Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 16:26:
Een paar rare vragen maar kan iemand mij vertellen hoe lang het bij jouw duurt (ongeveer vanzelfsprekend) om tijdens het opladen van 97% tot 100% batterij volume te gaan. En ook , is het normaal dat onderaan de laptop in de batterijconnector 1 pinnetje meer naar voor steekt tegenover de anderen?
Ik heb even voor je gekeken en ja, dit pinnetje hoort inderdaad zo te zitten.
En ja, het klopt ook wbt het laden van 97% tot 100%, dit duurt inderdaad langer dan van bijvoorbeeld 90% naar 93%.
Het is ook maar een schatting natuurlijk.
Zonde overigens van je laptop. Daarom wil ik m'n laptop ook niet aan de schouderband meenemen, maar neem ik hem altijd in de hand. Ik heb constant het gevoel dat hij zo los kan schieten.
(Zou overigens ook niet mogelijk moeten zijn. Is een 15" Targus tas van €47, sky-leder volgens mij. Opzich een kwalitatief net tasje wel dus.)
Ik gebruik mijn TM
4001WLMi nu iets meer dan twee weken, en hij bevalt super.
Alleen moet ik nu echt achter network-storage aan gaan omdat de HDD in de laptop al vol zit.
(Tja, workstation-replacement, dus volledige backup van oude pc staat er ook op, incl. wat games en video's, dan zit het zo vol).
Het heeft ongeveer 1-2 dagen geduurt voordat ik echt aan het widescreen scherm gewent was, maar nu wel ik niet anders meer. Het werkt gewoon veel fijner imo.
Het grote voordeel van de TM
4001WLMi vindt ik ook nog eens dat hij niet
te compact is.
Ik zit eergister achter mijn vader zijn IBM ThinkPad, en daar wordt je gewoon kriegel van, zo dicht staan alle keys bijelkaar, en zo klein het scherm is (vooruit, het is ook al een wat ouder model. Nog een 14" LCD)
Ja, ik heb de juiste keuze gemaakt wbt een laptop als workstation-replacement.
Mijn (bijna) wekelijkse tripjes naar Keulen overleeft hij ook, en met NetStumbler spelen terwijl je langs allerlei stations zoeft is ook leuk.
(Heb nu 'bewijs' dat er in Nederland gemiddeld 5x meer AccessPoints open staan dan in Duitsland, en het aantal open accesspoints is in Duitsland het hoogst.

)
Tip: De rechts-onderaan opgeplakte 'specificatie-sticker' valt er in principe gewoon (rustig!) af te trekken, waarna je de lijmresten met nagellak-remover en een droog doekje kunt verwijderen.
Overigens valt me 1 ding op, en dat is dat de laptop toch behoorlijk warm wordt.
Nu is het natuurlijk nooit goed om hem op een warmte-absorberend iets als een dekbed neer te zetten, maar zodra ik dit doe en ik werk een paar uurtjes dan zit ik toch tegen een - ik doe een gok - 50/55C aan.
Hij is wél heerlijk stil. Alleen af en toe een kleine fan die aanslaat, maar dat is ook zo weer afgelopen.
[
Voor 95% gewijzigd door
r0b op 27-11-2004 03:33
]