Verwijderd

bthefirst schreef op 29 september 2004 @ 19:13:
[...]

Heb je de MMS en de WAP/GPRS instellingen laten sturen? Ik heb namelijk ook een abonnement van KPN en heb beide instellingen vanaf http://www.nokia.com/nokia/0,,54008,00.html laten sturen en hij deed het gelijk. Onthou wel dat je eerst zelf een MMS moet versturen, voordat je ze ook kunt ontvangen [Dit in verband met het 'registreren' van jouw toestel, zodat de provider weet dat jij een MMS geschikt toestel hebt...]

Succes btf
Jah dat heb ik gedaan maar dat bleek ook niet te werken helaas

• bthefirst
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 14:09
Okay, denk je dat het helpt als ik alle instellingen op digitaal papier zet? Zoals ze in mijn gsm staan?

Verwijderd

bthefirst schreef op 29 september 2004 @ 19:22:
Okay, denk je dat het helpt als ik alle instellingen op digitaal papier zet? Zoals ze in mijn gsm staan?
Als je dat zou willen doen, ik hoop dat het dan wel lukt.

Verwijderd

Wie kan mij helpen ik heb deze week de DKU-2 kabel gehad allen nu krijg ik bij het installeren de volgende foutmelding:

De wizard voor harware installatie is geopend. U moet de wizard sluiten (annuleren) voordat u verder gaat.

Wie weet hoe ik deze wizard kan sluiten??

Bij voorbaat dank,
Erwin

• bthefirst
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 19:54:
[...]

Als je dat zou willen doen, ik hoop dat het dan wel lukt.
Internet:
Naam set instellingen: KPN Internet
Homepage: http://www.kpn.com
Proxy's: Uitschakelen
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen drager:
-GPRS-toegangspunt: internet
-Verificatietype: Normaal
-Login-type: Automatisch
-Gebruikersnaam: <leeg>
-Wachtwoord: <leeg>

MMS:
Naam set instellingen: KPN MMS
Homepage: http://mp.mobiel.kpn/
Proxy's: Inschakelen
Primaire proxy: 010.010.100.020:8080
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen drager:
-GPRS-toegangspunt: portalmmm.nl
-Verificatietype: Normaal
-Gebruikersnaam: <leeg>
-Wachtwoord: <leeg>

Ik hoop dat dit voldoet, en dat het allemaal klopt...
Kun je met je abo wel mms'n, moet dat niet eerst geactiveerd worden ofzo?

Verwijderd

Enig idee hoe je fotos automatisch opslaat op de multimedia kaart?:?
Elke keer als ik een foto maak dan wordt deze opgeslagen in de map "Afbeeldingen" op de telefoon zelf, maar ik wil deze direct op de multimedia kaart hebben.

Bedankt 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2004 21:02 ]

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:01:
Elke keer als ik een foto maak dan wordt deze opgeslagen in de map "Afbeeldingen" op de telefoon zelf, maar ik wil deze direct op de multimedia kaart hebben.

Bedankt 8)7
Ik kan het je natuurlijk gaan uitleggen, maar lees de startpost maar eens goed door (en dan vooral kijken bij tips van orange.x), dan kom je misschien nog dingen tegen die je nog niet wist en later nog had willen vragen.

[ Voor 10% gewijzigd door FlipFluitketel op 29-09-2004 21:15 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 21:01:

Bedankt 8)7
Media, camera, instellingen, beeldopslag...

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 16:09:
Pff, ik ben het beu, probeer nu al heel de dag mijn mss instellingen goed te doen.
Niets werkt, nokia settings ook niet, helpdesk kon me ook niet helpen (1uur aan de lijn gehad)

Ik weet het echt niet meer...

Is er hier iemand die mijn stap voor stap mij kan uitleggen hoe ik mijn mms settings goed krijg. het van alles al geprobeerd en op internet gezocht, maar krijg het niet voor elkaar :(

Alvast bedankt

Ps ik heb een HI 20 Abbo
Heb je MMS/GPRS wel eerst geactiveerd? FF checken door te bellen naar 313.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Verwijderd

Hey allen, mijn excuses als dit deze vraag al eerder is gevraagd maar door de vele delen over deze telefoon kon ik het zo snel niet terug vinden.

DE WEKKER !!

Is er al iemand instaat geweest om het alarm van de wekker aan te passen, ik heb hele nare herinneringen aan dat verschrikkelijk alarm en zou dit graag veranderen in een iets wat menselijkere toon.

Iemand een oplossing ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 11:29:
en ik heb nog een vraag.

mijn provider is vodafone.
is het bij vodafone ook mogelijk om een sms te sturen naar een service en dat je van daaruit een sms terugkrijgt met daarin bv voetbaluitslagen?
ja menu-vodafone-informatie-sms info-nieuws-sport-voetbal en daar de teamafkorting invullenn......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2004 @ 23:53:
Hey allen, mijn excuses als dit deze vraag al eerder is gevraagd maar door de vele delen over deze telefoon kon ik het zo snel niet terug vinden.

DE WEKKER !!

Is er al iemand instaat geweest om het alarm van de wekker aan te passen, ik heb hele nare herinneringen aan dat verschrikkelijk alarm en zou dit graag veranderen in een iets wat menselijkere toon.

Iemand een oplossing ?
Menu > Organiser > Alarmklok > Alarmgeluid > Galerij openen om bijv een mp3 te kiezen als geluid voor de wekker!

Suc6

ps. Weet iemand het verschil tussen opus.nl en opusshop.nl (gevestigd in Duitsland) en wat zijn de ervaringen van Opusshop?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 08:21 . Reden: Vraagje nog... ]

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:27
Kan iemand mij helpen. Ik heb een aantal dingen die ik graag veranderd zie in de Firmware. En ik denk dat ik niet de enige ben. Weet iemand waar je een email/brief/telefoon contact kan krijgen met Nokia.

Bij mij zijn het simpele dingen

-> Music Player moet ook in favorieten staan
-> Contacten per groep kunnen selecteren

Verwijderd

Maeslant schreef op 30 september 2004 @ 09:04:
Kan iemand mij helpen. Ik heb een aantal dingen die ik graag veranderd zie in de Firmware. En ik denk dat ik niet de enige ben. Weet iemand waar je een email/brief/telefoon contact kan krijgen met Nokia.

