[Ervaringen] Acer travelmate 4000 serie

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 12.971 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerjan100
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-07 08:09
Matched: 4001wlmi
Vraag omtrent Acer TravelMate 4001WLMi, (TM 4001WLMi_ATI) zoals deze wordt aangeboden bij OBCS.

Het Acer nummer voor deze laptop is LX.T5205.121
Het OBCS nummer voor deze laptop is LX.T5205.208

Weet iemand het verschil, zit het misschien in de processor met 1 of 2 MB cache ?
De persoon van de acer infolijn gaf een wazig antwoord, maar schijnt dat de 2mb cache versie sinds ca 1 maand leverbaar is. Ook bij OBCS is mij niet duidelijk geworden wat ze nu leveren, ik zou toch wel graag de "nieuwste"uitgave willen hebben.

Heeft iemand hier evaring mee ? :o

Gerjan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geen matches
ff op de acersite zelf kijken daar staat het goede product nummer toch wel? daar heb ik de mijne ook vanaf :) volgens mij is die 121 het :)

Wil net dvd branden +R dat doet hij op 8x das wel lekker maar ik ging ffies goed kijken en hij is ook Double Layer zegt ie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
De persoon met een wazig antwoord was ik, maar goed, bedankt :+

De .208 was die met 1MB cache, de .121 is met 2MB cache. Toen je belde kon ik dat niet makkelijk verifieren, maar je wel verzekeren dat de .121 2MB cache heeft.

Je had je antwoord dus al :)
De .208 is uitverkocht, je kan er wel specifiek om vragen om het 200% zeker te weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:36
Ik heb vorige week een berichtje ingediend bij de Pricewatch van Tweakers.net met het verzoek OBCS uit de lijst te halen omdat zij de Acer met Banias (.208) in de Tweakers-pricewatch onder die met de Dothan (.121) hebben staan.

edit: Hij staat er nog steeds in zie ik :(. Overigens ook wel op de goede plek in de pricewatch onder de 4001WLMi met P-M 705 ... maar dus ook met 715 en dat klopt niet.

edit2: En die met de Dothan hebben ze onder die met de 705 (Banias) in de pricewatch staan. Die link doet het echter niet naar de site van OBCS (omdat ze 'm niet hebben :?).

[ Voor 47% gewijzigd door Wouter! op 01-11-2004 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Da's wel vervelend, echter maakt het specifiek bij dit type gelukkig niet uit, de Banias is niet meer leverbaar.

Maar toch lullig als je een Dothan bestelt en een Banias zou krijgen (wat een maand geleden zou kunnen gebeuren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Interessante topic. Ikzelf heb net de Travelmate 4001 Wlmi (met de goeie chipset) besteld en hoop hem aan het einde van de week binnen te hebben. Het wordt mijn eerste laptop ooit dus ik vind het spannend! :) Ik heb echter een vraag:

Wat is een goeie tas om die laptop in te stoppen en waar kan ik daarvoor kijken? Ik heb wat gegoogled en dat leverde niet veel op. Voornamelijk tassen die niet geschikt zijn voor widescreen. Via kelkoo en dat soort vergelijkingssites.

Als iemand mij hier in de goede richting zou kunnen wijzen, graag!

Dank

Oh ja, wat betreft die discussie over de Dothan en de Banias, alleen de Dothan is eigenlijk bedoeld voor de Nederlandse markt. Die van 1mb cache is waarschijnlijk import uit Duitsland. Dit bleek uit navraag die ik heb gedaan bij Acer.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Geen matches
Verwijderd schreef op 01 november 2004 @ 11:53:
Da's wel vervelend, echter maakt het specifiek bij dit type gelukkig niet uit, de Banias is niet meer leverbaar.

Maar toch lullig als je een Dothan bestelt en een Banias zou krijgen (wat een maand geleden zou kunnen gebeuren)
Maar ze kunnen 'm nog op de plank hebben liggen toch :?
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 14:46:
Interessante topic. Ikzelf heb net de Travelmate 4001 Wlmi (met de goeie chipset) besteld en hoop hem aan het einde van de week binnen te hebben. Het wordt mijn eerste laptop ooit dus ik vind het spannend! :) Ik heb echter een vraag:

Wat is een goeie tas om die laptop in te stoppen en waar kan ik daarvoor kijken? Ik heb wat gegoogled en dat leverde niet veel op. Voornamelijk tassen die niet geschikt zijn voor widescreen. Via kelkoo en dat soort vergelijkingssites.

Als iemand mij hier in de goede richting zou kunnen wijzen, graag!

Dank

Oh ja, wat betreft die discussie over de Dothan en de Banias, alleen de Dothan is eigenlijk bedoeld voor de Nederlandse markt. Die van 1mb cache is waarschijnlijk import uit Duitsland. Dit bleek uit navraag die ik heb gedaan bij Acer.
Sorry hoor ... maar de 1MB-versie is gewoon de "oude" P-M Banias die tot voor kort in alle Centrino laptops werd geleverd. De Dothan is enkel de nieuwe P-M met 2MB L2 cache. Dit import-verhaal uit Duitsland lijkt me dus niet kloppen.

Of bedoel je dat in Duitsland nog steeds de "oude" met Banias wordt uitgeleverd?

[ Voor 20% gewijzigd door Wouter! op 02-11-2004 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
okee. ik heb slechts getyped wat de vrouw van acer mij vertelde. :'(

Maar heb je misschien een suggestie waar ik een goeie draagtas zou kunnen vinden? thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Geen matches
Verwijderd schreef op 02 november 2004 @ 15:59:
okee. ik heb slechts getyped wat de vrouw van acer mij vertelde. :'(

Maar heb je misschien een suggestie waar ik een goeie draagtas zou kunnen vinden? thx
MediaMarkt heeft wel 'n aantal tassen. O.a. Targus en Trunk&Co (onderdeel van Samsonite). In rugtas-vorm en in gewoon-laptop-tas-vorm zeg maar >:). Dynabyte heeft ook wel wat tassen. Online zijn 'r ook genoeg te krijgen ... maar je kunt daarvoor altijd eerst even bij bovenstaande winkels gaan kijken en ze vervolgens op Internet bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:42
Geen matches
Weet iemand al of die bluetooth module ergens beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat een reseller een toestel van het oude type op voorraad heeft staan en nog niet eens heeft verkocht (hij moet hem dan toch al zeker een maand hebben liggen) lijkt me erg onwaarschijnlijk.
En wat betreft dat import verhaal uit Duitsland, dat klopt ook niet. Je had eerst de .208, nu de .121 bij de WLMi
Eerstgenoemde was gewoon NL Banias, en de laatste is NL Dothan. Ik weet niet waar je dat bij Acer hebt nagevraagd, maar dat import verhaal is dus niet correct.
De enige die aan import/ombouw doet is bijv. De Laptopper, met al het gezeik wat je daar mee kan krijgen :)

Edit: die bluetooth module is er niet en komt er niet :)
Wellicht via IMD maar dan zit je weer met inbouwen en garantie. Of je moet het door IMD laten doen maar dat is weer wat kostbaar...

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-04 12:57
Geen matches
das wel spijtig want de 4001 eigenaars hebben dan een overbodig knopje en overbodig lichtje :-s

hoeveel kost het om het door het acer repair te team te laten inbouwe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Geen matches
nickske_v schreef op 03 november 2004 @ 10:08:
das wel spijtig want de 4001 eigenaars hebben dan een overbodig knopje en overbodig lichtje :-s

hoeveel kost het om het door het acer repair te team te laten inbouwe?
Dat was bij de 291LCi ook al zo. Daar zit ook een overbodig lampje (wat alleen even blauw knippert tijdens het booten) en een overbodig icoontje op. De eerste 8xx-serie hadden geloof ik in eerste instantie ook nog geen Bluetooth hè? Maar ook wel de lampjes e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 09:06:
Dat een reseller een toestel van het oude type op voorraad heeft staan en nog niet eens heeft verkocht (hij moet hem dan toch al zeker een maand hebben liggen) lijkt me erg onwaarschijnlijk.
En wat betreft dat import verhaal uit Duitsland, dat klopt ook niet. Je had eerst de .208, nu de .121 bij de WLMi
Eerstgenoemde was gewoon NL Banias, en de laatste is NL Dothan. Ik weet niet waar je dat bij Acer hebt nagevraagd, maar dat import verhaal is dus niet correct.
De enige die aan import/ombouw doet is bijv. De Laptopper, met al het gezeik wat je daar mee kan krijgen :)
Ik heb het van de helpdesk van Acer vandaan..... DAt o800-00158 ofzo. Maar goed, ik neem het allemaal terug. IK BEN EEN LEUGENAAR!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Op zich wel spijtig maar het is ook weer niet zo dat er gecommuniceert is dat het optioneel is :)
Even uit m'n hoofd wat ik ooit in het TM80x-topic heb gelezen kost enkel de module voor een TM80x al 100 euro, en da's zonder inbouw.
Als je dan bedenkt dat een USB dongle 35 euro kost...

De eerste 80x hadden idd geen bluetooth, later wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat 0800-0158 zit ik zelf achter :+
Wij zijn geen helpdesk! :( ;)

was het een man of een vrouw..?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter!
Geen matches
Is er voor de TravelMate 291LCi een Bluetooth-module verkrijgbaar dan? Mijn vriendin heeft die laptop en mijn oom ook. Vooral mijn oom heeft belang bij Bluetooth. Ik heb (nog) niet kunnen vinden of er zo'n module te krijgen is. Ik heb 'm ook wel gezegd dat zo'n losse dongle veel goedkoper is waarschijnlijk als het überhaupt al mogelijk is zo'n inbouwmodule te krijgen ... maar dat vond ie wel de mooiste oplossing (en daar heeft ie natuurlijk ook wel gelijk in :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 10:46:
Dat 0800-0158 zit ik zelf achter :+
Wij zijn geen helpdesk! :( ;)

was het een man of een vrouw..?
haha :*) . Het was een vrouw met een vlaams accent en ik heb gisteren gebeld. Succes Sherlock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfebre
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Geen matches
Ik ben nu al een tijdje op zoek naar een laptop en denk sterk aan de Travelmate 4001. Van het scherm ziet het er uit als een prima notebook, en uit jullie ervaringen maak ik op dat het ook allemaal prima bevalt. Maar er is ook nog die andere notebook, de M6 (6727Ne) van Asus. Ongeveer dezelfde specs voor ongeveer dezelfde prijs.
Nou heb ik ze nog niet allebei in handen gehad om goed te kunnen vergelijken. Iemand van jullie wel? Ik kan me voorstellen dat meer mensen deze afweging hebben gemaakt/gaan maken. Zijn er belangrijke verschillen? Het gaat tenslotte om een hoop geld, en dat kan ik maar 1x uitgeven :?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Mijn toetsenbord begint steeds vaker toetsaanslagen te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
de mijne juist minder,

in het begin had ik hier wel last van maar nu al veel veel minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Ik had in het begin veel last van missende toetsaanslagen, maar het begint de laatste tijd weer terug te komen. Ook werkt tijdens het gamen (ik gebruik wsad en soms dus ook het laptop toetsenbord - game:Q3) een switch naar een wapenbind niet als ik al enkele toetsen ingedrukt heb (zoals spatie+w+a). Ik heb nog even gekeken naar driver-updates, maar die zijn er nog niet. En voor het toetsenbord is voor zover ik weet nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik word echt gek... ik heb vorige week eindelijk de Band of brothers dvd box gehaald... ik dacht kan leuk kijken achter mn lappie... en wat blijkt kan die 'm niet lezen alle 5 discs niet.. waaraan kan dat liggen??...al mn andere dvd's doen het gewoon wel... iemand een idee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
En op je gewone dvd-speler beneden? Doet ie het daar wel? Anders ligt het aan de Band of Brothers dvd's. Andere regiocode ofzo, of beschadigd.

Als ie het beneden wel doet en op je laptop niet en andere dvd's doen het wel op je laptop, dan ligt het aan de combinatie dvd en laptop-dvdspeler.

Regiocode mayb, of beschadigd, of firmware updaten van je dvd-speler. Kijken of iemand anders meer weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een (n00b) vraagje. Heb een beetje rondgekeken, en er zijn vlgs mij heel veel muizen die verkrijgbaar zijn speciaal voor notebooks.
Wat is een goeie muis voor deze laptop? Is het juist voor een laptop de moeite waard om een cordless mouse aan te schaffen. Mijn ervaringen met draadloze muizen is voornamelijk dat de batterij snel opgaat.....
En als je cordless gaat, is zo een usb muis (zoals die nieuwe van logitecht) wat?

Als iemand wat suggesties kan plaatsen, graag! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Check mijn topic:
Notebook muis topic

Ik heb die microsoft daar, een aanrader als je voor simpliciteit kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dank je wel. Ik zal het zeker checken en will report back! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
D-Jay schreef op 03 november 2004 @ 21:47:
Ik had in het begin veel last van missende toetsaanslagen, maar het begint de laatste tijd weer terug te komen. Ook werkt tijdens het gamen (ik gebruik wsad en soms dus ook het laptop toetsenbord - game:Q3) een switch naar een wapenbind niet als ik al enkele toetsen ingedrukt heb (zoals spatie+w+a). Ik heb nog even gekeken naar driver-updates, maar die zijn er nog niet. En voor het toetsenbord is voor zover ik weet nog geen update beschikbaar.
Maar ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit iets met drivers te maken heeft, het lijkt me eerder een hardwareprobleem. Ik kijk het nog een maandje af en anders stuur ik hem gewoon op.

Ik heb trouwens een draadloze logitech click!muis. Er waren 2 draadloze muizen waaruit ik kon kiezen (dus met een kleine USB-receiver). Een notebook variant en een normale draadloze. Het voordeel van de notebookvariant was dat er een aan-uit knopje opzat. Maar ik vond de reguliere muis lekkerder in de hand liggen. Ik haal nu gewoon iedere keer dat ik mijn laptop meesjouw één batterij eruit.

Heb de laptop nu 2 maanden en heb vandaag een melding gekregen dat de batterijspanning laag wordt, maar ik gebruik de muis ook erg veel, zo vreemd vind ik het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
is dit probleem van toetsenbord toevallig gerelateerd aan het ordernummer/modelnummer van acer (dus de LX.T5205.121 of de LX.T5205.128 ofzo)?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2004 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
ik heb de LXT5205.122 en heb ook dit toetsenbord probleem dus ik denk dat het redelijk wijder ligt dan alleen 1 serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik heb de LXT 5205208

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik heb sinds een week ook een acer TM 4001LMi. Lekker bakkie, maar het enige dat ik niet aan de praat krijg is de wifi. Mijn AP is volgens mij goed aangesloten op mijn router, heeft netjes een netwerk ip en zou mijns inziens moeten werken. Helaas denkt mn acer daar heel anders over. Geeft geen enkele response op het draadloze netwerk.

Als ik de netwerklijst vernieuw krijg ik de melding "Zorg ervoor dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld." Waar zou ik dit in moeten schakelen dan of heeft iemand ervaring/eerder problemen met windows xp pro sp2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
Dj_Tjebbe schreef op 06 november 2004 @ 15:45:
Ik heb sinds een week ook een acer TM 4001LMi. Lekker bakkie, maar het enige dat ik niet aan de praat krijg is de wifi. Mijn AP is volgens mij goed aangesloten op mijn router, heeft netjes een netwerk ip en zou mijns inziens moeten werken. Helaas denkt mn acer daar heel anders over. Geeft geen enkele response op het draadloze netwerk.

Als ik de netwerklijst vernieuw krijg ik de melding "Zorg ervoor dat de schakelaar voor draadloos netwerkverkeer op uw computer is ingeschakeld." Waar zou ik dit in moeten schakelen dan of heeft iemand ervaring/eerder problemen met windows xp pro sp2?
heb je wel een orange lichtje voor aan dat soms knippert? anders staat hij uit.. je moet knopje net hebben naast je geluids dingetjes :) die moet aanstaan wil je wifi werken ;) enneuh download even van de intel site het wifi tooltje voor centrino's werkt veel beter als die standaard software van windows :)

Hope it helps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Geen matches
Nee dat lampje doet het inderdaad niet, maar ik wist al dat ie uit stond (zie de "fout"-melding in mijn vorige post, ik weet alleen niet waar ik m aanzet :s

Die tool ga ik nu downloaden proberen, ik edit dit berichtwel om te laten weten of het gelukt is.

edit: ik kan dat programma niet vinden op de intel site, maar ik denk dat je dat PRO progsel bedoeld, dat heb ik van de cd gehaald namelijk. Ook in dit programma krijg ik de melding: <Radio uit> en heeft hij geen wifi ontvangt. Via het configuratie scherm > netwerkinstellingen heb ik met de rechterknop de wlan adapter van de laptop uit en weer aan gezet, zonder resultaat. Ik begin langzaamaan te vermoeden dat het hele kaartje niet werkt, want het lampje aan de voorkant heeft het nog geen 1 keer gedaan :(

[ Voor 51% gewijzigd door valdi op 06-11-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dj_Tjebbe schreef op 06 november 2004 @ 17:11:
Nee dat lampje doet het inderdaad niet, maar ik wist al dat ie uit stond (zie de "fout"-melding in mijn vorige post, ik weet alleen niet waar ik m aanzet :s

Die tool ga ik nu downloaden proberen, ik edit dit berichtwel om te laten weten of het gelukt is.

edit: ik kan dat programma niet vinden op de intel site, maar ik denk dat je dat PRO progsel bedoeld, dat heb ik van de cd gehaald namelijk. Ook in dit programma krijg ik de melding: <Radio uit> en heeft hij geen wifi ontvangt. Via het configuratie scherm > netwerkinstellingen heb ik met de rechterknop de wlan adapter van de laptop uit en weer aan gezet, zonder resultaat. Ik begin langzaamaan te vermoeden dat het hele kaartje niet werkt, want het lampje aan de voorkant heeft het nog geen 1 keer gedaan :(
Gewoon op dat knopje zelf drukken, dan begint deze vanzelf te knipperen (naast het knopje zit een afbeelding van een schotelantenne).

Valt het meerdere mensen op dat het toetsenbord perfect werkt als de laptop op netspanning is aangesloten, maar problemen begint te geven zodra hij op de accu werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Geen matches
Ik kan op dat knopje drukken wat ik wil, aan gaat ie niet :(

edit: HIJ DOET HET! :D ik ben nu heel, heel (x100) blij!

[ Voor 34% gewijzigd door valdi op 06-11-2004 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Hallo, ik heb op mijn acer travelmate 4001 zo grote stikkers zitten links onderaan, nu vroeg ik mij af, als ik die daar afhaal, heb ik dan nog altjid garantie.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2004 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben sinds deze week de gelukkige eigenaar van een Acer Travelmate 4001 WLMI.. Ik ben er harstikke tevreden mee, maar heb 1 probleem:

Het WiFi netwerk dat bij mij in huis gebruikt wordt, maakt gebruik van een 256bits HEX data Encryption.. Het accespoint is van D-Link, en in de ander pc's in huis zitten dan ook D-Link draadlozenetwerkkaarten.. Nu zit er in deze Acer al een Intel 2200BG WLAN kaart.. Ik kan echter na lang zoeken, nog steeds niet een manier vinden om de Key die de D-Link vraagt in te voeren.. Is het mogelijk om een 256bits code in te voeren (Ik gebruik XP, met servicepack 2) en zo ja, hoe??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op 06 november 2004 @ 18:19:
Hallo, ik heb op mijn acer travelmate 4001 zo grote stikkers zitten links onderaan, nu vroeg ik mij af, als ik die daar afhaal, heb ik dan nog altjid garantie.
Ja hoor dan heb je nog gewoon garantie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enermax
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:42
Geen matches
Heb de laptop nu een maand en nog steeds geen problemen mee. Sindsdien game ik niet meer op mijn Amd2800+ ti4400 maar op de travelmate. (Dothan 1.5, radeon 9700 is veel sneller)

Heeft er iemand plaatjes van een ingebouwde bluetooth module in een travelmate 4000. Ik heb wel de Acer2012 gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
misschien is het een idee om gewoon een pcmia kaartje te kopen met bluetooth? dan werkt dat knopje ook waarschijnlijk en moet je niet prutsen in je laptop? nu alleen vinden waar je zo'n pcmia kaartje kan kopen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kinlong
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-08 11:19
Geen matches
nickske_v schreef op 07 november 2004 @ 18:39:
misschien is het een idee om gewoon een pcmia kaartje te kopen met bluetooth? dan werkt dat knopje ook waarschijnlijk en moet je niet prutsen in je laptop? nu alleen vinden waar je zo'n pcmia kaartje kan kopen :*)
Een pcmia bluetooth kaart kan je altijd wel in je laptop gebruiken hoor,
maar lijkt me sterk dat je lampje voorin het daardoor gaat branden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
waarom niet? er is bluetooth ondersteuning dan dus kan je het in en uitschakelen of denk ik nu helemaal verkeerd? En ik vind ook nergens een webshop van belgie die een pcmcia kaart voor bluetooth verkoopt? als iemand me op de goede weg kan zetten want momenteel vind ik alleen nederlandse webshops met geen verzendingsmogelijkheden naar belgie oftewel zijn ze 5 keer zo duur, de laagste prijs die ik vond voor zo'n kaart was 50 en hoogste was 350 dusjah :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Dat bluetoothknopje aan de voorkant is enkel gekoppeld aan de bluetooth module die er in een ander werelddeel standaard in zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
en waarom het hier niet standaard in zit is de vraag dan eigenlijk en waarom het hier dan niet los is te verkrijgen is ook de vraag 8P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
hmm, ik heb een usb bluetooth dongle en het zou wel leuk zijn moest dat blauw knopje gewoon werken hé :)

kan acer die emanager niet aanpassen zodat alle bt apparaten werken met dat blauw knopje of is dit ook teveel gevraagd van de acer techniekertjes?
vwk werk jij daar niet bij acer? Misschien eens subtiele hint doorgeven hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Geen matches
Verwijderd schreef op 03 oktober 2004 @ 01:47:
Met die TV-out had ik ook problemen. Even de Omega drivers downloaden en het werkte meteen.
toch wel jammer dat het bij mij dan niet werkt. Krijg alleen maar een geflikker van je welste en daar tussendoor wat beeld. Heb een nieuwe aansluitkabel daar voor gekocht en dat mocht niet baten.. Iemand een oplossing ( ja ik draai ook omega )

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valdi
  • Niet online
Geen matches
Webgnome schreef op 09 november 2004 @ 20:06:
[...]

toch wel jammer dat het bij mij dan niet werkt. Krijg alleen maar een geflikker van je welste en daar tussendoor wat beeld. Heb een nieuwe aansluitkabel daar voor gekocht en dat mocht niet baten.. Iemand een oplossing ( ja ik draai ook omega )
heb hier ook wat probleempjes met tv out gehad, heb je al eens naar de instellingen op je tv gekeken, want daar zou het ook nog wel eens mee te maken kunnen hebben (althans, daar had ik last van)

probeer hem rechtstreeks op de s-video-in van je tv te pluggen, en niet via een scart adapter, dat werkte bij mij perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietProem
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-01-2024

PietProem

n/a

Geen matches
Bluetooth blues.

Ik heb op http://fileshare.eshop.bg...ual/datasheets_a_100.html een sevice manual gevonden en daar heeft men het over een losse bluetooth module!

Alleen ik zie niet op het plaatje waar deze gemonteerd moet worden.
Weet iemand waar dat ding gemonteerd moet worden?

Voor de 2012 loopt er wel een draadje bij http://notebookforums.com/showthread.php?t=38437 maar voor de 4000 serie heb ik nog geen plaatjes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Nu online
Geen matches
heeft iemand misschien een lijstje vn de mediacompatabiliteit (schrijf ik dat zo goed? ) van de dvd brander die er in zit?

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
Ik weet uit ervaring dat hij platinums +r 8x op 8x brand werkt goed :) voor de rest , weet ik het zo niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
In verband met het toetsenbord probleem, de gemiste aanslagen.

Ook ik ben een eigenaar van de acer travelmate 4001 lmi_ati. Ik merkte dat ik dit probleem had en ben op zoek gegaan op de website van acer, daar vond ik iemand met hetzelfde probleem, maar dan wel met een andere laptop. Voor die persoon is een oplossing gecreerd door een BIOS-UPDATE. Daarop heb ik besloten een mail te sturen naar acer waarin ik mijn probleem uitleg om eventueel ook zo'n update online te krijgen, want deze bestaat momenteel niet. Het is misschien aan te raden dat jullie ook even een kijk nemen op de website van acer en ook een mail sturen over jullie probleem! Zo sta ik niet alleen en worden jullie ook geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sid007
  • Laatst online: 13-06 23:27
Geen matches
Ook ik had het probleem van de gemiste aanslagen toen ik winXP prof met sp2 (full download versie) geinstalleerd had.
Dan bij wijze van test eens de originele restore cd opgeladen en weg waren de problemen.
Vervolgens opnieuw xp prof erop gezet met sp2 via de windows update site en raar maar waar ik heb geen toetsenbord problemen meer ... (reeds meer dan een maand)
Is er misschien een verschil in de "volledig download" en de "automatic update" versie van sp2?
(ik had ook reeds een mail naar acer gestuurd omdat ik van de bios update gelezen had bij dat andere model maar ik denk dat dit NIET het probleem is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 10:11
Geen matches
nouja laat ik dan mijn mening over deze laptop ook maar geven,

het scherm is idd na een verse installatie nogal flets maar na het installeren van de videodrivers kan je dat naar mijn mening erg goed oplossen.

verder, heb ik de bekende stroompiek in de usb hub, maar aangezien er niets gebeurd met apparaten die eraan hangen lijkt dit me niet echt ernstig

wat ik wel erg irritant vind is dat het icoon voor het veilig verwijderen van hardware blijft staan omdat hij me dvd speler als removeble ziet.

dit laatste kan ook aan mij liggen maar ik speel quake freeze en met een hele hoge fov me normale pc heeft een ctr en dit tft lijkt toch iets te ghosten.

voor de rest een snelle laptop (ookal is het wel te merken dat het schijfje maar 4200 toeren is als je veel dingen copieerd (systeem word dan veel trager ) ) het formaat stoort me niet ik het de 4001lmi dus met normaal scherm veel van de mensen uit mijn omgeving vonden hem vrij breed vooral omdat er bij dit model twee vrij breede strepen aan de randen van het scherm omdat de kast gemaakt is gemaakt op een breedbeeld scherm. dit stoort mij persoonlijk totaal niet maar ik kan me wel voorstellen dat vooral de lmi versie, voor een laptop met een normaal scherm vrij breed bevonden word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
jah dat had ik ook :P waarom heb je dan niet de breedbeeld genomen?
ik: vind ik niet fijn...
hun: nouja zeg was het zoveel duurder dan?
ik: 4 euri??I dont like it, and then I dont want it ;)
:P maar heb zelf geen problemen met gemiste toetsaanslagen hier:?
WinXP Home (acer install) met SP2 en geupdate videokaart drivers (Omega) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 22-09 14:00

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Geen matches
Als t echt heel stil is hoor ik links onder net voor de cd tray allemaal geke geluiden, hebben jullie hier ook last van aangezien ik hieboven veel las dat er alleen overlast was van de fan

Tlijkt wel of het mijn processor is die aan het werk is ofzo maar weet niej of dit normaal is

[ Voor 21% gewijzigd door JunkieXP op 17-11-2004 06:32 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
kleine tip --> upgrade je firmware van je dvdwriter en je hebt plots een dual layer brander :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sid007
Geen matches
Waar is die firmware te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
8) nu nog een link voor de betreffende firmware 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
bij mij was hij standaard al dual layer :) Pioneer dingetje zit er in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 13 november 2004 @ 16:32:
In verband met het toetsenbord probleem, de gemiste aanslagen.

Ook ik ben een eigenaar van de acer travelmate 4001 lmi_ati. Ik merkte dat ik dit probleem had en ben op zoek gegaan op de website van acer, daar vond ik iemand met hetzelfde probleem, maar dan wel met een andere laptop. Voor die persoon is een oplossing gecreerd door een BIOS-UPDATE. Daarop heb ik besloten een mail te sturen naar acer waarin ik mijn probleem uitleg om eventueel ook zo'n update online te krijgen, want deze bestaat momenteel niet. Het is misschien aan te raden dat jullie ook even een kijk nemen op de website van acer en ook een mail sturen over jullie probleem! Zo sta ik niet alleen en worden jullie ook geholpen.
Heb je je mail gewoon naar de support-afdeling gestuurd? Want dan mail ik mijn mail in ieder geval naar hetzelfde adres.

Ik heb mijn laptop nu al een aantal weken niet meer mobiel nodig gehad en heb hem al 3 weken aan de netspanning hangen (zonder accu), en in al die tijd heb ik nog geen last gehad van missende keystrokes.

Het zou mooi zijn als dat op de accu ook zou gebeuren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sid007
Geen matches
QSI SDW-042 is het bij mij.
Kan deze ook dual layer gemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
sid007 schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:49:
QSI SDW-042 is het bij mij.
Kan deze ook dual layer gemaakt worden?
nopes volgens mij niet, maatje van mij had hem ook en die kon hem ook niet upgraden (zat in zijn aspire 1511)
Afbeeldingslocatie: http://www.bigevil.nl/img/got/branderlaptop.jpg
deze zit in mijn travelmate zonder een firmware update :)

[ Voor 18% gewijzigd door SaURoN op 17-11-2004 21:09 . Reden: Plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Geen matches
Bij mij die Slimtype :( opzich zo balen dat die zo snel veranderd van specs

Voordeel van mijne is wel dat hij 24x is ipv 8x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Zoals velen ben ik nu ook de fiere eigenaar van de acer 4001 en het is een heel degelijke laptop(mijn eerste) , alleen had ik vanaf de eerste dag (net zoals vele anderen) ook al last van de gemiste aanslagen. Dus ik kan maar beter ook een mailtje sturen naar acer support.

Ivm die firmware upgrade voor dvd writer ,bekijk deze thread eens http://club.cdfreaks.com/showthread.php?t=108852&page=1

Hier raden ze je aan om voor de SOSW-8525 writer (die in mijn laptop stak) de PS01 firmware te gebruiken(ipv PRS7) om voor dual layer support te zorgen. Ik heb deze update gedaan en mijn schrijver ondersteunt nu dual layer ALLEEN(redelijk belangrijk) heb ik nog niet een dual layer dvd beschreven dus nog niet kunnen testen. Dus het kan evengoed niet werken.

Vandaar mijn vraag of er hier iemand is die dit allemaal al getest heeft, en kan bevestigen dat het wel degelijk werkt?

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 23:26:
Vandaar mijn vraag of er hier iemand is die dit allemaal al getest heeft, en kan bevestigen dat het wel degelijk werkt?
Ik beschik ook over de SOSW-8525, en zal een dezer dagen een paar tests doen met deze firmware upgrade.

Ik weet niet wanneer jij dit kan testen? Bij mij zal het ergens volgende week zijn. (Rond Woensdag).

Ik heb mijn TM4001WLMi overigens sinds 11 November, en heb er nog geen op of aanmerkingen op. Het beestje doet zijn dagtaak als desktop-vervanger prima. :)

Echter, ik heb bij de aankoop wel iets over het hoofd gezien ... en dat is of de TM4001 uberhaupt wel geschikt is voor een docking station.
Voorzover ik kan zien is hij dat niet, aangezien er geen slot beschikbaar voor is op de laptop.
Of zit dit ergens achter weggemoffeld?

[ Voor 31% gewijzigd door r0b op 18-11-2004 04:01 ]

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
JunkieXP schreef op woensdag 17 november 2004 @ 22:43:
Bij mij die Slimtype :( opzich zo balen dat die zo snel veranderd van specs

Voordeel van mijne is wel dat hij 24x is ipv 8x
8x dvd en 24x cd is die van mij :) je hebt vast geen 24x dvd writer ;)

en die dockinstation is via USB as far as I know

• JunkieXP

JunkieXP

Geen matches
Nee idd is maar 3x :(...ik baal

Verwijderd

Geen matches
Easy Port USB (P9.06308.A02)
Key Features
Port Replicator offering the following ports;
• 2 x USB 2.0
• 1 x Parallel
• 1 x Serial
• PS/2 Mouse
• PS/2 Keyboard
• 10/100 Ethernet Connection
• Ships with European plug
• Slim build
• Easily stowed with case

€ 119,- advies ex. B.T.W. :)

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
hmm thats 2 bad, hoelang heb je hem al??

Verwijderd

Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 20:30:
[...]

Heb je je mail gewoon naar de support-afdeling gestuurd? Want dan mail ik mijn mail in ieder geval naar hetzelfde adres.
Ja, gewoon naaar de support afdeling op de website van acer België

• JunkieXP

JunkieXP

Geen matches
SaURoN schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:42:
[...]

hmm thats 2 bad, hoelang heb je hem al??
Sinds 15 oktober ongeveer

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
hmm wazig die van mij is van 25 oktober...maar heb hem met zendig op de zaak laten meekomen bij distributeur vandaan...
Mail acer anders er even over.

Verwijderd

Geen matches
Ik ben sinds een weekje eigenaar van de WLMi versie (met de P-M 715)

Ik heb één heel vreemde bedenking / ontdekking :
In het begin van deze thread wordt meermaals herhaald dat een Centrino ALLEEN uit de combinatie Pentium-M + i855 Chipset + Intel Pro Wireless 2100/2200 mag bestaan. Anders is het eenvoudigweg géén Centrino... Ook de Intel-site is hier duidelijk over.

cpu-z (van CPUID.com) geeft aan dat in mijn model een i852GME chipset zit. (?!)

Ik heb de specs van de i855GME en de i852GME naast elkaar gelegd, maar daar wordt ik weinig wijzer uit.

Betekent dit dat ik een niet-centrino gekocht heb ?
Zijn er andere mensen die dit kunnen bevestigen of die wél een 855 chipset hebben ?

Ik bel zometeen even met Acer als ik thuiskom. Laptop niet bij de hand en blijkbaar geen techsupport aan de telefoon zonder serienummer !

edit:
even GOED de intel specs gelezen:
855 : Dé Centrino chipset
852 : De P4-M chipset (pentium 4 Mobile != Pentium mobile)

Goed, da's al een stukje duidelijker, maar dat neemt niet weg dat mijn Dothan een chipset heeft die voor een gewone P4-M geoptimaliseerd is.

Wachten op Acer dus....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2004 15:08 ]

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 14:54

r0b

Geen matches
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 10:07:
Easy Port USB (P9.06308.A02)
Key Features
Port Replicator offering the following ports;
• 2 x USB 2.0
• 1 x Parallel
• 1 x Serial
• PS/2 Mouse
• PS/2 Keyboard
• 10/100 Ethernet Connection
• Ships with European plug
• Slim build
• Easily stowed with case

€ 119,- advies ex. B.T.W. :)
Ik dank u zeer. Ik bestel hem asap. :)

Ik krijg nu overigens ook last van het 'missing keys' probleem.
Ik draai (nog) een standaard installatie, via de recovery partitie.
Ook nog geen windows updates geinstalleerd, en geen nieuwe drivers.
Laptop draait dus precies zo als toen ik hem 11 November haalde, afgezien van een zooi third-party programma's.

Het probleem doet zich dus ook voor onder een standaard installatie met Windows XP Home SP1.

• dolby
  • Niet online
Geen matches
r0b schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:30:
[...]

Ik dank u zeer. Ik bestel hem asap. :)

Ik krijg nu overigens ook last van het 'missing keys' probleem.
Ik draai (nog) een standaard installatie, via de recovery partitie.
Ook nog geen windows updates geinstalleerd, en geen nieuwe drivers.
Laptop draait dus precies zo als toen ik hem 11 November haalde, afgezien van een zooi third-party programma's.

Het probleem doet zich dus ook voor onder een standaard installatie met Windows XP Home SP1.
Ook als je op de accu werkt?

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
hmm ik heb er nog geen last van gehad hoor :? very wazig
XP Home standaard acer install met SP2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mregeling
  • Laatst online: 22:15
Geen matches
wat voor geheugen zit er in de laptop ?
SO ram of gewoon DDR ram, zoals in een normale pc ?
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
SO-DDR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Even duidelijkheid over die firmware update:

Ik heb een slimtype sosw-852s

dit is eigenlijk een liteon sosw-852s

als we op internet op zoek gaan naar dit vinden we 2 firmwwares :

source : http://club.cdfreaks.com/...php?t=108852&page=1&pp=25
PS01 - 2004/06/28 15:09
PRS7 - 2004/07/14 16:15

de PRS7 zit in de acer en bied geen ondersteuning voor dual-layer
de PS01 biedt dit wel

http://dhc014.rpc1.org/Fi...mtype/SOSW-852S_PS01b.zip

dit is geen gehackte firmware of gemodificeerde firmware.

[ Voor 3% gewijzigd door nick_vh op 19-11-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Jay
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

D-Jay

LMFD!

Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.getfragged.nl/~d-jay/meuk/got/firmware4001dvdrw.jpg

Hij pakt na de firmware upgrade inderdaad de dual layertjes ook.
Link naar het updateprogramma [url=http://upload.cdfreaks.com./ftools/firmware.exe]LtnFW[/url] zelf.

[ Voor 54% gewijzigd door D-Jay op 19-11-2004 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fridgeboy
  • Laatst online: 20-09 08:43
Geen matches
Hartstikke bedankt !! Hij kan nu inderdaad Dual Layers schrijven... top ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Schiterend !!!!!!!!!! Ik was eerst een beetje huiverig om m'n firmware te upgraden maar nu toch heeeel blij dat ik het gedaan heb

Iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt BEDANKT !!!

Een blije Brander :*) :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP

JunkieXP

Geen matches
Maaar waarom zou de nieuwere versie deze optie dan niet meer hebben

[ Voor 89% gewijzigd door JunkieXP op 19-11-2004 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Ik heb geen idee,
het is overigens wel raar dat die dual layer firmware ouder is dan de firmware in de acer,

snap ik niet echt nuja, we zijn allemaal blij dat we nu een dual layer hebben ipv een "gewone" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
misschien omdat het dual layer toch niet helemaal lekker liep dat ze het er weer uit hebben gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Even een vraag. Sinds twee maanden ben ik de bezitter van een Acer Travelmate 4001 wlmi. Tot gisteren heb ik helemaal geen problemen gehad, alles ging prima.

Sinds gisteren het volgende. Bij het verbinden naar mijn draadloos netwerk, krijg ik een fout. De computer kan het netwerk vinden, maar bij het verbinden gaat het fout. Ook met andere netwerken waarmee ik normaal gesproken een verbinding kan maken heb ik dit probleem.

Bij het verbinden met het netwerk gebeurt het volgende. Het rode (wireless) lampje knippert 1 keer en blijft vervolgens branden. In het scherm blijft de melding staan - verbinding maken met netwerk. Dit duurt ongeveer 40 seconden en vervolgens verdwijnt de melding. Het rode lampje gaat uit, maar ik krijg GEEN verbinding met het netwerk.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Nog even over die firmware van de dvd-rw. Ik heb een mail gestuurd naar lite-on en dit was hun repy ;

Dear Sir or Madam,

We don't have any information about this model name(SOSW-852S ) and its firmware. Would you please contact its actual vendor?
Because in their system there might be some settings made by them which is unique and belong to their authority.

Best regards,

=======================================
Customer Service Dept.
Lite-On IT Corp. www.liteonit.com
Email : ODD_Service@liteonit.com
Consignee : Customer Service Dept.
=======================================

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 10:03:
Even een vraag. Sinds twee maanden ben ik de bezitter van een Acer Travelmate 4001 wlmi. Tot gisteren heb ik helemaal geen problemen gehad, alles ging prima.

Sinds gisteren het volgende. Bij het verbinden naar mijn draadloos netwerk, krijg ik een fout. De computer kan het netwerk vinden, maar bij het verbinden gaat het fout. Ook met andere netwerken waarmee ik normaal gesproken een verbinding kan maken heb ik dit probleem.

Bij het verbinden met het netwerk gebeurt het volgende. Het rode (wireless) lampje knippert 1 keer en blijft vervolgens branden. In het scherm blijft de melding staan - verbinding maken met netwerk. Dit duurt ongeveer 40 seconden en vervolgens verdwijnt de melding. Het rode lampje gaat uit, maar ik krijg GEEN verbinding met het netwerk.

Iemand enig idee??
Probeer het intel tooltje eens om te connecte dan :) mijn draadloze netwerk was ineens 10x stabieler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
Euhm, die van liteon zijn echt wel dwaas dan

na 3 klikken op hun site -->

http://www.liteonit.com/O...e_product/e_sosw852sx.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ben ook bezig geweest met het keyboard probleem (bij mij miste hij om de zoveel tekens (rond de 100 ofzo) een toetsaanslag).
Met de originele setup van WinXP Home had ik er geen last van, ook in Dos en in Safe mode heeft het toetsenbord geen problemen.
Met Windows XP Pro NL en SP1: geen problemen
Met Windows XP Pro NL en SP2 via een network/full installatie van SP2: wel problemen met missende toetsaanslagen.
Met Windows XP Pro NL en SP2 en handmatig de SP1 keyboard drivers (i8042prt.sys, kbdclass.sys, keyboard.drv, keyboard.sys, keyboard.inf en keyboard.pnf) geinstalleerd: wel problemen
Met Windows XP Pro NL en SP2 via Windows Update geinstalleerd: geen problemen meer
(zoals sid007 hierboven ook al schreef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
Geen matches
mmm over die brander er worden hier 2 typen genoemt en ik heb geen van bijde mijn tm 4000lmi is 2 weken oud nu en heeft een HL-DT-ST DVDRAM GSA-4080N brander geen idee welk merk het is of wat dan dan ook heeft iemand hier meer informatie over en kan iemand me vertellen of deze wellicht ook dual layer ondersteunt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
als ik de naam zo bekijk lijkt het me dat dit een SUPER fikker is als hij ook DVD Ram kan fikken

na enig zoeken hierop uitgekomen :

http://www.lge.nl/catalog/proddivergent?categoryId=050204

het is dus een LG en kan wel DVD-RAM maar niets bekend over DL

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_vh
Geen matches
hey enige wat ik vind van jouw drive is dit

http://tdb.rpc1.org/

------------------------------------------------------------------------------------
Firmwares in beta, the newest of the new. ** HIGHER RISK **
LG HL-DT-ST GSA-4080N
RPC1 Firmware based on 0N22 (NEC) Windows.
------------------------------------------------------------------------------------

maar die 0N22 vind ik niet direct,

op eigen risico zou ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reb65
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:28:
als ik de naam zo bekijk lijkt het me dat dit een SUPER fikker is als hij ook DVD Ram kan fikken

na enig zoeken hierop uitgekomen :

http://www.lge.nl/catalog/proddivergent?categoryId=050204

het is dus een LG en kan wel DVD-RAM maar niets bekend over DL
wat is er dan zo goed aan dvd ram k kan liever DL branden dan dvd ram, maar goed.

ik kijg een beetje het gevoel dat acer partijen met relatief trage dvd fikkertjes heeft opgekocht immers 3 x is niet echt snel meer tegenwoordig toch ??? het lijkt mij toch een beetje raar dat 3 laptops van het zelfde type met de zelfde specs 3 verschillende branders hebben maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
ja vind het ook zeeeeer raar, maarja mij hoor je niet klagen met die pioneer :P deze kmt ook rechtstreeks bij distributeur weg maarja :)

maar het gebeurd ook bij hp hoor dat er verschillende media stations in zitten :P

[ Voor 24% gewijzigd door SaURoN op 21-11-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
rebtor schreef op zondag 21 november 2004 @ 21:21:
[...]

wat is er dan zo goed aan dvd ram k kan liever DL branden dan dvd ram, maar goed.

ik kijg een beetje het gevoel dat acer partijen met relatief trage dvd fikkertjes heeft opgekocht immers 3 x is niet echt snel meer tegenwoordig toch ??? het lijkt mij toch een beetje raar dat 3 laptops van het zelfde type met de zelfde specs 3 verschillende branders hebben maar goed.
DVD Ram is een soort HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dolby schreef op donderdag 18 november 2004 @ 19:34:
[...]

Ook als je op de accu werkt?
Bij mij dus alleen als ik op de accu werk.

En ik heb de netwerkinstall gedaan van SP2. Misschien dat ik die er eens afhaal en vervolgens de automatische update laat draaien.

Weet iemand waar de intel tool staat voor het draadloze netwerk? Want ik heb vorige week op de site van Intel gezocht, maar ik kon het nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
Geen matches
http://support.intel.com/...centrino/sb/cs-008174.htm

daar staat hij tussen :)

de 8.1.0 versie draai ik op mijn travelmate :)

[ Voor 21% gewijzigd door SaURoN op 22-11-2004 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ja, die site krijg ik ook wel gevonden. Maar ik krijg er niets van gedownload. |:(

EDIT: Na een beetje speurwerk heb ik hem toch gevonden. _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2004 18:19 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.