Het Hattrick (Online Voetbal Management) topic deel 25 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.133 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Marzman schreef op 12 september 2004 @ 19:22:
[...]

In mijn League zitten volgens mij maar 3 actieve teams. Heb eens zitten kijken en de meeste loggen bijna nooit in. Ik hoop maar dat dit in 8 beter is.

De enige goede tegenstander is de nummer 1 in mijn competitie waar ik volgende week tegenmoet. Ik zal dat waarschijnlijk gaan verliezen, maar ik speel nu wel PIC zodat ik tegen hem kan MOTS-en.
Tjah ik vind dat op zich ook wel jammer. Ik zit gelukkig dan een league waar er maar eentje niet meedoet maar de rest wel. Alleen is het dan weer jammer dat ik de enige ben op dit moment met supporter. Maar jah kan niet alles hebben. Beetje geluk promoveer ik nog wat er vanaf hangt wat de nr 1 tegen de nr 2 doet maar dat is pas de laaste wedstrijd van de competitie dus daar hangt alles voor mij dan van af.. maar zeker in de lagere klasses is het verloop nogal hoog wat eigenlijk best jammer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:28
Sandyman feliciteerd ook Wubmaster en Yared, hulde _/-\o_

Verder won ik vandaag van de nummer 3 (sta zelf 2) met 3 - 2. Heerlijk. 2e plek is nu eigenlijk wel veiliggesteld in de V.80 :)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Aaahh, lekker. Net met 0-7 gewonnen terwijl de nr.2 1-1 heeft gespeeld bij de nr.3 (die ik volgende week op bezoek krijg) Ik sta nu 5 punten voor op de nr.2 en eigenlijk kan t kampioenschap me niet meer ontgaan als er geen hele hele hele gekke dingen gaan gebeuren. Ook vandaag net als vorige week 31* (m'n hoogste tot nu toe) gehaald, en dat terwijl m'n middenveld uit vorm is. :)

Ik had wel nog n vreemd event in m'n wedstrijd. Als iemand geblesseerd raakt, en er is geen reserve op die plek aangewezen, komt er dan niemand voor hem op t veld??? Ik dacht altijd dat HT dan iemand random ofzo aanwees die ging spelen maar dat is vandaag niet gebeurt. Er waren in de hele wedstrijd geen wissels, maar in de 44e minuut kreeg ik het volgende te zien:

deTukkers had alle wissels al gebruikt wat slecht uitkwam toen Kazimir Nederlof in de 44e minuut van het veld af moest met een verrekte enkelband, zodat ze nu dus met een man minder spelen.

@Brainpower: thanks, errug fijn. 8) 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 12-09-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Anoniem: 117852 schreef op 12 september 2004 @ 22:31:
deTukkers had alle wissels al gebruikt wat slecht uitkwam toen Kazimir Nederlof in de 44e minuut van het veld af moest met een verrekte enkelband, zodat ze nu dus met een man minder spelen.
Je tegenstander had geen wissels ingesteld, dus hadden ze alle wissels al gebruikt.
computerlogica (8>

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Laatst online: 09:20

Ottooo

Vuurvlieg

3-1 verloren van de nummer 3, waardoor ik nog maar 1 puntje voor sta op hun, en dan volgende week nog tegen nr 4... :|

Tel daar een YP met een TSI van 10 op en dit was geen goede Hattrick-zondag... Alhoewel ik wel een keepertje op de kop eb getikt waarvan ik verwwacht dat hij spoedig zal stijgen met zijn stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

5-4 verlore tege leider alhoewel ik 2 sterren meer had :(
matchID : 21514519
wat doe ik precies verkeerd (of gewoon pech?) (en ja ik ben nog altijd een gezonde newbie :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731

feli Yared en andere kampioenen :).

Ik gewonnen met 2-3. als ik punt haal in volgende wedstrijd (thuis tegen nr.2) ben ik voor 95% kampioen. Liefst winst natuurlijk want dan is directe promotie naar div III bijna zeker. Watch out Stiphout Vooruit! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 17731 op 13-09-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108621

Yay! 4-1 gewonnen. Beetje scheef, ik had 62% balbezit, maar de sterverhouding was heel anders:
19,5 t.o. 23,5 (ik had 19,5 dus)
Nu ben ik een enorme newbie, maar sterren zijn toch niet altijd bepalend voor de kwaliteit van een team? Je kan toch heel veel sterren meer hebben, maar toch een vreselijk slecht team opgesteld hebben staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7533

2e keer PIC achter elkaar. 7-1 gewonnen.
TS nu content en volgende week weer PIC (diegene die vandaag van hem won met 8-0, verloor weer van mij met 5-0, dus het zal een mooie poit gaan worden zondag :PPP 14 was max hé? :)

@yared ja ik vind het hier leuk en gezellig hoor en zo'n cupje is harstike leuk, maar de rest hoeft vam mij allemaal niet zo :)
ik wil ook ff ietsjes gaan afkicken met hattrick, want ht werd wel heel erg. vandaar dat ik ook even stop met feds enzo :)

* Anoniem: 7533 gaat weer werken aan een echt leven met studie en werk enzo :)

de zomer is over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83760

Zowiezo natuurlijk Yared en Jack gefeliciteerd!

@ Brainpower: helemaal top die verbeteringen! maar dat had ik je al gezegd :)

Zelf met 0-2 en PIC gewonnen, daarbij 42* behaalt, nieuw record :)

@ BlackWido: als ik kon kijken had ik het gedaan, maar HT ligt down de komende uren :( maar sterren zeggen niet alles, ratings zijn meer bepalend. (tevens antwoord voor PrettyInsane)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 13-09-2004 08:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-05 19:05
Mijn MOTS tactiek heeft gisteren redelijk uitgepakt. 1-1 in de uitwedstrijd tegen de nr. 3 (stond zelf nr. 5) en een nieuw sterrenrecord (42* :) ). Ook een outstanding midfield (oude ratings en met MOTS). Volgende week nog een keer MOTSen tegen de nr. 1 die gisteren in een thuiswedstrijd van de nr. 7 heeft verloren.
Tussen de nr. 1 en de nr. 6 (dat is mijn team nu) zit maar 10 punten verschil! Mijn team kan nog 2e worden (heeft 5 punten meer)...maar ik ga ervoor om degradatiewedstrijden te voorkomen.

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44169

Gisteren verloren van FC Pancake (was ff vergeten, maar die is natuurlijk ook fed-lid) met 3-1. Door verlies van de nr.2 ben ik toch KAMPIOEN geworden. Bij winst volgende week tegen de nummer 7, ben ik direct gepromoveerd naar IV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6779

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Thijs Oomens (10893829)  
26 jaar, redelijk in vorm, gezond  
Een aangenaam persoon die kalm en eerlijk is. 
Hij heeft slecht ervaring en is een zwak leider. 

