me asus sticker op de cover laat al een beetje los
, kun je dat gewoon lijmen of is daar special spul voor
Mijn stickers heb ik er geprobeerd af te halen. maar er blijft wat lijm achter. Enig idee hoe ik dit er subtiel afkrijg?
Een heel groot en stoer systeem.
Ook ik heb een M6800Ne besteld bij 4launch (6 oktober) en ben nog steeds wachtende. Helaas is de informatie toevoer vanuit 4launch wat bedroevend. ...Mister I schreef op 25 oktober 2004 @ 21:32:
[...]
Ik wacht ook nog steeds. Waarschijnlijk heb je hem volgende week binnen
Anders stuur je gewoon een mailtje naar 4launch, of ze al wat meer weten.
Tegen mij zeiden ze afgelopen zaterdag dat ze vandaag weer contact zouden hebben met hun contactpersoon.
Als jij een mail wilt sturen en wil je de reactie ook meteen posten hier op het forum, dan zijn we heel blij (degene die hem dan bij 4launch besteld hebben) .
Ik hoop zelf dat het deze week nog geleverd kan worden, maar ze dachten vorige week dat hier de kans vrij klein voor was, dus reken maar op volgende week.
Aangezien de goedkoopste M6800Ne , die van 1268 euro, niet meer te bestellen is bij 4launch ben ik nog op zoek naar een soortgelijk model met dezelfde specificaties en in dezelfde prijsklasse. (Deze zijn voor mijn beide huisgenoten, die het liefst ook een 6800Ne zouden willen hebben ...
Iemand enige ideëen? (graag niet de Acer TM 4000 serie ivm brakke resolutie en geen widescreen modellen ivm lompheid)
@Seef
Misschien sticker-remover ? tekoop bij de bouwmarkten.
@rremzie
Weer vastplakken met secondelijm? Werkte in ieder geval goed bij mijn SonyEricsson K700, waarvan de sticker los liet ...
[ Voor 11% gewijzigd door Pan op 27-10-2004 02:58 ]
GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd
Bij 4launch, zou hij deze week niks meer weten, omdat zijn collega ziek is, en hij dus geen tijd meer heeft om contact op te nemen met asus.Pan schreef op 27 oktober 2004 @ 02:53:
[...]
Ook ik heb een M6800Ne besteld bij 4launch (6 oktober) en ben nog steeds wachtende. Helaas is de informatie toevoer vanuit 4launch wat bedroevend. ...
Aangezien de goedkoopste M6800Ne , die van 1268 euro, niet meer te bestellen is bij 4launch ben ik nog op zoek naar een soortgelijk model met dezelfde specificaties en in dezelfde prijsklasse. (Deze zijn voor mijn beide huisgenoten, die het liefst ook een 6800Ne zouden willen hebben ...)
Iemand enige ideëen? (graag niet de Acer TM 4000 serie ivm brakke resolutie en geen widescreen modellen ivm lompheid)
@Seef
Misschien sticker-remover ? tekoop bij de bouwmarkten.
@rremzie
Weer vastplakken met secondelijm? Werkte in ieder geval goed bij mijn SonyEricsson K700, waarvan de sticker los liet ...
Voor deze prijs zijn er geen soort gelijke laptops op dit moment. Daarom was dit zo'n goede aanbieding.
Ik wacht nog maar even af wanneer ik hem krijg.
Ik vind ook dat 4Launch wel wat meer informatie mag geven. Ik heb de laptop nu 3 weken geleden besteld en betaald, en ik moet er steeds achteraan zitten om te vragen hoe het met mijn bestelling zit. Als ze nu even elke week een kort mailtje de deur uit doen naar iedereen die zo'n laptop besteld heeft, dat lijkt mij voor hun ook een stuk makkelijker?
Dan moeten er natuurlijk wel informatie zijn, nu wisten ze nog niks.Dr_Frickin_Evil schreef op 27 oktober 2004 @ 09:54:
Ik vind ook dat 4Launch wel wat meer informatie mag geven. Ik heb de laptop nu 3 weken geleden besteld en betaald, en ik moet er steeds achteraan zitten om te vragen hoe het met mijn bestelling zit. Als ze nu even elke week een kort mailtje de deur uit doen naar iedereen die zo'n laptop besteld heeft, dat lijkt mij voor hun ook een stuk makkelijker?
Maar je moet wel inderdaad op het moment zelf een mail sturen of ze al wat meer weten. Ik ben het dus wel met je eens. Bijvoorbeeld elke vrjidag een mail, met of ze al wat meer weten of niet.
In de pricewatch vind ik deze: KLIK!
Da's dus een M6800Ne met de prijs van een 6700 (4Launch heeft 'm trouwens niet meer op de site staan en zeker niet voor die prijs van €1279,-). Hij heeft dan wel "maar" een 1,5GHz Dothan (P-M 715) en "maar" 40GB harde schijf, maar hij heeft dus wel mooi dat SXGA-scherm
(en een 4-in-1 kaartlezer i.p.v. een 3-in-1 for what it's worth
).
Ik ben wat aan het zoeken geweest, maar ik kan hier niemand vinden die deze uitvoering heeft. Kan iemand hier iets over zeggen? In vergelijking met de andere 6800-modellen scheelt dit toch een flinke slok op 'n borrel.
Wat denken jullie hiervan? Zou je voor laten we zeggen ± €1425,- liever een 6700 nemen met 60GB harde schijf en een 1,6GHz Dothan? Ik neig toch wat sterker naar de 6800 vanwege het prettige scherm
. Dat verschil in processor merk je toch niet? En als je thuis nog 'n desktop hebt is 40GB t.o.v. 60GB toch ook wel te overzien? Eventueel is dat over een jaartje ofzo prima uit te breiden naar 80GB ofzo.
Ik zou graag wat reacties horen
Da's dus een M6800Ne met de prijs van een 6700 (4Launch heeft 'm trouwens niet meer op de site staan en zeker niet voor die prijs van €1279,-). Hij heeft dan wel "maar" een 1,5GHz Dothan (P-M 715) en "maar" 40GB harde schijf, maar hij heeft dus wel mooi dat SXGA-scherm

Ik ben wat aan het zoeken geweest, maar ik kan hier niemand vinden die deze uitvoering heeft. Kan iemand hier iets over zeggen? In vergelijking met de andere 6800-modellen scheelt dit toch een flinke slok op 'n borrel.
Wat denken jullie hiervan? Zou je voor laten we zeggen ± €1425,- liever een 6700 nemen met 60GB harde schijf en een 1,6GHz Dothan? Ik neig toch wat sterker naar de 6800 vanwege het prettige scherm
wat doen de mensen die op een asus laptop zitten te wachten nou?
gewoon wachten of overstappen op een andere laptop?
ik weet eerlijk gezegt niet wat ik moet doen...
De 6800 heeft als voordeel ook een videokaart met eigen DDR geheugen, i.t.t. de 6700 die met shared geheugen werkt.ThaWout schreef op 27 oktober 2004 @ 11:19:
Da's dus een M6800Ne met de prijs van een 6700 (4Launch heeft 'm trouwens niet meer op de site staan en zeker niet voor die prijs van €1279,-). Hij heeft dan wel "maar" een 1,5GHz Dothan (P-M 715) en "maar" 40GB harde schijf, maar hij heeft dus wel mooi dat SXGA-scherm(en een 4-in-1 kaartlezer i.p.v. een 3-in-1 for what it's worth
).
Wat een situatie heMichieleke schreef op 27 oktober 2004 @ 12:43:
wat doen de mensen die op een asus laptop zitten te wachten nou?
Ik ga denk ik gewoon wachten, ik heb al zo lang gewacht, dan kan deze week er ook nog bij, want ik ga ervan uit dat het niet meer lang duurt aangezien ze dat indirect tegen me gezegd hebben..
Ik zou het namelijk jammer vinden als ik nu overstap naar een laptop die ik eigenlijk in 1e instantie niet wilde, terwijl misschien over een week de asus wordt geleverd..
Dilemma idd..
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
tja ze zeiden indirect ook tegen mij dat hij deze week zou komen, half uur later dat mailtje in me inboxmartinho schreef op 27 oktober 2004 @ 12:48:
[...]
Wat een situatie he.
Ik ga denk ik gewoon wachten, ik heb al zo lang gewacht, dan kan deze week er ook nog bij, want ik ga ervan uit dat het niet meer lang duurt aangezien ze dat indirect tegen me gezegd hebben..
Ik zou het namelijk jammer vinden als ik nu overstap naar een laptop die ik eigenlijk in 1e instantie niet wilde, terwijl misschien over een week de asus wordt geleverd..
Dilemma idd..
en nou met die klere zooi in taiwan denk ik niet dat het een week duurt

Ik heb tegen mezelf gezegd dat als ik deze week of volgende week niets binnen krijg gewoon men bestelling probeer te cancelen.Michieleke schreef op 27 oktober 2004 @ 12:51:
[...]
tja ze zeiden indirect ook tegen mij dat hij deze week zou komen, half uur later dat mailtje in me inbox
en nou met die klere zooi in taiwan denk ik niet dat het een week duurt
En dan rustig op zoek ga naar een ndere laptop en dan is de asus misschien weer leverbaar.
Vind t te veel geld om overhaast iets te beslissen ook al heb ik hem wel hard nodig.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Dat is dus de 6800Ne die ik bij 4launch heb besteld. Helaas is deze dus niet meer te bestellen voor die prijs. Maar ja, overstappen na een andere laptop is ook vrij moeilijk, als je weet dat je dan duurder uit bent voor vrijwel dezelfde specificatiesThaWout schreef op 27 oktober 2004 @ 11:19:
Da's dus een M6800Ne met de prijs van een 6700 (4Launch heeft 'm trouwens niet meer op de site staan en zeker niet voor die prijs van €1279,-). Hij heeft dan wel "maar" een 1,5GHz Dothan (P-M 715) en "maar" 40GB harde schijf, maar hij heeft dus wel mooi dat SXGA-scherm(en een 4-in-1 kaartlezer i.p.v. een 3-in-1 for what it's worth
).
Wat denken jullie hiervan? Zou je voor laten we zeggen ± €1425,- liever een 6700 nemen met 60GB harde schijf en een 1,6GHz Dothan? Ik neig toch wat sterker naar de 6800 vanwege het prettige scherm. Dat verschil in processor merk je toch niet? En als je thuis nog 'n desktop hebt is 40GB t.o.v. 60GB toch ook wel te overzien? Eventueel is dat over een jaartje ofzo prima uit te breiden naar 80GB ofzo.

Dus hopen dat 4launch haar belofte nakomt ... en ons (degene die nog wachten bij 4launch) het laptoppie snel toestuurt
GigaByte X48-Ds5, Q6600 @3250mhz, Ati 3870, 4x1024mb DDR2, 2x Samsung F1 1 tb hd
Volgens mij klopt dit niet hoor, de 6700 heeft ook een ATi Mobility Radeon 9700 met 64MB dadicated geheugen volgens de specificaties.seef schreef op 27 oktober 2004 @ 12:47:
[...]
De 6800 heeft als voordeel ook een videokaart met eigen DDR geheugen, i.t.t. de 6700 die met shared geheugen werkt.
Ah okeyPan schreef op 27 oktober 2004 @ 13:10:
[...]
Dat is dus de 6800Ne die ik bij 4launch heb besteld. Helaas is deze dus niet meer te bestellen voor die prijs. Maar ja, overstappen na een andere laptop is ook vrij moeilijk, als je weet dat je dan duurder uit bent voor vrijwel dezelfde specificaties![]()
Dus hopen dat 4launch haar belofte nakomt ... en ons (degene die nog wachten bij 4launch) het laptoppie snel toestuurt
Klopt, foutje van mij. Er is een onderscheid tussen de 6700R en 6700Ne, waarvan de laatste idd dedicated geheugen heeft. Zelf heb ik de eerste, lekker goedkoop en fijn als je niet al teveel waarde aan spellen hechtThaWout schreef op 27 oktober 2004 @ 13:29:
[...]
Volgens mij klopt dit niet hoor, de 6700 heeft ook een ATi Mobility Radeon 9700 met 64MB dadicated geheugen volgens de specificaties.
aangezien we over de 500 posts zijn gaan we verder in deel 5
[rml][ Ervaringen] Asus M6 N, Ne & R - Deel 5[/rml]
[rml][ Ervaringen] Asus M6 N, Ne & R - Deel 5[/rml]
| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |
Verwijderd
^^^
vergeet niet dit deel ook op te nemen in de startpost bij 'Vorige delen:'
vergeet niet dit deel ook op te nemen in de startpost bij 'Vorige delen:'
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 04:18 ]
Dit topic is gesloten.