Weet iemand of je ook kan instellen dat als je een andere simkaart er in doet dat je dan een code moet opgeven ?
Dat is toch gewoon je simlock die op je simkaart zit?
--edit--
En weet iemand hoe je bij een abbo van kpn debitel 17,50 je 'saldo' kan opvragen?
--edit--
En weet iemand hoe je bij een abbo van kpn debitel 17,50 je 'saldo' kan opvragen?
[ Voor 55% gewijzigd door Kiev op 11-09-2004 22:22 ]
Ik heb vrijdag een nieuw abbootje erbij genomen, omdat ik de komende periode toch gruwelijk veel bel. Kan ik 2 dingen doen, óf ik waardeer het oude abbo op met meer belminuten voor zolang dat abbo nog loopt, óf ik sluit een nieuw abbo erbij af, bij de provider waar ik toch eigenlijk wil zitten, en krijg de 6230 erbij.
Dusssss... duidelijk he
Kan haast niet wachten tot het ding volgende week met de post mee komt. Woooeei!
Dusssss... duidelijk he
Kan haast niet wachten tot het ding volgende week met de post mee komt. Woooeei!
Anoniem: 121199
ik hebnu dat standaard headsetje erbij maar kwil graag beter geluid wie heeft er een oplossing voor mij?
Roy
Roy
Nee ik bedoel dat als hij gejat wordt .. en de dader er een nieuwe kaart in stopt dat hij een code moet intikken .. het bestaat wel. .Area schreef op 11 september 2004 @ 21:38:
Dat is toch gewoon je simlock die op je simkaart zit?
--edit--
De pincode heet dat in de volksmondMaeslant schreef op 12 september 2004 @ 09:20:
[...]
Nee ik bedoel dat als hij gejat wordt .. en de dader er een nieuwe kaart in stopt dat hij een code moet intikken .. het bestaat wel. .
Anoniem: 123244
Mensen wie kan mij helpen?
Ik heb sinds 2 dagen de 6230, en hijs echt vet!
Nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb ff 2 vraagjes:
1. Als ik gebeld word komt er gewoon de naam of nummer van diegene die me belt door mijn achtergrond/wallpaper heen zegmaar. Terwijl bij mijn oude telefoon (nokia 6610) die achtergrond toen tijdelijk ff wegging voor een soort van blanco pagina met daarop de naam of nummer van de persoon die jou belt. Dus als je een vrij donkere achtergrond hebt, zie je de naam niet... Is dit te veranderen?
2. Ik heb tot 2x toe geprobeerd om die nokia multimedia converter te downloaden, tenminste eerst 2x registreren (op 2 verschillende namen)... Alleen ik krijg helemaal geen wachtwoord met username toegestuurd, das al een dag geleden. Is dit normaal?
Wie o wie kan mij helpen?
(alvast mijn excuses als dit in 1 van de eerdere tien delen is geweest, maar ik kon het zo snel niet vinden....)
Ik heb sinds 2 dagen de 6230, en hijs echt vet!
1. Als ik gebeld word komt er gewoon de naam of nummer van diegene die me belt door mijn achtergrond/wallpaper heen zegmaar. Terwijl bij mijn oude telefoon (nokia 6610) die achtergrond toen tijdelijk ff wegging voor een soort van blanco pagina met daarop de naam of nummer van de persoon die jou belt. Dus als je een vrij donkere achtergrond hebt, zie je de naam niet... Is dit te veranderen?
2. Ik heb tot 2x toe geprobeerd om die nokia multimedia converter te downloaden, tenminste eerst 2x registreren (op 2 verschillende namen)... Alleen ik krijg helemaal geen wachtwoord met username toegestuurd, das al een dag geleden. Is dit normaal?
(alvast mijn excuses als dit in 1 van de eerdere tien delen is geweest, maar ik kon het zo snel niet vinden....)
1. Dat kan niet, gewoon een lichtere achtergrond nemen.Anoniem: 123244 schreef op 12 september 2004 @ 13:34:
Mensen wie kan mij helpen?
Ik heb sinds 2 dagen de 6230, en hijs echt vet!Nog helemaal geen problemen mee gehad. Ik heb ff 2 vraagjes:
2. Kijk eens of dat je e-mail adres goed gespeld is, volgens mij heb ik hier trouwens ook een keer een dag op moeten wachten.
bestaat er ook zoiets als picturecalling ofzo... dat als mijn vriendin me belt, dat er dan een foto van haar in het scherm komt ofzo?
Anoniem: 83963
als je nou de handleiding eens doornamdaFubar schreef op 12 september 2004 @ 14:27:
bestaat er ook zoiets als picturecalling ofzo... dat als mijn vriendin me belt, dat er dan een foto van haar in het scherm komt ofzo?

Dat mp3-tje heb ik verplaats naar m'n telefoon geheugen.FlipFluitketel schreef op 11 september 2004 @ 11:18:
[...]
Dat mp3-tje wat er standaard op zit, bedoel je daar dat nummer van Norah Jones mee? Die staat nl. op het mmc-kaartje, maar dan zou je toch nog ruimte genoeg moeten hebben voor een paar extra mp3-tjes. Heb je je telefoon al eens uit en aangezet en daarna nog eens geprobeerd?
Je hebt dus bij de instellingen van de camera ingesteld dat de foto's op je geheugenkaart moeten worden opgeslagen? Zo nee, dan komen de foto's dus wel gewoon in het telefoongeheugen te staan.
Ja hij dient automatisch op te slaan op de MMC.
Heb hem nu maar veranderd naar telefoongeheugen...
Zal hem wel eens formatterren kijken of dat helpt!
Dat is als dezelfde simkaart en dat de telefoon opnieuw aangezet wordt. Maar als je een andere !! simkaart erin doet .. dat je dan een code moet intoetsen
Menu 4-11-5-3.Maeslant schreef op 12 september 2004 @ 15:26:
[...]
Dat is als dezelfde simkaart en dat de telefoon opnieuw aangezet wordt. Maar als je een andere !! simkaart erin doet .. dat je dan een code moet intoetsen
Ik heb een goede link voor de startpost met tal van midi ringtones, er zijn er duizenden bekenden te vinden: http://www.sound-effect.com/midi/index.html altsublieft
[ Voor 26% gewijzigd door janklp op 12-09-2004 18:53 ]
http://www.sound-effect.com/midi/index.html
Dat moet de link zijn!
Dat moet de link zijn!
[ Voor 22% gewijzigd door janklp op 12-09-2004 18:19 ]
--edit--
Srry weet het al
Welke proggies gebruiken jullie om audio en video te converten?
Srry weet het al
[ Voor 71% gewijzigd door Kiev op 12-09-2004 20:02 ]
Zucht, zie spArea schreef op 12 september 2004 @ 20:01:
--edit--
Srry weet het al

Ik heb dezelfde firmware en mijn 512 Traxdata werkt perfect wel vreemd da van joudelorean7 schreef op 10 september 2004 @ 18:09:
[...]
V 3.15
17-03-04
RH-12
GSM P1.1
Firmware kunnen we zeker weer es niet zelf upgraden, of misschien toch...?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
ik heb deze zaterdag me foon ff up laten daten met de nieuwste firmware (versie 4.28) ik dacht zelf dat er al een 6.xx was maar goed
ik merk wel meteen dat hij minder geheugen heeft want ik kan dus gewoon minder smsjes opslaan.. wel minder maar goed
heb nog geen foute gevonden.. (ook weet ik niet wat er verandert is maar goed
)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
waarom word www.skinnyfatman.com niet aan de SP toegevoegd????
ik kwam er al mee in het 6e of 7e topic...
(bij skinnyfatman kan je rechtstreeks elke dag max 3 movies downloaden, tenzij je gaat betalen dan mag je meer DLen)
Het is geen illegale site, wel een site met 'wat' explosite materiaal (wel goed zoeken) maarja boeie dat heb je ook als je op google gaat zoeken.
verder doen de meeste filmpjes het wel (heb ook een heleboel die het niet doen en dan natuurlijk de leukste filmpjes weer
of ze zijn mp4 bestanden die de sixty-two-thirty niet ondersteund)
ik zou zeggen ga ff kijken, en geef er een oordeel over.
(bij skinnyfatman kan je rechtstreeks elke dag max 3 movies downloaden, tenzij je gaat betalen dan mag je meer DLen)
Het is geen illegale site, wel een site met 'wat' explosite materiaal (wel goed zoeken) maarja boeie dat heb je ook als je op google gaat zoeken.
verder doen de meeste filmpjes het wel (heb ook een heleboel die het niet doen en dan natuurlijk de leukste filmpjes weer
[ Voor 27% gewijzigd door Underworld op 13-09-2004 12:22 ]
“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War
Hmm... Nou heb ik ergens gelezen dat de 6230 mp3's die op je mmc staan, gewoon kan gebruiken als ringtone. Maar ik kan daarvan nergens meer een bevestiging vinden.
Kan iemand me vertellen of dit nou waar is? En of er beperkingen aan zitten?
Ja, dat is waar.UltraSub schreef op 13 september 2004 @ 13:50:
Hmm... Nou heb ik ergens gelezen dat de 6230 mp3's die op je mmc staan, gewoon kan gebruiken als ringtone. Maar ik kan daarvan nergens meer een bevestiging vinden.
bijna elke site die je instaat stelt ringtones oid te downloaden (betaalt of niet) is illegaal bezig, de meeste ringtones vallen ook onder het auteursrecht...Underworld schreef op 13 september 2004 @ 12:19:
waarom word www.skinnyfatman.com niet aan de SP toegevoegd????
verder doen de meeste filmpjes het wel (heb ook een heleboel die het niet doen en dan natuurlijk de leukste filmpjes weerof ze zijn mp4 bestanden die de sixty-two-thirty niet ondersteund)
muziek industrie doet er momenteel alleen niets aan, omdat er een opkomst is van mp3 (ed) ringtones is, waar ze uiteraard wel al wat tegen aan het doen zijn
Het probleem is al opgelost, met dank aan de onduidelijke beschrijving op john's guides;LiquidSmoke schreef op 10 september 2004 @ 08:45:
[...]
Dat is juist het rare; ik kan de widcomm software wel installeren, maar het dingetje in mijn tray blijft rood, er staat al wel een icoontje door windows xp zelf.
Gebruik jij ook sp2?
Ik heb de cn500 bluetooth dongle.
Ik had de dongle nog niet aangesloten, pakket geinstalleerd, reboot, dongle derin en windows xp zegt meteen dat ie hem vind, installeert zijn eigen troep en het widcomm icoontje blijft rood!
Hoe heb jij dit gedaan dan?
Als je WindowsXP sp2 installeert, zit BT ondersteuning al ingebakken, je dongle word geinstalleerd bij het inpluggen.
Daarna doe je de driver uitpakken/updaten volgens john's guides, daarna het widcomm pakket installerenb (BT icoontje blijft rood), dan naar je hardware manager, en de generic bluetooth radio driver vervangen door de driver uit c:\bdact\driver oid, dan word de windows driver uitgeschakeld en de widcomm driver ingeschakeld (BT icoontje word wit), ff patchen volgens johns guide, rebooten en alles werkt perfect (ook de audio-gateway, waar het mij eigenlijk om ging).
Khoop dat iemand er iets aan heeft
Weet iemand waar die blokjes te koop zijn die je onder je foon kan klikken en waar je dan een stereo connector in kan doen?
probeer maar dan zie je dat het kan!UltraSub schreef op 13 september 2004 @ 13:50:
Heb hem nog niet
Verwacht hem eind deze week.
Maar was dus al geweldige dingen aan het bedenken, omdat mp3's zo makkelijk zelf zijn te maken, en je geen gezeik meer met conversie hebt. Vraag ik me alleen nog af of er beperkingen zijn in lengte, of dat hij gewoon bij wijze van spreken een mp3 van 10 minuten blijft afspelen als ringtone
Anoniem: 121260
Dit lijkt mij ook wel interessant, iemand een idee?PcFer schreef op 13 september 2004 @ 15:58:
Weet iemand waar die blokjes te koop zijn die je onder je foon kan klikken en waar je dan een stereo connector in kan doen?
Deze?PcFer schreef op 13 september 2004 @ 15:58:
Deze werkt niet, lees [rml]gigasmit in "Nokia 6230 [ Deel 4]"[/rml]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Die had ik gezien, maar er moeten toch wel dingen zijn die wel werken, want die pinnentjes van de stekken van de headset gaan gelijk naar de oordopjes. Dat blokje op de foto werkt niet omdat dat blokje van andere types zijn.
Dit is al zo vaak aan bod gekomen en de conclusie is gewoon: het kan niet
. Het heeft echt geen zin om hier ellenlang over door te gaan als ze er simpelweg niet zijn. Jammer maar helaas.

Daar heb ik zeker wat aan aangezien mijn vriendin sinds kort dankzij mij een schone windows xp heeft met sp2 en ze nu haar bluetooth niet aan de praat kreeg, belde ze me gister over. Thx m8LiquidSmoke schreef op 13 september 2004 @ 15:12:
[...]
Het probleem is al opgelost, met dank aan de onduidelijke beschrijving op john's guides;
Als je WindowsXP sp2 installeert, zit BT ondersteuning al ingebakken, je dongle word geinstalleerd bij het inpluggen.
Daarna doe je de driver uitpakken/updaten volgens john's guides, daarna het widcomm pakket installerenb (BT icoontje blijft rood), dan naar je hardware manager, en de generic bluetooth radio driver vervangen door de driver uit c:\bdact\driver oid, dan word de windows driver uitgeschakeld en de widcomm driver ingeschakeld (BT icoontje word wit), ff patchen volgens johns guide, rebooten en alles werkt perfect (ook de audio-gateway, waar het mij eigenlijk om ging).
Khoop dat iemand er iets aan heeft
Ja dat kan zeker. Hij speelt dan gewoon de mp3 af als ringtone. Nix kwa beperkingen aan volgens mij. Ik kan gewoon elke MP3/AAC instellen als ringtoneUltraSub schreef op 13 september 2004 @ 13:50:
---
En mijn vraag van een paar pagina's terug is nog steeds niet beantwoord. Is het mogelijk om nieuws te lezen zonder dat ik GPRS moet gebruiken. Net zoals op een PDA met AvantGo ofzo? Dus nieuws 's ochtends thuis op laten halen via het web door de pc en dat dus naar de 6230. En dan later lezen
[ Voor 41% gewijzigd door Ultraman op 13-09-2004 19:17 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Bedankt voor je antwoord. Mijn dag is weer helemaal goedcybersteef schreef op 13 september 2004 @ 19:11:
[...]
Ja dat kan zeker. Hij speelt dan gewoon de mp3 af als ringtone. Nix kwa beperkingen aan volgens mij. Ik kan gewoon elke MP3/AAC instellen als ringtone
En mijn vraag van een paar pagina's terug is nog steeds niet beantwoord. Is het mogelijk om nieuws te lezen zonder dat ik GPRS moet gebruiken. Net zoals op een PDA met AvantGo ofzo? Dus nieuws 's ochtends thuis op laten halen via het web door de pc en dat dus naar de 6230. En dan later lezen?
Wat een potentieel voor ringtones in dat geval
Dat had ik gezien maar misschien gebruiken jullie andere, (betere?) software.
Anoniem: 57198
Met V3.15 en eerder hoorde je bij het bellen naar een Orange nummer niet dat de telefoon (toon die je normaal hoort als je iemand belt) over ging.
Weet iemand of dat met softwareversie 4.28 al is opgelost?
Weet iemand of dat met softwareversie 4.28 al is opgelost?
Anoniem: 110668
Ik heb een vraag die volgens mij nog niet eerder langs is geweest: Kan dat MMC RS geheugen ook in de Nokia 6230? Dit is dus zo'n kleine versie van het geheugen..
Anoniem: 82269
Yup dit kan, heb er laatst 1 verkocht aan een maat van mij. Had eerst me twijfels. Maar werkt perfectAnoniem: 110668 schreef op 13 september 2004 @ 22:00:
Ik heb een vraag die volgens mij nog niet eerder langs is geweest: Kan dat MMC RS geheugen ook in de Nokia 6230? Dit is dus zo'n kleine versie van het geheugen..
Maar hoe prop je dat ding erin dan? Ik bedoel, blijft ie wel zitten? En zijn er voordelen tegenover een grote kaart? Bedankt voor je snelle antwoord, wil namelijk geheugenkaartje hebben deze week!Anoniem: 82269 schreef op 13 september 2004 @ 22:25:
[...]
Yup dit kan, heb er laatst 1 verkocht aan een maat van mij. Had eerst me twijfels. Maar werkt perfect
Ohw en Kingmax 512MB, werken die? Staat alleen 128 en 256 in de lijst..
Edit: ik zie net dat Kingmax 512 wel in de lijst staat, dus daar ga ik maar voor denk ik, moet ik ook een cardreader gebruiken bij 512MB, als ik dat weet dan bestel ik ehm!
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 13-09-2004 23:47 ]
Anoniem: 122243
Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn telefoon gaat trillen als er een sms binnennkomt als het profiel stil is ingesteld, want op dit moment doet hij niets.
Trilt die wel als je gebelt wordt? Want anders is je trilfunctie kapot of hij staat vast.
Standaard staat in het profiel stil trillen uitgeschakeld dus misschien moet je dat eerst even aanzetten?Anoniem: 122243 schreef op 14 september 2004 @ 00:09:
Hoe krijg ik het voor elkaar dat mijn telefoon gaat trillen als er een sms binnennkomt als het profiel stil is ingesteld, want op dit moment doet hij niets.
staat bij profiel, daar moet je tril instellingen veranderen. alleen dan trilt hij wel met bellenAnoniem: 122243 schreef op 14 september 2004 @ 00:09:
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Anoniem: 82269
Der zit een adapter bij zodat op grote wordt van een normale MMC, die stop je er gewoon inAnoniem: 110668 schreef op 13 september 2004 @ 23:23:
[...]
Maar hoe prop je dat ding erin dan? Ik bedoel, blijft ie wel zitten? En zijn er voordelen tegenover een grote kaart? Bedankt voor je snelle antwoord, wil namelijk geheugenkaartje hebben deze week!
je moet dan dat mp3-tje dat je daadwerkelijk als ringtone wil hebben wel echt op je telefoon zetten, in het mapje "muziekbestanden" anders herkent hij hem niet. Dus niet direct vanaf je mmc, maar vanaf het geheugen op je telefoonUltraSub schreef op 13 september 2004 @ 19:18:
[...]
Bedankt voor je antwoord. Mijn dag is weer helemaal goed
Wat een potentieel voor ringtones in dat geval
Ik heb een cardreader in mn laptop zitten, maar het is ook mogelijk een datakabel aan te schaffen, daaar ben ik nu ook voor bezig. Verder zijn blue tooth en irda natuurlijk mogelijkheden, maar deze werken tot nog toe erg traag.Anoniem: 110668 schreef op 13 september 2004 @ 23:23:
[...]
Edit: ik zie net dat Kingmax 512 wel in de lijst staat, dus daar ga ik maar voor denk ik, moet ik ook een cardreader gebruiken bij 512MB, als ik dat weet dan bestel ik ehm!
Verder vind ik de cardreader persoonlijk ook niet superhandig aangezien je dan iedere keer dat je wat nieuwe mp3-tjes op je tel wilt zetten je hele telefoon weer uit mekaar kunt gaan halen. Is ook niet echt bevorderlijk voor je telefoon, en fronteje e.d. me thinx...
[ Voor 24% gewijzigd door Joster op 14-09-2004 09:42 ]
Anoniem: 122819
je kunt je mp3tje ook direct van je mmc als ringtone gebruiken, hoeft dus niet op je telefoon te staan. bij mij werkt die dan gewoonJoster schreef op 14 september 2004 @ 09:39:
[...]
je moet dan dat mp3-tje dat je daadwerkelijk als ringtone wil hebben wel echt op je telefoon zetten, in het mapje "muziekbestanden" anders herkent hij hem niet. Dus niet direct vanaf je mmc, maar vanaf het geheugen op je telefoon
[...]
Ik heb een cardreader in mn laptop zitten, maar het is ook mogelijk een datakabel aan te schaffen, daaar ben ik nu ook voor bezig. Verder zijn blue tooth en irda natuurlijk mogelijkheden, maar deze werken tot nog toe erg traag.
Verder vind ik de cardreader persoonlijk ook niet superhandig aangezien je dan iedere keer dat je wat nieuwe mp3-tjes op je tel wilt zetten je hele telefoon weer uit mekaar kunt gaan halen. Is ook niet echt bevorderlijk voor je telefoon, en fronteje e.d. me thinx...
Hmm bij mij werkte dat dus nietAnoniem: 122819 schreef op 14 september 2004 @ 09:48:
[...]
je kunt je mp3tje ook direct van je mmc als ringtone gebruiken, hoeft dus niet op je telefoon te staan. bij mij werkt die dan gewoon

Anoniem: 122819
Nee ik heb 3.15 als software, heb nu zelfs de hele sensation megamix van 20 minuten als beltoon, die past niet eens op mn phone
nog een vraagje, wie weet waar ik de screensaver die bovenaan in de SP wordt gebruikt vinden, dat uurwerk bedoel ik, helemaal bovenaan op het scherm van de 6230
nog een vraagje, wie weet waar ik de screensaver die bovenaan in de SP wordt gebruikt vinden, dat uurwerk bedoel ik, helemaal bovenaan op het scherm van de 6230
Op je vraag kan ik je geen antwoord geven, maar wie gaat er nu je telefoon 20 minuten laten overgaanAnoniem: 122819 schreef op 14 september 2004 @ 10:07:
Nee ik heb 3.15 als software, heb nu zelfs de hele sensation megamix van 20 minuten als beltoon, die past niet eens op mn phone

Ben net op nokia.com geweest, we kunnen de instellingen voor orange wold laten mailen eindelijk!
weet iemand hier nog wat wap sites waar ik wat mee kan?
weet iemand hier nog wat wap sites waar ik wat mee kan?
[ Voor 24% gewijzigd door NightForce op 14-09-2004 11:37 ]
Eigenlijk doel ik op de vraag of je een cardreader nodig bent om ehm goed te laten werken, want op die site van mobymemory is op et forum een stuk dat je ehm niet mag formatten op de Nokia, dat ie et dan niet doet. En dat wil ik dus niet met mn Kingmax 512MB.. Of kan ik daarmee wel gewoon een format doen op de 6230 zelf?Joster schreef op 14 september 2004 @ 09:39:
Ik heb een cardreader in mn laptop zitten, maar het is ook mogelijk een datakabel aan te schaffen, daaar ben ik nu ook voor bezig. Verder zijn blue tooth en irda natuurlijk mogelijkheden, maar deze werken tot nog toe erg traag.
edit: ik gebruik nu bluetooth, en de snelheid is goed. Maar et gaat me erom dat ik kan formatten op mn foon, want anders kan ik toch beter 256MB doen.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 14-09-2004 14:00 ]
Ik las al iets wat op mijn probleem leek, en ik heb het ook ooit met mijn 6210 gehad...
Ik pakte 4 dagen geleden mijn nieuwe 6230 uit en het Speakertje kraakte, dus ik d8 ik breng hem naar de Nokia Store te Rotterdam.
Maar tot mijn verbazing doet hij het nu al bijna 3 dagen goed... Ik heb er niets mee gedaan alleen in mijn jas zak mee genomen...
Is er iemand die mischien kan zeggen wat dit voor een probleem is/was, het lijkt mij iets met contact of trilling. Is de kans groot dat dit terug komt?
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat dit kan zijn... (mischien zit er een monteur in ons midden)
Ik pakte 4 dagen geleden mijn nieuwe 6230 uit en het Speakertje kraakte, dus ik d8 ik breng hem naar de Nokia Store te Rotterdam.
Maar tot mijn verbazing doet hij het nu al bijna 3 dagen goed... Ik heb er niets mee gedaan alleen in mijn jas zak mee genomen...
Is er iemand die mischien kan zeggen wat dit voor een probleem is/was, het lijkt mij iets met contact of trilling. Is de kans groot dat dit terug komt?
Ik ben gewoon nieuwsgierig wat dit kan zijn... (mischien zit er een monteur in ons midden)
Sorry ik heb geen ervaring met een Kingmax 512 MB kaartje. Maarum hoe lang ga je er over doen om met bluetooth een kaartje van 512 MB vol te proppenAnoniem: 110668 schreef op 14 september 2004 @ 13:58:
[...]
Eigenlijk doel ik op de vraag of je een cardreader nodig bent om ehm goed te laten werken, want op die site van mobymemory is op et forum een stuk dat je ehm niet mag formatten op de Nokia, dat ie et dan niet doet. En dat wil ik dus niet met mn Kingmax 512MB.. Of kan ik daarmee wel gewoon een format doen op de 6230 zelf?
edit: ik gebruik nu bluetooth, en de snelheid is goed. Maar et gaat me erom dat ik kan formatten op mn foon, want anders kan ik toch beter 256MB doen.

heb een 6230, nokia pc suite 6.3.14 en een x-micro usb bluetooth dongle.
in principe werkt het goed (stukken beter en sneller dan de infra rood van mijn laptop!).
maar door het switchen van phone waren tijdelijk alle nrs op de simkaart gezet.
nu begreep ik dat je alleen foto's/eigen ringtones/spraakopnames aan een contact kan toevoegen als deze op je telefoon is opgeslagen.
ook is er door de verplaatsing naar de sim alle contacts met meerder telefoonnrs veranderd in meerdere contacts met 1 nr.
dus voorheen:
jan janssen 06xxx & 024xxxxx + mail+adres etc.
nu:
jan janss1 06xxx
jans janss2 024xxx
ik wil dus eerst alle contacts per computer bewerken en opslaan, de sim leegmikken, en dan alles in het telefoongeheugen zetten.
iemand enig idee hoe dit in zijn werk gaat?
in principe werkt het goed (stukken beter en sneller dan de infra rood van mijn laptop!).
nu begreep ik dat je alleen foto's/eigen ringtones/spraakopnames aan een contact kan toevoegen als deze op je telefoon is opgeslagen.
ook is er door de verplaatsing naar de sim alle contacts met meerder telefoonnrs veranderd in meerdere contacts met 1 nr.
dus voorheen:
nu:
jan janss1 06xxx
jans janss2 024xxx
ik wil dus eerst alle contacts per computer bewerken en opslaan, de sim leegmikken, en dan alles in het telefoongeheugen zetten.
Wat je zou kunnen doen, is via contactpersonen in Outlook, de boel zo bouwen als je het wil hebben, en dan de boel weer synchen met je phone.Fried schreef op 14 september 2004 @ 16:29:
Ik heb hetzelfde probleem gehad, soms pakte ie wel de MP3 van de MMC en soms die irritante standaard nokia tune. 1 keer begon hij zelfs wel met de mp3 maar die werd na 3 sec afgebroken waarna die dooie nokia tune begon te pingelen.... Na verplaatsen van de mp3 naar het telefoon geheugen ging het goed. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen...Joster schreef op 14 september 2004 @ 09:59:
[...]
Hmm bij mij werkte dat dus nietBest wel wazig als je het mij vraagt. Ik probeerde het, en hij deed het niet. Ik ben dr behoorlijk lang mee bezig geweest totdat ik een mp3-tje echt op mn telefoon had gezet. Toen deed hij het wel
Wazig
Zou dat weer aan je firmware update oid kunnen liggen? (Bij die van mij dan...)
Ik heb trouwen versie 4.28 dus updaten zal geen zin hebben
[ Voor 4% gewijzigd door MidnightMotion op 14-09-2004 18:55 ]
Eigenaar van domoticavergelijken.info
Lijkt me logisch, mmc maakt niet goed contact met de foon.MidnightMotion schreef op 14 september 2004 @ 18:54:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem gehad, soms pakte ie wel de MP3 van de MMC en soms die irritante standaard nokia tune. 1 keer begon hij zelfs wel met de mp3 maar die werd na 3 sec afgebroken waarna die dooie nokia tune begon te pingelen.... Na verplaatsen van de mp3 naar het telefoon geheugen ging het goed. Geen idee waar het aan zou kunnen liggen...
Ik heb trouwen versie 4.28 dus updaten zal geen zin hebben
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.
Ik heb daar ook last van. Ook van alles geprobeerd maar nix werkt
Ik heb nu die standaard 32mb mmc erin. maar daar heb ik echt geen problemen mee.
Ik haal hem eruit stop hem in mijn laptop nieuwe mp3 erop en weer terug en werken.
Hopelijk krijg ik morgen of vrijdag mijn 512mb versie. Hopelijk geen problemen mee.
Ik haal hem eruit stop hem in mijn laptop nieuwe mp3 erop en weer terug en werken.
Hopelijk krijg ik morgen of vrijdag mijn 512mb versie. Hopelijk geen problemen mee.
Anoniem: 115915
Nokia phone editor werkt top toch? Eerst lekker editten, dan alles selecteren en via rechts klikken op het geheugen alles naar 'SIM'Fried schreef op 14 september 2004 @ 16:29:
heb een 6230, nokia pc suite 6.3.14 en een x-micro usb bluetooth dongle.
dus voorheen:
nu:
jan janss1 06xxx
jans janss2 024xxx
Nee dat is het natuurlijk niet, je kan namelijk wel heel gemakkelijk de nr's van de mmc kopiëren naar je tel. Verder doet de musicplayer het ook gewoon mbv de bestanden op mn mmc. Dus dit slaat niet echt ergens opmastair schreef op 14 september 2004 @ 20:14:
[...]
Lijkt me logisch, mmc maakt niet goed contact met de foon.

Anoniem: 57381
Ik heb ook ringtone mp3 op mijn (standaard) MMC staan. Misschien maakt het uit of hij in de root staat of in een folder? Mijn staat gewoon in de root van mijn MMC. Het is de originele MMC en heb niets geformateerd en ook niets hernoemt of zo.
Ik heb alles gewoon in de root staan. Maar ik heb niet de standaard MMC. Ik heb een nieuwe aangeschaft die het altijd goed doet, maar dit dus niet. Eerst heb ik hem geformateerd en vervolgens een naam gegeven. Dit omdat je irda-poort hem anders niet herkent. Maar goed lekker boeiend, ik gooi mn mp3 dat ik als ringtone wil wel op mn telefoon zelf. Als het nr te lang wordt knip ik het gewoon na 1 minuut af, dan is toch je voicemail al in werking getreden...Anoniem: 57381 schreef op 15 september 2004 @ 09:40:
Ik heb ook ringtone mp3 op mijn (standaard) MMC staan. Misschien maakt het uit of hij in de root staat of in een folder? Mijn staat gewoon in de root van mijn MMC. Het is de originele MMC en heb niets geformateerd en ook niets hernoemt of zo.
Wie kan me helpen met Bemused?
ik snap er de ballen van..,
situatie; Bemused server 1.73 draait op mijn pc, data gaat via COM3, als ik prog opstart komt er op mijn telefoon; verbonden met HERRE (naam computer) start bemused client voor midp 2.0 op mijn mobiel; niks! blijft heletijd search onder in staan, als ik daar op druk verschijnt er heel even boven in ipv; done. , searching f..
het lijkt me dus dat ik wel een connectie heb, maar dat er iets mis is met het programmatje op mn mobiel?
deze heb ik dus geinstalleerd via pcsuite (de jar) succesvol, alleen zelfde mankementen bij het opstarten,
en via oxygen pc manager(schijt programma btw) (de jad), en dat geeft ook weer de zelfde situatie.
iemand die weet wat ik verkeerd doe? of wel een configuratie heeft die werkt?
gebruik trouwens de sitecom dongle, inclusief met de standaard SP2 drivers, (de bijgelevede doen het niet onder SP2)
alvast bedankt
ik snap er de ballen van..,
situatie; Bemused server 1.73 draait op mijn pc, data gaat via COM3, als ik prog opstart komt er op mijn telefoon; verbonden met HERRE (naam computer) start bemused client voor midp 2.0 op mijn mobiel; niks! blijft heletijd search onder in staan, als ik daar op druk verschijnt er heel even boven in ipv; done. , searching f..
het lijkt me dus dat ik wel een connectie heb, maar dat er iets mis is met het programmatje op mn mobiel?
deze heb ik dus geinstalleerd via pcsuite (de jar) succesvol, alleen zelfde mankementen bij het opstarten,
en via oxygen pc manager(schijt programma btw) (de jad), en dat geeft ook weer de zelfde situatie.
iemand die weet wat ik verkeerd doe? of wel een configuratie heeft die werkt?
gebruik trouwens de sitecom dongle, inclusief met de standaard SP2 drivers, (de bijgelevede doen het niet onder SP2)
alvast bedankt
Hier staat wat
Ik heb deze 6230 ook, en ben er zéér tevreden over, maar kan 1 dingetje niet vinden (kijk ik er overheen ?) : hoe stel ik 1 bepaalde ringtone apart in voor 1 kontaktpersoon ?
Ik heb het nu zo dat ik die kontaktpersoon in 1 groep heb gezet en de ringtone aan die groep heb gekoppeld, maar volgens mij moet het ook op eerdergenoemde manier kunnen ?
Ik heb het nu zo dat ik die kontaktpersoon in 1 groep heb gezet en de ringtone aan die groep heb gekoppeld, maar volgens mij moet het ook op eerdergenoemde manier kunnen ?
¯\_(ツ)_/¯
nee dat kan dus nietM.v.Veelen schreef op 15 september 2004 @ 13:18:
Ik heb deze 6230 ook, en ben er zéér tevreden over, maar kan 1 dingetje niet vinden (kijk ik er overheen ?) : hoe stel ik 1 bepaalde ringtone apart in voor 1 kontaktpersoon ?
Oh, dat is naatje......
Dus dan moet ik het maar zo zien op te lossen
Nog iets anders, ik heb zojuist de instellingen voor Orange MSS door laten SMS-en vanaf de Nokia site, maar nu slaat het toestel bij het aanmaken van een MMS bericht alleen dat bericht op in de outbox. Hoe kan ik het nu nog verzenden, want die optie zie ik nergens.
(bovendien wil ik de overige instellingen die in het lijstje staan verwijderen / opschonen, maar kan ook daar geen optie voor vinden als je die lijst opent. zal nog wel even zoeken.....)
Dus dan moet ik het maar zo zien op te lossen
Nog iets anders, ik heb zojuist de instellingen voor Orange MSS door laten SMS-en vanaf de Nokia site, maar nu slaat het toestel bij het aanmaken van een MMS bericht alleen dat bericht op in de outbox. Hoe kan ik het nu nog verzenden, want die optie zie ik nergens.
(bovendien wil ik de overige instellingen die in het lijstje staan verwijderen / opschonen, maar kan ook daar geen optie voor vinden als je die lijst opent. zal nog wel even zoeken.....)
¯\_(ツ)_/¯
Ja, dat zal idd wel lang duren.. Maarja, ik zet er toch niet elke dag nieuwe mp3tjes op. Ik heb nu trouwens de Kingmax 256MB bestelt, alsnog 50 nummers en das meer dan zat voor een dagje school!Joster schreef op 14 september 2004 @ 14:54:
[...]
Sorry ik heb geen ervaring met een Kingmax 512 MB kaartje. Maarum hoe lang ga je er over doen om met bluetooth een kaartje van 512 MB vol te proppenDat is dus echt wel langer dan met een datakabel / cardreader...
Ik laat horen hoe het kaartje bevalt, als het goed is heb ik ehm morgen!
Anoniem: 68280
Vandaag eindelijk mn 6230 terug van de nokia service point. (na 1 week)
Nou hier komt een lijstje met negatieve opmerkingen:
* Géén enkel verschil met de speaker tussen nu en vorige week toen ik het inleverde
* Geluid is nu nog slechter, zachter en storend
* Het duurde allemaal veel te lang voor een speaker
* Er is géén software update gedaan
* Het ding zit niet goed inelkaar je ziet een stukje van de printplaat als je de covers eruit haalt
Lijst met positieve opmerkingen kan ik niet maken, want heb geen positieve dingen gezien.
Nooit meer Teleworld!!
Hoeveel speakers heeft trouwens de nokia 6230? Ik gaf hem aan voor reparatie/vervanging van de luidspreker waarmee je mp3's luid mee afspeelt, hebben ze soms dat andere verwisselt indien er 2 speakers in zitten?
Nou hier komt een lijstje met negatieve opmerkingen:
* Géén enkel verschil met de speaker tussen nu en vorige week toen ik het inleverde
* Geluid is nu nog slechter, zachter en storend
* Het duurde allemaal veel te lang voor een speaker
* Er is géén software update gedaan
* Het ding zit niet goed inelkaar je ziet een stukje van de printplaat als je de covers eruit haalt
Lijst met positieve opmerkingen kan ik niet maken, want heb geen positieve dingen gezien.
Nooit meer Teleworld!!
Hoeveel speakers heeft trouwens de nokia 6230? Ik gaf hem aan voor reparatie/vervanging van de luidspreker waarmee je mp3's luid mee afspeelt, hebben ze soms dat andere verwisselt indien er 2 speakers in zitten?
Ja ik denk dat er 2 inzitten.
1 aan de voorkant en 1 naast de infrarood poort.
Want draai maar een mp3tje door je speaker en aan de voorkant hoor je beduidend zachter als de zijkant.
Want draai maar een mp3tje door je speaker en aan de voorkant hoor je beduidend zachter als de zijkant.
Anoniem: 68280
Dan ga ik morgen maar weer eens terug want ik kan blijkbaar niet uitleggen waar het probleem zit of ze zijn gewoon gek! Heb een stuk of 100x gezegd dat het om de zijspeaker ging.Xavier schreef op 15 september 2004 @ 18:21:
Ja ik denk dat er 2 inzitten.
Anoniem: 105720
hoi, iedereen na de eerste 5 delen gevolgd te hebben ben ik gestopt, maar nu laatst heb ik me een BT-belkin aangeschaft, ik weet dat er vroeger problemen waren en die hier werden opgelost met deze combinatie, nu is mijn vraag niet direct wat de oplossingen zijn.
Alhoewel ik er wel heb, nl na het installeren van BT en dan PC cuite kunnen ze niet connecten.
Maar mijn vraag is eerder hoe doe je hier een 'oneindige' search??
iemand geeft dit hier eens gepost en dat is natuurlijk wel veel intersanter dan dat ik pagina per pagina moet afzoeken
alvast bedankt:)
Alhoewel ik er wel heb, nl na het installeren van BT en dan PC cuite kunnen ze niet connecten.
iemand geeft dit hier eens gepost en dat is natuurlijk wel veel intersanter dan dat ik pagina per pagina moet afzoeken
Ik heb ook de 6230 gekocht en werk nu met de traxdata 256mb mmc!
Alleen ik heb een vaag probleem,
Ik heb een Sitecom CN-500 usb <-> Bluetooth dongle gekocht en ik heb de laatste driverversie van de sitecom site geinstaleerd.
Als ik nu met de Audio manager een liedje rechtstreeks naar mijn MMC copieren. maar wel naar de telefoon.
Hoe kan ik dit oplossen?
Oh ik heb windows 2000 prof.
En na het booten heb ik 2 bluetooth icoontjes.. yay what a treat!
en hardware versie 4.28 van de telefoon.
Ik heb een Sitecom CN-500 usb <-> Bluetooth dongle gekocht en ik heb de laatste driverversie van de sitecom site geinstaleerd.
Als ik nu met de Audio manager een liedje rechtstreeks naar mijn MMC copieren. maar wel naar de telefoon.
Hoe kan ik dit oplossen?
[ Voor 18% gewijzigd door Hennie-M op 15-09-2004 20:52 ]
Misschien zou je je vraag eens wat duidelijker kunnen formuleren en ook eens een beetje kunnen zoeken. Heb je zelf al iets geprobeerd?Anoniem: 105720 schreef op 15 september 2004 @ 19:34:
hoi, iedereen na de eerste 5 delen gevolgd te hebben ben ik gestopt, maar nu laatst heb ik me een BT-belkin aangeschaft, ik weet dat er vroeger problemen waren en die hier werden opgelost met deze combinatie, nu is mijn vraag niet direct wat de oplossingen zijn.
Heb je ook de nieuwste software van nokia pc suite? Misschien de geheugenkaart hernoemen, dat was eerder vaak het probleem en ik weet niet of dat met de nieuwe firmware als is opgelost.Hennie-M schreef op 15 september 2004 @ 20:38:
Ik heb ook de 6230 gekocht en werk nu met de traxdata 256mb mmc!
Hoe kan ik dit oplossen?
Ik heb al ff een bluetooth dongel. Namelijk de sitecom cn-500. Maar wat een prutsding is dat, als ik mn pc aanzet vind hij hem automatisch NIET! .. bij een herstart wel, maar anders moet ik de dongel ff uit en in mn usb pluggen.
Nu zit ik te denken aan zo'n trendy Musicstand ding. Datakabel erbij.
De truck zou zijn dat de ik mn telefoon in mn musicstand mik en dan gewoon via de datakabel verbinding heb. Zou dit werken ?
(met enig soldeer werk natuurlijk, maar niemand nog geprobeerd ?)
Nu zit ik te denken aan zo'n trendy Musicstand ding. Datakabel erbij.
De truck zou zijn dat de ik mn telefoon in mn musicstand mik en dan gewoon via de datakabel verbinding heb. Zou dit werken ?
(met enig soldeer werk natuurlijk, maar niemand nog geprobeerd ?)
Als ik via mijn pc contactpersonen wil bewerken met pc-suite vind hij maar 4 namen terwijl er wel 150 instaan. Ze zijn allemaal in hetzelfde geheugen opgeslagen. Van pc-suite en de firmware van de telefoon gebruik ik de nieuwste versies. Voor de rest werkt bluetooth wel goed.
bedankt Januszjes,
Maar ik heb de mmc al geformat en een andere naam gegeven.
En tja idd die software van Sitecom is echt bagger..
Nu heb ik even gekeken naar die andere driver en ik snap die hele guide op 1 ding na
en dat is waar je de software haalt?!
Wat heb ik nou aan een installatie guide zonder installatie?
Nu heb ik even gekeken naar die andere driver en ik snap die hele guide op 1 ding na
Wat een LOL idd, wat heb je hier nou weer aan..Hennie-M schreef op 15 september 2004 @ 22:44:
bedankt Januszjes,

----------------------------------------------
Download and extract the files
I have removed this section as requested by Broadcom Corporation, who now own Widcomm.
----------------------------------------------
LOL, hee ik mail je ff op de e-mail in je profiel, met mijn msnadres erbij.. Moet je me ff toevoegen.. Dan stuur ik et je ff via msn, want tis 21MB ofso bijelkaar..
Mijn Kingmax 256MB komt morgen, vandaag bestelt!
edit: mail me ook ff als je me hebt toegevoegd, ben niet vaak online.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 16-09-2004 00:17 ]
Anoniem: 98752
hoi ik heb sinds vandaag een probleempje met orange world. ik kan geen verbinding maken, het toestel geeft de melding. Toegangspunt gprs niet geldig.
Dat is heel gek want gisteren avond deed hij het nog wel. Kan het zo zijn dat ik niet genoeg bereik heb op de plaats waar ik nu ben, of is er iets anders aan de hand? Hebben meer mensen hier last van sinds vandaag?
Groeten,
Arno
Dat is heel gek want gisteren avond deed hij het nog wel. Kan het zo zijn dat ik niet genoeg bereik heb op de plaats waar ik nu ben, of is er iets anders aan de hand? Hebben meer mensen hier last van sinds vandaag?
Groeten,
Arno
Ik heb sinds gister een 512 mb traxdata kaartje in mijn telefoon, maar hij herkent hem nu maar als 80.2 mb waaran 72.9 mb vrij en 7,4 mb gebruikt, maar ik heb zeker zo'n 450 mb muziek opstaan. Maakt dit nog uit, of gewoon negeren dus?
misschien is dit al voorbij gekomen, maar niet bij traxdata kaartjes, daar heb ik al op gezocht
misschien is dit al voorbij gekomen, maar niet bij traxdata kaartjes, daar heb ik al op gezocht
[ Voor 19% gewijzigd door Symsonic op 16-09-2004 08:56 ]
Anoniem: 98752
orange doet het weer zonder iets te veranderen. was dus een tijdelijk dipje in het netwerk.
