Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 52223

Anoniem: 76468 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:47:
[...]

Je hebt gewoon een optie in het menu van de musicplayer. Om de lijst te verversen en om een nieuwe lijst te maken. Lees de handleiding eens, daar is ie voor.

Als je in de musicplayer zit, OPTIES, nummer 1 is "Lijst met opnames", en dan opnieuw opties, dan heb je de keuze uit: "Alle opnames vern." en "Lijst opns wijz.".
Rara wat zou dat zijn?
Jij misschien, maar in het menu "Lijst opnamens wijzigen" heb ik alleen de volgende items:

• Alle opnames
• Future Trance 29.m3u
• Future Trance 28.m3u

Meer niet... dus niet iets als "Alle opnames vern." en "Lijst opns wijz."

Software versie: 4.28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

tijd voor deel 12 d8 ik zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125161

Anoniem: 76468 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:47:
[...]

Je hebt gewoon een optie in het menu van de musicplayer. Om de lijst te verversen en om een nieuwe lijst te maken. Lees de handleiding eens, daar is ie voor.

Als je in de musicplayer zit, OPTIES, nummer 1 is "Lijst met opnames", en dan opnieuw opties, dan heb je de keuze uit: "Alle opnames vern." en "Lijst opns wijz.".
Rara wat zou dat zijn?
Misschien moet jij de handleiding eens lezen ;)
Je kan via je telefoon geen nieuwe playlist aanmaken. Dit kan alleen via PC suite. Op je telefoon kan je alleen je alle-opnames-lijst vernieuwen en dan scant ie opnieuwe de root vd MMC kaart en je standaard opnames map. Maar als je dus iets in een mapje op je MMC hebt staan dan kan je telefoon dat dus niet in die lijst zetten. In de startpost staat het allemaal uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:48
Hoe kan ik het makkelijkst een wmf omzetten naar een bestand dat hij accepteer het gaat om een filmpje.

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Hallo!

Ik denk zal even melden dat bij www.mycom.nl nu een leuke BT Headset te koop is voor de 6230 voor de zeer schappelijke prijs van 49Euro!!
Weet niet of het wat is, maar lijkt me wel een leuk dingetje ;)
Welke BT Dongle werkt nou het relaxst ??

Groetjes

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58711

Mastah-GSi schreef op 17 oktober 2004 @ 19:49:
Lui,

er is inmiddels v4.44 voor de Nokia 6230 uit.
Ik heb hem zelf al in mijn toestel gezet.

Enkele verbeteringen zijn:

- Betere camera kwaliteit.
- Weergave van het geheugen nu wel correct

Ikzelf gebruik een MMC van Extrememory van 256MB groot. Bevalt en werkt perfect.
Verder gebruik ik een MSI BlueTooth dongle. Aan software gebruik ik MobiMB v2.2 en Nokia PC Suite 6.4

Grtz...
Hoe krijg je de 4.4 firmware in je telefoon en waar down load je hem ?
* redcap is benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Anoniem: 58711 schreef op 19 oktober 2004 @ 16:39:
[...]

Hoe krijg je de 4.4 firmware in je telefoon en waar down load je hem ?
* redcap is benieuwd
Even naar één van de dichtsbijzijnde Club Nokia Service Points gaan en daar updaten ze je toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:28
MVC schreef op 19 oktober 2004 @ 16:51:
[...]

Even naar één van de dichtsbijzijnde Club Nokia Service Points gaan en daar updaten ze je toestel :)
Ik heb gelezen dat je moet aantonen dat je telefoon nog binnen de garantie is. Hoe doe je dat precies? Ik heb namelijk geen bonnetje

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ze scannen de telefoon, en ze weten meteen of er nog garantie op zit of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122206

UltraSub schreef op 19 oktober 2004 @ 17:16:
Ze scannen de telefoon, en ze weten meteen of er nog garantie op zit of niet.
Is zo'n firmware upgrade te vergelijken met een format op je HD, zodat je terug volledig blanco begint?

Wat moet dat kosten trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28807

Ik heb de D-link DBT-120 Bluetooth Dongle gekocht, werkt prima hier met de 6230 :)

wilde ff me bevindingen meedelen ;)
Is zo'n firmware upgrade te vergelijken met een format op je HD, zodat je terug volledig blanco begint?

Ja dit wil ik eigenlijk ook wel weten ... iemand :?

[ Voor 71% gewijzigd door Anoniem: 28807 op 19-10-2004 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Flexe_Toki
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-05 20:15

De_Flexe_Toki

Opgeroegd staat noger!

Anoniem: 62046 schreef op 16 oktober 2004 @ 17:16:
ik ben nu dus op zoek naar een nieuwe mobiel en ik zit te twijfelen tussen deze en de motorola e398). Ik heb al wat reviews door gelezen, maar ik vind het jammer dat er nergens echt een vergelijking tussen deze staat. Iemand een idee welke ik zou moeten nemen of een link naar een vergelijking...?
Dat heb ik nou ook! Uit de reviews die ik gelezen heb maak ik op dat de e398 een beter beeldscherm heeft, maar slechtere sms-input (te langzaam, vertraging) en een nieuwer (duurder, schaarser, (beter?)) geheugenkaart systeem. De e398 is ook ietsje mooier imho...
Heeft iemand hier nog iets aan toe te voegen?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 122206 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:45:
[...]

Wat je in ieder geval kwijt bent na een firmware update (correct me if I'm wrong) zijn je geinstalleerde spelletjes/toepassingen, je contactpersonen en smsjes die in het geheugen van de telefoon staan, afspraken e.d.. Dus in principe begin je weer met een telefoon zoals je hem in de winkel koopt. Als je de firmware laat updaten, vraag dan gewoon of ze even een backup kunnen maken en die ook weer kunnen terugzetten (dit zijn ze trouwens niet verplicht om te doen).

Het kost je als je telefoon nog onder garantie is niks, behalve dat je je telefoon even kwijt bent (hoelang is afhankelijk van het service point, bij het ene kun je je telefoon dezelfde dag weer ophalen en bij een ander duurt het 3 dagen of zo).

[ Voor 4% gewijzigd door FlipFluitketel op 19-10-2004 18:28 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FlipFluitketel schreef op 19 oktober 2004 @ 18:27:
[...]

Wat je in ieder geval kwijt bent na een firmware update (correct me if I'm wrong) zijn je geinstalleerde spelletjes/toepassingen, je contactpersonen en smsjes die in het geheugen van de telefoon staan, afspraken e.d.. Dus in principe begin je weer met een telefoon zoals je hem in de winkel koopt. Als je de firmware laat updaten, vraag dan gewoon of ze even een backup kunnen maken en die ook weer kunnen terugzetten (dit zijn ze trouwens niet verplicht om te doen).

Het kost je als je telefoon nog onder garantie is niks, behalve dat je je telefoon even kwijt bent (hoelang is afhankelijk van het service point, bij het ene kun je je telefoon dezelfde dag weer ophalen en bij een ander duurt het 3 dagen of zo).
Je kunt ook vantevoren eerst een backup maken met nokia pc suite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 122206 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:45:
[...]

Hijs blanco, net zoals je hem kreeg nieuw in de winkel, na een upgrade.
Moet als het goed is idd gratis zijn, zolang het onder garantie is. Maar maak dus wel ff backupje, met pc suite, voor je hem weg brengt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94711

DaRoot schreef op 19 oktober 2004 @ 10:47:
[...]

Dit probleem heb ik ook. Heb een traxdata MMC van 256MB.
Ik heb keurig netjes in de root van de MMC de mp3's staan. Als ik zo'n mp3 instel als beltoon, krijg ik een standaard beltoon te horen. 1 keer leek het goed te gaan, maar toen ging ie heel hard trillen, het scherm bleef even vol verlicht om daarna langzaam te doven, en te stoppen met trillen. Werkte dus voor geen meter. Iemand al een oplossing gevonden hiervoor?

Software v4.28 btw
Ik heb dus ook v4.28 misschien tijd voor een firmware update dus?
Of zijn er andere mensen die hier een oplossing voor weten :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122206

Ik heb dus een geheugenkaart van 256mb (transcend) in bestelling.

Ondertussen moet ik het rooien met m'n standaard 32mb kaartje (enkele mp3's..) maar ik slaag er NIET in die kaart vrij te krijgen van schrijfbeveiliging! Ik gebruik een kaartlezer en zaken deleten of toevoegen van pc -> kaart lukt gewoonweg niet wegens schrijfbeveiliging. Een format van het kaartje in de gsm lost ook niets op!

iemand die hier een oplossing op weet?

Trouwens, kan ik niet beter een kabeltje gaan halen om hem met de PC te verbinden? Iedere keer die cover losprutsen en batterij verwijderen is ook niet comfortabel. Maarja een kabel is weer minder snel zeker?

Thx! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Anoniem: 125161 schreef op 13 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

Ik heb een Peak 512 mb kaart. Ik denk toch eigenlijk wel dat het een bug is in PC suite. De audiomanager kan gewoon niet goed omgaan met een MMC kaart ofzo. Hopelijk wordt dat opgelost in de volgende versie. Ik heb ook een mail naar nokia gestuurd met dit probleem, maar ik heb nog geen antwoord gehad.
En, heb je al reactie :?
Want ik blijf doorskippen naar volgende nummers in de trein 8)7

Word er beetje gek van, nog geen progressie hier :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Vind overigens wel dat de 6230 snel zijn netwerk dropped. Zit hier in een grensgebied, met een hoop belgische providers. T-Mobile heeft gemiddeld 5-6 streepjes ontvangst, met soms een dip naar 3. Die dip is genoeg om te wisselen van provider. Dus ik denk handmatig vastzetten, problem solved. Dus niet. Als ik hem handmatig zet, zit ik regelmatig zonder provider. Als ik hem dwing een netwerk te zoeken, en ik selecteer weer T-Mobile, meteen weer 5-6 streepjes.
Handmatig is dus geen optie, daar ik standby draai, en het niet kan hebben niet bereikbaar te zijn. Zit je dus wel in no-time op een belgisch netwerk...
Zou met een stabiele handmatige verbinding gewoon opgelost zijn. Vinnut maar raar dattie meestal na een uur of zo geen netwerk meer heeft, terwijl de ontvangst op zich heel goed is van T-Mobile.

Best wel zwaar irri :(

[ Voor 27% gewijzigd door UltraSub op 19-10-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-03-2023
Ik heb er nu eindelijk ook een besteld :) Duurt alleen nog wel 11 werkdagen voor dat ie er is :/
Dr zit zeker geen native email client via GPRS in? Ik bedoel net zoals bij een iMode toestel is..
En kun je ook MMSen over GPRS zodat het minder kost? Ik heb Telfort btw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

insan1ty schreef op 19 oktober 2004 @ 22:12:
Ik heb er nu eindelijk ook een besteld :) Duurt alleen nog wel 11 werkdagen voor dat ie er is :/
Dr zit zeker geen native email client via GPRS in? Ik bedoel net zoals bij een iMode toestel is..
En kun je ook MMSen over GPRS zodat het minder kost? Ik heb Telfort btw..
Er zit een native emailclient in voor email over gprs, met ondersteuning voor smtp, imap en pop3. smtp en pop3 kunnen ook over ssl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Ik heb een probleempje met het synchroniseren van mijn 6230 met Outlook (ik weet niet of het misschien al eerder gepost is maar het zijn ook zoveel posts...

Als ik een afspraak in Outlook toevoeg en laat synchroniseren is er niks aan de hand, gaat helemaal goed, maar als ik een afspraak in de telefoon toevoeg en laat synchroniseren komt 'ie in outlook te staan als een afspraak voor de hele dag en vergeet 'ie de tijd zeg maar.

Iemand die dit probleem herkent en er het liefst ook een oplossing voor heeft?

Ik heb trouwens een Belkin Bluetooth adapter en gebruik Outlook 2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119891

waar halen jullie je games vandaan?want van de beginlink is er eentje waarvan je alleen met creditcard kan betalen, en de andere zijn niet echt iets.
Kunnen de games van de 6220 ook op de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsekie_D
  • Laatst online: 22-02 11:06

Hatsekie_D

Doe mij maar een glaasje prik

Anoniem: 119891 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:56:
waar halen jullie je games vandaan?want van de beginlink is er eentje waarvan je alleen met creditcard kan betalen, en de andere zijn niet echt iets.
tagtag.com/free4real maar die is nu een beetje brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65856

FlipFluitketel schreef op 19 oktober 2004 @ 18:27:
[...]

Volgens mij kunnen ze alles van je gsm back-uppen mits deze compleet foutloos is.
na mijn eerste update zijn er veel fouten uitgehaald, die man van de nsp zei toen dat het abnormaal veel waren maar hij ze allemaal heeft opgelost.
bij mijn 2e update had ik gewoon al mijn adressen, smsjes, agenda punten, etc.. alleen aplicaties weet ik niet (had ze toen namelijk nog niet).

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 65856 op 20-10-2004 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125431

UltraSub schreef op 19 oktober 2004 @ 22:12:
Vind overigens wel dat de 6230 snel zijn netwerk dropped. Zit hier in een grensgebied, met een hoop belgische providers. T-Mobile heeft gemiddeld 5-6 streepjes ontvangst, met soms een dip naar 3. Die dip is genoeg om te wisselen van provider. Dus ik denk handmatig vastzetten, problem solved. Dus niet. Als ik hem handmatig zet, zit ik regelmatig zonder provider. Als ik hem dwing een netwerk te zoeken, en ik selecteer weer T-Mobile, meteen weer 5-6 streepjes.
Handmatig is dus geen optie, daar ik standby draai, en het niet kan hebben niet bereikbaar te zijn. Zit je dus wel in no-time op een belgisch netwerk...
Zou met een stabiele handmatige verbinding gewoon opgelost zijn. Vinnut maar raar dattie meestal na een uur of zo geen netwerk meer heeft, terwijl de ontvangst op zich heel goed is van T-Mobile.

