna 7 jaar noem ik ook 7 jaar hoor :)
want ik weet wel dat versie 1.0 een dikke 5 jaar terug was, en toen speelde ik al ruim een jaar voor zover ik me kan herinneren, dus 5+1+2 keer 'ruim' = 7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

nieuws: Counter-Strike 1.0 is released

Das is inderdaad bijna 4 jaar geleden. Ben zelf beetje verbaast dat de tijd zo gevlogen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
GTOfire schreef op 19 oktober 2004 @ 15:35:
bijna 7 jaar noem ik ook 7 jaar hoor :)
want ik weet wel dat versie 1.0 een dikke 5 jaar terug was, en toen speelde ik al ruim een jaar voor zover ik me kan herinneren, dus 5+1+2 keer 'ruim' = 7 :)
volgens deze bron: http://www.counter-strike.net/retro.html (erg leuk te lezen trouwens !) is CS net 5 jaar uit B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Dat is inderdaad echt een heel leuk verhaaltje... jammer dat er zoveel links kapot zijn. Heb je ook dat mailtje gelezen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een spray maak groter dan 256x256 (nu was het 512x512) doet mn spray t niet en krijg ik de volgende mededeling in mn console :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Counterstrike%20Source/fout.JPG

Hoe op te lossen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 07:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:40:
Als ik een spray maak groter dan 256x256 (nu was het 512x512) doet mn spray t niet en krijg ik de volgende mededeling in mn console :
Hoe op te lossen??
Maak je spray niet groter dan 256*256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:27

m0nk

16-09-2003 15.15

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 16:40:

[afbeelding]

Hoe op te lossen??
anders lees je die melding even goed |:(

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-07-2023
Volgensmij mag hij wel groter zijn formaat, maar niet groter in 'size' dan.... Hoe groot weet ik niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
>131072 bytes :) ( > groter dan )

[ Voor 59% gewijzigd door Tupel op 19-10-2004 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ah kijk, daar zit et em in, ik had op Steam gekeken bij de update-news, daar staat bij version 1.0 (de 'left beta stages' zeg maar) june 1999, dus meer als 5 jaar. Ik kan het me zelf echt niet herinneren, dus keek ik daar maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m0nk schreef op 19 oktober 2004 @ 16:50:
[...]

anders lees je die melding even goed |:(
Anders snap ik zelf OOK wel dat mn spray te groot is, ik bedoelde meer hoe ik mn spray in grootte kon verkleinen |:(

Heb maar 256x256 gemaakt dan :

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Counterstrike%20Source/nieuwe%20spray.JPG

[ Voor 1% gewijzigd door Crash op 19-10-2004 18:28 . Reden: resizen voortaan graag ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

Anders snap ik zelf OOK wel dat mn spray te groot is, ik bedoelde meer hoe ik mn spray in grootte kon verkleinen |:(

Heb maar 256x256 gemaakt dan :

[afbeelding]
Dat kun je doen met bijvoorbeeld photoshop of paintshop :)
Hoe dat exact moet kun je wel terugvinden met google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

okay, kheb het maar ff getest uit ongeloof: gericht sproeien werkt GOED :)
Ik kwam net ff op strikerz 2 binnen en ging met TMP/MP5 rondsprinten, en ik killde elk rondje 2-3 man 8)7 Niet gericht zomaar wat in de rondte sproeien werkte gelukkig niet zo goed, al is het best moeilijk om specifiek niet op iemand te richten als ik ze dood wil hebben :) Ter verdediging van het richten: ik kreeg een paar kills ook nogal cadeau omdat die mensen er gewoon veel te lang over deden om mij neer te knallen, en de meeste waren wel gewoon meteen dood toen ik de hoek om kwam met mn crosshair op hun kop.
Maar het viel wel op dat toen ik 3 man in beeld had ik mn crosshair gewoon al schietend naar hun hoofdjes kon slepen en nog damage deed ook, dat is toch echt sproeien eerste klas en zou niet moeten werken.

