[PC] Counter-Strike: Source deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.046 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:15
shameblaster schreef op 11 oktober 2004 @ 16:48:
Ik had een vraag, dit spel weegt op het internet 466 mb groot dacht ik,
Heb ik daaraan genoeg of moet ik dan nog meer hebben om het spel te kunne spelen ? of alleen maar die file niet zoals cs , ook nog HL enzo
Das genoeg om op gecrackte servers te spelen en op je eigen server met bots.

Verder geen vragen over de illegale meer aub doe dat maar via email/icq/msn/blabla...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 11:45:
Nou ik speel nu een tijdje css, maar wat een buggy zooi is het zeg. Netcode is zo bagger als ik weet niet wat! met cs had ik altijd een ping van rond de 35 en nu altijd 200+. Om nog maar niet te spreken over het aantal mensen met een x800 kaart (zoals ik) die de performance van onder een 9600xt hebben. Veder vind ik de game wel goed, alleen ze zouden de aim van de wapens moeten veranderen, het is veel te makkelijk geworden als je sproeit dan heb je veel meer kans dat je wat raakt dan als je echt gaat mikken.

Het zou een waardige opvolger van cs kunnen worden, maar dan moet valve nog wel wat aan de game sleutelen!
Ligt aan je inet provider want ik heb totaal geen last van lag. Hier altijd onder de 40 ping's.

En mijn X800 werkt perfect. Dus zoek eerst de troubles maar eens in je systeempje. Drivers, instellingen dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit is raar... Ik heb HL2 helemaal gepreloaded.. Mag ik het account van iemand anders lenen met CS:Source :D:D:D
Start ik Steam op -> Play games -> Counter-Strike: Source... Oke.. Unlocking.. Blijft het 15 min @ 66% staan.. Afgesloten via taakbeheer en opnieuw opgestart.. Unlocking werkt deze keer wel en plotseling zie ik dat ik maar 10% van CS: Source binnen heb??? Bestanden verneukt met afsluiten ofzo? Want dit is niet leuk.. Nu moet ik 267 min wachten voordat ik het kan spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:50

dbzfan

Nee.

HuggyB schreef op 10 oktober 2004 @ 23:03:
Bots gebruiken?

Wel verdomme zeg, ik dacht dat we het over normale bots hadden. Player substituten gespeeld door de AI. :|
Ik hoop van harte dat al die crackers een static IP hebben.
Met bots gebruiken bedoel ik ook normale bots.

Kwam er een beetje verkeerd uit, trek je conclusies niet te snel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anthor schreef op 11 oktober 2004 @ 16:56:
het draait bij mij ook beter dan verwacht ik heb een athlon 2400 @ 2075 mhz en een ti4200 128 mb met 8x agp @ 290/567 mhz

ik zit ongeveer rond de 60 fps (met milde graphic settings natuurlijk)

ik vind eigelijk ook dat het spel nog niet af is, volgens mij hebben ze het uitgebracht om de mensen die op HL2 wachten een beetje rustig te houden
Vraagje: welke resolutie draai je en draai je dat in fullscreen mode en welke nvidia driver versie heb je. Ik vraag dit namelijk ivm dat cs:s alleen in windowed mode wil, en niet fullscreen, wat ZEEER irritant is.
Alvast bedankt :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 18:17:
[...]

Vraagje: welke resolutie draai je en draai je dat in fullscreen mode en welke nvidia driver versie heb je. Ik vraag dit namelijk ivm dat cs:s alleen in windowed mode wil, en niet fullscreen, wat ZEEER irritant is.
Alvast bedankt :) .
nvidia driver versie 61.77

in CS:S
resolutie 1074x768
fullscreen mode
aspect 4:3

model detail: high
AA: off
texture detail: high
filtering mode: trilinear
Water detail: reflect all
Shader detail: high
Shadow detail: high
Wait voor vsync: off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Mr_UnAnimouS schreef op 11 oktober 2004 @ 15:15:
[...]

Dan moet je de bot_difficulty op 3 zetten ;).
Hey thnx, ik had dat gister ook gevraagd op een server, maar daar wisten ze nieteens dat er bots inzaten.

Ach het geeft wel een goed gevoel als je een accuracy hebt van 100% en enkel headshots. })

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 11:54
The_DoubleU schreef op 10 oktober 2004 @ 23:46:
[...]

Je kan rustig wel op een hogere resolutie gaan.
Heb zelf een 9700 pro met Athlon 2000.
En de strest test op 1024*768 gaf bij mij 65 fps. En dat had ik alles op high maar geen AA en filter op trilian.
Ja, ik heb net even getest en op 1024x768 met alles op high, behalve model detail (medium), loopt ie nog steeds goed. 75 fps gemiddeld gaf ie bij stress test. Echter lagt ie nog wel eens ingame, maar dat komt denk ik door het network, gezien ik op een eigen gemaakte server daar totaal geen last van heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Laatst online: 14:51
hier alles @ high , 1280x1024 6x aa en 16x as , nog 123fps gemiddeld

x800pro @ 630/630

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:10

JvdM

<---->

wat voor systeem zou je moeten hebben om een 12 player server voor CSS te kunnen hosten...? mn internetverbinding is 8mbit lijn van tweakdsl (wat zijn daar de max mogelijkheden mee?)

en anders een site waar je een server kan kopen :)

alvast bedankt =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Devilion schreef op 11 oktober 2004 @ 17:08:
[...]

Das genoeg om op gecrackte servers te spelen en op je eigen server met bots.

Verder geen vragen over de illegale meer aub doe dat maar via email/icq/msn/blabla...
Waarom zou je op gecrackte servers spelen als je via die illegale ook gewoon op de normale servers kan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brainpower schreef op 11 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

Ik heb precies hetzelfde...ook geen geluid...ook sb live! en ook 4 speakers...ligt het dan echt aan onze hardware?

Of heb je het al opgelost?
Ja op de steamforums stonden meer postings van mensen met hetzelfde probleem. Zet onder AudioHQ van je SB Live de speakers op 2 ipv 4 en dan werkt het wel, is nog een bug denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 19:55:
[...]

Ja op de steamforums stonden meer postings van mensen met hetzelfde probleem. Zet onder AudioHQ van je SB Live de speakers op 2 ipv 4 en dan werkt het wel, is nog een bug denk ik :)
Thxs, ik heb die shit van creative niet geinstalled...maar door in config scherm je speakers op Desktop te zetten werkt het ook...Thxs voor de tip :)

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik begrijp het niet.

Ik ga naar de Source dan naar play games en dan naar CS S maar dan kan ik verder nergens op klikken om te downloaden.

Er staat alleen van register a product i already own.

Ik heb CS COndition zero legal gekocht. maar ken niks daarin tikken behalve de code die ik al had bij de game maar dan zegt ie dat de code al gebruikt wordt door het spel zelf DUHHH 8)7

Edit/

Sorry haastig spoed is zelden goed.

KEn alleen als je via visa betaalt voor HL2 dan krijg je alleen de source.

Ach ja.. helaas wilde het gamen zit ik nog met een oude source! :(

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:De eerst volgende persoon die het meent te moeten hebben over illegale CS: Source versies, het spelen op cracked servers, of iets wat dan ook maar een haarbreedte betrekking heeft tot de illegale versie van CS: Source kan een OW verwachten. Ik heb diverse personen nu vaak zat gewaarschuwd zonder resultaat, dus denk nog maar eens goed na voor je een poging wilt wagen en nog een dergelijk iets wilt vragen of voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:45

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

Hier idem, A64 3200+ 1GB DDR400 Radeon 9500pro @1024x32bitx2aa/trilinear...

...60 fps (drops naar 30, max @ 130 fps)

Ping: tientallen servers met ping 10-30 >:)

Mij hoor je niet klagen dus _/-\o_

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loadshit schreef op 11 oktober 2004 @ 22:14:
Hier idem, A64 3200+ 1GB DDR400 Radeon 9500pro @1024x32bitx2aa/trilinear...

...60 fps (drops naar 30, max @ 130 fps)

Ping: tientallen servers met ping 10-30 >:)

Mij hoor je niet klagen dus _/-\o_
Omg hoe komen jullie eraan?
Ik ken nergens hem krijgen van Valve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 22:15:
[...]

Omg hoe komen jullie eraan?
Ik ken nergens hem krijgen van Valve.
Als je even rondgekeken had, dan had je kunnen zien dat als je Half-Life 2 alvast koopt, je Counter-Strike: Source nu al kan spelen. Maar sommige hebben ook het geluk een ATi coupon te bezitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Slecht weer ineens boven de_dust2 zeg :P

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/css_paulusma.jpg

Kreeg ik al speccende in een crate/box.

Vind het met het voorover gebogen lopen van de models wel meevallen eigenlijk.

Afbeeldingslocatie: http://yamauchi.selwerd.nl/~d3/css_model.jpg

Kan me voorstellen dat je niet rechtop loopt in een situatie waar de kogels om je bivakmuts vliegen, plus kijken ze ook langs het wapen. Stuk beter dan de constante hurk-loop uit de allereerste beta's iig :D

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Ai, net m'n eerste potje met van die irritante gastjes op de servers. Allemaal hadden ze hem natuurlijk gecrackt en maar schelden op elkaar "P4 sucks, Athlon rules" en "jullie zijn n00bs, zie die scores!". Ook via voice. :| Ben maar snel gequit, ging toch niet erg goed. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Als je als terrorist helmet koopt is je bivakmuts dan van kogelwerend materiaal?

Komen er nog meer maps voor CSS?

Het is jaren geleden dat ik CS heb gespeeld, maar het is erg leuk om het weer eens te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
YoshiBignose schreef op 11 oktober 2004 @ 16:09:
hmmm het spel loopt niet echt lekker op mijn geforce 5900 xt...weet iemand hoe ik de pixel shader ofzo uit kan zetten voor hogere fps? :)
In het spel: Options; tab Video; Advanced button.
quote: D³
Vind het met het voorover gebogen lopen van de models wel meevallen eigenlijk.
Ze lopen echt super krom juist... ga maar is tegenover een hostiger staan... dan ben je best klein.

[ Voor 26% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 00:26 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Bij mij schokt het een beetje, maar het is geen lage FPS. Het lijkt op choke en loss, maar daar zie ik niet enorm veel van bij net graph. Wel merk ik een beetje veruitgang/teruggang als ik wat met de rates kloot. Maar ik weet niet echt wat nou optimaal is, en wat een hogere/lagere rate precies voor gevolgen heeft.
Het hakkelt dus een beetje :P Kan iemand mij misschien vertellen welke kant ik dan op moet met de rates of dat het helemaal niet aan de rates ligt?
Btw ik heb 4,4mbit down en 700kbit up. En FPS komt niet onder de 40fps.

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Daar heb ik ook een beetje last van... heb al me rates op hoogst staan nu... maar daar heeft het denk ik niet veel mee te maken. Weet het eigenlijk niet. Maargoed... voor diegenen die nog een leuke buyscript willen ;)

Plant hem in Counterstrike Source\Cstrike\cfg en als je in het spel zit doe je even in console....

code:
1
exec useconfig.cfg

Rechtse knop, Doel opslaan als...

Je gebruikt gewoon je keypad voor de wapens...

KP_PGUP - Colt of AK _/-\o_
KP_UPARROW - Aug of Sg552
KP_HOME - Awp :(
KP_5 - Desert Eagle _/-\o_
KP_LEFTARROW - Usp
KP_RIGHTARROW - Mp5
KP_PGDN - HE grenade
KP_INS - Vest+helm of Vest
KP_PLUS - Primary ammo
KP_MINUS - Secundary ammo
KP_ENTER - Timeleft + Defuser + Stopsound (weet eigenlijk niet of dit nog werkt)
KP_END - Defuser
KP_DOWNARROW - Flashbang

Hoop dat sommige er wat aan hebben. :)

[ Voor 38% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 01:56 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb afgelopen avond eigenlijk voor het eerst een serieuze poging gewaagd om te CS Sourcen (ben dus een CS noob) maar er zijn toch echt een paar dingen die
verbeterd moeten gaan worden wil dit spel voor mij een "klassieker" worden. (met een klassieker bedoel ik dat ik 't veel ga spelen in de toekomst)

- er is maar één playermodel, zowel jij als je tegenstander zien er exact hetzelfde uit.
- geen friendly tags (had ik al gemeld), en dit is met bovenstaande regel in het achterhoofd dus écht een ramp. Leuk als je met een mannetje of 8 in een close combat zit en friendly fire staat aan. :) Niet echt dus.
- aimen met een vizier (rechtermuisknop) gaat bij de meeste wapens niet, terwijl ik toch echt een vizier zie zitten.
- geen prone? (liggen)
- niet om een hoekje kunnen kijken/schieten. (had ik ook al gemeld.)
- slechts 2 type games? (hostage rescue en planting a bomb)

Het is dat het spel gratis is bij HL2, want als zelfstandig spel zou het tekort schieten. Ik hoop dat veel van mijn bovenstaande kritiekpunten opgelost zouden kunnen worden, want dan heb je imho echt een topper. Grafisch is het in ieder geval om te likkebaarden. :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 06:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:57
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 05:19:
Heb afgelopen avond eigenlijk voor het eerst een serieuze poging gewaagd om te CS Sourcen (ben dus een CS noob) maar er zijn toch echt een paar dingen die
verbeterd moeten gaan worden wil dit spel voor mij een "klassieker" worden. (met een klassieker bedoel ik dat ik 't veel ga spelen in de toekomst)

- er is maar één playermodel, zowel jij als je tegenstander zien er exact hetzelfde uit.
- geen friendly tags (had ik al gemeld), en dit is met bovenstaande regel in het achterhoofd dus écht een ramp. Leuk als je met een mannetje of 8 in een close combat zit en friendly fire staat aan. :) Niet echt dus.
- aimen met een vizier (rechtermuisknop) gaat bij de meeste wapens niet, terwijl ik toch echt een vizier zie zitten.
- geen prone? (liggen)

Het is dat het spel gratis is bij HL2, want als zelfstandig spel zou het tekort schieten. Ik hoop dat veel van mijn bovenstaande kritiekpunten opgelost zouden kunnen worden, want dan heb je imho echt een topper. Grafisch is het in ieder geval om te likkebaarden. :)
rofl, je bent idd een cs noob :+
veel van je puntjes zijn al sinds het begin van cs zo, en als ze die veranderen krijgen ze iedereen over zich heen. Dat is alsof je van de bijbel zegt, tja die jezus maakt het verhaal er ook niet beter op, haal hem er maar uit :D

Zal je puntjes even nalopen,
-zal nog wel komen, bij cs zitten er 4 aan elke zijde, maar er zijn dus 2 models, niet 1.
-Je hebt en radar waarop je friendlies kan zien, dat maakt FF ON juist leuk.
-Na beta 5 van cs (bijna 5 jaar terug) is het zoomen met een colt eruit gehaald.
-Liggen zou het campen bevorderen denk ik, en de maps zijn er te klein voor om op de bf1942 manier te spelen.
-In CS zit ook nog VIP levels, maar die worden een stuk minder gespeeld, misschien dat die nog terug komen (AS_Oilrig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Het is al gedaan maar moet even antwoorden ;)

Tja, das gewoon waar, voor nu ;)
- geen friendly tags (had ik al gemeld), en dit is met bovenstaande regel in het achterhoofd dus écht een ramp. Leuk als je met een mannetje of 8 in een close combat zit en friendly fire staat aan. Niet echt dus.
Als je het even speelt zie je zo wie een T is en wie CT. 'realistischer' en imo cooler, omdat je zo eerst moet kijken of het geen maat is :D
Tja, boeiend :P zou wel een heet groot voordeel van een gun zijn.
- geen prone? (liggen)
Haalt de snelheid uit de game en waar zou je dit in godsnaam willen doen?
Da's geen CS ;) En overbodig vind ik
Ja, maar aangezien de maps voor genoeg variatie zorgen is dit niet erg imo. Wat jij er nog meer bij willen hebben dan? Capture the flag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Xrenity schreef op 12 oktober 2004 @ 08:25:
Het is al gedaan maar moet even antwoorden ;)

Tja, das gewoon waar, voor nu ;)
- geen friendly tags (had ik al gemeld), en dit is met bovenstaande regel in het achterhoofd dus écht een ramp. Leuk als je met een mannetje of 8 in een close combat zit en friendly fire staat aan. Niet echt dus.
Als je het even speelt zie je zo wie een T is en wie CT. 'realistischer' en imo cooler, omdat je zo eerst moet kijken of het geen maat is :D
Tja, boeiend :P zou wel een heet groot voordeel van een gun zijn.
- geen prone? (liggen)
Haalt de snelheid uit de game en waar zou je dit in godsnaam willen doen?
Da's geen CS ;) En overbodig vind ik
Ja, maar aangezien de maps voor genoeg variatie zorgen is dit niet erg imo. Wat jij er nog meer bij willen hebben dan? Capture the flag? :P
Er is nog een game mode ingebouwd, maar nog geen maps: De AS maps waarbij je een VIP naar een plek aan de andere kant van de map moet krijgen. De terroristen moeten ehm dus zien uit te schakelen.

Ik mis AS_Oilrig wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Hij wil gewoon nog meer de CS feel eruit halen zeg... nou dan is het spel helemaal gedoemd te mislukken :|

Je hebt vaak (vooral met wars) dat je keihard kunt rushen/stormen met de Terroristen om juist zo snel mogelijk te planten. Of je wacht af en ga na een minuut ineens. CS zit gewoon vol met tactiek en dat maakt het zo gaaf.

De manier waarop jij de wapens enzo wil is écht á CS!!

Wat ik zelf jammer vind is dat de manier van schieten en springen zo anders is geworden. Zelfs de manier van granades gooien. De mappen, vooral de dust2, hebben gewoon een heel andere feel gekregen. Maar daar valt misschien nog aan te wennen. Ik hoop dat de klassieker nog door mod makers echt wordt overgezet naar de source.... want dit is vind ik nog niet het CS wat ik gewend was. Ook iedereen kan ineens super makkelijk HS schieten 8)7 En ik mis de_inferno en de aim mappen....

Naja... dit vind ik dus een beetje.

[ Voor 4% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stopsound werkt helaas niet meer....

Verder mischien wel een handig radioscript voor jullie :
IN CONFIG :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
bind "..." "radcov"
bind "..." "radhtp"
bind "..." "radsti"
bind "..." "radstf"
bind "..." "radrog"
bind "..." "radens"
bind "..." "radneb"
bind "..." "radsec"
bind "..." "radsgb"
bind "..." "radneg"
bind "..." "radend"
exec userconfig.cfg

Maak vervolgens een USERCONFIG.CFG en zet die bij je config.

IN USERCONFIG :
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
//WAITS//
alias wa "wait"
alias wa1 "wa" 
alias wa2 "wa1;wa1"
alias wa4 "wa2;wa2"
alias wa8 "wa4;wa4"
alias wa16 "wa8;wa8"
alias wa32 "wa16;wa16"
alias wa48 "wa16;wa16;wa16"
alias wa64 "wa32;wa32"
alias wa128 "wa64;wa64"
alias wa256 "wa128;wa128"

//RADIO//
alias radcov "radio1;menuselect 1;slex" //cover me//
alias radhtp "radio1;menuselect 3;slex" //hold this position//
alias radsti "radio2;menuselect 3;slex" //stick together team//
alias radstf "radio2;menuselect 5;slex" //storm the front//
alias radrog "radio3;menuselect 1;slex" //roger that//
alias radens "radio3;menuselect 2;slex" //enemy spotet//
alias radneb "radio3;menuselect 3;slex" //need backup//
alias radsec "radio3;menuselect 4;slex" //sector clear//
alias radsgb "radio3;menuselect 7;slex" //shes gonna blow//
alias radneg "radio3;menuselect 8;slex" //negative//
alias radend "radio3;menuselect 9;slex" //enemy down//
alias slex "wa32;slot10;wa4;slot10" //menue beenden//

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 01:47:
Daar heb ik ook een beetje last van... heb al me rates op hoogst staan nu... maar daar heeft het denk ik niet veel mee te maken. Weet het eigenlijk niet. Maargoed... voor diegenen die nog een leuke buyscript willen ;)

Plant hem in Counterstrike Source\Cstrike\cfg en als je in het spel zit doe je even in console....

code:
1
exec useconfig.cfg

Rechtse knop, Doel opslaan als...

Je gebruikt gewoon je keypad voor de wapens...

*knip*

Hoop dat sommige er wat aan hebben. :)
LOL, n00b, fag! :+

Als je dit gewoon ff doet: http://www.csbanana.com/csb_page.banana?page=303 kan je heel simpel zelf je buyscriptjes maken. :) Ook editen in je config file. :) Zo heb ik als 1337 knop F10 voor als ik vet veel cash heb, dan koopt ie echt de fijnste wapens, alle grenades, vest, etc. :) En veel dingen gewoon 'los' zodat ik zelf beetje kan kiezen (maar niet B, 4, 3 etc hoeft te raggen, maar gewoon F5, klaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Laatst online: 21-05 10:09
Uhm hoe moet je ook alweer bots adden als je een eigen server heb?

moet je eerst in het spel zitten en dan console en dan add_bots typen?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De CS feel... komaan hé... CS was de in vroege bèta's leuk. Daarna halen ze er een aantal dingen uit, zoals dat "zoomen" met de colt. Het spel is nu gewoon even arcade geworden als doom of quake.

Ikzelf ben sterk voorstander van games zoals Raven Shield, waar je soms dik een uur op een map zit vooraleer die is uitgespeeld als je echt goed tactisch bezig bent. Om ieder hoekje kijken, teammate teken geven dat ie veilid de straat over kan e.d.
De wapens zijn erg realistisch en ze hebben ieder hun eigen voor en nadelen.
Qua aimen moet je het perfect doen: erop of ernaast. Dus niet zoals met CS in de voet schieten met AWP en toch head shot krijgen.
Je moet ook geen ganse klip van de AK leegschieten om achteraf te merken dat wanneer je kruisje op een T of CT zijn kop staat, alles er langs is gevlogen of erboven :(

Het is meestal one shot one kill. En iedereen weet dat, dus gaat iedereen heel voorzichtig te werk. Rushen is gewoon failure. De maps zijn er ook groter en vrijwel overal kan je in een hinderlaag terecht komen als je niet oplet.

CS:S heeft een prachtige engine en dat zou zo'n game erg tegoed komen. CS verknoeit het een beetje met die arcade... en dat alleen omdat die pubertjes spelen: te moeilijk, gecheat, gecamp e.d.

Ik denk ook niet dat die gasten van Al Qaeda of de SIE (Group Diane, Be) gaan rushen. Je hebt het gezien bij de Russen. Rushen = bloedbad!

Ik speel nu gewoon CS omdat Raven Shield niet draait onder Linux. CS:S heb ik laatst geprobeerd bij een kameraad.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat SIERa de Ironsight optie bedoelt. Dat je wapen dus recht voor je scherm gehouden wordt, waarbij je dus daadwerkelijk door de gun zelf richt.
Kan dat kloppen?
Ik ben daar zelf geen fan van, helemaal niet zelfs omdat het gewoon niet "lekker" aanvoelt. Ik bedoel, het is zo krampachtig dat het gewoon niet makkelijk voelt, en het neemt enorm de snelheid uit een spel.

@Rei, nee dat is leuk, een uur bezig zijn met een map en in de eerste tien minuten perongeluk dood gaan :P
Denk niet dat dat een succes word, en als ik een tactisch spel wil spelen speel ik ook geen CS. CS is gewoon voor de fun, en niet voor het geweldige tactische vernuft of strategische acties. (en al helemaal niet op publics) :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
NickySantoro schreef op 12 oktober 2004 @ 09:39:
Uhm hoe moet je ook alweer bots adden als je een eigen server heb?

moet je eerst in het spel zitten en dan console en dan add_bots typen?
bot_add_ct of bot_add_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
@Rei:

beetje raar dat je dan toch CS speelt!
zo te lezen hou je meer van een meer tactische shooter (en realistisch), dus moet je gewoon niet gaan CS'en.
Ik zou er niet aan moeten denken dat een ronde een uur duurt. Geef mij dan maar CS waar je na een paar minuten weer aan de slag kunt als je daarvoor niet zo slim bezig bent geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Thijs schreef op 12 oktober 2004 @ 09:35:
[...]

LOL, n00b, fag! :+

Als je dit gewoon ff doet: http://www.csbanana.com/csb_page.banana?page=303 kan je heel simpel zelf je buyscriptjes maken. :) Ook editen in je config file. :) Zo heb ik als 1337 knop F10 voor als ik vet veel cash heb, dan koopt ie echt de fijnste wapens, alle grenades, vest, etc. :) En veel dingen gewoon 'los' zodat ik zelf beetje kan kiezen (maar niet B, 4, 3 etc hoeft te raggen, maar gewoon F5, klaar).
"LOL, n00b, fag! :+"
Uhm... erg aardig.... ook lekker nuttig.
Dit is een hele makkelijk script en je kunt heel precies snel kopen wat je wilt... dus ik weet niet waar jij op doelt... maar het gaat dus echt nergens over he |:(
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:42:
De CS feel... komaan hé... CS was de in vroege bèta's leuk. Daarna halen ze er een aantal dingen uit, zoals dat "zoomen" met de colt. Het spel is nu gewoon even arcade geworden als doom of quake.

bla bla bla bla

Dus niet zoals met CS in de voet schieten met AWP en toch head shot krijgen.
Je moet ook geen ganse klip van de AK leegschieten om achteraf te merken dat wanneer je kruisje op een T of CT zijn kop staat, alles er langs is gevlogen of erboven :(

bla bla bla
Rushen is gewoon failure. De maps zijn er ook groter en vrijwel overal kan je in een hinderlaag terecht komen als je niet oplet.

bla bla bla
Sorry... maar sinds wanneer moet CS realistisch zijn?? Staat dat erbij... Most Realistic FPS ever??? Pfffff

Jij kan gewoon niet aimen als je dat gebeurd wat je hierboven beschrijft.... nooit gehoord van RECOIL???

Als je er zoveel moeite mee heb ga dan ff lekker je andere spelletjes spelen. De gameplay van CS bestaat juist uit rushen en zo snel mogelijk je tegenstandertjes door de kop knallen en soms 4 of 5 tegelijk sprayen.... Trouwens.... het is toch vreemd dat er ZOOOOOOVEEEEEL mensen CS spelen (en zeker geen pubertjes), dan zie jij toch iets over het hoofd hè?

Ga lekker Americans Army spelen ofzo 8)7

Uhm.... ik ben trouwens 22... puber?? neh.

[ Voor 3% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 16:42

m0nk

16-09-2003 15.15

weet je wat ik vreemd vond, ik speel normaal met lefthanded models, waarom.. tsjah als sinds 1.0... :) Maar nou zag ik in mijn console iets voorbij schieten met iets van performance drops met lefthanded playermodels, ik heb deze toen teruggezet naar righthanded en mijn fps schoot naar 160 in cbble ipv rond de 100

Daarnaast laad cs:s nogal langzaam bij mij, als ik een game join duurt het bijna een minuut voor het stukje retreiving server info voorbij is. beetje irritant.

Als het schokt, lijkt op lag, kan je eens proberen cl_smooth 0 te gebruiken, loopt dan meestal wel iets soepeler.

[ Voor 31% gewijzigd door m0nk op 12-10-2004 10:00 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen met vragen over botjes moeten toch wat beter lezen. Dat werkt namelijk alleen met de minder legale versies!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk nu... je trekt je bek open tegen CS en ze beginnen flamen.
En van dat gerecoil ben ik ook op de hoogte.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 10:07:
Omdat jij het niet snapt.... en nogal kortzichtig reageert.... misschien ben jij nog een pubertje?

Ik heb trouwens ook verschillende FPS games geprobeerd... (BF1942/SOF/SOF2/AA) maar deze zijn even leuk... daarna boeien ze gewoon niet meer....

Ik heb nog nergens meegemaakt dat je gewoon zo makkelijk met anderen kunt chatten als in CS.... er wordt gewoon simpelweg niet gereageerd. De LAN party's ook gewoon zoo super... nee echt, CS is niet voor jou weggelegd.

[ Voor 42% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man... wat een drukte voor een spel. Da's nu echt typisch op alle forums, voor alles en nog wat. Je uit je een beetje negatief over iets en de miserie begint.
Ik zit toch ook niet te zeiken als iemand zegt dat Raven Shield zuigt en dat CS goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 10:07:
En van dat gerecoil ben ik ook op de hoogte.
*zucht* weerleg onze antwoorden dan, leg uit waarom je het zo vind en ga niet zeiken dat er mensen aan het flamen zijn. Probeer het gewoon duidelijk uit te leggen, en onze argumenten aan te vechten.
Niet zeiken, je weet hoe het internet werkt. ;)

EDIT: En om gelijk een ander argument te weerleggen, je bent oud en wijsgenoeg om dat te doen, nietwaar? :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ik zit toch ook niet te zeiken als iemand zegt dat Raven Shield zuigt en dat CS goed is.
Nee... maar dat zeg ik dus gewoon niet.... ik zou dan iets genuanseerder zeggen dat het niet mijn soort spel is. Dat is al heel anders hè?

[ Voor 28% gewijzigd door Tupel op 12-10-2004 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 10:12:
Man man... wat een drukte voor een spel. Da's nu echt typisch op alle forums, voor alles en nog wat. Je uit je een beetje negatief over iets en de miserie begint.
Kijk als je nou kritiek had gebaseerd op harde feiten, maar zodra ik zinnen zoals "op voeten schieten en toch hs krijgen" voorbij zie komen vind ik het niet gek dat je niet serieus genomen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Zullen we het verder maar ontopic houden ipv dat we ons gaan concentreren op enkele personen hun persoonlijke mening? ;) Dit kan namelijk best besproken worden zonder geflame en gemier.

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 12-10-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 10:12:
Toch doe je wel leuk aan die drukte mee. En dat is inderdaad typisch voor vrijwel alle forums, waarom? Omdat men het spel leuk vind en het niet leuk vind dat iemand iets afkraakt wat men leuk vind, simpel maar waar. Je uit je negatief en daar krijg je commentaar op, dat moet je in het dagelijkse leven ook wel gewend zijn. Ga je dan ook in een hoekje zitten zeiken dat iedereen tegen je is en je de argumenten niet van iemand anders weerlegt?
Stand up and fight! *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- geen prone? (liggen)

Sorry hoor maar een klassieker is het al geworden. En dit is een geporte versie van het origineel. In CS2 dan zul je kunnen pronen, om hoeken kijken etc. Maar dat hoef je nu niet meer te verwachten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

begrijp ik het nou goed dat ik met mijn ati coupon alvast source kan spelen? tis mij een beetje onduidelijk en stond ook niet vermeld in de TS, althans niet gelezen.

kan iemand hier misschien een uitspraak over doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tpn schreef op 12 oktober 2004 @ 10:42:
begrijp ik het nou goed dat ik met mijn ati coupon alvast source kan spelen? tis mij een beetje onduidelijk en stond ook niet vermeld in de TS, althans niet gelezen.

Ja dat kan.
Register a product I allready own -> code invullen -> downloaden -> spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ow beter :D, die code is dan nog wel gewoon bruikbaar voor hl2 dan?

heb me hier nooit in verdiept. my bad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Lijkt me wel hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja. Tegen de tijd dat HL2 released wordt word je preload unlocked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 08:37

Remi

Moo!

Heeft iemand toevallig een plugin gezien die je killstats uit de console haalt en displayed in je scherm? De killstats krijg je na elke ronde in je console en geeft wie je geraakt hebt met hoeveel procent en andersom. :)

Vroeger bestond dat ook maar toen kwam het van de serverside. Of is het uberhaupt niet mogelijk met source?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang

- geen prone? (liggen)

- jij ziet er anders uit dan je tegenstander hoor :z
- prone heeft nog nooit in cs gekunt, dat zou een hele veranderig betekenen.
- hoekie kijken? ook geen cs aspect, dat zou ook weer het spel veranderen, zulke dingen komen in CS2
- type games horen bij de maps, er komen ook nog VIP ontsnap maps, en ook nog escape maps (zaten ook bij originele cs) waarmee je met een Terror team moet ontsnappen naar een plek, en het CT team je achterna zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Laatst online: 27-03-2021
Persoonlijk vind ik het aantal maps, opties en playermodels tegenvallen. Het moet een port zijn van de originele CS, ze hadden dus met de release idd VIP maps moeten releasen, klassieke maps zoals Siege en Assault etc., en meer player models, zoals de GIGN, SAS en GSG6 (weet niet zeker of ik de juiste benamingen gebruik).

Al met al zullen de bovenstaande punten wel met patches gereleased worden, maar vind ´t toch een beetje jammer.

edit:

Mjaaah, escape maps waren ook gaaf!

[ Voor 7% gewijzigd door Bansoon op 12-10-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[sorryikkanhetnietlatenmode]

Wat die gast een pagina terug zat te zeiken over CS:S/CS1.6 kan me niks schelen ik weet wel dat hij in 1 ding 100% gelijk heeft : Raven Shield is echt een TOP GAME !!!

Ik heb van dat gek spel de DEMO gespeeld en het is echt super vet !!! Allemaal maffe dingen zoals een hart beat detector en dan weer een hart beat scrambler :D

Wat ook wel handig was dat je gewoon een rifle koopt en dan een zoom dingetje erop gooit die dan als je zoomt je wapen gewoon in een soort auto sniper mode zet zoals dat gek awm ofzo (let eigenlijk niet echt op die namen en speel Cs 1.6 als 8 maanden ofzo *schaam*) wapen in CS :Y)

* nero355 wil hem dan ook ooit kopen maar vergeet het steeds of begint te twijfelen...

[/sorryikkanhetnietlatenmode]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik het aantal maps, opties en playermodels tegenvallen. Het moet een port zijn van de originele CS, ze hadden dus met de release idd VIP maps moeten releasen, klassieke maps zoals Siege en Assault etc., en meer player models, zoals de GIGN, SAS en GSG6 (weet niet zeker of ik de juiste benamingen gebruik).

Al met al zullen de bovenstaande punten wel met patches gereleased worden, maar vind Žt toch een beetje jammer.
CSS die nu is released is een veredelde beta om de mensen zoet te houden tot HL2 wordt released. Ik verwacht tegelijk met die release een update die het nodige zal fixen, waaronder ontbrekende sounds, models, maps etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 12:13:
[...]

CSS die nu is released is een veredelde beta om de mensen zoet te houden tot HL2 wordt released. Ik verwacht tegelijk met die release een update die het nodige zal fixen, waaronder ontbrekende sounds, models, maps etc etc...
Idd :), CSS gaat gewoon verder hoe het ook met CS x.x ging jaren geleden.

Ik verwacht dat over een aantal maanden er al heel wat oldskool maps zijn bijgekomen.

cs_assault, de_nuke, de_train, de_prodigy, de_vegas, de_vertigo, de_inferno, cs_backalley, de_747 (hopelijk)

Jammer dat er op dit moment niet van die goed speelbare verslaafde levels zijn imo zoals de_prodigy, de_train, de_inferno. Ipv daarvan hebben ze van die zuigmaps er eerst ingedaan zoals chateau, havana en piranesi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Office missen er een aantal sounds. Die sounds zijn genaamd 'flies' bv.

Het is daar hartje winter, dik pak sneeuw en zo koud dat er ijspegels zijn. Ik hoop dat ze geen vliegen bedoelen. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-09 20:31

miekol

erm

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 09:42:
<knip>
Het is juist andersom. CS is juist meer en meer toegangkelijk gemaakt. En dat ging ten kosten van wat elementen die de snelheid en actie wel ten goede kwamen. Zoals de snelheid van lopen/rennen in beta1, springend kunnen schieten met mp5 in beta1, awp als shotgun kunnen gebruiken in beta1 etc. etc. In beta1 was gewoon action quake in de HL engine met echte guns. Helaas was dat bij beta2 al geschiedenis, toen werd de game al veel trager en meer tactisch dan pure TDM.

Ik mis beta 1 O+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:16
In de hoop dat het wat populairdere de_maps worden...

Maarja, opzich zijn het wel aardige maps, maar ik denk dat juist de straight forward aanpak van de oudere maps een hoop mensen aanspreekt.
Nieuwe warmaps zijn toch altijd wel weer een uitdaging.

In elk geval, zodra HL2 in de winkel ligt, ga ik zeker ook meer CS:Source spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Laatst online: 10-09 13:41
BaN5Hee schreef op 12 oktober 2004 @ 12:01:

Al met al zullen de bovenstaande punten wel met patches gereleased worden, maar vind ´t toch een beetje jammer.

edit:

Mjaaah, escape maps waren ook gaaf!
Tis een poort van 1.6, dus VIP maps, Siege en escape maps vallen sowieso al af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Mja wordt idd tijd dat ze inferno, nuke en train erin gooien :P kan ik tenminste helemaal overstappen.
Enige "mindere" wat ik heb kunnen ontdekken aan CS:S dat als je een granaatje gooit dat ding echt UBERKLEIN is, j hebt echt zo ding in je hand zo groot als een vuist en als je het gooit lijkt het wel alsof je een kauwgom wegspuugt.

Gameplay is prima, maar ik definitieve conclusie trek ik pas als ik paar matches gespeeld heb op source, om te kijken hoe de "vernieuwde" gameplay zich verhoudt vs de oude vertrouwde cs gameplay.

Even over prone, hoekjes kijken, ik hoop serieus dat ze dat nooit in CS duwen, CS is de perfecte mix tussen tactiek, realisme en arcade en is gewoon redelijk fast paced en daardoor spectator friendly (en mede daarom is het de number 1 lan game). Ik hoop dat het met CS:S en de daaropvolgende versies zo blijft en dat Valve ook naar de community blijft luisteren die het spel professioneel spelen en de toernooien daarvoor organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
het zou idd een super slome game worden wanneer je met spiegeltjes/prone gaat zitten werken.. ik zie het al voor me, jij zit in dust op a, en je gaat vlak voor de uitgang liggen, en iedereen loopt over je heen :D

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 09:53:
[...]

"LOL, n00b, fag! :+"
Uhm... erg aardig.... ook lekker nuttig.
Dit is een hele makkelijk script en je kunt heel precies snel kopen wat je wilt... dus ik weet niet waar jij op doelt... maar het gaat dus echt nergens over he |:(
hehe sorry, maar dat is zo'n zinnetje wat je toevallig moet kennen en dat ken je blijkbaar dus niet, was geen echte flame ofzo hoor. :p (zie anders ep 1 @ www.purepwnage.com)

En aangezien jij "AWP :( " deed als in: "klote gun, snap niet waarom die gun in het script zit" nam ik aan dat jij het rechtstreeks geript had en niet wist hoe je er zelf 1 kon maken. Met die site kan je dat dus heel gemakkelijk naar eigen keuze aanpassen, maar blijbkaar weet jij dus ook gewoon hoe dat moet.

Nog even over de 'CS feel'... ik vind het echt wel als CS aanvoelen hoor. Ja, tuurlijk, er zijn dingetjes anders, maar wat verwacht je dan? Er zitten vast nog wel wat bugs in (gister bijvoorbeeld ontplofte de bom NET toen de rond voorbij was, wat resulteerde in nóg een ontploffing de ronde erna en we (terrorists) dus een gratis ronde gewonnen hadden :p), maar die worden er echt nog wel uitgehaald. Ik vind het spel zeker niet minder dan CS, sterker nog, ik vind hem veel leuker, JUIST omdat het realistischer overkomt met die physics en niet meer outdated graphics. Maar goed, ik was dan ook geen doorgewinterde CS'er die elk klein detail meteen opvalt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 12 oktober 2004 @ 12:06:
[sorryikkanhetnietlatenmode]

Wat die gast een pagina terug zat te zeiken over CS:S/CS1.6 kan me niks schelen ik weet wel dat hij in 1 ding 100% gelijk heeft : Raven Shield is echt een TOP GAME !!!

Ik heb van dat gek spel de DEMO gespeeld en het is echt super vet !!! Allemaal maffe dingen zoals een hart beat detector en dan weer een hart beat scrambler :D

Wat ook wel handig was dat je gewoon een rifle koopt en dan een zoom dingetje erop gooit die dan als je zoomt je wapen gewoon in een soort auto sniper mode zet zoals dat gek awm ofzo (let eigenlijk niet echt op die namen en speel Cs 1.6 als 8 maanden ofzo *schaam*) wapen in CS :Y)

* nero355 wil hem dan ook ooit kopen maar vergeet het steeds of begint te twijfelen...

[/sorryikkanhetnietlatenmode]
Hehe :p
Die gast/vrouw hierboven is precies pissed op jullie: 'Ex-user'
Vooraleer ik me deze morgen inschreef dacht ik dat ie iets anders had staan.

Raven Shield heb ik gewoon bleek gespeeld. Zowel online als offline.
CS speel ik ook graag, maar ietsje minder dan RvS. Misschien omdat ik niet zo goed ben in CS ? 'k vind het nogal snel gaan in tegenstelling tot wat ik gewoon ben.

Anyway, 'k ben hier nieuw, en hopelijk kan ik m'n steentje bijdragen aan het getweak ^^ Mede de rede voor inschrijven is dat Linux gaming. Er zijn precies nogal mensen net zoals ik die zweren bij linux, maar er is imo een psychologisch prijskaartje aan verbonden kwestie games :9 (hiermee bedoel ik de frustratie als het niet gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
LOL, n00b, fag! :+"

Uhm...

LOL = Laughing Out Loud
n00b = Newbe (beginneling)
Fag = tja... homo? :+

Maar goed... ik weet zelf wel hoe je een script schrijft... aangezien je er nog veel meer voor moest doen in de oudere versies voor 1.6 moest ik het wel weten. En de Awp wordt zelden gebruikt door mij, maar is wel is handig om in wars even een awp voor iemand te kopen.... get it?

En tja... cs feel... je hebt wel gelijk dat het ook een stuk verbetering mee brengt. Ik mis alleen bepaalde dingen, maar we zien wel wat de toekomst brengt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:10

JvdM

<---->

-Jordy- schreef op 11 oktober 2004 @ 19:04:
wat voor systeem zou je moeten hebben om een 12 player server voor CSS te kunnen hosten...? mn internetverbinding is 8mbit lijn van tweakdsl (wat zijn daar de max mogelijkheden mee?)

en anders een site waar je een server kan kopen :)

alvast bedankt =D
even mezelf geqoute, zou hier graag antwoord op willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 14:43:
LOL, n00b, fag! :+"

Uhm...

LOL = Laughing Out Loud
n00b = Newbe (beginneling)
Fag = tja... homo? :+

Maar goed... ik weet zelf wel hoe je een script schrijft... aangezien je er nog veel meer voor moest doen in de oudere versies voor 1.6 moest ik het wel weten. En de Awp wordt zelden gebruikt door mij, maar is wel is handig om in wars even een awp voor iemand te kopen.... get it?

En tja... cs feel... je hebt wel gelijk dat het ook een stuk verbetering mee brengt. Ik mis alleen bepaalde dingen, maar we zien wel wat de toekomst brengt. ;)
haha ja, oke, ik ging er wel vanuit dat je weet wat het betekent, maar bedoelde meer de manier waarop ik het zei. :p Is nogal lang verhaal, mijn fout. :p Totaal niet belangrijk voor de discussie, was iig geen flame. :) En ik snap nu ook dat AWP gedoe. :p

Nu even totaal wat anders: komt er nog een GoT server oid online vanavond/van de week? Lijkt me wel cool keertje te spelen tegen jullie. (Niet dat ik ga winnen, ben nog dikke n00b dus. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeronimusius
  • Laatst online: 09-04 15:19
Tpn schreef op 12 oktober 2004 @ 10:42:

je moet ongeveer een week niet op internet hebben gezeten om deze vraag te stellen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
Thijs schreef op 12 oktober 2004 @ 15:02:
[...]

Nu even totaal wat anders: komt er nog een GoT server oid online vanavond/van de week? Lijkt me wel cool keertje te spelen tegen jullie. (Niet dat ik ga winnen, ben nog dikke n00b dus. :p)
81.4.92.45:27050 <- zitten veel GoT-ers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Dit lijkt me ook heel erg gaaf ja!!! Als iemand nou een leuke server heeft, zou tof zijn :Y)

Trouwens... vage site www.purepwnage.com.... 1 filmpje ervan... waaaazig!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemmand hoe je je .dem files naar .avi kan veranderen? de manier waarop ik het in cs altijd deed werkt niet meer (demo maken, afspelen en coverten naar screenshots met startmovie etc)? fraps is geen optie want dan gaat css maar 2fps ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 15:18:
[...]

Dit lijkt me ook heel erg gaaf ja!!! Als iemand nou een leuke server heeft, zou tof zijn :Y)

whaha je moet die "Noob song" downloaden, die is echt über :D :D
Weet iemmand hoe je je .dem files naar .avi kan veranderen? de manier waarop ik het in cs altijd deed werkt niet meer (demo maken, afspelen en coverten naar screenshots met startmovie etc)? fraps is geen optie want dan gaat css maar 2fps ofzo.
ja dat probleem had ik dus ook al. kheb het toch met Fraps gedaan. Gaat toch wel redelijk goed bij mij. 2fps...zou toch minder moeten zijn? meestal snoept ie 20fps weg ofzo....

[ Voor 42% gewijzigd door HyperioN op 12-10-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 15:21:
Startmovie doet het zeker, alleen kun je nog geen framerate instellen zoals het wel kon bij CS.
enige wat je hoeft te doen, demo afspelen en dan -> startmovie bestandsnaam
en dan maakt ie screenshotjes die je dna kunt importeren in bijv. videomach of premiere (Correcte framerate heb ik trouwens nog niet gevonden, maar het was op mijn pc niet echt hoog :()

voorbeelde - klikkerdeklik

Kwaliteit van de screenies is stuk beter als bij 1.5/1.6 maar nu de framerate nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

record demoname

Als je klaar bent demo stoppen

open fraps

demo afspelen en opnemen met Fraps

Geen FPS loss

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
2 dingen:

1.) Ik heb net mijn CS1.6 script aangepast aan CS:S

voor de mensen die geintresserd zijn:
Het is een script voor radio commands en buys
Het script schakelt door een knop in te drukken naar alternatieve bindings voor buys en radio commands.
Enkele handige radio commands zitten onder de loop knoppen en de knoppen daar naast(WASD)
F2-F12 zijn buyscripts voor verschillende wapens en eq, met de switcher worden de binds veranderd in losse wapens.

Belangrijk
Het script past settings aan op het moment dat de switcher knop wordt gebruikt. Voordat je het script gebruikt moet je binds de
'xlos' (waarbij x een letter is) aliassen in AnthorRcs.cfg veranderen in de de binds uit je config.cfg (het staat redelijk standaard maar je moet toch ff checken)
(het script wordt automatisch geladen door autoexec.cfg)

http://www.scrap.cistron.nl/Anthorscript.zip
unzip naar:
X:\Program Files\Steam\SteamApps\jouw@email\counter-strike source\cstrike\cfg

2.) Tijdens het aanklooien ben ik een paar dingen tegen gekomen, ik weet niet of ze al genoemd zijn maar dit zijn ze:
Ten eerste mertke ik dat ik (192.168.0.3) met RCON naar mijn HLDS:S (192.168.0.1) geen verbinding kon maken
met rcon_address mijnip:mijnport lukte het wel, terwijl ik echt connect naar 192.168.0.1:27025

Ik vond ook een paar intressante cvars

"cl_demoviewoverride" = "0"
client
- Override view during demo playback
(bij het afspelen van een demo komt de camera los van een player (ik denk dat het een soort van HLTV moet zij)
ik denk dat er met deze cvar nog wat anders verandered moet worden, wat deze alleen werkt niet goed

"cl_radaralpha" = "255" ( def. "200" ) min. 0.000000 max. 255.000000
client archive
(hoe doorschijnend je radar is)

En deze zijn leuk om mee te spelen op een server:
"cl_pushaway_force" = "200000"
client replicated
- How hard the player is pushed away from physics objects (falls off with inverse square of distance).

"cl_pushaway_max_force" = "10000"
client replicated
- Maximum of how hard the player is pushed away from physics objects.

"sv_pushaway_max_force" = "100000000" ( def. "1000" )
game replicated
- Maximum amount of force applied to physics objects by players.

"sv_pushaway_force" = "100000000" ( def. "30000" )
game replicated
- How hard physics objects are pushed away from the players on the server.

Ik heb de settings wat veranderd en den kan je zulke dingen met een motorblok doen:

Afbeeldingslocatie: http://www.scrap.cistron.nl/de_dust.gif

ik vind net ook het commando map_edit maar het is nog niet gelukt om er in te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 00:24:
Ze lopen echt super krom juist... ga maar is tegenover een hostiger staan... dan ben je best klein.
Die verhouding tov van de hosties klopt ook voor geen meter volgens mij :P Hoe dan ook, ik kijk puur naar de houding van het model. Daar klaagde men al bij de beta over, toen er alleen de_dust was en dus geen hosties. Ik vind het wel meevallen.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Niet online
die posters in cs_office zijn denk ik afgeleid van de Demotivators

http://www.despair.com/demotivators/
(d'r zitten een paar erg leuke tussen)

/edit
ow en voor demo's:
'timedemo' of 'demoui' in console
vooral die edit lijkt me handig

[ Voor 27% gewijzigd door Anthor op 12-10-2004 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 15:18:
[...]

Ik ga vanavond of morgenavond die ene server wel even checken dan. :)

www.purepwnage.com gaat over zo'n dude die zichzelf echt helemaal the bomb vindt in C&C Generals: Zero Hour. Gaat ie beetje uitleggen hoe het komt dat ie zo 1337 is enzo, echt zo cool. n00b song is idd vet grappig, té cheap gewoon. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Peeps, wie is er al achter gekomen hoe je de vgui menus kan uit zetten? In de vorige versies van cs kon het simpelweg met _vgui_menus 0, nu werkt dat niet meer. In de vorige versies kon je het zelf bij de opties uitzetten :O

Heb het zelf nog niet kunnen vinden, ook niet in de config.cfg of in de console (commandos kan je afmaken met de TAB toets voor de ontwetenden)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyS
  • Laatst online: 18:19

XyS

0.o.O

ik heb sinds kort (denk ik) artifacts.
Alleen bij sommige mappen van CS:S en vaak zijn het niet dezelfde textures die arties vertonen.
ik heb het niet bij gewone CS en ook niet met 3dmark05(raar? 3dmark stresst je videokaart tog als een gek).
ik snap er nix van..

ik had me kaart overgeklokt, daarna weer gewoon geklokt en na 2 of 3 keer spelen kreeg ik dit 8)7 (ik heb filmpjes van hoe het er uit ziet, zal ook wel een screenshot poste,het zijn zegmaar disco textures :9 )

maar ik baal hier best wel van :(
me fps is er (volgensmij?) slechter door geworden.

ff vraagje:
zorgt de core of het memory voor artifacts?
en als ik hem onderklok zal het dan overzijn of slaat deze zin nergens op :o ?

edit:

ik had demo's gemaakt van die artifacts maar als ik ze nu afspeel(om ze met fraps op te nemen) zie ik geen artifact meer |:(
neem wel gewoon een screenshot

[ Voor 14% gewijzigd door XyS op 12-10-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

aramdin schreef op 12 oktober 2004 @ 20:33:
Peeps, wie is er al achter gekomen hoe je de vgui menus kan uit zetten? In de vorige versies van cs kon het simpelweg met _vgui_menus 0, nu werkt dat niet meer. In de vorige versies kon je het zelf bij de opties uitzetten :O

Heb het zelf nog niet kunnen vinden, ook niet in de config.cfg of in de console (commandos kan je afmaken met de TAB toets voor de ontwetenden)
Zou dat ook heel graag willen uitzetten, heb er echt een hekel aan maar ben bang dat dat niet kan :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand trouwens nog leuke servers voor source want ik kan maar bar weinig nl servers vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
aramdin schreef op 12 oktober 2004 @ 20:33:

Je bedoeld die buy menu?? Als je een buyscript hebt heb je er toch geen last van... alleen als je voor het eerst de map in komt. Ze moeten hiervoor gewoon de old style erin doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:14

BioHazard

*\o/*

Haha net hebben we met paar mensen he_sourcetennis gedaan >:)
Echt vet cool met aangepaste physics, boom dead --->vliegt---> splat tegen muur })
Love the Source Engine 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
Verwijderd schreef op 12 oktober 2004 @ 22:14:
Heeft iemand trouwens nog leuke servers voor source want ik kan maar bar weinig nl servers vinden
bespreek dat soort dingen in IRC of ergens anders, iig niet hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
Crash schreef op 12 oktober 2004 @ 23:56:
[...]

bespreek dat soort dingen in IRC of ergens anders, iig niet hier.
Mag ik ook vragen waarom niet? Is toch handig om wat tips op te doen voor goede servers?

Die "GoT server" heb ik btw uitgeprobeerd, maar was beetje laggy (kwam ws door paar laggers op de server). Dus ben ik maar weer weggegaan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 11:22

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Ik ben niet zo'n CS'er, maar ik heb CS:S vanmiddag es gespeeld en ik moet zeggen dat ik et wel 'lekker' vind overkomen. Geeft een goede indruk van de Source-engine ook, vind ik. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op 12 oktober 2004 @ 09:53:
De gameplay van CS bestaat juist uit rushen en zo snel mogelijk je tegenstandertjes door de kop knallen en soms 4 of 5 tegelijk sprayen....
nofi, maar drammerige ventjes als jij irriteren mij mateloos als ze alleen maar gaan zeuren dat ik moet rushen. de gameplay draait helemaal niet om rushen, alleen is dat gewoon jouw belevenis van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 01:53:
[...]

nofi, maar drammerige ventjes als jij irriteren mij mateloos als ze alleen maar gaan zeuren dat ik moet rushen. de gameplay draait helemaal niet om rushen, alleen is dat gewoon jouw belevenis van het spel.
Ik weet niet of je alleen publics speelt, maar het spel komt pas echt tot zn recht in een goede clanwar. Op een public is van teamplay nooit echt sprake, iedereen rambo-ed er over het algemeen maar op los (of campt er maar op los, wat je ervan maakt)

Ik speel al lang niet meer fanatiek in een clan, maar dat waren mn beste cs tijden ooit :) Publics zijn leuk voor paar mins, clanwars blijven leuk!

Jammer dat die oude menus er niet in zitten, ik kon sneller handmatig kopen dan met een buyscript!

voor de oldskoolers onder ons: ik zat in de clan FmS aka FlipmodeSquad, we hebben een keertje 3de van NL gestaan in de clanbase ladder :7

[ Voor 9% gewijzigd door aramdin op 13-10-2004 02:08 . Reden: aanvulling ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

aramdin schreef op 13 oktober 2004 @ 02:07:
[...]

Ik weet niet of je alleen publics speelt, maar het spel komt pas echt tot zn recht in een goede clanwar. Op een public is van teamplay nooit echt sprake, iedereen rambo-ed er over het algemeen maar op los (of campt er maar op los, wat je ervan maakt)

Ik speel al lang niet meer fanatiek in een clan, maar dat waren mn beste cs tijden ooit :) Publics zijn leuk voor paar mins, clanwars blijven leuk!

Jammer dat die oude menus er niet in zitten, ik kon sneller handmatig kopen dan met een buyscript!

voor de oldskoolers onder ons: ik zat in de clan FmS aka FlipmodeSquad, we hebben een keertje 3de van NL gestaan in de clanbase ladder :7
FmS ken ik nog wel ja :/

De goeie oude dagen van CS :P
Ik ga niet meer clannen. Ik heb er helaas de tijd niet meer voor. Mischien wat freelance op invite basis, maar das dan ook alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 01:53:
[...]

Idd zoals aramdin al zegt... dit is het echt wel het geval in clanwars en dan natuurlijk meestal alleen aan de Terrorist kant. Maar dit draaide er meer om dat ik die andere jongen even probeerde uit te leggen dat hij niet moet willen dat het hele spel wordt veranderd. Dat jij je hier aan irriteerd moet jij weten. Noem me geen drammerig ventje want daar irriteer ik me aan!! Jij hebt blijkbaar ook nooit gewarred met CS dus kun je niet weten wat ik bedoel.

Als je niet wilt rushen, heb je daar een probleem. ;)

Ik zou zeggen probeer het is. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Tupel op 13-10-2004 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op 13 oktober 2004 @ 08:39:
[...]

Idd zoals aramdin al zegt... dit is het echt wel het geval in clanwars en dan natuurlijk meestal alleen aan de Terrorist kant. Maar dit draaide er meer om dat ik die andere jongen even probeerde uit te leggen dat hij niet moet willen dat het hele spel wordt veranderd. Dat jij je hier aan irriteerd moet jij weten. Noem me geen drammerig ventje want daar irriteer ik me aan!! Jij hebt blijkbaar ook nooit gewarred met CS dus kun je niet weten wat ik bedoel.

Als je niet wilt rushen, heb je daar een probleem. ;)

Ik zou zeggen probeer het is. :)
vooroordelen vooroordelen. de laatste war die ik met CS gespeeld heb is ongeveer 2 jaar geleden nu. en ja, tijdens een war moet je rushen. maar dat gaat ook met tactics (waar ik me niet vaak aan hield :p) en een vorm van coordinatie (bulken in je mic :p). maar als iemand gaat zeggen dat de gameplay van CS om rushen draait, gaat hij/zij imo te ver. het is een leuke tactiek ja (kan me herinneren dat we tijdens een clanwar met 5 man gingen para-rushen), maar om het 'de manier om cs te spelen' te noemen ben ik het er niet mee eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Dat mag... ik vind het saai als iedereen het af gaat zitten wachten en soms zelfs "lame"

Maar goed... jij je mening en ik m'n mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim

scim

Nani?

Lol, als clanwars om rushen draaien dan spelen er nog veel mensen co rules, of ze worden opgejaagd door de nieuwe roundtime. Want zelfs met de huidige roundtime van 1:45 heb je nog ruim de tijd om alles rustig op te bouwen en daarna pas all out een bombspot op te lopen/rushen.
Een hele war VOL rushen is er echt niet meer bij, paar maanden terug was een ronde nog 3 mins, toen zaten 2 teams dik 2 minuten tegen elkaar op te campen en te sluipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
heb em vannacht ook binnen gehaalt, net ff tijdje tegen bots gespeelt en mijn eerste indrukken zijn erg positief :)

bij de stress test haal ik maar 44 fps maar het is nog best goed te spelen vind ik

is voor mij ook gelijk de eerste keer dat ik de source engine live in actie zie, ben er nog best verbaast over dat ie zo redelijk loopt aangezien ik maar een 2000+ heb met een geoc'de 9600 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peppio schreef op 13 oktober 2004 @ 09:26:
Dat mag... ik vind het saai als iedereen het af gaat zitten wachten en soms zelfs "lame"

Maar goed... jij je mening en ik m'n mening ;)
Zitten afwachten is iets compleet anders dan een tactischere aanpak. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

...leuk wel, dat CS Source :)
kheb net ff voor de eerste keer gespeeld en het ging meteen lekker, dan vind ik het natuurlijk al meteen leuk :D
Dr zijn gelukkig een aantal dingen behoorlijk verandert aan de gameplay (dat idee heb ik iig), de meeste in een goed opzicht:

- Je lijkt sneller te gaan, ik heb ergens gelezen dat de snelheid precies hetzelfde is, maar ik zou echt zweren dat ik meer snelheid heb. Ook als ik stilletjes sluip voel ik me niet meer zo extreem sloom dat het nutteloos is.
- Ik zou ook zweren dat de wapens een tikkie preciezer zijn geworden. Vroegah als je ging sprayen kon je het wel vergeten, maar daarnet zet ik even mn Mac10 open terwijl ik de hoek om kom sprinten en kon em mooi naar alle hoofdjes slepen. Hoezo kruipen en stilzitten? Je kan als je rustig burst nog gewoon blijven rennen zonder er erg veel van te merken. Ook toen ik mn Commando vol open zette omdat er achter elkaar 4 ventjes de hoek om kwamen was ie precies genoeg om headshots te blijven maken.
- grafisch is het gewoon OK. Niet extreem prachtig en ooh en aah, maar gewoon goed en onopvallend mooi, en dat is natuurlijk wat je moet hebben. Het laadt ook als een trein, bij mij sneller dan gewoon CS, en da's natuurlijk altijd handig.
En de Flashbangs zijn natuurlijk ook gaaf gedaan, je zou je bijna expres laten flashen om dat telkens weer te zien :)

- granaten zijn minder opvallend. De models zijn volgens mij iets kleiner, en tussen de mooier geworden maps met meer detail valt een nade veel minder op. In de oude CS kon ik zonder problemen bijna elke nade of flash wel vermijden omdat ik wist waar die lag/heen vloog. Nu gaat dat niet zo simpel meer.

- netcode lijkt bagger :S
Iedereen die ik tegenkom vraagt zich af of ie lagt, ook al zijn de pings laag. Ik heb een png van 30 en geen packet loss of choke, maar toch merk ik af en toe dat ik dood ben voor ik de hoek om kwam (en dan niet door de muur geschoten). Ook zie ik af en toe mensen schieten op de plek waar iemand net nog stond, en wel raken.
Je went er op zich wel aan, en echt storend is het nou ook weer niet.
- weinig maps nog. Maar ja, de meeste servers draaiden toch altijd maar de populaire maps.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.