Ik wil geen partij trekken of zoiets, maar om van al dit geruzie af te komen, waarom maakt iemand niet gewoon een andere topic voor die private servers?
Daar kan je erover kletsen wat je wilt, en is er ook niet de hele tijd dit gerotzooi van of het nu wel of niet mag en zo. Tevens kan het toch niet zo veel moeite zijn om een extra topic ervoor te maken?
Ik heb geen flauw idee of het nu wel of niet mag, maar eerlijk gezegt intereseerd het mij ook al helemaal niet. Gewoon spelen waar je zin in hebt, het gaat om het plezier toch? Als je de Grind leuk vind, hup, lekker op de officiele servers, vind je snel lvl 50 worden leuker, ga je lekker op een private server. Vindt ik allemaal best.
Maar wat ik hier zie is een en al geruzie. dus maak gewoon eventjes iets waardoor dit gescheiden kan houden, voorkomt een hoop bekgevechten denk ik zo? en is alles ook allemaal wat duidelijk. Kunnen de officiele server mensen elkaar makkelijker helpen, en de private server mensen elkaar ook.
En als het dan te eenzaam is in 1 van de forums, kom je gewoon even in de andere forum, maar uit respect dan gewoon wel even on topic blijven.
Mijn gedachten hierover dus,
xXx
iris
(niet bedoeld om te flamen, gewoon proberen te helpen)
[
Voor 3% gewijzigd door
Anoniem: 125153 op 18-12-2004 15:42
]