[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.838 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127448

Als je met -50 de liar niet in komt dan is TOI zeker niks, TOI is 2x moeilijker dan AL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

toi word denk ik pas beetje te doen vanaf 55, + dat party's moeilijk te regelen zijn, en als ze er zijn gaan ze of dood/of na 30min weer afbreken :(

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
o dan tref ik het zeker want ben nog maar 2 keer doodgegaan en heb altijd party's van minimaal 2,5 uur speeltijd op lvl 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Anoniem: 41239 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 03:45:
Pfff dit topic wordt wel erg verziekt door die private server rommel. Het is illegaal om op private servers te spelen en het kan de legitieme spelers geen reet boeien of je lvl 50 in 1 dag bent. Heb je zelf geen forums van die private servers of is die community zo saai? Jullie probleem maar maak het aub niet ons probleem.
2nd that :) wrom maken jullie niet een eigen topicje voor jullie illegale highrate private servertjes :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062

en ik 3rd dat :)

Ik ga toch wel zo vaak mogelijk naar ToI, zelfs al ben ik maar lvl 45. Goede xp, en als de spoil stickt is het zeker de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

D1ON schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 18:08:
toi word denk ik pas beetje te doen vanaf 55, + dat party's moeilijk te regelen zijn, en als ze er zijn gaan ze of dood/of na 30min weer afbreken :(
Ik heb zo,n vermoede dat DAT niet zo,n probleem moet zijn met een Warcryer ;) ! Maar komende week ff helemaal geen 1 game meer moet ff een weekje school doen :P . Vanaf maandag avond kan ik er vol tegen aan! moet alleen nog ff kijken welke server maar ga iig dan erica weer een poging geven :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
VinceRMP schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 15:18:
[...]

Hmm nou kan ik gek zijn, maar heb van geen van beide ooit de vraag gekregen om de clan te joinen :P
Ik heb idd RubenNL wel geregeld langs zien lopen, maar die zegt nooit wat :)
Ja, dat was ik dus. :P
Wist ik veel dat jij de leider was. :D

Maar goed, hopelijk zijn er toch nog wat plaatsjes vrij, zou me wel leuk lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:11:
[...]

Ik heb zo,n vermoede dat DAT niet zo,n probleem moet zijn met een Warcryer ;) ! Maar komende week ff helemaal geen 1 game meer moet ff een weekje school doen :P . Vanaf maandag avond kan ik er vol tegen aan! moet alleen nog ff kijken welke server maar ga iig dan erica weer een poging geven :7
Alweer? :P
*kuch* Escape *kuch* ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131699

Ik zat al een ruim een maand te scharrelen over internet op zoek naar private servers, en heb op aardig wat gespeeld. In het begin was het allemaal l2j servers, en daarin werken eigenlijk maar 5 skills en die zijn uber overpowered ook nog.
Maar na een tijdje kwam ik escape tegen, en begon me daar te settlen, ik zit er nu al een paar weken, tot ik opeens DionNL in de shout zag staan. Dus ik ff praten daarmee en toen scheen ze broertje (hellcaster op Erica) daar ook te zitten. Toen kwam nog RubenNL ff, en toen Boci en toen Tron1x ook nog erbij... Ik zit nu in die DutchPower clan en tis wel gezellig, ik heb me prophet nog in een andere clan die in een grote allience zit maar daar doe ik niet veel mee, ik vind het vooral leuk van die private server dat je een char kan maken, tijdje mee spelen, pvpen etc. en dat je dan gewoon weer een nieuwe kan maken, je kan alles uitproberen en op live servers als je dan een verkeerde char uitkiest (zoals ik) kost het je heel veel tijd om weer er bovenop te komen. Het is wel gezellig op escape, maar als ik al die c2 stuff zie en hoor lijkt me dat ook erg vet, maja, hopen dat er een aardige chinees/koreaan is die c2 leaked :+

Btw, ik speelde op erica als ThyrinReagan, of TharonReagan, of Bornham. Ik heb me account aan tellos gegeven dus weenie of je me ooit nog ziet rondlopen(hoorde van tronix dat ie thyrin zag dansen en tharon in karmian loopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hey man ja idd ik zie tharon minstens 12 keer per dag inloggen lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol nice, ik zou best wel eens c2 willen uitproberen.. maar ik ga niet 6 uur zitten downloaden :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
gewoon ff de client dlen van de website en installeren is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 23:44
Verbaast me eigenlijk dat niemand op de utimaro server speelt, vind die rates op escape toch een tikje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29201

offtopic:
(Bij gebrek aan private server topique toch nog ff een vraagje)
klopt het dat escape server down is? kan namelijk niet inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aapenootjes: Ik hoorde dat de admin van UL2 echt een **** is. Hij heeft de server nu ook dichtgegooid btw
hioxz:Ja, ze zijn ook bezig website te moven dus miscchien daarom...

