Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.881 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184109

ah fuck:P moet ik nog zo'n pass ding nodig.. Het was al te mooi om waar te zijn, maar ik meen toch echt te lezen hebben dat het bij dit ding dus niet hoefde, maar ik kan die site maar niet meer vinden..
deze site verkoopt hem trouwens ook:

http://www.futura-online....or+multimedia+nds+ewin+2+[minisd]/

Ik wilde eerst de nieuwe magic key 4 bestellen, met een flash cart, ik meen dat de mk4 een no pass is, dus dat je niet ligt te kloten met een superpass 2 die veel stroom vebruikt.

Maar ik zou dus ook dat Ewin Adaptor dingetje kopen met een superkey bijvoorbeeld?
Jelbo, bedankt nog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Anoniem: 183944 schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:30:
[...]

www.ombouwnederland.nl

Oftewel SimtroniX
PS2 daar gemod en alles.

Als de M3 erg goed is..
En alle spellen werken nu dan wil ik morgen heel graag de Mini SD versie kopen.

Ik hoor dat de G6 Flash ALLE DS roms speelt < terwijl het pas uit is? >
En dan zijn er mensen die de Mini SD M3 afkraken omdat hij nieuw is.

Dat vat ik niet helemaal en ik zit dus met een crisis 8)7
Toevallig, daar heb ik dus ook gekocht! ;)

Ik ben nog geen enkel spel tegengekomen wat niet werkt.
Er komen om de zoveel tijd ook updates van de firmware en loader dus als er een spel het niet doet komt er altijd wel een oplossing!

[ Voor 14% gewijzigd door henkyyyyyyy op 03-08-2006 22:52 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:04
stalscu schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 19:59:
Mag ik vragen wat de totale kosten waren Soul?
97 Eur. (G6 + passcard 3)
Inc Verzendkosten en alle ratteplan eromheen

Heb net ff 10 games erop geknikkert, alles werkt
Metroid Prime al via Wi-Fi gespeeld, Animal Crossing, Tetris DS mario kart, werkt allemaal prima 8)7 met Wifi, opstarten, niks geen problemen

Zal morgen even friend codes neerzetten voor de gene die dat leuk vinden voor t online gamen

[ Voor 9% gewijzigd door Soullancer op 03-08-2006 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183944

henkyyyyyyy schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 22:50:
[...]

Toevallig, daar heb ik dus ook gekocht! ;)

Ik ben nog geen enkel spel tegengekomen wat niet werkt.
Er komen om de zoveel tijd ook updates van de firmware en loader dus als er een spel het niet doet komt er altijd wel een oplossing!
Hey zou ik jou even om jouw MSN kunnen vragen?
Dat praat iets makkelijker en dan kan ik alle vragen stellen die ik graag wil stellen

< wees niet bang gaat alleen om Wifi and hoe je daar hebt gekocht aan de winkel of via I net. >

Dus als je zou willen?

Trouwens Soul?
Waar heb je de G6 + Pass 3 gekocht?

Als je voor zo'n weinig geld goed spul krijgt doe mij dat ook maar.
Simtronix is erg goed in handelen alleen de Mini SD versie van M3 is 135 euro! ..

Maar dat ben je zoiezo kwijt als je het online besteld denk ik.

Maar nogmaals.

henkyyyyyyy

zou ik jou msn mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Weet iemand toevallig wanneer de M3 Micro uitkomt en/of deze nog GBA games ondersteund?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hm.. kom er net achter dat ik op een digitale creditcard nog 45 euro heb staan,
Ik kan het niet terug naar de bank sturen, daar is geen optie voor jammer genoeg.

Als ik bij Divinio met mijn Creditcard een Wifi Max adaptor wil aanschaffen
Waar kan ik dat dan het beste doen?

Hong Kong?
UK? ..

Hong kong was volgens jullie beter dan de UK?
PS: Dit heeft geen haast ^_~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Die supercard lite was waar ik op zat te wachten. Kan alleen niet terug vinden of deze ook andere omhulsels heeft. Dat is nl. wel ideaal omdat ik hem dan ook in mijn DS-Phat kan gebruiken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Omg.. dit is echt erg..
Hoe gebruik ik de M3? :P..

Ja sorry hoor maar ik zie elke keer overal screenshots staan
Dat je gewoon backups kan plaatsen op je mini SD enzo

Maar er staan nog geen mappen op mijn mini SD
Moet je die zelf aanmaken ofzo?

Ook willen ze dat ik de Update in de Roots van mijn mini SD zet?

.. Ja sorry ik kijk overal voor een "M3 Beginners FAQ" maar dat staat nergens..
En ik snap er geen hol meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181264

Anoniem: 183944 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:30:
Omg.. dit is echt erg..
Hoe gebruik ik de M3? :P..

Ja sorry hoor maar ik zie elke keer overal screenshots staan
Dat je gewoon backups kan plaatsen op je mini SD enzo

Maar er staan nog geen mappen op mijn mini SD
Moet je die zelf aanmaken ofzo?

Ook willen ze dat ik de Update in de Roots van mijn mini SD zet?

.. Ja sorry ik kijk overal voor een "M3 Beginners FAQ" maar dat staat nergens..
En ik snap er geen hol meer van..
Als je engels goed is; http://gbatemp.net/index.php?showtopic=29255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183676

@ StormingSoul

Is jou G6 Lite de Engelse versie of de Chinese?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

DJ_The_SP schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 00:48:
Weet iemand toevallig wanneer de M3 Micro uitkomt en/of deze nog GBA games ondersteund?
Ik bedoelde M3 Lite en ws komt deze 14 Augustus uit in Japan/China.

Nu nog wachten tot de 2GB Micro SD kaartjes in prijs gaan zakken. :>

Ik heb trouwens ook Importshop.nl even gemailed om te vragen wanneer ze de M3 Lite op voorraad denken te hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Da_maniaC op 04-08-2006 15:46 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-07 14:35
DJ_The_SP schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 15:45:
[...]

Ik bedoelde M3 Lite en ws komt deze 14 Augustus uit in Japan/China.

Nu nog wachten tot de 2GB Micro SD kaartjes in prijs gaan zakken. :>

Ik heb trouwens ook Importshop.nl even gemailed om te vragen wanneer ze de M3 Lite op voorraad denken te hebben.
Let er wel op of je de 2GB kaartjes kan gebruiken icm de m3, zo heb ik een keer met de supercard een 2GB kaartje vern**kt.
Krijg volgende week hoop ik de supercard lite, met de superkey, heb de ds lite al.
Zal reactie wel posten.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:55

lasharor

7 december 2004

kan iemand bevestigen of beup op de g6 lite goed werkt (beup= msn voor ds)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:34

NoTimeRemains

I know

kijk het topic door ajb
er staat meer genoeg over de werking van g6 lite

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Net mijn pakketje binnen van divineo cn binnen met mijn G6 Lite 4Gbit *ENGLISH*. Alles werkt perfect echter is de PDA functionaliteit in chinees (of japans :)). Heb ik iets verkeerd ingesteld of heb ik gewoon een chinese versie gehad? Ik maak er trouwens geen gebruik van want ik game er alleen op, maar vroeg me af of ik iets verkeerd deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:25:
Net mijn pakketje binnen van divineo cn binnen met mijn G6 Lite 4Gbit *ENGLISH*. Alles werkt perfect echter is de PDA functionaliteit in chinees (of japans :)). Heb ik iets verkeerd ingesteld of heb ik gewoon een chinese versie gehad? Ik maak er trouwens geen gebruik van want ik game er alleen op, maar vroeg me af of ik iets verkeerd deed.
Ook bij de engelse versie is de PDA functie (vooralsnog) in het chinees. Je doet dus niets verkeerd ;)
Als je de G6 toch enkel voor het gamen gebruikt zou ik de PDA functie helemaal van je kaart afgooien, dit neemt namelijk een MB of 90 in gebruik. :)

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Deddiekoel schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 12:26:
Die supercard lite was waar ik op zat te wachten. Kan alleen niet terug vinden of deze ook andere omhulsels heeft. Dat is nl. wel ideaal omdat ik hem dan ook in mijn DS-Phat kan gebruiken!
Ik geloof dat het niet kan. Misschien dat iemand daar nog iets op verzint, de pinnetjes hoeven alleen langer te worden...

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

D3ft0n3 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:30:
[...]

Ook bij de engelse versie is de PDA functie (vooralsnog) in het chinees. Je doet dus niets verkeerd ;)
Als je de G6 toch enkel voor het gamen gebruikt zou ik de PDA functie helemaal van je kaart afgooien, dit neemt namelijk een MB of 90 in gebruik. :)
Ok bedankt, ik was al bang dat ik de verkeerde had gekregen. Maar wat een top kaart, ik kan het iedereen aanraden om te halen. Zeker in combi met passcard 3, steekt echt niets uit en alles werkt perfect. Alleen een duidelijkere handleiding was leuk geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

D3ft0n3 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:30:
Wat is er dan wel Engels aan de Engelse versie? :S
Ik had gelezen dat de G6 Lite 16Mbit los van de 4Gbit aan boord had voor de loaders/het menu?

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hey,

Ik heb nog geen Wifi Adapter gekocht.
Maar als ik nu gewoon Bleach speel op de DS zonder Wifi aangesloten

< Dus 1 player mode >

Dan kan ik later als ik een Wifi adapter aanschaf toch gewoon online?
Want ik hoorde iets van als je de eerste keer geen wifi connection / adapter hebt.

Blijft dat zo?

< Ja mensen lullen hele gekke dingen op forums en het lijkt me dat hier de meeste hersens cellen ronddwarrelen. >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Ik zou dit model niet nemen, volgens mij kan je geheugenkaartje er zo uitvallen. Een EZ4 lijkt erg op dit model, maar dan zit het sleufje aan de zijkant zodat het kaartje in de DS Lite zit en er niet uit kan vallen.
Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:55:
Alleen een duidelijkere handleiding was leuk geweest.
Volgens mij is dat bij een probleem bij iedere flashkaart, was ook al zo bij de gba. Die chinezen houden volgens mij niet zo van handleidingen...

Vraagje:
Iemand hier die al een update heeft voor de EZ4 met de nieuwste games (506 en verder) of is die er nog niet (ik heb de versie van de 27e juni).

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 04-08-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC

Da_maniaC

Anoniem: 183944 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:14:
Hey,

Ik heb nog geen Wifi Adapter gekocht.
Maar als ik nu gewoon Bleach speel op de DS zonder Wifi aangesloten

< Dus 1 player mode >

Dan kan ik later als ik een Wifi adapter aanschaf toch gewoon online?
Want ik hoorde iets van als je de eerste keer geen wifi connection / adapter hebt.

Blijft dat zo?

< Ja mensen lullen hele gekke dingen op forums en het lijkt me dat hier de meeste hersens cellen ronddwarrelen. >
Dat is de grootste onzin lijkt me.

Online/Multiplayer zijn losse games (eigenlijk modi) en die hebben niks met je Single Player gebeuren te maken.

Wat helemaal grappig is, is dat de mensen die jou dit soort dingen vertellen dus daadwerkelijk denken dat er een stukje software in je DS game zit alleen om bij te houden of je een wifi adapter hebt. Klinkklare onzin dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Agreed!

Bedankt,
Ja ik vond het zelf ook al best vaag, want je hebt single player en multiplayer
Zou vette afpersing zijn als dat spel ALLEEN als je een Wifi connector zou hebben gespeeld kunnen worden.

Maarja.. bedankt om het te bevestigen dat het dus pure bullshit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129295

heeft er iemand al ervaring met de supercard lite met een micro sd card? Ik vind er weinig reviews van
ik heb wel 1 maal gelezen dat sommige gamevideo's of spellen met veel personages zoals castelvannia nog steeds soms happeren.hoe zit het met de snelheid van die microsdcards?
hier heb je pakketje met alles erin maar is dit de beste microsdcard?
http://www.psxbox.net/?gO...0YWlscy5kd3Q&goodsid=1420
Al de mensen die tevreden met hun supercard,ervaren die vertragingen in sommige games of is dit overroepen?
misschien moet ik gewoon de g6lite bestellen alleen jammer dat het geen 8g is(die wordt wel verwacht heb ik gelezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
Anoniem: 129295 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 10:40:
heeft er iemand al ervaring met de supercard lite met een micro sd card? Ik vind er weinig reviews van
ik heb wel 1 maal gelezen dat sommige gamevideo's of spellen met veel personages zoals castelvannia nog steeds soms happeren.hoe zit het met de snelheid van die microsdcards?
hier heb je pakketje met alles erin maar is dit de beste microsdcard?
http://www.psxbox.net/?gO...0YWlscy5kd3Q&goodsid=1420
Al de mensen die tevreden met hun supercard,ervaren die vertragingen in sommige games of is dit overroepen?
misschien moet ik gewoon de g6lite bestellen alleen jammer dat het geen 8g is(die wordt wel verwacht heb ik gelezen).
Ik krijg hem (hoop ik) begin volgende week binnen, dan koop ik direct een snel kaartje erbij, en zal ik eens testen.