Bij mij zijn het simpele dingen

-> Music Player moet ook in favorieten staan
-> Contacten per groep kunnen selecteren
Ik zou gewoon even op www.nokia.nl gaan zoeken naar contactinformatie,
desnoods in de handleiding van je telefoon voor tel nummers die je kan bellen.
Gewoon ergens beginnen en vragen waar je dit soort punten kwijt kan.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 09:20 ]

• Maeslant
Trouwens iemand al opgevallen dat Nokia een nieuwe hoofdtelefoon connector heeft een geintroduceerd.

offtopic:
Ik ben niet zo goed in foto's posten. waar die daar die faq voor met iets waar je je foto kan upload en de tag's

Verwijderd

Daar ben ik weer :w

Ik heb nu 256 mmc kaartje dr bij, eindelijk :D Alleen om nu 2 uur via BT mp3tjes te gaan transporteren: dat kan niet goed gaan.

Daarom dacht ik aan het volgende:

MMC kaartje in de digicam die verbonden is met de pc via usb, en dan via windows mp3tjes op de mmc gooien en terugdoen in mn 6230.

Maar helaas, ik kan niets op mn mmc gooien via windows :? Iemand een idee :?

edit: kodak cx4200 digicam

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 11:53 ]

Verwijderd

Maeslant schreef op 30 september 2004 @ 10:01:
Trouwens iemand al opgevallen dat Nokia een nieuwe hoofdtelefoon connector heeft een geintroduceerd.

offtopic:
Ik ben niet zo goed in foto's posten. waar die daar die faq voor met iets waar je je foto kan upload en de tag's
Om wat voor connector gaat het ? welke site kan ik deze op vinden ?

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 11:51:
Daar ben ik weer :w

Ik heb nu 256 mmc kaartje dr bij, eindelijk :D Alleen om nu 2 uur via BT mp3tjes te gaan transporteren: dat kan niet goed gaan.

Daarom dacht ik aan het volgende:

MMC kaartje in de digicam die verbonden is met de pc via usb, en dan via windows mp3tjes op de mmc gooien en terugdoen in mn 6230.

Maar helaas, ik kan niets op mn mmc gooien via windows :? Iemand een idee :?

edit: kodak cx4200 digicam
Je camera staat nu waarschijnlijk als image-apparaat (of zoiets) ingesteld, kijk eens in het menu van je camera of je iets kunt instellen hoe ie herkend moet worden als ie op de pc aangesloten is. Bij mijn camera (HP photosmart 812) kan ik instellen dat ie als usb-disk moet worden herkend en dan kan ik gewoon via verkenner op het geheugenkaartje wat erin zit.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Verwijderd

Ik heb ook wel een vraagje voor jullie ... iets wat me mateloos irriteert ... Ik vind het idee van de digitale klok als 'screensaver' ideaal als de telefoon niet gebruikt wordt. Wat ik echter zooi vind is dat de klok nauwelijks zichtbaar is tegen de achtergrond (zwarte letters op grijs uitgevallen display)

Net daardoor is de klok nog maar nauwelijks leesbaar...

Mis ik iets qua instellingen of is het gewoon niet mogelijk om de klokkleur bvb in het wit te zetten. Dan zou ie ten minste mooi uitkomen en zou het op z'n minst "nut" hebben.

Let op; ik heb het dus over het ogenblik dat de telefoon NIET actief is hé ...

Alvast bedankt,

Wim

Verwijderd

neej dat is helaas niet mogelijk....

ik baal er ook redelijk van maarja ik zit meest van tijd tog op sgool :P
ach jah... doe je ook niet zoveel an, miss een FW-hack maar dat mag niet op GoT >:)

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:06 . Reden: spelvoud :P ]

Verwijderd

Ik zit me wat af te vragen, waarom kan ik met mijn bleutooth headset wel naar muziek luisteren (geen radio maar wel MP3-tjes) maar zou dit met een belutooth headset NIET kunnen?
Ik heb een El-cheapo Wavelinker headsetje...

Edit: Zag op de site van Parrot B) dat hun BTcarkit alle lagen van het BT protocol ondersteund dus op de API layer waarin de audio emulation dus inzit. Iemand ervaring met het via de parrot verbinden en muziek luisteren?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 15:44 ]

• bthefirst
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 15:28:
Ik zit me wat af te vragen, waarom kan ik met mijn bleutooth headset wel naar muziek luisteren (geen radio maar wel MP3-tjes) maar zou dit met een belutooth headset NIET kunnen?
Ik heb een El-cheapo Wavelinker headsetje...
Is snap je vraag niet helemaal... Maar als je bedoelt te vragen waarom het luisteren naar mp3'tjes wel gaat met een bluetooth headset en het luisteren naar de radio niet, dan is dit het antwoord:

Voor het luisteren naar de radio, heeft je gsm een antenne nodig, deze is ingebouwd in de headset (bv. die je erbij geleverd hebt gekregen). Aangezien je met bluetooth geen kabels gebruikt cq. aansluit, heeft je telefoon dus geen antenne om radiozenders te kunnen ontvangen.

Je zou eventueel pin 2 en 3, onderop je gsm, kunnen doorverbinden en op pin 14 een antenne'tje aansluiten, zo hoef je dus niet je headset aan te sluiten om radio te luisteren...

Hopelijk is hiermee je vraag voldoende beantwoord, zo niet, jammer dan :P.

[ Voor 10% gewijzigd door bthefirst op 30-09-2004 15:38 ]

• ITssME
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-08 20:50
Heb net de nieuwe versie van PC Suite ( 6.3.14 ) geinstalleerd. Wil ik een backup maken van m'n 6230, krijg ik een melding dat van sommige data geen backup kan worden gemaakt omdat deze copyright protected zou zijn 8)7 . Het zijn m'n eigen foto's en filmpjes die ik met dezelfde telefoon heb gemaakt. Beetje vreemd dit, met de vorige versie werkte het volgens mij nog wel.Geen zin om deze weer te uninstallen en die oude er weer op te zetten. :z Iemand enig idee hoe je die melding kan omzeilen?

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort de Nokia 6230 en heb laatst een 256 MB MCC van apacer gekocht bij MyCom.

Toen ik het gekocht had deed ie het perfect, maar toen ik een liedje erop ging zetten kon mijn telefoon deze kaartje niet meer herkennen. Ik heb toen verschillende manieren geprobeerd om deze probleem op te lossen. Zoals opnieuw de telefoon aan te doen en het MMC-kaartje te verschuiven. Maar zonder enig succes.

Ik ben toen terug gegaan naar de winkel en heb een nieuwe apacer kaartje gekregen. Deze werkte ook goed in het begin maar na het zetten van een liedje herkende mijn telefoon de MMC niet meer.

Als ik de oude kaartje erin stop dan werkt deze gelijk. Dus ik denk dat het aan de kaartje ligt. Wat moet ik doen? |:(

Verwijderd

bthefirst schreef op 30 september 2004 @ 15:35:
Ik snap je vraag niet helemaal... Maar als je bedoelt te vragen waarom het luisteren naar mp3'tjes wel gaat met een bluetooth headset en het luisteren naar de radio niet, dan is dit het antwoord:

Voor het luisteren naar de radio, heeft je gsm een antenne nodig,
[knipperdekniper]
Hopelijk is hiermee je vraag voldoende beantwoord, zo niet, jammer dan :P.
Nee dat was dus niet de vraag.....ik begrijp best hoe de radio werkt |:(
Het ging mij erom waarom een carkit (bijvoorbeeld alla parrot) je NIET in de gelegenheid stelt de muziek die op je telefoonstaat, ook te beluisteren, aangezien ik dit wel kan via een BT headset. :/
(Ik heb het dus NIET over radio)

• reul
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-09 21:22
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 08:19:
[...]

ps. Weet iemand het verschil tussen opus.nl en opusshop.nl (gevestigd in Duitsland) en wat zijn de ervaringen van Opusshop?
Ja, als je bij de Duitse Opusshop besteld betaal je Duitse heffing en belasting (scheelt veel bij o.a. DVD's) en bij de Nederlandse Opus betaal je Nederlandse heffing en belasting.

Allebij de shops verzenden Nederlandse pakjes vanuit Nederland en zijn in de regel binnen 2-3 dagen bij je thuis.

Ik heb vandaag mijn bluetooth dongle en 256 mb mmc-kaartje (via Opus) binnengekregen. Nu nog wachten tot Debitel mijn abonnement goed heeft gekeurd en mijn gsm dus ook binnenkomt :)

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op 30 september 2004 @ 12:57:
[...]

Je camera staat nu waarschijnlijk als image-apparaat (of zoiets) ingesteld, kijk eens in het menu van je camera of je iets kunt instellen hoe ie herkend moet worden als ie op de pc aangesloten is. Bij mijn camera (HP photosmart 812) kan ik instellen dat ie als usb-disk moet worden herkend en dan kan ik gewoon via verkenner op het geheugenkaartje wat erin zit.
Ik heb nog effe gekeken, en helaas die functie geeftie niet aan :(
Kodak he, die is niet zo uitgebreid ;)

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen ook een Nokia 6230 ik heb een 256mb kaartje erbij gekocht werkt perfect allemaal!
maar mijn vraag is nu kan ik op 1 of andere manier nu ook games op die kaart instaleren via een card reader?
of moet ik perse een datakabel kopen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 18:11:
Ik heb sinds een paar dagen ook een Nokia 6230 ik heb een 256mb kaartje erbij gekocht werkt perfect allemaal!
maar mijn vraag is nu kan ik op 1 of andere manier nu ook games op die kaart instaleren via een card reader?
of moet ik perse een datakabel kopen?
Het is helaas niet mogelijk om spelletjes op via de cardreader te installeren. je kan alleen spellen op de telefoon installeren dmv pc suite van nokia. Je hebt dus een datakabel nodig of een bluetooth usb dongle

--------------------------------------------------------------

@ Jvvianen:

koop een cardreader, is niet zo heel erg duur en t werkt vrij snel, als je met bluetooth werkt heb je wel minder kans op het overslaan van mp3tjes tijdens het afspelen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-09-2004 19:04 ]

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Weet iemand hoe ik kan internetten via bleutooth of via de usb kabel, ik wil namelijk via synml syncroniseren maar hij wil nu steeds verbinding maken via gprs, en ik kan via de pc sync niet opgeven dat ie met een server moet syncen en niet met m`n outlook 8)7

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Toch even melden voor de mensen die zich een 1gig kaartje van traxdata willen aanschaffen:

Het werkt volledig bij (mijn) Nokia 6230. Ik heb het besteld bij www.opusshop.nl (ook te vinden in shop survey)
een echte aanrader ;)

×××

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Choxo schreef op 30 september 2004 @ 21:45:
Toch even melden voor de mensen die zich een 1gig kaartje van traxdata willen aanschaffen:

Het werkt volledig bij (mijn) Nokia 6230. Ik heb het besteld bij www.opusshop.nl (ook te vinden in shop survey)
een echte aanrader ;)
Klopt het dat deze niet in de pricewatch staat?
Edit, dit zal dan waarschijnlijk in de PW staan als no-name.

[ Voor 8% gewijzigd door Spiller op 30-09-2004 21:56 ]

Ioniq 5 P45

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 19:01:
[...]

Het is helaas niet mogelijk om spelletjes op via de cardreader te installeren. je kan alleen spellen op de telefoon installeren dmv pc suite van nokia. Je hebt dus een datakabel nodig of een bluetooth usb dongle

--------------------------------------------------------------

@ Jvvianen:

koop een cardreader, is niet zo heel erg duur en t werkt vrij snel, als je met bluetooth werkt heb je wel minder kans op het overslaan van mp3tjes tijdens het afspelen
Was ik inderdaad al van plan :) Moet ook nog DVI kabel halen voor nieuwe monitor die ik eerdaags ontvang, dus gelijk ff zon ding halen. Kost ong 15 e-tjes maar dan heb je wel gemakt meteen :)
thx ieg voor de tip :D

Verwijderd

een echte aanrader ;)
Is niet duur toch? Maar is het wel een goede dan?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:07:
[...]

Is niet duur toch? Maar is het wel een goede dan?
ja idd ik zit effe rond te googlen marre allemaal ontiechelijk duur hoe kan opusshop dan zo goedkoop zijn????

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:22:
[...]

ja idd ik zit effe rond te googlen marre allemaal ontiechelijk duur hoe kan opusshop dan zo goedkoop zijn????
Ja daarom vroeg ik me ook al af of dat wel kan voor die prijs zeg maar .

• reul
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 22:40:
[...]

Ja daarom vroeg ik me ook al af of dat wel kan voor die prijs zeg maar .
Ik heb hem nu hier voor me liggen en mijn cardreader kan er goed mee overweg. Waarschijnlijk komt morgen mijn 6230 binnen en dan kan ik ook vertellen of hij er een beetje mee overweg kan.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Krijg hopelijk mn 1gig MMC kaartje binnen van ATP

ATP schijnt een van de beste kaarten voor mobiele apparaten te maken ... met een dikke transfer snelheid ... tja hijs ietsjes duurder dan die traxdata ziek nu.

Heb hem gekocht via Ebay dus ben benieuwd, et moet uit de USA komen maar heb al wel een mailtje gehad dat het binnen 7 dagen afgeleverd zou moeten worden..

Ik laat het wel weten of het correct werkt!

[edit] link ATP http://flash.atpinc.com/product/mmc.php

[ Voor 23% gewijzigd door Tristan op 01-10-2004 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of hier meer mensen last van hebben maar mijn headset begint een beetje af te takelen...het lijkt alsof van 1 oordopje het contactje niet goed meer aangesloten is, hebben meer mensen hier last van??
Heeft iemand een idee of je hier garantie op hebt en je deze kan later vervangen.
Ik heb wel eens gehoord dat er in de EU verplicht 1 jaar garantie gegeven moet worden op alle electronische apparatuur maar weet niet of dit echt waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb ook het gevoel dat me headset niet meer 100% werkt, lijkt wel of de radio niet meer stereo geluid geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu bezig met mijn 2e headsetje op mijn nokia 6610 :( (over halve maand komt er als het goed is gewoon een 6230 maarja.. abbonement duurt nog ff he ;)), maar het ligt denk ik niet aan je oordopjes maar aan de kabel van je connector naar je microfoon (de dikke kabel dus) volgens mij pakt die naar verloop van tijd gewoon niet goed meer (interne kabelbreuk??) tenminste, als ik met mijn kabel beweeg krijg ik op een gegevenmoment wel weer gewoon geluid.

Maarja face the fact, de connector van nokia is gewoon 3x niks, hij is gammel en je stoot m zo uit je telefoon.
Bij mijn volgende headset ga ik m ook modden met een 3.5 Jack connector, kun je de headset gewoon los in je zak/tas houden en hopelijk minder snel kaputto gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedkoop MMS'en!

Een MMSje sturen naar een e-mail adres kost ongeveer 0,45 euro (bij Telfort).
Nu heb ik een GPRS upload pagina gemaakt waarin je een foto, geluidje, of filmpje kan uploaden. Vervolgens wordt deze geupload naar de webserver, waarna de webserver een mailtje stuurt naar het persoon die je een MMS je stuurd!

De kosten van het uploaden van een plaatje van 35kb is ong. 0,012 euro bij Telfort GPRS

Give it a try!: http://www.viruly.com/mms/

(werkt uit veiligheids redenen nog niet met e-mail ;) maar je begrijpt dat dit een kleine aanpassing in het script is...)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 11:11:
Goedkoop MMS'en!

Een MMSje sturen naar een e-mail adres kost ongeveer 0,45 euro (bij Telfort).
Nu heb ik een GPRS upload pagina gemaakt waarin je een foto, geluidje, of filmpje kan uploaden. Vervolgens wordt deze geupload naar de webserver, waarna de webserver een mailtje stuurt naar het persoon die je een MMS je stuurd!

De kosten van het uploaden van een plaatje van 35kb is ong. 0,012 euro bij Telfort GPRS

Give it a try!: http://www.viruly.com/mms/

(werkt uit veiligheids redenen nog niet met e-mail ;) maar je begrijpt dat dit een kleine aanpassing in het script is...)
Werkt goed! Zou je het script misschien ergens kunnen neerzetten? Is wel erg handig om bijvoorbeeld een foto via internet op een computer te krijgen!!

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vdroos schreef op 01 oktober 2004 @ 11:40:
[...]

Werkt goed! Zou je het script misschien ergens kunnen neerzetten? Is wel erg handig om bijvoorbeeld een foto via internet op een computer te krijgen!!
Je kan het met elk willekeurig script maken... Ik heb ASP gebruikt, maar je kan het ook in PHP, CGI, of wat jij het lekkerste vindt maken...

Misschien dat ik een keer een script maak, met super simpel login om foto's te laten mailen naar je eigen huis adres, of je vriendin of what ever?

Interesse?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vdroos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-02 20:05
Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 12:02:
[...]

Je kan het met elk willekeurig script maken... Ik heb ASP gebruikt, maar je kan het ook in PHP, CGI, of wat jij het lekkerste vindt maken...

Misschien dat ik een keer een script maak, met super simpel login om foto's te laten mailen naar je eigen huis adres, of je vriendin of what ever?

Interesse?
Jah ik heb wel interesse, maar vind het ook wel leuk om er zelf mee te klooien. Dus als je een voorzetje kunt geven dmv een voorbeeld _/-\o_

VDROOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niakmo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-02-2024
raymonvdm schreef op 30 september 2004 @ 21:26:
Weet iemand hoe ik kan internetten via bleutooth of via de usb kabel, ik wil namelijk via synml syncroniseren maar hij wil nu steeds verbinding maken via gprs, en ik kan via de pc sync niet opgeven dat ie met een server moet syncen en niet met m`n outlook 8)7
als ik naar dat progje puppetmaster kijk denk ik dat het niet zo moeilijk moet zijn. Ik weet dat je het op symbian 60 wel kan aangezien ik ene how to voor de nGage heb gezien, heb ik ergens terug hier gepost maar niemand is er volgensmij nog uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen.

Sinds een aantal dagen heb ik een Nokia 6230.
Ik heb onlangs een 7-in-1 card reader van Hama gekocht.
Alleen deze card reader "ziet" mijn MMC niet. Ik heb de standaard MMC nog van 32 MB.
Een vriend van mij heeft de 6600 en die kan de kaart ook niet uitlezen met een card reader.

Zijn de orginele kaarten beveiligd ofzo?
Wie kan me helpen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

Gisteren mijn foon inclusief MMC traxdata kaartje in een volle wasbak laten vallen.
Scherrempie werd heel bright en heb snel de batterij eruit gehaald - na uurtje drogen alleen een wit scherm en flikkerend backlight.

Nu na een nachtje drogen op de verwarming doet ie het weer perfect.

Niets anders dan een Nokia voor mij vanaf nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-09 12:45

macuz

Dance!

Verwijderd schreef op 01 oktober 2004 @ 14:43:
Hallo mensen.

Sinds een aantal dagen heb ik een Nokia 6230.
Ik heb onlangs een 7-in-1 card reader van Hama gekocht.
Alleen deze card reader "ziet" mijn MMC niet. Ik heb de standaard MMC nog van 32 MB.
Een vriend van mij heeft de 6600 en die kan de kaart ook niet uitlezen met een card reader.

Zijn de orginele kaarten beveiligd ofzo?
Wie kan me helpen?????
ik heb deze cardreader ook gekocht, en de eerste die ik kocht deed het ook niet met mijn 128 mb kingston kaartje. Niet getest met n andere, gelijk terug gegaan naar de dixons en de vriendelijke meneer opgedrongen een andere (zelfde type) cardreader te testen met mn kaartje, die het vervolgens wel deed.

tip: Je moet je kaartje op zn kop in het mmc slot doen! dat staat dus fijn nergens vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macuz schreef op 01 oktober 2004 @ 23:41:
[...]

ik heb deze cardreader ook gekocht, en de eerste die ik kocht deed het ook niet met mijn 128 mb kingston kaartje. Niet getest met n andere, gelijk terug gegaan naar de dixons en de vriendelijke meneer opgedrongen een andere (zelfde type) cardreader te testen met mn kaartje, die het vervolgens wel deed.

tip: Je moet je kaartje op zn kop in het mmc slot doen! dat staat dus fijn nergens vermeld.
Ja dat klopt, ondersteboven, maar daarbij komt dat de hama cardreader de originele kaart niet ziet, met andere mmc kaarten heeft hij echter geen probleem met lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
:( ik zou vandaag mijn contract van orange verlengen blijkt dat hij een dikke 100 euro kost bij verlengen met 1 jaar terwijl hij gratis is bij een nieuwe abbo van 1 jaar.. Is dat de manier van orange om hun klanten te behouden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XoiN schreef op 02 oktober 2004 @ 10:36:
:( ik zou vandaag mijn contract van orange verlengen blijkt dat hij een dikke 100 euro kost bij verlengen met 1 jaar terwijl hij gratis is bij een nieuwe abbo van 1 jaar.. Is dat de manier van orange om hun klanten te behouden :/
Dat is niet alleen orange dat is bij elke provider zo, je krijgt alleen goede kortngen bij een nieuw abbonement, bij verlenging geven ze geen cent en kun je lekker doodvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Nee dat is de manier van Orange om klanten weg te jagen.
Waag er eens een telefoontje aan dat je dat toestel gratis wil hebben bij je verlenging (die je tenslotte voor exact dezelfde voorwaarden aangaat als wanneer je een nieuw abonnement zou nemen) en dat je anders eens gaat praten met de concullega, waar je bij een gelijkwaardig abonnement dat toestel wél gratis krijgt. (En waarheen je zonder problemen je nummer kunt laten porteren)

Laten ze jou maar een beetje tegemoet komen om je als klant te behouden.

Misschien werkt het niet, en wensen ze je veel succes bij de concurrent, maar er is ook een goede kans dat het wél werkt, en ze je het toestel toch ineens wel gratis kunnen leveren (of alleen verzendkosten ofzo, wat opzich nog wel reëel is)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ik heb gezocht in dit topic, en andere maar kon er niets over vinden.
Maar mijn telefoon "reboot" steeds als ik mp3's beluister van mijn traxdata mmc en een smsje ontvang, heb nog v3.15 als firmware helpt het upgraden naar 4.nogwat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Nokia PC Suite 6.4 is gereleast:
What's new in version 6.4:
September 30, 2004 Cable drivers are now integrated into Nokia PC Suite for the Nokia Connectivity Cable DKU-2 and Nokia Connectivity Adapter Cable CA-42.

Toshiba Bluetooth version 3.0x is now supported.

Three more products - the Nokia 6630 phone, Nokia 6670 phone and Nokia 9300 Device - are supported.
Zie http://www.nokia.com/nokia/0,,54691,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij welk 1-jarig orange abbonement krijg je de 6230 dan gratis, als ik op hun site kijk, krijg je hem pas gratis bij een 2-jarig orange €20 abbonement. Ik ben namelijk nog op zoek naar de 6230 met een 1-jarig abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 14:23:
[...]

Bij welk 1-jarig orange abbonement krijg je de 6230 dan gratis, als ik op hun site kijk, krijg je hem pas gratis bij een 2-jarig orange €20 abbonement. Ik ben namelijk nog op zoek naar de 6230 met een 1-jarig abbonement.
als het om een nieuw abo gaat: 30 euro 1 jaar bij BC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook sinds een week een nokia 6230 bij een HI 20 abbo, maar nu heb ik een vraag (voordat ik weer 20min moet wachten bij de helpdesk).
Bestaat er een manier om er achter te komen hoeveel belminuten je nog over hebt. Is daar een code of manier voor zodat je dat kan zien.

en dan bedoel ik niet de gesprekstijd meter, want die houd niet bij hoeveel smsjes je al verzonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MidnightMotion
  • Laatst online: 03-04-2022
Symsonic schreef op 02 oktober 2004 @ 11:26:
Ik heb gezocht in dit topic, en andere maar kon er niets over vinden.
Maar mijn telefoon "reboot" steeds als ik mp3's beluister van mijn traxdata mmc en een smsje ontvang, heb nog v3.15 als firmware helpt het upgraden naar 4.nogwat?
Ik heb de 4.nogwat firmware en sms ontvangen of gebeld worden tijdens het afspelen van mp3 is geen probleem (TraxData 512MB) De muziek stopt bij mij zolang het sms geluid speelt of zolang ik bel en gaat daarna vrolijk weer verder dus ik denk dat nieuwe firmware wel eens zou kunnen helpen!

Eigenaar van domoticavergelijken.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:43
mijn sd kaartje werkt niet goed meer. tijdens het kopieren van bestanden crashde de telefoon, en daarna kon ie de aac bestanden niet meer spelen. ik heb toen de sd kaart geformateerd, gewoon in de telefoon zelf. ik heb ook de naam van de kaart veranderd. de telefoon en nokia suite geven nu dan ook aan dat er 0,0 kb op de kaart staat, maar ik kan er niks naar toe kopieeren.... in nokia suite geeft ie ook aan dat er nog maar 10mb vrij is, terwijl er niks op de kaart staat. is dit een bekend probleem?

ik volg dit topic nu ongeveer 3 delen, maar ben geen oplossing tegengekomen.....

f/w: 4.28

edit:

net pc suite 6.4 geinstalleerd. bluetooth verbinding is een stuk beter nu. bovendien is mijn probleem ermee opgelost....

[ Voor 10% gewijzigd door qrazi op 02-10-2004 20:54 ]

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 18:35:
Ik heb nu ook sinds een week een nokia 6230 bij een HI 20 abbo, maar nu heb ik een vraag (voordat ik weer 20min moet wachten bij de helpdesk).
Bestaat er een manier om er achter te komen hoeveel belminuten je nog over hebt. Is daar een code of manier voor zodat je dat kan zien.

en dan bedoel ik niet de gesprekstijd meter, want die houd niet bij hoeveel smsjes je al verzonden hebt.
Nee, helaas kan je bij kpn niet opvragen wat je over hebt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoiN
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10-2024
Operations schreef op 02 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

Nee dat is de manier van Orange om klanten weg te jagen.
Waag er eens een telefoontje aan dat je dat toestel gratis wil hebben bij je verlenging (die je tenslotte voor exact dezelfde voorwaarden aangaat als wanneer je een nieuw abonnement zou nemen) en dat je anders eens gaat praten met de concullega, waar je bij een gelijkwaardig abonnement dat toestel wél gratis krijgt. (En waarheen je zonder problemen je nummer kunt laten porteren)

Laten ze jou maar een beetje tegemoet komen om je als klant te behouden.

Misschien werkt het niet, en wensen ze je veel succes bij de concurrent, maar er is ook een goede kans dat het wél werkt, en ze je het toestel toch ineens wel gratis kunnen leveren (of alleen verzendkosten ofzo, wat opzich nog wel reëel is)
Tsja hier had ik zelf ook al even aan gedacht. Alleen die telefoon is dus alleen gratis bij belcompany en niet bij orange zelf. En aangezien het belcompany niks uit maakt of ik bij orange blijf of naar een concurrent ga denk ik niet dat ze er op ingaan. Bij Orange kan ik denk ik ook niet aankloppen want op hun site kost hij idd pas 0 euro bij een free20 van 2 jaar.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een echte aanrader ;)
Werkte dit kaartje ook icm FW versie 4.28, mijn apacer 256 mb kaartje doet dat iig niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Ok, ik zit er over te denken om deze telefoon ook aan te schaffen, maar ik heb nog een paar vraagjes (en nee, ik heb nog niet alle posts van de afgelopen 11 topics doorgenomen ;), dus het kan zijn dat ze al een keer voorbij zijn gekomen).

Allereerst: iedereen wil MMC-kaartjes van Traxdata hebben (omdat die zo snel zijn?). Is daar ook ergens een vergelijkende review van ofzo. Ikzelf kan namelijk relatief goedkoop aan Dane-elec komen (ook boven de 128MB itt Opus), maar zouden deze flink trager zijn dan die van Traxdata (en in hoeverre heb je daar last van)?

Hoelang kan je ongeveer mp3'tjes afspelen met deze telefoon? Bellen is iets tussen de 3 en de 5 uur las ik, is dat ook het geval bij het afspelen van mp3'tjes, of gaat de batterij dan langer/korter mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
volgens mij blinkt traxdata niet uit in snelheid, maar in prijs bij de opusshop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reul
Jammer, dat je voor de betaling van de volledige versie van Puppetmaster een creditcard nodig hebt.

Verder zegt Nokia Audio Manager (Pc Suite 6.3.14) dat mijn Traxdata 512 mb MMC-kaartje maar 0kB groot is :(

Maar voor de rest ben ik zeer zeker tevreden met mijn nieuw gadget / nieuwe gsm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reul schreef op 03 oktober 2004 @ 12:50:
Jammer, dat je voor de betaling van de volledige versie van Puppetmaster een creditcard nodig hebt.

Verder zegt Nokia Audio Manager (Pc Suite 6.3.14) dat mijn Traxdata 512 mb MMC-kaartje maar 0kB groot is :(

Maar voor de rest ben ik zeer zeker tevreden met mijn nieuw gadget / nieuwe gsm :)
probeer pc suite 5.8 eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
  • Laatst online: 12-03 18:15
Als ik met PC Suite 6.3 mijn berichten uitlees haalt ie de berichten uit mijn telefoon DAT WIL IK NIET. Kan ik dat uitschakelen dat ie ze gewoon laat staan?? Of is dit in 6.4 opgelost?? Vind dit echt bagger van nokia. Ik mag toch wel zelf beslissen of ik mn berichten wil bewaren. Wie kent de oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probeer ook pc suite 5.8 eens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-08 14:42
mkampstra schreef op 03 oktober 2004 @ 13:40:
Als ik met PC Suite 6.3 mijn berichten uitlees haalt ie de berichten uit mijn telefoon DAT WIL IK NIET. Kan ik dat uitschakelen dat ie ze gewoon laat staan?? Of is dit in 6.4 opgelost?? Vind dit echt bagger van nokia. Ik mag toch wel zelf beslissen of ik mn berichten wil bewaren. Wie kent de oplossing??
Inderdaad, heel erg irritant is dat! Iemand een oplossing? Ik gebruik ook 6.3 en dit is eindelijk een PC Suite die wel goed werkt en er ook nog aardig uitziet... alleen die ellende met het automatisch leeghalen van je inbox. Jammer... :?

Tip: als je in de verkenner 'inbox' niet aanklikt, blijven de SMS-jes gewoon staan en kun je alle andere functies van PC Suite 6.3 wel prima gebruiken.

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
Ga nou eens fietsen met je pcsuite 5.8. Als nokia versie 6.3 of 6.4 uitbrengt moet die ook gewoon functioneren. Ik ga toch ook niet windows 95 op mijn computers zetten terwijl ik XP kan draaien?? bovendien werkt de bluetooth verbinding van alles onder de 6.3 erg slecht. Dus ik wil gewoon 6.3 of 6.4 zonder verwijdering van berichten uit mijn telefoon maar ze wel bekijken met pcsuite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Het zal best... Als Nokia die versie uitbrengt, zou hij moeten werken ja.
Als het dat niet doet, kun je hoog of laag springen, hij gaat het echt niet doen. Dus de suggestie om 5.8 te proberen is helemaal zo gek nog niet.....

Doet me denken aan een kennis, die een computer koopt, en heilig van mening is dat als zo'n ding verkocht wordt, ook maar moet werken als je op de powerknop drukt. En geen gekke dingen moet doen.
Idee is een beetje hetzelfde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkampstra
Versie 6.3 werkt bij mij PERFECT. Snel en stabiel ook via BT. MAar zodra je je berichten uitleest verdwijnen ze uit je telefoon. Dat moet toch uit te schakelen zijn of nokia moet t er uit halen. En ik ga niet terug grijpen naar een lagere versie. Versie 5.8 werkte qua BT helemaal bagger dus terugpakken doe ik niet.

En als je n computer koopt met winxp installed dan moet je idd kunnen verwachten dat je met t aansluiten van de stekkertjes, voorzien van 220V en eend ruk op de powerknop gewoon aan de slag kan zonder gekke dingen te doen.

Maar mensen die mij adviseren om terug te grijpen naar een lagere versie hebben voor mijn gevoel geen verstand van computers. Terug grijpen is t laatste wat ik ooit zal doen. Ik zal altijd eerst proberen t probleem met de huidige of een nieuwere versie op te lossen. Is me tot nog toe altijd gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 12:32:
[...]