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 131699 op 15-12-2004 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
tharon aapje kom terug naar erica

<- MiCc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ey slet

uuuhhhm.... Ik heb geen gear :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125153

Heb niks op private servers of zo, ik ben gewoon lekker op Teon begonnen met een nieuwe char ^_^

Ben nu lvl 15 dankzij een paar vrienden en vindt het nog best gezellig daarzo. hoef niet per se alleen nederlanders om me heen te hebben. Genoeg spelers uit andere landen waar je net zo leuk mee kunt spelen.

meteen even een nieuwe Sig gemaakt voor mijn nieuwe char :) wel al eventjes mijn toekomstige job class erin vermeld, maar dat duurt nog wel een aantal maanden :D

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v96/Athena_Dyneren/NWN%20forum/Syphile.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Elf Summoners heten Phantom Summoners 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dark Elf is het ras, Summoner haar Class :) Het is niet 1 regel ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
mierenneukertje tharon :P

mooie sig

en niemand heeft mn filmpje gekeken *BUH!*

* http://193.19.225.61/web/legion/ebq.wmv

kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InterXs schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:59:

mooie sig

Haha ik wel hoor :+ ! Wel leuk filmpje het word tijd dat MX die toren afbreekt (8> !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

De admin van uRO / uL2 (CapnMarv) is evil. Echt evil.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Escape admins hebben humor man. :D
Wekkie, ga je nog naar escape? Tweaker clan maken? j/k :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

is er in Dutch Power nog ruimte voor een lvl 20 Elven Fighter? (bijna Elven knight, ben bezig met de quest :Y) )

just wondering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was een leuk fimlpje :) Vooral als je goed kijkt en ziet wat dat dwergje zegt tegen die vijanden, lekkere grote mond, dan flink aan het rennen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
haha ja ik heb em ook gekeken vet lache hij doet 60 dmg crits op me met die hunting bow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

funny filmpje indeed, echt hilarish met die emotes steeds :P

en die stryder is ook ubervet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
tharon aapje kom terug naar erica

<- MiCc
Heb nooit op erica gespeelt, zat op sieghard. Maar ben daar gestopt toen ik lvl 32 was. En eigenlijk vind ik het op die private servers leuker dan ooit op de retail servers. Naar mijn mening deed ncsoft ook te weinig tegen valsspelers en waren ze ook niet echt aardig voor ons (ik heb een keer iemand gemeld die handelde in adena, nooit meer iets van gehoord, niet eens een bedankje ofzo)

Trouwens ik mag die capnmarvel wel, ook al flipt hij vaker uit, ik zou ook gek worden van sommige mensen op die server (een zeur al zeur). Vandaag was ie vermomd als queen ant :p
Het is trouwens niet zo dat ik niet op de retail speel vanwege het geld, maar het ging me echt veeel te langsaam. Escape vind ik kwa rates dan toch te overdreven.

Edit: leuk filmpje indd :+

[ Voor 3% gewijzigd door Aapenootjes op 15-12-2004 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wekkie schreef op woensdag 15 december 2004 @ 17:37:
De admin van uRO / uL2 (CapnMarv) is evil. Echt evil.
Hoezo? Gebanned vanwege een een of andere reden? :o

Ik speel nu ook al een enige tijd op een private server, moet ik bekennen. Echt trots ben ik er niet op, eigenlijk zit ik nu meer te kijken naar een retail account; dan krijg ik tenminste iets meer zekerheid en service terug. :)

Oh, en nu 't toch over Escape gaat... ik vind het eigenlijk niet zo leuk om binnen no-time lvl 4x te zijn. Ik steek er liever wat meer tijd in, en wil eigenlijk dat speciale items echt speciaal zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
aapenootjes schreef op woensdag 15 december 2004 @ 20:20:
[...]

Heb nooit op erica gespeelt, zat op sieghard.
Denk dat ie bedoeld dat tharon een aap is.
Aikeleer schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:31:
[...]

Hoezo? Gebanned vanwege een een of andere reden? :o

Ik speel nu ook al een enige tijd op een private server, moet ik bekennen. Echt trots ben ik er niet op, eigenlijk zit ik nu meer te kijken naar een retail account; dan krijg ik tenminste iets meer zekerheid en service terug. :)

Oh, en nu 't toch over Escape gaat... ik vind het eigenlijk niet zo leuk om binnen no-time lvl 4x te zijn. Ik steek er liever wat meer tijd in, en wil eigenlijk dat speciale items echt speciaal zijn. ;)
Tja... meeste mensen van hier hebben al langer dan 7 maanden op een retail server gespeeld (+ nog een maand beta). Elke dag hetzelfde gezeur met farmers, netcong, lag, grinden, geldproblemen etc. En dan te bedenken dat je ervoor betaald... maar goed, dan wil je wel is wat anders, alleen heb je dan geen zin om een andere char te maken, want dan zit je weer ik weet niet hoelang te grinden voordat die eindelijk weer hetzelfde level is. Nu kun je tenminste snel een andere class bekijken en zien of je deze fijner/leuker vindt spelen. Mijn mening. :)

En het is gratis. :p

[ Voor 75% gewijzigd door Cache op 15-12-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

KrewCial schreef op woensdag 15 december 2004 @ 21:49:
[...]

Denk dat ie bedoeld dat tharon een aap is.

[...]

Tja... meeste mensen van hier hebben al langer dan 7 maanden op een retail server gespeeld (+ nog een maand beta). Elke dag hetzelfde gezeur met farmers, netcong, lag, grinden, geldproblemen etc. En dan te bedenken dat je ervoor betaald... maar goed, dan wil je wel is wat anders, alleen heb je dan geen zin om een andere char te maken, want dan zit je weer ik weet niet hoelang te grinden voordat die eindelijk weer hetzelfde level is. Nu kun je tenminste snel een andere class bekijken en zien of je deze fijner/leuker vindt spelen. Mijn mening. :)

En het is gratis. :p
Veel van de problemen die je opnoemt bestaan niet eens meer. Farmers zie ik nergens meer, netcong is ook allang op geeneen server meer, lag is meer een probleem van je eigen provider. Dan over grinden en geldproblemen: dat is juist de uitdaging van MMORPGs. Wil je dat alles in je handen geschoven wordt ofzo? Dan raak je snel uitgekeken. Tijd is wat MMORPGs drijft. Met veel tijd en inzet raak je juist gehecht aan je character en word je ook trotser als je verder komt. Wedden dat jullie sneller met die escape server kappen dan de spelers met retail? Als die server dan nog bestaat :X Weer zoiets. Wij kunnen op service rekenen en jullie zitten met nog niet eens een halve C2 en een server die elk moment ermee kan kappen. Dan is al jullie werk voor niets geweest en wij kunnen onze chars uiteindelijk nog verkopen :7

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Anoniem: 41239 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:21:
[...]

Veel van de problemen die je opnoemt bestaan niet eens meer. Farmers zie ik nergens meer, netcong is ook allang op geeneen server meer, lag is meer een probleem van je eigen provider. Dan over grinden en geldproblemen: dat is juist de uitdaging van MMORPGs. Wil je dat alles in je handen geschoven wordt ofzo? Dan raak je snel uitgekeken. Tijd is wat MMORPGs drijft. Met veel tijd en inzet raak je juist gehecht aan je character en word je ook trotser als je verder komt. Wedden dat jullie sneller met die escape server kappen dan de spelers met retail? Als die server dan nog bestaat :X Weer zoiets. Wij kunnen op service rekenen en jullie zitten met nog niet eens een halve C2 en een server die elk moment ermee kan kappen. Dan is al jullie werk voor niets geweest en wij kunnen onze chars uiteindelijk nog verkopen :7
Mja. Ik ben het er helemaal mee eens dat je tijd en inzet moet hebben voordat je een leuk char kan hebben. Maar ik wil wel tijdens het levelen/geld verdienen plezier hebben. En dat is bij mij het probleem bij Lineage. Ik vind de grind gewoon NIET leuk.

EDIT: en wat betreft sneller stoppen dan mensen op de ncsoft server. Ik stop zodra WoW (OB) in EUuitkomt. Tot dan vermaak ik me echt wel op de private servers :7

[ Voor 7% gewijzigd door ebborazor op 16-12-2004 01:11 ]

Mjah dan heb je het niet goed aangepakt denk ik dan of idd het spel ligt je gewoon niet :S

Ik zit nu in een leuke clan, vriendelijke en toffe mensen (niet te ZERG ong. rond de 30-35 membs over 2 divisies), ZEER goed georganiseerd, ALTIJD wel een ownage party aan de gang die ik iedere minuut kan joinen, raids en events etc.

Ik bedoel het woord saai komt nog niet eens in me op :?

Maar voor de casual players kan een private server wat aantrekkelijker zijn door de hogere rates.. maar dan nog maak er dan een eigen topic over ofzo hier op GoT

"[MMO]Lineage II Private Servers"

• Cache
Anoniem: 41239 schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:21:
[...]