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:10

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik heb nu sinds gisteren een Supercard en Superkey met de nieuwste software+firmware. maar als ik een spel wil starten zoals castlevania dan laad hij tot 32 mb en dan krijg je een wit scherm. met Mario kart heb ik dit bijvoorbeeld niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26

Nitai

Live the life you love.

Ik heb mijn bestelling van Winsunx.com binnen, een EZFlash 4 mini sd en EZpass3, werkt allemaal aardig :) Alleen bij Trauma Center werkt het saven niet, bij de andere spellen wel gelukkig.

Na wat gelezen te hebben begrijp ik dat dit ligt aan de Client software?

Iemand anders hier ervaring mee, met betrekking tot saven that is.

[ Voor 13% gewijzigd door Nitai op 06-08-2006 12:22 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 15:21

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

vandaag een zwarte ds lite besteld bij consoleshop.nl
en een g6 lite en passkey3 bij www.divineo.cn ben benieuw wanneer het binnen komt :D

megaman 2 (nes) ftw :D

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31445

Begrijp ik het nou goed dat alleen de G6 compatible met alles is, zonder vertragingen? De supercard of M3 mirco sd spreken mij meer aan vanwege het verwisselbare geheugen maar als die minder spellen draaien heb je toch een stuk minder aan extra geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Weer wat leuks gevonden. Een DS flash card ter grootte van een spelletje, met MicroSD slot!

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/3784/dslinkms7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img81.imageshack.us/img81/4180/loaderdslinkpv0.gif

Bron

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Als je een g6+passcard besteld bij bv winsunx komen er dan nog kosten bovenop bij de douane en zo ja hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Klopt het dat ik met de EZFlash 4 mini sd en EZpass3 roms op een NDS kan spelen? Ik dacht van wel, maar ff voor de zekerhijd :)

Dan een andere vraag, kan dat ding overweg met MMC kaartjes? Ik heb namelijk een mp4 speler die SD en MMC aan kan. Het zijn zowat dezelfde kaartjes, alleen weet ik niet of ze altijd universeel zijn. En kan de EZFlash 4 mini sd dan Kingston 1gb MMC chipjes aan? Ik bedoel is 1gb niet te groot? Ik heb ook nog een 128mb SD kaartje van kingston maar das wel weinig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11
Anoniem: 136640 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:57:
Klopt het dat ik met de EZFlash 4 mini sd en EZpass3 roms op een NDS kan spelen? Ik dacht van wel, maar ff voor de zekerhijd :)

Dan een andere vraag, kan dat ding overweg met MMC kaartjes? Ik heb namelijk een mp4 speler die SD en MMC aan kan. Het zijn zowat dezelfde kaartjes, alleen weet ik niet of ze altijd universeel zijn. En kan de EZFlash 4 mini sd dan Kingston 1gb MMC chipjes aan? Ik bedoel is 1gb niet te groot? Ik heb ook nog een 128mb SD kaartje van kingston maar das wel weinig..
Ze zullen allebei niet werken aangezien je een miniSD kaartje nodig hebt (dus geen gewone SD of MMC). Je zult dus eerst even op zoek moeten naar een miniSD kaartje (of microSD als je een lite versie hebt besteld).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

kost dat eigenlijk meer batterijkracht?

ds games, mp3's, en video's afspelen met een m3 +g6lite?

Lijkt me jammer dat de batterij sneller leeg gaat (trouwens de batterij van de DS ^O^ kan het niet geloven dat hij zo lang meegaat. Zeker vergeleken met mijn telefoon of mp3 speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 15:11:
kost dat eigenlijk meer batterijkracht?

ds games, mp3's, en video's afspelen met een m3 +g6lite?

Lijkt me jammer dat de batterij sneller leeg gaat (trouwens de batterij van de DS ^O^ kan het niet geloven dat hij zo lang meegaat. Zeker vergeleken met mijn telefoon of mp3 speler)
De m3 kost extra batterijkracht, een flashme is beter omdat je dan langer met de accu doet. De accu is zoiezo wel snel leeg vind ik. En een extra dikke accupack heb ik nog niet in de winkels gezien.
Anoniem: 136640 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:57:
Ik bedoel is 1gb niet te groot? Ik heb ook nog een 128mb SD kaartje van kingston maar das wel weinig..
Hoe groter hoe beter :P Gaat prima hoor, je bent alleen wel lang aan het beslissen welke spullen je erop zet, hij is namelijk niet snel vol.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 07-08-2006 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik heb 'SuperCard MiniSD card + Superkey3' bij console4you.nl besteld, met wat geluk is het eind deze week binnen. _O_

Nu ben ik uiteraard druk op zoek naar een miniSD-kaart. Is het slim om te wachten tot de 2GB-versies weer redelijk leverbaar zijn of kan ik beter twee 1GB-kaarten kopen? (Ik wil er nogal wat spellen op kwijt, vandaar dat ik 2GB wil.)

Overigens nog een vraagje: worden savegames e.d. op de geheugenkaart zelf bewaard? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Ik zou lekker 2 losse kaarten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:03:
Ik heb 'SuperCard MiniSD card + Superkey3' bij console4you.nl besteld, met wat geluk is het eind deze week binnen. _O_

Nu ben ik uiteraard druk op zoek naar een miniSD-kaart. Is het slim om te wachten tot de 2GB-versies weer redelijk leverbaar zijn of kan ik beter twee 1GB-kaarten kopen? (Ik wil er nogal wat spellen op kwijt, vandaar dat ik 2GB wil.)

Overigens nog een vraagje: worden savegames e.d. op de geheugenkaart zelf bewaard? :?
hoop onder rembours, meen ergens gelezen te hebben dat die site niet helemaal te vertrouwen is.
heb zelf alles bij diniveo.cn besteld. snelle levering btw. gisteren besteld vandaag verstuurd al (g6 lite en passcard3)
en te tracken via ems :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:03:
Op mijn kaartje (EZ4) zit een mapje SAVE genaamd waarin de save files komen te staan (256KB groot allemaal). Werkt perfect, die dingen kopieer je gewoon naar je harde schrijf en je kan later verderspelen. Ik denk dat de meeste kaartjes zo werken trouwens?

Bij de flash kaartjes voor de GBA kon je de save files opslaan via het client programmaatje dat erbij hoorde, dat werkte wat minder relaxed omdat het weleens mis ging en dat had je dan niet door en kwam je later pas achter dat je save corrupt was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Anoniem: 32279 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:42:
[...]

Hoe groter hoe beter :P Gaat prima hoor, je bent alleen wel lang aan het beslissen welke spullen je erop zet, hij is namelijk niet snel vol.
De keuze van welke roms gaan er op word bij meer ruimte alleen maar makkelijker toch? Ik bedoel dan dump je al je spelletjes toch op de kaart :D Ik heb een eZflash 2 powerstar 256mbit gehad, das helemaal een ramp! Max 32mb. en ik had 6gb aan spellen... Maak dan maar eens een keuze..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hubert schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 22:21:
[...]

hoop onder rembours, meen ergens gelezen te hebben dat die site niet helemaal te vertrouwen is.
Ik heb juist gelezen dat deze site wel redelijk te vertrouwen is. Ik heb in ieder geval nog niets vooruit betaald, heb gemeld dat ik het af wil halen en het dan ter plekke betaal.
Volgens mij heb je Mystic Spirit in "Het Playstation Portable topic Deel 18" gelezen?
edit:
Ik heb de shop gemaild dat ik het alleen onder rembours wil laten verzenden, just to be sure enzo. Dank voor de tip!
heb zelf alles bij diniveo.cn besteld. snelle levering btw. gisteren besteld vandaag verstuurd al (g6 lite en passcard3)
en te tracken via ems :)
http://www.diniveo.cn doet hier niets. Wat is de juiste URL?

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 08-08-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:15:
[...]

http://www.diniveo.cn doet hier niets. Wat is de juiste URL?
url is:
http://www.divineo.cn

excuus typo :D
beter dat je rembours gezegt heb, wou daar zelf ook eerst bestellen, maar vertrouw het toch niet zo.
nu weet ik iedergeval dat me spullen onder weg zijn.
tracken gaat dan trouwens via hongkong post :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hubert schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:55:
[...]

url is:
http://www.divineo.cn

excuus typo :D
beter dat je rembours gezegt heb, wou daar zelf ook eerst bestellen, maar vertrouw het toch niet zo.
nu weet ik iedergeval dat me spullen onder weg zijn.
tracken gaat dan trouwens via hongkong post :D
Ok, thanks. Ziet er interessant en goedkoop uit!

Paar vragen:
• hoe weet je dat deze site wel betrouwbaar is?
• komt dit langs de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:15:
[...]

Ok, thanks. Ziet er interessant en goedkoop uit!

Paar vragen:
• hoe weet je dat deze site wel betrouwbaar is?
• komt dit langs de douane?
nouja algeheele ervaring van meer mensen hier denk ik.
plus dat je goed op de hoogte gehouden wordt en ik zie nu ook dat me bestelling onderweg is.

en het zal zeker wel langs de duane komen, bestellingen onder de 100 euro worden zowieso niet zo snel er uit gevist.
kans is aanwezig natuurlijk. maar over het algemeen (heb wel vaker besteld uit china etc. ) komt alles meestal wel door. ze verzenden het meestal ook onder de noemer gift of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zeer interessant allemaal! Ik denk dat ik de bestelling bij console4fun ga annuleren (koop-op-afstand) en dat ik eens serieus naar die Chinese site ga kijken.

Even controleren of ik het snap: G6 Lite is als het ware het geheugenkaartje en Passcard3 zorgt dat je backups kan spelen?
Is er overigens een mogelijkheid om de G6 lite uit te breiden met geheugen (512MB vind ik krap aan)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 64138 schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 18:55:
[...]

Ok bedankt, ik was al bang dat ik de verkeerde had gekregen. Maar wat een top kaart, ik kan het iedereen aanraden om te halen. Zeker in combi met passcard 3, steekt echt niets uit en alles werkt perfect. Alleen een duidelijkere handleiding was leuk geweest.
Heb je er ook een zwart hoesje bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:27:
Zeer interessant allemaal! Ik denk dat ik de bestelling bij console4fun ga annuleren (koop-op-afstand) en dat ik eens serieus naar die Chinese site ga kijken.

Even controleren of ik het snap: G6 Lite is als het ware het geheugenkaartje en Passcard3 zorgt dat je backups kan spelen?
Is er overigens een mogelijkheid om de G6 lite uit te breiden met geheugen (512MB vind ik krap aan)?
g6 lite gebruik je idd om snes, nes, gba, ds etc etc games te spelen en de passcard3 zorgt ervoord at je ds van de g6 kan booten.

g6 is niet uit te breiden, dit is tevens het voordeel en nadeel van de kaart. maar 4gbit is 4096gbit en bv mario kart is 256mbit. dus je kan uitrekenen dat er behoorlijk wat op kan.
de reden dat het een voordeel is, is dat de card werkelijk met alles zou moeten werken zonder slowdowns of wat dan ook.
en er komt ook een 8gbit versie uit. dus mocht deze niet genoeg zijn kan je hem altijd verkopen en de nieuwe bestellen als die uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hubert schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:34:
[...]

g6 lite gebruik je idd om snes, nes, gba, ds etc etc games te spelen en de passcard3 zorgt ervoord at je ds van de g6 kan booten.

g6 is niet uit te breiden, dit is tevens het voordeel en nadeel van de kaart. maar 4gbit is 4096gbit en bv mario kart is 256mbit. dus je kan uitrekenen dat er behoorlijk wat op kan.
Zit idd ook wat in. Ik zie spellen staan die 1024mbit groot zijn, maar die zouden er dan ook vier keer op kunnen. :)
en er komt ook een 8gbit versie uit. dus mocht deze niet genoeg zijn kan je hem altijd verkopen en de nieuwe bestellen als die uit is.
En ook hier heb je gelijk. Ik ben inmiddels redelijk overtuigd dat ik de bestelling bij console4fun ga annuleren en bij die Chinese site ga bestellen.

Thanks voor alle info! _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:38:
[...]

Zit idd ook wat in. Ik zie spellen staan die 1024mbit groot zijn, maar die zouden er dan ook vier keer op kunnen. :)

[...]

En ook hier heb je gelijk. Ik ben inmiddels redelijk overtuigd dat ik de bestelling bij console4fun ga annuleren en bij die Chinese site ga bestellen.

Thanks voor alle info! _O_
You are welcome :)
en ik hoop dat je net als mij net zoveel fun zal hebben van je ds ;)
(krijg hem zelf vandaag binnen en hoop morgen de g6 en passcard3 te hebben.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hubert schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:40:
[...]

You are welcome :)
en ik hoop dat je net als mij net zoveel fun zal hebben van je ds ;)
(krijg hem zelf vandaag binnen en hoop morgen de g6 en passcard3 te hebben.)
Ik heb inmiddels al redelijk wat plezier beleeft aan de spelletjes die ik heb, vooral Rayman DS is erg leuk. :)

Nog een laatste vraagje: hoe zit het met de verzendkosten op die Chinese site? (Of zijn die er gewoon niet, omdat ik er niets over kan vinden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:41:
[...]

Ik heb inmiddels al redelijk wat plezier beleeft aan de spelletjes die ik heb, vooral Rayman DS is erg leuk. :)

Nog een laatste vraagje: hoe zit het met de verzendkosten op die Chinese site? (Of zijn die er gewoon niet, omdat ik er niets over kan vinden?)
verzend kosten zijn afhankelijk wat je kiest. ik heb zelf de middelste optie gekozen en was totaal voor passc3/gs plus shipping 101 euro kwijt. dat is best cheap nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hubert schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:45:
[...]

verzend kosten zijn afhankelijk wat je kiest. ik heb zelf de middelste optie gekozen en was totaal voor passc3/gs plus shipping 101 euro kwijt. dat is best cheap nog ;)
Ok dan, ik vermoed dat dat vanzelf duidelijk wordt als ik daadwerkelijk op de bestel-knop heb gedrukt (op de site vind ik niet veel meer dan http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/info_4.html en daar staat het niet bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

pven schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:47:
[...]

Ok dan, ik vermoed dat dat vanzelf duidelijk wordt als ik daadwerkelijk op de bestel-knop heb gedrukt (op de site vind ik niet veel meer dan http://www.divineo.cn/cgi-bin/div-cn/info_4.html en daar staat het niet bij).
klopt, blijven chinezen he ;) (bedoel dus kwa site taal en layout etc)
maar als je besteld wordt dat duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik wil een G6 lite maar heb geen creditcard om te bestellen. Als er toevallig nog iemand in Groningen eentje gaat bestellen kunnen we misschien samen doen en de shippingkosten delen. Laat me maar weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Ooit van Paypal gehoort? Geen Creditcard voor nodig....

En als de sitegeen paypal heeft, gewoon overschrijven met iBAN :)

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 128052 op 08-08-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hubert schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 11:31:
[...]

Heb je er ook een zwart hoesje bij?
Ja je krijgt er 4 hoesjes bij. Een zwarte, witte en blauw achtige + nog een standaard grote GBA wit hoesje. Verwisselen van hoesje is een eitje en het werkt allemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 64138 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 12:56:
[...]

Ja je krijgt er 4 hoesjes bij. Een zwarte, witte en blauw achtige + nog een standaard grote GBA wit hoesje. Verwisselen van hoesje is een eitje en het werkt allemaal perfect.
You just made my day :D
dat was het enige wat nog niet helemaal duidelijk was kwa review's etc omdat die meestal over de chineese versie gingen.

Mooi dat wordt dus een zwarte ds die helemaal normaal lijkt :P

[ Voor 12% gewijzigd door Hubert op 08-08-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

jelbo schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 12:47:
Weer wat leuks gevonden. Een DS flash card ter grootte van een spelletje, met MicroSD slot!

[afbeelding]

[afbeelding]

Bron
Is hier al wat meer over bekend. Lijkt mij een redelijk ideale oplossing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 10:02:
De keuze van welke roms gaan er op word bij meer ruimte alleen maar makkelijker toch? Ik bedoel dan dump je al je spelletjes toch op de kaart :D Ik heb een eZflash 2 powerstar 256mbit gehad, das helemaal een ramp! Max 32mb. en ik had 6gb aan spellen... Maak dan maar eens een keuze..
ik ken het (had een 256 en 512mbit versie van de ez2)...

maar heb nu een 1GB kaartje erin en heb er (uit mijn hoofd) 22 games op staan 8)7 Echt, dat is veel te veel eigenlijk, maarja... je wil hem natuurlijk wel helemaal vol hebben.

De meeste grote games die er nu zijn zijn trouwens allemaal Japans, die speel je toch niet. Grootste is volgens mij iets van 110MB. Grootste Engelse game die een beetje leuk is is rond de 60MB. Dus met 512MB (4gbit kaartje) heb je al veel ruimte, passen zeker 8 games op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

StormingSoul schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 16:24:
Ik ga mijn G6 Lite + Passcard 3 bestellen bij hopebuy.com

PASSCARD3 $19.90USD $19.90USD 40 g
G6 Lite-4G $79.90USD $79.90USD 65 g
Total Price= $99.80USD (Ong. 76Euro) Total:0.11kg
T.P. + Verz= $124,8USD (Ong 95 Euro)

http://www.hopebuy.com/0001/0403/21705401.htm
Ik heb ook een G6 Lite 4G en een Passcard 3 bij Hopebuy.com besteld en ik heb de bestelling drie (werk)dagen er na ontvangen. Perfecte levering dus van Hopebuy.com (romman.net).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

@all. Zullen we het topic nu maar eens gaan vullen met gebruikerservaring en vragen over het gebruik van... Ik denk dat iedereen nu wel kan zoeken hoelang iets duurt voordat je het ontvangt, wat het kost, wat je ontvangen hebt, wat je hebt betaald en hoe het met de douane moet. Daar hebben ze normaal een chat kanaal voor.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:56:
[...]
Ik heb ook een G6 Lite 4G en een Passcard 3 bij Hopebuy.com besteld en ik heb de bestelling drie (werk)dagen er na ontvangen. Perfecte levering dus van Hopebuy.com (romman.net).
Da's rap! Welke verzendmethode heb je gebruikt?
De Supercard micro SD is er nu te bestellen dus ik denk dat ik dat maar doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31445 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 21:28:
[...]

Da's rap! Welke verzendmethode heb je gebruikt?
DHL (incl. Track & Trace-nummer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
marco899 schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 20:32:
@all. Zullen we het topic nu maar eens gaan vullen met gebruikerservaring en vragen over het gebruik van... Ik denk dat iedereen nu wel kan zoeken hoelang iets duurt voordat je het ontvangt, wat het kost, wat je ontvangen hebt, wat je hebt betaald en hoe het met de douane moet. Daar hebben ze normaal een chat kanaal voor.
Ik heb op het moment een beetje hetzelfde gevoel. Het gaat langzaam niet meer over hoe het werkt, voor en nadelen ten opzichte van elkaar, nieuwe releases van de software etc. Beetje jammer.

Zelf heb ik de M3 Mini SD die nog steeds zeer goed bevalt. Ben ook blij verrast met de zeer regelmatige updates van de software. Enige nadeel van de versie die ik heb is dat deze niet alle homebrew goed ondersteunt. Ik mailde met de maker van DSOrganize en die vertelde me dat deze versie op een andere chip is gebaseerd en de libraries die gebruikt worden gebaseerd zijn op oudere versies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:55

lasharor

7 december 2004

kan iemand nu eens bevestingen of Beup en Dsorganize op de g6 werken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zijn er Micro SD based flash carts met verwisselbare 'frontjes' zoals de G6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:04
lasharor schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 13:27:
kan iemand nu eens bevestingen of Beup en Dsorganize op de g6 werken..
Ik heb beup 0.3 nofat draaien, die werkt er prima op. Deze versie schrijft de data weg in het SRAM van de g6 ipv direct op de kaart, iets waartegen de g6 beveiligd is.

DS Organize werkt niet zover ik weet, of iig totdat ze een versie maken die compatible is met de g6.
En je kan natuurlijk ook wachten totdat ze de engelse versie uitbrengen van de ingebouwde PDA.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ben zelf wat gaan zoeken maar die zogenaamde DSLink (flash cart in DS cartridge formaat) ziet er wel ideaal uit. Als die goed werkt is dat helemaal top imo.

Site van de makers: http://www.gbalink.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 09:30
SC miniSD+Super Key+SanDisk miniSD 1G

Supercard miniSD version x 1
miniSD card 1G x 1
SD card reader x 1

Super Keyx 1

All miniSD cards are bundled with an SD adaptor
Built-in security features enable users to download, store and play secure content
Capacities ranging from 128MB to 2GB
Dimensions: 0.8 in x 0.8 in x .05 in (L x W x D)
Voltage: 2.7V to 3.6V
5 year limited warranty
Bij die Hopebuy, ook redelijk goedkoop: 80,39 omgerekend.

Meer niet nodig toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129295

80 to 100 euro niet veel.....
je kan er veel geld mee besparen maar toch niet vergeten dat hier een soort maffia achterzit die hier enorm rijk mee wordt.
ik heb ook rond de 100 euro betaald,bijna zoveel als mijn ds lite waar ik 120 euro voor betaald heb.
dus goedkoop zou ik die dingen toch niet noemen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

iemand al snes spellen aan de praat gekregen met de g6 lite? het wil me niet lukken.
zo ja, hoe? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hubert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:30:
iemand al snes spellen aan de praat gekregen met de g6 lite? het wil me niet lukken.
zo ja, hoe? :D
Moet je dan een emulator hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 20:27
Ik heb nu Supercard Lite met een 1 gb micro ds kaartje. Werkt als een trein.
Is er ook nog een andere mogelijkheid om muziek op je ds af te spelen dan met Moonshell?
Ik wil gewoon muziek in een mapje kunnen zetten en niet eerst een bestand moeten aanmaken zoals nu in Moonshell. Daarnaast heeft Moonshell ook nog eens een limiet van 30Mb.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuwe software-versie uit voor de G6 Lite 4G (09-08-2006; zie www.g6flash.com):
  • G6 U-DISK Manager V4.2
  • G6 Loader V4.2A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:06:
[...]

Moet je dan een emulator hebben?
zou in de g6 moeten zitten,. maar ook roms die ik naar gba verander werken gewoon niet ...
hiervoor heb ik toch juist die g6 gekocht, out of the box snes support..

iemand die dit wel werkend heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128388

rimave schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:03:
Ik heb nu Supercard Lite met een 1 gb micro ds kaartje. Werkt als een trein.
Is er ook nog een andere mogelijkheid om muziek op je ds af te spelen dan met Moonshell?
Ik wil gewoon muziek in een mapje kunnen zetten en niet eerst een bestand moeten aanmaken zoals nu in Moonshell. Daarnaast heeft Moonshell ook nog eens een limiet van 30Mb.
Heb je een standaard micro sd kaartje erin zitten? of een snellere versie (ultra/high speed versie)?
Ik krijg 'm als het goed is volgende week binnen (via kicktrading.ca) en ik ben er nog steeds niet uit of ik een normale of een high speed micro sd ervoor moet gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 20:27
Heb er een normale sd micro kaart inzitten. Werkt prima. Zelfs Moonshell files van 15 mb laden nog vrij snel.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Hubert schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:12:
[...]

zou in de g6 moeten zitten,. maar ook roms die ik naar gba verander werken gewoon niet ...
hiervoor heb ik toch juist die g6 gekocht, out of the box snes support..

iemand die dit wel werkend heeft?
De G6 heeft geen out-of-the-box snes support...
Het is met de U-disk manager wel mogelijk GB, NES, SMS, GG & PCE bestanden te laden, de manager maakt dan een GBA rom met de emulator ingebouwd.

Voor SNES spellen zul je zelf een rom moeten maken met de emulator ingebouwd.
Welke emulator het beste werkt weet ik niet, ik gebruik op het moment SnezziDS.

Know Thyself

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

SoulWar1 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:00:
[...]

De G6 heeft geen out-of-the-box snes support...
Het is met de U-disk manager wel mogelijk GB, NES, SMS, GG & PCE bestanden te laden, de manager maakt dan een GBA rom met de emulator ingebouwd.

Voor SNES spellen zul je zelf een rom moeten maken met de emulator ingebouwd.
Welke emulator het beste werkt weet ik niet, ik gebruik op het moment SnezziDS.
dit is van de faq van de g6flash.com site.
What's Emulator Games? How G6Flash3does run the game of Emulator Games directly?
Emulator Games means every kinds of game in every game console can run on a PC in the most early time. Emulator games at present can have run at GBA / NDS already. In general, there are only two kinds of methods for these games that can be run on the Flash Card.
Method 1: Convert the different kind of emulator games such as, FC, GC, GG etc into standard GBA format (.gba) through the conversion software.
Method 2: Directly run those FC, GC, GG etc Emulator Games through starting up the GBA program with some emulator functions (such as Pogoshell). Since G6Flash3 Card has already been built-in emulator function, it can run these Emulator Games directly. For instance: FC, NES, SNES, GB, GBC, PCE, SEGA-MS & GG etc. It's very convenient to the user. For instance, it has function of running Emulator Games, and it is equal to have many game consoles and games with different popular styles in the past.
staat tocht echt snes bij ;)

• pven
  • Niet online
Ik heb besteld by HopeBuy. Uiteindelijk heb ik via PayPal betaald, omdat mijn PostbankCard (MasterCard) niet door die Chinese paysite werd toegestaan (er volgden constant 'failures'). :?

Anoniem: 129155

Wat is er nu dan eigenlijk het voordeel om in dit stadium de engelse versie van de G6 lite te kopen, ten opzichte van de chinese. De chinese is namelijk stukken goedkoper bij psxbox.net.

• pven
  • Niet online
Volgens http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=23341 is er niet echt een verschil. Zo te lezen kan je de op de Chinese een Engelse firmware zetten.

Of toch niet helemaal? :? Het is idd allemaal wat warrig. 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 10-08-2006 10:51 ]

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 129155 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:46:
Wat is er nu dan eigenlijk het voordeel om in dit stadium de engelse versie van de G6 lite te kopen, ten opzichte van de chinese. De chinese is namelijk stukken goedkoper bij psxbox.net.
bij de engelse zit iedergeval een zwart frontje, bij de chineese niet geloof ik.

voor de rest maakt het kwa software niet zoveel uit.

Oftewel gewoon lekker de chinese version bestellen bij psxbox.net voor maar $65,50.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 129155 op 10-08-2006 12:05 ]

• SoulWar1
De Chinese versie is alleen te updaten met de Chinese loader, en de Engelse dus met de Engelse loader. Echter is er, nog voor de engelse versie op de markt was, een loader verschenen die engels was en gewoon werkte op de chinese versie.

Je moet dus kiezen tussen de chinese versie met de nieuwste chinese loader, een oudere engelse loader of gewoon iets meer betalen voor de engelse versie. Zoals eerder gezegd krijg je bij de engelse een zwart+blauw hoesje en de chinese een enemald navy+blauw hoesje. (Correct me if i'm wrong :P)
De hardware tussen beide versies verschilt niet.

Over de emulator functie, er zit echt geen SNES emulator ingebouwd. Het zou me echter niet verbazen als dit in een nieuwe versie van de loader of de U-disk manager ingebouwd wordt, aangezien deze zeer regelmatig een update krijgt met nieuwe functies. (Zoals recentelijk de Media-Extend)

Know Thyself

Ik heb geen G6, is er ook een losse SNES emulator te vinden ergens die op een EZ4 werkt?

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

SoulWar1 schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:42:
Over de emulator functie, er zit echt geen SNES emulator ingebouwd. Het zou me echter niet verbazen als dit in een nieuwe versie van de loader of de U-disk manager ingebouwd wordt, aangezien deze zeer regelmatig een update krijgt met nieuwe functies. (Zoals recentelijk de Media-Extend)
Het is toch niet zo dat die gasten van G6 die emulators bouwen? Afaik gebruiken ze gewoon emulators die al bestaan en bakken ze die in hun software. Als je echt een SNES emulator wilt moet je dan ook eerdergenoemde projecten als SnezziDSboy in de gaten houden. Er zijn talloze emulator nieuwssites die die ontwikkelingen volgen. Het zou mij niets verbazen dat Loopy, de auteur van de PocketNES emulator voor de GBA (die vast ook door G6 en anderen gebruikt wordt), ooit een SNES emulator voor de DS released. :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door jelbo op 10-08-2006 18:47 . Reden: SnessiBOY ]

• SoulWar1
jelbo schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:41:
[...]
Het is toch niet zo dat die gasten van G6 die emulators bouwen? Afaik gebruiken ze gewoon emulators die al bestaan en bakken ze die in hun software. Als je echt een SNES emulator wilt moet je dan ook eerdergenoemde projecten als SnezziDSboy in de gaten houden. Er zijn talloze emulator nieuwssites die die ontwikkelingen volgen. Het zou mij niets verbazen dat Loopy, de auteur van de PocketNES emulator voor de GBA (die vast ook door G6 en anderen gebruikt wordt), ooit een SNES emulator voor de DS released. :Y)
Ze integreren idd bestaande emulators, zoals PocketNES, in hun software.
SnezziDS is een aangepaste versie van Snezziboy. De roms gemaakt door SnezziDS kun je veranderen in .nds bestanden zodat de emulator gebruik maakt van de volledige grootte van het scherm.
(ipv de grootte van de GBA modus)

Deze emulator werkt waarschijnlijk ook gewoon op de EZ-Flash 4, zoals eerder gevraagd.

Know Thyself

• jelbo

jelbo

Hij doet het niet!

Ik vond net weer wat nieuws :')
It's being developed by a newly assembled team called "DS-X" which have had a lot of previous experience in the console hacking business.
The DS Xtreme boasts some very impressive features that could easily knock all other current flash kits out of the water.

What are its main features? Let's take a look:

* Runs completely from the DS slot - No GBA cart required,
* No PassMe, WiFiMe, FlashMe required,
* No need for external memory,
* No additional hardware required,
* 4Gbit (512MB) of built-in onboard flash memory,
* USB Plug 'n' Play - shows as a standard drive - drag and drop,
* High-speed USB 2.0 connection (mini-B connector),
* No software/patching required,
* Hardware and firmware are fully upgradeable,
* Compatible with ALL current and future DS consoles,
* Full sized onboard EEPROM,
* Same size as a standard DS game cartridge - does NOT stick out.
Our ingenious team are delighted to unveil what can only be regarded as the finest example of innovation and quality to grace the DS enthusiast scene. The DS-X (DS Extreme) is a flash cart like no other, just one bespoke single regular DS cart sized device with an exquisitely crafted design opening up an array of possibility on your DS or DS Lite console as never seen before.

Right out of the box the DS-X offers un-paralleled functionality, possessing 4Gbit (512 Mbyte) of memory space, a high speed USB 2.0 in-built connection and a full sized onboard EEprom complete with some serious custom engineering, all of which is enclosed in a specially tailor made durable DS cartridge case. No PC software required, No external memory, No Passme or GBA cart needed, just drag and drop your favourite DS media or homebrew files 'til your heart is content, navigating through them with our savvy custom operating system featured onboard the DS-X – it just couldn't be simpler!

Stay tuned for more information and release date (which is soon), but for now head on over to www.ds-x.com and check out our flash based video trailer.
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/9529/cartcd0.gif Afbeeldingslocatie: http://img161.imageshack.us/img161/6150/usbda3.gif

Afbeeldingslocatie: http://img125.imageshack.us/img125/579/menura8.gif

Bron

[ Voor 32% gewijzigd door jelbo op 10-08-2006 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
@ hierboven: volgens mij zijn de enige verschillen met een G6 lite dat je idd geen passcard nodig hebt en dat het geen GBA-slot in beslag neemt. Voor de rest zie ik weinig spectaculairs. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

... Iemand nog.. een idee of een Animal Crossing rom.. werkt op wifi?..
Ik hoorde dat Mario Kart dat wel doet en Bleach DS ook? < Ja toch?

Maar veel mensen zeggen van niet en de andere weer van wel.
Iemand hier enig idee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

@Pven

Das toch behoorlijk spectaculair.

Wat verwacht jij dan? Een sattelietaansluiting die automatisch games kan ontvangen?

ik kan alleen de prijs nergens vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Turfschipper op 11-08-2006 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
stalscu schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:42:
@Pven

Das toch behoorlijk spectaculair.
Waarom dan? Of ben ik te nieuw qua DS om dit spectaculair te vinden? Wat ik al zei: ik zou de G6 lite de voorkeur geven, met name omdat die wel leverbaar is.
Wat verwacht jij dan? Een sattelietaansluiting die automatisch games kan ontvangen?
Ja! B)
Anoniem: 183944 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 00:33:
... Iemand nog.. een idee of een Animal Crossing rom.. werkt op wifi?..
Ik hoorde dat Mario Kart dat wel doet en Bleach DS ook? < Ja toch?

Maar veel mensen zeggen van niet en de andere weer van wel.
Iemand hier enig idee?

Alvast bedankt.
Google al geraadpleegd? :?

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 11-08-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

Ja maar dit is de all in one type. Bij de G6 lite heb je nog andere dingen nodig. Ook werken best veel dingen niet hierop. Zoals bv Doom DS, en daar gaat het toch wel een beetje om.

Het is de vraag of dit nieuwtje het wel kan, en als het allemaal werkt, en tis nie duur, wordt dit de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stalscu schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 01:30:
Ja maar dit is de all in one type. Bij de G6 lite heb je nog andere dingen nodig. Ook werken best veel dingen niet hierop. Zoals bv Doom DS, en daar gaat het toch wel een beetje om.

Het is de vraag of dit nieuwtje het wel kan, en als het allemaal werkt, en tis nie duur, wordt dit de mijne.
Je vergeet dat die nieuwe kaart dus ALLEEN maar DS games kan afspelen en geen GBA games meer. Een van de redenen voor mij om juist een G6 te halen was om ook GBA games te spelen, aangezien hier een hele hoop goede games voor uit zijn gekomen. Nu nog een goed werkende snes emulator voor DS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 08:03
Net ff bij de psxbox.net een aantal dingen besteld.
G6lite
1GB miniSD
en een passcard3
dit inclusief posting and packing en een 4 % subcharge voor maar €118,56

zo goedkoop heb ik het nog niet gezien.

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

GrumpyGamerDad schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 08:32:
Net ff bij de psxbox.net een aantal dingen besteld.
G6lite
1GB miniSD
en een passcard3
dit inclusief posting and packing en een 4 % subcharge voor maar €118,56

zo goedkoop heb ik het nog niet gezien.
waarom die 1gb minisd? de g6 kan daar niet mee overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrumpyGamerDad
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-07 08:03
Hubert schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:11:
[...]

waarom die 1gb minisd? de g6 kan daar niet mee overweg.
extra voor mijn PDA of GSM..... ;)

http://youtube.com/c/Mikesgameworld | Blizzard addict | Gamer pur sang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap ook inderdaad niet waarom je het geheugenkaartje erbij hebt besteld.
Overigens vind ik het nietzo erg dat de chinese versie van de G6 nog niet de black shell heeft, die komen ongetwijfeld nog wel los te koop ergens.
Ben nu gewoon gegaan voor de G6 Lite + passcard 3+ screenprotector voor maar 104 dollar dat is iets meer dan 80 euro, geen geld dus.

Ik ben ook wel benieuwd naar wat dieper uitgewerkte gebruikerservaringen, voelt iemand zich hiertoe aangesproken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jelbo schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:41:
Het zou mij niets verbazen dat Loopy, de auteur van de PocketNES emulator voor de GBA (die vast ook door G6 en anderen gebruikt wordt), ooit een SNES emulator voor de DS released. :Y)
Ik ga die sites eens bekijken, speelde ze nu vooral op de pc met een emulator en de toppers straks op de nieuwe Wii. Maar wellicht komt Nintendo zelf met een paar SNES compilaties voor de DS?
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.