De GoT-HT Federatie presenteert jou ons nieuwste item wat onze fed zo leuk en actief maakt naast de reeds vele dingen die we aan jou brengen......
8 Bits of Hattrick zal een regelmatig interview zijn van 8 antwoorden gekozen uit een totaal van 11 (10+1) vragen. Iedere donderdag zal deze hier geplaatst worden door mij.
De 10 vragen staan vast, de extra vraag is een wisselvraag die door de geïnterviewde mag worden gesteld aan de volgende kandidaat.
User van de week : Kroesio
Al op 5 januari 2002 kreeg Kroes zijn eerste team (let op want dit gaat verwarrend worden

) Met dat team wist hij zelfs IIIe klasse te spelen en heeft redelijk goede spelers in zijn bezit gehad. Na jaren actief spelen en niet te vergeten SPAMMEN werd het voor de GM's even te veel allemaal. Kroesio werd gekicked....
Gelukkig liet deze makker zich niet zomaar uit het veld slaan en melde zich zo snel mogelijk weer aan (wanneer dat mogelijk was) Onder de teamnaam: 2e Jeugd.
Heel toepasselijk natuurlijk omdat hij het met dit team opnieuw wil gaan proberen. Beter dan ooit!
En met een mooie 2e plaats in de IXe divisie gaat dat de goede kant op

.
Spam zijn gastenboek maar rustig vol! Want Kroesio is Spammer van deze week!
De vragen
1. Hoe is de naam van je team ontstaan?
Ik ben ooit gekicked en daardoor is dit mijn 2e team en ik kom op de naam door een album van Extince dat dezelfde naam draagt als mijn team 2e jeugd dus.
2. Wat is je grootste blunder die je tot nu toe gemaakt hebt? Denk hierbij aan bijv. opstelling, aankopen, training enz.
Ik heb me stadion gelijk uitbereid en dat is best wel dom geweest achteraf dus aan alle IX managers bereid niet uit!
3. Op welk moment stond je echt te dansen op de tafel van vreugde?
Toen Nico ze 1e eerste wedstrijd voor U20 speelde.
ps ik wil niet dat iemand durft te vragen wie nico is…
4. Stel: Je bent 1 dag programmeur van Hattrick. Wat zou jij tweaken?
een WHINE-Forum ik wordt echt gek van al het gewhine op fora's
5. Wat is het gekste dat je gedaan hebt, om toch nog een wedstrijd van je team te volgen?
Ik zou het niet weten volgens mij niet veel geks.
6. Wat vind je van de nieuwe tactieken in HT 6.5 en geniet er al eentje je voorkeur?
Ik vindt er niets aan, ik ben het niet gewend dus gebruik het ook niet
7. Wat zou naar jou mening waarde toevoegen aan de federatie en/of ons forum?
dat is toch duidelijk de naam van de GoT-cup beker het zou toch duidelijk Nico Memorial Trophy worden genoemt
8. Niets gaat eeuwig door. Voorspel na welk seizoen de stekker er bij Hattrick uit gaat?
als ik eindelijk de ere heb gewonnen gaat de stekker voor mij eruit dus hopelijk gaat de hattrick-stekker er later uit
De wisselvraag van de vorige week
Stel je kunt bondscoach worden van het (echte) Nederlands elftal, wie zou je opstellen ?
ik hoop dat je het niet erg vind dat ik ook spelers heb geselecteerd die te kennen hebben gegeven niet meer te spelen (
note van Thije: Nee vind ik niet erg
)
Goal: stekelenburg
Rechter mandekker Heitinga
Centralemandekker STAM
linkermandekker Bouma
linkermiddenvelder Davids
verdedigende middenvelder cocu
aanvallende middenvelder BERGKAMP
rechtermiddenvelder de Jong
linksbuiten Robben
centrumspits Makaay
rechtsbuiten castelen
De nieuwe wisselvraag
zou je opnieuw starten als je gekicked zou worden en waarom?
Volgende week is de user die deze vraag gaat beantwoorden:
Jamal
Wil je ook een 8-bits invullen? Neem dan contact op met: Thije