[pc] Evil genius

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:31

Aight!

'A toy robot...'

Tha_Freak schreef op 08 oktober 2004 @ 08:54:
Kan momenteel dus mercenaries, scientists en spindocters maken en zou het niet beter zijn om daar veel van te maken?
Dus de technicians/valets/guards grotendeels te vervangen door deze betere aangezien ze hetzelfde doen alleen beter.
Ik geloof dat de valets de enige zijn die brand blussen en ev, je mensen weg brengen, maar dat doen geloof ik ook de rest weet het niet meer zeker.

Ik heb nu een leuke trap:

De dreadmill, lachen dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-10 22:03
Ik heb net de demo gespeeld en dit doet me echt denken aan Dungeon Keeper zo vet!!!
Dit spel moet ik hebben :P

Ik vind de spellen die tegenwoordig uitkomen maar matig maar dit lijkt me echt een fantastisch spel.

[ Voor 33% gewijzigd door Bapawe op 08-10-2004 11:50 ]

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Aight! schreef op 08 oktober 2004 @ 11:08:
[...]

Ik geloof dat de valets de enige zijn die brand blussen en ev, je mensen weg brengen, maar dat doen geloof ik ook de rest weet het niet meer zeker.

Ik heb nu een leuke trap:

De dreadmill, lachen dat ding :D
De dreadmill is briljant idd. Heb wel eens 20 minions en 2 superagents op zo'n ding gehad :')
Keihard tegen m'n laserdeur gesmeten. Fikkie! :)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:43

Remi

Moo!

Is er ook een manier om te zorgen dat m'n eigen minions die traps niet activeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Remi schreef op 08 oktober 2004 @ 17:04:
Is er ook een manier om te zorgen dat m'n eigen minions die traps niet activeren?
Zorgen dat hun attention balkje vol is.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Na het spel heel lang gespeelt te hebben ben ik toch maar gestopt vanwege de irraties die het veroorzaakt met als toppunt de super agten uit sabre die je de heletijd je alarm laat afgaan en al je deuren opent zodat je zo weer handmatig kan sluiten

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Wat is de beste manier om te beginnen?
Meteen veel minions op verschillende wereld delen laten stealen of zijn er betere manieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Trivian schreef op 08 oktober 2004 @ 19:34:
Wat is de beste manier om te beginnen?
Meteen veel minions op verschillende wereld delen laten stealen of zijn er betere manieren?
Yup, veel geld stelen. Is de enige manier om aan geld te komen. Wat ook handig is in het begin heeeeeeeeel veel lockers bouwen. Op die manier kan je snel meer minions krijgen.

[ Voor 7% gewijzigd door Cryonist op 08-10-2004 19:41 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

evilpin0 schreef op 08 oktober 2004 @ 18:01:
Na het spel heel lang gespeelt te hebben ben ik toch maar gestopt vanwege de irraties die het veroorzaakt met als toppunt de super agten uit sabre die je de heletijd je alarm laat afgaan en al je deuren opent zodat je zo weer handmatig kan sluiten
Dat is inderdaad verdomd irritant. AL die deuren opnieuw instellen :(. Daar wordt je gewoon knetter van.

Die freaks zijn wel handig, alleen al omdat ze de irri agenten gewoon automatisch omleggen i.p.v ik ze de hele tijd moet gaan zoeken en taggen. Moet ik wel weer de hele tijd bodybags in de biotank flikkeren.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Hoeveel keukens moet ik in godsnaam bouwen bij die nikita leonov? Heb al 8 Mess Counters en 2 normale :X

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:20

Basszje

Reisvaap!]

Verwijderd schreef op 08 oktober 2004 @ 21:01:
spoiler:
Hoeveel keukens moet ik in godsnaam bouwen bij die nikita leonov? Heb al 8 Mess Counters en 2 normale :X
spoiler:
1

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spoiler:
Waarom gebeurt er dan niks? Dat wijf zegt steeds i'm waisting my time enzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een klein vraagje waar ik het antwoord niet op kan vinden:
Er komen niet meer dan 27 minions incl valets, technicians en guards.
• Ik heb een capaciteit voor 100 minions.
• M'n beruchtheid wordt steeds meer (34), wat zou moeten helpen om dit maximum te verhogen.
• Ik kan het aantal workers zover verhogen als ik wil, er komt niets meer bij.

[ Voor 32% gewijzigd door dr snuggles op 08-10-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:45
ik ben op de pc bij me vader opnieuw begonnen met een eilandje, alles mooi het gaat eindelijk eens echt goed zoals ik wil :P

maar die savegames zet ik hier dus terug... maar die ziet ie niet? of hij weigert ze te loaden? iemand enig idee hoe om dit op te lossen? want ik wil mijn goeie eiland terug :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
wwillem schreef op 08 oktober 2004 @ 22:04:
Kijk eens in het overzicht waar je de hoeveelheid mensen kunt toewijzen. Je kan niet meer valets, technicians, guards etc hebben dan het totaal aantal minions. Je hebt bijvoorbeeld dertig minions, waarvan er vijf technicians, tien guards en vijf valets zijn -> tien minions blijven dus over. Heb je bijvoorbeeld tien technicians, tien guards en tien valets -> het totaal aantal minions kan dus niet lager zijn dan dertig.
• M'n beruchtheid wordt steeds meer (34), wat zou moeten helpen om dit maximum te verhogen.
Stuur wat mensen de wereld rond die aan het plotten gaan. Dan krijg je te zien waar je missies kunt doen en voer die missies met succes uit. Dit verhoogt tevens de heat in de verschillende werelddelen. Bij het succesvol uitvoeren van een missie wordt ook de notority verhoogd.
Hier heb ik ook last van, misschien dat het een bug in het spel is. Zeker weet ik dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 08 oktober 2004 @ 22:23:
Hier heb ik ook last van, misschien dat het een bug in het spel is. Zeker weet ik dat niet.
Volgens mij heb ik de oplossing gevonden.

Wat ik denk: De capaciteit wordt aan de hand van je notority bepaald. Door een bug wordt alleen bij het laden van een savegame / laden van het spel gekeken hoe hoog dit is.

Nadat ik m'n vorige post gemaakt had, ging ik dus verder spelen en toen lag de limiet opeens bij 50. Als het goed is kan ik straks nog meer ventjes maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wwillem schreef op 08 oktober 2004 @ 22:04:
100 is volgends mij de limit ik heb in de 300 notoriety gehad en nogsteeds 100 minions...
lekker blijve voor looten, rippen en andre crimes plegen lekker bij 4 allience jatten en de andere plotten...
lockers = minions. het aantal lockers dat je hebt bepaald hoeveel minions je kan...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-10 10:12
Als je meer minnions wil hebben kan je de population.ini in de DynamicResources/Config aan passen. Dat is gezien van uit waar ever jij je spel geinstalled heb ^_^

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

TWBMS schreef op 09 oktober 2004 @ 00:49:
Als je meer minnions wil hebben kan je de population.ini in de DynamicResources/Config aan passen. Dat is gezien van uit waar ever jij je spel geinstalled heb ^_^
Das cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu al 4 uur bezig met die Nikita Leonov, maar nog steeds niet, heb al aardig hoge niority en al aardig wat items van de wereld gejat :X Hoe overtuig ik haar :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2004 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 09 oktober 2004 @ 08:50:
Ik ben nu al 4 uur bezig met die Nikita Leonov, maar nog steeds niet, heb al aardig hoge niority en al aardig wat items van de wereld gejat :X Hoe overtuig ik haar :?
Interrogate selecteren en in de mixer van je kitchen counter plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ligt het aan mij of is dit spel best sloom?
Ik ben gisteren hartstikke lang bezig geweest om een 'normale' basis te bouwen, ik heb nogeens geen mercenaries kunnen maken.
Wat doe ik fout?

Ik zou graag willen weten wat jullie het liefst zo snel mogelijk gebouwd zien hebben.
- Heb je echt 1 locker nodig voor 1 minion?
- Hoe kun je er goed voor zorgen dat je minions niet deserten?
- Wat voor minions kun je het beste op de world map plaatsen?

[ Voor 49% gewijzigd door Bapawe op 09-10-2004 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shuogg schreef op 09 oktober 2004 @ 09:30:
[...]

Interrogate selecteren en in de mixer van je kitchen counter plaatsen.
lol slim, krijg er laatste ene filmpie over 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Trivian schreef op 09 oktober 2004 @ 10:33:
Ik ben gisteren hartstikke lang bezig geweest om een 'normale' basis te bouwen, ik heb nogeens geen mercenaries kunnen maken.
Wat doe ik fout?

Ik zou graag willen weten wat jullie het liefst zo snel mogelijk gebouwd zien hebben.
Ja, het duurt best een tijd voor je de wat hogere minions kunt krijgen.

-Volgens mij moet je inderdaad 1 locker per minion hebben.
-Hou hun loyalty hoog (blauw) door je Evil Genius er af en toe een te laten afknallen terwijl de rest toekijkt, door de EG in de buurt van je minions te houden (area of effect, ik hou m'n EG bijna permanent in de control room), of door ze agents te laten ondervragen/martelen. Loyalty gaat omlaag door bijv. het opruimen van bodybags.
-Military om geld te stelen, science om te plotten.

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Trivian schreef op 09 oktober 2004 @ 10:33:
Wat doe ik fout?

1. Nee, het is je nority en de lockers, later kan je researchen dat je andere lockers hebt, die meer minions kunnen en minder plaats in nemen.

2. Loot objects die je gestolen hebt, of natuurlijk met je evil genius af en toe eentje killen die wil gaan deserten.

3. Ligt eraan wat je moet hebben, science voor plotting, social voor de heat naar beneden te halen en om geld binnen tehalen heb ik altijd een tal vak workers (kan ik toch missen) en wat guards + mercenaires, kung fu gasten, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Alvast bedankt voor de antwoorden :)

Ik heb nu weer een vraag:
- Zijn er 2 manieren om een nieuwe soort minions te creeren?
- Enemy gevangen nemen en ondervragen
- Plotten en dan een missie doen waar je een nieuwe soort minion moet ontvoeren

Ik denk dat ik nu het spel wel redelijk kan spelen, gelukkig is het best moeilijk dan kan ik er lekker lang over doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Trivian schreef op 09 oktober 2004 @ 11:57:
Alvast bedankt voor de antwoorden :)

Ik heb nu weer een vraag:
- Zijn er 2 manieren om een nieuwe soort minions te creeren?
- Enemy gevangen nemen en ondervragen
- Plotten en dan een missie doen waar je een nieuwe soort minion moet ontvoeren

Ik denk dat ik nu het spel wel redelijk kan spelen, gelukkig is het best moeilijk dan kan ik er lekker lang over doen :P
Je krijgt nieuwe minions door ze van de wereld map te ontvoeren en dan te ondervragen.
De gewone agenten enz ondervragen levert niets op trouwens behalve dat diegene die toekijken hun loyalty omhoog zien gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Het is toch ook wel leuk zien, als je je ze met een gigantisch laser gaat ondervragen, of in een boeken kast. of zo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23

Shapeshifter

Get it over with

Zeg weet iemand trouwens al de weaknessen van die super agents, het schijnt namelijk dat je ze dan kunt verslaan en dat wil ik nu zo onderhand wel. Ze hebben bijna al mijn henchmen vermoordt en ze triggeren steeds het alarm en dan gaan mijn deuren op "Stip 1" dat is echt moeilijk irritant...

tot zover ben ik deze agenten tegengekomen

- Maraianne Mamba
- Jet Chan
- Dirk Masters
- John Steele
- Een of andere paarse russische vrouw (met moeilijke naam)

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDarg0
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 19:12
PiM-RuLeZz schreef op 09 oktober 2004 @ 12:49:
Zeg weet iemand trouwens al de weaknessen van die super agents, het schijnt namelijk dat je ze dan kunt verslaan en dat wil ik nu zo onderhand wel. Ze hebben bijna al mijn henchmen vermoordt en ze triggeren steeds het alarm en dan gaan mijn deuren op "Stip 1" dat is echt moeilijk irritant...

tot zover ben ik deze agenten tegengekomen

- Maraianne Mamba
- Jet Chan
- Dirk Masters
- John Steele
- Een of andere paarse russische vrouw (met moeilijke naam)
Het duurde bij mij ook even voordat ik doorhad waar je die weaknessen kon vinden, maar als je naar je objectives menu gaat is er rechts onderin ook een knopje met "sub objectives" ofzo. Als je daar op drukt krijg je de objectives te zien die je moet voltooien om die super agents te verslaan of er staat gewoon wat hun weakness is.

[ Voor 5% gewijzigd door TheDarg0 op 09-10-2004 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb al een tijd dat m'n minions niet meer deserten. ik heb de loot objecten over de hele basis verspreid. dus ze kijken er constand naar. en volgends mij is de invloeds crikel ook hulpzaam in lolyalty hoog houden. ik heb op het moment bijna 2 miljoen cash liggen :P jummie.

en datunit limit cheaten is opzich wel maar ook niet. 100 is erg weinig natuurlijk. gezien je nog niet eens 10 van elke unit kan.

[ Voor 21% gewijzigd door daves2hd op 09-10-2004 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

TheDarg0 schreef op 09 oktober 2004 @ 13:01:
[...]

Het duurde bij mij ook even voordat ik doorhad waar je die weaknessen kon vinden, maar als je naar je objectives menu gaat is er rechts onderin ook een knopje met "sub objectives" ofzo. Als je daar op drukt krijg je de objectives te zien die je moet voltooien om die super agents te verslaan of er staat gewoon wat hun weakness is.
Raar, ik heb wel optional objectives, maar ik zie nergens hoe ik superagents moet verslaan en/of wat hun weaknessen zijn... hoeveel notority en wat voor ventjes heb jij dan

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiM-RuLeZz schreef op 09 oktober 2004 @ 16:46:
[...]

Raar, ik heb wel optional objectives, maar ik zie nergens hoe ik superagents moet verslaan en/of wat hun weaknessen zijn... hoeveel notority en wat voor ventjes heb jij dan
Komt ook pas op het tweede eiland he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Je kan pas de superagents verslaan op het 2e eiland, is volgens mij al eerder vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
gelukkig! me saves werken nog :) ik mistte denk ik wat bestanden dus heb alles in datagenerated folder door me pa laten rarren en dan maar door laten sturen aan mij :P (op video na natuurlijk die heb ik wel goed verder :) )

kzal straks is als ik et spel weer start ff wat screens van mijn basisje fixen kijken wat jullie ervan vinden. ik heb iig geld zat op et moment :P lig nu tegen de 3 miljoen aan op het 1e eiland :D

hoe komt het trouwens dat het zo lang duurt voordat scientist iets gevonden hebben wat potentieel researchbaar is? :/ ik heb er 18 rond lopen ofzo omdat ik wil researchen :P maar ik heb tot nu toe alleen 2x een research op een deur kunnen doen (daar kwam die crash test en heavy doors uit) en 2 x een research op de tafeltennis tafel (waarvan er 1 mislukt en je van die andere dat gym toestel krijgt)

waar kan ik trouwens die gym toestel neerplanten? :o ik heb op veel logische kamers gekkeken maar hij stond niet in het lijstje? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Jaguar645 schreef op 09 oktober 2004 @ 18:07:
waar kan ik trouwens die gym toestel neerplanten? :o ik heb op veel logische kamers gekkeken maar hij stond niet in het lijstje? :/
Barracks ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
:o toch niet goed genoeg nagedacht... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

dus ik kan pas op het 2e eiland super agents verslaan ;( jammer

zeg hebben jullie ook zo'n last van (bijna) contante freezes, ineens stoppen alle tellertjes en staan je ventjes stil, maar de muziek speelt gewoon door en als je dan rechtsklikt voor bouwmenu of je objectives screen oproept slaat 'ie terug naar je desktop.... erg vaag :/

ik denk dat ik zo'n 2.5 miljoen wil voor het 2e eiland, of kan ik beter nog even doorsparen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
ik ben gewoon rustig alles aant zoeken op het eerste eiland enzo, ben nu bezig om de eerste totem te retrieven :P als ik die 4 heb zal ik es de forces of justice die fake laten stelen :P

denk dat als het zo doorgaat ik tegen de 4 miljoen aan zal zitten als deze 2 objectives klaar zijn.

en dat researchen schiet echt niet op :(

pics komen zsm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ik had zo'n 600 k gespaard voor het tweede eiland en voordat ik wegging mijn gehele basis verkocht. :)
Had ongeveer 2 millioen voor het tweede eiland, moet alleen nu wel weer gaan stelen voor een vol laboratory, maar voor de rest kon ik me gehele basis in 1 keer bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Gymtoestellen moeten in de barracks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

Waar hebben jullie btw, in het 2e eiland je ingang?

Want ik had hem eerst dicht bij mij spullen gedaan, maar om de spullen te halen duurde zoooo lang, steeds het hele eiland aan het door crossen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Aight! schreef op 10 oktober 2004 @ 12:21:
Waar hebben jullie btw, in het 2e eiland je ingang?

Want ik had hem eerst dicht bij mij spullen gedaan, maar om de spullen te halen duurde zoooo lang, steeds het hele eiland aan het door crossen :P
De ene linksboven bij het depot met de heli en de ander rechtsonder bij het depot met de boot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Ruk... 3 minuten nadat ik op eiland 2 ben aangekomen komt er een bug oid in m'n menu rechtsonder. Een witte balk die dan sommige buttons niet meer laat zien en zorgt dat ik ze ook niet meer kan gebruiken. :{

Zeker niemand die dit ook heeft gehad? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de hele tijd agenten in mijn power room terwijl ze niet eens door de bases ingang zijn gegaan,hoe kan dit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:02:
Ik krijg de hele tijd agenten in mijn power room terwijl ze niet eens door de bases ingang zijn gegaan,hoe kan dit ?
Er zijn ook miniions van de tegenpartij die door de vloer komen via een luik. Humor ten top :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol wicked :p

maare hoe stop ik dit ?

want eer me minions op ze reageren hebben ze alweer een power station kaput gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 16:35:
lol wicked :p

maare hoe stop ik dit ?

want eer me minions op ze reageren hebben ze alweer een power station kaput gemaakt.
Je kan het stoppen door onzichtbare energie generatoren (wie verzint zoiets :D) te maken, maar dit kan je pas doen door te researchen.

Je kan ook een camera ophangen en vlakbij je generatoren een plek maken waar veel minions zijn (ik heb ze vlak bij de train toestellen staan).

Nog beter: Voorkomen dat ze er een agent langs loopt om foto's te maken zodat ze later terug komen. Ik heb ze nog niet gehad, omdat er nog nooit iemand is bij gekomen die het heeft kunnen na vertellen :7.

Ik zou twee nieuwe ruimtes maken, waar je je power stations verdeeld opstelt. Vervolgens wat camera's en een paar traps als extra'tje (de kartonnen pop is echt geniaal). Als ze toch nog komen zullen ze dan meteen gespot worden op de camera en kunnen ze te pletter geslagen worden. In de tijd dat de guards er nog niet zijn worden ze dan afgeleid door de kartonnen pop :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Tha_Freak schreef op 09 oktober 2004 @ 18:51:
Ik had zo'n 600 k gespaard voor het tweede eiland en voordat ik wegging mijn gehele basis verkocht. :)
Had ongeveer 2 millioen voor het tweede eiland, moet alleen nu wel weer gaan stelen voor een vol laboratory, maar voor de rest kon ik me gehele basis in 1 keer bouwen.
kreeg jij dan wel de volle 2 miljoen O_o? ik had 5,7 miljoen. dus ik peer um naar eiland 2 en ik kreeg maar 800.000 omdat er niet meer in de stronghold past opeht begin ( rot huisje ook :9)
Verwijderd schreef op 10 oktober 2004 @ 14:02:
die luiken komen door plekken die unaccesable zijn en een minion bijvoorbeeld opgesloten zit. of maybe een hotel met een kamer waar geen acces voor is via de deur of gang. als ze bijvoorbeeld een loot item dumpen op een plek bij een ingang en er minions zitten opgesloten ofzo. dan komen agents via een luik. ff goed rond kijken of er een minion in paniek rent.

[ Voor 35% gewijzigd door daves2hd op 10-10-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Nee in het begin niet, maar toen ik eenmaal mijn basis had gebouwd met een grotere stronghold erin met briefracks ofzo voor briefcases wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

vreemd, ik ben nml ook net gemoved dus met al m'n cash. er staat wel funds frozen. maar ik had dus gelijk een strongroom gemaakt. maar moet het dan met geld koffertjes erheen gebracht worden of wat? want ik wachte een tijdje gebeurde alleen nix :(

btw. bee traps zijn echt funny. had m'n ingangen vol gespamt. nadeel is dat die bijen iederen aanvallen. dus al m'n minions deserten, dood of een van de andere stars compleet omlaag :D. oops. maar onze jet chan rende ook als een mietje. vond ik wel lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jup daves2hd had gelijk der was zon plek,heb t nu gefixed en heb nergens meer last van :)

dank je

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Hoe laat je die agents de fake research device jatten?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet echt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Trivian schreef op 10 oktober 2004 @ 19:15:
Hoe laat je die agents de fake research device jatten?
Ik heb al vanalles geprobeerd maar het lukt niet echt :(
Bouw in de buurt van de base entrance een kleine laboratoriumkamer van 9x9 tegels en plaats daar die fake research machine in. Dan moet je de burglars gewoon hun gang laten gaan. Als ze de machine spotten dan zeggen ze heel verbaasd "w00t" en jatten dat ding. Laat ze nog steeds hun gang gaan (dieven kunnen dan nog goud of iets anders stelen) en dan lopen ze op een gegeven moment de basis uit. Je ziet ze dan naar langs de basis naar beneden lopen en verdwijenen. Op dat moment is die missie volbracht. Laat dus één inbreker zijn gang in de basis totdat die de machine heeft. Als je een inbreker in de basis hebt die zonder machine naar buiten loopt: killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Het is wel handig om een klein laboratory buiten je basis in een shack te bouwen, zodat ze niet je basis inhoeven.

daves2hd, ik heb dus gewoon een grote storage room met een aantal briefcase racks erin gebouwd en vervolgens die oude storage gesloopt zodat alles werd overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Tha_Freak schreef op 10 oktober 2004 @ 19:42:
Het is wel handig om een klein laboratory buiten je basis in een shack te bouwen, zodat ze niet je basis inhoeven.

daves2hd, ik heb dus gewoon een grote storage room met een aantal briefcase racks erin gebouwd en vervolgens die oude storage gesloopt zodat alles werd overgezet.
Ja thx goed idee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of naast je lab 1 cel te bouwen, eentje in douwen, laten jatten en zijn gang laten gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Je moet wel een Act of Infamy doen om te laten weten dat je dat ding uberhaupt hebt...

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
NHJ BV schreef op 10 oktober 2004 @ 21:38:
Je moet wel een Act of Infamy doen om te laten weten dat je dat ding uberhaupt hebt...
Hoeft niet, verhoogt alleen het aantal dieven dat er achteraan gaat. Ik heb bijv. die acts of infamy niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind dit echt een topspel, heb echter wat vraagjes die jullie hier zo kunnen beantwoorden?

1- ik heb een aantal kamers met een timeclock uitgerust voor de bemanning. Ik krijg niet de indruk dat deze dingen werken zoals het zou moeten. Zo is de bemanning van mijn controlroom altijd hoog, ongeacht de setting van de clock. De andere kamers met een clock (armory, messhall) zijn veelal onbemand, ook al zet ik de clock op zijn hoogst

2- heeft iemand al een fool-proof manier om de base-entrance te beveiligen? Ik blijf zo nu en dan inbraken krijgen via de 2 voordeuren. Ik zit nog op eiland 1, met ingangen zo dicht mogelijk bij de 2 depots. Deze 2 ingangen gaan via een aantal traps en deuren naar elkaar toe, de daadwerkelijke basis bevindt zich via een sterkere deur daaronder. In de "openbare" gang liggen alleen mijn barracks en messhall, dit om onderzoekers nietsvermoedend naar huis te doen terugkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er waar maar 1 enemy per uur inkomt, ik maak vanmiddag wel ff screenshot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Een fool-proof manier om je ingangen te beveiligen kan niet zonder dat de helft van je minions wordt meegenomen in een lading traps :)

Een flinke lading zijgangen en deuren help overigens wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
NHJ BV schreef op 11 oktober 2004 @ 10:41:
Een fool-proof manier om je ingangen te beveiligen kan niet zonder dat de helft van je minions wordt meegenomen in een lading traps :)

Een flinke lading zijgangen en deuren help overigens wel behoorlijk.
Haha, inderdaad. Bij mij ging er gemiddeld per 2 agents 1 minion dood :D.

Na wat veranderingen gaat het een stuk beter:
Twee extra shacks gemaakt (kosten 50.000 per stuk) en daar per shack twee sensoren en twee omhoog klappende kartonnen minions in gedaan (waar agents niet dood van gaan, maar wel gek worden). Op deze manier hebben je minions ook geen last van de vallen.

Verder nog een gave vallen combo gemaakt (levert elke keer weer punten op :P).
Edit, zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~tuinder/val.png

[ Voor 7% gewijzigd door dr snuggles op 11-10-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn scherm staat dat ik een giant laser heb ontwikkeld weet ik niet in welke kamer in hem moet bouwen, weet iemand waar ik hem kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 11 oktober 2004 @ 13:29:
In mijn scherm staat dat ik een giant laser heb ontwikkeld weet ik niet in welke kamer in hem moet bouwen, weet iemand waar ik hem kan gebruiken?
Is gewoon de laboratory laser, kan je via 2 wegen krijgen Giant Laser en Laboratory laser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Giant laser hoort thuis in het laboratorium en is te gebruiken om stuff te researchen. In het researchscherm (en ook in het venster als je een kamer gaat bouwen of hebt gebouwd en als je een kamer gaat inrichten met attributen) laat je de muiswijzer even hoveren op het geresearcht item, dan staat er in de rechterbovenhoek van het item een Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/g/i.gif waar je op kan klikken voor meer info en soms een videofragment. Lees eens de handleiding zou ik zeggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img34.exs.cx/img34/9984/missie.jpg
Weet iemand waar ik deze laatste 2 (grijze) kan vinden/krijgen, ben ten einde raad :X

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2004 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dat zijn de 2 die je op de map moet vinden lijkt me. De 3 stukjes info zitten in Cuba, Midden/Noordafrika en Australie. Daar goed plotten en je krijgt ze vanzelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 07:46

krvabo

MATERIALISE!

Hmz, op eiland 1.. daar moet je don nogwattes de mafia baas ontvoeren. Dit is gelukt, maar wat moet ik er nu mee doen? Ik heb hem al een keer of 2 in de mixer gezet, en 2x in de interogation chair.. maar niets gebeurd?

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krvabo schreef op 11 oktober 2004 @ 17:55:
Hmz, op eiland 1.. daar moet je don nogwattes de mafia baas ontvoeren. Dit is gelukt, maar wat moet ik er nu mee doen? Ik heb hem al een keer of 2 in de mixer gezet, en 2x in de interogation chair.. maar niets gebeurd?
hehe niks, laat hem naar de conference table lopen ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10 07:12
Hoe maak ik scientists? Ik heb wel technicians, maar nog geen scientists, kan dat wel in level 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Dr_Frickin_Evil schreef op 11 oktober 2004 @ 18:28:
Hoe maak ik scientists? Ik heb wel technicians, maar nog geen scientists, kan dat wel in level 1?
Ja dat kan ;). Ergens een scientist vandaan halen (ontvoeren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

krvabo schreef op 11 oktober 2004 @ 17:55:
LOL :D.
Hem de tijd gunnen om naar de conversatie tafel te lopen :P. Als ie nog wil na die martelingen :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10 07:12
Ik kan die scientists nergens vinden, heb al overal geplot zo ongeveer, waar kan ik ze krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr snuggles
  • Niet online
Dr_Frickin_Evil schreef op 11 oktober 2004 @ 19:15:
Ik kan die scientists nergens vinden, heb al overal geplot zo ongeveer, waar kan ik ze krijgen?
Soms kan je niets vinden met plotten omdat je notorious level te laag is.

Bij mij was dit bijvoorbeeld zo omdat ik m'n fake research machine niet had laten stelen. Dit eventjes gedaan en plop ik kon opeens heel dingen extra zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Dr_Frickin_Evil schreef op 11 oktober 2004 @ 19:15:
spoiler:
Volgens mij was het north america (middelste gedeelte) waar je de scientist kon vinden, maar het kan zijn dat je nog niet genoeg notoriety hebt om hem te kunnen vinden ;)

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Mr_UnAnimouS schreef op 11 oktober 2004 @ 19:48:
[...]

spoiler:
Volgens mij was het north america (middelste gedeelte) waar je de scientist kon vinden, maar het kan zijn dat je nog niet genoeg notoriety hebt om hem te kunnen vinden ;)
spoiler:
Is dat niet een Quantum Physicist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

shuogg schreef op 11 oktober 2004 @ 19:53:
[...]

spoiler:
Is dat niet een Quantum Physicist?
spoiler:
Ohja, klopt :X. De scientist zit ergens in rusland :P (geloof ik, ik heb nu effe geen zin om het spel op te starten :P).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Oke... ik heb nu dus 2 super agents in m'n basis zitten 'gevangen' mamba en die chinees maar dat is echt niet te doen.
Hoe kan ik nou ooit m'n missies afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
Mmh.. mijn hotel werkt niet echt.. er zitten gemiddeld 2 touristen in ofzo. ik heb een bemande lobby met 2 banken, een desk en piano. een wing met 4 kamers en een lounge (helemaal bemand lopen wel 6 valet rond) en nog een wing met 4 kamers en een lege ruimte waar later het casino komt. wat moet ik doen zodat die touristen in het hotel blijven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Van mij had het spel wel iets beter uitgewerkt mogen worden. Je moet als speler ontzettend veel zelf uitvinden. Heb je bijvoorbeeld iets nieuws geresearched dan moet je eerst uitzoeken voor welke room dat eigenlijk bedoelt is.

Daarnaast had er van mij wel wat meer aandacht mogen worden gegeven aan de rangen onder de minions. Ik heb liever dat een van m'n workers naar buiten vliegt om een lijk op te pikken of te vechten met een enemy dan bijvoorbeeld m'n marksman of diplomat dat doet. Ik heb al een hele zooi highly trained minions verloren omdat ze in de line of fire kwamen.

Iets anders zijn de traps, eigenlijk had dat het leukste onderdeel van het spel moeten zijn. Je enemy op de meest gruwelijke manier om zeep helpen. Maar nee.. je verliest 2x zo veel van je eigen troepen dan je agents killed. Meteen een reden waarom ik dus geen traps meer gebruik.

Een ander iets zijn de securitydesks, waarom maakt het geen flikker uit of er nou wel of niet iemand achter zit te werken? Het securitysysteem schijnt altijd te werken zelfs als er geen mensen in de room zijn.

Die tijdklokken zijn ook waardeloos zover ik kan beoordelen. Als ik aangeef dat er ten alle tijden een zooi mensen aanwezig moet zijn dan verwacht ik ook dat het werkt. Maar nee ik kan zelfs beter geen klokken plaatsen want dan komen er zelfs nog meer mensen.

Ik vind het een beetje jammer dat ze het gewoon niet beter hebben uitgewerkt. Evil genius had een top game kunnen zijn imho alleen nu is het het even niet weet je.

my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remi schreef op 12 oktober 2004 @ 01:54:
Iets anders zijn de traps, eigenlijk had dat het leukste onderdeel van het spel moeten zijn. Je enemy op de meest gruwelijke manier om zeep helpen. Maar nee.. je verliest 2x zo veel van je eigen troepen dan je agents killed. Meteen een reden waarom ik dus geen traps meer gebruik.
Dat ligt er denk aan hoe je bouwt, bij mij gaan er maar een paar dood in totaal, maar die komen 1 minuut later toch weer terug :9
Een ander iets zijn de securitydesks, waarom maakt het geen flikker uit of er nou wel of niet iemand achter zit te werken? Het securitysysteem schijnt altijd te werken zelfs als er geen mensen in de room zijn.
securitydesks is er voor als er een enemy gezien is dat de mannetjes erheen gaan, als je het niet heb blijven de minions slapen oif wat ze ook ana doen zijn, maar word er wel gezegd van: Enemy spotted :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boely
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:03

Boely

ja van die sneeuwpop ja..

Ik kan nu 'freaks' bouwen, maar ik heb geen idee hoe. Wie weet het?

Welk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Is al eerder voorbij gekomen hoor geloof ik :X

hier dus... Is wel redelijk nadenken ;)

(lang leve zoek in topic knop :))

Hoe dan ook, ik heb een probleempje, het lijkt wel of EG een geheugen lek heeft oid, hij gebruikt hier echt 450 mb na het laden van een savegame, best veel... hoe zit dat bij jullie?

[ Voor 25% gewijzigd door UltimateB op 12-10-2004 09:15 ]

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ultimateb schreef op 12 oktober 2004 @ 09:12:

Hoe dan ook, ik heb een probleempje, het lijkt wel of EG een geheugen lek heeft oid, hij gebruikt hier echt 450 mb na het laden van een savegame, best veel... hoe zit dat bij jullie?
Dat is een bekende bug, ik heb er ook veel last van. Gelukkig duurt het maar een halve minuut waarna het heerlijk loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben nu al een week aant spelen en heb 2 super agent uitgeschakelt, alleen wordt ik maar niet mer rust gelaten door andere superagent en veterans meestal op alles schieten waqt beweegt, nu las ik over freaks dat ze super handig zijn daar tegen. Nu is mijn vraag hoe kom ik aan freaks? want die kan ik echt zwaar gebruiken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Elixir werkt aan een patch, die schijnt momenteel al bij Vivendi (de publisher) getest te worden. Als ales goed gaat komt die binnenkort, en ik denk dat ze ook de gameplay gaan aanpassen aan de meestgehoorde en terechte klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

'A toy robot...'