Best wel zwaar irri :(
Misschien na gedacht over KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125431

Anoniem: 119891 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:56:
Ik heb een rar-file met programma's van een vriend gekregen en die heb ik op mijn eigen ftp staan...

Modbreak:Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
warez horen hier niet...

Dat is 8mb aan spelletje en andere programma's... Ik heb ze zelf niet allemaal geprobeerd... Maar het is in ieder geval gratis!

Veel succes ermee!

[ Voor 9% gewijzigd door Korakal op 20-10-2004 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

iemand enig idee waar ik dit frontje kan kopen?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2003/6230/pic2.jpg

btw: erg jammer dat white niet knalwit is maar met parelmoer glans

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 55212 op 20-10-2004 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115664

Iedereen nog happy met deze foon ??? Ik wil hem ook graag kopen dus, gaat die niet heel snel kapot enzo, en veel bugs enzow. Zou iemand ook foto's willen posten die de nokia gemaakt heeft, met de nieuwste software. Ga hem bestellen bij www.gsm.tv !!!!!! IK ZOU HET ERG OP PRIJS STELLEN

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 115664 op 20-10-2004 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 125431 schreef op 20 oktober 2004 @ 10:01:
[...]

Ik heb een rar-file met programma's van een vriend gekregen en die heb ik op mijn eigen ftp staan...

knip

Dat is 8mb aan spelletje en andere programma's... Ik heb ze zelf niet allemaal geprobeerd... Maar het is in ieder geval gratis!

Veel succes ermee!
Haal die link maar snel weg tenzij je een OW/ban wilt hebben.. In dat pakketje zitten nl. spellen met copyrights en dergelijke dingen en het wordt niet echt op prijs gesteld dat je links plaatst naar illegale zooi. (Ook het melden dat je het via mail wilt doorsturen wordt niet op prijs gesteld.)

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-10-2004 22:46 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
Anoniem: 115664 schreef op 20 oktober 2004 @ 11:36:
Iedereen nog happy met deze foon ??? Ik wil hem ook graag kopen dus, gaat die niet heel snel kapot enzo, en veel bugs enzow. Ga hem bestellen bij www.gsm.tv !!!!!! ANTWOORD PLEASE
Prima telefoontje hoor, je moet je alleen wel bedenken dat de gadgets die eropzitten (MP3, camera, radio, etc) voor het grootste gedeelte speelgoedjes zijn en niet echt bruikbaar is voor serieus gebruik.

ook is de batterij snel leeg als je veel gebruik maakt van de gadgets (een dag mp3s luisteren en je accu is wel leeg

maar voor de rest prima hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Weet iemand hoe je een .wmf kan omzetten naar een extentie die de telefoon wel kan afspelen?

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Wirf schreef op 20 oktober 2004 @ 11:50:
[...]

Prima telefoontje hoor, je moet je alleen wel bedenken dat de gadgets die eropzitten (MP3, camera, radio, etc) voor het grootste gedeelte speelgoedjes zijn en niet echt bruikbaar is voor serieus gebruik.

ook is de batterij snel leeg als je veel gebruik maakt van de gadgets (een dag mp3s luisteren en je accu is wel leeg

maar voor de rest prima hoor
Speelgoedjes? De camera is toch wel van redelijke kwaliteit ivm vele gsm's, radio gebruik ik alle dagen, mp3 ook,... Over de gsm zelf, ik vindt hem super, alleen krijg ik het emailen niet in orde... (proximus) Weet er trouwens iemand of de 1gb transcend mmckaartjes werken met deze foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan dit toetsenbord bij elke foon met bleutooth dus ook bij deze, lijkt me erg makkelijk http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Toebehoren/SU-8W/index.html

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 115664 op 20-10-2004 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668 schreef op 19 oktober 2004 @ 21:51:
[...]

En, heb je al reactie :?
Want ik blijf doorskippen naar volgende nummers in de trein 8)7

Word er beetje gek van, nog geen progressie hier :(
Nee nokia heeft niet gereageerd op mijn mail, lekker is dat. Misschien moet ik er nog maar eentje sturen. Je kan trouwens wel al je nummers in je MMC root zetten, dan pakt de musicplayer ze wel als je je playlist vernieuwd. Misschien een idee als tijdelijke oplossing ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
MYST schreef op 20 oktober 2004 @ 13:09:
[...]

Speelgoedjes? De camera is toch wel van redelijke kwaliteit ivm vele gsm's,
Print maar eens een foto af op fotopapier en laat hem aan je moeder zien. Eerste wat die zegt: "Wat een slechte kwaliteit foto's :? "
radio gebruik ik alle dagen,
Ik heb anders erg slechte ontvangst ermee, kan alleen de grote zenders (3fm bijvoorbeeld) is de ontvangst matig te noemen
mp3 ook,...
De koptelefoon is niet goed genoeg en het is niet makkelijk mogelijk om een andere aan te sluiten
ja, kan wel, maar dan moet je solderen en das niet makkelijk
Over de gsm zelf, ik vindt hem super, alleen krijg ik het emailen niet in orde... (proximus) Weet er trouwens iemand of de 1gb transcend mmckaartjes werken met deze foon?
GSM in totaal is inderdaad super

Ikzelf heb een 1GB traxxdata kaartje in, die werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2023

freddifish

schnappi !

Sendar schreef op 20 oktober 2004 @ 12:25:
Weet iemand hoe je een .wmf kan omzetten naar een extentie die de telefoon wel kan afspelen?
een windows metafile :?

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93237

Traxdata werkt i.d.d perfect. Zowel de 512MB als de 1GB.

Trouwens, het valt me op dat ik helemaal geen problemen heb met mijn 6230. Ik kan gewoon m'n mp3's zonder problemen luisteren via de musicplayer e.d.

Heb versie 4.28 geloof ik.

Trouwens op Marktplaats en tweedehands.nl verkopen ze veel goedkope MMC kaartjes.

Mvg.

Mertoglu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93237

Met Nokia Multimedia Converter (zoek even op google: download nokia multimedia converter).
Ik doe het zelf ook met Nokia Multimedia Converter. Gaat echt snel. Binnen 5 minuten kan je een hele film omzetten naar een 3GP film met een best wel goede kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Anoniem: 125431 schreef op 20 oktober 2004 @ 09:40:
[...]

Misschien na gedacht over KPN?
KPN is goed, maar totaal niet in de regio waar ik nu zit. T-Mobile rocks.. Overal waar ik kom.
En ik heb hier, waar het probleem optreedt, gewoon een goede ontvangst met T-mobile. Te goed om zo maar een connectie te droppen. Lijkt me geen provider issue. Want als het netwerk weg is, pikt hij het ook niet meer automatisch op, maar moet ik hem dwingen. Als ik hem dwing, heb ik in no-time weer netwerk. Hij probeert het zelf dus gewoon niet meer. Zuiver telefoon probleem dus. En daar baal ik van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 115664 schreef op 20 oktober 2004 @ 13:37:
Kan dit toetsenbord bij elke foon met bleutooth dus ook bij deze, lijkt me erg makkelijk http://www.nokia.nl/nl/Telefoons/Toebehoren/SU-8W/index.html
Als je ook maar even had gezocht had je het volgende gevonden (als je de instellingen van dit forum standaard hebt laten staan, 2 pagina's terug):
[rml]ATB in "Nokia 6230 [ Deel 11]"[/rml]

En het staat zelfs bij de FAQ van dat toetsenbord.
http://www.nokia.nl/nl/te...ehoren/su-8w/faq_com.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63923

Weet iemand eigenlijk hoe je met de nokia application installer spelletjes kan installeren in de 'spelletjes' map ipv in de 'verzameling' map?
firmware 4.28
pcsuite 6.4.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
Winampmediafile, maar dat is dus een gewone standaard, maar Nokia Multimedia Converter pakt het niet.. Wat wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27668

Anoniem: 125161 schreef op 20 oktober 2004 @ 13:45:
[...]

Nee nokia heeft niet gereageerd op mijn mail, lekker is dat. Misschien moet ik er nog maar eentje sturen. Je kan trouwens wel al je nummers in je MMC root zetten, dan pakt de musicplayer ze wel als je je playlist vernieuwd. Misschien een idee als tijdelijke oplossing ofzo.
Gelijk even proberen! brb met resultaten..

Yup, werkt perfect... great! Niet eens nodig om een playlist te maken _O_ :> :>

@Braggus: Brakkus antwoord

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 27668 op 20-10-2004 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121896

Hoe kan ik een mp3tje instellen als wekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Yep

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 63923 schreef op 20 oktober 2004 @ 15:09:
Weet iemand eigenlijk hoe je met de nokia application installer spelletjes kan installeren in de 'spelletjes' map ipv in de 'verzameling' map?
firmware 4.28
pcsuite 6.4.8
Kan niet met Nokia PC Suite. Om dat wat jij wil voor elkaar te krijgen moet je een programmaatje downloaden (Nokia Game Installer). (Is niet van Nokia btw..)

@Braggus: Als het een antwoord moet zijn op degene die boven je een vraag stelt, lees die vraag dan nog eens goed.

[ Voor 15% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-10-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
Anoniem: 121896 schreef op 20 oktober 2004 @ 15:25:
Hoe kan ik een mp3tje instellen als wekker?
Menu -> Organizer -> Alarmklok -> Alarm geluid (selecteren) -> Galerij openen -> Mp3 opzoeken, als je op mp3 staat "opties" selecteren en daar "Select." kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Braggus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08-2023
Je hebt gelijk Flip, sorry.

* SPV M3000 * 1Gb MiniSD * 512Mb MiniSD *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FlipFluitketel schreef op 20 oktober 2004 @ 15:40:
[...]

Kan niet met Nokia PC Suite. Om dat wat jij wil voor elkaar te krijgen moet je een programmaatje downloaden (Nokia Game Installer). (Is niet van Nokia btw..)

@Braggus: Als het een antwoord moet zijn op degene die boven je een vraag stelt, lees die vraag dan nog eens goed.
Oxygen phone manager kan dat ook. Dit staat trouwens ook in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58711

Is zon firmware update niet zelf te doen eventueel icm met datakabel/Bluetooth etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

ik heb op het standaard MMC kaartje van 32MB een wachtwoord gezet, ik ben deze vergeten...
Ik heb geen cardreader.
Hoe kan ik het wachtwoord terug te weten komen ?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen . . .
Thanx
:) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 11:36
ff een vraag.. kun je doorspoelen in de mediaplayer ? (dus NIET de musicplayer)
heb nl. een aflevering pimp my ride er op staan, maar die start dus altijd aan het begin, en aangezien dat ding 20 minuten is, is het geen pretje als je niet door kunt spoelen.

Als het niet kan, kan het dan met een ander programma ? en wat is een goed MSN programma ? en wat ben ik hiervoor nodig ?GPRS ???

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aike
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Oops, PC Suite wil m'n playlists niet meer verwijderen en met telefoon zelf gaat het niet......

Edit: Oudere versie van Pc suite lost het probleem op!

@persoon hierboven, een goeie msn client staat in de startpost.

[ Voor 26% gewijzigd door Aike op 20-10-2004 20:47 ]

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 19-06 19:42

DyStiC

'Atta way, baby!

Ik heb een probleem met PC Suite 6.4.8, alles werkt prima behalve de Nokia Audio manager, als ik die aanklik dan zie ik het 'splash screen' van Audio Manager v4.1 maar vervolgens gebeurd er niets, weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
Verder werken wel alle andere onderdelen van PC Suite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-06 22:54

Ginz

Trek Superfly 5 powered

FlipFluitketel schreef op 20 oktober 2004 @ 11:38:
[...]

Haal die link maar snel weg tenzij je een OW/ban wilt hebben.. In dat pakketje zitten nl. spellen met copyrights en dergelijke dingen en het wordt niet echt op prijs gesteld dat je links plaatst naar illegale zooi. (Ook het melden dat je het via mail wilt doorsturen wordt niet op prijs gesteld.)
I couldn't have said it better

offtopic:
Nu alleen zelf ook de link nog eventjes weghalen uit je eigen post :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ginz schreef op 20 oktober 2004 @ 22:37:
[...]

I couldn't have said it better

offtopic:
Nu alleen zelf ook de link nog eventjes weghalen uit je eigen post :P
Dacht er nu ook net aan.. 8)7

(Volgens mij was ik Korakal net iets te vroeg af (na 11uur of zo).. Degene die ik gequote had werd net een minuutje eerder door Korakal geedit.. :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
sinds vandaag er ook een traxdata kaartje van 256mb erin zitten. werkt prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Vraagje?

Welke BT dongle werkt het relaxst? En misschien iemand een leuke prijs ergens??
Is gewoon puur voor het stoere van al dat draadloos :9 want wil verder wel een Card-reader of een datakabel aanschaffen ;)
Bedankt alvast voor de info !!

GreetZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42149

DyStiC schreef op 20 oktober 2004 @ 22:12:
Ik heb een probleem met PC Suite 6.4.8, alles werkt prima behalve de Nokia Audio manager, als ik die aanklik dan zie ik het 'splash screen' van Audio Manager v4.1 maar vervolgens gebeurd er niets, weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
Verder werken wel alle andere onderdelen van PC Suite.
Delete csmdrv.dll ofzo uit de nokia map. Het bestandje dat hij aangeeft dat het daar fout zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113729

Ik ben op zoek naar een kwalitatief hoogstaande externe cardreader voor MMC. (voor een 1gb mmc'tje van het merk magu) Welke is volgens jullie de beste? En waar kan ik deze kopen? (bijvoorbeeld mediamarkt o.i.d.?

bedankt voor jullie reacties

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 113729 op 21-10-2004 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is dat je je tekst zelf moet wissen na het versturen van een smsje... jammer dat dit niet automatisch gebeurd... (Of is dit ook ergens in te stellen??)

Voor de rest uitermate tevreden met mn nieuwe 6230 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126802

Ik heb bij de pc suite problemen opeens met het updaten van de contacten,
als ik op bijwerken klik dan zegt ie dat de update starten niet mogelijk is. Ik heb wel contact want ik kan ook gewoon sms bekijken en versturen..

iemand ervaring of tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

Hier een jammer-verhaal

Je heb een Nokia Graphite en besteld daarom dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b112428.jpg
offtopic:
Ik had overigens bij opmerkingen gevraagd om contact op te nemen als hij niet overeenkomt met plaatje, niet gebeurd.

En je krijgt na lang wachten dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.gerbens.nl/wp-files/frontje.jpg

Beetje jammer, maar hij is toch gaaf - en helemaal omdat ik dit frontje in Nederland nog niet heb gezien - en ik tenminste nu niet meer exact dezelfde telefoon heb als iedereen die weg is van dit fantastische toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Anoniem: 42149 schreef op 21 oktober 2004 @ 11:27:
Delete csmdrv.dll ofzo uit de nokia map. Het bestandje dat hij aangeeft dat het daar fout zit!
Bedankt voor je antwoord, maar hoe weet je dat dit bestandje voor de problemen zorgt? hij geeft bij mij geen foutmelding ofzo, hij doet gewoon niets meer nadat hij het Audio manger splash screen heeft weergegeven. Maar ik ga je tip iig vanavond even proberen.
Anoniem: 26590 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:35:
Beetje jammer, maar hij is toch gaaf - en helemaal omdat ik dit frontje in Nederland nog niet heb gezien - en ik tenminste nu niet meer exact dezelfde telefoon heb als iedereen die weg is van dit fantastische toestel.
Nou volgens mij is dat gewoon het zilveren frontje, wat ik al eerder gezien heb, met een zwart keypad. Maar als ik jouw was zou ik hem gewoon terug sturen, je hoort gewoon degene te krijgen die je besteld hebt, helemaal als je er ook nog eens die opmerking bij gezet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Kan ik ook ergens een stereo-koptelefoon krijgen voor de 6230?
Dus niet die domme oordopjes die erbij zitten, die passen bij mij namelijk niet...
(Die oordopjes zijn altijd one-size-fits-all ,, behalve bij mij )

Ik wil mijn mp3's luisteren met een normale koptelefoon.

Bluetooth of met draadje maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Ruudboy schreef op 21 oktober 2004 @ 15:02:
Kan ik ook ergens een stereo-koptelefoon krijgen voor de 6230?
Dus niet die domme oordopjes die erbij zitten, die passen bij mij namelijk niet...
(Die oordopjes zijn altijd one-size-fits-all ,, behalve bij mij )

Ik wil mijn mp3's luisteren met een normale koptelefoon.

Bluetooth of met draadje maakt niet uit.
Nee die zijn niet te koop je kan er wel zelf een modden/maken, zie link in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 20836

Ik zou graag zien dat mijn telefoon als verwisselbaar medium wordt weergegeven in explorer. Is dat mogelijk? Dan kan ik makkelijker stuff naar die memorycard kopieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

Anoniem: 20836 schreef op 21 oktober 2004 @ 15:46:
Ik zou graag zien dat mijn telefoon als verwisselbaar medium wordt weergegeven in explorer. Is dat mogelijk? Dan kan ik makkelijker stuff naar die memorycard kopieren.
Dat is toch wat de nokia suite doet? Bij 'bestanden overzetten'
Dan krijg je een windows explorer met je phone erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy

Ruudboy

Database Beheerder

DyStiC schreef op 21 oktober 2004 @ 15:06:
[...]

Nee die zijn niet te koop je kan er wel zelf een modden/maken, zie link in de startpost.
jammer... ben ik dan de enige bij wie oordopjes niet passen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 123113 schreef op 21 oktober 2004 @ 08:56:
Vraagje?

Welke BT dongle werkt het relaxst? En misschien iemand een leuke prijs ergens??
Is gewoon puur voor het stoere van al dat draadloos :9 want wil verder wel een Card-reader of een datakabel aanschaffen ;)
Bedankt alvast voor de info !!

GreetZ
Ik heb nu een d-link usb bluetooth dongle, typenr staat paar paginas terug, werkt zeer relaxed, koste me 35euro. Voor de rest geen ervaring met bluetooth dongles, maar dit is een echte aarader!(Hij ziet er nog mooi uit ook:p:p)
Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590

DyStiC schreef op 21 oktober 2004 @ 14:10:
[...]

Bedankt voor je antwoord, maar hoe weet je dat dit bestandje voor de problemen zorgt? hij geeft bij mij geen foutmelding ofzo, hij doet gewoon niets meer nadat hij het Audio manger splash screen heeft weergegeven. Maar ik ga je tip iig vanavond even proberen.

[...]

Nou volgens mij is dat gewoon het zilveren frontje, wat ik al eerder gezien heb, met een zwart keypad. Maar als ik jouw was zou ik hem gewoon terug sturen, je hoort gewoon degene te krijgen die je besteld hebt, helemaal als je er ook nog eens die opmerking bij gezet hebt.
Tja, zoals je ziet heb ik hem al uit de (overigens originele Nokia) verpakking gehaald. Deze was doorzichtig, dus het is ook niet zo dat ik de verpakking moest openen om het product te zien.

Maar ik heb de betreffende personen een email gestuurd om te vragen wat mijn opties zijn. Met bijgevoegd deze foto's en als excuus voor het openmaken van mijn verpakking het maken van de foto.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 26590 op 21-10-2004 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Anoniem: 76468 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:29:
[...]

Er zit een native emailclient in voor email over gprs, met ondersteuning voor smtp, imap en pop3. smtp en pop3 kunnen ook over ssl.
Ow relaxt :D Dit is alles wat ik wilde :D

Is dit nogal voor de hand liggend in te stellen of moet ik pielen met settings? Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89756

insan1ty schreef op 21 oktober 2004 @ 17:10:
[...]

Ow relaxt :D Dit is alles wat ik wilde :D

Is dit nogal voor de hand liggend in te stellen of moet ik pielen met settings? Alvast bedankt :)
Alleen heb je geen automatische nieuwe mail notificatie zoals je dat bij i-mode wel hebt. je kan dus alleen je pop-box binnenhalen, maar krijgt geen alert bij eennieuwe e-mail. Voor de rest werkt t wel prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insan1ty
Dat is goed genoeg :)

Waar ik net nog aan dacht... Hebben jullie je tel verzekerd? Moet je dat aangeven bij aankoop of kan dat later nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26590 schreef op 21 oktober 2004 @ 13:35:
Hier een jammer-verhaal

Je heb een Nokia Graphite en besteld daarom dit:
[afbeelding]
offtopic:
Ik had overigens bij opmerkingen gevraagd om contact op te nemen als hij niet overeenkomt met plaatje, niet gebeurd.

En je krijgt na lang wachten dit:
[afbeelding]

Ik heb mijne ook zo :P. Ik heb namelijk mijn toetsenbord verwisseld met iemand die een zwarte had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC

DyStiC

'Atta way, baby!

Hmm ik loop een aardig partijtje te klote met het maken van een playlist.
Ik ben er dankzij deze post (Ralpy _/-\o_ ) uitgekomen hoe ik een playlist aan moet maken en samen met de muziek op m'n telefoon kan zetten.

M'n muziek heb ik in mapjes op m'n MMC staan, als ik nu echter in "Lijst opns. wijz" de optie "Alle opnames" wil selecteren kan dat niet :?
(als ik een mp3 in de root van m'n MMC zet dan vind ie die wel bij "Alle opnames" de nummers uit m'n andere playlist die vind ie niet)

Ook de handige tip (deze) uit de startpost om een nieuwe playlist aan te maken zonder alle nummer te hoeven verzenden werkt niet. Als ik de playlist namelijk selecteer en klik op 'Add' krijg ik geen mp3's in het lijstje te zien.

Wie heeft raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Helaas ontbreekt mijn Nederlandse handleiding dus heb dit niet op kunnen zoeken. Is het ook mogelijk om de datum en tijd op het display weer te laten geven ? Zoja waar stel ik dat in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ej, dacht dat het zo langzamerhand wel tijd werd voor een nieuwe topic. Trouwens bestaan deze 11 topics over 2 dagen een jaar. Ik krijg lekker morgen mij Nokia 6230 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114532

Anoniem: 114532 schreef op 20 oktober 2004 @ 17:44:
ik heb op het standaard MMC kaartje van 32MB een wachtwoord gezet, ik ben deze vergeten...
Ik heb geen cardreader.
Hoe kan ik het wachtwoord terug te weten komen ?
ik hoop dat jullie me kunnen helpen . . .
Thanx
:) _/-\o_
...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Laatst online: 17-06 12:46

Korakal

Up up up!

Topicstarter
Anoniem: 115664 schreef op 21 oktober 2004 @ 20:19:
Ej, dacht dat het zo langzamerhand wel tijd werd voor een nieuwe topic.
ja klopt; ik was een beetje druk de afgelopen dagen :) bij deze alsnog:

[rml]Nokia 6230 [ Deel 12][/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.