Toon posts:

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 11 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 18.741 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 99283

Sorry maar ik zou mezelf ziek maken als ik in zo'n rommel leefde...

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-11-2018

-Thunder-

Freude ahm fahren.

1. Het is geen goedkope prut
2. Ik heb intotaal 800watt aan geluid er staan ( zo goedkoop waren de boxen niet )
3. Boven op de tv staan 3 kruidvat boxjes waarvan 1 aangesloten staat die andere heb ik voor de sier staan.
4. Er komt mooi geluid uit.
5. Mensen die grote mond hebben , hebben meestal zelf niet eens wat.
6. ik ben me kamer aan het verbouwen.. dus vandaar de rommel
7. over 2 weken maak ik wel nieuwe foto's waarbij alles vernieuwd is op me kamer :)

[Voor 19% gewijzigd door -Thunder- op 17-10-2004 16:54]

Blij Met Wilco

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:01
Anoniem: 69145 schreef op 17 oktober 2004 @ 16:45:
[...]

wat heeft dit nu met HT te maken, dit is gewoon goedkope rommel die om een "bed" staat opgesteld, daar krijg je echt een HT gevoel bij :r
Nou, vriendelijk zeg, zeker met die kotssmiley d'r achteraan :/ Maar sinds wanneer is de prijs van de hardware bepalend of iets wel of niet in de HT categorie valt?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Ruim het een beetje op dan wordt het wel wat. Ik zou die kruidvat speakertjes niet aansluiten. Ik denk namelijk dat die boksen van je mooier geluid produceren.
Boekster schreef op 17 oktober 2004 @ 16:52:
Die meest rechtse meid op deze foto komt me zo bekend voor (was bij je eerste filmavond al :P)

M'n geheugen ropet scouting, maar het kan ook zijn dat ze gewoon in Delft woonde en bij me op school zat :P .
Die ken ik ook :D ! (ergens van)

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

klopt maar ik heb ook maar 1 luidsprekertje er van aangesloten voor center .. voor derest heb ik die andere boxen aangesloten.

opruimen heeft geen nut nu he.. is gelijk weer terug.. me kamer wordt helemaal geverft enzo dus alles beetje aan 1 kant neer gegooit , ik wou gewoon ff laten zien dat ik met een laag budget ook een setje heb.

mensen die kritiek er op hebben mogen der van mij echt helemaal in st&***n

Blij Met Wilco

-ThUnDeR- schreef op 17 oktober 2004 @ 16:57:
klopt maar die kritiek er op hebben mij echt helemaal in st&***n
Misschien is het mooi als je een donker zwart frontje maakt en je boxen zelf zilver spuit.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:10
-ThUnDeR- schreef op 17 oktober 2004 @ 16:54:
2. Ik heb intotaal 800watt aan geluid er staan ( zo goedkoop waren de boxen niet )
:X

Begrijp me niet verkeerd, ik heb begrip voor mensen die een lowbudget set samenstellen waar zij zelf tevreden mee zijn, maar de "kwaliteit" gaan uitdrukken in het vermogen van je speakers... :X
3. Boven op de tv staan 3 kruidvat boxjes waarvan 1 aangesloten staat die andere heb ik voor de sier staan.
Subwoofer van die set gebruik je ook niet?
Tja... mooi gelui, alles is relatief... Dat Tech setje heb ik ook een keer gehoord bij een klasgenoot en vind ik dus gewoon ruk, maar zij was er ook tevreden mee :P
Overigens, ik heb zelf ook voor vrij veel geld audioapparatuur staan, mag ik nu wel opbouwende kritiek geven :X?
7. over 2 weken maak ik wel nieuwe foto's waarbij alles vernieuwd is op me kamer :)
je houd bij het verbouwen van je kamer al rekening met het wegwerken van de kabeltjes? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:05
Ralphie schreef op 17 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

Tnx voor de tip, ik had namelijk ook nog geen fatsoenlijke player gevonden.
Ik heb je een mailtje gestuurd met info over WinDVD, om niet teveel offtopic te gaan.
Anoniem: 69145 schreef op 17 oktober 2004 @ 16:44:
[...]

Jij snapt het echt niet 8)7

Je kan speakers simpelweg niet afregelen op het gehoor en zeker geen subwoofers!

Leg je stelling maar eens neer op htforum.nl
Mijn receiver zet mijn sub behoorlijk hard, ik heb er zelf 6 dB vanaf gehaald. Kan me dan niet zo gek veel schelen dat dan niet meer klopt als ik een dB meter erbij pak (die ik overigens gewoon heb).
Maar het is idd verstandig om zoiets een beetje objectief te doen, meestal preciezer.
Boekster schreef op 17 oktober 2004 @ 16:52:
Die meest rechtse meid op deze foto komt me zo bekend voor (was bij je eerste filmavond al :P)

M'n geheugen ropet scouting, maar het kan ook zijn dat ze gewoon in Delft woonde en bij me op school zat :P .
Ik ga haar identiteit niet prijsgeven, ik weet niet of ze dat kan waarderen :).
-ThUnDeR- schreef op 17 oktober 2004 @ 16:54:2. Ik heb intotaal 800watt aan geluid er staan ( zo goedkoop waren de boxen niet )
Ik heb lekker 4kW aan continu versterkervermogen, nou ben ik stoerder B).

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-03-2018

Boekster

Naimoholic

Jag schreef op 17 oktober 2004 @ 17:23:
[...]

Ik ga haar identiteit niet prijsgeven, ik weet niet of ze dat kan waarderen :).
Dat was ook niet m'n bedoeling hoor :) . Maar ze viel me gewoon al twee keer op. Ik hou er niet van als ik dingen niet meer weet :P .

Music Addicted

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-05 17:25

JT

VETAK y0

Geen goedkope prut, maar wel zo goedkoop dat je er 3 voor de sier kan neerzetten 8)7
Tja, dat is persoonlijk.
Check m'n user icon, ondertitel en typ dat laatste is in in Google, dan weet je genoeg.
Ach ja, rommel komt me bekend voor :P

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Hoe stuur je de luidsprekers trouwens precies aan? Ik zie alleen je Sharp dingetje, heeft die meer dan 2 kanalen zodat je ook de centre nog kan aansturen?

Overigens hebben luidsprekers geen vermogen, maar een power handling ;) . Niet vergeten, erg groot verschil :) .

Als je er tevreden mee bent lekker zo houden :) . Met de tijd kun je altijd verder kijken, maar niet te ver kijken als je niet bereid bent veel uit te geven ;) . Dat gaat meestal fout :) .

Ik moet ook m'n kamer nog verbouwen, maar ik heb eigenlijk geen zin om alles eruit te halen. :P

Trouwens oppassen met statements dat sommige mensen niet zo veel hebben staan. Er zitten hier mensen die erg bijzondere spullen hebben.

En Jag speelt wel een beetje vals, die speelt actief. :p

Music Addicted

• Xander
Ga niet om de 100 posts weer nieuwe foto's van je eigen set neerzetten. Als je je eigen set te vaak showt hebben we het op den duur wel gezien. Of je moet iets ingrijpends hebben veranderd wat het waard is om direct te vermelden, of je moet nieuwe foto's hebben van iets dat je voorgaande keer niet hebt laten zien. Het topic gaat snel, niet iedereen zal stukken terugbladeren, dus je hoeft die post dan niet te editten maar je kunt dan gewoon een nieuwe plaatsen, zolang het maar niet steeds hetzelfde is.
Nou... op moment van uitrekenen is het 2081 posts geleden dat ik mijn set gepost heb, en dat waren wat snel gemaakte foto's waarvoor ik mijn kamer nieteens opgeruimd had.... Dus het leek me leuk om weer eens wat foto's te posten :) comments welcome.

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/1.jpg
Dit is eh... wat het dichtst bij een overzichtsfoto kwam... :+
Overzichtje van de apparatuur vind je onderaan deze post.

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/2.jpg
Uitzicht vanaf mijn luister/kijk positie alias bed :P (Oeh, is dit volgens scarface666 nu ook "rommel uitgestald rondom een bed" ? :P)

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/3.jpg
Audiomeubel :) (nope, geen ikea :P)

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/4.jpg
Linker frontspeaker zonder stofkap erop...

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/5.jpg
En z'n achterkant...

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/6.jpg
En de speakerterminal... :P

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/7.jpg
Teveel kabeltjes achter receiver imo :(

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/8.jpg
Mijn rears, jup, ze hangen nogsteeds hoog... ach, wil geen dingen vlak boven mijn bed. Als ik ooit meer ruimte heb komen mijn rears gewoon op mooie speakerstands :)

http://www.heynsbergen.com/xander/GoT/HTnieuwepics/9.jpg
Left Rear zonder stofkap.

Apparatuur:
Frontspeakers: 2x Mission M35 zwart
Center: Mission M3C1 zwart
Rears: 2x Mission M32 zwart
Receiver: Pioneer VXS-D711K
Cd-wisselaar: Technics SL-PD6
Cassettedeck: Technics M5 (nogsteeds in gebruik ja :P)
Tv: Panasonic TX-2173URT 8)7
PC: specs

Upgradeplannen :? :
Jup.... sowieso moet er nogsteeds een keer een DVD-speler komen natuurlijk, films kijken op je PC is ook niet alles. Probleem daarbij is wel dat ik dan ook meteen mijn tv zou moeten vervangen, aangezien deze nieteens een video-in heeft :P Ander puntje is dat ik mijn receiver een keer wil gaan vervangen, ik ben toch niet helemaal tevreden over deze Pioneer. Er zijn een aantal modellen die ik tot nu toe gezien heb en die me wel aanspraken; namelijk de Marantz SR5300, Denon AVR-2105, NAD T-743, Yamaha RX-V1400RDS en de Harman/Kardon AVR 430. Een aantal merken hebben nogal een 'typisch' design, en ik zou dan ook wel graag een DVD-speler van het zelfde merk en uit dezelfde serie erbij willen.
Misschien dat ik ook nog een keer een nieuwe cd-speler erbij wil, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn huidige cd-speler zich houdt bij al dat geweld van de nieuwere en duurdere spelers, ik vrees eigenlijk het ergste. :P

Maarja, ik ga voorlopig nog niet luisteren naar andere apparatuur, ik wil er namelijk eventjes geen geld aan uitgeven. :P Er zijn naast A/V-apparatuur namelijk nog wat andere dingen die geld kosten, zoals mijn PC... en ik ben ook toe aan een nieuwe digicam :P

• _XipHiaS_
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 18:20:
[...]

Nou... op moment van .... Enz. :D
Mooie set. Vloer gewaxed :D?
Zeg, die rear's, hebben die geen baspoortje aan de achterzijde, en zoja, gaat dat wel lekker dan zo tegen die muur?
Ik zoek namelijk zelf nog leuke rear's, en heb achter ook niet veel space.
Mooie front's ook zie ik. Ik heb zelf 1 slag kleiner, M34. Voldoende laag voor mij, heb een redelijke sub staan :D. Aantal jaar terug 's gebouwd:
http://home.quicknet.nl/mw/prive/hawk2/pks/pictures/sw_front.jpg
Die geeft zat laag :Y) , en ik kijk voornamelijk film op de set. Geen audiofiel ding, maar ben er zeer tevreden over, en reken maar dat het dak er bijna af gaat. Eergister nog met 'The day after tomorow' dat schudde weer lekker :D.

Ok, spec's dan voor zover: Linkje naar spec's.
Zit er zo eentje in:
http://www1.conrad.de/xl/3000_3999/3700/3770/3774/377432_BB_01_FB.EPS.jpg
8) .

[Voor 178% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-10-2004 20:00]

Anoniem: 111211

[...]

Nou... op moment van uitrekenen is het 2081 posts geleden dat ik mijn set gepost heb, en dat waren wat snel gemaakte foto's waarvoor ik mijn kamer nieteens opgeruimd had.... Dus het leek me leuk om weer eens wat foto's te posten :) comments welcome.

[afbeelding]
Dit is eh... wat het dichtst bij een overzichtsfoto kwam... :+
Overzichtje van de apparatuur vind je onderaan deze post.

[afbeelding]
Uitzicht vanaf mijn luister/kijk positie alias bed :P (Oeh, is dit volgens scarface666 nu ook "rommel uitgestald rondom een bed" ? :P)

[afbeelding]
Audiomeubel :) (nope, geen ikea :P)

[afbeelding]
Linker frontspeaker zonder stofkap erop...

[afbeelding]
En z'n achterkant...

[afbeelding]
En de speakerterminal... :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Mijn rears, jup, ze hangen nogsteeds hoog... ach, wil geen dingen vlak boven mijn bed. Als ik ooit meer ruimte heb komen mijn rears gewoon op mooie speakerstands :)

[afbeelding]
Left Rear zonder stofkap.

Apparatuur:

Upgradeplannen :? :
Jup.... sowieso moet er nogsteeds een keer een DVD-speler komen natuurlijk, films kijken op je PC is ook niet alles. Probleem daarbij is wel dat ik dan ook meteen mijn tv zou moeten vervangen, aangezien deze nieteens een video-in heeft :P Ander puntje is dat ik mijn receiver een keer wil gaan vervangen, ik ben toch niet helemaal tevreden over deze Pioneer. Er zijn een aantal modellen die ik tot nu toe gezien heb en die me wel aanspraken; namelijk de Marantz SR5300, Denon AVR-2105, NAD T-743, Yamaha RX-V1400RDS en de Harman/Kardon AVR 430. Een aantal merken hebben nogal een 'typisch' design, en ik zou dan ook wel graag een DVD-speler van het zelfde merk en uit dezelfde serie erbij willen.
Misschien dat ik ook nog een keer een nieuwe cd-speler erbij wil, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe mijn huidige cd-speler zich houdt bij al dat geweld van de nieuwere en duurdere spelers, ik vrees eigenlijk het ergste. :P

Maarja, ik ga voorlopig nog niet luisteren naar andere apparatuur, ik wil er namelijk eventjes geen geld aan uitgeven. :P Er zijn naast A/V-apparatuur namelijk nog wat andere dingen die geld kosten, zoals mijn PC... en ik ben ook toe aan een nieuwe digicam :P
Die missions blijven waanzinnig mooi :9
Je TV geeft nu alleen een beetje ..euhh.. contrast tegenover de rest van je set idd ;)
_XipHiaS_ schreef op 17 oktober 2004 @ 19:29:
[...]

Mooie set. Vloer gewaxed :D?
Zeg, die rear's, hebben die geen baspoortje aan de achterzijde, en zoja, gaat dat wel lekker dan zo tegen die muur? Zoek zelf nog leuke rear's, en heb ook niet veel space. Mooie front's, heb zelf 1 slag kleiner, M34. Voldoende voor mij, heb een redelijke sub staan :D.
[afbeelding]
Die geeft zat laag :Y) , en ik kijk voornamelijk film op de set.
Ja dag, zo makkelijk kom je er niet vanaf :+
ziet er spannend uit, spec's spec's >:)

Anoniem: 21844

5.1 oid heb ik niet, maar ik luister/maak muziek met een goede PC en een NAD C350 stereo versterker en Dynaudio BM5 monitoren/speakers.
Een 19" CRT monitor gebruik ik voor het beeld. (TV/DVD)

Misschien ga ik achter nog 2 simpele speakers neerzetten voor een surround effect.

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 21844 op 17-10-2004 19:59]

• Xander
Vloer gewaxed :D?
Nope... ik heb een... jaja... laminaatvloer :P niet gedacht zeker? ;)
Zeg, die rear's, hebben die geen baspoortje aan de achterzijde, en zoja, gaat dat wel lekker dan zo tegen die muur?
Ze hebben idd een baspoortje aan de achterzijde ja, heb ik tot nu toe geen last van gehad. Er zitten trouwens ook stukken schuimrubber bij die precies in die baspoorten passen, dus mocht je er wel last van krijgen....
Ik zoek namelijk zelf nog leuke rear's, en heb achter ook niet veel space.
Dan zou ik eigenlijk een stapje lager gaan dan de M32, de M31 of M30 ofzo :X
De M32 is als rear nou niet echt bepaald klein te noemen, hij is 320 x 200 x 325(mm) HxWxD, vooral vrij diep dus.... De M30's daarentegen zijn "maar" 220 x 145 x 190(mm), dat scheelt zeker in de diepte een hoop :Y) Komt trouwens nog bij dat de M30 2 baspoorten aan de voorkant heeft zitten geloof ik, is misschien wel iets voor jou dan :)
(overigens, de M32's zijn ook niet echt hoofdzakelijk als "rears" gemaakt geloof ik, ook in een 2.0 opstelling presteren ze leuk :) )
Mooie front's ook zie ik. Ik heb zelf 1 slag kleiner, M34. Voldoende laag voor mij, heb een redelijke sub staan :D.
M34's zien er ook wel leuk uit qua specs enzo, heb ik ook nog even aan gedacht omdat ze ook kleiner waren, én omdat een 2-weg systeem zeker niet altijd minder is dan een 3-weg systeem, maar de winkel waar ik aan het luisteren was had ze niet staan... Magoed, bij mijn M35's heb ik dan weer totaal géén behoefte aan een sub... ;)
Aantal jaar terug 's gebouwd:
[afbeelding]
Die geeft zat laag :Y) , en ik kijk voornamelijk film op de set. Geen audiofiel ding, maar ben er zeer tevreden over, en reken maar dat het dak er bijna af gaat. Eergister nog met 'The day after tomorow' dat schudde weer lekker :D.
Ook mooie sub :) En leuke vloer :P

• Xander
Anoniem: 111211 schreef op 17 oktober 2004 @ 19:46:
[...]

Die missions blijven waanzinnig mooi :9
Agreed ;)
Je TV geeft nu alleen een beetje ..euhh.. contrast tegenover de rest van je set idd ;)
Jup, alleen 1 frontspeaker is al een factortje 50 meer waard dan mijn tv denk ik :P
Anoniem: 21844 schreef op 17 oktober 2004 @ 19:55:
5.1 oid heb ik niet, maar ik luister/maak muziek met een goede PC en een NAD C350 stereo versterker en Dynaudio BM5 monitoren/speakers.
Een 19" CRT monitor gebruik ik voor het beeld. (TV/DVD)
Hoe heb je je computer op je versterker aangesloten? Meeste mensen tegenwoordig gebruiken daar een digitale uitgang voor, maar aangezien jouw versterker geen digitale ingang heeft neem ik aan dat je hem analoog aangesloten hebt, dan heb je ook een goede geluidskaart neem ik aan? :)

Owja... ik wilde ook ooit nog eens een betere geluidskaart in mijn PC :X
Zit zelf aan een Terratec DMX 6Fire 24/96 te denken :)

• _XipHiaS_
  • Niet online
XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 20:00:

Ze hebben idd een baspoortje aan de achterzijde ja, heb ik tot nu toe geen last van gehad. Er zitten trouwens ook stukken schuimrubber bij die precies in die baspoorten passen, dus mocht je er wel last van krijgen....

[...]

Dan zou ik eigenlijk een stapje lager gaan dan de M32, de M31 of M30 ofzo :X
De M32 is als rear nou niet echt bepaald klein te noemen, hij is 320 x 200 x 325(mm) HxWxD, vooral vrij diep dus.... De M30's daarentegen zijn "maar" 220 x 145 x 190(mm), dat scheelt zeker in de diepte een hoop :Y) Komt trouwens nog bij dat de M30 2 baspoorten aan de voorkant heeft zitten geloof ik, is misschien wel iets voor jou dan :)
(overigens, de M32's zijn ook niet echt hoofdzakelijk als "rears" gemaakt geloof ik, ook in een 2.0 opstelling presteren ze leuk :) )
[...]

Ook mooie sub :) En leuke vloer :P
Wel he? :D. Ja ik kreeg er ook van die schuimrubbers bij voor de poorten. En ik had ook al gezien dat ze best wel diep waren. Echter is een stapje kleiner mij ff te licht (75watt), 100 is al op het randje voor mijn manier van luisteren. Heb nu achter een paar B&W's leisure monitortjes staan (LM1's), leuke dingen hoor maar die trekken het af en toe niet :X , ondanks dat ik ze al als small heb staan.
En nou heb ik gewoon een Denon 3801 staan dus heel zwaar hoeft het ook niet, maar gewoon lekker wat dynamiek moeten ze wel kunnen verwerken. En een beetje op niveau met de voorkant.
Tja, en voor de rest ff geen cam ter beschikking momenteel, dus kan ook ff geen mooie room shot's maken :(. En "folder" foto's vind ik niet leuk voor hier.

[Voor 28% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-10-2004 20:56]

• Xander
_XipHiaS_ schreef op 17 oktober 2004 @ 20:08:
En een beetje op niveau met de voorkant.
Tja, dan is een combo M34 + M32 wel leuk lijkt me :)

• _XipHiaS_
  • Niet online
XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 20:17:
[...]

Tja, dan is een combo M34 + M32 wel leuk lijkt me :)
Ja, misschien zelfs wel een M33, hoef ik er geen standaard meer bij te nemen :D. Nog ff kijken of die boven de bank uitkomen :).

Aan de muur hangen ben ik vanaf gestapt, blijf gaten dichtplamuren iedere keer als ik de kamer weer 's anders indeel, en dat komt toch nog té vaak voor :D.

En die M33's lopen misschien ook ff mooier door in het laag, heb het wel gehad met de wat kleinere speakers, als je eenmaal een vloerstaander hebt gehoord.... :X :D.

[Voor 24% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-10-2004 20:31]

• Xander
_XipHiaS_ schreef op 17 oktober 2004 @ 20:28:
[...]

Ja, misschien zelfs wel een M33, hoef ik er geen standaard meer bij te nemen :D.
Tja, zoveel verschillen die qua prijs ook niet van elkaar nee... maar ik dacht dat je weinig ruimte had ? :P

Je kunt trouwens ook altijd nog je fronts vervangen door M35's en dan je M34's als rears gaan gebruiken :P

• Boekster

Boekster

Naimoholic

XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 20:33:
[...]

Tja, zoveel verschillen die qua prijs ook niet van elkaar nee... maar ik dacht dat je weinig ruimte had ? :P

Je kunt trouwens ook altijd nog je fronts vervangen door M35's en dan je M34's als rears gaan gebruiken :P
Ruimte maakt voor vloerstaanders of standmounts in pricnipe niet uit, als je ze tochvan plan bent op een stand te zetten. Als ze echt op een plank moeten is het een ander verhaal. :)

Music Addicted

• _XipHiaS_
  • Niet online
XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 20:33:
[...]

Ja, kwa diepte, achter de bank, maar op de grond er vlak naast/achter kan het op zich wel. En ze zijn kwa omvang toch 't zelfde als die M32's. Maar het blijft wel krap tegen de muur :(.
Ja, ook dat blijft een optie, maar niet echt nodig, en dan trek ik de center weer zo uit het verband, da's maar een M3C1. En hoewel ik daar toch heel tevreden over ben gaat dat maar nét zo tussen dat vloergeweld. Anderzijds, zwaarder wilde ik m'n TV, en glazen TV-meubel, niet belasten :D.

[Voor 62% gewijzigd door _XipHiaS_ op 17-10-2004 20:52. Reden: Ja, foto's zodra ik een echte camera heb.]

_XipHiaS_ schreef op 17 oktober 2004 @ 19:29:
[afbeelding]

Ok, spec's dan voor zover: Linkje naar spec's.
Zit er zo eentje in:
[afbeelding]
8) .
Oei...sexy :+

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 111211 op 17-10-2004 21:25]

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zo, heb de mijne al een tijdje willen posten, maar ik heb nu me bureau verbouwd omdat ik een 2e monitor heb, dus dan is het wel de moeite om er pics van te posten.

http://www.tweakers.net/ext/f/43308/thumb.jpg
http://www.tweakers.net/ext/f/43309/thumb.jpg
http://www.tweakers.net/ext/f/43310/thumb.jpg
http://www.tweakers.net/ext/f/43311/thumb.jpg

marantz sr4300
infinity reference 41 mk2
infinity micro sub2
sony rears
:r center

Wil dus graag een andere center en sub. Voor me drive in show komen er andere subs, dus misschien dat ik wel wat leuks kan gaan doen met de oude 15" ers die ik dan over heb. Want ik vind het op zich zonde om veel geld uit te geven aan een sub die ik toch alleen gebruik tijdens films. Deze die geeft gewoon geen strak geluid, en valt dus direct op. Om maar niet te beginnen over de pc speaker als center :P

Zag in de koopjeskelder de volgende 2:
deze en deze

Iemand die ervaring met 1 van de 2 heeft? vriend van me heeft de 1e, en t klinkt op zich gewoon okee.

Anoniem: 101556

Hoi ThUnDeR-

FF ter info voor jou ik heb een grote mond dat weet ik O-) .Maar roep dan niet dat ik geen spullen heb ;)

Dus hier is mijn setje .(Foto's volgen later als mijn camera weer terug is van reparatie)

Set lijst :

Marantz SR7300
Marantz DV4400

Luidsprekers

Front B&W DM 305
Rear B&W DM 305
Center 2x CC3

En geen sub die heb ik nog niet nodig (moet de buuren ook een beetje te vriend houden ) :) :) :)

En dan nog een zooitje kabels die niet echt goedkoop waren

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Anoniem: 101556 schreef op 17 oktober 2004 @ 22:10:
Hoi ThUnDeR-

FF ter info voor jou ik heb een grote mond dat weet ik O-) .Maar roep dan niet dat ik geen spullen heb ;)

Dus hier is mijn setje .(Foto's volgen later als mijn camera weer terug is van reparatie)

Set lijst :

Marantz SR7300
Marantz DV4400

Luidsprekers

Front B&W DM 305
Rear B&W DM 305
Center 2x CC3

En geen sub die heb ik nog niet nodig (moet de buuren ook een beetje te vriend houden ) :) :) :)

En dan nog een zooitje kabels die niet echt goedkoop waren
Met dit lijstje maak je je eerste reactie voor mij er een van pure arrogantie. Niet iedereen heeft het geld om dit soort spullen te kopen. Dat het niet het beste is wat er te krijgen is kopt, maar die gozer is er blij mee. Laat hem lekker. Opbouwende kritiek is absoluut niet verkeerd, maar dit was puur afbranden.

Music Addicted

• Abbadon
Heb afgelopen weekeinde ook een update gedaan van m'n HT, eentje die het wel waard is te posten I guess:

http://www.xs4all.nl/~abaddon/pics/ht_after.jpg

http://www.xs4all.nl/~abaddon/pics/ht_after2.jpg

Een 42" (107cm) plasma :P Het is een Medion, ter vervanging van m'n kapotte 72cm bb tv en de 6 week kommer en kwel met een 37cm tv :X

Vervolgens zit ik nog te wachten op een nieuwe receiver welke ik al enkele weken geleden besteld heb (waarom dat allemaal zo lang moet duren :/ ). En dan nog eens de DVD speler vervangen eind dit jaar door eentje met DVI en minder nukken en ik ben er helemaal klaar mee :P (misschien nog eens een betere sub maar da's iets voor volgend jaar)

• JvS
  • Laatst online: 23:07

JvS

Ik heb hem zelf ook

Topicstarter
JT schreef op 16 oktober 2004 @ 16:35:
Zie ik Robin daar nou zitten :?
Er zat wel meer aan (ex-) GoT-crew. Ik zat er ook, Morgoth was er ook en Lord-deamon zou eigenlijk ook komen (overigens op Jag en mij na niet via het forum bevriend geraakt).

En zo interessant vind ik Alien als die om 3:50 s'nachts begint en ik heb de dag ervoor ook maar 3uur geslapen 8)7.

http://crew.tweakers.net/JvS/jvsalien.jpg

Ow en abba, echt _o_ schermpje hoor!

[Voor 5% gewijzigd door JvS op 17-10-2004 22:38]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Abbadon
OMG, wat ondankbaar zeg, nodig je iemand voor een film uit en dan gaat 'ie maffen :D

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Die bank is gewoon veel te lekker om in te slapen, dat zie je zo. Jag had beter houten klapstoeltjes kunnen neerzetten. :P

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Abbadon schreef op 17 oktober 2004 @ 22:24:
Heb afgelopen weekeinde ook een update gedaan van m'n HT, eentje die het wel waard is te posten I guess:

[afbeelding]

[afbeelding]

Een 42" (107cm) plasma :P Het is een Medion, ter vervanging van m'n kapotte 72cm bb tv en de 6 week kommer en kwel met een 37cm tv :X

Vervolgens zit ik nog te wachten op een nieuwe receiver welke ik al enkele weken geleden besteld heb (waarom dat allemaal zo lang moet duren :/ ). En dan nog eens de DVD speler vervangen eind dit jaar door eentje met DVI en minder nukken en ik ben er helemaal klaar mee :P (misschien nog eens een betere sub maar da's iets voor volgend jaar)
Ja, hij's leuk :) . En ik blijf je huiskamer mooi vinden. En Calvados is ook mooi. Ik ben geen fan van donker hout, maar dit vind ik oprecht mooi! Het contrast is erg gaaf.

Wat heb je trouwens voor receiver besteld?

Bij Jag stond een fles spa op tafel :) .

Music Addicted

Anoniem: 101556

Hoi Abbadon

Mooie set en past goed in je interieur qua kleur gebruik.

Mocht je last hebben van een te boomerige bas plaats dan tuintegels(goedkoopste oplossing) of natuurstenen platen onder je luidsprekers.
Plak dan wel viltjes onder anders krijg je diepe krasssen in je laminaat zo eeuwig zonde zijn .

• JT

JT

VETAK y0

Mini preview van mijn HT die ik ga fotograferen zodra ik de tijd heb om de-troep-die-ik-nog-moet-verkopen ff uit de weg te zetten enzo (en nee, dat ga ik niet nu doen, heb vandaag 5 uur gevolleybalt :P ) :

http://img10.exs.cx/img10/6778/receiver.jpg

• Jag
Abbadon schreef op 17 oktober 2004 @ 22:42:
OMG, wat ondankbaar zeg, nodig je iemand voor een film uit en dan gaat 'ie maffen :D
Was niet de enige :)

http://www.van-weert.com/~jag/Filmavond_3/Durden_duf.jpg

Kan ook nog wel de nodige foto's posten waarop deze persoon ligt te tukken :P.
Ziet er goed uit. We hebben op mijn werk ook een aantal plasma schermen, kwaliteit is best goed. Zijn die dingen qua prijs concurrerend met projectoren?

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 17:58

[afbeelding]

[afbeelding]

Hoe bevalt dat Medion scherm, ik ben ook serieus aan het zoeken naar een nieuwe tv, het liefst plat en plasma, maar het is nogal prijzig en dit is nog redelijk betaalbaar, nadeel is dat ik het scherm nog nooit "aan" heb gezien en vooral niet naast een ander merk plasma.

Anoniem: 105626

[afbeelding]

[afbeelding]

Erg mooi allemaal inderdaad, ben ik helemaal met Boekster eens! Mooie kleurcombinaties van de verschillende soorten hout en mooie apparatuur. _/-\o_

• Abbadon
Hij bevalt prima. Ik heb 'm in actie gezien tegelijkertijd naast diverse (zeg 20) andere plasma en LCD schermen. Wat me bevreemde was dat b.v. het scherm wat er pal naast stond welliswaar twee maal zo duur was maar ik geen verschil in beeldkwaliteit kon zien (samen met paar collega's, die dezelfde ervaring hadden).

Maar toch moet je zulke schermen in actie zien hoor, voordat je zoiets koopt :)
Jag schreef op 18 oktober 2004 @ 02:06:
[...]

[...]
Ziet er goed uit. We hebben op mijn werk ook een aantal plasma schermen, kwaliteit is best goed. Zijn die dingen qua prijs concurrerend met projectoren?
Hij was op een Euro na twee mille, da's voor mij concurrerend genoeg, temeer een projector set-up niet fatsoenlijk gaat passen thuis (ik wil niet zo'n ding aan m'n lage plafond hebben hangen, zelfde geldt voor scherm) :)
Boekster schreef op 17 oktober 2004 @ 23:01:
[...]

Wat heb je trouwens voor receiver besteld?
Een Denon 3805 :)

Anoniem: 21844

XanderH schreef op 17 oktober 2004 @ 20:06:

Hoe heb je je computer op je versterker aangesloten? Meeste mensen tegenwoordig gebruiken daar een digitale uitgang voor, maar aangezien jouw versterker geen digitale ingang heeft neem ik aan dat je hem analoog aangesloten hebt, dan heb je ook een goede geluidskaart neem ik aan? :)

Owja... ik wilde ook ooit nog eens een betere geluidskaart in mijn PC :X
Zit zelf aan een Terratec DMX 6Fire 24/96 te denken :)
M-audio Delta 1010LT
Met een goede kabel ertussen.

De M-audio Audiophile is nu erg goedkoop. Heeft goede D/A converters.
De Terratec is ook oke. Zeker als je games wilt spelen. Daar zijn de M-audio's minder in.

• Anoniem: 69145
  • Niet online
het gaat er bij een HT om en zeker in deze topic's dat je de moeite neemt voor de predentatie van je spullen. ik was dan misschien wat erg negatief over je spullen.

Zekere als je dus niet zulke high budget zaken hebt presenteer het dan nog enigzins aardig maar niet zoals je het nu hebt gedaan.
Dit is dus opbouwende kritiek ;)

(P.s. praat niet in Watt's , daar gaat het niet om !!)

• Anoniem: 69145
  • Niet online

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is exact wat ik bedoel met de presentatie van je HT, mooie spullen in een nette ruimte waar aandacht aan is besteed! Mijn complimenten :*)

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Je dacht bij jezelf dat je maar eens groots uit moest pakken? ;)

Music Addicted

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-10-2020

Gemineye

KEFalicious..

GRMBL.. Dacht ik eindelijk een geschikte voorversterker te hebben gevonden, blijkt de Vincent SA-91 helemaal geen afstandsbediening te hebben! Nou sorry, maar ik vertik het om voor die prijs heen en weer te gaan lopen als ie harder of zachter moet!

Zucht, Eddy gaat op zoek naar een Vincent SA-93..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-06 17:58
Dat is wel heel erg uit de tijd, geen AB...dat is toch vreemd :s

• Gemineye
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-10-2020

Gemineye

KEFalicious..

ConZito schreef op 18 oktober 2004 @ 14:26:
tja het leek mij ook wat vreemd.. maar bij de SA-91 staat niks expliciets over een afstandsbediening, en bij de SA-93 wordt nadrukkelijk vermeld dat er een ab bij zit..

KEF; if it's not what you're made of, you're not what I'm looking for. You are willing but unable to give me any more..

• JT

JT

VETAK y0

ConZito schreef op 18 oktober 2004 @ 14:26:
Tja, er zijn nog merken die dat hebben. Zeldzaam, maar ze zijn er.

offtopic:
:s IS GEEN SMILIE !!!!!!!!!!!!!!111111111oneoneone

Heeft er iemand overigens al ervaring met de nieuwe serie van MB Quart (de Vera serie) ??

Even een greep uit de serie:
De Vera VS 1F:
http://www.mbquart.com/2003/en_US/products/images/models/home/large/VS1F.jpg

De Vera VS 1SW:
http://www.mbquart.com/2003/en_US/products/images/models/home/large/VS1SW.jpg

Link naar de site van MB Quart Vera Serie.

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 105626 op 18-10-2004 16:22]

KLinken best goed, me oom heeft ze kort geleden aangeschaft. ICM een marantz receiver.

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 105626 schreef op 18 oktober 2004 @ 16:21:
Heeft er iemand overigens al ervaring met de nieuwe serie van MB Quart (de Vera serie) ??

Even een greep uit de serie:
De Vera VS 1F:
[afbeelding]

De Vera VS 1SW:
[afbeelding]

Link naar de site van MB Quart Vera Serie.
Om het uiterlijk hoef je het niet te laten :9~

• Anoniem: 114270
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
[...]

[afbeelding]
Apparatuur:
Waar gaat je digital out naartoe?

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 114270 op 18-10-2004 17:59]

• Xander
Anoniem: 114270 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:59:
[...]

Waar gaat je digital out naartoe?
Scherp... heel scherp... :P

Digital out gaat naar mijn PC toe... :) Geloof niet dat ik ooit iets via mijn digital in iets op mijn PC heb opgenomen, maarok :P

Anoniem: 107110

@ abbandon
heb jij daar een tafeltje staan met als voet de basis van een drumkruk!? :D
met een glazen plaat er op 8)7

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2022
JT schreef op 18 oktober 2004 @ 14:41:
[...]

Tja, er zijn nog merken die dat hebben. Zeldzaam, maar ze zijn er.

offtopic:
:s IS GEEN SMILIE !!!!!!!!!!!!!!111111111oneoneone
Rotel bijvoorbeeld. Ik twijfelde tussen een NAD C320BEE en een Rotel in dezelfde prijsklasse (weet niet meer welke). Maar die Rotel had dus ook geen AB, echt uit de tijd! Om die reden heb ik niet eens serieus geluisterd naar de Rotel....

iRacing Profiel

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-01 19:51

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Aangezien jullie toch zo graag fotootjes zien ( ;) ) heb ik er een paar van mijn nieuwste aanwinst op het gelijkvloers getrokken.

Ik heb namelijk voor een primitieve Multiroom gezorgd :)
Bestaat in totaal uit:
- Bron: Sony DAV-S300 CD/DVD/HomeCinema
- Versterking Eetkamer + Keuken: Pioneer SX-5560 (Vintage receiver, met ongeloofelijk wat power. Ding weegt ook een ton.)
- Speakers Living: Sony DAV-S300
- Speakers Eetkamer: Eltax Symphony 2.3
- Speakers Keuken: Inbouwluidsprekers Blaupunkt IC116

Zei daar iemand pics? Ja hoor!

We beginnen in de eetkamer:
http://home.pi.be/~swinneke/set7.jpg

Brede shot van andere kant, merk de Eltaxxen op de haard op ;)
http://home.pi.be/~swinneke/set9.jpg

Over Eltax gesproken, mooi afgewerkt! En dat voor 60€ :
http://home.pi.be/~swinneke/set8.jpg

Even doorwandelen naar de living als het gaat:
http://home.pi.be/~swinneke/set4.jpg
http://home.pi.be/~swinneke/set5.jpg

De centrale unit:
http://home.pi.be/~swinneke/set2.jpg

Close-up van de Pioneer (metertjes en lichtjes :9 ) :
http://home.pi.be/~swinneke/set1.jpg

Close-up van de Sony ( moderne onpersoonlijkheid :*) ) :
http://home.pi.be/~swinneke/set3.jpg

Nu nog even doorwandelen naar de keuken, en in het plafond ziet men:
http://home.pi.be/~swinneke/set6.jpg

Thus concludes our tour ;)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• _XipHiaS_
  • Niet online
TomSwinnen schreef op 18 oktober 2004 @ 19:07:
Aangezien jullie toch zo graag fotootjes zien ( ;) ) heb ik er een paar van mijn nieuwste aanwinst op het gelijkvloers getrokken.

Ik heb namelijk voor een primitieve Multiroom gezorgd :)
Bestaat in totaal uit:
- Bron: Sony DAV-S300 CD/DVD/HomeCinema
- Versterking Eetkamer + Keuken: Pioneer SX-5560 (Vintage receiver, met ongeloofelijk wat power. Ding weegt ook een ton.)
- Speakers Living: Sony DAV-S300
- Speakers Eetkamer: Eltax Symphony 2.3
- Speakers Keuken: Inbouwluidsprekers Blaupunkt IC116

Zei daar iemand pics? Ja hoor!

We beginnen in de eetkamer:
[afbeelding]

Brede shot van andere kant, merk de Eltaxxen op de haard op ;)
[afbeelding]

Over Eltax gesproken, mooi afgewerkt! En dat voor 60€ :
[afbeelding]

Even doorwandelen naar de living als het gaat:
[afbeelding]
[afbeelding]

De centrale unit:
[afbeelding]

Close-up van de Pioneer (metertjes en lichtjes :9 ) :
[afbeelding]

Close-up van de Sony ( moderne onpersoonlijkheid :*) ) :
[afbeelding]

[afbeelding]

Sfeervol. En die Pioneer is erg mooi :).
Maare, wordt ik nou een beetje scheel, of hangen jou gordijnen echt buiten ipv binnen? :D.

• TomSwinnen

TomSwinnen

_XipHiaS_ schreef op 18 oktober 2004 @ 19:16:
[...]

Sfeervol. En die Pioneer is erg mooi :).
Maare, wordt ik nou een beetje scheel, o hangen jou gordijnen buiten ipv binnen? :D.
Dat noemt men een "veranda" ... slimmerd :+

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• _XipHiaS_
  • Niet online
TomSwinnen schreef op 18 oktober 2004 @ 19:17:
[...]

Agso :D. Niet aan gedacht :> .

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-03 18:59
Hoe ze het voor elkaar krijgen bij Eltaxx, niet te geloven :o
Hier thuis is de living iets beter, maar de keuken veel minder (Lifetec stereo :+)

• Abbadon
Anoniem: 107110 schreef op 18 oktober 2004 @ 18:24:
@ abbandon
heb jij daar een tafeltje staan met als voet de basis van een drumkruk!? :D
met een glazen plaat er op 8)7
Lijkt er wel op nu je het zegt, maar ik heb 'm toch echt als tafeltje gekocht :+
Boekster schreef op 18 oktober 2004 @ 11:18:
[...]

Je dacht bij jezelf dat je maar eens groots uit moest pakken? ;)
Nou, die plasma is ongeplanned, m'n TV ging namelijk stuk en 'm laten repareren koste waanzinnig veel. En aangezien ik dus al zes weken met een nood tv opgescheept zat (37 cm vissekom :X ) had ik 't he-le-maal gehad en was ik direct verkocht toen ik deze voor een relatief schappelijke prijs (wel, voor een 42" Plasma that is) zag staan, zodoende :P

• Barry
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Hoe klinken die Eltaxjes? Dat wil ik eigenlijk wel eens weten van een purist! :P

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Anoniem: 112536

Het heeft even geduurd, maar mijn HT(tje) is dan eindelijk af.. d.w.z.... het speelt, de afwerking laat hier en daar nog wat te wensen over maar ach :)

*presenteert met trots*
mijn zelfbouw HT:

#1 Overview foto... fronts en center etc.
http://picserver.org/view_image.php/FT2999H8GFCY

#2 Overview rears (ja je ziet het goed, ondersteboven aan het plafond)
http://picserver.org/view_image.php/3KTNUI5MQ106

#3 Zo ziet de rear er van dichtbij uit
http://picserver.org/view_image.php/923849539821

#4 Subwoofer (misschien niet zo'n goede foto maar was te lui om em te draaien)
http://picserver.org/view_image.php/DE7MIQ95CQ17

#5 Versterking/dvd-speler
http://picserver.org/view_image.php/JU442ONRL018

De toelichting:

Fronts - Bestaan uit TVM tesla arx-130/73/6 woofers en een monacor tweetertje

Center - Bestaat uit TVM tesla woofers en een TVM tweeter (alles magnetisch afgeschermd) en is overigens een gesloten systeem

Rears - Bestaat uit een enkele TVM tesla arx-130/73/6... geen volledig bereik dus maar ik moet zeggen je hoort dat echt niet in een film... zelfs in muziek stoort het niet (had ik zelf overigens niet verwacht)

Sub - nog steeds in een testkast maar er komt nu al een ongelooflijk geluid uit... de gebruikte driver is een MDS-08 met uiteraard de XXL-powersound amp :)

Dit alles is aangesloten op mijn gloednieuwe marantz SR5400 (nu voor weinig i.v.m. de nieuwe serie van marantz) en een Pioneer DV2650 die mij na zeker meer dan 70 films nog geen enkele keer in de steek gelaten heeft!

Nu moet ik de speakers alleen nog een keertje lakken en uiteraard alle snoeren wegwerken...

Het geluid is overigens veel beter dan ik ooit verwacht had. Toen ik samen met een vriend begon te bouwen was ons streven dat de set minstens beter zou moeten klinken dan een standaard JVC set van 900 euro. Geloof me, dat is gelukt :D !!

• Xander
Anoniem: 112536 schreef op 18 oktober 2004 @ 21:38:
Het heeft even geduurd, maar mijn HT(tje) is dan eindelijk af.. d.w.z.... het speelt, de afwerking laat hier en daar nog wat te wensen over maar ach :)

*presenteert met trots*
mijn zelfbouw HT:

#1 Overview foto... fronts en center etc.
[afbeelding]
Lol... die test DVD heb ik vandaag ook nog zitten luisteren :P

Ziet er nog wel een beetje rommelig uit zo onafgewerkt, maar het belooft wel iets moois te worden :)

• TomSwinnen

TomSwinnen

Barry_Loef schreef op 18 oktober 2004 @ 21:15:
Hoe klinken die Eltaxjes? Dat wil ik eigenlijk wel eens weten van een purist! :P
Haha, purist, das een goeie ;) Nee jo, ik ben allesbehalve purist.. Ik kan je wel zeggen dat die Eltax'en (van 60€) maar een fractie minder goed klinken als mijn Missions (van 200€) .. Ze zijn wat rommelig in het laag, en ietsje scherper bij hoge volumes in het hoog, maar voor de rest.. Ietsje kouder ook misschien wel.. maar voor 60€ klinken ze prachtig! Daarom ook dat ik iedereen die een budget set wilt, en vraagt aan me, "Wat voor speakers moet ik kopen?" .. dat ik ze ten stelligste Eltax aanraadt.

Anoniem: 112536

XanderH schreef op 18 oktober 2004 @ 21:41:
[...]

Ziet er nog wel een beetje rommelig uit zo onafgewerkt, maar het belooft wel iets moois te worden :)
Ja die dvd is echt :9~ ... zeker Big Phat Band echt super :D

Maarre, ik ben het met je eens... 't is nog een zooitje! Ik moet nog een fatsoenlijk audiomeubel maken... de snoeren netjes wegwerken in goten en achter plinten en natuurlijk de speakers lakken! Maarja, dat kost geld en tijd! Iets wat ik allebei op 't moment niet heb! :(

Anoniem: 97007

XanderH schreef op 18 oktober 2004 @ 21:41:
[...]

Zo'n soort test DVD zoek ik al een tijdje, is dat een THX/DD test dvd? Is die ook copyrighted? Ik zou graag ook zo'n exemplaar willen hebben, vooral die dolby digital demo's interreseren me nogal. Of weet iemand waar ik zo'n demo kan krijgen/kopen?

Binnenkort volgt mijn HT setje, beetje te groot voor mijn kleine slaapkamertje (maar ben er nogal trots op)
Bij mij echt begonnen als een hobby en dat is het nog steeds, mij zul je nog niet zien patsen met B&W, Marantz, denon, Nad en ik weet ik veel wat voor merken nog allemaal.

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:17

Graveheart

Say what?

Oh man...

Als ik dit topic eens doorblader, doe ik alleen maar goeie ideeën op.
Beamers hier, projectoren daar. 7.1 hier, 6.1 daar.

Kom ik aan, met m'n 72cm 100hrz Philips Matchline breedbeeld en m'n C-merk 2.1 setje.

Maarja, daar komt zeer zeker verandering in, de Logitech Z-5500 is al besteld!
Dan nog, lijkt het in geen verste verte op wat hier allemaal staat...

Dat word sparen en advies inwinnen, dat is zeer zeker.

(Foto's van mijn amateur setup volgen zodra de Z-5500 binnen is.)

• Xander
Anoniem: 97007 schreef op 18 oktober 2004 @ 21:53:
[...]

Zo'n soort test DVD zoek ik al een tijdje, is dat een THX/DD test dvd? Is die ook copyrighted? Ik zou graag ook zo'n exemplaar willen hebben, vooral die dolby digital demo's interreseren me nogal. Of weet iemand waar ik zo'n demo kan krijgen/kopen?
Is een THX test DVD, en ja die is copyrighted. Geen idee of je die kunt krijgen / kopen, volgens mij is hij alleen bedoeld voor audiowinkels etc...

XanderH schreef op 18 oktober 2004 @ 21:56:
[...]

Is een THX test DVD, en ja die is copyrighted. Geen idee of je die kunt krijgen / kopen, volgens mij is hij alleen bedoeld voor audiowinkels etc...
En jij hebt een audiowinkel? :?

• Xander
Anoniem: 97007 schreef op 18 oktober 2004 @ 22:16:
[...]

En jij hebt een audiowinkel? :?
Nopes, ik ben er op een andere manier aangekomen ;) Maar dat soort zaken horen niet op GoT thuis dus :P

• Matthijs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 12:15
XanderH schreef op 18 oktober 2004 @ 21:56:
[...]

De dvd was laats te vinden in een binary nieuwsgroep dacht ik ... heb em ook thuis, zijn beste leuke fragmenten, en wat interviews dacht ik... die laatste heb ik alleen niet bekeken ;)

[Voor 4% gewijzigd door Matthijs op 18-10-2004 22:35]

• Waypoint
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

Waypoint

Music Addicted

TomSwinnen schreef op 18 oktober 2004 @ 19:07:

[afbeelding]

Ik zie niks alleen wat schaduw plekjes en een rood stipje? Zijn dat de inbouw luidsprekers ofzo B) 8)7

XanderH schreef op 18 oktober 2004 @ 22:32:
[...]

Nopes, ik ben er op een andere manier aangekomen ;) Maar dat soort zaken horen niet op GoT thuis dus :P
;)

Desalniettemin, ik zou graag ooit nog eens zo'n dvd'tje willen hebben.

Dan maar gelijk toch mijn setje, het is nog wel aan een aantal verbetergingen toe.
Waaronder graag later nog een beamer en aantal andere speakers.

Maar voor nu even de voortgang (na 3 jaar vanalles sparen)
De foto's zijn soms niet geweldig, maar ze zijn geresized en gecomprimeerd.

Om te beginnen even een overzichtje, het is mijn (kleine) slaapkamer. Ik probeer er zoveel mogelijk weg te duwen op dat kleine hokje en dit is het resultaat.

72 cm philips breedbeeld flat-tv (niet helemaal plat, maar weinig bolling!)
sony dvd-speler
sony 5 cd-wisselaar
sony dts/DD 5.1 decoder/versterker
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/TMDFNQ57U9XS/p.jpeg

De speler van iets dichterbij, in actie om precies te zijn.
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/GG63CX4F6M62/p.jpeg

Mijn Magnat vintage 3 centerspeaker. (beetje vage foto, staat normaal bovenop mijn tv)
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/7QV6ISA41O08/p.jpeg

1 Front + plus mijn reserve sub (sony 50W subwoofertje, beide meer dan 3 jaar oud)
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/YK873CV6ZCH3/p.jpeg

Mijn laatste aanwinst, bijna half jaar. Pracht van een subwoofer. Heb al paar keer wat gelezen van mensen die de mordaunt-short subwoofer niet zo geweldig vinden. Daar was ik het niet mee eens, ik ben er uiterst tevreden over, hij geeft een heerlijke diepe imposante bass, zo'n warme bass. Staat momenteel ingesteld op een bovengrens van 100 hz (20-100) en die andere subwoofer van sony op maximaal (50-200), ze werken lekker samen.
Alleen 1 probleem, de lucht die de subwoofer er vanachter uitblaast laat een aantal schuifplaten trillen, dit zorgt voor een aantal bijgeluiden (trillend hout!)

MS-907W
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/6JPX93RD4TF8/p.jpeg
voor

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/Q1922S0XCPY7/p.jpeg
nog 1 van voren zonder frontje

http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/Q9604E1JP11A/p.jpeg
Achterkant (die baspoort blazen nogal wanneer hij in actie is, vandaar de trilling van mijn platen, ik zou ook gewoon de platen vast kunnen zetten maar ik ben beetje te lui daarvoor :Z )

Dat was mijn setje, heeft even geduurd maar is er nu dan toch.
Zoals al eerder gezegd staan er een beamer en andere front en achterspeakers op het verlanglijstje. Misschien wanneer ik een eigen onderkomen heb, misschien volgend jaar ofzo. Zie er nu nog weinig nut van in om andere fronts te kopen, rears zouden nog wel mogen van mij.
EvilTuinHekje schreef op 18 oktober 2004 @ 22:33:
[...]

De dvd was laats te vinden in een binary nieuwsgroep dacht ik ... heb em ook thuis, zijn beste leuke fragmenten, en wat interviews dacht ik... die laatste heb ik alleen niet bekeken ;)
Binary newsgroup? 8)7 Wasdadde? Hoe kom je daar? kan je die daar dan kopen?... sorry.. beetje n00b..

[Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 97007 op 18-10-2004 23:23]

• -Thunder-

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Morgen kom en er foto;s waar jullie versteld van gaan staan :p

kidding ;)

Maar als ik het red laat ik me set weer opnieuw zien maar dan in nette staat en zonder troep enzo ;)

Blij Met Wilco

Anoniem: 99283 schreef op 18 oktober 2004 @ 17:21:
KLinken best goed, me oom heeft ze kort geleden aangeschaft. ICM een marantz receiver.
Heeft jouw oom kort geleden een set MB Quart Vera aangeschaft??? (foto's???) Is hij tevreden??

• Munchkin
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 09:58
TomSwinnen schreef op 18 oktober 2004 @ 19:17:
[...]

[offtopic]
Als het overdekt is het dat een serre. En ik kan mij niet voorstellen dat die gordijnen in de buitenlucht hangen... :+

@dr.schizo: En als je de subwoofer een kwartslag draait is het probleem van de trillende platen dan niet weg?

[Voor 19% gewijzigd door Munchkin op 19-10-2004 08:56]

• JT

JT

VETAK y0

Ik kan misschien binnenkort nieuwe rear speakers kopen. Alleen....zal ik nou wel of niet dipool doen :? Ik weet het niet :/ Kan je zelf dipool testen door gewoon 2 speakers met de rug tegen elkaar te zetten en ze allebei aan te sluiten alleen dan eentje uit fase ? Zijn gesloten satellietjes. Zo dus:

code:
1
2
3
/|\        /|\         /|\
 |          X           |
\|/                    \|/

Waarbij de buitenste pijlen dus de 2 satellieten zijn en de kanten die ze beide afstralen en dat kruisje ben ik met m'n ogen in de richting van de pijl ook. En dan dus de satellietjes die naar achteren stralen bijvoorbeeld uit fase aansluiten.

[Voor 9% gewijzigd door JT op 19-10-2004 17:10]

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 13:56
Wegens klein budget, een setje JAMO E410 weten te bemachtigen deze aangesloten op een YAMAHA RP-U200, wat in mijn oren zeer lekker klinkt.

De speakers heb ik maar snel op absorbtie voetjes geplaatst, want de resonantie was enorm op me bureau, nu niet meer gelukkig.

Ik luister veel naar muziek, en deze set geeft dat voor mij goed weer, het is ook maar een klein kamertje, en af en toe een filmpje gaat er ook goed op.

http://server5.uploadit.org/files/PPanic-Studio.JPG

INVENTARIS

• TomSwinnen

TomSwinnen

Prince_of_Darkness schreef op 19 oktober 2004 @ 08:53:
[...]
[offtopic]
Als het overdekt is het dat een serre. En ik kan mij niet voorstellen dat die gordijnen in de buitenlucht hangen... :+
Bij de belgen is het een veranda. Een serre is voor planten in te steken :p

• TomSwinnen

TomSwinnen

Waypoint schreef op 18 oktober 2004 @ 23:18:
[...]
Ik zie niks alleen wat schaduw plekjes en een rood stipje? Zijn dat de inbouw luidsprekers ofzo B) 8)7
Yup.
Die zwarte ronde dingen.
De lichtgevende zijn lampen, weet je wel, voor licht ;)

• Jag
PPanic schreef op 19 oktober 2004 @ 17:12:
Wegens klein budget, een setje JAMO E410 weten te bemachtigen deze aangesloten op een YAMAHA RP-U200, wat in mijn oren zeer lekker klinkt.

De speakers heb ik maar snel op absorbtie voetjes geplaatst, want de resonantie was enorm op me bureau, nu niet meer gelukkig.

Ik luister veel naar muziek, en deze set geeft dat voor mij goed weer, het is ook maar een klein kamertje, en af en toe een filmpje gaat er ook goed op.

[afbeelding]
Ik zou je speakers naar binnen draaien, zeker als je ook achter de pc zittend er naar luistert.

• PPanic
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 13:56
Jag schreef op 19 oktober 2004 @ 17:27:
[...]
Ik zou je speakers naar binnen draaien, zeker als je ook achter de pc zittend er naar luistert.
Ik heb er nog een bankje achterstaan waar ik op zit waneer ik een film bekijk, en waar dan vaak meerdere personen zitten, dus weet niet wat nu beter is, ik heb hier namenlijk ook aangedacht.

Update

Toch maar even veranderd, het geluid achter de pc zelf is stukken verbeterd, vanavond even testen met een filmpje en wat vrienden, even horen wat die ervan zeggen

http://server5.uploadit.org/files/PPanic-Studioupdate.JPG

[Voor 31% gewijzigd door PPanic op 19-10-2004 17:49]

INVENTARIS

Prince_of_Darkness schreef op 19 oktober 2004 @ 08:53:
[...]

[offtopic]

@dr.schizo: En als je de subwoofer een kwartslag draait is het probleem van de trillende platen dan niet weg?
Zou kunnen maar dan zit ik met een probleem wat betreft mijn kabels naar de andere subwoofer, het is allemaal maar net. Heb het al eens geprobeerd, maar eerste wat me opviel was dat ik tegen zo'n houten zijkant zit te kijken en wanneer ik binnenkom zie ik de achterkant. En ik vind de voorkant toch mooier, het oog wil ook wat :9

trouwens, weet iemand een mooi setje fronts? ik zou het liefst houtkleurige speakers willen hebben en helemaal het liefst van mordaunt short. Past wel bij mijn huidige sub.

misschien wel deze, http://www.mordaunt-short.co.uk/pdf/502.pdf
vind ze er wel elegant uitzien

net als de surrounds
http://www.mordaunt-short.co.uk/products/506.html

Kan natuurlijk ook gewoon voor de goedkopere versie gaan want ik denk dat ik hiervoor ook beter een andere receiver kan aanschaffen.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 97007 op 19-10-2004 17:55]

Anoniem: 106850

Anoniem: 112536 schreef op 18 oktober 2004 @ 21:38:

Dit alles is aangesloten op mijn gloednieuwe marantz SR5400 (nu voor weinig i.v.m. de nieuwe serie van marantz) en een Pioneer DV2650 die mij na zeker meer dan 70 films nog geen enkele keer in de steek gelaten heeft!

Het geluid is overigens veel beter dan ik ooit verwacht had. Toen ik samen met een vriend begon te bouwen was ons streven dat de set minstens beter zou moeten klinken dan een standaard JVC set van 900 euro. Geloof me, dat is gelukt :D !!
Voor hoeveel heb je die Marantz Sr5400 weten te bemachtigen?

• Sander0105
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:45
Anoniem: 106850 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:52:
[...]

Voor hoeveel heb je die Marantz Sr5400 weten te bemachtigen?
449,- Eur

tja...

• MasterMaceMichu
  • Laatst online: 21:45
Anoniem: 97007 schreef op 19 oktober 2004 @ 17:48:
[...]
trouwens, weet iemand een mooi setje fronts? ik zou het liefst houtkleurige speakers willen hebben en helemaal het liefst van mordaunt short. Past wel bij mijn huidige sub.

misschien wel deze, http://www.mordaunt-short.co.uk/pdf/502.pdf
vind ze er wel elegant uitzien

net als de surrounds
http://www.mordaunt-short.co.uk/products/506.html
Tja......als je die 502's neemt, heb je je subwoofers niet meer nodig, want die zitten er nl. al in!!!!!

Heb zelf de 500THX serie aangestuurd door een Yamaha AZ2 en dat klinkt heeeel lekker...... :9

Staat die ene subwoofer niet een beetje hoog ingesteld?
Volgens mij kun je een sub nl erg goed lokaliseren als ie tot aan de 200Hz weergeeft :?

Anoniem: 100860

Staat die ene subwoofer niet een beetje hoog ingesteld?
Volgens mij kun je een sub nl erg goed lokaliseren als ie tot aan de 200Hz weergeeft :?
Je zegt het heel goed "tot aan" :+

Nee geintje, maar het is wel goed, want dan neemt de sub al een gedeelte van je
fronts over alvorens alles door de sub gedaan wordt, mijn sub staat ook op max.
alleen is dat dan 150 Hz :P

Anoniem: 100860 schreef op 19 oktober 2004 @ 21:21:
[...]

Je zegt het heel goed "tot aan" :+

Nee geintje, maar het is wel goed, want dan neemt de sub al een gedeelte van je
fronts over alvorens alles door de sub gedaan wordt, mijn sub staat ook op max.
alleen is dat dan 150 Hz :P
Ja dat begrijp ik ;)
Maar het menselijk gehoor kan frequenties boven de 120Hz al goed plaatsen (toch :? ), en als je sub gezellig meedraaid tot aan 200Hz, zal dat het geluidsbeeld niet ten goede komen (8>

• Bobje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-02 13:00
Toch nog erg leuk spul voor een niet al te groot budget. Misschien lichtelijk offtopic, waar heb je die wallpaper vandaan? M'n mail staat in mijn profiel :).

• JT

JT

VETAK y0

Zoveel reacties, maar ik heb het idee dat men mijn reply niet heeft gezien:
JT schreef op 19 oktober 2004 @ 17:09:
Ik kan misschien binnenkort nieuwe rear speakers kopen. Alleen....zal ik nou wel of niet dipool doen :? Ik weet het niet :/ Kan je zelf dipool testen door gewoon 2 speakers met de rug tegen elkaar te zetten en ze allebei aan te sluiten alleen dan eentje uit fase ? Zijn gesloten satellietjes. Zo dus:

code:
1
2
3
 |          X           |

Waarbij de buitenste pijlen dus de 2 satellieten zijn en de kanten die ze beide afstralen en dat kruisje ben ik met m'n ogen in de richting van de pijl ook. En dan dus de satellietjes die naar achteren stralen bijvoorbeeld uit fase aansluiten.

• Audi_S2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 18:16

Audi_S2

Jetzt BMW Fahrer :-o

Anoniem: 111211 schreef op 19 oktober 2004 @ 21:28:
[...]

Ja dat begrijp ik ;)
Maar het menselijk gehoor kan frequenties boven de 120Hz al goed plaatsen (toch :? ), en als je sub gezellig meedraaid tot aan 200Hz, zal dat het geluidsbeeld niet ten goede komen (8>
Ik meen dat het hier 80hz betreft. Ik heb mijn subwoofer via highlevel aangesloten en hij speelt tot 40hz mee. Via het LFE kanaal is dit hoger. Namelijk de standaard kantelfrequentie van mijn receiver (100hz).

Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs

• Jag
JT schreef op 19 oktober 2004 @ 21:36:
Zoveel reacties, maar ik heb het idee dat men mijn reply niet heeft gezien:

[...]
Ja, op die manier zou je dat idd kunnen testen.

Anoniem: 17926

JT schreef op 19 oktober 2004 @ 17:09:

code:
1
2
3
 |          X           |

Dat zal niet precies een dipool luidspreker nadoen. Dit is omdat er nog wel eens verschillende filters gebruikt worden voor de units zodat één van de 2 woofers fullrange speelt en de ander vanaf 200 Hz zodat je lage tonen niet helemaal wegvallen. Ook gebeurt het nog wel eens dat de woofers wel in fase worden gezet en de tweeters niet. Al met al een hoop verschillen ten opzichte van 2 boxen tegenover elkaar uit fase zetten. :)
Het hangt dus een beetje af welke dipool speakers je wilt gaan kopen. Het beste lijkt me om gewoon zelf eens te luisteren naar die dingen in een winkel.
Waarom wil je eigenlijk dipool rear speakers hebben?

Anoniem: 118966

Hallo,

Hierbij een paar foto's van mijn set;

Setup

tv SONY Kv-28FX68B
receiver DENON AVR 1404
dvd SONY DVP-NS355
Front JBL northridge E80
rear Mission 760i
center oud jvc speakertje (nog te vervangen)

ovrzicht tv + receiver + fronts
http://home.planet.nl/~mommaas/DSCF1548.jpg

http://home.planet.nl/~mommaas/DSCF1554.jpg

oude missions rear;
http://home.planet.nl/~mommaas/DSCF1551.jpg

Gelijk ff een vraagje;

Ik wil mijn center vervangen voor een JBL northrige EC25. Deze past precies in het vak boven mijn receiver. Hij ligt dan helaas wel net iets naast het midden van mij tv. Is dit duidelijk merkbaar?.... ik leg hem liever niet op de tv namelijk.

Anoniem: 118966 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:37:
[..]
Gelijk ff een vraagje;

Ik wil mijn center vervangen voor een JBL northrige EC25. Deze past precies in het vak boven mijn receiver. Hij ligt dan helaas wel net iets naast het midden van mij tv. Is dit duidelijk merkbaar?.... ik leg hem liever niet op de tv namelijk.
Ik zou toch wel proberen de center zo dicht mogeljik bij het beeld te krijgen. Of je het goed merkt ligt er ook een beetje aan hoever je er van af zit. Je zou het met je huidige center kunnen proberen te testen.
Waarom niet op je tv? Dat zou de ideale plek zijn.

• JT

JT

VETAK y0

Als ik dat ga testen, dan moet het toch zo:
Van de + van de amp naar de + van sat 1
van de - van sat 1 naar de - van sat 2
van de + van sat 2 naar de - van de amp
Anoniem: 17926 schreef op 19 oktober 2004 @ 22:18:
[...]

Dat zal niet precies een dipool luidspreker nadoen. Dit is omdat er nog wel eens verschillende filters gebruikt worden voor de units zodat één van de 2 woofers fullrange speelt en de ander vanaf 200 Hz zodat je lage tonen niet helemaal wegvallen. Ook gebeurt het nog wel eens dat de woofers wel in fase worden gezet en de tweeters niet. Al met al een hoop verschillen ten opzichte van 2 boxen tegenover elkaar uit fase zetten. :)
Het hangt dus een beetje af welke dipool speakers je wilt gaan kopen. Het beste lijkt me om gewoon zelf eens te luisteren naar die dingen in een winkel.
Waarom wil je eigenlijk dipool rear speakers hebben?
Ik wil zelf gaan bouwen en dan alles uit fase. En waarom ik dipool wil ? Omdat het effect me aanstaat dat je niet meer het geluid van een 20cm kassie hoort komen, het is geen puntbron van bij elkaar 20cm meer. Dat is een autoexplosie ook niet zeg maar :P

[Voor 8% gewijzigd door JT op 19-10-2004 23:13]

JT schreef op 19 oktober 2004 @ 23:11:
[...]

Ik wil zelf gaan bouwen en dan alles uit fase. En waarom ik dipool wil ? Omdat het effect me aanstaat dat je niet meer het geluid van een 20cm kassie hoort komen, het is geen puntbron van bij elkaar 20cm meer. Dat is een autoexplosie ook niet zeg maar :P
Een dipool is niet echt gemaakt om autoexplosies weer te geven dacht ik. :P
Het is meer een manier om een niet lokaliseerbare bron van geluid te maken. Niet zozeer gericht op actiefilms waar de kogels je om de oren vliegen en achter je (komt ie weer) een auto explodeert maar om de 'couleur locale', zoals dat zo mooi heet, weer te geven.

Maar om terug te komen op dat testen: als je zeker weet dat je dat zo wil gaan bouwen dat kan je dat zo testen. Let er echter wel op dat je totaal je bass output meer mag verwachten als je 'alles' uit fase zet. En de positieve woofer moet gericht zijn naar de fronts. (Dat wil zeggen, de woofer die bij een positieve spanning naar voren uitwijkt.)

Anoniem: 118966

Ik wil de center liever niet boven de tv omdat ik hem best groot vind. Hij zou erg dominant aanwezig zijn boven de tv. Daar komt bij dat ik hem dus precies boven de receiver kwijt kan. Ik zit overigens op ruim 4 meter van de tv. Daarbij komt ook nog dat ik wel eens gehoord dat het beter klinkt als je de center onder de tv plaatst ipv erboven.

• JT

JT

VETAK y0

Anoniem: 17926 schreef op 19 oktober 2004 @ 23:16:
[...]

Een dipool is niet echt gemaakt om autoexplosies weer te geven dacht ik. :P
Het is meer een manier om een niet lokaliseerbare bron van geluid te maken.
I know. Dat bedoel ik ook: die explosie komt niet uit een hoekje, maar uit een heel groot gedeelte van achteren zeg maar. Zeker niet alleen uit de speaker.

Anoniem: 118966 schreef op 19 oktober 2004 @ 23:17:
Ik wil de center liever niet boven de tv omdat ik hem best groot vind. Hij zou erg dominant aanwezig zijn boven de tv. Daar komt bij dat ik hem dus precies boven de receiver kwijt kan. Ik zit overigens op ruim 4 meter van de tv. Daarbij komt ook nog dat ik wel eens gehoord dat het beter klinkt als je de center onder de tv plaatst ipv erboven.
Als je de center recht neerzet is op oorhoogte het beste ivm afstraling van de hoge tonen.
Zoals je zelf ook wel kan bedenken is het effect van een center die wat uit het midden staat op 4 meter een stuk minder dan op 2,5 meter. Probeer het gewoon uit en als het je niet bevalt zet je em er alsnog bovenop.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee