ik denk, laat ik eens naar C2 kijken.
2x een vastloper gehad.
Kutzooi.
Moet ik weer lang wachten.
2x een vastloper gehad.
Kutzooi.
Moet ik weer lang wachten.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
heb ik ook gedaan maar die zip is corrupted.. je kan beter met de auto-updaters doenDrProctor schreef op woensdag 08 december 2004 @ 16:09:
o ben er achter gekomen hoe je de c2 client van l2.com kan halen. De links verwijzen nog naar c1 maar je kan in de link gewoon de 1 in een 2 veranderen en dan staan er een aantal files (de 3 stukjes en de 1 hele zip files. (URL:ftp://l2clientdownload.lineage2.com/Chronicle02/) ik ben em nu dus aan het dlen en heb em dan vanavond thuis als het goed is (van me ipod op school afgehaald)
[ Voor 53% gewijzigd door Proqzor op 08-12-2004 17:57 ]
Sinds wanneer is Minn ook 60+?InterXs schreef op woensdag 08 december 2004 @ 17:07:
damn C2 is moeilijk ^ na een uurtje wachten er eindelijk op, ff 15min 28mil SP burnen. Daarna exploren. ToI is zwaar... mobs hebben tyfus veel HP en doen zeer veel spells. Dus maar ff exploren. naar Devastated castle, veel nieuwe lvl55~60mobs. Forbidden gateway helemaal verandert, daar ook een soort kleine group mob. Daarna blazing swamp, helemaal verandert met lava enzo erg moooi maar geen nieuwe mobs (behalve een raid mob) daarna naar giran, Devil's Isle. Allemaal lvl40~50 mobs denk ik. maar t zijn er veel.. en het is groot.. tis een enorm doolhof. Na een uurtje met 3 parties rondgelopen kwamen we wat ingame enemies tegen maar ff afgesproken om samen Zaken (pirate boss mob) te gaan afmaken. Naja wij doorlopen, kwamen we een lvl60 raid mob tegen. Dus ff aanvallen..
hier onder het resultaat (20 man dood allemaal 60+)
[afbeelding]
Een tip, group/raid mobs zijn _moeilijk_ ook al ben je rond hun lvl.. ik zou t niet aandurfen. Ze hebben ontiegelijk veel hp. Naja toch maar doorgaan richting Zaken. Echt een uur bezig door dat doolhof heen. Eindelijk kwamen we aan bij t piraten schip.
[afbeelding]
Maar ondertussen al 50 key of thiefs gebruikt om deuren te openen. En 25 over. Geprobeerd de deur van Zaken open te maken als lvl68 maar failde 3x. En we waren toen nog maar met 20man. dus toen maar naar giran gescrolld.
C2 voelt als een nieuw spel, ontiegelijk vet maar heel moeilijk
The devil is in the details.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
[ Voor 13% gewijzigd door Bansoon op 09-12-2004 12:10 ]
...
Verwijderd
Verwijderd
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
[ Voor 107% gewijzigd door Cache op 10-12-2004 14:18 ]
Ok, hier ff een vergelijking op een NPC:KrewCial schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:14:
SR met MB, dat is toch niet echt een goede vergelijking om te zeggen dat dagger users sterker zijn geworden?
Vooral als je een 57 op een 51 laat MB-en en een 51 op een 57.
Om je nog een ideetje te geven, ik ben nu level 58, met zo'n ~440 pdef selfbuffed met Karmian aan en elke dagger 45+ doet toch wel minimaal 700/800 dmg op me als Viscious Stance aanstaat. De hogere levels doen zelfs 1200-1600 dmg.KrewCial schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:14:
SR met MB, dat is toch niet echt een goede vergelijking om te zeggen dat dagger users sterker zijn geworden?
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 07:46 ]
Verwijderd
Je moet screenies gewoon met knopje Prt Scrn maken(Weet iemand hoe je ingame schreenshots kan maken zodat ze in een map komen, heb ik hiervoor al gezocht maar was me een beetje te onduidelijk ik hoop jullie het kunnen vertllen)
Weet niet wat voor clas je bent of dat je (nog) lineage speelt.. maar vraag maar eens een dagger user voor een pvp.KrewCial schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 14:14:
Gaaf hoorVerwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 06:17:
Hallo allemaal dit is mijn eerste reply ^_^
Ik zie hier allemaal plaatjes die ik allemaal erg mooi vind dus ik d8 ik gooi mijn plaatje er ook eens in.
[afbeelding]
Speel pas 6 dagen en ben lvl 44, doe nu de paladin quest en heb 2 marks ben bezig met de derde maar daar kom ik vast te zitten.
Verwijderd
ASO!InterXs schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:12:
Ach we dachten gaan ff met zn allen ToI exploren.
lvl1~5 is izi met 4 parties.. daarna kwamen we dit tegen
[afbeelding]
eitje, daarna wat hoger
[afbeelding]
lvl73 raid mobje op 2e verdieping, maar met rust gelaten.
[afbeelding] dit was op de 11e verdieping. Er zijn mobs daar rond lvl~75 die tyfus veel hp hebben. Bijvoorbeeld Sacred Angels die een spreuk doen waardoor ze zich vermenigvuldigen en opeens met zn 4en zijn. En als ze dood zijn rezzurecten ze zichzelf en moet je ze dus 2x killen. Heel vervelend
[afbeelding]
Laatste verdieping voor Baium. Hier gingen we allemaal..allemaal doodBehalve de mensen die silent walk force logged *kuch* Dit is te moeilijk met 30 man.
[afbeelding]
de laatste boss mob voor Baium. Maar die hebben alleen de mensen met silent walk even bekeken want we waren de kamer ervoor al dood
ToI is evil, mobs hebben ontzettend veel hp en daardoor dus moeilijk neer te halen. Maar het is zeker de moeite waard want de xp geweldig. Alles dropt er wat er in de Lair ook dropt. Doom Helmet/Blue Wolf Helmet, BP/Gaiters/Gloves/Boots alles. Super plek
[afbeelding]
Tip voor de mensen die niet Cave Maidens willen farmen voor demon's sword recipe 100% (1/5000)
Doom Servants bij Devastated castle droppen de Demon's Sword recipe's ook met een veel betere kans. Dus das beter
en dit ben ik nog ff op een stryder
Verwijderd
44 in 6 dagen??? noway!! Prophet buffs 24/7 of ebay...Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 06:17:
Hallo allemaal dit is mijn eerste reply ^_^
Ik zie hier allemaal plaatjes die ik allemaal erg mooi vind dus ik d8 ik gooi mijn plaatje er ook eens in.
[afbeelding]
Speel pas 6 dagen en ben lvl 44, doe nu de paladin quest en heb 2 marks ben bezig met de derde maar daar kom ik vast te zitten.
Ik vind persoonlijk de armor die Door InterXs gepost werd erg mooi.
(Weet iemand hoe je ingame schreenshots kan maken zodat ze in een map komen, heb ik hiervoor al gezocht maar was me een beetje te onduidelijk ik hoop jullie het kunnen vertllen)
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2004 17:43 ]
waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !
Jep leuke drops daarInterXs schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 12:12:ToI is evil, mobs hebben ontzettend veel hp en daardoor dus moeilijk neer te halen. Maar het is zeker de moeite waard want de xp geweldig. Alles dropt er wat er in de Lair ook dropt. Doom Helmet/Blue Wolf Helmet, BP/Gaiters/Gloves/Boots alles. Super plek
[ Voor 26% gewijzigd door nudie op 11-12-2004 18:22 ]
Verwijderd
Escape server = PRIVATE server , dus niet de echte servers want daar haal je dus geen lvl 44 in 6 dagen.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:17:
En weet niet of het een private server is een ding weet ik wel dat het Escape server heet, dit is de eerste x dat ik het spel speel en vind het tot nu toe erg leuk ^_^
zie ze niet staan.
Daar heb ik wat aan. Ik zou bijna weer gaan spelen en ook een AW maken... of kopen.Intronic schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 15:36:
[...]
Ok, hier ff een vergelijking op een NPC:
[afbeelding]
Dit is met Lvl12 DB en Vic Stance 9, als je ook nog soulshots gebruikt kom je ong. uit op 1000~ dmg.
Verwijderd
Escape is idd een privat server met exp 10x! Dan geloof ik idd dat het kan in 6 dagenVerwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 17:17:
Ik ben echt vanaf lvl 0 begonnen en heb nog nooit een healer bij gehad ^_^
Ik speel gewoon veel.
Ben to addicthehe
En mensen hebben me soms gebuffd maar nog nooit een Prophet buff gehad.
Maar om eerlijk te zijn is dit nog niks ik kan iemand die heeft 3 chars eentje van 54 2 van rond de 40 en die speel 3 weken. ( hehe heb je dan tijd teveel of niet)
En weet niet of het een private server is een ding weet ik wel dat het Escape server heet, dit is de eerste x dat ik het spel speel en vind het tot nu toe erg leuk ^_^
Alleen een vraag ik zie zo de schreens van interXS en d8 wat voor lvl moet je nou zijn omdaar goed te kunnen vechten ???
En die schreens die staan niet bij c:/program files/ lineage II/system heb er naar gezocht maar zie ze niet staan.
[ Voor 85% gewijzigd door D1ON op 11-12-2004 21:28 ]
Verwijderd
Verwijderd
Moet je me echt vertellen wat je dan doen man, ik kan wel wat geld gebruiken. Ik ben lvl 45 BH op Kain, volgens mij zit jij andere server dus ik zal je niet in de weg lopenInterXs schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 18:21:
hehe
ik zou zeggen iig 50+ voor ToI met goeie jewelry, maar dan nog is het ZEER moeilijk.
Ik zelf zit nu vaak op mn Bounty Hunter ontiegelijk vee lgeld te maken.
Minstens 5mil per dag als je het eenbeetje goed aanpakt.
ps. Escape is een rpivate server waar ze de xp hebben opgekrikt, beetje zoals de test server dus. Ik neem aan dat jij per maand betaald om te spelen?
Verwijderd
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2004 08:30 ]
Geen slecht idee idd.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 04:04:
@aikeleer als je straks SR bent is het wel een tip een goeie clan te joinen anders vind je nooit party met je SR (wat toch wel cruciaal is in C2) omdat het kiten niet meer kan bij bijna alle monsters..
Verwijderd
Je moet private servers niet gaan vergelijken met de echte servers, want zo te zien zijn de droprates op jouw servertje ook minimaal vertienvoudigd, want 5 mil per dag is vrij onmogelijk om dat op een échte server te verdienen.Verwijderd schreef op zondag 12 december 2004 @ 08:28:
Alleen dit snap ik niet interXS:
Ik zelf zit nu vaak op mn Bounty Hunter ontiegelijk veel geld te maken.
Minstens 5mil per dag als je het beetje goed aanpakt.
Als ik het goed begrijp kill je dus mensen voor geld ??? of haal je spullen voor geld ???
ebbo schreef op zondag 12 december 2004 @ 21:09:
mijn subscribtion loopt 17 december af en ook ik zal dan lineage 2 p2p vaarwel zeggen.
Het kost teveel tijd, tijd die ik niet heb, om een char goed mee te kunnen laten doen in sieges en pvp in het algemeen. En al zou ik zat tijd hebben dan zou ik het er denk ik niet meer voor over hebben. Ik heb het een lange tijd leuk gehad maar nu is het mooi geweest.
Voor mensen die op Erica speelde, mijn Toon was Glorr (een HE) L44.90 bleek zijn eindstation te zijn
[ Voor 36% gewijzigd door Cache op 13-12-2004 00:07 ]
wat mij betreft mag je erbijD1ON schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:54:
dutch power heb ik gezien , daar wil ik ook wel bij miskien
[ Voor 29% gewijzigd door Viggen op 13-12-2004 01:07 ]
Nou, erica is opzich wel ok nu. RR heeft het nieuwe castle ipv tsaKrewCial schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:05:
intro... stop gewoon.![]()
L2 is gewoon niet leuk meer, zelfs C2 kan L2 niet nieuw leven in blazen en dan vooral al niet op erica. atm is het gewoon zonde om er nog voor te betalen imo.
Daar komt nog bij dat de hele oude garde weg is... alleen jij en dec zijn dan nog over, zo uit mn hoofd. Vanaf de tweakers clan bedoel ik dan.![]()
Uhm... hoe werkt dat met die escape server?
Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Verwijderd
Speel je toevallig onder de naam DionNL ??, als dat zo is heb je mij vast ook al een paar keer gezien ^^.D1ON schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 21:24:
dagger users zijn 5210510510X overpowered nu, tis gewoon SAAI
en tjsa, partyen, als je geen party kan vinden ben je gedoemdsolo = niet mogelijk
party = half uur mogelijk omdat er weer iemand moet eten of weg moet of shit, k begin het een beetje zat te worden, (cache account kopen ?)
ik zit nu dus op die EscapE server, bevalt me best, ziek veel nederlanders, snelle rates.
laatste maandje dat ik betaal denks.
Hey Viggen ff vraagie , is er nog plek in de clan voor een lvl 54 warlord (ik) en een lvl 51 Shillien Elder (me vrouwtje) ?? , zoja laat me het ff weten ingame ofzoViggen schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:36:
* Viggen is sinds kort ook gestopt met spelen op de retail servers en zit nu op escape server...
Ik zit nu in een NL'se clan: Dutch Power, supergezellig en geen last van grinden
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 13:13 ]
Verwijderd
En ik dan.......! vergeet je mij zomaarKrewCial schreef op maandag 13 december 2004 @ 00:05:
intro... stop gewoon.![]()
L2 is gewoon niet leuk meer, zelfs C2 kan L2 niet nieuw leven in blazen en dan vooral al niet op erica. atm is het gewoon zonde om er nog voor te betalen imo.
Daar komt nog bij dat de hele oude garde weg is... alleen jij en dec zijn dan nog over, zo uit mn hoofd. Vanaf de tweakers clan bedoel ik dan.![]()
Uhm... hoe werkt dat met die escape server?
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2004 14:34 ]
[ Voor 49% gewijzigd door Intronic op 13-12-2004 16:11 ]
Verwijderd
Nee, is nog chronicle 1Count schreef op maandag 13 december 2004 @ 12:26:
Is die EscapE server ook Chronicle 2?
iedereen is welkom volgens mij, zolang je maar NL'er bent en je je een beetje gedraagt...Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 13:09:
Hey Viggen ff vraagie , is er nog plek in de clan voor een lvl 54 warlord (ik) en een lvl 51 Shillien Elder (me vrouwtje) ?? , zoja laat me het ff weten ingame ofzo
Ingame name = CBytes
Verwijderd
I've got a feeling...
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 01:43 ]
Verwijderd
Sorry.Verwijderd schreef op maandag 13 december 2004 @ 14:27:
[...]
En ik dan.......! vergeet je mij zomaar
Escape is wel leuk idd. Ik ben eigenlijk zelf al een tijdje klaar met Lineage op normale servers. Ik wist het al wel een maandje of 2 maar wilde het niet toegeven denk ik! Enige waar ik goed in ben is geld verdienen, levelen ben ik echt heel slecht. afin ik heb aan proqthor beloofd dat ik ff CT probeer tot ik LVL 48 ben maar als het dan nog steeds niet werkt ga ik proberen LVL 52+ dagger te krijgen ipv mijn warcryer zodat ik lekker een beetje mensen dom kan ownen enzo
. Verder server waar ik en ebbo op zitten is Http://l2extreme.official.ws alles is 50x dus heel extreem wel super gaaf binnen 2 uur een LVL 40 char ^^. Dat maakt lineage weer even leuk. (ook al is het niet op een officiele server)
[ Voor 7% gewijzigd door Cache op 14-12-2004 07:21 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 09:03 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2004 14:04 ]
En jij was ook al weer?KrewCial schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 07:18:
[...]
En die gast ben ik al een paar keer tegengekomen, maar ik mocht nog niet in dutchpower ofzo, omdat er al gereserveerde plekken waren...
Dat is "Cache" en "RubenNL" ingame.VinceRMP schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:10:
[...]
En jij was ook al weer?
Ik ben dus "gast" van DutchPower en kan jullie meedelen dat de clan zo goed als vol zit er zijn nog een paar plaatsen vrij op dit moment, maar inderdaad ook een aantal gereserveerde plaatsen. Ik heb gister dan ook besloten om even niemand meer toe te laten om te voorkomen dat er scheve gezichten komen, maar volgens mij ben ik al te laat
Dus jullie mogen mij best een pm sturen maar ik kan geen beloftes maken over toelating.
Als er genoeg mensen zijn die willen joinen zouden we een sub kunnen starten natuurlijk, maar zo ver is het nog niet
Ik wil alleen dat kwivie ook in ToI kan hijs een goeie gozer, ik werd laatst trouwens half gepked door een gast genaamd GoreDaxe die dacht dat Lotus niet toegestaan was beetje flauw. Ja ik weet het het is nu al chaos maar het wordt binnenkort nog veel erger ik voorspel een openwar tussen redemption en RR MX etc. (en nu moet je me niet zien als een een of ander mediumVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:04:
Proc hoe bedoel je binnenkort het is nu al een chaos op Erica.
Het is helemaal niet jammer dat MX er niet in mag, laat ze maar lekker in "hun" Liar blijven.
TOI for the win.
Hmm nou kan ik gek zijn, maar heb van geen van beide ooit de vraag gekregen om de clan te joinen
Verwijderd
Maar 50- kan lair niet inVerwijderd schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:04:
Proc hoe bedoel je binnenkort het is nu al een chaos op Erica.
Het is helemaal niet jammer dat MX er niet in mag, laat ze maar lekker in "hun" Liar blijven.
TOI for the win.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq