Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 2

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 25.882 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Ik wil graag homebrew en backups van mijn games spelen op mijn DSlite, maar ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, en de OP gaat alleen over de GBA. Dus kan iemand mij even zeggen welke dingen ik allemaal nodig heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Ik ben van plan een DS-Lite + Supercard Lite + miniSD + Cardreader aan te schaffen. Hierop wil ik met name Homebrew gaan draaien, games zal ik nog gewoon kopen. Wel ben ik van plan om van mijn gekochte games de roms in te laden, zodat ik niet overal de game-cartridges mee hoef te slepen.

Heb ik dan genoeg aan deze combinatie? Het flashen laat ik doen, ik koop daar geen Supercard3 voor. Ik lees hier namelijk alleen maar over de G6 Lite, is die dan zoveel malen beter?

Het prijskaartje van €235 neem ik dan even voor lief :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 61283 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:20:
Ik wil graag homebrew en backups van mijn games spelen op mijn DSlite, maar ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen, en de OP gaat alleen over de GBA. Dus kan iemand mij even zeggen welke dingen ik allemaal nodig heb?
Dan maak je maar zin ... :O

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:21

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 14:49:
Ik ben van plan een DS-Lite + Supercard Lite + miniSD + Cardreader aan te schaffen. Hierop wil ik met name Homebrew gaan draaien, games zal ik nog gewoon kopen. Wel ben ik van plan om van mijn gekochte games de roms in te laden, zodat ik niet overal de game-cartridges mee hoef te slepen.

Heb ik dan genoeg aan deze combinatie? Het flashen laat ik doen, ik koop daar geen Supercard3 voor. Ik lees hier namelijk alleen maar over de G6 Lite, is die dan zoveel malen beter?

Het prijskaartje van €235 neem ik dan even voor lief :X
g6 plus passcard 3 inc shipping 101 euro bij divneo.cn
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/56cf022cb4d2ea40d5faf4e6b67f20ec/thumb.jpg

zoals je ziet steekt er nix uit,
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/390edd4e63c56b9ac1484e948e79f398/thumb.jpg

hier nogmaals dicht:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/fb47a045ca4c336e9b324c740fa3b094/thumb.jpg

en dit is hem aan:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/86f45970ce9c4e6cf9130d4795944383/thumb.jpg

ik moet zeggen dat kwa kompatibiliteit van gba en nds ik geen problemen heb alles werkt. nes ook out of the box.
menu ziet er leuk uit en is aan te passen.
hij is maar 512mb maar kom op. heb er nu 8 nds spellen op zitten, 6 gba en 8 nes.
hmm en heb nog ruim 180mb vrij.

wat mij betreft bijna perfect. nu alleen snes support nog goed. :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-07 08:34

NoTimeRemains

I know

zijn er nog mensen die een g6 ergens gaan bestellen?

kan ik dan mss mee bestellen?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hubert: De passcard3 is dus om hem te flashen? Of moet ook die er permanent in dus?

Helaas is de G6-Lite een fors stuk duurder dan de Supercard Lite, maar ik hou hem in overweging. Het enige wat ik jammer vind is dus dat het geheugen niet uitbreidbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 37526 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:14:
Hubert: De passcard3 is dus om hem te flashen? Of moet ook die er permanent in dus?

Helaas is de G6-Lite een fors stuk duurder dan de Supercard Lite, maar ik hou hem in overweging. Het enige wat ik jammer vind is dus dat het geheugen niet uitbreidbaar is :)
de passcard3 heb je nodig om te kunnen booten van je gba slot. anders zou je je ds kunnen flashen, en dat brengt de nodige risico met zich mee. met deze dus niet ;)

zoals ik al zei, kwa ruimte is het meer dan zat voor mijn behoefte maar dat kan natuurlijk voor jou anders zijn.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

ik heb net een G6 Lite and Passcard 3 besteld bij Divineo :) ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

HIValicious schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 16:05:
ik heb net een G6 Lite and Passcard 3 besteld bij Divineo :) ik ben eens benieuwd hoe lang het duurt :)
Same! Betaling is al binnen en accepted! :)

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

damn jij bent eerder ;)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
In de mail van HopeBuy staat het onderstaande:
Important: Please refuse to sign the package in conditions list below:
1. The weight is different.
2. The seal of "Romman"is borken.
3. If the items in the package are different from your order.
Punt 1 en 2 kan ik inkomen (er vanuit gaande dat broken wordt bedoeld ;)), maar punt 3 weet je toch pas nadat je het pakketje al aan hebt genomen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Controleren terwijl de postbode wacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hubert schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:26:
[...]

de passcard3 heb je nodig om te kunnen booten van je gba slot. anders zou je je ds kunnen flashen, en dat brengt de nodige risico met zich mee. met deze dus niet ;)

zoals ik al zei, kwa ruimte is het meer dan zat voor mijn behoefte maar dat kan natuurlijk voor jou anders zijn.
Naast het interne geheugen dan, wat zijn dan de grote verschillen tussen de G6-Lite en de Supercard-Lite? Google vind mij niet zo aardig ;(

edit

Google werkt weer, je mag mijn vraag negeren.

Een G6-Lite + Passcard3 zijn hoe ik ze ga gebruiken hetzelfde, met als voordeel het snellere geheugen (de G6-Lite dus). 512 megabyte is achteraf gezien prima, ik dacht dat ROMS minimaal 200 megabyte waren :)

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 11-08-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Ik geloof dat ze bezig zijn met een 8Gbyte G6, dus als je 512MB echt te weinig vind kun je daar op wachten. Maar persoonlijk is 512MB meer dan genoeg, tenzij je nooit van plan bent DS spellen te verwijderen die je niet meer speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184109

Hmm, ik wilde eerst gaan voor een MK4, maar nu ik die verhalen zo lees over de G6 kan ik die beter kopen. Het kan geloof ik zo'n beetje alles afspelen behalve snes games? Op Winsunx staat dat er ook emulators zijn voor de snes: http://www.winsunx.com/list.php?mod=743#Whats_includes maar werken die dan niet goed of zo?
In ieder geval, ik denk dat ik de engelse versie dan ga halen, met deze Passcard: http://www.winsunx.com/list.php?mod=670 .Dit is een nieuwere versie, maar het heeft verder geen nadelen ten opzichte van de G6?
Volgens mij moet ik voor het hele gedoe zo'n 100 euro neerleggen, weet er iemand waar je de G6 het beste kan halen? Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Hubert schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:26:
anders zou je je ds kunnen flashen, en dat brengt de nodige risico met zich mee.
Is dat nu daadwerkelijk zo? Ik vind er maar weinig over op internet en ik spreek alleen maar mensen die goede ervaringen ermee hebben.

Is er een betrouwbare bron waar de risico's staan uitgelegd (daarmee bedoel ik dus geen gesponsorde bron van passme aanbieders en webwinkels)? Het flashen is in iedergeval beter voor je batterijduur lees ik op diverse sites (de passme neemt stroom). Maar zoveel zal dat ook niet zijn.

Als je niemand in de omgeving hebt die hem kan flashen, dan is het kopen van een passme zeker het beste omdat je dan goedkoper uitbent.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-07 09:30
RiCk schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 17:11:
[...]
[...]
Bij die Hopebuy, ook redelijk goedkoop: 80,39 omgerekend.

Meer niet nodig toch?
Man ik wordt gek van alle verschillende producten :P houdt het denk ik hier maar op, niet nodig om je DS te flashen (hate that), SD card dus alle ruimte en zodra ik dit spul binnen heb kan ik direct mijn programma's en spellen spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129155

Ik heb de Chinese G6 Lite bij www.psxbox.net voor maar 65 dollar.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 129155 op 12-08-2006 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:57

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Welke ROM manager gebruiken jullie voor de GBA? Ik gebruikte altijd GBAll maar die word al tijden niet meer geupdate en de site ervan lijkt niet meer te bestaan. Ik heb zonet rom manager getest maar ik kan daarbij geen goede dat file vinden voor de bekende genummerde roms.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Chinese versie, is dat niet vreselijk irritant en onhandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184109 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:15:
Chinese versie, is dat niet vreselijk irritant en onhandig?
Ik heb er zelf idd de tien euro wel voor over, om alles in het Engels te hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Ik heb de chinese versie omdat de engelse versie er toen niet was. In totaal inclusief alles iets minder dan 100 euro. Had natuurlijk liever engels gewild maar ik heb er totaal geen last van (enige wat ik doe is spel aanklikken en spelen maar, pda troep hoef ik niet). Maar we kunnen concluderen dat het nu de engelse versie is die je moet nemen mocht je hem nog niet besteld hebben. En nu on topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik ben ook aan het kijken naar een DS-Lite voor de vakantie.

Ik kan via de Nintendo Importeur goedkoop aan mn DS komen en ook goedkoop aan games, maar vanwege eerdere ervaringen met Gameboys etc wil ik toch graag mijn roms meenemen op 1 enkele kaart. Ben in het verleden wel eens met 30 spellen van de gameboy op vakantie gegaan en had er op de terugweg nog 22... Rest was kwijt / "geleend".

Maar nu mijn vraag, is er ergens in NL een "echte" winkel waar ik zo'n G6-Lite kan gaan ophalen? Want ik ga op korte termijn op vakantie en bestellen vanaf een duitse site is me toch iets te risicovol.... (Heb em komende woensdag nodig ;))

Na het gebruik van zo'n G6, kun je dan ook nog gewoon online spelen en je GBA slot gebruiken voor GBA games?

En ik neem aan dat ik met een DS + Games + een G6 helemaal klaar ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bor de Wollef schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:12:
Welke ROM manager gebruiken jullie voor de GBA? Ik gebruikte altijd GBAll maar die word al tijden niet meer geupdate en de site ervan lijkt niet meer te bestaan. Ik heb zonet rom manager getest maar ik kan daarbij geen goede dat file vinden voor de bekende genummerde roms.
gba renamer had ik altijd, maar die heeft ook geen data files meer? Ik kon ze niet vinden althans en die website was ook verdwenen (van gba renamer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbensander schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 20:53:
Maar nu mijn vraag, is er ergens in NL een "echte" winkel waar ik zo'n G6-Lite kan gaan ophalen?

Na het gebruik van zo'n G6, kun je dan ook nog gewoon online spelen en je GBA slot gebruiken voor GBA games?

En ik neem aan dat ik met een DS + Games + een G6 helemaal klaar ben?
Je hebt nog een pass me nodig.

In welke omgeving zoek je een winkel? In Schiedam zit www.ombouwwinkel.nl bijvoorbeeld. Een G6 met pass me kost daar wel 150 euro en je bent dus iets van 50 euro meer kwijt als je het daar koopt ipv online. Rechtstreekse link: http://www.ombouwnederlan...atalog/index.php?cPath=81

En ja, je kan ook gewoon gba games erop spelen. Maar die kan je natuurlijk ook op je G6 zetten. Zou handig zijn als er een openingspost kan komen waarin alles staat voor de beginners.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 12-08-2006 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 13:56:
[...]

Is dat nu daadwerkelijk zo? Ik vind er maar weinig over op internet en ik spreek alleen maar mensen die goede ervaringen ermee hebben.

Is er een betrouwbare bron waar de risico's staan uitgelegd (daarmee bedoel ik dus geen gesponsorde bron van passme aanbieders en webwinkels)? Het flashen is in iedergeval beter voor je batterijduur lees ik op diverse sites (de passme neemt stroom). Maar zoveel zal dat ook niet zijn.

Als je niemand in de omgeving hebt die hem kan flashen, dan is het kopen van een passme zeker het beste omdat je dan goedkoper uitbent.
je leest het wel veel, en besides eenmaal geflashed kan je fluiten naar garantie.
nu is het passcard eruit en viola origineele ds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Alleen loopt een NDS vast in slaapstand toch?

Als je een Passcard gebruikt?

Zoiets heb ik gelezen teminste.
Want als je slaapstand wil benutten heb je een originele NDS game nodig.

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129295

DJ_The_SP schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 01:26:

goeie vraag...eens proberen jongens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Bij Winsunx zondag 13 augustus bestelling geplaatst:

G6 Lite (4Gbit English Version) US$87.45 (~$70.02 EUR)
PASSCARD-3 (New Version) US$14.915 (~$11.94 EUR)( 5% off )
Subtotal : US$102.365 (~$81.97 EUR)
Weight : 0.23 kg

Met verzendkosten 103 euro. Ik zal hier laten horen hoe en wanneer het ontvangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

DJ_The_SP schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 01:26:

nee hoor loopt niet vast. iedergeval hier niet met een passcard3 en g6.
no problememo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-05 14:58

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Hubert schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 11:58:
[...]

nee hoor loopt niet vast. iedergeval hier niet met een passcard3 en g6.
no problememo's :)
Hmm, misschien dat de G6 een slaapstand kent.

Misschien dat dit bij Supercard of M3 voorkomt?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorry dat ik het hier vraag, maar ik kan het nergens vinden.

Ik neem aan dat DHL niet op zondag bezorgd? Ik zie dat mijn G6lite en Passcard Amsterdam voorbij zijn gegaan vandaag, vandaar mijn vraag.

Thanks @ hieronder! :)

[ Voor 6% gewijzigd door pven op 13-08-2006 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
pven schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:44:
Sorry dat ik het hier vraag, maar ik kan het nergens vinden.

Ik neem aan dat DHL niet op zondag bezorgd? Ik zie dat mijn G6lite en Passcard Amsterdam voorbij zijn gegaan vandaag, vandaar mijn vraag.
Nee niet op zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

DJ_The_SP schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 12:16:
[...]

Hmm, misschien dat de G6 een slaapstand kent.

Misschien dat dit bij Supercard of M3 voorkomt?
geloof dat de g6 en passcard3 juist wel compatible zijn met slaapstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

edit

[ Voor 152% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-08-2006 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182576

Anoniem: 129295 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:17:
[...]

goeie vraag...eens proberen jongens!
gewoon orgineel spel achterin en slaapstand doet t perfect, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet er iemand een goedkopere/betere winkel om die g6, passcard3 te bestellen als Winsunx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-07 08:04
Hubert schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:23:
[...]

geloof dat de g6 en passcard3 juist wel compatible zijn met slaapstand.
Het heeft niets te maken met je passcard of flashcard, er moet gewoon een nds kaart in je ds zitten wil je slaapstand werken. Het type maakt niet uit, kan een passcard zijn, een orgineel spel of een dummy card.

Dus als je je DS hebt geflashed moet je altijd een dummy card of orgineel spel erin hebben wil de slaapstand werken. En als je de passcard eruit haalt na het booten van je flashcard om stroom te besparen, werkt je slaapstand dus ook niet.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

wat bedoelen jullie eigk met slaapstand?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
HIValicious schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:30:
wat bedoelen jullie eigk met slaapstand?
Dat je hm kunt dichtklappen als je een spel open hebt. Het groene lampje knippert dan.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
Anoniem: 184109 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:57:
Weet er iemand een goedkopere/betere winkel om die g6, passcard3 te bestellen als Winsunx?
www.divineo.cn . ik had daar besteld met dhl express duurde 4 dagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoulWar1 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 16:28:
ed moet je altijd een dummy card of orgineel spel erin hebben wil de slaapstand werken.
Waar koop je een dummy kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
cbxmelk schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

Is niet goedkoper volgens mij, maar scheelt allemaal niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

cbxmelk schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 17:23:
[...]

welke optie kwa verzend heb je gepakt?

ik had de middelste...

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Bij de bekende importwinkels, bijv. PSXbox.net

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

HIValicious schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:08:
[...]

ik had de middelste...
Ik had vrijdag gekozen voor de $23.11 shipping, 12/8 is mijn pakketje de deur uitgegaan en heb gelijk een tracking number gekregen

Verwacht het pakketje dinsdag / woensdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10-06 10:31
HIValicious schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:08:
[...]

ik had de middelste...
Shipping Method: EMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Anoniem: 133714 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:04:
Er is een nieuwe software-versie uit voor de G6 Lite 4G (09-08-2006; zie www.g6flash.com):
  • G6 U-DISK Manager V4.2
  • G6 Loader V4.2A
Versie V4.2B van de G6 Loader is uit (12-08-2006):
  1. fix the bug in previous version of the loader version V4.2A (A few games may hang up with installing loader version V4.2A.)
  2. Improve the reliability of the software reset function. Now, it works fine even performing the reset function many times.
Zie www.g6flash.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SoulWar1 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 18:28:
[...]
Bij de bekende importwinkels, bijv. PSXbox.net
Gaat iemand daar nog wat bestellen en kan hij/zij daar dit kaartje voor mij bestellen? Ik ben te bereiken op rolandsnoek@hotmail.com

Het is een beetje zonde om meer euro's te betalen aan verzendkosten dan het kaartje zelf kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185307

wat ik nog niet helemaal begrijp is hoe je films kunt kijken dmv G6 lite. Veranderd G6 lite het bestandstype vanzelf en hoeveel geheugen neemt een gemiddeld film bestand dan(een divx film bijv)? Aangezien het geheugen van G6 lite 512 mb is, hoe werkt dat? En hoeveel geheugen neemt een gemiddeld NDS spelletje in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185307 schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:33:
wat ik nog niet helemaal begrijp is hoe je films kunt kijken dmv G6 lite. Veranderd G6 lite het bestandstype vanzelf en hoeveel geheugen neemt een gemiddeld film bestand dan(een divx film bijv)? Aangezien het geheugen van G6 lite 512 mb is, hoe werkt dat? En hoeveel geheugen neemt een gemiddeld NDS spelletje in?
ik zit nu op mijn werk en kan even niet bij mijn links, maar voor het bekijken van films heb je een viewer nodig die je kan downloaden (weet alleen de naam niet uit mijn hoofd). Daar zitten ook programmaatjes bij die je kan gebruiken om films in NDS formaat te zetten.

Een spelletje neemt tussen de 16 en 64MB gemiddeld in, er passen dus iets van 8 games met gemak op de G6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
Vectrex Dude schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 09:37:
Bij Winsunx zondag 13 augustus bestelling geplaatst:

G6 Lite (4Gbit English Version) US$87.45 (~$70.02 EUR)
PASSCARD-3 (New Version) US$14.915 (~$11.94 EUR)( 5% off )
Subtotal : US$102.365 (~$81.97 EUR)
Weight : 0.23 kg

Met verzendkosten 103 euro. Ik zal hier laten horen hoe en wanneer het ontvangen is.
Update: maandag 14 augustus confirmation email gehad van de betaling (die krijg je pas nadat je met paypal hebt betaald). Dit emailtje moet je bevestigen. Shipping date zou 15 augustus zijn. Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vectrex Dude schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:21:
[...]

Update: maandag 14 augustus confirmation email gehad van de betaling (die krijg je pas nadat je met paypal hebt betaald). Dit emailtje moet je bevestigen. Shipping date zou 15 augustus zijn. Wordt vervolgd.
Mijn inziens is het niet nodig om iedere status-update van je order hier te vermelden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
pven schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:31:
[...]

Mijn inziens is het niet nodig om iedere status-update van je order hier te vermelden. :Y)
Je hebt gelijk, verveelde me, maar daar hoef ik heel got niet mee lastig te vallen ;)
Ik zal de volgende update geven als het binnen is, en ik ook gebruikerservaring heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe lang de batterij met de g6 en een passcard 3 meegaat? Want een extra battery pack kost bij winsunx maar 5 dollar, mocht de batterij snel op gaan. Ik ben ook van plan om een dual screen protector te kopen ( plastic velletje wat je op de schermen legt). Bij Winsunx hebben ze twee varianten, een goedkopere en een duurdere, weet er iemand of er enig verschil tussen beide zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64138

Anoniem: 184109 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 11:29:
Weet iemand hoe lang de batterij met de g6 en een passcard 3 meegaat? Want een extra battery pack kost bij winsunx maar 5 dollar, mocht de batterij snel op gaan. Ik ben ook van plan om een dual screen protector te kopen ( plastic velletje wat je op de schermen legt). Bij Winsunx hebben ze twee varianten, een goedkopere en een duurdere, weet er iemand of er enig verschil tussen beide zit?
Weet ik niet precies maar ik kan je verzekeren dat je lang kan gamen met de g6 en een passcard 3. Geloof gewoon de volle tijd als je normaal zou doen. Het schijnt wel dat je de DS niet in slaap stand moet zetten met een G6 en passcard 3 erin, aangezien de batterij van de g6 zich zelf dan gaat opladen tot die vol is en dat kost aardig wat stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185307

Anoniem: 32279 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 10:02:
[...]

ik zit nu op mijn werk en kan even niet bij mijn links, maar voor het bekijken van films heb je een viewer nodig die je kan downloaden (weet alleen de naam niet uit mijn hoofd). Daar zitten ook programmaatjes bij die je kan gebruiken om films in NDS formaat te zetten.

Een spelletje neemt tussen de 16 en 64MB gemiddeld in, er passen dus iets van 8 games met gemak op de G6.
Aha, ow okee, bedankt, weet ik nu al wat meer :) Die link zou helemaal te gek zijn om die viewer te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
Anoniem: 64138 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:44:
[...]

Weet ik niet precies maar ik kan je verzekeren dat je lang kan gamen met de g6 en een passcard 3. Geloof gewoon de volle tijd als je normaal zou doen. Het schijnt wel dat je de DS niet in slaap stand moet zetten met een G6 en passcard 3 erin, aangezien de batterij van de g6 zich zelf dan gaat opladen tot die vol is en dat kost aardig wat stroom.
In slaapstand wordt er meer stroom verbruikt omdat de flashcard onder spanning blijft, dit is dus niet specifiek bij de G6. Verder gaat de batterij in de G6 een jaar of 2 a 3 mee, dus zoveel zal hij niet verbruiken bij het opladen. Het opladen gebeurd overigens in niet alleen in slaapstand, maar ook tijdens het gebruik en als je de G6 in de usb-burner op de pc hebt aangesloten.

De vraag, hoe lang gaat de accu van je DS mee, is moeilijk te beantwoorden. Dit is namelijk ook afhankelijk van de DS die je hebt (Phat of Lite) en de helderheid van je scherm.
Ik haal met Passcard3/G6 Lite en me DS Lite op helderheid 3 ongeveer 4 tot 5 uur en op helderheid 4 ongeveer 3 tot 4 uur... Met mijn orginele spellen kom ik hoger uit....zo'n 7 uur op stand 3

Edit: Owja, die extra battery pack moet je niet kopen. Mocht je orginele accu defect zijn kun je een orginele nintendo accu kopen ter vervanging. De 3e party accu's zijn echt slecht, zelfs als ze aangeven langer mee te gaan, is dit vaak korter. En ik denk ook niet dat Nintendo nog garantie geeft mocht de 3e party accu een defect veroorzaken.

En als screenprotector zou ik die iets duurdere nemen van Hori. Deze zijn officieel door Nintendo gelicenseerd en dus van zeer goede kwaliteit. Ze zuigen zich aan het scherm vast ipv te werken lijm oid, en zijn dus ook weer makkelijk te verwijderen. Let wel op dat je de goede besteld, er zijn protectors voor de Phat en de Lite.

[ Voor 33% gewijzigd door SoulWar1 op 14-08-2006 14:13 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183944

Uhm..

Weet hier iemand nog een manier om .CHT's te maken?
"Take Action Replay Codes" "Put them in a AR Crypt"
"Then save it as a txt file" "use ar2cht.exe"

.. Maar al die spullen zijn nergens meer te krijgen.
Weet iemand een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Wat is het verschil tussen een G6-Lite en een Supercard Lite ? Want in het DS topic las ik dat de combinatie van Supercard Lite + Superkey al voor € 75,- te verkrijgen zijn. Dat scheelt toch weer € 25,-. Tenminste als ik dan niet nog een SD kaartje erbij hoef te kopen, want dan is de winst ook weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ikbensander schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:55:
Wat is het verschil tussen een G6-Lite en een Supercard Lite ? Want in het DS topic las ik dat de combinatie van Supercard Lite + Superkey al voor € 75,- te verkrijgen zijn. Dat scheelt toch weer € 25,-. Tenminste als ik dan niet nog een SD kaartje erbij hoef te kopen, want dan is de winst ook weer weg.
De G6 Lite-4G heeft een vast intern geheugen van 512 Mb. De Supercard heeft geen vast intern geheugen en daar moet je dus nog een geheugenkaart in doen.

De G6 Lite-4G plus Passcard3 kan je ook kopen voor ca. 77 euro excl. verzendkosten. Ik heb goede ervaringen met http://www.hopebuy.com/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn G6 Lite en mijn passcard zijn binnen; is vrijdag door HopeBuy verzonden en deze middag bezorgd. :)

Ik neem aan dat de default instellingen bij het schrijven met G6 U-diskmanager goed zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182576

ja hoor die zijn gewoon goed,

zorg er wel even voor dat je de nieuwste update eerst instaleert,

die voorkomt wat problemen met backups en homebrew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 08-07 10:57

jelbo

Hij doet het niet!

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31445

Ik ben toch maar voor de superkey+supercard lite micro sd gegaan ipv de G6 lite. Ben ik achteraf heel blij om. M'n eerste indrukken:

- DS spellen draaien perfect, geen enkele vertraging (sandisk micro sd)
- Slaapstand (als je je ds dichtklapt) werkt
- Save functie sneller en handiger dan van G6
- GBA ondersteuning schijnt iets minder dan bij G6 te zijn, maar dat speel ik toch niet
- Support voor homebrew beter
- Hulsje iets minder mooi afgewerkt dan G6, maar steekt niet uit. Micro sd blijft goed zitten
- Software simpel maar functioneel, geen touch menu zoals bij G6 maar start wel sneller op (en je zit toch maar een seconde in dat menuutje om een spel te selecteren)
- Micro sd ipv 512 mb fixed groot voordeel

Bij hopebuy gekocht, met paypal betaald, met DHL laten verzenden, binnnen drie werkdagen binnen en voor de superkey+supercard samen maar 71 euro kwijt, inclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik zoek me op Google en de site van G6 suf naar de toets-combinaties om een soft-reset en een intance save te doen op een G6 Lite 4G, maar kan het dus niet vinden. De toets-combinatie die ik heb gevonden (R+L+X+Y+A+B) voor een soft-reset werkt niet.

Kan iemand me aub helpen?

@ hieronder: thanks! Ik weet niet hoe het kan, maar die review had ik nog niet gevonden. En idd: alles wat ik wil weten, wordt erin vermeld.

Een dingetje nog: is het mogelijk om je NDS-bestanden aan te passen nadat ze al op je G6 zijn geplaatst?

