[update]
Trallalala, klaar met stage, dus zowat fulltime modder
Ik kon het niet laten om alvast pics te posten met waar ik nu mee bezig ben, al is het nog niet helemaal af...

Leds en weerstanden \o/

LCD werkend
blijft gewoon leuk speelgoed 

Voeding gepolijst, wat een klote werk blijft het toch, veel meer werk dan bij aluminium. Ook door de galvanizatie laag die diep het metaal in vreet ofzo, waardoor je lang moet schuren voordat de doffe spikkeltjes weg zijn. Zoals je ziet is het gat waar de schakelaar zat al op maat gemaakt. Waarvoor? voor het koelblokje van de luxeon.

Lekker knutsel werkje, ik kan geen printjes meer etsen (deed ikaltijd op school), dus dan maar op zo'n bordje.
Even uitleggen wat het is:
- 6x flipflop schakeling met FET's welke dmv de jumper standaard aan of uit staan bij het opstarten.
- 2x flipflop welke ook vertraagd afvallen voor de motorsturing
- 4x lm317 om de fan's in snelheid te regelen
- H brug welke de motor van voldoende power gaat voorzien.

Waarvoor zouden die gaten nou zijn

Me pa heeft een nieuw speeltje, op aandringen van mij

Werkt ideaal zo'n boormachine, nieuwe goeie boortjes die er doorheen gaan als een heet mes door de boter.

Na de gaten met de dremel te hebben uitgefreesd krijg je zoiets.

En na het fijne dremel werk, schuren en polijsten dit
Dr zitten nog een beetje vingerafdrukken op enzo, maar ik blijf niet poetsen hé.
Wanneer me nieuwe luxeon (wit dit keer) binnen is, en het andere grilletje ook af is kan ik hem weer helemaal in elkaar schroeven, dat zal wel van de week zijn. Volgende stap is het opbouwen van de baybus.
Trallalala, klaar met stage, dus zowat fulltime modder
Ik kon het niet laten om alvast pics te posten met waar ik nu mee bezig ben, al is het nog niet helemaal af...

Leds en weerstanden \o/

LCD werkend

Voeding gepolijst, wat een klote werk blijft het toch, veel meer werk dan bij aluminium. Ook door de galvanizatie laag die diep het metaal in vreet ofzo, waardoor je lang moet schuren voordat de doffe spikkeltjes weg zijn. Zoals je ziet is het gat waar de schakelaar zat al op maat gemaakt. Waarvoor? voor het koelblokje van de luxeon.

Lekker knutsel werkje, ik kan geen printjes meer etsen (deed ikaltijd op school), dus dan maar op zo'n bordje.
Even uitleggen wat het is:
- 6x flipflop schakeling met FET's welke dmv de jumper standaard aan of uit staan bij het opstarten.
- 2x flipflop welke ook vertraagd afvallen voor de motorsturing
- 4x lm317 om de fan's in snelheid te regelen
- H brug welke de motor van voldoende power gaat voorzien.

Waarvoor zouden die gaten nou zijn

Me pa heeft een nieuw speeltje, op aandringen van mij

Werkt ideaal zo'n boormachine, nieuwe goeie boortjes die er doorheen gaan als een heet mes door de boter.

Na de gaten met de dremel te hebben uitgefreesd krijg je zoiets.

En na het fijne dremel werk, schuren en polijsten dit
Wanneer me nieuwe luxeon (wit dit keer) binnen is, en het andere grilletje ook af is kan ik hem weer helemaal in elkaar schroeven, dat zal wel van de week zijn. Volgende stap is het opbouwen van de baybus.