Mja. Ik ben het er helemaal mee eens dat je tijd en inzet moet hebben voordat je een leuk char kan hebben. Maar ik wil wel tijdens het levelen/geld verdienen plezier hebben. En dat is bij mij het probleem bij Lineage. Ik vind de grind gewoon NIET leuk.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 23:21:
[...]
Veel van de problemen die je opnoemt bestaan niet eens meer. Farmers zie ik nergens meer, netcong is ook allang op geeneen server meer, lag is meer een probleem van je eigen provider. Dan over grinden en geldproblemen: dat is juist de uitdaging van MMORPGs. Wil je dat alles in je handen geschoven wordt ofzo? Dan raak je snel uitgekeken. Tijd is wat MMORPGs drijft. Met veel tijd en inzet raak je juist gehecht aan je character en word je ook trotser als je verder komt. Wedden dat jullie sneller met die escape server kappen dan de spelers met retail? Als die server dan nog bestaatWeer zoiets. Wij kunnen op service rekenen en jullie zitten met nog niet eens een halve C2 en een server die elk moment ermee kan kappen. Dan is al jullie werk voor niets geweest en wij kunnen onze chars uiteindelijk nog verkopen
EDIT: en wat betreft sneller stoppen dan mensen op de ncsoft server. Ik stop zodra WoW (OB) in EUuitkomt. Tot dan vermaak ik me echt wel op de private servers
[ Voor 7% gewijzigd door ebborazor op 16-12-2004 01:11 ]