Specialiteit: Technisch

Nationaliteit:  Nederland  
Total Skill Index (TSI):   2 400 
Loon:  896 €/week  inclusief een 20% bonus  
Eigenaar:  Ryana C.F.  
Waarschuwingen:  0  

Doelpunten in carrière:   1   
Hattricks in carrière:   0   
Competitiedoelpunten dit seizoen:   0   
Bekerdoelpunten dit seizoen:   0

Deze speler heb ik voor 413k verkocht. Is dat niet een beetje te veel van het goede? Niet dat ik het erg vindt maar toch :)

Trouwens ik kan geen spelers meer ontslaan. Dan krijg ik dit.
De competitie is gesloten, je kunt deze speler nu NIET ontslaan!!
Dit heb ik nog nooit gezien. Wat houd het in? en wanneer mag ik weer iemand ontslaan

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 6779 op 13-09-2004 13:37 . Reden: Tegenstander gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 14:57
Persberichten

12-09-2004 FC Strijen Kampioen - direct naar VI!
Na 1 seizoen in VII.759 gaat FC Strijen het volgend seizoen in de VI proberen.

Mensen, we zijn erg erg eeerrrrug BLIJ!

(.ps ik sta 4 punten voor op nr. 3, 3 punten achter op nummer 1. er komt een WO aan dus gat wordt onoverbrugbaar voor de nr3 -> promotie :) )

[ Voor 27% gewijzigd door Joss op 13-09-2004 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-06 12:53
Ok gisteren MOTS.
0-0 geeindigd. Verdediger met rood van het veld gestuurd.
met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik 4e
mijn laatste 2 zijn walkovers, dus zou ik op 29 punten komen en de nr 2 heeft er nu 27 .
Dus er is nog een kans dat ik promoveer. :)
Mijn spits word in iedergeval topscoorder en dat in zijn eerste seizoen. :)
Hij staat nu al op 13 doelpunten waarvan 3 hattricks.

[ Voor 8% gewijzigd door died_laughing op 13-09-2004 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Hoera, kampioen! Met nog 2 wedstrijden te gaan sta ik 8 puntne voor op de nr 2. Ik heb dit seizoen alles gewonnen en ga dus terecht naar de 6de divisie... ik denk ook wel wat een Solid midfield (oud) te goed was voor de 7de... Verder was t doelsaldo wel goed, met 65-5, en ook ben ik topscoorder geworden. Bram United gaat ervoor in het volgende seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Iemand nog een Friendly nodig?

FC Dolf (68982)

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Hebben er mensen al wel supporters bij gekregen?

En nog een vraag. Hoeveel krijgen jullie erbij steeds. Ik krijg steeds 'maar' negen erbij (dus 18 per week). Heb 8 overwinningen op rij, ze zijn in de wolken, en ik heb 10 woordvoerders, en ik speel in de V. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Iedereen die kampioen is feli !
Ik ben ook kampioen geworden (alle wedstrijden gewonnen) Sta nu 9 punten los van de nr.2 :) (In de VIe div overigens)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronald Koeman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-06 21:17
Van de conference:
GM-Aartspam
To: DitOok 1731872.8 as reply to 1731872.7
13-09-2004 at 14:04
De maandagupdates vinden later vandaag plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sandyman538 schreef op 13 september 2004 @ 14:46:
Hebben er mensen al wel supporters bij gekregen?

En nog een vraag. Hoeveel krijgen jullie erbij steeds. Ik krijg steeds 'maar' negen erbij (dus 18 per week). Heb 8 overwinningen op rij, ze zijn in de wolken, en ik heb 10 woordvoerders, en ik speel in de V. :)
Nee, hier ook nog geen supporters, verwacht ze toch echt wel na mn overwinning van gisteren, maar die updates komen dus nog :). Ik krijg er gemiddeld 6 bij ofzo per update, dus 12 in totaal.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 13-09-2004 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-05 13:47

NiMu83

AFCA

Anoniem: 6779 schreef op 13 september 2004 @ 13:16:
code:
1
2
Thijs Oomens (10893829)  
[...]

Deze speler heb ik voor 413k verkocht. Is dat niet een beetje te veel van het goede? Niet dat ik het erg vindt maar toch :)

Trouwens ik kan geen spelers meer ontslaan. Dan krijg ik dit.
[...]
Dit heb ik nog nooit gezien. Wat houd het in? en wanneer mag ik weer iemand ontslaan
Hoe moeten wij nou weten welke stats hij heeft...

Voetbal is de belangrijkste bijzaak in het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• died_laughing
Wat kan ik voor deze speler vragen?
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

20 jaar
tsi 3270

bij tranfers zie ik spelers met ongeveer de zelfde stats voor 100 000 te koop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54814

21514519
onze middenvelden zitten allebei binnen waardeloos, zijn aanval zit overal binnen slecht terwijl ik een matig en een zwak heb :/
ook heeft hij niets keeper en ik eentje van 2.4 waarde :(
ach ja verandert niks aan mn plaats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

De uitslagen wat alweer de 12e week staat op GoTtrick!

De uitslag
Zonar 9
Marcel_Meessen 7
Pjotrski 7
MaestroTim 7
Thije 6
Josseke 6
Cyclops10 6
Wubmaster 6
Frizza 6
YamiPaul 6
hestaatje 6
YamiPaul 5
hoedjevanpapier 5
Sandyman538 5
Brainpower 5
neudeboules 5
pruimtabak 3

De top 5:
Pos.NaamScoreAantal toto's
1
Zonar
83
12
2
Brainpower
69
12
3
Frizza
68
12
4
Pjotrski
63
11
5
Josseke
60
12

Zonar is aardig op weg op dit keer de GoTtrick Toto te winnen. Met al 14 punten voorsprong lijkt zijn plaats veilig te zijn!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Hoppa, gister weer gewonnen en ik sta nu stevig derde in de sterkste V league (qua ratings en sterren) van Nederland!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

died_laughing schreef op 13 september 2004 @ 16:01:
Wat kan ik voor deze speler vragen?
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: formidabel
Scoren: matig Spelhervatting: zwak

20 jaar
tsi 3270

bij tranfers zie ik spelers met ongeveer de zelfde stats voor 100 000 te koop staan
100K voor n 20 jarige formidabele verdediger?? Meer in de richting van 1M volgens mij hoor (zeker met die TSI) of ben je een nulletje vergeten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh
  • Nu online
Zelf met 4-1 gewonnen, sta nu weer eerste na ene weekje 2de te hebben gestaan.. Alleen met 2 anderen 26 punten. Wanneer ik volgende week weet te winnen, ben ik kampioen, want daarna een WO...

MIjn ts is nu moorddadig.... dus dat wordt nog lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op 13 september 2004 @ 19:27:
[...]

100K voor n 20 jarige formidabele verdediger?? Meer in de richting van 1M volgens mij hoor (zeker met die TSI) of ben je een nulletje vergeten??
nou een outstanding verdediger gaat er voor 1.3 miljoen uit dus 1M lijkt me erg veel. meer in de richting van 700-800k denk ik helaas. eind seizoen valt vies tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

Joss schreef op 13 september 2004 @ 13:20:
Persberichten

12-09-2004 FC Strijen Kampioen - direct naar VI!
Na 1 seizoen in VII.759 gaat FC Strijen het volgend seizoen in de VI proberen.

Mensen, we zijn erg erg eeerrrrug BLIJ!

(.ps ik sta 4 punten voor op nr. 3, 3 punten achter op nummer 1. er komt een WO aan dus gat wordt onoverbrugbaar voor de nr3 -> promotie :) )
ook vd bank gepleurd? (8>
Persberichten

12-09-2004 HH Kampioen - direct naar IV!
Na 6 ! seizoenen in V.228 gaan de Harlem Hattricks het volgend seizoen in de IV proberen.

Mensen, we zijn BLIJ!

Pleurde vd bank bij het dansen :D

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Bij deze wil ik de mensen feliciteren die op dit moment al zeker zijn van hun promotie. Voor mij ziet het echter steeds somberder in naar alle waarschijnlijkheid gaat de huidige nr 1 verliezen van de nr 2. waardoor ik buiten de boot val. Maar jah het blijft afwachten als de nr 1. gewoon zijn plicht doet promoveer ik alsnog maar jah het blijft afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17731 schreef op 13 september 2004 @ 21:29:
[...]

nou een outstanding verdediger gaat er voor 1.3 miljoen uit dus 1M lijkt me erg veel. meer in de richting van 700-800k denk ik helaas. eind seizoen valt vies tegen :(
Ja dat klopt ook wel weer (jammer genoeg ;) ) maar ik vind z'n TSI van 3270 eigenlijk best hoog als ik de lijsten afga, dus ik denk dat uitmuntend niet erg lang meer duurt, toch? Op de TL staan uitmuntende spelers van 20 zonder teveel bijstats en redelijke vorm met n TSI die ook in die regio zit. Nu train ik nog niet zo lang verdedigers en met zo'n TSI heb ik geen ervaring dus ik kan me gruwelijk vergissen. :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op 13 september 2004 @ 23:53:
[...]

Ja dat klopt ook wel weer (jammer genoeg ;) ) maar ik vind z'n TSI van 3270 eigenlijk best hoog als ik de lijsten afga, dus ik denk dat uitmuntend niet erg lang meer duurt, toch? Op de TL staan uitmuntende spelers van 20 zonder teveel bijstats en redelijke vorm met n TSI die ook in die regio zit. Nu train ik nog niet zo lang verdedigers en met zo'n TSI heb ik geen ervaring dus ik kan me gruwelijk vergissen. :? :?
klopt wel maar als je het echt wil weten moet je ook bij de Nederlandse Verdedigings federatie komen waar je dat precies kan opzoeken (toch wel handige feature van die fed),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852 schreef op 13 september 2004 @ 23:53:
[...]

Het klopt inderdaad wel hoor, het is een vrij normale TSI, bij de NLVF hebben we zelfs een 20 jarige formidabel verdediger in redelijk vorm met een TSI van 760 :+

Maar die verdediger moet er wel uitgaan voor 800k hoor, niet genoegen nemen met minder. Ik zou hem voor 850 op de lijst zetten.

(gisteren heb ik overigens nog een uitmuntend defender voor 2M verkocht :) maar die had ook ervaring en was tevens clown :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Je team heeft 64 000 € gekregen, omdat Mike Roos (36588496), afkomstig uit je jeugdopleiding, onlangs is verkocht voor 3 200 000 €.

8)

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45397

Of ik ga promoveren is nog de vraag.
Moet iig een prom-degr. wedstrijd gaan spelen.

Sta nu 2e op 1 punt van nr. 1 en 1 punt boven nr. 3, omdat ik zondag van (nu nr. 1) heb verloren :(

Moet komende zondag tegen nr. 3
Week erna moeten 1 en 3 nog tegen elkaar en moet ik tegen nr. 8

Hoop dat ik van nr. 3 kan winnen of een gelijkspel zou ook voldoende zijn.
Heb namelijk verreweg het beste doelsaldo :)
Dan hopen dat nr. 3 van nr. 1 wint (net als aan het begin van het seizoen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Laatst online: 01-06 14:20
Start maar vast met spammen want we hebben weer een nieuw lid in onze fed! De Buellers van Grimbo komt ons voortaan 'lastig vallen' op het forum met leuke verhalen en/of vragen over tacktieken zodat hij ook volgend jaar kan gaan promoveren.

Zijn vriendenboekje is Hier! te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanathorn
  • Laatst online: 09:32

Xanathorn

Mmorpg addict

Ik kan nog kampioen worden maar dan heb ik wel enige mazzel nodig :p. Het zou wel erg vet zijn als het zou gaan lukken maar dan moet ik meer dan 6 doelpunten meer halen dan Stiphout en beide wedstrijden winnen of Stiphout moet nog punten laten liggen dan moet ik alleen maar beide wedstrijden winnen aangezien de laatste tegen Milsbeek is. Spannend :s.

Verder nog veel succes aan allen die op promoveren of degraderen staan, niks ergers als dat hehe.

Pielewiepers (Hattrick) - Xfire profiel en tevens mijn gaming rig
Member DPC - Crunching for DPAD currently :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
Xanathorn schreef op 14 september 2004 @ 16:07:
Ik kan nog kampioen worden maar dan heb ik wel enige mazzel nodig :p. Het zou wel erg vet zijn als het zou gaan lukken maar dan moet ik meer dan 6 doelpunten meer halen dan Stiphout en beide wedstrijden winnen of Stiphout moet nog punten laten liggen dan moet ik alleen maar beide wedstrijden winnen aangezien de laatste tegen Milsbeek is. Spannend :s.

Verder nog veel succes aan allen die op promoveren of degraderen staan, niks ergers als dat hehe.
Zou wel heel erg stoer zijn :D Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Xanathorn schreef op 14 september 2004 @ 16:07:

jij ook succes dan he :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Ik heb zo'n twee uur geleden een nieuwe kopsterke spits aangeschaft met de mooie naam "Antonio David Gonzalez Hernández" voor het niet geringe bedrag van 305K. :9
Ik denk dat zijn roepnaam maar Tonie wordt.

Nu is hij nog steeds niet getransfereerd naar mijn club en staat er nog steeds dat het bieden is geëindigd.
Ik geloof dat het toch niet helemaal lekker draait bij Hattrick.

Naja als hij woensdag maar kan debuteren in een friendly tegen de mannen van MUG. :)

edit: Tonie is binnen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door GaMbiNo op 14-09-2004 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565

Dit vind ik nou stoer :
De statistieken van alle VI'e klassen

En wie is daar (VI.228) net (vooralsnog) zonder puntverlies kampioen geworden :P

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 10565 op 15-09-2004 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond een nieuwe aankoop gedaan:

Gerard Hochheim (7398907)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 15 800
Loon: 5 840 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Timberteam
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

en dat voor slechts 3M, erg mooi bedrag :) en nog een semi-clown ook. Zeer mooie versterking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s_de_hoog
  • Niet online
Anoniem: 83760 schreef op 14 september 2004 @ 20:13:
Koop er dan één van een fedgenoot :X ;)

Zelf ben ik blij met m'n nieuwe spits voor 2.5M:

Philippe Saint-Laurent (21475895) [Add this player to your bookmarks]
20 years, passable form, healthy
A popular guy who is balanced and upright.
Has wretched experience and inadequate leadership abilities.

Speciality: Technical

Nationality: Canada
Total Skill Index (TSI): 11 960
Wage: 3 519 €/week including 20% Bonus
Owner: Hoog boys
Warnings: 1

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: wretched Passing: wretched
Winger: passable Defending: weak
Scoring: magnificent Set Pieces: poor

Waar gehackt wordt vallen spaanders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Anoniem: 83760 schreef op 14 september 2004 @ 20:13:

Gerard Hochheim (7398907)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een goed leider.

Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 15 800
Loon: 5 840 €/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Timberteam
Waarschuwingen: 0

Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos

en dat voor slechts 3M, erg mooi bedrag :) en nog een semi-clown ook. Zeer mooie versterking!
Lol, mijn totale team is nog minder waard en verdient per maand ongeveer hetzelfde . Niet zo hard inwrijven hoor ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Heeft er iemand nog zin in een friendly? Heb tot op heden nog niks kunnen regelen nl.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10565 schreef op 14 september 2004 @ 19:31:
Dit vind ik nou stoer :
De statistieken van alle VI'e klassen

Mmm... url is denk ik te lang...
Copy paste dan maar! :)

En wie is daar (VI.228) net (vooralsnog) zonder puntverlies kampioen geworden :P
Je moet voortaan de spaties vervangen door %20 :)
Maar leuk dat je bovenaan staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiMu83

NiMu83

AFCA

****** GoTtrick Toto ******

De 1 na laatste toto dit seizoen staat weer op GoTtrick!

De wedstrijden:
Midgard - FC Torretjes
Spaarnestad - Egmond United
GBV/Airport 5 - Real Raateland
boonbusters - Echt vakwerk!
FC Campus - Real Ulgersma
CWBV - Watergraafsmeer Wanderers
Smitties - White Stripes
killa's home team - Mighty Bears
FC Prinsjki - FC Dolf
De Ruukers - kdbunited

Bonus:
Dakata FC - Stinu team

Succes deze 1 na laatste ronde!!

http://gottrick.bitxs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
Damn... toch een nadeel als je je oefenwedstrijd op dinsdagavond speelt 8)7 Helemaal vergeten (nou ja, bijna helemaal) kon nog net 2 spelers vervangen, dus hebben in ieder geval nog 5 spitsen training, maar mijn enige 17 jarige dus niet... :( Balen. Ik speel nooit weer in Israel. Dit vlaggetje kost me grofweg een ton 8)7

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 16:36
Sandyman538 schreef op 14 september 2004 @ 23:08:
Damn... toch een nadeel als je je oefenwedstrijd op dinsdagavond speelt 8)7 Helemaal vergeten (nou ja, bijna helemaal) kon nog net 2 spelers vervangen, dus hebben in ieder geval nog 5 spitsen training, maar mijn enige 17 jarige dus niet... :( Balen. Ik speel nooit weer in Israel. Dit vlaggetje kost me grofweg een ton 8)7
Waarom laat je je 17-jarige dan ook niet op zondag spelen? Het voordeel daarvan is dat hij, mocht ie geblesseerd raken, meer kans heeft op tijd terug te zijn voor de training van vrijdag. Daarnaast zal je hem niet zo vaak vergeten op te stellen. Ik doe dat ook met mijn 17-jarige trainee :).

• died_laughing
Mensen die verdedigen trainen:
Trainen jullie dat ivm spelers verkopen of puur voor een goeie verdediging?
En wanneer verkoop je een goeie verdediger, als je een opvolger met dezelfde stats hebt of met wat mindere stats?

Ik heb dus een aantal goede verdedigers.
Maar ik zit ook een beetje krap bij kas. Nou twijfel ik dus om mijn beste verdediger te verkopen, die ik aantal post geleden poste.
Of degene die er net onder zit.

@ grooviee:

moet je trainee ook wel capabel zijn voor je a-selectie :)

dat zijn ze niet allemaal, we hebben niet allemaal zo´n über talent als jij B)

@ died laughing:

train ze voor de verkoop en van de winst versterk ik m´n team
en ik verkoop ze meestal pas op hun 19e, meestal ergens eind 19

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 15-09-2004 10:54 ]

• Sandyman538
grooviee17 schreef op 15 september 2004 @ 00:12:
[...]

Waarom laat je je 17-jarige dan ook niet op zondag spelen? Het voordeel daarvan is dat hij, mocht ie geblesseerd raken, meer kans heeft op tijd terug te zijn voor de training van vrijdag. Daarnaast zal je hem niet zo vaak vergeten op te stellen. Ik doe dat ook met mijn 17-jarige trainee :).
Dat komt zeg maar omdat ik die 17 jarige pas halverwege dit seizoen heb gekocht... En aangezien al mijn trainee's (5x 18 jaar en 1x 17 jaar) allemaal uitstekend zijn, maar dat mijn 18-jarigen allemaal 1 week van formidabel af zitten, en de 17 jarige 'pas' uitstekend +2 is... De rest haalt dus 3.5* en hij maar 3 :) Maar de competitie is nu toch gespeeld. Dus ik zal hem de resterende wedstrijden inderdaad op zondag laten spelen. :)

• Sandyman538
Anoniem: 83760 schreef op 15 september 2004 @ 10:52:
@ grooviee:

MeastroTim slaat tegelijk met mij de spijker op z'n kop! :) ha ha

Sandyman538 schreef op 15 september 2004 @ 10:54:
[...]

MeastroTim slaat tegelijk met mij de spijker op z'n kop! :) ha ha
Je kan helemaal niet de spijker met 2 man tegelijk op de kop slaan. Daarvoor is het kopje van die spijker veel te klein, alleen Rob en Nico van eigen huis en tuin kunnen dat :P (maarja, die zijn getraind)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 15-09-2004 10:58 ]

• Sandyman538
Anoniem: 83760 schreef op 15 september 2004 @ 10:57:
[...]
Je kan helemaal niet de spijker met 2 man tegelijk op de kop slaan. Daarvoor is het kopje van die spijker veel te klein, alleen Rob en Nico van eigen huis en tuin kunnen dat :P (maarja, die zijn getraind)
En Nico is in meer dingen gespecialiseerd heb ik wel eens begrepen ;)

• died_laughing
Anoniem: 83760 schreef op 15 september 2004 @ 10:52:
@ grooviee:

@ died laughing:

train ze voor de verkoop en van de winst versterk ik m´n team
en ik verkoop ze meestal pas op hun 19e, meestal ergens eind 19
Wat stel je voor eisen aan de opvolger van de speler die je verkoopt?
Zelfde stats of iets minder?Aangezien je verdedigen traint , gaat verdedigen nog omhoog.

[ Voor 7% gewijzigd door died_laughing op 15-09-2004 11:24 ]

Anoniem: 44169

died_laughing schreef op 15 september 2004 @ 11:03:
[...]

Zelfde stats of iets minder?
Als jij een wonderbaarlijke verdediger van 17 kan vinden voor minder dan 5 mln dan koop ik hem direct >:)

• died_laughing
Anoniem: 44169 schreef op 15 september 2004 @ 11:21:
[...]

Als jij een wonderbaarlijke verdediger van 17 kan vinden voor minder dan 5 mln dan koop ik hem direct >:)
zo iets noemen ze toch 'wishful thinking'? :)

• dreamtheater42
died_laughing schreef op 15 september 2004 @ 10:30:
Mensen die verdedigen trainen:
Trainen jullie dat ivm spelers verkopen of puur voor een goeie verdediging?
En wanneer verkoop je een goeie verdediger, als je een opvolger met dezelfde stats hebt of met wat mindere stats?

Ik heb dus een aantal goede verdedigers.
Maar ik zit ook een beetje krap bij kas. Nou twijfel ik dus om mijn beste verdediger te verkopen, die ik aantal post geleden poste.
Of degene die er net onder zit.
Hier hebben we laatst ook een discussie op dit forum over gehad. Ik train mijn verdedigers in principe tot ze 20/21 jaar oud zijn en minimaal outstanding def. hebben. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, als je een 17-jarige outstanding/hoog formidable def. hebt, zou ik die vooral verkopen (gaan miljoenen in om...).
Ik zou er wel voor zorgen dat je minimaal 3 goede verdedigers hebt voor je basisteam, de rest zou verkocht kunnen worden. Ik koop bij voorkeur 17-jarige solid/excellent defenders. Deze hebben natuurlijk lagere stats dan de verdedigers die ik verkoop en ze kosten een redelijke hoop geld, maar deze jongens zijn snel te trainen en bv. een outstanding/brilliant 18-jarige of magnificent 19-jarige brengen veel meer op dan 20 of 21-jarigen met die stats. Als je weinig geld hebt zijn passable 17-jarige trainees (halverwege seizoen ongeveer 30 k) of 18-jarige solids (pakweg 150 k) ook een optie.

Dus, wat betreft verkopen van jouw verdedigers. Dit hangt erg af van de leeftijd en de stats. Als je formidable 21-jarige def. hebt, dan zou ik die snel verkopen. Trainen is dan nauwelijks rendabel meer en een 17-jarige solid gaat veel en veel sneller. Heb je echter formidable 18-jarigen, dan zou ik die toch nog even doortrainen (tenzij je het geld echt hard nodig hebt). Ik zie trouwens een 29-jarige verdediger in je team. Die gaat misschien 1 stapje omhoog na 40 weken. Als die nog iets waard is, zou ik die snel verkopen en er een jong talentje voor kopen! Hopelijk beantwoordt dit je vraag ;)

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Hmmz

Ik wil binnenkort scoren gaan trainen. Nu wil ik dit doen puur voor de winst voor latere doorverkoop. Dus ik zou toch wel 10 trainees willen hebben. Dat maakt dus dat ik elke match met 5 spitsen zou moeten spelen.

Is het mogelijk om een x-x-5 opstelling te doen, zonder dat ik mijn training verlies. Of ligt het maximum op x-x-4?

Zou wel rot zijn als x-x-5 niet gaat...

@ GoT Cup, ik hoop dat iedereen beker regels speelt! Als er een match gelijkspel wordt gespeeld kijk ik dus naar het aantal sterren dat beide teams behaald hebben. Dit is misschien niet de meest correcte methode, maar ik verwacht van hen die het zover geschopt hebben wel dat ze volgens beker regels spelen B)

Life is simple, make choices, don't look back...

Anoniem: 34339

Little Bear schreef op 15 september 2004 @ 13:01:
Hmmz

Ik wil binnenkort scoren gaan trainen. Nu wil ik dit doen puur voor de winst voor latere doorverkoop. Dus ik zou toch wel 10 trainees willen hebben. Dat maakt dus dat ik elke match met 5 spitsen zou moeten spelen.

Is het mogelijk om een x-x-5 opstelling te doen, zonder dat ik mijn training verlies. Of ligt het maximum op x-x-4?

@ GoT Cup, ik hoop dat iedereen beker regels speelt! Als er een match gelijkspel wordt gespeeld kijk ik dus naar het aantal sterren dat beide teams behaald hebben. Dit is misschien niet de meest correcte methode, maar ik verwacht van hen die het zover geschopt hebben wel dat ze volgens beker regels spelen B)
Dan is het vast een teleurstelling wanneer ik zeg dat je er maar max 3 per wedstrijd mag opstellen zonder training te verliezen? :D

• dreamtheater42
Little Bear schreef op 15 september 2004 @ 13:01:
Hmmz

3-2-5, 4-1-5, 2-3-5, 1-4-5, 0-5-5 zijn zeker geen geaccepteerde opstellingen :X
Zelfs bij 4 ben ik er niet zeker van. Misschien 4-2-4 of 3-3-4, maar volgens mij zijn dat ook geen geaccepteerde trainingsopstellling. Zou je even na moeten kijken.

edit:
Thije was me voor ;)

died_laughing schreef op 15 september 2004 @ 11:03:
Zelfde stats of iets minder?Aangezien je verdedigen traint , gaat verdedigen nog omhoog.
Ik speel meestal met de instelling `training gaat voor alles´ :) dus als m´n def ratings flink achteruitgaan door een verkoop, is dat pech gehad. Bovendien staat er meestal tegenover die verkoop weer een aankoop dus dat compenseert weer :)
dreamtheater schreef op 15 september 2004 @ 13:06:
[...]
Zelfs bij 4 ben ik er niet zeker van. Misschien 4-2-4 of 3-3-4, maar volgens mij zijn dat ook geen geaccepteerde trainingsopstellling. Zou je even na moeten kijken.
n00b ;) oh oh oh, pijnlijk :P maarja, overkomt de besten

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 83760 op 15-09-2004 13:46 ]

dreamtheater schreef op 15 september 2004 @ 13:06:
[...]

3-2-5, 4-1-5, 2-3-5, 1-4-5, 0-5-5 zijn zeker geen geaccepteerde opstellingen :X

edit:
Thije was me voor ;)
het maximum ligt op x-x-3. lijkt me logisch 3 per linie (centraal). een buitenspeler telt bij hattrick (helaas?) niet als aanvaller/spits. beetje raar eigenlijk als je erover na gaat denken.

• died_laughing
dreamtheater schreef op 15 september 2004 @ 12:42:
[...]

Hier hebben we laatst ook een discussie op dit forum over gehad. Ik train mijn verdedigers in principe tot ze 20/21 jaar oud zijn en minimaal outstanding def. hebben. Er zijn natuurlijk uitzonderingen, als je een 17-jarige outstanding/hoog formidable def. hebt, zou ik die vooral verkopen (gaan miljoenen in om...).
Ik zou er wel voor zorgen dat je minimaal 3 goede verdedigers hebt voor je basisteam, de rest zou verkocht kunnen worden. Ik koop bij voorkeur 17-jarige solid/excellent defenders. Deze hebben natuurlijk lagere stats dan de verdedigers die ik verkoop en ze kosten een redelijke hoop geld, maar deze jongens zijn snel te trainen en bv. een outstanding/brilliant 18-jarige of magnificent 19-jarige brengen veel meer op dan 20 of 21-jarigen met die stats. Als je weinig geld hebt zijn passable 17-jarige trainees (halverwege seizoen ongeveer 30 k) of 18-jarige solids (pakweg 150 k) ook een optie.

Dus, wat betreft verkopen van jouw verdedigers. Dit hangt erg af van de leeftijd en de stats. Als je formidable 21-jarige def. hebt, dan zou ik die snel verkopen. Trainen is dan nauwelijks rendabel meer en een 17-jarige solid gaat veel en veel sneller. Heb je echter formidable 18-jarigen, dan zou ik die toch nog even doortrainen (tenzij je het geld echt hard nodig hebt). Ik zie trouwens een 29-jarige verdediger in je team. Die gaat misschien 1 stapje omhoog na 40 weken. Als die nog iets waard is, zou ik die snel verkopen en er een jong talentje voor kopen! Hopelijk beantwoordt dit je vraag ;)
Bedankt je zoveel tijd heb willen steken in een antwoord. :)
Bijna al mijn verdedigers komen uit mijn jeugd.Dus ik krijg ook alle opbrengsten. :)

Die 29 jarig is op meerde plaatsen inzet, niet alleen al verdediger, maar ook als vleugelspeler en aanvaller doet ie het nog aardig. Dus die heb ik als reserve. :)

ik heb een 20 jarige met tsi 3270 en formidabel verdedigen
21 jarige met tsi 2630 en uitstekend verdedigen
20 jarige met tsi 2470 en uitmunted verdedigen

Na lang wikken en wegen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik die van 20 jaar met uitmunted wil verkopen.
Volgens de ham site kan je daar ongeveer 1926 000 voor vragen.
Zou lekker zijn als ik dat er ook voor vang.

Om in een keer mijn 3 beste verdedigers weg te doen, lijkt me niet slim.
Dan gaat mijn verdediging in sterren namelijk errug naar beneden.

died_laughing schreef op 15 september 2004 @ 13:50:
Reken daar niet op, het is het einde van het seizoen, 1,6M is stuk realistischer (ookal ken ik z´n bijstats niet natuurlijk, maar gezien z´n TSI zijn dat er weinig)

[...]

Bijna al mijn verdedigers komen uit mijn jeugd.Dus ik krijg ook alle opbrengsten. :)

Die 29 jarig is op meerde plaatsen inzet, niet alleen al verdediger, maar ook als vleugelspeler en aanvaller doet ie het nog aardig. Dus die heb ik als reserve. :)

Na lang wikken en wegen, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik die van 20 jaar met uitmunted wil verkopen.

probleem is dat op het einde van het seizoen die prijzen sterk dalen. die TSI van die 20 jarige outstanding is laag en een vergelijkbare speler zag ik er gisteren uitgaan voor 1.3. Je kan het natuurlijk proberen maar aan het begin van het seizoen verkopen heeft meer nut.

• died_laughing
Anoniem: 17731 schreef op 15 september 2004 @ 14:01:
[...]

probleem is dat op het einde van het seizoen die prijzen sterk dalen. die TSI van die 20 jarige outstanding is laag en een vergelijkbare speler zag ik er gisteren uitgaan voor 1.3. Je kan het natuurlijk proberen maar aan het begin van het seizoen verkopen heeft meer nut.
Mm , daar heb je gelijk in.
Dan doe ik dat maar, pikt ie gelijk nog een paar weken training mee.

• dreamtheater42
[...]

Geen probleem. Ik type snel ;)

Dit lijkt me duidelijk. Die 21 jarige met uitstekend verdedigen (maar aan de TSI te zien wel met andere bijstats) zou ik snel verkopen. Die jongen trainen schiet niet echt meer op en het wordt toch nooit echt wat (of je moet het tot zijn 30e doortrainen). De enige reden om hem nog even te houden zou zijn als hij nu tegen formidabel aanhangt (nog 1/2 weken te gaan of zo)
Geloof mij nu maar, dat krijg je er niet voor. Ik heb laatst een vergelijkbare speler verkocht voor 1.500.000 en dat nadat ik hem al drie keer op de lijst had gezet (eerst 1,7 milj, vervolgens 1,6 en toen 1,5). Zijn TSI duidt op vrijwel geen bijstats en dan krijg je er denk ik maximaal 1,6 miljoen voor. Tenzij je een of andere gek 2 miljoen biedt en als je er de tijd voor hebt om heb 6 keer op de lijst te zetten, kan dat best ;) Vanavond loopt er een deadline van me af. Een 20-jarige outstanding def + 2 trainee met passable sp. Hij staat erop voor 1.800.000 en heeft een TSI van 4.330. Toch vraag ik me af of hij verkocht wordt...
Als je echt veel geld nodig hebt kun je misschien wel die 20-jarige formidabel verkopen ipv die 20-jarige outstanding. Die brengt waarschijnlijk ook rond de 1.100.000 op en hij heeft zo te zien (TSI) bijstats. Indien die relevant zijn (winger, passing, playmaking of set pieces) dan kan hij best nog meer opbrengen. Ik zou die en de 21-jarige excellent al helemaal eerder verkopen dan die outstanding def.
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn ;) Zorg er in elk geval voor dat je geld reserveert voor behoorlijke trainees. Koop begin volgend seizoen bijv. een solid 17-jarige. Als je er een koopt met een lage TSI krijg je hem met een beetje mazzel voor rond de 4 a 500.000. Dat geld verdient zich gemakkelijk terug na 3/4 seizoenen!

[ Voor 9% gewijzigd door dreamtheater42 op 15-09-2004 14:25 ]

Anoniem: 100871

Zie nu dat ik me geplaatst heb voor de volgende ronde van de GoT-cup. Vliegjes heeft wel de wedstrijd geaccepteerd, maar kort daarna al zijn spelers verkocht :?

Dan zal ik er de volgende ronde wel uitliggen :)

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

GaMbiNo

1337

Anoniem: 100871 schreef op 15 september 2004 @ 17:46:
Zie nu dat ik me geplaatst heb voor de volgende ronde van de GoT-cup. Vliegjes heeft wel de wedstrijd geaccepteerd, maar kort daarna al zijn spelers verkocht :?

Dan zal ik er de volgende ronde wel uitliggen :)
Vervolgens heeft hij een drietal Hattrickers enkele miljoenen teveel betaald voor een speler die vervolgens is ontslagen.... :/

Raaaaaaare gast die manager van Vliegjes. :/

Anoniem: 100871

GaMbiNo schreef op 15 september 2004 @ 17:56:
[...]

Vervolgens heeft hij een drietal Hattrickers enkele miljoenen teveel betaald voor een speler die vervolgens is ontslagen.... :/

De Cheat-o-Meter is al door iemand ingevuld :?

GaMbiNo schreef op 15 september 2004 @ 17:56:
[...]

Ja, dat was mij ook al opgevallen op de lijst met duurste transfers deze week. Da's leuke kapitaalvernietiging, voor 13M 3 spelers kopen en die dan weer ontslaan. 8)7 8)7

• Loona35
OPROEP

Zoals wellicht sommige van jullie weten ben ik de promotor met vlaggetjes, wat inhoud dat ik me bezig houd met het promoten van HT en onze fed. Dit probeer ik via zoveel mogelijk kanalen maar uiteraard ben ik zeer beperkt wat betreft mijn contacten. Daarom een oproep aan jullie allen om mij het lobbyen makkelijker te maken.

Ken je iemand die bij een (internet) magazine werkt, krantje enz. enz. laat het me dan weten svp!

.. je hoeft hem/haar dus niet persoonlijk te kennen. Wellicht heb je ooit eens contact met hem/haar gehad of een van je familie leden of vrienden. Misschien werkt de neef van je vriendin als vrijwilleger bij een of ander i-net of jeugd magazine oid. Alles is welkom!

Je kan me via HT mailen ( F.C. Flower Power van Bloempje) of op r.dijstelbloem AT chello nl

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Bleh.. iedereen heeft al gespeeld :p

Ik speel vannacht pas om 03:00 in Argentinie (je moet wat over hebben
voor 0,2xp ipv 0,1 en een vlaggetje 8) )

Computer Specs

Ik vroeg me zo af: ik ben net begonnen met Hattrick en in een goede week verdien ik 35000, in een slechte week verdien ik 5000.
Is het verstandig om te investeren in jeugdtraining? Of verdien ik daar te weinig voor? Want momenteel is het een hoop geld voor me, maar misschien dat het op langere termijn dubbeldik terug verdient :)

• The Dolf
  • Niet online
Dus je verdient 40k per twee weken. Das netjes want zo kan je 20k per week in je jeugd investeren.

Gezocht!
Router

• NiMu83

NiMu83

AFCA

Anoniem: 108621 schreef op 15 september 2004 @ 22:40:
Ik vroeg me zo af: ik ben net begonnen met Hattrick en in een goede week verdien ik 35000, in een slechte week verdien ik 5000.
Is het verstandig om te investeren in jeugdtraining? Of verdien ik daar te weinig voor? Want momenteel is het een hoop geld voor me, maar misschien dat het op langere termijn dubbeldik terug verdient :)
Ik zou dan iig beginnen met 10000 te investeren in het begin...Dat stijgt je jeugdopleiding tot maximaal redelijk (d8 ik), waardoor je iig een grotere kans heb om mooie youthpulls te trekken en deze door te trainen of te verkopen. Wanneer je wat meer winst maakt en je budget het toelaat zal ik echt voor die 20000 gaan...Hierdoor komt je jeugdopleiding op Uitstekend, waardoor je nog iets meer kans maakt op een mooie youthpull...
En idd...je verdiend het op lange termijn echt wel terug!

@ brainpower: weet niet of 10.000 nou echt zo lonend is. Als ik hem was, zou ik gewoon nog eventjes wachten totdat hij iets meer verdient en z´n financiën helemaal op orde zijn zodat hij die 20k makkelijk kan afdragen.

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
GoT Cup up to date.

Enkel de finalisten pagina is gewijzigd.

Nieuwe site is in ontwikkeling, maar gaat pas volgende cup online komen.

Life is simple, make choices, don't look back...

• grooviee17
Anoniem: 83760 schreef op 15 september 2004 @ 23:52:
@ brainpower: weet niet of 10.000 nou echt zo lonend is. Als ik hem was, zou ik gewoon nog eventjes wachten totdat hij iets meer verdient en z´n financiën helemaal op orde zijn zodat hij die 20k makkelijk kan afdragen.
Ik heb gehoord dat 10K per week tot redelijk en daarna 20K best wel lonend is. Je jeugdopleiding stijgt wat minder hard dan met 20K, maar toch zal hij best wel snel op redelijk zitten. Ik weet het zelf niet, maar ik ben wel van mening dat het natuurlijk altijd beter is om iets te investeren in je jeugd, dan helemaal niets :).

[ Voor 13% gewijzigd door grooviee17 op 16-09-2004 00:52 ]

grooviee17 schreef op 16 september 2004 @ 00:47:
[...]

Ik heb gehoord dat 10K per week tot redelijk en daarna 20K best wel lonend is. Ik weet het zelf niet, maar het is natuurlijk altijd beter om iets te investeren in je jeugd, dan compleet niets :).
Ja, da's wel te hopen. De spelers die ik nu ontwikkel (geen investering) zijn allemaal waardeloos en rampzalig. Kortom: zonde om salaris te gaan betalen aan die lui :)
Ik gooi ze vaak direct op de markt, en laatste keer promoveer ik ze niet eens meer :/

• grooviee17
Ehmm...waardeloos en rampzalig zou ik niet op de markt gooien. De spelers die je wil verkopen moeten minimaal een hoofdstat(keepen/positiespel/verdedigen/winger/scoren) matig hebben, anders zijn ze het verkopen niet waard, en moet je je ze direct ontslaan. Op de transferlijst zetten kost 1K, terwijl ze niets opleveren, een beetje zonde dus :).

grooviee17 schreef op 16 september 2004 @ 00:54:
Ehmm...waardeloos en rampzalig zou ik niet op de markt gooien. De spelers die je wil verkopen moeten minimaal een hoofdstat(keepen/positiespel/verdedigen/winger/scoren) matig hebben, anders zijn ze het verkopen niet waard, en moet je je ze direct ontslaan. Op de transferlijst zetten kost 1K, terwijl ze niets opleveren, een beetje zonde dus :).
Ah, dat wist ik niet!
In dat geval ontsla ik ze voortaan :)
Ik heb nu een speler van 22 jaar oud uit de jeugd :? die alles rampzalig is en voor keepen waardeloos. Ik vind zo'n persoon niet eens de moeite om de trainen :)
Die luie donders moeten een baan gaan zoeken ofzow, want in de voetbal hebben ze geen toekomst! :+

• died_laughing
Zo ff wat spelertje te koop gezet.
Waaronder: 20555475
Van het geld dat ie opbrengt ga ik maar eens kijken voor een goeie middevelder.

[ Voor 43% gewijzigd door died_laughing op 16-09-2004 09:05 ]

• grooviee17
@PrettyInsane
Lees de FAQ van GoT eens door, daar staat een een hoop informatie in. De link staat in de startpost, en lees dan gelijk ook de rest even door. Daar leer je een hoop van, en het helpt je verder te komen :-).

offtopic:
@grooviee17:
heb ik ook gedaan hoor. Ik heb teveel gelezen. Maar helaas vergeet ik soms wat :) Ik heb geen goed korte termijngeheugen en vergeet zodoende heel snel dingen die ik de vorige dag heb gehoord/gelezen, helaas

• NiMu83

NiMu83

AFCA

grooviee17 schreef op 16 september 2004 @ 10:39:
@PrettyInsane
Lees de FAQ van GoT eens door, daar staat een een hoop informatie in. De link staat in de startpost, en lees dan gelijk ook de rest even door. Daar leer je een hoop van, en het helpt je verder te komen :-).
Of je leest hem op GoTtrick ;)

Anoniem: 27306

Poll: Hoeveel Int. Friendly vlaggetjes heb je?
<5
5-10
11-15
16-20
>20
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=18673&layout=2&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Ben wel benieuwd hoe de vlaggetjes stand is onder de GoT-ers. Ikzelf speel alleen maar internationaal. Ben nu ook duidelijk vlaggetjes aan het verzamelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 27306 op 16-09-2004 14:03 ]

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

First Vote :D Ja ja .. lekker blij en zo... ben nu wel elke keer bewust op zoek naar een friendly in het buitenland :D

Komende match:
Sheffield Wednesday F.C - Knallers

Bekijk wedstrijd: HT Live
Datum: 22-09-2004 om 04:00
MatchID: 24126652
Stadion: Hillsborough

[ Voor 43% gewijzigd door IWriteCode op 16-09-2004 14:03 ]

Less = more

• LouisXV
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Euh, waar kan je zien hoeveel internationale wedstrijden je hebt gehad?

LouisXV schreef op 16 september 2004 @ 14:13:
Euh, waar kan je zien hoeveel internationale wedstrijden je hebt gehad?
De poll gaat over vlaggetjes. Die krijg je alleen als je UIT speelt. De vlaggetjes kan je vinden onder : Meer info over team --> Clubpagina

zo heb dadelijk bijna 6 miljoen op de bank. Zoek alleen een extra-terrestrial spits. Er is helaas niet op de transfermarkt. Iemand hier die er 1 wil verkopen? :P

• died_laughing
als ik een goeie middevelder zoek , op welke stats moet ik dan letten

passen en positiespel?

[ Voor 61% gewijzigd door died_laughing op 16-09-2004 14:32 ]

died_laughing schreef op 16 september 2004 @ 14:29:
als ik een goeie middevelder zoek , op welke stats moet ik dan letten

passen en positiespel?
Ja, dat zijn wel de main stats, in omgekeerde volgorde dan.
Conditie is ook erg belangrijk voor middenvelders. Verdedigen iets minder.

Maar het allerbelangrijkste is Positiespel.

Anoniem: 43846

Anoniem: 27306 schreef op 16 september 2004 @ 14:40:
[...]

Ja, dat zijn wel de main stats, in omgekeerde volgorde dan.
Conditie is ook erg belangrijk voor middenvelders. Verdedigen iets minder.

Maar het allerbelangrijkste is Positiespel.
Volgens mij is verdedigen even belangrijk als passen wanneer je de speler 'normaal' opstelt. Als je de speler verdedigend of aanvallend zet, worden resp. verdedigen of passen belangrijker.

Anoniem: 43846 schreef op 16 september 2004 @ 14:53:
[...]
Volgens mij is verdedigen even belangrijk als passen wanneer je de speler 'normaal' opstelt. Als je de speler verdedigend of aanvallend zet, worden resp. verdedigen of passen belangrijker.
Ja, heb je helemaal gelijk in.

Maar aan passen heb je meer heb ik het idee. Ik ging dan ook uit van mn persoonlijke situatie (beter niet kunnen doen). Ik heb liever aanvallende middenvelders die mn aanval ondersteunen, dan verdedigende middenvelders die de verdediging steunen. Dit omdat ik de aaval belangrijker vind dan de verdediging.

• koentjuh
  • Nu online
Anoniem: 17731 schreef op 16 september 2004 @ 14:22:
zo heb dadelijk bijna 6 miljoen op de bank. Zoek alleen een extra-terrestrial spits. Er is helaas niet op de transfermarkt. Iemand hier die er 1 wil verkopen? :P
als je nog 1,5 seizoen geduld heb wel ;) :P

Anoniem: 42423

Spitsen zijn duur. Heb mijn Vitalis (21 jaar supernatural) gekocht voor 6,6. Eind seizoen is ie Titanic.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 42423 op 16-09-2004 15:26 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.