2 dingen:
1.) Ik heb net mijn CS1.6 script aangepast aan CS:S
voor de mensen die geintresserd zijn:
Het is een script voor radio commands en buys
Het script schakelt door een knop in te drukken naar alternatieve bindings voor buys en radio commands.
Enkele handige radio commands zitten onder de loop knoppen en de knoppen daar naast(WASD)
F2-F12 zijn buyscripts voor verschillende wapens en eq, met de switcher worden de binds veranderd in losse wapens.
Belangrijk
Het script past settings aan op het moment dat de switcher knop wordt gebruikt. Voordat je het script gebruikt moet je binds de
'xlos' (waarbij x een letter is) aliassen in AnthorRcs.cfg veranderen in de de binds uit je config.cfg (het staat redelijk standaard maar je moet toch ff checken)
(het script wordt automatisch geladen door autoexec.cfg)
http://www.scrap.cistron.nl/Anthorscript.zip
unzip naar:
X:\Program Files\Steam\SteamApps\jouw@email\counter-strike source\cstrike\cfg
2.) Tijdens het aanklooien ben ik een paar dingen tegen gekomen, ik weet niet of ze al genoemd zijn maar dit zijn ze:
Ten eerste mertke ik dat ik (192.168.0.3) met RCON naar mijn HLDS:S (192.168.0.1) geen verbinding kon maken
met rcon_address mijnip:mijnport lukte het wel, terwijl ik echt connect naar 192.168.0.1:27025
Ik vond ook een paar intressante cvars
"cl_demoviewoverride" = "0"
client
- Override view during demo playback
(bij het afspelen van een demo komt de camera los van een player (ik denk dat het een soort van HLTV moet zij)
ik denk dat er met deze cvar nog wat anders verandered moet worden, wat deze alleen werkt niet goed
"cl_radaralpha" = "255" ( def. "200" ) min. 0.000000 max. 255.000000
client archive
(hoe doorschijnend je radar is)
En deze zijn leuk om mee te spelen op een server:
"cl_pushaway_force" = "200000"
client replicated
- How hard the player is pushed away from physics objects (falls off with inverse square of distance).
"cl_pushaway_max_force" = "10000"
client replicated
- Maximum of how hard the player is pushed away from physics objects.
"sv_pushaway_max_force" = "100000000" ( def. "1000" )
game replicated
- Maximum amount of force applied to physics objects by players.
"sv_pushaway_force" = "100000000" ( def. "30000" )
game replicated
- How hard physics objects are pushed away from the players on the server.
Ik heb de settings wat veranderd en den kan je zulke dingen met een motorblok doen:
ik vind net ook het commando map_edit maar het is nog niet gelukt om er in te komen