Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

* yared

Teams met de meeste supporters

1. Real Raateland 226
2. Stiphout Vooruit 100
3. FC Rotterdam 2003 90
4. Harlem Hattricks 76 78
5. FC Deurdonderen 74
6. FC Geen weg terug 73
7. SV Hunze Valley 61
8. N.V.F. 53
9. FC Sluma 48
10. FC Poggibonsi 45
11. Ainulindalë FC 39
12. FC FALKÖPING UNIT 35
13. TSV Oosterhout 33
14. Kings Squad 33
15. Korreweg Sport 33

We staan vierde!! dus de top5 is gehaald!

Kom op mensen, we zijn er bijna, vanavond de meeste mensen online dus laat even horen dat je er bent! :)

En dat horen kun je natuurlijk helemaal doen met onze nieuwe TEAMSPEAK server dankzij Wubmastert! Dus komt allen

* yared zal zeker in loggen als de kids pitten :D

[ Voor 3% gewijzigd door yared op 05-09-2004 19:57 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***************************HT-RADIO**************************

Vanavond is Hattrick Radio weer eens online met DJ-ThijE... Tune dus allemaal in @ http://hattrick.student.utwente.nl:8000/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

ugh TeamSpeak EN HT Radio, kunnen we die niet doorkoppelen? :D

Vanavond spannend met nog slechts 4 matches te gaan
Afbeeldingslocatie: http://img49.exs.cx/img49/7110/team1.jpg

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yared schreef op 05 september 2004 @ 19:46:
ugh TeamSpeak EN HT Radio, kunnen we die niet doorkoppelen? :D

Vanavond spannend met nog slechts 4 matches te gaan
[afbeelding]
Ja ik baal wel dat ik niet op TS kan komen... Maar ik stond op het rooster voor vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De stand in mijn competitie:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
1. The MiMi's 10 61 - 6 30 
2. de m@tjes 10 41 - 13 25 

3. gert united 10 31 - 19 22 
4. FC Rolde 10 20 - 28 13 
5. wouw 10 19 - 30 12 
6. the spartanen 10 14 - 41 7 
7. The Vikings 1 10 17 - 39 4 
8. eagle team 10 15 - 42 4

Vanavond moet ik tegen de nummer 7 van de competitie en volgende week moet ik tegen de nummer laatst, in principe moet dat 6 punten zijn.

Maar dan komt het slotstuk van de competitie waarin ik nog tegen de nummers 1 en 2 moet spelen. Hopelijk kan ik de tweede plaats nog pakken. De kansen hierop zijn nog aanwezig omdat de nummer 2 nog tegen de koploper moet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little Bear schreef op 05 september 2004 @ 17:01:
Hmmz

Volgende week moet ik tegen de koploper in mijn reeks. Hij speelt altijd 4-4-2, met 2 heel, heel sterke heel aanvallende vleugelspelers en scoort heel makkelijk (50 goals dit seizoen)

Mijn team heeft uitstekende ervaring met 4-4-2, 4-3-3 en 4-5-1, maar alleen centrumaanval... Wat kan ik nu het beste doen?

4-4-2 normaal
4-3-3 centrumaanval
4-5-1 counteraanval
Als zijn aanval zo sterk is moet je zorgen dat z'n aanval geen kansen krijgt...
Je kunt dus het beste zoveel mogelijk middenveld en dus kansen pakken. Als hij echt veel sterker is (verdediging + aanval) zou ik gaan voor 4-5-1 pressing, en hopen op een gelijk spel.
Als je denkt te kunnen winnen kun je ook 4-4-2 spelen met 3 centrale middenvelders en eventueel een winger naar het midden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

05-09-2004 om 20:31 (Global)
We're having some minor delays with matches tonight (Sunday evening, European time). It should not be more than around 15 minutes extra delay, and we should be rid of the delay later tonight.
Zit je net klaar om je team te volgen en dan krijg je dit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:12
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 20:43:
[...]

Zit je net klaar om je team te volgen en dan krijg je dit :/
Ik zit mijn match al te volgen hoor :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik heb nog niks, dus dat is wel meer dan 15 minuten vertraging. Heb www7 en www12 al geprobeerd maar weet niet of dat uithaald :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Tussenstand 85 supporters!

Thije maakt reclamecommercials :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik kan het verslag van de wedstrijd volgen maar daar word ik absoluut niet vrolijk van ... al met 3-1 achter bij de rust :/

Maar gelukkig is er nog een tweede helft :*)

En anders een derde om mijn verdriet te verdrinken })

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2004 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
He he. Eindelijk mijn stadion eens een keer vol... Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 265 000 € aan entreegeld. Volgend seizoen maar uitbreiden naar 50k :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phew, na 30 minuten eindelijk verslag en meteen n 3-0 voorsprong. 5 Kansen gehad en dus 3 goals met n balbezit van 85% tegen de nummer laatst die in z'n derde wedstrijd (nieuwe eigenaar) ineens 5-3-2 speelt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
3-1 achter tegen een slechtere concurrent :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Screw 4-0 achter tegen de nr 3. na vanavond dus 2e :( en nu moet ik hopen dat de nr 1. wint van hem anders promoveer ik dit jaar niet :( misschien ook beter van niet maar jah dont know meer.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met trots presenteer ik jullie mijn yp:

TSI = 2 310 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

geiintereseerden, binnekort te koop, nu ff vraagie, hoeveel gaat die volgens jullie iopleveren en voor hoeveel moet ik hem te koop zetten???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
0-3 verloren van de koploper, terwijl ik net wat betere ratings had.
Hierdoor zijn mijn titelkansen nu verkeken :(

Door verlies van de nummer 5 nu wel al veilig gespeeld.

offtopic:
@Wubmaster: welkom in div 1d :w

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaLAlalalala kampioeneeeeeeee

11 punten voor op de nummer 2 :D IV here i come again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 17:42
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 21:43:
Met trots presenteer ik jullie mijn yp:

TSI = 2 310 , 18 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider [Koppen]

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos

geiintereseerden, binnekort te koop, nu ff vraagie, hoeveel gaat die volgens jullie iopleveren en voor hoeveel moet ik hem te koop zetten???
Heel jammer dat hij al 18 is (binnen 5 weken is hij dan al 19), maar met deze stats zou ik zeggen dat hij toch wel een paar 100 k kan opbrengen. Misschien rond de 4 a 500?

Verder vandaag met 6-1 thuis gewonnen van de nummer 2 in de league (mijn team was nr. 6, nu nr.5) :) :) Wel voor de 3e keer binnen 5 weken een trainee voor een aantal weken geblesseerd. Heel raar, want voorheen had ik daar nauwelijks last van. Het zal wel toeval zijn, want ik heb geen instellingen veranderd. Ik ben er nu redelijk zeker van dat mijn team niet rechtstreeks degradeert. Nu nog proberen om kwalificatiewedstrijden te vermijden en het ziet er naar uit dat dat wel kan gaan lukken.

[ Voor 26% gewijzigd door dreamtheater42 op 05-09-2004 22:01 ]

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feli Frizza! nu al kampioen netjes hoor

ikzelf met 0-4 gewonnen sta nu voor het eerst op directe promotieplaats naar divIII. Als ik over 2 wedstrijden tegen de nr 2 win dan ben ik sowieso kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 6-1 verloren van de nr. 7 ... dramatisch :/

De promotie kan ik nu wel vergeten, op zich zou ik nog zat naast de nummer 2 kunnen komen ... maar mijn doelsaldo is niet zo best :X

De komende weken nog maar eens flink sleutelen aan mijn achterhoede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik sta 10 punten voor op de nummer drie in mijn competitie. Mijn promotie is dus veilig gesteld met nog drie wedstrijden te gaan :)
offtopic:
Leuke uitzending Thije, eerste keer dat ik luisterde naar Hattrick Radio

[ Voor 27% gewijzigd door Marzman op 05-09-2004 22:26 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

* Tomba heeft 2-5 gewonnen van nr.5 en staat stijf op 1 nu nr.2 verloren heeft van nr.3 :)
Overigens wel jammer, is mijn 1e keeper in uitstekende vorm, kan ie nie spelen door blessure :(

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared heeft enorm veel kansen gehad maar wist pas in de 90e minuut 3-4 te scoren.

Typisch dat de divisie updates nog niet gedaan zijn :|

Mijn meespelend mf coach is zojuist naar UITMUNTEND ervaring gegaan _/-\o_
Dus de champagne fles is opengetrokken :7

Het aantal gele kaarten eist wel zijn tol, is dat bij iedereen zo?
Nu alweer eentje rood volgende match, gelukkig eentje die goed te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's het betere werk, vandaag m'n tiende overwinning op rij (4-0) en eindelijk losgekomen van m'n medekoploper na een verrassend thuisverlies van hem. Promotie is nu ook zeker, nr.3 staat 11 punten achter dus op naar de VII. Na de wedstrijd van volgende week, uit naar de bedwinger van m'n ex-medekoploper hoop ik weer n stapje dichter bij t kampioenschap te zijn. De nr.2 moet dan uit naar de nr.3 (die vandaag met 8-0 won) dus wie weet wat er dan gebeurt.

Verder nog 3 extraatjes vandaag; voor het eerst haalde m'n middenveld een matig (oud) rating, voor het eerst bij de club haalde n speler 3,5* (keeper) en mede daardoor haalde ik een *record van 31 ten opzichte van m'n vorige record van 29,5. 8)

Wel nog een enkel minpuntje want vandaag kreeg n IM zijn derde gele kaart, die is er volgende week dus niet bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
onterecht verloren met 4-2 :X Titelkansen zijn nog slechts theoretisch, moet nu nog vechten voor promotie (4 punten voor op nr3, dus moet wel te doen zijn)

ohja en mijn imposante rijtje weg van 25 ongeslagen, zou na vandaag in de top10 van nederland staan :(

[ Voor 26% gewijzigd door Joss op 05-09-2004 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 12-09 11:52

Ottooo

Vuurvlieg

redelijk simpele 2-0 overwinning geboekt, en alles gebeurde in de eerste helft, het enige dat van de 2de werd vermeld is dat ik bijna 90% balbezit had >:)

Opvallend was alleen wel dat de nr 4 met 8-1 van de nr 3 won en hun voorbij ging, terwijl ik dus ook volgende week bij de nieuwe nr 3 op bezoek moet om mijn 2de plaats te verdedigen, dus dat word nog spannend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

mijn beste trainee voor 5 weken geblesseerd =/

Ook verloren, maar mijn kampioenskansen waren toch al verkeken.
Ik sta wel 800.000 in de plus :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s_de_hoog schreef op 05 september 2004 @ 21:53:
offtopic:
@Wubmaster: welkom in div 1d :w
offtopic:
@s_de_hoog
Volgens mij kom ik toch in div 1.a?
In ieder geval bedankt :w
Edit: laat maar, al gezien in thread van Groninger...

Maar, vandaag alweer de 8e overwinning op rij (laatste nederlaag was tegen een III in de beker). In de competitie alweer 14 overwinningen op rij :9 .

Sta nu 5 punten los van plek 2 en volgende week is de clash: WubMaster vs. Ajax
Een gelijkspel is voldoende en zelfs een nederlaag zou niet onoverkomelijk moeten zijn daar de laatste twee wedstrijden tegen de nr. 5 en nr. 7 zijn.

Vandaag een nieuw sterrenrecord (39,5*) en een nieuw hatstats-uit-record (156).
Div V: Here I come!

WubMaster is een tevreden mens en gaat morgen heeeerlijk van z'n adv dag genieten 8)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2004 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kut HT live deed het weer eens niet. Maar ik stond ineens wel met 0-4 voor toen ie het deed in de 20e minuut.

wordt het verdomme nog 3-4 in de 86e minuut! ik zweten... maar 89e 3-5.

pff die PIC(van mijn kant)/counter clash was wel spannend :D
volgende week weer piccen denk ik met een iets slimmere taktiek(hoewel ik wel -5 vorm verlies had in mijn a- team)

gaat denk ik toch echt de laatste speeldag kampioenswedstrijd worden. sta 3 punten achter op nr1, maar ben wel beter en met een flinke MOTS win ik wel(ben TS aan het opkrikken door de PICS). Evenveel punten dan en ik win op doelsaldo win makkelijk(44 om 22)...

spannunt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Laatst online: 12-09 17:53
1-1 gespeeld , sta nu vierde en heb nog kans om als 2e te promoveren
maar dan moet ik zowiezo alle 3 de volgende wedstrijden winnen.
helaas weer een blessure

ik had 31,5 sterren en mijn tegenstander 26,5
had ik eigenlijk niet moeten winnen met zoveel sterren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 02:32:
gaat denk ik toch echt de laatste speeldag kampioenswedstrijd worden. sta 3 punten achter op nr1, maar ben wel beter en met een flinke MOTS win ik wel(ben TS aan het opkrikken door de PICS). Evenveel punten dan en ik win op doelsaldo win makkelijk(44 om 22)...

spannunt!
ik haat dat PICen en MOTSen nu echt :? Ik heb een heel ongunstig schema want voor/na de wedstrijd tegen mijn aardsrivaal heb ik hele moeilijke wedstrijden. Hij (de rivaal) heeft 1 makkelijke ervoor en 2 WO's erna, dat vind ik nogal genaaid want hij kan naar hartelust MOTSen tegen mij (wat ie ook deed) en daarna weer PICen voor de WO's

En over de sterren, ik had ook 31.5 en mn tegenstander 26, ik verloor met 4-2 ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 06-09-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een prachtige 4-1 overwinning op de nr.2 behaald. Wel gemotst, dus me teamgeest is nu een stukje minder. De laatste wedstrijd is een WO, de enelaatste wedstrijd tegen de nr.7, dus het lijkt er op dat ik rechtstreeks promoveer naar IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
één gelukje wat ik nu zie:
Sponsors: in de zevende hemel
Fanclub: 724 leden
Supporters: tevreden

Dat heeft er niet zoveel onder geleden (wedstrijd was uit en tegen een sterke tegenstander), ik kreeg er zelfs nog 2 sups bij (ipv 9, maar mag niet klagen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3-5 verloren door tactische blunders :(

Volgende keer beter kijken naar m'n opstelling en m'n tegenstander. Gelukkig sta ik nog wel eerste, maar nu nog maar 2 punten los :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janspj
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 14:28
Kampioen!! Met 10 punten voorsprong op de nr.2. Voor de 3de keer al weer in de V divisie :)
Na 2 keer er niet voor gekozen te hebben om te promoveren naar de IV divisie. Ga ik er nu wel voor! Denk dat ik me nu wel aardig kan handhaven daar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Drie wedstrijd achter elkaar al gelijk gespeeld... eerst tegen de nummer 1 (die veel te sterk is voor onze competitie)... daarna tegen de laatste... die weer veels te slap is voor onze competitie... en gisteren tegen een directe concurrent.... schiet allemaal niet echt op....

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met 6-0 gewonnen. Alle doelpunten van 1 speler :P. Dubbele hattrick dus...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb 3-0 gewonnen van een concurrent voor de 2e plaats. Het ziet er allemaal heel rooskleurig uit op het moment, zeker als ik deze ratings kan halen:

Middenveld: wereldklasse (oud)
Rechterverdediging: briljant (oud)
Centrale verdediging: wonderbaarlijk (oud)
Linkerverdediging: wonderbaarlijk (oud)
Rechteraanval: matig (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

Tijd om wat aan de aanval te sleutelen dus :)
Het is alleen wel jammer dat m'n andere concurrent van de nummer 1 won, zodoende hebben we evenveel punten en heb ik (nog) het betere doelsaldo.

@Yared: Ik heb ook veel gele kaarten, vooral voor onsportief gedrag. Toevallig deze wedstrijd mocht ik zonder prent het veld verlaten.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo,m'n eerste posting hier.Tot nu toe heb ik altijd alleen mee-gelezen en moet zeggen,ik heb een hoop geleerd hier.Heb altijd het idee gehad pas hier te posten als ik me niet meer voor mijn rating hoefde te schamen ;-)
Nu is de tijd gekomen om hier mijn ratings te plaatsen en wat meer over mijn team te vertellen.
Ben begonnen: 19-08-2003 om 13:17,en zit nog steeds in dezelfde poule (VI)....maar wel bewust,wilde vorig jaar kampioen worden maar dat mislukte helaas,en ik was toch nog niet klaar voor de V.
Sta er nu goed voor,maar moet over 2 weken uit bij de nummer 2,wat de beslissing zal zijn voor het kampioenschap.
Hier de ratings van gisteren,was heel belangrijk omdat ik die moest winnen,en dat is gelukt.
Budahlovahs
Spelersrapport en teamopstelling

Type wedstrijd: (verborgen)
Tactiek: centrumaanval
Tactiekvaardigheid: uitmuntend

Middenveld: zwak (oud)
Rechterverdediging: matig (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: goed (oud)
Rechteraanval: goed (oud)
Centrale aanval: goed (oud)
Linkeraanval: uitstekend (oud)

WackedStars
Spelersrapport en teamopstelling

Type wedstrijd: normaal
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (-----)

Middenveld: redelijk (oud)
Rechterverdediging: uitstekend (oud)
Centrale verdediging: formidabel (oud)
Linkerverdediging: briljant (oud)
Rechteraanval: uitstekend (oud)
Centrale aanval: uitstekend (oud)
Linkeraanval: formidabel (oud

Voor de duidelijkheid,ik ben WackedStars,en ik weet dat m'n middenveld beter moet,maar dat komt wel goed,ben pas vanaf dit seizoen pos-spel aan het trainen en heb daarvoor verdedigers getraind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

w00t wat een uitslagen en nieuws

iedereen feli als je kampioen bent geworden of hebt gewonnen!

Welkom Angmix!

Schouderdoekje voor de verliezers, de bal is rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:03
Doordat twee verdedigers waren geblesseerd, moest ik met een aanvallende verdediger spelen. Meteen met 3-1 gewonnen van de nummer 1!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Waarschijnlijk al tig keer tegengekomen, maar als ik zoek op 'reis' dan kom ik nog veel ongewenste dingen tegen. M'n vraag is namelijk of ik mn team mag managen als ik op reis ben ? Dus niet door een ander laten doen, maar gewoon in een internet cafe wat ik daar tegenkom ? Of vinden ze dit ook cheaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

lijkt me niet he :) in elk geval vaak zat gedaan.

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Blizard schreef op 06 september 2004 @ 14:19:
Waarschijnlijk al tig keer tegengekomen, maar als ik zoek op 'reis' dan kom ik nog veel ongewenste dingen tegen. M'n vraag is namelijk of ik mn team mag managen als ik op reis ben ? Dus niet door een ander laten doen, maar gewoon in een internet cafe wat ik daar tegenkom ? Of vinden ze dit ook cheaten ?
Dat vinden ze niet cheaten. Zolang je het zelf maar doet kun je vanuit elk IP-adres werken wat je wil. Ze kunnen eigenlijk niet nagaan of je het zelf bent of iemand anders, maar puur op basis van een ander IP-adres kun je geen problemen krijgen. Als 2 teams vanuit 1 IP-adres inkomen, en dat zou op vakantie of zo incidenteel kunnen voorkomen in een internetcafeetje of zo, dan kun je in de problemen komen. Daarom is het wel verstandig om het even een GM te laten weten. Normaalgesproken is er dan niks aan de hand. Beter voorkomen dan genezen ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-08 21:46

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Site Update! ******

Mensen, ik heb een nieuwe feature ingevoerd op de GoTtrick site.
Vanaf nu is het mogelijk een reactie te quoten, zoals dat hier op GoT ook kan.

Dus wanneer iemand een reactie heeft geplaatst in 1 van de nieuwsitems, is het dus nu mogelijk dit bericht te quoten, wanneer je hierop wilt reageren!

:)

(Misschien groeit het aantal reacties dat nu wordt geplaatst wel! ;) *hint* )

http://gottrick.bitxs.com

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
.. de week begint goed met 3 nieuwe leden bij GoT! Vanaf heden mogen wij verwelkomen:

Het logo-loze Gert United van logischerwijs een gelijknamige eigenaar genaamd Gert. Spam 'em hier!

Sheepproductions is de 2e en staat ook 2e in zijn league waardoor hij verzekerd is van promotie dit seizoen! Zijn vriendenboekje kun je hier vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.officialdutchfederation.nl/logos/Sheepproductions/logo.gif

Als laatste FC de Vuurvliegen van Ottoo. Ook hij heeft veel kansen op promotie dit jaar :x Mijn inspiratie is op, voor zover ik die had na 6 uur college's, ga dus snel ook even zijn boekje opzoeken en een knuffel geven! Je vind het hier.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/ottooo/hattrick/vuurvlieg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom Gert en Ottoo :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loona35 schreef op 06 september 2004 @ 17:54:
.. de week begint goed met 3 nieuwe leden bij GoT! Vanaf heden mogen wij verwelkomen:

Het logo-loze Gert United van logischerwijs een gelijknamige eigenaar genaamd Gert. Spam 'em hier!
NOg steeds logoloos ja :/

Maar als er een vrijwilliger is om voor mij een logo te maken ... O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

bedankt voor de welkomstberichtjes in mijn gastenboek van enkele van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Zo eindelijk weer eens hier posten: sinds ik sinds maart in Londen heb gezeten voor mijn werk heb ik maar heel weinig tijd aan Hattrick kunnen besteden. Mijn team ontwikkeling heeft daardoor vrijwel stilgestaan en ik ben vanuit VI terug gedegradeerd naar VII: maar ik heb mijn team iig nog wel.

Ook heb ik onlangs met het geld wat ik nog had een nieuwe spits gekocht en mijn team begint weer een beetje te draaien. Ik sta nu op plaats 6, maar degraderen gaat niet gebeuren en ik hoop nog derde te worden. Zie hier mijn laatste ratings:
Team Attitude: Play it Cool
Tactic: Counter-attacks
Tactic skill: formidable

Midfield: disastrous (high)
Right Side Defence: weak (very high)
Central Defence: passable (low)
Left Side Defence: inadequate (low)
Right Side Attack: weak (very high)
Central Attack: poor (high)
Left Side Attack: inadequate (very low)
33,5 sterren.

Tot slot nog even: Wat zijn de belangrijkste HT nieuwtjes van de afgelopen 6 maanden? Ik zag dat er nogal wat veranderd is qua transfermarkt en dat Xanathorn eredivisie speelt (bravo)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- yared is supportergeil geworden
- Frizza United is omgetoverd tot het walgelijke The Amsterdam Admirals :o
- treur niet, je bent niet de enige die de HT-meeting in Rotterdam gemist heeft, me too :(
- weet je al af van het bestaan van de GoTtrick site??
- BZF won de laatste GoT-cup (huidige cup is in volle gang)
- bk323150 alias little bear is de nieuwe cupgeit
- Yared is terug op oude nest en is Meester Feut (en zit bovendien nog steeds (ja erg he) in V :P)

wie gaat ermee verder, wat mis ik?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vargo
  • Laatst online: 11-09 11:19
Verwijderd schreef op 06 september 2004 @ 21:20:
Ja die zag ik: erg mooi en hij wordt nog gebruikt ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 19-06 07:47
- treur niet, je bent niet de enige die de HT-meeting in Rotterdam gemist heeft, me too :(
- Yared is terug op oude nest en is Meester Feut (en zit bovendien nog steeds (ja erg he) in V :P)

Loona35 is promotor geworden (met vlaggetjes!)

.. wanneer krijg ik nou eens respect voor die job :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het belangrijkste is gezegd denk ik 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jij krijgt geen RSI meer om een speler te zoeken. Je kunt in zes verschillende werelddelen zoeken (wat je zelf onderhand al uitgevonden had :) ) Maar ik vind dit zo'n prachtige functie dat ik er speciaal een post over wilde maken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Sandyman538 schreef op 06 september 2004 @ 22:01:
[...]

Jij krijgt geen RSI meer om een speler te zoeken. Je kunt in zes verschillende werelddelen zoeken (wat je zelf onderhand al uitgevonden had :) ) Maar ik vind dit zo'n prachtige functie dat ik er speciaal een post over wilde maken :Y)
En laten we vooral die zeer nieuwe schitterende functie bij de opstellingen niet vergeten. Dit is naar mijn idee een veel betere functie dan alleen maar het gebruiken van een A-team en een B-team _/-\o_ Respect voor de Zweedse genieen die dit bedacht hebben :) Ook deze functie is zwaar RSI besparend ;)

[ Voor 3% gewijzigd door dreamtheater42 op 06-09-2004 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
dreamtheater schreef op 06 september 2004 @ 22:43:
[...]

En laten we vooral die zeer nieuwe schitterende functie bij de opstellingen niet vergeten. Dit is naar mijn idee een veel betere functie dan alleen maar het gebruiken van een A-team en een B-team _/-\o_ Respect voor de Zweedse genieen die dit bedacht hebben :) Ook deze functie is zwaar RSI besparend ;)
En ik zie nu ook dat er een tijd staat bij je bookmarks, en wel de tijd + datum wanneer de transfer afloopt. Had ik nog niet gespot. Misschien loop ik hopeloos achter hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

vargo schreef op 06 september 2004 @ 21:30:
[...]

Ja die zag ik: erg mooi en hij wordt nog gebruikt ook!
Ook al geregistreerd?
http://gottrick.bitxs.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 06 september 2004 @ 22:57:
[...]

En ik zie nu ook dat er een tijd staat bij je bookmarks, en wel de tijd + datum wanneer de transfer afloopt. Had ik nog niet gespot. Misschien loop ik hopeloos achter hoor....
Nee hoor, da's ook nieuw en errug handig. Ik zie t ook net. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

De uitslag van ronde 11 is aanwezig!

De uitslag:
Sandyman538 7
Zonar 5
Frizza 5
MaestroTim 5
hestaatje 5
YamiPaul 4
chielepieltje 4
Wubmaster 4
Cyclops10 4
Marcel_Meessen 4
Josseke 4
Thije 4
Brainpower 4
Pjotrski 3
Tomm1eD 1
neudeboules 1

SandyMan538 kreeg 1 bonuspunt omdat hij de meeste wedstrijden goed voorspelt had!

Check voor meer standen en uitslagen onze GoTtrick site!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat Yared al 4e staat bij de supporters, ik vind de actie nu al geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 12:48:
Ik zie dat Yared al 4e staat bij de supporters, ik vind de actie nu al geslaagd :)
Jammer dat we niet 5 meer supporters hadden, dan hadden we op de 3e plaats geindigd :9

Welkom terug Vargo, het gerucht gaat dat ik ga promoveren :P
Afbeeldingslocatie: http://img41.exs.cx/img41/7284/prmthh.jpg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
yared schreef op 07 september 2004 @ 17:05:
[...]

Jammer dat we niet 5 meer supporters hadden, dan hadden we op de 3e plaats geindigd :9

Welkom terug Vargo, het gerucht gaat dat ik ga promoveren :P
[afbeelding] ;)
En nog steeds heb ik het idee dat ik wel van je moet kunnen winnen als nummero 2 in de V.80 8)7 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cool :)

Wisten jullie dat ELK team een gastenboek heeft???
Zowel supporter als NON-supporter??

http://www13.hattrick.org...ewGuestbook&TeamID=233453

Gebruik bovenstaande link (en de juiste server) en vul daar een teamid in.. En voila je zit in het gastenboek van een NON-supporter :)

Wel grappig... Word je supporter, zit je hele gastenboek al vol met spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:38
Heftig :) dat wist ik niet..

Dus standaard wordt voor iedereen zon ding aangemaakt, en dan geunlocked als je supporter wordt... :)

* koentjuh krijgt nu eindelijks de standen op d eozndag per sms, zodoende hij niet nagelbijtend in de trein zit in dit spannende slot van de competitie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 22:34:
Cool :)

http://www13.hattrick.org...ewGuestbook&TeamID=233453

Gebruik bovenstaande link (en de juiste server) en vul daar een teamid in.. En voila je zit in het gastenboek van een NON-supporter :)

Wel grappig... Word je supporter, zit je hele gastenboek al vol met spam :P
Heb meteen het gastenboek volgespamd van iemand die er over denkt supporter te worden :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Vandaag garbage? Vs Hoedjevanpapier's XI-tal

Hopen dat ik geen blessures op loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-08 16:17

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Blessures? Nee joh, ik heb geen schoppers in mijn team zitten. Jammer genoeg voor jou, had mijn beste spits zondag een rode kaart. Die mag dus vandaag spelen.

Ik zeg, 1-6

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
hoedjevanpapier schreef op 08 september 2004 @ 09:12:
Blessures? Nee joh, ik heb geen schoppers in mijn team zitten. Jammer genoeg voor jou, had mijn beste spits zondag een rode kaart. Die mag dus vandaag spelen.

Ik zeg, 1-6
pff 1-6 ik hoop het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 22:34:
COOL, krijg snode plannen, GM´s kunnen toch niks zien >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 12:41:
[...]
COOL, krijg snode plannen, GM´s kunnen toch niks zien >:) ;)
Tim Tim, schaam je want dit zou je moeten weten.

Er zijn minimaal twee Gamemasters die dit forum zo nu en dan volgen en dat weten we omdat ze in het verleden weleens op onderwerpen hebben gereageerd waarbij ze niet meteen in een discussie belanden. Daarnaast geloof ik dat het probleem al lang bekend is, als het al als een probleem wordt gezien en tenzij niemand er misbruik van maakt, het ook helemaal geen probleem is. ;)

* yared probleemloos

[ Voor 9% gewijzigd door yared op 08-09-2004 14:15 . Reden: Tim verkeerd gespeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Little Bear
Tot mijn grote verdriet constateerde ik net dat de voorlopige ranglijst van de GoT-cup niet correct is. Ik sta als nummer 17 voorlopig met een gemiddelde van 2.25 in 4 wedstrijden. Ik heb echter maar 7 punten, dus dat klopt niet. Naar andere ploegen heb ik niet gekeken (alleen SandstoM in dezelfde poule klopt ook niet)

Als ik onzin praat, vooral zeggen, want dan compenseer ik dat klote-gevoel met het euforische gevoel dat bij mij deze week heerste, namelijk kans op de volgende ronde :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 15:32:
@ Little Bear
Tot mijn grote verdriet constateerde ik net dat de voorlopige ranglijst van de GoT-cup niet correct is. Ik sta als nummer 17 voorlopig met een gemiddelde van 2.25 in 4 wedstrijden. Ik heb echter maar 7 punten, dus dat klopt niet. Naar andere ploegen heb ik niet gekeken (alleen SandstoM in dezelfde poule klopt ook niet)

Als ik onzin praat, vooral zeggen, want dan compenseer ik dat klote-gevoel met het euforische gevoel dat bij mij deze week heerste, namelijk kans op de volgende ronde :/
Het enige wat je hoeft te doen is te winnen. Met hoeveel doelpunten verschil maakt niet uit. Ik heb namelijk forfait deze ronde, wat bij de huidige cupregels betekent een reglementaire overwinning van 3 - 0. Aangezien jij een veel positiever doelsaldo hebt (+5 positiever geloof ik). Hoef je dus met minimaal verschil te winnen. Als je gelijk speeld of verliest, dan ben ik door, maar daar ga ik dus niet vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heb een lekker probleem , ten eerste heb thuis op dit moment geen internet dus ben nood gedwongen moeten inloggen op een andere pc ( dus ander ipadres )

Dit om mij opstelling teveranderen uiteraard maar wat zie ik nu heb in 1 keer in mij inkomsten en uitgaven.

Bij de uitgaven staat bij tijdelijk 200.000. Verder kan ik niks waarvoor dit is
Heeft dit temaken dat ik op een ander ipadres ben ingelogd ??

Zat net lekker 30k in de plus en dan komt dit..

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Terrestra schreef op 08 september 2004 @ 17:27:
Heb een lekker probleem , ten eerste heb thuis op dit moment geen internet dus ben nood gedwongen moeten inloggen op een andere pc ( dus ander ipadres )

Dit om mij opstelling teveranderen uiteraard maar wat zie ik nu heb in 1 keer in mij inkomsten en uitgaven.

Bij de uitgaven staat bij tijdelijk 200.000. Verder kan ik niks waarvoor dit is
Heeft dit temaken dat ik op een ander ipadres ben ingelogd ??

Zat net lekker 30k in de plus en dan komt dit..
Hoe bedoel je "verder kan je niks"? Wat kan je niet meer? Of is je account vrijwel disabled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Brainpower schreef op 08 september 2004 @ 18:01:
[...]

Hoe bedoel je "verder kan je niks"? Wat kan je niet meer? Of is je account vrijwel disabled?
Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet kan vinden waar die 200k voor is. Hij zal wel een woordje hebben overgeslagen :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsjongejongejonge............................ Ben ik even een wedstrijdje aan het spelen tegen een klasgenoot, zijn we nog maar 70 minuten bezig, heeft die gast al mijn trainees voor scoren het veld uitgetrapt! :( ;( :/ 3 trainees moesten tot nu toe het veld verlaten en bij hem heb ik er gelukkig ook nog 2 uitgetrapt. Dat zijn al 5 uitvallers in 1 wedstrijd.

Ben dus erg pist dat ik nu 3 trainees geblesseerd heb en nu maar hopen dat de blessures nog meevallen en dat er nog wat pleistertjes tussen zit ofzo. :/ Krijgen die spelers tenminste nog training. Ik ga dus echt niet weer tegen die gast spelen. Volgens mij heeft hij alleen maar gemene spelers ofzo.

Denk dat ik nu meteen maar even 10 dokters in dienst neem, want de spelers zijn allemaal 17.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestra
Marzman schreef op 08 september 2004 @ 18:03:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat hij niet kan vinden waar die 200k voor is. Hij zal wel een woordje hebben overgeslagen :)
Ja en paar meer woorden overgeslagen ( wilde ff snel typen en was een beetje pissed van alles )

Dus even in het kort :
Eigen pc is kapot thuis
Wilde mijn opstelling voor vandaag veranderen dus heb ik op mijn werk ingelogd op de hattrick site ( dus met een ander ip adres )
Opstelling verandert en toen keek op ecomonie voor mijn balans.
Er staat nu in eenkeer bij kosten ; tijdelijk 200K ( min dus )
Ik kan dus nergens achterhalen waar die 200k vandaan komt ( geen spelers gekocht of andere rare dingen gedaan )

Ben nu al een hattrick seizoen bezig om uit de min gekomen wat me dus vorige week is geluk. ( stond nu 30K ) En dan heb ik een keer dit , erg frustrerend is dat wel. Dus daarom mijn vraag hoe kan dit..

Team : Losers United (149080)

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ress
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-07 10:50
Is dit nou een zogenaamde dubbele special event? of een nieuw stukje wedstrijd verslag... ?

"Eric Mörkborg sprong als hoogste bij de hoekschop, maar zijn kopbal werd gered door de keeper. Ondanks de mooie redding, liet de keeper de bal los en kon Simon Nijholt de rebound inschieten om zo de 3 - 0 op het scorebord neer te laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wedstrijd is dus voorbij en heb op zich wel geluk met de blessures maar ook weer niet. 2 spelers hebben een blessure van 1 week. Dat is dus mooi en met 10 dokters en een beetje mazzel hebben die 2 vrijdag toch nog training.

Maar............... Mijn beste trainnee die ik op dit moment heb, heeft dus een blessure van 7 weken aan de broek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Terresta: als je je paswoord er ook er meteen even bijgeeft kan ik het bekijken :P (ik zou het zo niet weten helaas)

@ Visscher: klinkt me niet echt nieuw in de oren, maar een dubbele special event heb ik ook nog nooit van gehoord

@ Dadonator: da´s wel heel erg balen die +7 :S

zelf overigens onverwacht met 3-5 verloren in de GoT-cup, maar het was wel terecht. Ik lig er nu uit, maar ik had toch niet meer op de 2e ronde gerrekend.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond met 6-0 gewonnen in een oefenwedstrijd B)

Pluspunten waren het goede debuut van mijn nieuwe keeper en de 2 doelpunten van mijn reserve aanvaller die ik in de basis heb laten spelen.

Dieptepunt is de blessure van mijn beste verdediger die hem 3 weken aan de kant gaat houden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

hmm, 3-5 verloren van iemand die ik ken, maar dit was ook wel een beetje pay-back van hem. De vorige keer dat ik tegen hem speelde was ik kompleet vergeten mijn opstelling aan te passen en speelde ik dus met mijn basis-elf, dit keer was hij ook 'vergeten' enkele basisspelers erbuiten te laten :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag met 5-0 gewonnen voor de GoT-cup, vijf wedstrijden gewonnen, dus met 15 punten gaan we wel naar de volgende ronde denk ik :+

Nu kijken tegen wie ik moet, maar elke ronde die ik nu haal is meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:39
@ Terresta
Klinkt als een boete voor een illegale transfer o.i.d.
Edit:

Heb't al:
Ben van Middelkoop (31938312)
27 years, inadequate form, healthy
A controversial person who is balanced and dishonest.
Has wretched experience and poor leadership abilities.

Speciality: Head

Nationality: Nederland
Total Skill Index (TSI): 100
Wage: 541 €/week
Owner: DeLaffeJongens
Warnings: 1
Verkocht voor 225.000 euro? Dat noemen wij cheaten.... :+

[ Voor 80% gewijzigd door Ronald Koeman op 08-09-2004 19:58 . Reden: Reden boete: cheater! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
Verwijderd schreef op 08 september 2004 @ 19:37:
Vandaag met 5-0 gewonnen voor de GoT-cup, vijf wedstrijden gewonnen, dus met 15 punten gaan we wel naar de volgende ronde denk ik :+

Nu kijken tegen wie ik moet, maar elke ronde die ik nu haal is meegenomen :)
Vandaag gelijkgespeeld tegen Virtual Winners in de GoT cup. Wel door naar de 2e ronde met 4 overwinningen en 1 gelijkspel. Voor het eerst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Jammer, metal_meijer heeft zoals verwacht gewonnen van hc harlem, en wordt nu op doelsaldo 2e in onze poule met 10 punten, en ik 3e in de poule met 10 punten. Had tot deze GoT cup nog nooit gewonnen in de GoT cup, en zo zit je 'bijna' in de volgende ronde... Volgend jaar dan maar, en metal_meijer (en de rest) veel succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
garbage? - Hoedjevanpapier's XI tal 4 - 5

gefeliciteerd, maar het is geen 1-6 geworden :)
een speler voor 2 weken kwijt en een licht geblesseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Met 7-0 verloren van het team van een collega. Had de verkeerde strategie gekozen en wel enkele hele slechte speleres opgesteld. Mijn coach van 40 en mijn jeugdpull die helemaal niks was (maar die ontsla ik pas na vrijdag want ik wil zien of er iets te trainen valt aan zulke slechte spelers). Wilde ook hiervoor geen andere spelers inzetten, die zijn net hersteld (hebben nog een pleister)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij ga ik door naar de 2e ronde van de GoTcup?
lol een 9e divisie team.... ok ik lig er wel meteen uit natuurlijk, maar dit is al een overwinning op zich :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@GOT-CUP POULE H

De stand van afgelopen week klopt niet..

Ik heb de nieuwe stand even bekeken en is als volgt (vandaag meegerekent) :

code:
1
2
3
4
5
1. Nobbe United                    18 - 2         10
2. The Amsterdam Admirals          15 - 2         10
3. De Superschapen                  5 - 9          6 
4. FC Selwerd                       7 - 15         3 
5. Fc Fraanjes                      3 - 17         1

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

* yared vraagt zich af wie ook alweer die federatie top15 zou posten?

Wie het ook was, wellicht een kleine handmatige update?

Verwijderd

Sandyman538 schreef op 08 september 2004 @ 20:13:
Jammer, metal_meijer heeft zoals verwacht gewonnen van hc harlem, en wordt nu op doelsaldo 2e in onze poule met 10 punten, en ik 3e in de poule met 10 punten. Had tot deze GoT cup nog nooit gewonnen in de GoT cup, en zo zit je 'bijna' in de volgende ronde... Volgend jaar dan maar, en metal_meijer (en de rest) veel succes :)
Ik ben wel 2e, maar of ik bij de beste 4 nummers 2 is dus de vraag, omdat de stand niet klopte. Dat was ook het probleem dat ik eerder aangaf. Niet dat ik in de poule misschien geen 2e zou worden >:)

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
*****************GoT Cup ****************

[Begin transmission]

Uitslagen up to date op welbekende site...

http://users.skynet.be/fa881279/cup ...

Aan al diegenen die het tot de 1/16 finales geschopt hebben...

Proficiat...

Aan diegenen die het niet tot de 1/16 finales geschopt hebben ....

Ja ook proficiat...

[End transmission]

Bear Out

Life is simple, make choices, don't look back...

• Terrestra
Ronald Koeman schreef op 08 september 2004 @ 19:52:
@ Terresta
Klinkt als een boete voor een illegale transfer o.i.d.
Edit:

Heb't al:

[...]

Verkocht voor 225.000 euro? Dat noemen wij cheaten.... :+
Serieus ? Hoe kan ik dat aanvechten ? Kan ik toch ook niks aan doen dat er iemand zoveel biedt.

• Ronald Koeman
  • Laatst online: 00:39
Terrestra schreef op 09 september 2004 @ 08:31:
[...]

Serieus ? Hoe kan ik dat aanvechten ? Kan ik toch ook niks aan doen dat er iemand zoveel biedt.
Ja serieus. Je kunt contact opnemen met de GM's via nederland@hattrick.org. Wees blij dat je account niet is geblocked, zoals mij overkwam toen iemand veel te veel voor m'n spelers bood. Ik vind dat je nog coulant behandelt bent, 225k voor een speler die 0k waard is(TSI van 100), en 200k boete, levert je toch mooi 25k op. Laat dit dus een les zijn voor de newbies:
Laat het voor de zekerheid altijd de GM's weten als je veel te veel hebt ontvangen voor een baggerspeler, of je riskeert uitsluiting van je account.

Verwijderd

Ronald Koeman schreef op 09 september 2004 @ 09:04:
[...]

Laat het voor de zekerheid altijd de GM's weten als je veel te veel hebt ontvangen voor een baggerspeler, of je riskeert uitsluiting van je account.
Wat eigenlijk de omgekeerde wereld is natuurlijk, want zo ligt de bewijsplicht in de echte wereld ook niet. :? Zit me al dwars sinds ik begonnen ben met Hattrick (zonder hier nu een discussie over te willen starten)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2004 10:05 ]

Verwijderd

Waarom wordt niet diegene gestraft die er zo belachelijk op biedt? DIE maakt de fout? Als ik iemand voor een miljoen op de TL zet en 1 of andere n00b hapt erop dan is dat toch niet mijn fout? Das juist lekker makkelijk aan cash komen.

En nogmaals zolang het een optie is in hattrick hoort het bij het spel. Net als express degraderen of weet ik het waar we het vorige keer over hadden.

Als het kan, hoort het erbij... of het ethisch verantwoord is, is weer wat anders. Gelukkig heb ik geen ethiek/principes/moraal. Dat scheelt een hoop :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.