Jonge, ik heb het 8 maand gespeeld... en ja, dan is het wel is leuk dat ik gewoon is wat in mn handen krijg geschoven. Hoezo voor niets geweest? Het gaat erom dat ik de tijd dat ik speelde plezier heb gehad. En nu zeg je het al zelf: "werk". Het is idd gewoon na lvl 50 werken om vooruit te komen en dan is de fun eruit. Wederom zeg ik erbij dat dit mijn mening is. :P

• Proqzor
ik vind het klotige aan private servers dat je gewoon alles kan kopen wat je wilt. OP de retail servers betekend het gewoon wat om arthro nail te hebben of BoP maar op de private server moet je het hebben anders ben je noob. Daar is het gewoon niks waard zelfs je chars zijn daar niet veel waard in de ogen van je mede spelers. Bovendien heb je daar niet het gevoel dat je echt iets bereikt hebt terwijl dat wel een belangrijk aspect is van de retail servers.

Anoniem: 44573

welke server en clan zit je ook al weer Legendary1983?

mijn clan (BT op erica) zitten wel leuke mensen die elkaar helpen maar ze zijn zo slecht in organiseren, plannen en samenwerken. Ik blij dat we nu in een grotere alliance zitten zodat ik vaker parties etc heb.

Maan
SE 4x
Erica

• Cache
DrProctor schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:51:
ik vind het klotige aan private servers dat je gewoon alles kan kopen wat je wilt. OP de retail servers betekend het gewoon wat om arthro nail te hebben of BoP maar op de private server moet je het hebben anders ben je noob. Daar is het gewoon niks waard zelfs je chars zijn daar niet veel waard in de ogen van je mede spelers. Bovendien heb je daar niet het gevoel dat je echt iets bereikt hebt terwijl dat wel een belangrijk aspect is van de retail servers.
Alle mats zijn wel 20 keer zo duur, terwijl de geld drops maar 10 keer groter zijn he. :)

• Proqzor
o ok das wel beter en hoe duur zijn die wapens in de store?

Anoniem: 29330

KrewCial schreef op donderdag 16 december 2004 @ 07:21:
[...]

Jonge, ik heb het 8 maand gespeeld... en ja, dan is het wel is leuk dat ik gewoon is wat in mn handen krijg geschoven. Hoezo voor niets geweest? Het gaat erom dat ik de tijd dat ik speelde plezier heb gehad. En nu zeg je het al zelf: "werk". Het is idd gewoon na lvl 50 werken om vooruit te komen en dan is de fun eruit. Wederom zeg ik erbij dat dit mijn mening is. :P
Pcies het zelfde had ik dus ook na 9 maanden spelen lvl 51 warlord met op en fp.
Nu ik op de private server zit is het wel leuk meerdere classes uitproberen ^^ zonder er eerst maanden aan moeten tewerken, en het is er ook nog eens gezellig zo als het ook op de live servers was.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 16-12-2004 12:57 ]

Anoniem: 41239

KrewCial schreef op donderdag 16 december 2004 @ 07:21:
[...]

Waarom zie je het woord werk als negatief? Weet je dat werk ook leuk kan zijn? Lineage2 noem ik dan leuk werk. Ik weet niet precies de reden waarom jij gestopt bent maar ik betwijfel of het de grind traagheid was. Het levelen opzich is niet waar de fun zit in het spel. Ook al is de snelheid vertienvoudigd dan blijft het levelen opzich "werk". Het gaat erom hoe jij je vermaakt tijdens het levelen. De traagheid zit er in om een doel te hebben voor de lange termijn en ook om de hardcore spelers te belonen.
Waarschijnlijk waren veel van je vrienden gestopt en voelde je je alleen. Dat vind ik zo achterlijk. Het is een MMORPG dus je kan veel meer mensen leren kennen die ook meer motivatie hebben dan die gestopte vrienden. Je moet niet zo afhankelijk zijn.
Daar komt ook nog bij dat partyen in C2 gewoon een stuk leuker is geworden want de mobs zijn intelligenter. Het is niet meer hersenloos klikken.

DrProctor schreef op donderdag 16 december 2004 @ 08:51:
Jij hebt dus op 1 van die n00bie l2j servers gespeeld... Escape is echt HEEL anders, ALLES is zoals op de gewone server alleen:
xp is x10
adena x15
sp x12
drops x10
Castle Sieges zijn iedere week
Door de hogere xp rate kan je veel meer classes uitproberen en heb ik persoonlijk meer fun in de game.
Er zijn geen grocer stores zoals op de l2j servers(grocer is een NPC waar je ALLE items uit het hele spel kunt kopen, voor een zacht prijsje)
Hier moet je harder werken voor je emi bow dan op de retail servers, want je moet zelf shafts zoeken(of er 2m per stuk voor betalen) en de recipe zoeken etc. en materials... ja... iedereen houd ze voor zichzelf dus is het moeilijk te krijgen.

Als je het een keertje wilt proberen moet je me maar ff spreken op msn, stuur ik ff een patch en dan geef je gelijk wat geld.

• Cache
DrProctor schreef op donderdag 16 december 2004 @ 12:50:
o ok das wel beter en hoe duur zijn die wapens in de store?
zelfde prijs, daarom is het zo leuk aan het begin. :D

• Cache
Anoniem: 41239 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 14:27:
[...]

Waarom zie je het woord werk als negatief? Weet je dat werk ook leuk kan zijn? Lineage2 noem ik dan leuk werk. Ik weet niet precies de reden waarom jij gestopt bent maar ik betwijfel of het de grind traagheid was. Het levelen opzich is niet waar de fun zit in het spel. Ook al is de snelheid vertienvoudigd dan blijft het levelen opzich "werk". Het gaat erom hoe jij je vermaakt tijdens het levelen. De traagheid zit er in om een doel te hebben voor de lange termijn en ook om de hardcore spelers te belonen.
Waarschijnlijk waren veel van je vrienden gestopt en voelde je je alleen. Dat vind ik zo achterlijk. Het is een MMORPG dus je kan veel meer mensen leren kennen die ook meer motivatie hebben dan die gestopte vrienden. Je moet niet zo afhankelijk zijn.
Daar komt ook nog bij dat partyen in C2 gewoon een stuk leuker is geworden want de mobs zijn intelligenter. Het is niet meer hersenloos klikken.
En denk je nu dat partyen op de private servers niet leuk kan zijn? Als het levelen dan ook nog is sneller gaat, wordt het nog leuker. Het is mijn mening, je probeert me nu gewoon een andere gedachte aan te praten over private servers. Werk vind ik idd negatief, een spel doe je als je nix te doen hebt, als amusement, werk is niet amusement.

Btw, je gaat het nu persoonlijk maken en als je goed mijn vorige post doorleest dan zie je daar dat ik ook zei dat het om de fun gaat. Retail servers gaan sloom, TE sloom, vooral na 8 maand als je geen steek verder komt. Ik ben trouwens 1 van de eerste van de oude garde die ermee gekapt was, dus... lezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cache op 16-12-2004 14:49 ]

• ebborazor
Sommige (veel) mensen hebben het nog erg naar hun zin op de p2p servers, daar heb ik absoluut geen probleem mee. Ik snap dan ook niet waarom sommige van die mensen er problemen mee hebben dat ik en andere het naar onze zin hebben op private servers.
Ik en bijvoorbeeld Cache hadden genoeg van de grind, heb jij (= iemand die lineage2 p2p nog leuk vind) dat niet, dan is dat toch prima? :?

Aan deze discussie zijn nu al heel wat posts gewijd. Misschien is het een goed idee om het weer over lineage te hebben?

offtopic:
EDIT: Cache, als eerstejaars student moet je met je neus achter de boeken zitten rond dit tijdstip!

[ Voor 12% gewijzigd door ebborazor op 16-12-2004 15:06 ]

• Proqzor
en als 2e jaars dan :P dan zit je nu lekker forums door te bladeren en wachten totdat er weer wat screens komen... dus hierrrr met die screens!

• Cache
Haha, eigenlijk wel, maar we hadden even een pauze tussen de les door. Laptoppie is handig. ^^

DrProctor schreef op donderdag 16 december 2004 @ 15:13:
en als 2e jaars dan :P dan zit je nu lekker forums door te bladeren en wachten totdat er weer wat screens komen... dus hierrrr met die screens!
Geen screenies maar wel 2 mooie Wallpapers ^^ , zal vanavond anders wel eens wat screenies posten ^^.

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/lineagewallpapers/darkelfjemaan.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/m.kuyt/lineagewallpapers/femalehumansslip.jpg

• Proqzor
ooo vetjes

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Het is al eerder gezegd door andere posters, maar ik zeg het voor de zekerheid nog een keertje:

Bewaar je posts over private servers etc. voor een aparte [MMO]Private server meuk topic.
Het zijn namelijk twee verschillende dingen.

Dit topic gaat over de officiele p2p versie, graag wil ik (en ik neem aan meer p2p spelers) dat zo houden... ;)

Het is praktisch hetzelfde :/ Je maakt toch ook geen apparte topic voor Bartz/Kain/Hind/Sieg/Kain etc...

• Proqzor
ik heb liever dat ze hier lullen anders is hier strax geen hond meer te vinden.

• ebborazor
De Topic titel is: [PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle. Op de private servers spelen we dat spel toevallig ook. De server waarop ik speel is niet eens illegaal omdat het een development server is. O-)

• Bansoon
Voorbeeld:

Topic Counterstrike Source

poster: Hey man, ik heb counterstrike source maar ik heb er niet voor betaald, weet iemand nog vette gekraakte servers waar ik op kan spelen?

Deze poster zal erop gewezen worden dat het bovenstaande niet de bedoeling is, met de vraag dit soort dingen niet meer te posten. Waarom zou dat voor Lineage2 anders zijn?

Uhm lineage2 is lineage2 dus daar zit niet echt een verschil in, en we hebben het veder niet over private gedoe waar servers zijn tevinden toch ??
Of eh dat we lopen teschreeuwen kom snel naar die en die server dat is veel beter dan die p2p ofzoiets.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 16-12-2004 17:46 ]

• Viggen
  • Niet online
uhm kijk es naar het Ragnarok Online topic... daar staan in de startpost zelfs links naar private servers....

Anoniem: 40554

wat is de URL van de Escape server?

site word verplaatst geloof ik dus de site is zoiezo down en over de reg...weet ik niet

Anoniem: 95989 schreef op donderdag 16 december 2004 @ 18:10:
[...]

site word verplaatst geloof ik dus de site is zoiezo down en over de reg...weet ik niet
als iemand weet hoe ik moet reggen, let me know :p
ik heb wel weer effe zin om lineage 2 te spelen :D

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

je hebt mail

zou je het emailtje naar veenarjenveen @hotmail.com kunnen sturen ..
arjen@wassup.nl werkt namelijk neit meer, site ligt eruit

• Cache
DrProctor schreef op donderdag 16 december 2004 @ 16:44:
ik heb liever dat ze hier lullen anders is hier strax geen hond meer te vinden.
Juist. :P
Wij kunnen immers even goed mensen helpen met problemen en vragen en dit houdt een beetje leven in de brouwerij. :)

• unex154
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:41
mijn mannetje op een 50x server (plains walker lvl41):

Afbeeldingslocatie: http://img142.exs.cx/img142/3387/l2mannetje4ud.jpg

een dark screamer (dagger) en drake leather armor.. heb ook nog een leuke boog waar ik de naam niet meer van weet...

[ Voor 6% gewijzigd door unex154 op 16-12-2004 23:41 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
Is die bow zo nutteloos dat je niet eens weet hoe ie heet? :X

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Tja vind dat toch tikje overdreven, ik doe er toch nog een dag over om te lvl'en en heb dus ook nog enigszins het gevoel dat ik iets bereik. Als ik een character wil uittesten maak ik zelf wel een servertje.

Maar deze thread draait onderhand inderdaad wel uit op een private server discussie, toch niet echt de bedoeling. Ik bedoel van mij mag je het er wel over hebben (kan mezelf moeilijk tegenspreken ;)), maar het is geen topic over alleen private servers.

Morgen spawned bloody lord nurka weer in partisan hideaway, voor velen van jullie niets bijzonders waarschijnelijk, is het het waard om ervoor op te blijven tot 3 uur 's nachts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107304

heeft iemand linkje naar de l2.ini van escape? ik heb ineens weer zin om te gaan spelen maar die site is down... server toch niet he :P

dit is de eerste server waar ik op ga spelen die castle sige heeft, ljkt me vet :9~
lekker backstabben met me aankomende abyss walker O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Escape is heel wat meer dan alleen een .ini veranderen, het is een hele update, en je moet zorgen dat je c1 heb en niet c2 anders kan je er niet op spelen.

Aapenootjes:lul dan over retail server... wij lullen wel mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
kan je niet gewoon de c2 textures gebruiken zoals dat ook al werd gedaan op de retail servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 09:40:
kan je niet gewoon de c2 textures gebruiken zoals dat ook al werd gedaan op de retail servers?
ja dat kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Op de escape server de vakantie doorkomen lijkt mij ook wel wat. Alleen nog even wachten tot de site weer up is, zodat ik me kan registreren. De download is al binnen, maar ik dacht dat ik dat registreren wel even nadien kon doen. Is de site dus nu down. Meteen afgestraft :P .

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68243

registeren gebeurt ergens anders.
Dat stuur ik wel in een PM ;)

Maar hoe vinden jullie C2?
Het enige wat ik gedaan heb is gegokt op de racetracks :p

edit :
PM'n kan geloof ik niet op dit forum?
Voeg me anders toe op MSN.
Tombloemberg@hotmail.com

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 68243 op 17-12-2004 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gaap unex niks boeiends vooral niet met 50* rates.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
Anoniem: 102844 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 11:59:
gaap unex niks boeiends vooral niet met 50* rates.. :O
Legendary ik wilde het niet persoonlijk maken maar jij bent hier toch echt de enige die constant dit topic aan het verzieken is met trolls en flames. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Vind ik persoonlijk van niet. Ik ben van mening (misschien alleen voor mij het geval) dat posts over private servers dit topic verzieken. Ik ben zeker niet de grootste moraalridder die hier rondloopt, maar private servers zijn gewoon illegaal. Maar er een aparte topic voor, ik hoef helemaal niets te lezen betreffende private servers.

Dan kom je waarschijnlijk met een boeren-antwoord van: Dan kom je hier toch niet meer.

Misschien dat ik dat dan maar beter kan doen. Ik vind ´t vreemd dat GoT mods geouwehoer over illegale versies toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
BaN5Hee schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 12:55:
Vind ik persoonlijk van niet. Ik ben van mening (misschien alleen voor mij het geval) dat posts over private servers dit topic verzieken. Ik ben zeker niet de grootste moraalridder die hier rondloopt, maar private servers zijn gewoon illegaal. Maar er een aparte topic voor, ik hoef helemaal niets te lezen betreffende private servers.

Dan kom je waarschijnlijk met een boeren-antwoord van: Dan kom je hier toch niet meer.

Misschien dat ik dat dan maar beter kan doen. Ik vind ´t vreemd dat GoT mods geouwehoer over illegale versies toestaan.
Natuurlijk mag je de mening hebben dat er voor private servers een apart topic moet komen maar die mening kan je best op een normale en beschaafde manier naar voren brengen. Ik erger me aan de laatste posts van legendary, thats all.

Daarbij komt ook nog eens dat zo langzamerhand van iedereen het standpunt wat betreft private servers wel duidelijk is. Als je niet wilt dat hier over private servers "geouwehoerd" word moet je dat bij een mod aankaarten. Het heeft geen zin, dat is nu wel duidelijk, constant te zeggen dat private servers niet in dit topic thuis horen.

[ Voor 17% gewijzigd door ebborazor op 17-12-2004 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

illegale activiteiten zijn toch niet "toegestaan" op GoT..

En zeg niet dat die private servers "development" shit want dat is gewoon naief, het is gekopieerd van NCSoft en dat is illegaal. end of story.

Als je praat over een gekopieert of gedownload spel wordt je post ook meteen gedelete van dit forum.. :|

En idd het is mijn mening dat als iemand een char gaat posten op een illegale high rate server, dat dat helemaal niets bijzonders is ofzo.. :?

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 17-12-2004 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
Tjee, dat ik ´t de laatste tijd eens ben met Legendary :P

Heeft er iemand nog leuke screens van de officiele versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor mensen die zich willen reggen:ga naar IRC server DarkMyst channel #escapel2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12316

Voordat mensen echt het hele topic offtopic halen:

Private servers die op eigen gemaakte code draaien (dwz zonder code van NCSoft te gebruiken) zijn niet illegaal. Patches om de client, en dus code van NCSoft, aan te passen zijn dat wel.

Ik kan me voorstellen dat betalende mensen het vervelend vinden dat er ook mensen zijn die het spel gratis spelen, maar het is absoluut niet zo dat een topic aan 1 server opgedragen is. Daar is Spielerij te algemeen voor.

Klachten / flames / opmerkingen hierover kun je kwijt op IRC of in een mailtje richting mij of een van m'n collega's. Mensen die hierover door blijven gaan in dit topic, moeten niet raar opkijken als die berichten opeens verdwijnen. Daar is dit topic immers niet voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
*zucht* Nee, "Private servers die op eigen gemaakte code draaien (dwz zonder code van NCSoft te gebruiken) zijn niet illegaal."

[ Voor 85% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-12-2004 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Djeeez. Kom op joh doe eens relax! Ik speel zelf privat en retail. Maar ik zie het probleem niet echt 8)7 ! Ik snap dat het vervelend is als mensen gaan patsen met hun chars die neit op retail server gemaakt zijn. Dat kan ik me voorstellen! Maar dat heb tot nu toe niemand gedaan. Tenzij je een plaatje van je char tonen al patsen vind.

Genoeg over of het wel mag of neit, ik denk dat het wel duidelijk geworden is na die post van Terr. Dus laten we het gewoon weer een keer over L2 hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik snap uberhaupt al niet waarom het patsen moet zijn... iedereen weet dat het met verschillende rates is, dat hoef je niet nog is te vermelden. Unex zet er zelf al bij dat het op een 50x server is, nou dan... als hij wilde pimpen zou hij dat er juist niet bijzetten.

Goed... mag het nu alsjeblieft weer ontopic? xD

Ik heb nu dus een glad. Sucks nog wel op de lagere levels, snel 55+ worden dus. ^^

[ Voor 12% gewijzigd door Cache op 17-12-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InterXs schreef op woensdag 15 december 2004 @ 16:59:

mooie sig

Moet zeggen mega cool filpmje ^^ , zag er wel cool uit die stryder en die raid mob in ToI ^^.

Kwam trouwens net dit tegen http://static.lineage2.co.kr/bbs/notice/ch3.jpg

Meer info vind je op de officelen L2 site http://www.lineage2.co.kr/
Alleen het is niet in het engels of nederlands :P.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 29330 op 17-12-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrewCial schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 16:46:
Ik snap uberhaupt al niet waarom het patsen moet zijn... iedereen weet dat het met verschillende rates is, dat hoef je niet nog is te vermelden. Unex zet er zelf al bij dat het op een 50x server is, nou dan... als hij wilde pimpen zou hij dat er juist niet bijzetten.

Goed... mag het nu alsjeblieft weer ontopic? xD

Ik heb nu dus een glad. Sucks nog wel op de lagere levels, snel 55+ worden dus. ^^
Op erica?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Ik ben gestopt op erica. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aangezien je zo zei van ik heb nu dus een glad d8 ik ffies dat je die via iemand geregeld had op erica |:( ! Maar je hebt dus glad op escape?! Ook best :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
xD

Ja dus, op escape. :P
Kan niet wachten tot c2 op escape komt. =)

[ Voor 22% gewijzigd door Cache op 17-12-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrewCial schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 18:24:
xD

Ja dus, op escape. :P
Kan niet wachten tot c2 op escape komt. =)
k was vanmiddag met m'n Elven knight quest bezig, beetje ol mahum novices killen, k hoorde dat geluid wel..dat ik een quest item vond maar het telde maar niet op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
ja er zijn wat problemen met de item server... zijn ze nu mee bezig om op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

meh, nouja later maar weer proberen :)

iemand nog een plekje in een clan vrij ofzo? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik ben weg hier. zoek wel een ander forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
:( welk forum? ik wil meer screens zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
flauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:18
ik ben nu ook bezig met lineage 2, heb nu level 7
ben nu 3 uur aan het spelen ofzo...

die quests zijn lastig :(

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-06 22:32
Misschien wel flauw, maar als je als retailer hele tijd verhalen hoort van mensen die level 50+ chars maken in een paar dagen terwijl je er op de normale servers wéken (maak daar maar maanden van eigenlijk) mee bezig bent dan zakt de moed je soms wel een beetje in de schoenen. En als iemand nu een char zou posten met een 50+ char zou niemand dat hier meer waarderen omdat 'iedereen toch allang een 60+ char heeft'... op die private servers :/

En oh wee als je komt met "kom ook naar escape!" ofzo :X

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 00:23:
[...]
Misschien wel flauw, maar als je als retailer hele tijd verhalen hoort van mensen die level 50+ chars maken in een paar dagen terwijl je er op de normale servers wéken (maak daar maar maanden van eigenlijk) mee bezig bent dan zakt de moed je soms wel een beetje in de schoenen. En als iemand nu een char zou posten met een 50+ char zou niemand dat hier meer waarderen omdat 'iedereen toch allang een 60+ char heeft'... op die private servers :/

niet waarderen? ik vind het zeker knap als iemand op de retail servers lvl 60+ haalt....maar zelf zou ik er het geduld niet voor hebben, klinkt misschien dom ofzo, maardat vind ik gewoon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
[...]

Kom naar escape! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yinchie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-05 16:13
You acknowledge that you do not have the right to create, publish, distribute, create derivative works from or use any software programs, utilities, applications, emulators or tools derived from or created for Lineage II, except that you may use the Software to the extent expressly permitted by this Agreement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie kan mij wat over de escape server vertellen?
werken alle skills/npc's enz enz? hoeveel lui spelen er?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
[...]

Het is nog flauwer om een char te kopen die 68 is. DAN zakt de moed je pas in de schoenen. Dat is nog erger dan op een private server spelen.
Dit topic is nu toch al naar de kloten. Het zal nergens anders meer over gaan. Naar mijn mening kan er een slotje op.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.