Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ga morgen ook maar meteen modden. Want die standaard dingen zitten verrot .
Maak ff foto. En je heb geen excuus dat je geen digicam heb want die zit erin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-06 15:28

Namu

Silver Wings Of Morning

mijn excuus is dat ik morgen mijn bluetouth adapter pas binnenkrijg. ik zet morgen wel foto's neer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42807

Ik lees hier regelmatig over mensen die hun 6230 willen laten updaten zonder echte reden.

Ik heb al 3 keer eerder negatieve ervaringen met software updates bij een nokia telefoon:

6210 gaf na update problemen met automatisch toetsenblokkeren bij plaatsen/uitnemen carkit. Carkit pakte de telefoon soms niet meer en gsm liep vast tijdens WAP.

6610 had last van het slecht afleesbare tijd- probleem en liet de software updaten. Na de update deed de snooze functie van mn wekker het niet meer in NL, in het buitenland werkte het wel op plaatsen waar ik geen dekking had??

6610 ivm bovenstaand probleem nogmaals gsm aangeboden voor SW-update. Nu bleef de updateprocedure hangen en zou de telefoon opgestuurd moeten worden. Hier had ik natuurlijk geen zin in, want ik kan niet 1 dag zonder gsm laat staan 6 weken. En een leentoestel krijg je niet, ookal zit je nog in de garantie.

Dus updaten voor wat extra features zou ik persoonlijk niet doen, en zo te lezen treden hier ook enkele probleempjes op na update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78529

Januszjes schreef op 08 september 2004 @ 21:35:
[...]

Lees even in de sp. Daar staan er al wel wat in. Bij de bc zijn ze denk ik wel een stuk duurder. Voor 17 euro kun je klaar zijn en dat met verzendkosten!
wat is de SP ?

bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
StartPost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
Hennie-M schreef op 08 september 2004 @ 21:13:
[...]

Traxdata kaartjes werken dus gewoon? aangezien ze niet op howardsforum staan.
kan er ook niks over vinden van transcendkaartjes van groter dan 128 mb, weet iemand of deze het doen in de 6230?

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Choxo schreef op 08 september 2004 @ 21:39:
[...]

Ja ik denk dat ik het ergens hier gelezen heb ( kans is klein dat het ergens anders was) en die traxdata's kaarten werken welk denk ik. ( in het bericht stond ook iets van opusshop.de denkik )
TRaxdata 512 en 1 Gb werken gewoon de 256 had kleine problemen je kon niet schrijven op de kaart via de telefoon maar wel met de cardreader

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-06 09:58

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 42807 schreef op 08 september 2004 @ 22:19:
Ik lees hier regelmatig over mensen die hun 6230 willen laten updaten zonder echte reden.

Ik heb al 3 keer eerder negatieve ervaringen met software updates bij een nokia telefoon:

6210 gaf na update problemen met automatisch toetsenblokkeren bij plaatsen/uitnemen carkit. Carkit pakte de telefoon soms niet meer en gsm liep vast tijdens WAP.

6610 had last van het slecht afleesbare tijd- probleem en liet de software updaten. Na de update deed de snooze functie van mn wekker het niet meer in NL, in het buitenland werkte het wel op plaatsen waar ik geen dekking had??

6610 ivm bovenstaand probleem nogmaals gsm aangeboden voor SW-update. Nu bleef de updateprocedure hangen en zou de telefoon opgestuurd moeten worden. Hier had ik natuurlijk geen zin in, want ik kan niet 1 dag zonder gsm laat staan 6 weken. En een leentoestel krijg je niet, ookal zit je nog in de garantie.

Dus updaten voor wat extra features zou ik persoonlijk niet doen, en zo te lezen treden hier ook enkele probleempjes op na update.
Kan wel zo zijn maar de reacties op de nieuwe firmware op dit forum zijn niet erg negatief. Laat hem zelf morgen even flashen :)

Anoniem: 57381

De bugs in de nieuwe (4.28) zijn beduidend minder erg dan de bugs in 3.15. Upgraden is hier zeker aan te raden.

Anoniem: 114135

Raimon schreef op 08 september 2004 @ 17:05:
[...]

Valt niet in te stellen. Je kunt m hoogstens op 59:59 zetten.. dan duurt het een uur voordat de klok komt.
Sterker nog, als je je standaard achtergrond selecteerd als zijnde je "screensaver" kun je het nog iets langer uithouden dan de 60 minuten die je hier aangeeft. Wat je anders ook kan doen, is regelmatig in de auto bellen. Dan krijg je helemaal geen screensaver ;)

Anoniem: 30

Anoniem: 101049 schreef op 08 september 2004 @ 20:43:
krijg zo stillaan de hekel aan die nokia pc suite 6.3

als je met phone browser je berichten bekijkt verdwijnen die plots van je gsm inbox, het lijkt alsof de pc nog alles terug vind in je eigen mappen, je inbox enz... maar op de gsm zelf is alles verwijderd, weet iemand hoe deze terug te zetten, en waarom ze verwijderd worden?

ook de audio manager loopt niet vlotjes, nogal veel vastlopers bij het aanmaken van nieuwe playlist enz...

ben ik de enige met deze problemen?

ik denk dat ik nu toch maar weer de oudere versie zal proberen

edit: kheb nu vlug eens 6.3 verwijderd en 6.1 geprobeerd, alles werkt perfect nu, ik kan de afspeellijsten laden enz... wat in de nieuwste versie niet ging, spijtig genoeg ben ik wel alle berichten kwijt :(:(
Nee, je bent niet de eige met een hekel aan versie 6.3!

Dit is de meest slechte en onbruikbare versie van de Nokia software ooit. Ik kan er gewoon helemaal niks mee..

Anoniem: 116936

Anoniem: 57381 schreef op 09 september 2004 @ 08:38:
De bugs in de nieuwe (4.28) zijn beduidend minder erg dan de bugs in 3.15. Upgraden is hier zeker aan te raden.
Desalniettemin erger ik me nog steeds aan een aantal bugs. Zo komt het bij mij regelmatig voor dat ik alleen via de luidspreker kan bellen en moet dan de telefoon aan-uit doen.

Wat nog vreemder is: een bepaald contact wordt niet herkend. Dus als pietje belt of een sms stuurt dan staat het nr ipv de naam! Heel raar en heb alles al geprobeerd, zelfs een andere naam maar blijkbaar heeft mn 6230 een hekel aan zijn nummer....

Ook kan ik opeens mijn bluetooth niet activeren :(

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-06 11:36
welke manager werkt op windows 98se en met een 6230, de meegeleverde versie kan niet op win98se, en ik heb alleen IRdA op mn laptop!

De wijzen komen uit het Oosten!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
PCSuite zal toch echt moeten kunnen werken op 98se. Dit staat er op de Nokia site:

Compatible Operating Systems
PC Suite is compatible with the following operating systems when they have been installed by an original equipment manufacturer (OEM):

Windows 98 Second Edition
Windows Millennium Edition
Windows 2000 Professional
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

mensen, niet om het een of ander, weet ook niet of het al genoemd is:

klik

de traxdata 256meg kaartjes @ 25 EURO!!!!!!!!!!!!!!!! En werken prima hier bij mij!!

Dit is dus neit als spam bedoeld maar gewoon voor mensen die nog op het punt staan een kaartje te kopen!

edit:
sorry, was al genoemd @ page 1

[ Voor 8% gewijzigd door Japie.G op 09-09-2004 10:42 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Anoniem: 116936 schreef op 09 september 2004 @ 10:07:
[...]
KNIP
Wat nog vreemder is: een bepaald contact wordt niet herkend. Dus als pietje belt of een sms stuurt dan staat het nr ipv de naam! Heel raar en heb alles al geprobeerd, zelfs een andere naam maar blijkbaar heeft mn 6230 een hekel aan zijn nummer....
KNIP
Kijk dan eens of je dat telefoonnummer bij nog een andere contactpersoon hebt staan. En dan bedoel ik dus niet dat je het op je simkaart en je telefoon hebt staan, maar bijvoorbeeld bij Pietje en bij Ouders Pietje of zo.
Als het nummer er dubbel in staat, verwijder het dan bij eentje zodat je het nummer nog maar bij 1 contactpersoon hebt staan. (Dit is trouwens al diverse malen voorbijgekomen en is geen bug (als dit tenminste de oplossing voor jouw probleem is).)

[ Voor 18% gewijzigd door FlipFluitketel op 09-09-2004 10:33 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Anoniem: 116936

FlipFluitketel: Kijk dan eens of je dat telefoonnummer bij nog een andere contactpersoon hebt staan...

Omg, Tx! _/-\o_ Liep me telefoonlijst door en het nummer stond als contactpersoon in de telefoonlijst (onder de Z)..erg raar. 8)7 Had het nooit eerder opgemerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 116936 op 09-09-2004 10:41 ]

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

iCeWiRe schreef op 09 september 2004 @ 00:17:
[...]

TRaxdata 512 en 1 Gb werken gewoon de 256 had kleine problemen je kon niet schrijven op de kaart via de telefoon maar wel met de cardreader
Ik heb een 256meg traxdata, en heb helemaal geen problemen! Kan ook schrijven dus!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Anoniem: 116936 schreef op 09 september 2004 @ 10:07:
[...]
Ergens in deel 9 of 10 is dit ook al voorbijgekomen. Dit is een gebruikersfout! Je hebt dat nummer onder 2 namen in je telefoonboek staan. Moet de telefoon dan gokken welke het is?

Kuip schreef op 09 september 2004 @ 10:26:
PCSuite zal toch echt moeten kunnen werken op 98se. Dit staat er op de Nokia site:

Compatible Operating Systems
PC Suite is compatible with the following operating systems when they have been installed by an original equipment manufacturer (OEM):

Windows 98 Second Edition
Windows Millennium Edition
Windows 2000 Professional
Windows XP Professional
Windows XP Home Edition
Op de nokia site kun je voor 98/ ME een speciale versie downloaden! De 2k/XP versie werkt inderdaad niet op 98.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 57381 op 09-09-2004 11:02 ]

Anoniem: 114135

Anoniem: 57381 schreef op 09 september 2004 @ 10:59:
[...]

Ergens in deel 9 of 10 is dit ook al voorbijgekomen. Dit is een gebruikersfout! Je hebt dat nummer onder 2 namen in je telefoonboek staan. Moet de telefoon dan gokken welke het is?
Vreemd genoeg, de telefoon kan het wel. Ik had een collega al in mijn telefoon staan en kreeg een visitekaartje van een andere collega via bluetooth. In dit nieuwe visitekaartje stond het zelfde nummer van het werk. Nu werd ik een paar dagen later gebeld door iemand van mijn werk en dacht dat het de laatste van de twee collega's was (omdat zijn naam en foto erbij stonden). Bleek dus heel iemand anders te zijn. Maw, ik had een nummer bij twee contacten staan, en de telefoon koos er gewoon een uit.

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

ShereKahn schreef op 09 september 2004 @ 10:50:
[...]

Ik heb een 256meg traxdata, en heb helemaal geen problemen! Kan ook schrijven dus!
Iemand had het ooit een keer gepost. Mijn 512 doet het ook perfect. 1GB doet het ook had ik hier gezien en de 256 had bij 1 persoon kleine probleempjes

Anoniem: 43014

De vraag is al eens lang geleden gesteld, maar nog niet beantwoord (voor zover ik heb kunnen vinden :

Is het mogelijk om met je 6230 te wappen via de -->bluetooth-->pc-->kabelinternet verbinding ?
Dit in plaats van je gprs verbinding ?

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-06 20:27

DancePlaza

ninja

iCeWiRe schreef op 09 september 2004 @ 13:38:
[...]

Iemand had het ooit een keer gepost. Mijn 512 doet het ook perfect. 1GB doet het ook had ik hier gezien en de 256 had bij 1 persoon kleine probleempjes
een jongen die ik ken heeft 1gb die heeft werken das werk heel goed :D en snel

Van het kastje naar de muur lopen...

DancePlaza schreef op 09 september 2004 @ 14:32:
[...]
een jongen die ik ken heeft 1gb die heeft werken das werk heel goed :D en snel
Vind je het heel erg als ik niet begrijp wat je zegt?

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 18:00
Ik heb mijn pc herinstalleerd, ditmaal met WindowsXP service pack 2.

Bluetooth zit hier al standaard ingebakken, en het is niet mogelijk om de overbekende Widcomm software te installeren.

Alles doet het, alleen mis ik nu de functie handsfree via de pc.
Ik heb al ff gegoogled, maar kan niets vinden.

Iemand die toch het Widcomm pakket onder sp2 aan de praat heeft gekregen of weet welke software ik nodig heb?

Anoniem: 112022

Hoi mensen ik zit nu echt te twijfelen of ik nou deze nokia moet kopen of toch voor een ander moet gaan??
Wat maakt deze nokia nou zo goed en bijzonder? Ik vind die sendo x ook wel een mooie foon met leuke opties erop?
Wie kan me overhalen?

Anoniem: 112022 schreef op 09 september 2004 @ 15:06:
Hoi mensen ik zit nu echt te twijfelen of ik nou deze nokia moet kopen of toch voor een ander moet gaan??
Wat maakt deze nokia nou zo goed en bijzonder? Ik vind die sendo x ook wel een mooie foon met leuke opties erop?
Wie kan me overhalen?
Tja, alles wat je kunt bedenken zit er zo'n beetje in en het ziet er uit als een normale semi-zakelijke telefoon. Kwaliteit camera en scherm is ook best hoog. Dus het ziet er niet uit als een super gadget maar dat is het wel.

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

LiquidSmoke schreef op 09 september 2004 @ 14:55:
Ik heb mijn pc herinstalleerd, ditmaal met WindowsXP service pack 2.

Bluetooth zit hier al standaard ingebakken, en het is niet mogelijk om de overbekende Widcomm software te installeren.

Alles doet het, alleen mis ik nu de functie handsfree via de pc.
Ik heb al ff gegoogled, maar kan niets vinden.

Iemand die toch het Widcomm pakket onder sp2 aan de praat heeft gekregen of weet welke software ik nodig heb?
Danw eet je meer als mij ik heb widcomm geinstalleerd alleen 1 driver kan je niet mee installeren

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Hmm... Ik heb de trust USB naar Bluetooth adapter gekocht. deze werkt zelf best... maar me 6230 met bluetooth aan wordt gewoon niet gevonden... ik heb 4.28 als firmware.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?

• MaZeS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-09-2024
Namu schreef op 09 september 2004 @ 17:58:
Hmm... Ik heb de trust USB naar Bluetooth adapter gekocht. deze werkt zelf best... maar me 6230 met bluetooth aan wordt gewoon niet gevonden... ik heb 4.28 als firmware.

Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn?
Heb je waarneembaarheid aan staan op je telefoon als je scant?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Wie kan me overhalen?
Ik ga je niet overtuigen, lees de specs en maak je keuze. Alleen zeg ik: als je slim bent koop de 6230!

• MidnightMotion
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04-2022
Hennie-M schreef op 08 september 2004 @ 21:13:
[...]

Traxdata kaartjes werken dus gewoon? aangezien ze niet op howardsforum staan.
Traxdata 512 bezitter meldt!Werkt als een trein kan ik je vertellen en nog relatief goedkoop ook.

Extrememory staat ook ergens als zijnde "compatibel" maar die zou ik dus niet kopen, ik heb er hier 1 van 512 liggen die niet herkend wordt....

Eigenaar van domoticavergelijken.info

• NoepZor
Ik heb een Lexar High Speed Multimedia card van 128mb, deze werkt zonder problemen

hasse_m, nog bedankt voor de tip over de windows 98 versie, die download ik meteen :)

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Heey,

Ik volg deze topics over de 6230 nou al een tijdje, maar ik heb zelf nooit wat gepost, omdat ik niks zinnigs te melden/vragen heb. (Ik heb zelf namelijk nog geen 6230, wel interesse overigens :D). Maar wat ik zou willen vragen is of jullie misschien een lijst met bugs zouden kunnen maken. Ik wil het zelf ook wel doen, maar ikzelf heb dus geen 6230 en heb er dus geen ervaring mee (behalve met die bugs die ik hier heb gelezen) Dit vooral omdat als je alle delen door leest nogal veel kritiek op de nokia 6230 tegen komt, en je dan behoorlijk begint te twijfelen of je hem wel zou kopen. En ook wil ik vragen waarom jullie de 6230 hebben gekocht, en wat jullie er nou van vinden na hem een tijdje gebruikt te hebben. (soort review dus ;))

Bij voorbaat dank,

Area

[ Voor 4% gewijzigd door Kiev op 09-09-2004 19:43 ]

• sander_kok
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-04 20:43
Hier een 1GB Traxdata, werkt perfect, moet wel elke keer als ik de telefoon opnieuw redelijk lang wachten als ik de Music Player opstart... dit omdat hij weer ff alle mp3's checkt en in de lijst zet :)

Werkt als een trein, gsm wordt er niet langzamer op!

Tevens handig als je gewone bestanden altijd bij je wilt hebben :P
Area schreef op 09 september 2004 @ 19:23:
Heey,
Bla
Bla
Blawil ik vragen waarom jullie de 6230 hebben gekocht, en wat jullie er nou van vinden na hem een tijdje gebruikt te hebben. (soort review dus ;))
Ik heb hem zelf gekocht omdat ik weer aan iets nieuws toe was. Heb een tijdje gewacht omdat ik niet een experimentele GSM wou kopen (zoals de 7650, leuk, maar een bakbeest)

Deze beschikt over een zeer goede mp3/aac speler. Geluid is zuiver, had wel iets harder gemogen maar dat kan je als nodig zelf ook aanpassen. De Media Player functie is leuk maar jammer genoeg kan je bij de goede kwaliteit video geen goede kwaliteit geluid doen. Het is wel goed verstaanbaar maar zeer slecht, ruis, kraken. Echt te lage kwaliteit. De kwaliteit van de mp3 is over de luidspreker nog goed maar af en toe kraakt hij wel als je hem op zijn hardst hebt staan.

Absolute voordeel van een Nokia uis de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden tot aan 1 Gyg (Volgens mij zijn er nog geen kaarten uit met meer geheugen) waardoor je oneindig veel fotos en filmpjes kan maken. Tevens is dit natuurlijk zeer handig om je mp3 op op te slaan.

De camera maakt leuke foto's. De kwaliteit is niet denderend maar het is ook voor de fun. als je goede kwaliteit wilt koop je wel een echte digitale camera.

Het installeren van spellen en applicaties gaat zeer gemakkelijk met de Phone Suite. Je moet hiervoor wel beschikken over IR, BT of een datakabel. (Laatste 2 zelf niet in gebruik dus niet zeker van.) Het toch al redelijk uit gebreide internet geheugen is meer dan voldoende om deze spellen en applicaties op te installeren.

Je kan zelf kiezen waar je je gemaakte foto's en filmpjes op slaat.

Als je beschikt over een cardreader is het zeer handig om je foto's en filmpjes direct op je mmc op te slaan zodat je ze direct op de pc kan openen.

Mis ik nog wat?

Ohja, covers zijn in de winkels (en op de markt) nog niet uitgebreid verkrijgbaar maar op internet al wel. Als je eenmaal weet hoe het moet zijn deze ook zeer makkelijk vervangbaar.

Er zijn speciale medieconverters om je divx filmpjes te converten naar 3GP zodat je ze op je telefoon kan afspelen en deze zijn zeer eenvoudig te gebruiken.

[ Voor 80% gewijzigd door sander_kok op 09-09-2004 20:47 ]

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

okay, beloofde foto's
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~wijer147/Afb086.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~wijer147/Afb087.jpg

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

Hoe kan je het geluid harder krijgen dan ^^ omdat ik minimaal 2x per week onder schiphol door moet met de trein en dusja dan hoor je niks meer :P
sander_kok schreef op 09 september 2004 @ 20:26:
Hier een 1GB Traxdata, werkt perfect, moet wel elke keer als ik de telefoon opnieuw redelijk lang wachten als ik de Music Player opstart... dit omdat hij weer ff alle mp3's checkt en in de lijst zet :)

Werkt als een trein, gsm wordt er niet langzamer op!

Tevens handig als je gewone bestanden altijd bij je wilt hebben :P

[...]

Ik heb hem zelf gekocht omdat ik weer aan iets nieuws toe was. Heb een tijdje gewacht omdat ik niet een experimentele GSM wou kopen (zoals de 7650, leuk, maar een bakbeest)

Deze beschikt over een zeer goede mp3/aac speler. Geluid is zuiver, had wel iets harder gemogen maar dat kan je als nodig zelf ook aanpassen. De Media Player functie is leuk maar jammer genoeg kan je bij de goede kwaliteit video geen goede kwaliteit geluid doen. Het is wel goed verstaanbaar maar zeer slecht, ruis, kraken. Echt te lage kwaliteit. De kwaliteit van de mp3 is over de luidspreker nog goed maar af en toe kraakt hij wel als je hem op zijn hardst hebt staan.

Absolute voordeel van een Nokia uis de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden tot aan 1 Gyg (Volgens mij zijn er nog geen kaarten uit met meer geheugen) waardoor je oneindig veel fotos en filmpjes kan maken. Tevens is dit natuurlijk zeer handig om je mp3 op op te slaan.

De camera maakt leuke foto's. De kwaliteit is niet denderend maar het is ook voor de fun. als je goede kwaliteit wilt koop je wel een echte digitale camera.

Het installeren van spellen en applicaties gaat zeer gemakkelijk met de Phone Suite. Je moet hiervoor wel beschikken over IR, BT of een datakabel. (Laatste 2 zelf niet in gebruik dus niet zeker van.) Het toch al redelijk uit gebreide internet geheugen is meer dan voldoende om deze spellen en applicaties op te installeren.

Je kan zelf kiezen waar je je gemaakte foto's en filmpjes op slaat.

Als je beschikt over een cardreader is het zeer handig om je foto's en filmpjes direct op je mmc op te slaan zodat je ze direct op de pc kan openen.

Mis ik nog wat?

Ohja, covers zijn in de winkels (en op de markt) nog niet uitgebreid verkrijgbaar maar op internet al wel. Als je eenmaal weet hoe het moet zijn deze ook zeer makkelijk vervangbaar.

Er zijn speciale medieconverters om je divx filmpjes te converten naar 3GP zodat je ze op je telefoon kan afspelen en deze zijn zeer eenvoudig te gebruiken.

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Ik ben sinds eergister ook de trotse eigenaar van dit mooie toestel! :7

Ik vraag me alleen af hoe je de knoppen op het toestel kan vergrendelen. Ik heb veel geprobeerd, van de handleiding word ik ook niet wijzer. iemand?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Grote knop helemaal indrukken en dan sterretje. RTFM

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:33
ShereKahn schreef op 09 september 2004 @ 10:31:
mensen, niet om het een of ander, weet ook niet of het al genoemd is:

klik

de traxdata 256meg kaartjes @ 25 EURO!!!!!!!!!!!!!!!! En werken prima hier bij mij!!

Dit is dus neit als spam bedoeld maar gewoon voor mensen die nog op het punt staan een kaartje te kopen!

edit:
sorry, was al genoemd @ page 1
goedkoop!

ehhhh..HOI

• brotherlouie99
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-12-2020
Januszjes schreef op 09 september 2004 @ 23:12:
Grote knop helemaal indrukken en dan sterretje. RTFM
o nee hij werkt hehe

[ Voor 29% gewijzigd door brotherlouie99 op 09-09-2004 23:16 ]

Anoniem: 45835

Mijn 6230 beschikt over een prima kalender, notities etc. Deze zou ik graag willen bijwerken via mijn PC suite op mijn notebook. (zoals bij mij Palm pda). Ik kan met geen mogelijkheid iets vinden om dit voor elkaar te krijgen.
Weet iemand hoe ik dit moe doen of dat hier software voor bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45835

Wie kan me overhalen?
Kijk in de consumentengids van september, dan ben je snel overtuigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-06 18:00
iCeWiRe schreef op 09 september 2004 @ 17:36:
[...]

Danw eet je meer als mij ik heb widcomm geinstalleerd alleen 1 driver kan je niet mee installeren
Dat is juist het rare; ik kan de widcomm software wel installeren, maar het dingetje in mijn tray blijft rood, er staat al wel een icoontje door windows xp zelf.

Gebruik jij ook sp2?
Ik heb de cn500 bluetooth dongle.

Ik had de dongle nog niet aangesloten, pakket geinstalleerd, reboot, dongle derin en windows xp zegt meteen dat ie hem vind, installeert zijn eigen troep en het widcomm icoontje blijft rood!

Hoe heb jij dit gedaan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30

Verder kun je ook nog een tijd instellen waarna het ding automatisch de toetsen vergrendeld...

Instellingen > Telefooninstellingen > Automatische blokkering > Op AAN zetten en dan een tijd intoetsen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 30 schreef op 10 september 2004 @ 09:09:
[...]

Verder kun je ook nog een tijd instellen waarna het ding automatisch de toetsen vergrendeld...

Instellingen > Telefooninstellingen > Automatische blokkering > Op AAN zetten en dan een tijd intoetsen...
Even een vraagje, gaat die tijd dat hij zich automatisch blokkeert in vanaf dat je hem van toetsenblokkering afhaalf of vanaf dat je hem het laatst aanraakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
ik heb de PC Suite geinstalleerd, kan alleen geen verbinding maken

de IR connect en disconnect de hele tijd, ik heb dus geen kans om een telefoon te selecteren, waaraan kan dit liggen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78479

Misschien is het al een keer langsgekomen, maar na 8000 posts te hebben gelezen stel ik de vraag toch maar:
Ik heb een 256 MB MMC van Apacer. Helaas komt het regelmatig voor dat hij niet herkent wordt. Als ik dan mn telefoon open en wat schuif met het kaartje, wil de telefoon hem vaak wel weer vinden. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik terug met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Anoniem: 78479 schreef op 10 september 2004 @ 10:28:
Misschien is het al een keer langsgekomen, maar na 8000 posts te hebben gelezen stel ik de vraag toch maar:
Ik heb een 256 MB MMC van Apacer. Helaas komt het regelmatig voor dat hij niet herkent wordt. Als ik dan mn telefoon open en wat schuif met het kaartje, wil de telefoon hem vaak wel weer vinden. Weet iemand waar dit aan ligt? Moet ik terug met de telefoon?
Volgens mij maakt dan het kaartje af en toe las contact. Ik zou er dan een klein stukje papier achter leggen zodat hij wat vaster op de contacten drukt. Dan moet het verholpen zijn dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Laatst online: 31-07-2021
Misschien handig voor mensen die zich het afvragen.
In mijn acer ferrari 3200 zit standaard een Generic bluetooth radio. Deze werkt ook pefect met mijn nokia 6230! Geeneens een dongle nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Niet online
Rare wat ik in 3.25 vind is dat je de radio alleen aan kan zetten met je koptelefoon erin. Dan kan je de speaker aan zetten en als je dan je koptelefoon eruit haalt stopt hij gewoon.
is het mogelijk om in 4.28 de radio gewoon over speaker te gooien zonder je koptelefoon erin te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

nope, radio draait alleen met de koptelefoon erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
In de koptelefoon zit de antenne, als ik me niet vergis :P vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78479

Januszjes schreef op 10 september 2004 @ 10:41:
[...]

Volgens mij maakt dan het kaartje af en toe las contact. Ik zou er dan een klein stukje papier achter leggen zodat hij wat vaster op de contacten drukt. Dan moet het verholpen zijn dacht ik.
Waar moet dat papiertje, tussen de batterij en de kaart? Ik heb het geprobeerd met een plakbandje over het kaartje heen, maar toen werd het kaartje gek genoeg helemaal niet meer herkend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
NoepZor schreef op 10 september 2004 @ 09:30:
ik heb de PC Suite geinstalleerd, kan alleen geen verbinding maken

de IR connect en disconnect de hele tijd, ik heb dus geen kans om een telefoon te selecteren, waaraan kan dit liggen ?
Iemand een idee ? vind het erg vervelend

de telefoon geeft aan dat er een IR verbinding is en de laptop ziet de telefoon, maar na een paar seconde disconnect ie, dan connect ie weer, en dat gaat zo door. dus je hebt geen kans om de PC suite te gebruiken, omdat je als je een telefoon wilt selecteren hij alweer gedisconnect is, dan wacht je, connect ie weer, wil je em aanklikken en selecteren, disconnect ie weer.

raar maar waar, iemand een idee waar het aan kan liggen of een oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Hallo!!

Nou ik ben na het lezen van een DEELTJE van het forum overstag en ga voor de 6230!!! Klinkt als een erg relax en multifuntioneel dingentje!
Ziet der super stoer uit en ja MP3 is natuurlijk wel supers _/-\o_

Maar nu even wat vraagjes....
Wat is nou handig om direct even aan het begin goed te zetten en goed mee te beginnen? Dus eigenlijk wat is het eerste wat je moet doen voor het lekker funtioneren van de gsm ???
Ik weet dat er heel wat handleidingen zijn en heb al een hoop doorgespit, maar sjees wat is het veel :9
Dus als jullie even een korte samenvatting of wat puntjes hebben, zou fijn zijn!! ;)
Alvast bedankt !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Oja, nog een vraag, hoe converteer ik een 3gp filmpje naar een avi/mpeg/watdanook

zodat ik die op internet kan zetten.

met de nokia multimedia dinges kun je alleen van een normale indeling naar de 3gp indeling en niet andersom !!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Anoniem: 123113 schreef op 10 september 2004 @ 13:22:
Hallo!!

Nou ik ben na het lezen van een DEELTJE van het forum overstag en ga voor de 6230!!! Klinkt als een erg relax en multifuntioneel dingentje!

Wat is nou handig om direct even aan het begin goed te zetten en goed mee te beginnen? Dus eigenlijk wat is het eerste wat je moet doen voor het lekker funtioneren van de gsm ???
Ik weet dat er heel wat handleidingen zijn en heb al een hoop doorgespit, maar sjees wat is het veel :9
Dus als jullie even een korte samenvatting of wat puntjes hebben, zou fijn zijn!! ;)
Alvast bedankt !!!!
eeuh ik heb maar gewoon alles doorgebladerd :)

heb ff me Bluetoothnaam veranderd, achtergrondje, beltoontje, kleurenschema, dat soort dingen, verder weet ik niet wat je zou willen veranderen ? ligt aan je persoonlijke smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

NoepZor schreef op 10 september 2004 @ 13:22:
Oja, nog een vraag, hoe converteer ik een 3gp filmpje naar een avi/mpeg/watdanook

zodat ik die op internet kan zetten.

met de nokia multimedia dinges kun je alleen van een normale indeling naar de 3gp indeling en niet andersom !!?
3 wordjes op google: 3gp to avi

en we krijgen: http://www.mitsoftware.com/akiles/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113

Ja ag gewoon goed begin maken met je gsmtje, bedoel ook programmaatjes die handig zijn voor de 6230 ( voor omzetten van files, etc ) om te installeren ;)
Dat je niet eerst allerlei rottige programma's hebt en zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namu

Namu

Silver Wings Of Morning

Anoniem: 123113 schreef op 10 september 2004 @ 13:45:
Ja ag gewoon goed begin maken met je gsmtje, bedoel ook programmaatjes die handig zijn voor de 6230 ( voor omzetten van files, etc ) om te installeren ;)
Dat je niet eerst allerlei rottige programma's hebt en zo...
gewoon zorgen dat je een bluetooth, datacable en/of infra rood connectie heb tussen de telefoon en de computer. er is software geleverd met de telefoon waar alle programma's op staan die je nodig heb om files tussen telefoon en pc te transferen.

en programmatjes... ligt erook aan wat je er mee wil. Alemaal persoonlijke ideen. Wil je winamp via je telefoon besturen, wil je veel gprsen en msn/aim/icq kunnen gebruiken... enz.

[ Voor 15% gewijzigd door Namu op 10-09-2004 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Namu schreef op 10 september 2004 @ 13:40:
[...]

3 wordjes op google: 3gp to avi

en we krijgen: http://www.mitsoftware.com/akiles/
programma werkt niet, loopt steeds vast :(

EDIT: lama hij werkt al, moest in C:\3gptoavi2 en de 3gp bestanden ook in die map, en toen deed ie et wel.

[ Voor 19% gewijzigd door NoepZor op 10-09-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Was er nou al een programma dat de kwaliteit van de filmpjes iets verbeterd? Ik dacht ooit zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123113 schreef op 10 september 2004 @ 13:22:
Hallo!!

Alvast bedankt !!!!
Het eerste wat je moet doen voor het lekker functioneren van je GSM is de SIM kaart er in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30

delorean7

Let's take the Aston toni

iCeWiRe schreef op 09 september 2004 @ 13:38:
[...]

Dat was ik hoogstwaarschijnlijk en nee ik kan nog steeds met de foon niet schrijven op het 256 MB kaartje, verschillende formats (Fat16/32 andere clustersizes en format in een camera) ten spijt.

Enige kans dat een firmware update uitkomst biedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 15:24

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

delorean7 schreef op 10 september 2004 @ 15:41:
[...]

Dat was ik hoogstwaarschijnlijk en nee ik kan nog steeds met de foon niet schrijven op het 256 MB kaartje, verschillende formats (Fat16/32 andere clustersizes en format in een camera) ten spijt.

Enige kans dat een firmware update uitkomst biedt?
Als je nu nog een oudere versie firmware 3.15 oid draait dan kan dat soelaas bieden :) In 4.28 zijn een aantal dingen verbeterd wat betreft het herkennen van MMC's als ik me niet vergis.

Ik heb zelf een TakeMS 256MB en die deed het toen ik hem erin stak meteen helemaal goed. Toch voor zekerheid even geformatteerd en daarna een naampje gegeven en nu staat ie lekker AACtjes over te pompen :D Heb ik trouwens gekocht bij 4launch (www.4launch.nl) voor 31,50 + verzendkosten. Snelheid e.d. helemaal top.

Nou zit ik zelf met een vraagje. Een vriend van mij heeft een PDA. En nou kan hij bijv 's ochtends dat ding synchroniseren met verschillende sites. Ik noem maar even Fok, Nu.nl, en andere nieuws sites. Dat kan hij onderweg naar school en in de klas het laaste nieuws lezen. Nou is mijn vraag: Is dit ook mogelijk met de Nokia 6230? Met een programma van de foon zelf of een andere programma? Want als ik bijv het nieuws van tweakers, fok en nu.nl bijv erop kan gooien zonder er naar toe te wappen zou ik dat heel erg fijn vinden :)

[ Voor 63% gewijzigd door Ultraman op 10-09-2004 17:44 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Nu online

Meneer iCy

swarma

welke firmware heb je dan delorean7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
2 vraagjes, ik heb nog 3.15, is het zinvol om up te graden?

En ik krijg slecht geluid als ik avi naar 3gp omzet :S Is dat te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:30

delorean7

Let's take the Aston toni

iCeWiRe schreef op 10 september 2004 @ 17:37:
welke firmware heb je dan delorean7?
V 3.15
17-03-04
RH-12
GSM P1.1

Firmware kunnen we zeker weer es niet zelf upgraden, of misschien toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

delorean7 schreef op 10 september 2004 @ 18:09:
[...]

V 3.15
17-03-04
RH-12
GSM P1.1

Firmware kunnen we zeker weer es niet zelf upgraden, of misschien toch...?
Firmware is up te graden bij een service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

dit is een makkelijke vraag maar weet het zo even niet. Wat is ook alweer de code om het serial nummer van je telefoon te achterhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airliner
  • Laatst online: 19-05 09:47

airliner

Swell

Januszjes schreef op 10 september 2004 @ 18:55:
dit is een makkelijke vraag maar weet het zo even niet. Wat is ook alweer de code om het serial nummer van je telefoon te achterhalen?
zie startpost 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78529

Wie gebruikt er een USB datakabel? en zo ja welke?

ik ben van plan er ook 1 te kopen van nokia zelf (de DKU-2)

maar is dit verder een goede kabel voor o.a. mp3, contactpersonen, video, en foto overdracht?

of hebben mensen andere suggesties ? (ik wil geen bluetooth, is me niet geod bevallen!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:39

Pinobigbird

doesn't share food!

Anoniem: 78529 schreef op 10 september 2004 @ 19:31:
Wie gebruikt er een USB datakabel? en zo ja welke?

ik ben van plan er ook 1 te kopen van nokia zelf (de DKU-2)

maar is dit verder een goede kabel voor o.a. mp3, contactpersonen, video, en foto overdracht?

of hebben mensen andere suggesties ? (ik wil geen bluetooth, is me niet geod bevallen!!!)
De datakabel is gewoon de stabielste verbinding. En volgens mij ook de snelste.
Het enige minpuntje is dat sommige programma's alleen via bluetooth willen werken, zie http://www.opm-2.com/matrix.asp , daar zie je dat Oxygen Phone Manager alleen met infrarood en bluetooth werkt, en niet met de datakabel.

Maar de datakabel heeft toch mijn voorkeur. Hij is niet duur en icm Nokia Suite kan je alles doen wat je wilt, zodat je Oxygen niet per se nodig hebt.

Bij Telecom Forever is hij er al voor € 14,00 :)
edit:
link toegevoegd

[ Voor 8% gewijzigd door Pinobigbird op 10-09-2004 19:44 ]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

wou net mn vraag gaan editten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Weet iemand hoe je het contrast moet instellen ?

Ik heb nu mn 2de 6230 .. maar dit beeld is niet zo helder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

Maeslant schreef op 10 september 2004 @ 20:18:
Weet iemand hoe je het contrast moet instellen ?

Ik heb nu mn 2de 6230 .. maar dit beeld is niet zo helder.
vind mijn vandaag gekochte 6320 is ook niet super helder...

cheers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:49
Ik wil wel een goede .. mijn vorige was super relax.

Heb je een witte of zwarte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
Nou ik ben ook over, woensdag komt hij binnen. De zilveren met een abbo van 17,50 per maand of een abbo'tje van 20 euro's. Nog ff over nadenken. Vooral omdat je bij die van 17,50 gewoon over 17,50 kan beschikken en bij die van 20 euro 100 min heb of blaat sms'jes. Ook moet je bij die van 20 nog extra voor voor de data betalen, dus gprs, mms enzo. Best wel luxe probleempje eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 81539

mensen met een gele gloed in de display moeten gewoon naar een service point gaan bij mij is alles kosteloos gemaakt ^_^

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Op mijn standaard MMC van 32MB staan nu 8MB aan foto's. Als ik nu een foto maak zegt mijn 6230 dat de kaart vol is en dat de foto niet opgeslagen kan worden. Hoe kan dit??
Als ik de camera direct naar m'n toestel (dus niet direct naar m'n MMC) laat opslaan doet ie het wel gewoon.

• Kiev
Misschien heb je er ook nog andere dingen op je MMC staan. Zoals spelletjes, mms'jes?

• maffie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-02-2021
Dat is het juist...

Helemaal niets behalve foto's!
SMSjes staan als het goed is in het telefoon geheugen, MMS heb ik niet en ik heb maar één MP3-tje (die standaard erop zat) en die staat in de telefoongeheugen.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:56

FlipFluitketel

Frontpage Admin
maffie schreef op 11 september 2004 @ 11:11:
Dat is het juist...

Helemaal niets behalve foto's!
SMSjes staan als het goed is in het telefoon geheugen, MMS heb ik niet en ik heb maar één MP3-tje (die standaard erop zat) en die staat in de telefoongeheugen.
Dat mp3-tje wat er standaard op zit, bedoel je daar dat nummer van Norah Jones mee? Die staat nl. op het mmc-kaartje, maar dan zou je toch nog ruimte genoeg moeten hebben voor een paar extra mp3-tjes. Heb je je telefoon al eens uit en aangezet en daarna nog eens geprobeerd?

Je hebt dus bij de instellingen van de camera ingesteld dat de foto's op je geheugenkaart moeten worden opgeslagen? Zo nee, dan komen de foto's dus wel gewoon in het telefoongeheugen te staan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Probeer anders om je geheugen kaart eens te formateren.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 15:20
hoe kan ik iets kopieren (een filmpie van 23 mb) direct naar mijn mmc kaart? als ik iets kopieeer vanaf mijn pc naar mijn telefoon doet hij het naar mijn telefoon zelf en niet naar mijn mmc.... maar als gevolg de melding dat ik geen geheugen genoeg heb

Etuuuuuh!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Crypter schreef op 11 september 2004 @ 12:38:
hoe kan ik iets kopieren (een filmpie van 23 mb) direct naar mijn mmc kaart? als ik iets kopieeer vanaf mijn pc naar mijn telefoon doet hij het naar mijn telefoon zelf en niet naar mijn mmc.... maar als gevolg de melding dat ik geen geheugen genoeg heb
Hiernoem je geheugen kaart eens. Zo kan de computer hem wel zien en geeft hij hem weer. Dan moet je hem naar de root van de geheugenkaart kopieren. dit stukje staat ook prachtig in de sp btw!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-06 15:20
pakt ie nog niet

is er geen andere manier?

Etuuuuuh!

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-06 23:47

LyxKyo

Dreambox was fun!

wat is dit voor een illegale rotzooi:

https://secure.mouse2mobi...ne=328&solution=&pin=7088

ze vragen zelfs om je pin.. dit is zo`n hack crack truc, om gratis te kunnen bellen...

cheers!

• _Brake_
  • Laatst online: 19-06 11:08
Ik probeer op mijn Toshiba Satellite Pro A60 via de infrarood poort mijn Nokia 6230 te installeren als modem met de infrarood modemdrivers op Nokia. Dit werkt echter niet, is iemand bekend hiermee of heeft iemand een oplossing?

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

Anoniem: 122575

nicknec schreef op 11 september 2004 @ 17:12:
wat is dit voor een illegale rotzooi:

https://secure.mouse2mobi...ne=328&solution=&pin=7088

ze vragen zelfs om je pin.. dit is zo`n hack crack truc, om gratis te kunnen bellen...
Als je t ff goed leest, ze bedoelen daarmee de pincode om de instellingen te activeren en die code staat boven aan de pagina :z

• julio6230
  • Laatst online: 04-01-2022
Pinobigbird schreef op 10 september 2004 @ 19:38:
[...]

De datakabel is gewoon de stabielste verbinding. En volgens mij ook de snelste.
Het enige minpuntje is dat sommige programma's alleen via bluetooth willen werken, zie http://www.opm-2.com/matrix.asp , daar zie je dat Oxygen Phone Manager alleen met infrarood en bluetooth werkt, en niet met de datakabel.

Maar de datakabel heeft toch mijn voorkeur. Hij is niet duur en icm Nokia Suite kan je alles doen wat je wilt, zodat je Oxygen niet per se nodig hebt.

Bij Telecom Forever is hij er al voor € 14,00 :)
edit:
link toegevoegd
ik weet niet of het komt omdat de 'persoon in kwestie' een andere telefoon had, maar met zijn 7250 kon je wel met een datakabel oxygen phone manager gebruiken!

dan een ander vraagje, ik wil een spelletje op men telefon zetten, maar op midlet.org kun je jar of jad downloaden, maakt dat uit welke ik neem? of moet ik ze allebei downloaden?

no

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:39

Pinobigbird

doesn't share food!

julio6230 schreef op 11 september 2004 @ 19:09:
[...]

ik weet niet of het komt omdat de 'persoon in kwestie' een andere telefoon had, maar met zijn 7250 kon je wel met een datakabel oxygen phone manager gebruiken!
Heb je wel op de link geklikt? Daar kan je zien dat voor de 7250 de datakabel (type DKU-5) wel ondersteund wordt, maar voor de 6230 de kabel (type DKU-2) niet.
dan een ander vraagje, ik wil een spelletje op men telefon zetten, maar op midlet.org kun je jar of jad downloaden, maakt dat uit welke ik neem? of moet ik ze allebei downloaden?
Je hoeft er maar 1 te downloaden. Maakt niet uit welke.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Buzzin Hornet
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Namu schreef op 10 september 2004 @ 11:37:
nope, radio draait alleen met de koptelefoon erin.
Probeer hetvolgende is.. ram de koptelefoon erin. Zet radio aan en daarna kan je hem wel op speaker zetten en de koptelefoon eruit halen.. dit is me ooit gelukt tijdens vakantie werk.

Probeer het nu ook en lukt niet meer :S denk dat jullie gelijk hebben :D

[ Voor 11% gewijzigd door Buzzin Hornet op 11-09-2004 19:17 . Reden: Toevoeging ]

I intend to live forever - so far, so good.

• Disksoft
  • Laatst online: 18-05 13:57
Dat is mij nog nooit gelukt

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Buzzin Hornet schreef op 11 september 2004 @ 19:15:
[...]

Probeer hetvolgende is.. ram de koptelefoon erin. Zet radio aan en daarna kan je hem wel op speaker zetten en de koptelefoon eruit halen.. dit is me ooit gelukt tijdens vakantie werk.

Probeer het nu ook en lukt niet meer :S denk dat jullie gelijk hebben :D
dat kan gewoon niet, tenzij je telefoon achterloopt qua ontvangst en een cache heeft :+

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik begrijp dat deze nokia geen produktiefouten heeft? tenminste, niet zoals laptops dat nog wel eens hebben dat iedereen dezelfde problemen heeft...

ik kan er namelijk eentje kopen, maar weet het nog niet zeker.
is ie een beetje hufterproof?

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

daFubar schreef op 11 september 2004 @ 20:16:
ik begrijp dat deze nokia geen produktiefouten heeft? tenminste, niet zoals laptops dat nog wel eens hebben dat iedereen dezelfde problemen heeft...

ik kan er namelijk eentje kopen, maar weet het nog niet zeker.
is ie een beetje hufterproof?
Er zitten wat kleine foutjes in de eerste software maar dat is bij firmware 4.28 grotendeels verholpen. Dus wat mij betreft is die zeker hufterproof :?

• Kiev
Ik kon niet w88 heb hem ergens anders gehaald. 1 woord: Geweldig, Heb via mn cardreader alvast wat mp3'tjes erop gezet. Op speaker stand is het een goede kwaliteit, maar met de headset is het zelfs nog beter. Camera is goed voor een telefoon. Ik ben er tot nu toe heel erg over te spreken :D
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.