Verder kwam ik vandaag ook wel een teleurstellend gebrek aan kennis tegen, kennis van het doel van het spelletje. Ik had net op dust de gozer met de bom neergeschoten en de bom lag vlak bij de BS-A uitgang van het gebouw. Ik was als enige over, dus ik stelde me met mn sniper rifle op aan het achter-eind van die verhoging op A en verdedigde de bom met nog 3 T's over. Ik snipe ze alledrie en krijg te horen dat ik een vuile camper ben. Tsja, ik zat wel stil, maar ik zeg toch ff 'hallo, ik ga voor de objective, ik bewaak die bom', en zodoende hebben we het rondje als CT gewoon gewonnen. Maar dat hielp ook niks, zelfs iemand van mn eigen team vond dat nog steeds onacceptabel campen. Één van de tegenstanders die ik neerknalde leest dit prolly ook, want hij had et over die 5 jaar waar het hier over ging. Gozer: leer lezen, want I quote direct uit de map-text:
"Dust - Bomb-Defuse

Counter-Terrorists: Prevent Terrorists
from bombing chemical weapon crates."

Dat is toch precies wat ik deed of ben ik nou zo dom? 8)7

En ja, er zijn mensen die op zo'n moment rond rennen op zoek naar de tegenstanders, maar met een Sig 550 in mn poten en geen Five-Seven (khad een USP, kan ik nie zo goed mee knallen) ga ik persoonlijk niet op zoek naar vijanden op korte afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Je deed het zoals het hoort!

[ Voor 1% gewijzigd door FlashBang op 21-10-2004 09:23 . Reden: spelling.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahahah fantastisch ja :) wat een loser die jongen.

Volgens mij valt het allemaal wel mee met die cheats heb nog niet 1 keer in de gaten gehad dat ik tegen een cheater speelde in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige waar ik nu steeds vaker last van heb zijn die grapjassen die de server zonnodig moeten laten crashen, erg vervelend aan t worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-09 11:03
mrcactus schreef op 18 oktober 2004 @ 15:33:
[...]

je kan ook wachten tot hij in de winkel ligt
je kan ook via sommige sites een soort van tijdelijke credit card aan maken(ik dacht dat dat met paypal kon)
je kan ook even wachten, want valve is op dit moment bezig met support voor alternatieve betaal mogelijk heden

en wat betreft die illegale manier, het grootste plezier van hl heb ik altijd uit de online mogelijkheden gehaald en ik denk niet dat als je nu al online kan, dat je dat nog lang kan doen,
Nee sure, ik ga HL2 zoiezo kopen maar ik speel Source al, ten 1e om te kijken of het liep of mn ti 4200.
Nu heb ik een nieuwe videokaart, das geen probleem meer.

Ik moet dan maar wachten, ik vind het toch wel lame van Valve, ik ben meer iemand van als 1 iemand het kan kopen moet iedereen het zo kunnen kopen.
Dat men het uberhaupt goed vindt om voor te betalen en dan downloaden geen hoesjes cd's ed, ik zou het maar niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

nee, en het bedrijf zal maar eens over een paar jaar weg zijn, kun je de door jou betaalde spellen niet meer downloaden als je een keer een zware comp crash hebt, dus in feite betaal je dan niet voor het spel, maar voor het recht het spel te gebruiken zolang als valve nog bestaat en die service kan bieden. Lekker is dat :)

BTW, ik merk op de meeste servers dat mensen nogal sloom weg zijn bij het kopen van hun gear, dus ik denk, ik post mijn gefacribeerde buy script ff:
http://www.xs4all.nl/~sjappie/cstrike/autoexec.cfg
plak die file in je cstrike/cfg map (waar ook je config.cfg staat, dus niet in de config map) en dan werkt het als volgt:
F1: FN Five-Seven / Beretta Elites
F2: Desert Eagle
F3: TMP / Galil (ik had F3 over, nog geen galil-knop en een vurige hekel aan famas :) )
F4: Benelli M3 Super 90
F5: MP5 navy
F6: TMP / Mac10
F7: Colt / AK47
F8: Aug / Commando
F9: Sig550 / H&K G3/SG-1
F10: AWP
F11: armour + helm / armour zonder bij te weinig geld
F12: refill (defuse kit, ammo, nades indien ze 'aan' staan)
ammo zit overal standaard bij

op het keypad zitten 5 toggle toetsen die handig zijn. Door op deze toetsen te drukken koop je extra dingen bij F1-F10 (of zet je het weer uit):
/ : kevlar erbij/niet erbij
* : HE + flashbang
- : 1x is Desert Eagle, nog 1x drukken koop je een Five Seven, 3e keer drukken is uit
+ : flashbang + smoke
enter: alle extra's uit

Als t nie duidelijk is, start ff een server en ram wat op die toetsten, dr staan echo's bij die linksboven in je scherm vertellen wat er gekocht gaat worden.
Ik gebruik deze toggles om niks te vergeten als ik toch geld zat heb. Als ik zin heb om full force te rushen zet ik kevlar en HE vast aan en hoef ik alleen maar op F7 te drukken om alles te kopen wat ik nodig heb. Wil ik snipen, pleur ik kevlar en mn secondary aan op het pistool naar keuze en hoef ik maar op F9 te drukken voor een full loadout. (ook als ik een rondje dood ga, kan ik de volgende ronde weer op F9 rammen en ik krijg weer allesch)

[ Voor 4% gewijzigd door GTOfire op 19-10-2004 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Godver, voor de 2e keer in 2 dagen knalt het spel eruit. :(

Geen error ofzo, gewoon *pats terug op je desktop.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin_F
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-03 15:06

Erwin_F

hoi

MrJ schreef op 19 oktober 2004 @ 22:41:
Godver, voor de 2e keer in 2 dagen knalt het spel eruit. :(

Geen error ofzo, gewoon *pats terug op je desktop.
oh, er is 1 of andere "bug" (volgens mij is die al in dit topic besproken)
dat als je je naam verandert in [die zeg ik hier niet]. Dan of "kill" in de console typt, of gewoon dood word geschoten dat je dan daar een server mee kan laten crashen.

Dus het kan ook wezen dat je een speler tegenkomt met die betrefte naam, en dat hij gewoon een server laat crashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb niet van die vage crashed maar ik heb wel sinds 2 dagen dat css af en toe vastloopt. Me pc reageert nog wel op crtl+alt+delete en numlock maar ik kan alleen niet terug naar de desktop dus moet ik dan resetten.

Om een of andere reden lijkt het ook of me x800 het steeds beter gaat doen. Het is nogsteeds niet perfect maar ik kan nu iig redelijk normaal op een server met 20man spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar dan krijg je wel degelijk een error in windows, of je kunt niet eens terug naar windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 23:42:
Ik heb niet van die vage crashed maar ik heb wel sinds 2 dagen dat css af en toe vastloopt. Me pc reageert nog wel op crtl+alt+delete en numlock maar ik kan alleen niet terug naar de desktop dus moet ik dan resetten.

Om een of andere reden lijkt het ook of me x800 het steeds beter gaat doen. Het is nogsteeds niet perfect maar ik kan nu iig redelijk normaal op een server met 20man spelen :)
en dit is wel schuld aan die bug, precies dit heb ik ook iedere keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Wat doe je toch lastig.
Je kan alles achter 1 toets zetten, als je het al hebt of je kan het niet kopen. Dan krijg je het ook niet.

Mijn buyscript:
bind "F5" "buy vesthelm; buy primammo; buy defuser; buy hegrenade; buy flashbang; buy deagle; buy secammo; buy flashbang"
bind "F6" "buy vesthelm; buy p90; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F7" "buy vesthelm; buy galil; buy famas; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F8" "buy vesthelm; buy ak47; buy m4a1; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"
bind "F9" "buy vesthelm; buy sg552; buy aug; buy primammo; buy flashbang; buy hegrenade"

Als je dus nog een wapen hebt waarmee je tevreden bent, dan druk je op F5 voor een restock. + Deagle >:)

Afbeeldingslocatie: http://homepage.eircom.net/~mgrondau/dodge%20this.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door The_DoubleU op 19-10-2004 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Dat is dus echt niet handig... je maakt dan een beetje teveel geld op terwijl je sommige dingen niet eens wilt hebben dan.... ik heb deze gemaakt.

Rechtse knop, Doel opslaan als...

Je gebruikt gewoon je keypad voor de wapens...

KP_PGUP - Colt of AK
KP_UPARROW - Aug of Sg552
KP_HOME - Awp
KP_5 - Desert Eagle
KP_LEFTARROW - Usp
KP_RIGHTARROW - Mp5
KP_PGDN - HE grenade
KP_INS - Vest+helm of Vest
KP_PLUS - Primary ammo
KP_MINUS - Secundary ammo
KP_ENTER - Timeleft
KP_END - Defuser
KP_DOWNARROW - Flashbang

Je mag kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Vind het nog altijd het makkelijkst om gewoon normaal te kopen, ben altijd als een van de eerste weg, meestal zelfs sneller dan mensen die al guns enzo hebben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
bAdmuTs schreef op 20 oktober 2004 @ 00:29:
Vind het nog altijd het makkelijkst om gewoon normaal te kopen, ben altijd als een van de eerste weg, meestal zelfs sneller dan mensen die al guns enzo hebben :D
heb loopknop altijd al ingedrukt @ round start ;)

kopen kan ook lopend he ;)
ff me 1.6 scrollscriptje gepoort naar CS:S :P werkt lekker nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

heh, ik had niks te doen, dan ga ik lopen klooien met dat soort buy scriptjes. Maar overdreven vind ik het niet persé. Dr zijn 2 andere opties: alles altijd al aan 1 knop binden, bijv 'bind "F1" "buy m4a1; buy primammo; buy vesthelm; buy hegrenade; buy flashbang"'
of gewoon alles los kopen 'bind "F1" "buy m4a1; buy primammo" bind "F2" "buy vesthelm; buy vest"'etc
of natuurlijk gewoon b-4-3, b-6, b-8-2 :) (nouja, colt was altijd 4-3, maar nu? geen idee eigenlijk :) )

Vervelende aan manier 1?
Als ik net genoeg geld heb voor die hele reut geef ik liever dat rondje alleen geld uit aan een colt en ammo, en laat ik die 1500 voor een helm en granaten lekker hangen. Stel dat ik dood ga (kans is best aanwezig :) ), dan heb ik de volgende ronde misschien weer net genoeg voor opnieuw een colt, terwijl ik anders net 2000 heb en niks leuks kan kopen.
Dus ik hou wel graag de keuze in hoeveel ik koop in de gevallen dat ik rond de 4000-5000 met geld zit.
Voordeel aan manier 1?
Je hoeft maar op 1 knop te drukken.
Nou, dat moet bij die van mij ook zolang je die keuze al gemaakt hebt dan :)

Vervelende aan manier 2?
Het komt wel eens voor dat ik dood ga en weer iopsta met 16.000 en de wens om te snipen en granaten bij me te hebben zodat ik na een minuutje kan gaan rennen met mn 5-7 om elders backup te geven. Aangezien ik niet van de USP hou moet ik dan dus als we alleen het buy-menu gebruiken en if memory serves:
b-1-5; b-7; b-4-5; b-6; b-8-2; b-8-7; b-8-3; b-8-3; b-8-4
of met binds:
pistool-bind; rifle; helm; def-kit; flash; flash; he
en dat allemaal in de 2 seconden die ik erover doe om de buy-zone uit te lopen, uitgaande van een anti-naap server die geen freeze-time heeft.
Nou lukt dat wel, maar ik druk dan liever in alle rust terwijl ik dood ben alvast de goeie toggles in en ram als ik weer leef 1 keer op F9 en 1 keer op F12 en ik ben klaar :)

[ Voor 9% gewijzigd door GTOfire op 20-10-2004 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik koop altijd guns met de hand.
Restock heb ik er 2 van, 1 dure [met ammo, vesthelm, alle nades, defkit etc] en een goedkope [gewone armor en 1 flash].

Maar wat ik vandaag afvroeg, heeft zo'm helm nou echt nut dan, want bij een headie ben je TOCH wel dood, waarom dan extra geld uitgeven voor een helm?

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Toen ik net inlogde ging Steam weer CS: Source files unlocken, maar wat was er dan nog niet ge-unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Evening Steam Update
A new CS: Source update has been released via Steam. This patch addresses a few exploits and bugs, mainly dealing with smoke grenades. As usual, you must restart Steam in order to automatically download and install this update. Ladies and gentlemen, restart your Steam engines.

Counter-Strike: Source Changes
* Fixed %n exploit crash
* Fixed smoke grenade stacking with repeating sounds
* Fixed smoke grenades getting stuck in cracks and never detonating

[ Voor 8% gewijzigd door FlashBang op 20-10-2004 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WOEI! Goede zaak dat ze die mofo %n bug eruit hebben gesloopt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als je het mij vraagt zijn er wel wat belangrijkere dingen die gefixed moeten worden dan smokes :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:26:
Nou als je het mij vraagt zijn er wel wat belangrijkere dingen die gefixed moeten worden dan smokes :|
Maar daar is tijd voor nodig.

De exploit hebben ze dus snel gefixed, en als ze dan toch wat kleine fixes al klaar hebben staan gaan die mooi mee in de update. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

StarLite schreef op 20 oktober 2004 @ 02:14:
Ik koop altijd guns met de hand.
Restock heb ik er 2 van, 1 dure [met ammo, vesthelm, alle nades, defkit etc] en een goedkope [gewone armor en 1 flash].

Maar wat ik vandaag afvroeg, heeft zo'm helm nou echt nut dan, want bij een headie ben je TOCH wel dood, waarom dan extra geld uitgeven voor een helm?
Nee zo werkt het niet, het is meer het idee van dat er minder hp afgaat als je een kogel dor je kop krijgt, met 1 kogel in je kop ben je namelijk nog niet dood UC ?
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 10:26:
Idd als dat het enige is dat ze gefixt hebben heb je weer vrij weinig aan die update

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook updaten zonder steam, weiger die troep hier te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 15:31
ehm, je moet CS:S toch spelen icm steam? hoe wil je dan spelen als je steam niet geinstalled hebt?

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 16:38
Ik denk dat hij cs:s ook niet gekocht heeft, want dat kan ook alleen via steam ;)

Ik moet ook maar eens een buyscript gaan samenstellen, bedankt voor de voorbeeldjes iig.

Nog een vraagje, kan je ergens een file vandaan halen die de namen van de wapens weer goedzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Sierra, RaDKiLL hier... ;)

Anyways, gebruik gewoon die *.EXE van nextwish.org ben je in 1 klap verzekerd van een degelijke buyscript in CS, CSS en CS:CZ.

offtopic:
nog op Strikerz te bewonderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik heb zelf ook liever een snelle hotfix met die naam-crash-exploit met later een patch met de belangrijkere problemen dan smoke, dan geen hotfix en later een patch met de belangrijkere problem en de inhoud van de hotfix.
Dan is er iig alvast wat opgelost dat nogal dringend was (die nick-server-crash) en de rest komt echt niet later dan het zou kunnen komen omdat ze toevallig nu die hotfix uitbrengen.

helm is wel degelijk nuttig, weliswaar niet tegen alle wapens.
Ik heb het niet getest, maar afgaande op ervaringen met en tegen SMGs en pistolen: Alle klein-kaliber wapens zijn niet in 1 schot dodelijk met een headie, iig niet MET helm. Er kunnen best uitzonderingen zijn, maar als ik zie dat ik '84dmg in 0 hit' heb gedaan met mp5, dan weet ik dat ik em 1 keer geraakt heb, en dat MOET in zn hoofd geweest zijn, anders krijg je echt geen 84 dmg. Met helm ben je iig niet dood na 1 headshot, zonder helm weet ik niet zeker, maar ik denk het ook net niet. Maar die extra 10hp die je dan kwijt bent kan later weer schelen, want als iemand je daarna raakt voor 11 damage ben je met 84+11 nog 5 hp, met 94+11 ben je dan gewoon dood :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurgevechten met een rookgranaat ertussen OWNEN

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/silverbojaaper/Screenshots/Counterstrike%20Source/rook.JPG

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 20-10-2004 14:39 . Reden: resizen 0wnt nog harder ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Failed to load sound "ambient/animal/flies1.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies3.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies5.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies1.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies5.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies3.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies4.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies4.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies2.wav", file probably missing from disk/repository
Failed to load sound "ambient/animal/flies2.wav", file probably missing from disk/repository

ik vraag me af waarom er zoveel errorcode voorbij komt in de console, het lijkt wel of ze een beta als official hebben released. een beetje jammer na mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [CSC]Outlaw

[CSC]Outlaw

White Trash

Dat zijn maar 5 fout meldingen die iedere keer optreden als ergens in de map (office, gok ik zo) die ambiant sound hangt en die zijn ze vergeten toe tevoegen ofzow. Dit zal wel een van de eerste bugs zijn die ze fixen gewoon 5 sound filetjes downloaden, moet niet zo moeilijk zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:20:

[afbeelding]
Zuke vuurgevechten vind ik persoonlijk dus rete irritant :P

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[afbeelding]
Naast het feit dat het erg :9 eruiziet is de chat tekst ook wel funny :

Pleskavica na zaru == Gehakt in het as van een vuurtje :+ Dat kan niet :o

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Heeft deze cs:s patch ook de "ingebouwde wh" gefixed?
Viel me namelijk op dat je bijvoorbeeld wireframe mode kan aanzetten, maar dan moet sv_cheats op 1 staan @ server. Blijkbaar is er gewoon een lijst met commando's die alleen met sv_cheats 1 mogen, als ze daar gewoon die wh command bij toevoegen, of anders de command gewoon ff uitschakelen. Lijkt me niet zoveel werk :?
Maarjah, ben blij dat die %n patch er eindelijk is, kan ik eindelijk langer dan een half uur spelen zonder dat ik weer naar de desktop gegooid word :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

haha ik ben vandaag jarig.. ( ja leuk zou je zeggen)

maar nou kreeg ik van een member op een forum waar ik nog meer zit een steam password + login })

Ole dank je wel

Afbeeldingslocatie: http://img79.exs.cx/img79/3060/naamloos50.jpg

Ik kom binnnenkort even wat tweakertjes virtueel omleggen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Pu_Dy schreef op 20 oktober 2004 @ 15:46:
haha ik ben vandaag jarig.. ( ja leuk zou je zeggen)

maar nou kreeg ik van een member op een forum waar ik nog meer zit een steam password + login })

Ole dank je wel

[afbeelding]

Ik kom binnnenkort even wat tweakertjes virtueel omleggen. :9
feliciteerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een player model gedownload voor cs source maar ik weet niet waar ik ze moet plaatsen. Ik heb een mapje met player met daarin urban en terror mapjes.
In 1.6 moest je ze in je /models map zetten maar in source zit dit er niet? Iemand weet waar ik ze moet zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

yep, alleen worden ze wel vaak op de meest vervelende plekken neergegooid door de meest vervelende mensen :)
Mensen die ergens achteraan de groep lopen die dan heel behulpzaam een flash of smoke smijten voor je neus of in de gang waar je heen wil sprinten. Jij blind, kan niet meer doorrennen, zij hebben dr ook geen reet aan :S
Of nog leuker, dat je aan het begin van de ronde mededeelt dat je een bepaalde gang/hoek/gebied gaat verdedigen met een sniper rifle, flikkert er iemand een smoke aan jouw kant van de gang, kan de vijand zo oprukken zonder dat ik er ook maar iets van kan zien. :(

zoals iedereen wel merkt, af en toe moet ik ff ranten :)

smokes zien er wel zo gigantisch gaaf uit verder, ook dat fade-effect als je er doorheen rent is gaaf gedaan, zo kun je nog een beetje visuele dekking van die smoke meepakken terwijl je voorzichtig voorruit gaat en in de verte al wat kan zien.

Oh, en ik zie gewoon een models map verder, moet je alleen wel ff in je /cstrike/ map kijken, niet in je root.

[ Voor 6% gewijzigd door GTOfire op 20-10-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire

GTOfire

Don't warn the tadpoles

nero355 schreef op 20 oktober 2004 @ 14:56:
[...]
Naast het feit dat het erg :9 eruiziet is de chat tekst ook wel funny :

Pleskavica na zaru == Gehakt in het as van een vuurtje :+ Dat kan niet :o
In de pan (boven het vuurtje) Gehakt? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 14:45:

[nog meer vliegjes]

ik vraag me af waarom er zoveel errorcode voorbij komt in de console, het lijkt wel of ze een beta als official hebben released. een beetje jammer na mijn idee.
ach joh, wees blij. die vliegjes zijn waarschijnlijk alleen maar irritant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
hebben meer mense hier last met hun config? steeds als wijzig ik mijn config is hij nadat ik css opnieuw opstart weer standaart :s sommige binds blijve wel maar tweaks zoal cl_smooth 0 gaan steeds weer trug, config op aleen lezen zetten helpt niet. zwaar irritant zoiets :)

btw hier nog een handig linke waar ze uitleggen hoe je animated sprays kan maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

naps schreef op 20 oktober 2004 @ 21:37:
hebben meer mense hier last met hun config? steeds als wijzig ik mijn config is hij nadat ik css opnieuw opstart weer standaart :s sommige binds blijve wel maar tweaks zoal cl_smooth 0 gaan steeds weer trug, config op aleen lezen zetten helpt niet. zwaar irritant zoiets :)

btw hier nog een handig linke waar ze uitleggen hoe je animated sprays kan maken :)
Heb ik dus ook maar gewoon met knoppen binden, bind altijd N aan equipment kopen en F aan dropweapon maar die zet die automatisch weer terug :( |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Dan moet je die dingen in je autoexec.cfg zetten, die word namelijk niet gereset :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Meer info over configs kan je HIER vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smokes zijn reteirritant.... Helemaal als je bijv op Dust1 als CT de tunnel probeert schoon te houden met je AWP en er zo'n daap langsloopt met zijn full-grenade buyscript en doodleuk zijn in zijn ogen overbodige smoke in de tunnel mikt en vervolgens richting BS A rent...
Veel mensen gooien die dingen klakkeloos neer, maar vergeten dat ook de NME gebruik (misbruik) kan maken van jouw smokegrenade....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 21 oktober 2004 @ 08:09:
Smokes zijn reteirritant.... Helemaal als je bijv op Dust1 als CT de tunnel probeert schoon te houden met je AWP en er zo'n daap langsloopt met zijn full-grenade buyscript en doodleuk zijn in zijn ogen overbodige smoke in de tunnel mikt en vervolgens richting BS A rent...
Veel mensen gooien die dingen klakkeloos neer, maar vergeten dat ook de NME gebruik (misbruik) kan maken van jouw smokegrenade....
Ik heb zelf meestal meer last van de flashbangs. Sommige gasten gooien die al meteen aan het begin van een ronde in het rond, op een moment dat er alleen teamgenoten in de buurt zijn en het onmogelijk is dat er in de buurt vijanden zijn. Wat ook vaak gebeurd is inderdaad op de tunnel op Dust, sta je in een vuurgevecht met een vijand, gooit er een eikel een flashbang. Deze "teamgenoot" gooit hem natuurlijk nooit in de buurt van de vijand, maar wel altijd vlak voor jouw voeten, zodat hij het de vijand lekker makkelijk maakt. :(

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
Ik weet gelukkig wel hoe configjes werken maar...

heeft er iemand misschien een link naar goede Graphics tweaks cfg's?
Zijn er net als bij DoomIII kant en klare cfg's voor low/ mid/ high end systems?

Vaak het zijn het kleine tweaks die je toch zonder al teveel visuele neergang een paar fps extra geven...

of heeft iemand een kant en klare voor mijn systeem?

intel 2.4 ghz @ 3 ghz / 512 mb pc2700 Samsung / ati 9600XT
nu staat alles op medium, shadows high/ shaders high en geen anti aliassing op 1024 *768 en ik haal 73 fps

is er meer uit te halen zonder alles op low / 800*600 te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Ik heb het spel nu oook :D
Het is grafisch wel mooi vooral office, mijn favorite map blijft cs_italy.
Ik schoot in een vuurgevecht 2 hostages dood, meteen gezeik @ server \o/

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GADVERDAMME!!!

Eerste fokking cheatpack is alweer een feit!
Features - XQZ Wallhack, Skinhack, Chams, No Flash, No Smoke, No Fog, No Sky, No Scope, Crosshair and Date-Time

You need Microsoft .NET Framework 1.1 to use this hack

Compatibility - Win XP/2k - DirectX 9.0x (9.0a - 9.0c) - CS:Source 1.0 Final
Naam van de cheat en screenie heb ik maar achterwege gelaten....
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.