[ Voor 31% gewijzigd door pven op 15-08-2006 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 08:39:
Ik zoek me op Google en de site van G6 suf naar de toets-combinaties om een soft-reset en een intance save te doen op een G6 Lite 4G, maar kan het dus niet vinden. De toets-combinatie die ik heb gevonden (R+L+X+Y+A+B) voor een soft-reset werkt niet.

Kan iemand me aub helpen?
Je moet de optie "Software reset" in de G6 U-Disk Manager aanzetten op het eerste tabblad van het venster dat verschijnt nadat je de knop Write hebt gekozen. Dan werkt de genoemde toets-combinatie, behalve in Mario Kart DS.

Lees anders deze review voor meer informatie.

En wat bedoel je met het aanpassen van de NDS-bestanden nadat ze op de G6 staan? Je kan ze m.b.v. de G6 U-Disk Manager verwijderen en opnieuw schrijven (met eventuele aangevinkte opties en eventueel vanuit een ZIP-file). Je kan ook de NDS-bestanden (dus geen ZIP-file) "met de hand" naar de G6 kopieren. Het is logisch dat je dan geen bewerkingen kan doen op de NDS-bestanden, zoals dat met de G6 U-Disk Manager wel kan.

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 133714 op 15-08-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183676

@ Arthur

Heb jij de MicroSD er ook bij bestelt, want volgens mij is dat veel voordeliger.
En zo niet, waar heb je de MicroSD dan gekocht?
De kaartjes die ik vindt zijn allemaal best prijzig (rond 40/50 euro voor 512mb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Anoniem: 31445 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:48:

Bij hopebuy gekocht, met paypal betaald, met DHL laten verzenden, binnnen drie werkdagen binnen en voor de superkey+supercard samen maar 71 euro kwijt, inclusief verzendkosten.
SC Lite+Super Key+microSD 512M Combo $86.90USD

Moet ik die dan hebben? En passen die microSD kaartjes ook in mijn gewone SD Slot? Of moet ik dan een extra houdertje hebben? Want ik heb SD Slot in mn laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183676

ikbensander schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:25:
[...]

SC Lite+Super Key+microSD 512M Combo $86.90USD

Moet ik die dan hebben? En passen die microSD kaartjes ook in mijn gewone SD Slot? Of moet ik dan een extra houdertje hebben? Want ik heb SD Slot in mn laptop.
Ik weet niet of MicroSD ook in je SD slot past maar je krijgt er een cardreader bij als je een
SC Lite+Superkey+microSD 512mb/1gb koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Vrijdag een G6 besteld bij divineo, zojuist binnen gekomen! Nu bezig met software installeren...

Het vervangen van de "hoesjes" is redelijk makkelijk, zal straks meer indrukken geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31445

Ik heb de micro sd gewoon bij de computerboer om de hoek gekocht.
Voor 40 e heb je een 1 gig, en dat zit na 25 spelletjes al vol. Als je het goedkoop wil houden kan je voor een tientje al 256 mb krijgen, daar pas ieder spel op, maar niet zoveel tegelijkertijd. Check de princewatch anders.
Bij vrijwel ieder micro sd kaartje (iig sandisk en kingston) zit een adapter om ze met een SD cardreader te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mara25
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06-2024
@ Arthur: Ik ga vanavond waarschijnlijk ook die supercard lite bij Hopebuy bestellen. Zitten daar ook (net als bij de G6 lite) verschillende kleuren frontjes bij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Royal schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:44:
Vrijdag een G6 besteld bij divineo, zojuist binnen gekomen! Nu bezig met software installeren...

Het vervangen van de "hoesjes" is redelijk makkelijk, zal straks meer indrukken geven :)
Ik heb gisteren het hoesje ook vervangen; het is echt een stukje cake. Schroefje los, overhevelen en schroefje vast; dat kan iedereen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Royal schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:44:

hoe laat heb je besteld?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129989

Ik heb net een G6 lite besteld. En nu vraag ik me af of je alleen via die toetsencombinatie je games kun saven, of ook met de standaard save optie in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Niet online

Royal

Flush

Vrijdag rond 5 uur besteld en is zaterdag geshipped

Betaald met paypal shipping via EMS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

mmm volgens mij hebben we precies hetzelfde gedaan....

ik ben nu wel ongeduldig aan het worden....
ik wil hem hebben nu!

----
hij is binnen :)
gelukkig!

heb ik een vraagje aan jullie! zouden jullie mss de software van de g6 kunnen hosten? ik kan hem nl niet downloaden dus ik moest een oude versei gebruiken

[ Voor 44% gewijzigd door NoTimeRemains op 15-08-2006 15:11 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen hoe je nou een game start op de DS?

- passkey3 erin
- daarin de g6? of moet je dat swappen?
- g6 starten
- rom starten

of zit ik er naast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
HIValicious schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:24:
heb ik een vraagje aan jullie! zouden jullie mss de software van de g6 kunnen hosten? ik kan hem nl niet downloaden dus ik moest een oude versei gebruiken
Uhmz ... zie http://www.g6flash.com. :?
g00fy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:42:
Kan iemand me uitleggen hoe je nou een game start op de DS?

- passkey3 erin
- daarin de g6? of moet je dat swappen?
- g6 starten
- rom starten

of zit ik er naast ?
Wat je zegt klopt: passcard3 en G6 kunnen erin als de DS uit staat, daarna je DS aanzetten en het spreekt eigenlijk voor zich. Overigens moet je op je G6 natuurlijk wel iets zetten wat je op je DS kan spelen; dat erop zetten moet je vanaf je PC doen, maar ook dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

Heb net mijn g6lite+passcard3 binnen, werkt allemaal perfect

alleen vroeg ik mij af hoe je audio+filmpjes kan kijken, dit gaat blijkbaar niet via het dragndrop prinicipe

de movie converter die bij de g6 zit is in het chinees en/of japans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138251

Anoniem: 109288 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:55:
Heb net mijn g6lite+passcard3 binnen, werkt allemaal perfect

alleen vroeg ik mij af hoe je audio+filmpjes kan kijken, dit gaat blijkbaar niet via het dragndrop prinicipe

de movie converter die bij de g6 zit is in het chinees en/of japans...
Hier is de engelse software http://www.g6flash.com/download.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288

ja die had ik zelf ook al geprobeerd, maar die link naar de software werkt hier dus niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
Wat is ongeveer de levertijd van Hopebuy? Want ik ga morgen een week weg, dus als levertijd nou 8 dagen is dan bestel ik morgen en heb ik em als ik em terug ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
G6 Lite: klopt het dat ik bij een NDS-game geen instant save heb? :?
(Dit lijkt alleen bij GBA te werken.)

Het zou moeten werken:
Highest DS game compatibility with perfect save function. (Only 1 title found incompatible)

[ Voor 42% gewijzigd door pven op 15-08-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 18:31:
G6 Lite: klopt het dat ik bij een NDS-game geen instant save heb? :?
(Dit lijkt alleen bij GBA te werken.)

Het zou moeten werken:

[...]
Instant save is alleen voor GBA spellen als je Enable Real Time aanvinkt tijdens het patchen.
De door jou geposte quote gaat over de normale save functie in-game, die dus met bijna alle spellen werkt.

Deze 'normale' saves worden opgeslagen in de .0, .1 en .2 bestanden, de instant-saves worden opgeslagen in .is0, .is1 en .is2, die je dus alleen in de GBA directory vindt.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129989

SoulWar1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
[...]

Instant save is alleen voor GBA spellen als je Enable Real Time aanvinkt tijdens het patchen.
De door jou geposte quote gaat over de normale save functie in-game, die dus met bijna alle spellen werkt.

Deze 'normale' saves worden opgeslagen in de .0, .1 en .2 bestanden, de instant-saves worden opgeslagen in .is0, .is1 en .is2, die je dus alleen in de GBA directory vindt.
Bedankt! Was ook gelijk het antwoord op mijn vraag of je ook gebruik kunt maken van de normale in-game save functie :) Kan bijna niet wachten dat hij binnen is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
SoulWar1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:00:
[...]

Met de normale saves bedoel je dat als je bv. een level uit hebt gespeeld, dat je daar dan weer verder kan?

Uiteraard dank voor de uitleg! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109288 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:20:
ja die had ik zelf ook al geprobeerd, maar die link naar de software werkt hier dus niet..
Dit is de rechtstreekse link naar de G6-downloadpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:42:
[...]

Met de normale saves bedoel je dat als je bv. een level uit hebt gespeeld, dat je daar dan weer verder kan?

Uiteraard dank voor de uitleg! :)
Ja, met normale saves bedoel ik uiteraard het opslaan van het spel 'zoals het bedoelt is'.
Dus dezelfde manier als ook de orginele spellen werken. Enige verschil is dat je met de G6 Lite 3 slots hebt (de 3 save bestanden) en met een orgineel spel dus maar 1 slot.
(Al kunnen sommige spellen meerdere saves in 1 slot bewaren zoals Kirby, Mario 64, NSMB, MP:H, Brain Training etc.)

Misschien ook leuk om te weten, je kunt de rom + saves van je orginele spellen op de G6 zetten zodat je niet steeds NDS kaartjes hoeft te verwisselen. Andersom werkt dit ook. (Save bestand op je orgineel spel zetten)

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
pven schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 15:49:
[...]

Uhmz ... zie http://www.g6flash.com. :?

[...]

Wat je zegt klopt: passcard3 en G6 kunnen erin als de DS uit staat, daarna je DS aanzetten en het spreekt eigenlijk voor zich. Overigens moet je op je G6 natuurlijk wel iets zetten wat je op je DS kan spelen; dat erop zetten moet je vanaf je PC doen, maar ook dat spreekt voor zich.
Welke van de 2 is het dan :?

1. passkey erin, ds aan en dan vervolgens de g6 swappen met de passkey?
2. passkey erin, ds aan, ds uit, en dan de g6 erin, ds aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
g00fy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:15:
[...]

Sorry, ik heb het niet goed gelezen. Ik dacht dat je het over een Passcard had, maar je hebt het over een Passkey; daar heb ik helaas geen ervaring mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
g00fy schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:15:
[...]

Je denkt veel te moeilijk :P

De passcard 3 gaat in het NDS slot 1 en de G6 Lite gaat in het GBA slot 2. Dan zet je hm aan en kun je spelen ;)

Edit: Ik had 'passkey' ook foutief gelezen, maar deze werken volgens mij hetzelfde als een passcard.
Enige verschil is dat je een orgineel spel in de passkey moet stoppen, bij de passcard zit dit ingebouwd en heb je dus niets extra's nodig. Passkeys zijn naar mijn weten verouderd.

[ Voor 24% gewijzigd door SoulWar1 op 15-08-2006 20:29 ]

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185307 schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:47:
[...]

Aha, ow okee, bedankt, weet ik nu al wat meer :) Die link zou helemaal te gek zijn om die viewer te downloaden.
Ik heb even geen tijd om alle reacties na te lezen ,dus misschien was iemand mij voor. Hier is de link en je moet moonshell hebben : http://mdxonline.dyndns.org/archives/nds/

halverwege deze pagina staat meer info: http://www.sosuke.com/ezflash/wiki/index.php/EZFlash_4

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 15-08-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mara25
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-06-2024
ikbensander schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 17:53:
Wat is ongeveer de levertijd van Hopebuy? Want ik ga morgen een week weg, dus als levertijd nou 8 dagen is dan bestel ik morgen en heb ik em als ik em terug ben :)
Mocht je het nog lezen: Volgens mij levert Hopebuy wel binnen 8 dagen hoor.... ik dacht iets van 3 tot 4 dagen.

Ik heb trouwens gisteren rond 18.00 uur nederlandse tijd de "SC Lite+Super Key+microSD 1G Combo" besteld, ben benieuwd wanneer ie binnenkomt. (ik hoop voor het weekend nog....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
SoulWar1 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 20:21:
[...]

Je denkt veel te moeilijk :P

De passcard 3 gaat in het NDS slot 1 en de G6 Lite gaat in het GBA slot 2. Dan zet je hm aan en kun je spelen ;)

Edit: Ik had 'passkey' ook foutief gelezen, maar deze werken volgens mij hetzelfde als een passcard.
Enige verschil is dat je een orgineel spel in de passkey moet stoppen, bij de passcard zit dit ingebouwd en heb je dus niets extra's nodig. Passkeys zijn naar mijn weten verouderd.
Ik bedoelde dus passcard ja, geen passkey...ben nieuw met dit dus vandaar ;) Ik wist niet dat er 2 slots waren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patvs
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-12-2021
Weet iemand wat de "memory expansion pack" is voor de Nintendo DS die je erbij krijgt bij het Opera DS browser pakket?

Zit dat extra geheugen gewoon op de Opera DS kaart, of krijg je een kaartje voor het GBA slot erbij?
(Ik snap namelijk niet waarom Opera DS niet werkt op een SuperCard. Zou het op een G6 wel moeten werken?)

Tweede vraag, als je de DS-Xtreme 4Gb (van divineo.cn) zou kopen, dan zou je wel spellen moeten kunnen spelen in combinatie met de DS Rumblepack? Is die rumblepack (of het feit dat je dan een VRIJ GBA slot hebt met de DS-Xtreme flashkaarten) zo nutteloos, dat iedereen hier toch kiest voor de G6 en de DS-Xtreme (nog) niet echt overweegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
Patvs schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:52:
Weet iemand wat de "memory expansion pack" is voor de Nintendo DS die je erbij krijgt bij het Opera DS browser pakket?

Zit dat extra geheugen gewoon op de Opera DS kaart, of krijg je een kaartje voor het GBA slot erbij?
(Ik snap namelijk niet waarom Opera DS niet werkt op een SuperCard. Zou het op een G6 wel moeten werken?)
De memory expansion voor Opera gaat idd in het GBA slot. Aangezien de G6 daar ook in gaat lijkt het me sterk als die daar wel voor zou werken. Misschien dat er nog wel een of andere hacker de boel aan het disassemblen en ombouwen is voor flash-carts, maar eenvoudig lijkt me dat allerminst.
Tweede vraag, als je de DS-Xtreme 4Gb (van divineo.cn) zou kopen, dan zou je wel spellen moeten kunnen spelen in combinatie met de DS Rumblepack? Is die rumblepack (of het feit dat je dan een VRIJ GBA slot hebt met de DS-Xtreme flashkaarten) zo nutteloos, dat iedereen hier toch kiest voor de G6 en de DS-Xtreme (nog) niet echt overweegt?
een vrij GBA slot zou je wel in staat stellen een backup van Opera DS te draaien omdat je dan weer plek hebt voor je memory expansion. verder bespaart het niet gebruiken van het GBA slot een hoop stroom. nadeel is weer dat je geen GBA homebrew/backups kunt starten vanaf zo'n DS-Extreme. ik houd die DS-Extreme wel even in de gaten, met name vanwege de USB poort. Zou wel handig zijn dat je na het builden van nieuwe homebrew gelijk zonder kaartjes wisselen je nieuwe binary op je DS kunt zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
mara25 schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 09:07:
[...]

Mocht je het nog lezen: Volgens mij levert Hopebuy wel binnen 8 dagen hoor.... ik dacht iets van 3 tot 4 dagen.

Ik heb trouwens gisteren rond 18.00 uur nederlandse tijd de "SC Lite+Super Key+microSD 1G Combo" besteld, ben benieuwd wanneer ie binnenkomt. (ik hoop voor het weekend nog....)
Dan wacht ik dus nog even af ;-) Weinig zin om DHL Meneertje hier 4 keer voor de deur te hebben zonder dat ik er ben...

Hoeveel heb je nu betaald voor die combo?

Ik heb trouwens van die simpele screenprotectors van de Bart Smit (die zaten in zo'n pakketje met alles erbij), maar die moet je erop plakken. Ik ben daar zelf geen fan van... Zijn er ook die je niet hoeft te plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 22:35

S2S

Gister mijn super key, supercard lite ds en Scandisc Ultra II MicroSD binnen gekregen. Werkt perfect mooi ding.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.