Hier een 1GB Traxdata, werkt perfect, moet wel elke keer als ik de telefoon opnieuw redelijk lang wachten als ik de Music Player opstart... dit omdat hij weer ff alle mp3's checkt en in de lijst zet
Werkt als een trein, gsm wordt er niet langzamer op!
Tevens handig als je gewone bestanden altijd bij je wilt hebben

Ik heb hem zelf gekocht omdat ik weer aan iets nieuws toe was. Heb een tijdje gewacht omdat ik niet een experimentele GSM wou kopen (zoals de 7650, leuk, maar een bakbeest)
Deze beschikt over een zeer goede mp3/aac speler. Geluid is zuiver, had wel iets harder gemogen maar dat kan je als nodig zelf ook aanpassen. De Media Player functie is leuk maar jammer genoeg kan je bij de goede kwaliteit video geen goede kwaliteit geluid doen. Het is wel goed verstaanbaar maar zeer slecht, ruis, kraken. Echt te lage kwaliteit. De kwaliteit van de mp3 is over de luidspreker nog goed maar af en toe kraakt hij wel als je hem op zijn hardst hebt staan.
Absolute voordeel van een Nokia uis de mogelijkheid om het geheugen uit te breiden tot aan 1 Gyg (Volgens mij zijn er nog geen kaarten uit met meer geheugen) waardoor je oneindig veel fotos en filmpjes kan maken. Tevens is dit natuurlijk zeer handig om je mp3 op op te slaan.
De camera maakt leuke foto's. De kwaliteit is niet denderend maar het is ook voor de fun. als je goede kwaliteit wilt koop je wel een echte digitale camera.
Het installeren van spellen en applicaties gaat zeer gemakkelijk met de Phone Suite. Je moet hiervoor wel beschikken over IR, BT of een datakabel. (Laatste 2 zelf niet in gebruik dus niet zeker van.) Het toch al redelijk uit gebreide internet geheugen is meer dan voldoende om deze spellen en applicaties op te installeren.
Je kan zelf kiezen waar je je gemaakte foto's en filmpjes op slaat.
Als je beschikt over een cardreader is het zeer handig om je foto's en filmpjes direct op je mmc op te slaan zodat je ze direct op de pc kan openen.
Mis ik nog wat?
Ohja, covers zijn in de winkels (en op de markt) nog niet uitgebreid verkrijgbaar maar op internet al wel. Als je eenmaal weet hoe het moet zijn deze ook zeer makkelijk vervangbaar.
Er zijn speciale medieconverters om je divx filmpjes te converten naar 3GP zodat je ze op je telefoon kan afspelen en deze zijn zeer eenvoudig te gebruiken.
[
Voor 80% gewijzigd door
sander_kok op 09-09-2004 20:47
]