Om wat voor connector gaat het ? welke site kan ik deze op vinden ?
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/19BYX35G48S0/picserver.jpeg

Links that grote logge ding. Rechts de nieuwe. Die blijft echt veel beter zitten.

Ik denk dat ik mijnes ga ruilen.

[ Voor 19% gewijzigd door Maeslant op 03-10-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
mkampstra schreef op 03 oktober 2004 @ 17:13:Maar mensen die mij adviseren om terug te grijpen naar een lagere versie hebben voor mijn gevoel geen verstand van computers. Terug grijpen is t laatste wat ik ooit zal doen. Ik zal altijd eerst proberen t probleem met de huidige of een nieuwere versie op te lossen. Is me tot nog toe altijd gelukt.
Ja hoor.. :Z
Lees nou eens ff wat je hier schrijft. Het is algemeen bekend dat de nieuwste van de nieuwste versie bugs kan bevatten. Het is dan echt geen schande om een versie terug te stappen. Je doet alsof de wereld vergaat.
Tuurlijk is het altijd beter om ff te zoeken of er een oplossing is, zoals een simpel vinkje. Maar als dat er niet is, en versie 5.8 doet alles wat 6.nogwat ook doet, maar niet je sms'jes wissen, dan blijf jij gewoon lekker stoicijns 6+ draaien :?
Lekker naief ben jij zeg.........

"Mensen die adviseren terug te grijpen naar een lagere versie, hebben geen verstand van computers... " Tssk tssk.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 00:07:
[...]

Werkte dit kaartje ook icm FW versie 4.28, mijn apacer 256 mb kaartje doet dat iig niet
ik heb 4.28 en daar werkt mijn kaart op(1gig traxdata)
alleen de telefoon kan het niet lezen als 1gig,maar ik kan er wel gig op neerpleuren :D
Dusjah, waarom niet? :)

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr.Göbb. schreef op 02 oktober 2004 @ 14:25:
[...]

als het om een nieuw abo gaat: 30 euro 1 jaar bij BC :)
Als ik op de site kijk staat er dat de 6230 nog €79,95 kost bij een orange €30 abo. Is deze in de winkel dan goedkoper/gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
Ja .. hijs gratis !!

zeg maar 0,- euro
waarom blijft iedereen dit vragen. Terwijl het elke keer nog gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 oktober 2004 @ 18:35:

De 6230 houdt wel degelijk de verzonden en ontvangen sms-jes bij!

Oproep-info --> Berichtenteller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft ook een 6230 besteld :) ter vervanging van mijn T610 want ik ben de gare antenne nogal beu.
+ een Traxdata 256mb MMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik wil nu een playlist maken van een zooi nummers.

Maar bij "alle nummers op de telefoon" krijg ik geen nummers te zien, 0 kilobyte :(

Iemand een idee hoe ik hier vanaf kom? Anders moet ik in de trein steeds op volgende drukken na elk liedje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-02-2022
Verwijderd schreef op 30 september 2004 @ 08:19:
[...]

Menu > Organiser > Alarmklok > Alarmgeluid > Galerij openen om bijv een mp3 te kiezen als geluid voor de wekker!

Suc6

iemand nog een idee hoe ik het trillen van de phone kan uitzetten tijdens het alarm?
Ik dacht vanochtend rustig gewekt te worden door een relaxt mp3'tje.. maar begint ie daar bij te trillen..grr 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 12:27
Ik heb dit nog niet kunnen vinden, maar als ik een MMS opstel en wil versturen, dan wordt deze in de outbox geplaatst.....en dan .....? Hoe wordt deze dan eindelijk verstuurd ? Wat moet ik daarvoor dan nog ondernemen ? Ik heb alles gechecked (bij Orange en de settings laten sms-en via nokia.com)......

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
M.v.Veelen schreef op 04 oktober 2004 @ 10:06:
Ik heb dit nog niet kunnen vinden, maar als ik een MMS opstel en wil versturen, dan wordt deze in de outbox geplaatst.....en dan .....? Hoe wordt deze dan eindelijk verstuurd ? Wat moet ik daarvoor dan nog ondernemen ? Ik heb alles gechecked (bij Orange en de settings laten sms-en via nokia.com)......
krijg je dan ook een berichtje dat het versturen van de MMS mislukt is?
Dit is bij mij namelijk het geval (nog geen tijd gehad om dit goed uit te zoeken) en dan komt ie in de outbox te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Nee, ik krijg helemaal geen berichtje dat het mislukt is. Ook niet dat het gelukt is, er gebeurt gewoon niets......het is toestel-gerelateerd, want met m'n vorige toestel (3650) lukt het wel gewoon.
Denk zelf aan een extra handeling zoals "nu verzenden" ofzo, maar dat kan ik niet vinden.

Ik open een foto, zet er wat tekst bij en kies voor verzenden. Via multimedia. Vervolgens kies ik het 06 nummer en het enige dat er dan volgt is dat het naar de outbox wordt verplaatst.

Wat gaat er dan mis ?

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikao
M.v.Veelen schreef op 04 oktober 2004 @ 10:26:
Nee, ik krijg helemaal geen berichtje dat het mislukt is. Ook niet dat het gelukt is, er gebeurt gewoon niets......het is toestel-gerelateerd, want met m'n vorige toestel (3650) lukt het wel gewoon.
Denk zelf aan een extra handeling zoals "nu verzenden" ofzo, maar dat kan ik niet vinden.

Ik open een foto, zet er wat tekst bij en kies voor verzenden. Via multimedia. Vervolgens kies ik het 06 nummer en het enige dat er dan volgt is dat het naar de outbox wordt verplaatst.

Wat gaat er dan mis ?
en als je dan in outbox het berichtje selecteerd en nogmaals verzenden probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Je kunt dan verzenden naar e-mail o naar nummer. Natuurlijk kies ik dan voor nummer en geef ik (weer) het 06 nummer in. Het enige wat er dan gebeurt, is dat het zelfde berichtje nógmaals in de outbox komt te staan. Er wordt gewoonweg niets verzonden.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 14:10

SambalBij

We're all MAD here

Als ie bezig is met verzenden dan zie je linksboven een symbooltje van een ronddraaiend envelopje/paperclipje.
Als ie hem verzonden heeft dan gaat dat weg...

[ Voor 22% gewijzigd door SambalBij op 04-10-2004 11:03 ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.v.Veelen
Zelfs dát krijg ik niet te zien......hij blijft gewoon staan. Al dagen......

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Ik heb precies hetzelfde probleem met verzenden van een MMS.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

M.v.Veelen schreef op 04 oktober 2004 @ 10:06:
Had hetzelfde (met KPN abbo). GPRS/MMS was al wel geactiveerd, maar er moest nog ergens bij KPN een schop tegen wat software gegeven worden. GSM moest daarna een keer uit en aan. Dat was voldoende om de boel aan de gang te krijgen.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de nieuwste PC suite loopt mijn audio manager vast. Bij 6.3 had ik dit af en toe ook al. Maar nu telkens als ik naar het mapje afspeellijsten ga loopt het vast. Ik kan dus geen playlist meer aanpassen. Ik werk via Bluethoot, wat gewoon goed werkt. Bestanden overzetten en bv. Puppetmaster (wat trouwens toch erg leuk/handig is) gaan probleemloos.

Verder ben ik erg tevreden met deze telefoon. Ik heb een Peak 512 mb kaart erin wat prima werkt, mijn telefoon herkent het zelfs als 500 mb. Ik heb nu trouwens mijn sony oordopjes aan dat nokia ding gesoldeerd, dus nu heb ik ook nog eens goed geluid uit mijn telefoon! Kan niet beter allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
is het mogelijk om internet te gebruik op je 6230 via je breedband verbinding, met bluetooth tussen de mobiel en de pc?

en is het mogelijk om filmpjes of mp3s te streamen van de pc naar de mobiel via bluetooth?

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was net op TV.....bij radar!!! VIA BLUETOOTH IS JE PHONE TE HACKEN!!!!

Op verschillende mobiele telefoons die zijn voorzien van Bluetooth, zoals de populaire Nokia 6310 i, kan worden ingebroken. Met een computerprogramma kunnen namen met bijbehorende telefoonnummers en ook opgeslagen sms-berichten razendsnel uit de telefoons worden gekopieerd naar een laptop. Daarnaast is het mogelijk de betreffende telefoons te laten bellen naar een ander toestel. Ook kan de eigenaar ongewild worden geabonneerd op een sms-dienst.

De handelingen kunnen allemaal worden uitgevoerd zonder dat de bezitter van het bluetooth-toestel hier erg in heeft. Het bellen naar andere nummers kan de onwetende beller op hoge kosten jagen, bijvoorbeeld als wordt gebeld naar dure 0900-nummers. Ook is het mogelijk het toestel te laten bellen met een telefoon die in handen is van de kraker. Vanaf het moment dat de verbinding gemaakt is fungeert het gekraakte toestel als microfoon en kan de onwetende eigenaar vanuit zijn eigen binnenzak worden afgeluisterd.

Veel Tweede Kamerleden en een aantal bewindslieden zijn in bezit van de Nokia 6310 i. Radar brak in op het toestel van PvdA-kamerlid Martijn van Dam en achterhaalde hiermee namen en telefoonnummers verschillende politici. Ook luisterde Radar een gesprek af van een willekeurige bluetooth-telefooneigenaar.
Het kamerlid Martijn van Dam zal naar aanleiding van de uitzending van Radar nog de volgende vragen stellen aan minister Brinkhorst van Economische zaken.

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/3/737

http://www.trosradar.nl/?url=PHP/news/3/739

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qrazi
erm, je kunt je bluetooth verbinding toch uitzetten? ik heb em eigenlijk alleen aanstaan als ik ergens verbinding mee wil maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVee
Oké... op zich goed om te weten. Maar dit topic gaat over de 6230... en die staat niet op het lijstje van 'gevaarlijke toestellen'.

Op de site staat wel dit lijstje:

Nokia 6310, vanaf week 4 oktober upgrade beschikbaar
Nokia 6310i, upgrade al beschikbaar
Nokia 8910, upgrade al beschikbaar
Nokia 8910i, upgrade al beschikbaar
Nokia 6650, upgrade beschikbaar
Nokia 610, vanaf week 18 oktober beschikbaar
Nokia 810, vanaf week 18 oktober beschikbaar

Van de meeste is al een upgrade (die het hacken van je phone moet voorkomen) beschikbaar. ;)

| Lian Li PC65B | Intel P4 2,4GHz | 512MB PC2700 | Asus P4S8X-X | PoV GeForce FX 5900XT 128MB | L.I.S. 2 Premium VFD | | Maxtor DMP9 120GB 7200RPM 2MB (2x) | Iiyama ProLite E430S-B & E431S-B | Logitech DT Comfort & Z3e 2.1 | HP PS7960 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Eeeh.. dus het werkt bij die telefoons ook als je BT uitschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

qrazi schreef op 04 oktober 2004 @ 20:51:
is het mogelijk om internet te gebruik op je 6230 via je breedband verbinding, met bluetooth tussen de mobiel en de pc?

en is het mogelijk om filmpjes of mp3s te streamen van de pc naar de mobiel via bluetooth?
Deze 2 vragen houden mij ook al bezig vanaf het begin. Heeft iemand hier een uitsluitsel over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobVee
UltraSub schreef op 04 oktober 2004 @ 22:38:
Eeeh.. dus het werkt bij die telefoons ook als je BT uitschakelt?
Natuurlijk niet! Je kan toch ook niet worden gehackt als je je netwerkkabel uit je PC trekt... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Laatst online: 12-09 15:29

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

crashtestdummy schreef op 04 oktober 2004 @ 19:13:
[...]

Had hetzelfde (met KPN abbo). GPRS/MMS was al wel geactiveerd, maar er moest nog ergens bij KPN een schop tegen wat software gegeven worden. GSM moest daarna een keer uit en aan. Dat was voldoende om de boel aan de gang te krijgen.
Hmm, toch nog maar wat verder gelezen, en toen vond ik dit op de Nokia site:
Wanneer de instellingen ingevoerd zijn, dient u de account te activeren. Volg hiervoor de onderstaande stappen.

1. Druk op Menu.

2. Schuif naar en selecteer Berichten.

3. Schuif naar en selecteer Berichtinstellingen.

4. Schuif naar en selecteer Multimediaber.

5. Schuif naar en selecteer Aansluitingsinstellingen .

6. Selecteer Actieve multimedia-instellingen.

7. Kies het gewenste MMS-account uit de lijst en druk op Activeren.

8. Er verschijnt een bericht Multimedia-instellingen geactiveerd, de account is nu geactiveerd.

9. Druk op de Gesprek beëindigen-toets om naar het hoofdscherm terug te keren.

De instellingen zijn nu ingevoerd en klaar voor gebruik.
En het heeft nog geholpen ook. 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.