Arno
Arno
Anoniem: 114135
Dit is gewoon een bug in de software. Geheugen groottes worden niet altijd correct weer gegeven. Als de telefoon er van kan lezen, als je alle bestanden kan zien, dan werkt alles "normaal".Symsonic schreef op 16 september 2004 @ 08:55:
Ik heb sinds gister een 512 mb traxdata kaartje in mijn telefoon, maar hij herkent hem nu maar als 80.2 mb waaran 72.9 mb vrij en 7,4 mb gebruikt, maar ik heb zeker zo'n 450 mb muziek opstaan. Maakt dit nog uit, of gewoon negeren dus?
welke 1gig kaartjes pakt hij nu goed? ... zit eraan te denken om maar gelijk een 1gig erin te gooie ...
Drivers zijn gewoon van de sitecom website af te halen en de software ook. http://www.sitecom.com en dan support klikken.
Anoniem: 105720
ik wil iets zoeken binnen het nokia 6230 thread.Januszjes schreef op 15 september 2004 @ 21:16:
[...]
Misschien zou je je vraag eens wat duidelijker kunnen formuleren en ook eens een beetje kunnen zoeken. Heb je zelf al iets geprobeerd?
Zoals ctrl+f maar dit gaat enkel maar over 1 pagina terwijl ik wil zoeken over heel de thread.
Er is hier eens zon link geplaatst redelijk in het begin van de topic.
Nu is mijn vraag hoe moet je dit doen, om in een hele thread te gaan zoeken en niet enkel pagina per pagina
Klik bovenin op het ikoontjeAnoniem: 105720 schreef op 16 september 2004 @ 15:13:
[...]
ik wil iets zoeken binnen het nokia 6230 thread.
Zoals ctrl+f maar dit gaat enkel maar over 1 pagina terwijl ik wil zoeken over heel de thread.
Er is hier eens zon link geplaatst redelijk in het begin van de topic.
Nu is mijn vraag hoe moet je dit doen, om in een hele thread te gaan zoeken en niet enkel pagina per pagina

Ja ik heb ook software van de website en niet van de cd omdat die meestal "outdated"zijn..Januszjes schreef op 16 september 2004 @ 15:02:
Drivers zijn gewoon van de sitecom website af te halen en de software ook. http://www.sitecom.com en dan support klikken.
maar toch bedankt
Edit: Onder problemen met Bluetooth drivers valt daar ook hetvolgende onder:
Als de software geinstaleerd is dat de pc hardnekkig blijft zeggen dat de netwerk kabel niet is aangesloten, en als je na 3x booten wel verbinding hebt onmogelijk verbinding kan maken met websites en als de software eraf is(uninstall) alles prima werkt?
*Hier stond iets dom*
[ Voor 66% gewijzigd door Hennie-M op 16-09-2004 21:07 ]
offtopic:
[quote]Anoniem: 110668 schreef op 16 september 2004 @ 00:08:
[...]
edit: mail me ook ff als je me hebt toegevoegd, ben niet vaak online.[/quote]
check
[quote]Anoniem: 110668 schreef op 16 september 2004 @ 00:08:
[...]
edit: mail me ook ff als je me hebt toegevoegd, ben niet vaak online.[/quote]
check
[ Voor 65% gewijzigd door Hennie-M op 16-09-2004 18:02 ]
Trouwens is het normaal dat je telefoon "flipt" was vandaag smsje aan het tikken en muziek te luisteren vanaf mijn mmc kaartje, en toen ging hij zomaar uit, heel vreemd. En hij had ook al een vastloper vanmiddag, alleen batterij eruit halen hielp.
Iemand nog een leuk geprijsde combi gevonden voor een Nokia 6230 icm abbo?
Ik kom niet veel verder dan €0,00 met 20€/maand...
(ps, sorry als dit al eerder is genoemd, heb alleen deel 11 doorgenomen maar daar stond niets)
Ik kom niet veel verder dan €0,00 met 20€/maand...
(ps, sorry als dit al eerder is genoemd, heb alleen deel 11 doorgenomen maar daar stond niets)
19 euro terug, t-mobile 150 á 23,50 per maand....
Anoniem: 82206
€ 40 terug, Orange Free € 20 voor 2 jaar... Zo kunnen we nog wel even verder gaan. Kijk anders even op www.telecomvergelijker.nl.
Anoniem: 114532
Ik heb de nokia 6230 v3.15 ; er bestaat al een nieuwere software update, ik denk de , v 4.28 ofzo... kan je die upgraden naar de nieuwste versie, waar en hoe en hoeveel kost dat ?
Thanx
Thanx

Mijn geheugenkaart is vandaag aangekomen, binnen 1 dag dus!
Tis een Kingmax 256MB met PIP technologie (Jeej!)!
Maarre, hij werkt dus perfect en geheugenstatus wordt ook perfect aangegeven!
Er staat dat ie 248.8MB is dus das vast wel oke! Mijn firmware is 3.15 en heb nog geen uitvallers gehad ofso.. Ik meld et wel als ie problemen gaat geven. 
Maarre, hij werkt dus perfect en geheugenstatus wordt ook perfect aangegeven!
Ja, versie 4.28 bestaat. Helaas kun je ehm niet zelf updaten maar moet je naar een Nokia Service Center gaan, op de website van Nokia kun je wel vinden waar ze zitten. Dit is normaliter gratis binnen je garantie-termijn. Maar ik w8 op een nieuwere versie want in v4.28 zitten nog wat kleine bugjes, dus sla v4.28 over!Anoniem: 114532 schreef op 16 september 2004 @ 21:46:
Ik heb de nokia 6230 v3.15 ; er bestaat al een nieuwere software update, ik denk de , v 4.28 ofzo... kan je die upgraden naar de nieuwste versie, waar en hoe en hoeveel kost dat ?
Thanx
[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 16-09-2004 22:11 ]
Anoniem: 116053
dit had ik eerst ook met dit zelfde kaartje (zelfde merk + groote) , dit is op te lossen door de fotos die je maakt automatisch op je mmc op te laten slaan, nu herkent hij wel bijna de volledige groote 489 mb ofzo geeft hij aan.Symsonic schreef op 16 september 2004 @ 08:55:
ps let eens op het aantal standaard fotos dat je nu kan maken
Dit topic is gesloten.