[pc] Evil genius

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

IceStorm schreef op 03 oktober 2004 @ 12:29:
Ik kan er niks aan doen maar:

BRAVO! Eindelijk weer eens een hartstikke leuk spel, speelt lekker weg, vol humor en prima graphics. Gameplay is een beetje Dungeon Keeper like met Theme Hospital niveau humor.
Ik ben er echt erg over te spreken, imho gewoon een topgame die een aanschaf verdient.
Volledig mee eens :).
Alleen heb ik wat moeite met geld verdienen :X. Hebben jullie wat tips om wat meer geld binnen te krijgen?

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:57
Hier ook m'n geld begint een beetje op te raken ik heb wel wat mensen op die map staan maar nog heb ik maar iets van 1300 per minuut. Leuk spel, doet me een beetje denken aan de austin powers films met die Dr. Evil 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 16:26
messi schreef op 02 oktober 2004 @ 00:37:

Soms moet je even vogelen hoe iets werkt (zoals guards krijgen), maar als je het doorhebt is het echt een super spel
Zou je dit met ons kunnen delen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Sjoan schreef op 03 oktober 2004 @ 16:04:
[...]

Zou je dit met ons kunnen delen :)
Guards krijgen? Da's niet zo moeilijk :)

spoiler:
Zorg dat je toegang hebt tot het world domination screen, en stuur daarna een stuk of 5 workers naar Zuid-Amerika, en laat ze daar plotten. Na een tijdje zullen ze in het uiterste puntje van Zuid-Amerka een Act of Infamy (0 risk, 2 minuten) vinden waarbij je iemand kan kidnappen. Doe deze act, laat die gast in een holding cell stoppen, en ondervraag hem daarna.
De ondervrager zal na de ondervraging veranderen in je eerste guard, daarna kan je met een training room en een punchbag dummy verder guards trainen.

Mr_UnAnimouS: geld verdienen gaat beter met guard-achtige minions. Zelf heb ik vier van die consoles en vier memorybanks, en als die allemaal bemand zijn kan ik van zo'n beetje de hele wereld zien waar een beetje leuk geld is te verdienen. Zelf heb ik op het moment een zwik workers in het oostblok zitten, dat verdient iets van 2k per minuut.

Verder is natuurlijk niet meteen enorm groot bouwen, en vooruit plannen (alvast blueprint klaarleggen voor nieuwe kamers, maar ze nog niet meteen laten bouwen) ook handig. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Rafe op 03-10-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:36

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Heb je eigenlijk levels of is het gewoon in 1x 'klaar'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Rafe schreef op 03 oktober 2004 @ 16:35:
[...]

Guards krijgen? Da's niet zo moeilijk :)

spoiler:
Zorg dat je toegang hebt tot het world domination screen, en stuur daarna een stuk of 5 workers naar Zuid-Amerika, en laat ze daar plotten. Na een tijdje zullen ze in het uiterste puntje van Zuid-Amerka een Act of Infamy (0 risk, 2 minuten) vinden waarbij je iemand kan kidnappen. Doe deze act, laat die gast in een holding cell stoppen, en ondervraag hem daarna.
De ondervrager zal na de ondervraging veranderen in je eerste guard, daarna kan je met een training room en een punchbag dummy verder guards trainen.

Mr_UnAnimouS: geld verdienen gaat beter met guard-achtige minions. Zelf heb ik vier van die consoles en vier memorybanks, en als die allemaal bemand zijn kan ik van zo'n beetje de hele wereld zien waar een beetje leuk geld is te verdienen. Zelf heb ik op het moment een zwik workers in het oostblok zitten, dat verdient iets van 2k per minuut.

Verder is natuurlijk niet meteen enorm groot bouwen, en vooruit plannen (alvast blueprint klaarleggen voor nieuwe kamers, maar ze nog niet meteen laten bouwen) ook handig. :)
Je kunt nog meer geld verdienen door te jatten in China, het Midden Oosten of Europa. Die 3 locaties leveren het meeste op, en idd military minions en henchmen sturen. Kun je beter je workers thuis houden en die optrainen naar wat anders, zoveel heb je er echt niet nodig.

[edit]
2 levels (2 eilanden)
En die zijn weer onderverdeeld in objectives, voltooi je die dan krijg je toegang tot een volgende set.

[ Voor 5% gewijzigd door shuogg op 03-10-2004 16:54 ]

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

shuogg schreef op 03 oktober 2004 @ 16:53:
[...]

Je kunt nog meer geld verdienen door te jatten in China, het Midden Oosten of Europa. Die 3 locaties leveren het meeste op, en idd military minions en henchmen sturen. Kun je beter je workers thuis houden en die optrainen naar wat anders, zoveel heb je er echt niet nodig.
Ik heb er nu 5 per locatie in china, middle east en europe en dat levert 4000 per minuut op :D. Kijk dat begint er op te lijken :P. Nu effe wat meer guards trainen, want die zijn wat sterker en beter met geld binnen halen ;).

Ook tnx 2 Rafe voor de tips ;)

Edit:
Misschien nog een tipje van mij :P. Je kan in een bepaalt land (zoek zelf maar op ;)) ook een technician ontvoeren. Bij mij gingen de energy-vergaar-bakken telkens kapot en dan moet je weer nieuwe bouwen terwijl het goedkoper is om ze te laten repareren, voordat ze kapot zijn ;).

[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 03-10-2004 17:02 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Mr_UnAnimouS schreef op 03 oktober 2004 @ 17:00:
[...]

Ik heb er nu 5 per locatie in china, middle east en europe en dat levert 4000 per minuut op :D. Kijk dat begint er op te lijken :P. Nu effe wat meer guards trainen, want die zijn wat sterker en beter met geld binnen halen ;).

Ook tnx 2 Rafe voor de tips ;)

Edit:
Misschien nog een tipje van mij :P. Je kan in een bepaalt land (zoek zelf maar op ;)) ook een technician ontvoeren. Bij mij gingen de energy-vergaar-bakken telkens kapot en dan moet je weer nieuwe bouwen terwijl het goedkoper is om ze te laten repareren, voordat ze kapot zijn ;).
Yep, technicians/science minions zijn ERG handig. Verkorten ook de duur van Acts of Infamy (social minions verlagen de heat die je krijgt van een act of infamy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

heb een probleem:
spoiler:
Zoals je hier kan zien http://home.planet.nl/~backx065/uhh.JPG de onderste 3 complete dingen nog niet gaan branden. Dus ze zijn nog niet complete. Alleen ik heb wel de missies uitgevoerd en die gasten die ik moest ontvoeren zitten aan mijn tafel. 4 man en mijn evil genius. Alleen wat moet ik doen om die missie ook complete te krijgen? want ze zitten nu aan mij tafel ik kan ze niet meer killen niet meer in de gevangenis gooie niks. Dus weet niet wat ik nu moet doen :(

iemand die mij kan helpen hier mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:53
Kan iemand me zeggen welke winkels het inmiddels hebben? Vrijdag had geen enkele winkel het nog, ondanks de release date van 1 oktober. Of heeft iedereen hier het gedownload?

