[Ervaringen] Asus M6 N, Ne & R - Deel 4

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 4.693 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke DVD branden jullie allemaal? Ik heb hier een aantal merken liggen, maar geen van allen herkend 'ie :?

Heb eens nagevraagd en ze zeggen dat je dan een firmware update moet downloaden, maar die is er nog niet...... 8)7

Ik heb DVD's van 1 of ander "no name" merk en Platinum....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 20:11

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
klopt, mijn platinums dvd+r pakt ie niet maar Philips +r 4x en traxdata -r 4x worden wel gebrand.

Het is gewoon een kwestie van uitproberen op dit moment en wachten totdat toshiba met een firmware uitkomt. Wat hopelijk snel gaat gebeuren.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kajun schreef op 15 oktober 2004 @ 12:54:
[...]

Diezelfde persoon merkt ook op (ik weet alleen niet meer in welke topic), dat WSXGA sterke invloed heeft op de accu duur, i.t.t. de WXGA.
Dat laatste slaat nergens op. Het stroomverbruik komt voor 99% van de lamp bij het scherm. Of je nu WXA of WSXGA hebt, de lamp moet nog steeds een evengroot scherm belichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Kreeg vandaag dit bericht van 4launch:
Vandaag hebben wij erg slecht nieuws gekregen vanuit Taiwan. Asus heeft aangegeven de komende 2 weken (dus aanstaande dinsdag en de dinsdag daarop) geen M6800Ne notebooks te kunnen leveren vanwege een tekort aan onderdelen.
Aangezien wij de afgelopen 2 weken leveringen hadden gekregen komt dit voor ons compleet uit de lucht vallen.

Volgens onze contactpersoon bij onze leverancier hadden zij dit niet eerder kunnen aangeven. De informatievoorziening vanuit Asus is dramatisch slecht en het begint ons nu ook ontzettend te frustreren. Helaas heeft Asus een enorme machtspositie en kunnen wij niets doen dan wachten tot de laatste orders worden uitgeleverd. Om u compleet inzicht te geven hier een
overzicht:

27-08-2004 Order 1 6 stuks -> 6 stuks uitgeleverd op 21-09
10-09-2004 Order 2 14 stuks -> 6 stuks uitgeleverd op 05-10
22-09-2004 Order 3 20 stuks -> 10 stuks uitgeleverd op 12-10 (waarvan nog eigenlijk 8 stuks van de order van 10-09)

Wij wachten nu dus nog op 18 stuks van deze notebook. Asus heeft met volledige zekerheid aangegeven dat alle notebooks zullen worden uitgeleverd.
Termijn is dus verplaatst naar begin november. De notebook is niet meer bij te bestellen, dus dit zijn echt de laatste exemplaren.

Wij hebben er uiteraard volkomen begrip voor als u dit onacceptabel vindt. U kunt dan ook uw order annuleren of switchen naar een andere notebook. Vanaf begin volgende week komt ook het nieuwe assortiment van Asus online. Deze M6800Ne types liggen wel op een hoger prijsniveau (>1300 euro).

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan zeker niet om contact met mij op te nemen.
:( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-04-2023
tja kheb hetzelfde bij de laptopper... komt mij niet helemaal als een verrassing na de aardbevingen in taiwan dusja....

tis klote maar wat doe je eraan hij heeft gelijk asus heeft een machtspositie, maar asus er eigenlijk niets aan doen...

[ Voor 3% gewijzigd door Michieleke op 16-10-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-10 19:53
Tja, Asus heeft dan misschien een machtspositie, maar ik neem aan dat Asus ook maar wat graag meer laptops zou verkopen. Ik vind het wel erg jammer, wacht er ook al 2 weken op, dat zouden er dus nog 2 meer worden. Even afwachten wat ik nu doe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
mja weet je wat het is, de kwaliteit is goed... en vind het wel de moeite waard om te wachten want vind maar es een laptop (in mijn geval iig) die dezelfde specs heeft... bijna niet te vinden of is behoorlijk duur... kan iedereen overkomen zoiets tja dan maar wachten he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kajun
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 13:00
Oscar Mopperkont schreef op 15 oktober 2004 @ 19:54:
[...]

Dat laatste slaat nergens op. Het stroomverbruik komt voor 99% van de lamp bij het scherm. Of je nu WXA of WSXGA hebt, de lamp moet nog steeds een evengroot scherm belichten.
Zie http://notebookforums.com...php?p=466961&postcount=67.
I will note that the WSXGA+ screen does burn more battery, significantly more. My M6 had at least 45 minutes more battery time.
Aangezien de W1 soortgelijke, zo niet identieke, specs heeft als de M6N, hoe zou je anders het significante batterijduur verschil verklaren?

Weet jij dit absoluut zeker?

Misschien heeft het te maken met het elektrisch veld, waar de transistoren aan onderworpen worden. Meer pixel, meer electric currents?

Of zou de videokaart simpelweg zoveel meer stroom verbruiken in een hogere resolutiemodus?

[ Voor 8% gewijzigd door Kajun op 16-10-2004 20:01 ]

MKWii : 2750 1247 3905 || Super Metroid Orchestral Game Concert || Secret of Mana Danger!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Dr_Frickin_Evil schreef op 16 oktober 2004 @ 18:29:
Tja, Asus heeft dan misschien een machtspositie, maar ik neem aan dat Asus ook maar wat graag meer laptops zou verkopen. Ik vind het wel erg jammer, wacht er ook al 2 weken op, dat zouden er dus nog 2 meer worden. Even afwachten wat ik nu doe...
Ik zit zelf ook te twijvelen wat ik doe, in dat mailtje staat ook dat asus volgende week met een nieuw 688ME komt, heb gevraagd wat de specs en prijzen daarvan zijn en of die wel normaal leverbaar zijn. Daar wacht ik nog even op, en anders wordt het toch wachten. Ze hebben in iedergeval beloofd dat ik de laptop nog krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-09 08:29

Bluppy2

Hip!

Ik heb mijn laptop nu onderhand 2 dagen binnen, het enige wat me iets tegenvalt is de batterijtijd. Met normaal werken begint de teller in windows op maximaal 3hr20mins. Wat ik van andere mensen hier begreep was dat tegen de 4 uur wel haalbaar zou moeten zijn (ik werk voornamelijk op email/office).
Mijn laptop heeft overigens een 4400mah accu.

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 21:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

bluppy2 schreef op 16 oktober 2004 @ 21:57:
Ik heb mijn laptop nu onderhand 2 dagen binnen, het enige wat me iets tegenvalt is de batterijtijd. Met normaal werken begint de teller in windows op maximaal 3hr20mins. Wat ik van andere mensen hier begreep was dat tegen de 4 uur wel haalbaar zou moeten zijn (ik werk voornamelijk op email/office).
Mijn laptop heeft overigens een 4400mah accu.
probeer eens op high performance, bij mij geeft ie dan ineens 4.10 uur aan :)

Of op Battery Saving, dan doet ie bij mij nét geen 4 uurtjes :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb hem trouwens gisteren naast een Dell 510m gezet en het scherm vergeleken. De Dell heeft een beter scherm:
1. De helderheid is beter, wit is witter. Het is net alsof de Dell nog een stand helderder gezet kan worden de de Asus
2. De inkijkhoek is in alle richtingen iets beter.
3. Door de betere inkijkhoek lijkt de lichtverdeling ook iets beter te zijn
4. Op de Dell is een soort raster op het scherm te zien, je ziet de pixels beter, ondanks dat het beide SXGA+ schermen zijn. Dit is op de Asus dus mooier. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar dit komt denk ik het beste in de buurt. En op dit punt is de Asus dus beter :)

[ Voor 4% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 17-10-2004 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

zwahiel schreef op 17 oktober 2004 @ 14:41:
[...]

probeer eens op high performance, bij mij geeft ie dan ineens 4.10 uur aan :)

Of op Battery Saving, dan doet ie bij mij nét geen 4 uurtjes :)
Snelle meting:

High performance: 3hr 6 mins
Game: 3hr 21 mins
DVD: 3hr 23 mins
Email/Office: 3hr 23 mins
Presentation: 3hr 31 mins
CD-audio: 3hr 53
Battery Saving: 3hr 40

Heb jij ook een 4400mah batterij, Dothan 715 + SXGA+ scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mister I schreef op 14 oktober 2004 @ 08:35:
[...]

Misschien speedfan? of mbm
dit zijn bij mijn weten 2 tools om uit te lezen zoals de naam al zegt
motherboard MONITOR

hiermee kan ik toch niets instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 16:32:
[...]

dit zijn bij mijn weten 2 tools om uit te lezen zoals de naam al zegt
motherboard MONITOR

hiermee kan ik toch niets instellen?
Speedfan kan je je fans regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kreeg afgelopen vrijdag 15e mijn m6800ne binnen. Xp Pro netjes geïnstalleerd en met de M6N driver cd die erbij zat kon ik alle drivers installeren. Voor mij werkt alles nu prima ( ik heb alleen 't idee dat ie nogal heet kan worden(?) ).

Ik hoor alleen vaak mensen over het downloaden en updaten van drivers.
Is dit iets belangrijks/aan te raden of kan ik gewoon met mijn "standaard installatie" aan de slag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
  • Laatst online: 06-09 23:30
Bij mij gaf 'ie 4:50 aan :9~ (M6800N, 1.5 Banias, SXGA+). Dat was met een helemaal volle batterij, terwijl ik niets aan het doen was. Toen ik de HD even goed aan het werk zette zakte het wel in maar was het nog steeds rond de 4 uur dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Eddey schreef op 17 oktober 2004 @ 17:49:
[...]

Bij mij gaf 'ie 4:50 aan :9~ (M6800N, 1.5 Banias, SXGA+). Dat was met een helemaal volle batterij, terwijl ik niets aan het doen was. Toen ik de HD even goed aan het werk zette zakte het wel in maar was het nog steeds rond de 4 uur dacht ik.
Kan je dan ff kijken of je ook een 4400mah batterij hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
bluppy2 schreef op 17 oktober 2004 @ 18:00:
[...]Kan je dan ff kijken of je ook een 4400mah batterij hebt?
srry, dat was ik vergeten te vermelden... Maar het is idd een 4400 mAh batterij.

Meteen een vraagje trouwens; is er ook een versie van Power4Gear waarbij je voor de AC-modes de CPU performance kunt instellen? Ik heb nu 1.10 en 1.08 geprobeerd maar daar kan het niet...
Ik moet momenteel nogal veel PDF's lezen. Power4Gear staat op Auto Performance ingesteld. Dus tijdens het lezen staat 'ie op 600 MHz te draaien, en nauwelijks CPU load. Op het moment dat je dan de pagina verschuift gaat de CPU naar 1500 MHz, en even later gaat de fan aan (zit dan net onder de 50 graden). Nou mag 'ie voor mij gewoon op 600 MHz blijven staan, het verschuiven van die PDF-pagina gaat dan soepel genoeg.

Met SpeedSwitch XP kan het wel, dat weet ik. Maar het zou makkelijk zijn als ik 1 van de 3 AC-modes in Power4Gear op 600 MHz kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:33

KhaZ

Alfa Romeo

[...]

Niet om op te scheppen.. maar ik had toen ik me laptop net binnen had op battery-saving 5:05 8)

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[...]

Zijn er dan modellen met een andere batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zemskii schreef op 17 oktober 2004 @ 18:52:
[...]

Niet om op te scheppen.. maar ik had toen ik me laptop net binnen had op battery-saving 5:05 8)
same here :)

zie screenshot in m'n review:

[rml][ Ervaringen] Asus M6 N, Ne & R - Deel 4[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Oscar Mopperkont schreef op 17 oktober 2004 @ 14:48:
Heb hem trouwens gisteren naast een Dell 510m gezet en het scherm vergeleken. De Dell heeft een beter scherm:
1. De helderheid is beter, wit is witter. Het is net alsof de Dell nog een stand helderder gezet kan worden de de Asus
2. De inkijkhoek is in alle richtingen iets beter.
3. Door de betere inkijkhoek lijkt de lichtverdeling ook iets beter te zijn
4. Op de Dell is een soort raster op het scherm te zien, je ziet de pixels beter, ondanks dat het beide SXGA+ schermen zijn. Dit is op de Asus dus mooier. Ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven, maar dit komt denk ik het beste in de buurt. En op dit punt is de Asus dus beter :)
Klopt ik heb ze allebei (althans de W1000). Waar ik verder nog last van heb op de Asus is dat het scherm piept (soort transitor geluid?) als hij niet op 100% brightness staat en/of hij op de accu draait. Echt niet prettig om er dan mee te werken. Ik neem eens contact op met de leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2

Bluppy2

Hip!

Dan vraag ik me toch af waar het aan ligt.
Ik heb een verse WinXP Pro install erop gezet, Power4Gear 1.10, de laatste bios, de laatste ATi Omega drivers (met de officiele Asus drivers was er geen verschil), en volgens mij alle updates van Intel. Iemand enig idee?

[ Voor 4% gewijzigd door Bluppy2 op 17-10-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddey
bluppy2 schreef op 17 oktober 2004 @ 22:32:
Dan vraag ik me toch af waar het aan ligt.
Ik weet niet wat voor processor Plaagzke heeft, maar ik heb een Banias en die zijn zuiniger... 6W dacht ik op de laagste stand, terwijl de Dothan 12 W doet.

Anders weet ik het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petor
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 17:15:
Met welke DVD branden jullie allemaal? Ik heb hier een aantal merken liggen, maar geen van allen herkend 'ie :?

Heb eens nagevraagd en ze zeggen dat je dan een firmware update moet downloaden, maar die is er nog niet...... 8)7

Ik heb DVD's van 1 of ander "no name" merk en Platinum....
Zelfde probleem hier. Ik zal eens kijken naar een Firmware update. De DVD's van More brandt ie wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
Mister I schreef op 16 oktober 2004 @ 21:47:
[...]

Ik zit zelf ook te twijvelen wat ik doe, in dat mailtje staat ook dat asus volgende week met een nieuw 688ME komt, heb gevraagd wat de specs en prijzen daarvan zijn en of die wel normaal leverbaar zijn. Daar wacht ik nog even op, en anders wordt het toch wachten. Ze hebben in iedergeval beloofd dat ik de laptop nog krijg :)
Heb je daar al een reactie op gehad? Er staan wel nieuwe laptops op de site, maar niks echt vergelijkbaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Dr_Frickin_Evil schreef op 19 oktober 2004 @ 11:13:
[...]

Heb je daar al een reactie op gehad? Er staan wel nieuwe laptops op de site, maar niks echt vergelijkbaars.
Oh ja sorry, dat ik het niet gepost heb.
Dit was het antwoord:
Het nieuwe assortiment komt de komende 2 weken beschikbaar. Het gaat vooral om laptops in de hogere klassen vanaf 1400 euro. Van de M6800Ne komt geen nieuw type uit zover ik nu heb begrepen. De hele M6800Ne serie is inderdaad niet goed leverbaar geweest, maar dit komt vooral door de schaarste van bepaalde onderdelen die Asus in deze notebook gebruikt. Wij zullen uiteindelijk alle 50 notebooks uitgeleverd krijgen. Zover ik nu kan beoordelen willen de meeste klanten toch nog 2 tot 3 weken extra wachten, omdat in deze prijsklasse geen andere notebook met dergelijke topspecificaties is te krijgen.
ik ga ook maar wachten denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woei ik heb dus een betere dvd drive terug gehad als die ik RMA gestuurd heb :)

deze brand dvd-ram :P

weet iemand een mooie tool waarmee ik daarvan de features kan zien, volgens mij ben ik van een 2.4 speed writer naar een 8 speed gegaan, volgens een duitse site iig wel:
Optisches Laufwerk
Matsushita UJ-830S (DVD-R(W)/+R(W)/-RAM/CD-R(W): 8-/4-/8-/4-/3-/24-/10fach)

ik had eerst zon toshiba geval :P

bron:
http://www.pcwelt.de/test...ebooks/103769/index3.html

[ Voor 137% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

dvdinfo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Heb net telefonisch contact gehad met 4launch.
Ze wisten mij te vertellen, dat zij voorrang kregen op andere webshops, en dat er een kleine kans is, dat volgende week de laptops worden afgeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Please help !!!

Ik gebruikte pasgeleden mijn splinternieuwe M6Ne(6800). Net nadat ik mijn adapter en muis had aangesloten en windows was gestart kreeg ik rare rode strepen/plekken op het scherm - hier en daar onderin ook wat trillingen.
Toen ik de laptop opnieuw opstarte was zelfs het hele biosscherm rood en het windows opstartscherm ook.

Herkend iemand dit probleem?

Ik heb alleen de standaard drivers erin zitten > nieuwe drivers downloaden?
Het "rode kwaad" zit ook in de bios...

Of is er misschien iets hardwarematig kapot dus terugsturen naar laptopper.nl?

Reacties zijn meer dan welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog nooit van gehoord, zal vast geen standaardprocedure zijn om drivers te intstalleren om te voorkomen dat je beeld niet rood wordt.
Ik zou het zeggen tegen de laptopper en kijken wat ze zeggen. Het wordt volgens mij terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 19 oktober 2004 @ 18:34:
Please help !!!

Ik gebruikte pasgeleden mijn splinternieuwe M6Ne(6800). Net nadat ik mijn adapter en muis had aangesloten en windows was gestart kreeg ik rare rode strepen/plekken op het scherm - hier en daar onderin ook wat trillingen.
Toen ik de laptop opnieuw opstarte was zelfs het hele biosscherm rood en het windows opstartscherm ook.

Herkend iemand dit probleem?

Ik heb alleen de standaard drivers erin zitten > nieuwe drivers downloaden?
Het "rode kwaad" zit ook in de bios...

Of is er misschien iets hardwarematig kapot dus terugsturen naar laptopper.nl?

Reacties zijn meer dan welkom!
Ik denk dat dat een rma-tje wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Rood scherm probleem"

Behalve Windowsxppro, standaard drivers en Office niks anders geïnstalleerd
(=dus schoon) en het gebeurde op het moment dat ik heel onschuldig net na het opstarten de muis en adapter inplugde...

-MAARGOED-

Dan zal ik 'm maar moeten terugsturen...

Bummer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou het is dus een
Afbeeldingslocatie: http://thekip.klik-on.nl/blaat/neroinfo.JPG

met volgens die duitse site dus 8 speed dvd branden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Mister I schreef op 19 oktober 2004 @ 17:52:
Heb net telefonisch contact gehad met 4launch.
Ze wisten mij te vertellen, dat zij voorrang kregen op andere webshops, en dat er een kleine kans is, dat volgende week de laptops worden afgeleverd :)
mja denk dat ze dat allemaal zeggen want de laptopper zegt dat ook dusja weet niet hoeveel daar van waar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Michieleke schreef op 20 oktober 2004 @ 10:27:
[...]

mja denk dat ze dat allemaal zeggen want de laptopper zegt dat ook dusja weet niet hoeveel daar van waar is
Ik wacht rustig af, zolang ie er maar voor sinterklaas is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
haha da vind ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Ben het daar mee eens! :Y)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

2 dagen geleden de Asus M6900-Ne bij de-laptopper besteld.

- Pentium M 735
- 60 GB 7200RPM
- 1x512DDR333 (ipv 2x256)
- 15.4'' WSXGA+ scherm
- pixelgarantie

totaal bedrag (incl remb. kosten): 1.867,11 incl btw

Net even gebeld om winXP pre-install er niet bij te willen hebben :) gelukt, er gaat wat van de prijs af. Ze zeggen dat ze eind deze maand de eerste lading verwachten te ontvangen. 8) ben benieuwd..

Lijkt me een zeer lekkere laptop. Hoop alleen dat er een fuctie is om het scherm op 4:3 te zetten (dus met zwarte balken aan de zijkant) ivm spellen die (nog) geen widescreen ondersteunen. Medewerker van de-laptopper zegt dat deze functie wel in, maar ben benieuwd :Y)

[ Voor 45% gewijzigd door potatox op 20-10-2004 14:32 ]

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

_PoTaToX_ schreef op 20 oktober 2004 @ 14:29:

- Pentium M 735
- 60 GB 7200RPM
- 15.4'' WSXGA+ scherm
- pixelgarantie

Net even gebeld om winXP pre-install er niet bij te willen hebben :) gelukt, er gaat wat van de prijs af. Ze zeggen dat ze eind deze maand de eerste lading verwachten te ontvangen. 8) ben benieuwd..

Lijkt me een zeer lekkere laptop. Hoop alleen dat er een fuctie is om het scherm op 4:3 te zetten (dus met zwarte balken aan de zijkant) ivm spellen die (nog) geen widescreen ondersteunen. Medewerker van de-laptopper zegt dat deze functie wel in, maar ben benieuwd :Y)
Ik heb dezelfde config besteld. Helaas heeft ie vertraging opgelopen en krijg ik hem als het goed is binnen een week binnen. Anders ist wel weer jammer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Ik heb ergens gelezen dat die mogelijkheid er inderdaad is.
Bijvoorbeeld powerpoint die past zich zoiezo zelf aan, dus daar heb je dat probleem niet :)
Leuke config :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-05 17:02

potatox

unz unz unz

martinho schreef op 20 oktober 2004 @ 14:33:
[...]

Ik heb dezelfde config besteld. Helaas heeft ie vertraging opgelopen en krijg ik hem als het goed is binnen een week binnen. Anders ist wel weer jammer :(
Had je em bij de-laptopper besteld of bij een andere dan? :?

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParoXysm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
Weet iemand misschien of Asus misschien binnenkort nog van plan is een M6 te releasen met een 15,4"WUXGA scherm?

Aangezien Dell ze ook levert en voor maar 56 Euro meer dan een SXGA+ scherm, lijkt me dit Asus dit ook kan en de meerprijs dus niet bizar zal stijgen.

Helaas heb ik hier in de buurt nog nergens een laptop kunnen bezichtigen met deze reso, misschien is het toch te hoog voor 15,4", iemand ervaring hiermee?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

_PoTaToX_ schreef op 20 oktober 2004 @ 14:44:
[...]

Had je em bij de-laptopper besteld of bij een andere dan? :?
De-laptopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

bluppy2 schreef op 17 oktober 2004 @ 15:09:
[...]

Snelle meting:

High performance: 3hr 6 mins
Game: 3hr 21 mins
DVD: 3hr 23 mins
Email/Office: 3hr 23 mins
Presentation: 3hr 31 mins
CD-audio: 3hr 53
Battery Saving: 3hr 40

Heb jij ook een 4400mah batterij, Dothan 715 + SXGA+ scherm?
Nee heb een 4400mAh batterij, Dothan 715 maar een WXGA scherm...

Sinds ik de Omega drivers geïnstalleerd heb doet de grafische kaart het veel beter met spellen (NFSU doet 't nu wél goed!) maar de batterij-tijd is erop achteruit gegaan... Eerst gaf ie nog maximaal 4.10 uur aan, nu is dat 20 minuten minder.... Al is de praktijk anders...

Met WiFi aan heb maandag van 14.15 tot en met 17.30 gewerkt met Hi-performance aan... Ging goed... Continue geinternet.
Dat was met de nieuwe Omega drivers...

Trouwens over die drivers, wanneer ik deze geïnstalleerd heb blijft de fan continue draaien terwijl dat zonder die drivers juist niet was, toen draaide de fan alleen als ik echt aan het werken was en de proc veel gebruikte...

Vaag...

Maar ik ga d'r binnenkort WinXP Pro build 2525 op gooien (enige die ik hier heb!)
kijken wat hij daarmee gaat doen...

RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

ParoXysm schreef op 20 oktober 2004 @ 14:56:
Weet iemand misschien of Asus misschien binnenkort nog van plan is een M6 te releasen met een 15,4"WUXGA scherm?

Aangezien Dell ze ook levert en voor maar 56 Euro meer dan een SXGA+ scherm, lijkt me dit Asus dit ook kan en de meerprijs dus niet bizar zal stijgen.

Helaas heb ik hier in de buurt nog nergens een laptop kunnen bezichtigen met deze reso, misschien is het toch te hoog voor 15,4", iemand ervaring hiermee?
Toen mijn laptop nog niet binnen was na een poosje, zei de laptopper dat ik ook een andere laptop van dezelfde serie kon nemen alleen dan met een 1400*1050 scherm. Voor dezelfde config zou de prijs dan 250€ hoger komten te liggen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

- Pentium M 735
- 60 GB 7200RPM
- 15.4'' WSXGA+ scherm
- pixelgarantie

Hoveel heb je nu betaald dan? Want er zijn twee manieren om deze laptop te configureren :)

Als je met de goedkoopste versie begint en deze upgrade naar jouw specs, kom je op 1.808,80. Ik mag hopen dat je niet meer dan dit hebt betaald ;)

Zie hier:

M6900-Ne Centrino/Dothan ATI 9700 64MB DVD+/-RW 15.4"WSXGA+ TFT 1.099,00
Intel Pentium M 735 1700Mhz 2MB Cache (Dothan) 135,00
60GB 7200RPM ipv 40GB 4200RPM 118,00
512MB DDR333 (1x512) 99,00
WiFi 54 Mbps 45,00
4 x DVD+/-RW 0,00
Geen Windows -25,00
Geen extra garantie 0,00
De Laptopper Pixelwarranty 49,00
Geen Laptopverzekering 0,00
Geen extra software 0,00
Geen installatie 0,00
Subtotaal € 1.520,00
BTW € 288,80
Totaal € 1.808,80

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook te kijken naar een asus laptop.
Zal er waarschijnlijk 1 worden uit de m6000 serie.

Ik zit alleen nog even met het beeldscherm.
Wat is het voordeel van bijv wsxga ten opzichte van sxga? is dit alleen een verschil in resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr_Frickin_Evil
wsxga is breedbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
en wsxga heeft een hogere resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de info.
ik heb gekozen voor de volgende:
M6700-Ne Centrino/Dothan ATI 9700 64MB DVD+/-RW 15.4"WXGA TFT 1.049,00
Intel Pentium M 725 1600Mhz 2MB Cache (Dothan) 68,00
512MB DDR333 (2x256) 65,00
WiFi 54 Mbps 45,00
4 x DVD+/-RW 0,00
Windows XP Home OEM 0,00
Geen garantie e.d.

Er staan trouwens nu ook weer nieuwe laptops (iig asus m6000 serie) bij op de sitevan de laptopper als ik het goed heb.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2004 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan die dual unit nu ook dual layer branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Verwijderd schreef op 22 oktober 2004 @ 14:35:
bedankt voor de info.
ik heb gekozen voor de volgende:
M6700-Ne Centrino/Dothan ATI 9700 64MB DVD+/-RW 15.4"WXGA TFT 1.049,00
Intel Pentium M 725 1600Mhz 2MB Cache (Dothan) 68,00
512MB DDR333 (2x256) 65,00
WiFi 54 Mbps 45,00
4 x DVD+/-RW 0,00
Windows XP Home OEM 0,00
Geen garantie e.d.

Er staan trouwens nu ook weer nieuwe laptops (iig asus m6000 serie) bij op de sitevan de laptopper als ik het goed heb.
waarom kijk je niet naar de M6900ne ???? zelfde specs alleen een hogere resolutie beeldscherm en hij kost hetzelfde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit zeg.
ik zie het inderdaad nu pas.
die 6900 is iets duurder, 26 euro.
Maar mijn dank is heel groot _/-\o_

Gelukkig nog niet definitief besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een hele stomme vraag; maar als je bij de laptopper kijkt, zie je dat je bij de asus 9700 een optie hebt voor wifi. Maar bij centrino is het toch standaard aanwezig, dus zou je daarmee een extra optie in je computer bouwen welke je niet nodig hebt?

zag trouwens dat die asus nagenoeg even duur is als de aldi laptop :) LIjkt mij een logische keuze toch?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die wifi module niet erbij kiest, dan werkt je wireless functie niet. Je krijgt dan enkel de chip en processor die bij het centrino-platform horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klinkt een beetje raar, je zou verwachten dat het gewoon intern in de centrino chipset zou behoren te zitten.

weet je toevallig ook of de dvd-brander die in de 6900 dual layer kan branden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat dacht ik eerst ook, maar veel mensen en ook gerenomeerde review-/productsites gebruiken de term dual layer, maar het hoort double layer te zijn voor de duidelijkheid.

Dus dual betekent niet double layer, enkel dat je + en - dvd's kan writen.

Edit: Er zijn wel dvdbranders voor laptops waar staat dual-layer en dat ze ook echt double-layer dvd's kunnen schrijven (o.a. het merk NEC). Maar wat deze laptop betreft betekent het dus + en - dvd's branden.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm okay vaag... :S
Je zou toch verwachten dat hij het wel zou kunnen.
Ik heb dan een stomme aldi laptop op dit moment die het wel kan.. verwacht je toch dat een asus het ook kan. Maar verkeerd gedacht dus. Wel jammer, vind ik een enorme misser voor de 6900:( Jammer want ik wilde hem net gaan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja jammer, als je al gewend bent aan het double-layer schrijven en als je laptop je main computer is. Anders kun je een snellere en goedkopere double-layer brander voor in je desktop kopen, want voor de rest is deze asus wel een goede laptop qua prijs en kwaliteit.

Mijn persoonlijke mening is dat die double-layer schijfjes nog veels te duur zijn, voor regelmatig gebruik. En daar hangt het ervan af, hoe vaak je double-layer dvd's brandt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm heb de laptop nog maar net, dus gebruik het nog niet echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 17:15:
hmm okay vaag... :S
Je zou toch verwachten dat hij het wel zou kunnen.
Ik heb dan een stomme aldi laptop op dit moment die het wel kan.. verwacht je toch dat een asus het ook kan. Maar verkeerd gedacht dus. Wel jammer, vind ik een enorme misser voor de 6900:( Jammer want ik wilde hem net gaan bestellen
zal ik eens een geheimpje vertellen ;) de medion laptop en de asus laptop rollen uit dezelfde fabriek :+ worden allebei door asustek gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

offtopic:
Nog steeds aan het wachten Michieleke?

We hebben hem bijna binnen hopelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
ja ben nog steeds aan het wachten :D maareuhm ik ga maandag of dinsdag toch even een belletje plegen ;) want hij is goedkoper geworden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

medion is toch msi?
en hier zit een pioneer brander in. In die van asus een panasonic als ik mij niet vergis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
msi maakt alleen maar IBM

kijk dat ze andere onderdelen gebruiken is normaal, moet natuurlijk een prijs/kwaliteits verschil zijn...

http://nostromo.sai.msu.ru/notebooks/tnio.htm

hier is het allemaal te lezen, is best wel een aardig lijstje wat asustek maakt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Michieleke schreef op 23 oktober 2004 @ 18:56:
ja ben nog steeds aan het wachten :D maareuhm ik ga maandag of dinsdag toch even een belletje plegen ;) want hij is goedkoper geworden...
Hey, er staan idd meer modellen op, maar kan zo 1,2,3 niet zien dat ie goedkoper is geworden voor het model dat ik heb?

M6900-Ne Pentium M 735
15.4"WSXGA+ WXP Home W-LAN
60GB 7200RPM
512MB DDR333 (1 x 512) ipv 2 x 256
Wifi 54Mbps 0,00
4 x DVD+/-RW 0,00
Windows XP Home OEM 0,00
De Laptopper Pixelwarranty

Totaal 1850 euro

Maar wat is dan goedkoper geworden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig, want je krijgt wel de msi helpdesk aan de lijn als je ze belt.

Vind de laptop wel super overigens van aldi hoor, alleen dode pixels.... :( en geen pixel garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de asus zit een matshita. Is een dochteronderneming van Panasonic? En is matsushita hetzelfde bedrijf als matshita, of is het allemaal één pot nat met die branders.. panasonic matshita matsushita brander zit er dus in :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Ik heb nu de M6700R, voor 1199,- en ik vind hem heerlijk!

ECHTER, de wireless kaart doet het niet! Ik heb de Intel Wireless BG 2200, en heb de nieuwste drivers van de ASUS site geprobeerd zowel als de nieuwste drivers van de INTEl site, maar telkens krijg ik in systeembeheer de volgende melding:

Dit apparaat start niet. (Code 10)

Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser voor dit apparaat te starten.

Nu is het zo dat er in apparaatbeheer een onbekend apparaat zit, maar hier reageert de driver in ieder geval niet op. Daarnaast werken de knopjes naast de powerknop niet, kan het ermee te maken hebben dat de wireless functie hier is uitgezet? In ieder geval, deze knopjes krijg ik ook niet aan het werk!

Iemand enig idee hoe ik het probleem met de INTEL kaart kan oplossen?

[ Voor 27% gewijzigd door seef op 23-10-2004 20:24 ]

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
martinho schreef op 23 oktober 2004 @ 19:17:
[...]

Hey, er staan idd meer modellen op, maar kan zo 1,2,3 niet zien dat ie goedkoper is geworden voor het model dat ik heb?

M6900-Ne Pentium M 735
15.4"WSXGA+ WXP Home W-LAN
60GB 7200RPM
512MB DDR333 (1 x 512) ipv 2 x 256
Wifi 54Mbps 0,00
4 x DVD+/-RW 0,00
Windows XP Home OEM 0,00
De Laptopper Pixelwarranty

Totaal 1850 euro

Maar wat is dan goedkoper geworden ?
heb de laptop zelf samengesteld! niet zon vooraf gemaakt ding! en die was eerst iets van 1074 en nu issie 1050...

scheelt bij mij na bijtelling van de BTW 31 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
Verwijderd schreef op 23 oktober 2004 @ 19:20:
In de asus zit een matshita. Is een dochteronderneming van Panasonic? En is matsushita hetzelfde bedrijf als matshita, of is het allemaal één pot nat met die branders.. panasonic matshita matsushita brander zit er dus in :D .
matsushita = panasonic =matshita (zoals jij zegt want weet niet of deze bestaat)=matsushita = dus allemaal 1 pot nat;)

maar het begint allemaal bij matsushita (panasonic, jvc etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartistuta
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08-2024
Ik zit met een probleemtje, heb sinds een paar dagen de M6800Ne, maar het lukt me maar niet om op internet te gaan via de kabel. Wireless werkt prima (via de buren :D), maar als ik wireless disable en de kabel erin doe, vind ie wel een ip (192.168.1.12, heb een router staan), maar als ik dan naar bijv google ga, dan doet ie het niet (hij received en send wel, maar kan geen pagina's opvragen). Ook zie ik de andere computer die aanstaat (onder WORKGROUP), maar kan ook daar niet opkomen...
Nog 1 vraagje, heb WinXP met SP2 geinstalleeerd, maar kan die CPU hotfix niet meer installeren...is die nog nodig, en zoja, waar kan ik een nieuwere versie downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
hotfix is niet nodig omdat die in SP2 zit.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartistuta
OK, bedankt...nu nog me internet fixen :(

[edit]
Kan ook die andere computer pingen:

Pinging 192.168.1.11 with 32 bytes of data:

Reply from 192.168.1.11: bytes=32 time<1ms TTL=128

Ping statistics for 192.168.1.11:
Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 0ms, Maximum = 0ms, Average = 0ms

[ Voor 86% gewijzigd door Bartistuta op 24-10-2004 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan

FongWan

The Stormrider ...

Topicstarter
stomme vraag maar heb je wel de lan drivers geinstalleerd van je driver cd? Want xp herkent niet standaard je netwerkkaart, of niet goed in ieder geval.

Probeer anders even in decive manager te kijken of je broadcom 1gbit netwerkkaart wel goed is geinstalleerd, zo niet dan even je driver uninstallen en opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartistuta
Stomme vragen bestaan niet ;) Maar heb idd de drivers geinstalleerd. Heb zelfs de nieuwste drivers gebruikt (7.80.0.0). Het rare is dat als ik ping met bytes is 32, dan doet ie het, maar met 512 bytes doet ie het niet. Heb ook 128 bytes geprobeerd en die geeft bijv 3 received en 1 lost of 2 om 2 ofzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje omtrent de naamgeving van de laptops?

wanneer is een M6 nou een 6800 of een 6700 of een 6900?

mn gevoel zegt dat 6700 15.1" is, 6800 15.4" wxga en 6900 15.4" wsxga, maar ik zie dat nergens echt zo expliciet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:19:
vraagje omtrent de naamgeving van de laptops?

wanneer is een M6 nou een 6800 of een 6700 of een 6900?

mn gevoel zegt dat 6700 15.1" is, 6800 15.4" wxga en 6900 15.4" wsxga, maar ik zie dat nergens echt zo expliciet staan.
Je hebt het bijna goed :)

6700 = wxga
6800 = sxga+
6900 = wsxga+

Als ik het goed heb iig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een M6800 en die is wxga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michieleke
martinho schreef op 24 oktober 2004 @ 18:35:
[...]

Je hebt het bijna goed :)

6700 = wxga
6800 = sxga+
6900 = wsxga+

Als ik het goed heb iig :9
je hebt het goed ;) bijna dan

6700 = 15.4inch wxga
6800 = 15.1inch sxga+
6900 = 15.4inch Wsxga+

zo ist duidelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 18:36:
Ik heb een M6800 en die is wxga.
http://de-laptopper.nl/index.php?file_id=2593

Dit geeft misschien duidelijkheid..
je hebt het goed bijna dan

6700 = 15.4inch wxga
6800 = 15.1inch sxga+
6900 = 15.4inch Wsxga+

zo ist duidelijker
Dat maakt het wel duidelijker idd ;)

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2004 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh stickertje onder mijn laptop zal wel verkeerd zijn, daar staat type: M6800.

Hij is niet van de-laptopper, maar van ISL Automatisering BV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 19:02:

haha ook student aan de vu? :P

1099 blijft echt opperprima prijs voor het beestje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja zekers, alleen ik heb hem zonder subsidie, dus voor 1349, maar nog steeds redelijke prijs inclusief btw :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag hem dinsdag ophalen bij de vu, kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 24 oktober 2004 @ 19:02:

neej ISL in een van de importeurs van Asus, ik heb bij een PC shop gewerkt, en wij waren ook klant van ISL...

ISL kan Asus spul soms goedkoper regelen als Asus zelf! :D
Hoe ze 't doen, dat weet geen mens, maar goedkoop en snel zijn ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwahiel schreef op 24 oktober 2004 @ 22:48:
[...]

neej ISL in een van de importeurs van Asus, ik heb bij een PC shop gewerkt, en wij waren ook klant van ISL...

ISL kan Asus spul soms goedkoper regelen als Asus zelf! :D
Hoe ze 't doen, dat weet geen mens, maar goedkoop en snel zijn ze wel...
een grote importeur heeft betere betalingscondities en bonusregelingen bij dergelijke bedrijven. :)

dat zie je overal bij, niet alleen bij computerspul. ook bij televisies en wasmachines en weet ik wat voor dingen. om dezelfde reden kan bijvoorbeeld een mediamarkt of een BCC goedkoper zijn dan de electronicawinkel om de hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 12:25:
[...]

een grote importeur heeft betere betalingscondities en bonusregelingen bij dergelijke bedrijven. :)

dat zie je overal bij, niet alleen bij computerspul. ook bij televisies en wasmachines en weet ik wat voor dingen. om dezelfde reden kan bijvoorbeeld een mediamarkt of een BCC goedkoper zijn dan de electronicawinkel om de hoek.
maar als ik me niet vergis doet Asus in NL zelf de import...

Ook grote bedrijven als McDOS (komt mijn Asus vanaf volgens de doos) óf Compricon zijn goedkoop, maar ISL is veeeeeeel kleiner als hun...

't blijft vaag... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01-10 21:31
Ik ga m'n 6800 weer proberen te verkopen, vind het een superlaptop, maar heb toch liever een apple en een wat draagbaarder model, dus voor de mensen die er van plan zijn een aan te schaffen, check m'n sig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die wachten op hun M6800Ne die ze bij 4launch besteld hebben?

Het mailtje dat een paar berichten hiervoor stond, heb ik ook gekregen, maar ik begin het wachten ondertussen echt wel zat te worden. Ik begrijp dat deze situatie ook een beetje overmacht is van 4launch, maar toch. Ik las bij de hardwareconcurrent dat de leveringen van asus weer op gang waren gekomen. Zou dat ook gelden voor asus laptops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:55:
Zijn er nog mensen die wachten op hun M6800Ne die ze bij 4launch besteld hebben?

Het mailtje dat een paar berichten hiervoor stond, heb ik ook gekregen, maar ik begin het wachten ondertussen echt wel zat te worden. Ik begrijp dat deze situatie ook een beetje overmacht is van 4launch, maar toch. Ik las bij de hardwareconcurrent dat de leveringen van asus weer op gang waren gekomen. Zou dat ook gelden voor asus laptops?
Ik verwacht deze week mijn laptop van de-laptopper, dus ik ga ervan uit dat zeer binnenkort de leveringen weer goed zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister I
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 20:55:

Ik wacht ook nog steeds. Waarschijnlijk heb je hem volgende week binnen
Anders stuur je gewoon een mailtje naar 4launch, of ze al wat meer weten.
Tegen mij zeiden ze afgelopen zaterdag dat ze vandaag weer contact zouden hebben met hun contactpersoon.
Als jij een mail wilt sturen en wil je de reactie ook meteen posten hier op het forum, dan zijn we heel blij (degene die hem dan bij 4launch besteld hebben :P) .

Ik hoop zelf dat het deze week nog geleverd kan worden, maar ze dachten vorige week dat hier de kans vrij klein voor was, dus reken maar op volgende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanochtend gebeld met de Laptopper, donderdag zouden ze heel veel binnen moeten krijgen van Asus, waaronder 2x een M6900ne voor mij....

nog géén half uur later krijg ik de volgende email :'(
Geachte Klant,

Helaas moet ik u mede delen dat de levering van de Asus laptops op het moment een vertraging hebben opgelopen.

Zoals u in de bijlage kunt zien is er op dit moment een tyfoon actief in het gebied waar de laptops vandaan moeten komen.

Daarom komen er bij de leveranciers voorlopig geen laptops binnen en moeten we even op de levering wachten tot de infrastructuur weer een beetje op orde is in Taiwan.

Wij nemen z.s.m. contact met u op als we ze binnen hebben.

Onze excuses voor dit ongemak.

Menend u hiermee voldoende te hebben geínformeerd,

Met vriendelijke groet,

De Laptopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KhaZ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:33

KhaZ

Alfa Romeo

eh :/ juist die tyfoon was 2.5 maand terug in taiwan. Ondertussen zullen ze toch wel de weg of wat dan ook gefixed hebben? :|

AMD 5800X3D | MSI B450 Tomahawk MAX | 16GB DDR4 Crucial 3.200Mhz CAS 16 | PNY GeForce RTX 2060 | Samsung 970 Evo Plus 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online

uchiha tijntje

:( niet weer he, ik wordt er zo gek van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Laatst online: 22-09 14:28
Zemskii schreef op 25 oktober 2004 @ 23:45:
eh :/ juist die tyfoon was 2.5 maand terug in taiwan. Ondertussen zullen ze toch wel de weg of wat dan ook gefixed hebben? :|
dit vind ik wel heel erg ver gaan :(
dat mailtje heb ik bijna identiek gekregen 2,5 maand terug 8)7

je gaat je toch echt afvragen wat t werkelijke probleem is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zemskii schreef op 25 oktober 2004 @ 23:45:
Er is een typhoon geweest een paar dagen geleden. Het gebied wordt veel geteisterd door typhonen. Het zou veel beter zijn als de productie gewoon wordt verplaatst naar het vasteland van China.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.