[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.836 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

k snap ook niet wat leuk is om een char te kopen die al lvl 68 is, maar goed zal wel weer :p

ik vind het ook wel tijd voor een nieuw topic sinds dit de 1000ste post al weer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062

Ja, dit gaat nergens over. Alleen maar nubs die het niet aankunnen om op de echte officiele servers te spelen omdat ze de grind te vervelend vinden, en vervolgens iedereen gaan lastigvallen met voor de échte L2 speler totaal overbodige en niet boeiende informatie. Dit forum was vroeger altijd voor posten screenies, vergelijken stats en vragen over quests enzo, ik heb de laatste 4 pagina's doorgelezen en ik zie alleen maar posts over escape servers enzo... beetje jammer! En aan de GM: Het lijkt mij dat dit topic vooral is om over de inhoud van een spel te discussieren, niet over hoe private werken etc... ZO raak je de echte L2 spelers kwijt aangezien er toch over alleen maar private server crap wordt geluld.

Goed, weer on-topic. Heeft iemand die quest in DV al gedaan waar je supposedly armor/weapon enchant scrollen voor krijgt? Ik wil eigenlijk wel weten of dat waar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131699

Alleen maar nubs die het niet aankunnen om op de echte officiele servers
private server crap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Zeg het ze lars! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125153

Ik wil geen partij trekken of zoiets, maar om van al dit geruzie af te komen, waarom maakt iemand niet gewoon een andere topic voor die private servers?

Daar kan je erover kletsen wat je wilt, en is er ook niet de hele tijd dit gerotzooi van of het nu wel of niet mag en zo. Tevens kan het toch niet zo veel moeite zijn om een extra topic ervoor te maken?

Ik heb geen flauw idee of het nu wel of niet mag, maar eerlijk gezegt intereseerd het mij ook al helemaal niet. Gewoon spelen waar je zin in hebt, het gaat om het plezier toch? Als je de Grind leuk vind, hup, lekker op de officiele servers, vind je snel lvl 50 worden leuker, ga je lekker op een private server. Vindt ik allemaal best.

Maar wat ik hier zie is een en al geruzie. dus maak gewoon eventjes iets waardoor dit gescheiden kan houden, voorkomt een hoop bekgevechten denk ik zo? en is alles ook allemaal wat duidelijk. Kunnen de officiele server mensen elkaar makkelijker helpen, en de private server mensen elkaar ook.

En als het dan te eenzaam is in 1 van de forums, kom je gewoon even in de andere forum, maar uit respect dan gewoon wel even on topic blijven.

Mijn gedachten hierover dus,

xXx
iris

(niet bedoeld om te flamen, gewoon proberen te helpen)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 125153 op 18-12-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 125153 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:40:
Ik wil geen partij trekken of zoiets, maar om van al dit geruzie af te komen, waarom maakt iemand niet gewoon een andere topic voor die private servers?

Daar kan je erover kletsen wat je wilt, en is er ook niet de hele tijd dit gerotzooi van of het nu wel of niet mag en zo. Tevens kan het toch niet zo veel moeite zijn om een extra topic ervoor te maken?

Ik heb geen flauw idee of het nu wel of niet mag, maar eerlijk gezegt intereseerd het mij ook al helemaal niet. Gewoon spelen waar je zin in hebt, het gaat om het plezier toch? Als je de Grind leuk vind, hup, lekker op de officiele servers, vind je snel lvl 50 worden leuker, ga je lekker op een private server. Vindt ik allemaal best.

Maar wat ik hier zie is een en al geruzie. dus maak gewoon eventjes iets waardoor dit gescheiden kan houden, voorkomt een hoop bekgevechten denk ik zo? en is alles ook allemaal wat duidelijk. Kunnen de officiele server mensen elkaar makkelijker helpen, en de private server mensen elkaar ook.

En als het dan te eenzaam is in 1 van de forums, kom je gewoon even in de andere forum, maar uit respect dan gewoon wel even on topic blijven.

Mijn gedachten hierover dus,

xXx
iris

(niet bedoeld om te flamen, gewoon proberen te helpen)
_/-\o_ ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

Ik wil HEALTH op mijn Yaksa mace als SA. volgens mij moet ik een Green crystal hebben voor dat, ik vind het teveel gedoe om het zelf te regelen dus ik wil er 1 kopen. Mijn vraag is: welk LVL crystal moet ik hebben?, Wat moet ik ervoor geven?(op erica), Wat moet ik doen nadat ik zo,n crystal heb?

WIE HELPT MIJ :*) !

P.S. Wat kosten wepon enchant C scroll tegenwoordig op Erica? Ik moet er 3 hebben :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Heeft iemand mischien een extra link waar ik linageII c1 kan downloaden? (dus geen c2)
die van escapeserver.com werkt niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 14:45
Anoniem: 127726 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 15:58:
Ik wil HEALTH op mijn Yaksa mace als SA. volgens mij moet ik een Green crystal hebben voor dat, ik vind het teveel gedoe om het zelf te regelen dus ik wil er 1 kopen. Mijn vraag is: welk LVL crystal moet ik hebben?, Wat moet ik ervoor geven?(op erica), Wat moet ik doen nadat ik zo,n crystal heb?

WIE HELPT MIJ :*) !

P.S. Wat kosten wepon enchant C scroll tegenwoordig op Erica? Ik moet er 3 hebben :)!
top C grade = lvl 8 crystal.
betaal nooit meer als 500k

kleur en lvl kun je btw gewoon aan de blacksmith vragen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
koen, zit jij nog steeds op je SR? want ik heb je echt al eeuwen niet gezien op erica Oo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32
KrewCial schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:16:
koen, zit jij nog steeds op je SR? want ik heb je echt al eeuwen niet gezien op erica Oo
Je bent al een maand gestopt, dus dat is niet zo gek :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Anoniem: 12316 schreef op vrijdag 17 december 2004 @ 14:56:
Voordat mensen echt het hele topic offtopic halen:

Private servers die op eigen gemaakte code draaien (dwz zonder code van NCSoft te gebruiken) zijn niet illegaal. Patches om de client, en dus code van NCSoft, aan te passen zijn dat wel.

Ik kan me voorstellen dat betalende mensen het vervelend vinden dat er ook mensen zijn die het spel gratis spelen, maar het is absoluut niet zo dat een topic aan 1 server opgedragen is. Daar is Spielerij te algemeen voor.

Klachten / flames / opmerkingen hierover kun je kwijt op IRC of in een mailtje richting mij of een van m'n collega's. Mensen die hierover door blijven gaan in dit topic, moeten niet raar opkijken als die berichten opeens verdwijnen. Daar is dit topic immers niet voor :)
en dat is dus niet het geval, want de lineage 2 client van NCSoft wordt gebruikt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:07:
[...]

top C grade = lvl 8 crystal.
betaal nooit meer als 500k

kleur en lvl kun je btw gewoon aan de blacksmith vragen
K tnx dat wist ik niet :D. En wat moet ik betalen voor wepon enchant C?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:11:
[...]

Je bent al een maand gestopt, dus dat is niet zo gek :P
Maar toen zag ik hem ook al eeuwen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 17:35:
[...]

K tnx dat wist ik niet :D. En wat moet ik betalen voor wepon enchant C?
Verkeerde quote zie ik, maar je begrijpt wel waarover ik post. Voor de enchant scrolls is op Kain 500k ongeveer een gangbare prijs, maar dat kan per server verschillen (?).

Het is zonde om zo'n crystal te kopen. Als je in een clan zit moet je gewoon ff een groupie maken en dan de crystal levellen, dat is op zich niet zo moeilijk. Gewoon lvl 1-5 in FoM en 6-8 in DC. Als je geen clan hebt wordt het lastiger ja, kan ik het me voorstellen dat je een crystal koopt. Maar vergeet niet dat je ook nog gemstones moet kopen, en dat dat meer dan een miljoen gaat kosten... Dus met de crystal erbij kopen kan het een duur geintje worden.

* edit* makkelijkste manier om crystal te levellen:
st 1: FoM ghosts
st 2: FoM ghosts
st 3: FoM ghosts / Harit Lizardman
st 4: Harit Lizardman archer

st 5: Harit lizardman grunts

Stage 1-5 kan allemaal in de Forest of Mirrors (FoM) gedaan worden.

st 6: Doom Servants
st 7: Doom Archer/Guard
st 8: Doom knight

De Doom mob kan je rond DC vinden.

@Tovertrut: Er wordt hier imo al genoeg off topic gepost, dus ik weet niet waar dat postje op sloeg. Meestal zeg je wat bij een quote...

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 99062 op 18-12-2004 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wou alleen 2 zinnetjes highlighten, moet genoeg zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 19:00:
[...]

Verkeerde quote zie ik, maar je begrijpt wel waarover ik post. Voor de enchant scrolls is op Kain 500k ongeveer een gangbare prijs, maar dat kan per server verschillen (?).

Het is zonde om zo'n crystal te kopen. Als je in een clan zit moet je gewoon ff een groupie maken en dan de crystal levellen, dat is op zich niet zo moeilijk. Gewoon lvl 1-5 in FoM en 6-8 in DC. Als je geen clan hebt wordt het lastiger ja, kan ik het me voorstellen dat je een crystal koopt. Maar vergeet niet dat je ook nog gemstones moet kopen, en dat dat meer dan een miljoen gaat kosten... Dus met de crystal erbij kopen kan het een duur geintje worden.

* edit* makkelijkste manier om crystal te levellen:
st 1: FoM ghosts
st 2: FoM ghosts
st 3: FoM ghosts / Harit Lizardman
st 4: Harit Lizardman archer

st 5: Harit lizardman grunts

Stage 1-5 kan allemaal in de Forest of Mirrors (FoM) gedaan worden.

st 6: Doom Servants
st 7: Doom Archer/Guard
st 8: Doom knight

De Doom mob kan je rond DC vinden.

@Tovertrut: Er wordt hier imo al genoeg off topic gepost, dus ik weet niet waar dat postje op sloeg. Meestal zeg je wat bij een quote...
Clan is niet het probleem zit in MX dus een van de grootste van erica. Maar aan de andere kant wil ik me op LVLen concentreren en heb ik voorlopig echt meer dan genoeg geld dat wil zeggen dat ik 47 ben en over 15 mil cash heb naast mijn equipment! (maarre hoelang denk dat dat duurt zo,n crystal LVLen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan zou ik gewoon zo'n crystal kopen(best veel geld trouwens). btw, welke SAs kan je op een yaksa mace doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kwiv, je kan al je geld gebruiken als je naar B grade overstapt... maar je moet het zelf weten, levellen neemt +/- uurtje in beslag met goede groep. Je moet wel laatste hit krijgen.

Yaksa mace SA=anger SA=health SA=rsk.focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

heeft de escape server problemen ofzo? dat heb ik gehoord van iemand :S

dit lijkt me ook wel een vette server:
Client patches zijn dus illegaal

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 19-12-2004 04:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Escape heeft een slechte week gehad, UL2 is gekapt en iedereen stapte over, er zijn ook van die kleuters die geen arrows willen oppakken(droppen heel veel en veel tegelijk) en laten dat massaal liggen = item server lag 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
kwiv je moet gewoon die sa links laten liggen voor een tijdje de crystal prijzen droppen nog wel wat verder tot rond de 500k dan zou ik pas een crystal gaan kopen. In jou geval zou ik SA Health kopen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Jongens, links naar privateserversites met hierop patches zijn illegaal. Haal die ajb weg, of laat die gewoon achterwege. Ik ben bezig met een nieuwe topicstart, je hoeft dus niet direct aan de slag met een nieuw topic, dat komt er echt wel aan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben idd van plan om voor health te gaan 25% meer betekend voor mij 500 HP erbij :)! En als het maar een uurtje kost dat levelen wil ik het wel doen :)!

En sinds ebbo gestopt is heb ik al zijn spullen gekregen... ongeveer 10 mil de rest heb ik wel allemaal verdiend :)!

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 19-12-2004 01:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Anoniem: 127726 schreef op zondag 19 december 2004 @ 01:14:
Ik ben idd van plan om voor health te gaan 25% meer betekend voor mij 500 HP erbij :)! En als het maar een uurtje kost dat levelen wil ik het wel doen :)!

En sinds ebbo gestopt is heb ik al zijn spullen gekregen... ongeveer 10 mil de rest heb ik wel allemaal verdiend :)!
Dat klopt ja, 10 miljoen, ik was bijzonder rijk voor mijn level :+. Erica players hoeven mij overigens niet te missen, ik zal kwivie blijven helpen met levelen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
KrewCial schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 16:16:
Heb nog geen Inet op mn kamer, dus doordeweeks geen L2 voor mij
en dus kan ik alleen in het weekend, zolang ik mn projecten afheb ed....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ebbo schreef op zondag 19 december 2004 @ 04:34:
[...]

Dat klopt ja, 10 miljoen, ik was bijzonder rijk voor mijn level :+. Erica players hoeven mij overigens niet te missen, ik zal kwivie blijven helpen met levelen ^^
beeeter gogo ebbo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:38
Anoniem: 131699 schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 20:59:
Escape heeft een slechte week gehad, UL2 is gekapt en iedereen stapte over, er zijn ook van die kleuters die geen arrows willen oppakken(droppen heel veel en veel tegelijk) en laten dat massaal liggen = item server lag 8)7
vanacht kon ik nog gewoon spelen, maar nu kan ik al niet meer inloggen... is ie echt definitief weg die UL2?
ik had een char op level 11, ging nu parties aan, en versloeg zo werewolves.. IK WIL LINEAGE 2 TERUG!!! :( :'(
in 2 dagen heeft dit echt gruwelijke indruk op mij achter gelaten :o , dit was tevens de eerste mmorpg die ik speelde..

dan maar WoW of toch maar kopen... :Y)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebbo schreef op zondag 19 december 2004 @ 04:34:
[...]

~.~ >.< O.o W00T :*) kijk dit soort nieuws houd ik van ;) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
jarnotjuh schreef op zondag 19 december 2004 @ 11:54:
[...]

vanacht kon ik nog gewoon spelen, maar nu kan ik al niet meer inloggen... is ie echt definitief weg die UL2?
ik had een char op level 11, ging nu parties aan, en versloeg zo werewolves.. IK WIL LINEAGE 2 TERUG!!! :( :'(
in 2 dagen heeft dit echt gruwelijke indruk op mij achter gelaten :o , dit was tevens de eerste mmorpg die ik speelde..

dan maar WoW of toch maar kopen... :Y)
of je gaat L2 kopen....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1ON
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-05-2024

D1ON

4x4Fotos.nl

dat zegt ie :Y)

waar het ijs gesmolten is is geen ijs meer !

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.