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

Pyrus

Hardknock life

Op www.vergelijk.nl (zoeken bij entertainment -> pc games) vind je wel een paar winkels :)

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

dark4ever schreef op 03 oktober 2004 @ 18:50:
heb een probleem:
spoiler:
Zoals je hier kan zien http://home.planet.nl/~backx065/uhh.JPG de onderste 3 complete dingen nog niet gaan branden. Dus ze zijn nog niet complete. Alleen ik heb wel de missies uitgevoerd en die gasten die ik moest ontvoeren zitten aan mijn tafel. 4 man en mijn evil genius. Alleen wat moet ik doen om die missie ook complete te krijgen? want ze zitten nu aan mij tafel ik kan ze niet meer killen niet meer in de gevangenis gooie niks. Dus weet niet wat ik nu moet doen :(

iemand die mij kan helpen hier mee?
Zou je mij kunnen vertellen hoe je deze hebt opgelost : (Nikita Leonov in je screen shot staat hij bij jou compleet)

Je lost de andere drie zo op.

de eerste kijk in je world map dan zie je in Afrika een dikke stip die moet je oplossen.

En die andere twee moet je eerst een paar workers in Amerika en in China en de buur landen plaatsen en op een gegeven moment komen daar ook dikke stippen te voorschijn.

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Splasher schreef op 03 oktober 2004 @ 22:28:
Zou je mij kunnen vertellen hoe je deze hebt opgelost : (Nikita Leonov in je screen shot staat hij bij jou compleet)
Staat er ook toch? Gewoon even opsnorren op je kaartje en in de mixer gooien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splasher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-01-2012

Splasher

Met nieuw icon.

IceStorm schreef op 03 oktober 2004 @ 22:34:
[...]

Staat er ook toch? Gewoon even opsnorren op je kaartje en in de mixer gooien :).
Waar kan je die mixer dan vinden ( halen/jatten) want ik heb er geen één.
En ik heb alle ruimtes nog een keer na gekeken en er is niets nieuws bijgekomen. :?

[ Voor 6% gewijzigd door Splasher op 04-10-2004 00:16 ]

I realize she's truly gone, disappeared like a bullet leaves a gun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Splasher schreef op 03 oktober 2004 @ 22:58:
[...]

Waar kan je die mixer dan vinden ( halen/jatten) want ik heb er geen één.
En ik heb alle ruimtes nog een keer na gekeken en er is niets nieuws bijgekomen. :?
De mixer staat in het keukenblok van de messhall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:12
Sjoan schreef op 04 oktober 2004 @ 00:43:
[...]

De mixer staat in het keukenblok van de messhall.
Je heb 2 type "keukens", hij zal dan de type hebben waar je geen mixer bij heb zitten.
offtopic:
Zal kijken of ik wat tijd kan vinden om de TS aan te passen.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fw
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Waar kan ik Nikita Leonov vinden? :o

edit:

Ahja, ze loopt dus als toerist rond op het eiland.

[ Voor 50% gewijzigd door fw op 04-10-2004 01:54 ]

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Kan iemand me uitleggen hoe je een super agent kunt killen? Je moet uitvinden hoe dat moet per agent maar ik heb geen idee HOE dat moet ;).
En ik heb nu een super agent die ik dus al tussen de boekenkast heb gedaan, ondervraagd heb in de stoel en in de mixer heb gepropt, meer weer ik eigenlijk niet :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
IceStorm schreef op 04 oktober 2004 @ 14:10:
Kan iemand me uitleggen hoe je een super agent kunt killen? Je moet uitvinden hoe dat moet per agent maar ik heb geen idee HOE dat moet ;).
En ik heb nu een super agent die ik dus al tussen de boekenkast heb gedaan, ondervraagd heb in de stoel en in de mixer heb gepropt, meer weer ik eigenlijk niet :P.
Die manieren krijg je volgens mij via objectives, ik heb nu pas de manier om Mariana Mamba haar kracht af te nemen, en dat is het eerste subobjective van het 2e eiland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark4ever
  • Laatst online: 19-07 14:24

Dark4ever

Huh?

Splasher schreef op 03 oktober 2004 @ 22:28:
[...]

Je lost de andere drie zo op.

de eerste kijk in je world map dan zie je in Afrika een dikke stip die moet je oplossen.

En die andere twee moet je eerst een paar workers in Amerika en in China en de buur landen plaatsen en op een gegeven moment komen daar ook dikke stippen te voorschijn.
Het probleem is net dat ik die gasten al gevonden heb. Ze zitten zelfs al aan de vergader tafel, ze liepen er uit zich zelf, naar toe hoefde niks te doen. Alleen krijg ze nu niet meer gevangen ofzo, ze blijven gewoon aan die tafel zitten.

[ Voor 2% gewijzigd door Dark4ever op 04-10-2004 16:39 . Reden: spraak geblek ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Heeft iemand anders ook nog dat de glossary een beetje vern**kt is?
Bij mij is alle tekst naar de linkerbovenhoek verschoven zodat alles onleesbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tha_Freak schreef op 04 oktober 2004 @ 16:55:
Heeft iemand anders ook nog dat de glossary een beetje vern**kt is?
Bij mij is alle tekst naar de linkerbovenhoek verschoven zodat alles onleesbaar is.
Jep heb precies het zelfde volgens mij komt het door een alternatieve start file ;) (hint)

Nou ik hier toch post weet iemand misschien hoe je een entrance naar je lair verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:38:
Nou ik hier toch post weet iemand misschien hoe je een entrance naar je lair verwijderd
Kan niet, wordt ook verteld in het filmpje ;)

Is er ook iets van een tech tree?

[edit]En nog iets, ik heb net een 'freak production' ontwikkeld. Nou kan ik me voorstellen dat dat gewoon 'niks' doet maar ik kan hem ook nergens kwijt. Moet ik hier iets mee doen of niet?

[ Voor 35% gewijzigd door IceStorm op 04-10-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Ik heb ook een klein probleempje :)

MIjn maximum population is op dit moment 100.

Maar er komen niet meer dan 90 minions... Heeft iemand een idee waar dit aan ligt?

/edit: ik ben er al uit, ik moest alleen het aantal workers bij de minion management omhoog zetten :)

[ Voor 24% gewijzigd door Sjoan op 05-10-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn game was zowiezo al instabiel maar nu crashed hij gewoon na verloop van tijd, met een foutmelding van de executable en ntll.dll
Zijn er meer mensen die dit hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
damm het 2de eiland is echt een stuk lastiger voornamelijk het begin. Ik verliet het 1ste eiland met 95 manntetjes van elke class genoeg, maar toen kwam er in het begin een squad eception veterans die zeker 40 man aflslachten ( ze schoten op alles wat bewoog terwijl ze lang een drukke weg liepen vlakbij de helepad), dikke irritatie ook om te zien hoe een groep workers met belangrijke spullen genadeloos in hun line of fire lopen (had geen stroom voor een lockdown) :(

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, ik crash nu ook zonder foutmelding bij het tweede eiland.... Gewoon *poef* terug naar desktop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AproK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-03-2024
Verwijderd schreef op 04 oktober 2004 @ 18:38:
[...]

Jep heb precies het zelfde volgens mij komt het door een alternatieve start file ;) (hint)

Volgens mij is dit ook, ik ga nog eens kijken of het spel een beetje werkt onder vmware.. Mischien zeurt hij dan niet over emulation software...
Anders toch maar een alternatief bestandje nemen.

Sowieso zou ik het graag onder een virtual machine draaien gezien het spel een keylogger schijnt mee te installen.. :/
http://www.evilgeniuschat.com/viewtopic.php?t=1223

Hoe dan ook, als mijn shop het heeft, koop ik het spel, dit is zo'n spel dat het waard is :)

Check mijn knowledge base!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

evilpin0 schreef op 05 oktober 2004 @ 11:23:
damm het 2de eiland is echt een stuk lastiger voornamelijk het begin. Ik verliet het 1ste eiland met 95 manntetjes van elke class genoeg, maar toen kwam er in het begin een squad eception veterans die zeker 40 man aflslachten ( ze schoten op alles wat bewoog terwijl ze lang een drukke weg liepen vlakbij de helepad), dikke irritatie ook om te zien hoe een groep workers met belangrijke spullen genadeloos in hun line of fire lopen (had geen stroom voor een lockdown) :(
Inderdaad, zo'n squad dat eerst schiet en dan vraagt is godgloeiend irritant.

En mijn hotel wil niet echt helpen, die toeristen lopen nog steeds door mijn basis te banjeren. Nou ja een paar bodybags mee of miner maakt niet uit. Ik wou alleen dat mijn minions wat meer loyal waren.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu bezig op het eerste eiland. Ik heb een Barracks, Control centre, Power Room, Armory en een freezer. Nu ook 1 Valet gecreeerd.

Probleem is dat mijn max populatie blijft steken op 12. Hoe kan ik deze vergroten, zodat ik meer minions naar de werledmap kan sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:51

Pyrus

Hardknock life

Daarvoor moet je Lockers bouwen in je Barracks.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-10 17:15

Twhomp

Stayin' Alive

Verdorrie, leuk spel, maar bij mij knikkert hij er af en toe uit. In het begin totaal geen last van, maar het lijkt wel of mijn basis te ingewikkeld/groot geworden is: crashes.

Heel frustrerend, heb er op deze manier geen zin meer in.

Ook leuk: superagents wel gevangen kunnen nemen of "net niet" killen of weakenen (mijn favo, kost je geen mannetjes), maar het duurt dus tot het volgende eiland voor een echte oplossing: lekker, mijn samurai mannetje is al dood, 2de henchman al een leven kwijt.

Waarom blijven die etters niet staan?

Vinden jullie ook dat 100 minions net te weinig is om van elke soort een goed aantal te hebben? Zeker omdat je veel military wilt, vanwege squads soldiers of super agents en omdat je ermee moet jatten.

Zucht...

Een tip voor mensen die nog moeten beginnen: hou je bij 1 ingang en maak de corridor naar binnen toe lang. Kan je veel traps plaatsen later...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Kan iemand mij helpen met het vinden van onderdelen van doomsday devivce? Ik heb er nu 7 en moet er dus nog 2. Degene die ik heb heb ik gewoon van mannetjes gepakt die in mijn basis liepen. Ik heb alle mappen al met plotting gedaan, en mijn notoritie is 235, dat moet genoeg zijn toch?

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ja ik heb dus gelijk bij mijn ingang een deur naar rechts de barracks in en die probeert men altijd open te breken.
Ik denk dat ik die barracks maar verplaats en er een leuke trapkamer van maak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
barracks mogen gezien worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

Misschien leuk om wat screenshots te laten zien van de basis die ik op dit moment heb :) (Allemaal van map 1).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/eg1-t.jpg
Onderin is de ingang die je standaard krijgt bij dit level. Het meeste spreekt voor zich: 2 barracks links en rechts waar ze eerst doorheen moeten, bovenin nog een messhall (niks te vinden wat ze gek kan maken ;)). En uiteraard traps bij de ingang, 2 windmachines :D dus als ze die triggeren staan ze gelijk weer buiten :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/eg2-t.jpg
Iets meer naar rechts. Onderin de geldkamer, helaas heb ik die op een slechte plaats gebouwd in het begin :( (Dat moet ik nog is veranderen). Dan in het midden een kleine control room om geld binnen te halen. Rechts een kleine freezer. En daarnaast de powerapparaten :).

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/eg3-t.jpg
Iets meer naar boven. Links hebben we de staffroom. Dan een gangetje met een gastrap >:) (Zover komen ze niet eens me basis in, maar voor de zekerheid :P). Rechts ernaast een armory. Bovenin een trainingroom en "mijn" kamertje :P.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/eg4-t.jpg
Iets meer naar boven. Links nog wat kastjes :P. Daarboven zit nog een ingang van buitenaf (deze heb ik net aangemaakt en ik moet nog kijken of ik daar verstandig aan gedaan heb :X). Daarnaast een control room. En daarnaast nog een power room.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~vanstoel/images/eg5-t.jpg
Iets meer naar boven. Links een infermary. Daar naast een library. En helemaal rechts een science lab (incl. 3 research apparaten :9). Linksbovenin nog een power room (incl. nuclear power :9). Middenbovenin nog een trainingroom voor scientists, mercenaries en tv-manneke ;). En dan nog een "big-ass" freezer aan de rechterkant :P.

Klopt het dat je nog geen super-spies krijgt in de eerste map :? Tot nu toe heb ik nog geen super-spies tegen me gehad (gelukkig :P).
Ook leuk is het dat je alle objecten kan upgraden (door research en dan zelf een combo zien te vinden :P). Heerlijk spel :9.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik heb 2 ingangen gemaakt en dan wat traps erbij en extra deuren met security lvl 4 daar staan m'n henchmen altijd bij te guarden. en als de angents langs mn deuren komen kunnen ze het bijnan ooit laten een van die open te breken. waarop m'n henchmen metteen capture tag op de agents gooien.

Afbeeldingslocatie: http://www.aapelite.demon.nl/daaf/gang%201.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.aapelite.demon.nl/daaf/gang%202.JPG

de deuren waar m'n agents voor staan gaan ze meestal als eerste heen. want is lekker dichtbij en op de gang. pakken ze ookmaak een kleine moersleutel krijgen ze metteen een capture tag :P anders rekenen de gas traps meestal we laf met de angents. ookwel grappig ide wind traps voor/achter deuren. als er een minion net door de deur gaat en de deur opstaat en een agent triggert de windtrap, word tie weer naar buiten geblazen :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Wacht maar totdat agents beginnen binnen te komen met trapdoors ;)
Dan baal je van die open architectuur van je basis :P.

En superagents kun je wel krijgen in level 1, ik heb er wel eens 4 tegelijk in de cel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Woei leuk, zal vanavond ook mijn basis eens neerzetten. Je kunt idd prima superagents in level 1 hebben hoor, al meerdere malen gehad (zelfs mijn sushi master is er al eens door gekilled helaas).

Kun je henchmen uberhaupt 'ruilen'? Ik heb er nu 3 maar mijn laatste (Red Ivan) bevalt niet echt (duidelijk niet echt "Mr. Subtle", met bazooka :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hebben jullie ook vaak dat bij ondervragen het mannetje of vrouwtje doodgaat en je er niks uit krijgt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 18:02:
hebben jullie ook vaak dat bij ondervragen het mannetje of vrouwtje doodgaat en je er niks uit krijgt :(
De meeste agents hebben ook gewoon niks te melden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben heel fout maar zijn er ook cheats, want ik krijg het maar niet voor mekaar om veel geld te krijgen, nu helemaal niks allemaal mensen in het buitenland maar die verdienen bijna niks :P

Ik had van google gezien
spoiler:
Evil Genius Cheats

While playing press 'Ctrl + Alt + Shift + D' then let go of those buttons then press ~ before entering the following:

Remove everything takeall
Unlock glossary unlockglossary
Display help help
Get everything giveall
Instant construction df_buildinstantobjects
set minion population setmaxpopulation
get amount of money money

Aleen dit lukt niet, krijg niks geen balk ook zonder balk geprobeerd deed het ook niet. Ik dacht misschien omdat me ~ anders gedeeld zat (NL toetsenbord) was het ook niet

Engels (VS)

Toetsenbord.
VS

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
Mijn eigen minions laten erg vaak de traps afgaan (je krijgt er trouwens wel punten voor :) )... enig idee wat hier tegen gedaan kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Oke dan, Dynabyte Groningen kreeg het spel net binnen toen ik daar vanmiddag langs ging _/-\o_

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
dark4ever schreef op 04 oktober 2004 @ 16:36:
[...]

Het probleem is net dat ik die gasten al gevonden heb. Ze zitten zelfs al aan de vergader tafel, ze liepen er uit zich zelf, naar toe hoefde niks te doen. Alleen krijg ze nu niet meer gevangen ofzo, ze blijven gewoon aan die tafel zitten.
Heb je dit al kunnen oplossen? Ik heb precies hetzelfde probleem.
Verwijderd schreef op 05 oktober 2004 @ 18:28:
ik ben heel fout maar zijn er ook cheats, want ik krijg het maar niet voor mekaar om veel geld te krijgen, nu helemaal niks allemaal mensen in het buitenland maar die verdienen bijna niks :P

[...]
Op EvilPlanet staan hele andere cheats? Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd though.

[ Voor 36% gewijzigd door Rafe op 05-10-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
Rafe schreef op 05 oktober 2004 @ 21:06:
[...]

Heb je dit al kunnen oplossen? Ik heb precies hetzelfde probleem.

[...]

Op EvilPlanet staan hele andere cheats? Ik heb ze zelf nog niet geprobeerd though.
Ik heb ook een beetje dat probleem.. 3 van die conspirators zitten aan mijn tafel. Maar 3 blijven maar rondlopen in mijn sanctum en willen niet zitten.. zit behoorlijk vast ;(

[ Voor 19% gewijzigd door Stimp op 05-10-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Zo, ik zal mijn basis ook eens plaatsen ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius0klein.jpg
Dit is de ingang die je bij level 1 krijgt. Een gang met zware deuren en een trap om agents tegen te houden, een niet te grote strongroom (groot is niet nodig en dichtbij de uitgang is handig voor je minions ;)) en een freezer. Die laatste is wat groot op dit moment maar ik heb al een keer gehad dat ik een noodfreezer heb gebouwt om alle lijken weg te moffelen ;)).

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius1klein.jpg
Iets meer naar rechts is de 2de ingang, ik ben er nog steeds niet uit of dat goed of slecht is :P. Wederom een gang met traps, aansluiting op gang naar uitgang 1 en verder de gang mijn basis in. Ruime armory en links een zeer ruime barracks :P

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius2klein.jpg
Die barracks zijn hier te zien, nu erg leeg maar 's nachts vrij afgeladen vol

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius3klein.jpg
Onder aan zie je nog net de barracks staan waar al mijn advance lockers in staan (die staat net boven mijn armory ;)). Daarnaast een grote training room en 4 rooms om alle stats te replenishen ;) Staan zo her en der wat gejatte objects (zoals de Eiffeltoren :P).

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius4klein.jpg
Verder omhoog komen we bij mijn lab, lekker ruim opgezet voor alle vage objects. En links daarvan de powersource van mijn basis, 10 nuclear power plants :P

Afbeeldingslocatie: http://www.koenstraathof.nl/Evilgenius5klein.jpg
En helemaal achteraan in mijn basis, een inner sanctum (achter dubbele deuren) en een control room. Die laatste heb ik zojuist verhuist van de voorkant van mijn basis naar de achterkant ;).

Zo, en de rondleiding stopt hier :D

[ Voor 86% gewijzigd door IceStorm op 05-10-2004 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je nu een Hotel neergezet voor je ingang? Zodat er niemand inkomt? Ofzo toeristen iig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:59
HAHA wat een super game is dit , maar mijn geld gaat wel erg hard op :D

Maar wel vet die game.

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-10 07:46

krvabo

MATERIALISE!

`Hmz, bij mij worden er geen guards getrained :?
Ik heb 2 punchbags, en 1 zo'n karate gast die je in het begin krijgt. Maar er worden geen guards getrained :/ (vraag staat op 01, aantal staat op '' .. leeg dus)
Iemand een oplossing?

Ty :>

[ Voor 7% gewijzigd door krvabo op 05-10-2004 23:32 ]

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
krvabo schreef op 05 oktober 2004 @ 23:23:
`Hmz, bij mij worden er geen guards getrained :?
Ik heb 2 punchbags, en 1 zo'n karate gast die je in het begin krijgt. Maar er worden geen guards getrained :/ (vraag staat op 01, aantal staat op '' .. leeg dus)
Iemand een oplossing?
Een guard ontvoeren op de wereldmap, martelen zodat een worker een guard wordt, zodat hij andere guards kan trainen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Als ik dit spel op mijn l;aptop speel dan gaat altijd numlock aan en kan die nooit meer uit. Heeft iemand daar een oplossing voor? Dat is dus [FN] en dan numlk enzo. DUs geen apartte numlock ding maar gewoon oip je letters,zodat als numlock aanstaat dat je neit meer normaal kan typen.

heeft iemand daar een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
NumLock gaat hier (desktop-pc) ook altijd aan, dat was ook zo bij de demo. Ik heb geen idee wat je eraan zou kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Zo, gisteren gedownload, vannacht tot 4 uur gespeeld (werkdag vandaag, yay!), en morgen eens kijken of ze 'em al ergens hebben. Gaaf spel, leuke humor :)

Is er trouwens een andere manier om veel worker capacity te krijgen dan voor elke worker een locker neer te zetten?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Weet iemand hoe notorious je moet zijn om die rogue agent te vinden in afrika voor je meeting?

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Laatst online: 22:57
Hoe doen jullie dat allemaal met die lockers, maken jullie een aparte kamer voor lockers en bedden? Ik vind die lockers trouwens wel langzaam de capiciteit vergroten. Ik heb nu tien van die dingen en nog steeds kan ik max 20 minions aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltimateB
  • Niet online

UltimateB

Pomdiedom

Kan je nagaan, mijn limiet is 100... en dan heb ik er nog te veel gebouwd in een optimistiche vooruitblik op over de honderd gaan.

"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb hier wat basisen gechecken en heb een paar tips:
1. Bouw veel hutten om je eiland heen met deuren, dit ter aflijding, een agent blijft nl maar een bepaalde tijd zoeken en het is ideal als ze al je legale huten met baracks/messhall/stafroom ect gaan doorzoeken en niks vinden, houdt ze mooi uit je base maar bouw wel wel al deze gebouwen in je normale base om zo het in en uit verkeer van je base te verminderen.
2. Bouw een lange ingang met wat kronkels en vallen aan het begin zit in deze gang meerder deuren zodat je de boel kan afsluiten als er vijanden in de gangen lopen (deuren op 3 stipjes zetten) zo heb je ruim voldoende tijd om je zelf goed te orginiseren als er een groep vetaren of super agenten komen, zet ook meerder vallen tussen de deuren zodat je een deur kunt openen aan 1 kant zodat je geforceert worden in je val te lopen, en vergeet niet de achter deur op 1 stip te zetten zodat ze als het zat zijn netjes je base kunnen verlaten :) dit werkt natuurlijk alleen met 2 ingangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Ik had zon topshide shack neergezet met enkel vallen erin. Ook lachen dat elke keer de invetigators gefried worden.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:40

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Kanter schreef op 06 oktober 2004 @ 11:12:
Hoe doen jullie dat allemaal met die lockers, maken jullie een aparte kamer voor lockers en bedden? Ik vind die lockers trouwens wel langzaam de capiciteit vergroten. Ik heb nu tien van die dingen en nog steeds kan ik max 20 minions aan.
Moet gewoon evil deeds op de worldmap doen, gaat je max veel meer van omhoog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

IceStorm schreef op 05 oktober 2004 @ 22:12:
....
Zo, en de rondleiding stopt hier :D
Vette basis :9. Die laser deuren zijn ook cool, die moet ik ook effe researchen :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGuest
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-01-2024

TheGuest

De enige echte

Superagents zijn te irritant. Sommige gaan weg nadat je ze hebt " verslagen " maar andere blijven hardnekkig je basis vernielen. Hoe kan je het beste met deze gasten omgaan? In de cel gooien ofzo? (heb ik zelf nog niet geprobeert, want dan ontsnappen ze toch na een tijdje. en dan begint de ellende van vooraf aan...)

Verder is dit spel ernstig verslavend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn minions hun loyality gaan steeds omlaag...
hoe hou ik t optimaal? ze gaan dan steeds weg, zeggen ze mazzel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
TheGuest schreef op 06 oktober 2004 @ 15:34:
Superagents zijn te irritant. Sommige gaan weg nadat je ze hebt " verslagen " maar andere blijven hardnekkig je basis vernielen. Hoe kan je het beste met deze gasten omgaan? In de cel gooien ofzo? (heb ik zelf nog niet geprobeert, want dan ontsnappen ze toch na een tijdje. en dan begint de ellende van vooraf aan...)

Verder is dit spel ernstig verslavend.
Weaken is het beste, verlies je ook geen minions.
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:42:
Met je genius op drukke plaatsen gaan staan (Kantine ed.)
Loot in drukke kamers plaatsen.
Als noodmaatregel wil een worker executeren ook nog wel eens helpen (kan je genius zelf)

[ Voor 31% gewijzigd door shuogg op 06-10-2004 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Stimp schreef op 05 oktober 2004 @ 21:22:
[...]

Ik heb ook een beetje dat probleem.. 3 van die conspirators zitten aan mijn tafel. Maar 3 blijven maar rondlopen in mijn sanctum en willen niet zitten.. zit behoorlijk vast ;(
Hier ook zelfde probleem, heb ook al die rus in de mixer gegooid en alles staat op compleet. op dit scherm: http://home.planet.nl/~backx065/uhh.JPG behalve dan achter Head of the underworld

Iemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRaakje schreef op 06 oktober 2004 @ 15:50:
[...]

Hier ook zelfde probleem, heb ook al die rus in de mixer gegooid en alles staat op compleet. op dit scherm: http://home.planet.nl/~backx065/uhh.JPG behalve dan achter Head of the underworld

Iemand???
ik heb het ook precies hetzelfde.. daar beni k ook nu en zit vast...
alleen heb ik bij die laatste niet.. die rus? ik heb die objective niet in me lijst en ja ik heb workers in de omstreken geplaatst (bijv china of indian) en ja gebeurt gewoon niks... of moet het valets zijn of dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

DRaakje schreef op 06 oktober 2004 @ 15:50:
[...]

Iemand???
Heb je het pijltje onderin al gebruikt? :P Er kunnen onderin nog meer objectives staan.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-10 19:19

Aight!

'A toy robot...'

Ben je wel evil genoeg?Dus de notority of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aight! schreef op 06 oktober 2004 @ 18:35:
Ben je wel evil genoeg?Dus de notority of zoiets?
nu wel :P ik moet nu nog de laatste hoofdman ofzo pakken in londen (ff plotten dus, want ik deed eerder steeds op stealing, logisch kon ik de andere hoofmannen niet vinden :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-10 14:23

Shapeshifter

Get it over with

Ik heb 300 notority maar ik kan NOG STEEDS geen mercenaries trainen <- zeer frusterend....

Heb ongeveer alle evile deeds op de worldmap gedaan maar nu loop ik tegen deeds op die mercenaries, quantum physists, playboys en allehande ventjes gebruiken en die heb ik niet :| (ik kan het ventje dat ik moet capturen niet vinden :( )

Voor de rest is het echt een tof spel, alleen het lijkt wel of mijn scientists f* traag zijn... ze hebben net een "bigscreen tv" uitgevonden ofzoiets.

weet iemand waar je het ventje voor mercenaries vandaan haalt, hoe je aan die bodybuild gevallen in je baraks komt, hoe je die "fake research machine" laat stelen en hoe je aan die speciale ingang voor je basis komt

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

PiM-RuLeZz schreef op 06 oktober 2004 @ 19:06:
weet iemand waar je het ventje voor mercenaries vandaan haalt, hoe je aan die bodybuild gevallen in je baraks komt, hoe je die "fake research machine" laat stelen en hoe je aan die speciale ingang voor je basis komt
Niet allemaal tegelijk :P.
spoiler:
- Mercenary vind je in Noord-Amerika (middelste stuk)
- Bodybuild krijg je na researchen (weet niet meer welk object)
- Fake research machine gewoon in een kamer stoppen waar makkelijk bij te komen is :P.
- geen idee (ik had hem er gelijk bij :X)

[ Voor 7% gewijzigd door Jerry op 06-10-2004 19:55 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dit spel mag van mij een award krijgen voor origneelste spel van het jaar. Ik lig soms in een deuk van het lachen :D. Ik heb zulke humor niet meer meegemaakt sinds Theme Park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Voor de mensen die ook het probleem met de crimelords hebben: als ik dit topic op het forum van Evil Planet zo lees zou het best wel om een bug kunnen gaan. Het is niet de enige bug trouwens, gezien het aantal posts in dit topic. :o

Ik heb zelf overigens 146 notoriety, ze zitten alle vier aan tafel, maar op Nikita na staan ze allemaal op niet completed. Verder ben ik al flink wezen plotten naar de vijfde gozer (ik weet waar hij zit), maar na een half uur lang vinden ze nog niks. Wel jammer dat ik zo vast kom te zitten, ik heb niet echt zin om opnieuw te beginnen. :/
TheGuest schreef op 06 oktober 2004 @ 15:34:
Superagents zijn te irritant. Sommige gaan weg nadat je ze hebt " verslagen " maar andere blijven hardnekkig je basis vernielen. Hoe kan je het beste met deze gasten omgaan?
Elke superagent heeft een weakness, deze moet je vinden (schijnt via speciale objectives te gaan) om ze te breken.
Verwijderd schreef op 06 oktober 2004 @ 15:42:
Staff room, archives (kan je halen met een AOI in de west coast) en mess hall bouwen en vullen. Ook speciale loot jatten doet het goed, deze kan je herkennen op de world domination map door speciale miniatuurtje i.p.v. vlaggetjes. Als je deze loot neerzet op plekken waar veel minions komen, heeft dat een positieve invloed invloed op ze. Af en toe iemand in de mixer van je mess hall smijten vinden ze ook leuk trouwens :P

[ Voor 67% gewijzigd door Rafe op 06-10-2004 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

Eigenlijk gaat de loyalty alleen maar omhoog van

- de aanwezigheid van de Evil Genius
- Gestolen loot

De rest draagt bij aan de strength e.d.

*btw nog bedankt voor de info...

HP ZBook Studio G3 - Hyundai Ioniq EV Classic - Opel Vivaro-e 75kWh - 22x Prusa i3 MK3S - 8x Prusa MINI+ - Ooznest Workbee 1,5m x 1,5m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Bij een missie in het begin ofzo waar je Lei Ming Lo moet hebben ofzo. Nu heb ik die gast en zit ie met mijn dr evill aan zon lange tafel maar er gebeurt niks, en er komt ook niet te staan dat mission success is bij objectives. Heb hem al in de gevangenis gegooit proberen te vermoorden etc. Wat moet je met die gast :| ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

&#039;A toy robot...&#039;

Heb nu eindelijk fatsoenlijke dingen rescearch.

Van die vuur kanonen, leuk komen van die gozers de gang in gelopen, burn baby burn.......

En eindelijk nucleare reactors.

Zit nog altijd op eerste eiland, wil ik wel ff zo houden totdat ik echt alles hebt gedaan wat gedaan kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Aight! schreef op 06 oktober 2004 @ 23:00:

Zit nog altijd op eerste eiland, wil ik wel ff zo houden totdat ik echt alles hebt gedaan wat gedaan kan worden.
Ghehe,
dat ken ik. Met gezonde tegenzin ga je dan maar naar het tweede eiland.

Maar als je eenmaal je "speciale" kamer hebt gebouwd waaraan je verder gaat werken, wil je niet meer terug.

Wel leuk eigenlijk: de fouten van het eerste eiland doe je nu niet meer. Nu heb ik mijn control-room ruimer opgezet, maar 1 entrance die nog ingewikkelder is ook.

Mijn tip:

Bouw je entrance zo dat je aan de zijkanten 2 loze deuren (op 4 stippen) kan plaatsen met ernaast (in hetzelfde vlak) stukjes muur. Zie het als een kruisvorm: 2 loze deuren, de entrance en de basis. Als je nu je henchmen daar neerzet (en je military minions even naar de buitenwereld en terug stuurt), bewaken ze je fort. Heeeeeeel handig.
Sinds deze tactiek geen last meer van insluipers of dieven. En groepen soldiers/veterans kan je meteen van dichtbij pakken. Zo frustrerend als ze ver weg staan en op alles schieten. (kost je bergen met Valets 8)7)

Als je de mini-map in de gaten houdt voor losse stippen (super-agents tag je meteen als "weaken" bij het aankomst-van-een-super-agent-muziekje), 2 of 3 stippen en hele clusters, weet je precies wat je te wachten staat.

Tip twee:

Op het eerste eiland heb ik de fout gemaakt door te pakken wat ik pakken kon. Enorm veel heat opgebouwd. Op een gegeven moment sturen ze heel veel squads met exceptional of good soldiers en veterans op me af. Ik zag dat aankomen en stuurde al mijn military naar het buitenland. Toen 4 groepen dichtbij mijn basisingang waren, ze teruggeroepen. Toen mijn henchmen "opgeofferd" (gaan toch niet dood van niet-superagents) zodat al die vijanden op ze schoten. Komen mijn 40 guards/mercenaries terug.

It was sweeeeet! Afgeslacht! Echt, clear message, er wordt niet met mij gespot ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 21:54
Twhomp schreef op 07 oktober 2004 @ 01:51:
[...]
Mijn tip:

Bouw je entrance zo dat je aan de zijkanten 2 loze deuren (op 4 stippen) kan plaatsen met ernaast (in hetzelfde vlak) stukjes muur. Zie het als een kruisvorm: 2 loze deuren, de entrance en de basis. Als je nu je henchmen daar neerzet (en je military minions even naar de buitenwereld en terug stuurt), bewaken ze je fort. Heeeeeeel handig.
Sinds deze tactiek geen last meer van insluipers of dieven. En groepen soldiers/veterans kan je meteen van dichtbij pakken. Zo frustrerend als ze ver weg staan en op alles schieten. (kost je bergen met Valets 8)7)
Zou je daar een screen-shot van willen maken en die posten, snap niet helemaal wat je bedoeld, maar ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Laatst online: 10:04

Pater

Terry Tate

PiM-RuLeZz schreef op 06 oktober 2004 @ 19:06:
Voor de rest is het echt een tof spel, alleen het lijkt wel of mijn scientists f* traag zijn... ze hebben net een "bigscreen tv" uitgevonden ofzoiets.
Mr_UnAnimouS schreef op 06 oktober 2004 @ 14:02:
[...]

Vette basis :9. Die laser deuren zijn ook cool, die moet ik ook effe researchen :).
Hoe research je iets? Ik ben daar nog niet achtergekomen of het moet een andere betekenis hebben in het spel.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 21:54
Pater schreef op 07 oktober 2004 @ 02:37:
[...]
oe research je iets? Ik ben daar nog niet achtergekomen of het moet een andere betekenis hebben in het spel.
Dat krijg je vanzelf, ongeveer met de missies voor het doomsday device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rafe schreef op 06 oktober 2004 @ 21:00:
Ik heb zelf overigens 146 notoriety, ze zitten alle vier aan tafel, maar op Nikita na staan ze allemaal op niet completed. Verder ben ik al flink wezen plotten naar de vijfde gozer (ik weet waar hij zit), maar na een half uur lang vinden ze nog niks. Wel jammer dat ik zo vast kom te zitten, ik heb niet echt zin om opnieuw te beginnen. :/
Ik had gisteren wat problemen om die Rus naar het sanctuarium te krijgen. Ik had die gast gevangen, in de mixer geduwd, terug in de cel gegooid en toen uitgelachen met Evilness Himself. Toen was ie opeens roze van kleur en liep die richting de sanctuary room. Ik was vergeten om de capture tag van hem weg te halen waardoor ze hem weer in de cel gooide. Ik heb toen een uur geprutst om hem weer roze te krijgen.

Als je wilt plotten, dan kan je dat het beste doen met mechanics. Ik heb vijf mechanics naar het gebied gestuurd waar die verborgen gast zich zou schuilhouden. Die hadden hem binnen no-time gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Aight! schreef op 06 oktober 2004 @ 23:00:
Heb nu eindelijk fatsoenlijke dingen rescearch.

Van die vuur kanonen, leuk komen van die gozers de gang in gelopen, burn baby burn.......

En eindelijk nucleare reactors.

Ik bleef op het eerste eiland tot ik ruim 1 miljoen credits had :). Kom ik op het 2de eiland blijkt het alsnog te weinig te zijn..... :(. Vooral die research apparaten allemaal kosten 100duizenden credits. Ik ga denk ik opnieuw beginnen met mijn 2de basis (Heb gesaved net voordat en net nadat ik naar de 2de basis ging). En wat theorieen ga toepassen die ik hier heb gelezen.

Waar ik zelf aan zat te denken is 1 gang te maken, van de heliport naar de haven, zodat je mannetjes zo min mogelijk tijd kwijt zijn om te verplaatsen. Aan allebei de ingangen het dummy-door principe. (2 deuren met guards) en dan precies in het midden van de grote gang een kruispunt maken vanwaar je dan de rest van mijn basis inkan. Eventueel een hoop traps in deze gang. Ik zie al een grote rij vuurspuwende traps voor me :P Heb wel gemerkt dat het handig is om hoekjes in de gang te bouwen, zodat je securty camera's en dergelijke kan ophangen. Ik heb dus met mijn 2de basis de fout gemaakt om aan het eind van de meeste rechten gangen deuren te zetten naar kamers. Maar dan kan je dus in de gangen geen security cameria's bouwen :(

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Heel irritant...maak je 2 kamers (of kamer/gang) tegen elkaar aan, en dan zitten er geen muren tussen :X

Moet er minimaal 1 blokje tussenzitte oid :?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
leokennis schreef op 07 oktober 2004 @ 17:31:
Heel irritant...maak je 2 kamers (of kamer/gang) tegen elkaar aan, en dan zitten er geen muren tussen :X

Moet er minimaal 1 blokje tussenzitte oid :?
Daar zeg je het al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Ja, anders is het gewoon 1 groot blok wat je wegblaast.
Weet iemand waar die spindocters goed voor zijn trouwens, glossary is nogal moeilijk te lezen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Ik heb hem wel een keer zo aan de praat gekergen, had iso op cd gebrand, kijken of ie het doet, en jah hoor hij doet het ,volgende dag probeer ik niks, nieuw geistalleerd ook nog niks.

Maar jah.

spinddocters zijn wel fijn, doen geloof ik de brains balkje naar beneden halen als je iemand weakend.
Dat ze dom worden :P
Of zijn dat de diplomaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Stel warez losers :{
Overigens halen Spindoctors idd de smarts omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:20

Basszje

Reisvaap!]

shuogg schreef op 07 oktober 2004 @ 18:36:
Overigens halen Spindoctors idd de smarts omlaag.
Idd die lullen net als Valets je basis uit . Schijnen alleen iets beter te zijn.

Ik heb mijn tweede basis denk ik ook beter gebouwd ( hopelijk, moet nog blijken :+ ) , veel lange gangen met bochten ( voor de camera's ) en 'happen' uit de muur waar eventueel traps geplaatst kunnen worden.

De lieve dingen zoals Staff room, Eet geval e.d. staan in een deel van de basis die niet zo beschermd is. De evil dingen als control rooms , armory etc staan in een veel beter ( met 3 zware deuren ) bewaakt gedeelte.

Het ene deel wordt dan 'voor het publiek' nadat je wat nerve gasses ( smarts ) hebt ingeademd in de traps :P en de andere gedeelte is het geheime gedeelte ( agents komen hier niet meer uit :+ ) .

Daarnaast vinden ze vaak al de gangen te lang. Ik ben er alleen bang voor dat je met een basis vol mensen zit als de pleuris per ongeluk een keer uitbreekt, maar dat moet nog blijken :)

Overigens die henchman, 4 deuren basis verdededigingtactiek van Rinaldo -> :? . Kan je daar een screenshot oid van maken?

Nog een hint trouwens als je maar 1 uitgang hebt. kijk aub uit met een foolproof maken van je vallen :X. Op een gegeven moment ging een val werken bij mijn eerste basis met een stel vijanden erin. Een stel workers werden meegesleept en zetten een ware kettingreactie in. Gevolg : Voor minsten een kwartier stonden 60 minions heen en weer geblazen te worden. Meer dan de helft verloren en uiteindelijk een paar vallen kunnen disablen :+

Pas op dus :P

[ Voor 17% gewijzigd door Basszje op 07-10-2004 19:02 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog steeds op eiland 1 en ben nu bezig om die negen informatiestukken te vinden. kan alleen de laatste twee niet vinden. Ik kreeh er al drie cadeau, drie heb ik van gasten op het eiland ( Soldiers enzo ) en 1 in Australië gevonden. Heb zo veel moeglijk geplot met scientist gasten, maar die vinden niets.

Heb nu trouwens al wel alle soorten gasten geunlocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 19:06:
Ik zit nog steeds op eiland 1 en ben nu bezig om die negen informatiestukken te vinden. kan alleen de laatste twee niet vinden. Ik kreeh er al drie cadeau, drie heb ik van gasten op het eiland ( Soldiers enzo ) en 1 in Australië gevonden. Heb zo veel moeglijk geplot met scientist gasten, maar die vinden niets.

Op cuba kun je iig ook info halen, en nog ergens anders maar weet daarvan niet precies meer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Verwijderd schreef op 07 oktober 2004 @ 19:06:

Probeer eens Cuba en geloof South Africa. Daar vondt ik ze ook.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Hmm, ik had net de doomsday info op Cuba gevonden (en ik had die van Australie al) maar de laatste ontbrak nog. Maar ik mocht toch al naar eiland twee. Hoort dat?

Ik ga overigens duidelijk nog niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Je hebt 3 manieren om zo een ding te bouwen :P dus 3 van eentje volstaat.

ik heb nu een leuke tesla coil, met een motion detector alleen stom dat mijn eigen minions steeds worden geraakt :D. Naja hadden ze maar niet onder mij moeten gaan werken.

Kan nu ook naar het 2e eiland gaan, maar ik rescearch nog ff door. Heb ook een of andere gare trap, Do not push this button :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Voor degene die over die guard-doors vroeg:
Afbeeldingslocatie: http://img62.exs.cx/img62/8251/basis.th.jpg

En verder heb ik een paar frustraties!!!

Nummer 1:
Hoeveel van die special crates moet je wel niet uit die fabrieken jatten? Mijn extra gebouwde freezer stroomt over.

Nummer 2:
Waarom kan ik die diplomat in Moskou niet vinden?

Nummer 3:
Waarom researchen ze NIETS? Ik lees telkens over allemaal vette gadgets en dingen die andere spelers wel hebben, ik heb niets :'(
Ik heb niet eens een ziekenhuisstoel :(
spoiler:
Om Mamba mee te killen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shapeshifter

Shapeshifter

Get it over with

raar, je zou op een gegeven moment vanzelf een missie moeten krijgen over een "reasearch machine" daarna wijst het zich vanzelf... ik dacht dat ie op dat blauwe eiland helemaal rechts stond

BTW ik heb echt een raar probleem, op eiland 1 helemaal in het noorden (bovenaan) zit een depot en momenteel zitten daar ventjes, geld en een kunstwerk vast :|
dit is echt heel irritant want mijn ventjes rating loopt bij sommige groepen dus niet goed meer

(plaatje ter verduidelijking)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~muil/Images/tjathumb.jpg

HOE HAAL IK DIE SHIT ERUIT :( :P

[ Voor 5% gewijzigd door Shapeshifter op 08-10-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
Robin Vreuls schreef op 07 oktober 2004 @ 10:02:
[...]
Ik had gisteren wat problemen om die Rus naar het sanctuarium te krijgen. Ik had die gast gevangen, in de mixer geduwd, terug in de cel gegooid en toen uitgelachen met Evilness Himself. Toen was ie opeens roze van kleur en liep die richting de sanctuary room. Ik was vergeten om de capture tag van hem weg te halen waardoor ze hem weer in de cel gooide. Ik heb toen een uur geprutst om hem weer roze te krijgen.
Hem gewoon naar de mixer laten brengen is zoals je ondertussen waarschijnlijk wel weet genoeg, je minion gaat net zolang door tot dat hij "overgehaald" is om mee te werken.
Als je wilt plotten, dan kan je dat het beste doen met mechanics. Ik heb vijf mechanics naar het gebied gestuurd waar die verborgen gast zich zou schuilhouden. Die hadden hem binnen no-time gevonden.
Vijftien mechanics en nog steeds niets... balen :(

Edit: Rinaldo: nummer twee zou komen omdat je nog niet genoeg notoriety hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Rafe op 08-10-2004 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aight!

Aight!

Twhomp schreef op 07 oktober 2004 @ 23:45:
Voor degene die over die guard-doors vroeg:
[afbeelding]

En verder heb ik een paar frustraties!!!
Nummer 3:
Waarom researchen ze NIETS? Ik lees telkens over allemaal vette gadgets en dingen die andere spelers wel hebben, ik heb niets :'(
Ik heb niet eens een ziekenhuisstoel :(
spoiler:
Om Mamba mee te killen >:)
je hebt een research machine nodig en een data bank, dan gaan ze dingen opschrvijven, de techneuten (goed teken) en dan krijg je leuke dingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
Kan momenteel dus mercenaries, scientists en spindocters maken en zou het niet beter zijn om daar veel van te maken?
Dus de technicians/valets/guards grotendeels te vervangen door deze betere aangezien ze hetzelfde doen alleen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp

Twhomp

Stayin' Alive

Aight! schreef op 08 oktober 2004 @ 00:27:
[...]

je hebt een research machine nodig en een data bank, dan gaan ze dingen opschrvijven, de techneuten (goed teken) en dan krijg je leuke dingen :D
Ja, dat ding heb ik allang al:

Research Machine
Data bank
Centrifuge
Stress Impacter
Laser
Greenhouse
Envirment chamber
Monkey in cage :+ (waar is die voor eigenlijk?)

En een shitload van technicians, scientists, biochemicals en quantums.
Af en toe zie je ze rondlopen in het lab, af en toe met die aparaten bezig en vaak zie je ze "looking voor research potential" doen.

Maar resultaten? Ho maar....

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste