Misschien leuk om wat screenshots te laten zien van de basis die ik op dit moment heb

(Allemaal van map 1).

Onderin is de ingang die je standaard krijgt bij dit level. Het meeste spreekt voor zich: 2 barracks links en rechts waar ze eerst doorheen moeten, bovenin nog een messhall (niks te vinden wat ze gek kan maken

). En uiteraard traps bij de ingang, 2 windmachines

dus als ze die triggeren staan ze gelijk weer buiten

.

Iets meer naar rechts. Onderin de geldkamer, helaas heb ik die op een slechte plaats gebouwd in het begin

(Dat moet ik nog is veranderen). Dan in het midden een kleine control room om geld binnen te halen. Rechts een kleine freezer. En daarnaast de powerapparaten

.

Iets meer naar boven. Links hebben we de staffroom. Dan een gangetje met een gastrap

(Zover komen ze niet eens me basis in, maar voor de zekerheid

). Rechts ernaast een armory. Bovenin een trainingroom en "mijn" kamertje

.

Iets meer naar boven. Links nog wat kastjes

. Daarboven zit nog een ingang van buitenaf (deze heb ik net aangemaakt en ik moet nog kijken of ik daar verstandig aan gedaan heb

). Daarnaast een control room. En daarnaast nog een power room.

Iets meer naar boven. Links een infermary. Daar naast een library. En helemaal rechts een science lab (incl. 3 research apparaten

). Linksbovenin nog een power room (incl. nuclear power

). Middenbovenin nog een trainingroom voor scientists, mercenaries en tv-manneke

. En dan nog een "big-ass" freezer aan de rechterkant

.
Klopt het dat je nog geen super-spies krijgt in de eerste map

Tot nu toe heb ik nog geen super-spies tegen me gehad (gelukkig

).
Ook leuk is het dat je alle objecten kan upgraden (door research en dan zelf een combo zien te vinden

). Heerlijk spel

.