ondervraag ze dan gewoon met de mixer in je keuken... duurd lekker lang en na de tijd loopt een valet met de superagent mee de basis uit en laat die ergens verderop achter.. meestal gaan ze als je dat hebt gedaan gewoon weer terug naar het hq en ben je weer even van ze af..
Lol, misschien is er dan wat minder geslaagd qua elektriciteit in het spel, want ik had zo'n oma en die had als special attack "shock therapy" en ik kon altijd precies zien wanneer ze die gebruikteaapelite schreef op 12 oktober 2004 @ 17:11:
Ik heb de laatste tijd ook last van korte hang momentjes. Ik heb uitgezocht waar het door komt en het is sinds ik de tesla coils heb neergezet. Wanneer deze ontladen hangt het spel eventjes tot hij het eerste mannetje heeft geraakt. Dit gebeurd ook wanneer ik er wel of niet naar kijk, dus ten alle tijden. Iemand anders hier last van gehad?
ik kan het probleem van die random freezes bij mij nog niet echt vinden
BTW, tip: kijk goed naar de tips die ze je bij het laden geven, zitten een paar hele nuttige bij (Ctrl-Tag, Shift-Build)
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Nou, het plezier van dit spel wordt behoorlijk vergalt door het feit dat er niet meer geresearched wordt.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Heb ik ook last van, jammer genoeg, maar verdwijnt het als je de teslas verwijdert?aapelite schreef op 12 oktober 2004 @ 17:11:
Ik heb de laatste tijd ook last van korte hang momentjes. Ik heb uitgezocht waar het door komt en het is sinds ik de tesla coils heb neergezet. Wanneer deze ontladen hangt het spel eventjes tot hij het eerste mannetje heeft geraakt. Dit gebeurd ook wanneer ik er wel of niet naar kijk, dus ten alle tijden. Iemand anders hier last van gehad?
Net ff geprobeerd en jahoor verdwijnt maar als je met de matron die schock special move doet, dan schokt ie weer.
[ Voor 10% gewijzigd door Aight! op 12-10-2004 20:13 ]
iemand al weaknesses van agents ontdekt?
dus hoe je bv. mariana koudmaakt ?
ik nog niet, maar het schijnt te kunnen, ik
kan helaas nog niets vinden erover!
ga naar eiland 2 en het komt vanzelf wel. als je kijkt bij side objectives of hoe het ook heet....
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Verwijderd
Had nu zoiets vaags: ik ben doorgegaan naar eiland 2 met 3.5 miljoen in m'n zak. Na uitbouwen van mijn basis dit geld gekregen en alle trofeeën naar mijn strongroom laten verplaatsen (lagen in de buitenlucht in afwachting van een basis, handig!). Deze trofeeën trekken veel bekijks van mijn minions in de strongroom. Ik heb nu een controlroom gemaakt, met in het midden een uitsparing voor een trofee met groot "bereik". Zodra ik deze plaats gaat de hele kamer in paniek, iedereen rent in totale paniek in het rond. Na weghalen van het ding is alles weer normaal. Plaatsen van een andere trofee heeft hetzelfde resultaat. Vaag?
Weet iemand waarom dit gebeurt? Had dit niet op eiland 1.
Zodra je al je objectives hebt vervult.eppie schreef op 13 oktober 2004 @ 08:17:
hoe ga je naar een ander eiland dan?
Kijk dus in het objectives wat je moet doen, zodra dat klaar is krijg je op het wold domination scherm een knopje van "new island" of iets dergelijks.
Klinkt alsof ze niet weg kunnen komen dan worden ze helemaal psycho.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 08:19:
Verwijderd
Ik heb een probleempje, ik heb een basis, en die is zo dat je heel ver naar achteren kan lopen vanaf de 'voordeur' gezien. maar nu zitten er in me basis van die luiken waar constant enemy agents door heen komen, en die luiken krijg ik niet weg. ze komen telkens op de zelfde plek, en er zit geen guard optie op mijn superdudes, dus ze blijven daar niet campen om die mannetjes neer te ratelen. die luik zit in mijn kerncentrale ruimte, dus je snapt wel dat als dat telkens opgeblazen wordt dat het aardig frustrerend is.
Op het eerste eiland kan je ze nog niet neutralisen. Het makkelijkst is om ze te taggen voor weaken.Trivian schreef op 12 oktober 2004 @ 18:19:
Ik zit nogsteeds met die super agents wat echt irritant is op het eerste eiland.
Ik heb ze alletwee 'gevangen' genomen maar ze zijn ook weer zo los.
Dat kan pas op het 2de eiland. Dan staat het onder secundary objectives.Buntmans schreef op 13 oktober 2004 @ 03:55:
iemand al weaknesses van agents ontdekt?
[ Voor 34% gewijzigd door Cryonist op 13-10-2004 10:09 ]
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Dat betekend dat ze niet kunnen lopen naar die plek, iets staat in de weg of iets dergelijks. Kijk even waar ze precies naar boven komen en zoek naar een blokkerend object en verplaats deze even. Dan houdt het vanzelf op.Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 09:34:
Ik heb een probleempje, ik heb een basis, en die is zo dat je heel ver naar achteren kan lopen vanaf de 'voordeur' gezien. maar nu zitten er in me basis van die luiken waar constant enemy agents door heen komen, en die luiken krijg ik niet weg. ze komen telkens op de zelfde plek, en er zit geen guard optie op mijn superdudes, dus ze blijven daar niet campen om die mannetjes neer te ratelen. die luik zit in mijn kerncentrale ruimte, dus je snapt wel dat als dat telkens opgeblazen wordt dat het aardig frustrerend is.
Verwijderd
dat zijn van die saboteurs.. kun je tegen houden door er gewoon een henchmen naar toe te sturen en ze te killen.. ben je erg gelijk vanaf..Verwijderd schreef op 13 oktober 2004 @ 09:34:
lol
Ik ging een kamer tot een andere kamer verbouwen. Hierdoor was 4/5 van de basis afgesloten van de buitenwereld.
Toen zag ik voor het eerst van die door het dolle heen zijnde minions rennen, ik heb ze elkaar maar laten vermoorden. Ik werd gek van dat zenuwactige gedoe.
Wist ik veel dat ze weer rustig werden als de verbouwing klaar was....
Met EG ben ik wel weer een verslaving rijker.
Ik ging een kamer tot een andere kamer verbouwen. Hierdoor was 4/5 van de basis afgesloten van de buitenwereld.
Toen zag ik voor het eerst van die door het dolle heen zijnde minions rennen, ik heb ze elkaar maar laten vermoorden. Ik werd gek van dat zenuwactige gedoe.
Wist ik veel dat ze weer rustig werden als de verbouwing klaar was....
Met EG ben ik wel weer een verslaving rijker.
Verwijderd
Ok, zal es kijken of men wel goed in/uit kan lopen of vrij door de kamer kan lopen. Neem aan van wel, maar goed, we zien wel als we thuis zijn van het werk. Wellicht staat de trofee zo geplaatst dat de doorgang is gestremd. Dan ligt het dus niet aan de trofee, maar aan de plaats van die trofee in de kamer. Kzal es kijken.
thanx people!
thanx people!
iemand trap combos gevonden met meer dan twee traps ?
de luchtblazer + valkuil werkt heel aardig.
maar iemand combo's gevonden met 3 of andere met 2 ?
de luchtblazer + valkuil werkt heel aardig.
maar iemand combo's gevonden met 3 of andere met 2 ?
me evil genius is totaal bugged, in de meeste van me save games gaat me evil genius meteen dood door een bug en verder krijg ik in alle save games gen minions meer erbij... gj elixer
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Dat me evil genius dood ging had ik ook, bij enkele saves vlak voordat ik het eiland verliet. Had een eerdere geladen en toen had ik op zich geen problemen meer. En dat je geen minions er mee bij krijgt, geen idee waarom dat is eigenlijk.
Misschien kan je een screenie ervan posten ?
Misschien kan je een screenie ervan posten ?
[ Voor 14% gewijzigd door Freak op 13-10-2004 18:34 ]
weet niet echt wat je eraan hebt
er komen gewoon geen minions meer bij, maar de vele bugs hebben me speel plezier al verderft
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Weet iemand hoe je een gedeelte van een al gebouwde ruimte kunt weghalen
.
Bijvoorbeeld een gedeelte van je gang dat je wilt weg hebben (en niet je complete gangen stelsel weg wil hebben).
Bijvoorbeeld een gedeelte van je gang dat je wilt weg hebben (en niet je complete gangen stelsel weg wil hebben).
maak gewoon 2 security doors, de ruimte ertussen kun je verwijderen, als er niemand in de kamer is
-- Microsoft Certified Professional --
Idd en soms lijkt het er niet op, maar vinden ze toch dat ze er niet langs kunnen en dan gaan ze paniekenaapelite schreef op 13 oktober 2004 @ 13:40:
[...]
Dat betekend dat ze niet kunnen lopen naar die plek, iets staat in de weg of iets dergelijks. Kijk even waar ze precies naar boven komen en zoek naar een blokkerend object en verplaats deze even. Dan houdt het vanzelf op.
Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.
Verwijderd
Yep, ze konden er niet langs. Vaag, maar opgelost. Weet iemand hoe je op eiland 2 Mariana Mamba kan afzwakken? Volgens de secondary objectives moet ik haar in een infirmary chair planten om haar schoonheid weg te laten halen, maar in de infirmary kan ik alleen maar pharmacy booths maken, waar ik haar dus niet in kan zetten.
Ben nu verder bezig diplomats te infiltreren in regeringen, en druk bezig mijn doomsday-device te bouwen door speciale spullen te jatten. Zeer verslavend spelletje, ondanks mijn kleine onvrede over de clocks in kamers. Verder wordt het spel nu heel traag, mijn basis is enorm en ik heb 100 minions en 4 henchman, dit spel is nogal een geheugenvreter geloof ik.
Ben nu verder bezig diplomats te infiltreren in regeringen, en druk bezig mijn doomsday-device te bouwen door speciale spullen te jatten. Zeer verslavend spelletje, ondanks mijn kleine onvrede over de clocks in kamers. Verder wordt het spel nu heel traag, mijn basis is enorm en ik heb 100 minions en 4 henchman, dit spel is nogal een geheugenvreter geloof ik.
he dat probleem heb ik ook
. ik ben ook opzoek naar een tip.
Jullie moeten eerst zorgen dat je die chair krijgt voor de infermary met researchen.
Ik heb een ander probleem op eiland 2, om de zoveel tijd veranderen de toeganglevels van m'n deuren naar 1 stip zodat de toeristen inmiddels tussen m'n bodybags rondlopen. Is dit een bug of iets anders?
Ik heb een ander probleem op eiland 2, om de zoveel tijd veranderen de toeganglevels van m'n deuren naar 1 stip zodat de toeristen inmiddels tussen m'n bodybags rondlopen. Is dit een bug of iets anders?
Verwijderd
Ik geloof dat een enemy agent je dat steeds flikt.... die Dirk Masters oid dacht ik
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 03:35 ]
Apart... op eiland 1 had ik hem ook en daar gebeurde het niet...
Verwijderd
klopt das de verantwoordelijke ervoor, best wel irri als je geen maatregelen treftVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 03:35:
Ik geloof dat een enemy agent je dat steeds flikt.... die Dirk Masters oid dacht ik
Verwijderd
Echt een zwaar verslavend spel dit, maar er zitten nog wel wat haken en ogen aan:
- clocks werken niet of nauwelijks
- minions van elke functie doen maar wat. Ik kan niet verder ontwikkelen omdat al mijn sciencegasten in de controlroom achter een paneel zitten. Diplomats slepen met bodybags en valets gaan superheroes te lijf. Alle problemen die dit met zich meebrengt kunnen mijns inziens alleen opgelost worden door meer minions dan 100 te kunnen maken en/of minions meer specifiek te laten zijn (scientists doen geen controlrooms bv). Nu is het maar wachten en wachten, bv tot ik eindelijk de infirmarychair kan ontwikkelen om Mariana Mamba als bedreiging op te kunnen heffen.
In mijn ogen zijn dit de enige narigheden, gewoon de taakverdeling onder je minions dus. Ik vindt het moeilijk om "maar" met 100 minions rond te moeten komen, hebben jullie dat ook?
- clocks werken niet of nauwelijks
- minions van elke functie doen maar wat. Ik kan niet verder ontwikkelen omdat al mijn sciencegasten in de controlroom achter een paneel zitten. Diplomats slepen met bodybags en valets gaan superheroes te lijf. Alle problemen die dit met zich meebrengt kunnen mijns inziens alleen opgelost worden door meer minions dan 100 te kunnen maken en/of minions meer specifiek te laten zijn (scientists doen geen controlrooms bv). Nu is het maar wachten en wachten, bv tot ik eindelijk de infirmarychair kan ontwikkelen om Mariana Mamba als bedreiging op te kunnen heffen.
In mijn ogen zijn dit de enige narigheden, gewoon de taakverdeling onder je minions dus. Ik vindt het moeilijk om "maar" met 100 minions rond te moeten komen, hebben jullie dat ook?
Opzich vind ik 100 minions nog wel goed gaan, maar ik ben ook nog maar in level 1. Ik heb mn controlroom goed bezet, en ook nog een hele zooi op de worldmap, maar het is wel krap aan ja. Als ik net even een paar soldiers heb gehad, dan is het wel ff rustig iig, met een hoop dooien. Overigens ben ik erachter gekomen dat het wel erg handig is om even 2 security doors bij je ingang te zetten, 1tje helemaal vooraan, en 1tje wat verderop, zo kunnen ze iig niet zo makkelijk binnen, en kun je ze, als je geluk hebt, in groepjes splitsen zodat je ze makkelijker kan afmaken. Ik vind het gedrag van de minions wel erg irriitant, ze lopen vaak blind op die soldaten af..?
Verwijderd
ach 100 minions of 200 dat maakt mij niet super veel uit, kvond 100 altijd wel fijn eigelijk.. kwestie van goed de taken verdelen
nee maar mocht je meer minions willen hebben dan kun je altijd nog de population.ini aanpassen met kladblok... maar zelf vin ik dat niet echt nodig zolang je alles maar goed en handig neerzet.
minions lopen idd gewoon op de soldaten af maar je kunt natuurlijk ook gewoon even een henchmen erop afsturen
nee maar mocht je meer minions willen hebben dan kun je altijd nog de population.ini aanpassen met kladblok... maar zelf vin ik dat niet echt nodig zolang je alles maar goed en handig neerzet.
minions lopen idd gewoon op de soldaten af maar je kunt natuurlijk ook gewoon even een henchmen erop afsturen
Ik zit ook nog op eiland 1, en daar is 100 minions wel genoeg. Wat betreft de mecenaries die de control rooms bemannen enzo, zou een soort prioriteitensysteem in de AI van minions geen kwaad kunnen; dat diplomats alleen met bodybags gaan slepen als er geen construction workers beschikbaar zijn ofzo. Of als de bodybag er een bepaalde tijd ligt.
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
Dat bedoel ik dus: 100 is wellicht wel genoeg, maar hoe verdeel ik dan taken onder de minions tav de minion-soort? Ik heb nu op eiland-2 100 minions, waarvan 10 technicians, 5 scientists, 5 bio-scientists en 5 quantum scientists; al in 15 science-gasten dus, toch? Waarom zitten al die 15 gasten dan in m'n controlroom, of is bezig met replenishen in infirmary/archive/staff room, of ligt gewoon te maffen of te zuipen in de messhall? Zo komt er qua onderzoek dus niets van de grond.Verwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 12:09:
ach 100 minions of 200 dat maakt mij niet super veel uit, kvond 100 altijd wel fijn eigelijk.. kwestie van goed de taken verdelen
Wil ik hun aantal verhogen, zodat ik het op aantallen wel goed krijg, gaat dat dus enorm ten koste van de overige minions. In mijn ervaring heb ik bv minimaal 15 guards en 15 mercs (waarvan 5 tot 10 uit stelen zijn) nodig voor de broodnodige verdediging.
Als een scientist gewoon als mannetje an zich nooit in de controlroom of een andere niet voor hem bestemde ruimte zou komen om te werken, maar alleen om te onderzoeken, zou er niets aan de hand zijn. Dit geldt dus ook voor valets en diplomats en dergelijke, die ook gewoon taken doen die ze in mijn ogen (dat is wellicht het probleem
Ik weet dat je via "cheat" het aantal hoger dan 100 kan brengen, maar cheaten is voor mij de lol uit het spel halen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 14:06 ]
ok, ik heb nu cryogenic chambers gebouwd om de bedden te vervangen. max minions blijft op honderd maar ze lijken ze helemaal niet te gebruiken!
ik heb nog geen 1 keer een minion in een cryogenic chamber zien gaan en snachts flocken ze samen rond de paar bedden die er nog over zijn?
wat doe ik fout?!?
ik heb nog geen 1 keer een minion in een cryogenic chamber zien gaan en snachts flocken ze samen rond de paar bedden die er nog over zijn?
wat doe ik fout?!?
Verwijderd
Nee, 100 is maxVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 18:02:
ik meende dat 100 minions ook de max was of verwar ik het nu met iets anders ?
Bedden hebben niks met minion capacitity te maken
Nou heb ik een vraag: Ik mag me Doomsday Device gaan bouwen (island 2) en nu wil ik in de kern wat gaan bouwen(wete naam ff niet meer), nu kan die Hanger maar 1 rij waardoor ik niet kan bouwen. Ik heb ook al rondom helemaal Corridor, want ik dacht dan zit het er miss aan vast, maar nee
Lama, kleine moeite is handig
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2004 18:42 ]
Verwijderd
Ik wordt nu overigens helemaal gek van de superagents. Ik heb Chen Jang (ofzoiets) nu verslagen en huilend mijn basis uitgeschopt. Ik weet hoe Mariana Mamba te verslaan, maar heb nog steeds geen research in die richting (frustrerend!).
Nu komen Dirk Masters en een of andere 007 in het wit me constant lastigvallen. Ik kan ze wel in de cel stoppen, maar daar komen ze net zo makkelijk weer uit om in het geval van Dirk mijn hele beveiliging op zijn kop te zetten (alle deuren op 1 stip en alarm standaard uitschakelen, leuk!) en die kerel in het wit blaast constant alles op. Die 2 in combinatie samen is natuurlijk het leukst
.
Ik ga toch eens (volledig tegen mijn aard in) het maximum minions omhoogschroeven via cheat, om maar zoveel scientists te kweken dat mijn research opschiet.
Wat dan wel weer leuk is: ik heb de perfecte ingangsbeveiling neergezet bij mijn 2 exits, zal ze vanmiddag als screenies posten. Daarbij is het spel stukken sneller en stabieler bij veel minions/grote basis als ik de graphics naar medium terugschroef. Ik zie eigenlijk geen vermindering in graphics, maar het geheel wordt vele malen soepeler en minder geheugen-intensief.
Nu komen Dirk Masters en een of andere 007 in het wit me constant lastigvallen. Ik kan ze wel in de cel stoppen, maar daar komen ze net zo makkelijk weer uit om in het geval van Dirk mijn hele beveiliging op zijn kop te zetten (alle deuren op 1 stip en alarm standaard uitschakelen, leuk!) en die kerel in het wit blaast constant alles op. Die 2 in combinatie samen is natuurlijk het leukst
Ik ga toch eens (volledig tegen mijn aard in) het maximum minions omhoogschroeven via cheat, om maar zoveel scientists te kweken dat mijn research opschiet.
Wat dan wel weer leuk is: ik heb de perfecte ingangsbeveiling neergezet bij mijn 2 exits, zal ze vanmiddag als screenies posten. Daarbij is het spel stukken sneller en stabieler bij veel minions/grote basis als ik de graphics naar medium terugschroef. Ik zie eigenlijk geen vermindering in graphics, maar het geheel wordt vele malen soepeler en minder geheugen-intensief.
ik vind het aantal verhogen naar meer dan 100 eigelijk helemaal niet cheaten, waarom zou er een limiet aan je minions moeten zitten?! het spel had eigelijk het aantal aanvallers gewoon moeten laten toenemen met het aantal minions(niet 1-1 maar 2-1 ofzo) en je max 1000 minions moeten geven of zo. Het is niet logisch, alsof er maar 100 potentiele criminelen in de wereld zijn
ik word zelf een beetje gek van die bug waardoor er niets meer gebouwd wordt op een gegeven moment. Hopelijk brengen ze gauw een patch uit waarbij dat verholpen is.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Hey,
Ik heb dit spel nu ook, alleen me geld is zo'n beetje op. Ik krijg 3000 per 60 seconde als ik iedereen op pad wegstuur. Hoe kan ik meer geld krijgen?
Ik heb dit spel nu ook, alleen me geld is zo'n beetje op. Ik krijg 3000 per 60 seconde als ik iedereen op pad wegstuur. Hoe kan ik meer geld krijgen?
[ Voor 4% gewijzigd door Cabo op 15-10-2004 18:09 ]
toch meer mensen aannemen door meer lockers te bouwen, minions kun je gratis krijgen door het ontvangen om de 60 seconden te zettenCaboman schreef op 15 oktober 2004 @ 18:09:
Hey,
[ Voor 4% gewijzigd door Dannies op 15-10-2004 18:16 ]
-- Microsoft Certified Professional --
Verwijderd
Ik heb gewoon een keer me Red Alert aangezet, me spullen in beveiligde kamer gezet (gang ernaar vernietigd) En hele zooi minions geld laten halen... En op dat moment gaan slapenCaboman schreef op 15 oktober 2004 @ 18:09:
Hey,
Lol zo kan het ookVerwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 18:23:
[...]
Ik heb gewoon een keer me Red Alert aangezet, me spullen in beveiligde kamer gezet (gang ernaar vernietigd) En hele zooi minions geld laten halen... En op dat moment gaan slapenWerd ik wakker met 5 mil. Enige was dat me Armory verrot was, maar dat maak je zo weer aan
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Thnx, zag dat niet ik ga even opnieuw beginnen. Even over de wereldmap. Het is dus de bedoeling dat je missies op die landen uitvoert, zodat je meer dingen krijgt?Dannies schreef op 15 oktober 2004 @ 18:15:
[...]
toch meer mensen aannemen door meer lockers te bouwen, minions kun je gratis krijgen door het ontvangen om de 60 seconden te zetten
En hoe kan je zien welk land het meeste geld oplevert? Kun je informatie zien via de controlekamer, met die controlemachines? En als ik een missie heb uitgevoerd in een land en ik heb naar niks te zoeken, kan dan gewoon met al mijn man naar een andere land gaan of moet ik op die land blijven?
Die informatie kun je idd zien door 'control machines' te bouwen.
www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe
Ik heb een klein probleem, ik dus een nieuwe gang gebouwed, maar die wil ik nu slopen. Kan je dat doen als een gang al gebouwed is?
Ja? Gangen kun je net als ruimtes gewoon slopen.Caboman schreef op 15 oktober 2004 @ 19:23:
Ik heb een klein probleem, ik dus een nieuwe gang gebouwed, maar die wil ik nu slopen. Kan je dat doen als een gang al gebouwed is?
jah, ik heb 't al. Mijn gang had geen deur, wanneer een kamer een deur heeft word 't dus als een kamer gezien die je kan slopen. thnx...
Verwijderd
Nou, heb max minions op 200 gezet, en moet zeggen dat dit wat lekkerder gaat. Geld loopt gestaag terug (betaal ik loon uit ofzo?) , maar alle taken, dus ook research, gaan vele malen beter.
Zoals beloofd hier mijn base-entrances + beveiliging:
Ingang 1, beneden hoek

Ingang 1, beneden hoek in link view

Ingang 2, bovenhoek

Ingang2, bovenhoek in link view

Geef agenten lekker veel deuren, dan zijn ze lang zoek. De ingangen worden buiten beschermd door damsel in distress en 2 man-eating plants. Daarbij 1 of 2 shacks met deur, motion sensor en kartonnen nepagent. Komen ze hierlangs de basis in, dan hebben ze veel deuren om te kiezen. De verkeerde deur = dood, de goede deur is door naar de volgende. Elke val is erop gebouwd dat vijanden in een dodelijke val geblazen worden, welke getriggerd wordt door een laser. Ik vindt de piranha val enorm grappig en compact, dus die gebruik ik veel. In beide gangen hangt een camera en is 1 van de valse deuren een vierstipper, zodat er altijd goede beveiliging is na een tag of bij een poging tot inbraak.
De 1e ingang (beneden) is fool-proof, de 2e heeft tot nu toe slechts 2 inbraken gehad.
Zoals beloofd hier mijn base-entrances + beveiliging:
Ingang 1, beneden hoek

Ingang 1, beneden hoek in link view

Ingang 2, bovenhoek

Ingang2, bovenhoek in link view

Geef agenten lekker veel deuren, dan zijn ze lang zoek. De ingangen worden buiten beschermd door damsel in distress en 2 man-eating plants. Daarbij 1 of 2 shacks met deur, motion sensor en kartonnen nepagent. Komen ze hierlangs de basis in, dan hebben ze veel deuren om te kiezen. De verkeerde deur = dood, de goede deur is door naar de volgende. Elke val is erop gebouwd dat vijanden in een dodelijke val geblazen worden, welke getriggerd wordt door een laser. Ik vindt de piranha val enorm grappig en compact, dus die gebruik ik veel. In beide gangen hangt een camera en is 1 van de valse deuren een vierstipper, zodat er altijd goede beveiliging is na een tag of bij een poging tot inbraak.
De 1e ingang (beneden) is fool-proof, de 2e heeft tot nu toe slechts 2 inbraken gehad.
[ Voor 1% gewijzigd door Fuelke op 16-10-2004 13:43 ]
hey mooi man... dus er zijn levels in 't spel. je doet 't dus niet de hele tijd met 1 basis. Ik snap die "research" nuet echt.
Wanneer ik een controlekamer bouw, met contolemachines en geheugenbanken wat voor informatie word er dan gevonden? en waar kan ik dat precies zien.
en jij kan dus een max van 200 minions nu...en heb jij een kamer vol met lockers?
want ik heb in mijn basis een kamer met zo'n 50 or meer lockers
Wanneer ik een controlekamer bouw, met contolemachines en geheugenbanken wat voor informatie word er dan gevonden? en waar kan ik dat precies zien.
en jij kan dus een max van 200 minions nu...en heb jij een kamer vol met lockers?
[ Voor 25% gewijzigd door Cabo op 16-10-2004 13:38 ]
Je kan researchen zodra je een laboratory hebt gebouwd, je science minions lopen dan door je basis op zoek naar dingen om te researchen. Zodra ze iets gevonden hebben kan je in het research panel aangeven waarmee je het voorwerp wilt onderzoeken.Caboman schreef op 16 oktober 2004 @ 13:37:
hey mooi man... dus er zijn levels in 't spel. je doet 't dus niet de hele tijd met 1 basis. Ik snap die "research" nuet echt.
De controlekamer wordt gebruikt voor de world map, je hebt die controle machines nodig om informatie over de werelddelen te krijgen, hoeveel geld je er kan verdienen enz.
De max minions is 100, maar hij heeft ergens in een bestandje het verandert naar 200, soort van cheaten dus, je kan het zoveel verhogen als je wilt.
Je krijgt meer minions door lockers en een hogere notorioty, in het begin is het het beste als je wat lockers bouwt, later kan je er zelfs wat weghalen als je notorioty hoger wordt.
thnx...
Als je een "maid" ondervraagt veranderd jou minion in een minion met een rode pet. Maar nu is hij dood en die maid is nergens te bekennen. En ik heb geen andere minions van die soort gemaakt. Weet iemand een manier om meer van die minions te maken. Die minions die dus branden kunne blussen etc.
Als je een "maid" ondervraagt veranderd jou minion in een minion met een rode pet. Maar nu is hij dood en die maid is nergens te bekennen. En ik heb geen andere minions van die soort gemaakt. Weet iemand een manier om meer van die minions te maken. Die minions die dus branden kunne blussen etc.
[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 16-10-2004 20:34 ]
Er zit niks anders op dan weer een maid te halen etc
Ik vind het trouwens wel idioot dat alleen die valets brand kunnen blussen. Toen ze een keer 'op' waren moest ik de halve basis verkopen om te voorkomen dat het ontplofte
Ik vind het trouwens wel idioot dat alleen die valets brand kunnen blussen. Toen ze een keer 'op' waren moest ik de halve basis verkopen om te voorkomen dat het ontplofte
Ik zou in indonesië een paar workers laten plotten. Na een tijdje kun je daar een missie starten om een maid uit indonesië te leechen halenCaboman schreef op 16 oktober 2004 @ 18:09:
thnx...
Als je een "main" ondervraagt veranderd jou minion in een minion met een rode pet. Maar nu is hij dood en die maid is nergens te bekennen. En ik heb geen andere minions van die soort gemaakt. Weet iemand een manier om meer van die minions te maken. Die minions die dus branden kunne blussen etc.
Ik zit nog steeds op eiland 1, was even overnieuw begonnen vanwege crashproblemen en vage bugs... doet het nu prima op de een of andere manier
voor de rest geen problemen mee 
Ik heb nu wel het voordeel dat ik weet waar en hoe bepaalde dingen zitten en werken, heb nu rond de 2 miljoen standaard en alles gaat lekker (ik heb die chair al
)
ik heb nu 476 notority en ik wil eigenlijk eiland 1 helemaal uitspelen, heb alle missies al gedaan enzo, heeft iemand de 500 al eens gehaald?
Ik heb ook al een heleboel uitgevonden dat je alleen in de jungle kan gebruiken
ben denk ik een beetje te enthousiast geweest
(heb trouwens gewoon 100 minions)
Ik zie ook uit naar de patch, zijn wel een paar probleempjes waar ik last van heb/had
- grote geheugenload (gelukkig genoeg geheugen
)
- schokken bij een electricity aanval
en een paar verbeteringen zou ook wel mooi zijn, met name:
- meer minions (moet te lang wachten
)
- clocks die wat beter werken
- minions die taken krijgen die wat meer op rang/specialiteit gericht zijn
- je henchmen op hold zetten (zodat ze niet weglopen)
in ieder geval heb ik nog veel plezier gehad van dit spelletje
Ik heb nu wel het voordeel dat ik weet waar en hoe bepaalde dingen zitten en werken, heb nu rond de 2 miljoen standaard en alles gaat lekker (ik heb die chair al
ik heb nu 476 notority en ik wil eigenlijk eiland 1 helemaal uitspelen, heb alle missies al gedaan enzo, heeft iemand de 500 al eens gehaald?
Ik heb ook al een heleboel uitgevonden dat je alleen in de jungle kan gebruiken
Ik zie ook uit naar de patch, zijn wel een paar probleempjes waar ik last van heb/had
- grote geheugenload (gelukkig genoeg geheugen
- schokken bij een electricity aanval
en een paar verbeteringen zou ook wel mooi zijn, met name:
- meer minions (moet te lang wachten
- clocks die wat beter werken
- minions die taken krijgen die wat meer op rang/specialiteit gericht zijn
- je henchmen op hold zetten (zodat ze niet weglopen)
in ieder geval heb ik nog veel plezier gehad van dit spelletje
HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m
Ik snap een paar dingen nog steeds niet 
Ik heb zo'n beetje all missies gedaan ( denk ik) zoals alle flaggen completed and alle mannetjes die er te halen valt. Maar mijn notority is nog maar 1 plaats verschoven?
Nu zie ik nog objectes die ik moet doen alleen snap ik er niks van. Er staat dat ik in india wat moet doen, maar er staat geen flag of zo iets wat ik nog moet doen.
Moet ik in india gaan plotten? Hetzelfde geld voor noord amerika, er staat dat ik daar wat moet doen. ik heb geen idee
En wat is plotten?
Ik kom echt niet verder, ik kijk rustig hoe mijn mannetjes bewegen, maar niet echt actie...
En bij mijn objects staat ook dat ik andere slechte leiders moet uitnodigen, alleen ik zit met vraagtekens
Ik heb zo'n beetje all missies gedaan ( denk ik) zoals alle flaggen completed and alle mannetjes die er te halen valt. Maar mijn notority is nog maar 1 plaats verschoven?
Nu zie ik nog objectes die ik moet doen alleen snap ik er niks van. Er staat dat ik in india wat moet doen, maar er staat geen flag of zo iets wat ik nog moet doen.
Moet ik in india gaan plotten? Hetzelfde geld voor noord amerika, er staat dat ik daar wat moet doen. ik heb geen idee
Ik kom echt niet verder, ik kijk rustig hoe mijn mannetjes bewegen, maar niet echt actie...
En bij mijn objects staat ook dat ik andere slechte leiders moet uitnodigen, alleen ik zit met vraagtekens
Klik op een land in het wereldscherm, stuur er ventjes heen (onderin op ventjes klikken) en kijk dan bovenin het scherm. Daar staat stealing (stelen -> standaard), plotting (zoeken) en hiding (verstoppen)Caboman schreef op 17 oktober 2004 @ 01:11:
Moet ik in india gaan plotten? Hetzelfde geld voor noord amerika, er staat dat ik daar wat moet doen. ik heb geen ideeEn wat is plotten?
Hiden moet je doen als je ziet dat er agents van je tegenpartij in het land zijn.
(Het wereldscherm zit onder de witte knop met een aardbol er op)
^^ plotten naar die gastjesEn bij mijn objects staat ook dat ik andere slechte leiders moet uitnodigen, alleen ik zit met vraagtekens
spoiler:
Don dinges zit in west-coast, de rest weet ik niet meer 
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
kan de TS niet even wat snelle informatie over gameplay in de startpost zetten... Er worden nogal veel vragen dubbel (of meer) gesteld...
^^ Vooral niet doen als je geen tijd/zin hebt
^^ Vooral niet doen als je geen tijd/zin hebt
ja, heb toch een week vakantie, dus dat moet wel lukken. ^_^
Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org
Wanneer ik ga plotten blijft de "complete" balk op de helft staan.. het schuift niet echt, weet iemand iets?
En nog als jullie plotten, nemen jullie dan bepaalde typen mee, zoals guards etc.
"t schijnt dat techni.. 't beste zijn om te plotten? En hoeveel nemen jullie dan mee om te plotten.
Ik vind 't jammer dat je je guards niet kunt selecteren, want soms komen een paar mannetjes en die slopen mijn traps. En ik wil dat al mijn guards reageren.
Het is ook zo dat als de "good guys" komen killen ze al m'n vaults en techni..
Mijn basis is best groot, en iedereen zit meestal helemaal onderaan mijn basis in de controlroom... dus is 't jammer dat m'n guards niet snel kunnen komen.
En nog als jullie plotten, nemen jullie dan bepaalde typen mee, zoals guards etc.
"t schijnt dat techni.. 't beste zijn om te plotten? En hoeveel nemen jullie dan mee om te plotten.
Ik vind 't jammer dat je je guards niet kunt selecteren, want soms komen een paar mannetjes en die slopen mijn traps. En ik wil dat al mijn guards reageren.
Het is ook zo dat als de "good guys" komen killen ze al m'n vaults en techni..
Mijn basis is best groot, en iedereen zit meestal helemaal onderaan mijn basis in de controlroom... dus is 't jammer dat m'n guards niet snel kunnen komen.
[ Voor 53% gewijzigd door Cabo op 17-10-2004 14:48 ]
Weet iemand hoe je deze super agent uitschakelt Katerina Frostonova.
Ik heb de teddy beer, en om haar uit te schakelen moet je laten zien hoe je die teddy beer van der sloopt. Ik heb volgens mij echt alle apparaten gehad om haar te ondervragen en te mishandelen
maar er gebeurt niks.
Ik heb de teddy beer, en om haar uit te schakelen moet je laten zien hoe je die teddy beer van der sloopt. Ik heb volgens mij echt alle apparaten gehad om haar te ondervragen en te mishandelen
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
lol... alle apparaten die je hebt he... misschien is dat het probleem, moet je het apparaat waarmee je dat mens marteld nog uitvinden.
ik zit nog steeds op eiland 1 heb nu 492 notority en niets meer op de kaart
ik wil 500...
waneer zijn jullie eigenlijk naar het 2e eiland gegaan en kun je op het 2e eiland nog acts of infamy die je op het 1e eiland niet hebt gedaan toch nog doen?
(o, en hoeveel centen hadden jullie voor het 2e eiland, hoeveel heb je nodig om te overleven)
^^ wel weer genoeg vraagjes voor vandaag
ik zit nog steeds op eiland 1 heb nu 492 notority en niets meer op de kaart
waneer zijn jullie eigenlijk naar het 2e eiland gegaan en kun je op het 2e eiland nog acts of infamy die je op het 1e eiland niet hebt gedaan toch nog doen?
(o, en hoeveel centen hadden jullie voor het 2e eiland, hoeveel heb je nodig om te overleven)
^^ wel weer genoeg vraagjes voor vandaag
Ik heb een beetje dit faq doorgelezen en 't heeft me goed geholpen
http://db.gamefaqs.com/co...in/file/evil_genius_b.txt
http://db.gamefaqs.com/co...in/file/evil_genius_b.txt
thnx, zijn best wel goede FAQ's ben nu even aan het afvinken wat ik al gedaan heb 
heb nu bijna 2.5 miljoen (en ik kan mijn hele basis nog verkopen natuurlijk) dus ik dnek dat ik bijna naar #2 ga
heb nu bijna 2.5 miljoen (en ik kan mijn hele basis nog verkopen natuurlijk) dus ik dnek dat ik bijna naar #2 ga
Ik heb hem al op gelost . Die teddy beer die je moet halen word ergens in je basis neer gezet ( en die ziet er bijna het zelfde uit als waar je guards op trainen. ) En daar moet je dus op ondervragen.
Bij mij stond die teddy beer ergens in een uithoek dus na 10 min zoeken had ik hem eindelijk.
Bij mij stond die teddy beer ergens in een uithoek dus na 10 min zoeken had ik hem eindelijk.
I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.
Verwijderd
Heb het gisteren uitgespeeld, was onaangenaam verrast dat eiland2 de laatste is. Ben nu overnieuw begonnen met andere genius. Heb nu wel door dat om te stelen, je hebt best zo min mogelijk man kan plaatsen, met net zoveel socialminions om de heat laag te houden. Doe je dit niet, dan wordt je heat zo hoog dat er zwermen soldiers en veterans op je eiland afkomen en je alleen maar bezig bent met verdedigen.
Die Katarina Frostonova kun je pakken door haar te ondervragen op haar teddybeer, dus niet op een interrogationchair of stuk equipment uit je lab.
Ik heb de minions nu nog steeds op max 200 staan, merk er niet veel meer van dan dat ik wat meer vrijheid heb en mijn research vele malen soepeler gaat. Ik heb nu al dingen geresearched die ik aan het eind van mijn vorige spel nog niet eens had!
Die Katarina Frostonova kun je pakken door haar te ondervragen op haar teddybeer, dus niet op een interrogationchair of stuk equipment uit je lab.
Ik heb de minions nu nog steeds op max 200 staan, merk er niet veel meer van dan dat ik wat meer vrijheid heb en mijn research vele malen soepeler gaat. Ik heb nu al dingen geresearched die ik aan het eind van mijn vorige spel nog niet eens had!
Verwijderd
Welk van de interrogation devices meot ik gebruiken om dei Jet Chan Master (die triner van hem) Te ondervragen? Geen 1 werkt 
Al gevonden
Al gevonden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 09:13 ]
wanneer kan ik researchers krijgen? Ik sta nu op iets van 150 of qua notority, en heb alles wat ik kan al gebouwd...
Nog iets, ik heb de crime lords (3 stuks) aan mijn tafel zitten, moet ik er dan nog meer hebben? of wat moet ik met ze?!
Nog iets, ik heb de crime lords (3 stuks) aan mijn tafel zitten, moet ik er dan nog meer hebben? of wat moet ik met ze?!
Je moet nog meer crime lords. 5 in totaal volgens mij.
Researchers:
Ligt het trouwens aan mij of klinkt The Matron als Dame Edna?
spoiler:
Er komt een russische naar je eiland toe, die moet je gevangen nemen en in de keukenmixer verhoren
. Dan is er nog een maar die kun je pas opsporen als je genoeg notoriety hebt.
Researchers:
spoiler:
Als alle crimelords eenmaal bij je zijn krijg je objective 3; een research conferentie in japan waar je een machine moet stelen. dan kun je de research ruimte bouwen.
Ligt het trouwens aan mij of klinkt The Matron als Dame Edna?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Ik ben bezig op het 2e eiland net voorbij de missie waar je een paar diplomats moet laten infiltreren. Dat is al klaar maar nu is er nog een missie voor mijn doomsday device waar ik uit alle werelddelen wat zeldzame producten moet jatten. Alleen dat lukt me maar niet, ik heb al die missies al gedaan en die crates heb ik al binnen alleen er gebeurt verder niks. De missies blijven open staan en zijn dus niet completed terwijl ik volgens mij de task wel heb volbracht.
Weet iemand hoe deze missie in elkaar steekt en wat ik verkeerd doe?
Weet iemand hoe deze missie in elkaar steekt en wat ik verkeerd doe?
wat ik heb gemerkt met traps in je basis:
als je een hoek maakt met 2 van die wind dingen der in, en dan die naar een muur laten blazen, met haaks daarop weer 2 windmachines, en die naar een muur (of deur) laten blazen met een gas machine der boven, ZEER dodelijk is voor BIJNA alles dat binnen komt
soldiers vinden het iig niet leuk
grote freezer is ook erg handig om al die lijken op te riumen
maaruh, Guards en andere military units zijn goed voor money making.
zijn techs dan goed in het plotten van stuff?
wat zijn de specialisaties van de vershillende ventjes.
wat ik trouwens gemist heb, is het doel van eiland 1 om 1000 notoriety te krijgen?
of om gewoon alle missies te doen??
ik speel trouwens op easy, en heb nog geen enkele tourist gezien...
ennuh, welk bestandje moet je dan editten voor 200 minions?
als je een hoek maakt met 2 van die wind dingen der in, en dan die naar een muur laten blazen, met haaks daarop weer 2 windmachines, en die naar een muur (of deur) laten blazen met een gas machine der boven, ZEER dodelijk is voor BIJNA alles dat binnen komt
soldiers vinden het iig niet leuk
grote freezer is ook erg handig om al die lijken op te riumen
maaruh, Guards en andere military units zijn goed voor money making.
zijn techs dan goed in het plotten van stuff?
wat zijn de specialisaties van de vershillende ventjes.
wat ik trouwens gemist heb, is het doel van eiland 1 om 1000 notoriety te krijgen?
of om gewoon alle missies te doen??
ik speel trouwens op easy, en heb nog geen enkele tourist gezien...
ennuh, welk bestandje moet je dan editten voor 200 minions?
[ Voor 10% gewijzigd door TepelStreeltje op 18-10-2004 15:33 ]
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
@Remi:
om je doomsday ding te bouwen moet je eea in elkaar zetten in de grot in de vulkaan. Gewoon rechtsklikken in die ruimte en dan zou je moeten zien wat je kan bouwen. Als je inderdaad alle kratten al hebt, bouw je dus in 1 maal je device.
@Tepelstreeltje:
ergens in een subdir waar je het spel geinstalleerd hebt staat het bestandje population.ini. De eerste regel bevat het totaal aantal mogelijke minions. Maak hier van wat je wil, opslaan, afsluiten en spel opnieuw starten.
om je doomsday ding te bouwen moet je eea in elkaar zetten in de grot in de vulkaan. Gewoon rechtsklikken in die ruimte en dan zou je moeten zien wat je kan bouwen. Als je inderdaad alle kratten al hebt, bouw je dus in 1 maal je device.
@Tepelstreeltje:
ergens in een subdir waar je het spel geinstalleerd hebt staat het bestandje population.ini. De eerste regel bevat het totaal aantal mogelijke minions. Maak hier van wat je wil, opslaan, afsluiten en spel opnieuw starten.
ThxVerwijderd schreef op 18 oktober 2004 @ 16:04:
@Remi:
alles is wel simpel te editten in de files!
kan gewoon de kracht van je ventjes enzo bepalen!
minions met een healht van 150, geen probleem!
en henchman met een health van 350? pas de problem
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Waar kan je die laatste 2 dan doen?TepelStreeltje schreef op 18 oktober 2004 @ 21:10:
lol je hebt gelijkTepelStreeltje schreef op 18 oktober 2004 @ 21:10:
Zo'n beetje alles..minions, wapens, traps
kijk even hier
Program Files\VUGames\Evil Genius\DynamicResources\BalancingSpreadsheets
ik heb nu notoriy 200, alle missies die ik KAN doen gedaan (enkel 1 met Scientistst heb ik nog niet, en 1 met mercs..)
Ik moet die gast in afrika zoeken waar zit ie en hoeveel man moet erop? ik krijg hem maar niet gevonden want je notority moet ok daar hoog genoeg voor zijn
Ik moet die gast in afrika zoeken waar zit ie en hoeveel man moet erop? ik krijg hem maar niet gevonden want je notority moet ok daar hoog genoeg voor zijn
mijn notority kan dus niet meer omhoog door missies
eeeehm Tasma, niet lullig bedoeld hoor, maar eeh 3 posts onder elkaar 
iig, ik ken je probleem heb nu 495 notority en geen missies meer
maar ben ook nog maar net op eiland 2 (moet eigenlijk nog aan mijn basis beginnen
)
iig, ik ken je probleem heb nu 495 notority en geen missies meer
maar ben ook nog maar net op eiland 2 (moet eigenlijk nog aan mijn basis beginnen
*kuch* [rml]Pater in "[ pc] Evil genius"[/rml] *kuch*
Overigens ben ik wel van mening dat ze dit in het spel hadden moeten uitleggen. Nu krijg je een info knop die gewoon niet werkt.
Overigens ben ik wel van mening dat ze dit in het spel hadden moeten uitleggen. Nu krijg je een info knop die gewoon niet werkt.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Die info knop werkt bij mij perfect?Pater schreef op 20 oktober 2004 @ 14:36:
*kuch* [rml]Pater in "[ pc] Evil genius"[/rml] *kuch*
Bij mij ook wel, behalve bij deze technologie.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
is erg vaag, bij mij werkt ie niet direct vanuit het labratory als ik iets geresearched heb, maar wel als ik de kamer erbij zoek en daar dat apparaat bekijk
Ik vermaak me kostelijk
Ben nog vrij in het begin, maar het is absoluut een grappig spelletje
[ Voor 87% gewijzigd door Kaastosti op 24-10-2004 21:04 . Reden: Proleem verholpen, nu alleen nog maar vrolijk ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Weet iemand misschien of (en hoe) je een ingang van je basis weghaalt?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Verwijderd
Niet. Wat je wel kan doen, is zorgen dat er geen gang meer aan vast zit.NitroX infinity schreef op 24 oktober 2004 @ 21:26:
Weet iemand misschien of (en hoe) je een ingang van je basis weghaalt?
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2004 22:07 ]
was er nou een patch uit of heb ik spoken gehoord
Battle.net Spud#2543
Ik weet het niet meer... ik heb alle criminelen uit de wereld opgehaald en moet nu volgens de planning laten zien dat ik de man ben. Ze zitten allemaal aan de conference table... en ik ga er bij zitten. Er gebeurt niets. Okee, dan ga ik achter m'n briljante bureau zitten... gebeurt wederom niets. Wat mis ik?
Ik miste Nigel Ewing die er nu net pas bij is gekomen.. houdt het dan nooit op?
Ik miste Nigel Ewing die er nu net pas bij is gekomen.. houdt het dan nooit op?
[ Voor 14% gewijzigd door Kaastosti op 25-10-2004 14:18 ]
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Erg leuk spel, hoewel de Chet Li superagent wel ontzettend iritant is. Ik liep op eiland 1 vast omdat ik gewoon blut raakte nadat hij een aantal keer kort achter elkaar mijn basis uitgemoord en opgeblazen had. Daardoor kwam ik ook niet meer toe aan missies of geld omdat er niet snel genoeg minions bijkwamen. Beetje overpowered m.i.
Ben nu overnieuw begonnen en eerst een boel geld aan het sparen, nog voor die loslopende maid gecaptured moet worden. Op dat moment zijn er nog geen agents of justice en ook geen superagents, dus free money to gather. Hopelijk krijg ik niet zometeen een enorme inval omdat alle landen tegen die tijd blut zijn
Ben nu overnieuw begonnen en eerst een boel geld aan het sparen, nog voor die loslopende maid gecaptured moet worden. Op dat moment zijn er nog geen agents of justice en ook geen superagents, dus free money to gather. Hopelijk krijg ik niet zometeen een enorme inval omdat alle landen tegen die tijd blut zijn
@Tepelstreeltje:
Er is een onofficiële patch: http://www.evilplanet.com/
staat een nieuwsbericht over.
Wat heeft iedereen toch met die superagents? Ik heb die chet li en mariana mamba al een paar keer gehad en niks geen problemen mee. Ff gevangen nemen en ondervragen. Daarna worden ze door een valet je basis uitgedragen en heb je eerst geen last meer van ze.
Er is een onofficiële patch: http://www.evilplanet.com/
staat een nieuwsbericht over.
Wat heeft iedereen toch met die superagents? Ik heb die chet li en mariana mamba al een paar keer gehad en niks geen problemen mee. Ff gevangen nemen en ondervragen. Daarna worden ze door een valet je basis uitgedragen en heb je eerst geen last meer van ze.
Bij mij crasht ie nou elke keer binnen 10 minuten 
Ik zou niet weten waarom, maar het is heel erg irritant
Ik zou niet weten waarom, maar het is heel erg irritant
Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.
Verwijderd
Een unofficial patch is uit ja, maar ik wacht wel op de officiele. Wordt overigens ook voor gewaarschuwd bij dit patchje. Oh well, officiele patch zal niet lang meer duren lijkt me.
Zelfs de onofficiele patch ziet er al goed uit (specs), ik hoop dat de officiele er op lijkt, maar dat er dan ook wat aan die eindeloze rij irritante bugs gedaan wordt