Goedenmiddag, m'n eerste post op tweakers!
Ik heb de zen touch nu driekwart jaar en hij bevalt uitstekend. Ik heb laatst de firmware
geupdate, zodat de speler herkend werd in de mapstructuur van windows explorer. Dit heeft het
even gedaan, maar als ik nu kijk, wordt hij wel herkend bij hardware, de schijf (K:) staat er ook, maar
het is net alsof hij geen gegevens herkend die op de zen staan. Als ik de speler bij iemand anders aansluit, wordt hij ook niet herkend. Dit zou volgens Creative en vele forums wel het geval moeten zijn. Hiervoor heb ik immers de update (firmware) uitgevoerd.
Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen?
Ps. Het synchroniseren van het apparaat met Windows Media Player 10 is geen probleem, hier wordt hij gewoon herkend en ik kan gewoon muziek op het apparaat zetten, maar hij wordt dus in explorer niet herkend waardoor de omgekeerde actie (muziek van aparaat naar pc pleuren) niet mogelijk is. Dit kan ook niet via media player.
Alvast bedankt voor de reacties, ik zal het topic zo vaak mogelijk checken.
AMD Athlon 64 X2 3800 (stock 2000 mhz) | MSI K9n SLI, nforce 570 AMD chipset | 2x1 ghz kingston hyperx (dual channel) | XFX 7900gt (incl. Zalman koeler), Samsung syncmaster 931BW |Samsung Spinpoint 750 gig (4 partities) | Coolermaster 520W modulair.