*** Het Medion MD 42073 topic ***
Info over de MD 42073
• Chipset: Philips 7134
• S-Video
• Composiet
• audio-in
• audio-uit
• Remote control plug
• Coax in, voor de TV kabel
• Coax in, voor de FM kabel (bijgeleverd)
Bijgeleverde kabels/boekjes
• Afstandsbediening met 36 knoppen
• 2x AAA batterijen
• Handleiding Nederlands
• Software CD met TVFM Tuner en drivers
• 1x 3,5mm jackplug man<->man kabel
Extra's op het internet
• Frequentie Edit
Met deze software kan je je frequentie tabellenlijst aanpassen zodat je zo helder mogelijk beeld kan genereren
• DScaler
Een vervanger voor TVFM Tuner, dit is een goede programma om helder beeld te krijgen.
• ShowShift
Ook een vervanger voor TVFM Tuner, hiermee kan je ook heel handig mee opnemen, en word direct gecomprimeerd naar DivX
• Girder
Een programma om je afstandsbediening aan de praat te krijgen, dmv deze plugin
Pics!!!!11(door Rightone)

IeniemienieFAQ
Met de compatibiliteit zit het wel snor, bij mij pakte hij hem na de tweede keer (eerste keer viel mijn pc uit) maar daarna was het goedje zo geinstalleerd, bij mij was er geen vaste handeling nodig
Over de beeldkwaliteit ben ik zeer te spreken over zo'n budget. Hij ontvangt alle kanalen goed die ik ook normaal op de tv ontvang, composiet heeft wel wat dikke balken om het beeld heen, en S-Video kan ik nog niet uittesten vanwege het gebrek van een s-video kabeltje
Ik moet je helaas teleurstellen, dit is dus wel het geval bij het progje TVFM Tuner, bij DScaler ondervond ik hetzelfde probleem, en bij ShowShift was het verholpen en kon ik met gemak afleveringen opnemen met hoge beeldkwaliteit.
Deze mini-faq is geschreven door FoutTM, en is niet verantwoordelijk voor de inhoud of eventuele schade die verricht kan worden door de mini-FAQ
[center]Modbreak:
Dit topic is afgesplitst van het centrale ALDI/LIDL bouwmarkt aanbiedingen topic. Hier kan dus verder worden gediscusseerd over de Medion tv kaart, let wel, de 42073 versie. Voor de 2819 versie is er een apart topic:
Ervaring MD2819 TV-kaart (=Aldi 8-10-2003)
Play[/center]
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 18:08 ]
XBO Gamertag: BeerkeeperNL