Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze vraag zal best vaker gesteld zijn of uitgelegd zijn, maar hoe haal ik mijn operator logo weg? :|
Als ik wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml en opslaan doe is mijn operator logo nog steeds hetzelfde.
Ik kan 'm nergens vinden waar ie 'm zou hebben opgeslagen en de functie instellingen > weergave > operatorlogo kan ik nog steeds niet activeren omdat ie dan meldt dat er geen logo in telefoon geheugen is.
Iemand die me even kan uitleggen wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-09 14:49

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:49:
Deze vraag zal best vaker gesteld zijn of uitgelegd zijn, maar hoe haal ik mijn operator logo weg? :|
Als ik wap naar de volgende link http://wap.mob453.com/blanklogo.wml en opslaan doe is mijn operator logo nog steeds hetzelfde.
Ik kan 'm nergens vinden waar ie 'm zou hebben opgeslagen en de functie instellingen > weergave > operatorlogo kan ik nog steeds niet activeren omdat ie dan meldt dat er geen logo in telefoon geheugen is.
Waarom lees je niet gewoon ff de topics door? Je zegt zelf al dat dit vaker gevraagd is en dat is het al heeeel vak. Ik weet dat het in Deel 10 zeker al een keer vermeldt staat dus ga die maar eens doorspitten :)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybersteef schreef op 21 september 2004 @ 15:58:
[...]

Waarom lees je niet gewoon ff de topics door? Je zegt zelf al dat dit vaker gevraagd is en dat is het al heeeel vak. Ik weet dat het in Deel 10 zeker al een keer vermeldt staat dus ga die maar eens doorspitten :)
Waarom leg je het gewoon niet even uit, bespaart mij het lezen van 10 topics a 50 pagina's. ;)
In de begin post wordt het uitgelegd, maar dat werkt niet bij mij, ik doe waarschijnlijk iets fout.
En natuurlijk ben ik de topics al aan 't doorlezen, ik heb alleen niet zoveel tijd op het moment. Dus mocht iemand het weten en mij veel moeite en tijd willen besparen, zou die zo vriendelijk willen zijn.

/edit welke pagina ongeveer in deel 10?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
ik heb nogal vaak dat als ik een bestandje over gooi via me sitecom bluetooth dongle dat ie ineens de verbinding met de telefoon verbreekt :S heeft iemand hier een verklaring voor?

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 16:14:
[...]
welke pagina ongeveer in deel 10?
Om precies te zijn de 1e... (staat gewoon in de sp :z )

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook GPRS instellingen voor KPN ergens te vinden (de Nokia site heeft de 6230 niet in z'n lijstje staan)? En emailinstellingen? Met welke ISPs kan je eigenlijk via je 6230 emailen?

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 16:14:
[...]

Waarom leg je het gewoon niet even uit, bespaart mij het lezen van 10 topics a 50 pagina's. ;)
In de begin post wordt het uitgelegd, maar dat werkt niet bij mij, ik doe waarschijnlijk iets fout.
En natuurlijk ben ik de topics al aan 't doorlezen, ik heb alleen niet zoveel tijd op het moment. Dus mocht iemand het weten en mij veel moeite en tijd willen besparen, zou die zo vriendelijk willen zijn.

/edit welke pagina ongeveer in deel 10?
Bovenaan iedere pagina van een topic staat dit tekentje:Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/zoek.gif. Klik erop en vul operator logo in or whatever en je krijgt iedere post in het topic met het/de woord(en).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Laatst online: 14-07 20:43
Aangezien ik snap hoe enorm k*t het is als je alles moet doorlezen zal ik het maar even zeggen. Gewoon eventjes een plaatje (ik geloof 1x1 pix .gif) met niks erin, gewoon blanco zeg maar (dus ook geen witte achtegrond >_<). Die moet je naar jezelf sms'en als operator logo (dit kon met een sms programmatje.. ff googlen i guess). Ik denk dat je met Oxygen Phone Editor je ook wel je operator op deze manier kunt aanpassen.
Ik snap dat dit niet de beste uitleg is, maar het is in iedergeval EEN uitleg :)
Ik hoop dat het je lukt,

GrtZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het zal vast al ergens gestaan hebben maar ik kan het niet vinden..
als ik spelletjes op mijn 6230 zet met pc suite komen de spelletjes bij verzameling te staan en niet bij spelletjes. hoe zorg ik ervoor dat ik spelletjes onder spelletjes krijg??
en zijn er nog meer multiplayergames te krijgen dan beach rally? ik kan er verder geen vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1nsane schreef op 21 september 2004 @ 17:33:
ik heb nogal vaak dat als ik een bestandje over gooi via me sitecom bluetooth dongle dat ie ineens de verbinding met de telefoon verbreekt :S heeft iemand hier een verklaring voor?
ik heb dit dus ook dan krijg ik gewoon ene time-ou op een willekeurg aantal procenten...

heeft iedereen dit ?

dit geberut veel bij een mp3tjev an 14 of 15MB of meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Niemand een idee?
FunFactory schreef op 20 september 2004 @ 18:45:
Een vraagje m.b.t. Nokia phone editor.

ik heb daarin een backup gemaakt van alle inkomende en uitgaande smsjes. Nu moet ik echt mijn pc opnieuw installeren en ik ben benieuwd waar het bestand staat waar waar Nokia phone editor dit opslaat?

En is dit achteraf nog te importeren?

Zou het zonde vinden om het allemaal kwijt te raken.

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:52
csteelooper schreef op 21 september 2004 @ 09:54:
[...]

Kweenie of dat nou wel de oorzaak is, wie je dat ook heeft mogen wijs maken... De CN500 is een klasse 2, de CN502 (met antenne) is een klasse 1 (met dien verstande dat een klasse 1 meer reikwijdte heeft). Mijn pa heeft de CN-500 zonder troubles aan de praat met PCSuite 6 en Firmware 3.15 op de foon. Hij heeft er al van alles mee gedaan, variërend van foto's tot MP3's en de Headset service. Toegegeven: hij gebruikt de dongle op z'n laptop (is sneller dan IrDA) en dan heeft ie de foon doorgaans wel dicht in de buurt. Maar ik heb 'm wel eens op zo'n 4 mtr. afstand gehad (ik had z'n BT dongle in mijn pc, hij had z'n foon) en het werkte nog steeds. Bovendien staat de CN-500 toch ook als 'werkend' in een van de SP's van dit forum (naja, deze 11 topics) vermeld?

owjah: hij heeft nu de Built-In ondersteuning van MS in WinXP SP2, maar daarvoor gewoon de WIDCOMM softwareversie die op de cd-rom van sitecom stond. allebei werkt(e) goed (Heb m sindsdien nog nie horen klagen dus zal nog steeds wel zo zijn).
Ik heb windows 2000 met sp 4 en alle patches, En ondertussen ook al me dongle terug gebracht. Ik heb nu een trust Dongle van Class 1 (100m) en al ligt mijn telefoon naast/onder de dongle, hij stopt nog steeds met transfers.

Hulde aan de dixons met zijn niet goed geld terug garantie.
Morgen gaat ook de trust dongle terug en koop ik een DKU-2 Datakabel bij Unlock boer in de stad voor 20euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 16:01
Neejoh schreef op 21 september 2004 @ 15:38:
Had vanmiddag even geen zin in spullen voor school doen, dus was maar ff bezig gegaan met het modden van die HDS-3 set :P Nu eindelijk ook goed geluid (al zijn het nog mijn oude oordopjes, geen zin om naar beneden te lopen *lui*) :D

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi gemaakt

Kan je dat ook voor mij doen? Ik heb namelijk 2 linkse handen....

[ Voor 9% gewijzigd door Sky2k op 21-09-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaqer
  • Laatst online: 14-07 20:43
Neejoh schreef op 21 september 2004 @ 15:38:
Had vanmiddag even geen zin in spullen voor school doen, dus was maar ff bezig gegaan met het modden van die HDS-3 set :P Nu eindelijk ook goed geluid (al zijn het nog mijn oude oordopjes, geen zin om naar beneden te lopen *lui*) :D

[afbeelding]
[afbeelding]
Juh nette job gedaan :) _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Tweaqer op 21-09-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
misschien domme n00b vraag

maar als ik van een spelletje de .jad en .jar naar mn MMC kopieer, hoe kan ik die dan installeren op de phone zonder oxygen ofwatdanook (heb (nog) geen bluetooth dongle en geen IRdA en datakabel) hij zegt dat het een onbekend bestandstype is!

wie kan me helpen ?

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tHaFalleN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:53
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 16:22:
Probleempje met het connecten van me nokia 6230 met DKU-2 kabel

Ik heb zo'n DKU-2 kabel gekocht voor mijn Nokia 6230... echter wordt mijn nokia 6230 alleen herkend door Nokia PC Suite als ik de telefoon aansluit op de kabel en de pc opnieuw opstart.

Staat me pc aan, en ik stop dan me kabel er in, dan herkend het programma me telefoon niet. Op geen enkele manier. Hoe kan ik dit oplossen?
Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden? Ik heb namelijk gisteren mijn dku-2 kabel binnen gekregen en heb precies hetzelfde probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Eindelijk is hij binnen!

Maar meteen mijn eerste probleempje. Normaal gebruikte ik altijd de content copier van de pc suite om eerst de oude telefoon te backuppen, en dan die backup te restoren naar de nieuwe telefoon. Nu heb ik echter net de laatste versie van PC suite gedowned, en die is wat wakkerder geworden. Want ik heb dus net mijn 6100 gebackupped, en als ik de 6230 voor de IR leg, wil hij ook alleen backups van de 6230 restoren. Dus hij "ziet" de backup van de 6100 niet.

Mis ik hier iets :?

edit:

Never mind.. Ik sliep dus.. File transfer geeft een mooie browser net zoals Mobimedia ;)

[ Voor 11% gewijzigd door UltraSub op 21-09-2004 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 13:02

freddifish

schnappi !

NoepZor schreef op 21 september 2004 @ 21:03:
misschien domme n00b vraag

maar als ik van een spelletje de .jad en .jar naar mn MMC kopieer, hoe kan ik die dan installeren op de phone zonder oxygen ofwatdanook (heb (nog) geen bluetooth dongle en geen IRdA en datakabel) hij zegt dat het een onbekend bestandstype is!

wie kan me helpen ?
helaas dan gaat het niet lukken. de java games moeten mbv de nokia software naar het telefoongeheugen worden geschrevem. niet naar de mmc.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:49:
Heb hier precies het zelfde probleem. Logo wordt mooi gedowned, en opgeslagen. Maar ik zie nog steeds gewoon T-Mobile staan. Nog eens gedaan, en verrek, nu vraagt hij of hij het huidige logo moet overschrijven. Blijkbaar slaat hij het dus wel ergens op. Maar ik kan dus ook niet vinden waar.
Instellingen > weergave > operatorlogo meldt idd netjes dat er geen logo's zijn.

Heb al een verdomde hoop topics doorgelezen, maar ook ik zie dit nergens.
mastair schreef op 21 september 2004 @ 18:04:
[...]

Om precies te zijn de 1e... (staat gewoon in de sp :z )
Dus niet. Daar staat hoe je een logo moet downloaden en opslaan. Ja dat lukt. Maar het huidige operatorlogo blijft na het opslaan dus gewoon staan, en ik zie het gedownloade logo nergens. Kan het dus ook niet veranderen. Deze situatie staat dus niet beschreven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Nu online
Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:38:
[...]

ik heb dit dus ook dan krijg ik gewoon ene time-ou op een willekeurg aantal procenten...

heeft iedereen dit ?

dit geberut veel bij een mp3tjev an 14 of 15MB of meer.....
bij mij doet ie dat ook, verbreekt gewoon willekeurig de verbinding :( ik vermoed dat het wat met de bluetooth drivers te maken heeft ofzo van sitecom...

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
1nsane schreef op 21 september 2004 @ 22:45:
[...]

bij mij doet ie dat ook, verbreekt gewoon willekeurig de verbinding :( ik vermoed dat het wat met de bluetooth drivers te maken heeft ofzo van sitecom...
Ja die problemen heb ik ook met sitecom EN met Trust.
Ik heb ook die gehackte widcomm drivers geprobereerd maar problemen gaan gewoon niet weg.
erg storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robbert_berg schreef op 20 september 2004 @ 19:47:
[...]

Zeker via een bluetooth verbinding naar je telefoon?
Hij slaat dan eerst het bestand op, op je telefoon en dan moet jij zeggen waar je hem wilt plaatsen, aangezien je telefoon ongeveer 8mb geheugen heeft komt die niet op je telefoon. Je kan helaas niet instellen dat die de opgehaalde bestanden direct op je mmc moet zetten.

Als je, je telefoon via je pc & nokia phone browser connect dan kan op je mmc en dan kan je hem direct kopieëren.
heb inmiddels ontdenkt dat via nokia phone browser ik met bt gewoon die mmc kan selecteren en dan verzenden direct naar de mmc og het is toeval en is dit bestandje net klein genoeg

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:21
Ik heb al een groot aantal pagina's bekeken, maar ik kan nergens een antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb een MP3 van ongeveer 80 MB op mijn 6230 (MMC) staan. Iedere keer als ik de Music player uitzet en na een tijdje weer opnieuw aanzet, dan begint de MP3 weer van voor af aan te spelen. Het gevolg is dus dat ik steeds alleen de eerste 20 minuten kan beluisteren. Vooruitspoelen kan natuurlijk ook, maar dan ben ik de hele weg bezig, dat schiet ook niet op.

Mijn vraag is nu of het op de 1 of andere manier mogelijk is om pauzes toe te voegen in de MP3'tjes. Bijvoorbeeld om de 10 minuten een (liefst onhoorbare) pauze, waardoor je kunt "zappen" door het MP3'tje en niet de hele tijd bij het begin hoeft te beginnen.

Alvast bedankt voor de hulp!

Verwijderd

freddifish schreef op 21 september 2004 @ 22:22:
[...]

helaas dan gaat het niet lukken. de java games moeten mbv de nokia software naar het telefoongeheugen worden geschrevem. niet naar de mmc.
kan iemand hier geen scriptje voor maken zodat het wel kan ;)

dus je runt het progje op je telefoon om jad files in je mem te laden.

zo kan je je jad files op je mmc kaart zetten en zodra je een andere game wilt ff oude weg pleuren en andere er op zetten.

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Hennie-M schreef op 21 september 2004 @ 23:23:
[...]

Ja die problemen heb ik ook met sitecom EN met Trust.
Ik heb ook die gehackte widcomm drivers geprobereerd maar problemen gaan gewoon niet weg.
erg storend.
Gewoon de nieuwste sitecom drivers downloaden, daar gaat alles wel goed mee. Dan wel de nederlandse versie.

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
alvani schreef op 22 september 2004 @ 00:14:
Ik heb al een groot aantal pagina's bekeken, maar ik kan nergens een antwoord op mijn vraag vinden.

Ik heb een MP3 van ongeveer 80 MB op mijn 6230 (MMC) staan. Iedere keer als ik de Music player uitzet en na een tijdje weer opnieuw aanzet, dan begint de MP3 weer van voor af aan te spelen. Het gevolg is dus dat ik steeds alleen de eerste 20 minuten kan beluisteren. Vooruitspoelen kan natuurlijk ook, maar dan ben ik de hele weg bezig, dat schiet ook niet op.

Mijn vraag is nu of het op de 1 of andere manier mogelijk is om pauzes toe te voegen in de MP3'tjes. Bijvoorbeeld om de 10 minuten een (liefst onhoorbare) pauze, waardoor je kunt "zappen" door het MP3'tje en niet de hele tijd bij het begin hoeft te beginnen.

Alvast bedankt voor de hulp!
Ik denk dat je zoiets gwn op je eigen pc moet doen ... de mp3 in stukke knippen.. met een music editor prog. heb er alleen geen kaas van gegeten

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 18:08:
Zijn er ook GPRS instellingen voor KPN ergens te vinden (de Nokia site heeft de 6230 niet in z'n lijstje staan)? En emailinstellingen? Met welke ISPs kan je eigenlijk via je 6230 emailen?

Thnx :)
gewoon de 6220 instellingen opvragen.

Kan iemand misschien de startpost zo bijwerken dat echt alle vragen die voorbij komen er in komen te staan? Het begint hier zo onderhand alleen maar een herhaling van reeds gestelde vragen te worden. bovengenoemde vraag heb ik minstens 10x voor bij zien komen. Op deze manier stop ik binnenkort met het bijhouden van dit topic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 09:25:
gewoon de 6220 instellingen opvragen.
Dank je :)
Kan iemand misschien de startpost zo bijwerken dat echt alle vragen die voorbij komen er in komen te staan? Het begint hier zo onderhand alleen maar een herhaling van reeds gestelde vragen te worden. bovengenoemde vraag heb ik minstens 10x voor bij zien komen. Op deze manier stop ik binnenkort met het bijhouden van dit topic.
Sorry, het spijt mij oprecht, maar ik ga niet 11 deeltjes doorlezen :)

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Piksa schreef op 20 september 2004 @ 00:02:
et gaat mij erom dat de files zo klein mogelijk zijn tegen zo goed mogelijke kwaliteit geluid ...

* pascalheister heeft atp 1gig mmc besteld =)
128 kbps is prima hoor ;)

Verwijderd

Ik heb voor de (debian) linux geinteresseerden een korte howto online gezet om je 6230 via linux & bluetooth te beheren.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:44 ]

• paragon
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11:02
Ik heb een probleem: Ik wilde mijn muziek vervangen op de telefoon dus ik heb 3 cd's en 3 playlists verwijderd. Nu zet ik er dus een nieuwe cd op krijg ik steeds de melding dat de playlist ongeldig is als ik die wil laden. Heb gewoon een mapje gemaakt op de MMC en toen audiobestanden toegevoegd in de audiomanager en daarna een nieuwe playlist gemaakt en deze overgezet naar het mapje op de mmc. Vervelende isn u ook dat ik in de audiomanager het mapje Playlist niet meer kan openen om de ongeldige playlist te verwijderen :S

Wat heb ik fout gedaan?

Verwijderd

Ik denk dat ik nog heel even wacht en dan de 1 gb kaart bestel, hij is nu nog maar 86,59 euro..... opusshop :9~
heeft iemand trouwens al iets gevonden tegen het overslaan van mp3 tjes want ik meen me te herinneren dat dit niet aan de software ligt....
is nu definitief bekend dat het probleem gewoon in de telefoon zit??

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een 6230 met een Orange Free abo. Nu heb ik wat vragen waarvan ik het antwoord niet in dit forum heb kunnen vinden.

1. Heeft iemand de email functie al werkend. Ik krijg telkens de melding dat ik me voor GPRS moet aanmelden. Dat is gebeurd, Ik gebruik regelmatig m'n GPRS verbinding.

2. De chat functie en aanwezigheidsfunctie kan aan MSN worden gekoppeld (Yamigo). Bij mijn chat instellinge staat '(niet beschikbaar)' dit kan ik ook niet wijzigen. Iemand een oplossing voor dit probleem ?

Al vast bedankt voor jullie hulp.

Martin Koekenberg

Verwijderd

UltraSub schreef op 21 september 2004 @ 22:27:
[...]

Heb al een verdomde hoop topics doorgelezen, maar ook ik zie dit nergens.
Juist, via WAP adres enof T-Zones Operatorlogo veranderen lukt dus niet met T Mobile Operatorlogo.

Volgens anderen is een alternatief om het via MobiMB, Logo Manager of Oxygen Phone Manager te doen, maar dan moet je wel je mobiel naar je pc kunnen linken via IR/Kabel of Bluetooth.
En ik heb geen datakabel of bluetooth op pc om het uit te proberen. :|
Heb wel via een cardreader een blank .gif en een blank .ota file op m'n kaart en daarna mobiel geheugen gezet, maar deze kan ik dan alsnog niet als Operatorlogo instellen.
Heb er trouwens firmware v04.28 erop staan.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 14:55 ]

• Tristan
als ik hem nou 192 of hoger maak .. wordt het bestand dan groter?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Piksa schreef op 22 september 2004 @ 15:11:
[...]

als ik hem nou 192 of hoger maak .. wordt het bestand dan groter?
tuurlijk 8)7 8)7

• paragon
  • Laatst online: 11:02
Hmm net weer een cd op de telefoon proberen te zetten. Weer een ongeldige lijst met opnames :S Heb er nu dus 2 die ongeldig zijn en die ik met geen mogelijkheid van mijn telefoon af krijg :S

• UltraSub
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:51:
[...]

Juist, via WAP adres enof T-Zones Operatorlogo veranderen lukt dus niet met T Mobile Operatorlogo.

Volgens anderen is een alternatief om het via MobiMB, Logo Manager of Oxygen Phone Manager te doen, maar dan moet je wel je mobiel naar je pc kunnen linken via IR/Kabel of Bluetooth.
En ik heb geen datakabel of bluetooth op pc om het uit te proberen. :|
Heb wel via een cardreader een blank .gif en een blank .ota file op m'n kaart en daarna mobiel geheugen gezet, maar deze kan ik dan alsnog niet als Operatorlogo instellen.
Heb er trouwens firmware v04.28 erop staan.
Heb een oude versie van MobiMB, en die "kent" de 6230 niet. Nu een demo van OPM aan het downen, kijken wat die doet. Ook v4.28 hier btw...

edit:
OPM doet het dus ook niet. De opties, Set as operator logo/wallpaper/shutdown/startup, zijn allemaal grayed out.
Ook opvallend, als ik mijn 6100 er aan hang, zit er een map "Logos" in OPM. Hang ik mijn 6230 er aan, dan is die er niet.
Ik denk dat het een bug is..... Maar ik vind het maar raar dat wij hier de enigen zijn met deze fout..

[ Voor 19% gewijzigd door UltraSub op 22-09-2004 16:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:23:

heeft iemand trouwens al iets gevonden tegen het overslaan van mp3 tjes want ik meen me te herinneren dat dit niet aan de software ligt....
is nu definitief bekend dat het probleem gewoon in de telefoon zit??
waarschijnlijk gebruik je een cardreader om je mp3 en bestanden over te zetten probeer het eens via een datakabel of via BT ik heb dit probleem ook lang gehad en ergerde me hier echt aan. Mocht hij het nu nog doen probeer dan eens een firmware upgrade.

De groeten

Verwijderd

een vriend heeft ook een nieuwe gekocht en met versie 4.28 (?!) als ik me niet vergis...
Maar WAT ME IS OPGEVALLEN; zijn scherm is veel helderder, en de kleuren zijn mooier, en het wit is witter' ligt het aan mij omdat ik v3.15 heb, of aan wat ligt het dan?

Om bij deze dan nog een probleem ivm 6230 vast te leggen ...
Greetingz help!?

Verwijderd

UltraSub schreef op 22 september 2004 @ 15:51:
OPM doet het dus ook niet. De opties, Set as operator logo/wallpaper/shutdown/startup, zijn allemaal grayed out.
Ook opvallend, als ik mijn 6100 er aan hang, zit er een map "Logos" in OPM. Hang ik mijn 6230 er aan, dan is die er niet.
Ik denk dat het een bug is..... Maar ik vind het maar raar dat wij hier de enigen zijn met deze fout..
En nu? Iemand nog een idee? :'(

• UltraSub
Sja, dat zou ik ook wel HEEL graag weten...
Kinda desperate here now :(

Verwijderd

UltraSub schreef op 22 september 2004 @ 17:34:
Sja, dat zou ik ook wel HEEL graag weten...
Kinda desperate here now :(
Downgraden van firmware? :?

• UltraSub
Nah... Kan me haast niet voorstellen dat het puur de firmware is..
Er moet een simpelere oplossing zijn, zeker als je ziet hoeveel mensen v4.28 draaien.

BTW: Net een demo van MobiMB v2.1 geprobeerd, en daar zijn de bewuste opties niet grayed out. Maar de functie is in de demo disabled. Grrrr.. en ik heb echt geen zin om alleen voor zo'n blank logootje 22 euri neer te lappen. Beetje veel van het goede imo..

Verwijderd

Hallo,

De playlists op mijn nokia 6230 werkten niet. Ook niet na alle tips hier op het forum.

Dit was bij mij de oplossing:

Nokia Phone Suite 6.3 deinstalleren
Nokia Phone Suite 6.2 installeren

En playlists aanmaken werkt perfect!

Ik heb nog firmware 3.15 en het schijnt dat Phone Suite 6.3 alleen goed met 4.28 overweg kan. Dit ivm met de naamswijzigingen intern waarbij het geheugen op de telefoon als A: wordt aangeduid en de MMC als B:

In 3.15 is de MMC gewoon GALLERY\MMC naam ofzoiets.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2004 @ 15:29:
Weet iemand hoe je dat "Mijn Bluetooth Locaties" icoontje op het bureaublad weg kan halen? Ik heb een Bluetooth adapter van Sitecom geïnstalleerd. Werkt prima, alleen dat stomme ding wil niet weg.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 14:23:
Ik denk dat ik nog heel even wacht en dan de 1 gb kaart bestel, hij is nu nog maar 86,59 euro..... opusshop
Ben net op de website gaan kijken maar ik zie alleen maar mcc kaartjes van maximaal 512 mb ofe ben ik nu scheel ;)

Edit: na wat beter zoeken vond ik hem wel O+

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 19:45 ]

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik heb een vraagje voor de belgen, als proximus klant krijg ik mijn GPRS ook niet geactiveerd, ik heb al via de site mijn instellingen laten doorsturen, maar die komen niet aan.

Ik kan dus mijn mails niet lezen via Pay&Go ? Werkt dat alleen bij abonommenten ?

×××

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:33:
[...]

Ben net op de website gaan kijken maar ik zie alleen maar mcc kaartjes van maximaal 512 mb ofe ben ik nu scheel ;)
ik had dat eerst ook toen iedereen het over een gig kaartjes had, maar nu laatst zag ik hem er ook bij staan 8)
vreemd maar jah, misschien moet je es in je browser instellingen kijken en checken of de explorer bij elk bezoek de pagina vernieuwd
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:04:
een vriend heeft ook een nieuwe gekocht en met versie 4.28 (?!) als ik me niet vergis...
Maar WAT ME IS OPGEVALLEN; zijn scherm is veel helderder, en de kleuren zijn mooier, en het wit is witter' ligt het aan mij omdat ik v3.15 heb, of aan wat ligt het dan?

Greetingz help!?
@ Mickey8: dit is nou al de derde keer, volg het topic en stel geen 3 keer dezelfde vraag |:( . Ik heb er geen ervaring mee maar heb t topic tenminste gevolgd.
Er is al verschillende keren gezegd dat als je naar een CNSP gaat het voor je wordt opgelost. wat daarvan waar is weet ik niet maar stel nou niet nog eens dezelfde vraag.... :r

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2004 19:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:46:
[...]

ik had dat eerst ook toen iedereen het over een gig kaartjes had, maar nu laatst zag ik hem er ook bij staan 8)
vreemd maar jah, misschien moet je es in je browser instellingen kijken en checken of de explorer bij elk bezoek de pagina vernieuwd

[...]

@ Mickey8: dit is nou al de derde keer, volg het topic en stel geen 3 keer dezelfde vraag |:( . Ik heb er geen ervaring mee maar heb t topic tenminste gevolgd.
Er is al verschillende keren gezegd dat als je naar een CNSP gaat het voor je wordt opgelost. wat daarvan waar is weet ik niet maar stel nou niet nog eens dezelfde vraag.... :r
Haaaloooowwwww,
ik ga nu echt niet alle 11 delen van het topic lezen, zeg het me gewoon,
irritant ventje !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:57:
[...]

Haaaloooowwwww,
irritant ventje !
Zullen we het wel netjes houden in dit topic :X , als je nou geduldig mijn reply doorleest zie je het antwoord er tussen staan |:(

• Zandor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-03 23:22
Haaaloooowwwww,
irritant ventje !
ff dimme man, gewoon lezen! :r

E8400, P5K EPU, patriot extreme 800 4GB, EN9600gt, hoontech dsp24v, samsung F1 1TB, dell 2407wfp, canon LBP5200
Canon 50D, 17-85IS, 28-135 IS, 100-300mm, 50mm 1.8

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-09 23:22
Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 19:57:
[...]

Haaaloooowwwww,
irritant ventje !
Voor jou de eerste en laatste waarschuwing: Als jij je niet per direct beter gaat gedragen, blijf dan hier weg.

Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Lees dat ook eens door.

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
Ik ben nu bezig om verschillende mappen op mijn mmc te maken met daarin playlists en mp3 files. Is er iemand waarbij dit wel gelukt is? Bij mij lukt het voor geen meter. Ik heb alles al geprobeerd, maar ik kan niet uit meerdere playlists kiezen. Er staat alleen maar: alle nummers.
:(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 september 2004 @ 17:04:

Greetingz help!?
Het ligt niet aan je software! Dit is een 100% hardwarematige probleem.

Zelf heb ik er ervaring mee, maar niet dat ik deze naar een Nokia Service Point gebracht heb. Ik heb mijn toestel meteen omgeruilt, wat toen binnen 14 dagen kon.

Nu heb ik een heldere scherm wat de kleuren beter laat zien en géén gelig scherm heeft. Als ik echter naar het toestel van een vriend kijk zie ik daar een gelig scherm met sombere kleuren. Dit is dus gewoon een fabrieksfoutje waar je terug mee moet gaan.

Als je niet meer kan ruilen, ga dan naar een (Club) Nokia Service Point in je buurt. Daar repareren zij hem en krijg je de toestel binnen een paar weken weer terug. En dan wél met een heldere scherm wat beter is dan dat gelige schermpje.

Verwijderd

Ik ben ook een trotse bezitter van een 6230
geweldig apparaatje iig. Heb als een van de weinige (Denk ik) de wit/silvere uitvoering. Versie 4.28.

Maar nou heb ik ook een D-Link bluetooth adapter de DBT120 iemand ervaring met deze combi? Met de originele drivers wil het nog niet helemaal lekker werken. Verbinding valt weg.
Nu nog ff proberen met de nieuwe drivers. Anders ben ik bang dat de D-Link terug kan :S Of zijn er nog meer manieren om het toch werkend te krijgen.
Bij de link in de start post zijn namelijk alle downloads weg inmiddels :S

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 22:57
PcFer schreef op 22 september 2004 @ 20:56:
Ik ben nu bezig om verschillende mappen op mijn mmc te maken met daarin playlists en mp3 files. Is er iemand waarbij dit wel gelukt is? Bij mij lukt het voor geen meter. Ik heb alles al geprobeerd, maar ik kan niet uit meerdere playlists kiezen. Er staat alleen maar: alle nummers.
:(
Ok dan, ik heb het al gefixt. Het staat gewoon fout beschreven in de startpost. Daar staat namenlijk dat je de playlist in de map die je gemaakt hebt moet gooien, maar je moet deze in de playlist map zetten van de telefoon.

offtopic:
Korakel heeft het al gewijzigd, tnx.

[ Voor 4% gewijzigd door PcFer op 22-09-2004 22:14 ]

Verwijderd

Hallo allemaal

Ik heb sinds vandaag een 6230. Alleen nu heb ik het probleem dat ik geen radio kan luisteren.
Als ik de radio functie wil selecteren dan staat er "niet toegestaan" ongeacht ik de hoofdtelefoon heb aangesloten.
Wie kan me helpen??

• NightForce
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik heb soms een raar probleem met me telefoon, dit probleem had ik in het begin niet.
De telefoon heb ik nu 6 maanden en het is pas vanaf de laatste 2 maanden.

Meestal komt het voor als me telefoon leeg is of bijna leeg.
Dan zet ik de telefoon uit, en stop ik hem in de oplader.
De ochtend daarna zet ik hem aan en dan moet ik de tijd en datum opnieuw instellen (dit is niet altijd maar wel zeer vaak), dit is zeer vervelend.

Weet iemand war ik hier tegen kan doen of moet ik gewoon terug gaan met me telefoon?

Ik heb wel een optie
- telefoon nooit uitdoen
- altijd optijd opladen

Dit is geen optie voor mij.

Verwijderd

Als ik mijn zwarte 6230 zoals op deze foto:

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/dezzl/10.jpg

zou willen hebben, heb ik dan genoeg aan 1 peal white frontje en een zilveren keypad? (mobileplaza.nl). Weet iemand of dit pearl white frontje op mobile plaza origineel is?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 07:58 ]

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

NightForce schreef op 22 september 2004 @ 23:50:
Ik heb soms een raar probleem met me telefoon, dit probleem had ik in het begin niet.

De ochtend daarna zet ik hem aan en dan moet ik de tijd en datum opnieuw instellen (dit is niet altijd maar wel zeer vaak), dit is zeer vervelend.

Weet iemand war ik hier tegen kan doen of moet ik gewoon terug gaan met me telefoon?

Ik heb wel een optie
- telefoon nooit uitdoen
- altijd optijd opladen

Misschien heeft de batterij af en toe los contact. Je kunt tussen de batterij een cover leggen maar ik weet niet of dit het probleem verhelpt. Bij de mmc kaartjes doet dat het wel. Beter is misschien om er mee terug te gaan want zo'n dure telefoon hoort gewoon goed te zijn en daar moet je geen geouwehoer mee hebben.

• Tristan
Januszjes schreef op 23 september 2004 @ 07:59:
[...]

Misschien heeft de batterij af en toe los contact. Je kunt tussen de batterij een cover leggen maar ik weet niet of dit het probleem verhelpt. Bij de mmc kaartjes doet dat het wel. Beter is misschien om er mee terug te gaan want zo'n dure telefoon hoort gewoon goed te zijn en daar moet je geen geouwehoer mee hebben.
idd loop even langs de nokia store/service piont!

Verwijderd

NightForce schreef op 22 september 2004 @ 23:50:

Ik heb wel een optie
- telefoon nooit uitdoen
- altijd optijd opladen

Ik had een soortgelijk probleem...
Veel uitvallers ('s morgens soms tijd opnieuw instellen)

Telefoon naar belcompany gebracht, 2 weken gewacht en gefixt! :)
Bij mij was het een batterijprobleem als ik zo de reparatiebon zie.
Bij jou denk ik hetzefde probleem...

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Eigenlijk best belachelijk dat relatief zoveel mensen toch nog problemen hebben met deze telefoon. Het is dan ook hoogst vervelend dat je dan je telefoon kwijt bent dus wegbrengen is nooit zo fijn. Jammer dat deze telefoon zovaak problemen geeft.

Verwijderd

Kee. Gezocht op Google, hier in de topics en in mijn handleiding maar ik kijk er overheen of het kan niet..

Kan mijn contacts-lijst (telefoonlijst) gesorteerd worden op achternaam? En dan zonder met de contact-editor de achternaam bij de voornaam in te vullen :)

Overigens ook de trotse eigenaar van een Pearl White model, dus er zijn er meer als je denkt DjKylan ;)

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Ja Pearl white is een mooie versie.. ik heb m ook in pearl white... vind ik persoonlijk er mooier uit zien 8)

don't worry, be happy...

• dj_sane
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-05-2021
Zeg mensen, weet eigenlijk iemand hoe het zit met MS XP Service Pack 2 en de microsoft-eigen drivers voor de bluetooth dongle? Sinds ik nl. SP2 heb geinstalleerd, heb ik maar 1 keer kunnen syncen, waarna ik nu steeds de melding krijg "The SyncML Client has not responded". Tevens werkt de Nokia phonebrowser niet, ik krijg de melding "The operation could not be completed"...
De PC (PCSuite 6.3, epox dongle) en de telefoon (firmware 4.28) vinden elkaar wel, je kan ze zowel in het windows-bluetooth menu als het PC Suite "Connection Manager" pairen, dat gaat prima, maar daarna kan ik dus eigenlijk helemaal niets meer.
Ik ben nu al een uur of vijf bezig om dit aan de praat te krijgen, maar ik begin er eigenlijk een beetje genoeg van te krijgen.. Ik hoop dus ook dat iemand hier een idee over heeft of dit ook heeft meegemaakt.

• UltraSub
Ok, bij deze wil ik dus een bug melden voor het niet kunnen instellen van het operator logo.
Heb geprobeerd te downloaden, en er wordt idd gezegd dat het logo is opgeslagen. Zie je het daarna nog ergens terug? Nee.
Daarna heb ik geprobeerd met Oxygen Phone Manager II. Alle opties mbt instellen van logo's zijn grijs.
Daarna MobiMB v2.2. Ook niet. Kan wel de functie gebruiken om een ander logo in te stellen, maar er gebeurt domweg niets. En er viel me nog iets raars op. Ik kan overal dingen naar toe kopieren, maar zodra ik iets in Gallery wijzig (nieuwe map aanmaken, of bestand neerzetten) verdwijnt dit weer na een refresh. Misschien dat dit een oorzaak is voor het niet kunnen instellen van een logo? Is die map schrijfbeveiligd of zo :?
Waar wordt het logo dat jullie downloaden neergezet? Is er een map voor?

Of zou het misschien nog eens zo kunnen zijn dat T-Mobile dit gewoon blokkeert op de een of andere manier, maw, permanent een logo meestuurt. Lijkt me sterk, maar goed, running out of options here...

Wie laat hier eens een lichie op schijnen :?
Want het is nu toch wel fokking irritant. :(

Verwijderd

krijg me achterkant er niet af :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:48:
krijg me achterkant er niet af :(
wrikken :), nee maar ff serieus, omhoog schuiven en niet bang zijn dat je hem kapot maakt :0

Verwijderd

knopje is verrot denk ik.

kan hem niet omhoog schuiven :(

• Tristan
Nope, bij mij werkte dat wappe wel in 1x, heb ook t-mobile en de 6230.

en het openmaken .. had ik in het begin ook moeite meer hoor .. gwn effe porre ;)

• Raimon
is normaal dat de achterkant stroef gaat, hoe vaker je m eraf haalt, hoe makkelijker het gaat. Veeel veel kracht zetten op het knopje en onder de rand van de camera drukken.

don't worry, be happy...

• Hennie-M
Die operator logo waar jullie het over hebben, is dat de text T-mobile of KPN Hi ?

• UltraSub
Yup..

• TheOneLLama
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01-2022

TheOneLLama

A llama like no llama before

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 14:49:
[...]

wrikken :), nee maar ff serieus, omhoog schuiven en niet bang zijn dat je hem kapot maakt :0
Dat dacht ik ook, niet bang zijn... nu is ie dus wel kapot :(. Het "knopje" is helemaal naar voren geschoven en zit half onder de cover. Die nu overigens nog vaster lijkt te zitten als voorheen (d'r zit nog geen milimeter beweging in).

Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com

• PWA
  • Niet online

PWA

Hmmm....vervelend! Normaal zet ik veel/meer druk onder het plasticrandje vd camera met m'n linkerduim en druk dan even op het "knopje".

Verwijderd

mensen,

wat is nu de beste datakabel (USB) die er is voor de 6230 uiteraard?

ik wil niet gaan schroeven of solderen met goedkope kabels...(ik wil het liefst een officiele die perfect werkt...)

en waar is deze het goedkoopst ?

thnx!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
TheOneLLama schreef op 23 september 2004 @ 17:34:
[...]

Dat dacht ik ook, niet bang zijn... nu is ie dus wel kapot :(. Het "knopje" is helemaal naar voren geschoven en zit half onder de cover. Die nu overigens nog vaster lijkt te zitten als voorheen (d'r zit nog geen milimeter beweging in).
Dar gebeurde mij ook bijna, gelukkig kon ik de knop nog wel een beetje naar beneden drukken, om hem vervolgens met een punaise terug te peuteren. Lastig is het zeker als je 'm er voor de eerste keer van af haalt.

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:41

Pinobigbird

doesn't share food!

Verwijderd schreef op 23 september 2004 @ 17:41:
mensen,

wat is nu de beste datakabel (USB) die er is voor de 6230 uiteraard?

ik wil niet gaan schroeven of solderen met goedkope kabels...(ik wil het liefst een officiele die perfect werkt...)

en waar is deze het goedkoopst ?

thnx!
Klok, klepel....
Denk je nou echt dat je nog een fout gesoldeerde datakabel toegestuurd krijgt?
Als je 20 euro meer wilt uitgeven omdat je een originele wilt, ga je gang. :X

Ga gewoon voor de immitatie kabel, bij TelecomForever voor slechts € 14 :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Pinobigbird op 23-09-2004 17:55 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Pinobigbird schreef op 23 september 2004 @ 17:53:
[...]

Klok, klepel....
Denk je nou echt dat je nog een fout gesoldeerde datakabel toegestuurd krijgt?
Als je 20 euro meer wilt uitgeven omdat je een originele wilt, ga je gang. :X

Ga gewoon voor de immitatie kabel, bij TelecomForever voor slechts € 14 :*)
ja idd.. niks mis met namaakkabels ofzo, tenminste ik heb er nooit problemen mee gehad en ik heb er verschillende gebruikt

Kijk anders op marktplaats, daar staan ook wel wat van die kabels te koop.

Verwijderd

Raimon schreef op 23 september 2004 @ 12:36:
Ja Pearl white is een mooie versie.. ik heb m ook in pearl white... vind ik persoonlijk er mooier uit zien 8)
Zekers weten hier ook de Pearl White.
Gelukkig zijn er daar niet zo heel erg veel van en zeker niet binnen mijn vrienden/kennissen groep. Die hebben zo goed als allemaal de zwarte uitvoering.

EDIT : Misschien een idee voor een klein GOT onderzoekje en er een poll van te maken wie er de Pearl White versie heeft en welke de andere..... ????

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2004 19:49 ]

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Dit is een serieus antwoord op die mededelingen dat mensen het frontje er niet af krijgen dus niet afkraken graag :P

Ik had het dus ook dat ik de achterkant er niet af kreeg. Wat ik later probeerde was met mn slechte hand (ik ben rechts dus met links ;)) het knopje induwen en dan met rechts het frontje eraf schuiven.

Bij mij werkt het dat echt beter :S magoed probeer het is zou ik zeggen ;)

Voorderest heb ik vorige week vrijdag een mmc kaartje bij opus besteld. Nog steeds niet binnen :s terwijl ik hier hoor dat sommige het al binnen 2 dagen binnen hadden. Ligt dit aan dat ik vooruit betaal of... ?

[edit]

Ik ben ook de trotse eigenaar van de pearl white, ikzelf vind de witte iets meer hebben dan die zwarte of de limited. En hij komt minder voor dan de zwarte. Ik ken iets van 5 mensen die de zwarte hebben en ikzelf als enige de witte :o

[ Voor 20% gewijzigd door Kiev op 23-09-2004 20:06 ]

Verwijderd

Hennie-M schreef op 23 september 2004 @ 16:49:
Die operator logo waar jullie het over hebben, is dat de text T-mobile of KPN Hi ?
T-Mobile logo

Heeft iemand deze T-Mobile Operatorlogo kunnen vervangen met een blank logo?
Hoe heb je het gedaan en welke firmware staat er op je 6230?
Via diverse WAP adressen en T-Zones lukt het niet, downloaden, tonen en opslaan doet ie dus wel, maar daarna blijft de T-Mobile Operatorlogo staan, in instellingen is dan ook de Operatorlogo functie nog steeds 'disabled'.

• Tristan
Ik zei een paar posts eerder dat het mij wel heel simpel gelukt was ... heb die 4.28 firmware ofzo.. Gwn wappe, opslaan, (eventueel telefoon uit/aan zetten) en hijs weg! ...

[ Voor 3% gewijzigd door Tristan op 23-09-2004 23:17 ]

• Hennie-M
Ik heb T-mobile abo kaart in me telefoon zitten en ik ben net gewoon naar dat wap adres gewapt en het werkte metteen
ik hoefde niet eens de telefoon te herstarten
ik heb ook de 4.28 software

en ligt dat nu aan mij of is de text van het profiel ook naar beneden gegaan?

• Tristan
dat zou es heel goed kunnen! .. waarschijnlijk zit er nu gwn zn heel groot transparant operator logo .. :S

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Heeft iemand PuppetMaster al geprobeerd? Een soort van Bemused, zo lijkt het.

Ben 'm nu aan 't downloaden, zal m'n bevindingen zsm posten...

edit:

Krijg 'm nog niet aan de praat, maar dit proggie ziet er wel zeer veelbelovend uit! Allemaal proberen die hap. :P

[ Voor 29% gewijzigd door Upquark op 24-09-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog meer mensen die het stukje stof voor de luidspreker kapot of helemaal niet meer hebben? Ik neem aan dat dit stukje bedoeld is om stof in het toestel te voorkomen.

Weet iemand of dit te repareren is? En of het heel erg is dat er nu een gat zit ipv een stukje gaas?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2004 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 08:32:
Zijn er nog meer mensen die het stukje stof voor de luidspreker kapot of helemaal niet meer hebben? Ik neem aan dat dit stukje bedoeld is om stof in het toestel te voorkomen.

Weet iemand of dit te repareren is? En of het heel erg is dat er nu een gat zit ipv een stukje gaas?
Ga er eens mee langs een service-point. Het hoort namelijk niet. En daar kunnen ze er hoogst waarschijnlijk direct wat aan doen!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje aan de bezitters, kun je alarmklok in stellen voor elke dag?

Of in de agenda? Dat is nl wel makkelijk als wekker! En dat kan tevens niet met de Nokia 7210

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de startpost heb ik er niets over kunnen vinden en met zoeken kwam ik er ook niet. ( waarschijnlijk de zoveelste die dit zegt, maar dat krijg je met zoveel posts)

Ik heb nu een 512mb MMC kaart van Traxdata (bij Opus besteld) in de foon zitten. Zo langzamerhand wordt de functie van de foon steeds meer een multimedia apparaat ipv een foon. (k heb zelfs een film van Jenna Jameson erop kunnen krijgen ;-) ) Alleen vind ik de bereikbaarheid van de multimediafunctionaliteiten niet optimaal. Kan bijvoorbeeld niet vanuit favorieten de audioplayer bereiken. Weten jullie of dit in een firmware update nog meegenomen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op 24 september 2004 @ 10:14:
[...]

Ga er eens mee langs een service-point. Het hoort namelijk niet. En daar kunnen ze er hoogst waarschijnlijk direct wat aan doen!
Nee maar omdat ik ook ergens op GoT las dat sommige mensen helemaal geen stukje gaas daar hebben zitten. Ben hem anders 2 weken kwijt en dat heb ik liever niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
ik heb dr toch echt gaas zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Piksa schreef op 24 september 2004 @ 15:49:
ik heb dr toch echt gaas zitten!
Dan moet ik hem maar laten opsturen :( Weet iemand hoe ik ervoor ga zorgen dat ze meteen mijn oudere type scherm vervangen door 1tje die wel een echte kleur wit weer kan geven? (helder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Verwijderd schreef op 24 september 2004 @ 15:38:
In de startpost heb ik er niets over kunnen vinden en met zoeken kwam ik er ook niet. ( waarschijnlijk de zoveelste die dit zegt, maar dat krijg je met zoveel posts)

Ik heb nu een 512mb MMC kaart van Traxdata (bij Opus besteld) in de foon zitten. Zo langzamerhand wordt de functie van de foon steeds meer een multimedia apparaat ipv een foon. (k heb zelfs een film van Jenna Jameson erop kunnen krijgen ;-) ) Alleen vind ik de bereikbaarheid van de multimediafunctionaliteiten niet optimaal. Kan bijvoorbeeld niet vanuit favorieten de audioplayer bereiken. Weten jullie of dit in een firmware update nog meegenomen wordt?
Ik wacht hier ook nog op.

Ik heb het al aangegeven in deel 5 ofzo .. en daarna nog 4 keer. Maar ook bij het servicepoint wisten ze het niet.

Het is zeer irri. Anders kan je gewoon de Mp3 speler aan uit zetten met Spraakopdrachten :S O+ :9~

[ Voor 15% gewijzigd door Maeslant op 24-09-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die achtergrond die de 6230 in de SP heeft is ie ergens te downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Nu online
Upquark schreef op 23 september 2004 @ 23:54:
Heeft iemand PuppetMaster al geprobeerd? Een soort van Bemused, zo lijkt het.

Ben 'm nu aan 't downloaden, zal m'n bevindingen zsm posten...

edit:

Krijg 'm nog niet aan de praat, maar dit proggie ziet er wel zeer veelbelovend uit! Allemaal proberen die hap. :P
Eitje .. het werkt best. Enige wat je moet doen is ff zorgen dat je geen bluetooth connectie maakt naar je pc alvast. (mijn tel stond op auto connect)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is een CNSP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damsplaat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 07:41
Maeslant schreef op 24 september 2004 @ 16:10:
[...]

Eitje .. het werkt best. Enige wat je moet doen is ff zorgen dat je geen bluetooth connectie maakt naar je pc alvast. (mijn tel stond op auto connect)
dat puppetmaster is echt een top progje, vooral de functie dat je je muis met je telefoon kan bewegen, en dat je dan het stukje scherm om de muis cursor ook op je telefon ziet is wel grappig. Alleen videobeelden zendt ie niet over, maar animated gifjes enzo werken wel
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.