IK heb nu saw blades trap.

Nu komt niemand meer binnen, eerst worden ze met de magneten naar mijn saw blades trap getrokken, en dan zijn ze dood + de rest van die gozers zitten in dan zo een gas cage :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Laatst online: 25-10 10:04

Pater

Terry Tate

evilpin0 schreef op 12 oktober 2004 @ 10:28:
Ik ben nu al een week aant spelen en heb 2 super agent uitgeschakelt, alleen wordt ik maar niet mer rust gelaten door andere superagent en veterans meestal op alles schieten waqt beweegt, nu las ik over freaks dat ze super handig zijn daar tegen. Nu is mijn vraag hoe kom ik aan freaks? want die kan ik echt zwaar gebruiken
Zodra je de technologie hebt om freaks te maken, moet je bodybags in je biotanks gooien. Die bodybags worden dan freaks, domme, maar zeer sterke gasten, die je eigen traps triggeren, maar ook alle vijanden in het zicht aanvallen.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die tijdklokken zijn ook waardeloos zover ik kan beoordelen. Als ik aangeef dat er ten alle tijden een zooi mensen aanwezig moet zijn dan verwacht ik ook dat het werkt. Maar nee ik kan zelfs beter geen klokken plaatsen want dan komen er zelfs nog meer mensen.
erm... jij hebt zeker niet zoveel replenish objects in je basis of wel remi ? Zoals attention weet je wel ? ? :P en verdeel je loot eens over een groot aantal kamers waar je minions komen zker weten dat dat gaat helpen..

tijdklokken werken anders bij mij prima maar ja, je kunt je minions in de hand houden of niet he ? })

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2004 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ultimateb schreef op 12 oktober 2004 @ 09:12:

Ik heb er ook last van, zal wel opgelost zijn na die patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mennootje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 16:22
Ik vroeg me af waarom ik bepaalde items nog niet geresearched had en ik kwam op deze site terecht:

http://www.freewebs.com/creative-destruction/research.htm

Nu heb ik bijna alles behalve de dingen die je met "Pete Bog" moet researchen. Hoe kom ik aan dat ding/persoon ? Wil graag alles hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pete bog das toch de gitarist van no excuse ? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mennootje schreef op 12 oktober 2004 @ 15:03:
Ik vroeg me af waarom ik bepaalde items nog niet geresearched had en ik kwam op deze site terecht:

http://www.freewebs.com/creative-destruction/research.htm

Nu heb ik bijna alles behalve de dingen die je met "Pete Bog" moet researchen. Hoe kom ik aan dat ding/persoon ? Wil graag alles hebben :)
Volgens mij is Pete Bog die gast in het ijsblok die je kan vinden op een koud gedeelte van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Ik hoop echt dat die patch wat oplost...

heb zelf ook last van dat geheugen probleem, maar naast dat nog een veel irritanter probleem:

Als ik net lekker bezig ben, wil het nogal eens gebeuren dat het spel gewoon freezed... de muziek speelt gewoon door, maar de ventjes stoppen met lopen/werken en alle tellers stoppen ook

ik kan nog wel in ojectives screen, maar als ik de world-map of buildmode probeer slaat 'ie terug naar desktop :(

Ik vind dit wel raar;

Asus a7v8x-SA
AMD Athlon 2400+
ATi Radeon 9800 Pro @ XT
Maxtor 200 gb dingetje
1024 MB DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-10 08:25

aapelite

Do the kirby!

Ik heb de laatste tijd ook last van korte hang momentjes. Ik heb uitgezocht waar het door komt en het is sinds ik de tesla coils heb neergezet. Wanneer deze ontladen hangt het spel eventjes tot hij het eerste mannetje heeft geraakt. Dit gebeurd ook wanneer ik er wel of niet naar kijk, dus ten alle tijden. Iemand anders hier last van gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Laatst online: 25-10 10:04

Pater

Terry Tate

Ja, daar heb ik ook last van, precies zoals jij het omschrijft.

Overigens zijn die Tesla Coils wel ontzettend handig en geinig om te zien. :P

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik kan nog steeds niet researchen :( heb scientists zat, een labratory vol inc giant laser en cloning machine. en mijn fake machine is gejat. Maar in mijn research screen staat alleen die gianlaser en voor de rest niets :( Ook boven in niet. Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook altijd nog meer research machines jatten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
Ik zit nogsteeds met die super agents wat echt irritant is op het eerste eiland.
Ik heb ze alletwee 'gevangen' genomen maar ze zijn ook weer zo los.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste