wat zijn goede netsettings? ik ben quake engine spellen gewend en daar kon je vanalles instellen. heeft iemand een goede link ofzo voor tweak pagina's? of weet iemand zo ff goede netsettings voor mij? ADSL basis 2.2mbit/412kbit.
Verwijderd
Owjah, dom van me. Ik dacht dat def. stond voor de eigenlijke waarde of dergelijke.D³ schreef op 10 oktober 2004 @ 12:28:
[...]
Dat klopt dan toch? Staat op 3, default (beginwaarde) is 0.
Bedankt.
heel steam is anticheat om het zo maar te zeggenVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 12:33:
ohja en is er iets van antilag en anticheat bij dit spel? (zoiets als punkbuster?)
I love my "Gabe is Fat" spray!
Is dat een Radeon
Haha je kan echt heel die computer slopen deeltje voor deeltje
Mobo, CPU,. HD, Graka alles
[ Voor 30% gewijzigd door BioHazard op 10-10-2004 13:06 ]
heeft iemand bronze gekocht? wat was je totaal kwijt?
Grote harde schijf vergeleken met de 3D kaartBioHazard schreef op 10 oktober 2004 @ 13:04:
[afbeelding]
I love my "Gabe is Fat" spray!
[afbeelding]
Is dat een Radeon??
Haha je kan echt heel die computer slopen deeltje voor deeltje![]()

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
CSS schokt bij mij nogal online, op alle servers met prima pings. ligt dit aan mijn settings? ik heb default gehad, en nu de rates 101/101/20000. beide schokten. fps is het probleem niet, ik speel met 60-120 fps.
MMMm... ik heb ff de versie van luzifer "proper" version geprobeerd.
Maar de hele game lijkt veel sneller te gaan dan de oude CS, dan bedoel ik gewoon heen en weer renne, schieten etc.
Maar de hele game lijkt veel sneller te gaan dan de oude CS, dan bedoel ik gewoon heen en weer renne, schieten etc.
Het lijkt nu ook of je als het ware schaatst
Probeer maar eens te lopen in een richting en dan de knoppen los laten....
Verwijderd
ja, idd, bij mij ook. Bij de beta had ik dat helemaal niet, echt raar !unfor schreef op 10 oktober 2004 @ 13:59:
CSS schokt bij mij nogal online, op alle servers met prima pings. ligt dit aan mijn settings? ik heb default gehad, en nu de rates 101/101/20000. beide schokten. fps is het probleem niet, ik speel met 60-120 fps.
Terwijl mijn ping rond de 20-40 schommelt en mijn fps gemiddeld 76 met alles op hoog is !
Ik wil het opzich ook wel aanschaffen..
Maar heb geen Visa/Mastercard! Balen voor mij

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I
Ja leuk is datBioHazard schreef op 10 oktober 2004 @ 13:04:
Haha je kan echt heel die computer slopen deeltje voor deeltje![]()
"Just another day at the office"

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Ik heb het ook aangeschaft, maar nu blijkt dus dat ik het NIET via LAN kan spelen thuis? Ik heb maar 1 account, en dus ook 1 keer betaald... ik heb geen zin om 2 keer te betalen voor de paar keer dat ik het wil lannen hier natuurlijk
ja kom op he d³ geef 's antwoord? nu wil ik ECHT weten waarmee je die geweldige animated gifs maakt....D³ schreef op 10 oktober 2004 @ 14:23:
[...]
Ja leuk is dat
[afbeelding]
je kan met een account meerdere malen tegelijk inloggen hoor...doe ik ook hierthettes schreef op 10 oktober 2004 @ 14:28:
Ik heb het ook aangeschaft, maar nu blijkt dus dat ik het NIET via LAN kan spelen thuis? Ik heb maar 1 account, en dus ook 1 keer betaald... ik heb geen zin om 2 keer te betalen voor de paar keer dat ik het wil lannen hier natuurlijk
[ Voor 40% gewijzigd door HyperioN op 10-10-2004 14:32 ]
Ehhh, ik heb je al antwoord gegevenHyperioN. schreef op 10 oktober 2004 @ 14:31:
ja kom op he d³ geef 's antwoord? nu wil ik ECHT weten waarmee je die geweldige animated gifs maakt....
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Steam To Support Alternate Payment OptionsKeesr schreef op 10 oktober 2004 @ 14:20:
Ik wil het opzich ook wel aanschaffen..
This just came in from our good friends over at HLPortal.de (Watch out, it's German) who received a note from Valve CEO Gabe Newell about additional payment options:
Gabe Newell:
We are going to support other payment forms as fast as we can.
Good news for everyone with no access to a credit card.
http://www.hlfallout.net/comments.php?id=7489
Hmm, als ik bot_add_* doe, krijg ik een error dat dit niet mogelijk is in de BETA versie. Ik heb hem gewoon ge-preload via steam (met ATI coupon).
Hoe kan het dat D³ wel bots toe kan voegen en ik niet? Zie ik iets over het hoofd?
Hoe kan het dat D³ wel bots toe kan voegen en ik niet? Zie ik iets over het hoofd?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
D3 heeft dan vermoedelijk de minder legale versie 
In die versie is dit namelijk 'unlocked'.
In die versie is dit namelijk 'unlocked'.
Hmm, dat zou idd kunnen.
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Gisteren HL2 Silver aangeschaft. Maar het blijkt dat ik zo zuig als de neite (woord?) wat CS:S betreft.
Soms schiet ik een seconde op een ventje, en dan krijg ik een korte burst en dan ga *ik* dood. Nieteens een headshot ofzo, wat makkelijk zou kunnen gezien ik hurk om mijn accuracy te verbeteren... wat dus een waardeloos effect heeft.
Maar goed, ik zie het nu een beetje te vaak. Ik schiet iemand raak, hij merkt mij op (..) en schiet mij dood, headshot of niet. Begint op m'n zenuwen te werken. Ik zal eens aan -mijn- headshot technieken werken... als dat zin heeft.
Anyway, wat is dat wat ik hoor over gekraakte Steams e.d.? Zijn er heus mensen die een gehackte Steam hebben en daarmee online spelen?
-edit-
Oh, nu zie ik het pas. Er zijn helemaal geen Secure servers haha. Zat even naar m'n filtertjes te kijken en kwam erachter dat je kon kiezen voor Secure of Insecure.
De kans is wat mij betreft groot dat er ge-cheat wordt waar je u tegen zegt. Ik ben helaas alleen Secure (VAT o.i.d.) gewend.
Oh well, back to basic.
Soms schiet ik een seconde op een ventje, en dan krijg ik een korte burst en dan ga *ik* dood. Nieteens een headshot ofzo, wat makkelijk zou kunnen gezien ik hurk om mijn accuracy te verbeteren... wat dus een waardeloos effect heeft.
Maar goed, ik zie het nu een beetje te vaak. Ik schiet iemand raak, hij merkt mij op (..) en schiet mij dood, headshot of niet. Begint op m'n zenuwen te werken. Ik zal eens aan -mijn- headshot technieken werken... als dat zin heeft.
Anyway, wat is dat wat ik hoor over gekraakte Steams e.d.? Zijn er heus mensen die een gehackte Steam hebben en daarmee online spelen?
-edit-
Oh, nu zie ik het pas. Er zijn helemaal geen Secure servers haha. Zat even naar m'n filtertjes te kijken en kwam erachter dat je kon kiezen voor Secure of Insecure.
De kans is wat mij betreft groot dat er ge-cheat wordt waar je u tegen zegt. Ik ben helaas alleen Secure (VAT o.i.d.) gewend.
Oh well, back to basic.
[ Voor 20% gewijzigd door HuggyB op 10-10-2004 15:39 ]
Verwijderd
volgens mij is t niet steam die gehacked is maar cs source, dr zijn ook al 2 releases van.
Verwijderd
Net zoals Condition Zero is CS: Source inderdaad gewoon gekraakt om afzonderlijk van Steam te kunnen draaien. Bots zijn daarin enabled en je kan online spelen maar enkel op cracked servers.
Over LAN spelen gaat ook.
Over LAN spelen gaat ook.
Verwijderd
Voor alle Counter-Strike fans er is nu een uitgebreide review online met een hoop in-game screenshots!
CS Source Review:
http://www.gameconnect.in...dex&req=showcontent&id=29
CS Source Review:
http://www.gameconnect.in...dex&req=showcontent&id=29
Verwijderd
Er worden bijna geen cheats meer gemaakt voor cs.
@Huggy, als je een seconde schiet is het nogal logisch dat je niks raakt aangezien er ook recoil is.
@Huggy, als je een seconde schiet is het nogal logisch dat je niks raakt aangezien er ook recoil is.
Nou ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar ik kan dat dus nietVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 15:56:
met de release van luzifer kun je op iedere server zelfs spelen
Maaruh... even een vraagje... Hebben jullie het ook al gehad dat als je een smoke wilt gooien en direct daarna switched naar een anders wapen, dat heel die smoke verdwenen is. Erg irritant bugje
[ Voor 16% gewijzigd door Tupel op 10-10-2004 16:11 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
ALs ik dit soort dingen zie, krijg ik een trillende zenuw bij mijn credit card hand.D³ schreef op 10 oktober 2004 @ 14:23:
[...]
Ja leuk is dat
[afbeelding]
Ik denk er nog even over na..
Oke, ik kon het niet meer aan en heb hem ook gekocht, silver edition. Ongeveer 72 dollar kost dat met tax erbij. Hij is nu CS:S aan het downloaden, ben erg benieuwd!
is geen bug, je kan bij options "enable fast switching" uitvinkenPeppio schreef op 10 oktober 2004 @ 16:09:
[...]
Nou ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar ik kan dat dus nietLaten we daar dan maar verder geen aandacht aan besteden... wordt er een slotje op gegooid.
Maaruh... even een vraagje... Hebben jullie het ook al gehad dat als je een smoke wilt gooien en direct daarna switched naar een anders wapen, dat heel die smoke verdwenen is. Erg irritant bugje... ben zo gewend om dat snel te doen....
Verwijderd
he kan je er voor zorgen dat als je geraakt word dat je gewoon kan lopen en niet dat stomen gehaaper krijgt
Het lijkt een meetje op als van iets heel hoog afsprinkt en dan even kut loopt
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 17:12 ]
lolz, dan wordt je gewoon "gestunned", dat was bij 1.5 enzo ook al hoor. (misschien iets minder) (maarja probeer maar eens door te lopen als jij een kogel in je krijgt..)Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 17:12:
he kan je er voor zorgen dat als je geraakt word dat je gewoon kan lopen en niet dat stomen gehaaper krijgt
kun je eigenlijk niks tegen doen....behalve niet geraakt worden natuurlijk..
DeX schreef op 10 oktober 2004 @ 16:11:
[...]
ALs ik dit soort dingen zie, krijg ik een trillende zenuw bij mijn credit card hand.)
Ik denk er nog even over na..
[ Voor 18% gewijzigd door Crash op 10-10-2004 18:43 ]
Ik heb al de Beta een tijd beleefd, en wil ehm zo ie zo gaan kopen. Maar twijfel nog tussen welke pakket. Hoeveel is dat "+ tax"ongeveer?
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 10-10-2004 18:44 ]
tax is gewoon btw(toch?)
dus 19%
http://www.steampowered.c...ad.php?s=&threadid=154322

dont hope so...
maar dat mogen ze eigelijk niet:
het checken van ip's wel, maar dan is het eigelijk inbreuk op privacy...
ik hoop wel dat de cheaters dik aangepakt worden, die zijn zo fucking irri...
dus 19%
dont hope so...
[ Voor 81% gewijzigd door enira op 10-10-2004 18:30 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Ben zelf nog geen enkele cheater tegen gekomen.....mensen roepen maar al te vaak dat dudes cheaten imo
The first casualty in war is always the truth...
Mja, das behoorlijk irri imho, al is et wel realistisch natuurlijk dat je na rennen niet direct kan stilstaan (als je normaal loopt (niet rent) dan heb je het effect ook nie.).Trancentral schreef op 10 oktober 2004 @ 14:16:
Het lijkt nu ook of je als het ware schaatstProbeer maar eens te lopen in een richting en dan de knoppen los laten....
Vind trouwens dat de collision detection ook nogal irri is. Als je tegen een bureau aanrent, (met name als je tegelijk ook tegen een stoel of iets anders dat lost staat aankomt) dan stuiter jij en dat andere object echt alle kanten uit.
Verder echt een meesterijke engine enzo. Glas kapotschieten ziet er über uit, hossies die je echt aankijken enzo
[ Voor 6% gewijzigd door Orion84 op 10-10-2004 18:46 ]
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
In de beta was het wel zo dat de Hitboxes onwijs achter de characters aanliepen zeg maar. DUs als jij achter om een hoek rende voor dekking kon je alsnog worden geheadshottet.Jumpiefox schreef op 10 oktober 2004 @ 18:38:
Ben zelf nog geen enkele cheater tegen gekomen.....mensen roepen maar al te vaak dat dudes cheaten imo
Valve moet wel vechten voor hun producten. HL2 heeft nog steeds niets opgeleverd, en heeft al heel wat gekost.jarnotjuh schreef op 10 oktober 2004 @ 18:22:
tax is gewoon btw(toch?)
dus 19%
dont hope so...![]()
49,19 word er van mijn credit card afgehaald. Op zich niet slecht. En de laastste maandne mag ik alleen maar hulde spreken over het steam systeem. Kan gewoon bijna overal inloggen en mijn games gaan spelen. Wel lekker op zich, aan de andere kant weer een beetje "eng".
Verwijderd
Bestaat er de mogelijkheid om je teammaatjes en tegenstanders uit elkaar te halen (te herkennen) zonder dat je op ze richt? Spellen die ik normaal gewend ben daar hangt bijv. continue de naam boven een teammaatje, of een of ander teken, zodat je kunt zien dat het geen enemy is.
Wat ik trouwens wel heel erg mis is dat je niet om een hoekje kunt kijken/schieten, wat je tegenwoordig in veel spellen wel kunt met de Q en E toets.
Wat ik trouwens wel heel erg mis is dat je niet om een hoekje kunt kijken/schieten, wat je tegenwoordig in veel spellen wel kunt met de Q en E toets.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:08 ]
Spot ik daar een MoH speler ?? (andere WWII shooter mag ookVerwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 19:04:
Bestaat er de mogelijkheid om je teammaatjes en tegenstanders uit elkaar te halen (te herkennen) zonder dat je op ze richt? Spellen die ik normaal gewend ben daar hangt bijv. continue de naam boven een teammaatje, of een of ander teken, zodat je kunt zien dat het geen enemy is.
Ik ben het helemaal met je eens maar dit is dus nooit in CS gedaan wegens "realisme redenen"
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
is er vanavond al een server opgezet door tweakers? Heb vanmiddag al wel eventjes met bots gekloot
Engine is heerlijk idd, heb er alleen een hard hoofd in dat half life 2 goed draait straks
66 fps bij de stress test, mja er gebeurde geen hol in beeld, dus dat wordt dia's kijken als er een paar beesten in beeld zijn 

om een hoekje leunen niet realistisch? Die gasten moeten hun woordenboek eens na gaan kijken.nero355 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:11:
[...]
Spot ik daar een MoH speler ?? (andere WWII shooter mag ook) ??
Ik ben het helemaal met je eens maar dit is dus nooit in CS gedaan wegens "realisme redenen"
[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 10-10-2004 19:14 ]
Na wat lezen in dit topic heb ik toch maar mijn kleine spaarsaldo (die voor verbouwing van me kamer was
) maar voor een deel geplunderd... ff een vriend om CC gevraagd en besteld.
Nu aan het downloaden, beetje jammer dat er geen pre-load mogelijkheid was zoals bij HL2 (of ik heb hem gemist)
Maar nog ff een uurtje wachten en dan kan ik hem wel gaan spelen, ik ben zeer benieuwd
Nu aan het downloaden, beetje jammer dat er geen pre-load mogelijkheid was zoals bij HL2 (of ik heb hem gemist)
Maar nog ff een uurtje wachten en dan kan ik hem wel gaan spelen, ik ben zeer benieuwd
Eve char: Warock <TEST>
En dat heb jij helemaal goed jongemanOrion84 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:15:
Ik denk dat het nero355 meer ging om die nick/team tag boven spelers
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ze zijn nog trouw gebleven aan het "originele" CS. waarbij dit soort dingen helaas ook niet waren.Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 19:04:
w00t
ik heb ehm! Ik ben er! Maar ik moet alweer weg.

Hopelijk binnenkort met mede gotters gamen!
Orion84 schreef op 10 oktober 2004 @ 19:15:
Ik denk dat het nero355 meer ging om die nick/team tag boven spelers

iig heb ff een server gemaakt:
GoT Source
83.116.177.227
henk
host het op wanadoo basic, dus ben benieuwd

Wanadoo basic = 15 - 24 Upload als ik het goed hebSchuey schreef op 10 oktober 2004 @ 19:22:
[...]
![]()
iig heb ff een server gemaakt:
GoT Source
83.116.177.227
henk
host het op wanadoo basic, dus ben benieuwd![]()

Nou ik heb hem net ook even gecheckt. Zeer relaxte game.
Hij draait rond de 70 fps bij mij op 800x600, met bijna alles op medium (paar dingen op high) en geen AA.
En ik heb een Radion 9700 en Athlon 2500+.
Nou ja, het is nog goed te doen hoor, ziet er zeker niet slecht uit en het blijft leuk om tegen vaten, banden, en andere rotzooi aan te knallen.

Speelt hier rond de 60 fps met alles op high, 2x aa en 1168xnogiets.
radeon 9800pro en athlon 3200+.
Heb de minder legale versie {empo}, en kan meer dan 1500 servers joinen, en kan bots gebruiken.
Heb de minder legale versie {empo}, en kan meer dan 1500 servers joinen, en kan bots gebruiken.
[ Voor 3% gewijzigd door dbzfan op 10-10-2004 22:45 ]
kheb em ook maar es ff gechecked met de luci versie
zodat ik ff kon kijken of ik het wel de moeite waard vond om een andere versie van HL2 te kopen met CSS erin.
ben er nog niet helemaal uit maar wat ik gezien heb ga ik het denk ik wel doen
ik ga ff verder knallen op de xs4all servers om een beter oordeel te vellen
ben er nog niet helemaal uit maar wat ik gezien heb ga ik het denk ik wel doen
dbzfan schreef op 10 oktober 2004 @ 22:45:
Speelt hier rond de 60 fps met alles op high, 2x aa en 1168xnogiets.
Wat me opvalt na een paar potjes :
het voelt niet heel erg aan als CS, verhoudingen zijn anders geworden.
Headshots krijg ik opeens heel vaak.
En bugs! Zo ben ik een paar keer gewoon vastgezeten.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 10-10-2004 23:06 ]
Bots gebruiken?
Wel verdomme zeg, ik dacht dat we het over normale bots hadden. Player substituten gespeeld door de AI.
Ik hoop van harte dat al die crackers een static IP hebben.
Wel verdomme zeg, ik dacht dat we het over normale bots hadden. Player substituten gespeeld door de AI.
Vandaag de hele dag server online gehad (en nog steeds) met steeds 18 ~ 20 spelers (81.4.92.45:27050, Wijzeman Source). Steeds als je vraagt hoeveel spelers het spel legaal gekocht hebben via steam valt het me op dat 75% of meer dat niet heeft! Vind dat eigenlijk wel een beetje jammer voor Valve en voor de mensen die het wel gekocht hebben natuurlijk.
Hopelijk komt er snel een update of whatever wat dat weer onmogelijk maakt. Als dat nog niet gebeurd is, want sinds 23:00 ofzo is de server opeens leeg
Voor wat betreft CS:Source, ik speel CS al erg lang met pieken en dalen qua speeltijd per week. Laatste tijd niet zo veel meer gespeeld maar nu toch wel weer verslaafd hoor. Het ziet er beter uit, speelt ietwat anders maar toch fijn. Wel is het idd zo dat de hitboxes niet helemaal lijken te kloppen maar ach. Dat zal nog wel opgelost worden.
Tevens hoop ik dat er snel weer Admin Mod (en/of AMX Mod) achtige zaken komen voor Source, gezien je nu alleen via RCON kunt adminnen en dat is toch lastig. En natuurlijk de stats, overzicht van hits na elke kill etc etc mis ik wel terdege.
Hopelijk komt er snel een update of whatever wat dat weer onmogelijk maakt. Als dat nog niet gebeurd is, want sinds 23:00 ofzo is de server opeens leeg
Voor wat betreft CS:Source, ik speel CS al erg lang met pieken en dalen qua speeltijd per week. Laatste tijd niet zo veel meer gespeeld maar nu toch wel weer verslaafd hoor. Het ziet er beter uit, speelt ietwat anders maar toch fijn. Wel is het idd zo dat de hitboxes niet helemaal lijken te kloppen maar ach. Dat zal nog wel opgelost worden.
Tevens hoop ik dat er snel weer Admin Mod (en/of AMX Mod) achtige zaken komen voor Source, gezien je nu alleen via RCON kunt adminnen en dat is toch lastig. En natuurlijk de stats, overzicht van hits na elke kill etc etc mis ik wel terdege.
[ Voor 37% gewijzigd door Eijkb op 10-10-2004 23:38 ]
.
Je kan rustig wel op een hogere resolutie gaan.Thijs schreef op 10 oktober 2004 @ 20:58:
Nou ik heb hem net ook even gecheckt. Zeer relaxte game.Hij draait rond de 70 fps bij mij op 800x600, met bijna alles op medium (paar dingen op high) en geen AA.
En ik heb een Radion 9700 en Athlon 2500+.
Nou ja, het is nog goed te doen hoor, ziet er zeker niet slecht uit en het blijft leuk om tegen vaten, banden, en andere rotzooi aan te knallen.
Heb zelf een 9700 pro met Athlon 2000.
En de strest test op 1024*768 gaf bij mij 65 fps. En dat had ik alles op high maar geen AA en filter op trilian.
Verwijderd
Bij mij werkt dit gedeelte totaal niett in mijn script, geeft aan dat die het commando niet kent:
bind "uparrow" "buy vest; buy helm"
bind "leftarrow" "buy hegrenade"
bind "downarrow" "buy flashbang; buy flashbang"
bind "rightarrow" "buy defuser"
Iemand idee ?
Iemand idee ?
HuggyB schreef op 10 oktober 2004 @ 23:03:
Bots gebruiken?
The first casualty in war is always the truth...
Heb hem dus ook even geprobeerd...
Jammer dat het niet zo goed loopt op mijn systeempje.
Xp1700+@1900+ 512Mb GF4ti4400 128Mb
Er zitten wel aardige bugs in nog idd. Wat ik sowieso mis zijn de old style menus... heel irritant die grote dingen. En ik mis de mogelijkheid om 2 keys aan 1 aktie te binden. Zo kun je dus niet meer net mousewheel en met spatie springen... wat ik dus wel altijd gebruikte.
Het lijkt kwa spelen echt helemaal niet meer op cs
... vind ik ook wel jammer. Het loopt nu meer als SOF2 wat me dus niet echt bevalt. 
Conclusie? Ik hoop dat er nog een boel patches uitkomen om weer de echte CS feel erin te stoppen... anders is het gewoon echt over met CS. Dat ze goed luisteren naar de gamers. HL2 koop ik sowieso, dus CSS zal ik zeker nog wel spelen aangezien het erbij zit
Xp1700+@1900+ 512Mb GF4ti4400 128Mb

Er zitten wel aardige bugs in nog idd. Wat ik sowieso mis zijn de old style menus... heel irritant die grote dingen. En ik mis de mogelijkheid om 2 keys aan 1 aktie te binden. Zo kun je dus niet meer net mousewheel en met spatie springen... wat ik dus wel altijd gebruikte.
Het lijkt kwa spelen echt helemaal niet meer op cs
Conclusie? Ik hoop dat er nog een boel patches uitkomen om weer de echte CS feel erin te stoppen... anders is het gewoon echt over met CS. Dat ze goed luisteren naar de gamers. HL2 koop ik sowieso, dus CSS zal ik zeker nog wel spelen aangezien het erbij zit
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Waarschijnlijk voelt et anders aan omdat je systeem et niet zo goed meer trekt.Peppio schreef op 11 oktober 2004 @ 00:56:
Heb hem dus ook even geprobeerd...
Xp1700+@1900+ 512Mb GF4ti4400 128Mb![]()
Het lijkt kwa spelen echt helemaal niet meer op cs... vind ik ook wel jammer. Het loopt nu meer als SOF2 wat me dus niet echt bevalt.
Probeer eens bij CS zelf de opties op zn laagst te zetten (water reflections, shaders, shadows etc.) texture/model detail kan je wel laten staan.
Ik had hier zelf ook last van maar nu speelt et een stuk lekkerder, je moet et egt proberen.
Verwijderd
Is er al een degelijk radioscript bekend? Ik had er 1 die werkte, maar op 1 of andere manier zijn alle aliases die ik in mijn config had gezet deleted.... Binds stonden er nog wel...
Tja... ik heb gister de shaders op low gezet en ook de schaduw... was geloof ik nog een andere optie. Het liep toen een stuk beter, dat had ik dus al ondervonden. Maar wel jammer, moet toch is aan een andere cpu gaan denken.Lawtje.com schreef op 11 oktober 2004 @ 00:59:
[...]
Waarschijnlijk voelt et anders aan omdat je systeem et niet zo goed meer trekt.
Probeer eens bij CS zelf de opties op zn laagst te zetten (water reflections, shaders, shadows etc.) texture/model detail kan je wel laten staan.
Ik had hier zelf ook last van maar nu speelt et een stuk lekkerder, je moet et egt proberen.
Wat ook een rare bug is... als ik m'n geluid op iets anders dan 4 speakers zet krijg ik gelijk een ping die oploopt tot 350-400... das pas wazig! Wel irritant want het geluid op m'n headset klopt nu niet. Maar misschien moet ik eerst in windows de standaard op headset zetten... ga dat is proberen.
Maar het springen enzo is echt anders geworden... ook het gooien van granaten, dus opzich is het toch anders. Je kunt ook minder makkelijk sprayen, maar dat zou nog aan me pc kunnen liggen. We spelen wel weer even verder en misschien toch maar een nieuw systeempje
probeer het eens metVerwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 00:05:
Bij mij werkt dit gedeelte totaal niett in mijn script, geeft aan dat die het commando niet kent:
Iemand idee ?
code:
1
| bin "uparrow" "buy vesthelm; buy hegrenade" |
[ Voor 14% gewijzigd door The_DoubleU op 11-10-2004 08:53 ]
Verwijderd
Een jaar lang niet gespeeld, en verdomd wat raak je weer snel verslaafd aan deze game
Overall, de gameplay was goed al vond ik het aantal headshots na 11 achter elkaar te hebben ontvangen wel een beetje té, maargoed de hitboxes kloppen dus het is nu eenmaal zo. Dat wapen van de CT, die clarion, is gewoon een lekkertje, mooi geluidje goed voor close combat.
Wel hadden een aantal andere zaken wat intenser gemogen, de HE en de Flashbang hadden wat mij betreft een veel hardere knal mogen hebben het is nu alsof ik iemand een scheet hoor laten, ook mis ik een drukgolf van de HE ofzo. Waar zijn overigens de roetvlekken op de muren na een explosie?
In Aztec is er wel regen, maar ik zie geen regen opspatten op de grond of wat dan ook, dat is wel jammer.
Als je door een wapen als de AWP wordt geraakt, zou je toch een metertje naar achteren moeten vliegen van de klap, helaas zak je in elkaar
De AK is compleet zuig. Of het is nog wennen, maar vooralsnog is de accuracy echt veel en veel slechter geworden, idem voor kracht. Het was toch altijd wel een favoriet wapen.
Het zijn meestal die hele kleine dingetjes die missen, maar waarvan ik hoop dat ze in CS2 of een update er alsnog in gaan komen
p.s. Mag ik even heel hard buigen voor die Engelse server met 64 man erop, tering wat was dat geil in Italy. Met 64 man complete slachtpartijen in de huizen.. dat was echt vet. In tegenstelling tot Battlefield kan de source engine WEL zoveel mensen vloeiend aan, het draaide dan ook perfect, zelfs met al die mensen.
Wel hadden een aantal andere zaken wat intenser gemogen, de HE en de Flashbang hadden wat mij betreft een veel hardere knal mogen hebben het is nu alsof ik iemand een scheet hoor laten, ook mis ik een drukgolf van de HE ofzo. Waar zijn overigens de roetvlekken op de muren na een explosie?
In Aztec is er wel regen, maar ik zie geen regen opspatten op de grond of wat dan ook, dat is wel jammer.
Als je door een wapen als de AWP wordt geraakt, zou je toch een metertje naar achteren moeten vliegen van de klap, helaas zak je in elkaar
De AK is compleet zuig. Of het is nog wennen, maar vooralsnog is de accuracy echt veel en veel slechter geworden, idem voor kracht. Het was toch altijd wel een favoriet wapen.
Het zijn meestal die hele kleine dingetjes die missen, maar waarvan ik hoop dat ze in CS2 of een update er alsnog in gaan komen
p.s. Mag ik even heel hard buigen voor die Engelse server met 64 man erop, tering wat was dat geil in Italy. Met 64 man complete slachtpartijen in de huizen.. dat was echt vet. In tegenstelling tot Battlefield kan de source engine WEL zoveel mensen vloeiend aan, het draaide dan ook perfect, zelfs met al die mensen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 08:58 ]
in de startpost staat dat je alleen met een creditcard kan kopen, als het via paypal kan kan je toch via de Nederlandse bank geld overmaken daarnaartoe, ZONDER creditcard.. tenminste gebruik het voor meer dingen.
Verwijderd
bin=bindThe_DoubleU schreef op 11 oktober 2004 @ 08:53:
[...]
probeer het eens met
code:
1 bind "uparrow" "buy vesthelm; buy hegrenade"
Kun je niet gewoon je keypad gebruiken... lijkt me handiger met ook meer opties.
"kp_uparrow" bijv.
Anders zal ik als ik thuis ben is m'n oude cfg over zetten naar CSS... als het werkt upload ik hem wel even
"kp_uparrow" bijv.
Anders zal ik als ik thuis ben is m'n oude cfg over zetten naar CSS... als het werkt upload ik hem wel even
[ Voor 40% gewijzigd door Tupel op 11-10-2004 10:05 ]
heb een 6800 ultra met een athlon 64 3400 en dat loopt super. Moet wel zeggen dat de laatste forceware driver 66.81 een stuk performance winst geeft.
Het verhaal dat een 6800 ultra veel langzamer zou zijn dan een x800xt lijkt mee te vallen.
Overigens het is niet de bedoeling dat hier een strijd los barst tussen nvidia en ati, ik wil gewoon aangeven dat het prima met een 6800 ultra gaat.
de videostresstest op 1152, alles high, aa 6x en af 16x levert op: 136,9 fps.
Verder vind ik het een supermooie engine dat source..
Het verhaal dat een 6800 ultra veel langzamer zou zijn dan een x800xt lijkt mee te vallen.
Overigens het is niet de bedoeling dat hier een strijd los barst tussen nvidia en ati, ik wil gewoon aangeven dat het prima met een 6800 ultra gaat.
de videostresstest op 1152, alles high, aa 6x en af 16x levert op: 136,9 fps.
Verder vind ik het een supermooie engine dat source..
lijkt me dat dit niet kan. ik neem aan dat de meeste inventief genoeg zijn. anders zou iedereen hier niet inMclercx schreef op 11 oktober 2004 @ 09:26:
in de startpost staat dat je alleen met een creditcard kan kopen, als het via paypal kan kan je toch via de Nederlandse bank geld overmaken daarnaartoe, ZONDER creditcard.. tenminste gebruik het voor meer dingen.
of heb je het zelf zo geregeld?
hier wordt al het nodige hierover gezegd
http://www.hlfallout.net/comments.php?id=7489
[ Voor 9% gewijzigd door Jeronimusius op 11-10-2004 11:40 ]
Verwijderd
Nou ik speel nu een tijdje css, maar wat een buggy zooi is het zeg. Netcode is zo bagger als ik weet niet wat! met cs had ik altijd een ping van rond de 35 en nu altijd 200+. Om nog maar niet te spreken over het aantal mensen met een x800 kaart (zoals ik) die de performance van onder een 9600xt hebben. Veder vind ik de game wel goed, alleen ze zouden de aim van de wapens moeten veranderen, het is veel te makkelijk geworden als je sproeit dan heb je veel meer kans dat je wat raakt dan als je echt gaat mikken.
Het zou een waardige opvolger van cs kunnen worden, maar dan moet valve nog wel wat aan de game sleutelen!
Het zou een waardige opvolger van cs kunnen worden, maar dan moet valve nog wel wat aan de game sleutelen!
Deze release heeft inderdaad wat weg van de Beta (spray 'n pray), en hopelijk zal dat wel veranderen. Maar de netcode vind ik wel juist goed! altijd rond de 22 ping.Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 11:45:
Nou ik speel nu een tijdje css, maar wat een buggy zooi is het zeg. Netcode is zo bagger als ik weet niet wat! met cs had ik altijd een ping van rond de 35 en nu altijd 200+. Om nog maar niet te spreken over het aantal mensen met een x800 kaart (zoals ik) die de performance van onder een 9600xt hebben. Veder vind ik de game wel goed, alleen ze zouden de aim van de wapens moeten veranderen, het is veel te makkelijk geworden als je sproeit dan heb je veel meer kans dat je wat raakt dan als je echt gaat mikken.
Ik heb de silver editie gekocht, hele weekend gespeeld en ik moet zeggen, ´t draait perfect op m´n systeempje en ik heb geen last gehad van bugs of een gare netcode.
Heb een AMD Athlon 2400 XP, met 512gb ram en een GeForce4 Ti4600 128mb, ik vind ´t er prima uitzien en ´t speelt super!
Heb een AMD Athlon 2400 XP, met 512gb ram en een GeForce4 Ti4600 128mb, ik vind ´t er prima uitzien en ´t speelt super!
net zelf ff wat gespeeld 
zie Cape Newell als spraylogo
zie Cape Newell als spraylogo

C2D 6600, 275 GTX Windows 7
XP 2500+
1 gig PC2700 ram
9800Pro
Werkt goed met 2xAA en alles high. Ik zou graag AF aanzetten... maar volgens mij vreet dat dan weer teveel. In de stresstest had ik 88fps, maar ik vind die testmap niet representatief.
Ik zit vaak in hoog in het scoreboard als ik of de bullpup heb of de automated shotty. Ligt een beetje aan de map waar we zitten, en aan welke zijde ik sta. 20 vs 20 in Office is te gaaf voor woorden.
De prullenbakken, archiefkasten en Radeons vliegen je om de oren.
1 gig PC2700 ram
9800Pro
Werkt goed met 2xAA en alles high. Ik zou graag AF aanzetten... maar volgens mij vreet dat dan weer teveel. In de stresstest had ik 88fps, maar ik vind die testmap niet representatief.
Ik zit vaak in hoog in het scoreboard als ik of de bullpup heb of de automated shotty. Ligt een beetje aan de map waar we zitten, en aan welke zijde ik sta. 20 vs 20 in Office is te gaaf voor woorden.
Verwijderd
Uhmm kan het zijn dat wanneer je windows op H:\ hebt geinstalleerd dat cs source kernel32.dll niet kan vinden? Ik wou windows niet op H installeren maar mijn 6in1 usb reader was aangesloten tijdens installatie nu is windows schijf H en kun je niet veranderen.
Op dit idee kwam ik omdat tijdens de installatie hij CS source in c:\program files\valve\cs wou installeren, maar ieder andere installatie maakt van die c mooi een h als windows op h staat
Dit is mijn systeem
Pentium 4 3ghz 1024mb intern
Geforce 4 ti 4600 128mb
windows xp service pack 2
nieuwste nvidia drivers
Zit er in Windows SP2 directX9.0 b of c?
Of ligt het aan mijn videokaart?
*update aan de videokaart ligt het iig niet
Op dit idee kwam ik omdat tijdens de installatie hij CS source in c:\program files\valve\cs wou installeren, maar ieder andere installatie maakt van die c mooi een h als windows op h staat
Dit is mijn systeem
Pentium 4 3ghz 1024mb intern
Geforce 4 ti 4600 128mb
windows xp service pack 2
nieuwste nvidia drivers
Zit er in Windows SP2 directX9.0 b of c?
Of ligt het aan mijn videokaart?
*update aan de videokaart ligt het iig niet
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 12:43 ]
Zijn bots in CSS een standaard optie, of hebben die warezgroepjes dat erin geknutseld?
Verwijderd
niet erin geknutseld maar geactiveerd, in de officiele versie zijn ze geblocked, waarom?? joost mag het weten.Xanadu schreef op 11 oktober 2004 @ 12:43:
Zijn bots in CSS een standaard optie, of hebben die warezgroepjes dat erin geknutseld?
Een HE´tje in die ruimte is ook erg mooi om te zienHuggyB schreef op 11 oktober 2004 @ 12:36:
De prullenbakken, archiefkasten en Radeons vliegen je om de oren.
Of een ct die in het barbwire word geslingerd in dust.BaN5Hee schreef op 11 oktober 2004 @ 13:02:
[...]
Een HE´tje in die ruimte is ook erg mooi om te zien
hoe krijg je de bots geactiveerd dan??Xanadu schreef op 11 oktober 2004 @ 12:43:
Ik kan ze starten met bot_add_ct en bot_add_t.
Maar ze zijn super dom, en enkel als ze je aanvallen met 3+ tegelijk ga je dood.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dan moet je de bot_difficulty op 3 zettenVanitas schreef op 11 oktober 2004 @ 15:00:
[...]
Ik kan ze starten met bot_add_ct en bot_add_t.
Maar ze zijn super dom, en enkel als ze je aanvallen met 3+ tegelijk ga je dood.
Waar staat je server.cfg van de source ik wil namelijk een dedicated server starten, maar zie niet waar ik mij instellingen van die dedicated kan doen!
Dat gaat toch "gewoon" via steam?PacinoAllstars schreef op 11 oktober 2004 @ 15:15:
Waar staat je server.cfg van de source ik wil namelijk een dedicated server starten, maar zie niet waar ik mij instellingen van die dedicated kan doen!
hmmm het spel loopt niet echt lekker op mijn geforce 5900 xt...weet iemand hoe ik de pixel shader ofzo uit kan zetten voor hogere fps?
Facts don't care about your feelings
Office is duidelijk echt mooi geworden, en het is wachten op de eerste lijp die een 'beefy computer' casemod doet[b][message=21862951,noline]Office is te gaaf voor woorden.De prullenbakken, archiefkasten en Radeons vliegen je om de oren.
Heeft er ook iemand last van lange laadtijden, vooral als dat balkje gaat lopen, met receiving server info ofzo.. duurt echt te lang
Draai met een AMD64+ 3000, 1 Gb Ram, en een 9800Pro@XT.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Well een Dell kast gebruiken heAnthor schreef op 11 oktober 2004 @ 16:31:
[...]
Office is duidelijk echt mooi geworden, en het is wachten op de eerste lijp die een 'beefy computer' casemod doet
Office is een stuk sfeervoller en zeker een van de leukste maps. Vooral die Posters:
Ping (met een schildpad)
Camping
Spamming enzo
Verwijderd
Wat is lang? een minuut, 30 seconden?m0nk schreef op 11 oktober 2004 @ 16:33:
Heeft er ook iemand last van lange laadtijden, vooral als dat balkje gaat lopen, met receiving server info ofzo.. duurt echt te lang
Bij mij op mijn p4 3ghz 1gb ram en een geforce 4 ti4600 duurt het nog geen halve minuut.
Btw ik had niet verwacht dat het spel zo soepel zou lopen op die kaart, zelfs alles op high en resolutie 1280*960, en ik wou nog wel upgraden. Wacht daar wel mee tot pci express standaard is volgend jaar.
Ik heb precies hetzelfde...ook geen geluid...ook sb live! en ook 4 speakers...ligt het dan echt aan onze hardware?Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 15:25:
Ik heb een verdomd lastig probleem, ik heb geen geluid in CS:SourceHeeft iemand dit ook gehad? Onder windows doet het geluid het perfect, maar in source zowel ingame als bij het testen van het geluid heb ik 0,0 niets nada
Ik gebruik een SB Live! en 4 speakers (creative set)
Of heb je het al opgelost?
Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.
Ik had een vraag, dit spel weegt op het internet 466 mb groot dacht ik,
Heb ik daaraan genoeg of moet ik dan nog meer hebben om het spel te kunne spelen ? of alleen maar die file niet zoals cs , ook nog HL enzo
Heb ik daaraan genoeg of moet ik dan nog meer hebben om het spel te kunne spelen ? of alleen maar die file niet zoals cs , ook nog HL enzo
Cons:::BB4E
absoluut niet dezelfde ervaring... game loopt soepel en ping altijd ok...Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 11:45:
het draait bij mij ook beter dan verwacht ik heb een athlon 2400 @ 2075 mhz en een ti4200 128 mb met 8x agp @ 290/567 mhz
ik zit ongeveer rond de 60 fps (met milde graphic settings natuurlijk)
ik vind eigelijk ook dat het spel nog niet af is, volgens mij hebben ze het uitgebracht om de mensen die op HL2 wachten een beetje rustig te houden
ik zit ongeveer rond de 60 fps (met milde graphic settings natuurlijk)
ik vind eigelijk ook dat het spel nog niet af is, volgens mij hebben ze het uitgebracht om de mensen die op HL2 wachten een beetje rustig te houden
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.
Geblaat over illegale CS:Source versies/servers, en aanverwante zaken zijn niet toegestaan.
Linkjes naar dergelijke zaken al helemaal niet!
Wil je dus geen OW + bijhorend mailtje ontvangen dan raden we je ten zeerste aan om het geheel ontopic en legaal te houden.