Het verschil zat hem vaak in de software die je er bij kreeg zoals Apple Works, die was dan niet nederlands maar EngelsVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 19:35:
Ach ja, deze BTO had geen vertraging tot gevolgIk vraag me alleen wel af wat het verschil is met de gewone taal versie? Ik dacht dat je alleen NL zou krijgen, maar ik las later dat er standaard meerdere talen in zitten....
Verwijderd
Ah, dan heb ik de juiste keuze gemaakt, ik haat NL softwareVerwijderd schreef op 14 oktober 2004 @ 21:37:
[...]
Het verschil zat hem vaak in de software die je er bij kreeg zoals Apple Works, die was dan niet nederlands maar Engelsen hij start d8 ik Engels op, maar heb geen idee ik wil altijd alles Engels
w00t! Ik kan morgen mijn iMac ophalen
.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
Welke config?
Volgens mij begint de productie nu eindelijk lekker te lopen
... he's gone.
Verwijderd
Nu hopen dat je vliegtuigje ook blijft vliegenMM- schreef op 15 oktober 2004 @ 10:39:
Shipped
IMAC17/1.6G5/256/80G/CMD/BT/N
Shipped
1 Shipped 15/10/2004
Tralalala
Verwijderd
Dat is snel
Mijne staat nog in Shanghai, vanwege een niet functionerede Vrachtwagen/Vliegtuig
Geheugen is wel al binnen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 22:44 ]
Nou ik zal het maar vertellen:
Ik ben om! Ik heb afgelopen weken mijn hele pc in stukjes verkocht en met het verkregen bedrag ga ik zo snel mogelijk een iMac G5 kopen.
Toen ik een half jaar geleden een laptop moest hebben durfde ik het nog niet aan. Nu is het anders en ga ik gewoon overstappen.
Alleen vraag ik me af hoe lekker de muis in de hand ligt? Kan je er prettig een paar uur mee werken?
Ik ben om! Ik heb afgelopen weken mijn hele pc in stukjes verkocht en met het verkregen bedrag ga ik zo snel mogelijk een iMac G5 kopen.
Toen ik een half jaar geleden een laptop moest hebben durfde ik het nog niet aan. Nu is het anders en ga ik gewoon overstappen.
Alleen vraag ik me af hoe lekker de muis in de hand ligt? Kan je er prettig een paar uur mee werken?
"Luie mensen worden ook moe!"
Op zich kun je met de Pro Mouse behoorlijk lang werken, gewoon omdat de klikbeweging die je maakt een stuk minder krampachtig is dan met 2/3knops muizen. Nadeel van de muis is wel dat hij veel raakvlak heeft met het oppervlak waar je hem op gebruikt, waardoor hij soms enigszins stroef werkt.
vandaag had ik bij de studiebeurs ook een imac G5 gezien
en hij was echt mooi
en hij was echt mooi
17" SuperDrive met 512 MB RAM. Geen BT (want ik heb al een USB-dongle) en AE (komt nog wel, dat soort dingen kan ik er altijd zelf wel bijkopen), waardoor hij denk ik zo snel geleverd kan worden.
OE! Waar ergens? Ik ga er vandaag heen namelijk?kenny89 schreef op 15 oktober 2004 @ 23:32:
vandaag had ik bij de studiebeurs ook een imac G5 gezien![]()
en hij was echt mooi
-EDIT ik heb wel 4x een iMac g4 20" gezien. Ze vroegen of ik een bod wilde doen
[ Voor 16% gewijzigd door oscarvdb op 17-10-2004 11:18 ]
... he's gone.
Ze zijn vergeten de 256 MB-reep eruit te halenFL!PNEUS schreef op 16 oktober 2004 @ 00:01:
[...]
17" SuperDrive met 512 768 MB RAM. Geen BT (want ik heb al een USB-dongle) en AE (komt nog wel, dat soort dingen kan ik er altijd zelf wel bijkopen), waardoor hij denk ik zo snel geleverd kan worden.
Of jouw bestelling klopte niet
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Het zal weer eens niet 
Ik weet genoeg, na een tijdje afwezig dacht ik probeer het weer eens, maar het gezeik komt me nu alweer de strot uit.
Tabbé :W
Ik weet genoeg, na een tijdje afwezig dacht ik probeer het weer eens, maar het gezeik komt me nu alweer de strot uit.
Verwijderd
ik neem aan dat je de Modbreak bedoelt?Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:16:
Het zal weer eens niet
het wordt er idd niet altijd beter op nee.
Misschien moeten we hier eens een topic over openen?
GoT is best wel over-moderated af en toe.. imo mag een forum ook wel gewoon een beetje leuk blijven
(met topics zoals deze)
Ik vind, dat zolang mensen niet gaan klagen over een topic dat het teveel slow-chat aan het worden is, er geen noodzaak is voor een mod break. Volgens mij vind iedereen het in deze topic gewoon leuk om over z'n nieuwe imac te praten. Dat er soms wat slow-chat optreed is dan logisch. Maar denk juist dat de meeste mensen het zelfs leuk vinden.....
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 9800X3D / RTX5090 / 64GB) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
Dat lijkt me een beter idee. Het over de gang van zaken in Apple Talk hebben in een topic wat bedoeld is voor de iMac G5, is niet bepaald ontopic namelijkVerwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 20:41:
[...]
ik neem aan dat je de Modbreak bedoelt?
het wordt er idd niet altijd beter op nee.
Misschien moeten we hier eens een topic over openen?
Vergeet niet eerst de Lieve Adjes FAQ door te lezen
Verwijderd
Mhwa, misschien niet de juiste plaatsVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 00:54:
[...]
Dat lijkt me een beter idee. Het over de gang van zaken in Apple Talk hebben in een topic wat bedoeld is voor de iMac G5, is niet bepaald ontopic namelijk
Vergeet niet eerst de Lieve Adjes FAQ door te lezen
Misschien wat overdreven reactie van mijn kant, maar ik vind het gewoon jammer dat het allemaal zo "cleancut" moet zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2004 19:53 ]
Over het modbeleid hier op GoT heb ik ook wel een mening, maar ik heb nu eens echt geen zin om daar over in discussie te gaan. Nodig me maar een keer uit in een LA-topic ofzo 
Ik kwam weer eens terug in dit topic omdat ik toevallig deze week een iMac G5 van binnen heb mogen bewonderen, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Het is allemaal nog net een stuk krapper dan het op foto's lijkt, en ik snap niet waar ze de warmte laten
In ieder geval lijkt het me wel haalbaar dat er binnen niet al te lange tijd G5 powerbooks kunnen komen, maar dat is natuurlijk weer een andere discussie
Ik kwam weer eens terug in dit topic omdat ik toevallig deze week een iMac G5 van binnen heb mogen bewonderen, en ik moet zeggen dat ik erg onder de indruk was. Het is allemaal nog net een stuk krapper dan het op foto's lijkt, en ik snap niet waar ze de warmte laten
In ieder geval lijkt het me wel haalbaar dat er binnen niet al te lange tijd G5 powerbooks kunnen komen, maar dat is natuurlijk weer een andere discussie
[ Voor 3% gewijzigd door dawuss op 19-10-2004 12:51 ]
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
gezien de speedupgrade die de iBooks nu weer schijnen te krijgen (zie ander topic in APL) zou je onderhand wel gaan denken dat de powerbooks ook weer wat sneller mogen. En dan denk ik dat er een G5 in gaat komen (1.4 of 1.6GHz) of wie weet kiest Apple voor de Motorola dual core G4.
Launching containers into space
Ik denk dat er wel een G5 Powerbook aan zit te komen, want de 12" Powerbook heeft op dit moment nog maar weinig meerwaarde t.o.v. de 12" iBook. Natuurlijk kan een simpele speedbump dit ook wel oplossen, maar toch
Verwijderd
Volgens MacWorld komt er in ieder geval dit jaar geen Powerbook update meer.Bigs schreef op 19 oktober 2004 @ 23:44:
Ik denk dat er wel een G5 Powerbook aan zit te komen, want de 12" Powerbook heeft op dit moment nog maar weinig meerwaarde t.o.v. de 12" iBook. Natuurlijk kan een simpele speedbump dit ook wel oplossen, maar toch
"This new line-up of iBooks, along with the current PowerBooks we have will make-up the complete portable line-up we will be offering for the holidays," said Moody.
op zich wel vreemd... de Powerbook wordt er op deze manier niet echt interessanter op. De iBooks hebben al dezelfde kloksnelheid als de 12" Powerbook. Oke, het geheugen van de powerbook is sneller en de gpu is beter en je hebt nog dingetjes al Bluetooth, maar om dat nu een slordige 700 euro prijsverschil te laten rechtvaardigen ... 
Ik zat eraan te denken mn iBook in te gaan ruilen voor een Powerbook, maar voorlopig draai ik nog wel even door... ik ben namelijk op zich niet ontevreden maar ik wil iets wat ook met Tiger werkt. Ik weet dat Tiger wel zal werken op mijn iBook, maar ik wil van alle opties gebruik kunnen maken, dus ook van CoreImage en CoreVideo. Maar als Apple wil dat ik overstap naar een PB, dan zal de prijs omlaag moeten, of de specs omhoog...
Zoals het nu zit in de lineup vind ik het veel interessanter om er een 17" iMac G5 naast te zetten. Dan heb ik ook meteen de i-reeks compleet
(iPod, iBook, iMac
) Of misschien een PowerMac G5 single 1.8GHz
Ik zat eraan te denken mn iBook in te gaan ruilen voor een Powerbook, maar voorlopig draai ik nog wel even door... ik ben namelijk op zich niet ontevreden maar ik wil iets wat ook met Tiger werkt. Ik weet dat Tiger wel zal werken op mijn iBook, maar ik wil van alle opties gebruik kunnen maken, dus ook van CoreImage en CoreVideo. Maar als Apple wil dat ik overstap naar een PB, dan zal de prijs omlaag moeten, of de specs omhoog...
Zoals het nu zit in de lineup vind ik het veel interessanter om er een 17" iMac G5 naast te zetten. Dan heb ik ook meteen de i-reeks compleet
[ Voor 11% gewijzigd door Whieee op 20-10-2004 11:42 ]
M'n iMac komt eindelijk in de buurt
Volgens apple.com is hij al in Luxemburg maar als ik apecode check word ik niet echt wijzer eigenlijk:
Die tnt link werkt nog niet dus ik denk dat het nog een paar dagen duurd.
code:
1
2
3
4
5
6
| 20 okt 04 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai 17 okt 04 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 30 60 departed from product source Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 05 00 boxes scanned Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 00 05 Data received from supplier Apple Shanghai 15 okt 04 30 64 Departed from source Apple Shanghai |
[ Voor 7% gewijzigd door MM- op 20-10-2004 16:39 ]
Wat is nu eigenlijk aan te raden? Ik kan hem via desktop assist gaan kopen hier in den bosch, of via de appleshop. Ik ga eerst nog proberen hem via een bedrijf te kopen, dan kan ik namelijk de 20" kopen 
Maar als dit niet kan wil ik wel aanspraak maken op de studentenkorting, gaat dit ook via een AASP?
Maar als dit niet kan wil ik wel aanspraak maken op de studentenkorting, gaat dit ook via een AASP?
Verwijderd
Wel vreemd trouwens, de mijne staat nog steeds op 15oct: on hold due to aircraft/truck failure...MM- schreef op 20 oktober 2004 @ 16:39:
M'n iMac komt eindelijk in de buurtVolgens apple.com is hij al in Luxemburg maar als ik apecode check word ik niet echt wijzer eigenlijk:
code:
1 2 3 4 5 6 20 okt 04 40 69 accept scanned at EDC Apple Shanghai 17 okt 04 32 05 Flight Booked Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 30 60 departed from product source Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 05 00 boxes scanned Kuehne & Nagel Shanghai 15 okt 04 00 05 Data received from supplier Apple Shanghai 15 okt 04 30 64 Departed from source Apple Shanghai
Heb vanmiddag Apple gebeld en die zeggen dat hij wel al in Luxemburg staat, maar dat er een "logistiek probleem" is met het overhandigen aan TNT
Ze verwacht dat ik hem eind deze week heb en zou een incident raport sturen naar de afdl Logistiek...
Ik hoop het dan maar, paar jaar geleden soort gelijk iets gehad met Gateway Computers en dat heeft uiteindelijk 1.5mnd geduurd voordat ik hem had
Je moet echt nooit uitgaan van dat overzicht wat je daar krijgt. Bij mij ging het precies hetzelfde, toen kreeg ik ook te horen dat er een probleem was met het overdragen aan TNT en dat het nog wel even kon duren en toen stonden ze gewoon de volgende dag voor de deur.
Mijn advies: niet kijken naar die tracking pagina, maar gewoon afwachten, dan komt hij vanzelf
Mijn advies: niet kijken naar die tracking pagina, maar gewoon afwachten, dan komt hij vanzelf
Verwijderd
Daar zit wat in 
Vaag trouwens, kijk net even op de site van Apple zelf, nu staat er Depart Terminal (Luxembourg)
Wat een telefoontje al niet kan doen
Vaag trouwens, kijk net even op de site van Apple zelf, nu staat er Depart Terminal (Luxembourg)
Wat een telefoontje al niet kan doen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2004 18:32 ]
Bij het bestellen van mijn Powerbook stond er nooit ergens een status online.
Alleen dat ie werd overgedragen aan TNT, en verder niets, totdat ze voor de deur stonden. (Bijna twee weken later.
.)
Alleen dat ie werd overgedragen aan TNT, en verder niets, totdat ze voor de deur stonden. (Bijna twee weken later.
Verwijderd
Mwa, kijk er ook niet meer na, dat tracking van TNT/TPG klopt helemaal nooit 
Komen die gasten van TNT eig s'avonds of s'middags langs?
Komen die gasten van TNT eig s'avonds of s'middags langs?
Haha ik ga ook stoppen met naar die status paginas te kijken, op apecode staat nu dit:
maar die tnt code werkt nog niet...
code:
1
| 21 okt 04 90 75 truck arrived at final destination Apple Shanghai |
maar die tnt code werkt nog niet...
Eindelijk is mijn Imac ook verstuurd
Na 3 delay mails dan toch eindelijk verstuurd. Nu wachten tot ik deze in huis heb 
Op de site staat "Flight booked on 27-10" Betekent dit dat mijn iMac pas op de 27ste verzonden wordt?
Op de site staat "Flight booked on 27-10" Betekent dit dat mijn iMac pas op de 27ste verzonden wordt?
[ Voor 33% gewijzigd door ken op 22-10-2004 21:13 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Kan iemand die een 20" heeft ook een paar fotootjes plaatsen? Anders moet ik naar zo'n AASP fietsen en dat is echt wel een beetje ver weg!
Verwijderd
mag ik zo vrij zijn je door te linken naar deze sites:
Apple Cinema Display in Windows USB-HID melding
daar staat er 1
www.spymac.com
staan erg veel setups
daar staat er 1
www.spymac.com
Verwijderd
Die Kuche track site is heel erg vaag vind ik.... wordt er nauwelijks wijzer van.ken schreef op 22 oktober 2004 @ 16:01:
Die tracksite van TNT werkt een stuk beter, die van mij staat nu in het vertrek depot van Amsterdam
Hopenlijk komen ze vandaag nog langs, maar ik betwijfel of TNT wel op zaterdag bezorgd... anders wordt het maandag.
ik denk dat hij idd de Spymac site bedoelt voor de 20 inch imac en niet een cinemaVerwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 23:54:
mag ik zo vrij zijn je door te linken naar deze sites:
daar staat er 1
www.spymac.comstaan erg veel setups
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.
Verwijderd
daar staan ook erg veel Cinema displays op hoor gewoon ff zoeken!Maximus schreef op 23 oktober 2004 @ 12:32:
[...]
ik denk dat hij idd de Spymac site bedoelt voor de 20 inch imac en niet een cinema![]()
Ik was eigenlijk meer op zoek naar een 20" imac.. Maar zo'n 20" cinema display geeft ook wel een beetje aan dat een redelijk fors formaat is. Misschien toch nog effe doorsparenVerwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 18:26:
[...]
daar staan ook erg veel Cinema displays op hoor gewoon ff zoeken!
Verwijderd
Vanavond zal ik wat pics posten, heb hem net binnengekregen 
Nou, ben net thuis en mijn iMac uiterraard uitgepakt, mooi dingetje
, heb alleen wel een hotpixel
Nou, ben net thuis en mijn iMac uiterraard uitgepakt, mooi dingetje
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 18:44 ]
well? het is al vanavond
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Ik tik dit nu vanaf mn nieuwe iMac g5
Hij is echt geweldig, mac os x werkt ook echt super fijn alleen moet ik nog wat dingetjes onder de knie krijgen, zoals bijvoorbeeld itunes, hoop dat hij dingen automatisch kan toevoegen als ik aan het downloaden ben enzo want nu heb ik een hoop dubbele files, zal wel vallen en opstaan zijn 
Sorry jongens, heb geen camera...
Verwijderd
Ik post de pics vanavond of morgen wel, was te druk bezig met Mac OSX
En het proberen te pixel weer te reanimeren, helaas niet gelukt
Verwijderd
Hoor jij ook aan de onderkant lawaai uit de iMac komen? Ik heb het idee dat ik met zo'n bell voeding zit... Komt een hoog rateled geluid uit de onderkant, waar de voeding zit.MM- schreef op 25 oktober 2004 @ 23:08:
Ik tik dit nu vanaf mn nieuwe iMac g5Hij is echt geweldig, mac os x werkt ook echt super fijn alleen moet ik nog wat dingetjes onder de knie krijgen, zoals bijvoorbeeld itunes, hoop dat hij dingen automatisch kan toevoegen als ik aan het downloaden ben enzo want nu heb ik een hoop dubbele files, zal wel vallen en opstaan zijn
je iMac heeft gebreken --> terug met dat ding. Gewoon omruilen... brakke voeding en out of the box een hot pixel... hoef je niet te accepteren. Doen ze moeilijk (verwacht ik niet) --> consumentenrecht, geld terug eisen, ergens anders nieuwe iMac kopen
Verwijderd
Ik was van plan die pixel te laten zitten, maar nu ga ik gewoon zeggen 2 defecten, ik wil een nieuwe
Gaat het alleen wel een hele tijd duren voordat ik een nieuwe heb ben ik bang
jammer dat je het niet bij een apple center hebt gekocht, want dan had je gewoon gelijk voor een andere kunnen ruilen.
Ach, vertel eens welk center dat doet?Nitai schreef op 27 oktober 2004 @ 10:21:
jammer dat je het niet bij een apple center hebt gekocht, want dan had je gewoon gelijk voor een andere kunnen ruilen.
Ik heb ervaring met 2, en die doen dat niet.
Machouse R'dam, daar heeft m'n zus haar imac dezelfde dag terug gebracht en een nieuwe voor in de plaats gekregen.
Kan iemand mij misschien vertellen of een setje JBL Creature II veel beter is ten opzichte van de interne speakers? Of iets wat beter is voor hetzelfde geld (99 euro) en toch redelijk oogt?
Ik heb wel specs, maar ik heb onderhand wel geleerd daar niet dood op te staren. Er is vast wel iemand met zo'n setje
Mijn iMac bevalt trouwens al een paar weken uitstekend
Boven mijn verwachting.
Ik heb wel specs, maar ik heb onderhand wel geleerd daar niet dood op te staren. Er is vast wel iemand met zo'n setje
Mijn iMac bevalt trouwens al een paar weken uitstekend
... he's gone.
Verwijderd
het is een aardig setje Oscarvdb, ik weet niet waar je woont maar kom hem gerust even beluisteren bij ons in groningen, hificorner.nl
Als je de reiskosten van 2,5 uur treinen van de prijs afhaaltVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:58:
het is een aardig setje Oscarvdb, ik weet niet waar je woont maar kom hem gerust even beluisteren bij ons in groningen, hificorner.nl
Ik zoek alleen naar gebruikerservaringen, dus misschien kan jij zeggen hoe deze het doet in vergelijking met de ingebouwde speakers...
... he's gone.
Verwijderd
Ik ken de ingebouwde speakers van de G5 iMac nog niet, ik ga er vanuit dat de creatures beter zijn.oscarvdb schreef op woensdag 24 november 2004 @ 23:08:
[...]
Als je de reiskosten van 2,5 uur treinen van de prijs afhaalt
Ik zoek alleen naar gebruikerservaringen, dus misschien kan jij zeggen hoe deze het doet in vergelijking met de ingebouwde speakers...
Zit een leuke subwoofer bij en de sattelietjes zijn ook erg leuk.
( als de marge het toe lied deed ik het
Ik heb de JBL Creature set en die is in elk geval beter dan de standaard installatie van de iMac G4 en de PowerMac G4, maar de installatie is niet spectaculair. Lage tonen klinken mooi, hoge tonen vind ik een beetje schel klinken soms.oscarvdb schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:52:
Kan iemand mij misschien vertellen of een setje JBL Creature II veel beter is ten opzichte van de interne speakers? Of iets wat beter is voor hetzelfde geld (99 euro) en toch redelijk oogt?
Mijn iMac bevalt trouwens al een paar weken uitstekendBoven mijn verwachting.
Hier volgen reviews van een aantal installaties:
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=333
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=380
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=485
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=474
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=479
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=397
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=416
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=335
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=354
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=317
* http://www.insidemacgames.com/reviews/view.php?ID=326
Le ook op data van reviews, want technologie staat ook niet stil. Als je iets meer geld heb zou ik gaan voor een goede Altec Lansing installatie.
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Zijn er tweakers die ook de iMac lawaai problemen hebben?
Of zijn de laatste iMac uitleveringen van Apple al beter geworden?
Volgens mij heeft de iMac nooit lawaai problemen gehad, tenzij er misschien een productiefout in zit ofzo. Mijn PowerMac G4 maakt trouwens wel veel herrie, daarom ben ik van plan om volgend jaar een iMac G5 te kopen.dolby schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:53:
Microsoft Windows: A thirty-two bit extension and graphical shell to a sixteen-bit patch to an eight-bit operating system originally coded for a four-bit microprocessor which was written by a two-bit company that can't stand one bit of competition.
Er was (in het begin) problemen met sommige voedingen in de iMac G5s, die tikten ofzo. Volgens mij is dat opgelost.
No production networks were harmed during this posting
Ik heb een redelijk 'oude' iMac G5, zonder voedingsproblemen en die is muisstil. Natuurlijk hoor je die fan wel een beetje, maar het is niet zo overheersend als een standaard PC. Alleen als ik een spelletje speel of met Fink was aan het compileren ben hoor ik de fans opspinnen. Maar dan gaat de muziek gewoon wat harderdolby schreef op donderdag 25 november 2004 @ 10:53:
Verwijderd
Zijn hier nog gelukkige eigenaars die wat foto's willen posten van hun iMac G5 (liefst 20")
Als ik nu 1tje besteld, wanneer zou ik die dan zo krijgen? Hij is op voorraad...hoe lang is de levertyd? En hoe geraakt dat ding bij mij?
Pracht apparaat
Als ik nu 1tje besteld, wanneer zou ik die dan zo krijgen? Hij is op voorraad...hoe lang is de levertyd? En hoe geraakt dat ding bij mij?
Pracht apparaat
Jah, echt een nuttige toevoeging na 3, 4 maanden.
Allemaal vragen die je hier en op apple.com gewoon terugvind.
Allemaal vragen die je hier en op apple.com gewoon terugvind.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()